Jak nosit dámský baret

05.10.13 | autor Channah

Je tu podzim, ideální období pro nošení baretů - pravý vlněný baret zahřeje (i když v zimě by vás mohly zábst uši a čelo), zabrání rozfoukání účesu, nesplácne vlasy jako čepice... a pokud ho umíte nosit, vypadá nesmírně chic.

V tom je ale právě ten háček - lehkou změnou sklonu, pozice, ohrnutí lemu, "nafackováním" můžete z baretu udělat šmrncovní pokrývku hlavy stejně tak jako odpudivou "babskou" záležitost. Jak tedy na ně?

Předně si musíte pořídit baret - nejčastější jsou tyto dva typy:

1) Baret vlněný, hustě pletený - pletenina je tak hustá, že připomíná spíš plst (odborně se tomu říká vlněný valchovaný úplet). Barety z pravé vlny se dají sehnat celkem snadno, překvapivě i v řetězcích (já si jich několik koupila např. v C&A). Tyto barety jsou podle mě nejvhodnější na experimentování s různými variantami nošení - jsou pevnější, takže se dají nejsnáze tvarovat.

zdroj: http://shchinabest.com

2) Baret vlněný, volně pletený či háčkovaný - nemusí být samozřejmě z pravé vlny, dá se často koupit i z polyesteru a dalších umělých vláken. Kvůli své beztvarosti se na hlavě snadno změní v sáček a docílíte maximálně vzhledu alternativní studentky batikovaných věd.  Neříkám, že se s ním nedá docílit i elegantního vzhledu, jde to ale podstatně obtížněji.

zdroj: http://www.loopknits.com

zdroj: http://www.crazyauntpurl.com

Barety mohou být samozřejmě i šité z látky, čtvercové, s pevnějším a vyšším lemem, různě zdobené...

Nyní si tedy vezmeme baret a pokusováním zjistíme, že rozdílného vzhledu docílíme kombinací těchto prvků:

- jestli lem baretu zarolujeme dovnitř, nebo ven (a uděláme z něj jakýsi "podstavec" pro svrchní část baretu)

zdroj: http://www.johnlewis.com

zdroj: http://www.johnlewis.com

- jestli zvýrazníme hranu mezi svrchní částí baretu (dýnkem) a boční částí (u klobouku by to byl korpus - u baretu je to zkrátka ta část, která po splácnutí baretu zůstane jako kruh s prázdným středem)

- jak baret na hlavu nasadíme - zda do čela, dozadu, nebo na šikmo

- na jakou stranu již nasazený baret stáhneme (to lze kombinovat s různým typem nasazení - např. nasadit baret na hlavu rovně do čela a stáhnout dozadu)

- jak baret "nafackujeme" - baret může být buď "spláclý", nebo "nafouklý" (nafouknutí docílíte vytažením za střed dýnka, u některých baretů za "anténku")

- rozdílného vzhledu docílíte s barety různých velikostí a různým poměrem svrchní a boční části

Pro ukázky, jak s baretem pracovat, si vybereme typ č.1 a o pózování poprosíme rovnou hvězdy stříbrného plátna :)

Varianta 1 - Marian Marsh

baret nasazený našikmo, stažený do stran, lem baretu je venku

zdroj: http://www.silverscreenmodiste.com

Varianta 2 -  Jobyna Ralston

lem baretu je vyrolovaný ven, baret je nasazený šikmo a "splácnutý"

zdroj: http://beretandboina.blogspot.com

Varianta 3 - Catherine Deneuve

baret je na hlavě nasazený víceméně rovně, víc vzadu a stažený dozadu (to vytvoří ten vlnkovaný efekt mezi dýnkem a boční částí), lem je zarolovaný dovnitř

zdroj: http://dsata.blogspot.com

Varianta 4 - Greta Garbo

baret je nasazený lehce do šikma, víc do čela a stažený do strany, zároveň je "nafouknutý"

zdroj: http://hollywoodrevue.files.wordpress.com

Varianta 5 - Marilyn Monroe

lem je zarolovaný dovnitř, baret je nasazený výrazně do strany a lehce "nafouknutý"

zdroj: http://dsata.blogspot.com

Varianta 6 - Charlize Theron

baret je nasazený téměř rovně, stažený do strany, lem venku, "hrana" baretu je na straně podtočená dozadu

zdroj: http://beretandboina.blogspot.com

Zkrátka: s jedním baretem vykouzlíte desítky různých modelů. Jen doporučuji opatrnost v kombinacích, kdy je baret uprostřed hlavy a není stažený do šikma, abyste nedopadli nějak takto:

zdroj: http://www.ceskatelevize.cz

zdroj: http://fashionfloats.blogspot.com

zdroj: www.okmagazine.cz

Autorka

Channah

Lektorka tance a angličtiny, fotografka, milovnice ženskosti a blogerka na poloviční podvazek. Její blog najdete na http://mezinebemazemi.blogspot.cz/

