Jaro v obchodech

21.04.15 | autor Ada

Když jsem nedávno šla kolem Mohita a zahlédla ve výloze zajímavou sukni, uvědomila jsem si, že jsem dlouho nenapsala nic o nabídce v řetězcích. A tak jsem jich prošla víc a mám pro vás pár tipů a ne-tipů.

Jaro, které venku sotva začalo (zato explozivně, aspoň tady na jižní Moravě, hepčííí), už v obchodech bude pomalu končit, někde se objevily cedule „mid-season sale“ a všude se dá koupit něco zlevněného, ale na to jsem se nezaměřila. Výprodeje v řetězcích nemám ráda, protože výběr zlevněného zboží vypadá bohatě, ale při pokusu o vyhrabání pokladu obvykle zjistíte, že jsou to všechno haldy stejného vytahaného šuntu.

Sukně z Mohita, o které jsem se zmiňovala, je tahle:

foto obchod Mohito, zdroj  http://s3.mohito.com/media/catalog/product/cache/800/a4e40ebdc3e371adff845072e1c73f37/L/T/LT128-00X-001.jpgfoto obchod Mohito, zdroj http://s3.mohito.com/…-00X-001.jpg

Je to něco na způsob sukně, kterou měla loni půlka blogerek ze Sheinside (s prakticky totožným potiskem), jen z lepšího materiálu a v kolovém střihu, který dělá mnohem lichotivější tvar vhodný pro více postav než klasická skládanka. Sukně je z tuhé polyesterové látky a opravdu i bez spodničky trčí tak pěkně jako na fotce.

Problematická by mohla být midi délka, která se nehodí pro menší postavy a i průměrné a vyšší by ji měly nosit s podpatky. Nebo si sukni zkraťte, materiál je pružný a lem se dá jen tak založit (a nemusí se ani začišťovat, plasty se netřepí :) ).

Sukně je součástí kolekce, v níž najdete i šaty ze stejného materiálu, z čehož mi trochu přeběhl mráz po zádech. Ta látka je na tuhou sukni skvělá, ale na těle bych ji mít nechtěla. Naštěstí jsou šaty tradičně kraťoučké a s pasem posunutým někam do podpaží, takže nehrozí, že by si je rozumná žena koupila.

V Mohitu mě také upoutala tato barevná kombinace. Něco podobně výrazného v primárních barvách jsem už dlouho neviděla a ráda se na léto inspiruju.

Tyhle syté zelené odstíny mám ráda, ale jinak je nabídka v C&A celkem katastrofální.

Vypadá to, jako by se snažili dostat na úroveň Bonprixu nebo nahradit polepšený Petrklíč: převládají trička a různé blůzy v nudném, stokrát okoukaném designu a materiálech k uzoufání.

Opět se objevivší trička z bio bavlny jsem prozkoumala zblízka. Asi před dvěma roky jsem si v C&A tři bio trička koupila na doma a po vyprání dopadla tak příšerně, že už se stejně jinam než na doma ani nehodila. Materiál letos vypadá trochu lépe (bavlna je méně tahavá a s elastanem), ale doporučuji opatrnost. Nekupovala bych jich víc najednou.

H&M vytáhli nějaký hippies/boho styl, který se v jejich podání vyznačuje velmi volnými střihy a divokými vzory.

Zaujala mě tato halenka, protože mám ráda široké rukávy, ale délka (je velmi krátká) a podivná okrová barva mě odradily.

Reserved mají bezva obří černý klobouk, jeden ze základních elegantních doplňků správné dámy. Jestli ho ještě nemáte, tak si ho kupte.

„Neoprenový“ trend, který dal vzniknout zajímavým kusům, se rozšířil všude a ne na všechno se hodí. Nepoddajné hranaté kabáty jsou spíš pro modelkovské postavy, stejně tak krátké skládané sukně, které na rozdíl od kolových vzhledem k váze materiálu divně visí.

A kdyby se vám něco v tomto stylu líbilo, tak pozor na kvalitu látky a provedení. Neopren se simuluje nejrůznějšími materiály, většinou silnými polyesterovými úplety, které jsou někdy kupodivu dost mačkavé a nedocílíte s nimi kýženého hladkého vzhledu. Oděv pak bude navzdory jakékoli snaze vypadat jako laciná náhražka.

Na těchto látkách je také vidět každá chyba v symetrii nebo šití, takže než koupíte, prohlížet, prohlížet, prohlížet…

Pro milovnice vojenského stylu: v Camaïeu byl spatřen tento kabátek.

Mangu se mi líbila tato barevná kombinace a výrazný květinový vzor:

Zaujaly mě tam také dvoje na první pohled krásné šaty, na kterých jsem však na druhý pohled našla nemilé chyby. Oboje mají mimochodem svrchní vrstvu z hedvábí. Ty první, třešňově růžové, vypadají zepředu skvěle, ale vzadu mají tak nešikovně umístěný průstřih, že prakticky vylučují nošení podprsenky.

Leda že byste si vzaly podprsenku s hodně úzkými zády, pošouply ji kousek nad správnou výšku, přilepily ji tam oboustrannou izolepou a modlily se, aby nevylezla. Který génius ten průstřih vymyslel? Nebo v Mangu šijí šaty na průměrnou slečnu, která nosí podprsenku posunutou k lopatkám?

foto obchod Mango, zdroj http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T4/fotos/S6/43085638_75_R.jpgfoto obchod Mango, zdroj http://st.mngbcn.com/…638_75_R.jpg

Ty druhé, červenooranžové, mají normálnější střih, ale génius se projevil i zde, a to použitím neviditelného zipu.

Tento zip, který je přišitý těsně u zoubků a mívá tendenci se zadrhávat, zvlášť když s ním zápolíte na zádech, se do šatů s vrstvou jemného navarhánkovaného hedvábí vůbec nehodí! Už v obchodě je látka potrhaná a sem tam zachycená do zipu, a i kdybyste sehnaly nový, nepoškozený model, při první příležitosti si ho stejně potrháte. Výrobci dnes neviditelný zip úplně do všeho a nepřemýšlejí u toho.

Zklamal mě takřka nulový výskyt palazzo kalhot, přitom jsou stále v módě a ještě nějakou dobu budou. Jedny jsem našla v Zaře, ale jednobarevné jsem nikde neviděla.

Naopak je všude stále dost kimon, což lze pochopit, protože jsou střihově nenáročná.

Kimona mám velmi ráda, ale abych si nějaké koupila, muselo by mě opravdu zaujmout. Jinak je mnohem lepší koupit si na eBay haori z druhé ruky - za dobrou cenu, hedvábné a s japonskými kimonovými rukávy, které jsou pohodlnější (protože nejde o prosté téčko jako u řetězcových „kimon“) a ještě si do nich můžete něco schovat.

