Co nosí opravdový frajer!

24.08.16 | autor Ada

Pod minulým článkem kolegy Králíčka jsem si pěkně početla v komentářích: jeho rady, že by se místní chlapstvo nemělo bát nosit originální sluneční brýle nebo náramky, přišly některým z vás málo frajerské a inspirativní. Kdykoli se podívám na jednoho svého kamaráda, který k veškerému oblečení zarytě nosí aerodynamické sportovní brýle, zdá se mi, že pro některé to muselo být inspirativní až až. Ale jsem ráda, že je na Pekle tolik čtenářů, které zajímá něco víc než běžný nadprůměr. Takže, pánové, víte, co byste měli nosit na podzim, abyste byli skutečně in?

Podotýkám, že tento článek nemá být žádná srandička na téma "podívejte se, co za hrůzy chodí na přehlídkách, a zase hezky zalezte do bezpečných vod". Moc ráda bych viděla muže, kteří by se uměli odvázat a skutečně si najít inspiraci u Vivienne Westwoodové nebo Yohjiho Yamamota. Vzácně takového potkám a v takovém případě mám sklony neslušně civět. Stačí detail.

Všechny obrázky jsou z kolekcí na letošní podzim a zimu. Už jsou i novější, ale ty jsou až na příští jaro a léto.

Saint Laurent: fintivý rocker

Máte rádi uhlazený rock, nejlíp se cítíte v Londýně, na svět se díváte zásadně přes sluneční brýle a váš úsměv nikdy nikdo neviděl? Kolekce Hediho Slimaneho čerpala inspiraci z doby, kdy se poslouchal glam rock, punk rock a disco. Návrhář všechno spojil do modernizovaného mišmaše kožených bund, sametových sak a nápadných košilí. Hubené nohy obuté ve špičatých perkách výhodou!

style.com

style.com

Versace: ledový muž

Pastelové barvy a povětšinou chladné ladění doporučuje na tuto zimu mužům Donatella Versace. Myslím, že v Česku je dost světlých typů, kterým by to slušelo... Bílé či krémové oblečení je bohužel trochu nepraktické, ale ta modrá je krásná. (A svetr se dá uplést, kdyby čirou náhodou v obchodech na trendy barvy zase zapomněli.)

style.com

Donatella vyzkoušela i další netypické barvy, světlou i tmavou fialkovou. Colorblockingové kabáty očividně hned tak z módy nevyjdou a na ulicích je přitom prakticky nevídám. Škoda, jsou totiž pěkné i v neutrálním řešení (šedá s černou, béžová s černou).

style.com

Yohji Yamamoto: pokreslený ninja

Urban ninja je odrůda gothic ninja subkultury. Jestli vám ty pojmy nic neříkají, podívejte se na fotky. Černá, japonský minimalismus, volné střihy, praktické boty. Inspiraci zaručeně najdete na přehlídkách japonských návrhářů, například zde slavného pana Jamamota. Ležérní modely jsou doplněné liniovými kresbami a japonskými nápisy.

style.com

Muže, kteří v módě využívají prvky tohoto stylu, občas potkám. Minimalismus a volné japonské střihy také vyhovují některým hipsterům, kteří je míchají se svým osobním stylem.

style.com

Moschino: komiksová kresba

Opakem k černé tajuplné módě je kolekce značky Moschino. Vybrala jsem jen tři ukázky, ale každý model je tak jedinečný, že by tu klidně mohly být všechny. Tady by si vybral muž, který má rád za a) barvy a za b) vtipné nápady. Vezmete obyčejné sako nebo bomber, ušijete je z výrazně barevné látky a domalujete tak, že zdálky vypadají jako dvourozměrná kresba. Stejně se dají upravit boty (nějakému postaršímu rozšlapanému modelu by to i pomohlo) nebo džíny. V kolekci ovšem byly i nepokreslené modely, samozřejmě ve výrazných barvách, například kobaltově modré kalhoty či oranžové tričko s potiskem, nebo třeba tyrkysová mikina, oblek s psychedelickým barevným vzorem... V kolekci jsou i dámské modely, takže pokud vám bláznivé barvy vyhovují, doporučuji k prohlédnutí nezávisle na pohlaví.

