České modelky

24.12.12 | autor Ada

V Olmerově filmu Playgirls se majitelka nevěstince, maskovaná za majitelku modelingové agentury, ptá na schůzce několika děvčat, čím by chtěla být. "Manekýnkou nebo herečkou", znějí odpovědi. Dívenky jsou přitom typy, které se na práci modelky očividně nehodí: malé, tuctové, zmalované a neschopné jakékoli elegance při pohybu. Tato scénka z tohoto svěžího porevolučního dílka (které doporučuji na svátky sehnat - oba dva díly - a pustit si je s partou kamarádů a dostatečnou zásobou tvrdého alkoholu), dokladuje, jak se v té době každá druhá pokoušela najít štěstí a slávu před objektivy, aniž by tušila, co je k tomu potřeba.

A moc se to za těch dvacet let nezměnilo.

Protože dneska máme internet, lze profily lidí ucházejících se o práci modelek a modelů najít na specializovaných serverech. A člověku u toho lítá obočí úplně stejně jako nad Flerem, Aukrem nebo Facebookem.

Má-li si mě někdo vybrat na práci podle hezkého obličeje, měl by ten obličej být vidět. Étericky přesvětlená bílá skvrna se dvěma očima mi toho o uchazečce mnoho nenapoví.

Zdroj: http://ceskemodelky.cz/modelky/19009/pavlinka%20micova%202.jpg

Plné tvary nemusejí být překážkou v kariéře (ať už modelky nebo třeba herečky v reklamě), prezentovat se ovšem jako prsatá zápasnice není úplně ženiální nápad.

Zdroj: http://ceskemodelky.cz/modelky/18919/559169_512746642073381_1782272409_n.jpg

Tisíckrát může být v návodech pro budoucí modelky napsáno, že nemáte-li ještě profi fotky, stačí na základní představení úplně obyčejné a zřetelné foto obličeje a celé postavy. Některé adeptky si stejně dají do profilu třeba momentku z výletu s dítětem. Ne, to fakt není z rodinného alba, to má být foto do profesionální prezentace.

Zdroj: http://ceskemodelky.cz/modelky/18209/IMG_3362.JPG

Jinde se zase dozvíme, že dotyčná byla u moře, ale jak vlastně vypadá, o tom máme jen mlhavou představu.

Zdroj: http://ceskemodelky.cz/modelky/18095/IMG_0600.JPG

Další sorta wannabe modelek se před zrcadlem usilovně naláme do pózy, která jim přijde jako vystřižená z editorialu v Elle, pro jistotu ještě našpulí, cvaknou a šup s tím do prezentace.

Zdroj: http://www.foto-modelky.cz/detail/8728-andrea--bila/76694#76694

Zaručenou fintou, jak přestavit svůj hezký obličej, je zakrýt ho co největšími slunečními brýlemi (a na ostatních fotkách přesvětlit nebo schovat do šera).

Zdroj: http://www.foto-modelky.cz/detail/8386-michaela-gasparikova/73683#73683

Někdo má namířeno do speciálního segmentu trhu, což je samozřejmě v pořádku. Rozčepýřená pokérovaná modelka s pohledem nemrtvé laně se hodí třeba do katalogu gothic oblečení, ale i majitelé obchodů, které potřebují nafotit katalog gothic oblečení, jsou jenom lidi a můžou se polekat.

Zdroj: http://www.foto-modelky.cz/detail/7175-lucie-petrakova/62001#62001

Čtenáři, kteří nedostali infarkt, se mohou za odměnu podívat na mladé masíčko. Sotva tomu oschla občanka a už se to kozí na internetu; ale je fajn mít v patnácti jasnou představu, o čem že ten modeling a hostesing vlastně je.

Zdroj: http://www.foto-modelky.cz/detail/7500-matka-bardzakova/76978#76978

A co vaše děti? Taky chtějí být jako Kate Moss?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Helenuše
258 příspěvků 24.12.12 07:01

Dceři jsou zatím 4 měsíce, tak se ještě ke své kariéře nevyjadřuje. Ale pokud bude jednou chtít být jako Kate Moss - tj. nezdravě vychrtlá, užívat kokain, veřejně vystavovat prsa, přehánět to s alkoholem - tak bych ji asi hodně rychle zaměstnala něčím rozumným, abych jí ty kraviny vyhnala z hlavy.

 
kayav  25.12.12 01:15

Akorát že Kate si to nakonec vybrala sama, nikdo ji nenutil být „zlou“ ani hodnou. To, že s její výškou a křivýma nohama dosáhla toho všeho, to jako klobouček.

 
Voldemortka
361 příspěvků 24.12.12 09:37

„Sotva tomu oschla občanka a už se to kozí na internetu“, tak tato věta mi udělala opravdu veselé Vánoce :D
Nejen, že je smutné, že takovéhle fotky někdo fotí, smutné jsou ještě ty komentáře u toho. Jako třeba: „Ty jsi tak krásná!-Jsi kočka!“-atd atd atd
VESELÉ VÁNOCE!

Příspěvek upraven 24.12.12 v 09:41

 
kocurM
595 příspěvků 23.02.13 15:43
No,

Vy teda máte taky pěknou profilovku…

 
Voldemortka
361 příspěvků 23.02.13 18:47

Však jsem na ni taky hrdá. Zadejte si do vyhledávače „pin up“ a pochopíte :)

 
Esmee
4376 příspěvků 24.12.12 09:41

Tak toto opravdu nechápu! Co ty ženy a dívky musí mít v hlavě, když TOTO vystaví na modelingový server! :-O

 
atrix
483 příspěvků 31.12.12 01:31

Provázek! Aby jim neupadly uši! :D

 
La_Crime
601 příspěvků 24.12.12 09:55

Osobně jsem se do téhle sorty nikdy necpala, ale projevila o mě velký zájem majitelka jedné nejmenované brněnské agentury s tím, že mám neskutečně zajímavý obličej a strašně jí připomínám jednu ruskou supermodelku. Jela v tom tehdy i osoba mně blízká, která mě ukecala, abych spolu s ní pro paní odchodila jednu módní přehlídku. To, že jsme předváděly pár sice slušných šatů, ale taky kostýmky, které už začínaly připomínat prezentací webových stránek přinejmenším sexshopu, mě natolik vyděsilo, že jsem si přes internet paní majitelku proklepla a zjistila jsem, že její jednání je velmi neprofesionální. Jen se mi potvrdilo to, co jsem si myslela, když mě začala verbovat do nějakého kurzu za 4000Kč, kde ze mě udělají údajně hvězdu přehlídkových mol. Už jen tím, že ačkoli nejsem žádný král obéza veliký, na modeling (takový, jaký je dnes žádaný) se minimálně tou postavou absolutně nehodím. A tyhle holky? No co, každá chce ukázat, jak je pěkná, jen na to jdou občas dost blbě, nebo hůř - ani pěkné nejsou :D

 
Verhro
630 příspěvků 03.01.13 14:27
reakce

Jste moc hezká dle fotky. Ale je to přesně o tom, opravdu hezcí lidé nemají potřebu se předvádět na pofiderních akcích. Pár hezkých holek to bere jako slušný a celkem příjemný přivýdělek u studia a pak od toho dá rychle ruce pryč.

 
La_Crime
601 příspěvků 03.01.13 17:29

Jste moc milá. Ono jako přivýdělek, proč ne koneckonců, ale za tohle mi to prostě nestojí :)

 
Malina jahodová
175 příspěvků 24.12.12 10:03

Moje dcery ani nemusí chtít a jsou jako Kate Moss. Sedmiletá je samá ruka, samá noha, ani gram tuku, postava jako kluk, ani náznak ženských tvarů. No prostě dokonalá modelka jako každá předpubertální holčička. Jenže většina děvčat z toho naštěstí do pár let vyroste. A ta moje holka s nimi.

Dvanáctiletá dcera už by sice nesplnila požadavky na postavu, protože už trochu vypadá jako ženská, což ji pro kariéru modelky naštěstí diskvalifikuje, ale zase má pořád na tváři tak pubertálně přinasraný výraz, že by mohla rovnou chodit přehlídku a dokonale by mezi ty zamračené modelky zapadla.

 
any2
246 příspěvků 24.12.12 10:11

Kde se v nich to sebevědomí bere…
Na druhou stranu, hned si připadám krásnější :D

 
Chany
871 příspěvků 27.12.12 19:23

Mně se zamlouvá ta podepřená boubelka- jako by říkala: " Tak ty ten guláš nebudeš, jo?!? No počkej, až si tě chytím!!" :-D

 
moi-bebe
219 příspěvků 27.12.12 19:43

Hlavně má skvěle vypracovanou tu scénu, celkově! všimly jste si těch tří lahváčů u postele?:)))

 
any2
246 příspěvků 28.12.12 15:24

I reklamy na guláš a pivo se točí, třeba je tam šance :D

 
Mahtiel
443 příspěvků 24.12.12 10:23

Jsem cílová skupina…Ale tohle mě fakt minulo. Ne že bych se nikdy nevyfotila, ale proboha…aby by na „fotce obličeje“ byla vidět maximálně tak podprsenka, no tak to „nasrat“, a to i kdyby mi to mělo přinést „vysněnou práci“. (I bez těch mucq komentářů dokážu žít…) Úplně vidim ty Vánoční fotky, co přibydou…Červené prádlo s bílým plyšem a červený kulich…Jo bude to seksy!