Byli jste také prošmejdit obchody? Co vás kde zaujalo?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Solathis
1491 příspěvků 21.04.15 21:00

Tak tedy nevím ale s C&A musím nesouhlasit, zas je vybráno jen to nejhorší. Možná to „u vás“ neměli, ale „u nás“ měli nádherné korálově červené šaty s plisovanou sukní a výstřihem do V, v délce cca pod kolena a pak taky krásné bílé květované s širší sukní. Moc mě mrzelo, že už na mě nebyla velikost (34 nezapnu přes prsa a 42 už bylo zas velké). A i dneska bych si určitě něco vybrala, tyhle hadříky tam mají pro uspokojení náctiletých nevybouřných slečen (tedy ty z fotky). Na jaro byly v módě pastelky, evidetně ještě dojíždějí (a tu baby blue minikabelku jsem si měla koupit, možná se pro ni ještě vrátím)

Příspěvek upraven 21.04.15 v 21:02

 
jasminova
15 příspěvků 21.04.15 21:19

Máš pravdu, v C&A vytáhli námořnický styl a jeden střih šatů alá 50.léta zopakovali několikrát - v modrobílých proužcích i květovaných vzorech. Ale je to pobočka od pobočky - v Praze jsem tuhle kolekci viděla jen jednou, jinak „Petrklíčovská“ katastrofa.

 
Mattie
71 příspěvků 21.04.15 23:40

Tak v Brně jsem nic takového teda nenašla. Zoufale se snažím sehnat nějaké hezké šaty k maturitě a nedaří se :-(

 
Meow
189 příspěvků 22.04.15 15:40

@Solathis Přesně tak, nabídka v C&A je úplně v pohodě. Jsou tam pěkné věci, průměr i přezdobené peklíčko. Každý si najde to svoje :)
V Brně nad Zelňákem například visí moc hezké bílé tuniky a halenky s krajkovou aplikací, fajn nabídka kalhot…
Takže škoda toho přehánění v článku, žádná hrůza se tam nekoná ;)

 
Cinkitoo  21.04.15 21:05

Vůbec nic. Dokonce ani žádné boty :/

 
Voldemortka
361 příspěvků 21.04.15 21:37

No boty, to je katastrofa. Šla jsem se dnes podívat do Tamaris a měla chuť se rozbrečet. Kdyby mi bylo 50 a byla fanynkou Desigual (což je pro mě momentálně asi jedno z nejpeklovitějších pekel), asi bych si vybrala, ale je mi 23 miluji romantiku a eleganci a nelíbily se mi ani jedny boty. U Bati byl výběr, co se týče vzhledu, už lepší, jenže jako fyzioterapeutka se dívám i na kvalitu bot, a to je Bati velká slabina, často hledám podrážku, ta prakticky neexistuje a to, jak jsou boty ploché… ani nemluvim. Většinou nezklame ECCO, no, uvidíme… ztrácím naději

 
Solathis
1491 příspěvků 21.04.15 21:29

@jasminova Tohle byl Chodov, mám ho nejlíp po ruce, na takový Václavák ani nemá cenu chodit, je to tam hned probrané. Ale jinak se mi tam barevně líbily několikery kalhoty a jemné světříky (akorát jsem sháněla vršek k sukni a k ní se mi nehodily barevně :-D )

 
Ascari
315 příspěvků 21.04.15 21:54
Hoodies

Mě zaujalo, že všude v těchto řetězcích se na muže ODEVŠAD valí ty dementní teplákové mikiny na zip, s kapsami vepředu a kapucí. Sorry, ale naprostá většina mužů v nich vypadá jako negramotný zametač na hřbitově. Já bych si to vzal maximálně při práci na chalupě, ale tady se to nosí normálně do školy, do města atd. Naprostá hrůza. Pokud chci „látkový svetr“ trochu decentnějšího střihu bez potisku typu „Texas University“, abych šel do Blažka nebo Peak and Cloppenburg.

 
Lenicka07
74 příspěvků 22.04.15 08:12

Příspěvek mi mluví z duše. Je to otřes, když vidím tolik teplákových souprav v pochodu. Proč to, dělají? Opravdu se někomu mohou líbit tepláky, pro mě symbol vesnických balíků? Třeba je to praktické, ráno navleču tepláky, odpoledne se nemusím ani převlékat a jsem v domácím… Co bude příště? Pyžama?

 
AnaKarenina
450 příspěvků 24.04.15 19:51

@Lenicka07,

no přesně, to je na celé situaci to nejhorší. Ta postupná a naprostá degradace. Když to s ní začalo řešili jsme tady jeansy, ale to bylo ještě zlaté. Ted už vedle outdooru jedou tepláky a elastáky (pardon legíny) v podstatě k jakékoliv příležitosti. Švagrová (23 let) mi onehdy vysvětlila, že šaty si kupovat ani na promoci nebude, protože „kam by v tom pak chodila“ a " všechny holky přijdou takto, takže nevhodný to nebude". Fakt jste to trefila, za chvilku budeme asi všechny potkávat v pyžamech. To, že mezi matkami malých dětí jsem na všech akcích jediná, kdo si vezme sukni, slušnou halenku a nedejbože lodičky (pokud je k nim příležitost vhodná) snad ani nemusím dodávat. Nad pocit, že jaksi nezapadám jsem se už povznesla, ale stejně občas je mi z toho prostě tak trochu smutno.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 22.04.15 09:03

Musim říct, že bezpotiskové mikiny s kapucou mě iritují 1000× míň, než módní mikinosaka a mikinokabátky

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 21.04.15 21:54

Mohito i Reserved mám celkem ráda, ale člověk musí pátrat po „lepším“ kousku, aby si za 1099 Kč nevybral hadr na podlahu. Mohito mě poslední dobou překvapilo dobrou kvalitou právě těchto sukní a taky 7/8 kalhot, které mívají často totožný vzor. V CA zase člověk musí hledat mezi módou pro důchodce a módou pro mladší ročníky. HM má většinu levnějších kousků ve velmi zlé kvalitě. Do New Yorkeru radši nechodím. V Orsay mají docela pěkné jarní/letní kalhoty.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 21.04.15 22:10

Takže…kam se mám zařadit, když ty květované první šaty z mohita, které „by si normální žena nekoupila“, protože mají pas pod prsy…jsou mi, ehm…pořád na délku pasu dlouhé a nekoupila jsem si je proto, že by se musely rozpárat a v pase zkrátit? :D

 
Dragowlin
262 příspěvků 21.04.15 22:28

@Jiná Realita To jsme dvě. Taky jsem nad Mohitovými šaty stála a dívala se, jak sou na mně dlouhé (v pase). A tu sukni zbožňuji. Sice jen za výlohou, protože na ni nemám, ale i tak! :

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 21.04.15 23:03

@Dragowlin
já si sukni i zkoušela, je krásná, ale asi mi vůbec neslušela, jsem malá a tak divně kolem mě všude trčela…ale potisk je prostě nádherný.

 
Chardonnay
324 příspěvků 21.04.15 23:27

Díky za tyhle články.
Po přečtení článku Polyesterová epidemie kdykoliv chodím po obchodech, pořád zírám a říkám si „tohle je polyesterové peklo“. Neskončilo to.
U mě nejlepší - S. Oliver. C&A má i slušné věci, jinak naprosto souhlasím s názorem Ady, že modely jsou velmi ohrané. Snažila jsem se tam najít několik nadčasových věcí a nepodařilo se mi to. Vděčím ale C&A za džíny na moji nadměrnou výšku :-)
Orsay samý polyester. Camaieu potěšili většími velikostmi v nabídce.

