Čárka na poště

27.08.12 | autor Ada

Vzpomínáte si na článek o pekelné esenci? Jednu vážně dokonalou mi poslala čtenářka Hanka. Na slečně, čekající u přepážky, není dobrého lautr nic, snad jen duše, kterou ovšem nevidíme. Všechno je špatně: vylezlá podprsenka, navíc nevhodně zvolená k topu za krk, příliš malá džínová mini, ze které kouká půlka zadku, přeplácaná tržnicová kabelka, kecky, nevzhledné šedé ponožky.

fotila Hanka

Jedna chvályhodná věc tu ovšem je, a sice stylová čistota. U nás pro tento styl ještě nemáme český výraz, ale v Americe se tomu říká white trash.

Nějaké to vlnobití sevřené příliš malým tričkem a výstražný červený trojúhelník jsou vedle toho úplně decentní, viďte?

fotila Ivanka

Rozum mi zůstal stát u fotky z lešenské ZOO. I zepředu prý bylo vidět skoro všechno - top byl tak volný, že koukala prakticky celá podprsenka. To už můžeme vážně zahodit všechno oblečení a běhat po ulici, jak nás pámbu stvořil. Aspoň bych mohla Peklo konečně zavřít a odejít do důchodu.

fotila Sandrinn

Tady jsem nějak nerozluštila, co má slečna na sobě. Legíny poznám, podprsenku taky, ale ten zbytek? Ten džínový pruh je součást trička nebo nějaký podivný korzet? Je to opravdu podprsenka, nebo nějaká košilka vyčuhující pod tím denimem? Ale ono je to vlastně jedno, protože zlatým hřebem outfitu je sexy pásek ladně posazený na bocích. No co, slušelo to šlechtičnám z 15. století, Ursule Andressové i princezně Amidale, tak to musí být dobré i pro nás!

fotila Kateřina

A tu máte navrch jeden pěkný beztvarý úpletový hadr s nepochopitelnou dírou. Ať žije frí strít fešn!

fotila Kateřina

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
eliza93
84 příspěvků 27.08.12 00:27

Tak to poslední mi zrovna nepřijde vyloženě pekelný, spíš tak nějak extrémně ležérní, trochu jako hipsters.. subjektivní pocit.. upoutalo by to mojí pozornost, ale nepobouřilo, navíc ta podprsenka je hladká a dobře sedící..

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 17:13

No kalhotky má dotyčná jistě také bezvadné, je vám líto, že je nevidíte?

 
notrends
514 příspěvků 28.08.12 10:08
no právě

Kalhotky není vidět ale je tam něco džínového, takže to nahoře, ten beztvar je asi jen něco nahoře na oblečení ne na prádle. takže pokud je to sportovní podprda nebo něco jako „bolerko“ nebo jak to nazvat a dole minisukně tak to zase tak hrozný není.

 
eliza93
84 příspěvků 28.08.12 14:07

Netušila jsem, že tímhle výrokem pobouřím tolik módních guru :D

 
Christy
2 příspěvky 28.08.12 20:25

Stát za ní takhle na přechodu, napadlo by mě, jí tu podprsenku rozepnout. :D

 
Cinkitoo  29.08.12 21:08

:D :D Úkol pro puberťáka.

 
Barbarca
17 příspěvků 30.08.12 00:31

Mi ta poslední fotka nepřijde vůbec ležérní nebo hipsters :D Sice to není úplná hrůza ve srovnání s ostatními fotkami, ale rozhodně je to pekelný kousek :D

 
firefly
527 příspěvků 27.08.12 00:38

Ten poslední kousek bych chtěla vidět zepředu. Nejdřív jsem myslela, že jsou to šaty, ale pak jsem si všimla vykukujícího vršku džínové sukně nebo kraťasů. A teď mi to nedá spát, co to teda je za obleček. Nicméně myslím, že to není klasické peklo, kdy si někdo vezme blbé tričko a leze mu z něj všechno, včetně blbé podprsenky. Tady je to naschvál, podprsenka edí, není sepraná…

 
brambobla
53 příspěvků 27.08.12 09:00

Možná jsou to nějaké šaty, ale tu díru na zádech mají příliš hlubokou, a tak si slečna vzala šortky, abychom neviděli i další kus spodního prádla…

 
Mayu
12 příspěvků 27.08.12 01:11

Ta slečna z Lešné má přitom docela hezkou sukni a kabelku bych taky přežila, jen ten top to zabil. Poslední vcelku ujde, no tak má něco nezvyklého, no bóže.

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 13:05

Má také dobré boty. Asi se na sebe nedívá do zrcadla zezadu, nebo bydlí sama a nikdo jí to neřekne…

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 27.08.12 13:54

Slečna měla asi radost z toho, že sehnala hezkou, padnoucí podprsenku, tak to chtěla ukázat celému světu.

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 14:38

Já si opravdu myslím, že nechtěla nic ukazovat, ten zbytek outfitu svědčí pro to, že je normální, že to je jenom omyl, že jí vůbec nedošlo, že ten hadřík má tak blbej střih, že kdyby si tu vázačku za krk přešila (nechala přešít) na ramínka, tak by bylo po problému.

 
Punkgirl
58 příspěvků 29.08.12 17:24

Pravda, slečna z lešné to zabila hlavně topem…:D

 
Janice Palice
25 příspěvků 27.08.12 01:29

Ten džínový pruh je sukně, která ale fakt špatně sedí (dělám si srandu)

 
Než-li
6 příspěvků 27.08.12 04:31

Já prostě nepochopím tuhle již příliš dlouhotrvající leginovou módní vlnu „zapomněla jsem si doma sukni“. Přijde mi to jako vrchol nekulturnosti, to si můžu už rovnou vzít černé silonky a vyrazit. Jo, taky nosím leginy, když sedím doma na gauči nebo si jdu zaběhat. Dokážu uznat, že s některými sukněmi/miniša­ty/dlouhými topy to může vypadat dobře, ale když pro to někdo nemá cit nebo postavu, tak ať, PROSÍM, nechá leginy doma, já se na to fakt nemůžu dívat. Btw, alespoň jsme to nevymyslely u nás, šíří se to po světě jako mor…

Příspěvek upraven 27.08.12 v 04:33

 
Mohučanka
243 příspěvků 28.08.12 10:36

Babička, jinak elegantní dáma narozená za první republiky, jednou vyprávěla, že potkala v legínách-tehdy jsme jim říkaly elasťáky- sousedku (korpulentní paní středního věku) a chtěla jí upozornit: „Paní, zapomněla jste si sukni“. Podle mě se tyhle přilnavé věci (bez sukně) hodí leda tak na sport.

 
Bahara
35 příspěvků 13.09.12 16:54

Já musím souhlasit, že legíny opravdu nejsou jen česká „specialita“. Žiju v Torontu a je to tady naprosto klasický pochůzkový úbor (samozřejmě bez sukně/šatů/če­hokoliv). Nejhorší na tom jsou asi ty velikosti, které to nosí (možná že už se do ničeho jiného nevejdou?). Trochu jsem pátrala, proč že se to tady nosí, a zjištění je docela šokující - legíny jsou tu považovány za kalhoty na sport (samozřejmě neprůhledné) a jejich nošením dávají najevo, že jsou sportovkyně. Není zvykem se tu převlékat, takže kamkoliv jdete, jdete už ready (do práce, tělocvičny…), takže by to nějakou logiku mělo. Co však logiku nemá je myslet si, že ostatní přehídnou mou korpulentní postavu, která má problém vystoupat pár schodů z metra, a díky legínám si budou myslet, že jsem sportovní typ.

 
Tleilaxan
241 příspěvků 27.08.12 08:30

Ten džínový pruh je podle mě seksi vestička.

 
Soneli
1 příspěvek 01.09.12 15:30

To na 100%. Kdo by řešil, že je to loňská příšerná,,móda".

 
Sibyla
2639 příspěvků 27.08.12 07:56

Tentokrát opravdu zlomyslně doufám, že se některá ze zachycených pozná. A chytne se za nos. Co ty ženské mají v hlavě? Duši možná dobrou mají, to smrtelník neposoudí, ale mozku se jim zjevně nedostává.

 
gabriela.svo
6 příspěvků 28.08.12 09:15

Já velmi pochybuju o tom, že „zachycené“ čtou MP. Kdyby ho četly, nemohly by se v životě obléknout takhle…

 
Soňa3  27.08.12 08:02

Hezkej výber!!! Já jsem potkala o víkendu taky pekelný odvar, ale pořád tak nějak nemám odvahu někoho vyfotit. Zajímavé ale je, že tito jedinci se vesměs tváří, jako by si byli vědomi, že mají na sobě tak šik model, že z toho všichni musí jít do kolen.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 08:19

 
atrix
483 příspěvků 27.08.12 15:10

No, do kolen jdou, ale rozhodně ne z toho, že by to bylo „šik“ :D

 
wiwi
38 příspěvků 27.08.12 08:13

Po dlhšom čase znovu uličné peklo a môžem uznať, že najvyššej kategórie. Mna fascinuje to ako sa slečna, žena, dáma dostane k tomu, že si vezme top zo zavezovaním okolo krku a k tomu BUM klasickú podprsenku. To ich to pri pohlade do zrkladla nefacká? (máme to aj na Slovensku) No a slečna v zoo tá to pokazila na celej čiare. Načo ten top vôbec mala??

 
atrix
483 příspěvků 27.08.12 15:11

Asi místo ledvinového pásu, možná měla obavu, aby jí neofoukla záda v kříži :D

 
Soňa3  27.08.12 08:19

Zaujal mě Ado výraz White trash tak jsem zabrousila do Urban Dictionary, kde jsem narazila na odzbrojující a zcela přiléhavou definici této skupiny obyvatel, která s různými obměnami atributů obývá téměř všechna civilizovaná místa planety:

WHITE TRASH (doslovný překl: bílý odpad, šmejd, smetí - zde samozřejmě míněno přeneseně.)

