Chytrá horákyně v růžovém

29.07.13 | autor Ada

Dnešní pekelnou várku otevírá rybka v růžové síti, kterou ulovila pilná čtenářka. Při pohledu na fotku jsem se nejprve lekla, že vidím bílé vlasy a tím pádem nějakého hodně starého diblíka, ale je to prý peroxid a paní bylo kolem 40 let. Takže jen sotva středněvěký diblík.

zaslala Mawiegezaslala Mawiege

Paní není jediná na světě, kdo má nekritickou zálibu v růžové; tu bych jí i odpustila, kdyby to pojala nějak... rozumněji. Ale k růžové u jistých dam to síťované tričko asi patří. I těsná elastická sukénka, která zdůrazní postavu, pod onou sítí skvěle viditelnou, což v tomto případě není úplně žádoucí.

Následující fotka má nejlepší účinek, je-li pomalu sjížděna shora dolů, od elegantního letního klobouku hodného decentní seniorky...

zaslala Zuzananazaslala Zuzanana

...až po háčkované kozačky. Jestli to paní myslí jako vtipnou narážku na dnešní pouliční sexice, gratuluju, povedlo se. Nezapomněla na nic: racerback tílko s řádně kontrastními ramínky od podprsenky, kraťásky ani ohavné krajkové "vysokačky" (toto slovo zařazuji na přední místo svého seznamu nejodpornějších českých slov).

U kraječek a koukajících ramínek ještě zůstaneme. Vlastně ne koukajících ramínek, protože tady to kouká všechno. Způsob, jakým to kouká, mě vede k představě, jak slečna stojí zády k zrcadlu a usilovně se kroutí ve snaze vytáhnout zadní část podprsenky právě tak, aby spodní kraj lícoval s vrškem krajkového dílu tílka. Když už si vzala broskvové šortky a k nim tak pečlivě vybrala barevně sladěnou podprsenku, tak ať to mohou ocenit všichni, že. Podkasaných lopatkových špíčků si v oslnění krajkou jistě nikdo nevšimne.

zaslala Semakzaslala Semak

Co by to bylo za pekelný článek bez pořádné kasičky!

zaslala Alžbětazaslala Alžběta

Vím, že některé matky obhajují na pískoviště džíny, aby se mohly válet po zemi, což beru, ale já bych na pískoviště hlavně doporučila kalhoty, jež při sezení a shýbání, kterého si s malým dítětem užijete hodně, neukazují půlku zadku. Pro mě za mě džínové. Tohle si ovšem koleduje jen o to, aby tam nějaký zlomyslný chlapeček nasypal lopatku písku.

Úchvatnou letní kombinaci zvolila k procházce po městě tahle slečna. Vemte to jako u té seniorky, rolujte pomalu odshora... Top s prakticky úplně holými zády, ok, to jsme viděli tisíckrát, následují flitrové legíny, skvělé pro takovou procházku a navíc stylově dokonale sladěné s bílou plátěnou taškou...

zaslala Michaelazaslala Michaela

Ha ha, to jste nečekali, co? Doufám, že v tomhle horku máte po ruce sklenici studeného pití, kterou si v nouzi můžete rychle vylít na hlavu, nebo jste vystrčili hlavu do deště. I já jsem čekala ledacos, příliš vysoké podpatky, letní kozačky, třpytivé baleríny, ale hnědý sandálový standard bych si netipla ani na třetí pokus. Jestli to zase není nějaká rafinovaná ironie nastavující zrcadlo českému nevkusu, tak si netroufám odhadnout, co slečnu vedlo k takové kombinaci.

Doufám, že ochlazení nebude příliš dlouhé. To už se radši dívám na růžové chytré horákyně než na tu naši urousanou českou nudu.

Zaslalo mydlo5zijeZaslalo mydlo5zije

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Lesss
23 příspěvků 29.07.13 20:54

Tedy, čekala jsem větší peklíčko - ale asi jsem otupělá z toho horka… Ano, u nás bylo ještě dnes pekelné vedro.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 30.07.13 08:40

Já myslím, že růžová horákyně to jistí…

 
atrix
483 příspěvků 31.07.13 00:21

Taky si myslím, že ten růžový masakr ještě hodně dlouho nic nepředčí… :D

 
Jana III
26 příspěvků 31.07.13 12:13
tetovačka

A to tetování zvící fleku z rozlitého kalamáře co má vlevo nahoře, to vypadá jako dýmějový mor či jiné děsivé oonemocnění vykvétající na kůži, brr

 
Shiro
354 příspěvků 06.08.13 23:07

Myslím, že jí ten dýmějový mor roste i z pozadí.

 
Ceresa
465 příspěvků 29.07.13 21:01

Jeste vcera jsem si rikala, ze mi akutne chybi nejaky staroruzovy kousek, dnes uz jsem syta…jinak stale nechapu vystavovani zastipcu na zadech volne ci priskrcenych od podprsenky…kdyz pominu esteticke hledisko, tak to musi bejt super mit v tehle vedrech podprsenku, ktera se mi zarezava.

 
divkavmodrem  29.07.13 21:11

A pochopitelně nechybí nezbytný řetízek na kotníku, jak rozkošně fujtajblové!

