Kultovní klasika: Jak nosit bílou košili?

04.02.16 | autor Redakce

Výběr té pravé bílé košile se často rovná křižácké výpravě. V běžné konfekci obvykle narazíte na poloprůsvitné šmejdy, které se mačkají a nedrží tvar. Jak kultovní klasiku vybrat a unosit s citem?

Shodneme se, že bílá košile tvoří základ šatníku a už dávno není jen symbolem modrých límečků. Umí být elegantní, ležérní i drzá. Její přednosti nepopíše nikdo lépe než Carolina Herrera, nekorunovaná královna bílé košile.

Kvalitní košile by měla být z tuhého materiálu, který na potkání neprozradí barvu vašeho spodního prádla. Takové jsou obvykle šité z popelínu nebo kepru. Poměrně kvalitní nabízí T. M. Lewin. Dobrou pověst si drží bílé košile S. Oliver, Pietro Filipi nebo Seidensticker, přestože stylem nemusí sednout každému.

Dražší košile se opravdu nevyplácí koupit naslepo, proto je dobré ji pořádně vyzkoušet. Zda sedí, poznáte podle ramenních švů, které by neměly být ani níž (košile je příliš velká), ani výš (potřebujete větší číslo). Nutnost větší velikosti vám napoví taky ne příliš půvabně odstávající knoflíčky v oblasti hrudníku. Když už je řeč o hrudníku: bílá podprsenka pod bělostnou látku nepatří. Odstín sice bude ladit s barvou košile, nikoliv však s odstínem vaší kůže. Barevné nerovnosti sladí tělová podprsenka, která se co nejvíce blíží vašemu tónu pokožky.

Zdroj: www.modnipeklo.cz: SweetLadyLollipop, www.theeverygirl.com, www.lookastic.comZdroj: www.modnipeklo.cz: SweetLadyLollipop, www.theeverygirl.comwww.lookastic.com

Pokud nechcete s bílou košilí zbytečně experimentovat, osvědčenou klasikou není moc co zkazit. Majitelky kypřejších tvarů by si měly dát pozor na příliš volné kalhoty. S volnější bílou halenkou je lepší zkombinovat úzké slimky, jinak bude výsledek nelichotivě rozšiřovat. Tenisky se hodí k ležérnějšímu stylu. Kromě halenky volně zastrčené za pas je dobré nevolit příliš upnutý střih, ale raději volnější kalhoty. Bílá halenka podvlečená pod svetr je pro mnohé synonymem kancelářské uniformy. Aby výsledek nepůsobil neupraveně, měl by lem košile končit dvě až tři čísla pod svetrem. Sofistikovanější vzhled získáte, pokud necháte lodičky doma a raději nazujete klasické polobotky.

Zdroj: www.classy-fabulous.com, www.dailymail.co.uk, www.halliedaily.comZdroj: www.classy-fabulous.com, www.dailymail.co.uk, www.halliedaily.com

Bílou košili je škoda šetřit jen k áčkové nebo pouzdrové sukni. Unosí se i s plisovanou maxi sukní. Elegantní alternativou je bohatá sukně s délkou na zem. Tady si můžete dovolit košili se stojáčkem. Při výběru jen pozor na to, aby neškrábal.

Zdroj: www.lookastic.com, www.atlantic-pacific.blogspot.cz, www.modnipeklo.cz: FrancheZdroj: www.lookastic.com, www.atlantic-pacific.blogspot.cz, www.modnipeklo.cz: Franche

Pokud už vám slimky a lodičky lezou krkem, oblékněte bílou košili jinak. Místo obyčejného kabátu nebo krátké vesty zkuste dlouhý kabát bez rukávů. Příjemnou změnou může být džínový overal, ze kterého bílá košile vykukuje jen částečně. Místo vypasované džínoviny zkuste volné plátěné kalhoty. Aby výsledek nepůsobil příliš usedle, natáhněte přes ramena křivák nebo kožené sáčko.