style.com

Paul Smith: barevné bloky

Máte rádi jasné barvy, ale ujeté komiksové ztvárnění nekonvenuje vašemu stylu? Návrhář Paul Smith je klasik, který však umí oživit tradiční pánské oblečení svěžími nápady. Někdy se drží neutrálnějších barev, ale na letošní podzim zvolil výrazné odstíny hnědé, oranžové, zelené. Některé modely jsou víceméně neutrální, doplněné třeba jen oranžovými ponožkami nebo podšívkou saka, na ukázku jsem ovšem vybrala ty výraznější. Barevná kombinace vlevo je naprosto úchvatná, a jasně barevné pruhy na neutrálním pozadí, což je případ kabátu vpravo, je podle mě nadčasová. A je vcelku jedno, kam ten pruh nebo prvek dáte... Zajímavě by vypadal i vodorovný pruh táhnoucí se přes tělo a rukávy, nebo barevné revéry a knoflíky.

style.com

Ralph Lauren: sexy polárník

Tradiční kabáty a bundy z beránka, svetry a válenky v luxusním provedení, kabáty, saka, vesty a na závěr přehlídky smokingy; k tomu pečlivě uhlazený styling. Hoši z přehlídky RL působí dojmem, že při štípání dříví by se přizabili a jejich doménou jsou spíš večírky v horské chatě pro horních deset tisíc... ale barevné ladění první poloviny kolekce je velmi hezké a je to úplný opak modročerného zimního moru. A beránkový letecký bomber je na chlapech úžasně přitažlivý.

style.com

Givenchy: barevné akcenty

Další pohrávání s barevnými prvky si můžete najít v kolekci značky Givenchy. Většinou je docela umírněné, např. v podobě sytě rezavého lampasu, barevně odlišného límce nebo abstraktního potisku na bundě.

style.com

Na některých modelech ovšem rezavá převládá. Je to barva, která je skoro neutrální (je to v zásadě jen obyčejná hnědá!) a vešla by se i do šatníku muže zatvrzele nosícího hlavně nenápadné odstíny. Podzimně barevná bunda na podzim, klidně v kombinaci s černým a šedým zbytkem outfitu, ani není žádná velká frajeřina. Na českých ulicích by tak ovšem vypadala.

style.com

Gucci: rokoko 21. století

Kdyby dnes v pánské módě platila stejná pravidla jako v rokoku, nosilo by se něco takového. V rokoku platilo, že mužská móda má být stejně zdobná jako ženská, a obě pohlaví tak nosila barevné látky, výšivky, krajky, šperky a vůbec všechno, co si mohla dovolit. V moderním pojetí by to mohl být třeba růžový bomber s výšivkou, kabátek s vyšívanými květinami, nápadně vzorované látky, střapce místo šály a zdobné obutí.

style.com

style.com

Haider Ackermann: sametový drsňák

Ackermann má svou vlastní estetiku, na které staví své kolekce. Má rád tmavé, nenápadné barvy, jako jsou šedá, černá nebo v tomto případě tmavě olivová; na druhou stranu má také rád lesk, třpyt a neobvyklé vzory. I pro ženy navrhuje úžasné kolekce plné zajímavých nápadů, kterým se nedá říct jinak než ackermannovské.

style.com

Napadá vás při prohlížení modelů z přehlídek tradiční "to už je moc" nebo "tohle běžný člověk přece nemůže nosit"? Zamysleli jste se někdy, proč vlastně? Proč je to moc a nedá se to běžně nosit? Kvůli posměchu, takový člověk by moc vyčníval (což je špatně proč?), vypadá to přihřátě, vypadá to povrchně (nějak podezřele nad tím oblečením přemýšlí)? Nechci provokovat, zkrátka by mě zajímalo, jaké myšlenkové pochody na toto téma mají čtenáři Módního pekla, kteří jsou přece jen na jiné úrovni než čtenáři z Novinek a spol. ;)

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
stricc  24.08.16 16:09

Mně se to většinou docela líbí. Všechno ne, ale když se tu prezentuje dámská móda, připadá mi přijatelný tak jeden model a kdo ví jestli, tady nejmíň takových pět nebo šest.

