Jak nenosit krajku

20.05.12 | autor Ada

"Věci s krajkou jsou v 70% velmi, velmi krásné, ale už jsem viděla i opravdu děsivé, které ve mě vzbuzovaly zdání, že je to okousaná záclona z okna mých sousedů."

Hell, yes, čtenářko Bethko, máš pravdu a vzala jsi mi to z úst; krajka či prostředky k tvoření krajky ve špatných rukou se mohou proměnit v katastrofu.

Nejhůř to dopadá, když má tvůrce nebo nositel nutkání nějak využít průhlednosti krajky a učinit oděv sexy. Protože když materiál tuto vlastnost (průhlednost) má, bylo by její nevyužití znakem naprosté kreativní tuposti, že ano.

Černý průsvitný top a pod ním černá podprsenka, toť seksi evergreen, který zřejmě nikdy nevymře. Na fotce jsou aspoň pěkné mladé holky, ale tuhle kombinaci mívají v oblibě i zralé korpulentní dámy - a to je teprve maso. Maso v krajce.

Zdroj: http://society-production.cz/cz/clanky/obleceni

Průhledné oblečení chce pěknou postavu. Modelka na fotce sice není obložená pneumatikami, postavu má silnější, ale obstojnou; v těch průhledných... věcech přesto vypadá blbě. Jako kdyby chtěla schovat něco, co stejně neutají. Kanýrek upozorňuje na prsa, bokové šortky na břicho, udělala by lépe, kdyby zůstala prostě v plavkách a "schovávací" plážové oblečky nechala plavat.

Zdroj: http://www.sportovni-obleceni.cz/plazovy-top-5-11.html

Špatný? Pozor, bude hůř.

Ano.

Může to být i horší!

Světle modrý krajkový topíček s rolákem je sám o sobě na pováženou, následující foto z nějakého redialího e-shopu ale poskytuje návod, jak ho ještě vylepšit. Za prvé potřebujete leopardí podprsenku, která vykomunikuje do okolí, že jste dračice, a udělá vám pořádný žlábek. Pak nějaké přiléhavé kalhoty, když budou bokové a vyrobí vám muffinek, tím lépe, chlapi si představí, jak vás za něj drží při divokém sexu a budou z vás unešení. Široký pásek na bocích je in už asi dvacet let, prostě klasika, která nesmí v šatníku chybět.

Zdroj: http://www.nehty-gelove-fotogalerie.cz/specialni-nabidka/top-krajkovy-s-rolakem/

A vůbec, ať vás ani nenapadne nosit pod průsvitné krajkové věci třeba tílko! Podprsenka stačí vždycky, a hlavně je sexy!

Zdroj: http://www.in-obleceni.cz/damske-pulovry-krajkove-vel-36-38-p-6978.html

Horší je, že se toho chytily i tvořilky a své krajkové výtvory zásadně nepodšívají. Proč by taky, zákaznice si pod to vezme podprsenku a aspoň bude dobře větrat. Prodejkyně růžové halenky uvádí, že "se dá nosit i na tílečko, nebo tričko a taky vypadá moc hezky", ale každému je jasné, že navostro je to mnohem lepší.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/tmave-ruzova-halenka-tilko-839023

Kdyby se vám bílá podprsenka zdála příliš zářivá, tak si samozřejmě vezměte černou.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/zubata-halenka-945042

Další průšvih nastane, když se někdo pokusí něco krajkového vyrobit, ale nepovede se mu to, nebo je línej udělat to pořádně. Napsat k tomuhle, že je to krajkový svetr, chtělo setsakra hodně kuráže. To je uháčkované na ohnutém prstu?

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/hnedy-hackovany-svetr-na-zavazovani-2714732

Fialový top má prý "vzdušný krajkový vzor". Vzdušný teda je: tlustá příze, obří díry, jakýpak s tím saky. Tlustá ramínka, délka sotva pod pupík a absenci podšívky už člověk bere tak nějak jako samozřejmost.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/top-fialovy-2527281

Krajka také může být naopak pracná, někdy i hezká, a zabijete ji až potom. Tohle jsme už v Pekle měli, ale neškodí připomenout pro nováčky: to fialové, všité do saténové roury, je paličkovaná krajka. Kdo se někdy pokoušel paličkovat, ví, jaká je to práce. Vyrobit takový kus muselo zabrat spoustu času, ale výsledek je přinejlepším rozpačitý: divný tvar, divná díra, divné pomuchlané šaty.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/luxusni-krajkova-neha-929311

Tohle je prý také paličkovaná krajka. Nejsem schopná v tom buřtguláši rozeznat, jestli je to ručně paličkované, háčkované nebo kupované, ale zcela jasně vidím, že je to hnusné, prodejkyně promine. Té tunice by ovšem nepomohla ani vamberecká krajka.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/tunika-s-palickovanou-aplikaci-544794

Tady máme pro změnu hezkou paličkovanou kytičku a top je dokonce z morušátek, bohužel se tak úplně nepovedl. Hlavně ty lemy. Hedvábný satén je děfka a nepatří do nezkušených rukou (ano, taky jsem to s ním zkusila, teď to leží rozešité v krabici a čeká to, až naberu zkušenosti a odvahu na dokončení). Škoda materiálu a práce.

Zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/hedvabny-top-s-krajkou-1784195

A když jsme u té vamberecké krajky: tady se taky rádi utnou s tím, na co ji aplikujou. Třeba tohle není dobrý. Otřepaná červeno-černá kombinace, levný satén, navíc nějaký nakrčený; střih s krovkou sukýnkou je taky dávno pasé.

Autor neuveden, zdroj: http://www.vambereckakrajka.cz/blob.php/32.jpg?galerie_fotky=50

Tady se zase podlehlo díratému trendu. Nejen že vidím břicho, mně se zdá, že tam kouká i spodek prsa, což mě docela rozptyluje. Ani ta krajka se tady nějak nepovedla, nepočítám-li náušnice a náhrdelník, ty jsou pěkné.

Autor neuveden, zdroj: http://www.vambereckakrajka.cz/blob.php/17.jpg?galerie_fotky=35

Tohle je naopak pěkná ukázka, jak to může vypadat, když se zbytečně neexperimentuje a zůstane se u klasiky. Třpytivý krajkový lem a matné sametové šaty, které neodvádějí pozornost jako zmuchlaný satén jsou dobrá kombinace.

Autor neuveden, zdroj: http://www.vambereckakrajka.cz/blob.php/08.jpg?galerie_fotky=27

I tohle vypadá docela dobře: precizní krajka od zkušené krajkářky a šaty, které to moc nepokazily.

Autor neuveden, zdroj: http://www.vambereckakrajka.cz/blob.php/36.jpg?galerie_fotky=54

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
2eyed.Leela
1 příspěvek 20.05.12 00:37

Zaslzela jsem si (dílem smíchy, dílem zděšením) jako obvykle. A…jo, ten kousek prsa tam doopravdy kouká :-D

 
Bugatti
2952 příspěvků 20.05.12 00:49

Světle modrý krajkový topíček patří do kostýmu, sako se v takovém případě nesundává. Ty háčkované věci dost dobře nejde podšít, ale když jsou kvalitně uháčkované, vypadají dobře, když se pod ně nosí tenká košilka ve stejné nebo kontrastní barvě.

 
seymy
36 příspěvků 20.05.12 01:06

Nejvíc mě „rozesmála“ prodejkyně fialového „vzdušného“ topu z Fleru, která si vzala na propagaci svého díla kalhotky. Ach jo.. osobně se domnívám, že krajka má být vždy elegantní, nikdy ne vulgární tímto způsobem (a vlastně ani žádným jiným způsobem).

 
Bugatti
2952 příspěvků 20.05.12 01:25

Vidím správně zpod okraje těch kalhotek vykukovat antikoncepční náplast?

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.05.12 10:32

Ano, taky jsem si toho všimla, no náplast je přece děsně sexi…

 
Pinx
219 příspěvků 20.05.12 11:12

slečna asi chtěla dát najevo, že s jejím sexi výrobkem nebudete mít nouzi o chlapa,… :D čili promyšlený reklamní tah!:D

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.05.12 11:34

Slečna ukazuje, jak z jejího sexi topu uděla ještě více sexi modýlek!

 
Dalajlámove škrpály  21.05.12 09:22

Mno,ono vobec fotiť sa akurát iba v gaťkách, keď predávam top alebo tričko je rozšírená choroba naprieč všetkými inzertnými webmi. Akurát čakám kedy sa začnú fotiť predajkyne naostro, páč sa im nebude chcieť navliecť aj tie nedbalky :-D

 
janiiiv
780 příspěvků 20.05.12 01:07

Jediné, o co bych se hádala, je ten hnědý háčkovaný svetr. Není mi jasné, proč je to podle Tebe, Ado, peklo. Mám takové děrované dva a na tohle jarní počasí, kdy ráno je chladno a v poledne se člověk peče, je to ideál. Vzor třeba nemá kdovíjak třeskutě umělecký, ale tím spíš se hodí i k něčemu se vzorem.

 
Opravdovy P.  20.05.12 01:20

Myslim, ze slo spis o oznaceni " krajkovy" nez o samotny „svetr“. Nicmene podle mne je to i tak peklo, protoze je proste hnusnej. Prakticnost posoudit nedokazu.

Příspěvek upraven 20.05.12 v 01:21

 
Ada Pekelná
776 příspěvků 20.05.12 12:05

Ten svetřík je dost mizerně provedený a není ani zrovna krajkový. Jinak proti takovým lehkým přehozům na léto nemám vůbec nic.

 
TheZdenyk
61 příspěvků 20.05.12 18:38
Hnědý "svetr"

Není to ani svetr a ani krajkový.Tyhle díry nejsou krajka.

 
Alizon
1219 příspěvků 20.05.12 20:46

No tady ten konkretni „svetr“ by byl asi pri zmenach pocasi na nic, ty diry jsou tak velke, ze je to jako kdyz na sobe nic nemate. Takze jediny ucel to muze mit ozdobny a to tedy ehm, ehm.

 
Konvalinka
244 příspěvků 21.05.12 20:43

Tento konkrétní je škaredý, nepovedený. Obecně se mi ale podobné věci moc líbí, pokud se podaří. Nějaký střihově podobný háčkovaný svetřík sháním už několik let, samozřejmě v hezkém a kvalitním provedení. Zatím marně, zato ošklivých vidím plno.

 
Opravdovy P.  20.05.12 01:17

Hlasuji pro tmave ruzovou halenku. I jinak Fler nezklamal

 
Nyxx
369 příspěvků 20.05.12 01:54

Asi zase vytáhnu paličky a herduli. Zjistila jsem, že nutně potřebuju aspoň paličkované naušnice:-). Jen by mě zajímalo, čím se taková paličkovaná krajka tuží, aby to přežilo praní.

 
lindiste
324 příspěvků 20.05.12 10:40

Já si vzpomínám, že naše „instruktorka“ na paličkování měla lahvičku s nějakou tekutinou a v ní rozpouštěla polystyren. Strejda Gůgl mi k tomu řekl toto: „…Tužidlo připravíme rozpuštěním polystyrénové pěny v tetrachlóru.“
Ještě mi z dávných dob, kdy jsem paličkovala, utkvěl název perchloretylen, ale jak jsem si opět vygůglila, je to nějaký šílený zabiják pro životní prostředí, tak nevím, jestli si to vůbec pamatuju správně…

Příspěvek upraven 20.05.12 v 10:41

 
Nyxx
369 příspěvků 20.05.12 10:46

Jj, to jsem používala. Perchloretylen=te­tracholetylen je odmašťovadlo, pokud vím. Taky jsem zkoušela škrob a lak na vlasy. Možná se vrátím k tomu laku.

 
Loou  21.05.12 09:37

Ten lak na vlasy silně nedoporučuji. Některá prasata ho používají i na fixování kreseb. Je lepkavý, chytá prach a textilii degraduje.

 
blacken
1869 příspěvků 21.05.12 10:21

Některá prasata = někteří studovaní výtvarníci? Protože lak zdaleka nepoužívají jen laici. A já jako laik – mám i fixativ, ale krom toho, že byl o x Kč dražší nepozoruju rozdíl. Že by to lepilo jsem si fakt nevšimla.

 
Loou  21.05.12 13:08

Ano studovaní výtvarnici. Zdraví studovaný chemik konzervátor-restaurátor.

 
teze.z.hanspaule  21.05.12 22:32

Proč je lak prasečina? ( používám ho na fixaci kreseb,stříkám modely baráků a nesetkala jsem se s tímhle názorem ve škole ani v praxi?)

 
Hiisi
4 příspěvky 20.05.12 12:18

netuším, jestli je perchloretylen ještě vůbec v dnešní době volně prodejný, každopádně je to nějaké zlo, ale na tužení jsme ho taktéž používali.. akorát mi nepřijde, že to je ono hledané tužidlo, které by bylo možné prát..

Příspěvek upraven 20.05.12 v 12:22

 
zapbebe
111 příspěvků 20.05.12 13:36

To tužidlo z perchloretylenu a polystyrenu funguje skvěle a prát se může – je nevypratelné. A leptá plasty, takže když se s ním tuží, tak se nesmí používat špendlíky s plastovými hlavičkami. Nicméně nikdy jsem neměla odvahu si ho míchat doma, takže jsem si ho kupovala už namíchané.

 
erima
6 příspěvků 21.05.12 09:23
Tužení krajky

Na tužení krajky se dá použít zředěný AlbaEfekt.Zdů­zazňuji zředěný, při použití nezředěného jsem z krajky vyrobila prkno. Lépe zředit vodou, nanést vatovou tyčinkou, přebytek odsát např.vatovým tamponem a možno vysušit fenem, aby se předešlo rezivění špendlíků. Když se vám zdá, že je málo natuženo, lze postup opakovat.

 
Kerstin
516 příspěvků 20.05.12 12:17

Jedny mám a bojím se je nosit.. Jak se někde chytnou, tak jsou podle mě v háji..

 
TheZdenyk
61 příspěvků 20.05.12 18:40

Pokud ji chcete prát tak škrobem a po každém praní obnovit,nebo neškrobit,ale upaličkovat pevně.Paličkovaná krajka vydrží hodně,když je paličkovaná z dobrých nití a ne na volno.

 
girl.or.element
360 příspěvků 20.05.12 10:25

Nikdy nepřestanu žasnout nad některými prodejci z fleru. Copak ty lidi nemají už vůbec soudnost? když něco tak příšrného vytvořím (já bych sice nevytvořila ani to) a jsem na to pyšná, mám k tomu vztah, tak si to nechám na domu až budu sama doma a koukat na film, nebo ještě líp až budu kopat na zahradě septik, nebo s tim budu utírat skvrny od oleje. Ale rozhodně bych to nikde neprezentovala, a už vůbec ne prodávala. :D to si přece stejně nemůže nikdo koupit

 
key.ra
36 příspěvků 20.05.12 10:27

Luxusní krajková něha to zabila! A vůbec ne něžně :D

 
seznam.mih  20.05.12 10:37

Jo podobnýma háčkovanýma svetrama a trikama se to taky hemží na Bonprixu. Ani nevíte, jak u toho v práci nadávám, když to musím skládat, kdo může nosit takovýhle hadry. Jak vidmo nejsem sama, kdo si myslí, že jsou to děsný hadry.
Poslední dva šaty jsou pěkné jednoduché, ale nevzala bych si to.

 
Wrenny
11 příspěvků 20.05.12 11:02

Můj ty smutku, ta paní ve fialovém cosi se vyvěsila na internet S ANTIKONCEPČNÍ NÁPLASTÍ vykukující z krajkových kalhotek??????? Svatá dobroto..

 
katango
1320 příspěvků 20.05.12 13:41

No přece aby pánové viděli, že rozmnožení nehrozí.

 
Wrenny
11 příspěvků 20.05.12 22:07

To může zvýšit šance :-D

 
uu  20.05.12 11:17

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 14:57

 
Sibyla
2639 příspěvků 20.05.12 11:43

Vyhrála jsem teď na Aukru háčkovaný top: hustý, neprůhledný, a stejně má stejnobarevnou podšívku.

 
Kerstin
516 příspěvků 20.05.12 12:20

Ještě bych sem přihodila průhledné košile.. ty se rozšířily jako mor a ještě jsem je neviděla zkombinované tak, aby vypadaly dobře.

 
Acrobaleno
769 příspěvků 20.05.12 12:35

Mňa by zaujímalo, že či tá dotyčná vo fialových šatách s dierou olemovanou paličkovanou krajkou má nohavičky. Lebo tá krajka je proklate nízko.

 
Acrobaleno
769 příspěvků 20.05.12 12:38

Inak musím sa priznať, keď som chodila na základnú školu, tak aj ja som mala háčkovaný svetrík bez nejak podšívky (z Quelle) jeden ružový a jeden biely. Keď som ho našla zahádzaný v skrini pred mesiacom, aj mi to prišlo vtipné, že čo som dokázala na seba navliecť :D.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.05.12 12:40

Mimo jiné některé krajkové vršky na obrázcích ukazují i špatně zvolenou velikost podprsenky.

 
tapa  20.05.12 12:51
Pěkně drahá něha

Mno, luxusní krajková něha stojí devět a půl tisíce… Ano, asi bylo dost náročné toto upaličkovat, o tom žádná. Člověk by měl skoro chuť říct „To muselo dát strašné práce! A přitom je to taková hnusná hadra, ehm, krajka.“

A modelka, co má ten bílý plážový volán a trenečky pro mě představuje definici „krásná postava“.

 
Bugatti
2952 příspěvků 20.05.12 13:05
Luxusní krajková něha

Já nesnáším, když prodejce/výrobce uvádí výrobek slovy „luxusní“, „krásný“ „sexy“ apod. Každý má vzhledem ke svým možnostem a nárokům jiné požadavky a co je pro jednoho vrcholem luxusu, může být pro někoho jiného „hadr z umělotiny“, co je pro jednoho „sexy“, je pro jiného buď vzhledem k postavě/různým problémům zcela nevhodné a pro dalšího je to modýlek hodný pracovnice podřadného „masážního pánského klubu“. Výrobce by měl podrobně popsat svůj produkt, ne ho takhle hodnotit. Stále se často setkávám s tím, že je u popisu výrobku uveden jako materiál žoržet, pletenina, mušelín apod., ale není uvedeno, z čeho látka je, tzn. mělo by být správně uvedeno kupř. „vlněný žoržet“ nebo „polyesterový žoržet“, „viskózová pletenina“ nebo „bavlněný mušelín“ atp. Dokonce ani prodavačky často nemají nejmenší tušení, co prodávají, kdysi jsem si koupila nádhernou látku na halenku do kostýmku, prodavačka se dušovala, že je to OPRAVDU HEDVÁBÍ a já až doma zkouškou plamenem zjistila, že se jedná o hedvábí umělé. Některé obchody s metráží často ani nemají složení na látkách uvedeno. Jeden z důvodů, proč raději nakupuji v zahraničí.

Příspěvek upraven 20.05.12 v 13:06

 
Tery_Fox  20.05.12 13:08

Ještě mi tu chybí krajkové legíny, ty jsou taky nepostradatelné :-D

 
key.ra
36 příspěvků 20.05.12 13:10

Co je špatného na krajkových legínách? :)

 
Chany
636 příspěvků 20.05.12 18:32

Špatnýho snad ani nic, ale špatně se z toho může jednomu udělat…:-D
( stačí, když se do toho narve „plnokrevná“ v tangách…)

 
TheZdenyk
61 příspěvků 20.05.12 18:45

Při spojení slov legíny a krajka je mi mdlo.To je už ze samé podstaty nenositelné.

 
key.ra
36 příspěvků 20.05.12 21:05

Ano, nejlepší je něco odsoudit už jen z principu… Možná to je tím, že jste v tom nepotkaly nikdy někoho, komu by to fakt slušelo. Škoda, protože zajímavě to fakt vypadat může :) Třeba na rockový fesťák… :) Bohužel, dnes už je mi z toho občas taky zle – spousta žen je schopná mi znechutit různé oblečení… Zrovna obecně legíny se mi dost znechutily…

 
Malatí d.d.
67 příspěvků 20.05.12 21:43

Legíny s krajkou považuju za ekvivalent osmdesátkových džínů s krajkou… To dobře vypadat prostě nemůže. Může to vypadat maximálně méně blbě či více blbě…

 
Camp_Lucy
3 příspěvky 22.05.12 09:00

Náhodou, minulý týden jsem potkala ve městě slečnu, která měla bílé krajkové legíny oblečené pod rozervanými džínami, k tomu ve stejné barvě tričko, navrch kožený křivák, nebo co to bylo (jen se mi mihla)a byl z toho super rockerský look:) Takže i krajkové legíny jdou, ale musí se umět zkombinovat.

 
TheZdenyk
61 příspěvků 22.05.12 16:33

Tak jako spodní prádlo pod odrbaný rifle bych to ještě skousla.Ale jen ke svetru jako lagíny ne.

 
tapa  20.05.12 13:16

IMG SRC=

TA-DÁ :-)!
Materiálek 100% PES, na horké léto jak dělané :-D

 
tapa  20.05.12 13:17

Obrázek se nevložil, tak alespoň odkaz

http://www.fler.cz/…el-m-1803998

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.05.12 13:22

Proboha… asi jsem natvrdlá, ale toto se nosí kam??? I do vykřičeného domu mi to příjde nevhodné!

 
TheZdenyk
61 příspěvků 20.05.12 18:47

Proto je to na ramínku a ne na modelce.To by nikdy nevypadalo jako letní obleček.

 
Petishee
41 příspěvků 20.05.12 21:23

To je oděv chytré horákyně :-)

 
Acrobaleno
769 příspěvků 20.05.12 13:48

Prvé, čo ma napadlo bol obraz postaršej nemeckej turistky, s „pripečeným“ opálením, peroxidovými blond vlasmi a krikľavým make-upom navlečenej v tomto komplete. Pod tým biele spodné prádlo, presnejšie tangá. Brr.

 
Plumbum  22.05.12 12:15

pokud mě zrak neklame, tak tento obleček je původně z katalogu erotického prádla a pomůcek. Tam ho označují jako harémové pyžamo, sama sem ho dostala jako velmi „vtipný“ dáreček k svatbě od jedné bláznivé příbuzné.

 
Tabbinka
9 příspěvků 22.05.12 15:22

Takovou záclonu jsme doma taky měli, ale teď jsem si z ní udělala sukni, ne dělám si srandu:-D

 
kozarohata
91 příspěvků 26.06.12 17:23

Úžasné doprovodné tagy :
KRAJKA
SEXY
SVŮDNÉ
LETNÍ
TOP
KALHOTY

 
key.ra
36 příspěvků 20.05.12 13:29

Tak to pak áno:D
Myslela jsem, že máš na mysli kategorické odmítání krajkových legín (příp. punčoch. kalhot) (?) Na horké léto to samozřejmě ideální není, stejně jako jakékoliv jiné silonky.

Za sebe můžu říct, že před asi 8 lety, kdy jsem velmi inklinovala ke gothic stylu, byl skoro zázrak, že jsem sehnala černé krajkové punčocháče. A i v Praze se na mě lidi koukali divně… :D Dneska už to nosí kdekdo, bohužel velmi často nehezky zkombinované…

 
Katio
196 příspěvků 20.05.12 16:29

Třeba je to ze psa, tudíž stoprocentně přírodní materiál. :)

 
Chany
636 příspěvků 20.05.12 18:34

To je panečku pařeniště!! :-) Ať žijou mykózy, že?

 
Nevena  20.05.12 13:16

Ten poslední kousek je hezký. Jen bych ráda viděla spodní lem… … a musím říct, že bych to na sebe nevzala. Já tyhle látky nee.

 
knotie
1 příspěvek 20.05.12 13:46

Och, dnes som videla ženu (okolo 30) v krajkovom tope, ktorého vzor tvorili LEBKY :D pripomínam, že to bolo pri príležitosti skúšky!

 
bertulka
4169 příspěvků 20.05.12 16:12
lebky na zkoušku

..tak pokud byla z anatomie … :-)

 
anna r.
9 příspěvků 21.05.12 23:32

nedalo by se to pak brat jako nedovoleny tahak? :D

 
kurnikshopa  20.05.12 14:29

prošla jsem galerii autorky fialové krajky – nejsem krajkářka – ale krajka se mi líbí. Průšvih je ta degradace špatnou krejčovinou (prý profesionální salon) a materiálem – spodnička pod celokrajkovou sukní z acetátu. A mám neodbytný pocit, jakkoliv je krajka zdařilá, že měla být původně „jinak“ – ta co je tady v blogu – umím si jí představit s větší „dírou“ jako výstřihem – límec s krajkovou vsadkou přes záda např. a druhé šaty, které jsou v galerii – tam ta krajka měla být taky asi lem výstříhu.

 
Michalll  20.05.12 14:45

Pravdou je, že 99% chlapů se krajka jinde než občas na spodním prádle nelíbí. Ať je udělá dobře nebo mizerně. Oblečení s krajkou nosíte kvůli sobě, rozhodně ne kvůli chlapům.

 
leontinka1
3 příspěvky 20.05.12 14:46
vzdušná krajka

Na fotce o „vzdušné krajce“ je hlavně vtipné,že fotka je prezentovaná v kalhotečkách ze kterých vykukuje zřejmě antikoncepční náplast :)

 
Beldaran  20.05.12 15:02

Když už se tady řeší, co pod krajku, tak bych měla dotaz. Mám ve skříni černou průsvitnou halenku, moc se mi líbí, ale nepodařilo se mi vykoumat, co pod ní. Předpokládám správně, že buď jednoduché černé tílko nebo body? Nebo ji mám pohřbít na dno šatníku a zapomenout na ni?

 
Pinx
219 příspěvků 20.05.12 15:07

já jsem si před nedávnem pořídila průsvitnou volnou fialovou halenku a nosím pod ni černé tílko… Takže myslim, že tílko je v pořádku… Mám spíš opačný problém, válí se mi doma dvě „psychedelická“ tílka – kulaté vzory, žluto-hnědo-khaki-černé a růžové s hvězdičkama, a nějak nevim, co nosit na to… :D Tak to používám jen jako zateplení na zimu … :D

 
Slimi  20.05.12 16:25

Zkuste to s tílkem tělové barvy, nebo velmi jemné starorůžové… :) I já to tak nosím.

 
TheZdenyk
61 příspěvků 20.05.12 18:50

B je správně.

 
Edin  21.05.12 11:03

já mám doma černé průsvitné triko s netopýřím rukávy a teď pod něj nosím bílé tílko a bílé kalhoty nebo zelené tílko a zelené kalhoty, ale to triko je hodně volné, zéleží jaký střih má tvoje halenka

 
Dáša1256  22.05.12 09:53

Netopýří rukávy se dávno nenosí…navíc to připomíná vietnamce.

 
blanick
39 příspěvků 24.05.12 11:15

já mám pocit, že teď se nosí skoro všechno, i netopýří rukávy

 
kika5657  26.05.12 17:21

Nezlobte se, ale netopýří rukávy, byly jsou a budou z velké části zásadou vietnamců…Na žádné módní blogerce jsem tento trend nezaznamenala, na světových přehlídkách atd jsou v min. míře či žádné. To si snad myslí jen české ženy, že to frčí..ehmm ne nefrčí…ale klidně si to myslete dál…A pokud už něco frčí s netopýřími rukávy, pak by jste to nemohla kupovat v ČR, ale třeba v USA a to už je jiné zpracovaní, jiný vzhled atd. Takže asi tak.

 
blacken
1869 příspěvků 26.05.12 18:41

Takže pokud to nenosí blogerky, tak to není v módě? Takže budem všichni chodit ve slimkách, béžových kozačkách se zelenou parkou a aktovkou… A je vůbec důležité, jestli je to v módě? Snad je to o tom líbí/nelíbí a případně to vkusně nakombinovat. Když budem všichni nosit jen to, co je v módě tak to bude jak přes kopírák už tuplem. Nehledě na to, že se mi teda většinou styl blogerek (a nemluvím jen o českých) zrovna nelíbí a velkou část bych nosit fakt nechtěla a velká část je aspoň pro mě taky peklo. Krom toho zrovna na několika fotkách z přehlídek jsem netopýří rukávy viděla i letos, i když to moc nesleduju. To že je rozdíl mezi vytahaným strakatým cosi a něčím propracovanějším je asi jasný.

 
Dáša1256  26.05.12 19:17

Je to Váš názor :). Můj je takový jaký jsem napsala výše:). Nikdy bych netopýří rukávy nenosila, vypadá to hrozně a převážně vietnamci to mají v nabídce. Bohužel jsem tento styl „triček“ moc nezaregistrovala ani v ostatních jiných obchodech:).

 
Dáša1256  26.05.12 19:27

ještě doplněk: potom se nemáme divit, že je tady tolik šílených kreací, když se neřídíme v módě tím jak je to letos, co nového atd., ale tím jak si „myslíme“, že to krásně vypadá a je jedno zda to má rok nebo 20 let ta věc. A pokud máte názor na blogerky, jako že nosí jen slimky atd. co jste napsala, pak máte teda omezený výběr. Stačí se mrknout za hranice:). A popis:„já mám doma černé průsvitné triko s netopýřím rukávy a teď pod něj nosím bílé tílko a bílé kalhoty nebo zelené tílko a zelené kalhoty, ale to triko je hodně volné, zéleží jaký střih má tvoje halenka.“ už jen ten popis je hrůzostrašný, ale jak říkám můj názor.

 
Pinx
219 příspěvků 26.05.12 20:25

„když se neřídíme v módě tím jak je to letos, co nového atd.“ Tak pokud vim, tak nedávno byly v módě boty Crocs nebo kozačky (i na léto, a aby to trochu větralo, tož tomu ušmiknem palec, no), a není tomu ani tak dávno, co se nosila sportovní trička s potiskem čísla, nejlíp těsně pod pupík… Tak tímhle bych se opravdu řídit nechtěla :D Tohle je samozřejmě nadsázka, co chci číct, je, že se člověk se může módou inspirovat, ale nemůžete přece něco odsoudit jen proto, že to na sebe tenhle rok nenatáhla nějaká ta modelka nebo celebrita… Mimoto móda, o které mluvíte, se pořád vrací, takže co budete řikat, až třeba příští rok zažijí netopýří rukávy obrovský návrat? :)

 
Dáša1256  27.05.12 12:39

Zaplať pánu bohu za Norky, Švédky atd., že takový názor nesdílí – tyhle slečny, dámy a paní umí ve většině případů kombinovat oblečení jakéhokoliv stylu, materiálu atd. Mají cit por oblečení, pro barvy a NE jen mladé slečny, ale i dámy a paní! A je k zamyšlení, když mladý kluk dojede z Erasmu právě z jedné ze zmiňovaných zemí a posloucháte ho a je unešený ze stylu oblečení NEJEN mladých slečen, ale taky zralých žen. Denně jezdím autobusem, denně vidím tolik šílených věcí, neupravených dam a nebo těch, které si myslí, že když se jim to libí automaticky jim to sluší. Už se opakuji – je to Váš názor…jen je k zamyšlení proč takový názor nepřevládá v již umiňovaných zemí?:)To už ať si obrázek udělá každý podle svého.

 
blacken
1869 příspěvků 27.05.12 13:00

Ale vždyť v tomhle se shodneme všichni. To nikdo nikomu nevyvrací. Ale ony nenosí jen poslední módu, jde o kombinace a vkus, cit pro barvy. To samé třeba velká část Londýňanek, taky krása pohledět, jsou upravené, hezky učesané, ale nemají na sobě jen módní kusy. Jen to lépe kombinují a dbají o sebe.

 
Dáša1256  27.05.12 13:14

No radost pohledět, to je fakt…tak jen nechápu, proč z hrůzou se dívám na víc jak 80% žen, co za den potkám. Věčné téma…Snad to tady bude jednou takové, jak v severských zemích a nebude se mi po cestě autobusem zvedat žaludek z žen, které ženy ani nepřipomínají v mnoha ohledech. Nechci nikoho urazit, tak to prostě vidím.

 
blacken
1869 příspěvků 26.05.12 20:32

No, můj názor je zase ten, že nechci být otrokem toho, co se udá na přehlídkách. Vybrat si co se mi líbí je fajn a popravdě, raději budu každý týden nafocená v módním pekle v pekelné variaci, ale v tom, co se mi líbí, než chodit podle poslední módy (podle pekla korektně) v něčem, co se mi nelíbí. Ono totiž peklo není o posledních trendech, ale o tom, jak člověk umí kombinovat a sladit to co má, když někdo nemá cit pro barvy, tak mu ani sto blogů nepomůže. A i já znám blogerky, co chodí v něčem jiném, ale když projedu dejme tomu dvacet zmiňovaných blogů – včetně tady probíraného What I wore, tak teda nemůžu říct, že by se mi tam vše líbilo a velkou část tvoří právě slimky. Když se podívám na odkazy tak ocením možná tak Mezi nebem a zemí (a ta se zrovna podle poslední módy neřídí). Takže pro mě nikdy nebude modlou něčí blog, pro koho to tak je, jeho věc. A o zmiňované kombinaci netopýřích rukávů jsem pokud vím nikde nepsala. Mám dojem, že snad ani nic s netopýřími rukávy nevlastním – ale ne proto, že by mi to přišlo nemoderní, prostě a jednoduše proto, že jsem nikdy nesehnala nic v mé velikosti. Ale je to každého věc, jen si myslím, že není ani tolik pekelných kusů oblečení, pekelné jsou jen příležitosti a kombinace, ve kterých je lidi nosí.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.05.12 13:06

Pochybuji, že by Tě tady kdokoliv propíral za to, že nejsi oblečená podle poslední módy. A lidem, kteří tvrdí, jak jsou jim trendy ukradené, těm se můžu jen usmát.
Pamatujete si někdo scénu z filmu Ďábel nosí Pradu, kde úžasná Meryl Streep vysvětluje hlavní hrdince, která tvrdí jak jsou jí trendy ukradené, cestu vzniku jejího svetru?
I kdybychom si šili veškeré oblečení sami, tak i výrobci látek se řídí trendy. I sekáče. Takže ať chceme nebo ne, každého z nás trendy ovlivní. Je důležité zachovat si chladnou hlavu, vědět co mi sluší a nekoupit každou blbost. Takže i kdyby bylo v módě chodit s podprsenkou přes triko, nosit to nebudu. Ale to, že do módy přijdou určité barevné odstíny a vzory (teď např. mint a leopard) to prostě nabídku obchodů ovlivní.
Mně osobně se zvířecí vzory nelíbí, snad jen když je má na sobě Wendy:-), takže ať už jsou v módě nebo ne, nosit je nebudu. Ale například různé odstíny zelené, které se objevily, se mi líbí moc a nosím je. nebýt toho, že jsou v módě, bych si je nemohla nikde koupit.

 
blacken
1869 příspěvků 27.05.12 13:15

šlo tu o to, že netopýří rukávy prý nejsou v módě a tak mají být fuj… A taky tu padl argument ohledně blogerek a přehlídek.

Nikde netvrdím, že mě trendy neovlivňujou – ale je to spíš pasivní – prostě něco je v obchodech (asi podle trendů)- jeden rok se mi nelíbí skoro nic, tak si nic nekoupím, další mi sedne lépe, tak nakoupím i na další nesednoucí roky. Jen ohledně kalhot už čekám několik let:-D A je mi úplně jedno, jestli nosím široký kalhoty v době, kdy se nosí úzký nebo tak a nepřipadám si nijak nevkusně:-)

 
Bugatti
2952 příspěvků 27.05.12 15:48

No a to je právě to, co je špatně… když to zrovna není in, není to k sehnání. Mně konkrétně nesluší kraťounké rukávky, ale těžko sháním tričko/šaty s krátkými rukávy, které končí kousek nad loktem. A nejsem sama, ty kraťounké rukávky obecně nejsou vhodné pro silnější a starší ženy. Před lety jsem si chtěla koupit světlešedou látku na letní kostýmek a na dotaz, zda něco takového mají, mi p®odavačka odpověděla, že šedá zrovna není in a že „letí“ pastelové barvy. Jako zimní typ, v 50+ a velikosti 44 budu v růžovém letním kostýmku vypadat jako nafouklé lízátko. Když jsem odvětila, že jsem se neptala, jaká barva právě „frčí“, ale jestli mají něco ve světlešedé, ještě se nafoukla jako že mi přece chtěla poradit a já její „módyznalé“ rady nedbám. Stejné je to s délkou šatů. U nás se velmi těžko shání šaty v délce těsně pod kolena. Když jsem p®odavačku přesvědčila, že nabízené šaty mám OPRAVDU nad kolena, špitla, že je mohu kombinovat s legínami. No a když se někdo nechá od takovéto "zkušené a módy znalé p®odavačky přesvědčit, je už jen krůček k tomu, ocitnout se v módním pekle!

 
blacken
1869 příspěvků 27.05.12 15:57

To asi není ani o přesvědčování… Holt to chce jezdit ve vlnách. Sice jsem mladá a nemám ten výběr až tak zúženej, ale taky se každej rok nechytám – třeba letní oblečení se mi letos nelíbí, budu nosit loňské a počkám, třeba příští rok bude lépe. Vidím to i u mamky – chce si koupit svetr – sice má 38, ale ruce poměrně svalnaté a nesežene svetr, protože mají všechny úzké rukávy. Ale to přece neznamená, že si místo toho musí koupit babskou halenu. Prostě si počká až na nějaký narazí.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.05.12 16:05

No nevím jak vy tady, ale já mívám roky, kdy se mi prostě v obchodech nelíbí nic! Taky mě to štve, mám stejný problém s těmi krátkým rukávky například. Já mám teď po dvou dětech ruce jak rambo, asi z toho zvedání, dřív mě to nenapadlo, ale když si teď něco zkouším a má to takové ty krátké rukávy, nejlépe ještě nabrané, tak mi to vůbec nesluší.
Neříkám, že je to ideální, ale jak píše blacken, jsme ovlivňováni trendy, byť třeba pasivně.
Ale souhlasím s tím, že řídit se podle blogerek a trendů je pitomost. Nejlepší je mít svůj styl a toho se držet (mluvím teď o ženách nad 25).

 
blanick
39 příspěvků 27.05.12 00:36

taky abychom si rozuměly co ještě jsou a nejsou netopýří rukávy. Přece nejsou jen na tričkách, ale i na jiných typech oblečení, třeby na šatech, mám vlněné šaty v tomhle stylu, nové a ne od vietnamců a sklízí úspěch i u lidí, o jejichž vkusu nepochybuji.
jinak souhlaSÍM S Blacken.

Příspěvek upraven 27.05.12 v 00:38

 
Agneta Dark  20.05.12 15:05

Sebevědomí těch „tvořilek“ je někdy opravdu zarážející… Někdy mám pocit, že i kdybych si já nešikovná sedla a něco spíchla, dopadlo by to líp než tyto směle prezentované „kousky“…
S tou oranžovou tunikou bych ani podlahu nevytřela…na barvy jsem dost přecitlivělá…

 
Ani  20.05.12 15:31

Co je špatně na tom hedvábném topu? Předpokládám, že spodek se vlní úmyslně. Kraje rukávů nejsou moc vidět. Čeká mě taky šití z látky příbuzné saténu, tak bych ráda věděla, jak to vlastně má vypadat.

 
m.amar
123 příspěvků 20.05.12 18:17

Fialová halenka má pěknou krajku, bohužel záševky „utíkají“ a lemy se kroutí a neřekla bych, že všude schválně. Kromě toho, pokud mě nešálí zrak, jsou ty švy pod prsy křivě ušité (nesouměrné).

 
Ani  20.05.12 19:05

Co znamená „utíkají“, když halenka žádné záševky nemá? Jediné, co mi přijde, že řasení je nesouměrné, s tím bych asi souhlasila. Ale začištění lemu výstřihu mi přijde v pořádku, pokud to takhle umí, tak nevidím důvod, proč by se jí to jinde mělo kroutit neúmyslně (a rukávy teda moc nevidím, nevím, jestli to je fotkou, nebo jestli je tam fakt nějaká chybka).
Prostě ty chyby, co popisuje Ada, nevidím. A trochu jsem z toho smutná, teď se bojím, že když si ušiju něco na sebe, tak mi to bude připadat dobré, ale pak tam nějací lidé uvidí nějaké chyby, které já asi nedokážu poznat :(
(Aby bylo jasno, halenka mě moc nebere, zajímá mě skutečně jen to, jak to vlastně má vypadat. Lemy, ne řasení, to je jasné.)

 
m.amar
123 příspěvků 20.05.12 19:52

Omlouvám se, špatně jsem se vyjádřila, nemyslela jsem záševky, ale to řasení pod prsy. Zdá se mi, že ty švy jsou křivé. Tzn., že materiál při šití klouzal, a tak se látka všelijak kroutí. Nebo možná jsou špatně rozžehlené, ale spíš je to šitím. Doufám, že jsem se vyjádřila nějak srozumitelně :-)

 
Světýlko.t
77 příspěvků 20.05.12 15:41

No tak to je opravdu velmi povedený článeček. Krajka je tak hezká věc, je škoda, že to někdy skončí v takových podivných kombinacích. Jen tak na okraj..nemohu si pomoci, ale hned druhý obrázek ve mě evokuje fotografie, které můžeme nalézt u oblečků z sexshopů. Né, že by to bylo zas tak odvážné, ale tak nějak mi to stylově připomíná…

 
Maleficie
145 příspěvků 20.05.12 15:50

Poslední šaty mi až moc připomínají noční košili. A ani ten materiál nevypadá moc příjemně.

 
Bugatti
2952 příspěvků 20.05.12 16:42

Když porovnám zde předložené modely s těmi, které byly uvedeny u předchozího článku Jak nosit krajku, nemohu si odpustit poznámku, že ne všechny modely od slavných návrhářů jsou vkusné a ne všechny modely českých výrobců/tvořilek jsou špatné. Krajkové kalhoty z předchozího článku a všechny tři modely Christophera Canea bych přeřadila mezi odstrašující případy a naopak poslední dva modely z nového článku – vambereckou krajku na předposledních (černých) a posledních (kafébraundozelena) šatech bych zařadila mezi pěkné modely. Na tom, že některé modely jsou strašné, se asi většina z nás shodne, ale u jiných je to jen věc osobního vkusu a preferencí a na někom může model vypadat skvěle a jiného naprosto zazdí. Fosforová krajka s kostkovaným hnědým svetrem bude vždycky vypadat nemožně, kdyby se pod ten model podepsalo všech dvanáct návrhářů Haute Couture současně.

Příspěvek upraven 20.05.12 v 17:22

 
honza
402 příspěvků 20.05.12 17:39
Ze by inspirace pro model Zubata krajka?

Příspěvek upraven 21.05.12 v 00:01

 
Blablagabi
5 příspěvků 20.05.12 18:30

Když už jsme u té „sexy“ průhledné krajky…
http://www.super.cz/…ro-naha.html

 
Světýlko.t
77 příspěvků 20.05.12 18:37

No tak to je tedy drsný. Nějak nechápu, jak ji mohlo napadnout obléci si to na maturiťák. Nemám k tomu co dodat, prostě v tom vypadá jak „šlapka“.

 
Chany
636 příspěvků 20.05.12 18:37

Taky mazec. Kdyby u ní přibrzdilo auto a vyskočil z něj obchodník s „bílým masem“, možná by se ani nedivila…

 
Karin
2833 příspěvků 20.05.12 18:34

Krajka by měla jen něžně doplňovat nebo rafinovaně zdobit (rozuměj decentně naznačovat), alespoň tedy na oblečení, které se nosí na veřejnost. Krajka je krásná, když se umí použít. (A strašlivě ošklivá a laciná, když se použít neumí a nebo když se na veřejnost nosí věci, které soudná ženská oblékne jen doma, za účelem otevřeného sexuálního svádění partnera.)
Ty topíky z polyesterové krajky by byly i docela fajn, kdyby byly podšité nebo kdyby si pod ně dáma oblékla spodní prádlo tělové barvy a eventuelně přes to ještě hodila nějaké vhodné sáčko, případně kdyby ta krajka nebyla celoplošná, ale třeba jen v průstřizích… Mně se třeba velice líbí průhledné materiály (jako je i krajka) použité tímto způsobem: http://www.fler.cz/…ckem-2714497 – odhaluje toho docela dost a vlastně v podstatě nic, je to velmi decentní a přitom tak půvabné… No krása!

 
TheZdenyk
61 příspěvků 20.05.12 18:54

Kde prodejkyně z Fleru sehnala tak skvostnou manekýnu?Zvedla ty šaty o několik příček nahoru.

 
Lola
1970 příspěvků 21.05.12 19:44

Tak tak. To děvče si dokážu představit jako českou Ditu von Teese.

 
eldaeve
47 příspěvků 20.05.12 19:16

Ta hnědá masová „věc“ s „krajkou“ u krku a s „batikou“ vypadá jak kdyby se na ni někdo pozvracel ;)

 
Tabbinka
9 příspěvků 20.05.12 19:24
Gisele

Ado a ostatní, co říkáte na tohle? Jsem na rozpacích, jestli to obdivovat nebo obdivovat, protože modelka je krásná, nebo to zatratit… Co vy na to?

http://www.super.cz/…prsenku.html

 
eldaeve
47 příspěvků 20.05.12 19:46

To je naprosto šílené!!! Kdyby měla aspoň modrý top, ale modrá podprsenka? To nespraví ani to, že je modelka.

 
Tabbinka
9 příspěvků 20.05.12 20:10

Tak jsem si to taky pomyslela:-)

 
Grete
548 příspěvků 20.05.12 22:25

Vzhledem k tomu, že otevírá obchod se spodním prádlem a měla to tedy asi ve smlouvě… Je samozřejmě na Gisele, do jakého kšeftu půjde, ale tady je to alespoň tematické.

 
shirla
706 příspěvků 20.05.12 20:01
zrovna jsem na to koukala

a říkala jsem si, že to sem vložím. Mě to nepřijde tak děsné, myslím si, že když si to dotyčná může dovolit, tak proč ne? Je to vkusné, nepřeplácané. A to že má modrou podprsenku? Nevadí.

 
Chany
636 příspěvků 20.05.12 20:22

Vážně? Tak to by chlapi mohli začít nosit v rámci módní rovnoprávnosti transparentní kalhoty, aby ukázali svoje apartní slipečky a upoutali pozornost na svoje pohlavní znaky, že…proč se asi spodnímu prádlu říká spodní- že by mělo být VESPOD- tudíž zrakům ostatních skryté??

 
katii  21.05.12 12:18

Vy jste neviděla tu fotku Toma Forda?? Kdy přišel pouze v takovéto průhledné krajkové košili až po zem a pod tím měl volné trenýrky? Tak to byl teprve děs. Já vím, že móda má šokovat, ale doufám, že tímto směrem se ubírat nebude :)

 
Chany
636 příspěvků 20.05.12 20:05

Třetí pokus odeslání příspěvku. Neobdivovat, není co. Vypadá to lacině.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.05.12 20:10

Vypadá to blbě, ano, otvírá obchod se spodním prádlem, ale i tak, je to děsné!

 
lindiste
324 příspěvků 21.05.12 09:12

Mě to neuráží. Myslím, že je to v pořádku, protože zbytek oblečení je ve strohém až usedlém stylu, který ten průsvitný vršek vyvažuje. I podprsenka je jednoduchá, padnoucí a nic z ní nevylézá ani nevytéká. A kdyby měla pod tou krajkovou blůzou tílko nebo jiný top, možná by to působilo jako celek až moc usedle. Takto to vytváří určité napětí, které je ale ještě v mezích vkusu, nevidím tam prvoplánovou snahu být co nejvíc „sexy“.
Srovnám to např. s tím úplně prvním obrázkem v galerii (klony), děvčata mají na sobě rovněž krajkový vršek, ovšem z něj nekoukají jen celé paže, ale i bříško s pupíkem, pod ním se skví dmoucí ňadra skřípnutá do jakési miniaturní podprsenky a aby to náhodou nebylo málo, tak to musí být zkombinované s nějakými upnutými bokovkami. Tady vidím ten rozdíl.

 
blacken
1869 příspěvků 21.05.12 10:33

Přesně tak – mě to neuráží hlavně proto, že na to má postavu – má hezký tělo, proč kousek neukázat, zvlášť když je to na nějakou podobnou akci. Kdyby k tomu měla ještě minisukni a koukající tanga, tak potom by to bylo něco jiného, ale takhle mi to nevadí. Stejně tak mi to nevadí ani u klonů – holky jsou štíhlý, maj černý prádlo – sice za každoucenu ukazujou víc než je nutné, ale zase když v tom jdou večer na diskotéku… Popravdě proč ne. Jo, je to prvoplánově sexi, ale zas tak pekelný mi to úplně nepřijde, pokud v tom nejdou do školy nebo na pracovní pohovor. Když se jim to líbí… Peklo nastává, když si něco takovýho koupí někdo s větší velikostí…

 
blanick
39 příspěvků 24.05.12 11:20

mě se zdá, že to zrovna postavě nelichotí, poze je vidět, že nemá špíčky, ale jinak to postavu trochu deformuje. Gisele je větší kočka.

 
volfish
614 příspěvků 21.05.12 09:57

Pro tuto danou příležitost – otevření obchodu se spodním prádlem – mi to přijde přiměřené. Prostě ukazuje spodní prádlo, ale zároveň je alespoň trochu oblečená. Navíc je to extravagatní natolik, aby si toho všimli i novináři na druhém konci světa – a o to tady přece jde – o reklamu: jak modelky, tak obchodu.
V okamžiku, kdy se tím inspiruje další školačka (jako ta maturantka na Ukrajině), bude to seksi a o ničem.

