Katalog zoufalství

17.10.13 | autor Ada

Kdysi jsem si u jedné zásilkové služby objednala tričko - a od té doby jsem jí odměňována pravidelným zasíláním katalogu (cca jednou týdně), esemesek (naštěstí jen občas) a e-mailů. A ten tištěný katalog, to je něco. Dokonalá ilustrace českého masového vkusu.

Vinu za to, co spatříte, když si katalog prolistujete, nesou obě strany: obchod nabízí to, co zákazník kupuje, a zákazník se spokojí s designovým a kvalitativním průměrem, na nějž je zvyklý, a nevyžaduje nic jiného.

Hlavním dojmem z katalogu je jistá monotónnost a navzdory barevným oděvům i taková nějaká šedivost. Teď na podzim se to v něm hemží bundami, mikinami a svetry. Dívky, které je předvádějí, k nim mají skoro vždycky modré džíny. Pokud si nad tímhle někdo řekne "to vypadá dobře", nechal se ovlivnit půvabnou tváří modelky. Ta je totiž to jediné, co modely zachraňuje. Přirozeně krásné, navíc hezky nalíčené, učesané a usměvavé děvče vypadá dobře v čemkoli a navíc budí dojem, že "když si tohle vezmu na sebe, budu vypadat taky tak".

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

Bunda na předchozí fotce je ovšem k dispozici až do velikosti 56. Můžete si k ní koupit i džíny s gumou v pase. Pokud ovšem máte velikost 56, je už dost jedno, co si obléknete.

I oblíbenou prošívanou bundu si tu můžete koupit, a to ve všech bezpečných neutrálních barvách. Jako vhodnou kombinaci Bonprix doporučuje džíny a svetr.

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

Přestože se v katalogu v každém druhém popisku opakuje slovo "módní", nic módního tu nenajdete. Po trendech jen sem tam nesmělé stopy, například kalhoty s pestrým potiskem. Abychom se ovšem zase až moc neradovali, máme hned vedle šněrovací "sexy módní top", který vypadá přesně jako tričko, jaké by si na sebe oblékla čtrnáctiletá vesnická sexice ve snaze konečně na sebe upozornit Fandu z průmyslovky, jehož každé ráno potkává v autobusu.

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

Zatímco u šněrovacího tričénka jsem nedokázala určit časové období, ze kterého se propadlo do 21. století, neboť jeho šerednost je nadčasová, tady jsem měla jasno hned. Fanynky Oceánu zamáčknou slzu! V nostalgii po devadesátkách taky spatřuju jediný možný důvod, proč si cípatou halenku koupit. Ale to by musel být fakt silný záchvat stesku po mládí, podpořený mnoha decilitry vína. Roláku s krajkovými rukávy a páskem posazeným proklatě nízko (je tam přišitej) už chybí jen zlatý řetízek na krku. S přívěškem ve tvaru půlky odlomeného srdce.

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

Šaty s hadříkem na boku jsou podle popisku "rafinované". Má-li něco být rafinované, mělo by to být promyšlené, zajímavě řešené, případně by to mělo poskytovat nějaký prostor pro fantazii (odrůda "rafinovaně sexy"). Minišaty se záclonkou nic z toho nesplňují. A na průměrnou zákaznici Bonprixu to stejně bude moc odvážné.

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

Oblečení modelky v šedém svetru e učebnicovým příkladem neforemnosti. K mladé štíhlé holce se ty pytle vůbec nehodí a tentokrát to nezachraňuje ani pěkný ksichtík, který vypadá, jako by ho namontovali na tělo padesátileté paní oblečené na rychlou procházku se psem po louce. Holčičkou v růžovém a stříbrných buřtících se zřejmě inspirovala půlka českých matek, takové kombinace totiž potkávám denně několikrát.

sken z katalogu Bonprix, podzim 2013

A takových lahůdek se v katalogu najde neúrekom. Ošoupané bokové džíny až do velikosti 48. Zimní kabát "z hodnotného materiálu" se složením 85 % polyester a 15 % vlna. Akrylové svetry. Saténové šaty s pytlovitou sukní. Od pohledu tvrdé umělohmotné boty. Těch pár pěkných šatů (z viskózového úpletu, se kterým nemám v tomto obchodě dobrou zkušenost - rychle na něm vyrašily žmolky) to bohužel nezachrání.

Hrozím se pomyslet, že pro někoho můžou být takové zásilkové katalogy jedinou inspirací a spojkou s módním světem.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Luela
107 příspěvků 17.10.13 18:08

Katalog i zboží se 15 let válely ve skladu, tak to zkusí prodat znova. To by bylo, aby se někdo nechytil.

 
Oveeec
1368 příspěvků 17.10.13 18:12

Mně se to fialový šněrovací tričko líbí, nemůžu si pomoct…:/

 
LHLH
20 příspěvků 17.10.13 19:43

Pokud si ho budete objednávat, dejte vědět, zda se po vybaleni nerozsypalo. Přece jen tam leží 15 let.

