Jarní vrstvení

28.04.14 | autor Ada

Vrstvy, vrstvy! Kdo chce být trendy, musí vrstvit! Kdykoli tuhle trendovou radu někde vidím, stoupá mi tlak, protože je mi jasné, jak to v lidovém podání dopadne: čím víc nesourodých vrstev, tím líp.

Už jsem kdysi psala, že kombinovat bílou a přibližně bílou většinou špatně dopadá. Paní z pošty si chtěla užít bílou, ale mnohem lépe by udělala, kdyby si pořídila jedny dlouhé šaty v téhle barvě a nepokoušela se sestavit outfit z několika podivných kusů. Nebo kdyby si vzala jen tu modře vyšívanou věc a nechala ji vyniknout, možná je to něco hezkého, zadušeného ovšem záplavou dalších nesmyslů. Vévodí tomu tříčtvrteční krajkové zkracovače nohou a boty, které jsou buď taky krajkové / háčkované, nebo špinavé. A každopádně úplně jinak bílé než legíny a sukně.

Pejsek s kočičkou úspěšně zvládli svatební dort.

Zaslala: Hanička

Tady se taky vrstvilo, a možná by to ani nebylo špatný (na mladou holku), nebýt ovšem té části od stehen dolů. Bílé legíny jsou zlo. Viděla jsem sice pár fotek slušivých kombinací s bílými legínami, ale ještě nikdy jsem žádnou nepotkala naživo.

A kdybychom přimhouřili oči nad bílými elasťáčkami, zabily by to ty škrpále. Ani je nemusím vidět celé, je mi naprosto jasné, co je to za druh obuvi.

Zaslala: Iva

Zvířecí vzory pekelné nejsou, ale je to s nimi jako s těmi bílými legínami: málokdo je umí používat. A když už to nepřeplácá a vezme si jeden zvířecí kus, zvrže to někde jinde. Tady máme nezbytnou vykukující podprsenku (v zadním dekoltu jsou vidět obě ramínka i zapínání, kombo!) a k tomu hornatý terén nejrůznějších špíčků. Kalhotky zaříznuté v bocích, stehenní bochánky a uprostřed malé mezibůčky. Vypadá to, že šaty jsou malé, nebo možná podivně navarhánkované kvůli vykasání těsně pod zadek (aby byla vidět kérka). Slečna je přitom štíhlá. Kdyby si vybrala správnou velikost a vhodné prádlo, vypadala by daleko líp.

Zaslala: Semak

Člověk (podle kalhot a bot těžko říct, jestli je to žena nebo muž, ale má červený kabát, tak asi spíš žena) na další fotce se řadí k táboru nešiků, kteří zapomínají kontrolovat rozparky na nových věcech. Totiž, aby se předešlo poškození oděvu při dopravě a manipulaci v obchodech, zajišťují se rozparky na pláštích, sakách a sukních několika stehy, které si zákazník po zakoupení musí odstranit. Pokud nezapomene. Nebo pokud to vůbec ví. Už jsem narazila na slečnu, která se domnívala, že ten steh se na rozparku úzké sukně nechává, aby při chůzi držel pěkně rovně. Kdyby se bývala někdy viděla zezadu, všimla by si, že sestehovaný rozparek se naopak vlní a kroutí, jak zákon káže.

Jestli tento článek čtou nějaké prodavačky z obchodů s oblečením: holky, připomínejte to :)

Zaslala: Pavla

Milovnici fialové barvy vyfotila čtenářka v Rize. A vypadá docela dobře - i když má na sobě vlastně bundu a džíny.

Jen snad nad tou kabelkou bych ještě popřemýšlela. Příliš mnoho odstínů jedné barvy působí přeladěně.

Zaslala: Lili

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
flegma
124 příspěvků 28.04.14 19:07

Tie nerozstrihnute stehy vidavam pomerne casto, hlavne u mladsich rocnikov, tipujem, ze netusia, ze sa to ma rozstrihnut…

 
Roseline
2319 příspěvků 28.04.14 19:21

Mně o této skutečnosti nikdo nepoučil a přesto jsem na to přišla - díky své neobyčejné intuici - sama hned u první sukně se zašitým rozparkem :-D

 
carlossina
7 příspěvků 29.04.14 03:46

Já taky patřím do mladší generace a na to, že se rozparek rozstříhává jsem přišla sama, na všech sukních jsem takto učinila, jen jediné sako mám zašité a to schválně, jelikož jsem ho takto zkoušela v obchodě a doma po prostřižení mi ta vnější strana rozparku udělala obrovský zadek, který mám o něco větší než je běžné (mám sakramentsky nesouměrnou postavu a lordózu jako bonus). Takže bych to u saka dokázala pochopit, ale u kabátu už ne… :-)

 
atrix
483 příspěvků 01.05.14 21:49

Já se před nějakou dobou takhle vrhla na kabát, který si koupila dcera někde v cizině, že ty stehy v rozparku vzadu vypářu, a když jsem to udělala, vypadalo to tak šíleně, že bylo naprosto jasné, že tam to sešití být má - a znovu jsem pěkně pokorně sešívala. Ale párala bych rozhodně znovu, když bych na něco podobného natrefila.

K článku: Najsem si jistá, co je u slečna v jaguáru horší, jestli ta podprda, co nahoře čumí ven z šatů, nebo to pohoří na bocích a nebo ta kérka na nohou. Asi jsem ze staré školy, ale nevidím jediný důvod, proč se nechat značkovat (jako chovný králík v uších). Když mi bylo tolik, co té slečně na fotce, znamenalo tetování zpravidla jediné: že má ten dotyčný za sebou pobyt v kriminálu. A i když vím, že dnes to tak není, toho despektu při pohledu na něj se zbavit nemůžu. No a když si k tomu všemu ještě přimyslím, jak ta kérka bude vypadat za pár let, až bude mít na nohou třeba sem tam křečovou žílu nebo popraskané žilky, zvadlou kůži nebo celulitidu, tak to teprve potěš koště!!! Před takovým rozhodnutím, jestli si nechat něco trvale vytetovat kamkoli do kůže, by si dotyčná měla uvědomit, že jí nebude 20 věčně, a zkusit si představit, jak to bude vypadat, až bude jednou jako babička s povadlými pažemi houpat na kolenou vnouče a na té kůži bude pár povadlostí deformovaných obrázků… :D

Příspěvek upraven 01.05.14 v 21:50

 
Nertha
4 příspěvky 03.06.14 03:08

Je to věc názoru. Viděla jsem spoustu fotek starých vrásčitých potetovaných lidí. A všichni do jednoho vypadali skvěle.
Vždy je to otázka kvality tetování - nepěkné tetování bude vypadat špatně jak na mladém člověku tak na starším.

Příspěvek upraven 03.06.14 v 23:11

 
atrix
483 příspěvků 25.06.14 01:47

I na povolené zvadlé kůži, která původní možná hezký obrázek deformuje? To nemůžete myslet vážně… :D

 
Coraline
1980 příspěvků 29.04.14 07:05

Jak to může někdo nevědět! :D Je mi 24 a zrovna teď o víkendu jsem se vztekala v kabince, když jsem si zkoušela sako, že bych potřebovala vidět siluetu bez toho záševku - při pohybu se to kroutí a nadouvá… To prostě nechápu, že si to tam někdo může nechat a nevadí mu to…

 
Lenicka07
74 příspěvků 28.04.14 20:04

Druhý nešvar jsou neodlepené nálepky zespodu bot. Čím vyšší podpatek, tím nápadnější. Za to bych vraždila.

 
Vasa
170 příspěvků 29.04.14 08:54

Přesně! Někdo před vámi jde a z černé podrážky na vás svítí bílá cenovka.

 
Gal
13 příspěvků 29.04.14 22:45

Kdyby bílá, ale taková zářivě oranžová, to je teprve krása!

 
Go-lightly
3428 příspěvků 30.04.14 09:57

A co teprve nápadné SLEVA!

 
vias
447 příspěvků 30.04.14 20:00

Jiné peklo je občas ovšem ty nálepky odlepovat.

 
Tenar
3 příspěvky 28.04.14 19:10

To jsem ráda, že jsou tu zmíněné zašité rozparky - vídám je poslední dobou tak často, že už jsem začla pochybovat, že se opravdu mají vypárat. Že je to nějaký nový trend, o kterém nevím…

 
Fuflík
203 příspěvků 28.04.14 19:10

Za slečnou ve zvířecím bych nestála. Na stehnech má varování, že vypouští silné duchy a v tom zvířecím vzoru vidím dokonce lebky!

 
AjazRyb
121 příspěvků 28.04.14 19:10

@flegma Se mnou se třeba hádala známá, že kapsy se u saka nerozstřihávaj, když to tak koupila…

 
Roseline
2319 příspěvků 28.04.14 19:18

Slečna v leopardích šatech zvolila tento potisk záměrně, něboť vyrazila do zoo a chtěla se maskovat. Na fotce je totiž vidět tlapka a ocas opravdového tygra :-)

 
kocurM
595 příspěvků 01.05.14 08:53
Máte pravdu.

Je to fotka ze zoo:-)

 
Cagot
88 příspěvků 05.05.14 08:22

Myslíte toho chlápka vlevo? :-)

 
arnina
19 příspěvků 28.04.14 19:33

Upozornila jsem na neodstraněné zajišťovací stehy na skládané sukni kamarádku, dostalo se mi odpovědi, že to tam patří, že to tak koupila..

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 29.04.14 00:45

Je to v pořádku, protože to tak koupila… Tím se ovšem vysvětluje značné procento pekel.

 
Voldemortka
361 příspěvků 29.04.14 21:37

Jak já jsem ráda, že na to někdo upozornil! Bohužel ne celá populace je na módním peklu a ne celá populace si toto přečte. Brzo budu chodit po ulici a nebudu nic jiného dělat, než že na to každého budu upozorňovat. Ale opravdu ti od srdce Ado děkuju, že jsi to sem zařadila. :)

 
SweetPeggySue
25 příspěvků 30.04.14 06:38

Na to mě napadá akorát tohle :)

Příspěvek upraven 30.04.14 v 06:39

 
kocurM
595 příspěvků 01.05.14 08:55
Nebyla to skládaná sukně

Takové zajímavé hnědé barvy, prodávaná asi před pěti lety v Reserved? Tu jsem s velkými hnědými nítěnými kříži viděla na ulici víckrát. Ovšem nutno dodat, že na ní to vypadalo tak zajímavě, že to lidi skutečně pletlo.

 
arnina
19 příspěvků 02.05.14 12:54

Ano, byla to přesně tato sukně:)

 
kocurM
595 příspěvků 02.05.14 21:53
Mě ty stehy jako zajímavý detail

Také upoutaly, když ta sukně visela mezi ostatními věcmi na stojanu, ale když jsem si ji lépe prohlédla, došlo mi, že bych to vlastně měla vypárat a zájem mě přešel. Jediným vodítkem v tomto případě fakt bylo, že ty udržovací nitě se nápadně odlišovaly kvalitou, byly to takové provázky :-)

Být ty spoje např. úzké kožené pásky, mohly tam klidně zůstat…

Příspěvek upraven 02.05.14 v 21:55

 
ajujuška
422 příspěvků 28.04.14 20:08

Tak som sa tešila, že sa zasmejem, no dnes to nevyšlo, možno nabudúce.

 
Matmys
1597 příspěvků 29.04.14 20:33

Ani mezibůček vás nepotěšil? :)

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 28.04.14 20:13

Čekala jsem to horší, první fotka nasadila laťku hodně vysoko.

 
RenataRen
466 příspěvků 28.04.14 20:36

@flegma No, je fakt, že jsem taky jednu sukni nosila nějakou chvíli, než mi to došlo… Proč se ten rozparek ale vlastně zašívá?

 
wiwi
38 příspěvků 28.04.14 21:27

@RenataRen Keďže som dosť dlhý čas brigádovala a neskôr aj pracovala v obchode s oblečením, tak Vám na to môžem odpovedať. Je to presne pre to, čo už bolo v článku zmienené: Aby sa rozparky pri prevoze a následnej manipulácii s tovarom na predajni nekrčili, nevznikali nechcené poškodenia (pustí sa nitka, alebo sa skrčí podšívka) a pre celkovo lepšiu manipuláciu. Vrecká na sakách a nohaviciach sa zašívajú kvôli tomu aby pri skúšaní lepšie sedeli, v podstate aby vrecko neodstávalo. Nazvala by som to optickým klamom. Treba ich ale samozrejme vždy rozpárať.

 
kocurM
595 příspěvků 01.05.14 09:01
Nemyslím si, že by to byl optický klam, tedy nějaký trik

Je to prostě proto, aby se oblečení nepoškodilo ještě než se dostane k zákazníkovi a aby kapsy už při koupi nevypadaly, že do nich už půl roku někdo strkal ruce. Při zacházení s oděvy ve velkých obchodech by nejspíš vznikaly velké škody. Koupila jsem si loni na podzim v háemku krásný a velmi elegantní tmavý oversized kabát, docela drahý (skoro dva tisíce) a už za půl roku jsem si gratulovala, že jsem nečekala na slevu. Po půl roce byl za 700 a byly to takové oválené neprodejné chudinky, že jsem je skoro nepoznala, zatímco ten můj, který poctivě vyvěšuji na ramínko, vypadá pořád jako na začátku.

Ty trčící rozparky by asi odpuzovaly zákaznictvo úplně stejně.

Příspěvek upraven 01.05.14 v 09:03

 
cocoloco
188 příspěvků 28.04.14 21:26

@AjazRyb zajímalo by mně, kdo Vám dal to červené ramínko…asi někdo, kdo nestříhá, a přitom je, omlouvám se - za blbce…a to jen proto, že neví…
Mně ještě vzbudí usměv na tváři, když vidím ty našité značky na rukávech saka či kabátu: vyrobeno z vlny - woolmark apod…je to přece logo :-)

Příspěvek upraven 28.04.14 v 21:28

 
klubo  28.04.14 21:35

Když jsme u toho odstřihávání, tak bych ještě zmínila takové ty všité šňůrky ve výstřizích, aby to nepadalo v obchodě z ramínka - dámám to pak vlaje za krkem.

 
Roseline
2319 příspěvků 28.04.14 22:01

Já tedy poctivě rozstřihávám a odstřihávám vše v momentě, kdy si nové oblečení přinesu domů. Jednou jsem byla tak horlivá, až jsem prostřihla látku. Naštěstí u obyčejného bavlněného trička, takže se nic hrozného nestalo. Prostřihnout si drahé šaty bylo by z toho velké drama :-D

 
Delira
2 příspěvky 28.04.14 22:34

Já si takhle prostříhla už několikery nové a ne zrovna levné spodní kalhotky, protože ty cedulky dávají tak hloupě pod tu mašličku vpředu a dostat to dolů je vyšší dívčí :)

Příspěvek upraven 28.04.14 v 22:35

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 13.05.14 08:41

Mám dotaz do diskuze: dostala jsem od známého velmi drahý šátek velmi drahé francouzské firmy. Dodám, že se mi moc líbí (ačkoli produkty této firmy mi normálně nesedí) a chci ho nosit, protože z normálních černých šatů dokáže udělat model. Mám ale dilema, zda odstřihnout (odpárat) cedulku se značkou. Z jedné strany se stydím něco tak drahého nosit a bojím se, že značka „vykoukne“ ačkoli se poctivě snažím šátek naaranžovat tak, aby ne. Já vím, že většina si říká, co ta ženská blbne, ale v tomto jsem prostě svá. Z druhé strany si říkám, že pokud značku neodpářu, bude možné šátek prodat či dát na dobročinný bazar (prostě ho jakkoli komerčně využít) a jeho cena s cedulkou bude vyšší. V podobných situacích pářete nebo nepářete?

 
Tebah
4255 příspěvků 13.05.14 13:46

@pozdni_ctyri­citka Tohle je podle mě otázka osobního vkusu a pokud vám to vadí, tak bych párala. Lístek si schovejte a pokud byste to později chtěla prodat / darovat, můžete i s ním. Info k párání viz třeba u Mai Tai - ta páře zásadně Hermés :-)

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 15.05.14 08:34

@Tebah: Děkuji, dobrý nápad. Značku jste trefila hned napoprvé:) Účtenku sice nemám (byl to dárek), ale mohu si nechat cedulku a eventuálné stáhnout fotku ze stránky firmy a posléze přiložit obojí jako důkaz. Návod, jak se s cedulkou párat:), samozřejmě použiji. Ještě jednou díky.

 
surabaya
395 příspěvků 29.04.14 09:04

Šmarjá, to jste mě teda dostala! Na to, že stehy u rozparků se mají rozstřihnout, jsem přišla sama, dokonce jsem i správně vydedukovala, proč se tam dávají. Ale ty šňůrky u výstřihů, u nich jsem vždycky měla dojem, že tam musí zůstat :-) abych si ty kousky mohla správně věšet na ramínko i doma. A že vlají ve výstřihu? Tak se musí jen dobře schovat pod triko a občas zkontrolovat! No, takže poučena teď beru nůžky a jdu stříhat…

 
opal_k
99 příspěvků 30.04.14 12:14

Taky je často nestříhám - padání z ramínek je aktuální i u mne ve skříni. Ale už jsem se málem uškrtila při oblékání… ;-)

 
Fatabuna
148 příspěvků 30.04.14 12:40

U některých topů s širším výstřihem se vyplatí všité šňůrky nechat. Omotáte párkrát kolem ramínka od podprsenky, které pak nebude mít šanci vykukovat.

 
if5
112 příspěvků 30.04.14 20:15

Anebo jenom zkrátit a doplnit patentkou - krotič ramínek je hotový!

 
Valerius
9 příspěvků 28.04.14 22:05

Oblečení většinou nekritizuji, ať se každý obléká podle svého a jak ho baví. Co ale nepochopím je ta kérka na stehnech, koho se špetkou rozumu tohle napadne? Resp. jiná otázka, komu se to líbí? Přijde mi to stejně ujeté jak tetování na hlavě pana mistra Rosenberga.

A co se těch rozparků týče. Viděl jsem našeho ředitele ve Škoda Auto s neodstraněnými razparky na obleku a to je jinak velmi slušně placený člověk s dobře padnoucím oblekem. Takže to není jak tu někdo psal jen u mladých lidí.

 
dagur
263 příspěvků 28.04.14 23:03

Slečna leopardice mi rozhodně štíhlá nepřipadá a navíc má nohy jako od nábytku a na celulitidu (aby si každý všiml) si nechala vytetovat něco, čemu zřejmě sama nerozumí.

 
kozarohata
141 příspěvků 30.04.14 12:24

Nechápu, proč máte tolik červených ramínek(…ale asi to hned a důrazně pochopím) :D ;)- ovšem je mi to jedno, souhlasím s vámi naprosto 8-)

 
Shiro
354 příspěvků 28.04.14 23:24

Slečna ve zvířecích šatech je podle Ady „štíhlá,“ no slečna možná jo, ale ty její nohy už ne.

 
zuzulique
290 příspěvků 29.04.14 10:17

Hmmmm…ja by som si s ňou kľudne vymenila tie moje…

 
Stemcells
97 příspěvků 01.05.14 12:44

Já mám přesně taková lýtka. A setsakra přemýšlím, co si můžu dovolit nosit, protože přes fakticky normální BMI, tohle za estetické nepovažuju.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 02.05.14 10:21

Hm, no fakt je, že slečna výraznější lýtka má a je oblečená nevkusně. Fakt taky je, že já mám lýtka hubená (no zase mám trochu stehna, každý máme něco, že :-)), takže jsem lýtka nikdy „nemaskovala“.
Ale nevím, jak si to představit. Jakože by měla nosit jen kalhoty a douhé sukně? Protože v sukni/šatech jakéhokoliv střihu a délky (po kolena, pod kolena, nad kolena) ta lýtka prostě pokaždé vidět budou. Na mě osobně tohle působí jako přemrštěné nároky na dokonalost a z toho pramenící zbytečná omezení/komplexy.
Prostě to jestli je nebo není slečna zpěvněná atd nechávám stranou (ono konkrétně lýtka by sport udělal kvůli svalu ještě silnější - čímž teda neobhajuju lenost a nic nedělání, to rozhodně ne). Jen chci říct, že prostě v této velikosti at už lýtka vysportovaná nebo " zděděná" mně teda nepřipadají až tak neestetická, aby se nositelka musela doživotně halit do dlouhých hábitů.

 
hankabar
29 příspěvků 02.05.14 18:58

Spíš to byla reakce na to, že je dle Ady štíhlá. Na fotce vypadá že sice není prostorově výrazná, nicméně oplácaná jo. S lýtky nic neudělá (mám podobný problém, ač sportuji, nohy mám po mamince a ty prostě nezhubnou), ale chce to se prostě obléct lépe. Tyhle šaty jí fakt nesluší. Kdyby je měla do půli stehen aspoň, a odpovídající velikost, bylo by to úplně o něčem jiném.

 
Stemcells
97 příspěvků 03.05.14 00:04

No, já už vpodstatě jen dlouhé kalhoty a sukně nosím, protože k takto tvarovaným lýtkům (a neméně „pěkným“ stehnům)je mám ještě dozdobené lupénkou, celulitidou, striemi na kolenou a vzhledem k věku už i křečáky… a to vše z dob, kdy jsem chodila denně do školy ostrou chůzí 5 km v hornatém terénu. Kratší sukně nosím občas, a pak to chce opravdu pečlivý výběr, hlavně délky. Opravdu si nemyslím, že jen proto, že je člověk štíhlý, si může na sebe navléct cokoliv, protože i ta zcela zdravá hmotnost může být rozložena ne zcela rovnoměrně a nevhodné oblečení to prostě dorazí, což je příklad slečny.

 
Vasa
170 příspěvků 03.05.14 09:37

Znám to taky, ikdyž jsem neměla ani 50kg, pořád jsem měla nohy jako dva kůly. Je to zkrátka typ postavy. Zatímco tlustější kamarádky měly hezky tvarovaná lýtka a úzké kotníky.

 
Roseline
2319 příspěvků 28.04.14 23:34

O slečně leopardici bych řekla, že má normální postavu. Možná je to jen fotkou, ale také bych jí jako štíhlou neoznačila. Jako tlustou však také ne.
Ona si hlavně velmi uškodila tím oblečením - na nedostatky postavy upozorňuje, dokonce si je i vytváří (zaříznutým prádlem). Chtělo by to lepší střih a materiál šatů a hned by vypadala lépe.
Ale tento střih šatů vypadá pekelně téměř na každé. A téměř žádná si to nepřipouští :-D Hodně slečen, ač nepochybně štíhlých, v nich vypadají jako krabice. Ono je třeba nejen štíhlé, ale i hezky tvarované postavy.

Příspěvek upraven 28.04.14 v 23:35

 
AnaKarenina
450 příspěvků 29.04.14 08:56

@Dragur, Shiro, Rosaline,
já bych slečnu za štíhlou klidně označila. (Možná narážíme za to, co si kdo pod tím slovem představí. U mě štíhlá = normální postava, prostě tak akorát. Jako další kategorii mám oplácaná, nějaké to kilo navíc a tam bych slečnu už nezařadila a výš už vůbec ne)
Myslím, že veškeré zlo si způsobila tím oblečením a kombinací spodního prádla totˇ vše. Myslím, že ty šaty jsou jí taky malé a proto se tak vysunuly a „navarhánkovaly“ nahoru. Navíc nemůžu si pomoct, hodně tomu tady dodává ten leopard, který na mě působí vulgárně. @Rosaline,
elastické šaty se mně náhodou osvědčily jako perfektní oblečení na doma. I když - a to zdůraznuju - nosím délku lehce nad kolena, nikoli pod zadek, jednobarevné a s krátkými/dlouhými rukávy. Taktéž spodní prádlo se mi nikde ani nezařezává ani nevykukuje. Nevím jestli jste to myslela jako kritiku všech jednoduchých elastických šatů ale na doma je mám ráda. Jsou pohodlnější než jeansy a cítím se v nich lepé než v teplácích nebo elastácích. Ale ještě jednou zdůraznuju, že jako slečna na obrázku (snad:-D) nevypadám a nosím je zásadně a pouze jako domací oblečení.
Kdybyste náhodou ještě někdo měli tip na něco jiného, co je pohodlné, vypadá suprově a v klidu jde nosit jako domácí oblečení tak uvítám. Jsem na mateřské dovolené, takže 90% času jsem hold doma a ráda i doma vypadám hezky.

 
andulka01
1364 příspěvků 29.04.14 11:29

Slečna v tygřím je jen teoreticky štíhlá. Když popatříme na nožky a hledáme nějaké svaly a tvary, kde nic tu nic. Zdá se mi to čím dál tím častější problém - holky jsou mladé a „štíhlé“ jen proto, že nejedí ale taky se nehýbou. A je to vidět… Za pár let se ještě víc rozkydnou, protože mladost přejde a kůže už nebude tak pevná, aby udržela ten tuk co mají místo svalu. A jak pak bude vypadat to tetování :-)

 
hankabar
29 příspěvků 02.05.14 19:00

Rozkydlá - to je to správné slovo.

 
dagur
263 příspěvků 29.04.14 13:56

@AnaKarenina
Nemůžu si pomoct, ale pro mě leopardice štíhlá není. když se jí prádlo zařezává a vytváří bochany, zařezává se do sádla, do svalů by se tak nezařezalo. Ale proti gustu…
Na doma nosím černobílou kostkovanou košili (Vichy káro), 100 % bavlna z Tesca, je nad kolena, propínací, s kapsičkou a cyklámovou výpustkou kolem límce. Původně je asi na spaní, ale zatím mi to nikdo neřekl. Doporučuji.

 
Pruhovaná
79 příspěvků 30.04.14 06:15

Souhlasím a na doma nosím dlouhou sukni a triko.

Akorát, prosím Vás, ne hold, ale kupodivu holT. Holduje se tanci a pohybu :-).

 
kocurM
595 příspěvků 01.05.14 09:05
Vy opravdu čekáte od člověka,

Který si rovnou pod zadek nechá vytetovat takový dvojsmyslný nápis, uhlazenou minimalistickou siluetu?

 
Betynka02
379 příspěvků 29.04.14 07:02

@Ada Pekelná Pravdu díš Ado, to je zase peklo! ;-)

 
Tebah
4255 příspěvků 29.04.14 09:36

@arnina Kolega má zašitý rozparek na saku, co nosí už skoro rok - když jsem ho na to po půl roce upozornila, tak se nejdřív vyděsil, jestli si má nechat rozparek zkrátit - WTF? Když jsem mu vysvětlila, že ne, ať si jen ustřihne ty stehy, tak mi odvětil, že to přece stříhat nemůže, že by tam udělal díru, takže to radši přenechá mamince (je mu 26). A se zašitým rozparkem vesele chodí dál.

 
Amberka
23 příspěvků 29.04.14 09:40

Zrovna před pár dny jsem narazila na nádraží na krásně oblečenou mladou paní (cca 30 let, dejme tomu). Brunetka, tmavé lodičky, tmavě modrý kostýmek saka a pouzdrové sukně, všechno jí to sedlo jak ulité, což člověk běžně nevidí. Pak se otočila… a hele, zašitý rozparek sukně. :) Ale byla kočka, takový malý detail byl spíš úsměvný…

 
Rybushka
437 příspěvků 29.04.14 10:04

No, já taky tuhle přihopala do práce v novejch pouzdrovkách se zašitým rozparkem.
První, co jsem v kanceláři sháněla, byly nůžky, bo se v tom nedalo pohybovat :)Doma mi to nevadilo, ale nasednout a vysednout z auta, to byl fakt očistec. A taky necupitám jak princezna.

Takže fakt nechápu, jak to někdo může nechat bejt.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 29.04.14 10:10

Fotka z Rigy vypadá dobře, protože ladí celá. Celý ten obrázek je taková harmonie fialových a stříbřitě modravých tónů. Nevím, zda to tak vypadalo i ve skutečnosti, ale je to častý efekt: samozřejmě sebekvalitnější fotka má omezenou barevnou škálu, takže když se vyfotíme v červených šatech s červenými střevíci a červeným líčením, vypadáme skvěle sladění. Ve skutečnosti různá světelná odrazivost různých materiálů dělá naschvály.
Off topic and ad podprsenka: http://www.csfd.cz/…pie/galerie/?… Po většinu toho filmu skutečně Binoche běhá v khaki šatech a béžové podprsence, z níž jsou vidět nejen ramínka, ale i vršky košíčků, což mimochodem v tom rovném výstřihu, resp. horním lemu šatů, dost ruší. Nevylučuji samozřejmě, že ten kostým měl dokreslit tu psychicky nevyrovnanou postavu. A pak v titulcích čtu: kostýmy Ms. Binoche: Lanvin. Ani nevím, jestli si po tom kulturním zážitku budu dále schopná úzkostlivě hlídat ramínka od podprsenky:-)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 30.04.14 10:03

Myslím, že to má dokreslit duševní nevyrovnanost - dobrý trik, ale vyžaduje diváka zběhlého v módě. Pekelné ulice naopak usoudí, že se to teď nosí, když to má i Binoche. Ale pekelné ulice asi koukají na jiný druh filmů.

 
Karin
3401 příspěvků 29.04.14 10:16

Přiznávám se bez mučení, že jsem nevěděla, že se rozparky rozstřihují. Upřímně děkuji za poučení.

 
Betynka02
379 příspěvků 29.04.14 11:51

To je důsledek toho, že ty sukně a saka a kabáty prodávají ti, kteří tomu za mák nerozumí!! Kde jsou ty časy, kdy PRODAVAČ byl odborník na svém místě?!

 
kozarohata
141 příspěvků 30.04.14 12:28

Kdyby jenom prodavač… :(

 
Monulie
4 příspěvky 30.04.14 20:11

Připojuju se, slyším o tom poprvé… a šla jsem si ustřihnout šev na kabátu.

 
implexa
1 příspěvek 11.08.14 19:51

Ani já ne. A co je pro mě ještě horší zpětná vazba je, že doma žádný zašitý nemám. Což znamená dvě věci (když pominu, že jsem kalhotová), že mám zatraceně málo věcí, :-) ale taky že občas nakupuju kšunty ve špatných obchodech :-(

 
buchtenzie
26 příspěvků 29.04.14 10:21

Ta druhá slečna je spolužačka, je hodně chudá(ke konci měsíce jí nevychází ani a jídlo),některý oblečení má hezký, ale hrozně se jí líbí japonský styl a manga postavičky a nenechá si říct že přesto že je štíhlá, tak jí to nesluší…

 
Verhro
630 příspěvků 29.04.14 11:04

Slečna potetované nohy s potetovaným pánem v crocsech je pravé peklo.

 
strashidlo
47 příspěvků 29.04.14 11:11

Ach ty zašité rozparky! Jsem ráda, že to neštve jen mě. Já už delší dobu uvažuji, že budu chodit s nůžkami :-)Včera jsem taky jeden viděla, na pouzdrové sukni…z boku to vypadalo dost komicky!

 
Šošanah
1223 příspěvků 29.04.14 11:18

@Ada Pekelná… přimhouřili oko nad bílými elasťáčky", ne elasťáčkami, s dovolením, Ado :-) - ledaže to byl záměr, aby vynikla rádoby sofistikovanost. Článek se mi líbí.

 
lucindaSK
886 příspěvků 29.04.14 12:02

Čo ženy núti kupovať a obliekať si malé spodné prádlo? To isté, ako keď sa chcú za každú cenu narvať do 36ky? MP a okolie sledujem už roky a prekvapovať ma to neprestane.

 
zuzulique
290 příspěvků 29.04.14 12:21

Ja sa tomu tiež čudujem…radšej si kúpiť väčšie, resp. lepšie sadnúce nohavičky ako nejaké mini, ktoré postavu tak akurát „scucnú,“ ako hovorí jedna moja kamarátka :-)) a mufiny sú hneď na svete, aj keď ste predtým žiadne nemali

 
Go-lightly
3428 příspěvků 11.05.14 08:19

Protože pro určitý typ (ne)myšlení je povzbuzující myšlenka: „já kupuji a nosím S!“ Že by ve vlastní velikosti vypadaly štíhlejší (tj. neupozorňovaly na různé bochánky a mufiny), to už jim nedojde. A zrcadlo asi doma nemají.

 
benyka
4236 příspěvků 29.04.14 12:54

Na posledním saku, které jsem si koupila, jsou zašité kapsy. Vím, že se to tak dělá, takže jsem vzala nůžky a usedla k televizi, že to rozpářu. Naštěstí jsem chtěla začít někde od kraje a ne z prostředka (většinou to není zašito až do konce), takže jsem zavčas zjistila, že tam ve skutečnosti žádné kapsy nejsou, jenom to tak na fasádě vypadá. Ne, že bych je tam na něco potřebovala, ale stejně mi z toho zůstal pocit, že mě podfoukli. :-)

 
-Anna-
186 příspěvků 29.04.14 13:34

Proto je třeba při koupi řádně kontrolovat přítomnost kapsových váčků, jedině tak člověk zjistí, jestli kapsy jsou opravdové nebo falešné…

 
Valerius
9 příspěvků 29.04.14 15:14

Já takto koupil oblek u M&S (jeden z těch lepších kousků co se tam dá najít) a jak jsem byl doma překvapený, že vnější kapsy byly také falešné. Já ty švy ale doopravdy prostřihl neb jsem tomu ze začátku nevěřil, že oblek za 7000 bude mít falešné kapsy. :/

 
Ymber
97 příspěvků 01.05.14 00:08

Jojo, taky jsem takhle manželovi jednou omylem rozstříhala falešné kapsy… Od té doby mě má za nemehlo a stříhá si je sám. Což není vůbec od věci :)

 
Kay_Adams
1612 příspěvků 29.04.14 12:59

@Betynka02
Ako presne si to predstavujete, s tou predavačkou? Že vám pri platení sprisahanecky zašepká, že si to máte rozstrihnúť/od­strihnúť apod.?
Potom tu bude x pohoršených prskaní, že „ony nie su tak tupé, aby im nejaká predavačka v obchode vysvetľovala, že sa stehy rozstrihávajú!“

/a zas tu nefunguje radenie komentárov.

Příspěvek upraven 29.04.14 v 13:00

 
Betynka02
379 příspěvků 10.05.14 18:01

@Kay_Adams
V tom nevidím problém! Když bude PRODAVAČ/KA vyučená, bude totiž i vědět, jak „diplomaticky“ tuto informaci podat! Obecně bohužel spíš platí, že Vám podá akorát tak informaci, že je nutné, abyste si koupila ještě minimálně šátek, brýle, bižuterii nebo jiný tovar, pro který jste rozhodně nepřišla. Jaká škoda, že jsem tak ubohá, že nic dalšího nechci!?
Dnes jde totiž hlavně o BYZNYS. Hlavně co nejvíc prodat, aby se uvolnilo místo a aby mohly do „krámu“ nahrnout další várku hader! :-(

 
benyka
4236 příspěvků 29.04.14 15:20

@Valerius Tak to je průšvih. :-(
(Chěla jsem to šoupnot nahoru do vlákna, ale nějak jsem se uklikla, pardon.)

Příspěvek upraven 29.04.14 v 15:22

 
Roseline
2319 příspěvků 29.04.14 15:41

@AnaKarenina
Já mám kategorie nastavené zhruba takto: hubená - štíhlá - normální - oplácáná - tlustá. A pod štíhlou postavou si postavím netučné, pevné tělo, působící zdravě.
Kritka nesměřuje k elastickým šatům, ale k šatům tohoto střihu, tj. těsně pod zadek, těsně nad prsa (taková tuba, co nikde nemá ani centimetr navíc). Proti elastickým šatům obecně nic nemám.

 
blond Arwen
143 příspěvků 29.04.14 18:59

Viďte, taky to nechápu. Vždyť to musí být tak strašně nepohodlné! Z představy, jak se mi do jistých choulostivých partií celý den něco zařezává, mi běhá mráz po zádech. Většinu oblečení mám 36, ale punčocháče a kalhotky kupuji větší čísla. Nic mě pak neškrtí, kůže i lépe dýchá a navíc si zbytečně nevytvářím faldy viditelné i přes oblečení.

edit: reakce na zuzulique, to řazení fakt nefunguje.

Příspěvek upraven 29.04.14 v 19:00

 
Perrine
71 příspěvků 29.04.14 20:15

K prvnímu kompletu bych viděla ještě džínovou bundičku :D

 
mishuulka
10 příspěvků 29.04.14 22:11

Slečna v kočičím je teda vážně hrůza, ale všimli jste si jejího přítele (tipuji, že k sobě patří) a jeho bot? „Crocsky“ do zoo? Vážně?

 
Alterations
533 příspěvků 30.04.14 08:22

Výrobci bez upozornění připínají a přišívají kde co. Lidé se pak musí cítit přinejmenším divně. Zašité kapsy, rozparky, našité etikety na rukávech pánských sak i divně a nápadně vzadu na krku. Já se ani moc nedivím, že lidé si nejsou jisti co s tím. V horším případě to nešikovně přestřihují a věc zničí!

 
benyka
4236 příspěvků 30.04.14 10:22

Nejvíc mi vadí cedulky všité do lemování šátků a šál. Jen u těch dražších to přišívají dodatečně, že se to dá odpárat. Ti ostatní radši ušetří jednu výrobní operaci v hodnotě asi tak jednoho halíře, než by nenaštvali zákazníka. To samé je u různých cedulí všitých dovnitř oděvu, které jsou všité přímo do zaentlovaného švu a po odstřižení jejich zbytky nechutně škrábou.

 
opal_k
99 příspěvků 30.04.14 12:24

K tomu je třeba dodat, že instrukce na praní nejsou obvykle těsně u švu, ale na úplném konci škrábavé osmijazyčné cedulky. Takže stříhám (nůžtičky na nehty, pinzeta…) a doufám, že to přežije údržbu.

 
kozarohata
141 příspěvků 30.04.14 14:03

Někdy je tam celá „knížečka“ cca 4×7 cm :-O

 
benyka
4236 příspěvků 01.05.14 09:13

Ještě něco k tomu škrábání (včera jsem si to připomněla v kabince při zkoušení): Kterého kreativce napadlo přišívat na spodní prádlo zapínátka z česaného silonu? Zasloužil by pětadvacet na holou.

 
ajujuška
422 příspěvků 30.04.14 18:17

@Matmys bochánek a medzibúček áno, to pripúšťam. ale len troška.

 
kocurM
595 příspěvků 01.05.14 12:28
Ustřižené legíny do půl lýtek pod sukni?

(viz první foto). Viděla jsem to párkrát i na holkách, o kterých si myslím, že se jinak umějí oblékat, ale nechápu to. Kromě toho, že je to ještě šerednější než obyčejné legíny, mi to přijde nesmyslné (proč do půl lýtek, ukousne to nohy a stejně fouká na kotníky?). Snesu leccos ujetého, ale tohle je pro mě prostě úplně nepochopitelné… jako trend mi to přide neobyčejně hyzdivé a jako výpomoc třeba do chladna zase nepraktické. Co na tom tedy kdo vidí?

 
Vasa
170 příspěvků 01.05.14 16:43

Moje kamarádka mi tvrdila, že aby jí nebyly vidět tlustá stehna nebo zadek, když se jí sukně vyhrne. Ale podle mě je to samozřejmě blbost, protože ty bílé legíny tomu vůbec nepomůžou a vypadá to hroznš.

Příspěvek upraven 01.05.14 v 16:43

 
kocurM
595 příspěvků 04.05.14 12:24
Ne všechny ty legíny byly bílé, že jo,

Ale všechny způsobily, že jsem tomu člověku pořád zírala na nohy. Čili případné nedokonalosti by stejně neušly pozornosti. Okoukaly to tedy od nějaké známé osobnosti jako třeba Dara, která občas přijde s nějakou úchylárničkou, patří to k nějakému stylu, dávajícímu najevo úmyslnou neupravenost, je to pro lidi, co se jim šoupou stehna o sebe, nebo co? Jako chápala bych to, kdyby třeba měly ty legíny pod sukní vcelku - nic pro mě, ale dobře. Nebo naopak, kdyby měly ty legíny celé schované pod sukní jen tak ´pro všechny případy´. Ale tohleto…

 
Vasa
170 příspěvků 05.05.14 08:19

Mně to nemusíte říkat. Všechny uplé kraťasy mi přijdou odporné :-D krátké i tříčtvrteční…

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 18.05.14 21:52

@kocurM: Tak to jste mne, přiznám se, zaskočila. V létě nosím docela ráda černé, zpravidla lehce průsvitné, legíny do půl lýtek k barevně sladěným šatům nad kolena nebo delší tunice. Samozřejmě nikoli k pseudokozačkám jako na obrázku, ale zpravidla k páskovým botám na podpatku nebo k balerinkám. A to z následujících důvodů: mám docela dlouhé nohy, které ale nejsou štíhlé po celé své délce. Ujde ta část pod koleny až dolů. Stehna a hlavně kolena nevypadají esteticky (byť z části) nezakrytá. Legínami maskuji, co třeba zakrýt a odhaluji to, co je možné odhalit. Ty černé legíny mi trohu připomínají capri kalhoty, které mám moc ráda. Ale k sukni kalhoty vypadají o moc blběji, že? Navíc, v létě na ty odkryté kotníky nádherně táhne. Ale přece jenom jste mne znějistěla. Je to obecné mínění na tomto foru, že legíny do půli lýtek k barevně sladěné sukni či tunice je pekelnost?

 
Vasa
170 příspěvků 19.05.14 18:45

A co si takle koupit sukni po kolena? :-D

 
kocurM
595 příspěvků 23.05.14 15:38
No, já nevím,

Samozřejmě vždycky záleží na tom, jak to vypadá v tom kterém konkrétním případě. Jednou jsem v začátcích legínového revivalu viděla obrázek Terezy Maxové v dlouhých černých legínách a tunice a moc se mi to na ní líbilo, ba dokonce jsem na záblesk sekundy pochopila, proč se vůbec legíny kdy rozšířily. No a pak zase přišly do běžné módy a hnusí se mi stejně jako kdysi dávno. Paní na obrázku vypadá díky tomu ´vrstvení´ jako vánoční stromeček a nohy moc dlouhé nemá, jak to vypadá na vás, to musíte odhadnout sama. Ale pokud nejste něco jako Tereza Maxová, na které by se mi asi líbily legíny i přestřižené, tak vám za sebe moc šancí nedávám:-)

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 03.06.14 21:42

Já jsem měla na mysli neco zhruba takového. Tedy, té slečně moc podobná nejsem (ledaže od konce těch legín směrem dolu, možná trochu:-)). Ale chci říct, že tato kombinace se mi tak úplně nepříčí.

 
kocurM
595 příspěvků 04.06.14 20:07
Tohle celkem jde,

Asi proto, že se to blíží spíš té Tereze Maxové, než tomu, co běžně vídám. Lidem, které jsem v tom viděla já, většinou od konce legín k zemi chybělo tak 20 cm. Ale stejně, pokud to používáte na zakrytí nedostatků, tak bacha, ty legíny prostě hrozně přitaují oči, minimálně tím kontrastem s kůží.

 
karwen
72 příspěvků 01.05.14 19:12

No teda, s těmi rozparky jsem to taky nevěděla :-D Kdysi ještě na střední škole jsem nosila takové pěkné sáčko a vzadu mělo taky zašitý rozparek, přišlo mi to divné, ale nechala jsem to tak a nosila to tak dál :-D Aspoň že ted už to vím :-D

 
Doudou
1233 příspěvků 02.05.14 09:31

Fialová paní ladí i s chodníkem :-). Také jsem měla fialové období a souhlasím, že to pak už působí moc urputně přeladěně.

 
heavyBEE
13 příspěvků 02.05.14 18:10
Švy ještě jednou

Když už tu mluvíte o švech, tak bych ještě doporučil dámám (mužů asi moc nebude), aby doma zkontrolovaly nové obleky svých mužů, jelikož každý druhý si na rukávu nechává přistehnutou cedulku se značkou výrobce a mají asi pocit, že to tam tak má být…

 
Alterations
533 příspěvků 03.05.14 15:06

@heavyBEE Neměli by to náhodou odstraňovat už v obchodě? Oni si to tam nechávají našívat jen proto, aby obleky na ramínkách a „štendrech“ lépe vypadaly a propagovaly výrobce. Ale co je zákazníkovi do toho? Koupí si oblek, většinou si myslí, že si ho může hned obléci, ale nedřív musí sehnat nůžky na nehty a párat kapsy a pižlat se s rukávem. Přitom je snadné věc poškodit. Arogance výrobců a obchodníků nezná mezí. Ani nikoho neupozorní!

 
Turako
501 příspěvků 06.05.14 01:59

@Alterations Je fakt, že by se mohli optat zákazníka, zda mu to mohou odstřihnout. Stejně tak kdejaké cedulky. To mě rozčiluje, škrábou a vypreparovat je ze švů je horor.

Příspěvek upraven 06.05.14 v 01:59

 
Alterations
533 příspěvků 06.05.14 14:05

@Turako Právěže oni to dělat nechtějí! Maximálně by chudáku zákazníkovi půjčili nůžky. Proč by to dělali, ještě by mohli věc poškodit. Nemají a nechtějí žádnou odpovědnost.

 
Evinana
1 příspěvek 09.05.14 07:53

Musela jsem se zaregistrovat a neco vam sem napsat, navic to pisu za chuze na mobilu.. Fascinuje me kolik casu travite pomlouvanim ostatnich, to snad dokazi jen nevyrovnane osoby.. Jen k te slecne v leopardim, to ze to nezvladla je jasne, ale na obhajobu jejich satu, v tom obchode nakupuji velmi rada, kde ty saty koupila, tyto se mi sice nelibi, ale jinak se znacka chlubi neokoukanosti a free stylem pro mlade (takze chapu ze nekteri to nechapete) ale slecinka to pojala velmi podivne, ty saty maji vzadu hluboky vystrih a jsou do pulky stehen, bohuzel je znacka z californie a tam jsou prasteny a vsechny jejich veci maji pruramky zatracene nizko. Nechapu ale proc ma podprsenku, v dnesni dobe existuji mnoha reseni a proc ma tzv pod…? Uklidnuje me vsak, ze nam to muze byt uplne fuk, my se neztrapnujeme prece. Vrstvete s lehkosti ;P

Příspěvek upraven 09.05.14 v 07:55

 
Michal109
11 příspěvků 09.05.14 14:05
peklo...

Ada se v (nekonečně a depresivně stále aktuálních) článcích na toto téma hodně zaměřuje na ženy a jejich upravenost. V této souvislosti mě stále napadá názor mého kamaráda z Itálie, který po svých návštěvách ČR jednou prohlásil, že za nejvíce upravené české ženy, které se dají potkat v tuzemsku na ulici, považuje právě transvestity…

 
Heheluck
5 příspěvků 20.06.14 17:24
Jiná řešení

Já se přiznám, že si nedovedu představit, co přesně máte na mysli pod „mnohými řešeními“… Já bych bez podprsenky prostě nevyšla. Pravda je, že mi občas drásá srdce, když se musím vzdát tolika jinak krásných šatů jen proto, že je dnes trend každé druhé šít tak, že se pod to prakticky žádný běžně dostupný typ podprsenky neschová…
Nicméně ráda se nechám poučit, jakou univerzální náhradu byste poradila…

 
Chany
871 příspěvků 10.05.14 15:45
Hm

Paní v bílém na první fotce mě pobavila. Jako by k přepážce přiběhla zdravotní sestra, co má vedlejšák jako ministrant ( ten vyšívaný lem)a jen přes sebe narychlo hodila svetr… :-D

 
Letha
66 příspěvků 14.05.14 12:29

Při zmínce o nerozstřihnutých rozparcích jsem si vzpomněla na slečnu dnes ráno při výstupu z vlaku. Na zadní straně stehna měla na kalhotách ještě takový ten dvaceticentimetrový lepící proužek s velikostí :)

 
Tebah
4255 příspěvků 14.05.14 14:26

@Letha V tomhle případě je asi celkem jasné, že na ten pásek prostě zapomněla a přijde mi jako slušnost ji na to upozornit - je to něco, co lze okamžitě odstranit a já sama bych chtěla, aby mi to někdo řekl.

 
Alterations
533 příspěvků 19.05.14 12:54

@pozdni_ctyri­citka Mně se zdá, že to máte dobře promyšleno. Nenechte se znejistět. Žádné pravidlo, které by bylo obecně platné neexistuje!

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 00:27

Gepardí šaty jsou snad úplně nejhorší. Mám opravdu silné podezření, že jsou opravdu nařasené jen z důvodu aby byla vidět kérka. Proti kérkám nic nemám, ale zrovna tato mi přijde dost hloupá. No a viditelná podprsenka to jen završuje jediné snad plus, že to není bílá a ještě k tomu sepraná podprda :). No není nad to k bílím legínám si dát černé ponožky :)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Rychlý pruhy

Víte, co jsou to rychlý pruhy? Pruhy, které si na svá auta lepí... Celý článek

"Skvosty" v obchodech: Slunce seno je zpátky

Bez "nudného" basicu se neobejdu a obejít se nechci. Po vyzkoušení... Celý článek