 
Turako
501 příspěvků 29.07.13 21:38

A řitní paroží

 
kozarohata
141 příspěvků 30.07.13 08:28

Jejda to je krása! to ještě neznám :D řitní paroží! to si musím zapamatovat :D

 
Bagheera
344 příspěvků 30.07.13 09:09

Co to je řitní paroží?

 
tv  30.07.13 09:24

Předpokládám, že to bude tetování na bedrech.

Příspěvek upraven 30.07.13 v 09:26

 
Javanka
4 příspěvky 30.07.13 10:48

Já myslela, že to jsou tanga :-)

 
Turako
501 příspěvků 30.07.13 16:23

Tanga jsou velrybí vocas. řitní paroží je ta kérka nad prdelí.

 
vandicka_kyticka
16 příspěvků 30.07.13 16:51

Já myslela, že řitní paroží je muffin??? :-)

 
Turako
501 příspěvků 30.07.13 17:01

Ne ne…

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 29.07.13 21:12

Tá posledná fotka, tieto puma batohy rozdávala Spořka ku založenému stavebku tuším, takže slečna je evidentne praktický šporovlivý tip. Ale tú kabelku (bohvie odkiaľ ju vzala) by som jej z ruky vydrapila hneď, tú by som užila

 
i-vana  29.07.13 22:02

Ale ty vlasy bych brala.

 
Brunhilde  29.07.13 21:15

Prestige stále existují??

 
Monys01
328 příspěvků 29.07.13 21:31
Proč by nexistovaly?

Jistě, nejpohodlnější boty, mám je do práce :)Prodávají je v pracovní obuvi.

Příspěvek upraven 29.07.13 v 21:32

 
Dadoo
5533 příspěvků 29.07.13 21:37

Pracujete asi jako sportovkyně..

Příspěvek upraven 29.07.13 v 21:40

 
Grete
797 příspěvků 29.07.13 21:41

No to jste asi posledních dvacet let nesledovala vývoj českého obuvnictví ;) Prestižky ani Botasky už nějakou dobu neznamenají jen klasickou nudu s pruhy (i když i tu si v repertoáru ponechaly…)

 
eva64  30.07.13 00:32

Když sháníte cenově přijatelné boty na lehčí turistiku, Prestige jsou ty nejpohodlnější. Kupuji si je tak jednou za dva roky už od roku 1998, nosím je však pouze k turistickým kalhotám.

 
isko
511 příspěvků 30.07.13 08:28

Prestige jsou regulérní pracovní obuv. Dělníci na lince, lidi v provozu - nepracují všichni v kanceláři. Popravdě slečna s prestižemi má na sobě bundu, jako že je chladno a světla taky moc není, nepřekvapilo mě, kdyby ji někdo odchytil při návratu z noční směny. Ale samozřejmě nevíme.

 
mapritona
100 příspěvků 30.07.13 20:06

V Prestižkách jsem odchodila loňskou dvouměsíční brigádu, tedy čtrnáctihodinové směny rozdělené na krátký a dlouhý týden. Pracovala jsem v obchodě jako „holka pro všechno“, rovnala zboží v regálech, doplňovala, dovážela, občas uklízela (…), tudíž jsem poctivě odchodila třináct hodin (+ dvě půlhodinové přestávky). Prestižky vydržely a nemůžu si na ně stěžovat. Nohy z nich nebolí, jsou tvarované, mají silnou podrážku, jen na moji úzkou nohu jsou poněkud širší, ale dají se obstojně stáhnout. Kdyby tato firma vyráběla i sandále, bez dlouhého rozmýšlení je koupím (letos roznáším poštu a to taky není zrovna žádné posezeníčko a v uzavřených botách bych padla horkem)

 
koi  31.07.13 12:21

Chyba, prestige nejsou sportovní boty, i když na tento účel jsou také použitelné, ale je znát, že k němu neslouží (minimálně to chce našít si na jazyk poutko na tkaničky, jinak si to člověk bude pořád rovnat) - v první řadě jsou myšlené na chůzi a práci vestoje.
Osobně už jsem se vybodla na „tento typ obuvi“ od jiných značek, zaprvé poměr kvalita-cena se nedá srovnat, zadruhé pokud třeba u Reeboku nebo Adidasu seženete boty, které vám vyhovují, tak až se vám za dva tři roky rozpadnou, tak tentýž model neseženete a opět musíte experimentovat. Prestige boty jsou pořád stejné a člověk ví, co od nich čekat a co si může dovolit - a jsou to věci, které se nedají jen tak rychle otestovat, například já mám vyzkoušené, že v prestižkách celkem bez problémů ujdu 30 km po asfaltu a druhý den můžu znovu, ale 40 km už je na hraně a druhý den je to cítit, a 50 km už znamená, že druhý den budu dost nepoužitelná. Což jsou prostě věci, které si u nových bot nepůjdete „prostě zkusit“, protože by to trvalo týden

 
Grete
797 příspěvků 29.07.13 21:37

No jéje!
A není nutné se omezovat jen na klasiku…
 http://www.prestizky.cz/…ch-prestizek

 
Barbuchaa
211 příspěvků 29.07.13 21:41

Za mého dětství to byly jediné boty, které vydržely (ač v řádně okopaném stavu) celou sezónu, než mi zase povyrostla noha.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 30.07.13 00:11

Prestige jsou jedny z mála KOŽENÝCH tenisek na trhu.

