Co na hory aneb jak být v teple a nevypadat jako sud

10.02.16 | autor Andrea

Ženy z fotografie pravděpodobně na lyžích nikdy nestály a v tu chvíli asi ani nebylo mínus dvacet, ale rozhodně mají šmrnc. Ať mi prosím už nikdo neříká, že obléknout se na hory a nevypadat jako koule nejde k sobě, když to zvládly ženy, kterým obchody nabízely desetinu toho, co dnes nabízí nám.

http://www.cervenykoberec.czhttp://www.cervenykoberec.cz

Před výběrem si ujasněte, kolik jste ochotní do výbavy investovat a jestli na hory opravdu jedete lyžovat. Jste aktivní lyžař, který jezdí v jakémkoliv počasí a potřebuje spolehlivé oblečení? Nebo jste spíše ten typ na lehátku u bufáče, kterého kromě oblečení zahřívá i svařák?

Ti, kteří si potrpí na luxus a nemají hluboko do kapsy, ocení značky Bogner, Kelly, Sportalm či rakouský Toni Sailor. Když už dáte za bundu desítky tisíc, není luxus pouze vidět, ale plní i to, co má. Vysoké vodní sloupce, prodyšnost, kvalitní zateplení, voděodolné zipy a podlepené švy samozřejmostí.

Některé kousky od Bogner mi sice občas připadají ve stylu čím víc pruhů, tím víc Adidas, ale najdou se i decentnější. Z vlastní zkušeností říkám, že jsou jejich bundy úžasné a kdybych nevěděla co s penězi, už mám jednu doma.

Podobně je na tom i Sportalm, cenově dost srovnatelná. Krásné designy, střihy a asi poslední oblečení, v kterém byste mohli vypadat jako sud. Navíc obsahují Recco lavinový systém, který pomáhá vyhledat oběti v případě zavalení.

Jako aktivnímu lyžaři se mi sice bundy s obří kožešinou (pro Sportalm dost klasické) trochu příčí, pokud ale patříte spíše k těm rekreačním lyžařům a nebo je to váš styl, proč ne.

zdroj: www.davidsport.cz, www.stefankaelin.com,www.shopstyle.com, www.woodstocksportsvt.com, www.gorsuch.com,zdroj: www.davidsport.cz, www.stefankaelin.com,www.shopstyle.com, www.woodstocksportsvt.com, www.gorsuch.com,

Jestli sháníte něco stylového a trochu levnějšího, mohl by vás oslovit Moncler, Canada Goose nebo Vist, kde slušivou bundu seženete za cca 10 000 Kč. Není to za hubičku, ale ceny už nejsou tak galaktické.

V stejné cenové kategorii najdete i značky Colmar, Spyder nebo Goldwin, které se prvotně soustředí na komfort a lehkost materiálů. Exteriér zas tak neřeší. Jejich věci jsou často v jednoduchých barevných kombinacích, bez zbytečných nášivek, výšivek a jiných pozlátek. Zato však zvládají i to nejméně vlídné počasí a pro aktivního lyžaře jsou jednou z nejlepších voleb.

zdroj: www.canada-goosesale.com, www.bilsport.cz, www.vist.cz, www.vist.cz, www.sportmoda.plzdroj: www.canada-goosesale.com, www.bilsport.cz, www.vist.cz, www.vist.czwww.sportmoda.pl

Nejoblíbenějšími a taky cenově nejpřívětivějšími jsou stále snowboardové značky typu Roxy, Meatfly nebo Burton. Myslí totiž jak na horské kafíčkáře, tak na profesionální sportovce, kteří z oblečení ždímají maximum. Bundy s nižšími vodními sloupci a prodyšností, které nevydrží silnou zátěž, koupíte už kolem 3000 Kč. U značky Rehall i levněji. I za nižší cenu dokáže šlapat na paty mnohem dražším značkám.

Design odráží celkovou náladu snowbordingu. Jsou free a nebojí se pestrých barevných kombinací.

zdroj: www.horsefeathers.eu, www.ellis-brigham.com, www.snowboard-asylum.com, www.vaildaily.com, www.blue-tomato.com, www.global.burton.comzdroj: www.horsefeathers.eu, www.ellis-brigham.com, www.snowboard-asylum.com, www.vaildaily.com, www.blue-tomato.comwww.global.burton.com

Pokud se vám nechce utrácet za novou výbavu, dopřejte si alespoň kvalitní spodní prádlo. Ozkoušené mám značky Moira, Odlo nebo Craft. Díky němu nebudete potřebovat deset vrstev a o dvě velikosti větší bundu, aby se vám do ní všechny vešly.

Pro ještě větší pohodlí doporučuju prádlo s označením CoolPlus. Vyrábí se z dutých vláken, které zadržují tělesnou teplotu a v chladných podmínkách usnadňují termoregulaci.

A na závěr mám jednu radu pro ty, kterým je neustále zima od nohou stejně jako mně a nepomůžou jim ani sebelepší lyžáky nebo boty na snowboard. Zachránily mě výhřevné vložky. Podle potřeby si nastavím výhřevnost vložek a mám nožky v teple po celý den.

Autor

Andrea

Andrea miluje módu, fotografování, zdravý životní styl a sport. Ráda hledá inspiraci a zaměřuje se na propojení vkusu a funkčnosti všedního i sportovního oblečení.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
jituliiik
294 příspěvků 10.02.16 12:05

Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale přijde mi to napsáno takovou divnou češtinou.
Co se týče obsahu sdělení, tak celkem o ničem…

 
Petra1510
24 příspěvků 12.02.16 08:21

Není to jen váš pocit, opravdu je to psáno velice divnou češtinou…nedá se to číst…

 
vashtie  10.02.16 12:08

To myslíte vážně? Andrejko jestli jste tomu dala víc jak 5 minut, bylo lepší si jít lehnout…

 
Karin
3401 příspěvků 10.02.16 13:28

… na sjezdovku.

 
andulka01
1364 příspěvků 10.02.16 12:30

A nestálo by za to, tohle téma uchopit trošku méně povrchně? Seznam značek si můžu najít na internetech…

 
BarcaAri
378 příspěvků 10.02.16 12:34

A kdyz uz seznam znacek tak by to slo uchopit profesionalneji. A absence ruznych lyzarskych a zjaimavych znacek je take docela divne. Proste clanek o nicem.