Zdroj: www.walkinwonderland.com, www.popsugar.com, www.thefashiontag.comZdroj: www.walkinwonderland.com, www.popsugar.com, www.thefashiontag.com

Není potřeba se otrocky držet toho, co se zrovna nosí. Místo klasického svetru zkuste crop top, ze kterého bude decentně vykukovat límeček. Bílá košile se hodí pod klasické černé šaty, ale i kůži nebo vzory. Ozvláštnit můžete i klasickou hru s maskulinními prvky. Místo pánské kravaty a šlí zkuste motýlka.

Peklo radí: Co s bílou košilí

Už jste našli „tu pravou“ mezi bílými košilemi?

Autor

Redakce

Redakce Módního Pekla sleduje dění jak na Módním Pekle, tak ve světě módy. Připravuje pro Vás rychlovky a krátké články.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
last.night
392 příspěvků 04.02.16 12:03

Ja vubec nerozumim teto vete: „Kromě halenky volně zastrčené za pas je dobré nevolit příliš upnutý střih, ale raději volnější kalhoty.“ A proc jsou polobotky k bile kosili „Sofistikovanější“ nez lodicky? A nakonec, crop-top mi prijde pekelny.

 
Réza4  04.02.16 12:07

Opět a opět: pořiďte si korektora anebo si článek před zveřejněním aspoň přečtěte. Třeba se vyhnete (mimo jiné) chybám jako opakování vět, které působí, že vám na obsahu moc nezáleží. „Při zemi se koneckonců nemusíte držet ani ve hře s mužskými prvky. Místo klasické kravaty zkuste tentokrát motýlek. Ozvláštnit můžete i klasickou hru s maskulinními prvky. Místo pánské kravaty a šlí zkuste motýlek.“

 
last.night
392 příspěvků 04.02.16 13:09

Ja se priznavam, ze tak daleko jsem se nedostala a vzadala to driv.

 
Réza4  04.02.16 13:33

Já si to čtu celé a vždy mě potěší, že mé technické zprávy mají lepší stylistickou a pravopisnou úroveň, než články od redakce. Možná to je tím, že já mám osnovu jasně danou:o)

 
aailyyn
807 příspěvků 04.02.16 21:43

Možná, kdyby redakce u toho psaní zapnula ty věci, co jim sedí na krku a jen si tupě nevytahovala věty z prvních tří odkazů na Googlu, tak by z toho šel poslepovat smysluplný článek, který by možná neřekl nic novýho, ale řekl alespoň něco… Živíc se tak trochu jako copywriter vím, jak to chodí s texty na objednávku. Tohle není text, to je náhodná slátanina převzatých myšlenek.

 
Robena
1257 příspěvků 04.02.16 12:09

Jeste vetsi Redakce, nez jsme doufali.

 
ming_xing
1109 příspěvků 04.02.16 12:09

Redakce, ten clanek je stylisticky priserny! vite vubec, co je to osnova textu? a poucku o nezadoucim opakovani slov jste zrejme take doposud nezaznamenali.. doufam, ze za tohle neni nikdo placeny, protoze i dite na zakladni skole by vyplodilo rozumnejsi text.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 05.02.16 07:05

S poznámkou, že „i dítě na základní škole by vyplodilo rozumnější text“, bych si dovolil nesouhlasit. Manželka je učitelka češtiny a zrovna včera večer opravovala písemné práce žáků 7. třídy. Málem nad tím plakala. :(
Nicméně souhlasím, že stylisticky není tento článek moc na úrovni a obsah je povýšen nad formu.

 
Letadýlko
102 příspěvků 04.02.16 12:17

„Zda sedí, poznáte podle ramenních švů, které by neměly být ani níž (košile je příliš velká), ani výš (potřebujete větší číslo).“

Níže, ani výše než.. co? Ta informace tam nějak chybí. Trochu mi to připomíná votočářský výraz „jsou mi větší/menší“. Bo napsat „je mi to velké“ by byl asi těžký ideozločin.