 
Caralina
916 příspěvků 30.07.13 08:12

Ale jo, existují. Mám přesně takové jako slečna na obrázku, pohodlné jako bačkorky, ale nosím je zásadně a jenom na procházku do lesa u nás na vsi, kde mě nikdo nevidí. Do města mezi lidi to nepatří.

 
meemee
2 příspěvky 30.07.13 11:20

Prestizky su najoblubenejsia obuv Matfyzakov, to nemozu zrusit :D Ale vlasy ma krasne, co by som ja za take dala…

 
Smrtka
30 příspěvků 30.07.13 12:29

Pravda, že můj kamarád „matfyzák“ svého času nosil pouze černé prestige, protože podle jeho slov na svoji velikost žádné jiné boty nesehnal.

 
White_Queen
106 příspěvků 30.07.13 19:19

To asi moc matfyzáků neznáš.

 
meemee
2 příspěvky 13.08.13 10:42

Ale hej, poznam. Mam 5 rocnu skusenost ;)

 
i-vana  29.07.13 21:58

Kovbojska pani ma na svuj vek luxusni nohy, vsimly jste si?

 
Saxofon
508 příspěvků 31.07.13 01:00

Ne. Nevšimla. Ale na váš popud jsem listovala zpět a chtěla se podívat znovu a lépe… A nic. Zase jsem si nevšimla, protože jsem prostě byla zahlcena tím vším, co paní měla na sobě. Až po ty krajkové letní kozačky. Co přijde dál? Chlupaté zimní žabky?

 
Kamaela
154 příspěvků 31.07.13 11:10

No baleríny s kožíškem už se dělají, možná dojde i na ty žabky.

 
Josefka
347 příspěvků 29.07.13 22:02

Ta poslední slečna by se svou postavu a kvalitními vlasy mohla vévodit zdejší galerii, kdyby se oblékla jinak. Ale kdepak, maminka jí asi opakovala, aby se raději učila a že důležitější je, co nosí v hlavě a ne na hlavě.

 
i-vana  29.07.13 22:05

Je fakt, ze takhle zezadu vypada jako nejaka maskovana modelka.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 30.07.13 11:58

Ta poslední pekelná není, na ulici bych si jí vůbec nevšimla. Jen vlasů, má krásné. Proti těm ostatním hrůzám je OK, fakt nevím, co tu dělá. Nejste tu trochu snobi?

Příspěvek upraven 30.07.13 v 12:00

 
paffg
376 příspěvků 30.07.13 15:06

Souhlas

 
Beldaran
82 příspěvků 30.07.13 12:35

Tak ono to foto je vytržené z kontextu. Nevíme, kam slečna jde. Má na sobě batoh, třeba byla někde na výletě nebo tak. Sice nechápu tu kabelku, ale je třeba si přiznat, že jsou chvíle, kdy takovéto oblečení člověk upotřebí. Kdyby někdo vyfotil mě, jak jdu městem se psem na cvičák, tak tu skončím možná taky.

 
Matmys
1597 příspěvků 29.07.13 22:02

Já jsem si u druhého obrázku říkala, proč má ten pán podprsenku. A na druhý pohled jsem si všimla, že má nalakované nehty. A stále mi to nedošlo, až když jsem si přečetla, že je to paní. Ale, Ado, je to ještě paní?

 
Shiro
354 příspěvků 29.07.13 22:10

Moje nejoblíbenější módní přehlídky jsou stejně jen tady :D

 
rakettka
4 příspěvky 29.07.13 23:08

Absence módního vkusu (poslední fotka) by se dala snad ještě pochopit, zvlášť v tomhle věku - je mi to asi sympatičtější než když v 15-ti musíte mít cit pro módu a vypadat prostě skvěle. Co však nikdy nepochopím, viz předchozí fotky, je absolutní ztráta soudnosti.

 
emef
2055 příspěvků 29.07.13 23:51

Paní v růžovém to má teda pěkně sladěné:-) Ovšem ta tetování (pokud ty skvrny jsou tetování) brrrr.

 
emef
2055 příspěvků 29.07.13 23:56
Poslední

U poslední slečny by mě zajímalo, odkud šla, protože ty kalhoty vypadají jako součást nějaké pracovní uniformy, stejně tak vykukující károvaná košile. Bunda je jí podle rukávů velká. To je pro mě skutečná záhada;-)

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 02.08.13 14:43

Tiež si myslím, že skôr asi ide v nejakej pracovnej uniforme, tipovala by som poštu - tie gate vyzerajú podobne neforemne-tesilovo-modro. Naposledy, keď som mala možnosť rozprávať sa s našou poštárkou, posťažovala sa mi, že ak vôbec, tak pridelené pracovné oblečenie je dosť nekvalitné. Možno aj slečna si musela poskladať pohodlné oblečenie/obuv na dlhé šichty aj zo svojho šatníka, čo by prípadne aj oželela…

 
Atrofie
741 příspěvků 30.07.13 00:10

..no to je zas nášup! Ale v poměřování „pekelnosti“ s Adou nesouhlasím: pro mě je paní Růžovka mnohem horší než slečna na poslední fotce, tedy né, že by slečna měla nárok na nějaké kladné body, to ani omylem, pekelná je dostatečně, leč paní hore je kromě pekelného oděvu ještě neuvěřitelně nesoudná, a to je pro mě asi větší peklo než absence citu pro módu… přes na odiv se vystavující rozteklé kérky na špeku se prostě nedokážu přenést!

 
stricc  30.07.13 07:55

Ano, typicky. K několika příkladům nefalšované ale taky poměrně výjimečné hrůzy se jakoby mimochodem připojí jeden člověk, který žádnou chybu neudělal, jen si dovolil neřešít každý den, jak zkombinovat super outfit (a případně se nepřiběhl pochlubit na peklo a požádat pekelnice o schválení, že smí na ulici). Nesdílení stejného koníčka není zločin.
Přesně tímhle mě Ada štve od začátku

 
Bagheera
344 příspěvků 30.07.13 09:12

To myslíte tu poslední? Já nevím, mně pekelná nepřipadá, prostě holka, co se o oblékání nestará. Je nefér sdružovat ji s tou růžovou hnusodámou.