 
Oveeec
1368 příspěvků 17.10.13 21:01

To je zbytečný dát vědět, to je jasný že rozsype. Protože z obrázků bych si kolikrát fakt vybrala, jenže je to vždycky takovej hadr, že většinou vracím.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.10.13 07:47

@Oveeec :D Tak to vás lituju, držte se a nekupujte ho :D I kdyby k němu dávali zlatou slepici :D

Zde bych si při té příležitosti už po několikáté dovolil varovat místní krasavice před nákupem zboží z internetových stránek ze zahraničí, o kterých nic neví. Občas se stane, že se jedná o odnož (chápej stejná firma jinej název) korejské firmy YESSTYLE . Vzhled stránek je dosti specifickej a po netu najdete víc podobných asijských „ASOSů“… A pište si, že se objeví věci, co vás budou lákat. Ale radši si nechte uhořet prsty, než přihodíte do košíku :D

Pro zvětžení info grafiky klikni zde :D

 
Danielle.Warheit  18.10.13 12:31

Já teda nevím, ale na většině mi přijde, že by vypadali na té fotce blbě, ať by na sobě měli, co by měli. Navíc k takto výrazným věcem je hold třeba mít další výrazné věci a ne tepláky se třemi proužky. Je to o celkovém stylu. Je to jako se vším… Vybírat musíte podle své postavy a tak, aby se vám věc hodila do šatníku. Jinak jsem na YESSTYLE slyšela „chválu“. Kvalita je prý srovnatelná s konfekcí, co se u nás běžně prodává.

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:05

Ti modelové na obrázku zdrhli z Prague Pride??? :D :D

 
jumbeee  18.10.13 17:31

To jako reklamujete, že ti chlapi nemají postavu a foťák modelů, na kterých je to nafoceno? Protože jiný rozdíl nevidím.

 
JMaravelo
486 příspěvků 19.10.13 16:27

To je co jste si z toho odnesly? :D No tak to vám asi dámy není pomoci. Zvláště pokud vám přijde to co je na obrázcích jako něco akceptovatelného.

Samozřejmě ne všechny věci z YesStyle jsou takové, já pouze vyzývám k velké opatrnosti, protože těch případů se objevuje více než dost, kdy si lidé na ně stěžují.

Někdy mi přijde, že tady někteří lidi přispívají jen aby mohli kecat, bez ohledu na to, jestli mají co říct :D

 
jumbeee  19.10.13 20:07

Tak mi konkrétně napište, co je na těch věcech jinak. Bylo by to užitečnější, než dělat tady ze mě blbce.

 
Cristal  23.10.13 16:31

Asi tak…

 
Adulína84
5 příspěvků 01.11.13 16:08

Vždyť to oblečení vypadá ve skutečnosti úplně jinak a vůbec nejde o to, že ho na sobě nedá modelín. To oblečení je v reálu úplně jiné a je to vidět na první pohled…

 
Adulína84
5 příspěvků 01.11.13 16:09

Omlouvám se… nemá modelín (rozumněj model)

 
malakaja
349 příspěvků 20.10.13 01:28

No tak tady je jasne videt ze hadr na figurine nejmensi mozne velikosti vypada jinak nez na cloveku neatletických proporcí. To je ale potom chyba ne obchodu ale celeho modniho sveta - tedy zena s tim uz pocita, ze nejlip to vypada ve velikosti 34, muže to jeste zaskočí… nevzdelanci :D

 
klobasman
1 příspěvek 03.03.14 18:16

Myslím že každému dojdou základní věci - profi fotky jsou nastylizované, pořádně osvětlené a vyfocené pořádným fotoaparátem což když se člověk fotí sám většinou nesplní ani jednu podmínku.

 
Faoltiarna
6 příspěvků 03.11.13 02:26

Vidíte to, já ho mám. nosím ho často a nemohu si na kvalitu ani vzhled stěžovat, vypadá moc pěkně. Na bonprix nakupuju často, mám odtud několikery šaty na ples a kupovala jsem zde, i maturitní. Nikdy jsem s ničím neměla problém. Ale pro mě je důležitější, že mi to sedne a sluší, než aby to byl výkřik módy (90% módních výstřelků se mi nelíbí, jsem konzervativní).

 
kolúch
445 příspěvků 17.10.13 19:16

Zhodou okolností som aktuálne natrafila na toto .
Obchod pre začínajúce regionálne celebrity alebo pre „staré mladé“? Neviem si predstaviť kto v tom naozaj chodí oblečený.
Bonprix už roky nemení svoj štýl, ich zásoby musia byť bezodné. Alebo šičkám v Číne zabudol ktosi povedať stop :)

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 17.10.13 20:07

Ááá, smažená mŕtvola, pamatám sa na ňu zo starších článkov, už sa tu myslím prepierala kvalita, či skor nekvalita modelov, ktoré tá slečna predvádza :-)

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:13

Ta přesolárkovaná blondýna by se měla už začít vyhýbat ordinacím plastických chirurgů velkým obloukem, už takhle je to hotové monstrum! :D

 
Atrofie
741 příspěvků 17.10.13 20:34

Neblahá konkurence! nebo pobočka firmy? :-D

 
Helenuše
255 příspěvků 18.10.13 06:44

Klikla jsem na to, koukala na modýlky a omylem přejela myší přes fotku s legínama (zhruba v půlce strany zpravo) a ono to na mě rozcapilo nohy! No fuuuj, to jsem se lekla.
Tedy nerozcapilo, ono to přešlo do „sexy pózy“ s vystrčeným zadkem. Brrr.

 
thecherry
40 příspěvků 28.10.13 11:58
:)))

Tieto „modely“ majú aj na slovenskej stránke paradnica.sk. O. T.R. A.S!