 
Lanevra
371 příspěvků 24.12.12 10:51

Skvělí dárek. Pochechtávám se tu na monitor během těch hektických příprav na štědrovečerní večeři. :-D
Děti nemám a neplánuji je nikdy mít, pokud ale mohu mluvit za sebe, tak kariéra modelky mě nikdy nelákala. Já chtěla být jako malá princeznou, později pak Irenou Adlerovou. To druhé mi zůstalo do dneška.

EDIT: Většinou vím přesně za co jsem dekapitována, ale jindy mi to hlava nebere. :-D

Příspěvek upraven 25.12.12 v 01:06

 
Kamca12
7 příspěvků 28.12.12 19:17

Předpokládám, že dislike je za odvahu říct, že nechcete děti. V Česku se jasně vyslovený negativní názor na toto téma moc netoleruje. Na druhou stranu, plány jsou plány, ale zelený strom života… ;) V každém přpadě hodně štěstí, ať už to je jakkoli.

 
OliviaD
44 příspěvků 28.12.12 22:06

Třeba je to za tu pravopisnou chybku (skvělý dárek :) ). Na druhou stranu, pochybuju, že by se tolik lidí rozčilovalo nad gramatikou..

Příspěvek upraven 28.12.12 v 22:07

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 13.01.13 20:57

Nebo třeba je to za Irenu Adlerovou… pokud myslíme tu samou z Sherlocka Holmese… to je přece jenom trochu kontroverzní postava ;-)

 
Dorenika
464 příspěvků 24.12.12 11:03

Hlavne ta posledna fotka je zo slovenskej zoznamky :D inak jasne ze som chcela byt modelka ale rodicia mi vysvetlili ze sa mam radsej ucit :D

 
Nyxx
512 příspěvků 24.12.12 11:13

Já jsem chtěla být jako malá Sherlock Holmes. Pak detektiv a pak soudní lékař :-). Až budu mít dceru, pokusím se jí vysvětlit, co práce modelky obnáší. Především to, že se z ní stane obchodní artikl, věc. Zmíním se i o drogách. A uvedu názorný příklad.

 
Lanevra
371 příspěvků 24.12.12 11:32

+umřela smíchy+ Antioxidanty v čaji jsou prospěšné, to ví jak Picard tak i desátý Doctor. :-D Earl Grey piji v poslední době pořád, horký i studený, a začínám se obávat, jestli s ním nesouvisí i ta plešatost. Nechtěla bych si za pár let pucovat plešku kusem sádla abych mohla oslňovat Borgckou královnu. :-D
A být Holmesem chci teď, jen jsem zjistila že být Watsonem je asi snazší a můžu se hodně věcem pořád divit. :-D

 
Nixe Lulu
326 příspěvků 26.12.12 21:17

Jenže je hrůza, co černý čaj dělá se zubama. Měla jsem od něj opravdu děsivě vypadající hnědé skvrny a čáry, a tak od té doby, co mi je zubařka vyčistila, ho kvůli tomu už nepiju.

 
sedgwick
30 příspěvků 24.12.12 12:24

Myslím, že obchodný artikel je každá z nás. Pracuješ, čiže si „ľudský zdroj“. Sú omnoho horšie povolania ako nejaký modeling. A čo sa týka drog, všetci máme možnosť si vybrať, či sa nimi budeme ničiť alebo nie, aj modelky si vyberajú.
A tá plešatosť z Earl grey by ma tiež naštvala :D

 
Nyxx
512 příspěvků 24.12.12 13:20
  1. Ano, obchodní artikl je každý pracující, ale v některých povoláních je to méně patrné.
  2. Ano, každý z nás má možnost vybrat si, zda drogy bude užívat nabo ne, ale v některých prostředích je ten výběr obtížnější.
 
Matmys
1597 příspěvků 25.12.12 17:43
Ad Nyxx

V některých prostředích?
Aha, v těch prostředích, kde se pohybují lidé bez mozku, neznají přece čaj…

 
DonChichot  24.12.12 11:40

Ten film je…památný. Třeba tím, jak tam Kateřina Kornová předvádí svá zatímmalá prsa se striemi.
Mám syny, jeden dubluje ve filmu Vojtu Dyka. Protože má stejnou postavu. Obešlo se to bez incidentů. Tím doufám koketerie naší rodiny s filmovým pozlátkem skončila.

 
Eila
166 příspěvků 24.12.12 12:03

Je hezké vidět, že každá můžeme být z fleku modelkou, je ještě hezčí vědět, že ne všechny modelkami být i chceme, teda aspoň ty trochu sebekritické:-D

 
Aydra
17 příspěvků 24.12.12 12:20

Zdá se mi to, nebo má ta slečna s brýlemi čerstvě nabarvené vlasy? Soudím podle těch fleků na čele…

 
rice
348 příspěvků 24.12.12 16:51

To jsou podrosty.

 
Maravelo  24.12.12 12:37

Článek mi nic nedal, aspoň že Nyxx pobavila… Budu trochu mimo téma, ale myslim, že se o tom málo mluví a je to takové veřejné tabu, což je špatně, mělo by to být jasné, takže to zmínim.

Nemám rád lidi kolem modelingu a specielně modelingové agentury, protože tlačí holky do porna a prostituce.

 
Masai
1 příspěvek 24.12.12 13:03

Pohybuji se v modelingu přes 8 let a s touto skutečností jsem se nesetkala, bohužel s těmito názory ano.

 
Maravelo  25.12.12 01:22

Tak to máte asi štěstí, já znam dost lidí z modelingovejch agentur a myslim si, že mam docela slušnej přehled o tom, jak to tam chodí. Když nejste zrovna top, často se objeví když ne přímo někdo ze společnosti, tak někdo, kdo má se společností nepsanou dohodu za provizi a nabídne vám, jestli si nechcete bokem přivydělat focením aktů -to v tom pomalejším případě, kolikrát se ani takle neotálí… a tak dále a tak dále (viz případ Kucbel, což je jen vrchol ledovce). Mam to z první ruky, přímo od člověka co byl na tuhle činnost, shánět holky na natáčení a „přívydělek“, přidělenej u jedný z předních českých agentur. Jestli vy mě chcete tvrdit, že vám se to nestalo, prosím, jsem za vás rád, já bohužel mam s tím podstatně horší zkušenosti :-)

 
Janeila
2 příspěvky 25.12.12 15:24

Mohla bych se zeptat, kterou agenturu považujete za přední českou? Jako modelka pracuji, cestuji po světě a nikdy jsem se nesetkala s tím, že by mě agentura nebo někdo jiný tlačil do něčeho takového. Popravdě ani o žádné takové modelce nevím. Pokud se tedy opravdu bavíme o modelingu a ne „modelingu“.

 
leavall
163 příspěvků 24.12.12 12:52

Podla mna nieje nic zle na tom byt modelkou.aj ja by som nou chcela byt, kebyze sa narodim o trochu krajsia alebo zaujimavejsia:-D

 
Audrey.Piper
412 příspěvků 24.12.12 17:13

Na modelkách jako takových nic špatné neni. Horší je, jak neprofesionálně a směšně se prezentují mnohdy nesoudné ženy, které modelkami chtějí být.

 
ionicera
4561 příspěvků 24.12.12 13:02

Zase jsme se pobavili, dík a Ado přejeme ti hezké svátky. A díky za pěkný web

 
durduin
21 příspěvků 24.12.12 13:30

Doporučuju modelingový server Fotopatracka.cz
Je teda o něco profesionálnější co se modelek týče…ale k fotce je třeba i někoho s foťákem, a to jsou libovky.

 
bára.brněnská
563 příspěvků 24.12.12 14:37

Má to dvě roviny. Tou jednou jsou fotky odkazované v tomhle článku, které jsou často spíš extrém k pobavení.