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
RenaLange  05.10.13 11:07

Bože můj to je zase blbý článek.

 
razorblade  05.10.13 11:37

Taky jsem myslela, ze naprogramovana milovnice uz se svymi moudry skoncila:D

 
Brunhilde  05.10.13 11:42

Mne by opravdu zajímalo, která žena by se chtěla oblékat jako ona? Vždyť to není styl, to je urputná snaha nebýt nápadná, asi jako odkvétající staropanenská úřednice při návštěvě sexshopu.

 
Camarilla
85 příspěvků 06.10.13 16:20

Upřímně řečeno se Channah vážně divím, že sem ještě píše… muset číst takovéhle komentáře, už bych to asi dávno zabalila. Přitom články Channah jsou naprosto normální, přiměřeně kvalitní (ne sice tolik jako články samotné Pekelné Vládkyně, nicméně laťka je v tomhle případě opravdu hodně vysoko) a takovouhle nenávist si snad nezaslouží, ne?

 
Jovo
79 příspěvků 06.10.13 21:40

Šmarjá, co remcáte… vždyť Channah vypadá úplně normálně, oblíká se úplně normálně a píše taky úplně normálně. Jako žádný lumen není, to jako ne, ale konkrétně tenhle článek je docela podnětný. Když se baret pokouší nosit někdo, kdo to neumí, tak v tom fakt vypadá jak prase na sajdkáře. :-P

 
Quinn
12 příspěvků 08.10.13 15:38

Na co tolik zášti?? To snad není nutný, ne?

 
Robena
1257 příspěvků 05.10.13 11:48

Odflaknuto, a pritom tema potencial ma.

 
Goku
410 příspěvků 05.10.13 14:40

Taky mi to přijde dost o ničem. Hlavně skoro stejný článek psala loni na podzim, pokud mě paměť nešálí. Ale abych se vyjádřila k baretům, nejvíc se mi líbí, jak to nosí Charlize Theron, ušla by i Greta Garbo. Ale varianta číslo 2, to si z nás autorka dělá legraci?

 
atrix
483 příspěvků 06.10.13 01:42

Jak to má na hlavě posazené C. Deneuve, to teda nedej bože, aby zafoukal vítr… :D

 
Goku
410 příspěvků 07.10.13 11:48

Jo, vypadá to sice docela pěkně, ale mně by stačilo trošku prudčeji otočit hlavou a baret by se poroučel na zem :-D

 
viktorias
156 příspěvků 07.10.13 13:31
aj tak si nemôžem pomôcť,

Ale som skalopevne presvedčená, že aj keby som si na hlavu nasadila ten istý baret, čo má charlise, presne rovnakým spôsobom, aj tak by som v ňom nevyzerala tak ako ona. za mňa je baret na normálnych ženách fuj. a áno, iste, ja viem, výnimky sa nájdu.

 
Goku
410 příspěvků 08.10.13 12:45

Mně barety nevadí, sama jeden mám. Ale je fakt, že když dva dělají totéž, není to totéž!

 
JMaravelo
486 příspěvků 05.10.13 11:17

@RenaLange No zas tak blbej neni, protože je oblíbenou českou dívčí tradicí, napařit si hučku přes uši. Vždy když se projdu městem, vidím tyhle hrůznosti, kdy má holka narvanou na hlavě rádiovku ala Bohúšu a nejlepší je, že vám horlivě tvrdí, jak nosí baret a jak jsou IN.

Sice se tu furt kritizují jeany a kdesi cosi, ale pokrývky hlavy české ženy a holky nosit neumí.

 
lindiste
347 příspěvků 05.10.13 12:26

Jeany?

 
JMaravelo
486 příspěvků 05.10.13 14:33

@lindiste džíny, jasný? :D

 
lindiste
347 příspěvků 06.10.13 12:44

Já vím, já jsem jen nemohla věřit vlastním očím! :D

 
Brunhilde  05.10.13 11:23

Tímto vám oznamuji, že baretů mám několik a nosit si je budu, jak já sama budu chtít.
Vysloveně mne tenhle váš článek uráží, když budu chtít vypadat jako Bohuš, tak tak vypadat budu. A důvod k tomu mít fakt nemusím, prostě se mi chce.

 
Hanelle5
65 příspěvků 05.10.13 11:42

Je samozřejmě každého věc, jak a co chce nosit na hlavě, ale opravdu nechápu, co je v článku urážejícího…

 
Brunhilde  05.10.13 11:43

Úplně všechno.