 
Milli115
83 příspěvků 17.10.13 19:20

Jo, u toho mě neustále berou mory, když při každé návštěvě babičky mi to cpe pod čumes s tím, že mi to koupí, protože:
1. „tohle je volné na břiše, to ti schová břišní špek "
2. "Tohle je šik, to teď noí všichni..“
(Babi uklízí na SIŠ a podle zdejších sedmnáctiletých sexic s peroxidem na hlavě usoudila, že ty tomu přece rozumí, proto to nosí!)
Na moje námitky obvykle odpoví, že jsem ÚB (úplně blbá)a že mi to prostě objedná.
Zatím si nenechala vysvětlit, že já to nechci, a že to nosit nebudu. Takže mi to vždycky koupí, já si to vezmu jednou na sebe a následně daruji na charitu nebo prodávám za třicet kaček na facebookových bazarech.
Je to mor, naštěstí mám vlastní vkus a to, co nosím vždycky odložím na pojízdných sekáčích, protože v obchodech prostě nikdy eneseženu nic, co by se mi líbilo. Takže odlovím polotovar a doma přešívám s vydatnou pomocí známých švadlen.

 
Beldaran
82 příspěvků 18.10.13 19:38

Jó, tyhle hadry mi cpou taky. „Se to přece nosí“ Marně vysvětluji, že se to nenosí a hlavně, že i kdyby se to nosilo, tak se mi to nelíbí a nosit to nechci. Ale když jsme si koupila obyč bílou halenku, tak byla „příliš elegantní a tak do divadla“ Ale já prostě odmítám nosit triko a džíny jako když mi bylo náct.

 
akubra
354 příspěvků 23.10.13 14:21

Nosí se tohle a ještě horší kombinace. Drtivě kolem sebe uvidíte modrý rifle a černej vršek, většinou bundu nebo vydojenej úplet, ale pozor - nikdy sako. K tomu černý boty, černou obarvenou hlavu a nezbytně černou kabelku vakoidního beztvaru. Je mi z toho nablití, mám problém kam vůbec s očima. Sedí jich takovejch vedle sebe třeba pět na jedný zastávce autobusu a ani si krásky nevšimnou, jak jsou si podobný, třeba i tím, jak jim leze břicho nebo zadek z oblečení.

Dost by mě zajímalo, kdo sem tenhle modro-černej mor zavlekl, ale řádí tady v ČR už pár let.

 
LHLH
20 příspěvků 17.10.13 19:40

U těchto zásilkových katalogu (ze stejne skvadry) často nepoznam, jestli je to fungl nové vydání nebo katalog, který nám vozili známí z Německa v dobách, kdy jsme nic takového v životě neviděli a chtěli nám dat alespoň cuchnout k tomu, jak vypadá svět neomezenych možnosti. Jako malá jsem nad nimi trávila hodiny s otevřenou pusou a představovala jsem si, ze je to i u nás možné. Když už se k nám nejaky výrobek dostal, neznali jazyku docházelo k tomu, ze jsme omylem vypili šampon, čistidlo na zubní protezy a deodorantem si mazali ruce, nemaje ani ticha s čím máme tu cest. Chuť toho bělidla snad do smrti nezapomenu. Nostalgie.

 
MP Vera
216 příspěvků 17.10.13 19:50

A teď si představte, že trávíte víkend na nudné návštěvě někde, kde je tento katalog JEDINOU TISKOVINOU S OBRÁZKY V DOSAHU. Po čtvrtém prohlédnutí během dvou dnů jste ochotná nad objednáním „úpletové tuniky“ docela vážně přemýšlet.

Příspěvek upraven 17.10.13 v 19:52

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 17.10.13 20:10

Mno neviem, jedine že by som sa volala Edmond Dantés a šla by som na návštevu na If… :-D

 
LHLH
20 příspěvků 17.10.13 19:53
Nemohu si pomoct,

Asi jsem na špatném webu, ale u děti (zvlášť velmi malých), mě absence módního souznění ani trochu neirituje, ba naopak. Dětství se musí prožít naplno a díra na koleně na kalhotách, které se prostě vymění za jiné po dítěti maminky kamarádky, které možná neladi ke zbytku šatníku, není žádná tragédie. Za ušetřené peníze muzou třeba na vejlet(jinam, než do obchodního centra).

 
Chany
871 příspěvků 17.10.13 20:19

Tak nějak. Jen není na škodu odmala děcka cepovat, že tohle je holt „hodobóžový“ a tak se v tom přes plot neleze - na to se převleč do „pracovního“! Není nic smutnějšího, než se nachomýtnout k pískovišti, kde si umolousaná, ale šťastná a akční děcka hrají, zatímco jejich vystajlovaný vrstevník s načančanou maminkou pózují na lavičce a uštěpačně hledí na malé ukoptěné zjevy - „fůůůůůj, vidíš to?"" Vůbec tam nelez…“ ( ze života!)
Ale ti malí dočasní špindírové něco zažívají, sociálně a rozumově zrají…víme? ;)

 
Atrofie
741 příspěvků 17.10.13 20:29

Dovoluji si nesouhlasit, neb už jako dítě jsem trpěla rozdělením oblečení „na to hodobožové“ a na „lítačku“, byl to děsný opruz schraňovat oblečení „až na lepší“…ano, na zahradu dětem dám tepláky, ale jinak pokud jdeme kamkoliv, jsou pěkně oblečené, ale i v tomto oblečení prostě mohou relativně cokoliv - no tak se umažou, bože…v dnešní době sekáčů, pracích prostředků a čističů na kde co apod. to fakt neřeším…

