Co dělám v novém roce

18.01.16 | autor Ada

Jelikož jsem se zase na chvíli odmlčela, chci vám napsat, co dělám, abyste viděli, že se tady nedloubu prstem v nose a nekašlu na vás. Upozorňuji, že článek bude spíše zprávou o stavu věcí a nebude příliš přínosný, protože vím, že někteří z vás to těžce nesou.

Na konci roku se mi pochopitelně do ničeho nechtělo, jako každému normálnímu člověku. Pamatuji si, že jsem si jednu mlhavou chvilku mezi válením a válením pohrávala s myšlenkou, že bych napsala nějaké staroroční/novoroční zamyšlení, ale pak jsem si šla asi radši číst nebo tak něco. Po svátcích padla veškerá zbylá pracovní energie na dokončení jednoho překladu a ta mimopracovní na několik aktivit.

Předně se minulý týden ve středu v brněnské Industře konal seminář konstrukce střihu kalhot, který jsem vedla a tudíž jsem se na něj musela řádně připravit. Den předtím jsem nastydla (tím nejblbějším možným způsobem: zapotila jsem se v příliš teplém svetru) a ráno jsem zoufale telefonovala Kristýně, kolik je přihlášených lidí, že tam asi nedojdu. Bylo přihlášených osm lidí, a protože na střihový seminář záhy navazuje šicí, nakonec jsem se překonala, vzala si teplý svetr (jiný) a došla. Tímto děkuji Kristýně, že se starala, aby mi ani na okamžik nevyschl hrnek s čajem, a kurzistkám, že vydržely mdlý začátek, než jsem se trochu rozehřála.

Foto Zdeněk Paulenka pro Industru

Zvonáče, které mám na sobě, jsem použila jako výukový materiál. Jsou na nich netradiční prvky, např. vyšší pas nebo zapínání na boku, a také jsem na nich vysvětlovala, jak to udělat, když chcete získat moderní, nohy prodlužující zvony. Takhle ne, samozřejmě. Musely by být delší, užší a začínat mírně nad kolenem, ne pod ním, tenhle střih a délka naopak nohy spíš zkracují. (Z kalhot už jsou úzké a kurzistkám, které si narýsovaly zvonáče, se snad při šití zadaří ;) )

Další střihové a šicí kurzy jsou v plánu, po kalhotách dojde také na sukně a šaty a podle zájmu se budou opakovat předchozí kurzy, a to patrně v různých časech - odpolední, večerní i víkendové.

Foto Zdeněk Paulenka pro Industru

Snažím se také udělat/dodělat některé věci, například ušít nová trička, která si slibuju už hodně dlouho. Poslední kapkou bylo definitivní zežmolkovatění oblíbeného trička z Tatuumu. Čest mu, vydrželo dlouho, ale přišla chvíle, aby jeho místo zaujala svěžejší kopie, a při té příležitosti si chci ušít ještě několik zajímavých triček a topů. O tom, jak si okopírovat tričko (i když je seprané a křivé), pro vás napíšu článek, a přidám nějaké tipy na styl "ani obyčejné, ani formální". Takových topů není nikdy dost.

Po kožené příruční tašce jsem se dala do ambicióznějšího brašnářského projektu. Jelikož je to zase pro někoho a ne pro mě, nerada bych, aby na to dotyčný musel čekat čtvrt roku. Jde o větší tašku na notebook, papíry a další pracovní potřeby, prostě koženou business tašku. Bude na zip, s uchy do ruky a delším uchem na nošení přes rameno, jednou vnější kapsou na zip, vnitřní kapsou na notebook a různými vnitřními kapsičkami, držáčky na tužky a tak podobně.

Materiálem je světle hnědá a tmavě hnědá kůže, podšívka je textilní, ze snad dostatečně odolné polyesterové látky s drobným žakárovým vzorkem. Jednotlivé části už jsou až na drobnosti zkompletované a čeká mě nejnáročnější krok, tedy sešití celé tašky.