Slangový výraz pro lidi, kteří obvykle žijí v „trailer park“ (u nás to nemáme, ale myslí se tím takovéto to přívěsové městečko), s nízkým příjmem, kteří své dávky obvykle utratí spíš za velkoplošnou plasmu, než za oblečení pro svoje děti. Tito lidé bývají hluční, často se hádají. Bývají nevzdělaní a mají chabý vztah k osobní hygieně…

Ve zromantizovné představě filmařů je reprezentantkou této skupiny lidí např. Joy v podání Jamie Pressly v seriálu Jmenuji se Earl.

Mimochodem, český výraz máme, tedy alespoň v našem kraji se tomu říká „bílej cikán“, ale není to ani politicky korektní a myslím si, že to je i příliš tvrdé.

Příspěvek upraven 28.08.12 v 11:51

 
Park
427 příspěvků 27.08.12 08:43

White trash je sociologicky natolik složitý fenomén, že nejde tak jednoduše zaškatulkovat. Ani se nedá tak jednoznačně říct, že obsahuje jen negativní jevy- dal světu specifickou kulturu- punk, hard- core, skateboarding atd atd :) Ve svých knihách to velmi poeticky popisuje Charles Bukowski.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 08:45

 
slimbam
4 příspěvky 27.08.12 09:26

…my tomu říkáme bílá špína…

 
Barbarca
17 příspěvků 30.08.12 00:40

Jj, výraz bílý cikán znám, používá se i u nás

 
slunceadéšť
51 příspěvků 04.09.12 15:19

Bože, jak já nenávidim politickou korektnost.

 
Cuckyna  27.08.12 08:27

Pekelný smích - MUHEHE HEHEHE HEHEHE :D neskutečný co na sebe lidi narvou :D

 
brambobla
53 příspěvků 27.08.12 08:59

Nebýt toho nesmyslného vršku, nevypadala by slečna ze ZOO vůbec špatně, škoda. Ale jinak je to děs běs… I když je fakt, že ta poslední fotka mě nijak zvlášť nezaráží. Nevzala bych si to na sebe, ale na té slečně mi to nevadí.

 
Voldemortka
361 příspěvků 27.08.12 09:21

Stale me udivuje, ze v dnesni dobe, kdy se spodni pradlo vyrabi snad ve vsech barvach, ruznych variantach, strihu, tvaru, ja nevim ceho jeste, nektere zeny,?moderni? stale jeste nechapou, ze se to vyrabi z duvodu nenapadnosti, aby nebylo videt a nekazilo tak dojem modelu…Ale v klidu, damy..Sice nevkus vladne Cechama, ale zrovna jsem delsi dobu za hranicema a i zde zeny nechapou, ze podprsenka se ma zakryvat, ne odkryvat :)

 
Martini90
159 příspěvků 28.08.12 19:27

Nevkus možná vládne Čechama, ale teď jsem dva týdny jezdila po všech možných koutech Švédska, včetně hlavního města, taktéž jsem strávila něco v Kodani, a teda mohu říct, že krom menšího počtu igelitek v rukou místních a turistů ve spíše sportovním oblečení, tak teda děs a hrůza. Legíny a baleríny, kam se člověk podívá, často na lidech, kteří by si to měli odpustit. Jakési vytahané topy bez jakékoliv formy, spodní prádlo vykukující, podprsenky často nesedící, džíny měla též většina lidí.
Nevím no. Po přečtení příspěvku na MP, jak je to v zahraničí úplně jiné, jsem se trochu těšila, že to bude něco jiného než džíny a vytahané neforemné cosi s vykukujícími ramínky, a nakonec jsem byla docela zklamaná, musím podotknout. Ale možná mám jen přehnané nároky. I tamní obchody mě trochu zklamaly, ale jen s oblečením, boty bych si tam vybrala úplně všude a za docela příjemné ceny:)

 
Akitaken
4960 příspěvků 28.08.12 23:01

Souhlasím, jsem v Holandsku a tady by si peklo smlslo.. a to makeupem počínaje, outfity konče. Myslím, že tak nějak jedeme v „Celosvětovém“ trendu..

 
Kaorlik
11 příspěvků 29.08.12 11:36

Musím nesouhlasit, byla jsem v Rotterdamu a ženy byly vesměs pěkně oblečené, i starší dámy, které na to u nás většinou tuplem prdí. Samozřejmě, že se i výjimky najdou, ale je jich málo.

 
if5
112 příspěvků 29.08.12 08:18

Jj, i dva týdny ve Francii mě přesvědčily, že lidí, kteří vůbec nepřemýšlejí o tom, co mají na sobě, bude všude asi tak stejně, tzn. hodně.

 
Voldemortka
361 příspěvků 29.08.12 10:32

Zajímavé, já si právě myslím, že sever je krok napřed, i co se týče módy. Sama jsem byla ve Švédsku a Dánsku, a právě tam jsem čerpala inspiraci..nap­říklad na těchto stránkách http://www.styleclicker.net/ se člověk může všelijak inspirovat :)A právě v Čechách mám pocit, že ženy jsou stále ještě posedlé sportovní elegancí, což je pro mě peklo..

 
Martini90
159 příspěvků 29.08.12 20:40

Přiznám se, že na starší dámy jsem moc nekoukala, zkoumala jsem hlavně mě věkově blízkou kategorii lidí (tzn. ve věku cca 20-30 let) kvůli případné inspiraci. Moc to nepomohlo teda.

Uff, pardon, to mělo být pro uživatelku Kaorlik:)

Příspěvek upraven 29.08.12 v 20:42

 
menhet
51 příspěvků 29.08.12 12:32

Tak ten vtip s mnohými velikostmi a tvary podprsenek, co se dají sehnat, mi už leze krkem, mám problém na sebe sehnat padnoucí podprsenku. Pokud se mi to povede, tak beru rovnou víc barev. A když teď hubnu, tak je to ještě horší, původní mi už úplně nepadnou a zatím jsem vzala za vděk jednou starší, kterou jsem původně dala stranou, že mi už není.
Sehnat padnoucí podprsenku JE problém.
Ale tím nechci rozhodně říct, že by neměla zůstat neviděna, od toho je to spodní prádlo, aby bylo vespod :)

 
Martini90
159 příspěvků 29.08.12 20:27

Souhlasím. Je sice hezké, že v obchodě je XX druhů podprsenek, s nejrůznějším zapínáním, takovými a makovými ramínky, ale k čemu to je, když mají pouze velikosti 75B/C a 80 B/C - berte prosím s nadsázkou, ale já mám třeba 70D a dobře ušitou padnoucí podprsenku za rozumné peníze pro studentku neseženu, cenově jsem někde na 800 Kč/kus, občas za 2 kusy.

 
goal
3 příspěvky 29.08.12 22:39

Přidávám svůj souhlas. Stejná velikost, stejný problém :)

 
Barbarca
17 příspěvků 30.08.12 00:47

Moje je 70 C taky se poměrně málo vyskytuje :D

 
Martini90
159 příspěvků 30.08.12 01:03

Obecně obvody 70 a nižší jsou naprosto nesehnatelné. A když, tak jen s košíčkem A, maximálně B, když má výrobce dobrou náladu. Nepochopím. Pak my se tu divíme, proč většina českých žen má nesedící prádlo - jak by taky ne, když výběr velikostí je u nás značně omezen a pokud si žena dá tu práci a zjistí si svou správnou velikost, tak vzápětí narazí, protože podprsenka takové velikosti (nedejbože třeba více střihů a barev) na trhu téměř není v cenově přijatelné kategorii pro většinu žen. Ač teda já a moje mamka už jsme došly k závěru, že raději dvě tři kvalitní podprsenky ve správné velikosti, než hromada nesedících, ale vysvětlete to ostatním, které si raději koupí balení 5 podprsenek, špatně ušité, ve špatné velikosti, za cenu dvou dobrých a kvalitních kusů. Holt Češi, nevím proč, mají ve zvyku nakupovat stylem „je jedno, jak kvalitní to je, hlavně, že je toho hodně za málo peněz“. A je úplně jedno, zda je o potraviny, oblečení a další…

 
666mahu
1490 příspěvků 27.08.12 09:38

Nejvíc líto je mi slečny v Zoo. Ač oblečení, boty i kabelka nejsou žádné skvosty, je vidět, že má všechno čisté. Hlavně velmi pěknou, BÍLOU podprsenku, což není u nás běžné. Je škoda, že zrovna slečna, která si na čistotě zakládá, zvolila tak špatně velikost tílka, a nebo si ho neupravila do aspoň trochu přijatelného tvaru.