 
Verhro
630 příspěvků 30.07.13 11:35

To mi tady také vadí. Slečna třeba jde z nějaké akce (brigáda, návštěva u kamarádky na chatě), kde to chtělo pohodlné a ne „vychytané“ oblečení a nějaký agilní cvok jí cvakne…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 30.07.13 12:04

Přesně: normální holka.

 
koi  31.07.13 12:29

„Nesdílení stejného koníčka není zločin.“

Myslím, že tohle přesně vyjadřuje, s čím má Ada problém.
Něco jiného je nevkusné oblečení, a něco jiného je ne-kreativní oblečení.
A řekla bych, že většina hrůz je způsobená právě tím, že lidé si nakoupí kreativní hadry a pak je nebaví to vkusně kombinovat.
Konečně, sama jsem vypadala jako pitomec, když nám ve škole končily laborky (takže jsem si musela odnést přezůvky i plášť), zároveň jsem potřebovala vrátit nějaké knížky do knihovny, kvůli několikahodinové prodlevě mezi přednáškami jsem nešla notebook, kvůli špatné baterii taky adaptér, a ze školy jsem šla na noční směnu do fabriky na léky, kam bylo nutné přinést si kalhoty + triko + mikinu (jiné než ty, které nosíme venku)… TO VŠECHNO V JEDEN DEN.
A proč jsem vypadala jako pitomec? Protože jsem se na střední škole pokoušela o vkusné, módní blabla oblečení, tak jsem doma neměla pořádný bágl, takže jsem vlekla čtyři nesladěné kabelky. O nesladěnosti mých jediných „rozumných“ bot s kteroukoli z těch kabelek ani nemluvě.

Na slečně jsou zvláštní akorát ty kalhoty, ale taky bych řekla že jsou od uniformy… normální by mi přišly černé nebo modré džíny, ale to by se Adě určitě taky nelíbilo.

 
Chany
872 příspěvků 30.07.13 00:10
Hm

Teda ty vystavené bůčky díky růžové síti včetně ujetého tetování (vypadá to jako zbujelé jaterní skvrny)jsou echt apartní. :-( Že má tohle v tomhle věku vůbec někdo zapotřebí, vypadat jak cukrkandlová divoženka šlapavá… legíny v kombinaci s polonahým tělem jsou přímo nechutné.

 
PartyLover
153 příspěvků 30.07.13 01:20

Já si nemůžu pomoct, ale první co se mi vybavilo při pohledu na růžovou madam, bylo uzené maso - taky růžové a taky v síťce. Jistou podobu tam opravdu vidím. :-D

 
Isca
958 příspěvků 30.07.13 06:26

Děkuji za představu chlapečka s lopatkou písku u kasičkové maminky, úplně vidím to dítě, jak to tam se soustředěným pohledem sype..:-)

 
Lovisa
85 příspěvků 30.07.13 08:31

Co je na vysokačkách odporného? Je to nářečné slovo, používané zejména starší generací jako třeba šufánek nebo sednice.

 
Smrtka
30 příspěvků 30.07.13 12:36

Žiju na Moravě, ač jsem původem z Čech, a když uslyším žufánek a podobná slova, pořád mi to rve uši, nemůžu si pomoct. Nebo „jest“ místo jíst apod. Brrr. O vysokačkách slyším poprvé.

 
Isca
958 příspěvků 30.07.13 13:18

Coby samozvaný zástupce starší generace (40+) podávám oficiální protest - slovo „vysokačky“ slyším poprvé v životě, a byla bych celkem šťastná, kdyby to bylo i naposled. Mohla byste, prosím, upřesnit nářečí, ve kterém je používáno, ať se do budoucna v této oblasti vyhnu návštěvám odlehlejších vísek s vyšším zastoupením příslušníků starší generace?

 
SweetPeggySue
25 příspěvků 30.07.13 14:36

Myslím, že původ je asi z Hané, protože správně by se to mělo napsat „vysókačky“, čili něco, co se sóká (souká) na nohu. Taky jsem to nikdy neslyšela, ale „su z Brna“, tak na to mám trochu sluch.

Příspěvek upraven 30.07.13 v 14:38

 
Vendelýn
264 příspěvků 30.07.13 14:40

Vysokačky používá neustále moje babička. Říká tak klasickým černým holinkám. Každopádně jsem to od nikoho jiného nikdy neslyšel. :)

 
jessicaggg
55 příspěvků 30.07.13 08:31

Ta slečna ve flitrových legínách mohla klidně jít na nějaký festival..a víme, jak na festivalech vypadá zem.. :)

 
Slavoj
27 příspěvků 30.07.13 10:38

Prosím vysvětlit, nechápu. To že jde na festival znamená, že může jít polonahá (to tričko mi přijde nechutné, použila bych ho max na tahání doma)? A co mají ty boty společného s festivalovou zemí? Jakože na festival jedině hnusosandály?