 
Chany
871 příspěvků 17.10.13 20:38

Taky jsem to zažila…šaty od babičky, která je kdoví kde sehnala- protože jsem stejné kupodivu nepotkala- jsem si fakt cenila. Jsem z generace, kdy tesilky a barevný strakatý směsový svetřík byl téměř uniformou ( pro neznalé- kdo neměl v obchodě známou prodavačku, případně nenatrefil na zboží a nevystál frontu, měl tzv. „prd“…)

 
dalokina
8 příspěvků 18.10.13 15:46

Tak ktomu souznění mám něco pekelného, ale proti gustu…
 http://www.mimibazar.cz/…tografie.php?…

 
Atrofie
741 příspěvků 18.10.13 16:09

Hmmm… to musí bavit..otázka je, jestli i ty děti…

 
Adulína84
5 příspěvků 01.11.13 16:16

Chudák kluk, to je přesně ten typ, co musí pózovat na lavičce, aby se náhodou neušpinil :-(

 
hankabar
29 příspěvků 17.11.13 11:23

To je strašný :-( čůza, co si dítě pořídila jako doplněk.

 
Atrofie
741 příspěvků 17.10.13 20:24

No jéje! Starý - špatný (nelze napsat dobrý) Bnx ;-)..mám to podobně, jednou jsem narychlo potřebovala těhotenské plavky, objednala na jejich webu a už mě mají: co čtvrt rok takovýhle parádní katalog! Nu, na záchodku prolistuji, ono pak lecos jde lépe ;-)

 
Chany
871 příspěvků 17.10.13 20:28

Už mi taky jednou napsali, že pokud si z tohoto nebo následujícího katalogu neobjednám, tak že mi jeho zasílání zruší ( co nocí jsem kvůli tomu proplakala… :-D ) a kýho výra? Chodí dodnes.. ;)

 
Atrofie
741 příspěvků 17.10.13 20:31

Jj, to byste byla smolařka! připravit se o takovu šanci! :-D :-D..oni Vám ještě velkoryse dávají druhou šanci! :-D

 
mimi55
24 příspěvků 17.10.13 21:08

Taky jsem si kdysi objednala z tohoto katalogu 2 trička a zase je rychle vrátila. Jednak mi byly velký (i když jsem objednala o číslo menší velikost) a jednak to byla strašná hadra. Od té doby mi ten katalog chodí stále, v poslední době s výhružným upozorněním, že když neobjednám, tak už mi žádný nepošlou. Tak jsem se těšila a ono ejhle, chodí pořád. Mám obavu, že kdybych jim napsala, ať mi ho už neposílají, že přijdou dva.

 
xyz
1623 příspěvků 18.10.13 11:51

Nikdy jsem od nich nic neobjednala, ale asi získali mou adresu z jiných zásilkáčů. Pravidelně jim píši (volám), že nechci jejich katalog, i přesto pořád chodí a chodí. Už ho ani nerozbaluji. Pravdou ale je, že ty hezké tváře a ev. fotka u moře plná sluníčka, mě kolikrát „lapí“ a chvíli uvažuji o objednání. Naštěstí mě to zatím vždycky přešlo, protože vím ze zkušeností známých i vás tady, že by přišlo zklamání.

 
Karin
3401 příspěvků 17.10.13 20:24

A to Ada pominula jazykovou stránku této tiskoviny. Ta by vystačila na další samostatný článek.

Já si tam jednou objednala závěs a od té doby mi to taky pořád chodí (a ze schránky to putuje rovnou do tříděného odpadu). A taky jsem kdysi podlehla a objednala jsem si tam pár kousků, ale byla by to drahá zkušenost i zadarmo, protože ta kvalita je naprosto bez přehánění otřesná. I otahanej svetr ze sekáče se nosí líp než novej z Bonprixu. Materiály, ušití - děs a hrůza. Na všem je na první pohled vidět, jak strašně levně a strašně rychle se to vyrobilo.

 
Chany
871 příspěvků 17.10.13 20:44

:-D jojo, nejednou jsem četla: materiál= směsová tkáň - šmarjápanno, to asi pěstují ve zkumavce, ne?

 
krabatadabra
105 příspěvků 17.10.13 21:49

Akonáhle mi katalóg dorazí, putuje do koša nerozbalený. ale keďže už viem, že ponúka takéto fajnovky, asi ho nabudúce predsa len prelistujem.. :D :D

 
malakaja
349 příspěvků 20.10.13 02:05

Třidte správně, vy hambo!

 
krabatadabra
105 příspěvků 20.10.13 13:30

Svojim neroztriedením toho odpadu na papier a plast dávam prácu ľuďom v triedičke a nehanbím sa za to

 
Caught
6 příspěvků 17.10.13 22:17

První strana, modrá bunda sice jediná, ale líbí se mi…

 
marmota-b
529 příspěvků 17.10.13 22:19

Mám navíc pocit, že kvalita katalogů vůbec šla dolů. Kdysi (tak kolem roku 2000 a dál) nám chodilo OTTO. I když si nedělám příliš velké iluze o stylovosti mnoha těch věcí, byly aspoň kvalitní - materiály častěji přírodní a těch pár věcí odtamtud mám na domácí nošení dodnes a některé by dokonce aspoň z hlediska obnošenosti stále ještě prošly i na ulici… V prvních „ročnících“ našeho „odebírání“ tam navíc byly i docela pěkné věci. Pak už tam zbyly hlavně ty, které nikdo nekupoval, fotky byly omílané kolem dokola a snad i na kvalitě těch fotek se to projevilo… a věci, které nově přibývaly, byly čím dál divnější. (Nebo možná se mi zlepšil vkus, to už teď s odstupem neposoudím.)
BonPrix, který do naší domácnosti dorazil později, myslím zcela nevyžádaný a ničím nepodmíněný, pak už je jen odvarem z odvařeného OTTA.

