Háčkované, pletené, pro Fler jako zrozené

12.04.11 | autor Ada

Ne, nebojte se, už nebudu básnit. Mé památníčkové veršíky z minulého článku měly sice úspěch, ale některé čtenáře naopak nepříjemně vykolejily, a navzdory prosbám ostatních komentujících, aby to tak nežrali, došlo na nařčení z trapnosti, úpěnlivé prosby o návrat do starých kolejí a dokonce na odborné rozbory.

V takovou chvíli je ostatně nejlepší servírovat nový článek. Po dlouhé době zavítáme na Fler, protože se mi v mailu sešlo mnoho tipů na obzvláště vypečené rukodělné rohlíčky.

To, co bylo řečeno v nadpisu, je nezpochybnitelný fakt. Háčkované a pletené výrobky jsou flerový pekelný evergreen, a zůstane jím, dokud bude na světě dost tvořilek, které touží vydělávat si svýma šikovnýma rukama. Některé na to jdou přes hlavu: snaží se vymyslet něco, co tu ještě nebylo a co by oslovilo dnešního konzumenta. Třeba něco sexy:

Autor modelu: Elza; foto: neuvedeno; převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/lapena-v-siti-1030365

"Háčkovaný topík je vhodný k nošení na tílko,triko,šaty a pro odvážné i na podprsenku či plavky" , praví autorka, a jedna z komentujících po upocené nahrávce hned ochotně skočí: "Teda to je paráda!! V tomhle sednout k večeři, můžete chlapovi naservírovat i chrousty. :) Skvělé!!"


Další originální nápad dostala prodejkyně, která se věnuje převážně výrobě čapek a kloboučků - a měla by u nich zůstat. Ne každý polibek múzy je nutné realizovat, nikdy nevíte, jestli zrovna nebyla na plech. Háčkovaná ozdoba nártů je určena do letní obuvi, případně prý naboso. Dovolila bych si navrhnout ještě legíny (ideálně černé, bílé nebo žluté), k těm to bude super.

Autor modelu: Nora N; foto: neuvedeno; převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/ozdoba-nohou-1624914

"Lze nosit přes triko, ale i na holé tělo, záleží jen na nápaditosti a odvaze nositelky" - ano, tohle bude hlavně o té odvaze:

Autor modelu: Azura; foto: autor neuveden, zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/efektni-strapata-vesticka-nebo-top-629554

V popisu nechybí upozornění, že vzhledem k teplému materiálu se nejedná o model do horkých letních dnů. V zimě ale zase hrozí, že si vás někdo splete se zbloudilým medvědem, a i kdyby vás nezastřelil náruživý lovec, stejně podlehnete zápalu plic. Protože vesta sice není určena do letních dnů, ale autorka ji nepochopitelně upletla právě podle letního střihu:

Autor modelu: Azura; foto: autor neuveden, zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/efektni-strapata-vesticka-nebo-top-629554

Chcete-li prodat, nepodceňujte propagaci. Angelina Jolie není nejlevnější, ale vyplatí se to!

Autor modelu: Fira; foto: neuvedeno; zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/zelena-rucne-pletena-vesta-akce-1389529

Stejně jako u chlupatého topu, ani u tohoto "letního korzetu" mi nejsou autorčiny myšlenkové pochody zcela jasné. Pletená akrylová tuba na léto? Nebude v tom... teplo? Nebude v tom nositelka vypadat jako blbec?

Autor modelu: Prodetail; foto: neuvedeno; zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/pleteny-korzet-letni-top-nelis-1485318

A na závěr bychom si mohli dát nějaké hezké tělo.

Model: NicoletDean; foto: neuvedeno; zdroj: http://www.etsy.com/listing/70410745/minty-starlight-pastie-bra?ref=v1_other_1

Jejda, pardon, uklikla jsem se.

Tak až se nám promítnou vaše háčkované plavky před očima, ať je na co koukat!

Model: rkanova; foto: neuvedeno; zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/hackovane-bikiny-spodni-dil-1591307

Líbil se vám článek?

Témata článku

 Váš příspěvek
 
GreatSusan  12.04.11 15:00

to je fakt narez :-)))

 
Aboladen  12.04.11 15:05

No, je fakt, že na Fléru se najdou „bonbónky“, ale je tam i spousta (řekla bych, že většina) hezkých věcí. Z Tvých článků člověku vždycky přijde, že Fler je jenom sbírka mamin, co nemají co dělat během mateřské a zároveň se jim hodí ňáká ta kačka.
Každopádně tyto modýlky jsou tedy interesantní. Ehm. Ačkoliv ty ozdoby na nárty mi přijdou celkem hezké, ač nechápu, k čemu to v botách je (a naboso se dneska nedá chodit pomalu ani po pláži).

 
Lubo  12.04.11 15:07

zvlášť, ak bude mať slečna oblečená v háčkovaných ružových plavkách bobra, to bude to pravíé orechové

 
Emmi  12.04.11 15:09

Parádní článek! :))) Myslela jsem, že medvěda už nic nemůže překonat (přirovnání k medvědovi mě napadlo dříve, než jsem si přečetla komentář), ale Angelina nemá chybu :)
Kryty na bradavky (popř. na nárty) mě také dostaly.
A ty plavky přece nemůžou být používány na plavání. Předpokládám, že po nasáknutí vodou nebudou držet velikost a tvar, nebo se pletu?

 
Alča  12.04.11 15:09

„Teda to je paráda!! V tomhle sednout k večeři, můžete chlapovi naservírovat i chrousty. :) Skvělé!!“
To je pravda, chlapovi, co v sebeobraně omdlel, lze naservírovat vše.

 
Sarka  12.04.11 15:11

Tu věc na bradavky absolutně nechápu…v tom přijít do ložnice, tak mě přítel okamžitě vyrazí…:D

 
zuzi  12.04.11 15:16

což o to, ty háčkovaný plavky alespoň vypadají jako plavky. Že se v nich do vody nedá je věc jiná. Pořád na to můžu aspoň utáhnout nějakého milionového dědečka, který je z mládí od nebožky babči zvyklý na háčkovaný cokoliv. Takže návrat do ztracenýho mládí se vším všudy. Na zbytek koukám s otevřenou pusou. Ten růžovo černý top-no je fakt, že kdybych si v tomhle sedla k večeři, tak můj ty chrousty asi taky sní. Radši chrousty než koukat na tohle…

 
zuzi  12.04.11 15:17

alča to s chrousty naprosto vystihla:-D

 
Frndolina  12.04.11 15:18

A ja blba si kazdy vecer lamem hlavu, co varit na veceru! Musim si kupit top a budu chrusty! Kazdy vecer!!! :->

 
mimoon  12.04.11 15:18

Bože, po tomhle fakt nebudu spát…

 
Janiiiv  12.04.11 15:23

Wow, na fleru jsem, háčkuju, ale ty kryty na bradavky fakt přesahují mou fantazii.
Jakou má apartní nožku, Angelina, což? :D
A chrousty ne-e, ti jsou snad i chránění, to radši švába ;)

 
Jana  12.04.11 15:30

Já celkově takovýhle to tvoření nemám vubec ráda…například nedávno jsem viděla batikované triko za 300,–…sice originální, ale divný, ošklivý…to si za ty peníze radši koupim něco, co možná tak originální samo o sobě není, ae dá se to nějak originálně zkombinovat

 
Warholette  12.04.11 15:32

to je tak, ked chce niekto ustrikovat sveter a nejako mu uz nevyjde vlna alebo chut ci znalosti ako dorobit rukavy a golier. potom zostane len na tubovom korzete :)

 
pletený korzet  13.04.12 12:37

Nevím proč urážíte, pletený korzet, já si podobný koupila a je super nosím ho na halenky a trička, je vidět, že nemáte žádnou fantazii a asi ani ruční práce vám moc nevoní. :-))))), nebo jste na to levá :-))))) a tak závidíte a pomluváte. :-))))))

 
Ošklivé káčátko  13.04.12 12:59

Jasně, VY máte pletený korzet a z toho plyne poučení, že ostatní, kteří tento skvost nevlastní, jsou buď úplně blbí nebo líní jako vši. Případně obojí.

 
piňa colada  12.04.11 15:34

Mně se háčkované plavky líbí… Pokud jsou aspoň trochu decentního střihu a má je na sobě slečna s pěknou postavou a hlavně poprsím. To, že nejsou moc praktické, je jiná věc :-) Ale na koukání bezva.