O tašce článek nechystám, domnívám se, že tak rozsáhlý návod na něco, co už je poněkud mimo běžné hobby tvoření, by vás asi moc nezajímal.

Co vás ovšem určitě bude zajímat je první pekelné video, které je skoro hotové a v nejbližší době ho dám na Youtube a samozřejmě sem. Video je dnes oblíbený formát a dostala jsem několik nápadů, pro které by se skvěle hodilo. To první bude určené spíš lidem, kteří ještě Peklo neznají, nebo ho znají jen letmo, a pravidelným čtenářům neřekne nic nového. To další bude akčnější.

Možná odhalím i něco ze svého šatníku nebo nějaký outfit, ale to si ještě rozmyslím. Peklo jsem vždycky chtěla mít o módě a všem kolem, ne o sobě.

Poslední plán do budoucna, který vám prozradím, je seriál o stylech. Zatím sbírám materiál a pracuji na ilustracích. Líbilo by se mi, kdyby z něj časem vzniklo něco jako encyklopedie různých stylů. Pokud máte svůj námět, který styl by určitě neměl chybět, napište mi ho do komentářů. Na seznamu jsou zatím očividní kandidáti jako romantický styl, boho, městský chic, pin-up retro nebo hipster.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Nyxx
512 příspěvků 18.01.16 22:19

Co v minulosti již slibovaný článek o minimalismu?

 
MP scully  19.01.16 20:29

A jako protipól pak naopak tipy pro novodobé hipíky, viktoriánské dámy a latentní straky - jak mixovat vzory a vrstvit korálky tak, aby to pořád mělo šmrnc…

Jinak osobně bych urcite uvítala článek o tom, jak se oblékat v zimě, aby oblečení bylo přiměřeně pohodlné a teplé a zároveň hezké (pro situace kdy člověk jde na na autobusovou zastávku půl kilometru rozblácenou cestou, aby jel do města na úřad - jak vypadat přijatelně a zároveň nezmrznout/nezlomit si nohu?). Není to žádný konkrétní styl, ale vsadím se, že tipy a rady by pomohly půlce republiky :)

Příspěvek upraven 19.01.16 v 20:30

 
Rajči
35 příspěvků 19.01.16 21:16

@MP scully Copak jste nečetla článek o zimních šatech? :D
(Varování: Ironie.)

 
MP scully  09.02.16 00:47

Ježiši, někdo mě vyfotil, jak v gumákách po dědovi a vaťáku, co visel na půdě, klečím po manželově boku v blátě a snažíme se pod auto, zvednuté heverem nacpat cihlu, abychom mohli odhrabat pravé přední kolo? To nepřežiju :D :D :D

 
Alí Aziz
36 příspěvků 18.01.16 22:40

To jsou báječné zprávy, děkuju. (Obzvlášť oproti článkům od „Redakce“ mě tento nový příspěvek nadchl.) Nemůžu se dočkat nastíněných článků, hlavně toho kopírování trička.

 
Amun
888 příspěvků 19.01.16 12:57

Mně už spíš přijde velmi zvláštní, že kdykoliv se tu po odmlce objeví „článek“ od redakce, je okamžitě do dne nahrazen článkem od Ady.

 
pabylka
880 příspěvků 18.01.16 22:41

Ada, a čo šaty do Opery? Tento rok nebudú?

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 18.01.16 22:49

Paráda! Je na co se těšit.

 
Eitak
55 příspěvků 18.01.16 23:10

Přidávám náměty na pár méně rozšířených stylů: Zajímavý by mě přišel steampunk, nějaké starší retro (20. léta třeba?) a oblečení inspirované Asií (kimono, sarí, atd.).
A v neposlední řadě bych byla nadšená z článku o minimalismu, který zmiňuje @Nyxx.