 
Smrtka
30 příspěvků 30.07.13 12:37

Jsou lidi, kteří v takových botách chodí celé léto a neřeší, že to s něčím neladí.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 30.07.13 08:45

Tak nevím, co je na dnešním přísunu hrůzy z českých ulic nejhorší. Jestli růžová paní hned na první fotce, krajkové vysokačky (nechápu, jak to někdo může nosit, přijde mi to odporné a v létě úplně zbytečné) nebo krajkové tílko s kontrastní podprsenkou. Sportovkyni na poslední fotce nekomentuji, sice to není nic moc a tuhle nudu nosí tak 70 % populace, ale není nesoudná ani jí nikde nic neleze.

 
Aboladen
137 příspěvků 30.07.13 10:36

Jo, „naše urousaná česká nuda“, všechny ostatní národy chodí bez výjimky jako z mola. Mně na slečně z poslední fotky nepřijde nic tak hrozného, ani pekelného, tak se prostě nestará nebo zrovna neměla den (nebo jde z práce, jak tu bylo někde řečeno), jediné, co mi na ní přijde divné je ta elegantní kabelka, ale co, určitě by k ní měla nějaké vysvětlení, než že se snažila o „sportovní eleganci“.
Nesoudnost lidí nekomentuji, ani neschopnost si vzít pod tílko s krajkovými zády a vyříznutými ramínky alespoň nějakou nenápadnější podprsenku.

 
koi  31.07.13 12:12

Co se týče kabelky, napadá mě vysvětlení - těžké věci do batohu, doklady a peněženku do kabelky, aby pak člověk mohl v autobuse klidně stát s batohem normálně na zádech, a nemusel si ho přetáčet dopředu a mít ho třeba 40 minut na jednom rameni.

 
skarletka
5 příspěvků 01.08.13 22:12

Ľudí, ktorí v autobuse „klidně stojí s batohem normálně na zádech“ by som z toho autobusu „klidně“ vysadila za jazdy. Nepoznám nič horšie, ako keď niekto s batohom na chrbte, alebo na jednom ramene naráža v MHD do ľudí okolo seba.

 
nanjua
961 příspěvků 30.07.13 10:58

Na poslední fotce kromě kabelky nevidím nic špatrného. Prostě normální sportovní oblečení a ještě bych dodala že i poměrně vkusné. Lepší než tohole. Poslední dobou tuhle teplákovku vídám docela často a ne jen na sport. „Čím užší, tím lepší“… 

Příspěvek upraven 30.07.13 v 10:59

 
Chany
872 příspěvků 30.07.13 11:05

Koukám, že chlapec už běhal a vzal to nejspíš roštím. Aspoň teda ten účes vypadá, jak když kopne do drnu. :-D

 
Kamaela
154 příspěvků 31.07.13 12:30

Nedá mi to, ale na tohle musím reagovat, protože jde o celkem čerstvý zážitek. Na sportovní hřiště, kam se chodí bruslit, přisla rodinka, jedno dítě a všichni komplet měli přesně tyhle černozlaté teplákovky, paní ještě asi tunu zlata na krku. Přišli, sedli si v restauraci, dali si kafe, něco dobrého, udělali několik fotek jak pózují na sportovišti a zase odešli. Ani ty brusle nevybalili. Asi nějaký druh rychlosportu pro časově vytížené.

 
nanjua
961 příspěvků 31.07.13 18:56

To si dovedu představit. Já totiž u některých známých vídám už hotový produkt takovéhoto focení na facebooku. Zvažovala jsem, že uveřejním ale nakonec jsem si to nelajzla :-D

 
notrends
514 příspěvků 30.07.13 11:15

Myslím že ta poslední fotka sem ani nepatří jde zřejmě o hodnou holku, dceru pod vlivem rodičů, inteligentní a pravděpodobně věřící. Ta preferuje úplně jiné věci než módu a klidně bude nosit puky na džínách. To ty ženský na foto nad ní myslí jak jsou trendy a jak sexy a to je bída.

 
Smrtka
30 příspěvků 30.07.13 12:43

To by mě zajímalo, jak se pozná víra člověka podle oblečení? Pokud tedy nenosí mnišský šat apod. Před časem jsem se bavila s krišňákem, měla jsem dlouhou letní sukni a taky si myslel, že jsem křesťanka, což nejsem. A ani prudérní nejsem. Může to být prostě dost zavádějící.

 
Tuhirangi
13 příspěvků 30.07.13 19:15

Tak třeba já jsem věřící a myslím, že se oblékám relativně pěkně a zajímavě. A to se o módu výrazně nezajímám, jen přemýšlím, co si obléknu a zda mi to sedí a sluší. Ale jinak chápu vaši narážku, tahle slečna mi totiž bytostně připomíná jednu známou, na kterou váš popis přesně sedí (a z větší částí jsem si jistá, že to skutečně může být ona, pokud to bylo foceno v Brně).