Poslední dívka je normální peklo, ale za mne komičtější než ostatní, protože stojí před Národním divadlem (bez ohledu na to, že je to nejspíš cizinka).

 
annamae
12 příspěvků 27.08.12 09:58
legíny

Legíny přece byly něco, co člověk nosí v tělocvičně, cítí se v tom jen jaksi polooblečenej, a než vykročí na ulici, tak se z toho poctivě zpátky převlíkne do Oblečení. Když je přes ně sukně, tak to ještě jde a někdy i vypadá hezky. Ale divím se, jak hrdě je některé dámy nosí bez sukně, když to jsou v podstatě tepláky a ty poloprůhledné v podstatě jen punčocháče.

 
seznam.mih  27.08.12 10:02

1. a 4. fotka… ouch! Moje oči! :D A doufám, že si nemyslela vážně Ado, že bys to tu aspoň mohla KONEČNĚ zavřít že ne? :) A prosím více článků o šití i pro ty „pokročilejší“ :)

 
MaláČarodějnice
706 příspěvků 27.08.12 10:16

Nedávno jsem viděla taky dobrou „modelku“ – nejen že jí zpod trička lezla téměř celá náležitě ušmudlaná a sepraná podprsenka, ještě to korunovala tím, že ji měla zapnutou nakřivo (jen na jeden háček ze dvou). A při tom usilovném trefování se háčkem do očka si vedle zapínání patrně prorvala díru palcem.
Tak jsem Vám ji chtěla vyfotit, ale kdyby mě zmerčil její partner, asi by mě můj drahý rovnou vezl na brněnskou úrazovku…to jsem nechtěla riskovat. Ještě že jsem tu nádheru viděla jen zezadu, jinak by mě možná chodila strašit ve snech…
Bože, kdo tyhle lidi vychoval??
Na články o šití a materiálech se těším taky, ačkoliv zatím stejně není nějak čas šít, musí se žít:-)…

 
Ziné
82 příspěvků 27.08.12 10:31

Paní na předposlední fotce má na sobě zřejmě džínový korzet bez ramínek, zastrčený do legín. A ještě přepásaný páskem… Zase je třeba ocenit její kreativitu, tohle by mě ani ve snu nenapadlo.

 
Beruska13
137 příspěvků 27.08.12 10:37

Ach bože, oslepla jsem!!!není tohle náhodou trestané ze zákona?? a jestli ještě ne, nemělo by být???

 
Yezevchick
15 příspěvků 27.08.12 10:47

Ach bože!!! Víte co? Když mi bylo 14, měla jsem tričko s průstřihem na zádech. I v roce 2002 jsem byla schopna si sehnat takovou podprsenku, aby tou dírou nešla vidět a já nevypadala jako kráva. Tyto kreatury v ulicích módní peklo neovlivní. Je to čirá esence buranství já jsem z toho slovy Václava Klause opravdu, ale opravdu velmi zoufalá. Není žádný med když žijete v zahraničí se hlásit k českému původu, když většina vašich spoluobčanů vypadá takhle.

 
hanabanana76
160 příspěvků 28.08.12 09:24

@Yezevchick
Ja ziji v zahranici uz hodne dlouho a za to, ze jsem Ceska jsme se nikdy nestydela.
Takovych sexi modylku potkavam denne nekolik, a ne - nejsou to jenom novi emigranti z Cech, Polska nebo Ruska :-)

 
Yezevchick
15 příspěvků 28.08.12 16:08

Tak to jste stastna zena. Ja ziji v zahranici 5 let a samozrejme podivne oblecene lidi potkavam take, ovsem v zadnem pripade ne v takove mire jako v CR. S prateli jsem to uz mnohokrat resila, predsudky vuci Cechum maji. Kdyz vidi ceske turisty, kteri se mnohdy (i kdyz ne vzdy, samozrejme) chovaji naprosto buransky, jsou obleceni jako na vylet po Rumunskych horach, i kdyz jdou zrovna do galerie, tak nasi zemi negativni reklamu opravdu delaji. Kdyz se rekne Cech a cizinec si vybavi nekoho takoveho, tak na Cechy byt hrda nemuzu…

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 27.08.12 10:54

Dneska je to teda nářez, slečna u pošty a slečna v Zoo píšou. To ti lidi nemají doma zrcadlo nebo co???

 
Goku
410 příspěvků 27.08.12 11:01

Nevím, která fotka je horší, jestli ta z pošty (celkový humus) nebo ta ze Zoo (ta podprda mě prostě fascinuje…taky mi občas ramínko vyleze, ale aby mi byl takhle vidět celej zadní díl, to bych se musela oblíkat ožralá).

 
Blair
359 příspěvků 27.08.12 11:59

Nevěřím svým očím… Ty ženy nemají doma zrcadlo, nebo někoho, kdo by jim řekl, že vypadají strašně? A nebo ještě hůř, ony se snad myslí, že jim to sluší???

 
Acrobaleno
948 příspěvků 27.08.12 12:00

Tá slečna na prvej foto má zaujímavý tvar postavy. Ja som si totiž myslela, že „pásové sadlo“ sa nachádza kúsok nad zadkom. Tuto je tá vzdialenosť podstatne väčšia. Fascinujúce.

 
bestia
2296 příspěvků 27.08.12 12:19

.

Příspěvek upraven 21.10.16 v 13:06

 
atrix
483 příspěvků 27.08.12 15:37

Sukně je cosi na způsob bederního pásku, a tak asi slečna měla strach, aby jí z ní dole nekoukal zadek, proto ji stáhla proklatě nízko a docílila jediného: zadek jí vylezl nahoře, ale to už si nezkontrolovala. Navíc to je umocněné zřejmě menším velikostním číslem sukně, takže to přemístilo tuk pod a nad pásek - v případě toho „nad“ pro změnu proklatě vysoko. Vzorované fusekle, ze kterých vykukuje i tetování na kotníku, to už jen dotvořily… Bože, ty to vidíš!!! :D

 
DanielaS
4603 příspěvků 27.08.12 12:15

A pritom ma slecna z posty fakt pekny nohy!

 
pehot
685 příspěvků 27.08.12 13:37

Taky jsem koukala; bohužel přes tu hrůzu nad nima si jich nikdo nemá šanci všimnout.

 
Saxofon
508 příspěvků 27.08.12 16:05

Musela jsem znovu rolovat nahoru, abych si všimla, že slečna na obrázku 1 má fakt pěkné nohy, opravdu jsem je dokonale přehlédla a to jsem na nohy vysazená (mám hodně ošklivé). Měla bych neodolatelné nutkání slečnu požádat, ať se jde převléci…

 
Mirka I.
1 příspěvek 27.08.12 20:57

Jo, já všem holkám koukám na nohy, ale na poště jsem je taky nestihla pobrat…

 
Evinac
1 příspěvek 27.08.12 12:16

U toho posledního kousku oblečení mě napadlo jako první, že je škoda, že slečně správně sedí podprsenka..kdyby ji měla až nad lopatkami, jak je u nás zvykem, tak by jí nekoukala z trička, jak je u nás zvykem:-D

 
aailyyn
807 příspěvků 27.08.12 12:41

To poslední nechápu, vypadá to jako šaty s volnými zády (ta podprsenka, ježíš, nekupujte to, když nevíte, jak to budete nosit, uááá!!), ale co je to ta džínovina, to jsem nerozluštila.

 
aailyyn
807 příspěvků 27.08.12 13:16

Slečna na obrázku jedna na mě působí, jak když oblečení sebrala mladší sestře. (Sukně už výš narvat nešla, top přikryl akorát tak prsa, protože byl určený na ještě nevyvinutou náctiletou nositelku.) Přitom se mi nezdá, že by byla silnější, má pěknou postavu. Nebo to omylem nakoupila v dětském? Proč?

 
razorblade  27.08.12 13:46

To posledni neni pekelny… je to spis otazka vkusu, me se to na te slecne libi, protoze podrpsenka je cista, nezaprana.. i kdyz je jasny, ze treba s barevnou bandeau bra by to vypadalo jeste o stupen lepe

 
Sonyja
7 příspěvků 27.08.12 14:16

No to je neuveriteľné, čo si niektorí ľudia na seba navlečú, to ako nemajú kúsok súdnosti?

 
aailyyn
807 příspěvků 27.08.12 14:53

Mně se to nelíbí, protože spodní prádlo patří dospod. Když si nemůžu dovolit jít v takových šatech bez podprsenky, tak je prostě nemůžu nosit, no.

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 17:15

Nesmysl, prádlo jí nemá být vidět, nikdy!

 
aailyyn
807 příspěvků 27.08.12 22:04

Slečna mi nepřipadá, že by musela být ráda, že na sebe dokázala navléknout alespoň něco, má velmi pěknou postavu. Možná si nemůže dovolit vyjít bez podprsenky, možná se stydí, ale pak musí na takové šaty holt zapomenout. Při její pěkné figuře má asi milion jiných možností, takže tenhle trapas fakt nechápu.

 
aailyyn
807 příspěvků 27.08.12 22:04

Slečna mi nepřipadá, že by musela být ráda, že na sebe dokázala navléknout alespoň něco, má velmi pěknou postavu. Možná si nemůže dovolit vyjít bez podprsenky, možná se stydí, ale pak musí na takové šaty holt zapomenout. Při její pěkné figuře má asi milion jiných možností, takže tenhle trapas fakt nechápu.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 27.08.12 14:51

@akubra příspěvek byl myšlen nadneseně, ale bohužel to nelze z řádků poznat.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 20:23

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 17:07

Asi myslíte nadneseně. Ano, nebylo to poznat, působilo to jenom jedovatě.

 
atrix
483 příspěvků 27.08.12 15:31
Dokonalé peklo!

