Kalhoty pro různé postavy

28.08.13 | autor Ada

Po sukních je tu i slibovaný obrázkový článek, ve kterém probereme některé běžné střihy kalhot a jejich vhodnost pro různé typy postav.

Přiléhavé (slim, skinny)

Přiléhavé střihy budeme mít vyřízené hned: ty totiž sluší jen štíhlým nohám, ostatně na jiné než štíhlé nohy se často ani nedají natáhnout. Ideální nositelkou skinny kalhot je mladé hubené děvče. Přesto samozřejmě potkáváme na ulici i korpuletní hrušky, kterým se nějak podařilo sehnat na sebe slimky a je jim jedno, že to vypadá, jako když se pokoušíte skladovat ricinový olej v mikrotenovém sáčku.

Ženám s nadváhou slimky nesluší, pevně obtažená látka zdůrazní všechna kila navíc. Když si ještě k tomu koupí menší číslo, aby si mohly připadat štíhlejší, a doplní to nevhodným tenkým vrškem,máme z toho jednu z těch pitomých pouličních klasik s porůznu přeštípaným tukem.

S "rajtkami" na stehnech na slimky zapomeňte. U rovnoměrných přesýpacích hodin záleží na tvaru nohou (jak hodně výrazná jsou stehna a lýtka). Někdy to může být pěkné, např. přiléhavější dlouhé nebo sedmiosminové kalhoty do pasu v retro stylu.

To samé co pro přiléhavé kalhoty platí pro legíny, a ještě víc, protože kalhoty z pevnější látky postavu aspoň trochu zpevní. Tenké legíny ne, a navíc je přes ně vidět každý hrbolek.

Rozšířené (bootcut)

Kalhoty s dole rozšířenými nohavicemi jsou přetrvávající zlo českých ulic. Jejich éra je dávno pryč, přesto si je spousta žen kupuje na základě plku "širší nohavice vyváží širší pozadí". Je to zhruba totéž jako "vycpávky rozšíří ramena a tím opticky zmenší obézní břuch". Dobrý střih s mírně rozšířenými nohavicemi může postavě opravdu zalichotit, ale v obvyklém tuhém džínovém provedení je to utopie.

Ani hrušce, ani jablku neudělají bootcut nohavice dobrou službu. Když budou kalhoty ještě navíc bokové, zařízlé do bochánků, a na stehnech obtažené (a ještě třeba s bílými šisovanými šmouhami, aby se to fakt zvýraznilo), má nebohá hruška skoro jisté, že ji někdo vyfotí do pekla. Jen si vzpomeňte na trubičku s krémem!

foto Souna

Zpátky k původnímu obrázku: třetí zleva je druhý problém, s nímž se dost často setkávám. Hodně žen má dlouhý trup a kratší nohy. Když mají navíc tuk na vnější straně stehen, posunuje to zadek opticky ještě o kousek k zemi. Vzít si na takovou postavu kalhoty na stehnech přiléhavé, doplněné navíc dlouhým vrškem staženým až k tomuto bodu, znamená udělat ze sebe krátkonohého trpaslíka. Dávejte si na to pozor.

Úplně vpravo je typ zvonových kalhot, které lze nosit bez obav, i když se hodí jen k některým stylům. Jsou to "námořnické" kalhoty s nohavicemi rozšířenými rovnoměrně už od kolen. S pruhovaným tričkem je to letní klasika, ale samozřejmě k nim lze zvolit i jiný vršek. Mohou slušet i větším velikostem, je potřeba to vyzkoušet.

Široké (marlene, palazzo)

Dlouhé široké kalhoty jsou teď zrovna in. Nosí se s nohavicemi až úplně na zem a nahoře zase často do pasu, to ovšem nesluší všem postavám, takže se budeme řídit vlastním tvarem a ne pouze trendy.

Palazzo kalhoty jsou rozšířené od pasu, nohavice jsou dole velmi široké, šijí se typicky ze splývavých, lehkých materiálů (krep, žoržet, tenký žerzej). Štíhlým postavám sluší podobně jako dlouhá sukně. U nadváhy je oblečení, které dělá z postavy rovný sloup, problematické, jak už jsem psala v článku o sukních. Nařasené splývavé materiály však takovým postavám lichotí, takže palazzo kalhoty lze v rozumných kombinacích nosit.

Hruška by si k palazzo kalhotám měla vzít něco, co vyváží horní půlku těla, tj. vršek se širším výstřihem, spadlá ramena, volné široké nebo netopýří rukávy. Jablko je víc ohroženo sloupovitostí, vršek by proto měl být hladký, z pevného materiálu (stahovací prádlo taky neuškodí), nebo naopak rozevlátý. Druhá možnost je vhodná pro opravdu tlustá jablka, na která žádná zeštíhlovací kouzla neplatí. Dramatický styl "operní pěvkyně" nebo "velká pestrobarevná černoška" jim může dodat žádaný šarm.

Módní široké kalhoty až na zem nejlépe vyniknou v hladkém, ale lehkém provedení z kvalitního materiálu. To může být problém ve větších velikostech, protože tlustším ženám víc sluší splývavé věci než tuhé látky, proto je lepší vybírat kalhoty, které se při chůzi přirozeně pohybují a netrčí (jemný vlněný flanel, měkký gabardén, na léto žoržet). S pěkným řaseným vrškem si takový model můžete vzít do práce i do společnosti. Správně by "marlene" kalhoty měly sahat úplně na zem, takže nohy nejsou vidět, a šijí se na nošení s podpatky, aby prodloužily postavu. Z praktického hlediska je samozřejmě lepší, když jsou kousek nad zem (tak 2 cm podpatku koukají), a ideálně by měly mít všité chránítko.

Správně střižené tyto kalhoty velmi sluší i postavě se širokými stehny. Až po stehna by měly být mírně přiléhavé, od stehen dolů pak rovné.

Rovné

Rovné kalhoty jsou dobrý základ, ale máte-li široké boky, pozor na ně. Jsou totiž rovné a "rovné"; skutečně rovně střižené kalhoty jsou takovým nešikovným předstupněm širokých a mohou z vás udělat babku. Nejlepší pro většinu postav jsou spíš kalhoty polopřiléhavé, které přes stehna sedí tak akorát a od kolene dolů zhruba kopírují, ale neobepínají nohu.

Podívejte se na rozdíl mezi postavou vlevo a uprostřed. Je to stejná figura, ale kalhoty vlevo jí nedělají moc dobrou službu. Užší, ale ne úplně přiléhavé nohavice mají lepší efekt. Polopřiléhavé nohavice může na rozdíl od slimek nosit i tlustší hruška.

Takže až si budete kupovat kalhoty, které mají víceméně rovně střižené nohavice, pořádně se v nich prohlédněte. Je to možná nejzrádnější střih.

Tak akorát rovné kalhoty může nosit i jablko, aniž by z něj dělaly sloup nebo kuličku.

Do pasu nebo na boky?

Řekla bych, že nejlepší je to pro většinu postav někde mezi - cca v úrovni pupíku (tam nemáme pas, to je to nejužší místo). Bokovky dávají vyniknout muffinům a rohlíku na břiše a kalhoty sahající až do pasu sluší jen některým postavám. Velké jablko a postava se širokými boky k nim rozhodně nepatří, protože:

Na plovoucím břiše jsou kalhoty "až pod bradu" spíš komické. Na druhou stranu mohou udělat dobrou službu, pokud mají zesílenou břišní partii (viděla jsem takové v zahraničí, u nás zatím ne) a drží špeky v šachu místo aby je přeštíply. Pochopitelně to pak chce vršek přes kalhoty.

Poznámka k džínovým kapsám

Pokud máte velký zadek, přednesu vám jasný argument proti džínám: zadní kapsy. Dají se najít i džíny s dobře našitými kapsami, ale většina výrobců se s tím nepáře, a jsem si jistá, že kdyby se většina džínomilek na sebe párkrát pořádně podívala zezadu, letěly by džíny fofrem z okna.

Džínové kapsy totiž zezadu rozšiřují, a to parádně. Pro postavy v těchto místech nadstandardně obdařené jsou nejlepší kalhoty (a sukně) bez zadních kapes. Ostatně podívejte se znovu na fotku "trubičky" nahoře: pevný pásek a volná látka pod ním se o rozkydnutí zadku starají velmi dobře, ale kapsy to ještě snaživě dolaďují, aby to bylo opravdu dokonalé.

Platí to i pro džínové minisukně.

Berte si na nákupy džín kamarádku, která vám bude dělat upřímné zadní zrcadlo. Až potom uvidíte na Facebooku svoji fotku zezadu, budete jí děkovat!

 

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Dadoo
5533 příspěvků 28.08.13 23:10

Zajímavé..jen škoda, že jsou kresby tak špatně zřetelné.. :-(

 
Robena
1257 příspěvků 28.08.13 23:18

Ja se na ten clanek o kalhotach tesila, protoze kalhoty miluju. Ted jsem trochu na rozpacich, podle kreseb se mi zda, ze strih zas takovou kouzelnou moc nema a ma problematicka stehna mam radeji halit do sukni.

 
Coballtino
134 příspěvků 29.08.13 11:09

Jj na širší stehna taky aplikuju radši sukni

 
Maralit
3 příspěvky 20.09.13 14:36

Nevím, jak se ten střih jmenuje, ale je dokonalý pro nedokonalou postavu s boky a stehny: Ke kolenům široký tak akorát, od kolen dolů rovný. dlouhé nohy (v rámci možností) zaručeny.

 
815
739 příspěvků 28.08.13 23:13

Mně přijdou kresby velmi dobré a přínosné. Doufám, že se v budoucnu dočkám i článku zaměřenému na různé délky kalhot, ačkoli třeba až před příští letní sezonou..

Skvělý článek.

Příspěvek upraven 28.08.13 v 23:14

 
janasaska
8 příspěvků 28.08.13 23:17
nohavice

Celkom by som prijala radu aké nohavice si obliecť na postavu, ktorá má rovnakú šírku v páse, v bokoch aj v stehnách a ešte k tomu žiaden zadok. Ani jedna ta rada mi na túto postavu nesadla :)

 
DanielaS
4603 příspěvků 29.08.13 09:32

Na to by byly ty palazzo, ty jsou tak rozsirene hned shora, ze zamaskuji, ze je nic moc nevyplnuje.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 29.08.13 11:36

Celá já! V kalhotách kostnatý chlapec s širokým pasem, v šatech travestita.

 
alinga
3 příspěvky 30.08.13 00:17

Tak to je i můj případ, nejsem tlustá, ani nemám problém s hromaděním tuku v některé partii, ale mám takový ten klučičí tvar trupu a boků, takže mi většina dámských kalhot nesedí. Kdybych si vybrala velikost a střih, který je podle takových teorií správnosti a vkusu vhodný, vypadám o 20kg těžší a o 20 let starší. V šatech nebo sukni si taky připadám jako travestita.

 
Brunhilde  30.08.13 08:44

Mám stejný problém. Včera jsem si koupila za 250 Kč slimky v HM, zip na boku, snad nejlepší kalhoty za poslední dobu. nechápu… koupila jsem je jako tepláky původně.
Jinak mi všechny kalhoty okamžitě sjedou na boky a mám z nich nasrávačky.

 
Firstovka
3 příspěvky 01.09.13 23:12

Tak to mám taky přesně já - mmch trefně jsi to pojmenovala!

řeším to páskem, když nemají kalhoty poutka tak je musím přišít a volnou tunikou do gumy dole přes kalhoty. Ale nevím jestli je to dobře - to by mě zajímalo.

 
Saxofon
508 příspěvků 28.08.13 23:30

Díky, na tohle jsem se těšila a jsem ráda, že i tady se potvrdilo to, co jsem celá léta dodržovala a kašlala na trendy. Už po mnoha tristních zkušenostech vím, že kalhoty, které moje nohy potřebují, neseženu v obchodech, že je musím nechat ušít…

 
hetta
31 příspěvků 28.08.13 23:44

Díky za podnětný článek. Bylo by možné nakreslit jednouduchou linií jaký je rozdíl mezi střihem „palazzo“ a širokým střihem kalhot? Zkoušela jsem goooglit, ale moc jsem toho nenašla, domnívám se správně, že palazzo střih je v podstatě obdoba zvonové sukně?

 
marmota-b
529 příspěvků 29.08.13 10:43

Mám pocit, že rozdíl je do značné míry v materiálu - palazzo mají splývat a dělat záhyby, takže co jsem tak viděla, jsou obzvlášť široké a šijí se ze splývavějších materiálů, než je u kalhot obvyklé.

 
hetta
31 příspěvků 01.09.13 19:12

Co jsem našla na googlu tak by palazzo snad mělo mít i trošku jiný střih, zřejmě více vypracovanější, než široké, ty by měly být jen rovné nebo rovně rozšířené, ale nejsem švadlena a ráda bych, aby to někdo povolanější potvrdil nebo upřesnil.

 
Dahllie
2222 příspěvků 28.08.13 23:58

Jaký je vlastně rozdíl mezi bootcut a klasickými zvonáči? Mám totiž bootcut z M&S a ty se takhle extrémně nerozšiřují.

 
Saxofon
508 příspěvků 29.08.13 00:38

Boot cut se rozšiřují jen tak, aby se pod nohavice krom nohou vešly i vyšší boty typu „koně“. Je to takový ten prapůvodní džínový střih. Zvonové se v posledním desetiletí (nebo víc? Nevím) rozšiřují až na lýtku, zato hodně. Alespoň to tak dříve platilo. Je to spíš o citu než o slovech, i v článku se objevuje „tak akorát rovné kalhoty“ - boot cut jsou podle mých zkušeností také spíš rovné než rozšířené…

 
Dahllie
2222 příspěvků 29.08.13 09:34

Právě, proto mě to Adino rozdělení překvapilo

 
marmota-b
529 příspěvků 29.08.13 10:55

Mě to taky překvapilo - bootcut vůbec nevnímám jako takové ty extrémní zvonáče, naopak jako klasiku, jak zmiňuje Saxofon. Jelikož do toho šťourám jazykově, nikoli módně, vysvětlení s botou-holínkou mi dává mnohem víc smyslu než to, co se snad zrovna pod tím názvem sežene. :D

 
Hraběnka Marica
6 příspěvků 29.08.13 13:31

Myslím, že v tom mají zmatek i výrobci nebo na to má každý vlastní systém. Na visačkách kalhot je někdy bootcut i pro zvony a naopak. Já osobně zvony miluju a když jsou opravdu dobře střižené nahoře i dole tak jsem přesvědčená že leckomu sluší.

 
Fialové kafe  29.08.13 00:26

Dobrý článek. Rozšířené nohavice kyprou postavu opravdu nevylepšují, myslím že hruškám sluší sukně mnohem více než kalhoty což je výhoda oproti jablkům.

 
Milli
2523 příspěvků 29.08.13 06:57

Článek mi potvrdil předpoklady a vysvětlil proč mi nesluší slimky :-.
Pěkný byl ten příklad s trubičkou s krémem. Nedalo by se u tohoto typu článku vkládat real fotky vedle nákresů? Těch pekelných je určitě v archivu dost, ty správné by mohly být zase v galerii.

 
Hraběnka Marica
6 příspěvků 29.08.13 13:41

Reálně to lze vidět denně na ulici. Slimky se v Česku neuvěřitelně rozmohly, přestože většina z nás oplývá typickou slovanskou postavou se širšími boky, která je pro tento typ kalhot naprosto nevhodná. 99% žen to ještě dorazí balerínami nebo jinými plochými botami. Vždycky mě napadne sousloví „ustřelené kecky“.

 
angry_tapeworm
20 příspěvků 29.08.13 06:57

self pity rant

Škoda, bylo by fajn vyzkoušet různé střihy kalhot… Jenže to čeští obchodníci ignorují a (alespoň tady v Ostravě) obchody zásobují téměř výhradně skinny střihem, který ani neobléknu přes kotníky. 90% žen tady skinnny nosí a na postavě jiné, než štíhlé s dokonale rovnýma nohama, to vypadá prostě blbě.

Jediný další trend, co sem dorazil, jsou chino kalhoty, které zrovna mě dělají divné boule okolo zadku, svět je prostě nespravedlivý.

O dobře střižených kalhotách rovného střihu si můžu nechat jen zdát - nejlíp se tomu přiblížili v CA, ovšm výsledek je pro mě stejně nenositelný - na stehnech úplé, v pase volné.
/self pity rant

Příspěvek upraven 29.08.13 v 07:02

 
Veselý Puntík
223 příspěvků 29.08.13 07:48

Já vám nevím, tak nějak mi z toho vyšlo, že korpuletntnější postava může nosit v podstatě jen jeden, možná max dva typy kalhot, což mi prostě připadá trochu divné. I silnější ženy mají přece tělo nějak tvarované, nejsou vždycky všechny boubelky jen jako jednolitá hrouda. A ten téměř nekompromisní odsudek kalhot typu bootcut tedy opravdu nechápu a se vší úctou je to podle mě pěkná blbost.

 
blacken
2320 příspěvků 29.08.13 08:26

No, kdyby jen korpulentnější - ale i hubená hruška může nosit podle článku v podstatě jedny (protože ne všechny hrušky jsou dost vysoké na palazzo) kalhoty - k tomu ještě určitý rovný střih. A teda nechci nějak rýpat, ale volné kalhoty s netopýřími rukávy a volným vrškem, to fakt není moc slušivá kombinace, pokud nemá člověk modelkovskou postavu.

Minule se sukněma to nebylo popravdě o moc lepší.

 
Robena
1257 příspěvků 29.08.13 09:11

Mne dziny bootcut slusi nejvic. Mam tak tvarovanou postavu, ze na mne vypadaji jako umirnene zvony. Jsou to kalhoty, ke kterym nosim boty na podpatku, coz je pro muj vzhled dalsi plus.

 
Maja1991
21 příspěvků 29.08.13 20:46

Souhlasím!!!
Nejsem žádne tintítko…kdybych si oblékla některé typy kalhot, tak bych měla zcela jistě zadek jako štyrský valach! :-D Ale myslím si, že když si žena s většími proporcemi ve spodní části umí poskládat vhodnou kombinaci slim kalhot a nějakého vršku, tak to kolikrát vypadá lépe než by si oblékla ty široké kalhoty.
Už jako holka na střední jsem se vždycky trápila s koupí kalhot. V té době (zase) frčely zvonáče a já měla pocit, že mi prostě nesluší a dělají zadek ještě větší než je…a měla jsem pravdu! ;-) Takže jsem nakonec chodila v těch,,nemoder­ních´´ rovných. ;-)
Dneska si už kalhoty umím vybrat, ale pouze jenom v některých obchodech seženu ty vhodné. Hlavně v obchodech s britskou modou (M&S, New Lookm, Primark). Kvalita kalhot je sice různá, ale tvary seženete všechny, na které jen pomyslíte. ;-)

 
markisch
6 příspěvků 29.08.13 07:49

Myslím, že slimky může nosit i silnější žena. Jen je musí umět nosit. Dobrým příkladem je třeba Tanesha Awasthi (girl with curves)…

 
terkaOl
72 příspěvků 29.08.13 08:13

Markisch: ano, taky si myslím, já je občas nosím :) Zjistila jsem, že kila navíc nemá smysl maskovat ve zvonáčích a volných kalhotách, protože výsledek je často ještě objemnější. Ač jsem větší, z kola a lyžování mám vypracovaná lýtka a celkem i stehna, tak proč aspoň nějakou tu kvalitu nezdůraznit :)

 
u22
15 příspěvků 42 inzerátů 29.08.13 09:48

Musím se přidat na stranu diskutujících. Myslím si že úzké, i velmi úzké kalhoty můžou slušet plnějším ženám, pokud je správně nosí. Dnes, kdy je na výběr hafo tunik, rozevlátých halenek, princesových triček s kdejakým řasením. Dokonce bych tento outfit: úzké kalhoty, volný hezky vypracovaný delší vršek a hezké boty třeba na podpatku, považovala za nejpovedenější kalhotový outfit pro plnoštíhlé. Široké kalhoty plné postavě přidají kila i věk.

 
Hraběnka Marica
6 příspěvků 29.08.13 13:46

Souhlas, ale zdůraznila bych boty na podpatku. Bezpodmínečně! Bez něj to děsně zkrátí nohy a zdůrazní ty široké partie.

 
Lina-jiná
349 příspěvků 29.08.13 10:05

Také si myslím, že silnější ženy vypadají lépe v užších nohavicích než v širších (což ale Ada píše taky, viz Nejlepší pro většinu postav jsou spíš kalhoty polopřiléhavé, které přes stehna sedí tak akorát a od kolene dolů zhruba kopírují, ale neobepínají nohu.). Ovšem v oblasti kolen kalhoty nesmí svírat a přehnaně obtahovat, pak to vypadá blbě i na postavě 38. A to je dle mé zkušenosti problém většiny kalhot v obchodě.

 
MP Markys
136 příspěvků 29.08.13 09:02
Malá tlustá koule

Bývala jsem typ hruška, nyní jsem koule.( velký zadek, široká stehna, břicho, prsa
sice jen 3, ale zase širší ramena, silné paže). Podle těchto známek mé postavy neodpovídám žádným doporučením, nebo lépe řečeno jednotlivá doporučení se mezi sebou vylučují! Již minule na mě neseděla ani jedna sukně, nyní ani jedny kalhoty!
V podstatě bych neměla vylézat na ulici! Přesto jsem si včera koupila nové kalhoty. Jsou slim, ale s vysokým podílem elastanu. černé, úzké, délka ke kotníkům.
V pase bez pásku a bez kapes. Pokud si přes ně dám delší svetr, tuniku nebo delší košili, jsem přesvědčená, že mi budou slušet. Široké kalhoty mi tak nesluší, protože jsem navíc ještě malé postavy. U sukní mi sluší většinou mírné Áčko, nejhorší jsou sukně úzké, ke kolenům ještě zúžené. Rovné sukně s délkou pod kolena ze mně dělají beztvarou postavu staré báby. Tady je každá rada drahá a inspirace se těžko hledá.

 
DanielaS
4603 příspěvků 29.08.13 09:39

Nesouhlasim s odsouzenim kapes. Bez zadnich kapes je ze zadku obrovska jednolita plocha. Spravne velke kapsy - a to byvaji ty riflove - to rozbiji. Navic dzinove kapsy maji skoro vzdycky nejake stepovani, ktere taky pomuze.
Jsou dve pravidla:
Kapsy musi byt ve spravne vysce, tj. na zadku, ne v ohybu mezi zadkem a stehny
Kapsy musi byt dost velke, mensi na velkem zadku jeho velikost jen zdurazni.

Pokud nejaky model zadni kapsy nema, pridam je tam.

 
marmota-b
529 příspěvků 29.08.13 11:07

To nesprávné usazení kapes vzniká nesprávným usazením kalhot. Kalhoty extrémně bokové pochopitelně nemají kapsy akorát na zadku, protože někde v těch místech místo toho sedí pas…

Osobně mám zadní kapsy ráda ze zcela praktických důvodů: strkám si do nich lístky v MHD.

Příspěvek upraven 29.08.13 v 11:09

 
PattiStudio
16 příspěvků 29.08.13 19:19

Souhlasím s Danielou, i dle mé zkušenosti spíše prospěje tu poněkud větší plochu zadku rozčlenit kapsami, samozřejmě nutná je správná velikost a umístění.

 
jumbeee  29.08.13 20:10

Souhlasím (přesýpačky velikosti 42 nosící slimky - džínové i nedžínové)… Pokud jsou kapsy správně usazené a správně veliké, dělají velkou službu. Mnohem větší než moje hladké kalhoty s „falešnými kapsami“ (takové ty dva proužky).
Edit.: Mně jinak sluší nejvíc „rovné“ kalhoty - obepnuté na stehnech, kopírující na lýtkách.

Příspěvek upraven 29.08.13 v 20:12

 
přes-dívka
105 příspěvků 29.08.13 10:00
gap

Já si v konfekci v ČR nekoupila kalhoty už asi pět let.
Tak bych si přála, aby byl v ČR GAP! Mám od nich troje „Broken-in straight khakis“ a na svoji „ženskou“ dvaačtyřicítku jsem ještě nic lepšího nesehnala. Další si buď budu objednávat přes internet nebo budu muset podnikat pravidelné výpady do zahraničí. :)
A pak mám ještě jedny kalhoty ze Sisley. Jinak jsem nepochodila nikde.

Uvítala bych nějaké tipy, kam v Praze pro „správně“ rovné kalhoty.

Jo a taky už jsem zjistila, že široké kalhoty postavě opticky neuberou. Naopak. :-)

 
materidouska84
194 příspěvků 29.08.13 11:13

Děkuji za článek, i když z něj vyplývá, že mým tlustým nohám nesvědčí žádné kalhoty, leda ty rozšířené, které se mi ovšem zase nelíbí:-(

 
Žofie-Agáta
1 příspěvek 29.08.13 12:57

Co je to chránítko v nohavici?

 
Alterations
533 příspěvků 29.08.13 19:12

Na všech slušnějších pánských kalhotách je kolem dolního okraje strojem zespodu našitá stužka ve stejné barvě. Původně byla k dolnímu okraji ještě výrazně „ztluštěná“. Nevím proč se to nikdy nevyskytovalo na dámských kalhotách. Zřejmě ze stejného důvodu proč se sedový šev a pásek vzadu na pánských kalhotách dělá úplně jinak, než na dámských. Muži mají své výhody a pánští krejčí lehce mohou měnit objem pasu.

 
razorblade  29.08.13 13:15

Asi zalozim hnuti za tluste zeny v slimkach - v nich mam sice nohy jako mrkvicky - mam ale radsi mrkvicky nez nohy od piana, ktery mi z nich delaji roury

 
Konvalinka
244 příspěvků 29.08.13 13:41

A nosíte je opravdu proto, že vám vyhovují? Nebo spíš proto, že jsou moderní? Obhajovala byste slimky stejně, kdyby byly momentálně v módě zvony? Neptám se abych rýpala, spíš obecně k zamyšlení. Já osobně mám často dilema, jestli si dopřát moderní střih, který mi příliš nesluší nebo slušivý, který je demodé.

 
razorblade  29.08.13 14:04

Jelikoz je momentalne v mode hned nekolik strihu kalhot, je vase otazka ponekud mimo misu. ja nosim to, v cem se sama sobe libim. i kdyby to mel byt strakaty umely hadr z petrklice

 
Konvalinka
244 příspěvků 29.08.13 16:17

@razorblade Tak fajn, za pár let se uvidí ;)

 
Janiac
352 příspěvků 29.08.13 14:18

Moje pravidelné dilema. Jestli kila nebo roky navíc. Nakonec většinou zvítězí trend, protože si jinak připadám stará mladá :-)

 
Janiac
352 příspěvků 29.08.13 14:18

Moje pravidelné dilema. Jestli kila nebo roky navíc. Nakonec většinou zvítězí trend, protože si jinak připadám stará mladá :-)

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 29.08.13 13:30
Kalhoty

Gratuluji Ado, k velmi dobrému článku o kalhotách. Módní peklo sleduji už delší dobu a jsem ráda, že v něm nejen s humorem smažíte hříšníky, ale i radíte. S kalhoty mám problém, který článek neřeší. Jsou v něm totiž pouze obrázky zepředu ev. zezadu. Moji postavu nejlépe charakterizuje pohled z boku. Mám totiž zadek vyčnívající dozadu. Zepředu jsem spíš typem rovnoměrných přesýpacích hodin s delšíma nohama (opravdu) lehce do X. Co radíte pro tento druh postavy? Zpravidla nosím halenky pod zadek, ale občas bych si chtěla vzít i něco krašího.

 
Pruhovaná
79 příspěvků 01.09.13 21:50

Zadek vyčnívající dozadu je ale pěknej, ne? Mnohem lepší než placka.

 
arwenn
426 příspěvků 29.08.13 13:33
dotaz

Asi to nechápu. Ve slimkách si připadám příšerně, mám vel.38, někdy 40, boky užší, stehna výraznější, ale nic zásadního. Vysoká postava. K tomu docela úzké kotníky. Takže bootcut podle Ady ne? Když mám džíny nahoře obepnutější a dole trochu širší, mám za to, že to vypadá dobře. Nemyslím zvony… Rovné roury mi taky moc nesedí.
Fakt nevím, co bych pak měla nosit za kalhoty a proč by bootcut měl být nešvarem ulic. Záleží přece, jak jsou ty kalhoty kvalitní.

 
arwenn
426 příspěvků 29.08.13 13:35
gatě

Přikládám ještě foto z blogu what i wore, tohle je podle mě velmi nositelné:
 http://whatiwore.tumblr.com/…erfect-plaid

 
Konvalinka
244 příspěvků 29.08.13 13:49

Mně se bootcut kalhoty líbí, když se nosí s podpatky. Opticky se tak prodlouží nohy. Sluší to i mě a to měřím metr padesát. Bez podpatků vypadají hezky jenom na štíhlých ženách s dlouhýma nohama, těm ale sluší všechno.

 
dagur
263 příspěvků 29.08.13 19:15

Podívejte se prostě do zrcadla, nejlépe i zezadu, třeba s dalším zrcátkem v ruce. Univerzální návod prostě neexistuje.

 
arwenn
426 příspěvků 04.09.13 10:23

Souhlasím, je třeba se prohlédnout ze všech úhlů :)

 
Suya
80 příspěvků 29.08.13 18:09
kapsy na džínech

Názor, že zadní kapsy na džínech rozšiřují a je lepší nosit kalhoty vzadu hladké, čtu už po x-té a pokaždé kroutím hlavou. Mám hodně kulatý zadek a ve formálních kalhotách vzadu bez kapes je ta linie hrozně patrná a necítím se v tom dobře. Naopak dobře zvolené kapsy na džínech tu křivku roztříští a není tak očividné, že máte vzadu polokouli, navíc pevnější materiál zadek stáhne (a pokud kalhoty nekončí 2cm nad ním, ale pod pasem, žádný muffin se nekoná). Prostě zrcadlo nelže. Ani na tom obrázku to nevidím, ať se snažím, jak chci.

 
Alterations
533 příspěvků 29.08.13 19:17

Je to pěkně vysvětlené, ale síla módy a tlak davu stejně vždycky přehluší rozum a do jisté míry tomu nakonec všechny podlehneme. Jsem malá a letos tedy raději užší a kratší a rozhodně ne bokovky.

 
Ido
25 příspěvků 29.08.13 20:33

Tentokrát mě článek úplně minul. Už ty sukně minule mi moc neseděly, ale tohle mám snad naprosto obráceně. Palazzo nerozšiřuje? Bože, jak ráda bych takové kalhoty nosila, vysoká jsem na to dost, vel.40, ale vždyť v tom vypadám jak almara! Naopak slimky se dají krásně nakombinovat a s podpatky působím opravdu štíhlejší…
A co říct ke kapsám? Jaktože kapsy na zadku nerozbíjí plochu, když u velkých prsou Ada všude doporučuje plochu něčím rozbít?

 
vážný_zájem
113 příspěvků 30.08.13 08:54

Samozřejmě. Spousta čínských džín má veliké kapsy posazené daleko od sebe, jaxi téměř na té vnější oblině hýždí. To vypadá příšerně. Ale obecně kapsy ničemu nevadí a leckdy vylepší.

 
seymy
36 příspěvků 29.08.13 22:48

A já se tolik těšila na obrázky s mrkváčemi a nasrávačkami!

 
sely1
184 příspěvků 30.08.13 11:26

Toto som potrebovala! ja nohavice milujem ale mam len troje-teda iba tie ktore mi vazne seknu-neviem presne aky som typ postavy ale mam uzsie ramena mensie prsia pas tak akurat nejaky taky priemer cca 70cm bez stahovania brucha :) a 95 cm boky vypukly vacsi zadok a nohy pevne teda ziadne srncie stihle dlhe nozicky…rifle nosim len jednofarebne tmavo modre, zistila som uz velmi davno ze vsetky tie vyblednute efekty a smuhy mi rozsiruju stehna, latka musi byt pevna ale musia mat aspon 2% elastanu rovny strih ziadne obtiahnute slimky ani skinny pevne na stehnach a volne splyvave na lytkach. Druhe nohavice mam letne biele ktore nosim asi najradsej hodi sa k nim uplne vsetko a maju hlavne tensi material takze mi uberu par cm na rozdiel od rifli-tie mi svojou hrubkou prave nejake cm pridaju, tie biele nosim s vyssim sedom a koncia mi presne tam kde mam pupok tiez rovny strih nie uplne priliehavy pevna latka s nejakym percentom pruznosti a tretie mam do divadla alebo na nejaku oficialnu schodzku-tmave tiez s vyssim sedom konciace na pupku a s volnejsim strihom jemne sa rozsirujucim nad kolenami s pukmi tie mi robia najlepsiu sluzbu vzdy ked v nich idem von vsetci mi hovoria ze som schudla :) take je ale velmi tazke zohnat to bola uplna nahoda takze suhlasim s tym ze nohavice su super a treba ich nosit ale velmi velky bacha na strihy davat a nekupovat si veco len podla mody ja som nastastie po tych rokoch uz aj sama zistila co mi sedi a co radsej nie…inak tie kapsy na rifliach-ja mam najradsej take ktore su ani moc male ani moc velke a musia byt blizsie k sebe prisite nemozu byt moc daleko od seba a samozrejme ziadne bokovky ked mate na rifliach vyssi normalny sed tie kapsy na rifliach vam prave mozu zmensit opticky zadok.

 
dost_bot
2070 příspěvků 30.08.13 18:35

Článek, hurá!!! A osvětový k tomu, hurá, hurá, hurá!!! :-)

 
Isca
958 příspěvků 30.08.13 18:40

K tomu, že je tady málo rad pro určité typy postav - kalhoty, bohužel, protože jsou to kalhoty, tedy oděv hodně kopírující tvary těla, vyžadují shodu v poměrně mnoho rozměrech, aby své nositelce seděly. A čím jsou kalhoty tvarovanější (typicky slimky), tím se musí s proporcemi těla více shodovat, což nebývá takový problém u dívčín s úzkými boky a štíhlýma nohama, ale u tvarovanějších žen, kdy se proporce pas-boky-břicho-stehna-lýtka vyskytují v nejrůznějších variacích, může být problém najít konfekční kousek, který dokonale sedne. Elastický materiál to nevyřeší, jenom způsobuje takové to divné krčení.
Takže se připojuji k názoru, že slimky můžou teoreticky slušet i ne zcela štíhlé postavě, jen by to chtělo, aby na tuhle konkrétní postavu byly i šité. Všechny, které jsem si zkoušela, pokud byly rozumně přes stehna, lítaly v pase.
Kalhoty, které jsou volné už od výše boků, mají větší šanci padnout více typům postav.

Příspěvek upraven 30.08.13 v 18:41

 
Fire-fly
21 příspěvků 30.08.13 22:25

Hm, tak nevím… postavou jsem hruška velikost dole 40/42 s „hnusnýma nohama“ - tlustá kolena a neexistujícími kotníky. Takové sloup(k)y. A kalhoty, ve kterých vypadám nejlépe, ať si kdo chce říká co chce, jsou právě odsouzené bootcut.
Co se týče slimek, mám pouze dvoje, ve kterých nevypadám blbě - Demicurve Bootcut slim od Levisu - ovšem nosím je jen podzim-zima, a to do vysokých kozaček. Druhé „slimky“, ve kterých nevypadám až tak moc přiblble, jsou moje rajtky nošené jen a pouze pro jízdu na koni :-D :-D

Ohledně kapes si s Adou dovolím nesouhlasit - štíhlá nejsem a nebudu a v kalhotech bez zadních kapes mám zadek tuplem jak pivovarský valach. Jak už tady bylo řečeno, kapsy (správně našité kapsy) mi tu jednolitou plochu rozbijí a vypadá to líp (úplně nejlíp jsou udělané kapsy na tříčtvrťácích z lehčí světlé džínoviny, co jsem pořídila v Londýně v Nextu - růžové prošití, viděla jsem fotku zezadu - pěkně to vypadalo! ;-) ).

Příspěvek upraven 30.08.13 v 22:31

 
Maralit
3 příspěvky 20.09.13 18:02

Tak to je ono. Mám velikost 46, hruška, nohy do X a kotníky - co to je? že se noha pod lýtkem zužuje? neznám. Takže kalhoty a maxisukně, díky za ně. A kalhoty vlastně jakékoliv, (kromě bokových), ono záleží na tom, co je navrchu. A když mám vystrčený zadek, vyšpulené břicho, malá prsa, hrbatá záda a 70 let, jsou úzké kalhoty, vysoké podpatky a pončo ideální oblečení. Holky, neztrácejte naději a noste všechno, jen se podívejte do zrcadla. Lepší už to nebude :-))

 
mari28
12 příspěvků 31.08.13 11:52

To ja nemam pro jistotu kalhoty vubec. Porad cekam, az zhubnu aspon na tu ctyricetdvojku, jenze se mi to nejak nedari - mam podezreni na nedostatek pohybu a moc zradla :-D.
Ale az zhubnu, tak se sem znova podivam, co by tak postave typu hruska, bohudik aspon s dlouhyma nohama, mohlo sedet.

 
Sekáček
73 příspěvků 31.08.13 16:33

Tak jsem si tedy přečetla dobře míněné rady a se svou postavou typu hruška (vel.40) si budu dál nosit to, co se mi líbí při pohledu do zrcadla.

 
RenataRen
466 příspěvků 31.08.13 17:10

Hm, asi to Ada myslí dobře, ale tohle mi připadá úplně mimo. Bootcut mnoha postavám perfektně sedne, naopak ty rovné kalhoty ze spousty žen vytvoří krabici.
Bootcut je perfektní když máte trochu delší nohy a silnější stehna - nohy „zproporční“ a stehna opticky zůží. To by Ada mohla vědět, ale ona je zřejmě malá a krátkonohá a všechno posuzuje jen svou perspektivou.
Mnohem lepší pro získání informací o tom, jak se to MÁ dělat, jsou stranky www.supervizaz.net. Ale věřím, že to už většina ví.

 
malakaja
349 příspěvků 01.09.13 00:05

Naprosto souhlasim. pokud se ve strihu nezabere u kolen, tak ma cela noha opticky sirku stehen.tedy sloní hnát. Ja takové kalhoty s nadváhou nemohla. Nevím, čím jsem vyjímečná…

 
Pandorra
31 příspěvků 31.08.13 18:03

Hmmm, a já si stejně myslím, že mi nejvíc sluší bootcut bokovky, nejlépe džínové a s kapsami, podle článku nejpekelnější kombinace vůbec. Sukně mě teda oslovily a pomohly mi mnohem víc. A taky mi tu chybí harémky. Ne nasrávačky, ale spíš tohoto typu. http://www.fler.cz/…arev-3524810

 
Fire-fly
21 příspěvků 31.08.13 21:31

Ty jsou skvělý :-) - něco podobného v trošinku užší verzi mám v rádobydžínové podobě z Roxy. Zkoušela jsem si je jen kvůli lehčímu materiálu, i když jsem si říkala, že na mně to bude vypadat strašně - ale vono ne! :-D

 
rice
348 příspěvků 31.08.13 21:25

Podobně jako ostatní diskutérky vidím v článku spoustu nesrovnalostí a očividných blábolů. Ada se snaží vehementně propagovat svoje názory, které vedou k výrobě staropanensky vyhlížejících outfitů bez kapky šmrncu, jak jsme se již mohli nesčetněkrát přesvědčit. Uff, vlastně jsem ráda, že se veřejnost neobléká podle jejích představ.

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 31.08.13 22:10

K bootcut kalhotám: všimněte si v článku prosím věty „Dobrý střih s mírně rozšířenými nohavicemi může postavě opravdu zalichotit, ale v obvyklém tuhém džínovém provedení je to utopie.“

Nepřipadá mi to jako příkré odsouzení bootcut kalhot, které mi podsouváte. Že tlustším hruškám džínové bootcut kalhoty stylu, jaký je na obrázku (a ještě třeba zařízlé), moc nesluší, za tím si stojím. Těžko v článku postihnout všechny možné rozšířené střihy. Ostatně je tam i dovětek, že je potřeba zkoušet.

(A s těma osobníma útokama už jděte někam, je to únavné.)

 
malakaja
349 příspěvků 01.09.13 00:01

Odmítám tvrzení že zvonáče jsou out. Naopak elegantni spolecnske kalhoty do pasu dole rozsírené se chystají na návrat. Ale rozhodne ne tedy jako rifle s prihlouplou nelogicky umistenou patinou, ty jsou hnusne snad v jakemkoliv strihu :)

 
Maiandra
221 příspěvků 01.09.13 15:33

No pozor, já jsem si jistá, že se na sebe džínomilky zezadu dívaly, a jestliže vybraly špatně, chyba je někde jinde. Opravdu neznám ženskou, která by jako jeden ze základních aspektů toho, jak jí sedí kalhoty, nekontrolovala, jaký v nich má zadek… ;)

 
Firstovka
3 příspěvky 01.09.13 23:19

Článek by byl lepší, kdyby každému typu postavy poradili jaké má nosit kalhoty. Já jsem tam pro sebe teda radu nenašla.

Neporadíte mi vy? Jsem typ jablko v rané fázi :-D - mám přes boky podobně jako v pase cca 105 cm, mám malý zadek, štíhlé nohy. V konfekci si málokdy koupím kalhoty, ty které zapnu v pase mi na zadku „vlají“ a pokud mi dobře sedí přes boky a zadek, tak je nedopnu. Co s tím? Pokud jde o sportovnější kalhoty tak tam ni nakonec vždycky nejlíp padnou bokovky, jenže potřebuju i kancelářské kalhoty a to je trága - koupit něco je nalidský úkol. A co slimky - může moje postava mít?

A protože kalhoty nemůžu sehnat dle svých představ tak nosím často sukně, jak jinak.

 
Temperance
459 příspěvků 02.09.13 11:32

Souhlasím - u článků tohoto typu mám občas problém spárovat komentář a ilustrace (potřebovala bych to u všech obrázků stylem „třetí zleva“).

 
solei
143 příspěvků 02.09.13 11:49

Pro typ postavy jablko bych potřebovala nákres „z boku“, mým největším problémem je vystupující břicho a plochý zadek, jak jinak když jsem jablko, takže čelní pohled je sice prima ale více méně nic neukáže dokud se nepootočím a nezjistím jak vypadá linie od prsou dolů. V tu chvíli hraje roli místo odkud a jak se rozšiřují nohavice aby postava nevypadala příliš „těhotně“.

 
solei
143 příspěvků 02.09.13 11:54

@Firstovka
Jsem přibližně to co popisuješ. Nejslušivější jsou kalhoty v pase a přes boky přiléhavé s rovnými nohavicemi (ideálně aby přibližně od předělu zadku a stehna šla dolů absolutně rovná trubka a k tomu malinko volnější vršek aby příliš neobepínal břicho, ale dost těsný na to aby bylo jasné, že postava má prsa). Pravdu máš v tom, že se to strašně špatně shání. Většinu kalhot si musím nechávat zabrat přes boky.

 
Stemcells
97 příspěvků 03.09.13 12:27

To je ono. Já jsem zepředu hruška a z boku jablko. Nejlepší na mne jsou kalhoty, co sedí kousek pod pasem, přiléhají přes zadek a od „saddlebags“ jsou rovné. Mám dvoje takové džíny od Wranglera, které se tomuto střihu hodně přibližují, pak jedny letní z Takka. Ani slimky, které mi udělají vzhled rozjeté lízátko na špejli, ani bootcut, se kterými mám zadek nad zemí, nejsou to pravé. Navíc jsem měla štěstí i na zkušenou prodavačku u toho Wranglera, která mi vyhrnula bundu, zahleděla se na mne a najisto pak sáhla do police pro džíny vyhovující střihem i velikostí. Takové „shopasistantky“ by se měly chovat ve zlatě.

 
Chorelain
32 příspěvků 02.09.13 17:33

Tak jsem tak nějak došla k závěru, že sukně a šaty jsou prostě stejně nejlepší :)

 
RenataRen
466 příspěvků 02.09.13 17:37

@Ada Pekelná
Absolutně nesouhlasím, jestli mi kdy nějaké džíny slušely, byly to právě bootcut, a to rozhodně nechodím do obchodů, kde stojí 4000,– Kč a více.
Nazvat někoho malou a krátkonohou není snad urážka, ale popis postavy, stejně jako vysoká a dlouhonohá. Je to jiné, než napsat dlouhé bidlo a přerostlá žirafa.
I na obrázcích kreslíte - podle mě - ženy s proporcemi kratší nohy, delší trup. Na nich opravdu příliš rozšířené nohavice nevypadají úplně dobře, zvlášť vezmou-li si k tomu nevhodný svršek.
S nevhodným svrškem, který je na fotce, by ale vypadali úplně stejně blbě rovné kalhoty nebo slimky.

 
Firstovka
3 příspěvky 02.09.13 22:40

@solei Díky za radu nebo spíše potvrzení toho co jsem už tak nějak odpozorovala sama.

A zkušenost že pohled z boku není stejně „lichotivý“ jako pohled zepředu - tak to znám teda moc dobře. Vypadám bohužel dost jako těhulka.

 
aailyyn
807 příspěvků 03.09.13 15:53

Super. Taky mám empiricky odpozorováno, že na slimky to není, to můžou mít velmi subtilní dívčiny, ale široké kalhoty též ne. Přes stehna akorát a od kolen mírně se zužující, to je přesně ono.

 
MP blanka
234 příspěvků 03.09.13 21:50

Poctivo som si prečítala všetky komentáre po tom, čo som pozorne prečítala článok. Mám pocit, že niektoré z vás očakávali, že v jednom, akokoľvek odbornom článku, nájdu nielen recept, ktoré nohavice môžu nosiť, ale aj návod, ako v / ktorýchkoľvek / nich vyzerať ako majiteľka dokonalej postavy. Samozrejme, že základné pravidlo o tvaroch postavy je len základné pravidlo. Ako info o tom, čo by mohlo platiť v tomto základnom delení je článok prínosný. A ďalej už musí každá pracovať sama, nie? Niekedy systém pokus-omyl, viacej pozerať do zrkadla a rozhodne si uvedomovať, v čom sa ako človek cíti. A že nemôžete zohnať v konfekcii to, čo vám sadne? Konfekcia je proste konfekcia ať už lepšia, či horšia, sú to veci šité na priemerné veľkosti, priemerných tvarov. Ak sa do nich nezmestíte a viete to, prečo si nedáte dobré nohavice ušiť? Aj keď viem, že nie každá krajčírka vie pracovať s nekonfekčnou postavou. Ja šijem nohavice tak, že musia zákazníčke dobre padnúť, sú pritom pohodlné a ona sa v nich cíti dobre. Módne trendy sem, alebo tam, prvoradé je to, ako odev na zákazníčke vyzerá. So základným strihom ale samozrejme nevystačím. Chce to skúšať a skúšať, a, pochopiteľne, mať aj trochu tej praxe.

 
houbysoctem
11 příspěvků 05.09.13 11:48

A co nosit s placatým zadkem? Tedy kromě podpatků, ty ho trochu zvednou.

 
jennyfor
758 příspěvků 07.09.13 17:14

Hm, hezké, ale také si nevyberu - ono to ani není tak o kilech, jako o souměrnosti postavy - jsem menší - 164cm, velikost 36, ovšem stehna oproti zbytku výrazně širší, úzká ramena, nyní už i díky létům trochu břicho a navíc dost křivý nohy - postava kosočtverec :) -…takže slimky nee, nejvýš do kozaček a dlouhá tunika k tomu, v širších kalhotách k tomu úzkýmu vršku vypadám jak selka…takže celou zimu šaty nebo tuniky do áčka a kozačky, co vyrovnaj křivost nohou do Y a v létě kratší triko a takovýty kalhoto-sukně s nízkým sedem, co ty stehna schovaj…až se to přestane nosit, tak budu namydlená…:(

 
jumbeee  07.09.13 17:24

A proč místo kalhoto-sukní, které kazí proporce nenosíte sukně a šaty?

 
jennyfor
758 příspěvků 07.09.13 18:02

Kromě toho, že mám nohy křivý, mám taky křečový žíly, právě sbírám odvahu a finance na třetí operaci - dědičná dispozice, co nadělám…:( V zimě s neprůhlednejma punčocháčema naopak chodím jen v šatech a sukních.

 
Madietta
23 příspěvků 16.09.13 15:18

Z článku mi vychází, že žena silnější postavy by neměla nosit kalhoty vůbec. Žádné pro ni nejsou označeny jako vhodné.

 
dost_bot
2070 příspěvků 16.09.13 18:57

@Madietta : Upřímně, koukněte se kolem sebe…něměly by silnější ženy nosit kalhoty, v podstatě opravdu neměly…

 
Madietta
23 příspěvků 17.09.13 15:45

Silnější ženy by v podstatě neměly nosit nic. Ve všem budou vypadat tlusté. Silnější ženy by raději neměly vůbec chodit ven.

 
Alterations
533 příspěvků 17.09.13 16:30

Přitom ale známe ženy jako Halina Pavlovská, různé operní divy a havajské typy, které vypadají elegantně, nebo aspoň zajímavě, v každém věku a zdánlivě ve všem. Musí se to opatrně zkoušet a nakonec i ty kalhoty by snad šly. Jako u hubených je hlavní osobnost a sebevědomí, ale kde je vzít? Usilovat i když nelze doufat, vytrvat i když úspěch nepřichází!

 
dost_bot
2070 příspěvků 17.09.13 22:29

@Madietta : Nic takového neříkám, že by se silnější dámy měly jít zahrabat, sama nejsem drobek. Ale reálně - článek je o tom, které postavě SLUŠÍ jaké kalhoty. A silnějším postavám sluší opravdu velmi velmi málokdy. K tomuhle názoru mě vede pohled oklolo sebe…

Příspěvek upraven 17.09.13 v 22:30

 
vážný_zájem
113 příspěvků 18.09.13 08:54

Ono kalhoty jsou přec jen z mužského šatníku a zdůrazňují, oproti většině sukní, zadek. Už Nietzche píše, že nic nevypadá ženštěji než zadnice altistek v kalhotových rolích. Potíž je v tom, že ženám ubývá tvarů - buď jsou hubené nebo mají spíš břicho než křivky. Nebo se mi to zdá. Nebo oproti minulosti ženy, a to i nemladé, ve věku, kdy tělo následkem úbytku estrogenu hranatí, nosí místo sukní kalhoty. A výsledkem je takový ten zavalitý babochlap.

 
Alterations
533 příspěvků 18.09.13 15:31

„Sluší“ to je zrádný pojem. Domnívám se, že silnejší líp vypadají ve splývavých a nemačkavých materiálech a že jejich kalhoty by měly být tmavé, na menších postavách užší než na velkých a sedovou část kalhot by měl zakrývat" top „. U malých postav v barvě kalhot. Na tom nic nového nejde objevit. Pro všechny velikosti ale platí, že oblečení se musí udržovat, třeba denně prát a žehlit a nenosit nic "utahaného“. Že už něco takového obchody rovnou nabízejí, to je jiný problém.

 
hus
2 příspěvky 19.09.13 07:28
dobrý výrobce džín

Kterého výrobce džín by @Ada Pekelná doporučila větším zadkům? Kupuju si levisky, protože mají užší pas a „místo na maso“, nicméně netuším, jak jsou na tom s kapsama.

 
zwedavka
677 příspěvků 20.09.13 08:24

Tuším, že žádné

 
malakaja
349 příspěvků 02.10.13 21:58

Říkala jsem, že se jejich chvíle závratně blíží. zvony a hlavne vysoký pas ke vsem nohavicím, i slim. ;-) AMcQ 2013

 
xapple12
1 příspěvek 25.01.16 20:03

Vynikající článek, výstižně napsaný, konečně to někdo napsal na plnou pusu a nechodil okolo horké kaše…komu co sluší, jak pak vypadá, v čem má velký zadek.. a tak… řáchala jsem se celou dobu. Konečně upřímný článek, ne jako některé články typu: „Když se v tom cítíte, klidně noste. Hlavně když budete mít sebevědomí“. Tento článek doporučuji a dávám oba palce nahoru! :-)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Diamonds are a girl's best friend

Chcete vypadat moderně a sexy? "Mysleli ste si, že za módnym,... Celý článek

Esence

Existují nebeské oděvy. Existují hezké oděvy, průměrné oděvy, ne... Celý článek