 
Robena
1257 příspěvků 05.10.13 11:53

Ano, vsechno. A nejvic to podceneni zdejsiho ctenarstva. Takovy blabol bych mohla napsat i ja.

 
Hanelle5
65 příspěvků 05.10.13 12:03

Dobře, stahuji se ;)
Brala jsem to jen jako názor někoho, s kým můžu a nemusím souhlasit a ne jako jediný platný předpis. Prostě poněkud s nadhledem. Neznám autorku natolik, takže jsem nepředpokládala, že je to psáno tak rigorósně…

 
Robena
1257 příspěvků 05.10.13 12:11

Ale ja vam dekuji, protoze svou otazkou jste tem ostatnim poskytla prostor pro vyjadreni :-) Nikam se nestahujte.

 
Bagheera
344 příspěvků 06.10.13 07:33

@Brunhilde To je teda reakce jak od vzteklého spratka co kope nohama, a přitom jste ve věku mé mámy, aspoň co píšete o svých synech.

 
JMaravelo
486 příspěvků 05.10.13 14:36

Co to je za idiotskou reakci :D Tak sem nelezte, když si chcete nosit věci jak chcete a uráží vás, pokud někdo říká jak se to nosit má aby to bylo chic :D

Doufam že šlo jen o nejasnou ironii :D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 05.10.13 17:26

Přesně, já nechápu, proč se urážíte? Copak někde autorka píše: „vy husy, teď vám ukážu, co neumíte, konkrétně té blbé Brunhildě?“ Píše to někde, abyste takhle vyskakovala? Já jsem třeba netušila, že se dá baret „nafouknout“ a připadá mi to podnětné, o baretech nic nevím a třeba se mi to jednou hodí. Tady je to už fakt slepičinec.

 
hankabar
29 příspěvků 09.10.13 13:26

Však si to noste, jak je libo :-D článek jen doporučuje, nic víc, nic míň.

Příspěvek upraven 09.10.13 v 13:30

 
hankabar
29 příspěvků 09.10.13 13:28

Jo a ještě - článek nemůže urazit, článek je prostě článek. Urazila jste se vy. těžký život mají lidi, kteří si berou všechno osobně…

Příspěvek upraven 09.10.13 v 13:30

 
Ustica
69 příspěvků 05.10.13 11:54

No tak, nehádejte se tu :-) Baretů mám také několik a nosím je - ale kdybych je měla nosit tak, jak je uvedeno na příkladových fotkách, tak mi upadne zimou jedno ucho a část čela. Takhle se dá nost baret tak možná na focení, ale ne ven na podzim, když fouká vítr a je fakt zima.
Nehledě na to, že se mi nasazení baretu u varianty 1,2 a 5 vyloženě nelíbí.

 
815
739 příspěvků 05.10.13 12:51

No Presne.. 1, 2 a 5… proboha, kdo by to tak chtelk dneska nosit?! Prisernej clanek..

 
jazes  05.10.13 13:53

Počkejte, (tedy pokud to nebyla mnou nerozpoznaná ironie), a jak ho teda nosíte? já totiž asi nejčastěji mezi 1 a 5 :-D

 
Kaama
116 příspěvků 05.10.13 11:54

Ach jo. Když jsem viděla název článku, byla jsem nadšená, protože si konečně chci koupit baret a nevím, jak ho nosit, abych nevypadala blbě. Článek je ale zklamáním, že bych si z něj něco odnesla se říct nedá

 
ajatar
557 příspěvků 05.10.13 11:55

.

Příspěvek upraven 04.12.15 v 07:27

 
Atlacoya
2146 příspěvků 05.10.13 12:39

Byl. A podle mě lepší http://www.modnipeklo.cz/…ky-a-cepice/.

 
RenaLange  05.10.13 12:18

@ajatar Byl, máte pravdu. Pořád dokola.

 
Nyxx
512 příspěvků 05.10.13 12:48

Mně přijde článek naopak inspirativní a inspirace není nikdy dost. Nějak jsem si nevšimla, že by tu Channah někomu něco přikazovala nebo zakazovala. Spíš mám pocit, že některé pekelnice jsou proti ní zaujaté a ať už Channah napíše cokoliv, je to špatně jen proto, že to napsala ona. O jejím stylu si můžete myslet cokoliv, na druhou stranu rozhodně vybočuje z šedi českých módních blogů, na kterých nenajdete pomalu nic jiného, než kombinace oblečení z H&M a ze Zary.