Tou druhou je to, že u nás se za „modelky“ nepovažují skutečně úspěšné holky typu Hany Soukupové nebo Lindy Vojtové, ale exotky ve stylu Hany Mašlíkové nebo Dominiky Mesarošové, které podle mě nejsou ani fotogenické, ani nevypadají dobře na runway, o charismatu a osobnosti nemluvě. Když se pak ještě člověk dozví, že Hanychová s Mesarošovou rozjíždí modelingovou kariéru (edit: agenturu)… má sto chutí napsat do Elite varování, že jim v Česku vyrůstá konkurence ;). Jaké holky se tam asi tak mohou hlásit?

Pak je ještě fenomén českých Miss. Zdá se mi, že v zahraničí to lidé vnímají daleko víc odděleně - že misska je jedna věc, topmodelka zas něco jiného. U nás jsem ale už slyšela podiv některých lidí nad tím, že třeba Stočesová, Králová nebo Kubelková neudělaly svou kariérou zrovna díru do světa. Je to ale asi společný problém celého východního bloku, kde ta tradice povědomí o módě není taková…

Příspěvek upraven 26.12.12 v 00:12

 
Mattie
71 příspěvků 24.12.12 14:47

Co je tak lákavý a zajímavý na práci modelky, proboha?

 
Audrey.Piper
412 příspěvků 24.12.12 17:14

Ccestování, někdo chce být slavný, bohatý a to se v tomto oboru může podařit. Mám spolužačku, která si tím přivydělává teď v 16, ale pak s tím sekne.

 
Sibyla
2639 příspěvků 25.12.12 09:00

Nne, řekla bych, že cestování či peníze jsou druhotné, že u kořene je hypertrofovaná touha být obdivovaná - „aby na mě všichni čuměli, jak jsem krásná, aby mě maskérky hodiny krášlily, fotografové fotili.“ U kořene je ta odvěká holčičí touha být princeznou. Protože neskutečně krásná modelka na vyvýšeném molu, na kterou civí všichni v místnosti, zušlechtěná tvář na obálce drahého časopisu - to v mnoha prostších myslích supluje princeznu. Že ve skutečnosti je modeling vyčerpávající dřina, při které se člověk cítívá jako kus zboží, se kterým se manipuluje, jemuž se poroučí, vyčítá každý pupínek, každé sousto, které je pro fotografa míň důležité než šaty, které se na něm aranžují, jemuž neúprosně odtikávají hodiny („Třiadvacet? Moc stará. Čtyřiapadesát kilo? O pět zhubnout!“) - to ovšem nevidí.

 
kocurM
595 příspěvků 23.02.13 15:49
Ano, máte pravdu

Tím cestováním se to ego spíš jen okecává. Asi jako když každá druhá misska prohlašuje, že do soutěže ji přihlásila maminka… přítel… kamarádi…

 
Verrinka  24.12.12 16:21

Mě nebaví abýt modelka. Ani točit reklamy.
Ráda bych se dobře provdala a pak už nepřemýšlela nad další "kariérou " :D

 
dagur
263 příspěvků 26.12.12 21:02

Obávám se, že takto jednoduchý program by se Vám nemusel vyplatit. Co to je, dobře se vdát? To chcete vsadit všechno na jednu kartu a být závislá na manželovi? Radila bych udělat taky něco se sebou a pro sebe, třeba něco vystudovat nebo si najít zaměstnání, které Vás uživí, nejlépe oboje. Já už jsem vdaná hodně dlouho, ale stejně bych za manžela ruku do ohně nedala.

 
kayav  27.12.12 19:00

Tak to je celkem smutné, ne?

 
dagur
263 příspěvků 28.12.12 23:19

Nevím, jestli smutné, ale je to realita.

 
kayav  28.12.12 23:43

Tak možná u vás, u jiných to tak být nemusí. Sdílet život s člověkem, kterému na 100% nevěřím, je právě tak prvoplánové, jako vzít si ho pro prachy.

 
dagur
263 příspěvků 28.12.12 23:50

100 % nemůžete věřit ani sobě, natož kterémukoli chlapovi. To je stejně pošetilé, jako když muži na seznamkách vyžadují UPŘÍMNOST. Zkuste být 100 % upřímná, asi moc přátel mít nebudete.

 
kayav  28.12.12 23:54

No, já teda tomu svému věřím, možná jsem naivní, ale přijde mi to fér. Neříkám, že nikdy nelžu a že jsem vždy upřímná, ale v rozhodujících situacích si troufám tvrdit, že snad každý kápne božskou. A tomu se podle mě říká charakter.

 
Hupcza
4 příspěvky 01.01.13 13:33

Nemůžete věřit ani sama sobě? uf uf uf… pak je jistě zcela vyloučen věřit komukoli jinému, že

 
Borag
140 příspěvků 24.12.12 16:34

@Mattie
Co je zajímavého na práci modelky?

Když budeš úspěšná, tak třeba to, že hodně cestuješ, potkáváš hodně zajímavé lidi, seš obdivovaná, žiješ trošku jiným standartem. Třeba minimálně tohle je trošku na zváženou, jestli se do toho pustit nebo ne.

Samozřejmě tohohle nebo něčeho podobnéhp lze docílit snad v každém jiném oboru, nejen modelingu. Ale pokud to chceš dokázat v ekonomii například, musíš mít v hlavě a může to i delší dobu trvat. Když chceš dělat modelku, vystačís si s postavou a oblíčejem. (Tím se nechci nikoho dotknout ani urážet, píši to hodně zjednodušeně).

 
rice
348 příspěvků 24.12.12 16:50

Je to zjednodušené nebo v tom nic hlubšího není? Není, no. Modelka je hezká holka, která předvádí konzumní zboží. Tečka. Nic víc po ní nikdo nechce.

 
La_Crime
601 příspěvků 24.12.12 17:28

To je hodně plytký pohled na věc. Nic víc v tom není? Co manažerské schopnosti? Jistěže když je holka šikovná, má vlastního manažera, ale ten za ni taky všechno neudělá. Co jazykové schopnosti? Když se nedomluví, tak to taky půjde těžko. A co třeba prostě jen sláva? Když chceš, můžeš se pak mít jako prase v žitě a nebo můžeš poukazovat na věci, které tě trápí. Jasně, že je málo lidí, kteří by to dělali kvůli tomu, ale rozdíl před a po je v tom, že Tě pak budou poslouchat. Tak jo - ruku nahoru - kdo nechce být krásný, slavný a bohatý?

 
dusty
80 příspěvků 24.12.12 17:30

Zábavné. K prsatej bojovníčke: keď už prezentujem seba, urobím tak v nejakom primeranom prostredí, nie v obývačke /alebo spálni?/ vyzdobenej prázdnymi fľaškami od piva.

 
OliviaD
44 příspěvků 25.12.12 20:35

No já myslím, že právě to je pro „princeznu-bojovnici“ vhodné prostředí. :D

 
Borag
140 příspěvků 24.12.12 18:04

@rice
Ono být krásný a prosadit se v modleingu neznamená hned být tupá roura.
Názor, že modelky (ono všeobecně hezký holky/lidi) jsou hloupý, je trošku fenomen. Jo, dost často to tomu odpovídá, ale i průměrně vypadající lidi jsou občas mimo :-)

 
Borag
140 příspěvků 24.12.12 18:08

@La_Crime Zas tak moc bych to nepřeháněl. Na myšlení to náročná práce není, umět cizí jazyk… no, to umí dneska i osmileté dítě a upřímně, modelky maji svůj realizační tým (mám na mysli modelky, ne rádoby rychlokvašky, který jsou slavný tím, že v tescu předvádějí spodní prádlo a na večírcích v Sasazu se plazí po někom slavnějším a potom spadnou a zlomí si nos díky alkoholovému opojení - český modelky, který jsou opravdu svetove uspesne, moc v bulvaru nenajdeme).
No a tím pádem mají i manažery, kteří jim to zařizují. Na druhou stranu, což si myslím, že je někdy i horší, je to, že ta práce je neskutečně fyzicky náročná a vyčerpávající. Fotit někde 12 hodin, fotograf Vás nutí do zvláštních poz, pořád se něco upravuje, někdo Vám stále říká, co máte dělat, že ta ruka je špatně o dva centimetry. Takhle to snášet třeba 14 dní v kuse na Sahaře, nafotit 20 000 fotek a z toho se vybere 14… noo :-)

 
La_Crime
601 příspěvků 24.12.12 18:46

To není žádné tajemství, jen mě překvapuje, že si někdo opravdu myslí, že k tomu stačí mít hezký xichtík a miniaturní zadek a všichni vám padnou k nohám :)

 
CissyBlack
6 příspěvků 25.12.12 13:55
Nikdo

Zádná z nich nemá šanci stát se modelkou!
Díky, Ado!