 
Esmee
4372 příspěvků 18.01.16 23:53

Ano, také se přimlouvám krom retra/pin-up stylu 50. let i za léta 20. léta, 30. léta, případně 40. léta, všechny tyto dekády mají svá specifika a klenoty módy :-)

 
AnnyLunden
102 příspěvků 19.01.16 19:00

Ano. Navíc by bylo skutečně přínosné, pro klidné spaní nás všech reenactorů a milovníků staré módy, kdyby se i zde vyskytl článek s tématem, jak se na akce v podobném stylu oblékat. Hlavním kamenem úrazu jsou samozřejmě léta dvacátá, v jejichž duchu se obvykle koná nejvíce večírků a podobných akcí. Nic pak není smutnější, než když si slečna na webu objedná „1920s SEXY HOT FLAPPER DRESS“, jak se většinou takové postroje jmenují, minimálně za dvanáct, patnáct stovek. Peníze jsou zcela neadekvátně vyhozeny, jelikož podobné hadry nemají s touto etapou absolutně co dělat. Bohužel povědomí o tom, že zrovna TYTO maškary jsou ABSOLUTNĚ PŘESNĚ dobové, je tak silné, že mi dost často dělá problém jej vyvrátit.
Po zveřejnění na takto navštěvovaném webu by se možná „zachránily“ další duše…

Příspěvek upraven 19.01.16 v 19:00

 
Jordaan
5560 příspěvků 19.01.16 00:44

Ta posledni fotka je jak titulka k videu „jak vypadat jako zachovala padesatnice“.

 
Čertice1
149 příspěvků 19.01.16 11:59

Jordaan aneb Nevím, co je to slušné chování aneb Urazím, koho můžu!
Vystihla jsem to?

 
barvinok
356 příspěvků 19.01.16 12:12

Očividne je to fotografia, teda záber z videa, a ešte aj jemne v pohybe, tak by som nebola taká prísna. Keď stopnete akékoľvek video, ťažko nájsť z neho reprezentatívny záber.
Počkajte na video a potom kritizujte, inak je to ako ohovárať nejakú celebritu za fotku, na ktorej prežúva alebo kýcha.

 
Jordaan
5560 příspěvků 19.01.16 12:18

To s tema fotkama z videa je sice pravda, ale celkovy styling a vzhled mi pripada velmi retro (takhle chodila moje matka, kdyz ji bylo neco po padesatce, tj. ca. pred 15 lety) a na to kvalita fotky nema vliv. Jedine, co bych pochvalila je plet, ta vypada velmi dobre. Tot vse.

 
sarah123
2137 příspěvků 19.01.16 10:21

@Jordaan
Ale tak ono Ade o moc min neni, ne? Dobre, sice asi ne pres padesat, ale zespoda uz se k tomu myslim blizi. Za sebe ocenuju konecne slusny uces.

Jinak se primlouvam za tema minimalismus.

 
Jordaan
5560 příspěvků 19.01.16 10:39

@sarah123

mam dojem, ze Ade je kolem petatriceti.

 
Moir
1800 příspěvků 19.01.16 12:07

@sarah123 jo, blíží se k té hranici z poloviny třicítky…což má vlastně za pár

 
Grete
797 příspěvků 19.01.16 12:14

Protože už od kolébky jsme v podstatě jednou nohou v hrobě, že jo ;)

 
Grete
797 příspěvků 19.01.16 12:15

Dík za zprávu, těším se na slíbené! A tu brašnu sem pak hoďte aspoň na pokoukání :)

 
bilaholubice
3 příspěvky 19.01.16 12:42

Prosim taky minimalismus!!! :-)

 
Cylon agent
3 příspěvky 19.01.16 14:16
Styly

Taky něco futuristicky elektronického či postapokalyptic­keho, japonsky infantilního, pro muže dřevorubeckého, matrix/upirsko-kůže/latexového, power-ženského business s pánskými prvky,..

 
sarah123
2137 příspěvků 19.01.16 14:19

@Jordaan @Moir
Aha. Hm. No. Tak to je teda fakt trochu skoda.
Nejak jsem si z fotek (u Krause, z plesu, z toho poradu CT) udelala predstavu, ze ji pod 45 neni (a to kdyz zacinala).
To je pak krizovy ale i styling z fotky vyse.
Zas jsou urcite typy, ktere vypadaji na 50 uz od 15, jako treba Eva Holubova. No dobre, prestanu se v tom patlat.