Příspěvek upraven 17.10.13 v 22:20

 
Evženie
168 příspěvků 17.10.13 22:40

Souhlasím. Kdysi dávno v Quelle blahé paměti se dalo docela něco vybrat, když člověk chápal, že fotky se musí brát s rezervou a že jen něco stojí za to. Jenže to tehdy ještě to, co bylo v katalogu, občas i odpovídalo současné módě (maximálně to bylo o rok opožděné a drobet umírněné). Dneska je to o několik tříd méně kvalitní a u Vietnamců člověk kolikrát narazí na zajímavější oblečení.

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:20

OTTO je navíc k tomu ještě i předražený - jejich nabídka odpovídá té Bonprixové, ovšem ceny jsou podstatně výš.

 
marmota-b
529 příspěvků 18.10.13 21:13

No, to už nevím - už nám nechodí. Ani ten BonPrix nám ve schránce, naštěstí, už nějakou dobu nepřistál - leda by ho někdo bez mého vědomí pravidelně vyhazoval ještě dřív, než na něj narazím. :D

 
adeeelka
18 příspěvků 18.10.13 16:17

Zhruba pred 6 rokmi som z vtedajsieho OTTA objednalaelegantny hnedy kostym: nohavice a sako, zapinanie na malicku sponku v strede, klasicky jednoduchy strih latka sa na svetle jemne leskla. Mam ho doteraz a co sa tyka kvality si nemozem stazovat, dokonca som vtedy presne traafila aj velkost :-) Z bonprixu mám jednu bavlnenu tuniku, tiez fajn kusok, nic prevratne modne a trendy ale material je velmi prijemny, no zrejme som fakt mala stastie. Uznavam ale ze posledne roky je to bieda a moja mama tie katalogy akurat taj hromadi a dava do zberu, pretoze ani na spalenie v krbe to nie je nic moc :-D

 
jxxxx
7 příspěvků 17.10.13 22:29

Pani v šatách s handrou vyzerá, akoby sa do miestnosti dostávala oknom a ostal jej na šatách zachytený kus závesu… skvelé…

 
Canavi
224 příspěvků 17.10.13 23:09

Nezoufejte, stačí jim zatelefonovat a katalog přestane docházet :-)

 
xyz
1623 příspěvků 18.10.13 11:53

Jo? Asi jste narazila na dobrého zaměstnance zákaznické linky. Mně chodí furt :-(

 
Adulína84
5 příspěvků 01.11.13 16:20

To bohužel není pravda :-( Volala jsem, psala maily, ale bez úspěchu :-(

 
aailyyn
807 příspěvků 17.10.13 23:34

Retro… a ještě hnusný. Paráda. :-D

 
Crystal21
9 příspěvků 18.10.13 00:37

Bohužiaľ, Bnx sa usadil na našom trhu nebývale dobre, v KAŽDEJ kancelárii/zbo­rovni/akejľko­vek-inej-miestnosti-na-pracovisku sa nájde minimálne jedna ženská, ktorá proste má nový katalóg a ten následne putuje z ruky do ruky… kto raz skúsil, ten už vie, že od Bnx sa ruky dávajú preč, lebo vám príde domov HNUSNÁ, VYŤAHANÁ, PRIESVITNÁ, ŠKRIABAJÚCA HANDRA V ABSOLÚTNE ODLIŠNEJ VEĽKOSTI NEŽ STE SI OBJEDNALI, ale nepoškvrnených ovečiek je stále dosť, a tak obetí pribúda a pribúda… čím to je, že Bnx to stále zvláda, keď Quelle aj Neckerman to už vzdali, zostáva jednou z najväčších záhad súčasnej spoločnosti… ale až ten, kto videl katalóg Magnet Blanche Porte, pochopil, čo je to pravé PEKLO

Příspěvek upraven 18.10.13 v 00:53

 
Camarilla
85 příspěvků 18.10.13 06:30

Všechny ty zásilkové firmy si mezi sebou musí nějak předávat drby a užitečné informace, protože jsem si jednou jedinkrát něco objednala v jedné z nich a od té doby mi chodily katalogy asi čtyř různých firem.
Jo a píšu chodiLY, protože není nic jednoduššího než sednout k mailu a napsat jim, že prosíte o vyřazení z databáze. Hotovo, šlus, finito, od té doby už ani jeden katalog :)

 
Bellaschange
139 příspěvků 18.10.13 07:12

„čtrnáctiletá vesnická sexice ve snaze konečně na sebe upozornit Fandu z průmyslovky, jehož každé ráno potkává v autobusu.“