 
šancava
24 příspěvků 04.02.16 13:11

Nechci rozhodně hájit stylistickou úroveň textu. Ale! Jak už název napovídá, ramenní šev by měl být na rameni. Výš nebo níž, než. Tedy než je ramenní kloub. Mě tady žádná informace nechybí.

 
Letadýlko
102 příspěvků 04.02.16 13:30

OK, slovo „ramenní“ v názvu by mohlo někomu bystřejšímu napovědět. Na svou obranu musím říct, že jsem strávila mnoho času v přítomnosti člověka, který si na přesné vyjadřování potrpěl a pakliže od něj někdo upustil, rád si z takových nepřesností utahoval.

Asi jsem to od něj chytla.

 
Renee
160 příspěvků 04.02.16 14:57

Ramenní šev je ale šev, který spojuje přední a zadní díl. Ten nemůže být výš nebo níž, maximálně může být příliš vpředu nebo vzadu (ale to je málo pravděpodobné).

Redakce patrně hovoří o tom, že rukáv nemá být přisazen výš nebo níž, než kde končí rameno. To je ale sesazovací šev rukávu, a ne ramenní šev.

 
kolúch
445 příspěvků 05.02.16 23:03

Ide o prípad, keď redakcia (na rozdiel od Ady) nevie šiť. Co je ale ešte zabavnejsie, redakcia nevie ani písať. Moje horšie Ja sa začína skodoradostne tešiť na ďalšie produkty :D

 
sobotage
276 příspěvků 04.02.16 12:20

Chci taky do redakce… Stáhnu pár obrázků z internetu a napíšu k tomu nějaký článek. Třeba mě to proslaví :-) A ještě u toho stihnu standardně pracovat.

 
Hořáč
1500 příspěvků 04.02.16 12:34

Jak jsem uviděla „autor redakce“, rozhodla jsem se článek nečíst. Ado, bylo pro vás těch pár šupů za peklo existenčně nutných, aby se to tu teď hemžilo takovýma podřadnýma článkama? Já jen jestli není někdy lepší vydržet trochů déle a dostat se tak daleko, abych si mohla diktovat podmínky.

Příspěvek upraven 04.02.16 v 12:38

 
vendulael
2154 příspěvků 04.02.16 12:47

Pro bílé košile mám velkou slabost a tak jsem se těšila na hezký článek. Bohužel jsem zklamaná, hlavně kvalita textu je víc než bídná. Některé věty jsem si musela přečíst vícekrát, abych vůbec pochopila, co chtěl básník říct.

 
domi_imob
18 příspěvků 04.02.16 13:21

Zbožňujem košele, ale toto nemalo hlavu ani pätu.

 
Betty J.
2031 příspěvků 04.02.16 13:24

Dovoluji si touto cestou požádat autora/autorku článku: nebuď srab a vylez! o vystoupení z anonymity.

 
Helenuše
258 příspěvků 04.02.16 15:41

"Aby výsledek nepůsobil neupraveně, měl by lem košile končit dvě až tři čísla pod svetrem. "
To jako že když mi bude vykukovat podolek, budu vypadat upravená?

 
Rajči
35 příspěvků 04.02.16 15:49

Já mám zase strašně ráda míru „čísla.“ Co to jako je?! Palce? Centimetry? Něco mezi?
V tomhle ohledu zůstanu navždy nedovzdělaná. :D

 
barvinok
356 příspěvků 04.02.16 16:07

Zasa o ničom. Ale bola som prekvapená, že vidím urputnú snahu „redakcie“ písať viac Adovsky. Vypustili formulácie typu Ona Dnes, a dokonca sa pokúsili o nejaké rady.
Nanešťastie, zúfalo to nestačí.
Ada píše ľahko, vtipne a s humorom. Toto je ťažkopádne, štylisticky veľmi úbohé… a vlastne by namiesto čítania článku stačilo pozrieť si obrázky. Výsledný príjem informácií by bol rovnaký (=veľmi málo prínosný).
Ešte raz navrhujem, nech radšej píšu situácie znalé čitateľky. Toto je kolosálna nuda.