Příspěvek upraven 24.08.16 v 16:09

 
barvinok
356 příspěvků 24.08.16 16:25

Paul Smith je dokonalý!
Prinútiť tak chlapov nosiť viac farieb…

 
czechfashionisto
30 příspěvků 28.08.16 04:14

@barvinok Muži se barev nebojí, barvy se nikde neprodávají. V Háemku mají občas kabát v nějaké křiklavé barvě, ale to je tak asi všechno…

 
Inkoust
5 příspěvků 02.09.16 10:58

Naprosto souhlasím a trohu si přisadím. Léta jsem měl jedno velmi tmavě hnědé triko, které už prostě dosloužilo a rok nemůžu nikde žádnou podobnou barvu najít, protože je jenom černá, tmavě modrá, tmavě zelená a pak fosforové :D

 
rozmazlená
33 příspěvků 24.08.16 16:31

Ano, napadá. Nevadí mi, že by v tom člověk vyčníval nenapadlo by mě že je povrchní a ano, ta fialová na mě působí opravdu značně přihřátě a na chlapech se mi hrubě nelíbí. Ale mě se především nelíbí valná část těch modelů jako celků. Na fotkách vidím sposutu krásných věcí (kabát od Ackermanna, bunda, kalhoty a oblek od Givenchy, kabát a bunda od Laurena), ale nelíbí se mi celek, který je předváděn a ve kterém mnoho krásných kusů na první pohled zaniká. Proto si říkám „to už je moc“. A upřímně celkový dojem ve většině případů zhoršují i pánové, kteří oblečení prezentují.

 
Accuracy
16 příspěvků 25.08.16 10:10

@ rozmazlená:
Já myslím, že o tom je návrhářství. Na jeden model nacpat co nejvíc inspirativních prvků. Dohromady tak vznikne něco neskutečně přeplácaného, ovšem běžný člověk si z toho převezme jen něco, barvu, vzor, střih kalhot, materiál saka… Aspoň myslím, že to není Ready-to-Wear.

 
kolúch
445 příspěvků 24.08.16 17:19

To čierne s kožou fajn. A seriózne si neviem predstaviť ako to musí mať poukladané v hlave slečna, ktorá si pri pohľade na chlapca v žltých gatiach a satenovej bundicke s drakmi povie ten je sexy :D Alebo rovno toho chcem za otca mojich deti.

 
MP scully  24.08.16 17:30

Krasny clanek a inspirativni modely - polarnik, hunaty modry svetr a zelenkavy kabat v kombinaci s lososovou se mi opravdu libi a umim si tyhle modely v pohode predstavit na ulici, klidne treba i na mem manzelovi (nema problem vzit na sebe ruzovou nebo cervenou lnenou kosili v lete, v zime treba fialovy svetr, takze barvicky by urcite skousnul :), nemyslim si ale, ze se neco takoveho letos na podzim a v zime dostane do beznych obchodu, coz je skoda (bezny obchod = treba Marks and Spencer, Benetton atd., nemam na mysli tu uplne nejlevnejsi konfekci jako HM ci NewYorker). Rokoko, blaznive potisky, oranzove lampasy a japonske habity jsou na mne uz trochu moc, ale to bude spis mym vekem, na vrstevnicich si to predstavit neumim, na triadvacetiletem hipsterovi v pohode :)

Příspěvek upraven 24.08.16 v 17:32

 
benyka
4236 příspěvků 24.08.16 17:30

Tak jsem ani tak dlouho nečekala (Gucci) - na kostkované papuče po dědečkovi. :-) (Ano, vím, že tak jenom na první pohled vypadají.)

 
Brunhilde  24.08.16 18:06

Začala bych od siluety, takže mně by stačilo, kdyby se pánové oprostili v první fázi od džíny-bunda siluety aspoň tak, že by víc nosili kabáty a saka. Mnoha by to velice pomohlo, protože u kvalitních střihů by zmizely i ty různé nedokonalosti jejich postav (ano, myslím hlavně panděra).
Jinak musím znovu opakovat, co už jsem zde napsala u jiného článku: v Praze dobrý, ale zkuste si v tom vyrazit na ulici v Bruntále.
Já osobně s tím nemám problém, samotné se mi nejvíc líbí asi ta tvorba japonského návrháře, sama k podobnému stylu inklinuji taky, pokud to jen trochu jde.

Příspěvek upraven 24.08.16 v 18:06

 
Agraynel
9 příspěvků 24.08.16 18:12
...