 
Želé
7 příspěvků 19.01.16 15:12

Nebude zase nějaký článek o konstrukci střihu? Třeba pánská košile? Jinak se přimlouvám za jednotlivé éry retra…

 
karwen
72 příspěvků 19.01.16 15:15

Mě by se líbil country/western styl, mám ho ráda. A moc se těším na videa :)

 
Mauvy
240 příspěvků 19.01.16 15:41

@sarah123
A víte, že Ada mi i připadá jako takový typ? Naopak jiná žena může ještě v Adině věku vypadat skoro jako náctiletá. Holt genetice se nikdo moc neubrání. Některá žena má třeba pořád krásnou hladkou pleť, ani v pubertě nepozná, co je to mastná pleť a akné, ale může (i když nemusí) třeba vypadat starší, kdežto jiné se s pubertou pleť radikálně zhorší a trable můžou přetrvávat třeba až do menopauzy, ale zato vypadá na svůj věk pořád mladě. Obojí má své pro a proti.

Příspěvek upraven 19.01.16 v 15:42

 
Lachenauerin
544 příspěvků 19.01.16 16:28

Já myslím, že nejde vždy ani tak o „typ“ a „geny“ (i když to jistě roli hraje, a ne malou), ale také o určitou stylizaci. Na MP (a Adě) mj. oceňuji to tíhnutí ke „slušnému“, spíše konzervativnímu oblékání; i když já sama jsem, co se odivání týče, vše možné, jen ne konzervativec. Ale i coby člověku velmi liberálnímu (v politické rovině bych se nazvala libertariánkou) se mi nelíbí špína, zapranost, vylézající spodní prádlo, příliš mnoho nahoty, „lacinost“ apod. V těchto věcech jsem s Adou a MP v naprostém souladu. Chodila jsem sice oblékaná i učesaná extrémně výstředně, ale vždy jsem byla spíše stydlivá, co se odhalování týče.
Ale jedna věc je vědět, co je „slušné“, druhá věc je mít „oko pro styl“, „oko pro estetiku“.
Sama nejsem žádná velká krasavice (a navíc mám neustále opačné problémy: i ve čtyřiceti mám tendence působit jako dvacetiletý fracek), ale přesto se mi Adino oblékání nelíbí. Je to mladá žena, ale obléká se víceméně stejně jako učitelky neurčitého věku v mém dětství.

 
Jill07
58 příspěvků 19.01.16 18:19

Napadá mě k tomu jen, že ani literární kritik nemusí umět napsat román. Asi i v móde může člověk mít oko na ostatní, ale ne tolik na sebe. Počkala bych si na ta videa a uvidíme.

 
Lachenauerin
544 příspěvků 19.01.16 18:57

Jasně, s tím souhlasím.

 
GoldenStar
7 příspěvků 19.01.16 20:26
Návod na tašku

A není škoda nedat k tašce návod, když už je tak hezky nafocená? Prosím, prosím, zajásala jsem, že bude návod na tašku s podšívkou a pak jsem zjistila, že se nechystá :(

 
VBety
18 příspěvků 19.01.16 21:09

Jůů, na seriál se už moc těším. :)
Také se přimlouvám za návod na koženou kabelu, moc ráda bych si ho přečetla..

A dovolím si připomenout slíbený druhý díl Stará/mladá :)
http://www.modnipeklo.cz/…-za-mlade-1/ v návaznosti na tento, jak je uvedeno v posledním řádku

 
MP scully  19.01.16 22:51

@Rajči Neberte me tak doslova, uz se samozrejme vidim, jak s brichem splham do kopce k te zastavce, obalevena v merinovem coatiganu, ktery jsem si poridila misto kocarku a na jare ho ustrihnu a nasiju na nej knofliky, abych si s ditetem mohla zonglovat z ruky do ruky…

 
Rajči
35 příspěvků 20.01.16 00:18

A nezapomeňte na kozačky! Tak, aby vám byla vidět kůže mezi vrchem kozaček a spodkem šatů!

 
Mauvy
240 příspěvků 20.01.16 08:07

@Lachenauerin
Tíhnutí ke slušnému oblečení není jistě nic špatného. To, že někdo působí starší, než ve skutečnosti je, na tom se podepisují i rysy obličeje, takže i ta genetika. Viděla jsem dokonce i několik malých dětí, jejichž obličej působil svými rysy tak nějak vážněji, dělal je jakoby dospělejší. Vypadat starší ale automaticky neznamená vypadat ošklivě, některé ženy doslova stárnou do krásy. Já jsem osobně také měla vždycky problém opačný čili jsem byla považována za mladší, než jsem (byla). Přispívá k tomu i typ postavy. Vyšší a plnější postava bude nositelce dodávat spíš staršího vzhledu než postava menší, štíhlá, subtilní. Jsem starší než Ada, ale nikdy jsem neměla tak hladkou pleť, snad v dětství, od dospívání je to menší či větší boj, i když věkem se to lepší.
Třeba se nemohu ubránit srovnání: Ada je jen o dva roky starší než známá bloggerka Petra LovelyHair, ale jejich stylizace je naprosto odlišná. Ada má na rozdíl od Petry znalosti v oboru a leccos (si) dokáže sama vyrobit/ušít, má raději kvalitu a zjevně i tíhne víc ke konzervativnosti čili klasice a jednoduchosti (proč ale vlastně ne?), a tím možná působí starší, serióznější, zatímco Petra vypadá mladší, ale také se tak obléká: kombinuje kdeco, často je to překombinované, přeplácané a příliš hýřivé čili to jako celek působí až pubertálně, navíc je asi povahově jiná (nebo je to stylizace, kdo ví), taková rozjuchaná. Takže rozdíl nebetyčný.

 
Amun
888 příspěvků 20.01.16 12:33

Asi teď budu zlá, ale mně (mluvím pouze o fotkách v článku) ten styl už nepřijde ani tak konzervativní, jako spíš neuvěřitelně nemoderní a jak tu někdo řekl „učitelky nejasného věku.“ Včetně třpytivého trička, které dělá dost zvláštní proporce na břiše. Skoro mám dojem, že tu občas v článcích padala kritika na podobně oblečené lidi.

 
Karin
3401 příspěvků 20.01.16 13:25

Ada má podle mě velmi zajímavý obličej, který ale v tomhle stylu moc nevynikne. Nebo se dá říct, že mu její styl moc neprospívá. Nedokážu říct, co je tam špatně, ale prostě tak nějak cítím, že by to chtělo něco změnit a že by Ada mohla svítit…

 
Shulamitka
116 příspěvků 20.01.16 13:42

No, jsem v šoku. Od nesmlouvavé modní kritičky bych čekala, že sama bude inspirací aaaaach, a zatím vidím tvář jako po nepovedené plastice nebo jako u figuríny v obchodech s módou. Celkový dojem? Obstarožní sekretářka tajemníka ÚV KSČ v osmdesátkách.

 
Karin
3401 příspěvků 20.01.16 18:22

No tak nemá obličejíček jako typická blogerína, no… Koho to zajímá?

 
Mauvy
240 příspěvků 20.01.16 14:02

@Amun
No já na fotkách taky nevypadám zrovna nejlíp, dokonce se považuju za bytost spíš nefotogenickou, na většině fotek se sama sobě nelíbím; je jich málo, na kterých si říkám, že jakž takž.

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 20.01.16 14:03

@Shulamitka To je trochu přehnané, ne? Módní kritička přece nemusí být žádná krasavice nebo adeptka na soutěž Miss. Ta poslední věta je tak zlá. Neumím si představit, že byste tohle říkala Adě do očí.

 
Shulamitka
116 příspěvků 20.01.16 15:13

@ještěřička No vidíte, a já si dovedu naprosto jasně představit, že bych to Adě říkala rovnou do očí. Ona sama je poměrně ostrá kritička. OK. Proč by tedy neměla snést kritiku vlastní osoby? Nemusí být miss, ale jako kritička se snad sama obléci umí, ne? A tad se jí to opravdu nepovedlo. Nebo tu snad Ada má imunitu?:)

 
Shulamitka
116 příspěvků 20.01.16 17:33

@ještěřička Zde z Lidovek 29. listopadu 2010: Ada na to šla z druhé strany: na server umisťuje to nejhorší, co se na českých ulicích vyskytuje. „Protože obsah těchto stránek může být vnímán kontroverzně, ráda bych jejich existenci vysvětlila, i když bych se na to mohla vykašlat. Stránky obsahují mé kritické, nekorektní a netolerantní názory, podávané jízlivě a bez obalu. Pokud vás to pohoršuje, tak je nečtěte. Nepište mi poučné komentáře, ve kterých se mě budete snažit napravit a vysvětlit mi, co je tolerance, a že by život byl bez protivů, jako jsem já, mnohem hezčí. Vím to,“ vysvětluje případným kritikům hned v záhlaví stránky Ada a dodává: „Tak račte do peklíčka!“

Zdroj: http://relax.lidovky.cz/…l-/moda.aspx?…

No, podle Adiny inspirace i já podávám svoji kritiku jízlivě a bez obalu. Tak mi prosím nepište komentáře, o tom co je zlé a nesnažte se mě napravit. :)

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 20.01.16 14:06

@Mauvy Vy jste vybrala snad úplně co nejvíc odlišné osoby ke srovnání :-D
ale máte pravdu.

 
Mauvy
240 příspěvků 20.01.16 14:11

@ještěřička
To byl také úmysl. Ostatně obě se tu čas od času probírají, tak se mi automaticky nabízely.
Možná přibližně do jejich věku spadá i Kaliforňanka Jennifer L. Scottová (autorka knih o Madame Chic a bloggerka v oblasti životního stylu), ale kolik jí skutečně je, se mi zatím nepodařilo zjistit. Hádám ale na mezi třicítkou a čtyřicítkou.

Příspěvek upraven 20.01.16 v 14:21

 
Amun
888 příspěvků 20.01.16 14:25

@Mauvy Já také určitě nehodnotím krásu nebo obličej :D mluvím ryze o oblečení, které zas až tak moc zkreslit nejde :D zkrátka svetr zůstane svetrem a kalhoty kalhotami.

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 20.01.16 14:36

@Mauvy Knížky mám doma, jsou perfektní.

 
Mauvy
240 příspěvků 20.01.16 14:41

@ještěřička
Loni na podzim vyšla v Americe třetí knížka, letos by měla vyjít v češtině. K tomu Jennifer čeká třetí dítě.

Příspěvek upraven 20.01.16 v 14:42

 
Lucienka_M
216 příspěvků 20.01.16 15:05
Ada

Mně se velmi líbí Adina barva vlasů a účes, má hezkou jemnou pleť a je hezky nalíčená.
Postavu nehodnotím, osobně mi nepřijde nějaká hrozná, oblečení mě tak nějak neuráží, ale moc inspirativní mi také nepřipadá. Přijde mi, že ta blůzka/top paní Adu nějak moc rozšiřuje (asi kvůli těm netopýřím rukávům) a také že jí ten šedý lurex barevně nesedí.
Odhaduji, že paní Ada je lehce pod čtyřicet, na fotce působí starší, ale možná je to celkově tím šedavým topem…

 
Oli
97 příspěvků 20.01.16 17:59

Nechci se nikomu podbízet, ale ta poslední fotka je z videa. To video má asi nějaký „děj“, nikdo z nás neví, o čem Ada v danou chvili mluví. Hodnotit, jak tam vypadá, odpovídá logice bulváru, že herec xy je šupák, protože ho někdo vyfotil, když hrál bezdomovce.

 
LinkaK
25 příspěvků 20.01.16 19:53

Velmi lituji, že tu nebyl dokončen přehled oblékání pro určité typy postav. V Adině stylu by to bylo dokonalé. Typ jablko mě namlsal…

 
Lucienka_M
216 příspěvků 20.01.16 20:08
Typy postav

@LinkaK
Já se těším na typ postavy „brick“, nebo li H.
Jsem z tohoto typu postavy poněkud nešťastná, v češtině jsem narazila pouze na to, že je to nejméně lichotivá postava ženy.

 
papapipi
17 příspěvků 21.01.16 12:10
Kurzy v Industře?

Ado, je nějaká webovka, kde se objeví kurzy v Industře? Moc by mě zajímaly šaty a sukně, šaty pak ještě o malinko víc neb šaty miluju, ale těžko se mi pro mou postavu hledají a tak musím šít.

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 22.01.16 10:25

Jeeee, seriál o stylech je super nápad :-) Na to se budu moc těšit! :)

 
Lucienka_M
216 příspěvků 22.01.16 12:20
Zmizelý článek

Toto je off topic:
Ráno jsem měla pocit, že jsem na Módním pekle zahlédla nějaký nový článek o mladé módní návrhářce, jenom jsem ho prolítla s tím, že se mi modely na obrázcích líbily. Chtěla jsem se podívat na další tvorbu té slečny a článek si přečíst.
Teď se cítím trochu zblble: nezdálo se mi to? Byl tady opravdu článek a vyvanul?
Nevysnila jsem si ten zajímavý béžový kabát?

 
eld
4 příspěvky 22.01.16 13:51

Článek tam byl, byl to rozhovor s touto uživatelkou MargiFashion. Teď je pryč.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 22.01.16 14:21

@eld
Díky. Nepamatovala jsem si jméno autorky oděvů.

 
Dnešníden
80 příspěvků 23.01.16 08:26

@Shulamitka
Ada asi svým oblečením ve videu prezentuje jak to vypadat nemá. Jinak si to triko vysvětlit neumím.

 
blacken
2320 příspěvků 24.01.16 00:44

Tak aspoň už tu nemusí být pekelné fotky z ulice, Ada zastoupí pekelnou část sama. Ona bohatě stačí ta fotka ze semináře (ostatně všech účastníků). Nejsem si jistá, jestli je styl „šedivých“ džíny-triko-tenisky horší, než šílené zvonáče s podobným svetrem. (A jo, vím, že se zvony vrací do módy, ale takhle snad ne.)

 
ještěřička
2363 příspěvků 27 inzerátů 24.01.16 09:38

@blacken Prectete si odstavec pod fotkou, Ada tam sama pise, ze takhle moderni a nohy prodluzujici zvonace opravdu nevypadaji.

 
blacken
2320 příspěvků 25.01.16 00:58

A? Svetr samo taky něco demonstroval a to, že to vůbec má někdo doma se nepočítá?

 
Morrighan
1298 příspěvků 24.01.16 12:40

Také se, prosím, přimlouvám za různé styly (20. léta, steampunk, viktoriánské období)!

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 24.01.16 13:57

@Jordaan trefila jste to docela přesně. Ale opravdovým padesátkám Vaše poznámka lichotí. A nechte už té diskuse, kolik je Adě let. Číst o sobě takové věci, to by mě asi kleplo.
Přimlouvám se za téma „jak se elegantně obléct v minus patnácti, mám-li jít sněhem kilometr na zastávku autobusu“.

 
princezna1989
1 příspěvek 25.01.16 22:13
Adin styl? Nikdy

Ado, promiň, ale fakt nevypadáš dobře. Nemyslím to jako urážku, jen říkám svůj názor. Zvonáče se naposled nosily, když jsem byla na základce (a to je teda už sakra dlouho) a ten svetr je maximálně tak na hory, kde nehrozí, že by mě někdo vyfotil. A ta druhá fotka.. top tě zbytečně obtahuje a ukazuje kila navíc, červené kalhoty se k tomu vůbec nehodí…doufám teda, že to aspoň nejsou ty zvonáče (nebo snad…??)..a jak tady někdo píše, že ti je kolem 35…moje mamka bude mít 60 a vypadá líp než ty…

 
prouzzek
6 příspěvků 02.02.16 16:55

Ado, článek o tašce by mě nesmírně zajímal!

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit