"Skvosty" v obchodech: Slunce seno je zpátky

10.07.16 | autor Andrea

Bez „nudného“ basicu se neobejdu a obejít se nechci. Po vyzkoušení všeho šíleného, co nám vnucují módní řetězce letošní rok, mám depresi. K té černé sukni a jednoduchému triku si aspoň bez přemýšlení mohu vzít podstatě cokoliv a nebude to barevná a střihová tragédie, jakou jsme zažily s kolegyní minulý týden.

Jasně, není tak těžké najít v obchodech ty nejhorší hadry a pak se v nich vyfotit. Jenže ty hadry tam z nějakého důvodu jsou. Protože věřte nebo ne, on si je fakt někdo koupí - a co víc, je s nimi dokonce spokojený.

Divočina a dozvuk Coachely v H&M

Chcete zestárnout o dvacet let? Vydejte se do H&M! Dopřejí vám tam divoké divnovzory a oblečení, co nosila moje babička. Mezi barvami jasně vede nešťastný odstín okrové, vyblité barvy se vydávají za retro a na tuhle kvalitu šití jsme si už od H&M zvykli. Něco trochu šikmo, něco rovně, sem tam niť. Rozhodně je z čeho vybírat.

Tenhle kus je příkladem klasicky hnusného tílka, které se rozkládá ještě před tím, než ho vezmete na sebe nebo dokonce vyperete. Zdobení je laciné. Látka je posetá žmolky už v obchodě. Pokud by vás tedy neodradil materiál, barva nebo třpytící se cinkrlátka, vyděsí vás střih. Ukázkově konfekční postavu nemám, ale dovolím si tvrdit, že ta látka by v podpaží visela každému. Že to udělá z 55 kil kouli, je už jen bonus.

A zase ten střih, který převládá u 70 % košil z H&M (samozřejmě ne jen tam). Zpředu ještě tak nějak dobrý, z boku už to bolí. Prsa košile splácla a deformovala.

Není to špatnou velikostí? Není. Aby mi košile přes prsa seděla, musela jsem místo 36 obléct čtyřicítku. Ta mi zas vlála všude jinde. Kdybych měla čtyřky, chápu to, ale jelikož mám stěží dvojky, čekala bych, že se s nimi do konfekce vejdu.

Snaha o nějaký tvar u prsou končí. Pak už košile bez jakéhokoliv vypasování jen bezvládně visí dolů. To znamená, že z boku vidíte pouze spláclá prsa a pak už nic. Nemáte postavu jablka? S tímhle už jo.

Jediná možnost, jak vzít tuhle košili a nepohřbít tvar své postavy, je obléct si ji s basic černou sukní. Kterou mimochodem též najdete v H&M.

K dokonalosti je doveden kompletek ve „skoro“ stejných barvách, který jsem vyfotila na kolegyni. Nevím, kde se bere ta zásoba „pokakaných“ odstínů, ale možná by to stačilo jen v jedné verzi.

Už toho vzoru máte dost? V H&M věděli, že půjde na odbyt, a pro jistotu ho použili hned několikrát. Tahle záclona je ale to poslední, co jsem se odhodlala obléknout. Ztratila by se v ní i těhotná. Když už nic, tak alespoň halenka neprosvítá.

Pamatujete takové ty babičkovské pláště, co se nosily? Podobný měla i Růžena v Slunce, seno. Akorát bez rukávů. Jupí, jej, jsou zpět! A rovnou ve velkém stylu. Cena na doptání v obchodech.

Materiál je lehký, ale taky mačkavý. Ať to doma vyžehlíte jakkoliv, po prvním sedu stejně budete sežvejkaní. Vypasování mi sedlo, výstřih též, ale bochánek na břiše postavě nepomůže. Ani volánky v oblasti nohaviček už být nemusely. Nahoře volánky mnohdy pomohou zamaskovat ne úplně zpevněné paže. U nohou to tak nějak divně odstává a zbytečně rozšiřuje.

Švy jsem nezkoumala nijak zblízka, ale tohle se přehlédnout nedalo.

Promod a kolekce pro pracující lid

Se slevami přišel výprodej zbylých kousků. Vždy cítím takové zadostiučinění, když tam najdu úlovky, které jsem k výprodeji odsoudila už mezi novinkami. Je totiž jedno, jestli hrůzu koupíte za 500 Kč nebo za 1000 Kč, ostudu vám udělá stejnou. A řekněme si upřímně, ty věci do výprodeje zbyly z nějakého důvodu. Tím ale nechci tvrdit, že se tam poklady nenajdou.

V Promod vás tento rok ve výprodeji čeká nepřeberné množství overalů ve všech možných provedeních.

Jako první mě zaujal tento rafinovaný obleček. Má se to nosit s tričkem pod tím, nebo mám rádoby nenápadně ukazovat svou sexy podprsenku? Spolu s tvarem a barvou připomíná montérky, tak výrobce přidal dírky v horní části, aby to bylo sexy.

Zapínání nesedí. Poklopec odstává i po zapnutí vnitřního knoflíku a spodní část má pánský střih, který na ženské tvary tak nějak zapomíná.

Jako druhý jsem vyzkoušela hnědý overal. Barva je asi otázkou vkusu. Při prvním pohledu jsem si dokonce říkala, že mi to sedí celkem dobře. A pak jsme se otočila… Ne že bych byla málo sebekritická, ale takhle můj zadek normálně nevypadá.

Zara vás nemá ráda. Nebo jenom vaše tělo

Proč by jinak nabízela tolik pytlového oblečení, které i v S navlíkne boubelka? Asi mě minul nějaký trend ultra oversize, ale za pytel se mi tisícovka platit nechce. Zvlášť když vypadá jako spodnička a člověk má pocit, že by se do ní vešel dvakrát.

Že se to někomu líbí z estetického hlediska, dobře. Duše ekonoma a ekologa se hroutí z myšlenky, že by z pytle byly šaty dvoje.

A pak k tomu přidají volány. Pravda, nejsem ten typ, co má drobná záda a ruce jako párátka. Ani ta opálená sportovní podprsenka z tenisu se v topu zrovna nevyjímá, ale něco mi říká, že 80 % ostatních zákazníků na tom nebude o moc lépe.

Někdy se prostě zapomíná, že kolekce pro přehlídková mola a opravdu nositelné oblečení není jedno a to samé.

Ty volány mi prostě přijdou gigantické a délka zvláštní. Není to ani triko, ani crop top, prostě něco mezi. Guma stahuje prsa dolů a volány celkově rozšiřují. Na druhou stranu, když to někdo umí nosit…

A ani tady není střih úplně bez chyby. Triko by na sobě mělo mít červenou cedulku - visáky pro všechny!

Co za poklady jste našli vy?

Autor

Andrea

Andrea miluje módu, fotografování, zdravý životní styl a sport. Ráda hledá inspiraci a zaměřuje se na propojení vkusu a funkčnosti všedního i sportovního oblečení.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
kerrankin
251 příspěvků 10.07.16 18:57

Andreo, to se vám povedlo, já jsem se pobavila. A samozřejmě se nedá než souhlasit.

Příspěvek upraven 10.07.16 v 19:18

 
MP Marge
236 příspěvků 10.07.16 19:08

Musim rict, ze jsem se tentokrat docela pobavila :-) Ocenuji autorcinu ochotu vyrazit do obchodu a nafotit to vse osobne!

 
tess.arkadijska
1 příspěvek 10.07.16 19:17

Jee, ty bílé „šaty“ ze Zary už jsem tuhle na někom viděla… Opravdu jsem přemýšlela, jestli náhodou slečna neutíká z operačního stolu :D

 
LittleMissCthulhu  10.07.16 19:50

Palec navrch za odvahu to na seba obliect' a vyfotit'! Ja by som sa skoro bála, že ma to zožerie…

 
Brunhilde  10.07.16 19:58

Na obranu těch overalů:
Promod je jeden z mála řetězců, který overaly prodává. Overal není pro každého, můžou ho nosit spíše ženy vyšší a bez výraznějších ženských tvarů, jinak to nevypadá moc dobře. Promod v této sezóně prodával i docela pěkné a slušivé overaly, na webu to nemůžu najít, ale ještě jsem je ve výprodeji viděla. Byl šedý z materiálu len-tencel, spatřila jsem ho na jedné dámě ve městě a opravdu jí slušel.
Sama jich mám několik a nemůžu si je vynachválit. Je to velmi pohodlný oděv, když si odmyslíte ty manévry při návštěvě toalety :-)

Příspěvek upraven 10.07.16 v 20:02

 
vias
446 příspěvků 10.07.16 21:46

Myslím, že overaly by sedly mnohem více lidem, kdyby měly zavazování v pase. Jak je ale šňůrka na těch bocích, tak to chce opravdu vysokou postavu s útlými boky. I tak mi to přijde, že to strašně zkracuje nohy, protahuje trup a zakrývá většinou asi štíhlý pas. Prostě si vždycky představím dotyčnou v něčem jiném a zpravidla jí to v té představě sluší víc.

 
ToteVierzig
31 příspěvků 10.07.16 21:52

V zimě jsem si koupila v Promodu za 400 KČ černý s velmi zajímavým zapínáním u krku. Musím k němu sice mít vysoké podpatky, ale myslím, že vypadá poměrně dobře… Hrozně jsem po něm toužila.

 
Minky
121 příspěvků 11.07.16 09:01

@Brunhilde makáte pro Promod?

 
Brunhilde  11.07.16 09:56

Já ne, a vy?

 
mitrid
15 příspěvků 18.07.16 13:32
Overaly

Nevím, nemohu soudit, nikdy jsem overalům nepropadla, zvlášť kvůli představě WC striptýzu, ale u konkrétního kousku vyfoceného v článku se mi vybavila představa Orwelova 1984. Prostě neurčitá postava neutrální barva. Možná bych to jako kostým na ten film nakoupila ve velkém společně s neutrálně zbarvenou košilí pod to. Barva se mi tedy líbí, alev kombinaci s tím, co to vytvoří s postavou za asexualizovanou­postavu je to nešťastné.

 
Bettz  10.07.16 20:53

Super článek. Jsem docela zděšena tím, jaké hadry se prodávají a co dělají s postavou, ani nechci přemýšlet jak bych v tom vypadala já.
Ale na druhou stranu mi to připomnělo, že nemá smysl do těchto řetězců vůbec chodit.
Jinak se chci zeptat, jestli je ta černá sukně pohodlná a z jakého je materiálu?

Příspěvek upraven 10.07.16 v 20:53

 
emef
2051 příspěvků 10.07.16 21:22

Už jsem si kolikrát říkala, jak ty podivné cáry látek pracně připevněné na ramínku vypadají na postavě. Moji zvědavost ale vždycky přemohla lenost cpát se do něčeho, co si stejně nekoupím. Moc děkuju za článek, teď už to konečně vím. :-)

 
Morrighan
1298 příspěvků 10.07.16 21:44

To zase vychází nové Babovřesky, nebo proč se toto prodává?

 
MP blanka
233 příspěvků 10.07.16 23:54

Tentoraz bez váhania chválim Andreu za článok o ťažkých veciach, napísaný ľahkým štýlom, za dobre vybrané ilustračné fotky a odvahu doložiť tie príšernosti z obchodov na vlastnom tele. Ak by mal človek súdiť podľa toho, čo sa zrejme predáva v obchodoch, musel by prepadnúť panike, že nastáva koniec módnym hrátkam. To nás chcú pripraviť o radosť a potešenie? Dúfam, že skôr, ako by sa dievčatá a ženy nútili nosiť takéto pochybné módne vychytávky, budú podobné nákupy radšej ignorovať. A možno hľadať inde - je snáď šanca, že existujú obchody aj s nositeľnou módou?

 
kohlida
51 příspěvků 4 inzeráty 11.07.16 20:38

„ľahkým štýlom“? Za mě je tedy styl stále nečtivý, ale tentokrát je alespoň velmi zajímavý obsah. Nemám teď čas chodit do obchodů (dřív mě to docela bavilo), ale vidím, že o nic nepřicházím

 
Mimoon
33 příspěvků 11.07.16 00:40
HM - Hnojná a Modrá

Musím říct, že obdivuji Vaši trpělivost. Tohle muselo být zenové cvičení.
Btw. ty močůvkové vzory z Háemka jsou věčné. Zahlídla jsem je ve výlohách na počátku sezóny a upřímně se lekla. A ejhle, ony stále věrně čekají… Vzhledem k tomu, že už loňské kolekce byly v divných odstínech, vypadá to, že firma koupila s výraznou množstevní slevou několik cisteren obzvláště odporné žlutohnědé a teď ji ne a ne dobrat.

 
akvarium
11 příspěvků 13.07.16 14:04

„močůvka z HMka“ - jooo, to je přesně to slovo! :DD na druhou stranu - po návštěvě tropů, kde jsou lidi snědý/tmavý a výrazný a nosí tam divoce barevný hadry, který jim sluší, jsem zjistila, že to neni taková hrůza, když si to na sebe nevezme bílej /vyblinkanej/ evropan ;)

 
Cornero
386 příspěvků 11.07.16 01:44

Jo HM ma fantasticky strihy i u panskych trik. Vzdycky s nadeji vytahnu z vesaku triko abych se zas a znova divil jakym stylem jsou nasite rukavy k trupu. tj..spodek rukavu navazuje na trup nekde na urovni spodnich zeber. Zara je pro me komplikovana. Maj velikost L ktera mi u kosil a mikin padne jako asi nikde a hodne pouzivaj tmave barvy coz mam rad ale vyber vzoru a materialu je pro me casto az moc futuristicky

 
ještěřička
2366 příspěvků 27 inzerátů 11.07.16 07:13

Volne strihy halenek mam rada, nic jineho si snad ani nevybiram, nez splyvave tuniky volne pres bricho. V „elastaku“je vsechno videt.
Takze vetsina strihu z fotek se mi libi. Ze je to spatne usity hadr, je jina vec.

Příspěvek upraven 11.07.16 v 07:14

 
Lucienka_M
216 příspěvků 11.07.16 09:09
HM velikosti u topů a blůzek

Andrein postřeh z HM mě uklidnil.
HM má podle mého docela divný střih u blůzek. Nosím poctivou 42, ale blůzky mívám normálně ve velikosti 42 - 44. (když jsem byla za mlada docela štíhlá, nosila jsem stejně skoro vždy velikost topů o číslo větší než spodní díl). Na vině jsou docela široká ramena, hrudník příliš obdařený nemám. Ale v HM musím mít velikost 46, jinak je i můj nepříliš obdařený hrudník slisovaný.
Trochu mě pobavilo, že podobný problém má i dcera. Ona má zřejmě podobný typ postavy, ovšem proporčně zmenšený. Spodní díly 36, vrchní 36-38, ovšem v HM vrchní díly 40. Jednou se chtěla nasoukat do docela pěkné blůzky velikost 36, nastřelila se do ní a pak jsem ji musela opatrně z ní vypreparovat :-)

 
hejek
312 příspěvků 11.07.16 09:28

Andreo, vy jste normalne vtipna! :-D Mate muj obdiv, ja jsem H&M vzdala uz pri pohledu na vylohu a po projiti nekolika obchodu jsem vyzkousela jediny saty v Mohitu a stastna, ze mi sednou a jsou ve sleve jsem ukoncila svou pout po vyprodejich.
Taky se primlouvam za clanek o tech par nositelnych kouscich!

 
lucindaSK
885 příspěvků 11.07.16 09:30

Skvelé postrehy - už som si myslela, že som divná. HMko ma v tento rok udivuje, otrasné strihy, vzory, materiály, už ani tričká sa tam nedajú a navyše to tam smrdí po myšiach.
Skvelé úlovky ;)

 
bosorkáňa
215 příspěvků 11.07.16 10:08

Palec nahoru za odvahu tam vlézt, na toto já bych neměla nervy a ano, je to fakt děs běs.

 
Brunhilde  11.07.16 10:20

Když si čtu tady ty lamentace, tak si říkám, kdo tam asi nakupuje? Ten řetězec celkem kvete, třeba to dotují z prodeje drog, zbraní a bílého masa?

 
Bettz  11.07.16 10:25

@Brunhilde Tak ona většina lidí co tam nakupuje pravidelně asi nechodí sem na peklo :)

 
Jill07
58 příspěvků 12.07.16 08:22

Já jo. Je to jeden z mála obchodů, kde mi sedí kalhoty (občas). Bohužel vydrží jednu sezónu.

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.16 12:51

Tím, že u nich nakupujete (každou sezónu), to jen podporujete.
Já už jdu radši rovnou do sekáče, tam je výběr vždycky mnohem větší (co se týče vzorů, barev, střihů i velikostí) a nebývá tam tolik hadrů na jednu sezónu. Některé sekáčové úlovky mám v šatníku dokonce už desítky let :-)
Navíc fandím recyklaci.

 
Jill07
58 příspěvků 28.07.16 11:40

Já s vámi souhlasím. Ale sekáče jsou v zemi, kde bydlím, naprosto zoufalé.

 
moi-bebe
219 příspěvků 11.07.16 10:30

Tohle jsem si prožila na začátku června, když jsem se snažila koupit si top k sukni na kamarádčinu svatbu. Měla jsem sukni do pasu, do áčka, do půli lýtek, řekněme padesátá léta.
Frustrovaná jsem začala být v druhém obchodě, kde jsem zjistila, že většina triček/topů/ha­lenek/košil/ne­vim se teď vyrábí ve střihu, kterej MNĚ (mám 160 cm) je krátkej (tj. něco mezi pasem a lemem kalhotek, takže to nejde pořádně zastrčit a vylejzá to ven) a navíc neskutečně širokej - i v xs mi to všude bezvládně viselo a udělalo nad sukní obrovskou bouli ve stylu „mám pod tím plovací kruh a snažím se to zakrýt“.
PROČ se teď všechno vyrábí širší než delší? To se dá vzít max. k úzkým kalhotům, a i to je na pováženou.
Jinak super článek a hodně bodů za odvahu!

 
moomi
1 příspěvek 11.07.16 10:47

Na HM je podle mě zábavným a zároveň tragickým paradoxem, že se na rozdíl od dalších řetězců snaží šít podprsenky i ve větších obvyklých konfekčních velikostech (košíčky D, E,F) a za řetězcovou cenu ten výsledek není občas vůbec zoufalý. Akorát ty prsa pak nemáte do čeho dát a musíte pro vršek jinam… to je jako kdyby Ford vyráběl motory, které se nevejdou do karoserie…

 
dorry
5 příspěvků 11.07.16 10:49

Tyjo, me se tak ulevilo. Ja si v obchodech pomerne casto pripadam jako uplny pako. Vetsina i tech dost volnych strihu mi vubec nesedi a ja pokazdy nechapu, co je se mnou spatne. Je pravda, ze konkretne v H&M jsem si opakovane rikala, jak podle nich asi vypada prumerna zenska…

Nicmene soucasna moda volnych a beztvarych hadriku ma i svoje pozitiva: Tehotensky veci uz podruhy nakupuju v bezny konfekci :)

 
Zireael
83 příspěvků 11.07.16 14:19

Hm, to se máte, já ne. Sice se do nich vlezu na šířku, ale co mi to je platné, když mi z toho už na konci pátého měsíce leze břicho spodem…

 
Vermilion
27 příspěvků 11.07.16 11:20
Zara

Tak jako staci se kouknout na web shop Zary, tam neni jedina modelka s prsama. Proto treba ta posledni halenka vypada tak „blbe“, mozna na plochem hrudniku to je jiny kafe.

 
Brunhilde  11.07.16 12:06

Web HM dtto

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 11.07.16 11:27

Asi před pěti lety jsem se naposledy pokoušela koupit si v H&M halenku. Mám stejnou zkušenost jako Andrea, dostala jsem se až na 44, která se konečně nepnula přes prsa, pokud jsem se ovšem kompromisně nahrbila. Vidím, že se nepoučili.

Ve hnojovomodrých maxišatech (vzor jako na tom kompletu) jsem potkala osobu ve Vídni, byla to hezká a vysoká mladá žena a stejně jí to moc neslušelo. Ten vzor je opravdu brutální.

 
LucaLuca
51 příspěvků 11.07.16 17:27

Taky mám pocit, že šijí na hrbáče. Když se narovnám, vše mi odstává na zádech. Když se shrbím, celkem to sedí.
Před 10 lety dobrý trička, teď už nic.

 
wundrle
3 příspěvky 12.07.16 14:18
k tomu hrbáčovi

Pán si nechal ušít sako, které ovšem odstávalo a nesedělo, kde mohlo. Krejčí mu říká: pravé ramínko dolů, levou lopatku vystrčit atd - a sedělo perfekně…na ulici: takový mladý člověk a takový hrbáč!…Ale zato má perfektně ušité sako

 
Cinkitoo  11.07.16 11:42

A to je ve zkratce, proč jsem si letos koupila jen plavky.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 11.07.16 12:18
Pěkné pyžamko

Volánkový overal z HM by mohl sloužit jako docela pěkné pyžamo.

 
Gabriela238
17 příspěvků 11.07.16 14:34

Díky moc za článek, nezbývá mi nic jiného než souhlasit.
Nevím jestli je to náhoda, ale právě se mi tady objevila reklama na Poděbradku a slečna ve videu, která je ve výčepu, má úplně stejné žluto modré tričko z H&M, ve kterém jste se vyfotila :)

 
Eyela
197 příspěvků 11.07.16 15:20

S tím H&M souhlasím ze 200%. Takový hezký věci tam mívali a teď je to jako výprodej gaučů z Husákova 3+1…
(A jinak dobrý článek, podobně se bavíme se sestřenkou, abychom si pak vzájemně posteskly, že se to všechno řítí do háje).

 
JUBA
59 příspěvků 11.07.16 16:59

To je pěkné čtení!! Fakt prima, pobavilo.

 
kozarohata
141 příspěvků 11.07.16 19:07

Do řetězců s hadrama se už pomalu ale jistě nedá ani vlézt. před časem jsem se uvolila si koupit aspoň to obyč tričko. tuším v HMku měli nabídku z nějakého spešl jemného bavlněného úpletu, mám pocit přímo z nějaké úžasné eko bavlny. po jednom jediném vyprání triko ztratilo načisto tvar (povolilo kolem krku, úplet táhne a visí na jednu stranu, lemy se otáčejí z rubu na líc, švy zvlnily…atd…atd…), no vypadá jako vytažené z popelnice - a chodím v něm jen doma. naštěstí nebylo drahé (i když…bohužel to musím říct… v lidlu bych za tu cenu měla trika dvě. myslím i lepší kvality a střihu)

 
zlatahouba
142 příspěvků 11.07.16 20:30

Je to pořád stejné, prodávají to, co jsme ochotni koupit. Takže je to jen na nás :-)

 
VandaRybna
3228 příspěvků 18.07.16 12:55

TOHLE „vysvětlení“ mě vždycky rozpálí vzteky do ruda!

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 11.07.16 20:00

Tak zbývá už jen přání, aby k tomuto závěru dospěla většina populace a obchody to konečně poznaly na tržbách. třeba se pak něco změní. letošní sezóna je to nejhorší, co jsem kdy zažila.

 
Morrighan
1298 příspěvků 11.07.16 20:58

@Jiná Realita Mně připadá, že to těm lidem nedojde nikdy. Po návratu z ciziny nechápu, jak to tady vlastně může fungovat a lidi jsou spokojený. Značky jako New Yorker, Tally Weijl a teď i HM prodávají šunty za dvojnásobnou či trojnásobnou cenu než v jiných zemích západní Evropy a s nikým to tu nehne.

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 11.07.16 21:41

Tol co Andrea ve svém skvělém článku vyfotila, mi nápadně připomíná tu spoušť, která je do řetězcových obchodů přivezená u příležitosti letního výprodeje. Ze dne na den se totiž v obchodech ocitne neuvěřitelná síla různých zmačkaných hadrů nejneuvěřitel­nějších tvarů a barev a všude se objeví nápis „výprodej“. Některé tzv. modely vypadají jako když tohle výprodejové kolečko absolvují už nejméně pošesté. A přitom nejde o slevené věci, které tam visely ješte v polovině června. Také jste si toho všimly? Dělá to hlavně Zara, HM a Reserved.

 
Mimoon
33 příspěvků 11.07.16 22:39
Proto

… to smrdí myšinou, jak kdosi výše podotkl Jak by ne, když tam navezou, co štosují za x sezon naskládané v jutových a igelitových pytlích skladišť celé Evropy? Oni to Češi a Ukrajinci ještě rádi koupí…
Btw. pro pěkné obyč tričko se vyplatí fakt buď LIDL, nebo sekáče. Mám jich doma nalovených pár, a člověku to není líto, když triko za 50 omylem pokecá kafem nebo vypere ve špatné kombinaci. A např. Textil House jich mívá plné věšáky, za „plnou“ cenu (mimo cyklus slev) nejdražší koupíte do dvou stovek, spíš levněji. Jen to chce chodit a hledat a mít trochu kliku… (a zkušenost s HADRY - jakmile ohmatáte pár šuntů z řetězců, už poznáte HADR vždy a všude…)

 
VandaRybna
3228 příspěvků 18.07.16 12:57

Do Textil House jsem ze zvědavosti koukla a horší sekáč jsem neviděla.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 11.07.16 23:57

HaM ty hnusy mělo i před slevami :-) má je už od zimy.

myslím, že by si to tu měl nějaký jejich manažer přečíst.

 
Terezzkaa
5 příspěvků 11.07.16 23:10

Po přečtení tohoto článku se dostavilo pobavení a úleva. Opravdu jsem se pobavila tím, jak je článek napsaný a ulevilo se mi, že nejsem jediná, kdo se i s poměrně normální postavou, ve věcech co jsou momentálně v obchodech, cítí jako velryba. Ošklivé vzory a barvy už jsou jen tečka.

 
eless
1057 příspěvků 12.07.16 07:44

@Ada Pekelná presne tie iste saty som vcera videla na niekom oblecene v meste. volna handra a celkovo to vyzeralo zle. nemohla som uverit ze si to niekto kupil a obliekol

 
ještěřička
2366 příspěvků 27 inzerátů 12.07.16 09:06

Koukam, ze jsem tady asi jedina, ktere se libi volne strihy, rozevlate halenky, tuniky, oversized kosile…Prece nemusi byt vsechmo vypasovane nebo prilehave na postave.

Příspěvek upraven 12.07.16 v 12:19

 
NellieLovett
2314 příspěvků 12.07.16 14:33

@ještěřička já volné věci nosím dost, ale tohle mi teda přijde hrozné.

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.16 12:59

Oversized věci i volné střihy mám ráda. Ale musí tam být nějaký ten střih znát. Resp. že se nad tím střihem někdo trošku zamyslel :-)
Obliba vzorů je jen otázka vkusu, a mně osobně se ty vzory na fotkách prostě nelíbí. A ta barva hnoje je fakt otřesná. :-)

 
Shulamitka
116 příspěvků 12.07.16 10:43

Andreo, skvělý článek. Vaše vtipné popisy mi připomněly můj zážitek z mládí. Jsem z generace, které mládí ubíhalo v socialistickém nedostatku zajímavých kousků. Ve většině obchodů visely právě takové šatky a zástěrky pro praktickou hospodyňku:). Jak zajásalo moje srdce, když jsem tehdy v Magnetu Pardubice objevila něco převratného?! - bavlněné domácí oblečení, které bylo z přírodních materiálů a byly to zajímavě ušité domácí šaty. Ihned jsem objednávala a těšila se na zásilku něčeho, co hned tak nikdo nemá. Jenže ouha. Zapomněla jsem, že obchod má možnost zaslat náhradní zboží v případě, že mnou objednané zboží nebude na skladě. A tak mi domů dorazily právě ony kousky, které tu dnes pranýřujete. No, spadla mi čelist, když jsem balíček otevřela…

 
arwenn
426 příspěvků 12.07.16 11:24

Hehe, nabídka vskutku pestrá… Jinak ve Slunce, seno to byla Blažena, ne Růžena.

 
kerrankin
251 příspěvků 12.07.16 15:24

Blažena byla ta mladá, Růžena byla Růžičková, ne?

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 12.07.16 17:07

Ne, Růžena byla jakási blíže neznámá osoba „Růžena z prasečáku“, která disponovala informací o kursu německá marka vs česká koruna (viz scéna s nákupem počítače). Škopková se jmenovala Mařenka.

Mařenka nebo Růženka, ty zástěrky byly a možná jsou pro určitou skupinu žen dost typické, moje babička je také nosila a často a při tom to byl, co si tak vybavuju, echt polyester.

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.16 13:04

Nebyla Růžena stará Konopníková? Ta nosila tu šatovku bez rukávů.

 
SagaN  12.07.16 11:45

Všechny v článku zmíněné řetězce patrně ovládl hlavní dodavatel vietnamských tržnic.

 
may.frayn
915 příspěvků 12.07.16 12:08

Jo, je to tragédie, taky jsem včera byla nakupovat a nositelné nepytlovité oblečení jsem našla akorát v tom Promodu. Normální vypasované šaty s celkem příčetným složením, a dokoncr moje velikost, no zázrak. Jinak jsou to samý hadry a pytle. Koupila jsem si akorát pár tílek do práce.

 
Lynx
99 příspěvků 12.07.16 12:41

Náhodou jsem narazila na obchod Kik a koupila tam lepší trika, než v HM a Zaře a podobně. Vzhledm k tomu, že už tu byl zmiňován Lidl, tak začíná být pozoruhodné, že tyhle obchody mají lepší bavlněné zboží, než ony řetězce, které jsou považovány za vyšší střední třídu. Což už dávno nejsou.

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.16 13:05

Nikdy nebyly, to byl jen marketingový trik…

 
Vevera001
1 příspěvek 12.07.16 13:29

Svatá pravda!

 
Stick
7 příspěvků 12.07.16 13:55

Tak mladý holky to nosej proto, že to kupují a zřejmě nosí blogerky. Teď jsem viděla článek, kde má něco podobného ze Zary blogerka Ejvy nebo Verča z Czechchicks…

 
Betynka02
379 příspěvků 13.07.16 07:24

@Stick
Mladý holky jsou bez vlastního názoru. Především!

 
malakaja
349 příspěvků 12.07.16 15:27

Tedy článek: Autorka vlezla do krámu a vyfotila vše, co jí nesedlo a neslušelo. To bychom asi dokázaly všechny a všude, že? X-D Kam to peklo kleslo…

 
Betynka02
379 příspěvků 13.07.16 07:22

@malakaja
To souhlasím, dokázaly bychom to všechny a všude!
Stačilo by kdekoliv v obchodě zavřít oči, natáhnout ruku a hned máte ten správný „hnusokus“!

 
arwenn
426 příspěvků 12.07.16 15:36

@kerrankin Růžičková byla Máňa, čili Marie :) bacha, mám to nastudovaný, beru to coby odpočinkovej film k výplachu mozku po náročné práci :))

 
Betynka02
379 příspěvků 13.07.16 07:20

@arwenn
No, úplně slyším doktora Káju: „Myslíš, Maruš?“… :-D

 
Lynx
99 příspěvků 12.07.16 16:34

Taky se mi dost často stává, že když už mi něco připadá nositelné, tak na to sáhnu a v hrůze uskakuju.

 
ip.kkk
94 příspěvků 12.07.16 17:42

Zrovna jsem byla nedávno v H&M, dostala jsem totiž dárkovou kartu na které byly nějaké peníze. Zkoušela jsem snad 30 tílek a triček a nesedělo mi střihově vůbec žádné a to se opravdu divím, protože mám celkem normální konfekční velikost. Hrůza. A co ted s tou kartou? :D

 
nolita  12.07.16 17:57

@ip.kkk možná zkusit HM home? HM oblečení jsou šílené nenositelné hadry, ale v tom HM home by se možná nějaká maličkost vybrat dala, něco jako svíčka a tak…

 
opal_k
99 příspěvků 12.07.16 19:42

A je někde v ČR H&M Home? Zatím jsem ho viděla jen v Bratislavě, zdálky pěkné ;-)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 12.07.16 21:17

H&M je Na Příkopech v Myslbeku, v prvním patře, vedle pánského oddělení.

 
Melickar
1 příspěvek 13.07.16 19:09

V Olomouci- Šantovka

Příspěvek upraven 13.07.16 v 19:10

 
Hannushka
2 příspěvky 14.07.16 12:31

A také je myslím na Andělu.

 
Morrighan
1298 příspěvků 12.07.16 18:47

Jen tak mezi námi - máte tipy, kde se dá v ČR sehnat dobré oblečení, které ale nestojí majlant?

 
nrkibrki
15 příspěvků 12.07.16 19:19

Taky by mě to zajímalo, ve svém příspěvku jsem doporučila Pietra Filipiho, ovšem v době, kdy má slevy, jinak je to brutus

 
Betynka02
379 příspěvků 13.07.16 07:18

@Morrighan
NIKDE. :-(

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.16 13:07

Musíte najít dobrý sekáč…

 
nrkibrki
15 příspěvků 12.07.16 19:17

H&M býval můj oblíbený obchod, mívali tam kvalitní a pěkné věci. To je ale již mnoho let, zhruba tak před 8-10 lety se tam prudce zhoršili, mají příšerné barvy, hnusné materiály a podivné střihy. Článek to jenom potvrdil, stejně jako mou teorii, že v Promodu ani v Zaře si prostě nevyberu.
Shrnula bych to asi takto - obchody přetékají věcmi, ale když se podíváte zblízka, tak se o vás pokoušejí z té hrůzy mdloby. Já jsem po delší době navštívila Pietra Filipiho a tam jsem uspěla. Mají tam teď slevy, takže se to celkem dá… Dokonce jsem tam sehnala i sukni na léto, i když pouzdrovou. Chtěla jsem něco lehčího v midi délce, ale toto přání zůstalo nesplněno. buď mají v obchodech maxisukně, kterými člověk leda vytře podlahu v metru anebo mini pro vybrané patnáctileté slečny.

 
kozarohata
141 příspěvků 13.07.16 13:26

HM bývalo celkem kvalitní ještě v devadesátých letech. podobně kapp ahl, c&a a dokonce se dalo dobře nakoupit v hertie - než ho spolkl karstadt. pak šla kvalita všeho prudce dolů

 
Ido
25 příspěvků 12.07.16 21:50

Zrovna jsem se tu chtěla po dlouhé době zoufání zeptat, kde nakupujete šaty. už 14 dní celkem intenzivně koukám po něčem, co není ušité z tepláků(nic proti úpletům, ale co je moc…), co má pas v pase(a ne mezi druhým a třetím žebrem) a vůbec nedeformuje postavu nesmyslným střihem, nekončí to pod zadkem a má aspoň trochu výstřih a vůbec tvar. modří už vědí, na jaké střihy tu narážím. to, co se nám aktuálně v obchodech prezentuje jako šaty, je(jak by řekla Rachel z Přátel) zločin proti módě.
takže tipy na šaty sem, tři dva jedna teď! (děkuji předem)

 
diabla
7 příspěvků 13.07.16 13:25

@Ido Já svoje letní šaty sháněla asi 3 roky. Měla jsem asi stejné požadavky jako vy a už jsem byla úplně zoufalá. Nejhorší je to fakt s tím pasem, při mých 175 cm mi vychází většinou někam pod prsa, pěkně na nejširší část žeber :)) Vyzkoušela jsem za tu dobu desítky šatů, některé i koupila, abych je pak vrátila/udělala z nich sukni/skoro vůbec nenosila.
Teď jsem konečně uspěla na Zootu s tímhle pokladem: http://damske-obleceni.zoot.cz/…askem-closet
Sice nemají výstřih, ale toho už jsem byla ochotná se po těch letech vzdát :) zase mají kapsy, tak se to kompenzuje :)
Ale pozor - od té značky jsem toho zkoušela spoustu, mají hodně různé střihy a spousta z nich má pas hodně vysoko.

 
Ido
25 příspěvků 13.07.16 17:48

Zootem se hrabu už pár dní, zrovna včera jsem tam kupovala bundu :) Ale na šaty jsem nekápla. Ty vaše mají pěkný střih, i když moje představa je malinko jiná. Koukala jsem třeba na tyhle http://damske-obleceni.zoot.cz/…ntiky-closet jenže se mi nelíbí barva. Já bych klidně brala i nějaký bodycon, pokud to bude z materiálu, za který se nebudu stydět a půjde pod to vzít pohodlná podprda, což jsou zase stále se opakující úskalí…

Příspěvek upraven 13.07.16 v 17:50

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 12.07.16 21:54

@ještěřička Ne, nejste tady rozhodně jediná. Ale i rozevláté a oversized věci by měly padnout a vypadat slušivě. Nemluvě o tom, že by měly mít přiměřenou kvalitu. Jinak je to mrhání zdroji (mí ekonomové mi jistě rozumí:-).

 
goldfischlein
49 příspěvků 12.07.16 21:57

@Morrighan Ještě včera jsem si myslela, jaké předražené šmejdy nám tu řetězce předhazují. Po včerejší návštěvě obchodního centra v Mnichově už jsem klidná. Mají tam to samé, co v Praze. A ceny prakticky totožné.

 
betty198
95 příspěvků 12.07.16 21:59

@goldfischlein V Londýně je taky to samé. Včetně cedulek - jsou i v češtině :-D

 
Morrighan
1298 příspěvků 12.07.16 22:16

@goldfischlein Myslíte HM nebo všeobecně? Já si právě vzpomínám, že Primark má děsné hadry, ale zároveň se netváří, že by to bylo kdo ví co a je to levný. Například v Primarku jsem si koupila takový pletený baret za asi 4 Eura a v Praze jsem pak viděla v Gate totožný, akorát uválenější za 300 Kč.

Příspěvek upraven 12.07.16 v 22:16

 
betty198
95 příspěvků 12.07.16 22:36

@goldfischlein a navic se v londynskych retezcich jedou letni uniformy:

 
ToteVierzig
31 příspěvků 15.07.16 14:58

Aaaaaa Palo Habera, 1990

 
Mysterious
121 příspěvků 12.07.16 22:59

A ke vší té hnusotě je jeden cíp pláště z HM o dobrých 5 cm delší než druhý.

 
CandyKendall
1164 příspěvků 12.07.16 23:31

@malakaja haha, to by stálo za založení fóra! :D Příspěvků bych tam mohla dodat víc než dost…

 
NInaL.
38 příspěvků 13.07.16 00:18

Dřív jsem měla z nakupování radost, ale teď to je zdlouhavá povinnost. Všude to samé. Na něco extra dražšího většinou peníze dát nechci, nebo možná neznám ty správné kompromisy, že existuje ještě něco mezi New Yorkrem a Pietro Filipi. Naposledy mi vytekly nervy v Zaře, ze které mám jinak pár kvalitních věcí, když z hromady bílých topů nebyl k nalezení jeden jediný úplně nezasviněný od makeupu (a já ho zrovna dost chtěla :)).

Jo a milé HM, nevím, co berete, ale je čas přestat ;)!

 
Franche
358 příspěvků 13.07.16 11:20

Asi jako když jsem si tam koupila šaty z polyesteru a ptala jsem se,,nebudou se žmolkovat?'' načež se na mě prodavačka podívala jako na idiota, co asi nezná vlastnosti materiálů a řekla, že určitě ne že to je jako polyester!!! Po prvním nošení jsem je odnesla, protože sukně vypadala jako kdyby mravenci chtěli hrát koulovanou! Vrchol byl, když mi prodavačka - zřejmě vedoucí, pardon - řekla, že JSEM SI MATERIÁLEM NESEDLA, ŽE JINÝM LIDEM POLYESTER NEŽMOLKUJE ALE ŽE VYJÍMEČNĚ MI TO TEDY VEZME!!! podotýkám, že jsem na sobě měla šaty 1×

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 13.07.16 15:52

Když on je s tím H&M průšvih v tom, že z nějakého důvodu valí do většiny obchodů v největší míře tu jejich nechutnou Divided kolekci. Na Premium Quality už se nedá narazit skoro ani v tom Myslbeku a přitom se vším, co jsem si z této řady objednala na eshopu jsem maximálně spokojená a nikdo nikdy nevěří, že je to „háemko“.
Asi vědí, co dělají, ale přijde mi to škoda, kolekce Trend a Premium, zvlášť pokud by byly v obchodě odprezentované na slušném prostoru, si s tady několikrát zmiňovaným Pietro Filipi v ničem nezadají - a to za poloviční cenu.

Příspěvek upraven 13.07.16 v 15:53

 
Mimoon
33 příspěvků 13.07.16 23:10
Souhlasím s Vámi, jenže...

… to by s tou DIVIDED mohli rovnou vyplnit Mariánský příkop. A ještě by jim zbylo. Protože na nic jiného už by se pak vůbec nehodila, kdyby se lidi „namlsali“ ve velkém něčeho o fous lepšího…

 
ještěřička
2366 příspěvků 27 inzerátů 13.07.16 07:39

@pozdni_ctyri­citka To s vámi souhlasím.

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 13.07.16 07:53

Bezva článek :) Aspoň jsem se přesvědčila o tom, že mi nemá být líto, že se do těhle obchodů nedostanu. Poslední roky chodím buď do sekáče - pro halenky a kalhoty a trička už si jen šiju. Látky, které jsou běžně k dostání, jsou daleko kvalitnější než to, co se sežene např. v HM. Švy se mi nepářou, barvy celkem drží, materiál se nevytahuje, tričko drží tvar a ještě mě vyjde do dvou stovek :)

 
Kaše293
14 příspěvků 13.07.16 11:37

Souhlasím, po dvaceti letech jsem oprášila šicí stroj. Ušití na míru z kvalitní látky mě stojí stejně času jako běhání po obchodech. Ovšem s pěknou hudbou a skleničkou vína je to čas příjemně strávený, zatímco v obchodech se jen nas…

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 20.07.16 08:48

Tak šít s vínem jsem nezkoušela :D To bych se bála, co z toho vyleze! :D

 
Goga
58 příspěvků 13.07.16 09:01

Článek je vtipný a výstižný, akorát musím přemýšlet, kdo je Růžena ze Slunce, seno? Škopková mladší, ke které by mi to kontextem sedělo, byla Blažena. :)

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 13.07.16 11:09

Tak náhodou, Bláža měla hezký věci, ten červený overal, co si sama ušila („no zkoušela jsem to, tak nevim“), modrý top s volánem a zavazovacími ramínky, nebo ta mini kombinézka z froté… :-)

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.16 13:11

Starý hadry přešili… Takovou maškaru nosila stará Škopková v šestačtyřicátym do měšťanky.
(https://www.youtube.com/watch?…:D

 
ještěřička
2366 příspěvků 27 inzerátů 13.07.16 10:56

@Goga Už někdo v komentářích zmínil, že je to Blažena. Stará (Růžičková) je Máňa. Růžena je neurčitá osoba „z prasečáku“. Přepisuji, co jsem přečetla.

 
Franche
358 příspěvků 13.07.16 11:18
Overal

Super, jediné, s čím nesouhlasím, je overal z Promodu. Kolegyněho má a musím říct, že vypadá opravdu úchvatně! Dokonce i zadek v tom má skvělý :-) takže to bude asi otázka typu postavy - nebo li něco, co holt nesedí všem (samozřejmě bez urážky). Barva je rovněž hezká, na normálním světle je cihlová a to podle mě není špatné - obzláště pokud je daná osoba opálená

 
kozarohata
141 příspěvků 13.07.16 13:10

@arwenn taky tu trilogii můžu :D

 
zapbebe
297 příspěvků 13.07.16 15:32

@Lynx moje děti dostaly pár trik z Kiku od babičky a po prvním vyprání (ještě je ani neměly na sobě) byly švy totálně mimo, nedalo se to ani zkrotit žehličkou :-?

a ještě k HM - já jsem tam už dlouho nebyla, zhruba od té doby, kdy jsem si tam zkoušela nějaký kostým (nebo co to bylo) a lezli po tom nějací červi… ekl…

 
goldfischlein
49 příspěvků 13.07.16 19:54

@Morrighan Myslím tak všeobecně. Prošla jsem hodně obchodů, ale nikde mě nic neuchvátilo. Došla jsem názoru, že jsem si mohla ušetřit čas a mohla jsem se jít projít raději někde po parku :-)
Začínám se obávat, že se budu muset začít taky víc kamarádit s šicím strojem…

Příspěvek upraven 13.07.16 v 19:56

 
Osuška
71 příspěvků 13.07.16 20:50

Super článek. Já už byla v obchodech totálně zklamaná vloni. Volný věci mi nesluší, jsem malá a drobná s nevýrazným pasem a malýma prsama. Tak si ještě říkám „zlatý Orsay“, tak jsem aspoň letos koupila tři bavlněný trika s elastenem, legíny a sukni.

 
zuzulique
290 příspěvků 14.07.16 13:49

Pre mňa je Orsay od istej doby predražená „handráreň,“ale občas sa aj ja ulakomím a niečo si tam v zľave kúpim…no nezabudnem za blúzku, ktorú som po jednom vypraní vyhodila rovno preč…naopak spomínaný Promod v článku som nikdy nenavštevovala a nedávno som si tam kúpila skvelé šaty, sukne a niekoľko bavlnených tričiek, všetko nosím často a všetko spĺňa atribúty, ktoré od oblečenia očakávam

 
Morrighan
1298 příspěvků 13.07.16 21:44

@goldfischlein Aha, no tak se ten mor už asi šíří všude. Já se šicím strojem asi kamarádka nebudu…nekamarádím se s lidmi a věcmi, co mi chtějí prošít ruku xD

 
Canavi
224 příspěvků 14.07.16 12:04

@ip.kkk Do H&M chodím pro ponožky, mají tam celkem hezké a kvalitní. A chlapům pro boxerky. Po roce nošení, čili asi 40× vypráno, jen lehce vybledlá barva (pro rýpaly - kupuji několik sad, netočí jen jedny :-D :-P).

 
Amun
888 příspěvků 14.07.16 13:56

Uz dlouhou dobu si rikam, jestli HM prijde priserne snad jen mne. Jeste pred par lety jsem ho mela opravdu rada a i kdyz jsem musela hledat, nasla jsem tam hezke veci do kancelare. Momentalne by se tam oblekl hipik s laskou k horcici. Popravde, vubec nechapu, kde berou zakaznice, ty hadry uz jsou site jehlou, ktera se samou horkosti rozpousti. Uz se ani neobtezuji do toho obchodu chodit, staci mi pohled na jejich vylohu plnou pomackanych, horcicove zlutych a divoce vzorovanych hadru.

Příspěvek upraven 14.07.16 v 14:07

 
odianis
106 příspěvků 14.07.16 22:58

Dnes jsem ty hnědé listy z monstery viděla na modelech v HM ve výloze. Ošklivý vzor, ošklivé modely.

 
Aija
35 příspěvků 15.07.16 08:34

A teď si představte, že to potkáváme i v ulicích. Za ty prachy, no nekup to:-)

 
diabla
7 příspěvků 15.07.16 08:42

@Ido Jooo, nějaká šílená úplně zbytečná díra na zádech, kvůli které se pod šaty podprsenka fakt vzít nedá, je můj velmi oblíbený detail! :-) Držím palce se sháněním…
(edit: achjo, špatně zařazeno :-( Snad si mojí odpověď Ido najde…)

Příspěvek upraven 15.07.16 v 08:43

 
Morrighan
1298 příspěvků 15.07.16 17:49

Tak jsem se tam šla dneska mrknout a může mi někdo říct, proč je tam všechno průsvitné včetně toho, co by průsvitné být fakt nemělo?

 
Amun
888 příspěvků 15.07.16 19:30

@Morrighan kdyby jen HM. Mám pocit, že sehnat bílý top, který není úplně průhledný a člověk pod něj nepotřebuje tílko, je úplně nadlidský výkon.

 
Morrighan
1298 příspěvků 15.07.16 20:44

@Amun Já si právě zkoušela tričko s odhalenými rameny a podprsenka mi tam prosvítala celkem jasně. Jsem si ale celkem jistá, že pod takové tričko se nemá nic dávat…

 
VandaRybna
3228 příspěvků 18.07.16 12:47

Jo, tak to je prostě móda dneška. Definitivně se mi rozpadl šatník, už jsem unosila i ty kalhoty koupené před 8 lety v Orsay, do svetrů jsem přibrala, do krátkých šatů zestárla. Nemám ani jednu sukni, jediná klasická halenka je mi malá přes prsa. Za to mám jedno ale pravdu hezké sako. V našem městě zrušili další dva krámy s oblečením, zbyl mi New Yorker a F&F v místním Tescu. Ale jak jsem tak koukala na dovolené, asi to bude všude na světě stejné, protože jediní dobře oblečení lidé byli chlapi v námořních uniformách.

Příspěvek upraven 18.07.16 v 12:49

 
Catthi
16 příspěvků 19.07.16 08:16

Vždycky, když jsem létě odjížděla na dovču, jsem si celá natěšená nakoupila plný kufr letních hadříků…letos jsem si pořídila halenku a overal FF, byly za dobrou cenu a vypadají vkusně…jinak jsem v řetězcích opravdu nic hezkého a vkusného neobjevila…uchá­zející věci mívá někdy Lidl, ale ani ten letos nic moc…hadra vedle hadry..nakonec jsem si neplánovaně při šmejdění pořídila několikery letní sukýnky z lehkého materiálu, šatky na ramínka, lehké lněné sáčko, noční košilku, tříčtvrťáky, několik letních triček…už ani nevím, kolik toho mám, ale vše jsem pořídila v sekáči, nebo anglickém outletu, pár drobností ještě na aukru, což je defakto taky internetový sekáč. V řetězcích i když jsem se fakt snažila, samé tyto strašné hadry za přemrštěné ceny :-( za šílené oblečení z článku bych nedala ani tu „sekáčovou“ cenu 50 Kč…nakonec jsem ještě hodně ušetřila, protože mě letní hadříky stály pár kaček (a ta radost, když s koupíte sukni Tom Tailor za 15 Kč:-)) Nejvíc mě pobavila jedna spolužačka, která v HM obhlížela sako „jako od Coco Chanel“, a pak si ho pořídila. Já jsem měla skoro stejný cca před 6 lety (jasně - z nějakého sekáče za pár šupů) ale pak jsem ho vyhodila, páč se mi zdálo nemoderní…že by designéři z HM prohrabávali už i charitní kontejnery? :-)

 
montcha
7 příspěvků 22.07.16 11:00

Ano, pravda pravduca, preto som si za posledne obdobie kupila najviac veci v sekacoch a basic veci v Lidli.

 
Zelena Vdova
4 příspěvky 23.07.16 11:00

Hrůzné příšernosti!!! Možná kdybych měla pistoli u hlavy, tak si něco vyberu… Nicméně, pořád to je nic vedle tohodle…https://­www.facebook.com/Jit­kaStylefashion/ nebo https://www.facebook.com/Značkove-Veci-Na-Predaj-1684397871774­066/?ref=py_c v těchto případech bych raději volila zřejmě kulku…

 
whitehorse
141 příspěvků 28.07.16 09:45

A já si říkám, proč dceru do obchodu nedostanu pro oblečení ani přemlouváním na bonus v podobě něčeho jiného. Že ona podvědomě tuší, že tam jsou jen tyhle příšernosti? :-p :D
občas něco koupím v Lidlu a od tam 1. jí většina věcí sedí 2.cenově jsou přijatelné 3.materiál se dá vybrat dobrý a pohodlný (i praktický) na nošení a vše není jen polyester. A hlavně i ty barvy. i Když se pravidelně některé barevné „kolekce“ opakují, tak to jsou alespon barvy a ne vyblitiny.

 
EvelynS
3 příspěvky 11.08.16 18:00

Povedený článek :) nemůžu si pomoct, ale ty bílé šaty ze Zary mi silně připomínají „andělíčka“, kterého jsem na sebe musela navlíknout v nemocnici když jsem šla na operaci :D

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Pomněnková nekolekce

Když návrháři chystají novinky na přehlídku, obvykle se snaží, aby... Celý článek

Jak jsem si šila kabát

Jistě víte, jak ráda doporučuju kabáty jako alternativu sportovních... Celý článek