Příspěvek upraven 21.05.12 v 09:58

 
Karin
2833 příspěvků 21.05.12 15:40

Je to celkem hezký… od krku nahoru. Ale jinak nevěřícně kroutím hlavou. Takovýhle ohoz bych si klidně představila na nějaké buchtě z maloměsta, která má omezený rozhled, chybí jí vkus a chce šokovat, ale Gisele Bündchen… Cožpak dostala nařízeno, že na otevření obchodu se spodním prádlem musí ukázat spodní prádlo? Je to fakt rozpačité. Jistě, vzhledem k charakteru akce mohla zvolit nějaký otevřeně sexy ohoz, ale já jsem prostě přesvědčená, že tak zkušená modelka jako je G. B. umí být sexy mnohem lépe a rafinovaněji, a že toto není z její hlavy, že to na ni musel navléknout někdo podstatně omezenější.

 
Normálnítřicítka
50 příspěvků 20.05.12 21:00

Připadá mi jediné divné, že formulace u modelky na druhém obrázku: „postavu má silnější, ale obstojnou“ je tak trochu mimo? Vždyť je to nádherná ženská a tu silnější postavu teda nevidím :-/

 
MP Tatranka
4 příspěvky 20.05.12 21:41

Podle mne ta modelka na druhé fotce vypadá „oplácaně“ právě kvůli tomu krajkovému čemusi… Kdyby byla jen v těch bikinách, měla by skvělou postavu.

 
Lanevra
371 příspěvků 20.05.12 21:41

Já si taky myslím že je to pěkný kus ženské. Jen se mi nelíbí že je blond, nemám blondýnky ráda.

 
m.amar
123 příspěvků 20.05.12 22:26

A proč?? :-)

 
Lanevra
371 příspěvků 21.05.12 13:48

Tož to nemá žádný racionální důvod, prostě mi nepřijdou blond ženy přitažlivé. Nemá to nic společného s pověrou že blond ženy jsou hloupé, jen se mi prostě nelíbí. To je vše.

 
Lanevra
371 příspěvků 20.05.12 21:44

Ten modrý odstín na tom roláku se mi líbí, i ta krajka je hezká, i když umělá, ale já bych si ji představila na takových těch nadýchaných šatech po kolena. Velká spodnička pod nimi a samozřejmě modře podšité.
Na tom roláku je to strašné.

 
KaCZFi
128 příspěvků 20.05.12 22:29

Nejak se mi neodstava casu, ale musim napsat aspon jedno – uz pouze z predstavy, ze si kupuju neco, co ma na svem temer nahem, upocenem a nevzhlednem těle nejaka obstarozni tvorilka-modelka, se mi dela vazne soufl…

 
Ver
53 příspěvků 20.05.12 23:14

Tedy z těchto fotek mi opravdu naskočila husí kůže, zvláště z těch prvních deseti.

 
RenaLange
2223 příspěvků 20.05.12 23:49

@Normálnítřicítka
taky ji nevidím,ale Adéla vidí vše. Krom sebe, samozřejmě.

 
Bowle
113 příspěvků 21.05.12 00:48

já chci ty poslední šaty!!! :D ;)

 
Naervon  21.05.12 09:56

YESSS!! Já zrovna v pátek na ty fialové šaty s krajkou koukala, a říkala si, jestli se něco takového v Pekle ocitne :))) Vím, že už jedny podobné od té samé umělkyně se tu ohřály, ale doufala jsem, že bude nějaký další článeček lovený na Fleru :)))
Jinak, ten světle modrý krajkový s rolákem se mi líbí, ale na to, abych si pod to vzala jen podprdu… na to asi nejsem tak odvážná :D

 
lace  21.05.12 11:30

@RenaLange Reno, ta modelka je prostě silnější. Rozhodně ne nijak odporně tlustá, ale silnější prostě je.

 
GreatSusan  21.05.12 14:42

zvlastni, mne pripada, ze modelka ma krasnou postavu a je tak akorat. Neni tak hubena jako modelky byvaji, to je fakt – v tom pripade by ale podle meritek vetsiny komentatorek pravdepodobne byla „hnusne vyzabla“. Kdyz je jen normalne stihla, tj. ve skutecnosti bude pusobit mnohem hubeneji, neb fotky a krajkove oblecky pridavaji, tak je najednou silnejsi postavy? Co je teda spravne?

 
Atlacoya
1257 příspěvků 22.05.12 10:56

Modelka je v pořádku, póza je špatně. Jak má ruku přes břicho vypadá to, že se ho snaží schovat a tak si každá domyslí, že má ohromný pupek (což nemá, to je na fotce vidět, ale takhleprostě funguje lidské oko). Je to přesně jak se říká – když je někdo hroch ale nese se jako královna, vypadá to stokrát lépe, než když je jako proutek, ale shrbený a uťápnutý. Zrovna včera jsem viděla slečnu, postavu by jí každá druhá záviděla, dlouhé nohy, krásné vlasy… Jenže měla pantoflíčky na 15cm platformě, necítila se na nich stabilně, pokrčená kolena, ramena dopředu, no vypadala jako loutka, kterou vede opilý loutkář.

 
Peeho  21.05.12 11:34

Dost jsem se pobavila když jsem si četla tenhle článek..dnes otevřu fler a první co vidím je toto..http://www­.fler.cz/zbozi/kraj­kove-kalhoty-a-top-na-horke-leto-vel-m-1803998..nejsem si jistá kam v tom má člověk podle autorky v horkém létě chodit.. jen doufam že ho nikdy nepotkám:)

 
Blair
359 příspěvků 21.05.12 12:06

Tak až do teď jsem si myslela, že krajkou se nedá nic zkazit…

 
holka
254 příspěvků 21.05.12 14:48

„…silnější, ale obstojnou“ přesně takovéhle výroky přispívají ke komplexům, anorexii atd. Ach jo.

A ne, nemluví ze mě špeky, mám vel.38

 
Karin
2833 příspěvků 21.05.12 15:34

Já mám tedy velikost velmi nadstandardní, ale myslím si, že bychom si měli uchovat zdravý smysl pro to, co je málo a co moc, a když je holka macatá, tak bychom se neměli bát napsat, že je macatá, aby se nadváha nestala normou. Neříkám, že zrovna tahle konkrétní modelka je nějak tlustá (spíš je jen blbě oblečená a tlustě vypadá), ale jen mě ta vaše poznámka přivedla k takové obecné úvaze, a totiž že ty současné snahy prosazovat modelky s vyloženou nadváhou (jako například v akutálním vydání ELLE) považuju za stejně nezdravý trend jako propagaci kachexie, ba možná ještě nezdravější, když přihlédneme k neustále stoupajícímu podílu obézních lidí v naší populaci. Když se podíváte do časopisů, jsou tam buď kachektické outloňky, nebo celebrity typu Beth Ditto. Chaos. Tyhlety lesklé magazíny občas dostanou chuť zahrát si na to, jak jsou úžasně free a jak nemají problém dát na stránky modelku „plus size“, ale na ostatních stránkách jsou zase ty hubené slečny. Jak má pak „vobyčejná ženská“ vědět, co je teda vlastně normální? :D

 
katango
1320 příspěvků 21.05.12 16:26

No, vobyčejná ženská by měla zapojit zdravý rozum a neřídit se tím, co módní časopisy, jinými slovy drahé katalogy obchodů, prezentují jako normu či ideál. Pominu-li faktory typu homosexuální návrháři, modelky – ramínka na šaty, menší spotřeba drahého materiálu, na ženské tvary se šije hůř, když mají šaty dobře sedět…tak můžu vzít v potaz i fakt, že hubnoucí průmysl je velmi, ale velmi lukrativní záležitost pro majitele a provozovatele. Tudíž žena se sebou adekvátně spokojená pro ně znamená, že jim nedá vydělat. Dtto kult mládí a kosmetický průmysl a plastičtí chirurgové. Mně trvalo dlouho, než jsem si to uvědomila, a teď si říkám jen: všichni výše jmenovaní si naserte.

Příspěvek upraven 21.05.12 v 16:26

 
katango
1320 příspěvků 21.05.12 16:28

Teda nemá to znamenat, že se o sebe ženská nemá adekvátně starat, nepléduji pro zanedbané květinky s krásnou duší. Klíčový pojem je uměřenost.

 
Karin
2833 příspěvků 22.05.12 09:05

To o těch homosexuálních návrhářích je podle mě už klišé, já viděla přehlídky s kostřičkama i u žen návrhářek a naopak jsem viděla fotky z přehlídek od těch opovrhovaných gayů, kde defilovaly modelky normálních měr (rozuměj s ženskými křivkami)… Je to patrně otázka osobního vkusu toho kterého umělce. A hlavně si myslím, že modelka prostě má být věšák na šaty, když to řeknu takhle drsně. Ona nemá prezentovat sebe jako ženu, nemá předvádět své půvabné křivky, sama má být spíše v pozadí a má prezentovat hlavně ty šaty, nemůže tedy strhávat pozornost na sebe a svou krásu, musí pouze vhodně doplňovat návrhářovu kreaci. Proto také modelky většinou nejsou vysloveně krásné ženy, mnohdy jsou půvabu spíše nenápadného nebo tzv. zajímavé typy, se kterými se dá kreativně pracovat…

Samozřejmě je pravda, že zdravě sebevědomá a rozumně uvažující žena si nevezme do hlavy, že musí vypadat jako věšák na šaty, a pochopí, kde je správná míra, jenže ženy nejsou jen sebevědomé a se sebou spokojené, ženy jsou taky vnitřně nejisté, rozkolísané poznámkami a názory okolí a rozporuplnými podněty z médií, jsou to dospívající dívky, které teprve hledají vztah k sobě a svému tělu, a jsou to i dospělé ženy, které ten vztah k sobě dosud nenašly a nebo je pokřivený různými traumaty či negativními vlivy… a ty nemají žádný pevná bod, kterého se mohou podržet, a snadno pak podlehnou různým falešným představám nebo bohužel i poruchám příjmu potravy, které nejsou žádným rozmarem, nýbrž čirým duševním utrpením, z něhož se dotyčná dostane jedině v psychiatrické nebo psychoterapeutické péči a po mnoha letech tvrdé práce na sobě a po mnoha litrech vyplakaných slzí…

Ach jé, omlouvám se velmi, že jsem se tak rozkecala mimo téma, ale je to pro mě citlivé osobní téma…

 
katango
1320 příspěvků 22.05.12 13:27

Pro mne je to taky dost osobní.

 
blacken
1869 příspěvků 22.05.12 18:01

Celkem mě fascinuje, že o hubených ženách se mluví jako o anorektičkách, věšácích na šaty, jako o kostrách, které se mohou líbit jen homosexuálním návrhářům atd. Ale jakmile se o tlusté ženě napíše něco jiného než že je baculka/ boubelka, tak se okamžitě ožene x lidí, že má ta dotyčná jen ženskou postavu…

 
Umi  22.05.12 15:44

Normální je nezadýchat se při výstupu do třetího patra. Váha je podružná, směrodatná je kondice.

Samozřejmě důležitá je taky vyváženost proporcí. I tlustá ženská vypadá dobře, když má pas užší než boky a kotníky užší než lýtka. Věstonice, náš vzor. :-)

 
Karin
2833 příspěvků 22.05.12 19:38

Ve třetím patře bydlím, a když jdu pěšky, tak se nezadýchám. Kondici mám slušnou. Přesto si myslím, že váha je důležitá. Mám nadváhu, vlastně se už pohybuji na hranici nadváhy a obezity I. stupně, a to za prvé není zdravý stav a za druhé to opravdu nevypadá pěkně.

 
WannabeYourMonster
75 příspěvků 21.05.12 21:42
.

Myslím, že bylo naznačeno, že to není typická modelka, na které plandají i silonky. A ta fotka na mě zapůsobila přesně tak jak Ada píše,zahalená/ne­zahalená, ruka přes břicho, protože se cítí nesvá…takových uvidíš na koupališti hodně chvilku před tím, než ten svršek v rychlosti odhodí a skočí do vody.

 
Ava
552 příspěvků 23.05.12 17:17

Ukazála jsem fotku bráchovi, který má rád holky s prsama a zadkem, ne vychrtliny, co se jim dají spočítat všechny kostičky. A řekl, že holka, která má silnější ruce než on z posilovny, to už je trochu moc. A já souhlasím.
Hezká ženská postava je podle mě třeba tato: 

 
Karin
2833 příspěvků 23.05.12 20:46

Ano, ta je hezká, protože je souměrná a nikde není vidět žádný nedostatek, navíc je sexovně oblečená (doufám tedy, že jde na pláž, a ne do supermarketu). Ale představte si, že by měla třeba prsa jenom dvojky, zarudlé strie na stehnech nebo povislé bříško, a nedej bože, kdyby si vzala strakatou halenu bez rukávů, tříčtvrťáky z tržnice a gumové pantofle…
Ono to nakonec není ani moc o tom, jestli je štíhlá nebo buclatá, ale spíš o tom všem okolo, o tom, jak o sebe pečuje, jak umí zamaskovat nedostatky a zvýraznit přednosti, jak se umí nosit…
Já když si vezmu boty na vysokém podpatku, tak si hned připadám v zrcadle o pět kilo lehčí, protože mám delší a opticky štíhlejší nohy (v kalhotách :D)…

 
Severkaa  21.05.12 22:09

Na ódu na krajkové topy jsem nedávno náhodou narazila na krasna.cz: „Krajkové topy jsou ke svádění jako stvořené,“ svěřil se patnáctiletý Michal. „Co může být více dráždivé, než prosvítající podprsenka pod krajkovou halenkou!“
 umř

 
Sibyla
2639 příspěvků 25.05.12 07:41

Inu, přesně to lze od patnáctiletého čekat! Ale stojíme o svádění patnáctek?

 
Naervon  25.05.12 14:53

Chlapů s myšlením na úrovni 15-letých je daleko více než patnáctiletých samotných :P

 
blacken
1869 příspěvků 25.05.12 17:55

Tak asi neznám chlapa, kterému by se nelíbila krajková halenka s krajkovou podprsenkou…a ani nemusí být věkem na 15…třebaže se to některým nelíbí na vlastní přítelkyni, na jiných to nepochybně ocení (asi nemusím podotýkat, že musí mít ta dotyčná slušnou postavu)

 
teze.z.hanspaule  21.05.12 22:39

Moc se mi líbí poslední obrázek – výrazná krajka na šedém podkladu,škoda toho řasení dole,šaty vypadají jako zmuchlané.

 
holka
254 příspěvků 22.05.12 11:39

Tak jsem si prohlédla víc fotek s tou „ucházející“ postavou a například tady je vidět, že nemá co schovávat…

http://www.sportovni-obleceni.cz/…k-02-11.html

Poznámka o ucházejícnosti postavy je špatně i z dalšího úhlu, dospělé ženy, které už tlusté jsou, by za takovouhle figuru vraždily. Jenže tady se dočtou, že je jen ucházející. Neztrácí tím poslední zbytky motivace zhubnout?

Příspěvek upraven 22.05.12 v 11:53

 
scattha  22.05.12 12:35

Já třeba háčkované věci nosím, vyrábím i prodávám. Vždy s podšívkou zakrývající prsa, břicho a u šatů sedací část. Ale je pravda, že když je fotím na Fler většinou je fotím bez podšívky, aby byl vidět vzor.. Tak čekám, kdy se tu něco mého zas objeví.. Za jeden svetr už jsem dostala o vánocích (právem) za uši…:-D
A přidávám odkazy na háčkované šaty, které dokazují, že i háčkování může být naprosto luxusní…
http://www.livemaster.ru/…tunika-gioia
 http://www.livemaster.ru/…te-esmeralda

 
bertulka
4169 příspěvků 23.05.12 08:37

Ty zelené šaty jsou úchvatné.
V poslední době mě trápí trošku jiná věc- která se netýká až tak krajky. Proč 95 % šatů a sukní jsou tak krátké? I když mám postavu myslím dobrou, tak přece jen k mému věku už nejsou vhodné mini. A spoustu sukní a šatů si nekoupím jen proto, že jsou někam pod zadek maxim. do půlky stehen. Délka ke kolenům mně přijde daleko hezčí , dává spíše tušit a láká ,ale neodhaluje tak přímočaře. Chápu, šetříme materiál a je to seksíí, ale sehnat něco trošku delšího je fakt problém.

 
Bugatti
2952 příspěvků 23.05.12 09:09

Výrobci, nebo spíš prodejci, se bohužel soustředili pouze na mladé a štíhlé, pro věkovou kategorii 45 + už se těžko hledá něco vkusného a v 55+ už se s námi vůbec nepočítá. Jenže my tu jsme, aktivní věk se prodlužuje a my nechceme chodit v tříčtvrťákách a pytlích z tržnice.

 
bertulka
4169 příspěvků 23.05.12 13:47

No jo, ale mladých a štíhlých je určitě míň než starších a štíhlých nebo různého věku a normálních až silnějších, to by přece prodejci prodali víc,ne? Nebo tady zákon nabídky a poptávky nefunguje? A nebo je poptávka po mini i od starých tlustých a pak je to jasné.

 
Brebarbora  24.05.12 08:07

Ale mladé a štíhlé nakupují častěji než normální a starší, takže na objem zboží možná vedou.
Ty krátké sukně a šaty jsou otravné, špatně se v nich sedí v MHD. Ale pokud se nic jiného pomalu ani koupit nedá, budu nosit krátké i jako 45+. Moje nohy budou jistě koukatelné i v tomhle věku, o věku to není.

 
Bugatti
2952 příspěvků 24.05.12 08:14

My bychom nakupovaly, kdyby bylo co. Jenže my složitě sháníme (a to mám „jen“ velikost 44). Krátké sukně mohou slušet i ve vyšším věku, ale počet těch, kterým opravdu sluší se s věkem prudce snižuje. S věkem člověku často přibývají nejen kila, ale i životní zkušenosti a dnes bych si nikdy nedovolila říct, že si za ta kila může každý sám. Nikdy člověk předem neví, jaká nemoc/úraz/stres/zt­ráta ho v životě potká.

Příspěvek upraven 24.05.12 v 10:29

 
blacken
1869 příspěvků 24.05.12 09:28

Koukatelnost nohou není o věku, ale minisukně ano. V tom věku už by měl mít člověk jistou eleganci a důstojnost, což se podle mě trochu tluče se sukní pod zadek…

 
Bugatti
2952 příspěvků 24.05.12 09:45

Máte naprostou pravdu. Jde o to, co kdo považuje za mini. Konečně i dresscode povoluje sukni na šířku dlaně nad kolena. To také považuji pro ženu 45+ za nejkratší vhodnou délku. Pokud jde o sukně pod zadek, záleží na tom kdo a kam si je oblékne. Do školy a do zaměstnání nepatří vůbec, je to i nepraktické, když se člověk musí stále hlídat. Na volný čas jsou ok, pokud na ně má nositelka postavu. Ale i na mladých silnějších ženách to vypadá otřesně.

 
blacken
1869 příspěvků 24.05.12 10:12

Jasně, je mini, mini a pak pásek kolem boků :-D. Stejně tak jsou kraťasy a „kraťasy“ totiž kalhotky. Berme za mini něco, co nevypadá jako bederní pás:-D U mladé holky s hezkýma nohama to ještě tak nějak beru, ale v 45 letech už by měla mít dotyčná úroveň a rozum. Ta dlaň nad kolena by mělo být maximum i kdyby měla nohy jak bohyně. Jako výjimku uznávám třeba promenádu po pláži…

 
Brebarbora  24.05.12 15:23

Sukně v délce „dlaň nad kolena“ je snadno sehnatelná, já myslela, že řešíte spíš nemožnost koupit něco delšího, aby to zakrývalo kolena. Já pořád nejsem schopná sehnat slušňáckou sukni, úzkou, v této délce, všechno je moderně hambaté. Protože asi se vnímání decentní délky sukně posunulo, kolena dobrý, problém je až lezoucí zadek.

 
blacken
1869 příspěvků 24.05.12 15:50

Tak to celkem závidím:-D Jak jsem malá, tak když si koupím minisukni, mám ji minimálně po kolena…všechno musím zkracovat, pokud to jde…protože v sukni pod kolena vypadám ještě menší…a to prosím kupuju 36…těm co to navrhujou vůbec nedošlo, že velká část lidí s velikostí 36 je menší i do výšky…Protože jinak si neumím představit, proč kalhoty, který jsou mi přes boky ok jsou mi třeba o 20 čísel delší…

 
GreatSusan  24.05.12 16:57

ja mam kalhoty taky 36 a to mam pres 1,8. A ty kalhoty mi budou pravdepodobne kratke :-)

 
Bugatti
2952 příspěvků 24.05.12 18:04

Ale ne, my tu řešíme délku pod kolena. Já jsem jen psala, že dle dresscode je délka na šířku dlaně nad koleno v pořádku. Taková sukně se sehnat dá. Nedají se sehnat šaty/sukně těsně pod kolena. (Což je vzhledem k mému věku nutnost). Většina letních šatů je buď do půlky stehen, nebo má sice dlouhou sukni až na kotníky, ale různě odkrytá ramena, což se na mne také nehodí. Když už se náhodou objeví vhodné šaty, jsou polyesterové nebo polyesterem alespoň vypodšívkované. Na ženy 45+ výrobci/prodejci nemyslí. Pak se nemůžeme divit něm tříčtvrťákům z tržnice.

 
blanick
39 příspěvků 24.05.12 11:31

červený kabátek z uvedeného odkazu áách…můj styl. Líbí se mi tam víc věcí. Mám ráda takouvou až jako přezdobenost.

 
Schaza  22.05.12 13:32
ŠATY

I na MMB se dá něco najít, jen škoda, že jsou tak krátké.. http://www.mimibazar.cz/foto.php?…

 
Bugatti
2952 příspěvků 22.05.12 14:21

To je právě to, co špatně snáším… jsou skvělé, naprosto úchvatné. Prodejce má napsat, z jakého jsou materiálu a jaké mají rozměry. Úsudek o tom, zda jsou skvostné nebo je to hadr nechť si udělá kupující.

 
LillyEvans  22.05.12 14:12

A nejkrásnějším doplňkem velmi slušivého :D fialového topu je…antikoncepční náplast, vykukující z kalhotek. Nádhera! :)

 
Luula  22.05.12 14:39

to je konec, mě by zajímalo, kam paní autorka článků, na ty hlody chodí :D se můžu přetrhout smíchy u toho vždycky…buřtguláš mě málem položil :D :D

 
Maiar  22.05.12 14:43

Aha, takže když si ušiji nějaký „topík“ z takového toho igelitového pytle od brambor, tak je to vlastně taky krajka? :)

 
Burdinka  22.05.12 23:05
:D :D :D
 
Kegi
1 příspěvek 23.05.12 09:29

K dalším háčkovaným hrůzám z fleru (autorka promine) patří jistě i tyto kalhotky , fakt děsně sexy

Příspěvek upraven 23.05.12 v 09:33

 
blanick
39 příspěvků 24.05.12 11:36

mému manželovi by se určitě líbily (bez ironie) ale nevím jestli by byly pohodlné, například pod kalhoty?…
Bože, já měla ve slově manželovi tvrdé y!

Příspěvek upraven 24.05.12 v 22:05

 
Osmikraska
571 příspěvků 24.05.12 17:08

Ty mi náhodou nepřijdou špatný:-) Jsou celkem pěkný..

 
katango
1320 příspěvků 24.05.12 18:45

Elegance sama. Ale ještě hrůznější jsou háčkované podprsenky a tanga.

 
blanick
39 příspěvků 24.05.12 22:07

háčkovaná tanga musí být na nošení ještě „příjemnější“!

 
Naervon  25.05.12 14:58

Sexy mi náhodou připadají, takové čisté a hezké… akorát si to nedokážu představit na těle, to musí hryzat jak ďas.

 
Bugatti
2952 příspěvků 25.05.12 15:03

Dcera kamarádky si je háčkuje sama a nosí je a je s nimi nadmíru spokojená, tvrdí, že právě vůbec nedřou a nekoušou, protože jsou z měkké bavlny, dokonce dělala i nějaké z buretového hedvábí. Je těžká alergička a tyhle materiály jí vyhovují. Ale nikdy jsem to v reálu neviděla, jen z doslechu.

 
LaalaB
649 příspěvků 23.05.12 15:27

Kdo by se nechtěl vdávat nahý?

http://www.atelierdonat.cz/…ihem-19.html

 
Bugatti
2952 příspěvků 23.05.12 15:33

Atelier Donát je v MP již dobře znám.

 
m.amar
123 příspěvků 23.05.12 16:02

Jo jo, Ateliér Donát, to je teprve peklíčko :-)

 
RenaLange
2223 příspěvků 23.05.12 19:04

@Ava Vychrtliny? Vychrtliny? Že Vy jste se zvážila před psaním komentáře:-)?!

 
RenaLange
2223 příspěvků 23.05.12 19:05

@blacken
Ava doplnila soupisku o " vychrtliny":-).

 
Ava
552 příspěvků 23.05.12 19:23

@RenaLange Já se omlouvám, dnes je teda na mě dost horko, možná už se mi zavařil mozek, ale… já jsem to prostě nepochopila :( Výraz vychrtlina je normální, ne? Já jsem taky vychrtlina :)

 
mmenie  23.05.12 22:30

No ty vole.. zajímalo by mě, kde má růžová uháčkovaná paní prsa

 
GreatSusan  24.05.12 14:07

@Ava mne teda prijde vyraz vychrtlina jako slovo s negativni konotaci. Asi jako bych mluvila o nekom silnejsim jako o „te vyzrane“ a pod.. Sama jsem hodne stihla (od prirody), pokud by mne nekdo v me pritomnosti nazval vychrtlinou, tak pravdepodobne nebudu vahat pronest neco velmi jedovateho na jakoukoliv markantni cast jeho postavy, protoze si tu vychrtlinu proste vylozim jako nadavku.

 
Makovice  26.05.12 01:26
Záclony

To jsem asi před měsícem jela tramvají, a ačkoli tak obvykle nečiním, nešlo nevytáhnout svůj primitivní mobil a nevyfotilt slečnu, která měla nějaké pánské kanady, modré legíny a zpod sportovní bundy vykukující sukni (?). Popsala bych to jako 120 cm široký pruh tylu nebo záclonoviny přeložený podélně napůl, sešitý, nařasený do gumy v pase a před sešitím vyplněný… snad okvětními plátky růží? To smetí, které asi mělo být rozprostřené po celém obvodu, bylo díky chůzi sesypané do zadní části „sukně“. Nechápala jsem a nechápu dodnes. Že by divadelní kostým?
Obvykle jsem pasivní čtenářkou blogů a k tomuto příspěvku a vyhrabání fotky z archivu mě „donutilo“ ocenění, jež jsem utrpěla. Takže, Ado, děkuji Vám, že nás bavíte, ale také rozšřujete naše obzory.
Vaše věrná čtenářka makovice@blog­spot.com)

 
katango
1320 příspěvků 26.05.12 10:57

Oh My God!

 
Bugatti
2952 příspěvků 26.05.12 11:48

Ta sukně pochází také z Fleru. Když jsem ji tam uviděla, koukala jsem jako puk. Ale jak vidno, je prodaná, takže nedokážu dohledat autorku. Nicméně jako maškarní kostým dooobrýýýý…

 
RoyalistGirl
75 příspěvků 26.05.12 14:52

Nebyla to studentka na posledním zvonění? To je as jediné, kam se hodí taková kreace =D

 
jumbee  02.08.12 11:45

Á, tu jsem včera potkala na Andělu! Jen v „elegantnější“ kombinaci. A jsou to umělé plátky růží a mezi nimi i nějaký celý umělý květ :D.

 
jumbee  02.08.12 11:49

Á, tu jsem včera potkala na Andělu! Jen v „elegantnější“ kombinaci. A jsou to umělé plátky růží a mezi nimi i nějaký celý umělý květ :D.

 
connor
1 příspěvek 30.05.12 17:00

Davam za pravdu, ze cerna podprsenka pod krajkou je hnus, ale napr.tohle me tak neurazi.Ono dost zalezi kdo a jak to nosi. Sarah Jessica asi jen tak chybu neudela :)- fotka z kvetnoveho Vogue

 
zuziku  31.05.12 19:34
Vamberecká krajka

Díky moc Ado! Jsem autor šatů a topu s krajkou:))a ostatních šatů s krajkou:)). A je pravda, že hedvábný satén je děfka:)), ale fialový top je ušitý dobře, ostatně i ostatní tady na tom nic špatného nevidí. Ostatní šaty s krajkou jsou asi 10 let staré, jsou to už archívní kousky,nicméně všechny jsou z velmi drahých hedvábných materiálů. Nové modely se s velkým úspěchem předvádí.
A myslím, že i laik si všimne rozdílu mezi profesionálně upaličkované krajky od nějakých háčkovaných šmodrchanců. Je to mnohem pracnější a jemnější práce a jsem ráda, že si toho někdo konečně začíná všímat.

 
evillness  23.06.12 15:20
Jak je to správně?

A nemohla bys nám taky prosím napsat, jak se to nosit má? :) Tohle je sice moc pěkný, ale moc mi to nepomůže abych zjistila co mám s těma kouskama co mám ve skříni dělat..

 
Atlacoya
1257 příspěvků 24.06.12 17:04

Co takhle předchozí článek? http://www.modnipeklo.cz/…osit-krajku/

Poslední rychlovka

Přijďte o víkendu do Cihelné na Malou Stranu na Brick & Chic Prezentovat se zde budou české... Celý článek

Užijte si zimu ve stylových slunečních brýlích

Sluneční brýle jsou symbolem léta, vody a parného počasí. Brýle jsou módní doplněk a zároveň chrání vaše oči před škodlivým zářením. Nenechejte je ležet doma ani v zimě a... Celý článek

Poslední článek:
Haute couture z Bydžova

Návrhářka Jana Drábková je mladá a chce vyrábět krásnou módu. Je očividně trpělivá, pracovitá a nebojí se soutěží a přehlídek, ale obávám se, že míří - podporována opičí chválou - úplně špatným směrem. Celý článek

TOPlist