 
Maravelo  25.12.12 17:49

@Janeila Jak říkám, štěstí pro toho, komu se toto vyhnulo. Já vám říkám, že já zase mam z první ruky druhou stranu mince ;-) Pokud mi to věřit nechcete, nemusíte, je to vaše věc. Navíc jsem neřikal, že někoho do něčeho „tlačí“ stylem když to dělat nebudeš, tak máš prostě smůlu u nás. Ne, myslim že jsem popsal dobře jak to chodí. V pornu se točí neskutečný peníze a tyhle peníze točí pěkný holky, které jsou ochotné „za pár minut“ vydělat si. Stejně jako dřív dělala příležitost zloděje, v tomhle případě dělá z mladejch holek, které rodiče málo cepovali, holky, řekněme bez morálního kreditu. Víte kde nejsnáž seženete pěkné holky? Myslíte si že na ulici je pochytáte jak to chodí v inscenovaných „rychlých prachách“? Velmi zřídka ;-) Ale na konkurzech na hostesky, na modelky, na tanečnice, tam to lítá samo. Je mi z toho blbě jen o tom mluvim.

A pak se ještě zamyslete, jestli má pro agenturu smysl svojí úspěšnou modelku posílat na „natáčení“. To asi ne, že? Ale co s holkama, které na práci nepotřebují a tak by z nich nebyl žádnej zisk? Máte jejich číslo a někoho, kdo o ně zájem narozdíl od vás má a je ochoten vám za to číslo zaplatit… ;-)

 
Janeila
2 příspěvky 25.12.12 18:28

To není nic proti Vám. Jen mi obecně vadí, že kolem modelingu panují občas dost velké nepravdy a toto je jedna z nich. To o čem mluvíte se může stát v druhořadých agenturách, tam bych se vůbec nedivila. Ale u jedné z předních agentur, jak píšete (za přední u nás považuji jen Elite, PH models, Scouteen a možná i Bohemku), by se toto na 99 % nestalo. Už jen proto, že taková agentura, když nabídne slečně smlouvu, tak si je téměř jistá, že se slečna jako modelka taky uchytí a nemusí poté hledat jiné možnosti, jak mít ze slečny zisk. Ono také děvčata pracující v těchto agenturách pravděpodobně nebudou typově, ani postavou a ve většině případů ani věkem odpovídat požadavkům, které jsou kladeny na porno herečky nebo prostitutky. Ale to je jen můj názor, třeba je to všechno úplně jinak a zatím jsem moc mladá na to, abych odhalila skutečnou podstatu věci:)

 
Matmys
1597 příspěvků 25.12.12 17:53
Učenlivá nevěsta?

Koukla jsem na ten modelínový web a tahle slečna mi přišla zvlášť pikantní:

http://ceskemodelky.cz/profil-60.php

První foto - téměř svatební, ale druhé rovnou na web callgirls…

 
Maravelo  25.12.12 18:40

@Janeila jedna z těch co jste jmenovala to je… smlouvu modelce nikdo nenabídne, nenabídne jí ani práci modelky, jen jí pozve na zkoušku, tam jí pošlou k šípku a jí se pak ujme někdo jinej, z jiné „agentury“ který jí „práci“ nabídne… všechno je to furt na stejný brdo. „ahoj, já jsem z agentury XXX, moc se mi líbíš, nechceš zkusit přijít na casting?“ nevyjde to a tradá na pohovor do druhé agentury, kde už to třeba vyjde.. i když na jiné focení, případně nafocení booku a následně uměleckého aktu a pak tradáááá za „velkym jměním“…

 
saryvary
664 příspěvků 25.12.12 19:42

@Maravelo Ani jedna z jmenovaných agentur by si Vámi popisované jednání nedovolila.

 
Sibyla
2639 příspěvků 25.12.12 23:30

Ne, agentura ne. Ale vykukové jsou všude, za to firma nemůže, a fakt je, že hodně z těch telátek tam jde s představou „abych prorazila, musím být schopná obětovat všechno“, tj. „musím být ochotná se vyspat s vlivnými lidmi.“ To si ty děvenky mezi sebou svěřují („jinak neprorazíš, holka!“), důležitě pokyvují hlavičkami a cítí se děsně dospělé, zkušené a příjemně cynické. Vykukové tuto dispozici vycítí a jednají, jak píše @Maravelo - bohužel.

 
aailyyn
807 příspěvků 25.12.12 19:10

Doufám, že budoucí potomek bude radši kluk, bych svou náctiletou dcerenku, vyprsenou na internetech, musela přerazit. A pak bych se musela tak nějak zamyslet, po kom to dítě je…

 
stern
41 příspěvků 25.12.12 19:25

České modelky? :-) Dobrá trefa…

Příspěvek upraven 25.12.12 v 19:26

 
saryvary
664 příspěvků 25.12.12 19:37

@Maravelo Pravděpodobně znáte jen podřadné modelingové agentury.

 
RenataRen
466 příspěvků 25.12.12 20:22

Teda nevím, kde Ada lovila, ale tuhle jsem si prohlížela nějaké stránky modelingových agentur, a vcelku to byly normální lidi na normálních fotkách.

 
Maravelo  25.12.12 20:32

@saryvary Vidíte… a dovolila, to je co? O_O

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 25.12.12 20:57

Playgirls jako „svěží porevoluční dílko“? Ok, ok budu předstírat, že jsem si toho nevšimla a že je Ada posilněná minimálně punčem.

 
miculenka
4 příspěvky 25.12.12 21:12
Svěží

Že by sarkasmus? :-)

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 25.12.12 21:14

Sypu si popel na hlavu a doufám, že to tak skutečně bylo míněno :-)

 
Verhro
630 příspěvků 25.12.12 21:52
reakce

Ajajajaj…

 
manitram
21 příspěvků 25.12.12 22:08

Pozor pozor, zdá se mi to, nebo má slečna na poslední fotce oblečenou padnoucí podprsenku? Freyu Deco, tipovala bych. O ničem jiném ta fotka ale nevypovídá…

 
komi
6 příspěvků 25.12.12 23:35

Přeji všem matkám dcer, aby jejich dcery měly dost rozumu a pochopily, tak jak ta moje, které bude za pár dní 17 a kterou její matka viděla už v jejich 12 letech jako modelku s dlouhýma nohama vydělávající slušné peníze a cpala ji do různých miss, že to není o postavě a nenaplněných ambicích matky, ale o ní, o jejím životě. Sportuje, protože ji to baví, místo džínů nosí sukně a šaty, vlasy má přírodní hnědé a opovrhuje vyprsenými „blondýnami“.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 26.12.12 12:39

Nevím, nechápu, jak se takto může někdo veřejně vystavovat…mě by to přišlo trapné…

 
Borag
140 příspěvků 26.12.12 13:27

@komi Opovrhovat lidmi je špatné, to byste měla svojí 17 letou dceru učit, ne dělat přesný opak! :-)

 
komi
6 příspěvků 26.12.12 15:00

Jsme na modním pekle! Není tím myšleno opovrhování lidmi, ale sexistickým chováním a oblékáním určité skupiny dívek, o kterých se tu taky píše.

 
Chany
871 příspěvků 26.12.12 14:13
Ale no tak

Červenovlasá slečna s vytřeštěnýma očima by dozajista posloužila věrohodné reklamě na projímadlo, né? ;)

 
Borag
140 příspěvků 26.12.12 21:18

@Nyxx Omlouvám se, ale tento příspěvek je hloupý. Co je na tom obtížného? :-))) Alibistický kec!

 
GalianosjednimL  27.12.12 00:03

@saryvary a maravelo: Myslím, že máte z části pravdu obě. Jde o to, že profi trh je doménu cca 6 agentur a ty si vybírají. Tam moc průšvih nehrozí. Fota pocházejí z webů typu supermodels.cz,in­spirovanikrasou­. cz apod. Tam si může dát foto úplně každý amatér a prezentovat se, jak chce. Jakékoliv rady jak na to, se zatím ukazují liché, ty „modelky“ na to moc nehledí. Ostatně, nejde o modelky. Servery ve velké navštěvuje opravdu lidé z oblasti erotiky a porna, stejně tak spousta podvodníků, kteří se prezentují jako solidní firmy. Vše je postaveno na klasické naivitě těch holek a vidině peněz. Ten článek paní Bartlové je vystaven na rozumných požadavcích a očekávání, ale věřte, že jde o úplně jinou cílovou skupinu a nelze to od nich očekávat. Samozřejmě, jsou na těch webech i solidní amatérští fotografové, ale většinově o ně tyto dívky nejeví zájem, protože málokdo z nich má přehled i o základních pojmech z tohoto odvětví. Všeobecně platí, že pro amatérský modeling je minimum lukrativních zakázek.