Nejsem chlap, ale z těch prvních obrázků mě jímá hrůza, když si představim, jak narvaný varlata v tom ti chlapci musejí mít… a nebo je nemají :D jinak je fakt, že trocha originality by neuškodila mužům… ba ani ženám :) zrovna dneska jsem si tak prohlížela lidi, co kolem mě chodili a 80% z nich vypadalo jak přes kopírák - smutné…

 
JMaravelo
486 příspěvků 24.08.16 18:36

Paráda, díky Ádo :D Mně se líbí všechno. Teď ještě kde to koupit :D Třeba Gucci hned ty první kalhoty vpravo. NE-ŘE-ŠI-TEL-NÝ PROBLÉM! Ani očko!

Há Emko v čechách už dost rezignovalo a přebírá vyřazený hadry z předroku 89 do kterejch sem tam hodí novou kost, TOPMAN tu prodává jen vyřazený ptákoviny ze světovejch skladů za směšný ceny, ZARA je předražená a zas tak úžo taky neni… Občas se dalo něco vyhmátnout třeba v New Yorkeru, C&A, Marks n Spencer… Poslední dobou ale jen samý „výprodejový“ hadry. Podzimní kolekce je obměna 3 věšáků na měsíc, doplněna masivním letním výprodejem z roku 1995 východní provenience + random kousky velikostí XXXXL. Mužský obchody mi přijdou naprosto tragický a fakt nevim, kde mam ty dobrý kousky kupovat. Za tipy budu rád.

(doufam, že si někdo z prodejců všimne, že v těch kolekcích nejsou mužské ultraslim legíny a jiné napodobeniny pánských kalhot Robina Hooda a začne prodávat taky něco jinýho. Co nosí tlustý lidi? Taky legíny? Nechodí ven? Nevím… )

Příspěvek upraven 24.08.16 v 18:39

 
Lezu
26 příspěvků 25.08.16 08:36

Tlustý lidi jezdí nakupovat oblečení do Ameriky do Hilfigera..(žádné módní výstřelky, ale aspoň seženou svetry/trička/kal­hoty v jiné než modré nebo černé barvě). Také za přijatelnou cenu ke kvalitě. Z něčeho jiného, než je akryl a polyester. O nějakém progresivním obchodě u nás nemám páru:-(

 
Brunhilde  25.08.16 10:28

U nás nakupují obézní pánové na stánku, stánkaři jsou velice pružní a průběžně se přizpůsobují poptávce. Podle toho to pak vypadá.
Pokud vím, šije nadměrné velikosti i Blažek, ale do jakého čísla si netroufnu soudit.
Můj muž i synové jsou hubení a vysocí a běžná konfekce jim není, takže chodíme pro prodloužené délky tam. Svého času tuhle rozmařilost provozoval i OP Prostějov.

 
PerMonik  25.08.16 10:31

Ahoj JMarvelo, možná Jozef Sloboda by Vám sednul :) nebo SistersConspiracy. Jenom musím upozornit, že to je dražší oblečení, ale ne nedostupné a nemají nijak extra odvážné kousky (a momentálně má SistersConspiracy výprodej), na které si občas člověk musí zvyknout nebo se k nim propracovat (rozuměj „pronosit“ :). Obě značky mají buď jenom pánské oblečení nebo se orientují spíš na muže.

 
JMaravelo
486 příspěvků 25.08.16 15:31

@PerMonik Ahoj PerMonik! :D Díky za tip a čas. Samozřejmě Sisters znám, bohužel tady už jde o „designer's“ a podle toho, jak zmiňujete, vypadají i ceny. I když je to ve slevě, můj limit na tričko s mým způsobem života je 250 korun, jinak je to snobárna :D Samozřejmě mám i dražší trvanlivé kousky, ale na běžné nošení a poflakování se mám jiný budget. Furt mám za to, že jsem mladý a tak způsob odívání „zmuchlat-zahodit“ s tim, že vystřídám co nejvíc podle nálady se úplně nestotožňuje s kalhotama za 5000 :D Proto miluju levnou konfekci, ale není to snadný, není :D