To je kvintesence (charakteristická podstata něčeho, zhuštěně zachycená, jádro) pekla - bez výhrady všecko. Ten červený varovný trojúhelník je taky za všechny prachy, jakoby tím slečna chtěla sdělit světu: „Sem ne, jinak bude ještě hůř!“ Nejpekelnější je podle mě to stvoření v legínách. Ta už totiž vzdala veškerou snahu vypadat ještě aspoň trošku jako ženská.
Jinak obdivuji odvahu tohle fotit, já bych fakt měla strach, že koupím direkt na sanici. V pátek jsem také viděla neuvěřitelnou kombinaci oblečení, ale foťák jsem ani nevytahovala, to by nebylo dopadlo dobře. Šlo o ženu s poměrně mohutnou stavbou kostry (silnější byla taky, ale to se u tohohle typu těžkého skeletu zpravidla objevuje ruku v ruce). Měla oblečenou bílou halenku s květinovým vzorem dole staženou do gumy a k tomu černou sukni s příčnými bílými pruhy, cípatou. Bohužel, to nejkratší místo sukně bylo ne na bocích, ale přímo nad koleny (cca 10-15cm), přičemž nohy byly do velmi dobře čitelného X, takže sukně onu čitelnost ještě zdůraznila. K tomu na nohou kotníkové sandály „kristusky“ zdobené nějakým tím korálkem, to ty silnější čitelné nohy taky právě nevylepšilo. Nevěřila jsem vlastním očím… A přitom v obličeji to byla moc hezká osoba. Achjo… Mě by fakt zajímalo, jestli je to nedostatek vkusu, slepota a nebo naopak přehnané sebevědomí se takhle postrojit. :-/

 
Bugatti
4051 příspěvků 27.08.12 17:33

Já jsem zase v těch vedrech minulý týden potkala paní zhruba stejně starou jako jsem sama, tedy hodně přes padesát, zhruba mé velikosti, tedy 44… která na sobě měla ramínkové tričínko, z něj lezla podprsenka vzadu a trošku vepředu, navíc bylo tak o jedno až o dvě čísla menší, než paní potřebovala. K tomu tržnicové tříčtvrťáky barvy „kafébraundoze­lena“. Nechápu, jak si někdo může tohle oblíknout, byť třeba jen na doma. NEmám moc ráda ty fotky z ulice, nebo nevíme, kdo to je a v jaké je životní situaci. Člověk se může octnout v situaci, kdy opravdu nemá čas ani chuť takové věci řešit… ale na druhé straně, něco takového by člověk neměl nosit ani na vlastní zahradě, ani doma. Už z úcty ke svému partnerovi/spo­lubydlícímu a vlastně z úcty sám k sobě.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 17:34

 
Harmonika
244 příspěvků 27.08.12 21:43

To ano, nevíme, v jaké je dotyčný situaci a jsou chvíle, kdy oblečení je to poslední, co nás zajímá, protože máme jiné, závažnější starosti. To chápu. Ale i tady platí „podle sebe soudím tebe“ nebo „to, co nechceš, aby dotyčný činil tobě, nečin jiným“.
Tím chci říct, že vím, jak mě obtěžuje koukat se v létě na chlápky s rozepnutou košilí či vykukující celá zadní část podprsenek, tak i já se snažím ostatní svým oblečením nepobuřovat (ve smyslu esteticky je nijak nepohoršit). Jenže tohle je těžké vysvětlit právě těm, kteří zastávají názor o svobodě oblékání (je jedno, co mám na sobě).
Zrovna dneska jsem potkala slečnu ve vínovém tílku a nad ním byla vidět celá zadní část krajkové podprsenky. Ano, měla jí ve stejné barvě, což je skvělé pro občasné vykouknutí ramínka (může se stát), ale bohužel ji špatně zvolený velikost obvodu krapet zradil… Ano, je kumšť sehnat dobře padnoucí podprsenku v pro nás přijatelné cenové relaci, ale to nic nemění na tom, že bez vykukujícího zadního dílu nad tílkem by vypadala lépe.

 
atrix
483 příspěvků 29.08.12 02:56

Ještě jsem si všimla dodatečně až teď, že slečna s výstražným červeným trojúhelníkem má i „voživíno“ na hlavě. Že by to spolu šlo ruku v ruce? :D

 
Chany
871 příspěvků 27.08.12 15:51
Hm,

Teda to jsou zase kreace…u té blondýny v „harapeskách“( rozuměj legínách)jako bych místo pásku viděla ledvinku, ale třeba mám zrak letním sluncem zmámený… :-)) a slečna z pošty nejspíš sukni nenarvala výš, tudíž běhá s hadrem na půl žerdi…no když nám dnes „nevadí“ vystavené podprsenky a půlky, tak třeba za pár let budem chodit s poodhrnutým fíkovým listem a budeme SEXY… :-(

 
Denyna
4101 příspěvků 27.08.12 16:02

Koukám, kolika lidem přijde celkem v pořádku ten poslední model.
No nevím, podprsenka už neví, kudy by čouhala, to je tak těžké pod to vzít nějaké bavlněné tílko? Vypadalo by to o 100 % líp.

 
Saxofon
508 příspěvků 27.08.12 16:09

Tílko raději ne, tohle má jediné řešení a tím je samodržící podprsenka. Určitě to bude vypadat lépe než bez podprsenky. Ale moc tomu pomoci nejde, je to beztvarý hadr.

 
akubra
354 příspěvků 27.08.12 17:11

Souhlasím, takovýhle nesmyslný hadr nelze ničím moc vylepšit. Tolik odhalená záda se nosí bez prádla a to předpokládá určitým způsobem vybavený hrudník. Samodržící podprsenka a jiné vyfikundace jsou určeny pro zvláštní příležitosti, pod plesové šaty a podobně.

 
Vasa
170 příspěvků 28.08.12 09:28

Přesně tak, slečna na poslední fotce jakoby chtěla ukázat, jak moc je odvážná, že si vezme takové „tričko“, ale na druhou stranu zas tak odvážná není, protože si pod to vzala klasickou podprsenku. Taky mám tričko s holými zády a hádejte, co pod něj nosím…nic. A když má někdo prsa, že bez podprsenky nemůže vylíst, tak ať na taková trika zapomene.

 
MuglerWitch
32 příspěvků 27.08.12 16:24

Tak to je síla… Nejvíc mě dostaly ty strašlivě vykukující podprdy a „výstražný trojúhelník“.

 
Lynx
99 příspěvků 27.08.12 16:43

Seznam věcí, které mi připadají strašné se u mne rozrůstá. Legíny, šedivé tepláky v pase na šňůrku, gelová ramínka podprsenek, čouhající podprsenky vždy a všude (proč si žena středního věku vezme americké průramky a k tomu normální podprsenku, která to celé zabije, to nepochopím), úpletové minisukně šíře bederního pásu, kasička, elastická trička na někom, dko váží víc, než šedesátkilo a je mu nad třicet. A infantilní nápisy z nalepených kamínků. Buď začínají ztrácet rozum ty ženy nebo jsem blázen já, ale spodní prádlo by, kruci, mělo být snad vespod. Začínám být asi nepříjemná důchodkyně.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.08.12 17:43

Výraz white trash je velmi rasistický. Znamená to ‚bílý odpad‘, tedy někdo stejně špinavý jako černoch, ale bílý. Vzhledem k tomu, jakým způsobem se černoši do Ameriky dostali, je to opravdu velmi hnusné a rasistické. Nadávat někomu, že je bílý černoch, bílý cikán nebo tak, je tak odporně rasistické, že mě to překvapuje i u Ady. Vůbec se nezastavam strašně oblečené slečny, ale používáním takových výrazů pro mě osobně klesla Ada na nižší úroveň, než jakkoli strašně oblečený člověk. Nakonec, oni se s tím nikam extra necpou, řekněme že se tak oblékají z hlouposti.
Ale Ada je na to, aby věděla, že tento výraz je velmi nekorektní, chytrá až až.
kolik lidí díky tomuto článku usoudí, že výraz white trash je cool, ani nechci vědět.

 
Vasa
170 příspěvků 28.08.12 09:34

No tak to brzděte. Že jste si výraz „white trash“ (bílý odpad) spojila s černochy (odpad je pro vás automaticky někdo tmavý?) jen ukazuje, jakým způsobem myslíte. Autorka článku tu o přičmoudlých spoluobčanech nenapsala ani slovo ;-)

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.08.12 17:43

Výraz white trash je velmi rasistický. Znamená to ‚bílý odpad‘, tedy někdo stejně špinavý jako černoch, ale bílý. Vzhledem k tomu, jakým způsobem se černoši do Ameriky dostali, je to opravdu velmi hnusné a rasistické. Nadávat někomu, že je bílý černoch, bílý cikán nebo tak, je tak odporně rasistické, že mě to překvapuje i u Ady. Vůbec se nezastavam strašně oblečené slečny, ale používáním takových výrazů pro mě osobně klesla Ada na nižší úroveň, než jakkoli strašně oblečený člověk. Nakonec, oni se s tím nikam extra necpou, řekněme že se tak oblékají z hlouposti.
Ale Ada je na to, aby věděla, že tento výraz je velmi nekorektní, chytrá až až.
kolik lidí díky tomuto článku usoudí, že výraz white trash je cool, ani nechci vědět.