Tak to mě malinko uráží. Ne že bych byla nějaká citlivá na výrazy vesnický…přece jen jsem taky z vesnice a vím, co jsou schopni si tady lidé obléct..Ale když jsem já poprve viděla svého přítele, se kterým jsem mimochodem dodnes, tak mi bylo 14, jezdila jsem s ním každé ráno autobusem do školy a byl z průmyslovky a takové sexy tričenko jsem na sobě nikdy oblečené neměla.. Navíc se výraz vesnický moc nehodí. Teď se už pohybuji mezi svou rodnou vesnicí a pár většími městy a tohle si na sebe daleko víc oblékají i městské sexice, ono jde totiž o vkus a inteligenci a ne o to, kde jste vyrostli. Navíc ne vše z bonprixu je špatné, pokud si koupíte jeden nějaký kousek a kombinujete už nějak chytře s kousky lepší kvality a ne tak, jak to prezentují v katalogu, tak určitě žádné peklo nevytvoříte..:)

 
Ascari
315 příspěvků 18.10.13 07:46

Je to možná trochu stereotypizace pro efekt, ale má oporu v realitě. Nízkopříjmové skupiny z vesnic, které si často objednávají „hezké“ věci z katalogů, protože nemají možnost a prostředky na to, vzít to ze školy či práce kolem obchodu typu Palladium.

 
aailyyn
807 příspěvků 18.10.13 10:54

Tak ono je na efekt jedno, jestli si koupíte hadrovitý tričenko v Bonprixu nebo oflitrovaný třpytivý cosi v New Yorkeru, ale takhle nějak jsem to pochopila taky. Prostě na vesnici máte míň možností, což je fakt, ne urážka a celý to ilustruje určitou izolovanost a omezenost některých osob (a to tu omezenost nemyslím inteligenčně a vůbec to není pejorativní, některé dámy si zkrátka už od devadesátých let jedou ty své katalogy, však Jarča z práce to nosí taky tak, tak o co go…)

 
arwenn
426 příspěvků 18.10.13 16:16

V palladiu není new yorker :) ale souhlasím, hadry se dají koupit ve všech obchodech, a to i těch tzv. lepších

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:22

Tak zrovna Palladium bych nezmiňovala - to je taky pořádné peklo! :D

 
Beldaran
82 příspěvků 18.10.13 19:48

V Palladiu mají z 90% příšerné hadry. Už pár let ze zásady nakupuji v buticích u nás na malém městě a jsem tak spokojená. Za stejnou cenu nepopiratelně lepší kvalita než v obchodech typu Tally Weijl, navíc mají od všeho dva tři kusy, takže nehrozí, že se potkám s pěti stejně oblečenými ženami. Tohle není o tom, kde kdo bydlí, ale postě v lidech - kdo se chce dobře obléknout, ten si někam zajede na nákup, kdo nechce, vytáhne Bonprix nebo hadr v Palladiu. Vidím to u nás na vesnici i v Praze - poměr pekelnic a dobře oblečených žen je všude stejný.

 
maarcy
63 příspěvků 19.10.13 13:47

No to tedy opravdu nevím, co bych si asi koupila v Paladiu…Ne že bych nakupovala v katalozích, ale to srovnání je trošku (dost hodně…) nepovedené. Stejné šunty za mnohem víc peněz a s módou to nemá nic společného.

 
malakaja
349 příspěvků 20.10.13 02:09

Za mnohem vic peněz? Dojemné. Já jezdím do Palladia pro jednosezonní levné hadry. Bonprix je dražší.

 
renuškalaskava
6 příspěvků 31.10.13 23:36

Co máte proti Palladiu? koupila jsem tam opravdu hezké věci…tak se rozhlédněte pořádně, vyzkoušejte a možná budete spokojená…krásné boty, svetry, luxusní kabelky, kosmetiku…skvělé jehněčí v libanonské restauraci…vy neumíte nakupovat paní…

 
kolúch
445 příspěvků 18.10.13 08:08

Vás to uráža a lucindaSK o pár príspevkov nižšie sa vie z rovnakej životnej situácie zasmiať. Ono to ani tak moc nie je o slovách, ale o tom aké uši ich počúvajú :)

 
Bellaschange
139 příspěvků 18.10.13 08:41

No ale já netvrdím, že se tomu neumím zasmát. Sama píšu, že to chápu, protože vím jak se u nás lidé oblékají. Ale pokud jste si nevšimla, tak Ada tohle dělá často..útočí na lidi z vesnice a jejich otřesný vkus..Alespoň jsem to už za těch pár let na pekle potkala několikrát..Přitom se mi to nezdá tak hrozné. Pokud mají holky z vesnice vkus, tak dokážou být i daleko krásnější, protože je alespoň nezasáhla vlna umělosti, všeho nalepeného, prodlouženého a přelíčeného…

Příspěvek upraven 18.10.13 v 08:42

 
kolúch
445 příspěvků 18.10.13 08:51

Čiže VY VIETE AKO SA U VÁS ĽUDIA OBLIEKAJÚ… Pripúšťate tým, že rozdiel existuje, no mrzí Vás, že o ňom vie aj Ada a zverejňuje ho. A, že nevyzdvihuje dievčatá z vidieka, ktoré vkus majú. Tak by to znelo zbavené emócií a v podstate je to výzva pre Adu aby bola taktnejšia, ale nič o tom, že zavádza, alebo si vymýšľa.