 
system_error
815 příspěvků 04.02.16 16:28

No, tak obrázky jsem si prohlídla, docela hezké, čtení jsem vzdala.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 04.02.16 16:45

Už jsem se bála, že nás redakce přestane oblažovat svými plytkými, tuctovými články, které najdu na každé průměrné stránce pro ženy. To jsem se ale spletla. Podle jejich dnešního veledíla to vypadá, že už si sama neumím ani vybrat bílou košili. Opět nedočteno.

Příspěvek upraven 04.02.16 v 17:58

 
Dahllie
2222 příspěvků 04.02.16 17:23

Stačilo si přečíst nadpis a člověk hned ví na čem je. Když je v nadpisu otázka, z 90% je autorem Redakce/Lovec. :-/

 
barvinok
356 příspěvků 04.02.16 17:38

Lebo to podľa mňa majú všetky treťotriedne redakcie vylepené niekde na nástenke v kancelárii!

Ako zaujať? Máte na výber z týchto možností
dať do nadpisu článku otázku (vzbudzuje zvedavosť)
nazvať článok „1O / 20 / 100 vecí, ktoré…“ (zoznamy u ľudí bodujú)
použiť nedokončenú vetu! Rafinovanosť, ktorej žiaden čitateľ neodolá!
pokúsiť sa o vtip už v nadpise

Och, že články redakcie spĺňajú takmer všetky tieto predpoklady? Tak to bude asi niečo znamenať.

 
Gabriela238
17 příspěvků 04.02.16 17:34

Možná by se tato stránka přejmenovat na modnipekloape­kelneclankyodre­dakce.cz

 
emef
2055 příspěvků 04.02.16 18:01

Obdivuju kazdeho, kdo byl schopny docist to do konce. Ztratila jsem se uz v uvodu pri „unosit s citem“.

 
Isca
958 příspěvků 04.02.16 19:11

Náhodou, redakce se v jednom poučila. Upustila od rádobyvtipného pomrkávání na „nás holky, co spolu kecáme“. Má smůlu, to je podmínka nutná, nikoli postačující.

 
shirla
878 příspěvků 04.02.16 19:38

Text nečtu, stačí mi obrázky a ty jste z netu stáhli pěkně :-D

 
Lalita  04.02.16 19:53

Milá Redakce,

bez urážky, ale z některých Vašich formulací by se pos… i kryptografický počítač v Langley. Buď si, prosím, pořiďte dobrého korektora, nebo přidejte Adě, ať Vám dělá korektury ona.

Děkuji.

Vaše věrná čtenářka

 
DRW
1240 příspěvků 04.02.16 20:15

Krome vsemi kritozavaneho stylu, gramatickych chyb a textu na urovni zakladni skoly, vykradate nejen Pinterest (kde bych to i pochopila), ale i blog zvany Modni peklo. Rekneme priste si dat tu praci a najit opravdu neco zajimaveho a i informace doplnit nejakym kvalitnejsim komentarem a uverejnit po kvalitni korekture a konzultaci s nekym zkusenejsim. Nebo je tady jen snahu vystrcit Adu z titulni stranky. Uprimne receno mate se jeste co ucit.

 
Contraste
9 příspěvků 04.02.16 20:22

„…bílá košile tvoří základ šatníku a už dávno není jen symbolem modrých límečků.“
Redakce si evidentně plete pojem bílé límečky (pracovníci v kancelářích) a modré límečky (dělníci - označení modré, podle barvy pracovních oděvů, tedy montérek).
Ne že by to byla první pitomost, co redakce v poslední době napsala.

 
bluetea01
11 příspěvků 04.02.16 20:40

… možná se k tomu připletly modré punčochy ;-)

Příspěvek upraven 04.02.16 v 20:41

 
januchacha
21 příspěvků 04.02.16 22:11

WTF?!?!