 
žahavá kopřiva
183 příspěvků 28.08.12 01:38

No, sama jej používám hodně dlouho. Nevnímám jej jako rasistický. Naopak spíš že špína může být napříč rasami, tedy bílou nevyjímaje, že naše rasa není něco víc. Už moje babička, která neuměla anglicky, říkala bílý potah - nadáváme na cikány, ale bílí kolikrát nejsou lepší. Není snad třeba ve všem hledat nekorektnost a rasismus. Tahle doba trochu přehání ad absurdum.

 
firefly
527 příspěvků 28.08.12 02:31

Hlavní problém vidím v tom, že tento termín se nepožívá jen pro hodnocení buranského vzezření, ale hlavně pro hodnocení osobnosti jako takové. White trash jsou většinou svým chováním na hraně zákona (nebo dokonce silně za ní), jedná se téměř výhradně o jedince z velmi slabé sociální vrstvy, často mají potíže s nejrůznějšími neduhy - nedostatečnou hygienou počínaje, alkoholem a jinými závislostmi konče. Proto mi v tomto článku přijde skutečně nepatřičný.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.08.12 08:25

To je úplná blbost. Jakékoliv poukazování na jakoukoliv barvu pleti je rasistické a to, že to není jako rasistické vnímáno je jen tím, že už je to ta zažité pod kůží. Takže svému vnímání bych být Vámi moc nevěřila.
Kdo se zmíní o tom, že I BÍLÍ mohou být „špinaví“ a ještě si myslí, jak je vlastně hodný, protože uznává, že i bílí mohou být „černí“…no to je prostě hloupost, když už ne rasismus. Ale tento názor mě nepřekvapuje a čekala jsem jej tady.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.08.12 08:33

No nevím, jak by se vám kopřivo líbilo, kdyby se třeba v německu říkalo - je špinavý jako čech…

 
Soňa3  28.08.12 11:37

Prosím už pochopte, že se jedná o výraz, který vzešel z americké reality, my tady s tím nic neuděláme.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 29.08.12 03:55

Ano, ale chceme ten výraz přebírat? Nebo o tom psát články a zmiňovat, jaká je škoda, že u nás se tento výraz nepoužívá?
Kopřivo, nazývat černocha černochem je ok. Nazývat kohokoliv odpadem není ok. Používat hanlivý výraz, který vznikl jako nadávka jak na černochy, tak na bělochy, notabene když je člověk překladatel, to už je hodně přes čáru.
Ale co, nepřesvědčím vás. Nemá to asi cenu.

 
žahavá kopřiva
183 příspěvků 28.08.12 23:43

Nepřekvapilo by mě to. Vážně ne. Dokonce bych to i chápala. Kdybych se přestěhovala do jiné země, snažila bych se přijmout její kulturu a návyky. Jinak bych tam nelezla. I když jedu kamkoliv na dovolenou, snažím se tam chovat s respektem a úctou.
Ale zpět k černé a bílé. To se mám jako tvářit, že černoch nemá černou kůži? Má. No a co? To samo o sobě není snad zlé. Nebo se budeme tvářit, že rozdíly neexistují?

 
Soňa3  28.08.12 09:16

*************­****UPOZORNĚNÍ**********­*******

Jedinci, kteří nejsou ochotni za žádnou cenu zjišťovat nové informace, děsí se nových informací, a hlavně nejsou schopni život brát s nadhledem, nechť nečtou můj příspěvek, informace v něm obsažené by je mohly šokovat.

*************­***KONEC UPOZORNĚNÍ**********­****

Možná by bylo dobré si Barbucho o takto označované vrstvě společnosti nejdřív něco přečíst, než tady omdlévat z toho, jak je to strašně rasistické. I sami černoši si nadávají do „nigga“, romové do „cigáňou“ atd. Takovéto označení zahrnuje celou množinu atributů kterou se taková skupina obyvatel vyznačuje a nemusí být vždycky hanlivá - co takhle třeba „ghetto chick“ - určitý směr v oblékání a chování, jehož název vás osobně možná strašně urazí, ale některé ženy se tak strojí a chovají zcela záměrně, protože je to definuje a dodává jim to na vážnosti v prostředí, ve kterém se pohybují.

Pro vaši informaci, seznamte se - White trash: ta druhá a třetí fotka je samozřejmě něco jako parodie zdůrazňující stereotypy, které jsou této skupině obyvatel přisuzovány. White trash Barbie jako bonus.

Ještě edit: co je na černochovi špinavého?

Příspěvek upraven 28.08.12 v 12:59

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.08.12 11:03

Ani nebudu komentovat, Vy evidentně pochopit nechcete - nebo nedovedete.

 
Soňa3  28.08.12 11:22

Barbucho to že vám z google translate vypadlo, že je to v překladu bílý odpad ještě neznamená, že je to tak strašně rasistické.

Příspěvek upraven 28.08.12 v 11:25

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.08.12 12:31

Co se do Barbuchy tak opíráte? Zajímalo by mě, kolik jste toho nastudovala (nastudovali) vy. Má pravdu, zní to hnusně. Jako když řeknu „Je to špína, akorát holt ne černá, ale bílá. I to se stává.“ Tvrzení, že i bílí můžou bejt špinaví, za hrannou zákona atd. je jenom rádoby spravedlivý a humanistický, a to, že černoši sami o sobě mluví jako o negrech a Romové jako o cigánech, není argument pro to, abychom tak o nich bez servítků mluvili taky.
P. S. Já vím, že to teď tady nikdo neříká. Jsou ale věci, který není potřeba říkat nahlas. Věci mají taky svůj podtón, kterej je někdy sakra slyšet.

 
Vasa
170 příspěvků 28.08.12 13:11

Rasistka jste akorát vy, když si při slovu „odpad“ představíte černocha.

 
Soňa3  28.08.12 13:31

Souhlasím.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.08.12 14:28

Na rozdíl od vás to slovo znám. Už dlouho. Vím, že vzniklo jako narážka na černochy.
Znám lidí, kteří se proti jeho používání ohrazuji, ať už to jsou Američané, nebo Britové.
Nemusím si ho hledat ve Wikipedii či googlu, ani jsem to nedělala. Narozdíl od vás, které ani nenapadne, že to slovo tak původně vzniklo. Ventilujete tu vlastní pitomost a ignoranci. Toto vzniklo v souvislosti s černochy, to není moje asociace.

 
Soňa3  28.08.12 15:41

Paní Barbucho, přikládám odkaz na Yahoo answers, můžete sama posoudit, zda se jedná či nejedná o rasistický pojem. Jelikož v něm ale ani američtí domorodci nemají jasno, vaše lamentování nad naším morálním úpadkem bych trochu zmírnila.

Povětšinou se američané shodují, se jedná o velmi hrubé označení jisté sociální skupiny lidí, ale málo kdo toto označení považuje za čistě rasistické.

Ono ale záleží na tom, jaký má kdo nadhled - když někdo řekne o svých dětech „kde zas lítaj ty malý šmejdi“ - někdo to pochopí jako nadsázku - a kdo nechce - smrtelně se urazí a bude si myslet něco o spodině. A o tom to přeci je - potřebujeme si na někoho ukázat, jaký je hrubián, nevzdělanec, abychom si připadali na výši a lepší. Tak holt (opravuji svoji původní hrubku „hold“, ale nemažu, protože některým jedincům udělala moje hrubka takovou radost, že nemám to srdce jim ji zkazit - dnes mám den dobrých skutků) dnes jste lepší než Ada, než já a pár jiných lidí. Zítra to třeba bude naopak.

http://answers.yahoo.com/question/index?…

Příspěvek upraven 29.08.12 v 07:59

 
Já První  28.08.12 16:15

Soňo, nikdy jsem neviděla tolik gólů do vlastní branky, jako ve vašem příspěvku.
„Ono ale záleží na tom, jaký má kdo nadhled..“ - to ano, jistě uznáte, že vy jste u toho slova od š. taky nadhled neprojevila. Zajímavé je, že nadhled vždycky chtějí všichni jen od druhých, že.
„A o tom to přeci je – potřebujeme si na někoho ukázat, jaký je hrubián, nevzdělanec, abychom si připadali na výši a lepší“ - ano, právě jste vlastními slovy definovala koncept tohoto webu. On je na tom založen - zařazováním blbě oblečených lidí do skupiny white trash si zřejmě taky někdo chce dokázat, že je lepší asi?
Na „hold“ nebudu reagovat, stává se z toho tady folklór.
Zdravím Barbuchu, nakonec jsem to nevydržela, to prostě nešlo.

 
Oveeec
1368 příspěvků 29.08.12 11:02

U slova „odpad“ evidentně ne, ale když se řekne „bílý odpad“, pak si člověk řekne, proč tam tak nutně musí bejt to slovo „bílý“. Aby se odlišil od černého? A už je to tady.

 
lidkamik
11 příspěvků 27.08.12 18:00

Sice se tu nechci zapsat jako rejpal, ale co takhle občas nějaké fotky hezky oblečených lidí z ulice? Někdo mi tady asi řekne, že jich moc není, ale i tak…
Jinak pokud tady někde jsou, tak se omlouvám a prosím o správné nasměrování. Děkuji mnohokrát. :)

 
Blair
359 příspěvků 27.08.12 18:01

@lidkamik Nasměruju vás do Inspirace.
www.modnipeklo.cz/inspirace/

 
Blair
359 příspěvků 27.08.12 18:16

Napsala jsem něco špatně?

 
Soňa3  28.08.12 09:18

Jestli myslíte klikače na červená ramínka u komentů typu: „to je dneska hezky“, to neřešte, to tak prostě někteří lidé mají.

Příspěvek upraven 28.08.12 v 11:47

 
Lanevra
371 příspěvků 27.08.12 18:10

Já vím že bych se neměla nikomu posmívat, ale z nějakého důvodu jsem se během čtení článku hrozně smála. A to jsem nic nepila!

 
Suzyna
5 příspěvků 27.08.12 18:37

Můžete mi někdo nějak rozumně vysvětlit, co dělá osoba (na obrázku číslo dvě) této velikosti V TANGÁCH?