 
Beldaran
82 příspěvků 27.12.12 00:30
modelka

Já se těm fotkám ani nedivím, bohužel. U nás je ten trend, že se za modelku považuje každá, kterou někdo vyblejsknul do kalendáře a napsal o ní Blesk. Takže spousta těch holek si myslí, že to jsou modelky a že ony by to zvládly také. Jenže on je velký rozdíl mezi focením aktů (případně kalendářů) a modelingem. Vrcholem jsou ty silikonové vycpaniny, o které by si žádný pořádný návrhář neopřel ani kolo, protože by se mu stejně nevešly do modelů. Vždycky skoro pláču vzteky, když o sobě taková nějaká prohlašuje, že je modelka (dokonce že byla i úspěšná v zahraničí), protože mi to připadá jako strašné znevažování těch holek, které jsou opravdu hezké a chodí ty přehlídky v Miláně a Paříži, protože na to prostě mají. Mmochodem, znám dvě a v našich novinách se o nich nic nedočtete, protože jsou to holky, které pendlují mezi zeměmi a rozhodně nemají čas na vymetání kdejákého večírku a prezentování se v bulváru.

 
Maravelo  27.12.12 00:36

@dagur bohužel, s muži je to tady u nás tak, že vám musím dát za pravdu ačkoliv se mi to ani trochu nelíbí. Jak by bylo krásné, kdyby žena mohla vsadit na jednu kartu, kterou by byl manžel a rodina…

 
dagur
263 příspěvků 27.12.12 12:54

Nejsem už nejmladší a moji vrstevníci už zhusta upgradovali manželky. Ty opuštěné často nevědí, co si počít, když se spoléhali výhradně na manžely a jejich vlastní příjmy byly pouze „doplňkové“. Nejde jen o peníze, když máte zajímavou práci, co vás baví, asi se tak snadno nepoložíte.

 
Maravelo  27.12.12 13:20

@dagur Je to začarovaný kruh. Stejně jako když vidím jak se chovají kluci/muži kolem mě, vidím stejně tak, jak se chovajá holky/ženy. Holt už je jiná doba a vrátit se to za mého života do rozumných kolejí asi nestihne (a to jsem mlaďoch :D ). Sice si můžeme už vybírat partnera z lásky, ale jak je to samozřejmé, zřejmě si toho nikdo neváží, nebo já nevim. Inu kdo chce kam, pomozme mu tam :D

 
PaolkaH
83 příspěvků 27.12.12 13:32

Víte, ty nahé fotky bych tolik neodsuzovala, některé dívky mají bohužel tu smůlu, že jsou jenom hezké (to taky není často pravda), ale nic neumí a ani příliš inteligentní nejsou. Tak prostě nafotí něco takového a pojmenuje to „Glamour“, pak už jen čekat, než se nějaká pornoagentura ozve!!!

 
Shiro
354 příspěvků 23.12.13 02:48

Jo, trochu jí nalíčit, vycpat prsa silikonem a může holka točit :D

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 13:45

@PaolkaH
Tak na 30 vypadá, slečna, hodně dobře! :-)

Příspěvek upraven 27.12.12 v 15:01

 
Maravelo  27.12.12 14:07

@PaolkaH :D to je tak dekadentni, ze se snad musi jednat o nejakou samostatnou formu umeni:D

 
GalianosjednimL  27.12.12 14:59

@PaolkaH Vidíte a to je ten problém hodnocení někoho, koho neznáte. Ta fotka Nikolety není opravdu nejšťastnější, ale zrovna s ní jsem pak viděl další o 200% lepší. Je to o tom, kdo Vás z katalogumodelek někam vezme - jestli do porna, nebo mezi solidní amatéry. Navíc se setkávám s názorem, že důležité jsou bookové fotky. Věřte, že ty vyphotoshopované jsou pro kohokoliv, kdo dělá projekty na nic. Potřebuje znát realitu. První fota, co chci, jsou z digitálu (klidně domácí kompakt), celé postavy v plavkách, nebo přiléhavém oblečení. A jak jsem psal, slečny se moc na tom stavu nesnaží změnit, navíc pohled na „pěknou fotku“ dnes vévodí tzv. duckface z FB. Jinak zrovna zmíněná modelka tam měla daleko lepší fota (což určitě neuniklo Vaši pozornosti), ale tady jde přeci o to někoho pořádně rozmáznout o stěnu.

Příspěvek upraven 27.12.12 v 15:08

 
PaolkaH
83 příspěvků 27.12.12 15:17

Ne o to nejde, jde o to, že se sníží k tomu vyfotit se takhle. To je prostě hrozný, kdyby byla skutečně tak dobrá, takovýhle věci by tam mít nemusela!!!

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 15:19

@PaolkaH

Kdo se snižuje?
A proč sesnižuje?
Je to proti Vašim morálním zásadám?
Podotýkám, VAŠÍM zásadám, ne jejím…

Už chápete ten rozdíl? :-)

 
PaolkaH
83 příspěvků 27.12.12 15:26

Já ten rozdíl chápu celou dobu a podivit se tomu snad můžu!!

 
Maravelo  27.12.12 17:02

Morální kodex je dán společností, ve které se jedinec pohybuje. Pokud lascivní chování je považováno ve společnosti za nízké, to, že osoba projevující se lascivně ho za nízké nepovažuje z něj standartní nebo lepší chování nedělá.

@GalianosjednimL pardon, ale obnažovat se na veřejnosti, fotit se s plyšovou tygří kožkou v rádobyerotické póze na posteli, to mi normální nepřijde. Vaše útočná argumentace, že někdo vychází z předsudků je v tomhle případě mimo, protože zde nejde o předsudky ale zdravé pozorování jsoucího. Navíc příspěvek byl použit jako příklad, bez nějakého konkrétního ukazování prstem a jako ilustrace toho co Paolka řekla to posloužilo více než výstižně. Příspěvek rozhodně nebyl o nějaké Nikoletě a jejím albu, to do toho přidáváte až vy.

 
GalianosjednimL  27.12.12 15:31

@PaolkaH taky Vás moc nechápu, vycházíte pouze z předsudku a konstrukcí.

Příspěvek upraven 27.12.12 v 15:33

 
Lola  27.12.12 16:47

Myslím, že se zde míchají jablka s hruškami. Dívka, snažící se stát modelkou, neznamená nutně totéž co dívka, která vystavuje svoje stupidní fotografie na internetu v bláhové naději, že duše šéfredaktora francouzské edice Vogue nenabude klidu, dokud nezíská její telefonní číslo.

Dcerka, která touží stát se druhou Karolinou Kurkovou, je z hlediska výchovy dítěte totéž co syn, toužící se stát druhým Jaromírem Jágrem. Není nic špatného na fotografování reklam na oblečení a kosmetiku a není nic špatného na hraní hokeje. Rozumný rodič proto pomůže své dceři/synovi vybrat vhodnou agenturu/oddíl, ale rozumný rodič zároveň robátkům vysvětlí, že Jágr a Kurková jsou jen jedni z miliónu a existuje tudíž pramalá šance, že se tato činnost jednou stane jejich hlavním pracovním poměrem.
Proto nechť hrají hokej nebo předvádí módu (zatímco rodiče pohlídají, aby jejich dítě nebylo podvodnými agenturami nebo psychopatickými trenéry nějak zneužíváno), ale přitom nechť potomci nezanedbávají pravopis vyňatých slov, konstrukci Thaletovy kružnice a názvosloví solí kyslíkatých kyselin, protože kariéra nás bezejmenných je i pro naše děti mnohem pravděpodobnější životní drahou, která nás přitom ale může velmi slušně živit, zatímco sázka na kartu Kurkové/Jágra je nebezpečný vabank.

 
GalianosjednimL  27.12.12 17:07

@Lola Pokud použiji Vaše přirovnání, tak cesta takových Kurkových nebude opravdu stejná, jako Jágrů. Zatím co máte u sportu reálnou šanci se s talentem dostat i přes vesnický sportovní klub, modeling je těch 6 agentur a Praha. Nic víc. Pokud Vás jako Vodianovou neobjeví u stánku se zeleninou:).Ta dcera bude muset mít požadované striktní míry (a přímo konfekční), zajímavý obličej a notnou dávku štěstí. Čím méně odpovídá těmto kritériím, tím rychle padá křivka zájmu o ni. Proto se tomu amatérskému modelingu tak daří. Protože, co s tou hromadou zájemkyň. Funguje tu spousty těchto webů a agentur, které se tváří, ale potenciál nemají a ani nemohou mít. Zjednodušeně řečeno, je to džungle bez pravidel a zodpovědnosti. Celé je to o štěstí být na tom správném místě. Rodiče na to mají minimální vliv, jejich snaha nemá zas až takovou návaznost na šance. Můžete se pokousit, to je celé.