 
koi  31.07.13 12:15

Tak na to člověk nemusí být věřící nebo pod vlivem rodičů, vždyť je to naprosto normální a praktické oblečení, a opravdu nechápu proč se to tu objevilo… tak je to „nudné“ - a co jako? To člověk musí 365 dní v roce vypadat zajímavě a kreativně?
Je to jednoduché, vkusné a praktické oblečení, žádná pěst na oko, takže opravdu nechápu v čem je problém. Kdyby se takhle oblékalo více lidí, hned by to po ulicích vypadalo lépe.
Bohužel, kolem nás je spousta žen se „sexy a kreativním šatníkem“, které, jsou-li postaveny před úkol „jít ven v nejistém počasí, nést těžké a objemné věci a ujít osm kilometrů pěšky“ musí stvořit naprosto šílenou kreaci, protože jednoduché, snadno kombinovatelné a PRAKTICKÉ kousky doma prostě nemají.

 
malakaja
349 příspěvků 06.08.13 14:05

Predstava o vericich je vtipna:D Jako krestanka z protestantskeho sboru muzu rict, ze divky a zeny tam o o sebe sakra pecuji aby byly upravene a elegantni. Principy a duvody jdou hlubsi ale to je na dlouho. Nakonec ale to ze ma byt upravena ma o sebe pecovat aby se libila (ne prezdobena) je zmineno i v Bibli.

 
Brunhilde  30.07.13 11:34

Dost mi vaděj ta prsa na zádech. Jinak nekomentuju, taky nemám vždycky svůj den.

 
hifi
45 příspěvků 30.07.13 12:20

Dekuji za usmevne rano :)

 
sandal
1 příspěvek 30.07.13 13:30

Nojo, je léto. Lidé odhazují zábrany i vkus. Ve Strakonicích například honili úchyla, co nosí v sandálech ponožky (legrace).

http://ceskedepese.cz/…-sandalofil/

 
divkavmodrem  30.07.13 14:29

A pochopitelně už tu máme zase vyvětlivky typu: šla utahaná z práce, je věřící, „sportovní oblečení“- panebože mě už toto spojení způsobuje tiky- kurnik, jsme tu na modním blogu nebo v klubu vzájemněsepod­porujících outsiderů?

 
divkavmodrem  30.07.13 14:31

Sorry za tu gramatickou chybu, trochu jsem se rozvášnila a psala bez brýlí- způsobuje mně. Omlouvám se..

 
Evženie
169 příspěvků 30.07.13 14:48

Slečna na posledním obrázku není nevkusná, a ani za nudnou bych ji neoznačila - nudné je, když se někdo pokouší být super módní a místo toho je tuctový, ona se nesnažila být trendy. Je čistá a slušně oblečená. Jen prostě není nachystaná na korzo. Naopak její kabelka a bunda se mi moc líbí, i když dohromady moc nesedí, ale předpokládám, že to má smysl - kabelka je nová a ona si ji v batohu nechtěla pomačkat, nebo se jí nevešla.

Takhle jsem kdysi vypadala taky - bylo mi sedmnáct, dojížděla jsem z vesnice denně na střední školu, neměla jsem prachy na oblečení ani volný čas na obíhání obchodů a slev, natožpak vybudovaný šatník shromažďovaný postupně několik let, a starala jsem se hlavně o to, abych nějak přežila. Když ráno vstáváte v pět a vracíte se v sedm, musíte mít oblečení i v parném létě dostatečně teplé, variabilní a rozumné, a tenisky na nohou jsou nezbytné, když vás čeká dvoukilometrová cesta od autobusu polní cestou, někdy plnou hlíny opadané z kol traktorů. Jediné řešení, když chcete být za dámu, je mít něco elegantnějšího zabaleného s sebou a převléct se, a to se nedá dělat denně, a navíc riskujete, že s sebou budete vláčet zbytečná zavazadla (k batohu plnému učebnic/jiných potřeb cokoliv navíc znamená zbytečně se vyčerpávat).

Pak jsem se přestěhovala do města, a mohla jsem se obléci jak jsem chtěla, bez ohledu na to, co budu dělat odpoledne a večer a jak se může změnit počasí, a chodit jen s malou kabelkou v podpatcích celý den, aniž bych cestou domů omdlévala či mrzla. Jenže od té doby vím, že ne každý má to štěstí.

Příspěvek upraven 30.07.13 v 14:51

 
divkavmodrem  30.07.13 14:59

Ano, jistě, pokolikáté už, my tady neřešíme slečnu a její osobu, jsme zde na modním blogu a autorka zde a především v tomto článku ukazuje: tak takto, přátelé a zájemci o styl a dobré oblékání, takto tedy ne. Slečna jako taková a její životní pouť, peripetie a duševní pohnutky jsou nám celkem ukradené. Tečka.

 
stricc  30.07.13 22:25

Nikolivěk. Fotky výše jsou samozřejmě křiklavá výstraha zájemcům o styl, že takto tedy ne. Poslední holka zjevně zájemce o styl není nebo je dokonce možné, že je oblečena vhodně k situaci, kterou neznáme, jak zmínila Evženie.
Radit zájemcům o módu a styl, ať se neřídí příkladem někoho, kdo evidentně zájemce o styl není, to by bylo jako varovat vegetariána, že opékat špekáčky nad táborákem až do černa není zdravé.

 
Bagheera
344 příspěvků 30.07.13 23:34

Přesně. Slečna je čistá, v padnoucím oblečení. Nevím, proč by nemohla kašlat na strojení, nijak neuráží.

 
aailyyn
807 příspěvků 30.07.13 14:52

Tak jo, síťkované nic, špíčky included. Teď už jsem viděla fakt úplně všechno.