 
Konvalinka
244 příspěvků 05.10.13 14:14

Souhlasím. Taky je mi záhadou, proč ji místní uživatelky tak strašně nenávidí. Její články mě baví víc než ty omleté hejty všechny na jedno brdo. Když si čtu komentáře, tak si říkám proč se na to nevykašle a jestli to má zapotřebí, takhle se nechat urážet.
Jo, a barety nesnáším.

 
Bagheera
344 příspěvků 06.10.13 07:36

TAky myslím. Jako já bych tak nechodila, ale proč ne když ji to baví, však nám to nenutí. A místní tetiny vyváděj jako by chodila nahatá nebo co.

 
blacken
2320 příspěvků 05.10.13 12:54

Je to tu už podruhý a stejně nechápu proč. Ono když se tam plácne Bohdalová a Bolek, tak to ještě neznamená, že většina bude vypadat stejně blbě. Navíc - to tu bude příště článek na téma jak nosit fusekle?

A ne, fakt na tom nic špatnýho nevidím…
Naopak je pro mě maximálně nepochopitelný nasazení z fotky č. 2.

 
Cookies
35 příspěvků 06.10.13 10:27

Nošení fuseklí by se tady klidně objevit mohlo :D… Třeba by jich pak v sandálech nebylo tolik.

 
skarletka
5 příspěvků 07.10.13 09:23

Článok na fusekle je tu
http://vesely.blog.sme.sk/…onoziek.html

 
Ascari
315 příspěvků 05.10.13 13:52
Kompromis

Pokud jde o pokrývky hlavy, vlasy jsou vždycky hezčí než cokoliv na nich, takže předpokládám, že většina lidí přistupuje na kompromis „raději hlavu a uši v teple, než angínu“ a stejně tak je většině lidí více či méně jedno, jak v čepici vypadají. Prostě není zbytí. Jakmile je venku -25 °C, i největší modelka si vezme péřovku, pokud to není v rozporu s dress codem. V zimě nosí muži na Wall Street k oblekům a kabátům stejné pletené čepice jako dělníci na stavbě pod helmami. (Edit překlepů)

Příspěvek upraven 05.10.13 v 13:54

 
jazes  05.10.13 13:59

Já nevím, nějak jsem k baretu nikdy nepotřebovala návod, resp. moc neřeším, jestli ho ohrnu dovnitř nebo ven, prostě ho vezmu jak se mi zrovna líbí a mezi jednotlivými ukázkami nevidím příliš velký rozdíl, co se působení na diváka týče.
spíš bych uvítala pár tipů na témata, se kterými občas zabojuju, a to baret - účes a k jakému oblečení se baret ještě hodí a k jakému už ne (ne, že by mi to nějak trápilo, ale přišlo by mi to zajímavější)

 
Knitty
58 příspěvků 05.10.13 14:04

Očividně se s Channah neshodnu v tom, za jakým účelem nosím něco na hlavě. Zatímco pin-up Channah dělá v baretu parádu, já jej nosím, aby mi bylo v zimě teplo na hlavu, pokud možno i na uši.
Dále se s dotyčnou neshodnu v tom, že baret nemá vliv na účes. Naopak - všechny vyfocené krásky mají precizní účes, ladící k baretu. Zcela jistě bude jiný styl slušet krátkovláskám, jiný dlouhovláskám. Jiný k ofině, jiný k holému čelu.
Třetí námitka - jsem přesvědčena, že i baret do čela a přes uši lze pojmout jako módní prvek, například vhodně zvolenou barvou a/nebo přidanou ozdobou či broží na stranu či dopředu. Vysmát se lidem, kteří nosí baret jinak než autorka, to mi připadá a priori laciné, ne-li přímo hloupé.

 
benyka
4222 příspěvků 05.10.13 14:11

Myslím, že hodně záleží na tom, jaký má kdo účes, jaký je typ a jaké má proporce. Jsem vysoká, vždycky jsem chodila ostříhaná na krátko a barety jsem nosila (a nosím) spíš větší, nasazené šikmo, a ještě stažené přes jedno ucho (plus mínus varianta 6). Žena s hustými dlouhými vlasy si klasický tenký baret s anténkou „na Bohuše“ dovolit může, ale já bych v tom měla hlavu jako tasemnice. „Na blbečka“ nosím jiné typy pokrývek hlavy, které mají širší lem a chybějící masu vlasů dorovnají (ohrnutou čepici nebo klobouk s malou střechou).

 
Amberka
23 příspěvků 05.10.13 14:12

Co jsem si z článku odnesla:

Barety se dají nosit několika způsoby.
Ani jeden z těchto způsobů nositelku neuchrání od chladu či nafoukání do uší.
Deja vu, neb skoro totéž tady už jednou bylo…

 
Fialové kafe  05.10.13 14:16

Článek nasáklý dávkou trapnosti. Každý kdo se alespoň trochu zajímá o módu, je schopen nasadit si před zrcadlem baret aby to vypadalo dobře. To už se rovnou můžou psát články o tom jak si správně zavázat tkaničky u bot.

 
superla
64 příspěvků 05.10.13 17:26

Varianta 3 - vážně může baret na té spoustě hladkých vlasů takhle sám od sebe držet? Mně by zaručeně spadl po dvou krocích… asi to bude tím, že nejsem Catherine Deneuve, že.

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 05.10.13 19:06

Asi se to upíná těma malejma sponkama, co jsem viděl staré černobílé filmy, kde si herečky sundavaly takové ty prtavé klboučky, které se nedají normálně narazit na celou hlavu, tak si vytahovaly z vlasu i „drátky“ :)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 06.10.13 00:56

Hele ho, muž a tak zběhlý v módě, dokonce v historické :-) deset bludišťáků!

 
Bagheera
344 příspěvků 06.10.13 07:36

Zlatejch!

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 06.10.13 07:47

@Jiná Realita :D inkognito Lagerfeld

 
atrix
483 příspěvků 06.10.13 01:45

Té to nejspíš přicvakli k lebce nastřelovací pistolí :D

 
aailyyn
807 příspěvků 05.10.13 18:08

Bojím se, že se v tomhle článku moc nepovedlo trefit hřebík na hlavičku, protože božská MM by měla své nepopiratelné charisma i v pytli od brambor. Protože to zkrátka byla femme fatale, uměla to. Asi by to chtělo nějaké trefnější příklady. Nebo jít více módně do hloubky. Tenhle článek je takový plytký. Pokud to neumíte, nejste ženská, nedoladíte doplňky, oblečení, tak z vás baret nasazený kamkoli a jakkoli udělá upjatou batikovanou lesanu.

 
žlutá růže  05.10.13 19:30

@Brunhilde Prosím vás, choďte si třeba nahá, hlavně nás tím neobtěžujte. Tenhle článek a zřejmě ani tenhle web není určenej vám, pokud se takhle pokaždý nasíráte, že je vám něco vnucováno…

 
Betty J.
2031 příspěvků 05.10.13 20:00

Barety nosím, zvlášť na nich oceňuji, že se dají natáhnout přes uši, aby tyto nemrzly. Nejraději mám tuto pokrývku hlavy „na Belmonda“:

 
atrix
483 příspěvků 06.10.13 01:46

Á la Belmondo je naprosto NEJ!!! :D :D

 
Maiandra
221 příspěvků 06.10.13 11:26

Ovšem chce to doplnit patřičným výrazem :D

 
atrix
483 příspěvků 06.10.13 16:50

To je pravda. A ani bych se nemusela kdovíjak snažit, to by zařídila matka příroda. :D :D :D

 
Betty J.
2031 příspěvků 06.10.13 17:37

Výraz mi nečiní nejmenší problém…

 
Verhro
630 příspěvků 06.10.13 21:29

Tak když tahle strategie funguje už od druhý světový…:-D

 
Kunkuli
128 příspěvků 05.10.13 21:20

Slečnu Channah čtu na jejím blogu moc ráda. Líbí se mi její styl oblékání, mnohdy mě inspiruje, ovšem její články na MP jsou úplně jiný level. A bohužel určitě ne vyšší.
Baret nosím v zimě nejčastěji ze všech pokrývek hlavy a ze zde nabízených možností bych zvolila klidně ten „na Bohuša“ nebo zde zmiňovaný „na Belmonda“. Nepřipadá mi to neslušivé, drží mi na hlavě a hlavně plní účel - zahřívá a zakrývá uši. Většina popsaných a doporučených způsobů nošení prostě není pro barety na zimu, ale jen jako módní doplněk na podzim/jaro, kdy ještě není zima ani nefouká.

 
Elizabeth0
104 příspěvků 05.10.13 22:18

Tak vzhledem k tomu, že se tady v poradně zhusta vyskytují dotazy typu: " mám si koupit tyhle boty i když mě tlačí? Líbí se vám?" nebo " mám si nechat hlavu oholit, či zrzavé lokny, co myslíte"? a " hodí se noční košile po babičce na promoci a co k ní za boty?", tak slečna Hanna logicky usoudila, že některý ženský si bez porady ani neuměj narazit tu hučku, no…:-D!

 
kamaradvladimir
448 příspěvků 05.10.13 22:21

@Elizabeth0 trefné :D

 
Knitty
58 příspěvků 06.10.13 09:52

Malé rýpnutí do vintage stylu: tohle je přece taky na Bohuša… očividně tedy nepomůže nějaké přepečlivé stylizování toho baretu, jde i o aranž všeho okolo, barvu, nalíčení, doplňky… Channah, prostě příště neshazujte nějaký styl jen proto, že ho sama nenosíte. Jiné slečny jej možná nosí s grácií.

Příspěvek upraven 06.10.13 v 09:57

 
Camarilla
85 příspěvků 06.10.13 16:13

Ať to čtu jak to čtu, tak Channah neshazuje nic - pouze doporučuje opatrnost při kombinování tohoto stylu, aby člověk nedopadl jako ten Bohuš…

 
Knitty
58 příspěvků 06.10.13 21:26

Máte pravdu, splynulo mi to s článkem z jejího vlastního blogu, kde použila větu „Tip pro nošení - noste ho vždy na stranu, případně stažený dozadu… Nic nevypadá hůř než baret rovně "napařený“ ve stylu Miss Vidlákov." (15.9.)
Jelikož čtu oba blogy, reagovala jsem neúmyslně na oba články.
Nic to nemění na tom, že bych ocenila objektivnější článek, který bude zahrnovat i tento styl nošení baretu, obzvlášť proto, že mu řada lidí dává z praktických důvodů přednost. Channah mohla - jako úspěšná stylistka - vymyslet, popř. nafotit či vyhledat, jak takový Bohuš-Belmondo styl pojmout, a přitom vypadat pěkně. Škoda promarněné šance.

 
Zoe
316 příspěvků 07.10.13 10:52

Bingo - podle mne jste to trefila. Chtělo to současnou analýzu, ne staré fotky.

 
benyka
4222 příspěvků 07.10.13 14:54

Já mám vždycky z těch starších filmů (a komedií zvlášť) dojem, že k těm superelegantním kostýmkům a šatům se schválně nosily nějaké podivné až legrační pokrývky hlavy. Možná „aby tu přílišnou eleganci shodily“, jak by se řeklo dneska. Nicméně: Byla jsem onehdy v kloboukárně, že si zase jednou zkusím baret s anténkou (a byl to naprosto tristní zážitek), byla tam taky paní s bohatými vlasy po ramena a té to ve stejném baretu (v barvě doporučené prodavačkou) tak neskutečně seklo, že jsem ji málem taky začala přemlouvat.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 06.10.13 10:19

Jak nosit baret? Tak aby mi pristal a neodfúkol ho prvý poryv vetra? Nacapiť si ho tak ako slečna Ralston, garderóba sa mi značne predraží. Osobne ho nosím najradšej na Garbo. Ale to závisí od typu tváre a osobnosti. Nie všetky ženy, ktoré si ho nasadia ako Bohuš vypadajú ako Bohuš.

Příspěvek upraven 06.10.13 v 10:25

 
Doudou
1231 příspěvků 06.10.13 11:14

Tolik vášní kvůli článku o baretech? Zvláštní!
Vysvětlete mi prosím někdo, proč tu Channah nemají některé uživatelky rády. Nějak mi to uniklo, tak ať jsem v obraze :-).
Koukala jsem na ten blog a docela nápadité a hezký styl.

 
Maiandra
221 příspěvků 06.10.13 11:22

Netuším. Moje domněnka je, že buď opravdu, opravdu, opravdu nemají rády její styl, nebo (spíš) jim prostě vadí, že si ku psaní Ada přizvala někoho jiného, navíc někoho s blogem, navíc ne konkrétní vzteklé uživatelky, které by to napsaly líp. Aspoň tak většina těch echt nesnášenlivých příspěvků vyznívá (teď samozřejmě nemyslím ty, které se drží tématu a aspoň uvedou, co se jim na článku nepozdává a proč). Myslím, že první tři příspěvky v prvním vláknu komentářů zde hovoří samy za sebe. ;)

 
Brunhilde  06.10.13 11:39

Ten článek je celý hloupý, nedá se říct, co je méně a co více hloupé. Prostě nedosahuje ani úrovně MP, na to jedna nemusí být bloggerka, aby to poznala.

 
Bagheera
344 příspěvků 06.10.13 17:42

No a to musíte hned prskat? Však Adiny člány jsou někdy taky slabota, tak je přeletím a jdu dál, ne? Jeden by řekl, že vám Channah sebrala chrastítko.

 
Maiandra
221 příspěvků 06.10.13 18:53

No, co my víme. Třeba sebrala. :D

 
blacken
2320 příspěvků 06.10.13 17:05

Asi nemůžu říct, že bych neměla ráda přímo dotyčnou, ale její styl mi přijde takový šmudlovský - rozhodně se podle mě nedá považovat za někoho, kdo se obléká tak, aby mohl radit ostatním. Možná se obléká jinak, než 90% dam na ulici, ale to nemusí nutně znamenat, že je to příklad hodný následování. Na její blog občas narazím, ale málokdy tam najdu něco pro mě zajímavého.

Mimoto mám dojem, že kdybych chtěla číst její moudra, tak budu chodit na její blog…

 
RenaLange  06.10.13 17:49

To je ono! Proti Channah nic nemám, na její blog jsem koukla jednou a stačilo. Určitě to je hodná holka, ale tohle není styl, to jsou nezajímavé staré onošené hadry nějak poskládané, nudně popsané.
Závist nenávist, to jsou moc silná slova. Nic takového necítím, nudu a trochu lítost. Zase, kdyby nehromadila hadry, dávno by za ty peníze měla pár hezkých zajímavých věcí.

 
Maiandra
221 příspěvků 06.10.13 18:59

Jasně… Nezajímavé staré hadry, žádný styl… :D (Jen namátkou:

http://1.bp.blogspot.com/…DSC_7900.jpg …) Jestli se vám taky příčí její styl nebo retro a „staré hadry“ obecně, fajn, to snad ale neznamená, že musíte remcat u jejích článků tady. Vždyť je číst nemusíte. Navíc si uvědomte, že pro jiné lidi třeba jsou zajímavé.

 
Jovo
79 příspěvků 06.10.13 21:47

Sakra, to je nádhera. Sice se u toho tváří jak zfetovaný druid z Asterixe, ale ten ohoz je parádní. Proč to není v Inspiraci?
A co se těch „starých hadrů“ týče, vůbec bych si nestěžoval, kdyby takhle chodily všechny ženské. Jak tak koukám na ten bložek, nad některými kousky jsem si regulérně uslintnul, a to se obecně za zvrhlíka nepovažuju. :-)

 
blacken
2320 příspěvků 06.10.13 22:23

Tak stejně tak ti, co je to pro ně zajímavé - nemusí číst nesnášenlivé komentáře. Argument „Když se Vám to nelíbí, tak to nečtěte“ tu snad znovu vytahovat nebudeme. Právě - nelíbí se mi, tak se snažím nečíst její blog. Chodím na peklo :-D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 07.10.13 00:20

No, víte, když hned první tři komentáře pod článkem nasadí takovýhle štvavý tón, člověk se cítí jak na Novinkách.

 
Veselý Puntík
223 příspěvků 06.10.13 11:14

Cokoli mi nekryje uši, je mi v zimě k ničemu.

 
Brunhilde  06.10.13 11:37

@Maiandra Číst umíte. Přesně to jsem psala.
Ale asi jsem se měla spokojit s konstatováním v prvním příspěvku @RenaLange a rozvádět jsem to nemusela. Je to pro mne poučením pro příště, abych už čtením článků téhle autorky neztrácela čas.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 06.10.13 17:43

Zlatá slova.

 
RenaLange  06.10.13 19:05

X

Příspěvek upraven 22.09.15 v 01:04

 
Maiandra
221 příspěvků 06.10.13 19:12

Pokud vím, slovo nenávist jsem nepoužila. „Nesnášenlivý příspěvek“ tuším ano, jinak ty první zde dost dobře označit nemůžu.
Ne, náhodou nejmenuji, zřejmě uvedené výrazy sdílí ve slovní zásobě i jiní lidé. :D
Pokud se domníváte, že dospělý člověk nepociťuje nenávist, jste na omylu; jestliže ale to slovo někdo užil tady, beztak to byla (vcelku samozřejmě) hyperbola. Tady bych to ostatně viděla spíš na závist nebo obyčejné žabomyší válčení. ;)

 
Bagheera
344 příspěvků 06.10.13 19:40

Já teda s @Maiandra souhlasím, tři první příspěvky nasadily takový štvavý nenávistný tón, fakt nevím, co proti Channah pořád máte. Ten článek vůbec blbý není, je prostě poučný, no, třeba vás to nezajímá, tak co! Mě zas nezajímají Adiny krejčovské rady, tak je nečtu a neobtěžuju se nad nima prskat.

 
zirael
19 příspěvků 06.10.13 21:26

Na podnet tohoto outfitu jsem si koupila baret. Jeste jsem nenasla odvahu jej vyzkouset. Je nacase:)

http://www.modnipeklo.cz/inspirace/281/

 
Jovo
79 příspěvků 06.10.13 21:35

„…alternativní studentky batikovaných věd…“

Děkuju za nový obrat do slovníku. Já těm pseudohumanitním pavědám doteď říkal „postmoderní VUML“, ale tohle je srozumitelné i mladším generacím… a když už někoho urážím, tak taky chci, aby tomu rozuměl. :o)

 
Caarmen
76 příspěvků 07.10.13 02:48

Tak týmto ste mi pripomenuli ako som sa pred pár rokmi pri skúšaní svojej prvej baretky spýtala tatka, či vyzerám ako maliarka, mi odpovedal, že vyzerám ako malý Jarka :D

 
Cagot
88 příspěvků 07.10.13 09:59

Otázka: Jsou pravidla nošení mužského baretu totožná s ženskými, nebo se v něčem liší?

 
Knitty
58 příspěvků 07.10.13 10:51

S lehkou nadsázkou - v army stylu:

 
Cagot
88 příspěvků 07.10.13 16:04

Mně se vybaví Jan Zrzavý - ten ho ale nosil tak trochu stažený dozadu…
 http://www.google.cz/imgres?…

 
Anelinka
10 příspěvků 07.10.13 14:36
:)

Ahoj Channah,
tak jsem dneska šla kolem obchodu s klobouky a doplňky a nedalo mi to, vlezla jsem dovnitř. Za pár minut jsem zase vylezla, s lehčí peněženkou a dvěma barety. Přišla jsem domů, otevřela MP a našla tvůj článek. Holka, máš skvělé načasování! :-D
Díky za skvělou inspiraci, kde jinde ji hledat, než u hvězd stříbrného plátna.
Jen tak dál
ahoj Any

 
Mulis
30 příspěvků 07.10.13 14:53

Brr, úplně si vzpomínám, jak mě maminka nutila tohle nosit coby zhruba jedenáctiletou holku. Cítila jsem se trapně a ještě mi vadilo, že mi na jedno ucho fouká. Těm herečkám to sluší, ale těm by k tomu obličeji slušelo cokoliv, já rozhodně barety nosit nebudu. Už jen proto, že mám ráda symetrii a asymetrií u většiny věcí vnitřně trpím (snesu jen asymetrický vzor, ale ne střih). Jsem zvědavá, koho a jak v baretu potkám :-)))

 
Zoe
316 příspěvků 08.10.13 11:18

Také mne jako holku nutila máma do baretů a také jsem to nenáviděla. Dnes už máma nežije a ironií osudu jsou barety moje nejoblíbenější zimní pokrývka hlavy. Nosím různé, symetricky nasazené za ofinou/patkou, obě uši schované a baret spadlý vzadu až na krk. Inspirací mi byl tvar vlasových sítěk na italských renesančních obrazech. Nevím, jestli je to ten správný způsob, ale měla jsem už i pozitivní ohlasy.

 
Lynx
99 příspěvků 08.10.13 12:47

Ty vášně kvůli článku, protože jej napsal někdo, „koho nemáme rády“. Kvok. Tak to nečtěte. Autorka vám něco udělala? Nebo ji nenávidíte jem tak z principu? To je jak v první obecný. Dětinské šikanování. V prvé řadě je to svědectví o vás, milé nenávistnice, nikoliv o Channah.

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 08.10.13 22:56

Řekl bych, že baret se nosí, jako módní doplněk. No a když mě mrznou uši, nasazuji kulicha.

 
dudli  09.10.13 14:13
a co takhle? ;)

Jen pokud si koupite ty cinske barety, co maji v retezcich, tak pocitejte s tim, ze to bude vzdy trcet jako poklop na kanal…
aby se to dalo takhle „volne“ vytvarovat, tak to musi byt neco kvalitnejsiho ;)

 
jatomurozumim  09.10.13 15:51

Kde jsi to našla? Hledala jsem, ale nikde neuvádí výrobce… :(

 
Crisie
26 příspěvků 12.10.13 11:00

Achjo. Hejno slepic se přišlo hádat o blbostech.

 
vrrttt
34 příspěvků 12.10.13 14:54

Nezlobte se, ale některé „dámy“ jsou jak slépky v kurníku. Pokud chcete kritizovat, tak alespoň konstruktivně. Nikdo Vás nenutí to číst, a článek se sám nenapíše, tak si vaše s prominutím blbé kecy nechte pro sebe. A pokud umíte psát lépe, tak si založte vlastní blog a my ostatní si počtem vaše výtvory. Že Vám není hanba.

 
ajujuška
422 příspěvků 15.10.13 22:17

@Robena tak píš! možno Ti aj zaplatia ako CHANNAH!

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Dobré ateliéry existují

Na úvodu minulého článku jsem vás nabádala, abyste utekli před... Celý článek

Sedm malých pomocníčků

Taky jdete někdy po ulici za slečnou v racerback ("boxer") tílku s... Celý článek