 
MP scully  11.02.16 20:11

Když jsem viděla nadpis, zajásala jsem, ale jakmile jsem článek otevřela, je po radosti :( Zase bohužel článek jak z OnaDnes - výčet značek, nic víc. Žádný trochu kreativní či neotřelý nápad, žádné specifické rady například pro jednotlivé typy postav nebo příležitosti (třeba i taková drobnost jako co si obléct pokud se člověk chystá dopoledne lyžovat a hned potom jde na oběd, aby mu na sjezdovce nebyla zima a v restauraci vedro v kombineze…) Chapu, ze Peklo musí být z něčeho živo, ale nebylo by lepší si třeba pořídit PyPal tlačítko „Support“, kde by pravidelní čtenáři mohli přispět (osobně bych přispívala pravidelně, pokud by zmizela tahle „vata“) a Redakci, Lovce a Andreu propustit? Co tak čtu diskuse, tak pozitivních ohlasů na zmíněné 3 je minimum, spíš to čtenáře štve.

 
BarcaAri
378 příspěvků 10.02.16 12:31

Uff, ten clanek je fakt desny a to kompletne vcetne obsahu.

 
Karin
3401 příspěvků 10.02.16 12:49

Andrejko… Jste milá. A dobře jste to téma progooglovala. A cením si toho, že jste se podepsala vlastním jménem (nebo vůbec jménem), a ne jako „redakce“ nebo „lovec.“
Ale… k tomu, abyste mohla psát o módě, nestačí milovat módu. Podle mě to chce i trochu umět psát, aktivně ovládat češtinu, vědět, jak se píšou všechna slovíčka, která používám, mít alespoň lehce nadprůměrnou slovní zásobu, tzn. minimálně ze začátku víc číst než psát… I když dneska už možná ne, no. Tak pište. Ale na díru do světa to zatím není…

Příklad: Recco lavinový systém. Ne. V češtině vždycky „lavinový systém Recco.“ Nejprve předmět, potom jeho název. Takhle se píše česky.

A další věc: Před výběrem si ujasněte, kolik jste ochotní do výbavy investovat a jestli na hory opravdu jedete lyžovat.
Andrejko, před psaním článku si ujasněte, jestli píšete na blogísek pro třináctileté holky, nebo pro zavedený blog, kam chodí zralé a znalé čtenářstvo… ;-)

Příspěvek upraven 10.02.16 v 13:00

 
NInaL.
38 příspěvků 11.02.16 14:46

Článek se mi taky nelíbil, ale povýšený způsob, jakým autorku oslovujete („Andrejko“), mě vážně zvedá ze židle.

 
Ascari
315 příspěvků 12.02.16 09:30

Pokud se autorka článků na módním webu, jehož cílem je vydělávání peněz, podepíše jako teenka na svém „blogísku“ za nula celá nic peněz, tak trochu si o to říká. Je to z její strany teatrální „kamarádství“, které bohužel pro ni plodí tyto reakce. Být tam celé jméno, mělo by to úplně jiný psychologický e­fekt…

 
ming_xing
1108 příspěvků 10.02.16 12:53

Volali jsme po deanonymizaci „Redakce“, tak tu to mame.. Andrea

 
coralline
822 příspěvků 10.02.16 12:53

Tak jsem si představila dámu z první fotky vpravo, jak v tom sexy ohozu lyžuje…
aneb ten úvodní odstavec není myšlenej vážně, že ne? Prosím!

 
januchacha
21 příspěvků 10.02.16 17:54
vypadá to na Hot inspiraci

…nasajeme feeling a outfity takhle o sobotním večeru a pak se to píše samo :D

http://www.csfd.cz/…ie/strana-2/?…

6. foto na 2. straně fotogalerie

ANDREO, PROSÍM, NĚJAKÝ ČLÁNEK O PÁNSKÉ MÓDĚ

 
Cornero
386 příspěvků 14.02.16 23:09

Nahodou kdyz jsme byli v sedme tride na zakladce na lyzaku tak bylo docela teplo a na sjedzovce jsme skutecne videli zenu jak lyzuje normalne v kalhotach a sportovni podprsence. Skoro dvacet let a stale to mam v pameti :)

 
vashtie  10.02.16 13:11

Teď ještě koukám na ty rady..do Moncleru a Vistu s 10 tis. chodit pro bundu…hmmm, no…Andrejko zkus to!

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.02.16 13:13

Tak poprvé se mi tady udělalo ze článku šoufl. Chápu, že tyhle články jsou, jak se Áda vyjádřila, hlavně asi trolící, protože mají větší pozornost a víc komentů, ale čeho je moc, toho je příliš.

1. Výpis značek zimního oblečení? Sorry, na to nepotřebuju chodit na módní server.

2. Výběr značek je ten nepovrchnější s prominutím shit, co najde každá bimbo když si otevře Cosmopolitan.

K ostatnímu nemam náladu se ani vyjadřovat, protože tohle je odpad, kterej člověk co se aspoň MINIMÁLNĚ zajímá o módu víc, než že zná jméno Andrea Verešová, nebude schopnej vypustit.

Děkuji, nechci.

*Nejoblíbenějšími a taky cenově nejpřívětivějšími jsou stále snowboardové značky typu Roxy, Meatfly nebo Burton. *

Pokud máte nouzi o autory, v zájmu veřejnosti se nabízim, že klidně jednou tejdně sesmolim článek.
„Bogner“ tyve… „čím víc pruhů tim víc adidas“…

 
Karin
3401 příspěvků 10.02.16 13:25

Možná to myslíte jako nadsázku, ale já bych byla jedině pro, kdyby sem občas něco napsal někdo z „publika,“ kdo má o módě (byť třeba jen v určitém segmentu) trochu nadprůměrný přehled… V diskusích tady potkávám lidi, od kterých bych si ráda něco přečetla, rozhodně by to bylo přínosnější než tyhle všeobecné články nečlánky, tahle vata na zabalení požadavků inzerentů…

 
BarcaAri
378 příspěvků 10.02.16 14:05

Urcite jsem pro at sem pise nekdo z publika, ale musi neco vedet. Ne jako Andrea. nebo mozna Andrea toho vi vice, ale nepredvedla to.

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.02.16 13:52

Tak když už články nic, tak třeba někoho bude zajímat tohle. Dopředu řikam, že to jsou věci co zajímaj a inspirujou mě, nedělam tu světovou-osvětu a není to komplexní literární dílo, ale abych jen neplácal a taky něčim přispěl.

POPPYGALL Nepotřebuje komentář.

Burton x Pharell coop co představili před dvěma lety - tehdy se dá začít vysledovávat návrat k sedmdesátkám. Stále chybí ale větší zastoupení kombinéz.

686 x Diesel coop Super video, přesně styl co mam teď rád. Konečně něco co nemá kožíšek kolem krku :D

Hestra Gloves klasika největší aby na ruce nebyla zima - když už zmiňovat ty super značky.

