Fashion Week 2. (New York)

17.02.13 | autor Ada

Newyorský týden módy skončil a štafeta pokračuje v Londýně. Než půjdeme taky, podívejme se na další zajímavé momenty a inspirace z Ameriky.

Colorblocking

Nechyběl na přehlídkách, o nichž jsem psala v minulém článku, a nechyběl ani na mnoha dalších. Josie Natori se drží vyzkoušených kombinací zářivých a tmavých barev a používá odstíny, které už loni představil YSL nebo Gucci: lesní zelená, purpurová, švestková, tyrkysová.

Zdroj: vogue.co.uk

Karen Walker zase předvedla mou oblíbenou kombinaci teplých neutrálních odstínů se zářivou oranžovou:

Zdroj: vogue.co.uk

Anna Sui má ráda pestré vzory a často pracuje s fialovými, červenými a modrými odstíny. Letos tomu nebylo jinak, ale návrhářka se hlavně hodně zaměřila na jasně barevné plochy:

Zdroj: vogue.co.uk

Zdroj: vogue.co.uk

Mimochodem, přesně takhle svítivé neonově růžové punčocháče teď mají v M&S.

Vzory

Pestré etno vzory využila na svých modelech Mara Hoffman:

Zdroj: vogue.co.uk

Zdroj: vogue.co.uk

Vivienne Tam velmi zajímavě zkombinovala punk, Asii, moderní technologii a minimalismus:

Zdroj: vogue.co.uk

Hervé Leger udělal ze svých ikonických "obvazových" šatů pomocí různých technik a materiálů lekci z geometrie:

Zdroj: vogue.co.uk

Lesk, třpyt, nádhera

Přehlídky na podzim a zimu jsou beztak nejlepší, protože se při nich návrháři předhánějí, kdo vymyslí úchvatnější večerní róby. Nad Oscarem de la Rentou jsme si zaslintali ve speciálním článku, teď se podíváme na neméně krásné šaty značky Marchessa.

Šaty s vyšívaným korzetem a košilí z bílé organzy, která kolem modelky dělá bílou auru:

Zdroj: vogue.co.uk

Květinovou výšivku a nadýchané průsvitné materiály najdeme i na mnoha dalších modelech:

Zdroj: vogue.co.uk

Šedá pelerína jako by vypadla ze secese a předešlé viktoriánské éry; šaty z vínového sametu, bohatě zdobené zlatou výšivkou, odkazují na současný barokní a rokokové trendy.

Zdroj: vogue.co.uk

Stejný zlatý motiv se objevuje na dyšesových šatech s ladně aranžovanou sukní:

Zdroj: vogue.co.uk

Na černých šatech je luxusní efekt umocněn průhlednou vrchní vrstvičkou:

Zdroj: vogue.co.uk

Průsvitné materiály učarovaly i Jenny Packham, která vrstvila v rezavých, vínových, pudrových i hodně tmavých barvách:

Zdroj: vogue.co.uk

Představila také různé pouzdrové šaty v klasickém rudém provedení, bílé barvě či odstínech zmrzlé noci:

Zdroj: vogue.co.uk

Šaty, které se tváří jako pletené, mají vzor ve skutečnosti vyšitý korálky:

Zdroj: vogue.co.uk

Monique Lhuillier a černé šaty s hvězdnou pavučinou:

Zdroj: vogue.co.uk

Malachit patří mezi mé oblíbené nerosty, takže těmito šaty a šperky (ač jsou na bohatě vyšívaných šatech jaksi navíc a nejsou ani moc vidět) mi Monique udělala radost:

Zdroj: vogue.co.uk

Anna Karenina

Ralph Lauren si půjčil čepičku od Lenina a papachu od carských důstojníků a vytvořil ruské styly, z nichž jeden je velmi mladistvý a má v sobě francouzský šmrnc...