 
PerMonik  25.08.16 16:01

Úplně chápu, oblečení je to drahé. Jenže to jsme v průšvihu…např do H(adrárny) a M(izerný) nechodím vůbec, měli potíže s nefér pracovními podmínkami v Uzbekistánu a Bangladéši a pak mě taky znepokojila výstava v Drážďanech „Fast Fashion“, takže bych Vám ještě tak leda poradila sekáče (jenom na pátrání v nich musí být nálada)
anebo
v zahraničí fungují půjčovny oblečení, tož vyčkejte, ono to k nám také dorazí, snad…možná… :) (pokud už to k nám nedorazilo a mně něco uniklo!)
uvádím jenom pro kouknutí:
www.themscollection.com (holky) a www.themrcollection.com (kluci)
a fungují i další :)
https://thestylishstandout.com/…lothes-from/
Nicméně jsem Vám teď moc nepomohla…

 
system_error
815 příspěvků 24.08.16 18:58

Strašně se mi líbí ten kabát od Ralpha Laurena a ledoví muži, ta modrá s bílou je nádherná.
Fintivý rocker má taky něco do sebe, ale tyhle úplně úzké kalhoty se mi líbí jen na malém množství mužů. Stejně jako jinak nádherná fialková od Versace na mě působí dost nemužně. To by musel mít ten chlap charisma jak blázen, aby to přebil.
Což je samozřejmě možné, ale ten model ve světle fialkové to fakt není (ani asi nemá být, já vím, ale stejně)

Příspěvek upraven 24.08.16 v 19:01

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 24.08.16 18:59

První čtyři jsou čistý Jagger a Prince :-D Na takové se snad i s gustem kouknu, pokud to umí nosit. Lauren a Givenchy ujdou, ten zbytek mi přijde jako typická šokující molomóda.

 
Morrighan
1298 příspěvků 24.08.16 19:14

Nejvíc se mi asi líbí sexy polárníci a ten efekt dvojrozměrné kresby u komiksáků je velice zajímavý :)

 
dagur
263 příspěvků 24.08.16 19:18

Mám kolegu, kterého si ve většině modelů umím představit, i když nosí trochu umírněnější, ale veselé a nápadité kousky - např. modré úzké (ne superúzké) kalhoty a modré boty s červenými tkaničkami a k tomu košile, které mají vždy zajímavý detail - třeba jen vnitřek výpustkové kapsičky z barevně kontrastního materiálu. Osobně se mi líbí všechno kromě fialových outfitů a rokoka, přehlídkové modely přece musí být trochu nadsazené, je to inspirace.

 
stiet
5 příspěvků 24.08.16 20:20

No, sama bych rada nosila vetsinu z toho. Chlapy v tom videt nechci. Je to obleceni pro zenske, navlecene na vycouhlych teenagerech. Muz ma neco vazit (tak 75 kilo minimum). Nechci, aby mi kosile kterehokoli dospeleho muze byla mala. Mam hrozne rada originalni zjev, at je to kdokoli. To ale vypada jinak - jako cokoli, v cem se Jeff Bridges objevi ve filmu Big Lebowski, cokoli, v cem vystupuji Jan Haubert, Justin Sullivan, Nick Oliveri nebo Bob Dylan, cokoli, v cem se da videt Karel Schwarzenberg, a cokoli, v cem byl kdy vyfoceny Joey Ramone. Pokud me na ulici napadne, ze bych se na nejakeho muze koukla jeste jednou, pak je to nakonec vzdycky nekdo, kdo vypada, jako kdyz v jeho meste neni holic (varianta pro ty s vlasy - nechat prerustat a obcas zastrihnout od kamaradky, varianta pro ty se zbytky vlasu - pravidelne odstranovat svepomoci) a obleceni tam jde sehnat jen v loveckych a rybarskych potrebach, pripadne ve skrinich po znamych. Ano, vim, ze existuje dress code a ze prehlidky jsou obchodni prezentace - tady jsou ale k videni jen puvodne chlapske veci, ktere uz tak nejak jsou po skrinich vsude na svete, nakombinovane pro holky. Noveho nic.
Fialova je ok, zase jednou Big Lebowski, tak jak v ni chodi Dude. Tihle 2 typci z mola, to je ale spis Jesus Quintana. Fakt ne.
Ninjove jakztakz, v metru bych jim to ale asi prisedla…

 
JMaravelo
486 příspěvků 24.08.16 20:32

@stiet Mně se líbí holky s hnědýma očima a neměly by mít krátké vlasy. Taky mám rád koblihy s marmeládou a vůni tabáku. Moje oblíbená barva je modrá. Taky jsem si rád přečetl co se vám líbí a nelíbí, i když v metru bych si raději přečetl něco jiného.

 
Lezu
26 příspěvků 25.08.16 14:34

Milovník dlouhovlásek, jaké klišé…

 
JMaravelo
486 příspěvků 25.08.16 15:25

@Lezu (Mně to je ve skutečnosti fuk, ale pssst :D )

Příspěvek upraven 25.08.16 v 15:26

 
Ascari
315 příspěvků 25.08.16 08:53

Co proboha znamená „muž má něco vážit“?

 
Brunhilde  25.08.16 10:30

No asi od těch zlatých cihel, co má v kapse saka/kabátu/kap­sáčů, v každé jednu symetricky, aby ho nebolela záda pochopitelně.

 
DanaP
89 příspěvků 25.08.16 11:12

To znamená, že by mu z toho saka neměly vyčuhovat nohy jako párátka. Byť ve značkových kalhotách.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 25.08.16 15:19

@Ascari mě by jenom zajímalo - to je grammar nazi poznámka nebo fakt netušíte, co tím autorka chtěla říct? :-D

 
Ascari
315 příspěvků 28.08.16 22:54

Ne, to je užaslá poznámka ze všech nejužaslejších, že nějaká povrchní kráva hodnotí „kvalitu“ muže podle toho, jestli to je-není kus chlapa vyjádřeno v kilogramech. Jestli totiž tady někdo přijme tezi, že tzv. „nohy jako párátka“ nerovná se chlap, tak jsme na absolutním začátku celé debaty, kdo může nebo nemůže za to, jak vypadá.

A zopakuji názor, že autorky tezí typu „správný chlap má jako chlap i měřit/vážit“ jsou povrchní krávy.

Příspěvek upraven 28.08.16 v 22:56

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 29.08.16 04:15

Hm… takže jste i zároveň proti protipólu „že ženskou má být za co chytit“ a podobně? Nevím, jaký má autorka názor, mluvím tedy za sebe - osobně preferuji ženy i muže, kteří nedostatky své postavy a naopak přednosti umí vyzdvihnout oblečením, tedy opticky dotvoří svou postavu k té „ideální“. To platí pro velmi nízkou váhu a subtilní postavu stejně, jako pro postavu plnoštíhlou. A vracíme se tím zpět opět k tomu, zda oblečení podtrhuje osobnost či obráceně (že většina žen upřednostňuje spíše maskulinní typy, to není věc povrchnosti, ale zcela prosté biologie, stejně jako většina mužů upřednostňuje ženy výraznějšími ženskými rysy - širší pánev, tj. boky a zadek vůči užšímu pasu a prsa)
Takže? není ta kritika v zásadě o tom, že každý bychom měli mít soudnost v oblékání?

Příspěvek upraven 29.08.16 v 04:20

 
Ascari
315 příspěvků 30.08.16 22:00

Já jsem „svůj typ“ nikdy neměl, každá moje partnerka byla vždy úplně jiná. Rozhodně nemám A PRIORI nastaveno nic jako „ženskou má být za co chytit“. Ano, je mi jasné, že to je elementární biologie, ale tato elementární biologie je - řekněme - regulovatelná, protože každý jí přikládá jinou důležitost. Danny DeVito má metr padesát, Seth Green o něco málo víc. Vídám spousty párů, kde „on“ má 65 kg a „ona“ nějakých 90 kg. Když se páry rozvádí kvůli neshodám, hádkám a elementární neschopnosti spolu vyjít, už je jim ta mužná hruď a velký kozy nanic. Já jsem si manželku vybral podle neskutečných vlatností, a když jsme se poznali, neměla „ideální váhu“ podle různých měřítek (BMI atd.). Ale asi jsem jeden z mála, který nezastává názor „žena má být/mít to a to“.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 31.08.16 00:49

Ok, nejste jako většina. Na soudnost ohledně oblékání/to jestli člověk dělá styl nebo styl podtrhuje člověka, jste ale neodpověděl…

 
DanaP
89 příspěvků 29.08.16 14:22

@Ascari Budete se muset smířit s tím, že běžné české ženě se bude líbit spíše vypracovanější typ muže, na rozdíl od zženštilých a hysterických gayů. To se nedá nic dělat.

 
VandaRybna
3249 příspěvků 30.08.16 12:30

„povrchní kráva“ to je nějaký nový trendy obrat zde na MP? Já abych jako byla in.

 
VandaRybna
3249 příspěvků 30.08.16 12:28

Muž má vážit a měřit toliko, abych mohla ve stoji spatném čelem k němu položit svoji hlavu na jeho svalnatou hruď.

Ale třeba když si jdu koupit zmrzlinu, tak je mi úplně jedno kolik ten prodavač váží a měří.

 
Ascari
315 příspěvků 30.08.16 21:52

Děkuji, že jste mi podpořila relevanci mého názoru a dotyčného termínu. :D

 
Jill07
58 příspěvků 24.08.16 20:22

Paul Smith! Ach!

 
stiet
5 příspěvků 24.08.16 20:36

Opomnela jsem ten kostym Supermana nebo Spidermana? - to by slo, tenhle typ humoru mi obecne chybi. Vice ruznych -manu, kun a lisek s pracickama.

 
Evženie
168 příspěvků 25.08.16 01:36

Jejej, nikdy bych nevěřila, že zrovna Givenchy přijde s něčím, co by můj muž opravdu nosil (má rád oranžovou a rezavou). Já bych byla i pro ledové modely, ale hlavní slovo má nositel…

U fialových modelů to je samozřejmě teď spíš extravagance, ale to je jen zvyk. Byly doby, kdy chlap v růžové košili/tričku vyvolával posměch, pak to byl najednou horký trend (nějak 2006/7, jestli se pamatuju), a dneska potkávám v růžové košili či triku muže velmi často a nijak zženštile nepůsobí. Je pravda, že fialová je barva, kterou neunese každý, ale řekla bych, že to platí i u žen, kdo chce nosit (zejména světlou) fialovou a nebýt přitom něžná květinka, musí vědět, jak na to.

 
XIII
36 příspěvků 25.08.16 03:09

Proč to nejde nosit? Protože s pravidelností hodnou lepší věci v tom člověk nakonec vypadá jako komický padouch z toho sitcomu o Batmanovi, který se vysílal v šedesátých letech .

Jinak ovšem bez mučení přiznávám, že sám už drahně let toužím po valašském či slováckém vyšívaném kožichu. Jenže jednak nevím, kde ho sehnat, a druhak by mi v něm v Praze bylo vedro. ;)

 
stes  25.08.16 08:02

Co já bych dala za ten fialový a zelený kabát…

 
JMaravelo
486 příspěvků 25.08.16 08:20

@XIII A „třeťak“ byste v něm vypadal možná jako divadelní postava. Musel byste za něj dát docela ranec, aby dosahoval zpracováním na dnešní módní uhlazené a barevně jednotné standardy. Představa je často hezká, ale skloubit ji někdy s realitou je pak takřka nemožné, nebo velkou oklikou.

(Samozřejmě nevím, jaká vaše představa je, pravděpodobně máte v hlavě úplně jiný kožich, toto říkám jen na základě toho co mohu vyčíst z vašeho příspěvku.)

Příspěvek upraven 25.08.16 v 08:22

 
Lennh
511 příspěvků 25.08.16 08:21

Nejsem unesena z toho sametu a zlatych bot, ale ostatni se mi celkem libi, nejvice Yohji Yamamoto. Pridam jeste osobniho favorita - pravidelne se mi velmi libi panske kolekce Comme Des Garcons.

 
Holkavbotech
93 příspěvků 25.08.16 09:08

Mám kamaráda, který nosí modely jako na fotkách. Zkombinované jako od návrháře na molo a umí to nosit. Lidi na něj čumí, ale jemu to nevadí.
Nedokážu si ale moc představit, že by to pro něj bylo tak jednoduché v menším městě než je Brno.

 
DanaP
89 příspěvků 25.08.16 11:09

Líbí se mi všichni, akorát u „rockera“ bych dodala „ODPORNĚ“ Hubené nohy obuté ve špičatých perkách…

 
Malý Prso
7 příspěvků 25.08.16 12:54

Je to perfektní! Strašně se mi to líbí. Jelikož se často pohybuji mezi umělci, model triko - džíny naštěstí moc nevídám, chce to mít trochu hravou mysl a představivost a hned to jde a pán nemusí být gay aby se o oblečení zajímal, chtějí být originální ale zároveň to všem sluší a jsou mnohem víc sexy než průměrný trouba z metra. Chci víc barev a funku a punku a temných ninjů, svět je hned krásnější :D díky za super článek.

 
bmnm
66 příspěvků 25.08.16 13:17

Moc líbí :-)

 
Bibicat
4 příspěvky 25.08.16 13:26

Me se to libi, ackoliv sama nejsem buhvijak odvazana v mode a nejsem zrovna zdatna v kombinovani, tak silene, frajerske a rebelske kombinace se mi libi moc. Kez by jich bylo na ulicich vic…

 
Kleopetra
9 příspěvků 25.08.16 15:27
Každý človek by mal mať svoj štýl.