 
Lola  27.12.12 17:25

Což přesně vyhovuje mému cíli jako rodiče: pokud jedna z těch 6 renomovaných agentur vysvětlí mé dceři (kterou nemám, je to hypotetická situace), že na to nemá, vřele jí poděkuji za to, že děvče ušetřilo čas a může se věnovat něčemu pro ni přínosnějšímu, než snaze o to být covergirl.
Zatímco syn (které mám dva, ale jeden chce být technikem a druhý právníkem) může ve vesnickém oddíle mlátit klackem do kusu gumy jak je libo. Sportem si upevní fyzičku a nebude mít čas tloustnout a čmárat sprejem po fasádách, zatímco mu to nijak nenaruší studium a přípravu na kariéru, která ho jednou bude živit.

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 17:11

@Maravelo

Morální kodex je dán společností, ve které se jedinec pohybuje. Pokud lascivní chování je považováno ve společnosti za nízké, to, že osoba projevující se lascivně ho za nízké nepovažuje z něj standartní nebo lepší chování nedělá. _______
Na poprvé, když jsem to přečetl, jsem to nepochopil. Takže podruhé to už číst nebudu. Pokud si chceš žít jak ti společnost tabulkově „nařizuje“, fajn. Bud si pěkně ovce a na hlavu si vytetuj „follow“… :-)

 
Agrafína
251 příspěvků 27.12.12 18:36

Následovat cokoli slepě je blbost. Blbost je i jít slepě proti proudu. Některé věci přijímané společností jako „normální“ nemusí být nutně blbé a mnoho lidí se s nimi ztotožní ne kvůli ovcovitosti ale kvůli postoji.

 
Maravelo  27.12.12 17:35

@Borag Je politovanihodne ze pro nekoho chovat se slusne je to same co byt ovce a ma potrebu se tomu vymezit, dokonce to snad povazovat za prednost. Ale rozumim, ze to proste nechapete, tim padem se nejedna o vase demokraticke rozhodnuti takovy byt, ale o nedostatek z hůry:D (neutocil bych na vas, ale kdyz jste si zacal s tim vasim follow, pouziji vas take jako priklad:D )

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 17:49

@Maravelo Jop, přesně tak, nebylo mi bohužel dáno, abych chápal pseudointelektuální onanii od svého (dle fotek) vrstevníka, který se ukájí sám nad svými puritánskými výplody, které tuka do klavesnice. Za to se omlouvam.

P. S.: Bohužel nechápu, co to má společného se slušným chováním. Řešíme tady fotku mladý holky, která si rukama zakrývá prsa.

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 17:53

@Lola
Bud se hodně koukáte na filmy nebo přehnaně věříté bulvárům.

 
Lola  27.12.12 19:32

Je mi líto, ale jedno z toho. Při přípravě svých dětí na profesionální kariéru věřím cvičným testům z matematiky, sbírce diktátů z českého jazyka a domácím učitelům angličtiny, němčiny a francouzštiny. Jsem konzervativní jedinec, na což jsem patřičně hrdá, takže snění o kariéře modelky nebo špičkového sportovce považuji z čistě praktických důvodů za pitomost. Ovšem pokud by moje děti po něčem takovém zatoužily, nemá smysl jim to rozmlouvat - je potřeba nechat je vyzkoušet si, co to obnáší, a vyzkoušet to stejně seriózně, jako učit se na přijímačky na univerzitu.

 
Maravelo  27.12.12 18:17

@Borag jo, to uz jsi rikal, ze to nechapes. Holt nekdo tu onanuje pseudointelek­tualne, nekdo ma jen na to blbe kecat:D

Příspěvek upraven 27.12.12 v 18:26

 
GalianosjednimL  27.12.12 18:20

@Lola Jenže kromě Jágra tu hraje za Spartu třeba Ton, stejně jako kromě Kurnikové je spousta holek, co fotí v ČR pro CZM. Nebo třeba fotí v Miláně jako Ole. Záleží tedy jestli to budou ambice dcery, nebo ty Vaše nesplněné s důrazem být nejvýše.:)

 
Lola  27.12.12 19:21

Ale no tak.
Moje ambice se omezuje na přání, aby moje děti neměly pocit, že pokud je život zavane mimo světla ramp, ničeho v životě nedosáhly. Přesně to je důvod, proč bych je v případě přání býti Kurkovou nebo Jágrem vystavila čelenži skutečných profesionálů, kteří je včas posadí zpátky na zem, namísto no name kvazimodelingových agentur sbírajících materiál pro výrobu porna, pod záminkou ušlechtilé myšlenky „pracuj na svém snu být krásná a slavná“.

 
GalianosjednimL  27.12.12 21:36

@Lola -jenže Ton ani Ole nejsou kvazihokejista ani kvazimodelka. Ukotvit člověka v realitě neznamená, že se musí vzdát možnosti být kvalitní v dané profesi. Jen to patrně hrnete do extrémů, kdy pouze topmodelka je to správně, ostatní jsou plebs. No a tak to prostě není. Spousty těch holek udělá dvě, tři zajímavé zakázky a přestane je to bavit, nebo to je jedna etapa jejich hledání, další spadnou do porna a pár jich opravdu fotí, i když si netykají s Kurkovou. Ještě že to podle Vašeho vzoru nevzal v návrhářství Gaultier.:)To by byla dost móda ochuzena. Jinak zrovna ze stránek odkud je jedna z fotek pochází v začátcích cca 3 české modelky, které fotí ve světě.

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 18:21

@Maravelo
Na nechapavost se da pohlizet dvema smery. Ale vetsinou za ni muze osoba, ktera je nechapana. Ne nechapajici. :-)

 
Maravelo  27.12.12 18:26

@Borag tvoje argumentace a debata s tebou je totalni placani o nicem, takze sorry, nehodlam se ti dal venovat, neni to prinosem ani me, ani nikomu tady. Receno bylo dost, vtipnej nejsi, cili neni duvod v tom dal pokracovat.

 
Borag
140 příspěvků 27.12.12 18:31

@Maravelo
Nesnazil jsem se byt vtipny.
Ale souhlasim, nikam se neposuneme.

Ale pouze doufam, ze si z tehle debaty odneses to, ze bys mohl psat trochu jako clovek a ne jako populisticka „no balls“ kreaturka, ktera se snazi byt zajima. Ono se snazi byt zajimavy kazdy zpusobem svym vlastnim, ale ceho je moc, toho je prilis.
Doporucuji zacit tim, ze vymazes ze sveho onanskeho slovniku slovo lascivni.

P. S.: Neomlouvej se, urcite ti za to nestojim (mrkajici smajlik).

 
GalianosjednimL  27.12.12 19:04

@Maravelo No to je Váš úhel pohledu. Cože? Že nebyl o Nikoletě? Že to bylo jakože ilustrační? Proberte se z té civilní diskotéky - na fotce je reálný člověk. Navíc ho tu komentujete. A pak čtěte pořádně co jsem napsal. Neřekl jsem, že je foto v pořádku, ale, že tu kapou z Vás předsudky, to je docela patrné. A protože toho člověka znám osobně, dokážu na rozdíl od Vás vyhodnotit jak se věc má.

Příspěvek upraven 27.12.12 v 19:19

 
blacken
2320 příspěvků 27.12.12 20:07

Hlavně - tak se utla - má tam holka jednu trochu kýčovitou fotku - ale kde je nějaký morální poklesek? Vždyť je vidět asi tolik jako v létě na koupáku. Ta fotka není ani umění ani nic moc zajímavého, ale zrovna tahle slečna má na profilu i dost dobré akty. Co je špatného na tom se svléknout (i když v poněkud nevhodné póze)? Vůbec netvrdím, že se mi ta prezentace líbí, ale z toho množství si zrovna ona moc nezaslouží tady být pranýřovaná - ne na základě jedné (s profilem dvou) fotky. Opravdu nechápu, co je na tom neslušného - doufala jsem, že už nežijeme v době, kdy se podobnými pravidly někdo řídí - neřeknu, kdyby se rozcapovala a bylo jí vidět až do krku, ale tohle je jen kýč.