 
Knitty
58 příspěvků 18.10.13 13:12

Nevím jak teď, ale když jsem za totáče a cca 5 let po něm jezdila na víkend s rodiči na venkov, bylo to tak, že MÍSTNÍ chodili oblečeni dobře, slušně a případně efektně, zatímco my Pražáci jsme se courali v teplákách, holínkách apod :-)
Nojono… doba se mění :-)

 
hankabar
29 příspěvků 17.11.13 11:28

Řekla bych, že stejnou měrou „útočí“ i na měšťáky. Jen jste, zdá se, přecitlivělá na slovo vesnice. Nic jiného v ten moment nevidíte. zamyslete se nad sebou.

 
xyz
1623 příspěvků 18.10.13 11:58

To je stejné jako vtipy o policajtech nebo blondýnách. Osobně znám inteligentní poldy i velice vzdělané, úspěšné a fajnové blondýny. I „vesničan“ je určitý vžitý pojem, skoro bych řekla archetyp a tak je nutné to brát :-) :-) :-) A myslím, že všechny známe nějakého toho „vesničana“, který žije celý život ve městě ;-)

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:38

Mi spíš trošku vadí v článku zmíněný fakt, že nabízejí věci (dokonce i!!!) ve velikosti 56. No, myslím, že to není zrovna výhra tuhle velikost mít, ovšem fakt je, že od vel. 48 nahoru už nemá moc smysl běhat po obchodech, tam v těchto velikostech zhusta nemají nic, přestože po českých ulicích je lidí s těmito velikostmi vidět až až (a klidně si řeknětě „bohužel“ nebo „je to jejich chyba“, ale je to neoddiskutovatelný fakt). No a z mého pohledu je pořád lepší, když si na sebe osoba s touto velikostí vezme cokoliv bonprixového, než aby venku běhala nahá - to by se nám líbilo ještě míň, ony byly dost odstrašující fotky tady v pekle už jen když byly ty pneumatiky v létě trochu víc odhalené. Jo, v sekáči mi rukama šlo hodně oblečení právě v těchto velikostech, ale ruku na srdce: myslím, že každá z nás, i když sekáčem nemusí právě pohrdat, si ráda občas na sebe koupí něco, co už před ní někdo nenosil, a to nemám na mysli právě tričénko na šněrování. Smutné je, že na ty velké velikosti pamatují jen zásilkové obchody typu Bonprix (nebo hrůzostrašný a cenově přepísknutý Petrklíč). Pak se nemůže nikdo divit tomu, že Bonprix přežil do dnešních dnů i s tak jurodivou nabídkou…

 
malakaja
349 příspěvků 20.10.13 02:13

Tak tak, tchyňka ma po přechodu vel. 56, tuhle velikost sežene nejlíp v BP a jinak pekelném KIKU… Umí tak kombinovat, že je elegantní, sladěná, nemá na sobě flekatou halenu a legíny, květák ani Donátovou, co na stáří našetřila na objemu, to si ustrojí velmi promyšleně. Ady poznamka o velikosti je nemístně hloupá.

 
Divi
12 příspěvků 20.10.13 19:32

:) zrovna jsem přemýšlela, čím se zahubím, mám velikost 54 :) já vím, že to chce s hmotností dolů, ale v 50 už to nejde samo, a chvíli to trvá…
Taky jsem si před časem z bonprix objednala sukni, no nic moc, již nikdy více.
Co se týče kamenných obchodů, nákupních center, mám život dost zjednodušený. Lezu jen do M aS a do Ulla Poppken. A punčocháče v CaA. A Petrklíči děkuji za kalhotovou spodničku, bez té bych snad ani nemohla žít. Víc se nemusím vzrušovat. A sekáče jsou prima, ale jsou to náhodné objevy. A stejně jsem ráda na světě…Je dost možné, že ve svém tričku ze ZOO a dlooouhé džínové sukni a navrch s kočičími náušnicemi v ušiskách přijdu do pekla, ale, co trocha srandy neuškodí…

 
anahir
114 příspěvků 21.10.13 09:57

Ty kalhotové spodničky jsou naprosto skvělá věc, to je pravda.

 
renuškalaskava
6 příspěvků 31.10.13 23:37

Co je kalhotová spodnička?

 
hankabar
29 příspěvků 17.11.13 11:25

Ééé, to co někdo řekne, vás nemůže urazit. Vy se urážíte sama, svou vztahovačností. říká se tomu potrefená husa. Taky jsme ze vsi, moje neteř taky potkala svého milého v autobuse. no a?

 
ivana.m
6 příspěvků 18.10.13 07:36

A čo tie šaty nalavo, pri „rafinovaných“? Kratke cierne s dlhou leoparďou plachtou na boku? Až ma striaslo.

Příspěvek upraven 18.10.13 v 07:36

 
SarikaN  18.10.13 07:48

Já si z katalogů Otto, Halens a Bonprix kupuji prakticky všechno oblečení. Zvlášť od doby, kdy mám velikost 48, ke které se obchody jako s. Oliver nebo Esprit ve svých kamenných obchodech neznají.

Nejsou to ale skoro nikdy ty kousky, které jsou v papírových katalozích. To jsou skutečně převážně strašlivé věci a já vůbec nechápu, jak s tím můžou ti prodejci obstát. Mívám u těch tištěných katalogů hlavně u zimního oblečení už několik let takový pocit, že tam pózují modelky v oblečení určeném pro uklízečky. Asi ten dojem hodně dělají ty legíny s dlouhými hadrovitými triky.

Když se ovšem pečlivě hledá, najdou se na netu u Otta pěkné kousky i ve vel. 48-je jich ale jako šafránu. Prakticky všechno oblečení z Otta mám od značky Boysens, to ostatní mně moc nezaujme.
Nosím pouze bavlněné spodní prádlo, a u Otta je firma Petite Fleur, která ho má většinou pěkné a kvalitní i ve větších velikostech. Podprsenka 105B/C v bavlně s elastanem se také občas najde, v běžném obchodě nemám naprosto šanci.