A neni to tak dlouho, co Adidas rozjel snowboardový oblečení. Kdyby tu nebyl plynař, zabralo by mi to 5 minut to dát dokopy :D

Mimochodem dobrý taky zmínit, že třeba Meatfly je česká značka, stejně jako HorseFeathers http://plzen.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

 
Airinei
8 příspěvků 10.02.16 13:16

„Design odráží celkovou náladu snowbordingu. Jsou free a nebojí se pestrých barevných kombinací.“??

 
Binuska
13 příspěvků 10.02.16 13:33
Seznam znacek

Boze… par vet, vyjmenovat znacky, par vet, vyjmenovat znacky, par vet…
a ja doufala treba v prakticke vychytavky nebo opravdove rady pri vyberu materialu.

 
Réza4  10.02.16 13:51

No já nevím, myslíte, že mi seznam značek zaručí, že nebudu vypadat jako sud? Nebo to je speciální seznam nesudovitých značek?

 
Lalita  10.02.16 13:52

Když jsem viděla úvodní fotku, myslela jsem, že to bude o hrůzách módy osmdesátých let, tentokrát zaměřeno na zimní sezónu, a těšila se. No tak nic. :(

 
hejek
312 příspěvků 10.02.16 14:08

Predstavuju si Andreu, jak sedi v deset vecer u pc s ukolem. „Jak ona to ta Ada delala? Aha, nadpis, co zaujme a k tomu nejakou prastenou fotku.“… Co dal? Dal nevim, nejde nekoho kopirovat donekonecna, takze nez klapla jedenacta, mela Andrea referat hotovy. Namitat nelze nic, pocet pismen i obrazku splnen… Jenom… Ja Vam nevim, Andreo, co to ma dat nam, kdyz to zurivy googlovani nemohlo obohatit ani Vas?

 
Lachenauerin
544 příspěvků 10.02.16 14:44

„Před výběrem si ujasněte, kolik jste ochotní do výbavy investovat a jestli na hory opravdu jedete lyžovat.“
A než začnete něco psát, tak si ujasněte, pro koho to píšete, např. jestli oslovujete cílovku Blesku pro ženy, anebo chcete promlouvat ke čtenářům MP.
Toto, co jste stvořili dnes, je šroubované, za každou cenu rozverné, je to laciné, prostě… je to blbé.
Ono se také (och, jaký to div) dá psát zcela věcně a střízlivě (mám-li tedy co sdělit), ne, opravdu to nemusí být pořád obrovská „řachanda“.

 
Lola  10.02.16 14:45

Co Google dal aneb Jak udělat z MP zaměnitelný, univerzální a omyvatelný PR blogísek.

 
andelidlo
137 příspěvků 10.02.16 15:17
Tak jak jsem viděla

Článek o Módě na svah a přečetla si jméno autorky, nevím proč mne napadla Verešová :-)

 
elesse
102 příspěvků 10.02.16 15:46

Co to zase je?!

 
Regina Hero
1 příspěvek 10.02.16 17:01

Možná by autorka mohla vyrazit na sjezdovku, aby viděla, že dnes už jako sud nikdo nevypadá…

 
Ascari
315 příspěvků 10.02.16 17:33

Mně to po přečtení přišlo, jako kdyby autorka zmixovala dohromady módu a sport pro několik cílovek současně, ale stejně to je ve finále přehlídka značek - super drahých - pro fifleny, pro které je důležitější vypadat dobře i na svahu, kde je to každému normálnímu člověku u prdele. Nebo spíš pod ním. Hned mi naskočil Harrachov, kam se jezdí ukazovat jistá kategorie lidí. A autorka - pravděpodobně dle kouzla nechtěného - sama prozradila, že tohle asi čtou i ženy, které se musejí navléknout do lyžařského, aby hezky splynuly s prostředím.

Jestli sem „redakce“ začíná „nepozorovaně“ cpát SEO texty, tak velmi špatně.

 
benyka
4238 příspěvků 10.02.16 18:01

Já si nemůžu pomoct, ale u většiny těch bundiček do pasu, nebo lehce pod, přímo cítím ty sudené a mokré chuchvalce sněhu zadřené při pádu až na ledvinách. První větou článku by měla být informace, že není IN při lyžování padat. :-)

 
Setare
1885 příspěvků 10.02.16 19:35

Hmm, autorka Andrea…skandalni odhaleni???

Pardon, nemohla jsem si pomoct. :D

Edit: Ted docitam prispevky a koukam, ze jdu s krizkem po funuse.

Příspěvek upraven 10.02.16 v 19:37

 
Ready
160 příspěvků 10.02.16 21:01

Pardon, špatně vloženo.

Příspěvek upraven 10.02.16 v 21:01

 
andulka01
1364 příspěvků 10.02.16 21:19

Ona totiž asi autorka Andrea nikdy nebyla na snowboardu (myslím jako fakt jezdit celý den, néééé se o něj opírat u snow-baru). Když jste na prkně, tak je vám ale úúúplně šumák, jestli vypadáte jako sud nebo ne, protože touha po oblečení vypadá takto: 1/ kvalitní kalhoty, v kterých se dá sedět na sněhu, mají zvýšený zad a kšandy, dole dlouhé a dostatečně rozšířené nohavice, ve dvou variantách (teplo, zima). 2/ Bunda s vysokým límcem, dostatečně dlouhá na zadek (protože třeba lanovka, že), s dlouhými rukávy. Když je bunda vypolstrovaná a měkká, míň bolí pády. A hlavně, pod všechny bundy se musí vejít páteřák! A taky dostatek vrstev v případě hnusného počasí. 3/ Rukavice s výztuhou, žádná elegance, ale na prkně skoro nutnost. 4/ Jasně, barvy, vzory, styly.
Tak takhle, autorko Andreo, vybírají outfit ženy, kterým je 40, sportují celý život, 20 let jezdí na snowboardu a vědí co to obnáší (pády, sníh až na zádech, naražená zápěstí a páteř, rytí držkou v závěji). Milovat módu je trochu málo. Chtělo by to ještě milovat ten sníh, že…

Edit: Měl být vložen samostatně, omlouvám se

Příspěvek upraven 10.02.16 v 21:20

 
Ascari
315 příspěvků 11.02.16 08:13

Super poznámka s tím páteřákem! Teď už můžeme jen čekat rady, jak se oblékat na lezení po skalách.