 
Kajuli
449 příspěvků 04.02.16 22:35

Podle mne je „redakce“ pár externích copywriterů (v dnešní době vysoce moderní označení), evidentně ne moc dobrých. Některé IT firmy si je najímají k tvorbě článků pro svůj blog a musím uznat, že i když tam to taky není žádná stylistická hitparáda, na tyhle výtvory to tedy nemá…

 
aailyyn
807 příspěvků 05.02.16 12:36

Nejenom IT firmy a nejenom ke psaní blogů. No jo, půlka copywriterů by nesměly být studentky střední školy, jejichž největší devizou je přečtený Stmívání a na kontě pár slohovek. Nejdřív to chce hodně číst, získat slovní zásobu, umět se vyjadřovat, pak hodně psát a pak teprve s Googlem a nějakými těmi zdroji člověk začne vyrábět cosi použitelného.

 
Kajuli
449 příspěvků 05.02.16 13:08

@aailyyn tak já zmiňuji jenom oblasti, které znám, více toho nesleduji:) A víte jak, dnes je móda mít všechno rychle a hned, zvládnout veškeré studium během jednoho dne a soustředit se hned na velké zakázky. Zvláště v prostředí internetu je každý druhý hned odborník, bohužel takto to dopadá…

Souhlasím s vámi:)

 
aailyyn
807 příspěvků 06.02.16 17:15

Chápu, to nebyla kritika vaším směrem, jen takové doplnění, že copywriting se stal poměrně módním odvětvím. Ale nedá se to moc dělat bez patřičné erudice, jakože popadnete klávesnici a Google a jedete. Nebo můžete, ale vypadá to přesně takhle. Copywriter by měl mít ideálně nějaké ty předpoklady pro to, aby mohl dělat to, co dělá, tedy psát. Umět psaní jako řemeslo (slovní zásoba, vyjadřování), umět nakládat s informacemi (ano, můžu si z toho Googlu něco vytáhnout, ale není to nakonec pitomost?) a mít všeobecný přehled, aby se mu smysluplně psalo o širším spektru témat a základ vůbec je u toho psaní myslet, aby ten text měl hlavu a patu, myšlenku, nějaké těžiště a ne jen to takhle slepit, aby z toho na sto honů čišelo, že to teda muselo být. Jinak si myslím, že copywriting je odvětví, které svůj smysl má. Ne úplně každý je vybavený schopností pomocí písmenek předat to patřičné dál.

 
Linie
1704 příspěvků 04.02.16 23:29

Pro mne je královnou bílých košil Anne Fontaine, http://www.annefontaine.com/…e-shirt.html . Sleduji její práci již dlouho, od jejího prvního obchodu v Paříži. V poslední době navrhuje i další oblečení a doplňky, ale v košilích je nejlepší. V Praze má zastoupení v obchodě http://annefontaine.cz/anne-fontaine/.

 
Oveeec
1368 příspěvků 04.02.16 23:48

„Kromě halenky volně zastrčené za pas je dobré nevolit příliš upnutý střih, ale raději volnější kalhoty. Bílá halenka podvlečená pod svetr je pro mnohé synonymem kancelářské uniformy. Aby výsledek nepůsobil neupraveně, měl by lem košile končit dvě až tři čísla pod svetrem. Sofistikovanější vzhled získáte, pokud necháte lodičky doma a raději nazujete klasické polobotky.“…aneb „Letěli dva velbloudi, jeden zrzavej, druhej doleva“.

„Tenisky se hodí k ležérnějšímu stylu.“ Ach…skutečně?

Zachtělo se mi být na „redakci“ opravdu hnusná, ale jestli jsou to externí copytentononc, měli by z toho akorát radost, že něco splácají, dostanou pořádně zaplaceno a ještě na*erou spoustu lidí. Kdyby tak radši dělali něco pořádnýho. Drásá mě pomyšlení na to, kolik lidi v podobných branžích berou a za co, a ještě se to považuje za prestižní.