Zdroj: vogue.co.uk

...kdežto ten druhý připomíná nazdobenými opasky, velkými náušnicemi a gobelínovými taškami osmdesátá léta:

Zdroj: vogue.co.uk

Retro

20. léta, Ralph Lauren:

Zdroj: vogue.co.uk

Modely Barbary Tfank jako by vypadly z padesátých let:

Zdroj: vogue.co.uk

Zdroj: vogue.co.uk

Carolina Herrera, 30. a 40.:

Zdroj: vogue.co.uk

Vojenské prvky

Uniformami byla inspirovaná většina modelů z kolekce Prabala Gurunga:

Zdroj: vogue.co.uk

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
valery
1579 příspěvků 17.02.13 06:43

Dík za krásný nedělní probuzení- to je tedy pastva pro oči! Jsou vzácné okamžiky, jako tento, kdy lituji, že nejsem paní důležitá nebo hodně bohatá a tudíž se nikdy jako divák na podobný přehlídky nedostanu:-(

 
anza
15 příspěvků 17.02.13 19:59

Ano, jsou vzácné okamžiky, kdy zatoužím být pekelně bohatá, nemuset hledat měsíce něco aspoň slušného v sekáčích nebo výprodejích, ale smět prostě ukázat, nechat si navléct a koupit… protože tohle je nádhera!

Příspěvek upraven 18.02.13 v 20:23

 
Barbyl
1469 příspěvků 17.02.13 07:00

Posledni tri modely od Anny Sui jsou muj salek caje. A v te Marchese by se urcite krasne plesalo, zatimco modely Od Hoffman, Herrery a Laurena by mely sirsi vyuziti. I v mem satniku:) I kdyz az na to Budu jednou MIT, pujdu a koupim si Valentina…a psat se bude asi rok 2035…minimalne;)

 
Judy24
366 příspěvků 17.02.13 07:45

Nechápu, jak to Jenny Packham dělá, ale její šaty se mi líbí snad úplně vždycky.

 
liskarysava
294 příspěvků 17.02.13 07:54

Krásné a inspirativní, líbí se mi šaty, působí tak žensky a přitom žádné laciné efekty jako obří rozparky nebo dekolty k pasu, je to takové cudné - jiné slovo mě nenapadá, ale přitom krásné

 
atrix
483 příspěvků 18.02.13 03:51

Jo, tady se měly inspirovat ty naše rádobycelebrity, když se chystaly jít na ples v Opeře, ani jeden ten model nevypadá tak vulgárně, jako na tom plese každá druhá. Tyhle šaty jsou opravdu nádherné jedny vedle druhých, ať plesové nebo na denní nošení, klidně by se daly vzít přímo z mola do ulic, což se ne vždy o módních výtvorech z přehlídek dá říct. :)

 
maarcy
63 příspěvků 17.02.13 08:04

Nádhera, to je to pravé nedělní ráno - kafe a krásné šatičky!

 
GalianosjednimL  17.02.13 08:13

Ten Leger a prostřední šaty se mi líbí. Stejně tak R. Lauren, i když tady spíše první dva modely.

 
Karin
3401 příspěvků 17.02.13 08:16

Ach, ty šaty od Marchessy… Ach, ty šaty od Jenny Packham… Ach, ty šaty od Monique Lhuillier… Ach, ty šaty od Caroliny Herrery… No prostě ach, ach… Já bych na FW asi jet nemohla, já bych se tam uvzdychala :) Krása. Škoda, že se podobné šaty nedělají i v dostupnějších cenových relacích.

 
DonChichot  17.02.13 08:25

Karen Walker se mi líbí nejvíc - je tady pěkně vidět, jaký má oranžová ohromný potenciál. Model s kabátem je přesně moje gusto - tahle zelená je jedna z mých nejoblíbenějších barev. No a pak Ralph Lauren.

Příspěvek upraven 17.02.13 v 08:26

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 17.02.13 08:33

Zaujal mě ruský styl (Lenin). Také jsem si z dosud publikovaných přehlídek udělala přehled barev, které mě nejvíc zaujaly a z pěti favoritů (limetková zelená, švestková, kachní zelená, kobaltová a svítivě růžová) mám doma jen jedno tričko v zářivě růžové. Když dám všechny tyto barvy vedle sebe, tak i když nebyly na žádném modelu pohromadě, tak s sobě kupodivu ladí. Aspoň mám nad čím přemýšlet :-D
Jen houšť s takovými články!!!