 
Maravelo  27.12.12 21:28

@GalianosjednimL myslim ze to hezky vystihl blacken. Vzdyt co, holka je tam polonaha, tak jaky je rozdil oproti koupaku. Zadny. Jen kontext. Proto ta fotka slouzi jako ilustracni. O nejake Nikolete se tu nikdo nebavi a nikoho nezajima, bavime se tu vseobecne o holkach co se foti jedno jak, hlavne aby se udaly. Ale chapu, ze se ji musite zastat, kdyz ji znate, udelal bych to same:) Ted uz verime ze NIKOLETA JE BEZVA a myslim si ze fotka dal muze jako ilustracni slouzit.

PS: Zadne predsudky tu ze me s dovolenim neodkapuji.

„to ze cloveka znam osobne, dokazu vyhodnotit ze mluvite o Nikolete s predsudky?“ nebo jak to mam chapat?:D Ja jen rekl, ze je to dekadentni a tim jsem myslel tu fotografii. Jeste jednou rikam, o te nikolete tu mluvite jen vy:D me je nejaka holka na fotce s tigrem ukradena:D

 
GalianosjednimL  27.12.12 21:47

@Maravelo Myslím, že Vás skutečný postoj k tomu, co říkáte by prověřila až Vaše fotka, kterou by použil někdo tak nějak „ilustračně“.Trou­fám si odhadnout, že ta sebezkušenost by měla podobné následky jako u bývalé majitelky MP.Co napsal Blacken, s tím souhlasím, ale zkuste si to přečíst raději znovu.

 
blacken
2320 příspěvků 28.12.12 07:26

Pánové - napsalA. A taky mám dojem, Maravelo, že jste mě tak úplně nepochopil.

 
Maravelo  27.12.12 22:09

@GalianosjednimL myslim ze trpite predsudky a usuzujete o me z daleka min nez bychom mohli my usuzovat z fotky vasi sverenky, kdyby nas vubec zajimala, ale jeste jednou, jak vidite, nikoho nezajima, furt o ni mlzvite jen vy a podsouvate ostatnim svuj pohled:D takze si netroufejte odhadovat a radsi se troufejte se uklidnit, nikdo tu nekona zadne zlo:D mimochodem jeste k tomu blackenovi, jaky je rozdil mezi tim, kdyz tu fotku zverejni na internetu Nikoleta nebo kdyz ji zverejni PaolkaH?:D

 
GalianosjednimL  27.12.12 22:18

To uz opravdu nemyslite vazne? Myslim ten posledni dotaz.Asi jste uz daleko za hranicemi rozlisovacich schopnosti. Holt utopen/na v alibismu a slovickareni. Hlavne mluvite za ostatni, asi fakt ztracen/na. Myslim, ze Vam navrhnu to, co Vy Boragovi:).

 
Anofeles
327 příspěvků 27.12.12 22:23

Ano, Ado, tento článek je trefný, neurážlivý a pobavil.

 
Maravelo  27.12.12 22:56

@GalianosjednimL :D sebereflexe je mrcha:D

 
GalianosjednimL  27.12.12 23:07

@Maravelo ano, všiml jsem si Vašich rezerv, ale nelámu nad Vámi hůl…:)

 
GalianosjednimL  28.12.12 08:32

@blacken pardon a pekny den:)

 
Maravelo  29.12.12 01:09

@dagur No zase nám nekřivděte, jsou mezi námi i tací, co by za tu svojí život položili. Pravda, člověk nemusí věřit 100% (asi každej chlap 40× řekne že opraví poličku ale vždy udělá něco jiného a na poličku nevyzbyde :D ), ale musí vědět, že na toho druhého se může vždycky spolehnout, že v těch důležitých otázkách mají oba jasno a že se o chlapa může žena na 100% vždycky opřít bez obavy, že by jí nechal padnout na zadek. Pokud tohle na začátku vztahu není, je na obou, aby se toho snažili docílit, ale jestli někdo jde do vztahu už s tim, že na druhého nemůže bejt spoleh, popravdě, může se na to rovnou vykašlat.

@kayav charakter je občas nekápnout božskou a chybu „bezbožně“ napravit bez vědomí druhého, s ušetřením starostí a zármutku tomu koho mam rád, ale chápu jak to myslíte :-)

 
kayav  29.12.12 11:02

Vyjádřil jste to přesně!

 
dagur
263 příspěvků 29.12.12 23:27

Jasně že bych si nevzala chlapa s vědomím, že se na něj nemůžu spolehnout. Jenom jsem chtěla varovat mladé dívky, že program „dobře se vdát“ nemusí být to pravé a navždy.

 
notrends
514 příspěvků 29.12.12 09:19
a co modelky?

A co modelky a jejich opravdová práce? všichni tu řeší že se holky prodávají atd. ale ve skutečnosti je tu ještě jeden aspekt práce. než se dostanou na molo, musí někdo šaty ušít a vyzkoušet na modelce. takže ona tam sedí v dílně polonahá zmrzlá, hladová, často celé dny a slouží jen jako věšák, aby na ní vše našpendlily švadleny. poslouchá nejapné poznámky nebo ještě hůře žádné, neboť není ničím. A málokterá se stane Kurkovou nebo Mossovou, to je jasné. Rovněž degradace člověka jako lidské bytosti.

 
tomášjedno  29.12.12 11:33
muhehe

Většina „modelek“ asi doma nemá zrcadlo :-)

 
tomášjedno  29.12.12 19:58

Hlavně jak má ta sumo zápasnice ty vypitý flašky u postele… :D

 
Thérése
12 příspěvků 31.12.12 00:23

:D :D :D Opravdu jsem se pobavila. Určitá část českého národa mě nikdy nepřestane udivovat.

 
Seekorka
3 příspěvky 31.12.12 11:56

Zdravím všechny, s modelkami pracuji posledních 5 let. A náramně mě pobavil tenhle článek. Ano, tohle vše znám moc dobře… Bohužel.
Všechny ty „profesionální“ fotky, výrazy, doplňky, pózy. Umí a má je většina zaregistrovaných slečen a dam.
Znám špuličky úst, tzv. duckface. Když je to zlé- navíc tak v kombinaci s obřími brýlemi.
Rozpixelované fotky, fotky v šeru, fotky z klubu, fotky z dětské oslavy. Fotky v zimníku, který popírá jakoukoli snahu o to si domyslet jak pod ním vypadá reálná postava. Fotky u zrcadla jsou samostatná kategorie. Fotky s mobilem před xichtem opět samostatná…
Nicméně zažívám to téměř vždy, když nějakou „modelínu“ potřebuji na akci (dělám eventy a boypainting, tedy často navíc dívka s odhaleným hrudníkem).

Poptám např. spolehlivou dlouhovlasou brunetu nad 172cm a nad 18 let, top-less (tedy obnažená hruď), která má v určený den čas (třeba 20.12.2012)a z města, kde se akce koná či naprosté blízkosti (např. Praha)s odměnou 1500,–.
Dopíšu, že pokud nemají aktuální fotku s délkou/barvou vlasů ať mi to v odpovědi uvedou a doplní případně míry (nejsou-li na profilu uvedeny).
Přihlásí se mi 20 holek. V duchu tajně jásám! 20 kusů!
Vyčpění tohoto dojmu přichází téměř vždy. Použitelnost je nulová.
5 z dvaceti mi odepíše „zájem“ - ty jsou v naší branži označovány za „mamzájemky“ - kategorie která se rovná tomuto - nečekej zázraky, nečekej spoleh, nečekej rozumnou a jednoduchou domluvu.
Případně „I´m interested“ - novinka… (vysvětlivky viz pár řádků výš).
Těchto 5 nemá úplně vyplněný profil, případně má strašidelné fotky.
Samozřejmě mají ale tučně uvedeno, že rozhodně požadují honorář a mají obr zkušenosti (fotodokumentace ale chybí).
Další 2 napíší: „Jééé, to je jen za 1500?“
Další 2 napíší: „Ach jo, škoda že to není jindy, 20. nemůžu…“
Další 2 napíšou, zda je možné zajistit nebo zaplatit jim cestu z Brna, Liberce, Chebu…
Další 2 uvedou, že pokud se nejedná o top-less akci, tak to berou, protože jim nebylo ještě 18 let. (!!!)
Další 2 mi napíší, že plně odpovídají mým požadavkům, i když měří jen 162-168cm, že si vezmou podpatky a nikdo to nepozná…
Další 2 jsou blond nebo zrzky (které klient neodsouhlasí), ale ty se obvykle nabízí velmi slušně navíc, případně do budoucna.
Další 2 jsou brunetky, vysoké, z Prahy, ale na ježka či sestřih podle krabice – opět bez šance u klienta.
A to nezmiňuji ty, které mají špatné reference na profilu (nespolehlivost, neprofesionálnost…)
Zbývá 1 volné místo. Mám šanci se nezbláznit? Ano občas ano. Občas se ta jedna perla najde.
Ale ne vždy, případně to pohnojí komunikací, spolehlivostí či jednáním s jasným IQ tykve.

Případ sám pro sebe jsou výmluvy těchto polo/profesio­nálních foto/modelek.
Výmluv jsem zažila už mraky, chybělo tam jen svádění problému na ničivé tornádo, které by krásně znemožnilo přijít. Byly rýmičky, zlomeniny, chlastačky a kocovina, umrtí babičky a vymření několika rodin – možná celých vesnic, divoké bolestivé menstruace, angíny s ATB s divokými příznaky počínajícími cca 2h před akcí, perlou na závěr je po 1 měsíci domlouvání výmluva na náhlé stěhování cca v čase 19h večer – 02h ráno. Zasláno jen emailem (6h před akcí) Následně vypnutí telefonu, smazání profilu- aby předešla komentáři, založení nového.

Můj kolega mě varoval už před pár lety: „Helenko, Einstein se ti nesvlíkne“ případně „Einsteina mezi modelkami nenajdeš“. Měl a má pravdu.
Přeji krásný den, Helena J. Skuhrovcová

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 31.12.12 12:23

Nezlobte se, ale Váš příspěvek nechápu. Pouze podporujete stereotyp krásná = hloupa, což je blbost. Také občas najimam modelky, nikdy ovšem topless a většinou to jsou krásné a milé a chytré studentky či slečny, které se modelingu věnují naplno. Za 1500 na večer chtít kvalitně odvedenou práci je ovšem blbost, to se slecnam nevyplatí, některé ani nesmějí levnější kšefty vzít, zakazuje jim to agentura.
Apokud ještě požadujete topless, tak za to je 1500 fakt málo, za to by to nedělala ani servírka ve 4té cenové…

 
GalianosjednimL  31.12.12 16:49

Že by Barbucha z modelin.cz?:) Nevím, které agentury co zakazují, ale v rámci většinového potenciálu těch dívek - je ta cena spíše přemrštěná. Většina agentur v amatérské branži se pouze plácá a snaží se vytvářet kolem sebe iluzi exkluzivity. To slovo stereotypy je již vcelku taky zaklínadlo. Pokud opravdu často pracujete s amatérkami, tak Vás ta ne/kvalita musí bít do očí. Navíc si myslím, že jste tak trochu cenově přestřelila.

 
Seekorka
3 příspěvky 31.12.12 17:04

MP Barbucha, ne, ne že ho nechápete, nepochopila jste ho vůbec.
Zde se poukazuje na to nejšílenější a já také vypíchla ty, s kterými je šílená spolupráce. Chvály je tu pramálo a ani já nemám přehnaný důvod ke chvále modelek.
Pokud ano, tak jen holky, se kterými spolupracuji stále, protože nemám sílu ani chuť riskovat další zklamání mé či klientovo.
Je mi jedno koho najímáte Vy a za kolik.
Mnou uvedená cena je třeba za 2-3h pózování kdy je dívka pomalovaná a prsa stejně nejsou vidět. Je to cena, kterou určuje klient, ne já. Takže jako já neřeším Vaši cenovou politiku, není třeba řešit tu mou - neboť není moje, ale je to jasně daná cena od klienta.
Pokud máte stále 100% štěstí na naprosto spolehlivé a chytré dívky, nezýbá než jim tleskat a vám přát i do budoucna stále totéž štěstí.
Nevím proč sem taháte agenturní smlouvy, o těch jsem nepsala ani řádku.
Zde jsou uváděny fotky modelek bez agentur, bez exkluzivních smluv (viděla jste ty fotky nahoře?) A ani já nemám důvod oslovovat slečny s exkluzivkou - proč platit agentuře? Holky mají čisté to, co dává klient. Velmi nerada dělám překupníka:)

P. S. vybíráte jen to, co se vám z příspěvku hodilo, ale to je váš přístup a já vám ho zakazovat nechci ani nemam duvod. Popsala jsem mrak jinych důvodu.
Mimochodem 1500 za bodypainting je zlatý střed. Ono to totiž není o tom kolik chce slečna, ale kolik ji kdo dá. A vidám i nabidky za 1000. A porad po nich skácou dívky jak dive. Tedy nevim kde byste narazila na tu nenazranou servirku, kterou jste zminovala :) ta na 1500 bez dýšek delá docela dlouho.
Predpokladam, ze jset zacinala jako modelka/hosteska a tak jste si to vztahla proste ciste na sebe a vadi vam, ze nekdo ma kliku na hloupe modelky a dovolil si to napsat. Presto vám preji krásný den a mnoho dalsích uspechu.
Seekorka :)

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 31.12.12 17:28

Ne, ne, nejsem a nikdy jsem nebyla modelka ani hosteska, chápu co je to pracovat s omezeným rozpočtem, ale v naší zemí prostě lidi chtějí kvalitu za málo peněz. Vy píšete, že nejde o to, kolik dívky chtějí, ale kolik jim kdo dá. Já si zase myslím, že o spolehlivé a šikovné dívky je zájem a proto si mohou dovolit vyšší ceny. Ty nespolehlivé, které nikdo nechce, pak berou všechno.
Mám pocit, že podnikatel si nedělá zrovna dobré jméno tím, že spolupracuje s nespolehlivymi lidmi. A že to není jeho vína klienta nezajímá.
Ale neberte to ve zlém, já také dostávám nereálné zakázky, které za klientem navrhovanou cenu prostě kvalitně udělat nejdou a zažila jsem, co to je, když člověk dře jako kůň a všichni kolem se na všechno vykaslou. Došla jsem k závěru, že tyto zakázky už nebudu brát a z dlouhodobého hlediska se mi to vyplatilo.

 
GalianosjednimL  31.12.12 18:16

@MP Barbucha Trh zdevalvovaly v první řadě samotné modelky. V návaznosti se na tom podepsaly i nižší ceny v oblasti focení erotiky a porna. Protože co si budeme nalhávat, jejich ceny tvoří strop a hranice za kolik je co a kdo kam patří. Pak je tu hostesing, který velká část podnikatelů řeší ze svých zdrojů - nažene tam zaměstnance. Párkrát jsem to viděl i u návrhářek. Úspory se dotkly i těch topových u nás. Doba, kdy za topless byly 4 tisíce je v amatérském odvětví dávno pryč. Pokud to někdo nabízí, tak na stránkách typu z nichž jsou tu fota a v reálu nejde jen o focení…tedy být modelka, nerisknul bych to.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 31.12.12 18:25

Jjak jsem psala, topless či něco erotického jsem nezajistovala nikdy, naštěstí :-)

 
GalianosjednimL  31.12.12 19:47

V komentáři to netvrdím. Pěkný Nový rok

 
Dylan
9 příspěvků 03.01.13 16:00

http://www. foto-modelky. cz/detail/7501-marie-petrova#65660. foto-modelky. cz/detail/7501-marie-petrova#65660 Prosím, už ne! :/

 
Ronya
50 příspěvků 28.02.14 13:03

@Kamca12 Já děti taky nechci, netajím se s tím a je možný že lidi to tu taky budou vnímat negativně, ostatně jako vše co tu napíšu, ale k tomuhle tématu můžu říct jen jedno:za nás, které jsme vyrůstaly po roce 1990 jsme měly v hlavách jiný věci než jak se kde kroutit nebo co kde komu ukazovat. Nikdo se neprezentoval vulgárně, asi proto, že tehdá ještě nebyly mini ke krku trendy.
Je jasný že je to dobou. Dřív jsem si říkala, že bych svýmu děcku nedala přístup na pc bez rodič. kontroly a blokacím určitch stránek..že to nepomůže mi názorně ukázaly dcery známé:doma sice hrály rybičky na udičče, ale ve škole měly založené facebooky a podobné reprezentátory jako tyhle holky takže mě to utvrdilo v tom, že dokud tohle bude „žádoucí“ a vnímané jako běžný strandard, nemůžeme čekat že se to změní. Protože jsem pro tělesné tresty, najít děcku tuhle stránku, dostalo by.To zcela bez debat a klidně na vařejnosti.
Co se týče úrovně starších dam, myslím že k tomu se viz fotka nic moc podotknout nedá…

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

A nebo bezpodprsenkovém?

Je horší vylézající podprsenka, nebo žádná, když máte velké a věkem... Celý článek

Královna maturitního plesu

Maturáky se nám blíží a každá maturantka má v hlavě jen jedno: v... Celý článek