 
Klířa  12.04.11 15:40

OOOOooooovšem ty zelenkavo bílé „zátky“ přes bradavky jsou hodně KŮŮŮŮŮL:)))))))

 
Bramborka  12.04.11 15:40

Kryty na bradavky nejsou z Fleru. Tomu růžovému se už dlouho (přinejmenším od té doby, co se objevily v pletené či háčkované podobě) říká opalovačky.

 
Esencee  12.04.11 15:41

Ty kryty na bradavky bych prosila i v růžové barvě :-)

 
Maja  12.04.11 15:42

Tak ty..nanártníky(?) si umím představit třeba na pláži, k bílým lehkým šatům, s korálky atd., i když samo o sobě je to na nic, nepraktický a to opálení po tom by bylo asi taky fajn :D. Jako doplněk to ale může být na někom realizovatelné i vkusně (na sebe bych to ale nevzala). Zbytek jsou ale opravdu perly.

 
Vera  12.04.11 15:47

Střapatá vestička vyhlíží jako by se po těle hemžili červíci, plavky aspoň podle fotky vypadají že jsou dobře udělané a co se týče té modré věci na nárty, té přiznávám zvláštní, osobité a lehce zvrácené kouzlo. A znám minimálně jednu vílu, co by do nich šla.

 
Grete  12.04.11 15:56

Kryty na bradavky jsou nepochopitelné. Všechnen vkus stranou, ale ty přece nemůžou ani držet na ničem jiném, než na tom plastu, co se ani nepohne.

 
werus  12.04.11 16:00

UFFF UFFF! No.1 jednoznacne kryty na bradavky (ale ta zelena barva se mi hodne libi, zboznuji zelenou:-). Kdyz jsem spatrila tu Angelinu tak se mi protocili ocni bulvy :-D jak tohle muze nekomu napadnout, nechapu. Jinak taky se pridavam k zastankynim hackovanych plavek, kdyz ma zenska na to postavu tak proc ne, nekde k bazenku slunit se. (skoda, ja ze svoji velikosti nemuzu na hackovany plavky ani pomyslet)
A ty ozdoby na narty se mi vubec nelibi, ja mam obecne odpor k ozdobam na nohy at jsou to retizky,prstyn­ky,atd.

 
Evelína  12.04.11 16:04

Grete: Až po vašem komentu jsem si všimla, že kryty na bradavky „zdobí“ figurínu – viz. „šev“ na boku. Na první poheld to vypadalo jako práce photoshopu.

 
Evelína  12.04.11 16:06

Doufám, že ty kalhotky od plavek, co prodává, mají uvnitř hygienickou nálepku… Jinak je to pěknej hnus.

 
Baba Jaga  12.04.11 16:14

Chudák Angelina. Od té doby, co v posledním akčním filmu přišla o nohy, musí brát, co je.

 
Coraline  12.04.11 16:16

To jo, Angelina Jolie není nejlevnější, taky měla tvořilka jen na půlku Angeliny…plus TO dole (to je asi nejpřesnější vyjádření slova Brangelina, jakého se mi kdy dostalo)

 
Lola  12.04.11 16:22

Opět položím jeden zvídavý dotaz:

Je vůbec nějak odůvodnitelné vyrábět prádlo nebo plavky HÁČKOVÁNÍM? Jak to na těle schne? Jaká je stálost toho materiálu a tvaru při opakovaném namáčení – schnutí – vypalování sluncem? Jak je to příjemné na tělo?
A stran háčkovaných kalhotek, zejména plavkových: jak se v tom udržuje … ehm… hygiena??? Slipové vložky chápu, ale … do plavek?

Jinak co se týče háčkovaných věcí, koupila jsem si na přímořské dovolené háčkovaný bílý top na přehození přes plavky, třeba na příležitost posezení v plážovém baru, kde je mi trochu blbé chodit jen tak v plavkách, a je úplně super.

 
Bramborka  12.04.11 16:34

Lolo, psala jsem výše: říká se tomu opalovačky a hádám, že se v tom NEKOUPE.

 
FoxInTheBox  12.04.11 16:34

Jak už psala Bramborka, říká se tomu opalovačky…nejsou to plavky na plavání (a už vůbec ne na skoky do vody a jízdu na tobogánu:)))), ale něco, co si berete po vylezení z vody místo mokrých a studených plavek, když chcete ležet na pláži a opálit se.

Schnutí, příjemnost na tělo,stálost tvaru – to záleží čistě na materiálu. Bavlněná příze je jako bavlněné kalhotky s vysokou gramáží, akryl si zoufale snažím nepředstavovat:))
Totéž hygiena – normálně se to jako kalhotky pere. Klidně denně.

No ale popravdě řečeno, nikdy jsem nikoho v takovém modýlku neviděla, jsou k vidění právě jenom na fléru a v tvořivých obchůdcích…matně tuším, že se to narodilo už za minulýho režimu, ale nikdy se to moc neujalo.

Smyslem jejich vzniku jsou tvořivé výbuchy „naučila jsem se háčkovat, papuče s bambulí jako bábinka dělat nebudu, áááá, už to mám – vrhnu se na seksi plavky!“
Nakonec modýlek nepadne ani tvořilce, ani nikomu jinému,a končí zapomenutý na dně skříně.

Kéž by tu energii a přízi radši vrazily do něčeho nositelného:-D Bílý top přes plavky zní super.

 
Bramborka  12.04.11 16:37

FoxInTheBox: Vzniklo to nejpozději za předpředminulého režimu – viděla jsem foto v Pestrém týdnu z roku 1932.

 
Punk-va  12.04.11 16:39

Díky. Opravdu srdečne jsem se zasmála! Takhle vtipny krytky na bradavky jsem jeste nikdy nevidela. A Angelina v prisernem vytahanem a blbe upletenem svetru taky zavistive devce na egu pohladí :-)

 
FoxInTheBox  12.04.11 16:40

Bramborka: tak to bych hodně ráda viděla:) Nevisí to někde na netu?

 
Bramborka  12.04.11 16:43

Nevím........ Ale začíná chalupářská sezóna, až tam pojedu, zkusím najít, oskenuju, zašlu.

 
Bramborka  12.04.11 16:45

Fascinuje mě efektní střapatá vestička ...... Ten koberečkový předek, ten zadek povahy ledvinového pásu .........

 
Abra  12.04.11 16:59

Ještě jsem se nevzpamatovala ze včerejší dávky emocí a už je tu další nálož. To chlupaté medvědí stojí s poštovným bezmála devět stovek???
Něco z toho si obléct, tak mě rodina odveze k Chocholouškovi a kecy o chroustech jsou bezpředmětné :D

 
Lola  12.04.11 17:16

Bramborka: no dobře, tak se v tom teda nekoupe, no… ale i tak je mo jasné, proč se to asi neujalo.

 
Dadina  12.04.11 17:18

Vždycky,když na Fleru zahlédnu něco podobného(a že tam toho je!) a u toho tisíc obdivných komentářů vytlemených růžičkových srdíček a sluníček,přemýš­lím,kde se stala chyba? Proč si tolik tvořivých (větš.ženských na mateřské)krátí svůj život výrobou něčeho takového? A proč to pak nabízejí k prodeji? Začínám mít pocit,že je nejpodstatnější řídit se heslem tvořit za každou cenu…hl.prostě originálně a…ono už je pak jedno jestli vkusně nebo ne.
Taky docela výživné http://www.fler.cz/…etie-1364094
http://www.fler.cz/…etie-1364094
http://www.fler.cz/…ricko-315893
http://www.fler.cz/…armen-181790
http://www.fler.cz/…vlna-1520879
http://www.fler.cz/…ukne-1572610
 http://www.fler.cz/…elena-935760

 
Alex  12.04.11 17:27

M A S A K R . . . :-)

 
Monika  12.04.11 17:34

Uáááá! Myslela jsem si, že včerejší fotky už nic nepředčí. Šeredně jsem se zmýlila… Nejhorší jsou jasně kryty na bradavky a v těsném závěsu je Angelina. A to jen proto, že ten výrobek není tolik šílený jako ty kryty. Zato způsob prezentace je pekelný, nejpekelnější. Možná ještě horší než focení na autorce s děsivým postojem a se zabordeleným zátiším jejího obydlí…

 
Lola  12.04.11 17:41

Monika: u Angeliny mi vedle té tyče, co má místo nohou, jednoznačně chybí jakobykřišťálová vázička z plastu s umělýma kytkama a na zdi za ní obrázek s jelenem. Pak by to bylo dokonalé.