 
AliceM
1 příspěvek 17.02.13 08:42

Moc podařený výběr k ranní kávě. A Lauren mě dostal.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 17.02.13 10:04

Nádhera. Zajímalo by mě, jestli Marchessa dokáže někdy vytvořit i něco, co by se mi nelíbilo. Líbí se mi všechny zde předdtavené kolekce, jen obočí u modelek Josie Natori mě bude děsit minimálně týden.

 
beruska9
44 příspěvků 18.02.13 02:48

No nejen ty…az na Laurena bych to radeji brala bez tech modelek, kazi dojem ;)
Ale fuj, to sem vlastne nepatri…stejne nejvic vzdycham po ruzovych od Lisy Perry z predchoziho clanku, ale jeeej :)

Příspěvek upraven 18.02.13 v 02:49

 
Tlamka
14 příspěvků 17.02.13 19:12

Modely od Karen Walker určitě potřebuju, Jenny Packham má nádherné šatečky a taky ty malachitový róby…To je pohádka

 
Helenuše
258 příspěvků 17.02.13 09:30

U mě vede Jenny Packham (kromě těch prvních) a veškeré retro.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 17.02.13 09:33

Kombinácia holubičej šedej, nádhernej výšivky na peleríne a metalickej sukne ma treskla medzi oči. Doslova. Nudná šedá? Chachá. Nádhera. Rovnako ako snovo ľahučké šaty Jenny Packham, ktoré vypadajú akoby vypadli z ríše víl. Ralph Lauren potvrdzuje pravidlo, že kombinácia čiernej a bielej bola, je a bude nesmrteľná. Prekvapilo ma ako nesmierne šik može vyzerať čiapka, ktorú som si vždy spojovala s prvorepublikovými filmami a robotníckou chudinou.

 
Vivin
30 příspěvků 17.02.13 10:14

Rude šaty od Marchessa jsou božské…a ostatní šaty od Jenny Packham bych brala všemi dvaceti :)

 
Pasithea
3 příspěvky 17.02.13 10:37

Tohle jsou krásné dny. Moc mě baví dívat se ny tyto články s mou tříletou dcerou. Většinou se jí šaty líbí podle barvy, to znamená ty výrazné a zářivé - Donna Karan u ní totálné propadla :-), zato se jí moc líbí růžové punčocháče Anny Sui. Ale občas mě překvapí. Líbí dnes zahlásila jak u šedé peleríny Marchessa, tak u vínových šatů Jenny Packham a k tomu přidala ty fialové od Ralpha Laurena.

 
Lalita  17.02.13 11:00

Příspěvek upraven 09.10.16 v 20:29

 
Sun1984
43 příspěvků 17.02.13 11:29

Nádhera! Miluju fashion weeky ;) Mě nejvíce zaujaly černé šaty s květinovou výšivkou od Marchessy, ty jsou pro mně naprosto dokonalé. Dále samozřejmě nezklamal Ralph Lauren (líbí se mi především první dva modely) a Jenny Packham se svými pouzdrovými šaty (hlavně ty červené jsou úžasné). Těším se na další várku ;)

 
Voldemortka
361 příspěvků 17.02.13 12:05

Jenny Packham, moje výherkyně. Moje srdce se raduje při pohledu na ty skvostné modely.

 
Chany
872 příspěvků 17.02.13 12:22
Hmm...

Záplava velmi hezkých modelů. Moc se mi líbí bílý vyšívaný korzet, ale nemohu se odtrhnout od černých vyšívaných šatů s kabelkou hned pod ním. Ač nejsou vidět úplně, i tak na mě působí fantasticky. Nádherná práce, super návrh. Kdyby mi tak říkaly pane… :-)

 
Mahtiel
443 příspěvků 17.02.13 13:20

Vivienne Tam a Prabala Gurunga jsou mi moc sympatické…A od nejednoho dalšího návrháře bych si taky vybrala…ÁÁách

 
Hyacinta
79 příspěvků 17.02.13 13:21

… a šup s tímhle do ulic! :-)

 
maarcy
63 příspěvků 17.02.13 19:32

..tak vínově červené punčocháče bych měla…

 
Evženie
169 příspěvků 17.02.13 20:46

…a teď ještě ten oranžovo-vínový komplet, co? Jo, taky bych ho nutně potřebovala.

Příspěvek upraven 17.02.13 v 20:48

 
surabaya
395 příspěvků 18.02.13 08:11

No, já tohle taky miluju a rovněž vlastním jenom ty punčocháče; a přitom je to tak jednoduché, ty barvy, vzory, linie, v podstatě nic složitého, jen na to přijít!

 
Kiririn
94 příspěvků 17.02.13 21:10

Růžové punčocháče z M&S už mám doma, bohužel se značnou dírou na zadku.No nic už jdou podruhé pod jehlu.

 
beruska9
44 příspěvků 18.02.13 02:50

Ted jsem si vsimla tech holinek vpravo…zeby ceska olympijska vyprava prece jenom udelala diru do modniho sveta? :D

 
MP Marianna
64 příspěvků 18.02.13 16:06

Klidně! :D Já jsem si dneska koupila ty růžový punčošky, takže zejtra v nich vyrážim :)

 
LaPetiteAnne
6 příspěvků 17.02.13 13:36

Ty temně zelené róby od Monique Lhuillier jsou naprosto dokonalý. Moc se mi líbí i ty ocelově modré šaty od Jenny Packham, ale obecně je v tomhle článku tolik krásnejch modelů, který bych si na sebe s radostí vzala (kdybych byla filmová hvězda), že to až nechápu. Marchessa mě právě solidně nahlodal, že když nemůžu sehnat pěknou krajku na šaty, asi budu muset vyrobit výšivku. Buheh, no to jsem sama zvědavá, ale asi jdu do toho! Tohle bude kreativní neděle, díky, Ado! :)

 
motiva
110 příspěvků 17.02.13 13:57

Konečně zase střihy a barvy lichotící ženské postavě, které se nesnaží dělat s žen šílená monstra, ale elegantní a někdy až pohádkové bytosti.

 
blue0015
217 příspěvků 17.02.13 14:18

Chci ty modré šaty od Jenny Packham, to je náádhera!

 
FashionCabinet
5 příspěvků 17.02.13 14:56

Jelikož jsem včera dělala podobný článek ( " New York Fashion Week / Rekapitulace ", tak vím kolik zabere času, takže díky za něj!
Jinak mě letos zaujala především kolekce Monique Lhuillier, Tadashi Shoji a taky rozvernost u Kate Spade :) Nádherné šaty Marchesa a Jenny Packham není asi potřeba zmiňovat, kéž bychom něco podobného vídali na Plese v Opeře!

Příspěvek upraven 17.02.13 v 14:56

 
minimiš
32 příspěvků 17.02.13 16:58

Než došlo na Marchesu a Jenny Packham, tak jsem si říkala, že teda nic moc, navzdory vyvedeným barevným kombinacím, které by mě ani nenapadly. Od Marchesy dolů už jsem dělala jen ach. Bílé šaty od caroliny Herrery a padesátková řada Barbary Tfank, to je ryzí nádhera.

 
dusty
80 příspěvků 18.02.13 20:50

Šaty od Marchessa s vyšívaným golierikom a korzetom sú pre-nád-her-né. Neuveriteľné, ženské, rozprávkové a glamour. Modelka je tuším Michaela Kocianová.

 
Akitaken
4960 příspěvků 17.02.13 19:09

V životě jsem na hadrech neujížděla, ani se v tom nijak nevyžívala, ale když to tady tak vidím, tak si říkám, že nutně potřebuju sponzora :-D

 
CandyKendall
1164 příspěvků 17.02.13 19:22

Jenny Packham. Ach. ♥ Kéž bych tak dokázala rychle zbohatnout a mohla se jednou vdát v šatech od ní. :)

 
DonChichot  17.02.13 19:40

@Akitaken
Můžu vám poslat stovku, no dvě…

 
penguein  17.02.13 20:47

Dost trapné!

Příspěvek upraven 17.02.13 v 20:47

 
DonChichot  17.02.13 22:18

Ano, já jsem trapná tak nějak defaultně, je to má vlastnost. Hýčkám si ji.

 
Akitaken
4960 příspěvků 17.02.13 20:51

Haha, myslíte, že to bude stačit? :-)

 
DonChichot  17.02.13 22:16

@Akitaken
Záleží na tom, kolik se nás sponzorů nakonec sejde. Nikdy nevíte.

 
malakaja
349 příspěvků 17.02.13 21:27

Tenhle vyber je nejpovedenejsi.Diky

 
malakaja
349 příspěvků 17.02.13 21:30

Zitra mam razit do viru velkomesta, obleceni nachystane a ted abych sla rano shanet radej ruzove puncochy…vypadaji perfektne:)

 
trinita
323 příspěvků 17.02.13 21:32

Hm, vybrala by som si…

 
atrix
483 příspěvků 18.02.13 03:44

J. Packham - ty kouřové vpravo, C. Herera - smetanové vpravo, R. Lauren - fialové taky vpravo - to je prostě na jedno obrovské áááách!!! Stejně tak modré, tyrkysové a malinové punčocháče a už vůbec nemluvím o výšivkách, to je učiněné mámení pekelné.

Jen asi nikdy nepochopím, proč se modelky tváří, jak kdyby šly vraždit a proč je vizážisté líčí tak, aby vypadaly jak v posledním tažení (no, když vidím ta kostnatá kolena - druhá řada vpravo - tak možná už mají fakt namále…). Pro mě vždycky znamenalo být modelka = být krásná ženská, co se za ní každý chlap otočí, tady by se otočil leda tak s dotazem, zda nepotřebuje první pomoc. :D

 
Karin
3401 příspěvků 18.02.13 08:40

Modelka nemá být krásná ženská, modelka má být především zajímavým prostředkem k prezentování výtvorů módních návrhářů, má předvádět šaty, a ne sebe. Má mít zajímavý (rozuměj umělecky využitelný) obličej, aby se na něm dal model „dotvořit“ (mám na mysli speciální líčení coby tvůrčí doplněk), má být štíhlá (aby lidi koukali na šaty, a ne třeba na její prsa či jiné křivky, a taky aby se na ni dobře šilo), má umět dobře chodit. Nikde není psáno, že má být krásná. Je to chodící věšák na šaty. Neznám modelku, která by byla vysloveně krásná (v tom obecně chápaném slova smyslu), jsou to samé hubené holky s netuctovými obličeji.

 
atrix
483 příspěvků 18.02.13 16:56

No nevím, ale takové typy, jako např. Cindy Crowford nebo Linda Evangelista (a dalo by se takhle vesele pokračovat) byly a jsou dosud nádherné ženy. Já ten problém vidím spíš v tom, že navrhování šatů pokud se mu věnuje muž, je spíš doménou homosexuálů, a ti raději vidí na molu chlapecké typy kost a kůže, bez boků a bez prsou, než krásnou a velmi žensky vypadající ženu.
Krom toho i normálně štíhlá dívka by měla problém se do velikostí, které předvádějí modelky na fotkách (zejména první dvě řady, to je fakt katastrofa), napasovat. Je to hodně mimo reálný svět, to nejsou štíhlá děvčata, to jsou na způsob zombie zmalovaní kostlivci. Např. u druhé řady fotek modelů Mara Hoffman jsem opravdu dost váhala, nejde-li o chlapa, až podle bot jsem si řekla, že to zřejmě bude opravdu žena… :D (A klidně mě pro můj názor můžete kamenovat, nevadí mi to.) :D

 
Karin
3401 příspěvků 18.02.13 17:15

O. k., taky bych našla pár děvčat, která se mi líbí :) Já jen chtěla říct, že ta krása není podmínkou, že modelka musí splňovat jiná kritéria a že lidé se podle mě mýlí, když tvrdí, že modelka musí být krásná baba krev a mlíko.
A to o těch návrhářích-homosexuálech už je taky otřepaná povídačka, kterou si mezi sebou předávají jako úžasný argument odpůrci útlých modelek, ale taky to kulhá na obě hnáty. Možná vás překvapí, že ne každý designér je muž a že ne každý tento muž je homosexuál. A hlavně - na jaké fotky se tady díváme? Přečtěte si jména návrhářů. Nebo spíše návrhářek. Jsou to snad zakuklení teplí návrháři? (A neměly lesbické návrhářky by podle této logiky používat modelky-mužatky?)

A že by se normálně štíhlá dívka do těch modelů nenapasovala? No a? Normálně štíhlá dívka má jistě rozum a koupí si svoji velikost. Pochybuji, že tyto šaty budou vypadat hezky jen ve velikosti 34, jistě budou slušet i normálně štíhlé dívce ;) A pokud je někdo rozměrnější, tak má holt trochu problém vypadat v něčem dobře, ale je to jen vina módních návrhářů? Oni přece nemůžou za to, že jsme rozkydlé a nenarveme se do šatů pro normálně štíhlé :)

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 18.02.13 18:41

Lesbické návrhářky mě moc pobavily :-)
Chápu, že návrháři potřebují uni-velikost modelek, aby jejich model mohla na přehlídce předvést kterákoliv z nich. Pokud nemají odhalená ramena jako modelka v černých šatech Monique Lhuillier, tak jejich hubenost ani neregistruji. Módní přehlídky beru jako ukázku práce návrhářů (+ modelistů, střihačů, švadlen, vyšívaček…). Lidé se podívají, pokochají a nakonec si koupí v prêt-à-porter něco inspirovaného těmito modely. Stejně jako na autosalonu budou obdivovat úžasné prototypy podobné Batmobilu a pak si koupí automobil na běžné užívání.

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:09

Aha, takže celosvětový boj proti vychrtlosti modelek (často anorektiček) je nejspíš taky jen můj výmysl, všechno je OK a v pohodě a pojďme se kochat šatičkami, aniž bychom si lámali hlavu i tím, co je v pozadí celé téhle komédie. A to fakt nic proti šatům jako takovým, problém vidím v jejich prezentaci. HOWGH

 
Karin
3401 příspěvků 20.02.13 11:55

@atrix: ale ne, boj proti vychrtlosti není výmysl. Ten existuje. I anorexie existuje. Ale já vnímám všechny ty „boje proti vyzáblým modelkám“ spíš jako hysterii, než že by to nějak efektivně pomohlo předcházet výskytu mentální anorexie. Mentální anorexie je těžká duševní nemoc, jejíž příčiny jsou mnohem hlubší a komplexnější, než si myslí mnozí laici, kteří jsou přesvědčeni, že k rozvoji MA stačí, když se mladá dívka dívá na hubené modelky. Navíc jak už psal někdo přede mnou, ne každá útlá dívka musí být anorektička. (A je-li někdo stižen anorexií, není na místě se mu posmívat nebo proti němu bojovat, ale pomoct mu. Boj nic neřeší.)
Hubené modelky nejsou příčinou anorexie. Mohou dívku „inspirovat,“ ale to pozadí nemoci je mnohem složitější. A případné vítězství boje proti hubeným modelkám bohužel nebude vítězstvím tažení proti anorexii.
Zamysleme se (hlavně jako matky dcer) spíš nad tím, co vede k tomu, že u některých dívek se ta anorexie rozvine, kdežto u většiny ne. Na hubené modelky koukáme všechny, tomu nelze uniknout. Co vede k tomu, že dívka zatouží zbavit se křivek a být jen kost a kůže? To zdaleka není jen pohled na nějakou modelku.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 19.02.13 11:58

Modelky mají specifickou kostru - dlouhé vertikální kosti (končetiny) a krátké horizontální (pánev, hrudní koš). Našinec se do jejich podoby nevyhladoví. Netvrdím, že jsou napapané, ale musejí mít dispozici už v té základní stavbě, což měly i ty žensky tvarované modelky 90tých let.

 
Merla
36 příspěvků 18.02.13 10:38

Nádhera! Sice si nikdy žádné z těchto šatů neobleču, ale i kochání stojí za to.

 
Verhro
630 příspěvků 18.02.13 10:43
reakce

To se pozná vize do budoucna, bohužel v pražských ulicích by to asi působilo jak na býka červená barva. Nezapadlo by to, nehledě na to, asi tu není moc lidí s odvahou, kteří by to dokázali nosit.

 
notrends
514 příspěvků 18.02.13 11:33

Všechno krásné a nositelné až teda na jedny od Vivien Tamové, ty úplně vlevo jsou jak pro bachařku z Qantanáma. Jsou takové jakoby asexuální a násilnické. Ale to to je samozřejmě můj dojem.

 
Desirée
17 příspěvků 18.02.13 11:47

Ano, fakt úžasné a inspirativní - a uvědomily jste si (milé kolegyně), jak moc byla Ada vloni na plese in a dopředu. O letošních šatech ani nemluvím…

 
Draki
110 příspěvků 18.02.13 12:04

Hrozně se mi líbí, že ve většině z těch věcí byse člověk vážně nebál vyjít do ulic, nebo večer do divadla. Jsou to modely naprosto nositelné, nejsou nijak přehnaně extravagantní a přesto z nich člověk pozná jistou eleganci a unikátnost, kterou v běžném obchodě nesežene. Jinaku mě vede Mara Hoffman. Ty „etnovzory“ mi prostě vyhovují a moc se mi líbí.

 
Haniccino
66 příspěvků 18.02.13 15:09

Nevíte prosím co je tohle za materiál? Po podobných šatech toužím už delší dobu a asi nezbývá než je nechat ušít. Představovala bych si naprosto stejný střih, akorát rukávy ze stejné látky (tady jsou průsvitné), spíš bych asi chtěla brčálově zelenou jestli seženu látku. Je to něco elastického s výšivkou? Nebo pokud to z fotky nepoznáte co byste mi doporučily? Prosííím..

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 18.02.13 15:53

Šaty jsou z flitrové látky. Můžeš si buď sehnat takovou látku a nechat si je ušít (určitě ji budou mít v obchodě pro tanečníky, někdy mívají flitrové látky i v normálních obchodech s látkami), nebo sehnat rovnou takové šaty. Stačí hledat „flitrové šaty“ nebo na eBay či googlu „red sequin dress“. Střih vypadá poměrně jednoduše, protože látky s flitry bývají pružné, nebyly by ani potřeba záševky (na flitrech se stejně dělají dost blbě). Flitrové šaty taky mívají v Ganze, ale nevím, jestli zrovna budou mít červené.

 
Haniccino
66 příspěvků 18.02.13 16:04

Moc děkuju, já jsem to už zkoumala jestli tam ty záševky jsou nebo nejsou:) Raději bych nechala ušít, to co jsem viděla po obchodech končí nejníže v půlce stehen a já bych je ráda měla s dlouhým rukávam a pod kolena. Látky na taneční kostýmy mě nenapadly, děkuju. Ještě bych se zeptala jestli k tomu mám shánět i látku na podšívku, nebo se tyhle elastické materiály nepodšívají?

 
malakaja
349 příspěvků 19.02.13 00:41

Dnes jsem videla flitrove do zelena v Mangu dole na Vaclavaku ve sleve.Jen si nejsem uz jista rukavy…byl to drobny ale huste nasivany matny flitr, tedy neco trochu jineho, mozna…:)ale zelene krajkove tam meli taky.

 
marmota-b
529 příspěvků 19.02.13 07:57

Tady na těch konkrétně je zjevné, že tělo je podšité, rukávy ne - asi záleží na konkrétní látce, ale tipla bych, že to nejspíš bude trochu škrábat, takže podšívku radši jo.

 
GalianosjednimL  18.02.13 19:08

@Karin @atrix Co napsala atrix není tak úplně od věci a pokud to kulhá, tak rozhodně na elitářské výroky Gabannů, Lagerfeldů a jím podobných, kteří vypichují, že právě jejich pohled dává HC smysl, protože dle nich se „klasický“ muž dívá na ženy jak na maso. A tudíž nemá cit pro návrhářství. Což jsem fakt viděl v poskytovaných rozhovorech. Tuším Móda, Manýry. Takže tento názor (stereotyp) dostatečně „hnojí“ právě jeho rádobyoběti. Myslím, že v tom bylo dost heterofobie. Na druhou stranu je dost patrné, že módní svět ovládají i když to nelze paušalizovat. Osobně vnímám propagaci Android stylu a feťácké stylizace (podmalování očí viz. Versace) za určitou formu jejich agrese a zpovědi. Z vlastní zkušenosti, jsem třeba co se týče vizážistiky potkal jen ženy a gaye. Netvrdím, že hetero nejsou, ale je jich asi jako bojových pilotek v ČR. :)

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:16

To je přesně to, co jsem měla na mysli. Ale kdo prostě slyšet nechce, ten neslyší. (Mj. ono není až takový kumšt obléknout holku, co má 180 cm a 45 kg i s postelí, aby výsledek vypadal dobře. Zbytečně se ve photoshopech neprodlužuje délka třeba u sukní svatebních šatů, aby to „prokouklo“. Podle mého: pokud si někdo dělá ambice na to, že umí obléknout ženu, tak by měl umět obléci i menší a ne úplně ideální postavu a pomoct jí, aby vypadala lépe, aniž by její fotku pak prohnali photoshopem.) Jinak: je fakt, že s nikým jsem si nikdy o hadříkách tak bezva nepoklábosila, jako kdysi s kamarádem homosexuálem. ;-)

 
Karin
3401 příspěvků 20.02.13 12:05

@atrix: vždyť návrháři umějí oblékat i ženy s křivkami :) A moc hezky. Ale má to pochopitelně svoje meze. Ve velikosti 50 už vypadá pěkně máloco, pokud vůbec něco. Obléknout horu špeku, aby vypadala jako hezká žena, je docela oříšek, který zatím nerozlouskl snad nikdo. A není to vina návrhářů.
Když má žena takovou velikost, že už má problém se pěkně obléknout, tak by se patrně měla trošku zamyslet nad tím, zda by nestálo za úvahu trochu upravit životosprávu ;) Tím samozřejmě nemyslím dámy s velikostí 42, ta je úplně v pohodě a dá se hezky obléknout. Ale jak to překročí hranici obezity, už není na místě nadávat návrhářům, ale začít na sobě makat.

 
atrix
483 příspěvků 21.02.13 01:30

Kdy jste naposledy na nějakém molu viděla modelku velikosti 42? Tohle je sotva 34…

 
Karin
3401 příspěvků 21.02.13 11:08

Na molu jsem ji neviděla - ačkoliv se určitě na nějakých přehlídkách vyskytly, občas někdo natruc použije modelky „krev a mlíko“ :-) Ale znám docela hodně žen, které tuhle velikosti nosí, a vím, že to ještě není velikost, v níž by nebylo možné se hezky obléknout.
Ale na éterické panence holt vypadá dobře všechno, co se dá dělat :D

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 01:58

No a to je právě ten problém - z extrémů do extrémů: buď je to stvoření, vedle kterého aby se člověk bál kýchnout, aby ho to neodneslo někam za roh, a nebo to jsou prostorové těžkotonážnice jako truc těm vyzáblinkám. Nic mezi, žádná normální ženská nikde… :/

 
marmota-b
529 příspěvků 19.02.13 07:55

U mě jednoznačně vedou ty šedomodré šaty od Jenny Packham - to je přesně moje barva! A jsou krásně naaranžované.

 
Kaiya
12 příspěvků 19.02.13 08:45

Moc moc se mi líbí ty temně fialovo-vínové šaty od Jenny Packham, ty bych brala hned! <3

 
bmnm
66 příspěvků 19.02.13 11:15

Ahoj, mám dotaz.. Všimla jsem si, že modelka na fotce „20. léta, Ralph Lauren“ má otevřené boty a do nich punčochy. Jak to, že to vypadá dobře, když přece do sandálů punčochy nepatří? :) Díky za názory!

 
Haniccino
66 příspěvků 19.02.13 14:03

Všimla jsem si že na internetu jsou běžně k dostání „peep toe tights“, nemají vepředu ten šev ani zesílenou špičku. Taky jsou sandály a sandály, k večerním společenským šatům a otevřeným střevíčkám vídám silonky celkem často. Ale nikdy to nejsou ty obyčejné babkovské.

 
RenataRen
466 příspěvků 20.02.13 21:08

Tak, a teď kde sehnat něco obdobného za průměrnou českou výplatu:-)?

 
ragamuffin
19 příspěvků 21.02.13 11:43

U mě vedou Ralph a Anna Sui.. Běžně nositelné, originální, oku lahodící a přesně v mém stylu. Ach, díky ti za úžasnou inspiraci, Ado!

 
Kathee
109 příspěvků 21.02.13 19:44

Šedá pelerína jako by vypadla ze secese a předešlé viktoriánské éry; šaty z vínového sametu, bohatě zdobené zlatou výšivkou, odkazují na současný barokní a rokokové trendy.
Pravděpodobně překlep, ale nějak mě to praštilo do očí - asi článek o gramatice. :D

 
VivaItalia
596 příspěvků 03.03.13 22:34

Ralph to pojal moc hezky… jinak v reportáži z Milána jsou celkově hezčí kousky;o)

 
klimeva
8 příspěvků 22.05.13 16:53

Dobrý den, ado, neměla jsem vůbec šanci se prokousat těmi diskuzemi. vy jste někdy na nějakém FW byla osobně? nebo chodíte pravdielně na modní přehlídky? nebo jen sledujete internet a literaturu? předem díky za odpověď.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Styl & Kabo únor 2014, část 1.

Vím, že je zvykem nad brněnským veletrhem Styl ohrnovat nos a... Celý článek

Jak nosit krajku

Už jste o tom několikrát diskutovali: jak nosit krajku? Jak se dá... Celý článek