Příspěvek upraven 27.08.12 v 20:34

 
Atlacoya
2146 příspěvků 27.08.12 19:49

Neklikejte na to! Je to jen odkaz na slečnin blog, ta poznámka o tangách nás má jen nalákat-

 
Suzyna
5 příspěvků 27.08.12 20:28

Možná by to chtělo si uvědomit, že reaguju na tento článek a na obrázek v tomto článku, ne že lákám lidi na nějakou holou zadnici na vlastním blogu ;) odkaz jsem odstranila, doufám že se ti teď bude líp spát…

Příspěvek upraven 27.08.12 v 20:56

 
Atlacoya
2146 příspěvků 27.08.12 21:59

A jakou měl Váš odkaz souvislost s článkem?

 
MP Luc
11 příspěvků 27.08.12 19:16

Ale Ado, pozor s tím důchodem, ono to není až tak úplně nerealizovatelné! Protože podle zákona mají ženy stejné právo jako muži chodit do půl těla nahé… Asi nějaký výdobytek zarytých feministek. Já tedy nevím, ale já bych na řešení téhle „nerovnoprávnosti“ spíš zakázala chodit bez trička chlapům. Štěstí, že moc žen o tom ještě neví…

 
ŘíkejteMiSimča
7 příspěvků 27.08.12 19:38

Nejvíc se mi líbí fotka od Ivanky :D… jestě v prostředí hospod je tenhle pohled opravdu častý… opravdu miluju ty pohledy na nesoudné slečny s,,větším" pozadím co nosí tanga a ještě v takových kalhotách, které slečně evidentně vůbec nesedí a jestě s tím Mischelin tričkem…achjo…

 
oknel
103 příspěvků 27.08.12 19:40

Tak já vám tedy nevím, asi už jsem stará či co… toto moje mysl opravdu nepobere, fakt nemůžu pochopit, že je to možné. Ale třeba slečny nevidí, nemají zrcadlo… už mě nic nenapadá. prostě hrůza, běs děs.

 
Bella Bruta
6 příspěvků 27.08.12 19:54

První čtyři bych posoudila jako brutální, ovšem dosti časté v našich českých ulicích…Proč na sobě, slečny, paní toto páchají??? Je velmi zajímavé, kolik kousků z Vietnamských tržišt, pořád a stále dokola vídáme, i když většina dostupných obchodů typu CA, Hennes… nabízí cenově dostupné, ne-li levnější konfekci, která při dobrém výběru dokáže opravdu slušet…
Poslední mi nepřijde nijak strašné, asi by bylo třeba zamyslet se, jestli je to top, nebo šaty, díky délce bych já volila šaty…zahodila podprsenku, džínové cosi…přepásala tenkým zlatým páskem, nechala ho lehce spadnout, nazula k tomu páskové sandálky na podpatku…v barvě pásku…a model na letní večer by byl hotov…:-)

 
Lola  27.08.12 20:25

Ano, poslední model opravdu není špatný: stačilo by ty… dejme tomu šaty… ušít z úplně jiné látky, dát jim tvar, zmenšit díru, vyhodit podprsenku, sundat tu džínovou věc, místo kabely křížem dát do ruky elegantní psaníčko, nazout střevíčky na vysokém podpatku, upravit účes a voilá! šikovné koktejlky i do lepší společnosti.

 
myyna
47 příspěvků 27.08.12 19:56
Poslední fotka

Nemůžu si pomoct, ale ten poslední outfit mi nepřijde zas tak zlý. Chtělo by to vidět zepředu. Jestli má slečna malá prsa a z trička nevykukovala celá podprda, tak to mohlo být docela fajn. Je fakt, že tu podprdu měla vyměnit spíš za pruh elastické látky bez ramínek, na Asosu tomu říkaj bandeau top a stojí to pár liber. Na malý prsa to je ideální, dvojky už to slušně deformuje. Takže poslední fotka mě teda neprudí skoro vůbec :).

 
aviv
40 příspěvků 27.08.12 20:12

Tu poslední fotku bych vůbec do pekla nezařazovala, ta slečna je minimálně o třídu výš než dívky/paní na předchozích.

 
Halloweengirl
1 příspěvek 27.08.12 21:45
Nesmrtelná slovní spojení

Ursule Andressové i princezně Amidale, frí strít fešn, výstražný červený trojúhelník… Hernajs já jsem chtěla jít ted spát :D a ted mě aby mě čekala jedna velká noční můra s výstražnými trojúhelníky :)

 
DRW
1237 příspěvků 27.08.12 21:48
Jsem konzerva a jsem na to hrda

Po shlednuti dnesnich fotek, se stale vice utvrzuji v tom, ze byt lehce konzerva v oblekani je fajn. A jeste radeji jsem, ze moje dcery pochopily, ze kasicka, vylezajici podprsenka je totalne out.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.08.12 21:52

@Suzyna
Neblbni, spousta lidí má v profilu odkaz na svůj blog. klidně ho tam vrať, to je úplně normální přece. Někoho zaujme Tvůj koentář a třeba se rád na Tvůj blog podívá…

 
Atlacoya
2146 příspěvků 27.08.12 22:30

Barbucho, když ho má někdo v profilu, nebo v podpisu, vůbec by mě to nezaujalo. Ale příspěvek „Můžete mi někdo nějak rozumně vysvětlit, co dělá osoba této velikosti V TANGÁCH? www.*******.cz“ má člověk dojem, že po kliknutí na odkaz se dočká příspěvku k tématu. Před editací byl příspěvek opravdu zavádějící, proto jsem se ozvala.

Příspěvek upraven 27.08.12 v 22:32

 
Suzyna
5 příspěvků 28.08.12 17:51

Takhle ten prispevek kazdopadne nevypadal. Pridala jsem nekolik prazdnych radku, aby odkaz nebyl hned za textem, ale az po vetsi mezere a bylo jasne ze je to podpis. To ze jsi to tak nepochopila uz bude chyba nekde jinde…

 
Atlacoya
2146 příspěvků 28.08.12 18:16

Proč se o tom hádat? Své příspěvky už jste editovala, těžko se dobereme toho, jak přesně to vypadalo. Podle mě to bylo zavádějící, z kladných hodnocení mého příspěvku usuzuji, že jsem v tom nebyla sama.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.08.12 23:33

@Atlacoya
Aha, tak to jsem nevěděla. Myslela jsem, že to měla normálně v podpisu. Tak, jak o popisuješ, to asi opravdu zavádějící bylo.

 
benet  28.08.12 11:03
white trash

Módní peklo mám ráda, člověk se poučí o vkusu, je tu zábava…chodím si sem odpočnout. Jen to označení white trash ve spojení s tou špatně oblečenou slečnou mi nepřijde moc vkusné a vlastně ani zábavné ne. „White trash is an American English pejorative term referring to poor white people in the United States, especially in the rural South, suggesting lower social class and degraded living standards. The term suggests outcasts from respectable society living on the fringes of the social order who are seen as dangerous because they may be criminal, unpredictable, and without respect for authority whether it be political, legal, or moral.“

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.08.12 11:04

Omlouvám se, dvojité vložení příspěvku.
Ještě malá poznámka. Nazývat kohokoliv odpadem (jakékoliv barvy) vypovídá něco především o člověku, který tento pojem užívá.
To nesouvisí s oblečením, jsem zastánce kultivovaného oblékání a ty příšernosti z článku se mi také kdovíjak na ulici nelíbí. Ale nazývat někoho odpadem je podle mě jev mnohem horší, než sebepekelnější outfit.

 
Soňa3  28.08.12 11:30

Tak běžte vynadat americkému jihu, nevím, proč se rozčilujete tady, my jsme ten výraz nevymysleli.

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.08.12 12:38

Ohánět se tím, že já jsem to nevymyslela, je odpornej alibismus.

 
Soňa3  28.08.12 12:51

Já jsem ho nevymyslela a taky ho v žádném článku nepoužila. Použila ho Ada a já jsem jen našla a vložila informace k tomuto pojmu. Je na tom něco špatně pochopitelného? Nebo co se mi snažíte vnutit?

 
Laen
34 příspěvků 28.08.12 11:14

Tohle je snad nejpekelnější článek, jaký jsem kdy tady viděla O. o

 
Pirek
6777 příspěvků 28.08.12 11:29

@Soňa3
No pochybuju, že by si samí od sebe nadávali do negrů/cikánů. Spíše to hovoří o tom, že existuje i obrácený rasismus, který se i samotným takto označovaným vlivem okolí vryl pod kůži, což napomáhá tomu, abychom nad svým slovníkem nemuseli moc uvažovat, když tak přece mluví sami o sobě, že jo.

 
Soňa3  28.08.12 11:33

Prosím oprašte svou AJ, podívejte se na You tube na pár Talk Show a pak se můžeme přít o tom, do čeho si nadávají. A do „cigáňou“ si nadávají romové pod našimi okny, když jdou z místní hospody.

Příspěvek upraven 28.08.12 v 14:23

 
Pirek
6777 příspěvků 28.08.12 11:38

@Soňa3
Promiňte, ale to, že si tak sami nadávají, jste jako první uvedla Vy. Já jsem se s tím nikdy nesetkala, zaujalo mne to a dovedlo k výše zmíněné úvaze.

Víte, že na konci 17. století kolem Losin skoro všichni věřili tomu, že ty upalované ženy opravdu jsou čarodějnice, protože se k tomu přiznaly? Víte, že na přelomu 18. a 19. století se u nás slovo jakobín používalo jako nadávka pro vrahy a zloděje?

 
Soňa3  28.08.12 11:46

Nechápu souvislost - uvedla jsem že si taky nadávají, vy jste napsala že o tom pochybujete, já jsem se vás o tom pokusila přesvědčit argumentem o takl show na you tube - a vy mi odpovíte, že jsou o tom začala první já - prosím logickou vazbu - nechápu.