Medvěda bych až tak moc neodsuzovala, s jednobarevnými (bílými, černými) kalhotami si to jako zimní svetr na zasněženou horskou chatu dokážu představit, ale samozřejmě i s medvědími s rukávy a zády (něco takového bylo k vidění i na sartorilistu), tedy BEZ toho absurdního ledvinového pásu, který znamená jediné: „vlna na medvěda došla, na další klubko už jsem neměla prachy no a takhle je to taky dobrý“.

 
Cinkitoo  12.04.11 17:56

Špunty na bradavky jsou inspirované erotickým prádlem z Astratexu a dalších e-shopů. Zde ale dovedené k dokonalosti :D A Angelina zabila! xD

 
Verufanda  12.04.11 17:58

Z produktů Fleru až oči přecházejí:) běda, jak mi někdo vyfoukne chrousto triko :) (pro ty co bezhlavě mačkají červený paleček – IRONIE) Příspěvek od Coraline mě fakt pobavil…Brangelina :) ale opravdu to nikdy nebylo jasnější:) ovšem po prohlédnutí odkazů od Dadina mě trochu opouští vůle žít, hlavně ty tanga :) . Já vás obdivuju, na Fler jsem zavítala, abych se podívala, jestlipak tam taky něco nevyhrabu, ale nic…asi nejsem trpělivá, ty příspěvky stojej za to:) a kryty na bradavku…chichi :) Díky všem za zpestření skorovečera :)

 
Monika  12.04.11 18:02

Lola: Pobavilas mě :o) Uznávám, kytičky a obraz s jelenem by tuto prezentaci stoprocentně posunuli do nebeských výšin! :o)))

 
Janiiiv  12.04.11 18:03

Dadina: Vy jste tam mj. vyšťourla sukni s vsadkou od Dany Vrbové. Ta paní tvoří pro Praktickou ženu. Další Praženkou na fleru je Eva (její identitu jsem v časopise nedohledávala), která mě fascinuje tím, jak si založila prodejnost vpodstatě na háčkovaných baretech, korálkových hroznech na krk a úpletových sukních (prosím vás, řekněte mi, kdo proboha nosí úpletový sukně, že se jí to prodává???). Jednou jsem si dovolila místo óchání a áchání okomentovat „tuniku“, že si tuniku představuju jaksi jinak – dočkala jsem se smazání. Odkaz zde: http://www.fler.cz/eve (taky by mě zajímalo, jak některé ty věci vypadají, na jednu fotku jednoho výrobku a 20 stejných prodaných kusů už jsem doplatila, vyšlo z toho „dodělej si sám“)

 
Rejčka  12.04.11 18:26

Tak to je gól! U té Angeliny jsem si vzpomněla na Cimrmana a jeho veselý výstup Tma jako v pytli: „Och, jaké máš pevné boky!“ „To je krejčovská panna, Františku.“ „A teď, jsi to ty, nejsi panna? Kdybys byla panna, měla bys odsud k podlaze dřevěnou štangličku…“

 
Lola  12.04.11 18:35

Rejčka: Z toho vyplývá, že Angelina je panna, protože TAM má štangličku :)
Už se těším, jak bude fler žalovat o 100 mio USD za morální újmu :)

 
ratata  12.04.11 18:55

to Janiiv – dle mého názoru jste tady zrovna tento obchod na Fléru uvedla uplně neprávem (jako že je to hrůza), je tam mnohem více horších věcí. Například mě se u této prodejkyně docela líbí – každý má jiný vkus. Vy nesnášíte úpletové sukně (teda je to Váš názor ale nějak nechápu proč -na léto třeba do města, na výlet nebo k vodě je supr) a jiní zase nenávidí třeba džínové sukně.
Ale každopádně jsou věci hezky udělané, nositelné a nemá to vůbec co dělat s těmi hrůzami, co jsou v článku. Přijde mi to, jako byste zrovna tuto prodejkyni chtěla záměrně poškodit (nebo udělat reklamu, protože na ten odkaz určitě klikne dost lidí, aby se podívali)

pro informaci  – nejsem majitelkou daného obchodu na Fléru, prostě jen mi přijde, že je Váš příspěvek mimo mísu

 
Lirael  12.04.11 19:02

Nedávno jsem narazila na Fleru na tuhle nádheru http://www.fler.cz/…tovne-220703
Ony se tyhle chlupaté podivnosti vážně někomu líbí? A k čemu se to proboha nosí? Ale podle těch pochvalných komentářů jsem asi vedle ;)

 
werus  12.04.11 19:03

to Ratata: mne se taky nektere veci z toho obchodu libi (napriklad ty privesky a la hrozen, kdyz by se vkusne skombinovali proc ne)
A co se tyce upletovych sukni, vzdyt bavlneny uplet je hodne prijemny material a jak uz bylo zmineno na leto si myslim je to v pohode)

P.S. Ja nesnasim dzinove sukne

 
Kamík  12.04.11 19:16

jinak co se týče fleru, člověk si tam může sehnat ošklivý i pěkný věci – já třeba mám jedny kalhoty a pak taky jedny little black, obojí perfektně ušitý, na míru, v dobrý ceně, obě tvořilky měly slušný jednání a na čemkoliv se s nimi dalo domluvit.

 
Matka pluku  12.04.11 19:19

Myslím si, že autorka chráničů nártů pouze předběhla dobu. Pamatujete se, starší a zralejší čtenářky, jak jsme před mnoha a mnoha lety žasly nad tím, k čemu jsou asi tak tanga? Tenkrát to většině připadalo celkem k ničemu, dnes se bez nich těžko obejdeme, pokud nechceme přiznat spodní prádlo pod přiléhavými kalhotami a sukněmi. Čili možná za mnoho a mnoho let bude pro ženu nemyslitelné, aby v šatníku neměla několik párů nárťáků. Zimní, letní, do lodiček, přes kozačky, domácí, do práce, na práci na zahradě, samozřejmě také minimálně jeden seksi modýlek pro erotické hrátky......

Ta dáma – tvořilka – je prorok, něco jako kněžna Libuše české módy, která vidí mnohem dál, než my obyčejné smrtelnice jsme schopny jen pomyslet.
P.S. doufám, že se mýlím a že nebudu za několik (desítek) let s kamarádkami z důchoďáku shánět nárťáky, které by ozdobily mé bačkory s přezkou a ladily s mými francouzskými holemi. Vlastně – nemám se čeho bát. Háčkovat umím.

 
Dadina  12.04.11 19:28

Ale souhlasím s tím,že se na Fleru dají pořídit krásné kousky(mám své oblíbené)…já jen vyšťourala příklady těch z druhého konce a moc práce to teda nedalo…

 
Hanice  12.04.11 19:32

V dětství jsem poslouchala mravoučné historky o babiččině sestře, která si během války podle sezóny přeplétala svetřík na plavky a naopak. Vždycky jsem si říkala, že to musely být příšerný modely – teď představa těch válečných hrůz dostala konkrétní podobu.

 
loca  12.04.11 19:34

A když si slečna v těch háčkovaných plavkách sedne, tak pak bude mít jako bonus krásný vytlačený vzorek.. hm, těžko hledat něco praktičtější a pohodlnějšího

 
Iva  12.04.11 19:52

Háčkované nebo pletené plavky nejsou nějaké sci-fi, už jsem je viděla nosit. Třeba horní díl plavek v kombinaci s kraťasama, někam na pláž nebo k bazénu, když se člověk nechystá koupat, vypadá dost dobře. Ale – musí mít bavlněnou podšívku, NESMÍ BÝT VIDĚT SKRZ! Háčkované nebo pletené plavky samy o sobě nejsou peklo. Peklo je, že si většina jejich autorů myslí, že by mohly být nositelné bez té podšívky!

 
Janiiiv  12.04.11 19:59

Ratata: OK, omlouvám se. Paní jsem nechtěla poškodit ani jí dělat reklamu. Jen když už se tu objevil odkaz na její kolegyni z práce, jejíž modely jsou většinou taky na óch a ách, tak jsem si na ni vzpomněla. Z principu mi vadí výrobky, kde je jedna fotka stará plácnu 3 roky, s tím, že dejme tomu do měsíce mi to vyrobí. Kdo mi zaručí, že to bude vypadat stejně? Takových autorů je tam mnohem víc. I když uznávám, že paní má téměř bez výjimky samá plus :)

 
Iva L.  12.04.11 20:00

I když… když nad tím tak přemýšlím, kdyby ty plavky byly upletené z té samé příze, jako ten hnědý „medvěd“, bez problémů by se pod ně schoval i bobr.