 
Lenicka07
74 příspěvků 22.04.15 08:23

Je tady někdo, komu polyester jako materiál vyhovuje? Já ho teda nesnáším a když vidím, že za vytahanou polyesterovou halenku, která se krčí a páře už na ramínku, chtějí i 8 stovek, je mi fakt do breku!

 
Chardonnay
324 příspěvků 22.04.15 20:11

Taky mě to zajímá. Tuhle jsem lítala po obchodech s kamarádkou a něco se mi líbilo, než jsem zjistila, že je to polyester. Zmínila jsem to a kamarádka řekla něco ve smyslu „polyester není úplně špatný, některé věci by mi nevadily“ - ale nikdy jsem na ní tričko nebo halenku z polyesteru neviděla. Moje kolegyně občas něco polyesterového nosí, nemačkavé lehké halenky, prý jí to nevadí.
V šatníku mám 2 trička mix bavlna/polyester - z neznalosti. Jedno je příjemné, druhé bych si už nekoupila. Polyester snesu jen u sportovních věcí, kde funguje dobře. U halenek a triček ne.

 
kolúch
445 příspěvků 22.04.15 05:58

Ten „neviditeľný“ zips na chrbte nezapinaju vo filmoch muži ženám z roztopase alebo kvôli dialógu, rvat to tam vykrutenou rukou sama je hlúposť. Je jednoducho jemný a potrebuje holt asistenta. Samozrejme ze potom je v obchode halda zničených šiat…

 
Lenicka07
74 příspěvků 22.04.15 08:20

Máte pravdu, tyto šaty jsou opravdu leda tak do filmu. Ale když se zamyslíte nad celou situací, je to donebevolající plýtvání. Výrobce objedná šaty s důrazem na cenu, takže dostane za málo peněz málo čínské tovární muziky. Pak to chce draze prodat, pár kousků udá, ale poničený zbytek zůstane ležet ladem, takže pokud to žádný nešťastník nekoupí ve výprodeji, půjde na spálení, lepší řetězec to aspoň podaruje na charitu. Teď si vemte, že trpí příroda, trpí mizerně placené šičky, trpí zákazník. K čemu nám jsou haldy mizerně šitých a nekvalitních hader, které vydrží v původním stavu do prvního vyprání?

 
kolúch
445 příspěvků 22.04.15 08:36

Tak dopadol by tak i zips na šatách od Chanela, to bolo vyslovene k zaobchádzaniu s ním. Neznesie to čo zips na vetrovke :D A k tej globálnej otázke… Na svete je veľa ľudí, ktorým treba dať prácu, ak by Čína vyrábala kvalitu, ktorá vydrží desaťročia a sú toho schopní, v Číne sa šijú i kvalitné veci, pracujú aj pre zavedené značky, tak ak by produkovali dlhotrvajúcu kvalitu, komu by to po čase predávali?! Takto idú cestou podliezania cien, vyvezú de facto odpad s ktorého likvidáciou sa trápi odberateľ. Vytrestáme sa dvojnásobne…

 
kolúch
445 příspěvků 22.04.15 08:42

Ešte dodám, že z toho istého dôvodu nie som až taký fanúšik secondhandov. V každom meste ich je niekoľko, šatstvo, ktoré v mnohých prípadoch vydrží pár mesiacov a je potrebné ho likvidovať. Nadšene sme sa stali popolnicou západnej Európy. A nie len my, Afrika dostáva ešte väčší odpad, obchod s obnoseným šatstvom, maskovaný vývoz odpadu, je tiež len biznis.

 
marmota-b
529 příspěvků 14.05.15 17:36

Ono se to strašně rychle zhoršilo, což zjevně je následek toho, že se zhoršila kvalita výroby - takže ještě před nedávnem se v sekáčích daly najít dost slušné kousky, dneska je to spíš děs a bída. Ale teda taky mám pocit, že nějak pomizely ty slušnější sekáče… asi že se jim začaly hůř shánět slušné kousky za slušné ceny. :(

Příspěvek upraven 14.05.15 v 17:36

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 22.04.15 09:00

Teda vyjma té první sukně je to dost tragédie.

 
roxitriesky
11 příspěvků 22.04.15 09:04

@Dragowlin Ja som si sukňu vyskúšala a i kúpila, neodolala som i keď som menšej postavy, ale podpatky to spravia ;) Už len teraz dokúpiť pár topov k tomu…

 
Potrefenáhusa
10057 příspěvků 22.04.15 09:20

Koukala jsem včera na ten army kabátek v Camaieu - je to taková umělohmotná polyesterová mikina, ten materiál mi přišel opravdu hrozný.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.04.15 22:37

Že jo? Také jsem ho tam viděla. Padl mi do oka ihned, protože takový měl můj oblíbený zpěvák a hrozně se mi na něm líbil. Tak jsem si řekla, že třeba… Ale přišla jsem blíž a všechna radost mě přešla. Příšerný hadr. Ani jsem ho nezkoušela :/

 
Jillian
30 příspěvků 22.04.15 09:55

Co mě poslední dobou v obchodech drtí, je trend sak z teplákové látky. Vídám ho už asi dva roky a je to otřes. Nevím, kolikrát jsem už v obchodě viděla hezké barevné sáčko, které na dálku vypadalo docela zajímavě, jen abych k němu přišla, ohmatala a zjistila, že je to měkká tahanina ušitá z látky na mikiny.

Tento trend vůbec nechápu - kdo to nosí? Saka se šijí z pevnějších materiálů, aby držela tvar. Chudáka mikinosako si člověk na sebe vezme jednou a má z toho neforemný hadr. Jaký má smysl kupovat si sako z látky na tepláky, když se materiál zhroutí a člověk pak stejně vypadá, že má na sobě mikinu (nebo zmuchlané sako)?

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.04.15 22:43

Pokud je dobře ušité a z kvalitní, pevné látky, aby se s ním nestalo to, co popisujete, pak si zájemců najde jistě hodně. Protože k džínsům a vycházkovým placatým botám, které zrovna nekřičí elegancí, se většinou hodí mnohem víc, než klasické sako. Pokud plní funkci lepší mikiny, nemám proti němu ani slovíčko. Ale kdyby se v tom někdo vydal na ples nebo na svatbu, to by byl jiný případ…

 
Robena
1257 příspěvků 23.04.15 09:56

Moje stiha, mlada a hezka kadernice takove sako z mikinoviny nosila v zime pri praci. Pohybovat se v nem mohla naprosto volne a vypadalo dobre, tehdy jsem ta saka vzala na milost (i kdyz s nimi nepocitam pro sebe).

 
Potrefenáhusa
10057 příspěvků 22.04.15 10:06

@Jillian Já mám zrovna vyhlídnuté sako v Orsay z tlusté teplákoviny a sedělo mi o hodně líp než klasické. Materiál mi nepřišel nijak vytahovací, taky mi to sako přišlo o dost vhodnější materiálem k džínám (ke kterým se ho hlavně chystám nosit) a kromě toho se mi zdálo, že se na něj o dost míň chytají chlupy, to druhé klasické bylo už v obchodě polepené bílými chlupy. Takže to vypadá, že se saka z teplákoviny šijí minimálně pro mě.

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 22.04.15 10:10

@Jillian Já jedno takové mám z Reserved, materiál je teplejší, silnější, je to něco mezi sakem/bundičkou podobné tomu na obrázku. Do „casual“ stylu se to výborně hodí, klidně i s teniskami právě na tohle jarní období.

 
Veronika Barchen  22.04.15 10:13
Lodičky

Já jsem koncem března začala hledat nové, jednobarevné (včetně podpatku) a kvalitní lodičky. Tamaris ani Gabor nic elegantního neměli a taky mám moc ráda Geox, tak jsem tam zavítala. No a kromě jedovatě růžových (ta barva ale celkem ušla) ale tvar se mi nelíbil, tam neměli vůbec žádné. Tak jsem se zeptala, kdy dorazí kolekce lodiček a paní prodejní poradkyně mi s údivem odpověděla, že lodičky už nebudou, už dorazí jenom letní kolekce sandálek a mokasín. Asi jsem zaspala dobu nebo co. Nakonec jsem si začátkem dubna koupila v Německu na služebce právě v Geox lodičky v tělové barvě. A bohužel v Německu v Geox mají teď úplně jiné kolekce, spousta lodiček, žádné zimní boty ale taky zatím žádné letní kolekce.
Někdo bude možná oponovat, že v Zaře, Nextu, Mohitu nebo Mangu mají spoustu lodiček, podle mě jsou ale nekvalitní, nepohodlné a hlavně nenositelné na celý den.

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 22.04.15 14:17

Presne toto som včera a predvčerom riešila.. že všade sú samé sandále a otvorené topánky, ale veď je len apríl a ja potrebujem uzavreté lodičky.. teda mám ich doma kopu, ale neviem ich nosiť, potrebujem na nižšom podpätku, lebo mám zapálenú šľachu a neprepnem špičku chodidla do príliš vysokých lodičiek. no ak som aj našla s nižším podpätkom, tak to bol taký ten hnusný hnedý, akože drevený.. alebo potom v reťazcoch, ale tam nemávajú skoro žiadne kožené a sú hrozne tuhé a neexistuje veľkosť ktorá by mi bola dobrá - 38 nenarvem na nohu a v 39 mám ešte medzeru a padá mi z nohy. v normálnej obuvi mám veľkosť 38, ktorá je ale takmer vždy vypredaná ak ide o pekné topánky. proste zohnať topánky je ťažšie než kedysi, aj keď ponuka je omnoho väčšia :/

 
Mattie
71 příspěvků 23.04.15 14:58

Hezkých jednoduchých lodiček jsem viděla spoustu v CCC, se značkou Lasocki jsem co do pohodlí hodně spokojená a můžu jen doporučit :-)

 
AuroraBorealis
948 příspěvků 24.04.15 13:07

No bola som aj tam a tie Lasocki mali buď príliš vysoký podpätok pre moju zapálenú achilovku - nepostavím sa na prsty proste (vysokých pekných lodičiek aj tak mám viacero, len ich teraz nemôžem nosiť..) a tie nižšie mali všetky taký ten škaredý „drevený“ podpätok. Úplne nízke topánky tiež nemôžem, v tých ma bolí šľacha aj celý členok, lebo je viac váha na päte.

 
BettyBarclay
3 příspěvky 25.04.15 21:20

K těm lodičkám - sháněla jsem už na podzim, ideálně černé, lesklé, kožené a na max. 6cm podpadku. V běžných obchodech typu Baťa, CCC, KCS, Deichman, Humanic aspol. něco takového nebylo možné sehnat. Buď to bylo vysoké, nebo nepohodlné, nebo z umělé hmoty… Nakonec jsem v jedné prodejně bot objevila značku DESKA. Zní to vtipně, ale je to česká firma, sídlí v Jesenici u Prahy a po Praze mají pár prodejen. Naštěstí mají i e-shop (jsem z jižní Moravy) a na něm jsem objevila dokonalé kožené černé lakované lodičky. Napsala jsem jim dotaz, protože nebylo moje číslo (41). Odpověděl mi přímo nějaký jejich manažer a zařídil, že mi moji velikost převezli z Kladna na Vinohrady a odtamtud mi je poslali poštou na dobírku. Jsou boží!!! Takže mrkněte na http://www.deskashop.cz/

 
Veronika Barchen  27.04.15 09:55
Lodičky

Díky za tip, ale já jsem si zatím nikdy boty přes internet nekoupila. Vlastně ani oblečení, kromě pár sukní z aukčního portálu za stovku. A děsím se doby, jestli náhodou někdy všechny kamenné prodejny zmizí. Já to prostě musím vidět na vlastní oči, vyzkoušet na vlastní nohy a „osahat“ rukama :-)

 
panthalion
14 příspěvků 22.04.15 10:39

K těm trikám z C&A, kupovala jsme si tam jedno čarné s bílými proužky, pod plášť do laboratoře a příjemně mě překvapilo, po vyprání drží tvar. jinak mám problém sehnat kalhoty, přijde mi, že většina konfekce se prostě šije na prkna bez zadku a s dírou mezi stehny, už jsem z toho začínala mít komplexy, než jsem vytáhla 3/4 co jsem si kdysi ustřihla s džín, ty kalhoty jsem nosila ve 14 a pořád se do nich vejdu! a to s 72 kg nejsem žádné tintítko. naprosto netuším kde hledat kalhoty které jsou pohodlné přes stehna a přitom neudělají ze zadku jak říká moje mamka vyklepanou zorku…
jinak zavítala jsem do Takka (v Mar. Lázních v podstatě jiný obchod není) a mají tam nádherné bílé šaty se vzory květů a kolibříků, jsou obtažené ale z dostatečně pevného materiálu, po pravdě dost mile mě to překvapilo :D

Příspěvek upraven 22.04.15 v 10:43

 
marmota-b
529 příspěvků 14.05.15 17:45

Na prkna se šije, aby se ušetřilo. :/ Tady je (anglicky) částečně vysvětlené, jak to funguje - teda vzhledem k jedné konkrétní vadě na kráse, ale princip platí obecně, čím jednolitější střih, tím víc se toho z látky vyždímá:
 http://www.fashion-incubator.com/…mel_toe_pt2/

 
DanaP
89 příspěvků 22.04.15 10:58

Jak tak na to koukám, tak už ani šmejdit nemusím, nabídka je fakt bídná… Naštěstí mám nahrabáno z předchozích let - něco šikovná švadlena, něco sekáč.

 
Mauvy
241 příspěvků 22.04.15 11:52

Nemám zrovna pocit, že bych musela kupovat nějaké oblečení ani mě nebaví jen tak bezcílně chodit po obchodech; letos se mi spíš hodí nějaká kosmetika za tu, která brzy dojde. Ani boty nepotřebuju, mám ještě z minulých let a nejsem sběratelka.
Nezdá se mi, že každá žena by musela mít široký klobouk, třeba já se svou subtilní menší postavou bych se v takovém jednoznačně utopila. Navíc si myslím, že by mi klobouky obecně ani neslušely, jsem spíš čepicová a čepice prý mi dokonce sluší (a že se jich v zimě nanosím).

 
Brunhilde  22.04.15 13:13

Osobně si vždycky vyberu v HM, teď tam třeba mají lněné košile a trika ve více barvách. Naposledy jsem si tam koupila ty šaty, co jsou zpodobněné na druhém obrázku v HM tématu.
V Promodu už snad jen bižuterii a doplňky, nějak se mi zdá, že přešli na 2D konfekci a to není nic pro mne.
Velice mi chybí Jackpot, tam jsem řádila každou sezonu, ačkoli se Tatuum snaží, taková bomba to není. Kupuji si tam šaty.
Ze Zary mám pletené šaty, nosí se to senzačně, ale tak nějak cítím, že do zdejšího vkusu bych s nimi úplně nezapadla. V Zaře bych si toho vybrala hodně, ale většinou mne odradí použitý materiál nebo odbyté zpracování. Už se mi stalo, že jsem vyzkoušela několik kusů téže velikosti a každý ten kus měl nějaký kaz, pokaždé jiný.
Pro lněné věci, které mám ve velké oblibě, chodím do Marks and Spencer, jinak bych si tam nic nekoupila. Teď tam měli ve slevě moc pěkné merino svetry, ale ten střih byl tak šílený, že jsem to tam raději nechala.
Pro trička chodím do St. Oliver, jsou z docela slušného materiálu a taky mají velice pěkné potisky.
Co se polyesteru týče, není polyester jako polyester. U některých tkanin byste to na první pohled ani omak nepoznaly, problém spíš vidím v tom, že lowendové řetězce zásadně používají ty, u nichž to jde poznat i skrze výlohu.

Tepláky se teď hodně nosí, když vidíte v Práglu zájezdy omladiny, mají je na sobě všichni. Tepláky jsou prostě nové džíny, i já mám jedny a nemůžu si je vynachválit. Šmahem bych je nezatracovala, dají se moc pěkně nakombinovat, ale na pracovní pohovor bych si je asi nebrala, pokud tedy nežádáte o místo v reklamce třeba.

Příspěvek upraven 22.04.15 v 13:17

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 22.04.15 13:14

@Brunhilde Co je to „2D konfekce“? Díky

 
Brunhilde  22.04.15 13:20

@ještěřička
Termín „2D“ v souvislosti s oděvy použila už před pár lety jistá návrhářka, na jejíž jméno si už nepamatuji, ona tím definovala éru návrhářství, která se soustředí zejména na to, aby oděv dobře vypadal ve 2D zobrazení - typicky v tabletu a smartfounu. Protože pak se to dobře prodává, tedy v ešopech.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 22.04.15 13:22

Já bych řekla konfekce pro lidi, kteří nemají třetí rozměr, tedy lidi ploché :D

 
Sirion
3 příspěvky 22.04.15 13:19

V reserved jsem si minuly tyden zkousela saty s kolovou sukni se sklady a strasne se mi libily, tak moc, ze uz jsem si je chtela svleknout a jit k pokladne, nez jsem si vsimla, ze mi ty sklady prijdou nejake divne. Taky ze ano, bylo to cele nejak divne prisite a vubec to nepasovalo a pri pokusu uhladit to a slozit do pozadovaneho tvaru se to zacalo kroutit… No ani s 30% slevou to nestalo za to. Tezke zklamani.

A jak rikala Ada s japonskymi haori, kez by je lidi zacali vic nosit a ja si nepripadala jako exot pokazde, kdyz v tom vylezu T__T

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 22.04.15 13:30

Přidávám se k lidem, kteří mají pocit, že oblečení v obchodech není pro lidi s pozadím (a případně nijak závratně širokými stehny).

z cjmdns to asi nevyplývá, protože se fotím zepředu, ale zejména poté, co navíc cvičím, se z boku v jistých partiích celkem podobám kim kardashian. přes zadek se nenarvu skoro do ničeho, pokud to není krutě elastické nebo nějak „sámkované“. do kalhot, sukní, šatů. abych to „přetáhla“, musela bych si brát aspoň o číslo větší a pak zabírat všude, v pase, dole…jen aby mi to padlo přes zadek.

celkem mě to štve, protože nějak tlustá si fakt nepřijdu.

pokud máte někdo podobný problém, tak mi často sedí kalhoty z mohita (a myslím, že nejsou ani kvalitově špatné, bývají jako jediné z jejich produkce i z něčeho příjemnějšího, než je nedotknutelný polyester, navíc tam mají věčně nějaké slevy, takže se dají koupit výhodně).

 
Morže
1091 příspěvků 22.04.15 13:32

U té sukně z Mohita jsem taky vzdychala nad krásnou kolovou sukní, ale uvědomila jsem si, že ta barva není to, co by zapadalo do mého šatníku a je to velice snadno zapamatovatelný kus, takže když ji na někom uvidím, hned si řeknu, že ji koupila v Mohitu. Navíc ten materiál je taky důvod, proč jsem tomu řekla ne.

 
zuzulique
290 příspěvků 22.04.15 13:50

Toho Mohita je naozaj škoda, lebo tam majú veľa zaujímavých kúskov oblečenia, no väčšinou ma odradí materiál. Pri sukni to tak nevadí ako u šiat, zhodou okolností odtiaľ jedny na leto mám, ale tie majú výborné zloženie s vysokým podielom bavlny a veľmi rada ich nosím, takže výnimka potvrdzuje pravidlo, no treba ozaj hľadať s lupou…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 22.04.15 15:15

Přesně ten pocit „to je škoda“ z mohita mám pořád.

mají velice moderní střihy, zajímavé potisky, celkově zajímavé kusy, ale většinou se na ně nedá sáhnout :( dokonce i některé kabelky jsou z opravdu hrozně divného a na ruce nepříjemného materiálu. a nejdivnější na tom je, že místo aby měli třeba viskózové/bavlněné halenky a topy, tak ty jsou prakticky všechny 100% hnuspolyester (krom basic triček), zatímco kalhoty jsou právě často hodně „přírodní“.

 
ajatar
557 příspěvků 22.04.15 14:49

.

Příspěvek upraven 04.12.15 v 07:07

 
Sirion
3 příspěvky 22.04.15 15:34

Tak to hned zjistíme, páč jdu přes město a hodlám ho prubnout. Výsledek fotit nebudu, ale o pocit se podělím. A ne, nejsem ani modelka ani nemám brýle velikosti desertniho talíře :-D

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.04.15 22:51

No, když mohou jisté mužské korejské celebrity, proč byste nemohla vy, že? XD

 
lindiste
347 příspěvků 23.04.15 09:33

Myslíte? ;)

 
DanaP
89 příspěvků 23.04.15 09:35

Prostě Audrey Hepburn

 
marmota-b
529 příspěvků 14.05.15 17:50

Já mám podobný velký modrobíle prouhatý (viz moje outfity), mám 164 centimetrů, ještě mi nikdo neřekl, že bych v něm vypadala směšně. Štíhlá jsem pravda docela dost, ale slovansky. :D

 
Aranel
895 příspěvků 22.04.15 22:07

@Brunhilde z Promodu mám stejnej pocit. Šlo to strašlivě dolů. Takže nejvíc teď nakoupím v Mango a Pietro Filipi outletu, sem tam něco v Clockhouse. HMko mě nějak nikdy nechytlo a v M&S mi je kromě prádla všechno velké.

 
kozarohata
141 příspěvků 23.04.15 07:31

Nevím. nic mě nezaujalo.

Příspěvek upraven 23.04.15 v 07:35

 
kozarohata
141 příspěvků 23.04.15 07:34

@Mauvy jako bys to řekla i za mě 8-)díky ;-)

 
Karin
3401 příspěvků 23.04.15 08:54

Do obchodů jsem se dostala teprve včera a jen na chvilku, takže jsem „ulovila“ akorát jedno proužkované triko v H&M, které bylo z překvapivě slušného materiálu.
Naštěstí nic moc nepotřebuju (v čemž mě aktuální nabídka jen utvrzuje :D)

A minimální výskyt kalhot palazzo mě taky zaráží! Měla jsem v úmyslu je taky zkusit, těšila jsem se na ně, ale ony nikde nejsou… :-( A v e-shopech je mají jen z „teplákoviny“ nebo z tenounké průsvitné viskózy…
Takže kdybyste měla některá tip na výskyt pěkných kalhot tohoto střihu, tak sem s ním a předem vřelý dík ♥

Příspěvek upraven 23.04.15 v 08:57

 
Mauvy
241 příspěvků 23.04.15 10:49

@Aranel
Ano, v M&S mám podobný dojem. Třeba kalhoty šijí na můj vkus i postavu většinou moc široké (i když např. skinny nenosím, nejraději mám cigaretové nohavice), v pase plandají, a když už coby nové třeba nejprve na bocích jakžtakž drží, po několika nošeních se roztáhnou do šířky a plandají, pasová nebo těsně podpasová linie tak spadne na boky a ke kalhotám abych nosila jen vyšší boty, abych je necourala po zemi. Speciální kapitolou je pro mou výšku délka, to je skoro vždy nutné zkracovat, což naštěstí jakožto příslušnice střední generace zvládám doma. Sukně mé figuře střihově naprosto neodpovídají, halenky jsou pochopitelně dlouhé včetně rukávů a široké (nejen) v ramenou… takže opravdu občas jen nějaké spodní prádlo, to už mají i menší. Zjistila jsem, že pro mě jakožto majitelku užších ramen i hrudníku je ideální dívčí velikost 147–152 v Lidlu – a opravdu vzácně si tam něco koupím, když to nevypadá vyloženě dětsky, není to zrovna krátké a nemá to žádné obrázky, třeba jednoduché tričko či bavlněný svetřík.

Příspěvek upraven 23.04.15 v 10:49

 
MorusRubra
456 příspěvků 23.04.15 11:43

@Mauvy Vážně máte v M&S problém s délkou? Standardně mají tři délky a už jsem v Brně (v Kampusu) viděla u jedněch kalhot i extra short.

 
hranostaj13
57 příspěvků 30.04.15 07:00

@MorusRubra No záleží obchod od obchodu. Marks and Spencer v Českých Budějovicích je docela katastrofa, co se týče oblečení. Přijde mi, že tam vybírají co nejvíc „babských“ střihů a nejmenší velikost je asi 40. Sháněla jsem tam kalhoty, které by byly ve zkrácené délce a dokonce jedny měli, ale ve velikosti 12 (40) a já mám 6-8 (34-36). Takže jsem odešla s nepořízenou. Jediné, co se tam dá ještě docela dobře sehnat, je spodní prádlo. Mají i malé obvody podprsenek.

 
lacri
12 příspěvků 23.04.15 11:49

@AuroraBorealis To máš ještě dobré, já potřebuju pokaždé 2 velikosti bot, mám každou nohu jinak velkou. Jednou velikostí s použití vložky se to řešit nedá, opravdu musím mít dvě velikosti. Takže já sháním lodičky na celodenní nošení (můžou být i na klínku) nejenom podle pohodlnosti, ale především podle ceny. Mám vyhlídnuté jedny za 1300 Kč, byly mi i pohodlné, hezký tvar, a v obchodě jsou už delší dobu a nějak nejdou na odbyt. Takže hodně doufám v nějakou slevu :-D 1300 Kč sice není zas TAK strašná cena, ale já bych za ně dala 2600 Kč a to už je šílenost.

 
toffee13
108 příspěvků 26.04.15 09:41

To by chtěla sehnat nějakou parťačku s opačnými velikostmi :)

 
Oves
1 příspěvek 27.04.15 22:37

Jaká(é) velikost a kterou nohu máš větší. Mám stejný problém, co takhle boty využít pro dvě?

 
lacri
12 příspěvků 29.04.15 22:03

Pravá 38 (většinou), levá 39. Mám ještě ortopedický problém, takže ne každá bota vyhovuje, např. boty na klínku nedrží, pokud není pásek přes nárt, nemohu vysoké podpatky, některé boty dřou… ale na druhou stranu po letitých zkušenostech už podle tvaru boty poznám, zda mi bude, nebo nebude sedět ;-)

 
Mauvy
241 příspěvků 23.04.15 15:16

@MorusRubra
Víte, ono je to těžké. Z Brna třeba zrovna nejsem a mám to tam hooodně daleko, ale stejně když už někde vzácně narazím na kalhoty vel. 6, pokaždé jsou v prodloužené délce, nikdy regular, natožpak short, nebo dokonce extra short (short mi stačí). Vel. 8 je mi obvykle velká, a jak už jsem psala, vadí mi obecně ty jejich široké nohavice, opravdu nejsem tlustá.

Příspěvek upraven 23.04.15 v 15:16

 
Oveeec
1368 příspěvků 23.04.15 21:14

Co to proboha má ta modelka v růžových šatech na hlavě?! Jako mně vlasy plihnou bohužel taky, občas mi vyleze i to ucho, ale taky nikde nevisím na plakátech :)

 
Benetton
161 příspěvků 24.04.15 09:05

Já byla včera kouknout na ten klobouk v Reserved a bohužel i S mi je velké, přemýšlím, že si do obvodu zevnitř všiji gumku. Taky se mi bohužel zdá, že ta široká krempa hodně padá pouze v přední části, budu ho muset asi ještě nějak pootočit či co.

Příspěvek upraven 24.04.15 v 09:05

 
Téňa
15 příspěvků 24.04.15 12:46

Ado, díky za průzkum v obchodech. Ušetřilas mi cestu do Brna za nákupy. Opět odložím akci na příští rok. A budu doufat…

 
Michvolka
17 příspěvků 25.04.15 14:10

Ta první sukně je božská, trávím poslední hodinu na google a hledám podobnou ale prostě ve velikosti 24 se nedělají. Nedokážu najít ani podobnou látku, že bych si sukni ušila sama. Kdybyste měli tip, budu ráda.

 
Fifidlo
3 příspěvky 25.04.15 15:51
haori eBay

Ahoj, jen bych se ráda zeptala těch, které již haori na eBay nakupovali, jestli by mi nedoporučili nějakého prodejce, přece jen je to eBay :)) A nerada bych pak v balíčku našla děs a hrůzu :))

Děkuju :))

 
eleonen
10 příspěvků 01.05.15 22:01

@Fifidlo pokud máš na mysli pravé haori, tak se o tom zminuji a pár příspěvků níže.

 
AimiHina
5 příspěvků 25.04.15 23:00

Já teda nevím, obchody jsem procházela a když už mě něco zaujalo, tak ta cena byla velmi vysoko přes rozpočet. Prostě jsem student a nemám bohaté rodiče, abych dávala za kalhoty 2999 korun a podobné cifry. Kde mají kvalitní věci za normální cenu, kde se neplatí jen za značku? :(

 
toffee13
108 příspěvků 26.04.15 09:33

Přesně. Sukně krásná, ale abych si kupovala sukni za 1600, musela ji zkracovat (i když tedy mně mididélka nevadí - spíš naopak) a navíc nosila zcela zjevně to, co se inzerovalo zde (výrazné věci kupuju téměř výhradní v sekáčích, aby nebyl tak jasně identifikovatelný zdroj), je trochu přes můj rozpočet.

 
doutdes
1 příspěvek 26.04.15 02:28
proč tento web skomírá?

Už dlouho je mi smutno po starém, svižném, vtipném, zkrátka úžasném Módním pekle.

 
toffee13
108 příspěvků 26.04.15 09:30

Zakazuji kupovat onen klobouk! Moje sestra našla přesně takový v L. A. a dala mi ho k používání, tak chci být originální! :)
(Mimochodem - otázka na ty z Vás, které nějaký takový klobouk máte: Jak ho nosit, aby neuletěl? Existují prý jakési jehlice do klobouku, ale já mám poměrně krátké vlasy, tak nevím, jak by držely.)

Jinak tedy nemám pocit, že by tzv. „kimona“ měla s kimony cokoli společného.

 
eleonen
10 příspěvků 26.04.15 15:09

Označení kimono je bohužel špatně. To co se vyrojilo za trend napodobuje japonské haori, je to takový kabátek ke kimonu a nejenom k němu. Já mám krásné haori přímo z Japonska a s poštou mě vyšlo na necelé dvě stovky, je hedvábné a o preciznosti zpracování se ani nemusím zmiňovat.

 
mabre
1 příspěvek 28.04.15 11:19

Prosím, podelte sa, ako a kde objednať hodvábne haori z Japonska za dve stovky :-)

 
eleonen
10 příspěvků 01.05.15 21:55

@mabre Možná to nebude tak jednoduché jak to vyznělo nebot harori jsem vyhrála v aukci, proto cena nebyla vysoká, za druhé je nošené, ale jde to většinou poznat jen na podšívce. Je to přímo japonský prodejce, mají antik na kimona a haori. Takže můžou být i několik desítek let stará, ale peciznost s jakou jsou ušité jim prodlužuje životnost. Nabídka je opravdu velká, takže člověk si vybere to své i v celku slušném stavu. Navíc mají vše krásně nafocené a popsané. Mám i pravé kimono a také úžasné.

Za sebe můžu doporučit tyto prodejce
kimonopetitjapon
kissako-store

 
toffee13
108 příspěvků 02.05.15 21:15

Moc děkuji za objasnění!

 
lindiste
347 příspěvků 27.04.15 09:10

Já jsem si na klobouk po stranách našila šňůrky v barvě vlasů, které si za hlavou svážu. Nebo kloboukovou gumu, podle toho, co vám více vyhovuje. Nenašívám to přímo na klobouk, ale na tu potní pásku, která je uvnitř. Také se občas jako opatření proti větru doporučuje ten potní pásek po obvodu prošít a trochu stáhnout gumou a tím to na hlavě trochu utěsnit (na povrchu se to nepozná), ale to se mi neosvědčilo, trochu větší vítr si s tím poradil :)

 
toffee13
108 příspěvků 02.05.15 21:17

Moc děkuji, ale zdá se, že je to vyšší dívčí - i když ta všitá guma se mi zdá jako výborný nápad. Možná, až mě chytne nějaká tvůrčí melancholie.

 
Carla Bruni
21 příspěvků 26.04.15 14:00

Ano ano, takže opět vyrážím do sekáčů a na trendy kašlu:-)Šaty s pasem někde v podpaží jsou mojí noční můrou, pro holku, která má sice vel M, ale širší ramena a mohutnější ruce, jsou takové šaty k nenošení, vypadáte jako matrona i když jste jinak poměrně štíhlá. Ten černý klobouk je fajn - je, byl a bude in v každé době. a z hippie rukávů a nohavic se mi dělá tak nějak šoufl, neoblékla bych ani na maškarní:-)

 
Verhro
630 příspěvků 26.04.15 15:54

@BettyBarclay Deska je slovinská značka.

 
Lorna
89 příspěvků 27.04.15 10:30

Takže díky článku už ani nemusím chodit do obchodů, protože taková hadrárna mi úplně stačí z fotografií, na vlastní oči to vidět nemusím, i když i tomu se člověk těžko vyhne, když tím budou zaplavené české ulice. Škoda peněz :-(.

 
Betynka02
379 příspěvků 27.04.15 12:07

@Lorna
Naprosto souhlasím! :-(
A je mi to líto.
Dřív bylo v obchodech krásného oblečení a neměla jsem na to peníze, dnes to mám naopak. :-(

 
andelidlo
137 příspěvků 27.04.15 10:59

Ten velký klobouk jsem viděla také v H&M a myslím, že vypadá lépe. Mají jej ve dvou barvách.

 
hanka.huskova
122 příspěvků 29.04.15 09:31

Asi před třemi týdny jsem si udělala jarní pochůzku po krámech a při té příležitosti jsem si zahrála hru „najdi záševek“. Čekala jsem, že to nebude žádná sláva, ale že se 95% oblečení obejde bez záševků jsem nečekala.

 
lacri
12 příspěvků 29.04.15 22:02

Pardon, chyba

Příspěvek upraven 29.04.15 v 22:03

 
Zimonka
2 příspěvky 30.04.15 19:03

Já ty šaty z Mohita mám a pas mám tam, kde má být - v pase. To, že to nesedí jednomu ještě neznamená, že to nebude sedět nikomu ;)

 
Alizon
1233 příspěvků 05.05.15 14:36

Take se hlasim do klubu „nerozumnych zen“ :)

 
eleonen
10 příspěvků 01.05.15 21:49

Obchody jsem ještě pořádně neprocházela, ale podle fotek mě nic moc nezaujalo.

Příspěvek upraven 01.05.15 v 21:57

 
flyby
2 příspěvky 02.05.15 13:55
Trochu nesouhlas

Za prvé bych docela nesouhlasila s kritikou C&A, teď jsem si tam nadšeně koupila troje šaty, za jarní bych mohla označit asi jenom jedny z nich - to jsou ony http://www.c-and-a.com/…50814-1.html
Všechny jsou ale pěkné, příjemné (jsem teď těhotná, takže různý chemlon, dederon a krepsilon je mi obzvlášť odporný) a docela odvádějící pozornost od případně problematických partií (např. břicha, že :)).
Taky jsem tam pořídila báječné těhotenské kalhoty, což teda byla v jiných obchodech totální utopie (měli pouze džíny nebo tepláky)
http://www.c-and-a.com/…45003-1.html
Taky mě (trochu překvapivě) potěšilo takko, koupila jsem si tam moc příjemnou halenko-košili a taky solidní příjemné triko a dlouhý nátělník.
Pak jsem obešla ještě další obchody, ale jinde jsem už jsem takový skvělý nákup jako v C&A neudělala.

Za druhé mě překvapuje, že Ada i některé další přispěvatelky myslí, že u sukně je materiál míň důležitý… Asi dost záleží, co člověk dělá, ale pokud (jako já) má sedavé zaměstnání, tak je to o „prdel“. Už od mnoha sukní mě odpudila silonová podšívka.

Ještě poznámka, při svých nákupech jsem se dost pobavila v bershce, na modelce se mi moc líbil tenhle top http://www.bershka.com/…5713501.html …až když jsem si ho zkusila, pochopila jsem, proč se modelka na fotce tak hrbí…všechny topy tam mají tak totálně krátké, že jsem se musela svému odrazu v zrcadle srdečně zasmát… Asi hold pro mladší generaci, no :)

 
Alizon
1233 příspěvků 05.05.15 14:35

Tak jsem zena nerozumna:) - protoze saty z Mohita doma mam. A kupodivu mi sedi, pas je v pase a sukne mi konci tesne nad koleny. A to mam vysku prumernou.
Nevim jestli to Ada odhadla od pohledu nebo jestli si ty saty zkousela. Ale i pokud ji nesedely - tak kazda mame jinou postavu.
Naopak adorovana sukne vypadala hezky na vesaku, ale na postave (pokud nejste extra vysoke) uz tak hezky nevypada.

 
MorusRubra
456 příspěvků 13.05.15 14:50

@hranostaj13 Jé, to je smažená mrtvola, ne?

Edit: Tenhle příspěvek patří pod béžový kurví kroj z nějaké shopu, co se ho tu snaží propagovat. Je tu nějaké porouchané řazení.

Příspěvek upraven 13.05.15 v 14:52

 
Mauvy
241 příspěvků 15.05.15 14:38

@hranostaj13
To je pravda, v poslední době jsem prošla několik jejich pražských obchodů, ale minimální velikost byla snad 10, a to ještě jen u málo produktů, ale bohatě měli zastoupené 12–20. Jako by cílili snad i na XL. My 34–36 to nemáme s oblečením jednoduché, zvlášť pokud jsme některé ještě k tomu menšího vzrůstu, to už je teprve katastrofa, petite kolekce u nás M&S nevede. V jednom obchodě jsem sice objevila kalhoty vel. 6 a 8, které dokonce neměly ty jejich klasicky širokánské nohavice, ale naopak lehce zúžené, ale zase to nebyly normálně dlouhé kalhoty, ale nějaké tříčtvrtinové nebo co, protože i mně byly krátké. Pak si má člověk vybrat. To si pak ale můžu říct, že jsem aspoň neutratila. Včera jsem třeba viděla celkem pěkná tílka vel. XS v Lidlu, jenže ani tam tu nejmenší dámskou velikost často jako na potvoru nemají u modelů, které by se mi opravdu líbily, takže i odtud ve valné většině odcházím s nepořízenou. Movitá taky moc nejsem, takže drahé věci nehledám a stejně bych myslím na svou velikost neměla šanci.

Příspěvek upraven 15.05.15 v 14:42

 
 
 
Lenicka07
74 příspěvků 24.04.15 19:18

??? :-D

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 24.04.15 22:55

Asi nějaká chyba v matrixu :D

nebo posun časoprostoru…

 
Atrofie
741 příspěvků 25.04.15 00:16

…ajaj… no možná bude problém v definování slova kvalita…ale pokud nakupujete u Vietnamců (což jste myslím i někde zmínila), tak to je asi tak stejná „kvalita“, jako ten Bonprix. Věřte, a to bez zášti vůči Bonprixu a podobným, někteří z nás vnímají kvalitu prostě jinak.

 
Huge_Glasses
4 příspěvky 25.04.15 08:08

Viděly jste nějaké katalogy, resp. web bonprixu? Oni se alespoň snaží mít hezké barvy a vzory. 95 % procent oblečení se šije v Asii a proto má takovou „kvalitu“. Nakupuji všude možně, nejen na Vámi určených místech. Nemyslím si, že by snad Zara nebo Marks and Spencer byli kvalitou lepší, viz. některé ošklivé polyesterové hadry. V „levnějších“ řetězcích je takových hader 3/4.

 
Chardonnay
324 příspěvků 25.04.15 12:38

To je nějaká provokace, ne? :D
Přiznávám, že z Bonprix nějaké věci mám, protože někdy jsem z běžných obchodů zoufalá kvůli výšce (pouhých asi 180 cm). A Bonprix mě oblékne. A ráda některé jejich věci nosím. Srovnávat ale kvalitu s Marks & Spencer je úplně mimo mísu. Srovnáváte trabanta s audinou.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 25.04.15 14:07

Ona @Huge_Glasses je vůbec nějak celkově mimo, protože jsem si nikde nevšimla, že by zrovna tu někdo haněl výslovně bonprix, takže je to nějaký divný výkřik do tmy.

možná si sedí na vedení a je to reakce na nějaký měsíce starý článek…kdo ví.

 
BettyBarclay
3 příspěvky 25.04.15 21:41

Ahoj, reakce byla možná přehnaná (někde v článku je tuším Bonprix zmíněn), ale také se musím přiklonit ke kladné zkušenosti. Také mám 180 cm a v běžných obchodech typu Orsay mám problém i se šaty (často je jejich pas v úrovni mých žeber :)). Bonprix má momentálně snad největší nabídku šatů, a to se týče vzorů, stylů, střihů, délek i materiálů (nemají tedy moc ty retro střihy s kolovou sukní, ale to mi tak nevadí). Navíc mají ucházející ceny. Nekupuju si od nich nic dražšího než cca 600 Kč a zatím jsem žádné šaty nevracela. Neriskuju tam kalhoty apod. kvůli délce. Ale když si dáte pozor, přečtete si složení materiálu i recenze nakupujících, tak máte velkou šanci pořídit si dobře padnoucí kousek.

 
Atrofie
741 příspěvků 25.04.15 21:51

Ano viděla… obojí… sestra opakovaně pokouší osud (nechápu, asi jí to baví)…a vždy tu „kvalitu“ posílá zpět.

 
toffee13
108 příspěvků 26.04.15 09:38

Já teda docela souhlasím. M&S je možná trochu kvalitnější, ale připadá mi poněkud usedlý - i když je to lepší než dřív. Ale třeba Zara u mě vyhrává poměrem cena/ne-kvalita (hned po ní je Promod, kde zřejmě šijí nějakou zvláštní nití, protože jak neustále zašívám švy, tak po čase zjistím, že už jsem si triko ušila v podstatě sama; a to nemluvím o tenkých vytahaných látkách).

 
 
 
hranostaj13
57 příspěvků 12.05.15 20:21

Tak jsem si rozklikla stránku, kterou zmiňujete a krom toho, že tam nemají vůbec žádný výběr, mi přijde, že je to docela peklo. Např. tyto šaty http://www.filimoda.cz/…i-saty-dona/ mi nepřijdou tedy vůbec elegantní, natož jejich prezentace (modelka vypadá s odpuštěním jako lehká děva). To už seženu mnohem elegantnější kousek i v takovém Bonprixu.

 
DanaP
89 příspěvků 13.05.15 07:59

Ty šaty jsou strašný, ale co chcete od ženský, která napíše slevy přišli. Tohle je typická reklama, to není diskusní příspěvek.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Nové vzory, staré barvy

V obchodech je teď mrtvé období mezi zimními slevami a jarními... Celý článek

Našli, moji rádcové

Před týdnem jsem vás požádala, abyste mi pomohli najít zimní boty.... Celý článek