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 05.02.16 00:11

Článek, který se nikomu nelíbí, má za půl dne víc komentářů a větší čtenost, než ten předchozí o couture přehlídkách. To je pak těžký.

 
vendulael
2154 příspěvků 05.02.16 07:22

Čtu všechny články (k některým se i často vracím), co se tu objevují a ne všechny mám potřebu komentovat. Pokud někdo v diskuzi vystihl můj názor, tak pouze kladně tento názor oramínkuji a nepíšu komentář, který už zazněl.
Ke kritice článků - občas se tu kritizuje kdejaká maličkost, nicméně oprávněná kritika by dle mého názoru měla být vnímána jako podnět k tomu, jak se příště vyvarovat určitých chyb a jak zapracovat na kvalitě a posunout se dál.
Myslím si, že vyšší množství komentářů nutně nekoresponduje s vyšší nebo nižší kvalitou článku. Osobně bych navrhovala „ramínka“ u článků.
Edit: překlepy

Příspěvek upraven 05.02.16 v 08:39

 
Réza4  05.02.16 07:43

Nezoufejte. Článek od redakce přečtu v práci, když mám kopr, a protože jsem znechucená, tak to okomentuju. Váš článek si hodlám vychutnat v klidu a v pohodě o víkendu:o)

 
Catthi
16 příspěvků 05.02.16 08:32

@Ada Pekelná ale vaše příspěvky jsou aspoň zajímavé a podnětné, s vtipem a nadhledem.toto je mlácení prázdné slámy :-(

 
chekotay
410 příspěvků 05.02.16 13:22

Jenže z vtipu a nadhledu se málokdo nají a nezaplacené složenky umí být taky hodně podnětné.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 05.02.16 08:52

Ado, odepisuji vám. Ne na článek, ten jsem se rozhodla bojkotovat. Přečetla jsem si ho, a shledala, že i mých dysgrafických komentářů pod něj je škoda. Škoda, že ho komentují další dámy. Je to smutné, že má více komentářů než vaše ohnivé video či váš článek s nádhernými šaty.
Nejen vy podle archivu píšete zajímavé články, zaujaly mne i příspěvky Channah a pana Králíčka.
Myslela jsem, že článek na Módním pekle by měl čtenářkám přinést více, než pár stažených obrázků. Třeba fotky bílých košil v dostupných obchodech a nějaké opravdu inspirativní outfity.

 
DeerskinDoll
24 příspěvků 05.02.16 13:29

Jenže je potřeba brát i v úvahu, o čem ty komentáře jsou. O stylistických a gramatických kopytech autora. U toho se přece nemůžete vzájemně poplácávat po ramenou a libovat si jak redakce umí rozproudit diskuzi.

A že mají bílé košile větší počet zhlédnutí než haute couture? Já vám nevím… kolik z nás nosí božské šaty od Alberty Ferretti a kolik si rádo přečte o tom, jak vypadat šmrncovně v tom, od čeho má každý z nás aspoň jeden kousek ve skříni?

 
kolúch
445 příspěvků 05.02.16 23:12

Navrhujem zaviesť jednoduché lajkovanie článkov líbí/nelíbí (na nelíbí trvam) a bude to jasné.

 
DRW
1240 příspěvků 06.02.16 16:18

Vase clanky maji hlavu a patu, kdyz uz o latkach, odevech pisete, protoze to znate nebo se dozvedelate. A neprznite cesky jazyk mizernym slohem, sikem gramatickych chyb a klise.
Pokud by se udelala analyza komentaru pod clanky, zjistili byste, ze to, co ocenujeme u Vas Ado, je kvalita informace a vetsinou tam lide pochvali nebo pridaji svoji inspiraci ci nazor na vec. A u Redakce, Lovce etc. se kritizuje uroven clanku, jejich zbytecnost a lide, kteri kritizuji, raminkuji jine kritiky, se kterymi souhlasi.

Delka diskuze pod clanky neprimo souvisi s jejich kvalitou. Cim horsi clanek, tim delsi kriticka diskuze, po ktere by se autori meli jit schovat minimalne kilometr pod zem ci vystrelit se na obeznou drahu, ale jeste lepe se vratit do skolnich lavic a knihovny. U kvalitniho clanku je malo komentaru a hodne lidi, kteri s nimi souhlasi. Pridejte raminka i pod clanek a berte ho jako odraz kvality clanku

 
bmnm
66 příspěvků 07.02.16 17:58

Ta čtenost bude možná i tím - pokud to mají ostatní stejně, jako já - že ze škodolibosti chodím nakukovat a číst komentáře. Článek opakovaně nečtu. Nestojí za to.

 
Shiro
354 příspěvků 08.02.16 21:48

Jak víte, že má článek vyšší nebo nižší čtenost? Jediné co můžete vědět je kolik lidí si ten článek otevřelo, ale jestli ho ti lidé četli nebo ne, to už (pravděpodobně) nezjistíte. Takže nemotejte tu návštěvnost se čteností, ono je to jaksi nebe a dudy ;)

 
Lenio
7 příspěvků 12.02.16 22:42

@Ada_Pekelna Zdá se mi celkem jasné, že blbý článek (promiňte, není už možné použít pouze slovo špatný) má víc komentářů než článek dobrý. Když se člověku něco líbí nebo ho to zaujme či inspiruje, většínou nemá potřebu to nějak komentovat. Hlouposti, které se teď na nás věrné a dlouholeté čtenářky Pekla valí z redakce a od některých přispěvatelek, ovšem zvednou ze židle i mě, která se jinak omezuji maximálně na nějaká ta ramínka (i to málokdy - nemusím být přece slyšet všude.) Z Pekla se poslední dobou stala notně horší adresa.

 
Kajuli
449 příspěvků 05.02.16 01:20

@Ada Pekelná Tak jestli to náhodou není o tom, že se většina Pekla chodí přesvědčit, jestli je to opravdu míněno vážně a průběžně sleduje znechucené komentáře. Kolektivní nechuť je lákavá nechuť:)
Existují i módní blogy s vysokou návštěvností, kam se chodí lidé spíše pobavit na účet blogujícího (ano, Víťo, koukám na tebe), než aby opravdu hledali insporaci.

Já osobně články od vás beru jako událost, přečtu je opravdu pozorně a už nemám takovou potřebu se vracet, zanechají ve mne povětšinou pozitivní dojem a nevidím v nich nesrovnalosti.
Což se o tomhle výtvoru bohužel říci nedá.

Co takhle ramínkovat články?

Edit: Kajuli potmě neumí psát

Příspěvek upraven 05.02.16 v 01:21

 
JMaravelo
486 příspěvků 05.02.16 08:09

@Jirkátor Nemůže z toho udělat blog? Docela bych si nějaký přečetl.

 
Alterations
533 příspěvků 05.02.16 10:15

@Linie Děkuji za příspěvek, který se jediný týkal toho stále živého problému bílá
košile.

 
JUBA
59 příspěvků 05.02.16 11:24

Nosím ráda bílé košile, k barevnému saku je to kancelářský ideál. Můj problém s bílými košilemi je ten, že mi dlouho bílé nevydrží. Dříve či později se dostanou do pračky s něčím, co jim tu bělost pošramotí, a pak už jsou na vyhození. Zrovinka tuhle jsem se slzou v oku vyhazovala košili s volánky na rukávech, se všitým fižím pod légou a se šněrováním na zádech, která kupodivu vypadala líp na mně než na ramínku, a to i při mé velké velikosti. Ach jo, byla původně tak nádherně bílá, a to lemování volánků a šněrování mělo černou barvu… Taková byla celá krásná!