 
Spot.Light
118 příspěvků 30.07.13 14:57

Tyhle články jsou pořád dokola to samé. A už je to trapné a hlavně zbytečné. Lidé, jako ti na fotkách, tu budou vždy. Není to ostatně jen česká specialita; najdete je všude na světě. Chtělo by to spíš nějakou pozitivní inspiraci. Takhle MP zůstává na úrovni bulváru.

 
Jana III
26 příspěvků 31.07.13 18:11

Odstrašujících příkladů není nikdy dost ;-)

 
Spot.Light
118 příspěvků 31.07.13 23:46

Pokud nejsou furt o tom stejném. Navíc tady už to všichni znají, není koho odstrašovat. Jde buď o přesvědčování přesvědčených nebo (a to je horší) náhražku panoptika. Abychom si tu všichni mohli říct, že na tom sami ještě nejsme tak špatně:)

 
paffg
376 příspěvků 30.07.13 15:04

Umět se vystrojit tak, že ve 40-ti vypadáte na 60, tomu říkám diblíkovské mistrovství!

 
KlaudieS
1640 příspěvků 30.07.13 16:27

@nanjua Hmmm, že by ta kabelka k tomu?

 
Saxofon
508 příspěvků 30.07.13 17:34

Uf. Z růžové horákyně bych asi omdlela, moje nervová soustava je na takovou nálož „live“ asi příliš křehká. Z čupr seniorky ve „vysokačkách“ (tohle slovo se mi už vybaví vždy) bych byla jen nešťastná jak příslovečný šafářův dvoreček. Špeky, krajky a kasičky jsou už klasika a jen mne nutí se zamyslet nad tím, proč tolik lidí sveřepě odhaluje právě ty partie, které jsou na nich nepříliš estetické. Asi je to na protest proti obecnému maskování nedostatků (které by potenciálního partnera mohly překvapit někdy v budoucnu a mohlo by se ho to dotknout či co). Možná to má nějaký ještě hlubší důvod, který nejsem schopna odhalit. A k urousané hodné děvence sedávající v koutě a čekající, až ji nikdo nenajde, prostě není co dodat - je to zlo, je to hodně ošklivé až odpudivé a kabelčička v ruce jasně mluví proti tomu, že by slečna šla řekněme do lesa (kde by se to někde na chalupě opravdu dalo omluvit, také na houby s chutí nosím to nejšílenější oblečení, které najdu včetně 50 let starého vytahaného svetru, který prostě miluji). Mít něco nejen v hlavě je prostě důležité, je to vlastně kalokagathia - tedy vyváženost. Naprosto stejně špatné jsou nastrojené pipinky, kterým je skrz jejich hluboké oči vidět až na druhou stranu (prázdné) lebeční dutiny. Ani ty nejsou přitažlivé.

Příspěvek upraven 30.07.13 v 17:45

 
MP Maggie
991 příspěvků 30.07.13 18:51

Mně právě ta poslední fotka připadá hrozná a z děvčete je mi vyloženě smutno. Patrně mladá pěkná holka a obleče se jak hastroš do zelí. A ještě to budeme v diskuzi obhajovat a omlouvat. Ostatní z fotografií mě spíš škodolibě pobaví - staré dobré peklo.

 
Alizon
1233 příspěvků 31.07.13 10:19

Jenomze ta posledni slecna ma potencial. Za prve to na me opravdu pusobi jako by se vracela z brigady nekde od McDonalda - pracovni kalhoty a kosile. Obleceni je sice hrozne a neslusive, ale muze to byt klidne uniforma nebo je slecne 16 na nic jineho nema penize a pruderni rodice ji nic jineho nekoupi. Za dva roky se z oskliveho kacatka muze vyloupnout labut. Bude mit vlastni penize, vyrazi na nakupy - postavu ma urcite peknou a potencial tam vidim taky - slecna je mozna nemodeni a o modu se nezajimajici ale minimalne nepusobi nevkusne a nikoho nesokuje (spis ji kazdy prehlidne jako sedou mys). Naproti tomu slecnam ktere se evidentne snazi byt pritazlive a moderni vyleze z toho nevkusna slatanina typu ruzova pani, tem uz nepomuze snad vubec nic. Ten nevkus tam zustane i kdyby mely miliony. To ze se nekdo o modu nezajima (sediva mys) mi prijde min hrozne nez kdyz se nekdo urputne snazi, narve do toho penize a vysledkem je „pekelna celebrita“.

 
any2
246 příspěvků 30.07.13 18:51

Chytrých horákyň potkávám nějak moc, tahle je moc pěkná, ale já potkala ještě chytřejší! :D
Síť sahala pod zadek (asi šaty) a pod nimi kalhotky a podprsenka, vše v černém. Aby toho nebylo málo, narozdíl od růžové, byla tlustá.

 
madline
55 příspěvků 30.07.13 20:36

Moc diky za clanek, smala jsem se nahlas, a to se mi dlouho nestalo :) Obvzlast slecna ve flitrovanych leginach a sandalech zpusobila, ze mi od smichu tekly slzy. Proc je to vlastne peklo? Vzdyt se clovek aspon pobavi :)

 
Doudou
1234 příspěvků 31.07.13 09:33

Asi budu „uramínkovaná“, ale mně přijde to oblečení na poslední fotce hrozné :-o.
Ano, nejsou to úlovky typu růžového diblíka, lezoucí podprsenka, kasička apod. Ale je to neslušivé, nudné, nehezké, nemoderní.

 
notrends
514 příspěvků 31.07.13 09:37

@Smrtka Věřící lidé obvykle nesledují a nevyhledávají modní trendy protože se nějak neslučují s pokorou která je jednou z idelologií víry. Aspon si to myslím, ale to by možná bylo dobré téma na novou diskuzi Poznáte podle obleční povolání, nebo co je to za člověka? Prosím nepsat o ženách z E 55 nebo jinak profesně oblečených.

