Drsný stylista

12.12.14 | autor Ada

Koukala jsem, že občas propíráte Drsného stylistu, tedy pořad jedné menší televizní stanice, dostupný také na internetu. Rozhodla jsem se ho tedy proprat taky.

Drsný stylista je nový pořad TV Harmonie, kterou lze v Praze a Středních Čechách chytit přímo, ve zbytku republiky na kabelu nebo přes internet. Jednotlivé díly, kterých má být v první sérii, vysílané do konce roku, celkem dvanáct, také najdete na internetu.

Drsným stylistou z názvu je Pavel Filandr, který je zároveň i kadeřníkem a vizážistou, takže se stará o kompletní proměnu účastníků. Je opravdu drsný, slovníkem a vystupováním trochu připomíná Zdeňka Pohlreicha, jen místo blafů hodnotí vzhled nebožáků, kteří se mu dostanou do spárů. Režisérkou pořadu je Ivanna Benešová, která si ráda vybírá kontroverzní témata. Pavel Filandr řekl, že by režisérka ráda měla pořad ještě ostřejší, ale to už by bylo opravdu moc. Také ale sám zastává názor, že kritiku je lepší podat bez zbytečného chození kolem horké kaše, neboť kritizovaný si to pak lépe zapamatuje. V neposlední řadě je to zábavné pro diváka, a to je u televize (stejně jako u blogu, když už jsme u toho) dost podstatná věc.

Co se mi na Drsném stylistovi líbí a co ne?

Líbí se mi, že stylista ukazuje, jak se dá z osoby, která vypadá téměř jako bezdomovec, pomocí jednoduchého procesu vyrobit slušný člověk. Nejvíc mi utkvěl v paměti Aleš z osmého dílu, který byl na začátku dokonalým příkladem průměrného českého mužského pekla: neostříhaný, zarostlý, navlečený v pytlovitých džínách a šusťákové bundě.

převzato z FB pořadu Drsný stylista, https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10687481_1597027567191804_6451489588879472829_o.jpg

Pavel Filandr z něj udělal normálního muže - ostříhaného, upraveného, oblečeného v něčem, co odpovídá jeho věku a ne šatníku středoškoláka. Vím, že někteří z vás spustí pokřik, co chválím, když je to úplně obyčejné a dalo by se to ještě dost vylepšit (odstranit bílé boty například!), ale jistě vidíte, jak velká je změna oproti původnímu stavu. Kéž by si všichni chlapi, kteří běhají po venku s léta nestříhanými vlasy a ve vlající šusťákovině, zašli k holiči a koupit něco normálního na sebe!

Také paní Alena se dostavila v džínách model "90. léta na tržnici", bez make-upu a nezkrocenými vlasy (a v ušmudlaných keckách), a odcházela znatelně upravenější. Ačkoli mám výhrady k vybranému outfitu - základ dobrý, doplňky páté přes deváté -, kdybych Alenu potkala učesanou, namalovanou a takhle oblečenou, všimu si jí a v duchu ji pochválím, že se o sebe stará, kdežto potkat ji před proměnou, povzdychla bych si spíš něco o rezignovaných starších ženách, pokud bych ji v šedém davu vůbec zaregistrovala.

převzato z FB pořadu Drsný stylista, https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/s960x960/461793_1582575931970301_5144483990566790520_o.jpg

V tomhle pořad rozhodně rezonuje s Módním peklem a jeho snahou přimět zanedbané občanstvo, aby se umylo a vyházelo sepraná trička a sešlapané boty.

Nelíbí se mi některé stylistovy dámské účesy. Ve snaze o efekt se uchyluje ke střapatým a helmovitým kreacím, paní Lucie například dostala rovnou mullet jako z devadesátek. (Navíc s melírem, ale ten je jen prvním krokem k zesvětlení vlasů, takže to se musí holt vydržet.) Přimlouvala bych se za jednodušší, elegantnější účesy, v Luciině případě třeba normální mikádo sestříhané na objem a jednoduchou úpravu.

z videa Drsný stylista 5, dostupné na https://www.youtube.com/watch?v=ggABnEYcgv8

Líbí se mi vtipné momenty (třeba "přilepíme nenechavou klientku ke křeslu"), které v jiných proměnách chybí. Móda je hra a nesmí se brát smrtelně vážně. Zlomyslný divák se pobaví i drsnějšími chvílemi: můj favorit je ta, která začíná větou "moc to nestříhej, jen konečky" a končí otevřením kanálu v hrdle líbezné blondýnky a útěkem z kadeřnického křesla. Popravdě, u normálního kadeřníka bych to taky nerada zažila, ale kdybych šla dobrovolně do pořadu nazvaného Drsný stylista, asi bych se nemohla moc divit. A ty vlasy to sakra potřebovaly.

Účes po proměně vypadá jinak ve videu a jinak na fotce na Facebooku pořadu, kde je takový nějaký spláclejší, ale než se Michaele vlasy uzdraví a zhoustnou (pokud je zase neutýrá peroxidem), o moc lepší to asi nebude.

z videa Drsný stylista 9, dostupné na https://www.youtube.com/watch?v=aClwRFTsa8g

Nelíbí se mi trapné momenty, například lezení s kamerou až do převlékací kabinky. Bohatě by stačilo, kdyby Pavel strčil hlavu za závěs a pak zahlásil, že dotyčný má úžasné obří trenky, ukazovat to mi přijde poněkud nevkusné.

Krčila jsem se u třetího dílu při scéně, kdy měli kolemjdoucí hodnotit paní Alenu. Zřejmě dostali příkaz nijak se nekrotit a podle toho to dopadlo. Jsem pro kritiku, ale provádět ji stylem "ta paní je odporná" nebo "z té by se mi ani nepostavil" je přes čáru. Kritické názory bez obalu se dají podat i tak, aby nebyly sprosté.

Jako vrchní pekelnici se mi líbí také poněkud mrazivé momenty, které by mělo vidět co nejvíc lidí: to jsou chvilky, kdy stylista své klienty učí, že existují antiperspiranty, nebo pánům, kteří podnikají a potřebují chodit na jednání, vysvětluje, že do černých bot se nosí černé ponožky a jak se vlastně váže kravata. Jedna účastnice dorazí na stříhání s nemytými mastnými vlasy, však jí to kadeřník stejně umeje, že jo. Občas mám zkrátka pocit, že se nedívám na Drsného stylistu, ale na Drsnou školku, kde se děti učí základním hygienickým návykům.

V pořadu uvidíte veškerou pekelnou klasiku, na kterou tady svorně nadáváme pod články s fotkami z ulice. Petra zarytě trvá na dlouhých odbarvených vlasech, přestože asi tak od poloviny délky má, jak stylista přiléhavě komentuje, "mrtvolky"; ačkoli jí několikrát opakuje, že by to vážně chtělo ostříhat a ani s veškerou péčí už se to zachránit nedá, mladá paní to prostě nechce pochopit. Když se jí Pavel snaží aspoň vysvětlit, že dlouhé vlasy vyžadují (logicky) péči, Petra argumentuje, že "co máme malýho, tak na to není čas", a bezelstně dodá, že u kadeřnice byla naposledy před rokem, před vlastní svatbou. Bože, do čeho jsi tu duši dal.

z videa Drsný stylista 7, dostupné na https://www.youtube.com/watch?v=UQ-D9NyQZX4

Zlatoústá Michaela přijde oblečená v minisukni a tričku ustřiženém pod prsy, protože se domnívá, že na to, kolik jí je (26) a na to, že má dvě děti, má skvělou postavu, takže proč to neukázat. Štíhlá sice je, ale ve svém oblečení, s výrazným make-upem a odrostlým peroxidem, jehož žlutost popírá před Pavlem i sama před sebou, vypadá vulgárně. Po proměně sama uzná, že se jí to takhle líbí víc. Při převlékání ještě zjistíme, že neumí chodit na podpatcích a vyznává toliko kecky, a je jasné, že po návratu domů nejspíš hupsne zpátky do ustřiženého trička.

Muži jsou víc ochotní nechat všechno na stylistovi a nekecat mu do toho, ale docela jsem se divila, kolik podnikatelů či pracovníků na místech, kde je upravený vzhled a první dojem docela důležitý, vypadá jako štamgasti čtvrté cenové. Někteří také říkají, že nemůžou zavadit o ženskou, a já mám chuť zařvat na obrazovku: "Nediv se, když ti rostou chlupy z uší, máš kalhoty o dvě čísla větší a k nim žmolkatý tričko!" Nejsem povrchní, na mužích si cením především inteligence, smyslu pro humor a přiměřené galantnosti, ale šílený zevnějšek mě přesto podprahově odpuzuje. Vysílá to špatný signál. Něco jako "doma chodím v trenýrkách, krkám a myju se jednou za tři dny".

Verdikt

Můj názor je jasný: Drsný stylista má pár slabých míst, jmenovitě občasnou snahu o kontroverzi za každou cenu, dámské účesy a detaily outfitů, ale jinak ho hodnotím spíš kladně. Je nutné nezapomínat, jaký je jeho účel: nikoli dělat z lidí stylové superhvězdy, ale vytáhnout je z naprostého pekelného bahna do civilizovaného průměru. (Popravdě, se sortimentem obchodů, s nimiž je produkce domluvená, se stylové zázraky ani dělat nedají.) Pavel Filandr si sice nebere servítky, ale většinou není zbytečně sprostý a působí jako člověk, který se přes všechno to rýpání snaží klientovi upřímně poradit.

A ještě tip pro tvůrce: když už jste nám dopřáli ty záběry z kabinek, nemohla jsem nevšimnout, že nejen pánové, ale i zúčastněné dámy by potřebovaly poradit se spodním prádlem. Domluvte se s Caresse nebo Braexpertem (hlavně ne s paní Konarovskou!), zvlášť korpulentnější klientky vám za pozvednutí ňader od pasu na hrudník budou líbat nohy víc než za nový účes...

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Marketha
3 příspěvky 13.12.14 00:24

Proč s Konarovskou ne? Já jsem k ní právě chtěla od Bra přeběhnout :-) nemám?

 
Dahllie
2222 příspěvků 13.12.14 00:45

@Marketha Konarovská je za hodně peněz málo muziky a ještě víc blbých keců. Jestli BraEx nevyhovuje, zkuste to Caresse nebo Správnou podprsenku. Nabídka opravdu veliká, ceny přijatelnější než v Le Chaton a slušné, školené prodavačky.

 
hanka.huskova
122 příspěvků 13.12.14 11:05

Konarovskou osobně neznám a u jejích prodavaček asi záleží - mám lepší zkušenosti z Vodičkovy než z Opletalovy. Normální prádlo jsem si v lechatonu nekoupila (nelíbí se mi a nesedí), ale zase se sportovní podprsenkou od nich jsem byla naprosto spokojená - jak s pomocí při výběru, tak s konečným výsledkem.

Příspěvek upraven 13.12.14 v 11:07

 
Brioso
402 příspěvků 13.12.14 15:08

@hanka.huskova A co to bylo za sportovní podprsenku? Protože jestli oblíbená Panache Sport, tak tu seženete i ve Správné podprsence i v Caresse a za lepší cenu.

Příspěvek upraven 13.12.14 v 15:10

 
hanka.huskova
122 příspěvků 13.12.14 15:13

Marie Jo Intense. Ale díky za tip s Panache, zkusím.

 
Chanelle
54 příspěvků 13.12.14 20:16

Jsem s paní Konarovskou spokojená. Jednak mi dobře poradila a jednak mi přijde jako fajn baba. Nikdy jsem neměla problem ani s ní ani jejími prodavačkami.

Jako neříkám, že je levná, na druhou stranu, když chci obyčejnou podprsenku tak si k ní nejdu koupit Lise Charmel (která není za hubičku nikde - ale prádlo má překrásné).

 
SilverAin
10 příspěvků 13.12.14 16:33

Kamarádka byla u Konarovské a ta jí prodala 75 C, takovou tu „běžnou českou velikost“ za šílený prachy. Nesedělo jí to ani omylem, její velikost je 70 F nebo tak nějak (což zjistila následně v Caresse). Konarovská si udělala jméno a teď to fláká. Mimochodem pak u Konarovské byla jiná kamarádka, která má o dost menší prsa než tahle, a světe div se, od Konarovské si odnášela taky 75 C. Takže asi tak.
Za sebe můžu doporučit Caresse.

 
noemi
1548 příspěvků 13.12.14 00:47

Tak jsem se teď podívala na první dva díly, prostě mi to nedalo a zas tak hrozně drsný mi nepřipadá. Některým lidem je bohužel asi nutné říct na rovinu, že je potřeba si mýt vlasy a používat deodorant. Tam asi nějaké jemné náznaky nepomůžou. A bohužel je takových lidí opravdu hodně.

 
sarah123
2137 příspěvků 13.12.14 09:59

@Marketha
Konarovska je dobra, to, co je v televizi, je hodne prehnane. Prodavacky ma vychovane a schopne.

 
vendulael
2154 příspěvků 13.12.14 20:20

Přímo u Konarovské jsem byla jen jednou před pár lety. S velikostí mi poradila velmi dobře, ale musím uznat, že zboží má předražené a že mi dost vadily ty její kecy. Dnes už chodím jen do její outletové prodejny, kde má zboží za již přijatelnější cenu (většinou za půlku), ale na druhou stranu je samozřejmě omezen výběr a nejsou všechny velikosti, takže je to spíše o štěstí, že natrefíte (obzvláště pokud potřebujete větší košíčky, ve velikostech A-C to není problém).

 
Sarinka22
8 příspěvků 15.12.14 13:05

Já jsem tedy s obchodem pí. Konarovské - LeChaton zcela nespokojená a prodavačky mi přišly naopak velmi podprůměrné (pravda, soudím na základě dvou návštěv, ale víckrát tam nepůjdu).
Doporučili mi zde již zmíněnou velikost 75C (běžně nosím 65E, mám - 71cm pod prsy a 88cm přes), s tím, že když ty ramínka potřebuji mít víc utažená a nejdou víc utáhnout, tak se to dá přeci přešít, což u podprsenky za 3tis opravdu neberu.
Při druhé návštěvě jsem toužila po plavkách, a když jsem se ptala po nějakých, co by nebyly na zavazování, že při plavání se bojím, aby to ze mě nespadlo, tak mi řekli, že to přeci nejsou plavky na plavání…
Chodím tedy do Caresse a to se tedy nedá srovnávat.

 
LCH  13.12.14 10:10

Myslím, že paní Aleně moc styl mývalích (kosmických) očí nelichotí. Stejně jako véčkový výstřih a řetěz na tank, kterým ji vizážista obdařil. Dole paradoxně tunika zvednutá jak technická bunda a z ní mezi nohy šňůrka. Ano, vypadala hůře, to je fakt. Líbí se mi kabelka, boty a kalhoty.

Příspěvek upraven 13.12.14 v 10:11

 
sarah123
2137 příspěvků 13.12.14 10:11

Na Drsnem stylistovi mi trochu vadi, ze nevypada jako drsnak, ale jako chlapecek, ktereho celou zakladni skolu sikanovali a on se ted snazi napodobit, jak to jako vypada. Je takovy nepresvedcivy.
Pani Alena vypada „po“ docela strasidelne: oblecena dle „ruskeho vkusu“, vlasy rozcepyrene, na obliceji silene omalovanky, jak rika sam stylista.

 
Camarilla
85 příspěvků 13.12.14 11:01

Jako… dobrý. Ale když jsem si našla na Youtube první díl, tak se tam hezky zčerstva začínalo plastikou. Proboha, proč? Copak už dneska nejde vypadat dobře bez plastiky?

Příspěvek upraven 13.12.14 v 13:58

 
lindiste
347 příspěvků 14.12.14 09:13

Navíc to ani nebylo potřeba.

 
Camarilla
85 příspěvků 15.12.14 06:54

Skoro nikdy to není potřeba.

 
esteritka
7 příspěvků 13.12.14 11:53

Pozrela som tri diely. Pani Alena, bolo mi jej ľúto, nakladali jej čo sa do nej vošlo. Výsledok, otras. Tie ošklbané škuty na hlave, vymaľovaná, že by ju vlastná mater nespoznala, wtf? Oblečenie bez komentu, šialenosť na entú. Hazucha so šnúrkou po kolená, na tom neforemný hacafrak čo visí kade tade len nie popri tele a legíny! No vyzerala ako ruská báryšna. Chuderka, a ešte ju tam psychicky deptali chujovia, na ktorých názor nikto nie je zvedavý. Pani Lucka, vlasy ako potkan s tularémiou, oblečenie ako učiteľka na dôchodku. A posledný párik som ani nedopozerala. Stylista podľa mňa nie je drsňák, je to jednoducho kkt.

 
LCH  13.12.14 12:17

@hanka.huskova Vidíte, to bude fakt člověk od člověka. Poslal jsem expřítelkyni do Opletalky, vrátila se nadšená s Charmelkou a chystá se tam opět.

 
sarah123
2137 příspěvků 13.12.14 13:31

No, tak ted jsem si pustila dil s pani Alenou - treti dil. Proboha, jak muze delat osvetu nekdo, kdo se chova (ano, vim, ze to je televize) jako totalni buran? Jak na ni saha, taha ji za raminko podprsenky!?! „Zvednout drzticku???“ Tohle je cele spatne, vychova ke kultivovanosti v obleceni tezko muze vyjit od lidi, kteri nejsou kultivovani ani v chovani. To potom fakt je akorat „navrch huj, vespod fuj“ (a ne, fakt si nemyslim, ze hnusny obleceni=krasny charakter a vysoka inteligence).

EDIT: a ted genialni vymena:
„uvidis, ze profi barva je lepsi, nez ten hnus, co si tam kydas sama!“
„no ale to nejde koupit, ne?“
„ne, to musis chodit ke kadernikovi (ty kravo*)“
„no jo, ale copak kradu?“
„TO NENI O PENEZICH“ (aha, tak to je vyborna myslenka :D:D:D)

Asi to budu muset vypnout.

*pro dokresleni vyrazu kadernikova

Příspěvek upraven 13.12.14 v 13:35

 
anarch
256 příspěvků 13.12.14 18:46

Asi tak, facinuje mě, jaký póvl je Ada ochotná adorovat jenom proto, že se vozí po někom ještě ubožejším a jakože ho tahá z nějakého pekelného bahna…

 
Marisol
22 příspěvků 17.12.14 00:06

A zpráva pro národ:
Je trapné nechodit ke kadeřníkovi.
Takže pokud jste si jednou ostříhali vlasy sami doma, tak už to musíte dělat navěky věků amen, protože kadeřník by to poznal a ztrapnili byste se.

 
Lenicka07
74 příspěvků 13.12.14 13:38
Kdo potřebuje opravdu změnu?

Největší peklo je samotný stylista! Deset kilo navíc a ty jeho outfity - tílečko, stále černá barva, bílé boty, škaredé kérky atd., hrůza! Jeho slovní vyjadřovaní je už jenom třešnička na dortu.

 
carries
1317 příspěvků 13.12.14 13:46

Ja si teda nemôžem pomôcť, ale po pozretí prvých dvoch dielov mi príde ako obyčajný hulvát. Akože je fajn povedať niekomu narovinu pravdu o tom, ako by si mal umývať vlasy a používať deodorant alebo zubnú pastu a pod., ale on tých ľudí zosmiešňuje a je na nich vidieť, že sa cítia nepríjemne. Byť drsný neznamená niekoho ponižovať.

 
Bramba
34 příspěvků 16.12.14 09:50

Některým to ponižování dělá dobře…

 
Mystery.ous
41 příspěvků 13.12.14 14:23

Zkoukla jsem dva díly - sedmičku s manželským párem Petrou a Lukášem a devítku s Michaelou v ustřiženém triku.
Přišlo mi, že Petry vlasy tupírováním dostaly zase další zabíračku. Nechtěla bych je rozčesávat po tomhle zásahu. Petru oblékl suprově, ale její manžel v prošívané vestičce nic moc.
U Michaly se mi nelíbily černě orámované oči ani platinová blond na hlavě. Proč když odcházela, zůstaly na veškerém oblečení cenovky?

 
Campanelle
1782 příspěvků 13.12.14 18:21

Taky jsem se divila. Asi to oblečení nakonec nechtěla, tak ho vrátili do obchodu.

 
Turako
501 příspěvků 16.12.14 11:17

Petřiny vlasy… (skloňování - učivo 3. třídy ZŠ)

 
AliceBr
138 příspěvků 13.12.14 15:08

Ne! Na to se nedá dívat, ten člověk je hulvát, chová se k lidem příšerně. Nebudu se koukat na ponižování chudáků, ani mi to nepřijde vtipné.

Příspěvek upraven 13.12.14 v 15:09

 
Karja
4767 příspěvků 13.12.14 15:09

@Mystery.ous Také jsem se dívala na Michaelu a to snad musí být nahrané. Ty její reakce a odpovědi plus i to vyhastrošení před proměnou.
Stylista teda by potřeboval taky stylistu. Ten šáteček co měl uvázaný v tom dílu s manželským párem, děsbes.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.12.14 15:38

Ač taky nejsem příznivec zbytečného ponižování a vulgarity, dává smysl, že je ten pořad takový, jaký je. Vždyť to není nic, co by cílilo na lidi, kteří čtou po nocích Kanta nebo Lacana. Tohle je prostě pořad pro lidi stejné „kategorie“, jaká se tam jde nechat „proměnit“. Jsou to ti lidé, kteří sledují Ordinaci v růžové zahradě nebo třeba Prostřeno - a to je vrchol jejich kulturní aktivity. Ti nebudou poslouchat, pokud začnete vykládat o tom, že někam je vhodné nosit tohle a někam zase tamto a je to tak, protože… Těm musíte říct, že vypadají jako bezdomovci. Už jen ten název pořadu mluví za vše…

Co se týče vzhledu pana stylisty… Ono to vlastně dost odpovídá tomu, co dělá s těmi „obětmi“, které mu tam přijdou. Pozvedne je z naprostého bláta někam trochu výš, ale rozhodně ne k dokonalosti. Zvedá je zkrátka na svou úroveň.

 
Tess02
2 příspěvky 13.12.14 15:42
Hleda se dobrovolnik :-)

Nenasel by se nejaky dobrovolnik, ktery by poradil tomu „stylistovi“?

 
anarch
256 příspěvků 13.12.14 18:18

Božínku, to už fakt dneska není možné nic jiného, než primitivek s výslovnostní vadou, tupým slovníkem a neurvalým chováním, aby to zaujalo? Ale velice mě pobavilo, že jsem si náhodně pustila zrovna díl s Alim Amirim - jak se umí chlapec pěkně hned někde upíchnout.:)
Děsně drsný stylista mám dojem taky trochu moc papká, možná by měl ty své rady občas aplikovat i na sebe.

Edit. Ještě mě napadlo, že někteří lidi musí mít docela zoufalou úroveň sebeúcty, nechat se takto ponižovat, to by mi nestálo za žádnou cenu.

Příspěvek upraven 13.12.14 v 18:27

 
Lenicka07
74 příspěvků 13.12.14 18:31

No to víte, takových „odborníků“ běhá po vlastech českých mraky. Udělá si týdenní kurz, naučí se prostý základ na úrovni lépe informovaného občana, sem tam hodí do řeči nějaký ten „odborný výraz“ - face, look a je to! A přitom kovářova kobyla chodí bosa.
Z tohoto konceptu se dalo vytěžit mnohem více. Je dobré udělat šokovou terapii - všechno ostře zkritizovat, ať si to vezme k srdci do nejvíce lidí. Ale tito jedinci potřebují spíše komplexnější rady od a do zet, ne jen na ně neurvale narvat nějaké značkové hadry a sbohem a šáteček… Chudáci si z toho nevzali asi nic, nebo jenom velmi málo. Když půjdou nakoupit sami, budou brzy bezradní a vrátí se ke své osvědčené fádnosti.

 
kolúch
445 příspěvků 13.12.14 20:13

Predpokladám, že tí ľudia dostanú honorár, to človek môže všeličo prehltnúť, keď je proste v takej situácii /a nemá napríklad ani barometer na to, že je terčom posmechu, sú i takí :)/
Pohlreich môže byť na kuchárov taký aký je, lebo chcú za svoje flákoty peniaze a často tým svinčíkom ohrozujú zdravie nešťastníkov čo do kuchyne nevidia, ale hrať sa s nožničkami v ruke na Zdendu, to bude vyšší level zábavy, to si idem pozrieť :D
Edit: Snaha pozrieť to bola, preklikala som pár dielov a čo ja viem… Aký pán, taký krám, je to trapas, režisérka mám pocit, že si vždy naloží viac ako utiahne, pár jej pokusov som už videla. Pozriem si radšej kuchára :)

Příspěvek upraven 13.12.14 v 20:29

 
Brunhilde  13.12.14 18:16

Dnes se na to nebudu dívat, utrpěla jsem estetický šok při (neplánované) návštěvě nákupního centra a jsem tudíž oslabená. Další příval podobných obrazů bych nemusela přežít.

 
Nitunah
15 příspěvků 13.12.14 19:16
???

No ten program je des. stylista vobec nevyzera stylovo (navliekanim sa vkuse do ciernej preukazuje svoju invencnost) a tie urazky maju zaujat divaka? akoze byt ako prasa je cool? urcite mi nepride normalne zakazat sa cloveku usmievat, ked sa tesi zo svojej premeny, lebo ma skarede zuby. uboha relacia.

 
SagaN  13.12.14 19:40

Na pořad se dívat nehodlám, stačily mi fotky - „drsný stylista“ by možná potřeboval nějakého stylistu sám. Na vizáži čtyřprocentního motorkáře z osmdesátek patrně dlouho pracoval, ale jako vizitka to není nic, co by působilo extra důvěryhodně.
Dobrý pokus o promo článek.

 
Lenicka07
74 příspěvků 14.12.14 09:11
Super jste to vystihla

Já jsem si celou dobu lámala hlavu, jak jeho vzezření popsat a kam ho zařadit… Udeřila jste hřebíček na hlavičku :-D Motorkář s „milanem“ před sebou, to sedí.

 
Tess02
2 příspěvky 16.12.14 13:15

Mate uplnou pravdu, vypada jak navstevnik „Modre ustrice“. Pamatujete na Policejni akademii?

 
motiva
110 příspěvků 13.12.14 20:06

Jen podle shlédnutých fotek mi stylista připadá jako jeden z nekonečné řady gayů, tedy tenhle poněkud obtloustlého a ochablého těla, kteří bůhví proč mají dojem, že je jejich posláním rozhodovat o tom, jak se mají ostatní oblékat a česat, jako by na to měli nějaký zvláštní patent. Jasně, existuje pár geniálních návrhářů a kadeřníků, ale pak takový dav hochů, kteří se jen na popularitě těch pár vyvolených vezou a využívají naivity svých klientů. O. K. jsem dnes hodně zlá, mám mezi gayi i kamarády, takže to není averze vůči nim :-)

Příspěvek upraven 13.12.14 v 20:08

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 13.12.14 20:42

O tomhle pořadu slyším poprvé v životě, ale určitě se mrknu.

 
Betynka02
379 příspěvků 18.12.14 07:27

@Parwi Nawari
Tak já si určitě nebudu kazit den. ;-)

 
Chany
872 příspěvků 13.12.14 20:49
Hm

Tak jsem se „obohatila“- pořad neznám, a myslím, že jsem o nic nepřišla, když jsem si tady tak v rychlosti proběhla diskusi. To máme fakt zapotřebí se urážet a deptat? Pustila jsem si ze zvědavosti kousek dílu s maminkou z Kobylis. Stačil mi začátek a přišlo mi, že aktéři jsou jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet- oba se vyjadřovali „na úrovni“. :- (
A že režisérka Benešová chce ještě přitvrdit? Tak by měla začít u sebe- nechat ze sebe dělat šaška pro srandu králíkům!
Myšlenka proměny a obecných rad je dobrá, ale provedení otřesné. Fakt potřebujeme takovou „zábavu?“ Za úplatu a chvilkovou „slávu“ si necháme s..t na hlavu? Ubohé, přijatelné tak pro lidi mdlého rozumu…

 
Verhro
630 příspěvků 16.12.14 13:13

Hlavně nejlepší je maminka z Kobylis, kde se pořád zdůrazňuje, že je z Kobylis, přitom je původem z SK. Pokud někdo říká, že „Vtedy, když jsem sem k Tobě do salonu přišla…“ tak teda sorry, ale nepochází z Kobylis, jak tvrdí…

 
moi-bebe
219 příspěvků 13.12.14 22:40

Jak může s oblékáním někomu radit člověk, který má na sobě v roce 2014 košili bez rukávů a vlasy pokryté neprostupnou vrstvou gelu?

 
-Anna-
186 příspěvků 14.12.14 04:07

Podívala jsem se na jeden díl a jak jsem správně tušila, ten pořad není pro mě. Jednak mám sníženou mez trapnosti, takže jakmile se na obrazovce blíží trapná situace, musím přepnout nebo hledět z okna, za druhé je mi těch lidí líto, i když někteří vypadají děsivě, jelikož mám zkrátka zafixováno, že útočit na slabšího je podpásovka, nedělá se to, není to vtipné, není to zábavné a k tomu, kdo to dělá a kdo se tím baví, cítím odpor…
Stylistovy poznámky ještě ke všemu vesměs působí nepřirozeně, jsou tam prostě naroubované, aby pořad zaujal. Tím se ale stává pro člověka, který není zlomyslný, obtížně sledovatelným.
Jak už tady někdo psal, snaha kultivovat pouze něčí vzhled a záměrně přitom kašlat na úplné základy slušného chování, to není dobrý přístup, je to primitivní a hloupé.
Oplácaný tetovaný stylista navíc moc důvěry nevzbuzuje, ani jeho oděv ne, i když ti lidé v závěru vypadají o něco lépe, jenže je otázka, jak by to dopadlo, kdyby tam nebyly takové extrémní případy…

 
-Anna-
186 příspěvků 14.12.14 04:51

Na začátku prvního dílu sprdne dotyčný paní kolem padesátky, že má kruhy pod očima a vrásky kolem rtů, takže musí podstoupit lifting mezonitěmi, jinak by musela nosit cosi přes celou hlavu…
To je prostě na přesdržku, to není hravé ani vtipné, to bych se prostě zvedla a odešla s tím, že nemám zapotřebí, aby se mnou kdokoliv mluvil takovým způsobem a už vůbec ne chlápek, co vypadá jako opičák a opuchlý motorkář v jednom…

 
Marisol
22 příspěvků 16.12.14 23:50

Tak asi je mi jasné, na koho je ten pořad cílen - na lidi kteří vypadají jako paní Alena po proměně a myslí si o sobě že jsou hvězdy jasné a nad ně není. Tak, a teď jim někdo v televizi (tudíž objektivně!) dokáže že ony jsou lepší než Blažková!

 
MP_kosatka  14.12.14 04:20

Nelibi se mi format poradu, nelibi se mi chovani stylisty (a je mi jedno, jestli to je scenar nebo jeho vlastni invence) a nelibi se mi ani promeny. Ono totiz podle me o zadne promeny nejde. On ty lidi vlastne jenom NEJAK ostriha a ucese (coz kdyz mate pulmetrovy chemlon, nebo jste chlap, co nebyl pul roku u kadernika/holice, vzdycky bude vypadat lip nez predtim). Zeny NEJAK nalici (o tom, ze by to nejak zvlast korespondovalo s jejich typem a zivotnim stylem se podle me mluvit neda). A pak je vezme do jednoho dvou obchodu, kde jim NECO vybere, a podle me ani to nejlepsi, co se da v konkretnim obchode sehnat (kdyz uz tedy beru v potaz, ze to ty obchody nejak spolusponzoruji).

Jeze ti ucinkujici jsou takove snadne cile, takovou promenu bych zvladla taky (tim nemyslim osobne, ale moje kadernice, kosmeticka, obchody, kde nakupuji). Jako poznat, ze takhle znicene vlasy je treba ostrihat a ze havrani cern evropankam (obzvlaste starsim) neslusi, na to clovek nemusi byt stylista hodny vlastniho poradu v televizi. Jaky smysl ma barvit si prirodni vlasy, kdyz pak mam peticentimetrovy odrost. Neni lepsi nechat je prirodni?

Licit slozite nekoho, kdo to evidentne bezne vubec nedela? Mnohem lepsi je prece naucit se jednoduchy zaklad (s casto prekvapivym ucinkem) a na akce vyzadujici preciznejsi liceni (jako typicky plesy, predavani cen, promoce) se nechat profesionalne nalicit. Ve vysledku to totiz stejne vyjde levneji a vysledek je neporovnatelny…

Na to aby se clovek prijatelne oblekl vetsinou staci aspon trochu cist, sledovat trendy (tim myslim, pokud si kupujete oblek, tak aby nevypadal jako z devadesatych let, ne ze musite mit vse, co maji vic nez tri fashion blogerky). Pokud vim, ze sam na to nestacim, necham si poradit. Vzdycky v okoli existuje nekdo, kdo ma aspon trochu vkus a potrebne zakladni znalosti (a mne se jeste nestalo, ze by mi kamaradka nebo kolegyne odmitla v tehle veci poradit). A muj nevelky vzorek naznacuje, ze zenati muzi jsou na tom v prumeru lepe, nez svobodni.

Skutecna promena bych tomu rikala, kdyby tam prisel nekdo, kdo vypada rekneme udrzovane, ale neco tomu chybi a neni na prvni pohled jasne, jak to napravit. A pak by genialni stylista prisel s necim, co by zpusobilo jakousi oku vyrazne lahodici zmenu; avsak bez toho, aby ten clovek vypadal jako nekdo uplne nekdo jiny.

 
einmalig
11 příspěvků 14.12.14 08:36

Leginy jsou sice moderní, ale nějak nechápu, že mermomocí cpe do legín i osoby s nadváhou. Myslím, že by se daly vybrat daleko vhodnější kalhoty pro oplácaný dámy.

 
Bagheera
344 příspěvků 14.12.14 08:41

Tak já to neviděla a ani koukat nebudu, protože ten stylista vypadá jak ze třetí cenový na Žižkově, co ten může někomu radit? A vůbec mě už teda štve ten styl „buď sprostej, sprdni je, vysměj se jim a seš za hvězdu!“

 
Nyxx
512 příspěvků 14.12.14 09:29

Podívala jsem se na první díl a úplně mi to stačilo. Stylista se obyčejný buran, který lidi uráží. Nejhorší byl začátek a pak ta chvíle, kdy paní Janě povídal o tom, že si do salonu pořídí Neuroly a bude je dávat lidem, aby ho vůbec rozdýchali. Skutečně pořebuje každá žena s vráskami plastiku? Účes se mi nelíbil, líčení jakž takž a to oblečení? Nejdřív nazval Janin první model-tričko a džíny- sportovním (Ado!!!), pak jí vybral samé tmavé barvy, přestože je světlý typ, a vše nakonec korunoval legínami, „protože se teď nosí“, i když se opakovaně nevybíravě vyjadřoval o tom, jak je Jana obézní. WTF???

 
g.kala
399 příspěvků 14.12.14 10:05

Zvlášť ve druhém díle s gay klientem pan Drsný vypadal, že se v tom ponižování docela vyžívá (ty (můj) šmudlo:)! Paní Aleně měl především pomoct vybrat dobrou podprsenku a paní z prvního dílu značnou část pořadu byla na pokraji pláče a měla toho opravdu plné zuby. Další díly jsem neviděla.

 
blacken
2320 příspěvků 14.12.14 10:20

Nevadí mi koncept „ponižování“ - třeba Pohlreich fakt působí, že umí, takže tam mi to přijde ok. Ale tady? Sám stylista by se měl smažit v pekelném ohni. To, že neumí oblékat sám sebe, to je jedna věc. Ale to, co dělá z těch lidí? Ok, slečna s krepákem a trikem pod prsa byla pekelná, ale to, co z ní udělal on jí vůbec nesedělo. Vypadala jak pornoherečka ve velkém saku. Ještě bych to vzala, ale největší peklo je pro mě to, že se něco takového na pekle nejen chválí, ale ještě se považují proměny za lepší variantu. Fakt běs. Teda hlavně ta paní s řetězem kolem krku je za mě pekelná od řetězu, přes vlasy až po makeup. Předtím bych si řekla možná tak „nedbá o sebe“ „o vzhled se nezajímá“, teď si řeknu „nemá vkus a oblíká se jak vysloužilá kolotočářka“.

Příspěvek upraven 14.12.14 v 10:21

 
Martina Salacova
15 příspěvků 14.12.14 10:54

Vsem oblekl rifle, to je invence.

 
Catlin
166 příspěvků 14.12.14 11:41

Strašný pořad. Ten člověk je neskutečný hulvát, bylo mi u toho trapně.

 
Fuflík
203 příspěvků 14.12.14 12:36

Aleš z osmého dílu působí na první fotce jako neškodný trouba, na druhé fotce po zásahu jako slizký potencionálně nebezpečný úchyl, se kterým bych nenastoupila do výtahu. Ramena jako sešlapanej rejč mu ten supermoderní obleček taky ještě zvýraznil. Hlavně by měl změnit držení těla a pokud už ta ramena nemůže změnit, tak aspoň nosit něco v ramenou objemnějšího. Třeba skinheadi taky dobře ví (jako skupina, jednotlivci o tom většinou asi neuvažují), proč nosí bombra.

Příspěvek upraven 14.12.14 v 12:37

 
smycka
42 příspěvků 14.12.14 15:28
ad Fuflik

Tady si kupodivu dovolim nesouhlasit. Porad neznam a po precteni mistni diskuze se na nej rozhodne divat nehodlam - ale pokud panem Alesem myslite pana z fotek na zacatku clanku, tak jemu (na rozdil od te cernovlase damy dole) promena rozhodne prospela. Je to jen muj dojem, ze slusne obleceny a o sebe dbajici muz je v Cesku stale do znacne miry vniman jako „divny“ nebo dokonce „uchyl“? Zvlaste pak, pokud je mladsi a oblece si neco jineho nez konzervativni spolecensky odev. Zatimco ceske zeny se v porovnani se zahranicim oblekaji spise nadprumerne (dobre), u ceskych muzu je to naopak a jeste nam to pripada normalni. Cim to je?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 14.12.14 17:16

No vidíte, a já myslela, že obě fotky jsou -před- a marně jsem hledala -po-.

 
Marisol
22 příspěvků 16.12.14 23:52

Možná je to jedno a totéž?

Čeští muži se oblékají podprůměrně, nadprůměrně se obléká jen několik málo z nich, jmenovitě uvědomělí muži, muži jdoucí na pohovor a úchyláci.
Ovšem úchyl vám mnohem víc uvízne v paměti.

 
Brunhilde  14.12.14 12:49

Tak jsem proskenovala první tři díly, docela jsem se nudila. Ženám v prvním a třetím díle neřekl tu zásadní pravdu, a to sice, že by měly hlavně zhubnout a cvičit. Hadry, liftingy a účesy jsou až za tím, tím se to moc nevylepší. Jak vám naroste druhá brada, asi je třeba s tím něco dělat, a rozhodně to není koupě nového oblečení!
Gay z druhého dílu je docela pohledný chlap, jemu by stačily normální sedící kalhoty (klidně džíny) a sako s košilí. Potřeboval by ovšem zubaře jako sůl. Vlasy v pohodě, ty bych mu nechala, jen by si je musel trochu opečovávat a pořádně česat. Tu potřebu zakrývat vysoké čelo nechápu, však i to se dá nosit s elegancí.
Stylista je sice nepříjemný, ale jak se chovat k člověku, který si musí v takových základních věcech říkat o radu někomu dalšímu? Jako k děcku prostě. Fakt mne překvapuje, kolik lidí nemá ještě ve zralém věku rozum.

 
Malatí d.d.
68 příspěvků 14.12.14 13:10

Myslím, že pořad takového stylu je sice zapotřebí, ale asi bude oříšek najít někoho, kdo by se toho ujal stejně bravurně, jako Polreich pekelných restaurací. Ten dokáže jak kritizovat, tak chválit, ale zaprvé - ke to přirozené, zadruhé - je to vtipné a zatřetí - je na něm vidět, že mu skutečně jde v první řadě o to, dotyčným pomoct.

Jinak za sebe - v dílech, co jsem viděla, vypadají dotyční po mnohem lépe, než před ale nemůžu se zbavit pocitu, že by to mohlo být ještě o dost lepší (hlavně, což se oblečení týče).

 
jessicaggg
55 příspěvků 16.12.14 15:21

Zelené za Polreicha, také jsem to s ním porovnávala červené za názor, že jim to po proměně sluší. Nesluší jim to před ani po..

 
raskolnikov
173 příspěvků 14.12.14 13:55

Je mi trochu zatěžko dělat zrovna drsnému stylistovi ďáblova advokáta, ale pro množství reakcí to udělám. Viděl jsem prvních devět dílů.

Jeho samotný zjev, podle mého tak průměrně pekelný (téměř výhradně černá, košile bez rukávu, tuna gelu wet look efect, mírná nadváha aka „milan“), mu přece neber možnost ostatní kritizovat. Vždyť to je přece jeden z úhelných kamenů modního pekla, nebo snad ne?

Pořad je skutečně zaměřen na jistou společenskou vrstvu, s jeho cílovou skupinou musíte prostě (zatracenej babiš :-) komunikovat na jiné úrovni.

Kritizován je taky výběr „objektů“ proměny. Ale to je přece zadání tohoto pořadu, vybrat nejčastější nešvary v dané sociální skupině a didakticky říci takto ne (deodorant, stříhání se jednou za půl roku nebo déle, „vorvaní“ džíny, chemlon a „mrtvolky“ v důsledku domácího barvení a neadekvátní péče o vlasy etc.). Jinými slovy řečeno, ukazuje to, že se nemá smrkat do manžety košile a nikoliv to, že je rozdíl mezi derby a oxfordkama. Pokud to někomu vadí, tak ať si představí, jak bohatnoucí měšťanské vrstvy začaly v Evropě napodobovat aristokraty. Dnes je z toho pánský etalon elegance.

Jako poslední positivum, na které si teď vzpomenu, bych zmínil díl s gayem. Je, podle mého skromného názoru, krásně podvratný prvek, který dokonale rozbíjí stereotypní představu podoby gaye. Vždyť ten pán vypadá, v nadsázce řečeno, jako v jiném tématu oceňovaný lumbersexuál!

Teď ke kritice pořadu:
Stylista hlavně v prvních dílech nedosahuje ani nepříliš vysoko nastavené laťky slušnosti. V paměti mi utkvělo, jak zcela zbytečně vložil v případě proměny paní z Kroměříže mladíkovi v OC Nový Smíchov do úst, že „by se mu nepostavil“, to je mimo meze jakéhokoliv vkusu.

Velmi se mi nelíbí výběr nového oblečení a některé účesy, asymetrie opravdu není správný směr. Zejména pak v případě legín pro paní s velkou nadváhou. To přece není košer ani na hubené dívce. Chápu také, že je sponzoruje bandi vamos, ale to v pánském oblékání je hodně nízkej level.

Příspěvek upraven 14.12.14 v 13:56

 
blacken
2320 příspěvků 14.12.14 22:11

Tak já vidím rozdíl v tom, když kritizuje laik - jako na pekle. Takže pokud někdo nevkusně oblečený kritizuje někoho jiného, tak ok. Ale pokud se tím někdo živí, tak takhle blbě by vypadat prostě neměl. A už vůbec to ve mně nebudí důvěru k jeho radám. Jestli právě přítomnost podobných „odborníků“ nezpůsobuje český nevkus. Paní Lucie co objevuje bohyně v ženách a radí s makeupem, tenhle mistr oblékající část celebrit, co se objevují pravidelně v „pekelných celebritách“ a další experti.

 
Verhro
630 příspěvků 14.12.14 14:00

No, článek Ady myslím stylistu neadoruje, naopak trefně píše, co se líbí a co je špatně. Nápad pořadu je dobrý, i když ne nějak objevný (viz např. ve Velké Británii cca. před deseti lety uváděný Undress the Nation). Pořad Drsný stylista je bohužel dost nedotažený a je vidět, že je dělaný „na koleni“.

 
Curry
65 příspěvků 14.12.14 14:46

Celý pořad drsný stylista je v první řadě o reklamě, ne o předělávání lidí. Chlapec hrající „drsného stylistu“ mi připadá jako snob, který neustále mele o značkách. Pokud by se snažil zlepšit oblékání českého národa, tak lidi, kteří hledí na korunu, nebere do Armaniho, Chartage, Tommy Hilfiger a spol., ale víc pracuje s jejich vnitřním nastavením (lépe argumentuje) a naučí je se udržovat a oblékat podle jejich „kupní síly“. Jenže to je práce na delší dobu než jen na jednorázové sezení.

 
dimono
33 příspěvků 14.12.14 14:52

Jako fakt? Oba proměnění lidé se mi na fotkách před proměnou zdají mnohem sympatičtější a vzhledově příjemnější, než na fotkách po úpravě. Alešovi ten účes/neúčes sekne prostě víc, než „upravená“ ostříhaná verze. A kdybych potkala paní Alenu na druhé fotce, tak si řeknu, že ta ženská nemá soudnost a že působí jako stará megera. Mít sestřih, make-up a outfit asi není vše - a v těchto 2 případech je to spíš na škodu. :/

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 14.12.14 14:55

Je pěkné, jak se vám některým nelíbí, že stylista účastníky uráží - a jedním dechem dodáte něco o jeho vlasech nebo břichu.

Každopádně do adorace pořadu mám opravdu daleko. Líbí se mi, má potenciál, který snad v budoucnu využije, ale chyb je taky dost. Viz článek.

 
-Anna-
186 příspěvků 14.12.14 16:17

Na hrubý pytel hrubá záplata, to je celkem pěkná lidová moudrost…
Ten pán to dělá záměrně, dobrovolně a za peníze.
Ti nešťastní „účinkující“ se mi jeví jako oběti té hnusné „show“ a té všehoschopné nesympatické režisérky.
Dotyční evidentně nemají peníze, což člověku na sebejistotě a sebevědomí nepřidá, a netušili do čeho jdou. Navíc zjevně podepisují jakousi komplikovanou smlouvu a pak, když zjistí, jakým způsobem s nimi bude před kamerou zacházeno, produkce jim to připomíná a dotyční se obávají, že možná veřejné ponížení odsouhlasili a odmítnutím riskují soudy, na které nemají finance. Většina si pak prostě v rozpacích a strachu nechá všechno líbit. Jsou zjevně přesvědčení, že bez peněz jsou bezbranní a nemají na vlastní důstojnost právo.
Pohled na něco takhle pokleslého nemůže rozumného a vyrovnaného diváka těšit…
Na tom pořadu nevidím pozitivního vůbec nic, snad je to, že ho vysílá jakási obskurní televize s malou sledovaností a většina lidí netuší, že něco takového existuje. Nebýt toho, že občas čtu MP, netušila bych to rovněž.

Příspěvek upraven 14.12.14 v 16:18

 
raskolnikov
173 příspěvků 14.12.14 16:26

Starosta Dalibor Mlejnský je taky ta chudá oběť složité a rafinovaně koncipované smlouvy?

 
-Anna-
186 příspěvků 14.12.14 16:37

Všechny díly jsem neviděla a dívat se nebudu. V dílech, které jsem shlédla, byli nezaměstnaní a matky v domácnosti, lidé před kamerou nejistí a v rozpacích, snadné objekty ponižování…

Příspěvek upraven 14.12.14 v 16:43

 
raskolnikov
173 příspěvků 14.12.14 16:50

Problém Vašeho příspěvku je ten, že je plný domněnek - nešťastní účinkující se Vám jeví jako oběti všehoschopné režisérky, nemají peníze a nevěděli do čeho jdou, zjevně podepisují komplikovanou smlouvu, mají strach a bojí se soudů, jsou bezbranní a myslí si, že nemají na právo důstojnost. Ono to může být i částečně pravda, ale pokud Vám někdo Vaše dojmy rozbije poukazem na to, že tam účinkovala, minimálně lokálně známá, osoba, finančně velmi slušně zajištěná s ostrými lokty, tak řeknete, že je to odpudivé a na víc dílů se dívat nebudete a šmitec. Skutečnost není barvotisková ilustrace Uražených a ponížených.

 
-Anna-
186 příspěvků 14.12.14 17:07

Napsala jsem: „Ti nešťastní „účinkující“ se mi JEVÍ jako oběti té hnusné „show“…“, netvrdím, že mám zaručené informace.
To nic nemění na tom, že pořad postavený na ponižování rozpačitých smutných jedinců neuvyklých na kameru je pokleslý a dál snižuje laťku obecného nevkusu.

 
Ascari
315 příspěvků 15.12.14 13:42

„snižuje laťku obecného nevkusu“… tak klišé by vám šla, to zase jo… kdysi se zase psalo něco o „socialistické morálce“

 
Turako
501 příspěvků 16.12.14 11:26

Domnívám se, že jsou to svéprávní lidé, proto nesou za své činy odpovědnost.

 
Nitunah
15 příspěvků 14.12.14 19:35

No hadam urazka a vyjadrenie nazoru su dve rozdielne veci. o tom toci predsa väcsina ludi na diskusii.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 15.12.14 06:04

Celý pořad je ohavný, nevkusný a zlomyslný, a nechápu, co se na něm soudnému člověku může líbit. Veze se na současné vlně vulgarity (od prezidenta dolů) a trendu škodolibosti a hejťáctví, různých reality show, při kterých se obecenstvo baví sebe-ztrapňováním různých hlupáčků. Prostě žumpa.

 
Ascari
315 příspěvků 15.12.14 13:40

Dost možná se u něj pár lidí vyděsí, vyháže šatník a začne běhat pod dojmem „panebože, to jsem celá/ý já“.

 
Marisol
22 příspěvků 17.12.14 00:09

Pamatuji si dobu, kdy jsme si říkali že lidé v 19. století byli morálně celkem zaostalí - třeba měli otroky, nebo v cirkusech předváděli různé postižené lidi a smáli se jim…

 
Bramba
34 příspěvků 16.12.14 09:03

Podívala jsem se na 2 díly, první a třetí. Ado, pouhým „krčením se“ u výzvy ke kritice paní Aleny kolemjdoucími mladíky a u jejich následných výroků jste se stala součástí pekla. Nevím, jestli módního, ale kulturního určitě. Škoda.

 
ip.kkk
94 příspěvků 16.12.14 15:30

No kritika se dá říct i nějak konstruktivně, prostě ne aby to ty lidi znechutilo, ale aby je to nakoplo k tomu něco dělat. A vtipné to také není. A přijde mi i rozdíl v tom, někomu říct pravdu(kritiku) a urážet ho. A lidé tady toho proměnátora (nevim jeho jmeno)jen hodnotí, narozdíl od něho, on je ty lidi uráží.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 17.12.14 00:02

To je bohužel problém toho pořadu - ono tam vůbec nejde o ty účastníky. Proto se taky nemůžou dočkat žádné konstruktivní kritiky. Jde o diváky. A diváky tohoto typu pořadů bohužel baví přesně tohle. Ve výsledku ten pořad nevypovídá vůbec nic (nebo jen naprosté minimum) o módě a o tom, jak se stát sebevědomější a šťastnější skrze třeba i drobnou proměnu zevnějšku. Zato ale velmi mnoho vypovídá o jisté části českého publika. Člověk může jen doufat, že je to velmi, ale velmi malá část publika…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 17.12.14 06:28

Doufejme, ale vzhledem k tomu, kolik je hejťáckých pořadů, je to pochybné. Test: uvidíme, jestli to koupí celoplošná TV.

 
Verhro
630 příspěvků 14.12.14 15:37

@Campanelle Paní Michaela se myslím bude dál držet svého vytříbeného rádoby sexy vkusu, sako a džíny jde podle mě mimo její chápání…

 
pparis
9 příspěvků 14.12.14 16:02

Pozrela som si par dielov na youtube a nejak extra nadsena nie som. pripada mi to, akoby tomu stylistovi za kazdym strihom kamery niekto hovoril nech je co najviac odporny a hnusny na tych ludi. v niektorych pripadoch je to vtipne, v niektorych mi je tych ludi uprimne luto. hlavne ked vidno, ze maju slzy na krajicku a on im este viac nadava. nepaci sa mi, ako 20 krat za sebou zopakuje nazov sponzorskych znaciek. rozumiem, ze to tam musi byt, ale jednoducho tam vidiet ten napis na 10tich reklamnych predmetoch a este to aj od neho stale pocuvat dookola je dost trapne. ostrihat slecne polovicu vlasov nasilu, ked sama uviedla, ze to nechce mi pride vazne neeticke. aj napriek tomu, ze potom vyzerala lepsie.

 
Fuflík
203 příspěvků 14.12.14 16:26

Tak jsem na ten díl s Alešem mrkla a přesně podle odhadu trouba se sebevědomím na bodu mrazu. Tam žádný hadry fakt moc nepomůžou. Pan stylista úplný opak. Ten má sebevědomí až překvapivě vysoké na to, co je sám za nepřitažlivý zjev. Nejvíc mě pobavil, když toho Aleše posílal zrovna on do fitka. :D
Zbylé díly si umím představit.

 
Verhro
630 příspěvků 14.12.14 16:48

@-Anna- Myslím, že ti lidé do toho pořadu jdou dobrovolně, nikdo je k tomu nenutí.

 
-Anna-
186 příspěvků 14.12.14 17:17

Samozřejmě, ale evidentně netušili, jak celá věc bude probíhat a pak už zjevně mají obavy se vzepřít…

 
popelasa
1 příspěvek 14.12.14 18:59

Neštěstím tohoto pořadu je to, že Pavel Filandr není Clinton Kelly a Drsný stylista není What not to wear a TV Harmonie není TLC.

 
MaggieCassidy
127 příspěvků 14.12.14 22:52

Tohle že čtu zrovna od Ady? „Jsem pro kritiku, ale provádět ji stylem "ta paní je odporná“ (…) je přes čáru. Kritické názory bez obalu se dají podat i tak, aby nebyly sprosté." Nejsou právě tohle začátky našeho „milovaného“ pekla? Myslím, že odpornými a hnusnými věcmi se to tady na pekle jenom hemží. OK, beru, že „ten účes je odpornej“ zní jen o něco málo méně urážlivě než „ta paní je odporná“, ale i tak, nekažme vodu a nepijme víno :-)

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 14.12.14 23:00

Sprostá nejsem a ani nebudu. Kdybych měla zkritizovat Alenu, tak řeknu, že má zanedbané vlasy a ošklivé oblečení, ale nesmetu to konstatováním, že je odporná, protože to je nekonstruktivní a k ničemu.

 
MaggieCassidy
127 příspěvků 15.12.14 00:08

Samozřejmě, jak jsem napsala, navážet se tímto způsobem přímo do osoby místo do věcí, které má na sobě, je ještě trochu dál než výrazivo na Pekle, nicméně, nedělejme ze sebe neposkvrněné lilie. Viz „(…) je z toho hnusná křápa a z vás špindíra“ (2010), „Bílý legíny po kolena vykukující zpod džínových kraťasů nebo minisukně jsou HNUSNÝ. Opakujte po mně: hnusný.“ (2011), „(…) kde mají v půjčovnách jen ty nejlevnější a tudíž různě hnusné a nedodělané šaty“ (2010) nebo „Neforemné, ke koupi zásadně v odporných barvách“ (2014). Slova „hnusný“ a „odporný“ beru jako synonyma. Ale dnešní, nesprostá, Ada by tedy asi spíš použila něco jako „nepěkný“ nebo „nehezký“, což by ale nepřilákalo tolik čtenářů jako tenkrát. Vždyť kvůli tomu slovníku bez obalu sem většina z nás začala chodit. Proč se od toho distancovat? Pokud jste chtěla ilustrovat vulgaritu vyjadřování v drsném stylistovi, mohla jste použít něco jiného než tu „odpornou paní“. Ano, máte tam i tu zmínku o „postavení“, čímž tyhle dva komentáře dáváte na stejnou úroveň, což si myslím úplně nejsou. „Odporná paní“ je peklu mnohem blíž. Máte pravdu, je to trochu jinde, ale zas tak daleko ne :-)

P. S.: Nevím o co víc je konstruktivní říct, že nějaká barva je „odporná“. Já žádnou takovou neznám. Většinou se to odvíjí od celkového ladění oblečení, barevného typu člověka a taky možná plochy, kterou daná barva zabírá, takže každá barva může být teoreticky krásná i odporná dle kontextu. A pokud už mám teda potřebu světu sdělovat něco o odpornosti určitých barev, tak je to pouze moje subjektivní hodnocení a pán/paní si z toho asi taky moc nevezme.

P. P.S.: Přirozeně, řekneme-li, že paní má odpornou barvu bot, neuráží přímo osobu samotnou, a tudíž to může být vnímáno jako méně sprosté, kde přesně se to ale na té škále sprostosti nachází, je otázkou.

Příspěvek upraven 15.12.14 v 00:22

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 15.12.14 01:46

Všechny ty citace se týkají konkrétních věcí, ne lidí. Ne „ta paní je odporná“, ale „ty legíny pod kraťasama jsou odporný“.
Ale už se o tom dál dohadovat nechci. Ty pečlivé citace včetně letopočtů signalizují, že se diskuze posouvá k takovému tomu vážnémů internetovému rokování, které nesnáším, takže s dovolením zdrhám.

 
MaggieCassidy
127 příspěvků 15.12.14 21:46

@AliceBr + Ada: V podstatě píšete to stejné jako já v mém příspěvku, zkrácená verze pro ty, co to tam nevidí a mají potřebu se proti tomu vymezovat: „odporná paní“ = to už je za hranou, „odporná věc“ = to je ještě v pohodě. Já tam ten rozdíl samozřejmě vidím také, jen patrně ne tak „diametrální“. Spíš se pozastavuju nad tím, jak se Peklo najednou tváří jako sluníčkové a „my bysme tady přece nikdy nikoho neurazili, to vůbec není náš styl“.

 
rice
348 příspěvků 02.01.15 21:04

Přesně tak. Ada na pekle se dřív vyžívala v ponižování anonymních osob stejně tak, jako Drsný stylista, proto se nedivím, že se jí pořad líbí. Chvílema jsem si říkala, že se chová fakt uboze a že nechápu, že má potřebu se takhle vyjadřovat. Pamatuju si mimojiné na fotku šatů, které měly vzadu na sukni nějaký fialový, rozpitý pruh a Ada to přirovnala k průjmu po borůvkách??? Už přesně nevím, ale vybavuju si přesně ten pocit studu a pocit z absolutní neženskosti a ubohosti takového vyjadřování.

 
AliceBr
138 příspěvků 15.12.14 13:16

@MaggieCassidy fakt necítíš ten diametrální rozdíl? Jsi odporná = můžu si jít hodit mašli. Máš odporné boty =vyhodím křusky a svět bude zase v pořádku. Ideální by bylo Nelíbí se mi tvoje boty = tak to máme jiný názor. :-)

 
Ascari
315 příspěvků 15.12.14 13:37

Je rozdíl mezi druhou osobou „ty jsi taková a taková“ a třetí osobou „ona je taková a taková“. Říct v takovém pořadu názor, ale úzkostlivě dávat pozor, abych neurazil, tak to můžou tvůrci ten projekt odpískat. Jako byste chtěla po porotcích v pěveckých soutěžích (viz Simon Cowell), aby mazali účastníkům med kolem pusy jen kvůli „citům“. Panebože, to není školka, kde se dětem chválí kresby pejsků se šesti nohama.

 
Mr. Bean
42 příspěvků 15.12.14 19:18

„Sprostá nejsem.“
Toto je v kontextu Vašich invektiv poněkud humorné tvrzení.

 
Caramela
11 příspěvků 15.12.14 08:51

Tak jsem se chtěla na pár dílů podívat… Zvládla jsem jen jeden a ještě ne celý. Ano, ta paní ve svém vzhledu měla značné rezervy. ALE! Mám-li si vybrat mezi člověkem špatně oblečeným a arogantním sprostým hovadem, raději se budu dívat na osobu špatně oblečenou, než na sebestředného hulváta, který pro prachy veřejně uráží a ponižuje lidi. Tím je pro mě otázka tohoto pořadu vyřešena.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 15.12.14 09:48

Baví ma ako tu mnohí píšu, že program je odporný, ponižujúci a zlomyselný a pod. a hneď som si spomenula, aké nevyberané a zlomyselné komentáre sa niekedy objavujú pod fotkami v galérii MP :D ináč ten program som ešte nevidela, ani som o ňom nevedela, možno si jeden diel pozriem, nech som v obraze..

 
Brunhilde  15.12.14 10:05

Udivuje mne, že někdo považuje ty figuranty za „oběti“. Jsou to lidé, kteří šli do zmíněného pořadu dobrovolně a zřejmě jim za to i zaplatili.
Už mne to unavuje, jak tady všichni točíte o těch chudácích, co neumějí do pěti počítat a ještě si na nich někdo krutě smlsne. Je to vzájemná symbioza, ty pořady se točí hlavně pro takové lidi, co v nich pak účinkují. Je to ze stejného soudku, jako Hruškovy kuchařky, Výměny manželek, to příšerné domácí vaření a další. Když se vám to nelíbí, nedívejte se na to v první řadě, pak se to nebude točit ani vysílat a „ubohé oběti“ nebudou tyranizovány.
Kde žijete, na Marsu?

Příspěvek upraven 15.12.14 v 14:36

 
Go-lightly
3428 příspěvků 16.12.14 07:24

Vám se nikdy nestalo, že byste litovala otloukánka ve filmu, i když víte, že je to celé „jako“ a že za to herec pobírá skvělý plat? Člověk prostě tak nějak nesnáší ponižování, a dělat z toho trend je hnus.

 
Brunhilde  16.12.14 09:29

Ale samozřejmě! Proto se tyhle pořady snažím ignorovat.
Nicméně na tomto fóru je právě hodně nadšených členek publika těchto šou, pro ně se to asi točí?

 
betty198
95 příspěvků 15.12.14 10:25

Viděla jsem dva díly. Vadí mi neustálé narážky na místa bydliště účastníků a že je to celé velká reklama na OC Anděl a na Lindex, což je k věku účastnic podle mě ne úplně šťastně zvolený obchod.
Proč nebohou paní Alenu nutí svlékat se před kamerou a diváky se na to koukat, to mi hlava nebere. :(

Příspěvek upraven 15.12.14 v 10:26

 
sunnyrain
37 příspěvků 15.12.14 11:44

Pan stylista by sam potreboval premenu. Ma hrozny, nemoderny uces, nadvahu a oblecenie nic moc. To ako nechutne uraza tych ludi vobec nie je vtipne. A to prilepenie klientky ku kreslu a zelepenie jej ust (co autorka clanku nazvala vtipnym momentom) mi uz teda vobec neprislo vtipne, skor naopak smutne, maximalne nevhodne a trapne. Ani nehovorim ako ubohej pani Lucie zhovadil uces.

 
Ghost B.C.
3183 příspěvků 15.12.14 11:55

Já bych mu nejradši vytnula hned mezi dvřema. Hlavně díky tomu, že mi jak vzhledově, tak projevem připomíná jednoho známého a nemůžu se rozhodnout, který z těch dvou je horší. Jestli ten, co se takhle chová za prachy a dá se doufat, že v reálu je jak-takž normální (i když) nebo ten, co se takhle chová i normálně.
Každopádně netuším, kolikátou sezónu si pořad kroutí, ale nic bych nedala za to, že minimálně ti první aktéři fakt netušili, do čeho jdou. Dost pochybuju, že nábor probíhal stylem: Přihlaste se do proměny! Jako jo, promněníme vás, ale ještě předtím z vás na obrazovce uděláme totální socky s hovnama na botách. - Viděla jsem zrovna ten mladý manželský pár a neustálé narážky na kravín a náves mi přišly fakt ubohé. To už fakt s nějakou (ani drsnou) kritikou nemá nic společného.

 
Ascari
315 příspěvků 15.12.14 13:31

Aktéři trapného pořadu Prostřeno dostávají pěticiferný honorář a pokud nejsou úplně padlí na hlavu, musí jim být jasné, že budou předmětem zdrcující kritiky jak ostatních soutěžících, tak - hlavně - diváků. Tohle je totéž. S tou výhodou, že to není primetime na celoplošné televizi. Jak napsala výše Brunhilde a jiní, jsou tam dobrovolně. I kdyby to všechno bylo přehnané, no a co? Na vychvalování a utěšování („ne, nejsi tlustá“) mají kamarádky. Tohle je reality show za honorář. To byste se tady za chvíli mohly (vy dámy, rod ženský) pustit do Ady, že díky tomuto kritickému webu tepajícímu chudáky ženský vydělává peníze z reklamy. A protože vrána k vráně sedá, na Prostřeno i na Stylistu se dívají hlavně stejně primitivní cílovky, protože jinak smýšlející lidé to „prostě nedají“ kvůli těm hektolitrům trapností, které z toho tečou.

 
may.frayn
919 příspěvků 15.12.14 13:32

Haha, to si děláte pr..ču s tou paní Alenou? Chudák ženská.

 
lkovacic
2 příspěvky 15.12.14 13:32

Drsný stylista je REALITY SHOW jako každá jiná. Jejím cílem je bavit lidi, nikoli vychovávat obyvatelstvo ke kultivovanosti. Kontroverzní, obhroublé a trapné scény jsou žádoucí (a bezpochyby částečně režírované), aby si divák přišel na své. Takže je jedno, že účesy i líčení jsou mnohdy demodé, outfity nepadnoucí a necitlivě zvolené (nerespektující životní styl nositele(ky), protože o skutečné poradenství stylisty zde vůbec nejde. Radost z toho nemám, ale svoji cílovou skupinu si pořad určitě najde, jinak by ho TV Harmonie nevysílala. Určitě ví, na co lidé chtějí koukat.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 15.12.14 14:36

Jo, mám pocit, že je to celé narežírované, to není jako Polreich, kde to vyrostlo kolem osobnosti jednoho odborníka. Tohle si vymyslel a upekl štáb, vybral si do toho týpka, doladil ho, předepsal mu, co říkat, a nedivila bych se, kdyby vybral, oblékl a zaplatil i ty lidi. Což nic nemění na tom, že je to hnusné a pokleslé. Upřímně jim přeji neúspěch.

 
CandyKendall
1164 příspěvků 15.12.14 13:39

Tak jsem si pustila jeden díl (s tou peroxid holkou), abych věděla, o co že teda jde.
Ježišikriste, to je hrozný! Nemyslím si, že tohle je zrovna ten správný způsob.
Začít tím, že ji příšerně urazí a zkritizuje naprosto nevybíravým a schválně zlým a ponižujícím způsobem? Být jí, tak se zatvrdím a tím víc si za tou hrůzou stojím, abych se před takovým č**ákem (pardon) obrnila. A že jí řekne „tak jo, jen konečky“ a šmik, ustřihne jí vlasy u hlavy? To už bych měla navždy trauma z kadeřníků a nechávala si ten chemlon růst až do aleluja.
Ona vypadá příšerně, o tom žádná, ale kdyby mě někdo takhle ponížil, tak hned zase jdu a tu kolotočářskou tvářenku si nanesu zpátky.
V tomhle se mi třeba líbilo Nahá jsi krásná se Šulou. Ten je taky vždycky proměnil k nepoznání, ale šel na to tak, že je přesvědčoval, jak jsou/budou krásné - metoda, „fuj, to je hnus“ by pro mě osobně znamenala doživotní trauma a jen co by to šlo, vrátila bych se do starých kolejí, abych si zachovala aspoň zbytek sebeúcty.

 
Ascari
315 příspěvků 15.12.14 13:53

Pokud by se nějaká účastnice „urazila“ a „zatvrdila“, stane se jediné. Vypnou se kamery, štáb to zabalí, ona nedostane zaplaceno a na obrazovky se to vůbec nedostane. Co my víme, třeba se takových natočilo pět, ale skončilo to ve střižně nebo se to regulérně smazalo.

Na tyhle soutěže se dělá casting, takže to není tak, že se baba ráno rozhodla, že půjde do televize, a za tři dny už ji ponižoval kadeřník. Všichni měli spoustu času si to rozmyslet, poradit se atd. Třeba do Farmáře jsou tři mezi-castingy, než se vůbec vybere. Tady asi nebyly tři, ale ani to nebylo jako Nikdo není dokonalý, kde máte najednou kameru v ksichtu, nemluvě o skryté kameře točící spontánní reakce.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 15.12.14 14:40

Jo, máte pravdu, ale stejně je to sprosté. A je smutné, jak moc frčí pořady se ztrapňováním lidí.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 17.12.14 00:09

Kdyby měli lidé zdravé sebevědomí, nejspíš by tolik nefrčely.

 
CandyKendall
1164 příspěvků 15.12.14 14:57

@Ascari Já to myslím spíš z dlouhodobého hlediska. Možná bych pořad přetrpěla, ale protože by pro mě prvním kontaktem s tím „vkusným světem“ byl urážející buran, udělala bych si o módě jako takové hodně negativní obrázek a jela bych si dál ve svých kolejích a ještě na to byla hrdá.

 
Mauvy
241 příspěvků 15.12.14 19:38

Jak mně je ten chlap nesympatickej!

 
Moninaka
4 příspěvky 15.12.14 20:33

Tak tohle je vážně mazec..:)

 
RenataRen
466 příspěvků 15.12.14 20:44

Z té černovlasé paní, která byla předtím „jen“ nedbale oblečená, udělal ženskou od kolotoče. Nevkusné líčení, nehodíci se šperk. To už fakt raději džíny a sportovní bundu, než tohle.
Muže docela vyfikl, ale tam bylo hodně co zlepšovat.

 
Mauvy
241 příspěvků 16.12.14 09:20

Asi ti lidé nějak toužili po změně k lepšímu a nevěděli si s tím sami rady, ale upřímně řečeno já bych se do žádného podobného pořadu nepřihlásila ani náhodou. Zhlédla jsem, abych se dostala do obrazu, jen díl s paní v ustřiženém tričku a stačilo mi to.
Jen jednou jsem zatím využila akci zdarma se nechat nalíčit na trh právě uváděnou dekorativní řadou jedné luxusní kosmetiky a byla jsem moc spokojena, dokonce jsem si tehdy pak přišla i něco z toho, co na mně vizážistka použila, koupit.
Na paní Konarovskou mám svůj názor: do jejích rukou bych se nesvěřila, mám totiž zcela jasnou představu, co chci a jak velké by to mělo být. Nechci, aby mě nějaká cizí ženská, která mi navíc není sympatická a není to ani lékařka, po těle osahávala.
Vzpomněla jsem si na MUDr. Cajthamlovou z pořadu „Jste to, co jíte“, která také s lidmi toužícími zhubnout jednala občas drsněji, ale prý to měla ve scénáři. Otázka je, do jaké míry je taková i ve skutečnosti, sama za sebe.

Příspěvek upraven 16.12.14 v 09:42

 
Bramba
34 příspěvků 16.12.14 11:00

Já si myslím, že je naprosto bezvztažné, jaká je MUDr. Cajthamlová sama o sobě. Je zásadní rozdíl mezi tím někoho kritizovat a něco kritizovat, další rozdíl je mezi někoho kritizovat a někomu vynadat. A ještě něco jiného je někoho ponížit, či ponižovat.
Ve všech případech - při kritice něčeho, či někoho, při nadávání nebo při ponižování můžete a nemusíte být sprostá, jak je ctěná libost.

 
Bramba
34 příspěvků 16.12.14 09:15

@MaggieCassidy Vy asi máte nižší schopnost rozlišení smyslu napsaného a řečeného. To chce trénink. Čtěte dobrou literaturu, snažte se vlastními slovy interpretovat přečtený text včetně jemnějších nuancí, postřehnete-li je, najděte si dobrého mentora. Nic není ztraceno, budete-li na sobě pracovat.

 
MaggieCassidy
127 příspěvků 17.12.14 19:34

Děkuji za radu. Trénink už probíhá - literaturu studuji ;-) zatím poměrně úspěšně.

Příspěvek upraven 17.12.14 v 19:35

 
Dammy
1671 příspěvků 16.12.14 10:33

Drsná pravda by se měla říkat jen v případě, kdy účel světí prostředky. Tohle nedovede nikoho nikam.
Je to jen „zábavný pořad,“ freakshow. Prostý lide, pohleď na tohohle chudáka, jak je ubohý! Aby se na to vůbec někdo koukal, musí se tomu člověku z jeho bídy „pomoct.“

Tohle je perfektní příklad toho pořekadla s darováním ryby a učením rybařině.
Drsný stylista těm lidem neporadí, co jim sluší, neprozradí jim jejich přednosti a slabiny a jak je oblékat, nepoučí je o trendech: s očima na vrch hlavy a výrazem „jsi trapný a neschopný, musím tě naučit, jak se to dělá“ jim vynadá, ostříhá je, namaluje a odvede do obchodu, ve kterém si sami nikdy nebudou moct dovolit nakoupit.

Takže výstup bude ztrapněný člověk v jedněch lepších hadrech, který je rád, že je ta opičárna za ním a rozhodně nebude brát vážně rady od člověka, který se k němu chová jako kkt.
To, že s tím sebevědomím zašlapaným do země ten člověk vyrazí nakupovat odvážnější hadry, než džíny a zajde ke kadeřníkovi (z důvodu sebepohrdání), je trpce úsměvná myšlenka.

 
ip.kkk
94 příspěvků 16.12.14 11:14

Taky jsem zkoukla pár dílů a ty účesy jsou fakt hrozný, dělá jim tam uplně vrabčí hnízda a ještě to obarví na papouška. Navíc je docela nesympatickej. Např ta černovlasá matka z 2 dílu vypadala předtím mnohem mladší. Navíc by jim mohl oblečení přizpůsobit trochu i jejich osobě. Proč musí mít každá ženská podpatky (např. ta matka dětí). Vždyt jsou i boty bez podpatků, které vypadají dobře. Vybírá si takový ulepený, zanedbaný lidi, ale dělá z nich jen upravený, načesaný, zmalovaný stádo. Moc kreativní to není. A každýmu dělá stejnej účes.

 
Marisol
22 příspěvků 16.12.14 23:47

„Proč musí mít každá ženská podpatky (např. ta matka dětí). Vždyt jsou i boty bez podpatků, které vypadají dobře.“

Hlavně je to pak taková proměna fakt jen do televize. Stejně jako když ženské udělají účes (teď nemluvím o tomhle pořadu, ale obecně) který se musí složitě upravovat.

Co z toho v reálu bude? Ženská která neumí chodit na podpatcích je nejspíš vymění za tenisky, náročně ostříhaná si vezme čelenku a tak podobně.

 
Verhro
630 příspěvků 16.12.14 11:24

@ip.kkk Když to člověk srovná s opravdu dobrým poradenstvím, které respektuje osobnost člověka a poradí pár základních triků, tak ten pořad je prostě odflákle udělaný. To si myslím já. Ve zdejších luzích a hájích prostě přetrvává nějaký divný mýtus, že jakmile člověk nemá sto barev na hlavě, ale jen rovné upravené dobře obarvené vlasy (co nejvíce se blížící přirozenému odstínu např.), tak je nudná šedá myš. Spoustě chlapů se navíc prostě líbí ženy typu Michaela z jednoho dílu, vypadají přece tak sexy…takže přirozený upravený vzhled se tu považuje za nudu.

 
ip.kkk
94 příspěvků 16.12.14 11:48

Michaela mi právě přijde, že touží být velmi sexy. Ale nakonec ji udělá dost divně. Klidně bych jí nechala at je sexy, jen nějakym vkusnějším způsobem. Naopak jedna holka z jiného dílu, byla tam i s přítelem, vypadala na začátku jako šedá myška a pak ji udělal extrémně sexy. Nema to pak smysl pro ty lidi, kdyz se v tom neciti dobre…

 
Verhro
630 příspěvků 16.12.14 11:28

@Go-lightly Protože spoustu lidí podvědomě touží po slávě bez vynaloženého úsilí…takže kdo s čím zachází atakdále.

 
NellieLovett
2314 příspěvků 16.12.14 12:48

Po přečtení článku mi to nedalo a pár dílů si pustila. Celé je to nahrané, aktéři dostanou rozhodně honorář, takže hold musí něco zkousnout. V 9. díle, kde slečně „pan stylista“ ustřihne její slaměný ohon a ona uteče, ji chytá jedna ze štábu, že musí zůstat, že to má ve smlouvě. Navíc v jednom díle se ptají kolemjdoucích na názor na nějakou paní, pochybuju, že by někdo z placu vypustil takovéto kecy. Ale musím souhlasit s tím, že z bláta je zvednul, sice zatím jen do louže, ale i tak je to lepší než když za ním přišli. Jinak mě jeho vkus absolutně neoslovuje, ale v rámci možností.. Stejně jde jen o jeden den a většina, ne-li všichni se pak vrátí k tomu stejnému, v čem do pořadu vyrazili.

 
Verhro
630 příspěvků 16.12.14 13:19

@ip.kkk Určitě, akorát je tam prostě rozdíl, že v prostředí, kde se pohybuje holt vypadá sexy a v prostředí, které reprezentuje stylista, vypadá zanedbaně…

Příspěvek upraven 16.12.14 v 13:23

 
jessicaggg
55 příspěvků 16.12.14 15:27

Vadí mi na něm, že když je žena blond a má zničené vlasy, tak jí to neztmaví a neřekne jí, že má dát vlasům chvíli pokoj a ať si nechá narůst svoje vlasy v barvě, kterou přirozeně má.. Místo toho jí to zase zperoxiduje, vytupíruje a řekne jí, že má používat věci na objem objem OBJEEEEEEM!!! Jako nevím, ale mně osobně přijde nejlepší si koupit kvalitní šampón, kondicionér a olej, který na ty vlasy budu stříkat a do toho brát Panthenol, než to, co s těmi vlasy udělal on..
Druhou věcí je pak oblečení, to je musí brát pořád to těch předražených obchodů, které když tam přijde mamina, co si vybírá věci na tržnici, pak ani nemá s čím doma zkombinovat..

Příspěvek upraven 16.12.14 v 15:28

 
esteritka
7 příspěvků 16.12.14 15:32

@raskolnikov Paní Anna má pravdu so svojimi domnienkami. Keď stylista odstrihne mladej blondýne vlasy na krku, namiesto končekov, ktoré bola schopná akceptovať, tak aktérka utečie von a hneď je pri nej členka štábu a hovorí:„Ale máte smlouvu, nemužete odejít.“ Takže áno, sú to obete nechutného manipulovania.

 
Cornero
386 příspěvků 16.12.14 15:39

Osobne moc nechapu stylistu kterej si pri docela viditelny nadvaze nebo minimalne pri nijak foremny postave na sebe navlikne upnuty triko bez rukavu. Tohle radi lidem? „Mate pupek tak si vemte upnuty obleceni at je videt“ nebo „mate rozkydly ruce vemte si triko bez rukavu“

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 16.12.14 16:46

Pořad neznám a moc se těším na nový článek - nebudu se pak muset dívat na obtloustlé holé paže toho divného člověka kdykoliv otevřu MP.

 
qanik
6 příspěvků 16.12.14 21:38

Pozrela som si prvý a tretí diel.
Celá relácia je prachsprostá nehoráznosť najlacnejšieho rangu.
Na rozdiel od autorky článku na ňom nevidím jedinú dobrú vec.
Vyjadriť sa k samotnému akože stylistovi mi nestojí za dranie klávesnice.
Verím, že dobrý právnik vidí a nájde žalovateľné miesta, na relácii aj na podpisovanej „zmluve“…

Příspěvek upraven 16.12.14 v 21:41

 
Marisol
22 příspěvků 16.12.14 23:45

Nevím jaké bych užila lepší slovo než „nelíbí“… Možná se hodí napsat že „dělá to na mě špatný dojem“. Dělá na mě špatný dojem Alešova proměna.
Na jednu stranu je pravda, co napsala Ada.
Na druhou stranu, když si představím že bych ho v provedení „před nebo po“ potkala na ulici a hrozilo by, že se mnou naváže kontakt… Například kdybychom byli jediní lidé na autobusové zastávce a došlo by k očnímu kontaktu. V tom druhém případě bych z toho měla setsakra špatný dojem, protože přesně tohle je typ neodbytného slizouna který se snaží za každou cenu někoho sbalit.

Jo, možná to souvisí. Snaží se. Snaží se, a proto projevil nějakou snahu při volbě oděvu. Snaží se, a proto se nedá snadno odbýt.

Pravda, tento můj pocit něco vypovídá o vztahu mužské populace k oblékání. Pokud na sobě někdo má slušné oblečení a zároveň je poznat (jak? nevhodné boty? držení těla, z kterého poznáme že se v tom necítí?) že by oblékání bylo zálibou dotyčného člověka… tak je řešení jasné. Dotyčný je na lovu.

 
Brunhilde  17.12.14 12:53

Nechce se mi věřit, že je někdo schopen se na to dívat déle než do 3. dílu. Však je to stále stejné, nudné, vymění se jen jeden figurant, který je jek přes kopírák toho předchozího, to přeci nejde sledovat bez úbytku neuronů!

 
kloe
71 příspěvků 17.12.14 16:29

@Marisol tiez nechapem ten nazor ze kazdy kto nechodi ku kadernikovi musi byt zasadne neupraveny…ja mam napr. hnede vlasy velmi jemne rovne pod plecia ktore aj tak najradsej nosim zapnute lebo aj ked si ich doma nacancam vydrzi mi to tak iba jeden den…a pre moje chabe jemne vlasy je to aj tak len dalsia zataz-to fukanie kulmovanie fenovanie, hold smola kazdy nema hrivu od boha ako doutzen kroes! boli ini machri ktory sa mi snazili vytvorit uces ale uz som to prekusla, samozrejme je o inom ked idem niekde na ples na vecierok atd…vtedy idem pekne na spolocensky uces ku kadernicke.

 
Solathis
1491 příspěvků 17.12.14 21:10

Doporučím, pokud máte zájem o proměny, americké What not to wear (Nevím, jak je to v ČJ, snad Šaty dělaj člověka?). Pokud jste anglofonní, vřele doporučuju. Zničí jim všechno oblečení, nastolí směr, kterým se mají ubírat a vhodí je do víru velkoměsta - jeden den je v tom nechají plácat (často se dámy složí, že to nedají) a pak jim druhý den pomůžou vybrat podle pravidel - přijdou je zachránit, končí to stříháním, líčením a mini „přehlídkou“. Nepamatuji si, že by se mi nějaký díl nelíbil, dámy se pak cítí super a přijde mi to dost drsné i bez ponižování, naopak se je snaží podpořit a sebevědomí jim opravdu zvednout.

 
dottied
1 příspěvek 20.12.14 19:51
...

Pár slabých míst? To se jako opravdu najde někdo, kdo tenhle „pořad“ bere vážně?
Vždyť je to naprosto pod úroveň. Všechno je to šíleně přehrané, lidi mají nakázáno jak se chovat, stačí se na ně podívat, nikdo z nich není přirozený. Co mi vadí nejvíc, říkat do televize, že by si člověk měl pořídit antiperspirant. Říct, že v podstatě smrdí a pověsit to na net, je totální ponížení. A to nemám nic proti upřímnosti, ale tohle je moc.
Viděla jsem pár dílů. Na pobavení dobrý, ale to je opravdu všechno.

 
Lenicka07
74 příspěvků 04.01.15 18:23
Antiperspirant

Bohužel stále není výbavou všech občanů této země… Stačí se projet MHD a půjde vám z té „vůně“ hlava kolem. V každém ročním období.
Osvěty není nikdy dost a pokud někdo smrdí i z fotky, nějaké naznačování by asi nepochopil. A navíc, když už jdu účinkovat do takového pořadu, tak se snad umyji a navoním, ne? Ale jak vím od tety lékařky, jsou i tací, co chodí smradlaví i k doktorovi…
Nechce se mi to hledat, ale jsou i statistiky spotřeby deo a antiperspirantů na osobu za rok… Hádejte, kde je ČR? No na špici to asi nebude…
Takže snad v tomto případě šoková terapie zabrala a dotyčný se aspoň trochu vzpamatuje a co líp, vzpamatují se i někteří další ze skupiny deodorantem nepolíbených.

 
Marisol
22 příspěvků 09.01.15 00:03

U smradů v MHD mám pochybnosti o tom, do jaké míry je to způsobeno (ne)popularitou deodorantů / antiperspirantů, neboť ani ty nespasí všechno, a konkrétně nenahradí dostatečně častou sprchu a vhodnou (= v teplém období vyšší) frekvenci výměny oděvů. Čerstvě zpocený člověk takhle nepáchne, pokud nemá nějakou chorobu, a nejsem si jistá nakolik by tyhle prostředky vylepšily pach u lidí kteří prostě potřebují umýt a vyprat.
Zvláštní kapitolou jsou bundy načichlé z hospody, zejména koženkové.

 
Beaufort
67 příspěvků 21.12.14 18:59

Drsny stylista mi prijde jak fajn porad, ty reci jsou obcas az moc drsne, ale clovek sem tam potrebuje facku, aby se vzpamatoval a prestal si skodit. (Jedine, co jsem povazovala za vyslovene nevhodne a nevkusne, bylo verejne ponizovani v OC tim, ze se stylista ptal kolemjdoucich- evidentne najatych, aby cloveku srazili sebevedomi na nulu a udelali z nej debila.) Nejvic jsem toto prozreni prala pani Mise, ktera je od prirody a po 2 detech krasna zenska a sama ze sebe dobrovolne udelala takove strasidlo s pomalovanyma rukama v ruzovych hadrech, co by i na patnactce vypadaly trapne. Po promene vypada jako nobl, krasna mlada pani, po ktere se lecktery muz otoci, ostatne v jejim pripade se to dalo predpokladat. Pak se mi moc libi i promena pani Petry (te z Holubic), u ostatnich dam to bylo povyseni ze dna na prumer. U panu opet dno na prumer, vyjimecne lehky nadprumer. Ale i to se da povazovat za velky skok.

Jedina zasadni vytka: Chapu, ze porad ma se znackami smlouvu a vetsina veci jsou pekne, ale Bandi Vamos byl velky fail. Kazdy, kdo nekdy videl Savile Row ci aspon kvalitni oblek na miru, na 1.pohled vidi, ze ty obleky jsou umelohmotne, nic moc usite a nepadnou tak, jak maji. A Pavle, business code je tmave modra, ne cerna. To je specifikum Ceska. A je to spatne.

Příspěvek upraven 21.12.14 v 20:26

 
Lenicka07
74 příspěvků 04.01.15 18:30

Taky mě jeho zmínka o barvě obleku zaujala. Jasný důkaz, jaký je to „odborník“. :D

 
 
 
MP Janka
373 příspěvků 13.12.14 13:02

Potvrzuji, Ruslanka je bezkonkurenční a jak přešla k Caresse, tak se nákup prádla stal hned i přijatelnější pro peněženku. Podprsenky mají i pod 1000.

 
Majka22
308 příspěvků 16.12.14 23:09

Viděla jsem část prvního dílu díky článku, ale pořad je to perverzní. Když chce někdo pracovat se změnou sebehodnocení a podobně, tak přece nemůže s člověkem jednat jako s dobytkem či nižším živočišným druhem. Dokonale mě dorazil „zajímavý“ arabský pan doktor, který ani neumí pořádně česky. Sice budu za rasistu, klidně ať jsem, ale v případě podobného „profesionála“ bych okamžitě prchala. Takový pořad ve mně vzbuzuje nulovou důvěru, chudáci lidi.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Na nákupech v Budapešti

Když někdo mluví o tom, že pojede nakupovat oblečení do zahraničí,... Celý článek

Týtý

Existuje snad lepší příležitost k lovení celebrit než předávání... Celý článek