Máte na praní bílých halenek nějaký jiný trik než „prát samostatně“ či „prát v ruce“?

 
Karin
3401 příspěvků 08.02.16 14:39

Já je peru s ostatními bílými věcmi…

 
Lenio
7 příspěvků 05.02.16 18:12

Prosím vás - Ada je šéfredaktorka MP, nebo ne? Zklamalo by mě, kdybych věděla, že TOHLE čte a pustí to do světa. Nebo to jsou slohové práce počínajících módních redaktorek/re­daktorů, kde si zkoušející ověřuje, jestli znají úplné základy? A od protřelých pekelnic chtějí nějaké doplňující komentáře?

 
Shulamitka
116 příspěvků 05.02.16 20:18

Zase blbější než byste čekali. Redaktorská straka vykrade, co může, připlácne k tomu pár svých otřepaných a nelogických vět…a světe, div se - článek na světě. Vivat redakce!

 
carnifax
42 příspěvků 06.02.16 02:17

@Ada Pekelná je to v podstatě pozoruhodný důkaz toho, jak si „sami“ vytrollujete web, škoda se nepodívat :D

 
Ašarat.k
272 příspěvků 06.02.16 16:44

Co psala Ona dnes v pondělí, to má „módní peklo“ mírně oschlé a prošlé koncem týdne.
Recyklace je když…

 
stricc  06.02.16 18:45

Nechápu všeobecný podiv. Ada to přece vysvětlila: článek má přes 50 komentářů, ergo JE úspěšný. Co se v komentářích píše, to není důležité, důležitá je fajfka za čtenost.
On si tu snad ještě někdo myslí, že názor čtenářů redakci nebo Adu zajímá?

 
kolúch
445 příspěvků 07.02.16 10:05

Zaujímať nemusí, ale da sa predstaviť situácia, ze si kúpim zabehnuty blog o autách lebo som sa už v aute viezla a teda nemôže byť zložité sa k automobilizmu vyjadriť. Čitatelia sú zvyknutí na fundovane články a humor. Ja im sem tam oznámim, ze auto ma kolesá a prevodovku, občas si budem mýliť pojmy a dojmy a ako zdroj obrázkov áut budem uvádzať pintrest lebo moji čitatelia su tak pozadu, ze pintrest chudáci ani nepoznajú. A budem čakať ako dlho ich bude môj web baviť a koľko klikov budú mať reklamy ktoré naň dám ;)
Edit: ta minuska nie je odo mňa :)

Příspěvek upraven 07.02.16 v 10:07

 
MP Vera
217 příspěvků 06.02.16 22:42

Nejsem si jistá ale skoro bych řekla, že atlantic-pacific má na sobě kalhoty s laclem, a ne overal. Redakce módního blogu by to rozlišit měla, redakční robot ale nemusí…

 
-Anna-
186 příspěvků 08.02.16 00:16

Módní peklo se definitivně proměnilo v žurnalistické peklo. Děs, běs, hrůza…

 
carnifax
42 příspěvků 08.02.16 01:32

Možná kdyby v náhledech na články na titulní straně byl vidět i autor… jen návrh.

 
stricc  08.02.16 21:31

@kolúch Humor jsem tu v článcích nikdy neviděla, ale asi tuším, co myslíte.

 
AndreaRaur
8 příspěvků 18.02.16 11:07

Když se nebudeme zabývat článkem z pohledu češtiny, je to pro mě celkem svěží a inspirující článek. Ne každý ví, jak si poradit s tímto základním kouskem a pak vznikají pekelné variace. Takže za mě malé bezvýznamné plus :D

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Jak si koupit kvalitní pánskou košili

Kvalitní košile tvoří základ šatníku dobře oblečeného muže. Situace... Celý článek

Vyhrňte si rukávy

Po delší době zas něco pro pány: představte si, že vyrazíte na ples... Celý článek