 
Veroniq
264 příspěvků 11.02.16 22:24

To jsou dobré připomínky. Na snowboardu nejezdím, ale zkoušela jsem to pár dní. Docela brzo jsem zjistila, že nemůžu jezdit s frajersky rozepnutou bundou jako na lyžích, protože nepadám do strany, ale na ha rypák, a docela často… Takže si taky brzo otluče kolena. Když se promáčí kalhoty, člověk je nahraný. A poté, co o mě prknem zabrzdil jeden známý, bych ty chrániče zavedla po celém těle jako brnění :D

Příspěvek upraven 11.02.16 v 22:25

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.02.16 12:17

@Veroniq Já jezdim na snowboardu už dlouho a docela dost. Taky už sem se několikrát fakt hnusně vyflákal a můžu, ač ho mám, říct, že páteřák je docela zbytečnej. Zato helma je nutnost a povinná by měla bejt. Ta už mi zachránila život několikrát. A co se módy týče, můžete mít sebehezčí outfit, ale když si pak na hlavu nasadíte růžovej nočník, tak všechna snaha marná :D A většina lidí ty nočníky prostě má :D

Pokud opravdu ale by někdo toužil po „sleek“ páteřáku a chtěl zůstat módní, doporučuju třeba páteřáky Komperdell, který vlastně fungujou jako vesta (dá se koupit i unibody nebo klasickej na kšandy).

Výhodou je, že jsou z gelovýho/pěnovýho měkkýho materiálu a nejedná se o klasickej plastovej krunýř. Mají lepší torzní vlastnosti a celkově mi přijdou pohodlnější. Taky je ale nekoupí člověk za pětikilo v Tescu :D

Příspěvek upraven 13.02.16 v 15:26

 
Ready
160 příspěvků 10.02.16 21:01

Článek o ho*ně.

„Jako aktivnímu lyžaři se mi sice bundy s obří kožešinou (pro Sportalm dost klasické) trochu příčí, pokud ale patříte spíše k těm rekreačním lyžařům a nebo je to váš styl, proč ne.“

A pokud chcete mít na lyžování džíny, tak pro rekreační lyžaře nebo když je to váš styl - proč ne.

A jak nevypadat jako koule jsem se nedozvěděla. Žádná z těchto značek mi nezaručí, že v bundě XL budu vypadat jakože mám maximálně M.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 10.02.16 21:07

Že by redakce začala postupně představovat (odtajňovat) své členy?

 
Letadýlko
102 příspěvků 10.02.16 21:09

Já mám takový sprostý návrh. Budem tyhle nehezké články prostě ignorovat. Bo psát, že jsou na houby a že by se autor měl nejprve naučit psát evidentně nemá smysl.

 
Oveeec
1368 příspěvků 10.02.16 22:50

Ale tak po dlouhé době to přineslo ovoce - autorka se odtajnila. I když kdo ví, kdo je Andrea, že.

 
Letadýlko
102 příspěvků 11.02.16 00:04

To sice ano, ale vytvoření nějakého nového profilu prostě nestačí. Ada naznačila, že tyhle články vycházejí kvůli tomu, že se čtou (respektive to lidi rozkliknou, aby si houfně zanadávali v diskuzi). Proč to čtenář rozklikne je ale vydavateli jedno - hlavně, když se kliká.
Takže pokud chceme, aby takové texty přestaly vycházet, musíme je prostě přestat číst.
(Což znamená taky to, že končím se sledováním téhle diskuze.)

 
Rajči
35 příspěvků 10.02.16 21:11

A co kdybychom fakt víc komentovali články Ady. :(
Jasně, tohle je k posrání, ale jsem pro bojkot. :D A nechci to psát pod každý redakční-lovčí-XXX článek, protože tím, že to znovu připomenu, si vlastně pod sebou podřezávám větev, neb komentovat komentářem „NEKOMENTOVAT“ je krásné oxymoron.
Jo, a za mě do zimy bunda značky Zajo. Kvalitní zpracování, lehounká, nebuřtíkatá a opravdu teplá. A ta moje má krásnou podšívku!

 
Judy24
366 příspěvků 10.02.16 22:51

Problém je, že autor není zobrazen na hlavní stránce. Tušila jsem, jak to asi dopadne, když na to kliknu, ale držela mě naděje, že to třeba psala Ada nebo třeba Jana (ta, co napsala ten báječný článek o Haute couture) nebo klidně někdo nový, kdo umí psát a zná cílovku. Ale jsem odhodlaná už se sem nevracet a neklikat znova, i když mě to fakt mrzí (ty diskuze bývají zábavné).
Ještě jsem uvažovala, že bychom to mohli začít psát @Admin Módnípeklo.cz do té báječné diskuze, kam můžeme psát nápady a připomínky…jednou jsem to zkusila a sprostě mě odignorovali, jak malé děti.

 
Rajči
35 příspěvků 11.02.16 00:26

Tak mně teď o klikance nejde, spíš o ty komentáře, komentář přece psát nemusíte. :)
Jinak, na zjištění autora před rozkliknutím článku mám taky tríček. Musíte si rozkliknout ne nový článek, ale kliknout na sekci Články v záhlaví. Tam pak uvidíte autora rovnou u názvu článku.

 
Oveeec
1368 příspěvků 10.02.16 22:54

Značka xy vyrábí pestré bundy, ale seženete i jednobarevné.
Značka yz prodává drahé bundy. Seženete i levnější, ale můžete si i připlatit.
A co pod bundu? Termoprádlo.
 Aha.

 
Čertice1
149 příspěvků 11.02.16 00:13

Myslí totiž jak na horské kafíčkáře, tak na profesionální sportovce, kteří z oblečení ždímají maximum.
I za nižší cenu dokáže šlapat na paty mnohem dražším značkám.

Takovýhle shity čítávám v Cosmopolitanech a pod., když čekám v kadeřnice a barvou na hlavě.
Redakce, ono to není lepší, ono je to čím dál tím horší!

Příspěvek upraven 11.02.16 v 00:13

 
IndyBZ
12 příspěvků 11.02.16 01:11

„Ti, kteří si potrpí na luxus a nemají hluboko do kapsy, ocení značky Bogner, Kelly, Sportalm či rakouský Toni Sailor.“

Je to Toni Sailer, po lyžaři Antonu Sailerovi. Ne Toni Sailor. S těmi opálenými mládenci v bílých zvonáčích to opravdu nemá nic společného.

 
carnifax
42 příspěvků 11.02.16 03:38

Můžete mi někdo prosím coby nelyžaři ukázat pár fotek toho horského sudu, vůči němuž se článek vymezuje?