 
Karin
3401 příspěvků 31.07.13 10:00

Víra ani pokora se nevylučují s tím, že člověk může chodit hezky oblečený a zajímat se o módu. Mám tušení, že máte o životě věřícího asi poněkud zkreslenou nebo příliš zjednodušenou představu.

 
Smrtka
30 příspěvků 31.07.13 11:05

To je asi opravdu spíš téma na diskuzi. Já vám rozumím, jak to myslíte. Sama občas žasnu, co jsou lidi schopní řešit, místo toho, aby se věnovali něčemu „užitečnějšímu“. Ve zkratce si ale nemyslím, že by věřící člověk nemohl chodit vkusně a pěkně oblékaný. Jinak pokud jde o tu profesi, oblečení může naznačit - např. klasický styl mám spojený především s kancelářskými profesemi, ale je to omezující takhle se na to dívat, není to pravidlem. A tím může být zkreslený i ten „výraz vyznání“ či jak to nazvat - pokud bude „věřící“ člověk v profesi, která má předepsaný dress code, tak nic nepoznáme.

 
Celestína
9 příspěvků 31.07.13 16:51

To posledné je ľahko vysvetliteľné. Dievča bolo niekde na prázdninách, pri koňoch, zabalilo si oblečenie vhodné k zašpineniu, v kabelke má možno nejaké čačky čo sa jej nezmestili do batoha, poprípade kabelka patrí k nejakému krajšiemu oblečeniu, ktoré si zobrala so sebou spolu s iným.

Zvyšok, otrasné.

 
Alterations
533 příspěvků 31.07.13 17:14

Tu v broskvových šortkách a podprsence s krajkovou košilkou bych zas tak tvrdě neodsuzovala. Mně se to zdá docela dobrý nápad - ty barvy a tvary. Ani ty špíčky mne moc nepobuřujou. Prošlo mi rukama hodně šatů „světových návrhářů“ a velmi často jsem žasla, že k luxusním korsetovým večerním šatům dávají sice přesně v barvě, ale přesto normální ramínka od podprsenky!

 
koi  02.08.13 08:12

@skarletka

Když člověk STOJÍ tak do nikoho nenaráží.
Batoh si v MHD na zádech nechávám, protože ho nosím Z NĚJAKÉHO DŮVODU, a když po mě někdo chce opak, tak naopak vystoupení za jízdy doporučím jemu.

 
Verhro
630 příspěvků 02.08.13 10:52

Pokud není plný dopravní prostředek.

 
Mariahh
53 příspěvků 02.08.13 10:14

.

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 02.08.13 14:45

„Lady in pink“ mi ani náhodou nepripadá na 40 rokov, takých 10 by som pokojne pridala.

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 02.08.13 14:54

Na tej kasičke z detského ihriska mi prídu najnechutnejšie zmochlané modré tangáče - asi si ich tam zastrčila naschvál, aby jej nevyčuhovali z bedráčov. Už chýba len to, aby na nich vyčuhovalo aj „škrkátko“

 
Karia
63 příspěvků 02.08.13 23:51

To jsem ráda, že se tu objevily ty 2 fotky s čouhajicí podprsenkou z „boxerského“ trička. Celý červenec jsem cestovala po Itálii a za tu dobu jsem viděla 1000 těchto modelů. Boxerská nebo krajková trička jsou těd hodně moderní, ale překřížená nečouhající ramínka od podprsenky má tak jedna dívka/žena ze 100. A to napříč národy..ať je to Italka, Němka, Holanďanka, Češka,… Pro mě toto tričko s koukajicími ramínky, ještě nejlépe jiné barvy, ztrácí to kouzlo (sexappeal), které jinak má. Přítel tvrdí, že to tak, my ženy, nosíme schválně, protože se nám to líbí, že ukazujeme podprsenku. Já jsem přesvědčená o tom, že ženy, které to tak nosí, se doma před zrcadlem prohlédnou jen zepředu a to, jak vypadají zezadu je nezajímá. Fakt mi to vrtá hlavou. Co si o tom myslíte?

 
mui
11 příspěvků 11.08.13 22:26

Sitovina se ted nosi, ale jen pri urcitem veku a v decentni cerne a bile, s panely normalni latky. Jinak je to pro muzske striptery a samozrejme v ruzove a na babci to je narez.

 
mui
11 příspěvků 11.08.13 22:25

Hackovane koozaacky jsou ted vsude, i na Blanarovicove, ale tedy na stare babci, to je horor jak Troskuv Kamenak.

 
Filip Bergl
6 příspěvků 17.09.13 15:45

Ať už se bordelmamá zkrachovalého podniku pokoušela tou pouťovou sítí zakrýt dvouřadou pneumatiku či pokažené tetování na lopatce, evidentně se jí nepovedlo:) Všechny čtyři palce dolů…

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit