Jarmily na nohy: v čem (ne)chodit do fitka?

06.01.16 | autor Lovec inspirace

Od Novýho roku cvičím! Klasický novoroční předsevzetí. Nejdřív jsem valila oči při placení permanentky. A podruhý při pohledu na to, co si na sebe lidi vezmou. Vždyť podle Instagramu fitko vypadá jako přehlídka sexy koček ve sportovní podprsence a osvalených borců s pekáčem buchet! Jenže poctivá česká posilovna, to je jiný kafe.

Prosím, už ne…

Krátké kraťasy pro chlapy už svoji dobu zažily. Když v tom nevypadá dobře McConaughey, tak nikdo!

McConaughey Zdroj: www.mirror.co.ukMcConaughey Zdroj: www.mirror.co.uk

Za pomerančovou kůži a těch pár kil navíc možná nemůžete. Za výběr oblečení však ano. Krátké kraťásky, přilnavé legíny a odvážné topíky s rozvahou!

Ano, máte se hodně rád, ale to není důvod nosit megíny – pánské legíny. Pokud všem nechcete vystavovat na odiv svůj kulečník, vezměte přes ně kraťasy.

Zdroj: http://www.esquire.comZdroj: http://www.esquire.com

Vzpěračský úbor opravdu nechtě až na vzpěračské závody.

Kšiltovka je typ čepice obsahující kšilt, neboli stínítko zabraňující oslnění zraku. Jakou funkci plní v tělocvičně, ne­vím.

Paní kšilt a sultánské kalhoty doplnila postříbřeným děrovaným topíkemPaní kšilt a sultánské kalhoty doplnila postříbřeným děrovaným topíkem

Pánská tílka s velkým výstřihem. Tohle triko za vás mluví stejně jako megíny. Vaše svaly ostatní uvidí i v triku, fakt.

Ne každý se chystá na páse uběhnout maraton, ale pantofle a žabky nechte na doma.

Zkombinovat 4 pekelnosti v jednom outfitu, to už je umění. www.vk.comZkombinovat 4 pekelnosti v jednom outfitu, to už je umění. www.vk.com

Obří sluchátka. V posilovně je fajn slyšet i něco jiného než Rockyho 4.

Zdroj: www.bodybuilding-area.comZdroj: www.bodybuilding-area.com

Výrazný make-up a rtěnky šetřete na diskotéku. Po prvním utření ručníkem stejně budete vypadat jako Joker.

Zdroj: www.health.comZdroj: www.health.com

Fitko není čtenářský klub. Prostě si vyberte jedno nebo druhý. Cvičit a číst na 100% dohromady nejde.

Kniha do posilovny nepatří. Nicméně klobouk dolů za kompatibilitu. Zdroj: www.jessbanda.wordpress.comKniha do posilovny nepatří. Nicméně klobouk dolů za kompatibilitu. Zdroj: www.jessbanda.wordpress.com

Co v posilovně rozčiluje vás? A v čem nejradši cvičíte vy?

Autor

Lovec inspirace

Už nemůže bezeslovně sledovat mediální kauzy, sociální sítě a svět blogerů. Svou identitu nemá důvod odhalovat, stejně už nemůže být tak populární jako Ada.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Dahllie
2222 příspěvků 06.01.16 13:30
 
MP pohodarka
48 příspěvků 06.01.16 18:02

Dala bych bod i za vyber obrazku :)

 
emef
2051 příspěvků 07.01.16 15:30

Nemohla byste tento obrázek vkládat pod každý článek redakce, lovce inspirace a podobných identit? :-D

 
Amun
888 příspěvků 06.01.16 13:31

Otevřela jsem, viděla jméno autora, sjela dolů, přečetla komentáře u obrázků a je mi jasné, že článek se číst nevyplatilo. Doporučuji aspon jednou navštívit fitko :D A hlavně konečně vyměnit redaktory MP! :D

 
Oljí
15 příspěvků 06.01.16 13:32

Jejej, to zase někdo po dlouhé době vyrazil cvičit! :-/ Raději bych se nejdříve rozkoukala, než po první lekci běžela domů k počítači psát tak omezený článek. Pro mladé holčiny do dvaceti to může být možná dobré, ale my starší bychom rádi třeba přehled sportovního oblečení, vychytávky, aplikace pro sport… To už jste vedle, že? Proč? Protože máte za sebou první lekci a oči navrh hlavy.

 
vrrttt
34 příspěvků 13.01.16 08:29
Tahle stránka se jmenuje módní peklo

Dobrý den,

ráda bych upozornila, že tahle stránka se jmenuje „Módní peklo“, nikoliv „jak si správně vybrat sportovní podprsenku“ nebo „jak si ušít jupku“ - na to si kupte Burdu.. 'Ano odborné články tu vždy byly a mají své místo. Ale MP nikdy nebylo jen o nich - naštěstí - protože jinak by to byla docela nuda.

 
BarcaAri
367 příspěvků 06.01.16 13:34

To jako vazne? A to vam neni blbe se pod takovy clanek podepsat?

 
bosorkáňa
215 příspěvků 06.01.16 13:34

Jé, já mám taky jednuradu do fitka - hlavně pro autora/autorku… Když jdete do fitka, cvičte a nečumte akorát kolem, co kde lítá. Z některých těch keců se mi fakt potvrdilo, že sport jste viděl/viděla z jedoucího vlaku a to ještě hodně blbě.
A pak jednu radu mimo fitko: už nikdy nic nikam nepište, prosím!

 
Atlacoya
2146 příspěvků 06.01.16 13:39

Proč by se v posilovně nemohlo číst? Když se může u běžícího pásu koukat na televizi.

 
opal_k
99 příspěvků 07.01.16 16:15

Tak já čtu prakticky všude, ale v posilovně zrovna ne. Jednak by měl člověk myslet na to, co dělá, aby to dělal správně (správně dýchal, neprohýbal se kde nemá atd.), jednak jsem někde četla, že když se na ty namáhané svaly myslí, tak je cvik účinnější(?). Vzhledem k tomu, že délka „pobytu“ na jednom stroji je relativně krátká, fakt pochybuju, že si v reálu někdo při cvičení čte. Pás je něco jiného, pohyb je jednoduchý, stereotypní, dlouhý… no a na tu telku se dá i vyčerpaně zírat, ne tak soustředěně jako na knihu.

 
Kassasndra
33 příspěvků 11.01.16 11:50

Pokiaľ niekto cvičí na stroji, tak sa naozaj nemusí sústrediť na to, aby sa neohýbal, kde sa nemá. Správne dýchanie zvládne každý aj pri čítaní knihy. Myslenie na namáhaný sval naozaj účinnosť nezvyšuje. Ale celkom nechápem, ako sa niekto môže popri cvičení vôbec sústrediť na čítanie. To si potom naozaj nenakladá dostatočne a cvičenie nebude mať účinok.

Btw. pán na fotke možno len oddychuje. :D

 
opal_k
99 příspěvků 11.01.16 16:39

Taky předpokládám, že odpočívá.

Nicméně stojím si za tím, že pokud člověk cvičí na stroji, měl by si sakra dávat pozor, aby se neprohýbal třeba v bedrech.

 
Betty J.
2031 příspěvků 06.01.16 13:57

Zdá se, že jediné, co člověk potřebuje k tomu, aby se stal autorem článků na Módním pekle, je znalost pravopisu slova permanentka. Zůstává ovšem trošku záhadou, proč právě tento výraz, nikoli třeba používání košatých souvětí, či umění rozvíjení myšlenek, je oním prubířským kamenem, jenž osvědčil Lovcovu schopnost spisovatelskou.
Maně mě napadá, není-li autorka v nějakém blízkém vztahu s provozovatelem těchto stránek - její výkon svou kvalitou na poli tvorby textu mi připomíná jazykově korekční počin dcery majitele nejmenovaného českého nakladatelství, jež z textu vymýtila bizarní sirotky zhlížející se v zrcadlech, aby je nahradila syrotky bizardními, již se v zrdcadlech vzhlíželi (dlužno dodat, že na kvalitě vlastního textu tento zásah již příliš mnoho šrámů nezanechal, jen mu dodal oné, ehm, bizardnosti - pokud by měl někdo zájem nechat si znásilnit oči i mozek, pošlu odkaz na inkriminované dílko).

Edit - chybějící písmeno

Příspěvek upraven 06.01.16 v 14:08

 
CrazyRider
1088 příspěvků 06.01.16 14:00

Tak tomu se říká duševní průjem. :)

Edit: Pardon, překlikla jsem se, to není reakce na Váš příspěvek, ale na ten článek. Váš příspěvek je naopak trefný.

Příspěvek upraven 06.01.16 v 14:02

 
Betty J.
2031 příspěvků 06.01.16 14:06

@CrazyRider: děkuji, už jsem zvažovala užití koňské dávky Endiaronu a živočišného uhlí.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 06.01.16 14:24
Proboha...

K fitku: jakožto odpůrkyně fit aktivit jsem fitko už pěkně dlouho nenavštívila.
Když už jsem tam byla, neměla jsem vůbec čas ani náladu koukat po ostatních.
Pokud se nechám zlanařit k návštěvě, tak jdu jako obvykle na jógu - tj. v dlouhém triku a legínách a nějakých sportovních botách (na józe je fajn, že se cvičí na boso nebo v ponožkách).
A postřeh ke kšiltu: člověk se cvičením docela dost zapotí - v mládí jsem nosívala šátek jako čelenku, skalní aerobičky nosily i speciální froté čelenky - předpokládám, že paní má ten kšilt z toho samého důvodu.

Příspěvek upraven 06.01.16 v 15:36

 
opal_k
99 příspěvků 07.01.16 16:00

Původně jsem ani nechtěla řešit jednotlivosti při kvalitě celého článku, ale když jste to zmínila, též se hlásím ke kšiltu. Neteče mi pot do očí, sluší mi víc než čelenka a nesvítí mi zářivky do očí…

 
arwenn
426 příspěvků 06.01.16 14:34

:D achjo…

 
pabylka
881 příspěvků 06.01.16 14:39

Ked už si neviete odpustit potrebu napisat článok nevalnej kvality, nešlo by to prosím aspon bez tých básnickych otázok na konci? Tie ma vždy dorazia.

 
DeerskinDoll
24 příspěvků 08.01.16 12:21

A co na to Jan Tleskač?

 
Femme.Fiere
41 příspěvků 06.01.16 15:34

Kvůli lidem, co si jdou na měsíc plnit novoroční předsevzetí, tam pak není k hnutí, tak se na to, lovče, vykašli rovnou hned.
A odpovím na tu tvoji nevědomost :-) V kšiltovce chodím taktéž, z jednoho prostého důvodu. Při běhání se hodně potím a když ji nemám, stéká mi to po celé hlavě, což je značně nepříjemné. Kšiltovka pot saje, doma si ji přeperu a problém je tímto vyřešen. Do fitka lidé nenosí nejlepší hadry, protože on člověk moc nevoní (k nevíře), když od tam odchází. A jestli tě ještě něco zajímá, klidně se zeptej (nejlépe dřív než něco napíšeš). Sportu zdar.

Příspěvek upraven 06.01.16 v 15:48

 
panmeloni
23 příspěvků 06.01.16 16:41

Taky nesnáším ty lednové návaly ve fitku. Zvlášť v protikladu k vylidněnosti před a během Vánoc.
Fakt trapnočlánek. Doufám, že ty fotky jsou aspoň koupené z nějaké galerie, protože zdroj ani u jednoho nevidím.

edit: překlep

Příspěvek upraven 07.01.16 v 18:29

 
Cinkitoo  06.01.16 15:36

Možná běžte radši proházet vjezd. Celý ulici. Místo fitka i místo psaní.

 
Slavoj
27 příspěvků 06.01.16 15:44

Já miluju ty slepice, co jdou do fitka, nepadne z nich ani kapička potu a jejich cvičení sestává z čumění okolo a tím to končí. A pak v šatně očumují podruhé. Takovým doporučuju místo fitka třeba kavárnu s výhledem na hlavní třídu. A úplně nejvíce mi asi vadí ta hovorová řeč, kterou je to psané.

Příspěvek upraven 06.01.16 v 15:47

 
Bublajzz
28 příspěvků 06.01.16 16:20

Někdo se tu snaží napodobovat kousavou Adu a je z toho velká trapnost.

 
Gabriela238
17 příspěvků 06.01.16 16:22

Myslím si, že se autorka marně snaží napodobit Adino Co nenosit na ples atd. Bohužel jí to moc nejde, protože Ada psala tyto články s tím, že takto chodí spoustu lidí.
Upnuté kraťasy jsem snad nikdy na žádném muži v posilovně neviděla, to stejné se vzpěračským úborem. Na obřích sluchátkách nevidím nic špatného, obzvlášť, když jsou bezdrátové, je to ve fitku praktické, protože vám nikde nezavazí šňůry. Tričko s výstřihem - no ne že by se mi moc líbilo, ale protože bývá hodně volné, není tolik vidět, jak se člověk potí.

 
Lola  06.01.16 16:25

Tak tohle se náhodou povedlo, líp už se o kvalitě následné spisby vyjádřit nelze.

 
CokeLady
96 příspěvků 06.01.16 16:43
 
Veroniq
263 příspěvků 06.01.16 16:55

A proč by se nedalo v posilce číst, když má někdo zřejmě čas fotit ostatní? :D
Do fitka nechodím, ale tady je vidět, že autor článku ho zná jen z instagramu…

 
Terezzkaa
5 příspěvků 06.01.16 17:58

Nechápu co mate neustále za problém. Kdyby stejnej článek napsala Ada nikdo ani nepípne, jakmile si dovolí psát a nebo dokonce rýpat někdo jinej, strhne se tu lavina hejtu. :D Neříkám, ze článek je veledílo, ale některý věci ve fitku mi taky vadí viz. Pánský tilka a koukajici bradavky z kterých ego, testosteron a pot strika ze všech stran, nebo ženský hrdě narvany v leginach.

 
Femme.Fiere
41 příspěvků 07.01.16 08:27

Článek je pitomej, že by proto ty negativní komentáře? :-)

A názory typu - Kdyby to napsala Ada, tak byste… nechápu - Ada sama byla mnohokrát „hejtována“ když použiju Váš slovník.

Příspěvek upraven 07.01.16 v 08:31

 
JMaravelo
486 příspěvků 07.01.16 09:40

@Terezzkaa Já teda už do fitka nechodim, přesně kvůli takovejmhle lidem, co řeší co mam zrovna na sobě, jestli je to vhodné pro tu danou sezonu, jestli moje boty nejsou náhodou na basket místo do fitka apod a proč nosim tílko když mi z toho leze bradavka.

Ale pokud jsem si tam vzal volné tílko s hlubokym výstřihem, ze kterýho mi tu a tam vyskočí, bylo to z čistě funkčního důvodu. Ono když běžíte maraton nebo si dáte hodinovej set, tak vám totiž vedro fakt je a čim míň toho na sobě máte, tím, alespoň z mého pohledu, líp. Jestli si myslíte, že to je od toho, abych na vás cákal testosteron a nějak vás namotával na svoje sexy tělo, tak ste vedle. Nevim jak ostatní tady, ale já když dřu, vypadam hrozně. Lituji vás pak v bazénu, kde to je jedna bradavka vedle druhý. Nebo když si dou kluci zahrát fotbal v létě, chraň bůh aby si sundali tričko.


K článku: Ačkoliv je fakt děsnej a plnej blábolů, možná by nebylo opravdu špatný zamyslet se, čím se liší česká kultura posiloven a cvičících lidí od těch zahraničních, protože jistě bysme tam několik stereotypů typických pro náš kraj našli. A to i v módě a archetypech cvičenců. Jenže to by byl asi článek už do nějakýho sportovního magazínu.

Přidávam video:
https://www.youtube.com/watch?…

Příspěvek upraven 08.01.16 v 08:58

 
Korppi
23 příspěvků 07.01.16 19:35

A to je zajímavé. Já třeba chodím na jógu, kde se nevyskytuje žádný muž. Podle vaší teorie by tam všechny ty ženy „narvané“ v legínách musely být lesby, protože koho jiného by se svou hrdostí měly chtít oslňovat?

 
Rajči
35 příspěvků 06.01.16 18:36

Nic jiného než sračku jsem nečekala. Ale co tam dělá fotka paní s rozmazaným makeupem fakt nechápu. Nic nenaznačuje, že by chodila do fitka. Ani to blbé potítko nemá.
Příště si to pište na ten váš Instagram.

 
Karin
3401 příspěvků 07.01.16 09:27

Jasně že to není paní z fitka, tuhle fotku vám vyplivne Google, když budete potřebovat ilustrační fotku rozmazaného mejkapu (smudged makeup) pro případ, že by si ctěná čtenářka náhodou neuměla představit, jak vypadá rozmazané líčení…

 
Lachenauerin
544 příspěvků 06.01.16 18:45

Obepínající pánské kalhoty mi sice také připadají nevkusné, nicméně výraz „kulečník“ jako (asi) eufemismus pro pánské přirození je v nevkusnosti spolehlivě předčí. Jako pardon, ale fakt fuj…

Příspěvek upraven 06.01.16 v 18:46

 
Isca
958 příspěvků 06.01.16 18:46

Dokumentační materiál k příslovím „Když dva dělají totéž, není to totéž“ a „Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí“.

Edit: interpunkce

Příspěvek upraven 06.01.16 v 18:48

 
chekotay
410 příspěvků 06.01.16 19:07

Ach Bože! Zítra jdu zametat vajgly před barák, mám si na sebe vzít modrou nebo zelenou monterblůzu? Lovče inspirace, poraď! Nejlépe náhodným výběrem z Instagramu.

 
Veroniq
263 příspěvků 06.01.16 19:14

S ohledem na to, že je zima, je určitě vhodnější volit modrou, zelenou šetřete na jaro. Jinak bych se orientovala především podle toho, která barva vám lépe ladí k pleti a smetáku. A hlavně, přes megíny si vezměte kraťasy!

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.01.16 08:00
Monter blůza

Osobně bych doporučovala oranžovou. Ta má při úklidových pracech tradici :-)

 
Siv11
164 příspěvků 06.01.16 19:27

Mě to pobavilo :-). Všem místním haterům navzdory :-).

 
lluucc
2 příspěvky 06.01.16 20:26

Autor, pripadne autorka, by si zaslouzil/zas­louzila pojmenovani nejakym sprostym slovem. Presne kvuli takovym dalsi sproste slovo jako je autor, se pak lide neodvazi do fitka chodit a nebo velmi brzy prestanou. Uplne nejlepsi totiz je, kdyz se ve fitku sejdou dve slepice, co tam celou dobu sedi a cumi a pomlouvaji ostatni, aniz by z nich ukapla kapicka potu.

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 06.01.16 20:36

Drahý autore/drahá autorko, a nebudete příště náhodou hodnotit nemocniční outfity? To se mi jeví po tomhle textu jako jediné logické řešení.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.01.16 08:08
Nemocniční outfity

Mojí mamince se „poštěstilo“ pobývat v nemocnici. Sestřičky měly na sobě blůzy, dlouhé kazajky a bílé kalhoty. Ty kazajky bývají v pastelových barvách
Na oddělení (dětském), kde se často vyskytuji, nosí sestřičky často, kromě kazajek, infantilními motivy pomalovaná trika a bílé kalhoty. Je to veselé, vzbudí to úsměv a myslím si, že pacientům se to líbí.
Takže za mne dobrý - člověk už skoro nepotká sestřičku ve škrobené zástěrce a čepečku, který byl pro tuto profesi charakteristický.

 
Karin
3401 příspěvků 07.01.16 09:41

Ta uniforma, kterou zmiňujete v poslední větě, byla počátkem 90. let zrušena (za mohutného nesouhlasu žákyněk, kterým se nové úbory nelíbily :D ). Na škrobené čepečky se všechny těšily. Staré stejnokroje byly náhodou krásné.

Příspěvek upraven 07.01.16 v 09:41

 
Brunhilde  07.01.16 09:45

Jo, v pornu se to hodně vytěžovalo, asi se jim to líbilo?

 
Karin
3401 příspěvků 07.01.16 09:52

V pornu se to vytěžuje dodnes; ano, mužům se to líbí, protože to ženám prostě sluší :-)

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.01.16 09:48
Uniforma sester

Sestřičky do určitého věku vypadaly v uniformách s čepečkem půvabně. Ovšem později dámy s nadváhou v určitém věku, květákovitou trvalou vypadaly trochu nepatřičně.

 
Oveeec
1368 příspěvků 07.01.16 18:54

A proč? Edit: reaguju na @Lucienka. Proč by to nemohly nosit starší dámy s nadváhou? Nemyslím si, že by je halena a absence čepečku nějak vytrhla. Jasně, mladým sluší asi skoro všechno líp, ale tak jestli se starší dámy s nadváhou nechystají zrovna do porna (i když proti gustu…že)…

Příspěvek upraven 07.01.16 v 18:57

 
Lucienka_M
216 příspěvků 08.01.16 08:13
Starší sestřičky

Možná vzpomínka z pobytu v rehabilitačním ústavu v pubertě. Bylo to zdravotnické zařízení, takže chod zajišťovaly sestry. Všechny byly v stejnokrojích - modrých šatech, bílých zástěrkách a čepečcích. Sloužily také dvě starší dámy (tehdy mi tak připadaly, možná byly v mém současném věku). Jedna měla asi tak 100 kg, květákovou trvalou a na obličeji bradavice. V stejnokroji vypadala, s prominutím jako ropucha. Ta druhá měla asi 80 kg a 180 cm. Také jí stejnokroj neslušel. A navíc měla lýtka porostlá bujnými černými chloupky. Tehdy mi připadalo, jako by si ten stejnokroj natáhl muž.
Myslím si, že halena a kalhoty by oběma slušely víc.

 
Oveeec
1368 příspěvků 08.01.16 09:12

Uznávám :)

 
DRW
1229 příspěvků 06.01.16 21:53

@Lovec inspirace
Pls, prestante psat radoby clanky, nejde to cist. Ten dnesni neni ani vtipny, ani realitu popisujici. At je to, jak chce jedine ve fitku lide oceni snahu, ze i tloustik / hubenour cvici a jeste vic, kdyz tam chodi dele nez prvni tyden ci mesic po 1. lednu. Nikomu nevadi v cem tam lide chodi a je jedno zda ta tlusta pani je, jak klobaska v leginach a uplem tricku, protoze v jeji velikosti mozna uz nebylo, ale je oceneno pravidelnymi navstevniky, kdyz vydrzi a ty leginy na ni za par mesicu plandaji. Ale to vy asi nepochopite. Fitka, bezci a ruzne sportovni aktivity nejsou prehlidkou krasnych tel v poslednim modnim vykriku. Co se oceni je, ze tam nechodite ve spocenem a nepranem obleceni a pouzivate antiperspiran­t/deodorant. Asi tak.

Příspěvek upraven 06.01.16 v 21:55

 
kolúch
445 příspěvků 06.01.16 22:17

To mi pripomenulo ako v našej bytovkovej posilke raz cvičil chlapík v súprave spodného prádla. Asi šiel z práce alebo čo a nechcelo sa mu ísť hore do bytu prezliekať, tak sa tam vyzliekol a bolo to dosť komické… Odvtedy sme ho prezývali Slipy :D

 
Fatabuna
148 příspěvků 06.01.16 22:48

Slipyyy, Slipyyy, Slipy je náš kamarád…

 
Cleira
112 příspěvků 06.01.16 22:20

To je tak, když si jde někdo třikrát zacvičit do fitka a místo cvičení, které je pro něj moc náročné, vymýšlí krávoviny…
Až bude mít autor něco odcvičeno, ledacos asi pochopí.
A možná zjistí, že sexy kočičky ve stylových oblečcích se chodí do posilovny jen vyfotit a ostaní tam z nich máme srandu. :-)

 
Brunhilde  06.01.16 22:44

On-ještě-někdo-chodí-do-fitka?

 
pabylka
881 příspěvků 06.01.16 22:47

Ja chodím do obyčajnej posilnovne.

 
Cornero
386 příspěvků 08.01.16 04:49

Musim rict ze najit skutecnou posilovnu je dnes docela tezke. Posilovnu mam stejne jako lidi v mem okoli zazitou jako zarizeni kam se chodi posilovat tj. je to hlavne zelezarna. Soucasna zarizeni kde je tricet rotopedu behacich pasu 50m zony s balancnima podlozkama a balonama pricemz drepvaci stojan nebo misto na mrtve tahy tam maj jen jedno to jsou proste fitka pro klientelu s docela jinym cilem

 
Shiro
354 příspěvků 06.01.16 22:53

Zpocení svalovci v legínách a tričkách s velkými průramky, přes které je vidět prakticky všechno…
Dámy (popř. ostatní zde přítomní gayové), znáte nějaký lepší důvod, proč do fitka chodit?!

 
Čertice1
149 příspěvků 06.01.16 23:07

Nechci se přidat k té vlně kritiky, možná bych byla trochu mírnější, žádné veledílo to samozřejmě není, ale… to nemá Mafra na korektora, krucinál??? To se nedá číst!

 
Oveeec
1368 příspěvků 06.01.16 23:11

Ale no tak! Jako článek je to prapitomej, ale drtivá většina těch fotek se v zásadě moc neliší od People of Walmart nebo fotek sandálů v metru, na který koukáme vesměs rádi, ne? A to, že je sem někdo dá, ještě neznamená, že sám necvičí. Jak říkám, je to naprosto o ničem, ale reakce se mi zdají zatím asi nejdrsnější, přitom bylo podle mě hůř…

 
chekotay
410 příspěvků 07.01.16 01:01

Jenže zatímco obchod nebo metro je „společnost“, tělovýchovné zařízení si můžeme představit jako svého druhu specializovaný klub. A zatímco do obchodu či metra chodíme všichni (a je tedy ohleduplné přizpůsobit svůj oděv obecně sdíleným konvencím), do tělocvičny chodí jen lidé, kteří tam míní cvičit (+ ti, kteří tam míní pomlouvat ostatní, jak nám tento článek ukázal).
Je to prostě rozdíl mezi veřejným a neveřejným. A tenhle článek je jen dalším ze série trapných faux pas - za poslední měsíc už se bezejmenným přispěvatelům podařilo kopnout si do filmového kostýmu a úboru vyznavače specifického hudebního stylu. Když to řeknu jinak, tito anonymové se trefují do různých subkultur, zatímco Ada kritizovala obecnou nekulturu.

 
Oveeec
1368 příspěvků 07.01.16 19:00

@chekotay Ale ani posilovna není tak úplně neveřejná. Taky se tam jednoduše nedělá spousta věcí, kterou třeba člověk doma dělá běžně. Taky jde o přiměřenost úboru vzhledem k příležitosti, a to lze hodnotit taky všude. Ale ne že bych se chtěla autorky zastávat, je to jak říká @Lola - poslední dobou se to nedá číst. Vždycky se ještě ze zvyku zaraduju nad novým článkem a pak zjistím, že je to tohle.

 
Lola  07.01.16 06:49

@Oveeec Jeden prapitomej článek = žádnej prapitomej článek, ale zdá se, že se nám tady rozmohl takový nešvar…
Kdyby se prapitomé články v poslední době nestaly spíše pravidlem než výjimkou, reakce by rozhodně nebyly tak vyhrocené.

Příspěvek upraven 07.01.16 v 16:34

 
carnifax
42 příspěvků 07.01.16 02:43

Kdyby v té posilovně aspoň byl a nafotil tam teda to popisované peklo, tak by se dala ta frustrace pochopit, ale postahovat za požírání chipsů fotky vygůglované nejspíš na základě slov gym + hell, to jen dodává na dementnosti celému tomu slintu.

 
Femme.Fiere
41 příspěvků 07.01.16 08:40

Přesně!

 
Brunhilde  07.01.16 09:43

Když jsem ještě chodila do fitka, vadilo mi akorát, že někteří jedinci nedbají na hygienu. Evidentně ty zpocené hadry po příchodu domů strčili/y do tašky a tu zakopli/y hluboko pod postel, aby ji opět aktivovali/y před další návštěvou. Cyklus odhaduji tak na 1 měsíc, dle intenzity zápachu.
Kupodivu počet mužských smraďochů i uleželých žen byl zhruba stejný. Sama jsem se tudíž o oděvy svých spolucvičenců nezajímala, protože jsem k tomu neměla prostor. Řešila jsem jen své čichové receptory a tak jsem tam přestala chodit, protože jsem se přistihla, jak fanaticky drhnu celé náčiní předtím, než jsem je vůbec začala používat. Nakonec jsem totiž víc čistila než cvičila a tak jsem usoudila, že toto drhnutí můžu klidně provozovat i doma a zadarmo.
Podotýkám, že to nebylo žádné lowendové fitko stvořené někde ze sklepa periferního paneláku.

Příspěvek upraven 07.01.16 v 09:59

 
Pirek
6775 příspěvků 07.01.16 10:46

Já nesouhlasím s tvrzením, že to Matthewovi v šortečkách (tohle už fakt nejsou pouhé šortky) nesluší. Rozhodně je to lepší než ty jakože vzpěračské dresy níže.

 
vendousek
11 příspěvků 07.01.16 19:40

Souhlas, McConaughey vypadá dobře i v těch kraťáscích.

 
Magpy
92 příspěvků 07.01.16 11:03

Já být tebou lovče, tak tam makám a nečučím na lidi a nefotím je. Ono by se taky mohlo stát, že tě nějaký ten borec v trikotu nebo zmalovaná slečna propleskne a to, že ses jim vysmála v článku a máš na sobě superpadnoucí cokoli ti nebude nic platný. (Nabízí se otázka, co vlastně na sobě máš, protože odsuzuješ krátký kraťasy, mimochodem docela dost praktický legíny… ty jo v čem ty tam vůbec cvičíš?)

 
Karin
3401 příspěvků 07.01.16 12:21

Gentleman věnuje se fysickému cvičení v občanském oděvu, by nemístným obnažováním svým nebudil nelibou pozornost obecenstva.

 
Veronika Barchen  07.01.16 14:13

Gabriela Soukalová sa líči na všetky závody, je tým známa ako jedna z mála športovkýň a vzhľadom k tomu, že rovnako pekne vypadala aj po získaní olympijskej medaile, tak by som sa toho líčenia do fitka nebála. Máme predsa aj vodeodolné líčídlá.

Inak január je presne ten mesiac, keď je vo fitkách vidieť práve hore citované exampláre, nič prekvapivé. Koncom februára to opadne a skalní športovci môžu pokračovať vo svojom tempe. To je to, čo mňa irituje viac než oblečenie. Lekcie sú prispôsobované začiatočníkom, pretože títo „nadšenci“ obsadia všetky volné lekcie bez ohľadu na náročnosť.

 
DRW
1229 příspěvků 07.01.16 17:14

Nebyla bych tak prisna, znam nekolik zen a muzu, kteri nemaji tela jako atleti (docela jsou slusne oplacani), chodi pravidelne cvicit, v narocnych lekcich jsou za exoty jen v tom lednu a unoru, kde nove prichozi po nich pokukuji, coze tam delaji ti hrosici, ale oni v pohode zvladaji cele lekce a novacci odpadaji. Vsechno je relativni.

 
Oveeec
1368 příspěvků 07.01.16 19:03

Páni, kupodivu se mi nelíbí, že se maluje. Vždycky jsem obdivovala sportovkyně, že v tom zápalu je jim právě jedno, jak vypadají, a tuhle „volnost“ jsem jim tak trochu záviděla (tak jasně, nikdo mě nenutí se malovat, ani netvrdím, že slečna nedává do výkonu všechno jenom proto, že si namalovala čáru na víčko).

 
Cornero
386 příspěvků 08.01.16 04:53

To ze se Soukalova maluje bych nebral jako nejakou bernou minci. Kdo kdy videl nejake rozhovory s ni tak seznal ze ta holka muze byt sikovna a nejakym zpusobem hezka ale zadna studnice modrosti to neni. Kdybych chtel byt jo uprimny tak bych rekl ze moc hloupejsich sportovkyn neznam

 
Réza4  07.01.16 14:19

„Krátké kraťásky, přilnavé legíny a odvážné topíky s rozvahou!“ - Žádám o vysvětlení, co je v tělocvičně špatného na legínách (mimochodem, ony existují jiné legíny než přilnavé?) Dobře se v nich cvičí, nikde neplandají, nezamotáte se do nich a na některé druhy cvičení se vysloveně doporučují. Já jsem až do teď měla pocit, že legíny jsou původně sportovní oděv a i já, která legíny na ulici místo kalhot nemám ráda, tak cvičit v ničem jiném nechodím.

 
Lachenauerin
544 příspěvků 07.01.16 17:41

Mne na tomto článku mj. štve, že u leckoho může docela slušně přispět k utužení představy, že pokud není člověk za všech okolností půvadný a elegantní, tak ať raději do tělocvičny neleze. Nedejbože, aby byl při cvičení ještě celý ufuněný, červený a zpocený. Moc dobře vím, o čem mluvím. Sice nepotřebuji hubnout, ale cvičit (jakožto člověk s astenickou, neosvalenou konstitucí) ano; a proč raději cvičím doma nebo běhám v parku? Protože přesně o toto, jakožto plachý introvert, nemám zájem: o kritické pohledy ve stylu „panebože, jak to ta ženská vypadá; vždyť má úplně nevhodné oblečení…“
A co jsem si tak všimla, opravdu mnoho lidí si nejde nikam „kolektivně“ zacvičit proto, že nechtějí být terčem posměchu.

 
Réza4  08.01.16 07:58

Chápu, pro mě dřív taky bylo nepředstavitelné jít cvičit s dalšími lidmi - jestli nebudu blbě oblečená, jestli se neztrapním, když nějaký cvik neudělám (jsem trochu oplácaná) apod. Začala jsem pak chodit na pilates a létací jógu a zjistila jsem, že je to každému jedno:o) Ze začátku jsem chodila v obyč ponožkách a obyč bavlněném triku, až časem, kdy bylo jasné, že mě to baví a nepřestanu chodit, jsem si pořídila lepší a pohodlnější věci. A cvičitelka zdůrazňuje, že každý má cvičit dle svých možností, že to není soutěž:o) případně že cviky, které nám jsou nepříjemné, nemáme dělat.

Příspěvek upraven 08.01.16 v 08:02

 
Lucienka_M
216 příspěvků 08.01.16 08:17
Jóga

Právě to se mi na józe líbí. Že má cvičit sám za sebe, na cvičení se soustředit a neporovnávat se. A člověk, pokud nechodí na hot jógu, se u toho ani moc nezapotí.

 
Veronika Barchen  07.01.16 18:52

@DRW
V mojom príspevku nie je ani zmienka o telesných proporciách. Na kardio cvičení alebo posilovaní je vidieť, kto dlhodobo cvičí a kto nie, bez ohľadu na oplácanost. Nováčikovia nahodia vražedné tempo a pod 20 minútach odpadávajú. Ale lektor sa tomu musí prizpôsobiť bez ohľadu na to, že tam má svojich pravidelných klientov, ktorí si nastavia tempo podľa svojich síl.

 
Oveeec
1368 příspěvků 07.01.16 19:05

A není tam lektor spíš od toho, aby ty lidi vedl? Jinak by si všichni mohli poskakovat doma před zrcadlem.

 
Veronika Barchen  07.01.16 19:11

Je, ale keď má na hodine 12 ľudí a z toho 9 začiatočníkov a 3, ktorí aktívne cvičia 1 rok, tak asi nebude celá skupina spokojná.

 
DRW
1229 příspěvků 08.01.16 15:07

Dobry lektor by mel tem novackum vysvetlit, ze zacatek se nesmi prepalit. Pokud to dopusti je to spatny lektor. A remcajici stalice v hodinach, ktere neumi poradit novackum, ale maji pocit, ze oni jim kazi hodinu, jsou taky docela problem. Napadlo vas, ze zrovna takovi lide mohou odradit ty novacky?

 
Veronika Barchen  08.01.16 17:40

Mluví z Vás zkušenost nebo se na Vás nějaká stálice ve fitku špatně podívala?

 
DRW
1229 příspěvků 08.01.16 19:49

Zkusenost, mam docela slusnou fyzicku na to, ze nejsem superstihlice. Chodim pravidelne a dost me prekvapuje ego nekterych mladych, hubenych, vystajlovanych. Docela me pobavilo, jak je usadili mladi chlapi a zastali se silnejsich zen, ktere prisly po vanocich. 2 z nich stale potkavam na hodinach a ty mlade nevydrzely ani mesic. Tomu, ze 2 z silnejsich vydrzely, pomohla i nase trenerka, ktera predtim ukaucovala jine novacky, napr. me a me kolegy z prace, kteri jsme prisli v ramci firemni akce.

Příspěvek upraven 08.01.16 v 19:50

 
Korppi
23 příspěvků 07.01.16 19:32

Nějak tam furt marně hledám to, v čem teda do fitka ano. Marně. Páč to už by nebylo vtipný, že?

 
aailyyn
807 příspěvků 07.01.16 20:07

Kde tenhle redaktorský potěr berete? Na úřadu práce mezi lidma, co je ze žurny poslali domů už po prvním semestru?

 
Korppi
23 příspěvků 08.01.16 17:13

Vaše „žurna“ mě rozesmála :D Na rozdíl od lovcova kulečníku. Myslím ten v článku.

 
Harmonika
244 příspěvků 07.01.16 21:54
kšiltovka

„Kšiltovka je typ čepice obsahující kšilt, neboli stínítko zabraňující oslnění zraku. Jakou funkci plní v tělocvičně, ne­vím.“

Kšilt v tělocvičně plní funkci potítka. Zabrání, aby vám pot stékal po čele. Ne vždy máte čas při velké námaze každých pět minut si otírat čelo ručníkem. Koneckonců proto tenisté mají na rukách potítka, na hlavě kšiltovku či froté čelenku. Možná byste to věděl, kdybyste ve fitku cvičil tak intenzivně, že by vám stékal pot po čele.

 
AnoNe
839 příspěvků 07.01.16 22:08

Tak tohle je vážně do dokonalosti dovedený výblitek, doplněný ukradenými vygooglenými fotkami (silně pochybuju, že na ně máte práva, zdroj rozhodně necitujete).

Krom jiného na vás prozrazuje, že asi do fitka vůbec nechodíte.

 
betty198
95 příspěvků 09.01.16 00:03

@AnoNe Díky, že to někdo zmínil. Kliknout na fotku a vyhledat si obrázek na Googlu umí každé malé dítě, ale to autorovi nezabrání, aby bezostyšně spatlal článek z cizích fotek a tvářil se, že to je veledílo. :(

 
Cornero
386 příspěvků 08.01.16 05:09

Ze zkusenosti to mam tak ze cim vic clovek chodi cvicit kor do jedne konkretni posilovny kde pak kazdeho zna tak tim vic se tam chova a oblika jako doma. Tj. kdyz jde clovek do moderniho fitka kde se klientela toci protoze tam chodi chvilkovi nadsenci lidi se tam moc neznaj a chtej vypadat pred cizima dobre tak jsou vsichni jak ze zurnalu. Kdyz jde ale clovek do posilky kde potkava clovek z velke casti furt ty same lidi zna je x let a nemusi se pred sebou nejak zvlast hlidat tak tam lidi nosi proste to v cem se jim pohodlne cvici a neresi jak „pred kamaradama“ vypadaj. Nekdo cvici v obrovskych mikinach, mne zas vyhovuji kratke trenky a tilko kde neresim ze me opocene rukavy nebo nohavice pri urcitych pohybech tahaj.

 
Karja
4766 příspěvků 08.01.16 09:23

@Veronika Barchen No vidíte a mě to u Soukalové na závodech přijde fakt přehnané. Je to hezká holka, stačilo by aby se nalíčila mnohem méně, ty její černočerné nepřirozené řasy vypadají při tom sportu fakt divně, celkově je to její líčení na závody do očí bijící. Nejvíc mi ale vadí ty její velké blýskavé naušnice.

 
Lynx
99 příspěvků 08.01.16 14:08

Chodím už pár let do moderního fitka/wellness. Chodí tam lidé různých věkových kategorií a tělesných proporcí, ale keždému je vcelku jedno, co má kdo na sobě a jak vypadá. Při letmém očním průletu ale musím konstatovat, že tam na sobě nikdo nic podobného, jako je prezentováno v článku, nemá. Asi chodím do divnýho fitka. Leden ovšem vynechávám.

 
LCH  08.01.16 20:06
:)

Příspěvek upraven 01.09.16 v 10:45

 
anndie
22 příspěvků 09.01.16 10:42

Ve fitku se sem tam vyskytnu a „exoty“, které jsem zatím potkala bych spočítala na prstech jedné ruky. Pokud jde o fotky k článku, tak na těch exoty nevidím. Jen lidi, kteří si místo sezení na zadku šli zacvičit a to hodnotím pozitivně. Článek hodnotím negativně. Nesouhlasím totiž už s jednou z prvních vět „Za pomerančovou kůži a těch pár kil navíc možná nemůžete“. To je, nezlobte se na mě, čistý alibismus :)
Sportu zdar :)

 
sekvoja
3 příspěvky 09.01.16 15:32

Ja cvicim uz nejaky ten mesiac doma, v sportovej podprsenke a teplakoch. Vysledky uz je vidiet, tym sa nechcem chvalit, len motivovat druhych komu sa do posilky nechce :-)

 
Eden_Prime
3472 příspěvků 10.01.16 09:48

Co je s temi sluchatky? To jsem fakt nepochopila.

 
Caterpie
14 příspěvků 10.01.16 11:23

Co v posilovně rozčiluje vás?
Když mě někdo cizí znervózňuje tím, že mě očumuje a řeší, co mám na sobě, místo toho aby si hleděl svýho a v posilovně dělal to, k čemu je určená.

 
janulik03
3400 příspěvků 11.01.16 13:40

Sorry, patrilo to inam.

Příspěvek upraven 11.01.16 v 13:42

 
LucaLuca
51 příspěvků 11.01.16 15:18

@emef Možná spíš entit. :-)

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Najdi pět rozdílů

(Vlevo: http://www.fler.cz/zbozi/saty-1590021; vpravo: šaty ze... Celý článek

Oblečení pro těhotné - 2. díl

Uf, přehlídku hrůz máme za sebou, pojďme se vrhnout na tipy, jak... Celý článek