 
BarcaAri
378 příspěvků 11.02.16 10:54

Obri Sud Javornik

 
DRW
1237 příspěvků 11.02.16 07:10

Opet blabol, ale autorka aspon napsala sve jmeno, bod za odvahu. Takze mila @andrea doporucuju Vam navrat to skolnich skamen, navstevy knihovny a pak psat do supliku. Google translator je stroj a cestina si nezaslouzi przneni (viz. jini uzivatele). A jeste neco, umim googlit neznamena, ze o problemu neco vite. „Guglit“ umi kazdy, mit znalost, jak zpravovavat informace o danem problemu, chce mit minimalne zakladni informace (cimz nemyslim, vim, kde najdu, ale nejake vzdelavani). Takze dnes opet za 5.

Ad. Andrea V., na to, ze je Slovenka ma docela slusnou slovni zasobu ve slovenstine i cestine a hlavne je skvela lyzarka, ktera hodne a rada lyzuje. Jeden muj slovensky kolega se ji dost zastava (neb je jeji spoluzak ze stredni).

 
JMaravelo
486 příspěvků 11.02.16 13:22

@Admin Módnípeklo.cz Jééé, vy máte krásné jméno :D Já jsem rád, že vidim, že diskuze někdo hlídá. Předpokládam, že vliv na PR články nemáte a na druhou stranu musim přiznam že mám škodolibou radost z diskuzí pod nimi :D - ale furt je tu ta první strana, že to je děs :D

 
JMaravelo
486 příspěvků 11.02.16 13:22

Kam se to zas připíchlo… ach jo :D

 
Ascari
315 příspěvků 11.02.16 08:11

No, sice se tu mluví o bojkotu, ale sami (nebo spíš samy :) ) víte, že pod sračkoidním článkem většinou bývá velmi přínosná diskuse plná informací, které měly být v tom článku, kdyby autorka udělala „svoji práci“. Takže já bych určitě diskuse četl dál. :)

 
Admin Módnípeklo.cz
1009 příspěvků 11.02.16 10:42

@carnifax fotografii s nahými pány jsem smazala :)
@Judy24 Momentálně se hlavní stránku redesignovat nechystáme. Pokud ale nechcete otevírat články bez znalosti autora, stačí jít přes stránku s články, kde na jméno autora zbyl prostor

Přeji pěkný den všem,

admin Josefina

 
BarcaAri
378 příspěvků 11.02.16 10:56

A nebylo by jeste lepsi reseni nechat psat clanky nekoho kdo to opravdu umi?

 
arwenn
426 příspěvků 11.02.16 10:46
???

„Autorko“ Andreo, nepište sem. A pokud možno nepište vůbec.

 
kloe
71 příspěvků 11.02.16 13:21

Nejak v poslednej dobe tu kazdy riesi stylizaciu testu pravopis novinarske umenie atd atd…tolko prispevkov pod kazdym takymto clankom celkom nechapem ked sa vam to tu tak strasne nepaci preco tu chodite a stale komentujete? toto je predsa blog nie ziadny casopis pochybujem ze niekto z autorov ma aspon vysoku skolu alebo vie nieco o pisani ale pisu…lebo ludia ako vy to stale citate, ak tak velmi bazite po serioznych clankoch preco nechodite na ine blogy? Myslim ze ucel pekla je robit osvetu hlavne tym ktory nemaju o mode ani tucha…nie pre narocne publikum a k clanku- ono vyzerat dobre na svahu sa da na jarnej lyzovacke niekde v alpach kde vam svieti slniecko a nemusite mat na sebe 10 vrstiev, teraz som sa vratila z Tatier a mala som na sebe spodne termo oblecenie hruby teply umely sveter lyziarsku bundu oteplovaky termo ponozky sal omotany od krku az pomaly po oci hrubu flisovu capicu a rukavice plus lyziarske okuliare a kapucnu a dosla som odtial a uz tyzden doma umieram v posteli ako som poprechladala a to som sa na svahu nevykecavala ale lyzovala 4 hodiny v kuse denne, milujem lyzovanie ale v takomto pocasi vazne parada musi ist bokom…

 
Karin
3401 příspěvků 11.02.16 13:43

Nebažíme po serióznych článkoch. Chceme se něco dozvědět. Něco, co ještě nevíme. Tak chceme, aby to psal někdo, kdo ví víc než my. A kdo umí dobře psát, aby se to dobře četlo.
Chodíme sem od dob, kdy jsme tu byly zvyklé tohle dostávat. Proto nám to teď chybí a chtěli bychom to tu zase mít. Jasně, můžeme jít jinam. Ale taky můžeme zkusit zatlačit na to, aby se Peklu vrátila někdejší úroveň.
Dá se to pochopit?

 
Oveeec
1368 příspěvků 11.02.16 22:56

Na jiné blogy nechodíme, protože chceme chodit na tenhle a protože si nedělám iluzi o úrovni češtiny na jiných blozích o módě. A kdo mi zaručí, že i kdyby jinde kvalita jazyka i informací byla, že ji zase nezprzní někdo, kdo si myslí, že je to úplně jedno?

Mimochodem - co se přihodilo vaší interpunkci?! :-o

 
Ascari
315 příspěvků 12.02.16 09:25

Tento „blog“ spadá do portfolia MAFRY, takže očekávání kvality jsou asi jiná než u skutečného „blogu“ fanynky módy, která z něj nic nemá.

 
BarcaAri
378 příspěvků 11.02.16 13:49

@kloe Ale prosimvas… Na lyzich se da vypadat dobre i v - 20 a bez slunicka. Jen tomu musite trosku rozumet. A to se bohuzel v tomto clanku neobjevilo.

Příspěvek upraven 11.02.16 v 13:50

 
kočka Míťa
211 příspěvků 1 inzerát 11.02.16 14:47

Nejdřív oči zazářily, když spatřily nový článek a po prvním odstavci se jim ani nechtělo koukat…nazvala bych to " komerční sdělení" = nabídka všeho, co na trhu je

 
Lalita  11.02.16 15:07

Ada, myslím, VŠ má. Někdo to psal v diskusi ještě v dobách, kdy bylo Peklo „jenom“ blog, který patřil Adě, takže už to těžko dohledám.

A náročné publikum je tu právě kvůli Adiným článkům, takže kdo stojí o módní a/nebo krejčovskou osvětu, vyprdne se na články od Andreji a jiných redakcí, ale přečte si (i starší) články od Ady.

@kloe: Nejak v poslednej dobe tu kazdy riesi stylizaciu testu pravopis novinarske umenie atd atd…tolko prispevkov pod kazdym takymto clankom celkom nechapem ked sa vam to tu tak strasne nepaci preco tu chodite a stale komentujete? toto je predsa blog nie ziadny casopis pochybujem ze niekto z autorov ma aspon vysoku skolu alebo vie nieco o pisani ale pisu…lebo ludia ako vy to stale citate, ak tak velmi bazite po serioznych clankoch preco nechodite na ine blogy? Myslim ze ucel pekla je robit osvetu hlavne tym ktory nemaju o mode ani tucha…nie pre narocne publikum a k clanku- ono vyzerat dobre na svahu sa da na jarnej lyzovacke niekde v alpach kde vam svieti slniecko a nemusite mat na sebe 10 vrstiev, teraz som sa vratila z Tatier a mala som na sebe spodne termo oblecenie hruby teply umely sveter lyziarsku bundu oteplovaky termo ponozky sal omotany od krku az pomaly po oci hrubu flisovu capicu a rukavice plus lyziarske okuliare a kapucnu a dosla som odtial a uz tyzden doma umieram v posteli ako som poprechladala a to som sa na svahu nevykecavala ale lyzovala 4 hodiny v kuse denne, milujem lyzovanie ale v takomto pocasi vazne parada musi ist bokom…

Příspěvek upraven 11.02.16 v 20:14

 
AnoNe
839 příspěvků 11.02.16 21:16

No, tak jsem čekala rozbor materiálů - který je lehký a zároveň teplý/prodyšný i neprofoukavý, jak takové materiály fungují a jak jsou vyrobené… a dozvěděla jsem se, že když budu chtít, můžu si koupit drahou bundu Bogner, Kelly, Sportalm či Toni Sailor. WTF?

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 11.02.16 22:16

Dělám to takto: podívám se, kdo je autor a jak zjistím, že je to redakce, lovec apod., tak čtu rovnou diskusi. To je mnohem zábavnější. Už se těším na něco od Ady.

 
gemidy
22 příspěvků 12.02.16 00:32

Další sra*ka… Ale divím se, že na to tolik reagujete, kdybyste to raději nechaly/i být, možná by se tu tyhle články přestaly objevovat. Ale jo, špatná reklama - taky reklama.

 
Eitak
55 příspěvků 12.02.16 00:43

@Rajči To je dobrý trik, já jsem pro neotvírání článků od redakce.

 
LCH  12.02.16 00:47

Tohle přečtu v práci nahlas :) :) :)

Myslím, že nejdůležitější pro vaše testy Andreo bude:

  • zjistit jak vysoký vodní sloupec musíte mít, abyste mohla bezpečně gecnout do sněhu :)


(vodní sloupce to je alfa a omega úspěchu, asi jako lumeny a megapixely. K čemu sloupce jsou, se asi nejvíce vyjadřují lidé od B. Goreho - nepoužívají je :) )

  • potom rozdil mezi sportovní a fashion kolekcí s kožíškem
  • k čemu vám je ve většině lyžařských oblastí Evropy Recco


(na sjezdovce k ničemu a v oblasti s výskytem lavin bude mít patrně člověk „pípák“a úplně jiné oblečení).

  • zkušenost, že deset vrstev nepotřebujete v žádném funkčním prádle, a že to co popisujete záleží na zcela jiných faktorech.
  • a zda se nedá za 10 000 Kč vybavit na lyže tak, aby to mělo alespoň trochu smysl :)

    Tímto nabízím redakci, že zcela bezplatně a nezištně provedu jejich zástupce nabídkou pražských sportovních obchodů s touto tématikou. A v rámci objektivity vcelku rád vynechám vlastní pracoviště.(Kecám, nezištně to uplně není. Nerad bych se dočetl ve svodkách, jak nějaká pekelnice zkoušela ve Sportalm výbavě a s Recco destičkou lavinové svahy).

Edit: chyba

Příspěvek upraven 12.02.16 v 08:30

 
Anutella
24 příspěvků 12.02.16 00:49
S troškou do mlejna

Dobrá je sukně pro lyžaře - ne jako módní prvek, ale kvůli zadku v teple :-) Shodou okolností si to myslí i ta Verešová… O to ale nejde. Připadá mi skvělé, že se dá snadno obléct přímo v terénu, a naopak snadno nacpat do batohu. SKHOOP vede různé délky, nepromokavost, zipované rozparky… Moje ledviny hlasují pro.
Pokud jde o krásu - kdo má cit pro proporce a barvy, ten si s tím úspěšně poradí; vymrzlým to bude jedno; a setkala jsem se i s tím, že si černou verzi kupoval muž.
Co vy na to?

 
LCH  12.02.16 01:08

@Anutella Ano, ty jsou dobré, na trhu cca 2-3 roky. Asi nejvhodnější plnění do nich je Primaloft - zahřeje a nepromokne. Materiál má strukturu jak Vatelin, ale nesaje vodu.

 
medula01
11 příspěvků 12.02.16 08:48

Tak bundy s kožešinou se musí příčit každému, kdo má v sobě kousek svědomí. Jen pokrytecký snob, který si potřebuje cosi dokazovat, si dneska obleče pravou kožešinu (pořád mám před očima tu pipku Čvančarovou na loňském FF v Karlových Varech). Dneska, kdy máme tolik hyper super kosmických matrošů, je to opravdu jen snobárna.
Poku se týče výbavy na lyže, ty největší poklady se najdou v malých obchodech… mám parádní bundu, teploučkou, lehounkou, jednobarevnou (dá se vzít nejen na sjezdovku, ale i večer někam „ven“)… Je delší, zadek je hezky v teple, s páskem (sud se nekoná), objevila jsem jí po cestě do Rakous v malém krámku v Budějovicích.
Takže sněhu zdar, klid a nohy v teple…A kožíšky nechte původním vlastníkům, sluší jim mnohem mnohem více…

 
Veroniq
264 příspěvků 12.02.16 08:58

Nejste vy náhodou ten, to… Vegetarián? :)

 
LCH  12.02.16 09:20

Jak už jsem psal jinde, člověk používající mobil a pc ztrácí tím, na čem se podílí, morální právo soudit u druhých jejich humanitu a vztah k ekologii. :)

 
Karin
3401 příspěvků 12.02.16 09:59

Alibismus.

Přestože mám mobil i komp, říkám taky, že chov zvířat na kožešinu je zhovadilost… Když už člověk musí zvíře zabít, tak by je měl zužitkovat celé. A chovat je tak, aby zbytečně netrpělo. Skutečně je to tak opovrženíhodný ná­zor?

