Elegantní sandál

26.07.12 | autor Ada

Tip na "dámský elegantní sandál", který je "vhodný i pro manažerky a ministerské uřednice" mi poslala čtenářka Jana. Nevím, jestli mají v tom obchodě zvrácený smysl pro humor, hloupého copywritera nebo jim to fakt přijde v pořádku, každopádně ten elegantní sandál je, ta dá, zde:

převzato z http://www.keenfootwear.cz/boty-keen-sarasota-w-lady-8135.html

A když jsme u sandálů, netušila jsem, že povolím-li oficiálně ve výjimečných případech ponožky v sandálech, začnou mi čtenáři posílat takovéhle fotky:

fotila Z.

Ale jo, dobře, je to prý focené v neděli ráno, paní dost možná jede někam na zahrádku, určitě ne do divadla nebo na korzo, takže, přátelé, buďme tolerantní. Tolerovat kalhotky civějící z bokovek ovšem nadále odmítám.

fotila Kathara

Tolerovat tanga prosvítající přes tenké legíny taky odmítám.

fotila Anna

Co si myslím o tomhle, tedy hlavně o těch strašlivých hadrech, visících schlíple na různých ramínkách a tkaničkách, taky víte. Lidi, prosím vás, nekupujte si to. Vždyť je to hrozný.

fotila taky Anna

Když už se obléknete trochu k světu, pozor, ať to nezabijete nevhodným spodním prádlem. Tady to chtělo lépe sedící top (předpokládám, že ta díra na zádech má být výš než zapínání podprsenky, které v tomto případě není nijak drasticky vystěhované nahoru) a zkřížená ramínka. V podstatě tu podprsenku vidíme zezadu úplně celou. Mám z toho zvláštní pocit. Znepokojuje mě to. Možná se mnou není něco v pořádku.

fotil/a Vevero

Krajkové... kozačky mi poslala čtenářka Jayne. Ona je teda nazvala "sádrami" a nutno uznat, že na tom něco je. I ty prstíky vykukující z volné špičky by odpovídaly.

fotila Jayne

A na závěr jeden turistický buránek obecný. Fotka je z makedonského kláštera, kde se návštěvníci pomocí, řekla bych, velmi srozumitelných piktogramů žádají, aby dovnitř nelezli polonazí. Paní na fotce se rozhodla, že úctu k nějakému starému církevnímu baráku si můžou všichni strčit. Kdo by se na dovolené nechal omezovat, no né?

fotila Pavla

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Indianska
16 příspěvků 26.07.12 12:27

Já nevím! Je to tak těžký najít v sobě kus vkusu? Asi ne. Zatím kolem sebe vídám spíš kus hnusu…

Příspěvek upraven 26.07.12 v 12:28

 
Nitty
112 příspěvků 26.07.12 12:32

Tak ty sádrové botky u mě jednoznačně vedou :D A to jsem si říkala, že mě už nic nemůže překvapit. :D

 
Catherine
68 příspěvků 26.07.12 12:35

Teď jsem nechápavě koukala na tu fotku bílých kozaček - nazvat je sádrou, je docela trefné :-D :-D, kdo tyhle věci vůbec vyrábí??? vypadají jako "dobrý kup " z fleru …fakt vrchol nevkusu :-/

 
Arvari
37 příspěvků 26.07.12 13:51

Co je ošklivý, to je z fleru? Ale no tak, vážně?

 
Catherine
68 příspěvků 26.07.12 15:24

@Arvari
oj to jsem zas píchla do vosího hnízda nebo hejna potrefených hus..

Nenapsala jsem, že všechno, co je z fleru, je ošklivé… ale ty boty jednoduše pro mě hnusné jsou… je to můj názor. Každopádně by se k některým těm háčkovaným obludnostem, co někteří prodejci z fleru nabízejí, hodily.

Příspěvek upraven 26.07.12 v 16:45

 
Arvari
37 příspěvků 26.07.12 18:56

Jestli mám být potrefená husa jen proto, že jsem na Fleru (ale ne, vážně neháčkuju), a nemám ráda, když se ten server ve velkém odsuzuje (jakkoliv je odsuzování Fleru v dnešní době strašně in a osobně mám pocit, že hromada lidí ho odsuzuje hlavně z principu), no, tak asi potrefená husa teda budu. Ne, nenapsala jste, že všechno z Fleru je ošklivé (a koneckonců, já nikdy nenapsala, že jste to napsala), jen u jedné ošklivé věci Vás ten Fler hned napadl jako možný zdroj, což o Vašem názoru docela vypovídá…

 
ROZINKA9
3 příspěvky 27.07.12 10:56

Tak trochu souhlasím s Catherine. Je fakt, že z Fleru se pomalu ale jistě stává web plný rádby-prodejců rádoby-kvalitních a rádoby-vkusných výrobků, což mi opravdu vadí, protože sama na Fleru také jsem (neháčkuju :)) a když vidím, co jsou někteří lidé schopni nabízet, tak je mi špatně. Měl by tam fungovat nějaký filtr vkusu, protože občas to opravdu vypadá, že si prodejce něco zkusil vyrobit (většinou ušít nebo právě uháčkovat)a má pocit, že se mu to výborně povedlo, tak šup s tím na Fler, však on si to někdo koupí…

 
Mimar
2 příspěvky 26.07.12 19:48

Fler za to nemůže…zdroje musíte hledat jinde…
http://aukro.cz/…7816126.html
Nejsou to teda úplně ty správné, ale tyhle taky jdou :D

 
Sandojana
17 příspěvků 26.07.12 22:17

Ano, Fler za toto nemůže, tam mají daleko suprovější - hit poslední doby: http://www.fler.cz/…acky-2849629

 
katango
1356 příspěvků 26.07.12 23:22

Oh My God!

 
Catherine
68 příspěvků 27.07.12 11:11

@Sandojana: Tak tohle mě už opravdu rozsekalo :-D :-D :-D

Příspěvek upraven 27.07.12 v 11:12

 
Barbarca
17 příspěvků 27.07.12 21:55

Letní kozačky!? To si ti lidi dělají prdel ne??:D

 
atrix
483 příspěvků 29.07.12 00:23

To jsou snad láptě ruského mužika, ne? :D

 
janina.ch
26 příspěvků 31.07.12 08:46

Bože! a ten kometář k tomu od prodejce! :)

 
kurzatko
230 příspěvků 14.08.12 17:12
Vysokačky

Nemůžu se přestat smát, to je opravdu to, co tu chybělo. Prý „letní kolekce Summer“, už se nemůžu dočkat podzimní kolekce Autumn. Taky by mě zajímalo, jak ta gumová podrážka asi snáší proklamované praní na program „bavlna“.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 29.07.12 17:14

Nevím, ale letní kozačky mi přijdou trochu jako paradox. vždycky jsem měla kozačky zafixované jako výhradně zimní obuv. Dovede mi to někdo rozumnou argumentací vyvrátit?

 
Ančojc
19 příspěvků 29.07.12 19:58

(jen tak mimo diskuzi o kladech a záporech Fleru) Mě teda přijdou to sádry jako plastový, tak nevim, jestli už se na Fleru odlévá i z plastu :D.

 
goldiex
5 příspěvků 01.08.12 14:24

Ne, ještě by to mohl být výtvor nějaké „bydlenky“ z mimibazaru :-D

 
Kity
39 příspěvků 26.07.12 12:35

Tak ta poslední mě opravdu dostala.

 
Šošana  26.07.12 12:42

Ano, souhlasím, ta změť ramínek na zádech bývá zneklidňující. Seděla jsem na malém místním koncertě za paní a chtě nechtě mi stále sklouzával zrak na její záda, kde se mísila různá ramínka. Podvědomě jsem se snažila roztřídit, které je k topu a které k podprsence. Jaké bylo mé překvapení, když přišel na řadu pěvecký sbor, ona vstala a ukázala se býti sbormistryní.

 
endymio
13 příspěvků 26.07.12 18:13

Ajvaj…náhodou zpívám ve sboru a vím, že sbormistr(yně) musí být zezadu ještě elegantnější než zepředu :o)

A propos sbor - já vím, že většiny lidí se to netýká, ale sborové oblečky jsou taky kapitolka. Nás je ve sboru pětadvacet, věkové, rozměrové a názorové rozpětí opravdu široké. Oblečení jsme měnili už asi pětkrát, ale nikdy jsme se nedokázali shodnout, vždy byl někdo nespokojen a vždy to byl spíš nenápaditý kompromis. A jiné sbory to mají podobně - obvykle obrovská hmota černé, rozbitá více nebo méně povedenými šátky či šálami. Jedinkrát jsem viděla oblečení, které se mi líbilo - malý sbor z Liberce, který byl oblečen elegantně civilně, a byli sjednoceni hezkou látkou, ze které každý měl něco - jedno děvče sukni, druhé šátek, kluk vestičku atd. Moc pěkné - a zpěv ještě víc.

Příspěvek upraven 26.07.12 v 18:26

 
Šošana  27.07.12 00:43

Zajímavé. Nad těmi úbory členek pěveckých sdružení jsem také dumala. Ženy různých typů, i barevných, a musí mít totéž. V rozhodování mají hlavní slovo ty služebně starší, nebo se hlasuje?
Dotyčná sbormistryně, když o tom tak přemýšlím, neměla holá záda, ale měla nějakou jaksi průsvitnou halenku či co, snad dvoubarevnou, a tuším ramínka dvou barev - pamatuji si hlavně ten neodbytný pocit, že ten puzzle musím složit:-)

Příspěvek upraven 27.07.12 v 09:26

 
zapbebe
297 příspěvků 27.07.12 09:19

Ono je to s těmi sborovými oblečky fakt složité.
Zaprvé jde o financování - buď to financuje sbor (a tudíž musí být maximálně univerzální střih, aby to mezi sebou členky mohly dědit) a nebo to financují členové (a to může být často problém - u nás ve sboru nastal problém, kdy pro 3 členky byly 300 za etno halenu na tematické vystoupení moc).

Zadruhé jde o ladění - černá je (bohužel) v tomto směru univerzální, je to „klasická“ sborová barva, ladí to s tmavými obleky pánské části sboru atd. Když se třeba zpívá v kostele nějaká klasika, tak by se ani nic moc barevného nebo ulítlého nehodilo. My někdy zpíváme v černo-černé + barevné šály, jindy v barevných letních šatech (a chlapi košile s krátkým rukávem a barevný motýlek), někdy jinak podle domluvy a podle konkrétního vystoupení (místa, repertoáru atd.).

Není to o tom, že by třeba starší a konzervativnější členky měly při výběru oblečení „navrch“, ale je potřeba vždycky vybrat něco, co jsou ochotné si všechny obléknout. A to bývá holt někdy kámen úrazu.

 
Šošana  27.07.12 09:28

Díky za vhled do situace! Vidím, že to vskutku není jednoduché:-)

Příspěvek upraven 08.08.12 v 00:00

 
zapbebe
297 příspěvků 27.07.12 12:19

Ne, to fakt není.

Ještě k tomu musím doplnit, že jde pak i o boty. K černé si můžeme vzít černé boty - a ty má v botníku každý (nebo teda téměř, já sice jedny mám, ale jsou to taková stará šuplata, tak mám povoleno zpívat v tmavě hnědých). No a v neposlední řadě se sbormistryně líp doladí k černé barvě. Teda ale naše sbormistryně nosí zásadně věci s rukávem a sukni až na zem (aby nevypadalo blbě, že je rozkročená) - a to je mladá a má postavu, kterou by klidně ukazovat mohla.

Ale jednou jsme měli koncertní program, kde jsme všichni měli bílé kalhoty, ženy měly takové batikované etno haleny a chlapi etno košile, všichni jsme byli naboso a taky to bylo super. Jenže tam jsme si právě oblečení kupovali sami a hned vyvstal problém, že si to někteří nemohli (nebo říkali že nemohou) dovolit.

 
Karoleenah
2322 příspěvků 27.07.12 12:36

Ježišmarjá, kdybyste viděly, jaké koncertní oblečení měl náš sbor! Divně hnědá kolová sukně v délce midi, starorůžová halenka těsně ke krku s nabranými dlouhými rukávy do manžety, široký šněrovací pás v trochu jinak divné hnědé (víc do zrzava), k tomu bílé silonky a bílé lodičky. To neslušelo vůbec nikomu, všechny jsme vypadaly jak kdybychom měly v příští vteřině upadnout do bezvědomí nebo se minimálně pozvracet. Černá masa s barevnými šátky je proti tomu haute couture.

Příspěvek upraven 27.07.12 v 12:37

 
zapbebe
297 příspěvků 27.07.12 13:37

Nejhorší, co jsem kdy viděla já, byl takový špinavě světle modrý hábit, který byl v podstatě jen nařasený u krku a pak spadal dolů až skoro na zem, zřejmě tam byly i nějaké rukávy, ale z té masy se to nedalo jasně poznat. Jasně, starší členky sboru se v tom zřejmě cítily dobře, protože to „schovalo špeky“, ale byly tam 2 mladé holky a ty evidentně trpěly.

My jsme jednu dobu zpívaly v takových halenkách s krátkým rukávem, totální umělina, já měla meruňkovou (pak ještě byly smetanové a takové béžové), málokomu to sedělo (ač se to dělalo jakoby na míru), no hrůza děs a běs. To jsem ráda za současná černá trička s dlouhým rukávem od Camaieu a vlastní černé kalhoty.

 
Oveeec
1364 příspěvků 28.07.12 02:25

Mně to nezní vůbec špatně:)

 
Šošana  08.08.12 00:09

To jsem se nasmála:-) Ty vaše úbory vymyslel nějaký romantik? A nevoněly jste po skořici?..
No, mně se zdá výborná ta idea, aby každá členka měla z dané látky jen nějaký prvek, třeba šátek nebo sukni. Bylo by aspoň na co koukat. A jinak nějaké limity, aby nebyla přehršel barev, třeba že to má zkombinovat s černou nebo že žlutá a neónově zelená se tam rozhodně nesmí objevit a tak podobně.
Dámy a holky by se mohly aspoň trochu kreativně projevit. Nastoupit ve stejných úborech - čili ničím nemohu překvapit - mi přijde hrozně demoralizující.
Patřilo pod Karoleenah.

Příspěvek upraven 08.08.12 v 00:10

 
ilace
1 příspěvek 12.08.12 21:53

Sborové oblečení, to je kapitola sama pro sebe. Zpívám ve sboru 11 let, když jsem nastoupila, jen díky lásce ke sb. zpívání jsem se nechala pokořit starorůžovou halenou hranatých tvarů, s vycpávkami, tříčtvrtečním rukávem nejasného střihu, zlatými knoflíčky uvnitř s „perlou“ a pozor!!! odepínatelným „fižím“ z téhož materiálu, které se správně připínalo na rameno, aby volně splývalo na levé prso :-). Celá ta delší krása (aby skryla nedostatky) pak byla ušita z příjemného socialistického „diolenu“. Každá, sebehezčí mladá žena se po oblečení do tohodle modelu stala minimálně o 10 let starší členkou sesterského sdružení, starší pánové ale ani tak nepřestali „holky“ chválit :-)) Naštěstí je už halena v Charitě a my máme sice černobílé, ale alespoň „každý dle svého gusta“ oblečení, nepřestávají ale stále přicházet návrhy, co bychom mohly změnit. Nejhorší co jsem na sborech viděla já, byly lesklé saténové fialové pláště jak z Harryho Bradavic, brrr…

 
kurzatko
230 příspěvků 14.08.12 17:21

Jak tady pročítám ty vaše sborové módní kreace, tak jsem strašně ráda za náš sbor. Zpíváme převážně vážnou hudbu nebo lidovky, takže nutnost tematických oblečků odpadá. Navíc jsme celkově dosti chaotické těleso, takže vrcholem organizace je to, že přijdeme všichni oblečeni v černém. Abychom nevypadali tak pohřebně, přibyla v poslední době umělá kytka pro holky, ale její výběr i umístění byl zcela v naší režii.

 
Esmee
4372 příspěvků 26.07.12 12:38
Sandály Keen

K těmhle sandálům Keen mám averzi! Můj otec je nosí prostě ke všemu! Ale tohle jsou TREKOVÉ sandály vhodné tak do hor, nebo na náročný výlet, ne k jeanům a už vůbec ne k plátěným kalhotům, ani do práce a ani do restaurace! Bože zbavte mě jich! Ostatní fotky snad ani netřeba komentovat, nechápu. Nabízím zrcadla zdarma všem lidem na fotkách :D.

 
Robena
1257 příspěvků 26.07.12 12:45

Pri vyberu topu a satu me docela dost omezuji ty strihy, pod ktere nejde nosit bezna podprsenka. Jak je videt, spousta dam to vubec neresi.
Sadraky super, pripominaji mi boticky na barbinu.

Příspěvek upraven 26.07.12 v 13:14

 
Nitty
112 příspěvků 26.07.12 12:49

Mám to stejně. Naposled jsem si nekoupila top, který odhaloval záda. Bez podprsenky si netroufnu a takové ty samodržící nálepky nevlastním.
Když se ale teď dívám na ty fotky… asi bych i s normálním podprsenkou dobře zapadla :D a já hloupá jsem ho nekoupila :D

 
Robena
1257 příspěvků 26.07.12 14:05

No prave. Nebyt zbytecne uzkoprsosti a falesne skromnosti, mohly bychom i my sdilet seprana raminka s okolim.

 
Lynx
99 příspěvků 27.07.12 15:08

Mám samodržicí nálepky, občas, velmi občas ji nosím. Pod šaty s výstřihem na zádech ideální, pokud odolám pokušení se neustále drbat v místě nalepení.

 
Robena
1257 příspěvků 27.07.12 16:28

Tak to docela zavidim, ja mam takove poprsi, ze bych musela nosit male leseni.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 26.07.12 13:02

Když jsem viděla nápis „elegantní sandál“, tak jsem si říkala, hurá, někdo vyrobil hezké boty, kouknu a třeba koupím. No a pak jsem ten zázrak uviděla, jaká krása, jaký div. Hnus obecný to je. A pak jsem si říkala, že mě nemůže nic překvapit - překvapilo a to ty „úchvatné“ kozačky.

 
runningfox  26.07.12 13:05
čistě hypoteticky

Já žádnou manažerku nemám, ovšem čistě hypoteticky, kdybych nějakou tu vedoucí měla a on si to přihasila na jednání (poradu etc.) v této obuvi, začala bych se vážně obávat o osud firmy. To nemůže dopadnout dobře, když manažerka obuje takovou obuv. Myslím do práce.