 
Pirek
6777 příspěvků 28.08.12 11:49

Cituji: „I sami černoši si nadávají do „nigga“, romové do „cigáňou“ atd.“ Řekla jste Vy.

Rozhodně si nemyslím, že by tohle mělo nějak rehabilitovat užívání takových pojmů.

Pokud Vám spojení „white trash“ nepřipadá rasistické, mně ano - proč je tam to white? K něčemu se to tím pádem vztahuje, asi k tomu běžnému odpadu, který je asi nigga, řekla bych.

 
Soňa3  28.08.12 11:55

..TVL no comment… tak zavolejte do USA, že užívání výrazu White trash a nigga je strašně škaredé a takhle přece mezi sebou hodní lidé nemluví, abyste věděli. Výraz white trash užila v článku ADA a já se jen pohroužila do útrob internetu, abych k němu našla něco podrobnějšího. Chápu, je to těžké pochopit, ale nejen sluníčkový lidičkové, ale i ti zvídaví mezi námi jsou. Poroučím se.

Příspěvek upraven 28.08.12 v 11:58

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.08.12 12:42

Soňo, ještě jednou, když jste tak zvídavá, zjistěte si taky, že nezáleží pouze na tom, kdo tu kterou věc či pojem vymyslel. Když někoho zastřelím, není na vině vynálezce pistole, ale já.

 
Soňa3  28.08.12 12:49

A proč to nenapíšete Adě Pekelné?

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.08.12 13:13

Jednak ona se neohání tím, že to nevymyslela, a jednak, co vy víte, co jsem jí o bílé špíně napsala?

 
Soňa3  28.08.12 13:20

No tak jestli jste jí napsala, tak jste mi udělala ohromnou radost.

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.08.12 15:01

Nenapsala, protože se vyjadřuju tady. Ale nápad je to dobrej, to se musí uznat.

 
Soňa3  28.08.12 15:25

Slečno, je mi líto, že jsem vůbec reagovala na vaše příspěvky, nejradši bych všechny svoje příspěvky v diskusi s vámi smazala, ale to by pak byla v diskusi díra a to vypadá hrozně.

Diskutovat s vámi je totiž to samé, jako když se zeptáte: „Kolik je hodin?“ a odpověď je „Bagr“.

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.08.12 15:48

Akorát koukám, že přesto, že je vám to líto, si nemůžete pomoct a čile diskutujete dál. Tak s tím přestaňte a zameťte všechny stopy po diskuzi se mnou (věřím, že vám ty díry Peklo milosrdně odpustí). DOufám, že se vám podaří vyrovnat se se skutečností, že jsem vás přinutila ztratit několik vašich cenných minut plodnou diskuzí, a že jste neutrpěla nějakou újmu.
P. S. Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo.

 
Soňa3  29.08.12 08:06

Nebojte, nedělá mi to žádný problém.

 
Park
427 příspěvků 28.08.12 11:36

Jenom technická- White trash, narozdíl od White power, nemá s obecně platnou definicí rasismu nic společného.

 
Soňa3  28.08.12 11:59

A proč je tam to white?, to přece musí být rasistické, když je tam to white… - ne sorry, to byl vtip:-)

Příspěvek upraven 28.08.12 v 11:59

 
Tleilaxan
241 příspěvků 28.08.12 13:13

Dle definice „white trash“ bych předpokládala že „white“ asi podle těch karavanů a mobilhomů… Naopak v těchto městečkách bývají spíš různé menšiny, než pouze bílí.

 
Soňa3  28.08.12 14:37

To radši neříkejte, jisté skupině lidí byste tím sebrala jediný argument.

 
Catherine
68 příspěvků 28.08.12 11:57

Čistá, pekelná koncentrace… zrcadlo je patrně v ČR vysoce nedostatkový artikl..

 
sely1
184 příspěvků 28.08.12 13:14
?

Tak ja by som celkom rada vedela kde to bolo fotene? prosim vas bolo to fotene na Slovensku alebo v Cechach? ty vole lebo ten pan sa strasidelne podoba na mojho manzela…a vobec netusim kto je ta baba vedla?!

 
Park
427 příspěvků 28.08.12 14:22

Sociální skupina nazývaná white trash je zobrazena například v tomto slavném filmu :)

http://www.youtube.com/watch?…

 
katango
1356 příspěvků 28.08.12 15:31

Ad political correctness: podle mne to je jeden z hříchů a kolosálních omylů, která páchá současná doba. Pokud nebudeme nazývat věci a jevy pravými jmény, zmizí snad? Název či jméno můžete sdělit korektně, ale na podstatě jevu to nezmění nic. White trash nebo red necks…můžete o nich mluvit jako o soli země, těch rázovitých lidičkách z Jihu, ale oni budou pořád stejní a váš postoj k nim taky.

Nejdřív se o něčem nesmí mluvit. Pak se to nesmí vidět. Pak se proti tomu nesmí nic dělat. Pak se to musí vítat. Toho já mám ze socijálizmu plný zuby.

 
Já První  28.08.12 16:28
s PC to myslím nesouvisí, je to nadávka

Dovolím si jen připomenout, že pojem „white trash“ není jen tak obyčejná nadávka, to je celý komplex nadávek v jednom, otrávený balíček, který někomu předáte, když chcete urazit a pošpinit nejen jeho samotného, ale i celou rodinu, příbuzenstvo, potomky, vzdělání, inteligenci, zdravotní stav a kondici, způsob stravování a bydlení, vkus, jeho bydliště a taky rasu (pokud připustíte, že něco takového existuje). Nedotčena si myslím zůstává v tomto případě pouze sexuální orientace.
Je to velmi komplexní a ničivé, asi jako jaderná zbraň.

 
Lennroe
14 příspěvků 30.08.12 19:38

Vážně? A já myslela, že jsou to jenom dvě spisovná slova… jaký omyl.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 30.08.12 20:10

Když se o někom řekne, že je bílý cikán, tak to je také celý soubor informaci - moc se nemyje, nepracuje a když jo tak načerno, zná systém dávek lépe než všichni úředníci na sociálce a pracáku dohromady, sotva dokončil základní školu, nedělá si hlavu s účty ani úklidem, jen když je co pít a co hodit do automatu.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.08.12 16:36

Zdravím rovněž, jinak že mi oponenti z diskusí vzdávají hold je přece pěkné, ne?
a pro Katango, Ty víš že Tě mám ráda a Tvůj názor vzdy beru vážně. Ale tady přece jen myslím, že přes čáru to je, korektnost nekorektnost. Ono je něco jiného zmínit, jak se tomuto stylu říká v Americe a něco jiného je v podstatě litovat, že my v češtině nedostatečně používáme výraz ‚bilej. Odpad‘

 
katango
1356 příspěvků 28.08.12 16:43

Ale Barbuško, to bylo míněno jinak. Mně vadí politicky korektní vyjadřování jako takové, a můj příspěvek byl více méně obecný.

 
uu  28.08.12 19:50

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 13:42

 
hanabanana76
160 příspěvků 29.08.12 22:58

V Britanii se spise pouziva CHAV - Council House and Violent, white trash je vice americky vyraz.

Dodatek - ve statech je rozsirenejsi vyraz trailer trash, tudiz muzete ukoncit debatu o rasizmu :-)

Příspěvek upraven 29.08.12 v 23:03

 
Yezevchick
15 příspěvků 28.08.12 16:38

Proc porad vsichni melou neco o rasismu? Az budete brat cernocha, belocha nebo asitata jako cloveka a ne hned hledat jakekoliv narazky na rasismus ve vztahu k nemu, viz White trash (coz je oznaceni SOCIALNI skupiny lidi), potom budete moci rict, ze nejste rasisti. Logicky, lidi maji ruzne barvy kuze a to ze cernochovi budeme rikat afroamerican nezmeni fakt, ze ma cernou nebo hnedou plet. Meli bychom rozlisovat mezi tim, jestli je to mineno rasisticky nebo neni. Radobybojovnici proti rasismu delaji tomuto procesu prijeti medvedi sluzbu. Tim, ze upozornujete na rasismus tam kde neni, tak ho jen nadale sirite.

 
katango
1356 příspěvků 28.08.12 16:41

Bingo!

 
Soňa3  29.08.12 07:52

Lépe bych to nevyjádřila.

 
Já První  28.08.12 17:32

No a fotit přepážku na poště (i když v zápalu svatého tažení proti čouhající podprsence) mi taky nepřijde úplně chytré. Přeci jen se tam pracuje s oběživem, aby z toho nebyla ještě nějaká polízanice.