 
Veroniq
264 příspěvků 12.02.16 10:23

Takto extrémně bych to neviděla. Žít s mobilem a počítačem se dá více či méně ekologicky zodpovědně. Takhle by taky někdo mohl tvrdit, že protože mám mobil a pc, nemám mu co mluvit do zakládání skládky ;)
Neříkám, že nesouhlasím se způsobem chovu kožešinových zvířat, ale vzhledem k tomu, že nepohrdnu jehněčí klobásou, by ode mě bylo skutečné pokrytecké opovrhovat ovčí kůží ;)
*edit: logická chyba

Příspěvek upraven 12.02.16 v 11:10

 
Karin
3401 příspěvků 12.02.16 10:55

Však já jsem taky masožrout, chodím v kožených botách a nosím koženou kabelku. Ale myslím si, že je vůči tomu zvířeti jaksi uctivější zužitkovat je takhle komplet (navíc je to i ekonomicky racionální - když už se do toho chovu investuje), než aby se z něj jen stáhla kožešina (aby nějaká marnivá číča mohla mít apartní límec) a zbytek se zahodil, nemluvě o tom stresujícím způsobu chovu…

Já vím, že třeba výroba mobilů taky není úplně fajn, ale to mám zahodit mobil a jezdit volat z budky, aby chudinky dětinky nemusely makat v továrnách? (A co by ty děti dělaly, kdyby nemohly chodit do práce? Chodily by do školy? A uživila by je máma?)

Někdy je ta volba těžká (mobil). Ale někdy zase trestuhodně jednoduchá (kožich).

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.02.16 12:25

@Karin Já tě mam prostě rád, Karin :D

 
Karin
3401 příspěvků 12.02.16 13:26

@JMaravelo A to znamená, že mě máš rád, nebo že jsem blbá? (Sorry, na internetu nepoznám ironii).

 
JMaravelo
486 příspěvků 13.02.16 15:23

@Karin To znamená, že se mi konzistentně dlouhodobě líbí tvoje názory :D Výjmečně bez ironie :D

 
medula01
11 příspěvků 12.02.16 10:51

No, jsem dokonce vegan… A protože jsme na MÓDNÍM pekle, tak ještě si přidám… také sleduji, kde a z čeho je oblečení vyrobené… takže H&M šmejd, vyrobený kdesi v Bangladéši nějakou chuděrou, co bere dolar za den nebrat a to právě především z důvodů, že se fakticky jedná o novodobé otrokářství.
Samozřejmě, pokud někdo na něco podobného nehledí, tak by ho od koupě mohl odradit fakt, že se jedná skutečně o nekvalitní šmejd.
Taktéž vybírám materiály, které jsou kvalitní, něco vydrží, oblečení buď šité na zakázku, nebo v malých sériích, ne pro velké řetězce. A ano, i na to má vliv moje přesvědčení.. Nenosím kůži, boty, kabelky, pásky kožené nemám - není třeba. Stejně jako u kožešin, dnes umíme vyrobit takové materiály, které kůži nahradí a přesto mají nekožené věci často lepší vlastnosti, nežli kožené. A třeba u lyžařského oblečení je přímo markantní, kam až technologie dospěly… tak proč toho nevyužít i u „normálního“ oblečení, ne? A jelikož je někde pod mým příspěvkem reakce, že pokud používám PC, mobil apod., pak nemám právo moralizovat, pak vězte, že mobil, internet apod. často využívám právě proto, abych abych někde mohla pomoci… vyhozený opuštěný pes, týrané kočky, jiné zraněné, týrané, zanedbané zvíře apod. Naposledy v pondělí, kdy jsem ze silnice sbírala poraněného psa a mobilem fotila RZ toho šmejda, co to udělal a volala o radu na veterinu (pes žije :-) ), šmejda jsem už napráskala…A taky přes mobil pokukuju, co je nového na MP :-)

 
Markulia
51 příspěvků 12.02.16 09:58

A poradíte mi teda prosím někdo, kam jít pro pěknou - dlouhou budu přiléhavějšího tvaru- ideálně s umělým kožíškem a ne moc drahou? (do 5 tisíc)
Díky!!!

 
Gorilka
657 příspěvků 12.02.16 11:36

@medula01 Nezapomeň, že většina těch nových materiálů je vyrobená z ropy a ropa je 100% zužitkované zviřatko.

 
medula01
11 příspěvků 13.02.16 12:50

Poměrně velká část se vyrábí z recyklovaných plastů (ano, ten původní produkt se skutečně vyrobil mj. z ropy). Ale právě proto, že využijeme vše znovu, tak další ropa už není na výrobu potřeba.
Je to tu moc hezká sonda do ne/myšlení zdejší populace, které se více zajímá o odívání (záměrně nepíšu „o módu“)… myslím ohledně nošení kožešin a podobných záležitostí… Tak nějak bylo na chvíli vidět světlo na konci tunelu, kožichy byly důkazem nevkusu a zdrojem pobavení především ve spojení s ruskými „krasavicemi“. No, a ono nic. I český „vkus“ má svoje… Ale i tady to světýlko přeci jenom zůstává, moc děkuji Karin, že asi jako jediná chápe, co jsem se to snažila všem vysvětlit…

Příspěvek upraven 13.02.16 v 13:09

 
medula01
11 příspěvků 13.02.16 15:00

tady jen malá ukázka pro zastánce kožíšků. Tahle ubožátka měla to „štěstí“, že už byla zřejmě mrtvá. Jinak stahování kůže ze stále živých (jen omráčených) zvířat není ani v Evropě žádná výjimka. Myslím, že v bundičkách jako na dalších obrázcích nám to bude taky moc slušet  

Příspěvek upraven 13.02.16 v 15:01

 
IndyBZ
12 příspěvků 13.02.16 15:51

@medula01 Odejdi Satane.

 
medula01
11 příspěvků 13.02.16 16:20

Proč bych měla? Nebo došly argumenty?

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 00:18

Kazíte jim potěšení z kožíšku ;-)

 
medula01
11 příspěvků 18.02.16 11:26

No jo, jenže to „potěšení“ je trošku kruté… ale asi opravdu došly argumenty…

 
Gorilka
657 příspěvků 12.02.16 13:24

@Admin Módnípeklo.cz Jak nevejde?!? Místa je tam dost.

 
wubica
2 příspěvky 12.02.16 14:39
v pohode

Neviem co proti tomu clanku mate, prisiel mi uplne v pohode

 
tartaletka
265 příspěvků 12.02.16 15:28

Co se to s Peklem v poslední době děje?

Dříve mi bylo líto, že „pekelné“ články vznikají pomalu, s velkou prodlevou… Teď už jsem ale prozřela. Vraťte nám staré peklo, které tvořila HLAVNĚ Ada! Peklo se zaprodalo opravdu peklu, jinak fakt nevím.

Článek jsem rozklikla, protože se svou větší velikostí vypadám ve všem jako v pytli, nebo jako sud, to je fuk. A co jsem se dozvěděla? Že tak budu vypadat i dál, protože většina bund na obrázcích stejně zase pytlovitě vypadá a ty které nevypadají, tak jistě na velikosti M a výše vypadat budou…

 
sarah123
2137 příspěvků 12.02.16 16:07

@JMaravelo
Sleek?