 
Harmonika
244 příspěvků 26.07.12 13:05

Stále přemýšlím, jak je to možné. To dotyčnou nenapadne, že by legíny mohly být průhledné? To se doma nepodívá do zrcadla? To se dotyčné z fotky od Vevero nezdá divné vzít si klasickou podprsenku pod tričko s takto řešenými zády? Nebo (nedejbože) o tom ví, ale přijde jí to „seksi provokativní“? Obávám se, že tento jev je tolik rozšířený právě proto, že koukající ramínka, podprda, prosvítající tanga atd. jsou nositelkami vnímána jako seksi rajcovní záležitost.
Přeci nemůžu být ještě tak stará? :-) První, co dělám, když si kupuju bílé tričko a skvětlé věci, zkouším, jak moc jsou dané věci průhledné. Pod lněnou černou sukni, která by neměla být tak průhledná jako bílá, si beru černé kalhotky s nohavičkou (nikoliv tanga). Nemyslím, že mě k tomu vychovalo peklo. Prostě jsem to tak měla pořád. Když mi z džín při sezení náhodou koukal lem kalhotek, byla jsem z toho nesvá (zatímco dneska je in, když kouká půlka zadku…
Nicméně, peklo mě naučilo nosit tělovou podprsenku pod bílé tričko a diskuze zase to, že dáma se pro upadlou věc neohýbá, dáma si podřepne.
Takže chtě-nechtě, Ada musí takovéto fotky zveřejňovat. Když spousta lidí není schopna hrůznost lezoucích podprsenek a módní fau-paux vidět sama na sobě, snad pomůžou konkrétní pekelné příklady na druhých.

 
emef
2050 příspěvků 27.07.12 11:21

A prozradite mi, kde se daji sehnat kalhotky s nohavickou? ;-) Shanim je marne uz dlouho. Bud nejsou bavlnene nebo maji sev uprostred:-(

 
Lynx
99 příspěvků 27.07.12 15:09

Já je kupuju v Marks and Spencer

 
emef
2050 příspěvků 27.07.12 16:38

Tam kupuju podprsenky, ale kalhotky s nohavickou nemaji.

 
JaKlima
24 příspěvků 27.07.12 22:36

Já jsem teď koupila pěkné tělové saténové v Tescu.

 
janina.ch
26 příspěvků 31.07.12 08:54

Vyzkoušejte kalhotky Sloggi. Perfektní materiály, perfektní střihy. Jedny stojí od 200 korun výš, což pro mnoho lidí není málo a já to naprosto chápu, ale i při častém nošení vydrží neskutečně dlouho. Ty první mám už skoro čtyři roky a stále jsou v tam skvělém stavu, že je v případě nouze klidně vydávám za plavky (jsou černé se skoro nohavičkou).

 
Šošana  26.07.12 13:11

@Harmonika Slyšela jsem při zkoušení oblečku komentář od jedné paní k druhé: „No a co byste (kus těla) neukázala?“ Je to taková novodobá lidová moudrost, která se odkazuje na „teď se to tak nosí“. Takže to samo sebe stále posiluje.

 
Manolka
3 příspěvky 26.07.12 13:37

Ta fotka paní v průsvitných leginách mi připomíná můj vlastní zažitek, kdy jsem na pouti viděla matku tlačící kočárek oblečenou v černých legínách s bílým topem do pasu. Zářivě bílé kalhotky s červenými srdíčky byly nepřehlédnutélné!
Kdybych to neviděla na vlastní oči, pořád si myslím, že fotky tohoto typu jsou fotomontáž.
A „sádrové“ boty - úděsné wow.

 
kurzatko
230 příspěvků 26.07.12 13:42

Asi jim to připadá seksí provokativní, bohužel. Už jsem viděla i případy, kdy lezla podprsenka i zepředu - ostatní čtenářky už se s tím nejspíš taky mnohokrát setkaly, jenom je těžší to vyfotit. Opravdu mě nezajímá ozdobná mašlička na spojení ramínka a košíčku… Viděla jsem paní v tílku, které jí bylo evidentně malé a pod ním měla šílenou růžovou podprsenku s obřími mašlemi a štrasovými kamínky. Když už si takovou nádheru koupila, tak to i ukáže, no né?

 
Lála_druhá
357 příspěvků 27.07.12 10:34

Mám známou stejné věkové kategorie (35+), je to kosmetička a nehtařka, která o sebe dbá dle mého názoru až moc (nevyjde bez perfektního a dost výrazného make-upu a dokonalého účesu), postavy záviděníhodné (štíhlá, ale ženská). Teď v létě nosívá jednoduché nátělníkové topy, což mám sama celkem ráda, moc jí to sluší, ale - vždycky, opravdu vždycky jí z výstřihu čouhá skoro polovina podprsenky. Nikdy jsem se jí na to nedokázala zeptat, ale proboha proč???

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 11:25

Tohle mne zajímá. Mám totiž úžasné letní šaty se zavazováním za krk a hodně hlubokým výstřihem. Nosím do nich samodržící Wonderbra tělové barvy. Bohužel, když se trochu předkloním, je mi ve výstřihu vidět kousek té podprsenky. Jinak není vidět nic, ani vzadu – na to dávám pozor. Mám přestat ty šaty nosit? Dělají mi fantastickou postavu…

 
wednessday  27.07.12 11:54

To byl sarkasmus? Pokud je podprsenka sladěná a kouká jí kousek nechtěně a občas, tak s tím nemám problém. Teď nedávno jsem viděla modrou podprsenku pod černým tričkem na ramínka sladěnou s modrými nehty na tmavší zrzce. I ten zbytek outfitu byl do detailu sladěný, včetně cestovní tašky i sandálů.

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 12:11

No, to nebyl sarkasmus, vyčuhující spodní prádlo nesnáším, ale u těchto šatů mi pozitiva převažují nad zápory. A když jsem se tu dočetla, kolik lidí to považuje za absolutní hnus, trochu mne to zviklalo.

 
wednessday  27.07.12 12:21

Ještě existuje oboustranná izolepa speciálně pro podobné případy, mají ji tuším v Lindexu. Pokud je to kousek, který občas vykoukne a jsou to letní šaty, tak za mě OK.

 
Mimar
2 příspěvky 27.07.12 14:11

Trpět - udělala jste maximum a jestli i přesto kousek tělové nevýrazné podprsenky vykoukne - tak trpět - těch šatů se nevzdávat :D a lepítka moc nefungují - časem se zdrolí a člověk je pak ještě nervóznější :) Jde o ty křiklavé sexy kombinace - dnes sem viděla krásnu paní v růžovo bílých proužkatých šatech pod které si zřejmě záměrně vzala křiklavou růžovou podprsenku…proč? aby ladila s proužky na šatech?

 
Chari
541 příspěvků 26.07.12 13:48

Zajímalo by mě, jestli tu paní z poslední fotky nepožádali aby odešla.
V jednom pravoslavném chrámu kde neměli cedulky u vchodu, jsem si jednou zapomněla při vstupu přehodit přes ramena šál, co jsem nosila v kabelce pro tyhle případy (měla jsem dlouhou sukni a žádná špagetová ramínka) a po chvíli se ke mě přitočil nenápadný pán, co mě požádal abych se víc zahalila nebo odešla. Neumím si představit, že by paní takhle oblečenou z kláštera nevyvedli.

 
holka
254 příspěvků 26.07.12 13:58

@Chari Já tedy pořád doufám, že se paní jen opírá o futra, smutně kouká dovnitř, ale nevchází…

 
blanick
39 příspěvků 26.07.12 22:52

Pani vypadá, že si odskočila z „hříšného domu“ pro rozhřešení…:-)

 
Petishee
42 příspěvků 30.07.12 14:13

Taky mě v Itálii kvůli tílku vyvedli z kostela :oops: Ale všimněte si, že paní ramena zahalená má :lol:

Mně osobně to přijde jako trochu pokrytecký požadavek, ale mělo by se to asi respektovat, když to tam tak mají…

 
Chari
541 příspěvků 30.07.12 15:44

Proč pokrytecký? Jak už jsem tu zmiňovala, každá instituce si nastavuje vlastní pravidla a pokud je vám jejich respektování proti srsti - nikdo vás nenutí taková místa události navštěvovat. ;)

 
Pirek
6768 příspěvků 26.07.12 14:13

@Chari
Já žádám i během brigády (průvodkyně na hradě - národní kulturní památka), někdo se občas ohradí, že ale on nic jiného nemá!
Ovšem kostel či klášter je (bylo) duchovní místo a tam by byl pohyb v plavkách opravdu projevem extra ignorance.

 
prekla
4 příspěvky 26.07.12 15:55

Na toto je ideální Zlatá Koruna stojící nad vodáckým kempem. Je to už skoro deset let co jsme tam prováděla, ale poloožralý vodák v plavkách nebyl nic vyjímečného…vidět to musí, ale úcta nikde:-(

 
Pirek
6768 příspěvků 26.07.12 16:12

Jsme též nad vodácky atraktivní řekou :)
A bohatě stačí, když si slečny dají dlouhé tričko nebo tílko a kraťasy a pánové po hradě nechodí s holým pupkem. Nejsme módní policie:)

 
janina.ch
26 příspěvků 31.07.12 09:04

Zrovna v neděli jsem se vrátila z vody a vidět se tam toho dá opravdu spousta. Módu tam okázale ignoruju, plavky, staré kraťasy a tričko naruby (ehm, na vnější straně se mi jako na posledním čistém udělala šmouha přes celá prsa…) prostě stačí. Ale jednu věc prostě řeším: chození na hrady/zámky nebo na jídlo v plavkách nebo bez triček. Přiznávám, že do leckteré vodácké hospody jdu taky jen v plavkách a hodím na sebe tričko, ale do těch, co zavání nevodáckou, bych ze dna lodě vyhrabala i ty kraťasy. Pupkatí členové jiných výprav (naši kluci jsou naštěstí slušně vychovaní) bez triček mi totiž dokážou dost zkazit chuť k jídlu, těm mladým vypracovaným jsem ještě ochotná výjimečně odpustit :)

 
Yekatěrina
4 příspěvky 26.07.12 14:16

Ty „sádry“ mi připomínají nějaké extra cool návrhářské boty. Takové ty, co je vidíte v televizi, pak na ně půl roku šetříte, koupíte si je za strašné peníze a při prvním nošení Vám dojde, že vypadáte jako idiot.

Podle mě je tohle úplně stejný problém, jako když lidi móda „netankuje“. Chtělo by to trochu selského rozumu a vkusu.

 
Chari
541 příspěvků 26.07.12 14:34

@Pirek Jako průvodkyně jsem to žádala po lidech jen při vstupu do kaple:).
Když jsem byla v Jeruzalémě, tak jsem koukala jaký se z šátků vyvinul obchod, bez ohledu na náboženství je před každým duchovním místem stánek s šátky (někdy je prodávali i přímo v kostele), slušný obrat měly tyhle místa zdálo se všechny. Ale plavky jsou už dost za hranicí toho, co by jakýkoliv šátek zachránil.

 
Barabura
4 příspěvky 26.07.12 14:46

Zase paráda. Včera jsem, ale byla pět minut na Václaváku (v Práglu)příjemně překvapená. Nevim jak se to stalo, ale najednou okolo skoro všichni barevní vkusní a slušiví. No užila sem si to a šla dál :o)

 
prusovka
117 příspěvků 26.07.12 15:03

Škoda, že jsem včera u toho zjevení nebyla, mohlo mi to malinko poopravit názor na pražský ulice, ale abych Pražanům nekřivdila - věřím, že 85% osob co se pohybujou na Václaváku jsou tůristi bez kouska sebeúcty, jinak by nemohli v těch příšernejch outfitech vyrazit mezi lidi…

 
Barabura
4 příspěvky 26.07.12 15:38

Bohužel to byl jenom takovej náhodnej momentální shluk několika slečen, neturistek. O kousek dál už zase klasika :o)

 
katango
1356 příspěvků 26.07.12 21:46

Chybně jsem četla naturistek a zděsila jsem se.

 
Lynx
99 příspěvků 27.07.12 15:18

Jako pražská musím říct, že oblečení mladých holek se zlepšuje a ta móda je teď barevná. Ty koukající podprsenky a streče na špecích vídám pohříchu od třicítky výš. Nedávno dorazila moje padesátiletá kolegyně v mini, jasně modrém topu s flitry a americkými průramky a gelových ramínkách. Celou dobu jsem uvažovala, jak jí decentně sdělit, že je to otřesné, ale je to příjemná kolegyně, tak jsem to nechala. Je mi milejší pracovitá kolegyně, co nosí v padesáti mini a gelová ramínka, než dokonale oblečená líná koza. Kdybych měla víc takových kolegyň, bude mi jedno, i kdyby nosily do práce lurexové mini.

 
PavlinkaK
96 příspěvků 26.07.12 14:58

Ta paní s hábitem na zádech navíc nevypadá nejmladší. V jejím věku by měla mít rozum, nebo aspoň děti, které jí řeknou, že to vypadá hrozně. Já potkala včera v metru slečnu v tak krátké minisukni, že když si sedla jako já sedím pouze v kalhotách, byly jí vidět celé kalhotky. Přijde jí to normální?!

 
Barabura
4 příspěvky 26.07.12 15:40

Tomu řikám sukně tak krátká, že kdyby byla ještě o cenťák kratší, tak už je to pásek :)

Příspěvek upraven 26.07.12 v 15:56

 
Skeptička
5 příspěvků 14.08.12 14:15

Tak pokud ještě nějaké kalhotky měla, je to podle mě OK :-D

 
rice
348 příspěvků 26.07.12 15:05

Nojo, s tím zahalováním ramen je to těžké. Mě jako přesvědčené ateistce by bylo asi dost proti srsti, kdyby mě nutili, abych se podřizovala cizí víře a měnila svoje návyky. Druhou stránkou věci je, že bych se nikdy do kláštera nepodívala, protože mě nezajímají. Ale kdyby to po mě bylo vyžadováno v civilním hradě nebo zámku, tak bych se asi dost hlasitě ozvala a ještě si o slečně průvodkyni pomyslela svoje :-)

 
Pirek
6768 příspěvků 26.07.12 15:25

Nechci Vám brát iluze, ale zakoupením vstupenky souhlasíte s návštěvním řádem objektu, a v nich se ve většinš případů píše, v jakém oděvu mají návštěvníci (ne)vstupovat.
Navíc se jedná o památku, nad kterou v jistých formách bdí ministerstvo kultury a vůbec je sama o sobě součástí kulturního dědictví.
Jestli spíš není na zamyšlení Váš přístup.

 
B-Irma
21 příspěvků 26.07.12 15:54

Jedna moje známá když jsme byly ve Znojmě na slavnosti vinobraní, se chtěla do kostela vypravit s kelímkem burčáku v ruce a se psem na vodítku :) A když ji tam nepustili, tak se rozčilovala… nevím, i když je dotyčný ateista, měl by zachovávat určitou míru slušnosti.
A taky mi to přijde jako úcta ke zvykům té konkrétní země, kde jedu. V Gruzii jsem si taky zahalovala hlavu, když jsme se šli podívat do pravoslavného chrámu.
Na oficiální návštěvu člověk taky nejde v plavkách nebo v teplákách. A kostely jsou v tomhle směru něco podobného.

 
rice
348 příspěvků 26.07.12 16:25

Ale vůbec nic mi neberete :-) já přece chápu vzájemný respekt, proto taky podobné budovy nenavštěvuji a nemusím daný problém řešit :-) zarazil mě ten příspěvek o zahalování se v zámku.

 
Chari
541 příspěvků 26.07.12 15:30

Ono jde o to, že když člověk někam leze (dosaďte si cokoliv od kostela, přes jakoukoliv zem až po divadlo nebo pohřeb a pracovní dress code), tak by měl respektovat místní zvyklosti. Nikdo nikoho nenutí kamkoliv chodit nebo jezdit, ale pokud už tam jde, tak by si měl uvědomit, že je návštěvník a respektovat kulturu místa nebo události.

Jsem taky ateista, ale tohle nesouvisí s náboženstvím ale s buranstvím.

A neříkám, že třeba v muslimské zemi se musíte koupat v burce, ale myslím tím, že pokud jdete tam jdete na pláž, tak se máte držet na plážích u hotelů, kde se počítá třeba i s bikinama a nechodit v nich na pláže, kde si zahalené místní dělají pikniky.

 
gulietta  26.07.12 17:13

Ja som omylom na pláž kde boli len miestni a ženy boli zahalené zablúdila… a do pár minút som na sebe mala všetko čo navliecť šlo a upaľovala som kade ľahšie.:-)

 
Chari
541 příspěvků 26.07.12 17:28

Mám podobnou zkušenost, poptala jsem se v hostelu recepčního kudy na nejbližší pláž a dorazila do středu nějaké rodinné zahalené akce. Taky jsem rychle vyrazila hledat jiné místo.

 
MP Zuza
8 příspěvků 26.07.12 15:36

Já jsem letos zažila v Sieně v Itálii nové řešení, kdy se vlk (církev) nažere a koza (turistka, která si to třeba ani neuvědomí, v mém případě příliš krátká sukně) zůstane celá - za dveřmi katedrály rozdávali těmto nevhodně oděným kulturychtivým hříšníkům obdélník z netkané textilie, který se měl uvázat buď kolem ramen, nebo kolem pasu, a tím to bylo vyřešeno.

 
666mahu
1490 příspěvků 26.07.12 16:53

Dávají je v dómech, kde se platí vstupné, a je to velmi dobré řešení. Jinde bývá cedulka se symboly podobná jako na posledním obrázku.

 
marmota-b
529 příspěvků 27.07.12 00:22

V Námořní katedrále v Liepáji (Lotyšsko, obrovský pravoslavný kostel z dob carského Ruska), mají podobný nápis, který mimo jiné praví, že ženy mají mít šátek na hlavě, a v předsíňce krabici se šátky. (Vstupné se neplatilo.) Bude to rozšířenější. Jak ty turistické neohledy, tak ta snaha to zachránit.

Příspěvek upraven 27.07.12 v 00:23

 
prekla
4 příspěvky 26.07.12 16:08

Jako ateistka předpokládáte, že Vás věřící budou respektovat a jistě by se Vám nelíbilo kdyby Vás omezovali, ale to znamená, že Vy by jste měla respektovat věřící…nemusí se vám to líbít, ale kostel i když je odsvěcen byl a svým způsobem stále je duchovní místo, kláštěr jakbysmet…res­pektování „dress code“ je projevem nejenom úcty a respektu k věřícím, ale i k památce samotné a k předkům, kteří to jako hluboce věřící lidé stavěli…mnoho kostelů a kláštěrů je majetkem církve a je stále funkční a přesto jsou tam pouštěni turisté…Vám by se také nelíbilo kdyby Vám běhal někdo po baráku například nahý

Příspěvek upraven 26.07.12 v 16:09

 
Opravdovy P.  26.07.12 16:33

Jen drobnost: odsvěcený (katolický) kostel můžete považovat za duchovní místo, ale nejde již o kostel. Proto katolické církvi (resp. třeba kněžím) nevadí, když je z kostela třeba dům k bydlení nebo hospoda. Většinou se nad tím rozčilují ostatní a argumentují znesvěcením. Ne, na tu stavbu můžeme nahlížet jako na historickou památku, hodnou třeba úcty, ale kostelem už není. Naopak kostelem může být po splnění určitých úkonů jakákoliv stavba nebo místnost. Na fakultě nás učil mnich, tehdy se prodával sv. Michal a uvažovalo se o tom kostele v Nerudovce, všude samé články o znesvěcení a hanbě a hrůze dnešní doby, ale on říkal: „dyť je to jen barák, pro církev bez významu“.

Výše uvedené nemá být polemikou s Vaším názorem, se kterým jinak zcela souhlasím. Mně osobně hrozně štve i to, když vidím turisty, jak chodí do kostela s kšiltovkou na hlavě.

 
marmota-b
529 příspěvků 27.07.12 00:32

Díky za osvětlení; a jako evangelička se stydím, že nevím, jak přesně je to s kostely/nekostely u nás (ČCE). Měla bych zjistit, ať je v tom jasno. Vzhledem k tomu, že spousta evangelických sborů nemá kostel, ale modlitebnu, často jen velkou místnost na faře, bude to asi jednodušší; nebo možná ještě složitější, jak se to vezme.

Dodávám k tématu, že u nás se na nějaký „dress code“ moc nehledí, i když se tak nějak automaticky předpokládá, že se na bohoslužby obléknete líp, a kdyby v neděli někdo přišel jako paní na posledním obrázku, asi by na ni ostatní koukali dost divně. Ani na bohoslužby na mládežnických táborech se nechodí v plavkách, i když s dredama na hlavě klidně jo. :-)

 
marmota-b
529 příspěvků 27.07.12 00:35

Ještě pro úplnost, mluvím o bohoslužbách, což nebude případ turistické návštěvy. Přece jenom jsem asi od tématu trochu odbočila.

 
lopophora
2 příspěvky 26.07.12 16:07

Ja mám takový vlezlý pocit, že ta paní má to modré tričko zadem dopředu.. nemá být ten visící proužek za krkem?

 
Lola  27.07.12 08:51

Celé to modré tričko má být v popelnici, řekla bych… Nezdá se, že by existoval způsob, jak na sebe tento klůcek naaranžovat civilizovaně.

 
Katka2305
124 příspěvků 26.07.12 16:09

@MP Zuza To je dobré, asi mají své zkušenosti. Já mívám na dovolených u sebe vždycky šál z Turecka, je hodně široký a přitom lehký. Vejde se do kabelky a v případě buď kulturní (kostel) nebo teplotní (hodinová prohlídka jeskyně) nutnosti ho přehodím přes sebe. Ta paní v makedonském klášteře se evidentně pokoušela o obdobné řešení, ale asi nepochopila, že když se říká, že mají být zakrytá ramena (to nám říkali v Itálii, „do kostela zakrýt ramena a kolena“), znamená to automaticky zakrýt i trup :-), a navíc asi má malý šátek.

 
EMNIKA
2 příspěvky 26.07.12 16:29

Ty ponožky v sandálech to už je tak profláknuté cliché… proč o tom ještě psát škoda slov…

 
daniela11  26.07.12 16:53

Včera jsme byly s dcerou kupovat džíny a hlavní požadavek byl, aby jí při podřepu nebyly vidět půlky. Věnovaly jsme tomu 4 hodiny a prostě jsme je nesehnaly.Je pravda, že má postavu přesýpacích hodin, tak to asi na pozadí tolik nedrží, je vyloženě sukňový typ.Ale stále se vyrábějí bokovky a já to vůbec nechápu, že to ještě někdo kupuje. Paní prodavačka ve van graafu jí sice donesla vyšší kalhoty, ale ty byly spíš tak pro mou mamku-Betty Berkley aj, tak ty samozřejmě nechtěla. Teď už nám zbývá jen replay a jinak bude asi bez kalhot

 
666mahu
1490 příspěvků 26.07.12 18:07

Van graaf na Václaváku má možná něco na mladé muže, ale u žen je to spíš na dámy než slečny a velmi mladé ženy, elegantnější móda.
Ani pro mne bokové kalhoty nejsou. Mám také štíhlý pas a k tomu nemám nízký zadek, jaký je potřeba do bokovek. /Kamarád mi říká, že mám hezký zadek, ale co je to platné, na bokovky to není.:-)/ Tak nosím vyšší džíny celou dobu, co bokovky letí, ale já nejsem slečna, tak mi nevadilo, že jsem v tomto směru nejdu s módou. Mnoha lidem by také prospělo, kdyby se neřídili striktně módou, ale i tím, jakou mají postavu a co jim sluší. U mládeže je lecos omluvitelné, ale často to nechápou ani 30+ a i podstatně starší, a ti už by, podle mého, měli.

 
daniela11  27.07.12 09:37

My jsme ve VG dosud vždycky vybraly, musí se jít do suterénu, tam je Pepe J.,Guess
desigual aj.Ale ty kalhoty ne.

 
Catherine
68 příspěvků 27.07.12 11:20

@daniela11:
replay je dobrá volba, mají celkem pěkný výběr… mám taky „slovanské pozadí“ a většina jeans mi vždy odstávala v pase a bokovky byly k mému typu postavy passé… v replay jsem vždy koupila. Jednou už je to nějaký rok zpět jsem si koupila úžasné jeansy, seděli perfektně… po měsíci jsem zjistila, že jsou z pánské kolekce :-D ale nebylo to poznat :-)
je pravda, že já jdu jeansy kupovat tak jednou za rok..

Příspěvek upraven 27.07.12 v 11:22

 
if5
112 příspěvků 27.07.12 14:39

Taky mi dost často líp sedí pánské kalhoty než dámské.

 
janina.ch
26 příspěvků 31.07.12 10:09

Pro rifle jedine do Levisu. Stoji polovic, nez replay aspol. a jeste se mi nestalo, abych s nimi byla nespokojena…

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 26.07.12 17:05

Pár rečníckych otázok: Prečo slečna na tretej fotke zakrýva pekné, dlhé nohy a celkom pekné topánky nebývale hnusnými riflami? Prečo nemá dajme tomu sukňu? Vyliezala by jej zo sukne riť? O koľko je sukňa drahšia od riflí? Keď prípadne nerada nosí sukne, prečo nemá nohavice? O koľko sú drahšie nohavice od riflí? O koľko viac bolí rozmýšľať čo kúpiť iného než len rifle a triko? Škoda, má evidentne peknú postavu, mohla by to byť kočka ako lusk, keby podtrhla svoju osobnosť niečým slušivým…

 
Pirek
6768 příspěvků 27.07.12 07:19

S tím lezením zadku ze sukně jste mi připomněla - ve středu jsem byla u doktora a v čekárně seděla docela mladá paní nebo slečna v sukni, a ta když se zvedla, tak jí z té sukně opravud ten zadek lezl a to tak, že dost! Se spolupacienty jsme měli neopakovatelnou možnost zahlédnout půlku půlek a zjistit, že slečna ráda chodí naostro.

 
Šošana  27.07.12 09:48

Nebylo to u gynekologa? Mohla jít rovnou, aniž by se zastavovala v kabince:-)

 
Pirek
6768 příspěvků 27.07.12 10:02

LOL, no bylo :D
Já tak taky někdy chodím, ale kurnik nosím sukně v pase nebo na bocích, a ne lezérně zavěšené na zadku.

 
paffg
376 příspěvků 26.07.12 17:13

Absolutně nejhnusnější jsou ty prosvítající půlky pod legínama…jak samice paviána v ZOO

 
B-Irma
21 příspěvků 26.07.12 18:40

Přesně tak. nechápu, že to těm lidem nedojde - když mají jen průsvitné silonové legíny, tak to přece prosvítá i vepředu :) Tohle přece nemůže nikdo brát jako roztomilou provokaci - to už je jak ze specializovaného porna :))

 
Martitik
1 příspěvek 26.07.12 17:17
Není sandál, jako sandál

Sandál vypadá fajn. Pokud ho člověk vhodně užije. Vidím to na procházku s aktivním psem po místních lesích, drobný výlet v přírodě. Ministerská úřednice ho pracovně využije asi zřídka. Leda že by pracovala na ministerstvu životního prostředí a měla by zvláštní pracovní cestu. Zbytek není ničím rozporuplný, je děsný. :)

 
666mahu
1490 příspěvků 26.07.12 17:23
klasické peklo

Na dovolené v Toskánsku jsem se jednak kochala vyfiknutými Italkami oblečenými podle posledních trendů a chodícími na nejvyšších podpadcích a podrážkách. Méně už se mi líbily modely s letními kozačkami. Připadá mi to v horku děsné.

Pak jsem se zaměřila na pekelné nešvary a zjistila jsem, že část místních žen si ani tam neláme hlavu s různě nepěkně koukající/lezoucí podprsenkou. A viděla jsem asi milión falešných Vuittonek. Má ji snad každá druhá Italka. Kolem je spousta kabelek v různých cenách různé kvality, ony nosí nejraději jeden Vuitton vzor z tržiště, od slečen po babičky, včetně žen, které určitě několik tisíc na pěknou kabelku mají. Překvapilo mne to.
Na turistech bylo možno spatřit i ponožky v sandálech, není to jen naše specialita. První týden jsem v letovisku nepotkala jediného Čecha /teď už vím, proč tam nejezdí :-)/.

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 11:36

K těm falešným Vuittonkám, opravdu poznáte padělek? Já totiž ne. Měla jsem jednu pravou Damier Azur Canvas (nemůžu si pomoct, ale ten vzor se mi strašně líbí, je takový letní, slušivý), ale prodala jsem ji, protože jsem zjistila, že s úplně stejnou chodí půl Prahy, vč. cikánek. Bylo mi jasné, že ty jejich jsou padělky, ale já ten rozdíl prostě nedokážu rozlišit (kromě případů, kdy to skutečně bije do očí). Kvalitní padělek od originálu nerozeznám. Takže teď od LV nosím jen Monogram Vernis, Mahina, nebo Antheia, u kterých se padělá podstatně míň. Jenže ráda bych si zas pořídila tu modrobílou…

 
Enka_N
328 příspěvků 27.07.12 14:05

U té modrobílé je naprosto úžasné to, že se jí nejspíš velmi rychle ošoupává spodní část. Za poslední měsíce jsem viděla několik takových případů, kdy zhruba polovina kabelky zcela ztratila svůj vzor :-)) Jinak padělek se rozpoznává několika způsoby- pravá vuittonka je ušitá z jednoho kusu kůže (jak nejspíš asi víte :-), tedy je na jedné straně vzor „obrácený“. Taky prošití je znát, jiná barva pásků a nebo vnitřek kabelky (ty bývají naprosto odfláknuté). Stává se i, že vzory na sebe absolutně nenavazují. Asi tak to poznávám já :-) Ještě nějaké tipy, anyone?

 
hanabanana76
160 příspěvků 28.07.12 10:58

Kolekce Monogram a Damier nejsou vyrobene z kuze, ale z kanvasu. Kozene jsou pouze usi/ucha a casti s kovanim, a ty jsou vyrobene z hoveziny a casem tmavnou.Na falesne LV kabelce jsou tyto casti porad svetle a plastikove vypadajici.

 
janiiiv
781 příspěvků 26.07.12 17:40

A já si dovolím přidat k dobru svou včerejší zkušenost - pracovní pohovor na pozici recepční čtyřhvězdičkového hotelu. Přišlo nás tam 10, z toho jeden mladý muž v obleku. Z 9 dam měly 3 DŽÍNY! Jedna z džínařek měla ty děrované kozačky (působily dost rozšmatlaně), umělé rudé nehty a Burberry kabelku (ano, i s těmi koníky, akorát že takové zavazadlo si já představuju pod pojmem weekend bag, rozhodně bych si ho nevzala na pohovor).

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 11:38

Proboha, vždyť to byl Burberry přece, ne? Voriginál, to se hodí všade, aby jako lidi viděli, že máte ten luksus, že ste něco lepčího, ne?

 
janiiiv
781 příspěvků 27.07.12 11:45

No, jako Lojza Vitón, vlastně můžete jít orvaná jak bezdomovec, ale ta kabelka to hodí na úplně jinej level ;)
Chjo, si tak říkám, proč nemůže být prezidentem Vojta Dyk - když si představím Táňu Vilhelmovou jako paní prezidentovou, možná by tenhle stát získal „svou Kate“ hodnou masového následování.

 
Cvikr
1 příspěvek 26.07.12 18:04

Je to strašný, ale ještě horší jsou totální ku*evský vokopy na www.paradnica.sk, ty fakt píšou…

 
endymio
13 příspěvků 26.07.12 19:40

…tak šaty Mango se mi líbí. Jinak je to vskutku pekelný sortiment…

 
Lalita  26.07.12 18:49

Příspěvek upraven 09.10.16 v 20:21

 
Chany
871 příspěvků 26.07.12 21:33

Mně to připomíná éru tzv. trenýrek „sokolek“- modré v podstatě kalhotky z pevné bavlněné látky s kapsičkou na zadku. Spolu s bílým tričkem tvořily povinný cvičební úbor pro dívky od útlého do dorostového věku. Nosily se na kalhotky. A tak v zápalu vybíjené a podobných aktivit bylo lze pozorovat stejným způsobem vylézající spodní prádlo…

Paní je mi až líto, jak je nesoudná a dělá ostudu. :-((

 
Barbarca
17 příspěvků 27.07.12 23:41

Takové nosila i moje sestra do tělocviku! :D

 
bleděmodrá
6 příspěvků 27.07.12 17:50

No já si myslím, že paní na poslední fotce nemá kolem sebe jen omotaný šátek - jak tu několikrát padlo. Spodní díl má zjevně nohavice a podle mě se tedy jedná o kalhoty, které mají v místech plavek neprůhlednou látku. Zepředu to má zřejmě nějaký „rafinovaný“ lacl, který se dá přehodit přes rameno.

 
MP Zuza
8 příspěvků 26.07.12 18:57

@666mahu Ty Vuittonky mě v Itálii taky překvapily. Já teda na první pohled nepoznám, jestli je pravá, nebo falešná (jak to děláte, kdo to poznáte? já jen odhaduji podle zbytku oděvu..), ale nechce se mi věřit, že by fakt každá druhá Italka měla pravou. Ale ty boty!!! V restauraci jsem schválně chtěla sedět u kraje zahrádky, abych to mohla sledovat.

 
Dalmitka
1302 příspěvků 26.07.12 19:50

@Chari Súhlasím s Vaším názorom, najmä „Jsem taky ateista, ale tohle nesouvisí s náboženstvím ale s buranstvím.“
Existuje určitý vnútorný hlas, vnútorný cit, ktorý mi hovorí, čo áno a čo nie. Ja chrámy, kostoly, kláštory úplne intuitívne uctievam, hoci som ateistka /možno trochu podvedome ma fascinuje pravoslávie - moji praprarodičia/, vyhľadávam tieto duchovné miesta, pretože ma napĺňajú pozitívnou energiou.
A môj príspevok k téme? Viac rokov som mala tú šťastnú príležitosť sprevádzať /okrem iného/ aj po Bosne a Hercegovine a tam v rámci výletu do Mostaru sme ukončovali tento výlet návštevou moslimského kláštora /tekije/ na Blagaji. Toto miesto nepozná veľa ľudí, kto tam bol, vie o čom hovorím, kto nie a bude mať príležitosť, nech to miesto určite neobíde. Moslimský kláštor /tekija/ má fascinujúcu polohu na prameni rieky Buna, má neopísateľnú atmosféru a má neuveriteľnú pozitívnu energiu. Návšteva kláštora má však presné pravidlá - KAŽDÁ žena musí mať zahalené nohy, ramená a HLAVU - tzn., že pri vstupe dostanete /gratis/ šatku na pokrytie HLAVY, šatku na uviazanie okolo pása, ak Vaša sukňa alebo nohavice sú kratšie ako pod kolená a - pozor - aj MUŽI - musia si uviazať šatku okolo pása, ak ich nohavice nesiahajú aspoň hlboko pod kolená. Ďalšou povinnosťou je zachovávať ticho a správať sa dôstojne. Tento kláštor je dodnes aktívnym duchovným miestom a nestretla som sa /hovorím o mojich klientoch/ s nejakým negatívnym postojom a nerešpektovaním týchto pravidiel.
Takže - to, že ja rešpektujem pravidlá zaužívané v iných kultúrach, neznižuje v žiadnom prípade moju dôstojnosť a integritu, práve naopak - dokazujem týmto svoju úroveň a kultúrnu a sociálnu vyspelosť.

 
666mahu
1490 příspěvků 26.07.12 20:44

@MP Zuza, nejsem na ně odborník, mám od této značky jen boty. V kabelkách preferuji jiné značky. Většina Vuittonek je falešných a pozná se to už z dálky, přesně jak píšete, podle člověka i podle stavu kabelky. Ty nejhorší nemají ani príslušné logo a vzorek.
Ty vysokánské boty mne dostaly! To u nás nosí málokdo a Italky v tom chodí normálně na špacír, nákup i z pláže. Já v tom ujdu jen k autu a 5 kroků od něj.:-))
Pak mne ještě zaujala kombinace tmavě - smaragdově zelených šatů u několika žen se světle zelenými nebo zelenožlutými doplňky - šál, boty, šperky,,, vzpomněla jsem si na Adin článek „Zelená“. U nás jsem tento trend nezaznamenala.

 
LaalaB
708 příspěvků 26.07.12 23:40

@janiiiv Buďte ráda, aspoň máte větší šanci :-)

 
MP MS61
124 příspěvků 27.07.12 08:39

@MP Zuza V klášterech na Meteoře (Řecko) sestřičky rozdávaly /půjčovaly zadara/ šátky, černé lehké sukně a kalhoty. Obojí univerzálně a ukrutně široké. Zatím nejpřísnější, co jsem zatím zažil. Horší než velké římské baziliky a než turecké mešity.

M.

 
Enka_N
328 příspěvků 27.07.12 14:17

MP MS61: A můžu se zeptat- to vás předem nikdo neupozornil, že do pravoslavných klášterů nutno mít zahalená ramena a kolena? (irony off, zajímá mě to). Abyste si mohli připravit nějaký přehoz nebo se tak obléct předem? (Je fakt, že putovat tam těmi šílenými kopci a ve vedru je hrůza) ale proč vám to přijde přísné? Mě to přijde zcela logické, že když si chci prohlédnout součást kultury, zvlášť v zemi, kde asi 97 procent obyvatel je silně věřících, tak musím respektovat jakási pravidla?

 
MP MS61
124 příspěvků 27.07.12 19:02

Upozornil a byl jsem předem připraven. Já to jen konstatoval a plně s postojem řeholnic souhlasím. Nemluvě o tom, že jsem člověk věřící a zastávám obdobné stanovisko (katolík).
Opravdu jen reaguju na způsob, jakým takové situace lze s přehledem řešit. Nic víc.

M.

 
SweetieCH
123 příspěvků 27.07.12 10:41
:)

Sádrové boty u nás prodávájí bohužel i v jiných barvách a modelech.. to byste teprve koukali :-(

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 11:24

@kurzatko Tohle mne zajímá. Mám totiž úžasné letní šaty se zavazováním za krk a hodně hlubokým výstřihem. Nosím do nich samodržící Wonderbra tělové barvy. Bohužel, když se trochu předkloním, je mi ve výstřihu vidět kousek té podprsenky. Jinak není vidět nic, ani vzadu - na to dávám pozor. Mám přestat ty šaty nosit? Dělají mi fantastickou postavu…

Omlouvám se, patřilo to pod příspěvek „kuřátka“ nahoře, špatně jsem to odklikla.

Příspěvek upraven 27.07.12 v 11:47

 
gulietta  27.07.12 11:48

K tomu by chcelo podprsenku s týmto strihom, ale ramienkami za krk.

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 12:09

Ano, a teď prosím ve velikosti 75 F-G a tak aby opravdu držela. Já jsem opravdu ráda za tu samodržící Wonderbra. Potřebuju si podprsenku zkusit, takže on-line nepřipadá v úvahu, bohužel. Jednou jsem zkoušela brastop, ale všech deset podprsenek jsem musela vrátit a poštovné zpět stálo tak šílené peníze, že už to podruhé zkoušet nebudu. Dávat skoro tisícovku za vyzkoušení deseti podprsenek + ten čas a administrativa, co to sežralo. BTW taky vás tak iritují pravidla max 5ks oblečení do kabinky? Já běžně vyzkouším 30-40 podprsenek, než najdu jednu, co mi sedí a pořád se kvůli tomu komplet oblíkat…

 
Wiolla
586 příspěvků 27.07.12 12:51

@Sekhmet BTW taky vás tak iritují pravidla max 5ks oblečení do kabinky? Já běžně vyzkouším 30–40 podprsenek, než najdu jednu, co mi sedí a pořád se kvůli tomu komplet oblíkat…

Ano, obecně mě to rozčiluje. Ale u podprsenky to nehrozí, protože se mi nikdy nestalo, že bych v běžném obchodě narazila víc jak na 1-2 ve své velikosti (pokud vůbec nějakou).

Tip pro Brňačky: v obchůdku Angels (Moravské náměstí) a Femms (Horní) Vás opravdu informované prodavačky nejdříve změří a pak Vám podávají správné velikosti podprsenek a spolu s Vámi hledají i správný střih. A Vy jste vysvlečené v kabince a ony nosí, takže žádné zeslíkávní vyslíkání. ;-)
(jen bych tedy měla asi doplnit, že se jedná o vyšší cenovou kategorii, protože jde o značkové podprsenky)

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.07.12 13:30

No já zas nejsem tak rozměrná přes hrudník, abych nenašla víc než jednu, dvě. Jen holt musím hodně zkoušet a to vše, co se mé velikosti jen vzdáleně přibližuje. A taky proto se stává, že ze 30 nesedne ani jedna.

 
if5
112 příspěvků 27.07.12 14:48

Angel je svělý. A personál nedělá ksichty nad velkými velikostmi - kdo už by si taky potřeboval pod večerní šaty kupovat drahé stahovací prádlo, než my „hrošíci“, že?

Příspěvek upraven 27.07.12 v 14:49

 
top topic
949 příspěvků 28.07.12 14:53

Potvrzuju, ochotná paní prodavačka dovede zařídit i úpravu spodního prádla u nich zakoupeného, když člověk zhubne, ještě jsem tu službu ale nezkoušela. Vždycky se zeptá, do jaké ceny budeme daný kus prádla hledat, člověk si zaleze do kabinky a už mu to tam snáší a hledá:-) Tak si představuju prodavačku.

 
Moir
1800 příspěvků 27.07.12 13:45

Podle zkušeností známých na podprsenky/pod­prsenek na Brastop stačí poštovné za cca 90 Kč, jen to musí být v obálce.

 
eliza93
84 příspěvků 27.07.12 12:58

Stejně mám z tý podprsenky takový pocit, že když bych se předklonila, prsa půjdou na procházku :D Ale těžko říct, třeba to funguje..

 
Dulcinela
197 příspěvků 27.07.12 13:33

@Sekhmet úplně rozumím, Damier Azur je krásný vzor, koupila jsem si Neverfull na dovolené ve Francii. Tam tedy s kabelkou LV chodila taky spousta žen, ale většina těch kabelek, alespoň myslím, byla pravých. Nikde ve Francii, ať v Paříži, nebo v Nice, Cannes, St. Tropez jsem za celou dobu neviděla jediný stánek, kde by falešné Vuittonky prodávali. Za to mají moje sympatie.

 
Lála_druhá
357 příspěvků 27.07.12 14:06

@Sekhmet
Ta známá ovšem nosí taková ta tílka „pánského“ střihu, která, pokud jsou správné velikosti a správně se oblečou, tak skryjí podprsenku celou, i s ramínky. Takže mně z toho vyplývá, že čouhající poprsí i s kusem podprsenky jí přijde šik. Nebo sexy. Btw. i mně se už stalo, že z hodně vystřiženého topu při předklonu bylo vidět i kus podprsenky (tělové). Moc ten top proto nenosím, jelikož se musím pořád hlídat, abych se moc nepředkláněla…

Příspěvek se bohužel zařadil kam neměl - patřil k diskusi o letních šatech a čouhajících podprsenkách :-(

Příspěvek upraven 27.07.12 v 14:08

 
Pirek
6768 příspěvků 27.07.12 14:47

Nebo že by špatná velikost podprsenky?
Nedávno nás v hospodě obsluhovala asi sedmnáctiletá holka, které přesně takto z tílka s běžným výstřihem lezla půlka košíčků. Jelikož neměla příliš velká prsa, evidentně si pořídila push-upku a ještě menší, jen ať to jde co nejvíc. Takže měla ve výsledku dvě takové bouličky pod bradou a venčení spodního prádla najednou. (Nicméně u mužského osazenstva sklízela uznání, bohážel i slovní a nahlas.)

 
Oveeec
1364 příspěvků 28.07.12 15:14

Ty push-upky, co jsou vlastně jenom připínací prsa z molitanu, jsou srandovní a tahle vaše holka asi doháněla koukajícím prádlem, co jí chybělo na objemu. Ale víte co, každý příroda nenadělila a to není vůbec příjemný. Takže bych se nad tím, že nějaká ženská chce mít taky prsa jako všichni ostatní, nijak nepohoršovala.

 
Mayu
12 příspěvků 27.07.12 14:44
Sádry

Ty sádry-to byl tip pro slečny, které se nechtějí vzdát kozaček ani v létě :)

 
motiva
110 příspěvků 27.07.12 15:27

Krajkové kozačky typuju na nějaký pěkný plastový odlitek made in china, vzpomínám, že tak před dvaceti lety frčely letní plastové botky buď jako sandály v pestrých barvách, ty nosily hlavně děti, anebo uzavřené (ale díraté) baleriny, ty jsem si koupila namísto bot do vody, byly velmi praktické :-)).

 
Wiolla
586 příspěvků 27.07.12 16:28

@Sekhmet Počkejte, vždyť jste psala něco o velikosti 75 F-G. To je někde v nějakých obchodech běžně k dostání? Já mám problém s velikostí 75D, resp. 70E… že bychom byli v Brně na tom tak špatně?

 
666mahu
1490 příspěvků 27.07.12 20:56

Běžně je k dostání tak pár kusů ve zvětšených košíčkách. Nejen v Praze, koukám všude, kam přijedu. Nosím několik velikostí podle firmy, střihu a materiálu, ale i podle mírně se pohybující váhy, nejběžněji 75E (ale mám od 75D, E,F až po 80D, E), ještě nikdy jsem si nemohla vybírat podprsenku podle výstřihů vepředu, za krk… Kupuju spíš šaty podle podprsenky, protože naopak to nejde. Jen jednou jsem sehnala body akorát na večerní šaty s větším výstřihem na zádech. Jsem ráda, když najdu v obchodě aspoň jednu krásnou a pohodlnou podprsenku - kostice, širší ramínka, krajková, nevyztužená, nejlépe barevná nebo aspoň černá/bílá s barevnou výšivkou. Moje požadavky mi nepřipadají přehnané, rozměry nejsou nijak vyjímečné, a přesto je problém najít. Často si koupím stejnou ve dvou barvách, když už konečně vyberu. Vybírat si ze 30, 40 modelů je můj celoživotní sen.
Asi před měsícem jsem si šla vybírat plavky (jako ostatně každý rok). Také vy, co potřebujete zvětšené, větší, případně velké košíčky nechápete, proč 95až 99% plavek je na malá prsa, když větší má asi půlka žen?? Nechápu každoročně, když přijdu do obchodu a tam vidím opět několik stojanů plných krásných plavek na malá prsa a potom, při velkém štěstí, tak 2 modely na větší prsa (a toho jedny černé a jedny příšerné).

 
Oveeec
1364 příspěvků 28.07.12 02:42

Jéje, to byste měla jít v Praze do MS. Jsou tam teď slevy na podprsenky. Už to bylo probraný, ale velkých velikostí tam viselo nepřeberně (naopak jsem měla problém já, protože se pohybuju spíš na druhém konci stupnice :-P ), hlavně hladký, s širšíma ramínkama, tělový, černý, bílý…Jenom mě překvapilo, že bezešvý podprsenky s variabilníma ramínkama byly bílý a černý, tělový žádný, ani s prachobyčejnýma odepínacíma ramínkama. Možná to bylo jenom vykoupený, jinak nevím.

 
666mahu
1490 příspěvků 28.07.12 16:57

Ano, jistě, zvětšených košíčků mívají dost, ale hladké téměř nenosím a u nich mi stejně nesedí. A ty krajkové vypadají často hezky, ale škrábou jako čert. Cena krajek se evidentně odráží na kvalitě. Možná jsem zhýčkaná. Asi 2× jsem si vybrala V Debenhams, tam je to podobné, krajkové vypadají krásně než si je člověk obleče. Takže nejčastěji kupuji něco u paní Konarovské (Lise Charmel), jednobarevné krajkové pak Felina apod. Dávno už jsem se smířila s tím, že za prádlo utratím majlant, ale výběr si představuji mnohem větší.

 
chroustí_Bebe
1 příspěvek 27.07.12 18:21

Vidět a umřít… Proč se někteří nejuknou před odchodem z domu do zrcadla? Jako jo, každému to někdy může „ustřelit“… ale až tak jak je na fotkách? Tož to snad né :-)

 
Katastrofa
22 příspěvků 30.07.12 11:03

Ono je to dost těžké, podívat se do zrcadla ve výši hlavy na svoje boty, nemluvě o tom, že si v nich zašlapu byt. :-D

Příspěvek upraven 30.07.12 v 11:03

 
Shiro
354 příspěvků 28.07.12 03:26

Elegantní sandál bude nejspíš někam do terénu, zajímal by mě původní text v celku, než takhle vytržený z kontextu…

sem asi prase, ale kalhotky vyčuhující z poza kalhot mi nevadí, pokud je jejich nostelka taktéž nositelkou pěkné postavy

madamme fusekle v sandálích je ale neomluvitelná, i kdyby jela ve 3 ráno na mol opilá nechápu proč má ty ponožky tak příšerně barevný

legíny jsou elastické, na tlustém zadku se vždy roztáhnou a tím na pohled zesvětlají, na rozdíl od kalhotek pod nimi, slečna tedy nejen že nemá vkus, ale ke všemu nemá ani základní znalosti fyziky

dáma v modrém si na záda nevidí, tu hrůzu na zádech vyděla naposledy na ramínku na tržnici a tam nevypadala tak hrozně

lady rozepni mě kanče šije evidentně u maminky, to já sice občas taky jenže ta moje se tím živí…

žena WB (White Boots) ráda dá na poslední modely módního větkongu…

a Miss dovolená není jen v plavkách, má na sobě přece černou puntíkovanou záclonu

něco je vážně, něco ironie, ti chytřejší z vás to určitě poznali

Příspěvek upraven 28.07.12 v 03:28

 
noemmi
2 příspěvky 28.07.12 14:26

Článek poučný, ale přimlouvám se za výstižnější název. O elegantním sandálu jsem se nedočetla nic.

 
LucaLuca
51 příspěvků 28.07.12 15:50

@Wiolla Jak moc vysoká je ta cenová hladina?

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 28.07.12 18:30

Chcela by som sa Wiolly opýtať to isté :-)

 
Wiolla
586 příspěvků 29.07.12 11:27

V Angels jsem koupila podprsenku za 3.000 Kč, v Femms za 1.400 Kč.

V tom Angels to byla Lise Charmel a prostě byla tak úžasná (jak sedla i jak vypadala), že i přes tu cenu nešla nekoupit.

Ve Femms mají Lise Charmel taky, ale i levnější značky (ta moje je od Linga Dore).

Do obou obchodů jsem však šla s tím, že potřebuji určitý typ podprsenky a značka mi byla jedno, na tu jsem se neptala. Takže ohledně ceny jsem počítala se vším…

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 31.07.12 09:16

Tak to sú ešte prijateľné ceny, čakala som, že to bude od 5000 vyššie. Dík za info. :-)

 
Lanevra
371 příspěvků 29.07.12 00:31

Ty „krajkové“ gumáky… ty krajkové gumáky… ty… vrták, brekot, veteš, cuk. Jdu si dát něco tvrdšího…

 
Punkgirl
58 příspěvků 29.07.12 07:42

"Elegantní sandále?? Ty kozačky?? A ta poslední photo?? Tak tohle je vážně módní apokalypsa!!:-D

 
Wiolla
586 příspěvků 29.07.12 11:32

@666mahu K tomu jsem teď nedávno došla taky. Že pokud chci pěkně vypadající a dobře sedící podprsenku, tak za to zaplatím ranec. Takže jsem se zaměřila na ty základní: černá, hladká tělová…

 
paffg
376 příspěvků 29.07.12 22:06

Jezumarja, jsem to ale trapka… kritizuji průhledné legíny… a Lady Gaga zatím…
 http://media.super.cz/…ry/42187.jpg?…

 
Katastrofa
22 příspěvků 30.07.12 10:53
Třeba

A mně se ty modré „sá(drové ko)začky“ líbí, ale na sebe bych to fakt neoblékla. Každopádně, čtenářka mohla jejich nositelku vyfotit celou, třeba jí to dobře ladilo, a vy se tu do ní takhle navážíte…

 
KajčaLiška
79 příspěvků 30.07.12 19:52

Ty sádrový kozačky jsou tak zajímavě divný :-o

 
vysoke.podpatky
1 příspěvek 30.07.12 20:02

WOW. No tak tyhle jsou fakt mnohem prďáčtější… :-D

 
guru
8 příspěvků 02.08.12 22:08
Přání

Kéž by u pánských sandálů byl návod k použití, který by obsahoval slova nevhodné nosit s ponožkami. Třeba by tomu můj muž uvěřil. Mně bohužel nevěří.
 guru

 
gurumina
12 příspěvků 03.08.12 18:09

Guru.. :))… pusťte mu Amélii.. tu úvodní část s otcem v ponožkách. U nás to zabralo spolehllivě a už pět let jsem nezaznamenala recidivu!

Příspěvek upraven 03.08.12 v 18:10

 
gurumina
12 příspěvků 03.08.12 18:08

Nemůžu si pomoct, ale i když se snažím, tak málokdy něco takového vidím. Nebo jsem naladěná spíš na to všímat si toho, co za pohled stojí? Možná je to profesionální úchylka, registrovat jen to, co mě coby šperkaře osloví. Stejně, jako ten, kdo chce kolem sebe vidět jen hnus, dostane ho v plné míře. Nezávidím.. ale je fakt, že to, co na těch fotkách vidím, mi otvírá pusu dokořán.

 
Kaorlik
11 příspěvků 05.08.12 21:32

Já jsem na dovolené na lodi viděla paní v něčem jako minisukně podivného vzoru. K tomu měla tenisky, které jen největší módní prase nosí byť jen k džínům (prostě staré, hnusné a špinavé tenisky) a k tomu samozřejmě vytáhnuté odporné ponožky pomalu ke kolenům.
Kdyby mi nebylo špatně, tak bych jí vyfotila a podělila se.

 
Gorol
1 příspěvek 05.08.12 23:02
Keen

:o)

Příspěvek upraven 05.08.12 v 23:03

 
LucaLuca
51 příspěvků 07.08.12 18:20

Díky, 1400 bych dala, 3000 už ne. Potřebuji krutě vycpanou 70A bez ramínek, tak tam zavítám… Díky.

 
llucia
2 příspěvky 08.08.12 11:05
mozna to mel byt vtip...

Coze? elegantni sandal pro manazerky? mozna v predstavach nekterych lidi nosi manazerky maskace a urednice treba teplaky. pak by to sedelo. osobne davam prednost satum nebo kostymu. a to at se propadnu do posledni urovne vsech pekel jestli si nekdy neco takoveho vemu treba ke kostymu

 
LucaLuca
51 příspěvků 13.08.12 23:35

@Wiolla Tak dík za tip, mám bezramínkovou krásku za 1800 z Angels. Paní své práci rozumí.

 
Wiolla
586 příspěvků 14.08.12 14:54

@LucaLuca Rádo se stalo. ;-)

 
RenataRen
466 příspěvků 14.08.12 17:37

Teda já nevím, čemu se Ada diví. Takovéhle botky si samozřejmě může vzít ministryně nebo managerka. Takhle na hory, do lesa…

 
JeWook
2 příspěvky 21.08.12 12:36

Docela mě fascinovaly ty „sádry“ jak jste to nazvali. :D
Nevzala bych to na sebe ani za zlaté prase, natož někam mezi lidi jen tak.
Poměrně dost mě fascinovalo i to, že paní na poslední fotografii byla opravdu tak „Drzá“(jestli to tak můžu nazvat) a šla do kláštera, no prostě tak jak tam šla.

 
FashionNevkusníček
25 příspěvků 07.02.14 18:38

Mě se ta část kozaček, která je na bílém podkladu líbí…ten spodek už ne ale myslím že je potřeba nosit taky jiný boty než semiš, gumu nebo adidasový klínky..tohle má alespoň zajímavou část, i když je toho jen kousek.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Zrádná zvířátka

Kdykoli si berete světlé oblečení, dávejte si velký pozor na to, co... Celý článek

Slunečný den

Často, když napíšu článek, objeví se v komentářích odkaz na nějakou... Celý článek