Ale tieto ukážky sú fakt dosť desivé. Z niektorých by sa síce dalo čo-to povyberať, celkovo však na mňa z toho kričí opačný extrém (ku kurzu, ktorý na česko-slovenských uliciach muži ponúkajú) - s cieľom byť za každú cenu iný nakoniec takto „zrichtovaní“ muži dosiahnu len cieľ, že sú pomerne smiešni… A smiešny muž, to je ozaj úbohá kreatúra.

Příspěvek upraven 25.08.16 v 15:28

 
Bettz  25.08.16 16:25

Přiznám se, že mi to absolutně nelíbí. Ne proto, že bych snad preferovala ponožky v sandálech a takové ty hnusné kostkované kalhoty, to vůbec ne. Mám ráda upravené muže v hezkém oblečení, ale tohle mi přijde moc.
Nedokážu si představit muže, který by vynesl světle fialový oblek. Ani nikoho kdo by vypadal dobře v saku s květinami. Celkově na mě ty outfity působí přeplácaně a značně „přihřátě“. Nevypadá to dobře ani na těch modelech, kteří mají perfektní postavy a povětšinou krásné rysy. Tak co pak běžný chlap?
Docela se mi líbí gothic ninja, skvělý styl pro mladé kluky, kteří mají alternativnější styl oblékání.

 
Jill07
58 příspěvků 25.08.16 17:08

Myslím, že to člověk nemusí vzít tak, jak to leží - spíš se inspirovat. Zkusit barevný rolák nebo kabát, nějaký kousek s odvážnějším vzorem než je proužek nebo kostička, a podobně…

 
Shiro
354 příspěvků 27.08.16 00:38

A potom jsou tady ti přihřátí čtenáři, kteří nad tímhle slintají snad ještě víc než nad reklamou Andrew Christiana. A já se k ním hrdě hlásím!

 
Shiro
354 příspěvků 27.08.16 00:29

Ado byla byste tak laskavá a dělala, články tohohle typu častěji? Dlouho jsem nezažil takhle orgazmatický článek o pánské módě.

 
z maloměsta
49 příspěvků 27.08.16 19:38

Gothic ninjové jsou super, i když potkat je u nás v podchodu, asi bych se přitiskla ke graffiti a dělala, že tam nejsem…
a proč ví c mužů nechadí originálně oblečených? myslim, že těch, kteří mají nějakou opravdovou osobnost, a tudíž by měli co kreativně projevovat, není tak moc. a mužů, kteří se zajímají o módu, je zrovna u nás taky celkem málo, takže pravděpodobnost, že se ty dvě menšiny protnou, je celkem mizivá…

 
MarryJu
69 příspěvků 27.08.16 21:11

Me to nadchlo. Kazdy ma svuj vkus a kdyz ma stesti a moznosti, tak i styl.Pro me rozhodne lepsi, nez nazehleni oblekovi, kteri maji za vrchol frajeriny vytahnutou podsivku v kapsicce;-)

 
lindiste
347 příspěvků 30.08.16 06:17

Jak z Červenýho trpaslíka. Ale dobrý ;)

 
VandaRybna
3249 příspěvků 30.08.16 12:23

Moschino rozhodně nejslušivější.

 
tipek
5 příspěvků 16.09.16 08:00

Tak mě se tomoc nelibi ja nosim sportovni věci teplaky adidas a sportovni bundu uvazanou kolem pasu toje muj styl)

 
leninablahova
3 příspěvky 23.09.16 22:40

Báječný! Víc barevného oblečení v obchodech! @czechfashionisto má pravdu, sehnat pro muže cokoliv mimo škálu černé, modré, šedé, občas khaki nebo hnědé, když dostane nákupčí odvahu, to je boj a většinou musíte vyrazit za hranice.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

7 věcí, se kterými v létě frajeřit

Základy. Basics. Neutrální barvy. Šedá. Modrá. To už jste určitě... Celý článek

Pražský módní týden 2013 - 1.

Určitě víte, že fashion weeky se aktuálně nekonají jen v New Yorku,... Celý článek