 
Jan1čka
10 příspěvků 28.08.12 23:20

Jůů, vedle těch bych chtěla stát na zastávce (kromě tý poslední, tam bych tipla, že je to účel), hned bych si připadala krásnější a tak nějak celkově úžasná! :D

 
Yla
81 příspěvků 28.08.12 23:23

Ta ZOOsilena slecna ma pěknou kabelku:-)

 
lilip  29.08.12 09:03

@Yezevchick ano, rádoby bojovníci s plamenný mečem, co vidí rasismus i v černobílé kytici. Souhlasím vřele i s kagango.
Barbucho - nechápu, proč vyskakuješ jak čertík s krabičky. a stavíš se okamžitě do čela boje za rovnoprávnost. Napříč tématy. Proč ta vášeň, když tady šlo o otřesné hadry.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 29.08.12 09:26

@lilip
Jsem už taková. Nejde o rovnoprávnost, ale o slušnost. Jsem všema deseti pro kritizování hadrů, ale ne barvy pleti (klidně i bílé), sociálního postavení a příslušnosti k určité skupině lidí. Stejně tak narážky na těžce nemocné.
Ještě jednou opakuji - černoch je černý, běloch bílý. Pojďme to říct nahlas. Jsou i odlišní. Ale nikdo z nich není „odpad“.
Já rozumím hovorové angličtině dobře díky bývalému příteli, s kterým jsem žila a cestovala několik let a možná díky tomu chápu kontext toho slova „white trash“ líp.
Pro všechny, kdo stále nechápete, proč je toto slovo rasistické malá hádanka. Proč myslíte, že se tedy neříká pouze „trash“? Proč je tam slovo „white“?
Proč není hezké nazývat někoho odpadem snad není nutné vysvětlovat.

 
katango
1356 příspěvků 29.08.12 10:50

No já nevím, školy nemám, ale chápala bych to tak, že výraz trash označuje chátru bez rozlišení barev a white trash jen tu bílou. Jestli je tenhle termín rasistický, jde o černý rasismus.

Příspěvek upraven 29.08.12 v 15:18

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 29.08.12 19:10

Trash samotný se jako nadávka nepoužívá. A máte pravdu, je to v podstatě „opačný“ rasismus. A to, že se jim tak říká kvůli bílým maringotkám, je pozdější pokus zamaskovat původ tohoto slova - tedy rozlišit černochy, kteří jsou „odpad“ všichni, od bělochů, kteří žijí jako černoši (či jiní barevní přistěhovalci) a jsou tedy „white trash - bílý odpad“.
Takže podle mého to slovo je svinstvo, a to hnusné. Ale nezlobila bych se na nikoho, kdo toto slovo v řeči použije. Sama si taky občas nekorektně zanadávám (a jak ráda). Vadí mi to písemnou formou na velmi čteném blogu, kde autorka v podstatě k užívání tohoto pojmu nabádá. Což tak vyznělo.
Ve širokém okruhu mých přátel a známých mají všichni v tomto stejné názory a proto jsem absolutně nečekala, že se zde setkám s takovým odporem. Myslela jsem si, že jsem s tímto názorem ve většině. Ale ať je to jak chce, vedlo mě to k zamyšlení a setkala jsem se s inteligentními oponenty - katango, Sekhmet, Lilip. A to mě na diskusi baví - tříbit si názory. Neberu to osobně. Nepsala jsem to sem proto, abych na někoho útočila.

 
Sekhmet
1918 příspěvků 29.08.12 11:36

Barbucho, vidíte, mně v životě nenapadlo, že by výraz white trash měl být rasistický. Urážlivý ano, ponižující ano, ale rasistický? Důležité v tom slovním spojení je podle mne slovo „trash“, tedy odpad, nebo lůza, chátra. Slovo white pak pouze definuje barvu (a dokonce si ani nemyslím, že to nutně musela být barva pleti - co barva karavanů, ve kterých obvykle žijí? Vždyť polovina white trash jsou hispánci). Je jedno, jestli je „trash“ bílý nebo černý, důležité je to „trash“ a na barvě pleti nezáleží. Říct o černochovi, že je černý, je dle mého názoru naprosto v pořádku, stejně jako říct o bělochovi, že je bílý. Nevyjadřuje to nic ve smyslu „lepší/horší než ten druhý“. To „trash“ je důležité, to white pak pouze definuje barvu. White trash vzniklo historicky a teď je děsně in a cool to používat. Nemohu za sebe zodpovědně prohlásit, že jsem tento výraz nikdy nepoužila. A jestli jsem rasistka? Ježíšmarjá, já nevím. Cikány nechci za sousedy a s černochem jsem nikdy nechodila, protože se mi prostě nelíběj. Mám předsudky, ano, ale nazvat se rasistkou, to by asi bylo silné slovo.

 
Lennroe
14 příspěvků 30.08.12 19:35

A kdo tam říká, že jsou černoši lepší než běloši. Označení White trash je velmi běžné a znamená prostě někoho, kdo působí oblečením a chováním lacině nebo jinak odpadově, jsou to nanynky z amerických high school, které každému dají, ženské, co nosí padělky a mnozí další… Není na tom nic rasistického, pouze to pokud vím vyšlo od černochů.

 
Majdele
3 příspěvky 29.08.12 13:18

V mých představách je poslední model zepředu velmi střídmý s plus mínus lodičkovým výstřihem, takže by se mi asi líbilo, kdyby si jej tahle hezky štíhlá slečna odvážně navlíkla docela celá na ostro. To by bylo velmi vzdušné, odvážné a kontrastní, nepochybně i pohodlné. Ovšem sedinka by jí z určitého úhlu byla opravdu hodně vidět… Tak nevím nevím, chtělo by to hodně odvahy a odhodlání. Ale možná by to nakonec šlo obhájit :)

 
Kamisa
80 příspěvků 29.08.12 20:04

Mně se to poslední líbí… teda ne že bych si to oblíkla, ale do pekla bych to neposlala :-)

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 29.08.12 21:46

Mně by to na ulici také nevadilo, slečna má pěknou postavu a kousek podprsenky mně osobně neuráží. Sama bych to nenosila, ale do pekla bych to také neposílala. Slečna je čistá a evidentně má svůj styl, v jejím věku popruh od podprsenky klidně odpustím.

 
viktorka_od splavu
7438 příspěvků 29.08.12 20:16

@Sekhmet tak na to mi nestačí ramínko, naprostý souhlas. pojem „bílá špína“ mám vyhrazen např. pro matku, která dávala dítko do stejné třídy ve školce, kam chodilo i moje. odtamtud vždy zamířila ke stánku s pivem za svými kumpány. pokud bylo dítě zjevně nemocné a do školky nesmělo (např. neštovice), pak trávilo den u stánku spolu s ní. v tomto případě výraz „alkoholička“ nevystihuje situaci, protože nikdy nebyla vysloveně opilá, dítě bylo v rámci možností čisté (jen silně páchlo kouřem), tudíž jde spíš o ten „životní styl“. rasismus s tím nemá nic.

 
Park
427 příspěvků 29.08.12 20:50

@MP Barbucha To slovo white je tam z toho důvodu, že se jedná o bělochy, nikoli hispánce jak tu někdo psal. Ovšem nejde o rasismus, protože ten termín vymysleli jejich úspěšnější bílí kolegové, jinými slovy jde o označení nejnižší sociální vrstvy, pro kterou se v ČR používá výraz „lůza“. Takzvaná skate móda která nastoupila na začátku 90tých let minulého století(v ČR cca přelom let 94/95)byla právě kulturou white trash inspirována a dnes obří značky jako Vans nebo DC, Etnies atd tuto symboliku používali ve svých reklamách.

Příspěvek upraven 29.08.12 v 20:51

 
GreatSusan  30.08.12 10:58

@MP Barbucha

Barbucho, ja ty diskuse tady nectu, tak mi to uniklo - ale ode dneska s tim zase zacnu a az se do tebe nejaky rasisticky pablb zase zacne navazet, tak se vrhnu do boje a peklo se bude otrasat!

 
em-ma
9 příspěvků 30.08.12 14:18

Posledni outfit je pekny, cisty, stylovy, rozhodne ne pekelny!!!

 
Lennroe
14 příspěvků 30.08.12 19:31

Asi slečně bylo líto „zakrejvat takovou pěknou podprdu, vite jak byla drahá“
Boha já nevím ale u někoho mladého mi jako menší trapas přijde nevzít si podprsenku vůbec.

A ta slečna v legínách…něco podobného je nesmírně populární u nás na gymplu. Já si vždycky složím hlavu do dlaní a říkám: „Bože další vystresovaná, co si ráno nechala doma sukni.“ Ještě si rády berou malé kalhotky, aby buď bylo vidět jak jim to půlí půlky a nebo aby se jim to tak zařezává do boků, aby nemohlo dojít k mejlce, že fakt mají tanga. A víte co? Oni je ostatní ještě hájí! Jako, že co teda mam, vždyť je to v pohodě…

 
-Anna-
186 příspěvků 31.08.12 15:30

To, že člověk vyjde na ulici přioděn jako slečna na první, třetí a čtvrté fotografii se může přihodit jedině tak, že léta v bytě neměl větší než kosmetické zrcátko, jinak si to nedovedu vysvětlit. Možná existuje skupina lidí, kteří věří, že zrcadlo je výpusť, brána do jiných nebezpečných světů…

 
Bublajzz
28 příspěvků 31.08.12 16:38

Tomu prvnímu říkám koncentrovaný zlo:)

 
GabraS
1 příspěvek 01.09.12 18:37

Zdravím, koukáte na Sex ve městě? Podprsenka Carrie jde v některých kreacích tak vidět, že tady tento poslední obrázek je lehký odvar.

 
PaolkaH
83 příspěvků 05.09.12 16:13

A přitom to tílko na tom třetím obrázku by bylo i docela hezký, nebýt té podprsenky a kdyby jí nebylo velké, pač jinak by ho tak dole mít nemohla

 
FashionNevkusníček
25 příspěvků 07.02.14 18:34

Je to děs ale to poslední nechápu a přijde mi to věc z Fleru-nesmyslné něco.

 
 
 
divokytymian
68 příspěvků 28.08.12 10:29

Mohli by třeba zavést cla na dovoz sexy oblečků

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Šaty pro miss

Že na žádnou miss nekoukáte? Chybu děláte. Pro pekelníky to bývá... Celý článek

Caxa aneb vzorník omylů

Pod nedávným článkem o maturitních plesech kdosi šikovný v... Celý článek