 
JMaravelo
486 příspěvků 13.02.16 15:26

@sarah123 Uf, díky, sem se uťal :DDD

 
LCH  12.02.16 20:20

"

Příspěvek upraven 04.06.16 v 08:04

 
Karin
3401 příspěvků 12.02.16 21:10

A můžu já jako spotřebitel pro ty dělníky reálně udělat víc, než že si ten mobil koupím jednou za deset let, když doslouží? Mám zahodit komp a jít dělat manuálně? Já fakt nevím… Nemyslím si, že se problém špatných pracovních podmínek vyřeší, když pár nadšenců bude žít bez techniky…
Nicméně bych to opravdu nesměšovala s brutální výrobou kožešinových doplňků. Tam je to řešení mnohem jednodušší.

 
Gorilka
657 příspěvků 13.02.16 15:03

@medula01 To mě má šokovat? Že ty jsi nikdy nestahovala králíka?

 
medula01
11 příspěvků 13.02.16 15:45

Ne, proč bych měla? Kožíšky ani kůži nenosím a maso nejím… Proč bych měla něco zabít nebo častěji jen přiomráčit (běžný postup na farmách), mrtvé zvíře odhodit na hromadu, nebo ještě stále živé nechat dlouhou dobu někde na hromadě s ostatními umírat, abych si pak část jeho mrtvoly omotala okolo ramen?
Vyrostla jsem na horách (pár km od Vrchlabí),lyžuji ráda… na lyžích jsem byla ve dvou letech… pamatuji éru silonových šponovek, pletených palčáků a další „retro“. Stejně jako hromada mých známých, kamarádů nebo rodiny… Materiály byly v porovnání s dneškem naprosto strašné, těžké, snadno promokly… a to nemluvím o tom, jak mizerně se vše shánělo. Ale nějak nikoho nenapadlo si nějaké mrtvoly okolo sebe motat. Dnes, když máme super výběr, materiály, o kterých se nám před 30 a více lety ani nesnilo, tak si určitá sorta lidí musí dokázat (a všem ukázat) „já na to mám“. A přesto se bez nic obejdeme, takže opravdu je to jen a jen snobárna.. a před podobnými obrázky je dobré jen zbaběle zavřít oči (v tom jsme my opravdu mistři). A luxus od Bognera se dá pořídit i bez mrtvol, já pokukuji tady po tom kousku.. ale určitě najdu ještě něco hezčího… bundička

Příspěvek upraven 13.02.16 v 15:46

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 00:21

Králíci se chovají hlavně na maso. Zužitkují se komplet. A jejich chov i smrt vypadají úplně jinak než kupříkladu chov a smrt norků. To vy ale jistě víte.

 
Gorilka
657 příspěvků 13.02.16 15:50

@medula01 Takže si na oplátku pořídíš zimní bundičku za 15 tisíc aby jsi dokázala že na to máš? V té bundě je peří - to jsou zase další mrtvá zvířátka ;-).

 
medula01
11 příspěvků 13.02.16 16:04

NN, jenom ukazuji, že i luxusní oblečení lze pořídit bez kožichu. Po bundě pokukuji a sháním něco podobného (jen za jinou cenu). U peří je to na diskuzi, sice „vlastník“ zůstane na živu, i tak se na farmách ke zvířatům chovají různě. Podobné je to i s vlnou, angorou apod., je prostě třeba pečlivě vybírat, kdo odkud bere… Společnosti, které odebírají od ověřených firem (farem) se rády pochlubí, že jejich dodavatelé dodržují welfare zvířat. Zrovna Bogner ale nikde nic podobného neuvádí… Ale třeba Hugo Boss přestal používat kožešiny a hrdě to hlásá… prostě se snaží si vylepšit pověst… taky jsem na chvilku zapomněla, že šil uniformy pro Wermacht…

 
LCH  13.02.16 17:51

@Karin A řeší tu situaci koupit kožich jednou za deset let, či žít bez něho? :)

 
medula01
11 příspěvků 13.02.16 18:11

Žijte bez něho :-) Když se nebudou kožešiny prodávat, nebudou farmy a z nich obrázky, jako jsem dávala já (a ten je ještě velmi mírný).. Nepotřebujeme je, už ne… ani na oblečení na zimu, na sport, prostě na nic. Možná, že někteří ubožejší jedinci tak max. pro pocit, že jsou „lepší“.

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.16 00:23

Co s kožichem?

 
LCH  13.02.16 23:53

@medula01 spíš to tu zasmrádlo fanatismem…

 
medula01
11 příspěvků 14.02.16 16:43

Ale to ne, jiný názor není přeci fanatismus… chápu, že někdo stále věří tomu, že lištičky se mají na farmách dobře, nikdo je nestresuje a pak jsou rychle a bezbolestně usmrcené. No, já jsem se mnohokrát na vlastní oči přesvědčila, že tomu tak není, odtud můj názor na kožichy. Podobně je to u mne i ne/jezením masa například. I když tu se mnou skoro nikdo nesouhlasíte, přesto je (většina) příspěvků v dejme tomu relativně slušném tónu… Fanatismus vypadá jinak, věřte mi.

Příspěvek upraven 14.02.16 v 16:44

 
jiturka
60 příspěvků 14.02.16 13:55

Ad spodní prádlo: Doporučuju cokoliv z merina. Mám tílko od Icebraker a od milého jsme si v deden mrazivý den, kdy fičelo a sněžilo, půjčila na běžky vlněné (merino) podvlíkačky a asi mě docela zachránily. Taky, toto oblečení nesmrdí to po jednom dni nošení! :-) A dá se snést i na holé kůži.

 
aailyyn
807 příspěvků 14.02.16 20:21

Musí tady ta vata na objednávku fakt vězet? A když už musí, nemohl by to napsat někdo, kdo by to zvládl trochu rozumněji? Tohle je prostě příšerně šroubovaný, víc vidět už to být nemůže…

 
ToteVierzig
31 příspěvků 15.02.16 07:37

Špatný článek a chvílemi ještě horší diskuze… Ztráta času.

 
bosorkáňa
215 příspěvků 16.03.16 11:51

Jéjda, takže už se kecá i do sportovního oblečení :D JUCH :)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Předkolekce podzim/zima 2014-15

Ne, nedělám si legraci, návrháři právě teď skutečně představují... Celý článek

Decentní jaro

Letošním trendem je colorblocking ve výrazných barvách: oranžová,... Celý článek