 
Stemcells  12.04.11 20:37

Tak Angelina mne rozvrátila. Myslela jsem, že nic horšího už nepřijde, ale pak jsem spatřila ty krytky…
Háčkované opalovačky se mi docela líbí, nejsem expert, ale řekla bych, že aspoň ty, v porovnání s okolním balastem, jsou dobře udělané.

 
kiwi  12.04.11 20:48

Hned jak mě babička naučila háčkovat, stvořila jsem si ty opalovačky…a bez podšívky – asi to bylo hustý dost…každopádně BYLY dost hustý :-)) Babička mě neustále nutila přidat na podprdu ještě jednu-dvě řady :-)
Jo, kde je jim konec, a tý pěkný postavičce též…

 
Aailyyn  12.04.11 20:48

To hnědé vypadá jako medvěd a to první cosi vypadá, že si to vzal do parády medvěd, je to takové… chatrné. :-)

 
Baba Jaga  12.04.11 20:53

Ale Aailyyn, to je přece so sexí, sexí, sexí…

 
Aailyyn  12.04.11 20:57

Baba Jaga: Není to nakonec kostým pro moderní variaci na Maryšu? Jakože večeře, ženská v tom přikráčí, no a chlap se udusí chroustem. :-)

 
sun  12.04.11 21:11

tu ozdobu nártů jsem poprvé viděla asi před 3 lety v Argentině na jednom trhu nedaleko pláže, zavazovalo se to ale u kotníku, ne kolem lýtka. Prodávající slečna to měla na sobě k velmi jednoduchým páskovým sandálkům a vypadalo to zajímavě, dokonce jsem si jeden pár koupila. Ale pak jsem se v tom jen párkrát prošla naboso po bytě.. Nicméně tam byla tak strašná vedra, že mít po ruce háčkované opalovačky, nenosila bych na doma asi nic jiného, v čemkoliv, co přikrývalo tělo, se nedalo vydržet.
Také vzpomínám, že když jsem byla malá (80. léta), háčkované opalovačky jsem měla a lítala jsem v nich po zahadě :)

 
Baba Jaga  12.04.11 21:21

Aailyyn: :-D tak na to bych šla. Nebo je to možná kostým na Haloween. Trošku to působí jako stylizované vnitřnosti. Člověk by v tom mohl jít za oběť sexy medvěda.

 
Teetee  12.04.11 21:25

a vitazom sa stava:

Třapaticekrakatice chmýřice černomátovězelená
od dadiny

ja len pevne verim, ze tych 1600 korun autorka zaplati dobrovolnikovi co sa obetuje a prejavi zaujem a tuto podivnost :D

 
Kamík  12.04.11 21:35

tak za těch 1600 bych si to vzala a obratem to poslala do sběru :D

 
Monika  12.04.11 22:02

Teetee: Jo, chmýřice mě dostala. Chvilku jsem si nebyla jistá, jestli nejde o vtip, ale pak mi došlo, že jde spíš o vymytost mozku autorky a té „modelíny“, co pózuje tak neotřelým způsobem (jestli to náhodou není jedna a tatáž osoba).

 
Jusufina  12.04.11 22:12

Nemá ty krytky na bradavky na té figuríně nalepené lepidlem? Jak to na ní totiž drží v téhle pozici je mi fyzikální záhadou :D

Ovšem ty háčkované „ťapky“ na nohy mě zaujaly – a sice jako zajímavý nápad ke kostýmu na břišní tance, pokud jde o vystoupení na boso. To by podle mého názoru vypadalo opravdu pěkně :)

 
katja  12.04.11 22:28

K druhému komentáři – po několika brouzdání na fléru musím konstatovat, že flér je právě takových výtvorů plný. A bohužel tím zasazuje další ránu tomu, jak vypadáme. Když si každá/ý druhá, která udrží jehlu v ruce bude myslet, že je módní návrhářka a každá/ý jedenapůltá tomu bude věřit, neskončíme jinde, než v módním pekle. Bohužel.

 
francine  12.04.11 22:30

A pak si poridte si k chlupate vesticce stylove bydlenicko!
 http://aukro.cz/…9670242.html

 
Janiiiv  13.04.11 00:04

Francine: Teď nevím, jestli mám větši kopřivku z chemlonových bambulek, nebo tý chyby. Lide, „plebsi“, řekni mi, je to tak nepochopitelný a těžký pamatovat si, že je S něčím, ale Z něčeho??? (studuju češtinu, tohle mi zůstává záhadou, tohle nepíše ani kamarád dyslektik-dysgrafik-dysortografik)

 
vevero  13.04.11 06:58

Janiiiv to mínus ode mne máte za to nepochopení. Dejte se na speciální pedagogiku. Já jsem Mgr. s dyslexií (tento název se užívá pro celou škálu dys poruch), takže to jde a vy se s tím smiřte. Škoda, že jste paní tvořitelku evu nekritizovala dřív. Ale i tak děkuji. Bez Vás bych ji neobjevila. Miluju tu její proužkovanou sukni!

 
rkanova  13.04.11 07:23

Tak jsem už taky v peklíčku. Konkrétně můj zadek, což mi momentálně škube s rukou, tu fotku z detailu vymazat :) V tomto článku je to tak trochu vytrženo z kontextu, nejde o to ukázat zadek „ať je na co koukat“. Spíš snaha ukázat ty plavky i ze zadu? No to už je jedno. Každopádně milé dámy, na svoji obhajobu a ať nemáte nutkání zvracet, jsou fotky focené samozřejmě s hygienickou vložkou či oblečené na kalhotkách…Sama bych si to nelajzla obléct si plavky naholou! A co se týče bobra, vzor je docela hustý (teda nevím co tam schováváte), ale někomu to problém dělat nemusí. Ostatně už jsem nad tímto názorem přemýšlela, tušila jsem, že někomu ten pocit bude vadit, takže podšívka u kalhotek není nemožná, nýbrž velmi pravděpodobná.

 
Matka pluku  13.04.11 08:08

Rkanova: díky za vysvětlení a přiznání se k vlastní zadnici. Zcela subjektivně musím říci, že plavky nejsou nic co by mě zaujalo, ale jinak všechna chvála a čest. Neznám mnoho dívek a žen, které umí háčkovat a současně si můžou dovolit nechat se vyfotit z tohoto úhlu. :)

 
Sasa  13.04.11 08:19

EVe na Fleru ma podla man krasne kabelky, myslim, ze je vazne dobra, ja by som si od nej veci kupila

 
Modra_kocka  13.04.11 09:37

uaaa, peklo! Chmýřice je hustá (jiné slovo pro to nemám), a vzpoměla jsem si, že jeden model této dámy se již v MP vyskytl. Dělá pořad to samé a pózuje stále stejně…

 
Zuza  13.04.11 09:44

koukala jsem se zblízka na to zelené divné a pobavilo mne, že autorka myslí i na různé velikosti :-)
FIND OUT YOUR SIZE:
Use a measuring tape to find out the size of your areola/nipple area. Make sure you measure across your areola section only and not your entire breast. Centimeter:
Small: About 3.5cm in diameter
Medium: About 6.5cm in diameter
Large: About 7.5cm in diameter
Ex-Large: About 10cm in diameter
NOTE: If your areolas are larger/smaller then the sizes we list just let us know and we'll customize it for you.
REMEMBER TO SPECIFY WHICH SIZE YOU ARE ORDERING

 
Verufanda  13.04.11 11:04

Modra_Kocka – jestli ona ta chmýřice nebude spíš řídká :) :) jinak máte pravdu, paní chmýřicovitá hadová má pořád to samé – těžké, dlouhé, chlupaté, na léto řídké, na zimu husté :)

 
Superstar  13.04.11 11:21

To bude teprve mazec,až se Angelina Jolie přihlásí o honorář za prezentaci práce dotyčné tvořilky:-DDDDD

 
alex  13.04.11 11:28

Angelina to mozno bude povazovat za dalsiu moznu charitativnu cinnost… :-D

 
kiwi  13.04.11 11:43

Mimochodem mě trochu zarazila ta citace u modelu „Chytrá horákyně“, o těch chroustech…Fakt se stále předpokládá, že chlapovi (tj. „muskýmu“ :-)) budu servírovat večeři JÁ?! A jak vidím, dělaj si to ty tetiny samy…

 
Agrafína  13.04.11 12:26

Ty nanártníky jsou skvělý nápad, jen se mi nelíbí jejich provedení, přijde mi, že trošku méně materiálu přímo na nártech by věci prospělo..šňůrky na lýtkách slibují vílí ozdobu a zakončení je pak jak rána mezi oči…ale něco takového vyrobeného z jemnější příze/řetízků a korálků by mohlo být neovyklé a hezké.
Stejně tak růžové plavky/opalovačky – zdají se být pěkně udělané, a když má někdo postavu jako slečna/paní z fotky, vypadá to úžasně:)

 
Betty J.  13.04.11 14:17

Milé módní peklo, dnes na Tebe myslím od samého rána a jen skutečnost, že se ostýchám fotografovat kolemjdoucí, Tě uchránila od nemála příspěvků. Poté, co jsem v dnešním ranním chladu narazila na autobusové zastávce na skupinku dívek oblečených ve stylu „skřivan musí vrznout, i kdyby měl zmrznout“ (díky čemuž mi pod baloňákem, šálou, teplým svetrem a tričkem vypučela husí kůže), mi bylo doprovodit skupinku gymnazistů a gymnazistek na besedu mimo školu. A to tedy byla sešlost přímo pekelná! Hnala jsem před sebou mimo jiné lesklé legíny s kraťásky doplněné apartními špičatými kozačkami, fialové třpytky vyčuhující zpod mikiny (patřily k tričku na ramínka) i nabíranou minisukni kryjící legíny krajkové doladěné kosočtverečně vzorovanými ponožkami a (zřejmě maminčinými) sandálky na podpatku. Děkovala jsem ledovému severáku, že žáčci pospíchali, aby už byli v teple, a nikdo z kolemjdoucích neměl čas si nás lépe prohlédnout a vznést zcela případný dotaz, od kterých kolotočů že jsme utekli.
A pak pohled do pekla, no a pro dnešek už mám dost! Jen bych se ráda zeptala: prohlédla jsem si třapaticikrakatici i její šťastnou chovatelku ze všech stran a pak mi zamotal hlavu popis – ona to není krakatice, ale tuňák, navíc háčkovaný! Pochopím, že to někdo vyrobí, dokonce i rozumím tomu, že se toho chce zbavit (i za peníze), ale, proboha, proč, když nemá jasno v zoologii, používá termíny zrovna z této oblasti?!
P. S.: háčkované dvojdílné opalovačky jsem měla, vyrobila mi je babička z froté příze, byly petrolejově modré s vyšitým oranžovým motýlkem na kalhotkách, bylo mi deset, ach, kde jsou ty časy a tělesné proporce, kdy v tom člověk vypadal dobře…

 
Bramborka  13.04.11 15:48

Betty J., vy jste asi pedagožka a nemůžete zrazovat ty citlivé zjitřené dušičky v rozpuku, které Vám byly svěřeny. Kdybyste náhodou nebyla, foťte. To, co popisujete, je šílené. Říkám si, ať se mládí vydovádí, ale to, čemu jste byla doprovodem, je asi opravdu pekelné. Jo, ohrnujeme tu nosy nad stárnoucími cuchtózními matronami a městskými sportovci, ale starého psa (ani fenu) novým kouskům nenaučíš. Ale tyhlety dorostenky .....

 
littlewingel  13.04.11 17:10

Figurína s Angelinou Jolie nemá chybu :-D Ostatní mají doma plakáty, paní rovnou figurínu :-D Jinak typické pekelné flerové tvořeníčko :-D

 
Betty J.  13.04.11 17:18

Milá Bramborko, také si říkám, kde se to v těch dětech bere, ale prošla jsem dětské a dorostenecké oddělení v C&A a nestačila valit oči: na holčičky, které se už nevejdou do šatiček velikosti 110, čekají oflitrované a jedovatě zbarvené, všelijakými pičičandami k dokonalosti dovedené, a teď opravdu váhám, zda to napsat, ale ano, kurví kroje v dětských velikostech. Nevím, jak to vypadá v jiných obchodech, ale tohle… to bylo trošku moc.

 
seeephia  13.04.11 18:48

Na druhou stranu, čím více času stráví autorka „figuríny s Angelinou“ u Photoshopu, tím méně jí ho zbyde na vytváření dalších pekelných oblečků

 
brukev  13.04.11 22:15

http://al-style.wz.cz/galerie.htm

další fajnová tvořilka

 
Lenka  13.04.11 23:02

http://www.fler.cz/…hled-1204570
tak tohle je největší háčkované peklo, jaké jsem snad na Fleru viděla… prý že „zaujme na první pohled“ a „spodní část je úmyslně asymetrická“ :D Zajímalo by mě, jestli by někdo byl ochoten za tenhle oděvní pseudogrc (protože jenom grc je slabé označení) dát skoro 4 stovky…

 
Pavlí. Ká  14.04.11 08:54

Lenka – o šaty samotné by mi asi ani moc nešlo, ale prezentace?!Bez­hlavá Alenka s useklou rukou v říši divů-jinak si totiž pole obřích gerber za ní nedokážu vysvětlit :D
Ale má pravdu, paní, opravdu zaujme na první pohled.
A na ten druhý se odvrátíme, abychom si smíchy nepoprskali monitor :D

 
Nora N  14.04.11 09:22

Dobrý den všem, jsem autorkou ozdoby nohou. Opravdu jsem nebyla na plech;) Vím, že to nemá široké uplatnění, ale určitě je obuv, ke které se to hodí a líbí se mi nápad použití jako doplněk kostýmu na břišní tance, což u výrobku uvádím, tanečnice tančí naboso, sama jsem tančila:) Nemusí se to líbit všem, nikomu to nenutím. A chystám další, ty zase budou pouze nad kotníky;) Takže se třeba dočkáte toho, co píše Matka pluku:) (díky). A autorce článku děkuji za větu, že se mám držet čepic, beru to jako pochvalu:) Hezký den Nora N

 
Makinka  14.04.11 09:51

Lenka – tam je blbé, že i štíhlé slečny ty háčkované šaty dělají zadek pivovarské kobyly.

 
Makinka  14.04.11 09:51

*slečně

 
Olinka  14.04.11 11:02

Betty J.: tak já v C&A viděla opravdu nádherné barevné letní šatky, až mi málem slza z koutku ukápla, že už jsem velká ženská a ne malá holčička:-( jo a pak jsem šla dál a viděla zmenšeniny kurvích krojů. Dokonce jsem si málem odložila své boa (kulantně řečeno, jinak málem jsem se poblila) nad něčím, co už jsem zřejmě zapomněla – nejspíš extrémní kombinace třpytek, potisků a dospěláckého střihu. Je to hnus, malé holčičky narvané v džínách-bokovkách, boty s podpatkem, copak ty jejich matky nemají špetku soudnosti?

 
Makinka  14.04.11 11:39

Teda „odložila jsem své boa“ je nádhernej výraz, vážně :) Maminky tu soudnost mají, ale děti ne. A upřímně, když budu mít ty peníze, nechám svoje dítě chodit v čemkoliv, pokud to bude přiměřené počasí a zdravotnímu stavu. Ale ať si na hlavu posadí třeba čapí hnízdo. Ne že bych plánovala být lhostejná matka, ale jestli bude mé dítě tvořivé, budu z toho nejspíš nadšená i když výsledky budou rozpačité. Já si tou fází taky prošla a čím víc zkušeností člověk má, tím líp (nejen) módě rozumí. Mě jen mrzí, že jsem nebyla šílenější.

 
Rena8  14.04.11 11:48

Myslela jsem, že tvořilky si jedou to svoje, čtou jen pochvaly a kritiku jakože nevidí. Ale asi opak je pravdou – čtou Peklo a vztekají se. Uvítala bych, kdyby se tu ozvala autorka nějakých šílených kreací z fleru (protože vidím, že ty normálnější reagují) a pokusila se vysvětlit, co ji vede k tvoření tak zvláštních oděvů a kde bere odvahu nasadit ty ceny (konkrétně myslím ty „svetříky“ od hada apod.). Ještě víc by mě zajímal názor kupujících – kam v tom chodí a jaké jsou reakce okolí…

 
Zdena  14.04.11 14:52

Náhodou, na Fler mi nesahejte!
Dnes kolem 1 v noci mne přepadl žlučníkový záchvat a než zabraly prášky, tak jsem se proklikávala odkazy a ‚kochala se‘. Potěšila mne představa, že ačkoliv zrovna výšívám bolestí veverky po zdi, může být ještě hůř – třeba bych mohla trpět v některém z modýlků :-)

 
Daniela S.  14.04.11 15:56

Fleroterapie!

 
Shirley  15.04.11 15:18

Za mutanta Angeliny a figuríny ďakujem z celého srdca a dovolím si fotku prevziať do Facebookovej skupiny Grafické katastrofy :)) http://www.facebook.com/?…!/pages/Grafic­k%C3%A9-katastrofy-to-najhor%C5%A1ie-z-Photoshopu/304542821­798

 
Pampeliška  17.04.11 15:38

teprve teď když se na tenhle článek dívám asi potřetí, jsem si všimla, že na první fotce ta podprsenka není součástí modelu! to posouvá pekelnost toho výtvoru o několik levelů výše…

 
Lindiste  17.04.11 18:51

@ Zdena: Já také zbožňuji Fler, ráda v něm listuji, i když se to protáhne většinou na hodiny, sem tam i něco koupím nebo aspoň slintám nad tím, co si z nějakého důvodu koupit nemůžu. A co si budeme povídat, najdou se tu i kousky, nad kterými zůstává rozum stát a spodní čelist viset v prostotu, k nim patří i ty vyobrazené zdejší úlovky. Bohužel osazenstvo zdejšího fóra vykazuje jisté známky stádnosti, čili každý, kdo prodává na fleru, se nyní nazývá „tvořilka“ a každý, kdo háčkuje, automaticky vytváří pekelné modely. A tudíž se může zdát, že celý Fler je server hodný nejlépe zatracení. Pak se může stát, že se zde bude grilovat i tato prodejkyně http://www.fler.cz/eve. Zřejmě proto, že prodává háčkované barety, mimochodem kvalitní práce (ne, opravdu to nejsem já, jen si myslím, že si tento člověk tuhle kritiku nezaslouží).
To bezmyšlenkovité přebírání názorů a označení mě vůbec neskutečně vytáčí, prostě se tu z toho stává normální slepičinec.

 
levule  17.04.11 22:16

Ach, to je opravdu masakr, tedy spíše zvěřinec. Uživatelka had je spolehlivý zdroj pro tyto stránky, opravdu nikdy nezklame. Zase jsem se nachytala a nemohu usnout v obavách, abych někde nepotkala někoho v prodaném zbožíčku. Úvaha o bobrovi uschovaném v medvědovi mě naopak nadchla :-). Mělo by se to doporučit do výroby, už vidím ty reklamní slogany… „Nestihla jste se upravit a pošťák už zvoní u dveří? Nevadí! Oblečte se do našich bikin "fairy beary“ a ničeho si nevšimne!"…
Slepice tu moc nevidím, ale je jasné, že nelze házet všechny tvůrce do jednoho pytle. V pytli je přeci zajíc :).

 
Kristy  17.04.11 22:43

Lindiste: Neblbni, když si pročteš diskuzi, zjistíš, že většina Eve (nebo její přívěšky, tašky a úpletové sukně) obhajovala. No, že se to někomu nelíbí, to se může stát, ale zrovna v tomto případě si myslím, že byly vyjádřeny velice různé názory, navíc jen v diskuzi, článek o Eve nepojednával.

Fler a Aukro jsou holt zdejší oblíbenci, protože tam vystavují i nesoudné osoby, které by bez netu naštěstí neměly šanci, jestli to chápu správně, to jsou právě tvořilky. Kritika těch webů neznamená, že jsou kompletně špatné, ale když se chce člověk pobaveně pohoršit, je to zkrátka sázka na jistotu.. Pro mě je otázkou, jestli je pobavené pohoršování ideálně stráveným časem, a tak jsem ráda, že tady na MP najdu výběr toho opravdu nejohavnějšího a můžu si pak potichu gratulovat, že tak hluboko jsem ještě neklesla.

 
Lindiste  18.04.11 05:55

Však se to také týkalo jen těch, kteří házejí všechno do jednoho pytle, v tomto případě háčkování. Taky neházím do jednoho pytle všechno zdejší osazenstvo, ale jen některé tendence, které jsou nepřehlédnutelné.

 
Zdena  18.04.11 07:02

Lindiste: ale já neodsuzuju Fler jako takový. Naopak, když kdokoliv dokáže něco vyrobit rukama, má můj neskonalý obdiv (pletení, háčkování, vyšívání…) – já jsem neuvěřitelné dřevo na rukodělné práce. Ale zároveň s šikovností, byl měl jít vkus a hlavně soudnost. Co mne na Fleru vytáčí, je právě ta neschopnost některých žen a dívek obléct si výtvor na sebe, podívat se do zrcadla a chvilku uvažovat s chladnou hlavou.
Já sama si třeba s radostí nakupuju různé korálky a vyrábím se náramky a náušnice, a když něco dám dohromady, pak to pyšně nosím. Ale protože vím, že to všechno vypadá jak dílko z hodiny pracovky, tak to nikomu nevnucuju a už vůbec se to nesnažím prodat.
Na Fleru se najdou skvělé věci, ale pořád (podle mne) převažuje šunt (asi jako na Aukru :-)

 
Kultakutri  18.04.11 08:27

Děti, děti, různé podivné minimodýlky jsou určené do postele. Mám z dobrých zdrojů, že je poptávka po spoďárech z kousavého mohéru a čím kousavější, tím rajcovnější, nebo po háčkovaných pánských tangách. Tož co.

 
Kristy  18.04.11 19:20

Lindiste: Aha. :-) Sama mám háčkování moc ráda (ještě to umět tak, jak bych chtěla), ale doposud jsem pro ně v šatníku nenašla vodné využití.

 
JanaK  19.04.11 11:13

Ad Fler … mno já si nemůžu pomoc, ale když vlezu na domovkosu stránku Fler a kliknu na Móda – http://www.fler.cz/zbozi/moda – tak většinu věcí bych na sebe nevzala, leda za trest.
Světlé výjimky samozřejmě existují…

 
Michaela  20.04.11 11:10

Ty poslední růžové plavky se mi náhodou líbí :-) Zbytek hnus, odpad, peklo.

 
opiFka  20.04.11 14:39

To chlupaný je fakt vodvaz :D

 
Klára  22.04.11 19:14

tohle mi přijde jako pekelné pleteno-háčkování :) http://www.fler.cz/…6-38-1650670

 
Kamík  22.04.11 22:36

já si myslím, že jsou i podstatně horší věci :)

 
Lenka  22.04.11 22:42

Lindiste : Tiež by som sa rada pridala k názoru, že tu určite je skupina ktorá bude fler odsudzovať z princípu,pretože to tu letí, ale rovnako myslím, že súdny človek vie oceniť peknú a kvalitnú prácu aj keď prezentovanú na zdanlivo „pekelnej“ stránke..Na druhú stranu je ale naozaj nutné pripustiť si, že FLER-jak už zaznelo vyššie je nevyčerpateľnou žumpou nezdarených výrobkov a ženských ktoré si svoj výrobok pred tým než ho ponúknu na predaj snáď ani celý neprezrú :-)

 
Eva  23.04.11 22:24

HÁČKOVANÝ NÁHUBEK!!!?? A ten popisek…proč?Bože proč?

 
Eva  23.04.11 22:25

http://www.fler.cz/…sika-1638964

Onen náhubek zde..samotným zděšením jsem nevložila odkaz :-)

 
modra_kocka  23.04.11 22:37

Psa nemám, ale když čtu ten popis, tak mi to nepříje jako nějaká šílenost. Vypadá opravdu divně, jako by ten pes měl čumák v kondomu, ale když se ji to osvědčilo a pes se evidentně nezadusil, tak proč ne. Vlastně mi to příjde jako docela dobrý nápad

 
Eva  23.04.11 23:46

Já pejska mám a když si představím, že by chodil s takovou šprckou nevím nevím :-) Hlavně v létě když potřebuje"větrat" jazykem..nevím kde venčí a jak venčí slečna /paní/ ale pejsek tráví 90% procházky s čumákem na zemi, tudíž se na to musí nachytat strašlivý svinčík, jednak prach, jednak moč a bobky jiných psů + ostatní blivajz jelikož pejsky nic jiného nezajímá :-) Pejsek na fotu je chlupatý, tudíž by se mu jinak zmíněný humáč nachytal na vousy/ s tou věcí to musí inhalovat i když k tomu zrovna nečuchá/, které má připláclé na tváři a tipla bych si, že ho to i svědí..zvláště když přes ten vynález i pije..Jediné opravdové plus bych viděla proti tomu pojídání nežádoucího…ale zase si říkám, že na to stačí normální košík :-)

 
Baba Jaga  24.04.11 11:19

Eva: Pekloooo! Já bych vůbec zakázala náhubky, které nedovolují psovi úplně otevřít tlamu. Když si představím našeho pitbuláka v háčkovaném náhubku a ten humus, co by na něj nachytal, je mi blivno.

 
Eva  24.04.11 14:31

Baba Jaga: Žejo :-( Ono jen když si člověk představí, že by sám chodil s hustě háčkovanou šprckou ktorá mu nedovolí rozevřít čelisti…nedejbože byl u toho fyzicky aktivní..třeba běhat a moct jen omezeně dýchat nosem..nemoct si regulovat teplotu..nebo třeba zívnout!Když si představím, že chci zívat a nemůžu otevřít pusu je mi do pláče …tu slečnu by měli pokutovat, že vůbec nabízí ke koupi takové mučící nástroje :-)!

 
Coraline  24.04.11 14:34

Ten náhubek snad nemůže být myšlen vážně? Já jsem vždycky měla za to, že náhubky jsou buď do centra města, kde je to povinné, nebo pro nebezpečné psy. V životě by mě nenapadlo ,,chránit" psa před tím, aby žral kdeco…na to mi stačilo ho vychovat a na ,,fuj" poslechne. Občas něco teda přeci sežere, občas si po tom ublinkne (hlavně žáby mu nedělají dobře :D)…ale abych mu kvůli tomu navlíkala ponožku na hubu, no to by mě mohlo…
Celý ten trend přehnané péče o psy mi hlava nebere. Oblečky beru, když je pes zvyklý na vytápěný byt a venku by namrzal, ale to je tak všechno. Svého psa mám ráda a beru ho jako člena rodiny, ale pořád je to zvíře a ta polidšťující péče musí ty chudáky spíš štvát než cokoliv jiného :(

 
Baba Jaga  24.04.11 16:01

Eva: Jo a stejně hrozné jsou ty uzounké plastové náhubky a ty kožené, co vypadají jako na medvěda. Ty bych povolila jen pro případ krátké návštěvy u veterináře, ale ne na běžné nošení. Náš druhý pes je agresivní na ostatní psy, tak mu pro jistotu dávám košík, ale klasický kovový, který je dost široký na otevření tlamy dokořán. Je sice těžší než plastový, ale na to si pes zvykne stejně, jako jsem si musela zvyknout na brýle.

Coraline: Musím s tebou souhlasit.

Doufám, že když slečnin nebohý pejsek asi nemůže moc dýchat a regulovat teplotu, tak nemá estetické cítění, jinak by si musel v tom náhubku připadat jako ču.ák.

 
Eva  24.04.11 16:55

Baba Jaga : Tak nějak.., i když jsou ty kovové košíky těžší a tak- / troufám si říct, že pitbulům to ani moc nepřijde :-) /-prostě jsou prostorné a myslím, že ten pejsek radši ponese pár gramů navíc než se v něčem tísnit…Jinak máte můj respekt, že nesnášenlivému pejskovi ten košík dáváte…zní to samozřejmě, ale po světě běhá plno páníčků kteří to berou tak, že svého mazlíka nebudou omezovat a ostatní se mají klidit z cesty :-)

Teď jsem si vzpomněla – známé veterinář radil nasadit fence koš a tu přední část omotat klasickým ovinadlem – aby si nelízala stehy..myslím, že by to šlo použít i proti sbírání věcí ze země..Ale to by nebylo tak slušivé jako ta ponožtička žejo…

 
Sibyla  24.04.11 18:44

Ale co chcete, nikdo jí ty výtvory nechce nosit, tak do nich nacpala aspoň tu němou tvář! Všimněte si, že je celý opletený. Pvšem kdyby pletla na panenky, bylo by to milosrdnější!
Ad Angelina Jolie: zachytila jsem titulek: Angelina Jolie dostane za roli v reklamě 166 miliónů korun. My tady víme od koho! Tak vidíte, jak je Fler výnosný!

 
Eva  24.04.11 19:03

A jo, v návalu hrůzy jsem si ani nevšimla pleteného oblečku :) Každopádně pro ten aspoň existuje rozumný důvod :-) Vypadá to, že technicky na to jde slečna dobře, možná kdyby se orientovala na ty panenky třeba by jí to i něco vyneslo :-)

 
Michaela  25.04.11 01:03

Tak (nejen) TOHLE patří mezi prodané..
http://www.fler.cz/…36-38-792761?…

nechápu,jak za to mohl někdo zaplatit

 
Michaela  25.04.11 01:06

A ještě jeden výtvor od stejné tvořilky.

http://www.fler.cz/…36-38-792775?…

Připomíná mi to poslední fotku v Adině článku. Že by náhoda? Ale tohle se mi nelíbí ani trošičku,

 
Coraline  25.04.11 08:35

Michaela: Nejsem věřící, ale pomalu začínám doufat, že nás Ježíš jednoho dne spasí! A co když to skupují třeba nějací bohatí samaritáni, kteří to pak rituálně spálí nebo nechají rozcupovat svými chovnými tygry? Kéž by…

 
Betty J.  26.04.11 17:00

Mám velkou slabost pro brože a pátrám po zajímavých kouscích ledaskde, takže jsem po nadšených recenzích ze strany svých kolegyní překonala nedůvěru a nahlédla na Fler. Na háčkované a pletené nábradavičníky a tanga to sice nemá, ale i tak… http://www.fler.cz/…udrey-922420

 
JanaK  26.04.11 17:28

@Betty Proboha! Mě to přijde horší, než ta pletená tanga…

 
Coraline  26.04.11 20:31

Betty J.: Tak nejdřív jsem chtěla napsat, že to není tak zlý. Pak jsem si všimla té ceny a posléze toho, že to má být Audrey Hepburn. Jo, je to zlý. Hodně zlý.

 
Dadina  28.04.11 09:54

Tak něco takového jsem tvořila na základce…a pak jsem se trošku styděla,že to jako není ono…podle fanklubu a ohlasů k tvorbě této „poeticky naivní duše“ budu asi muset svůj sebekritický pohled přehodnotit.Kdo to kupuje?Kam se to jako nosí?A proč? http://www.fler.cz/…acka-1545923

 
Verufanda  28.04.11 13:25

a nedá si pokoj a nedá.....http://www­.fler.cz/zbozi/pa­vucinkovy-svetrik-1516838

 
Verufanda  28.04.11 13:33

Omlouvám se, že to tady zahlcuju, ale našla jsem, zbytek materiálu ze síťovaného – chroustykvečeři – trička z článku…sem se poděl : http://www.fler.cz/…alka-1069060

 
Baba Jaga  28.04.11 16:36

Tak mě při komentáři k sítovane-hackovane-salce z Verufandina odkazu („Krásné!!! Miluji tyto barvy. Kdybych nebyla líná, mohla bych sama něco vyrobit, moc hezky se na to kouká!!!“) napadlo, proč si to proboha nekoupí, když je to tak krásné?

 
Dahllie  28.04.11 16:48

Verufando, náhodou ten svetříček je dobrý, jen škoda, že je tak moc souměrný, má úzké rukávy a je v té fialové. třeba v černé by byl super. Už se úplně vidím, jak v něm rejdím na karnevale, součást kostýmu čarodějnice jak vyšitá.

 
Baba Jaga  28.04.11 16:52

Dahllie: no dovol

 
Baba Jaga  28.04.11 16:53

Dahllie: i ježibaby mají svou hrdost ;-)

 
Dahllie  28.04.11 16:57

Tak pardón, nerada jsem urazila :-D

 
Verufanda  28.04.11 18:08

Dahllie – To já bych v tý pavučince taky rejdila a jak panečku…roštím bych ho protáhla:) na maškarní se hodí…ale ještě lépe by se možná hodil tuto sobotu :) na čarodku na hranici by byl ideální – děti by vyděsil…a pak by byl sice – pravda – neekologicky, ale zlikvidován a dále nešířen :)
To samozřejmě nemyslím jako provokaci na zdejší Babu Jagu :) V tomhle se upalují čarodějné vyvrhelky :)

 
Hanka  28.04.11 18:54

Já moc nechápu na Fleru jednu věc, to množství nadšenců na úplně příšerné věci, děsně spíchnuté hadry, ale asi je to věc vkusu, někteří prodejci jsou celkem dobrý, ale všimla jsem si, že nemají tolik příznivců, jak to teda je???

 
Ovec  28.04.11 22:32

Hanka: Klobouk dolů před opravdovými umělci z Fleru. Ale jinak musím říct, že při i maximální sebekritičnosti mě docela deprimovalo, že nemám u svých výrobků milion pochvalných komentářů:) Ale když teď vidím, kam se všechny ty komentáře poděly, začíná mi to bejt jedno.

 
Ovec  28.04.11 22:35

Hanka: Ale saozřejmě kromě kvality provedení a prezentace jde taky o to, jakou si člověk dělá reklamu. Jenže to stojí peníze a mně je těch peněz za to líto, navíc se místo na Fler Show kupuje úderem půlnoci a do pěti minut žádná nejsou, což mě taky přestává bavit. Ale jsou prodejci, které uvidíte na Fler Show denně a málokdy to stojí za to.

 
Ovec  28.04.11 22:40

Apage Satanas: http://www.fler.cz/…vena-1654816

 
Sofa  29.04.11 05:47

Ovec: OMG! OMG! Kill it! Kill it with the fire!! :-))))

 
terez.ec  29.04.11 06:30

Ne!Oslepla jsem!To je masakr…:D

 
Sibyla  29.04.11 06:50

Bože, jako ctitelka Audrey bych toho prznitele nejradši proklela – neuměla by to Baba Jaga? NAvíc je, oj ty babuško, milá Jaguško, nejspíš z mrazíkovského regionu, podívejte se na ten jazyk, smrdí automatickým překladačem:
Tady je, Audrey Hepburn příchod celou cestu od Snídaně u Tiffanyho.

jí ruku vyřezával s polymer hlíny, malované akrylovými a potažené akrylový lak. mohér byla použita na vlasy a je tvořen s lacinými lepidlem. Pokud jde o její šperky, kousky kovu zjištění malých krystalů a písku korálky byly použity. bezpečnostní pin je umístěn hned za hlavu, ino hlíny, aby se zabránilo případné vyrovnání problémy a ujistěte se, že je trvanlivý.

 
Sibyla  29.04.11 07:17

Musím se dodatečně omluvit, autorka té hrůzy s Audrey Hepburn je podle všeho turecká studentka a sama se za neznalost jazyka omlouvá. Dobře, napadla jsem jí překladač neprávem, ale to nemění nic na obludnosti té brože.

 
katango  29.04.11 09:00

Sibylo, obludnosti výtvoru a obludnosti ceny.

 
Ara  29.04.11 10:42

Tak mám dojem, že krása a originalita flerových modelů inspiruje i světové návrháře.

http://ona.idnes.cz/foto.aspx?…

Nebo je Mark Fast přímo prodejce z Fleru?

 
mina  29.04.11 11:58

No, zasmiala som sa, niektorí „tvorcovia“ naozaj nemajú súdnosť … na druhej strane … keďže tiež „tvorím“ – bola som dosť prekvapená zistením, že je dosť ľudí, ktorým je jedno, z akého materiálu je oblečenie, čo majú na sebe.
Ale – nemyslím si, že tie ružové opaľovačky patria do módneho pekla, aj keď svoj „retro boom“ zažili tak pred piatimi rokmi. Ak sú háčkované z krátkych stĺpikov z tenkej priadze bavlna-elastan, sú aj celkom funkčné a presvitá spod nich menej, ako spod väčšiny „normálnych“ plaviek. A … na háčkovanej spodnej bielizni sa dá celkom dobre zarobiť:
www.koniakow.com
A na záver niečo k tým ozdobám na nohy – v tomto konkrétnom vyobrazení sa vôbec nepáčia ani mne, sú zbytočne robusné a majú zbytočne dlhé šnúrky, ale o jednom použití by som vedela – už sa Vám niekedy stalo, že ste si v prvý deň dovolenky pri plážovom volejbale spálili priehlavky ? Mne nie, aae mám kamarátku, ktorá potom zvyšnú časť dovolenky behala po pláži v bielych ponožkách … .

 
terez.ec  05.05.11 20:10

Obléknout si tohle, tak manžel spadne smíchy ze židle…:)
 http://www.fler.cz/…adeni-227646

 
Baba Jaga  05.05.11 21:03

Sibyla: už se stalo. Od teď už nevytvoří nic hezkého :-D

 
Curry Sauce  06.05.11 18:25

Jednou se mi poštěstilo vidět na vlastní oči háčkovaná tanga (nevyzkoušela jsem). Je to vlastně takový domácí sexshop pro chudší. Ale nejsem bez viny, neháčkuji, za to všem cpu vlastnoručně malované šátky. A sebekriticky přiznávám, že by si na nich Módní peklo asi taky smlslo.

 
Dadina  07.05.11 08:53

Háčkované plavkové trendy od světových návrhářů…a pak že to na Fleru neumějí… http://www.blesk.cz/…ovymi-trendy

 
Tehree  10.05.11 14:49

To jsou úděsnosti Ado.

Fler se začíná vymykat kontrole.

Majitelé se to snaží vyřešit tím, že věci, které se jim zdají „MÁLO KREATIVNÍ“ autorům MAŽOU, což je velice špatné, protože to je CENZURA. Děsím se ale toho, jaké výrobky tam zůstávají a ježí se mi z toho hrůzou vlasy na hlavě. To by stálo za článek. Majitelé nemají umělecké vzdělání a rozhodují o tom, co je „MÁLO KREATIVNÍ“, je to děsivé. Etsy nic takového nemá a ta úroven´je nesrovnatelná. Líbilo by se mi, kdyby nějaký novinář toto vynesl.

 
Dadina  14.05.11 13:42

Takovou kabelku jsem si vždycky přála…ta je tak kreativní až to bolí http://www.fler.cz/…ance-1412289

 
Dede  30.05.11 19:33

jen něco k tomu druhému od vrchu to na ty nohy se nosí ALE NA TANČENÍ

 
terez.ec  26.06.11 21:27

prostě nádhera…:D…http:/­/www.fler.cz/zbo­zi/hackovane-saty-luxuria-986186

 
katango
1297 příspěvků 26.06.11 21:35

Panebože, do čeho´s tu duši dal (myslím autora/ku těch šatů)??? Luxuria! Tak leda pro sexuální pracovnice.

 
Lessss  26.06.11 21:38

Na těch šatech je nejhorší ta spousta práce, zbytečné práce… Přitom zřejmě autorka háčkovat umí – kurňa tak proč mrhá časem na kurví kroj?

 
terez.ec  27.06.11 08:24

No určitě háčkovat umí, třebas toto : http://www.fler.cz/…ecnik-741458 .Jak říkáte, škoda že svůj um a čas vkládá do kurvího kroje…a ty plavky jsou teda taky děsné, vždyť to musí být k vodě nepoužitelné.

 
Soňa  02.08.11 18:58

Moc se mi líbí, jak paní tím,že svůj „model“ umístila na Angelinu ještě umocnila divákův dojem, že je to tak hnusné, že v tom bude hnusně vypadat i nejkrásnější žena na světě – zřejmě kouzlo nechtěného......

 
Pepina  31.10.11 12:30

Pro ty, kteří potřebují svojí denní dávku Fleru, ale už mají jeho stránky okoukané , doporučuji: www.tisicveci.cz

 
Karol.B  27.12.11 12:03

pěkný blog http://mit-svuj-styl.blogspot.com/

Poslední článek: Vysoká cena levné módy

19.07.14 | Právě jsem dočetla velmi zajímavou knížku o tom, jak funguje móda v konzumním světě, a ráda bych vám ji doporučila. Máte pocit, že oblečení je až moc, že toho vlastně tolik nepotřebujeme a že to takhle nemůže jít donekonečna? Rozhodně nejste sami. (číst dále)

TOPlist