Co se týká přímo Bonprixu, tam je to horší. Kvalita triček i šatů je otřesná. Navíc trička i šaty přestávají být z bavlny a začíná se množit nechutný viskózový úplet, který nemám ráda ani v kvalitní verzi, protože bavlna je prostě bavlna. V čem jsou ale v bonprixu pro mně nedostižní, to jsou kalhoty na ven. Laciné, ze slušné slabé bavlny a kupodivu pevně šité. Na střihu a slušivosti na poli za vsí zas tolik nezáleží, a je fakt, že střih a slušivost nejsou nic moc.
Také mají v Bonprixu termokalhoty z bavlny a i ve větších velikostech, což taky není snadno sehnatelná věc.

 
Moir
1801 příspěvků 18.10.13 09:53

Prosím, prosím, najděte si něco o správné velikosti podprsenky, třeba na stránkách spravnapodprsen­ka.cz, nebo caresse.cz, velikosti jako 105B/C jsou dosti nesmyslné

 
SarikaN  18.10.13 10:36

Ne, to není vůbec nesmyslné.

Já totiž nemám konfekční postavu. Mám celou kostru i hrudník jako zápasník i bez nadváhy, a teď jsem k tomu ještě i tlustá, takže ten obvod kolem 108 si normálně naměřím. K tomu celkem malá prsa. A podprsenky mi nikam nelezou, takže není co řešit.

Ano, zkoušela jsem i menší obvod-když jsem ztloustla, pokoušela jsem se donosit staré devadesátky. Ale bylo to neskutečně nepohodlné.

Ostatně podprsenky moc nenosím. Mám kliku, že tělo je hodně pevné i s těma kilama navíc. Ovšem až ty kila teď po čtyřicítce zase zhubnu, už mně asi podprsenka nemine, protože se sotva ty prsa vrátí do původního tvaru.

 
xyz
1623 příspěvků 18.10.13 12:01

To by mohla podepsat moje tchýně. Hrudník jak dva zápasníci a prsa žádná ;-)

 
kozarohata
141 příspěvků 29.10.13 15:05

Mám to podobně, rozdíl mezi oběma mírami je cca 10 cm (jsem hubená)

 
SarikaN  18.10.13 10:54

… tak na Správné podprsence mi doporučují 90E… to je tedy úplně mimo.

Za prvé nevím, co bych asi tak do těch éček cpala, když i některá céčka v devadesátce mám problém vyplnit.

Za druhé a hlavní, devadesátka obvod mně škrtí pekelně. Navíc mám mírnou alergii na některé umělohmotné součásti oblečení, a bohužel i bavlněné podprsenky jsou zásadně lemované umělinou. Když jsem měla takovou těsnou devadesátku na sobě, ty umělohmotné okraje svědily tak, že jsem měla co dělat, abych se neustále nedrbala na docela nevhodných místech. Při větší velikosti takové potíže nemám.

 
Danielle.Warheit  18.10.13 13:13

Tak já s Vámi souhlasím. Nejlepší je potom, jak člověku, který nemá jenom kost a kůži podprsenka udělá faldy. Na správné podprsence mi vyšlo, že bych měla nosit 65E… Takováto podprsenka mi ale rozdírá kůži. Kupuji tedy 70C a jsem spokojená, nikdy mi podprsenka nikam nelezla a to nosím ráda výstřihy na zádech. Velikostní tabulky mohou být mnohdy vcelku zavádějící.

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:47

Já se kdysi ve speciálce s prádlem setkala s reakcí „tak velké podprsenky nevedem“ už když jsem se ptala na 90/D. A přála bych vám slyšet ten despekt v hlase, s jakým to ta cácorka za pultem řekla. Tak jí povídám: „No, chtěla jsem tu utratit peníze, ale jak vidím, nemáte o tržbu zájem. Pokud si myslíte, že tuhle velikost nosí jen cosi jako dvouhlavé tele, tak se projděte po ulici s očima otevřenýma, ženských jako já potkáte až až.“ Hleděla na mě jak telátko na nová vrata.
V další speciálce tu velikost sice měli, ale model vypadal jak brnění na středověkého zbrojnoše, výstřih podprsenky končil kousek pod důlkem na krku. Tak povídám prodavačce: „Upřímně: vy byste si tohle na sebe vzala?“ A ona na to, že asi ne. Tak jsem dodala: „Já taky ne, dokonce ani do rakve ne. Takže děkuji a nashledanou.“
Dnes už chválabohu jsou možnosti koupit si odpovídající velikost třeba přes internet, ale byly doby, kdy to bylo fakt zoufalství. No a bydlíte-li někde na venkově, tak to je o průšvih víc k tomu. Takže se nedivte, že pak někdo vezme za vděk i tím Bonprixem. :/

 
renuškalaskava
6 příspěvků 31.10.13 23:43

Já to znám…vždy jsem měla velká prsa a ted mi je 36 a mám velikost 85 F, u některých značek 85 E, někdy G…přijdu do specializovaného obchodu s prádlem a ukážou mi 2 podprsenky…vždyť já nejsem žádné monstrum…akorát mám velká prsa, dlouho jsem kojila své děti a udělalo to své…nebaví mě chodit nakupovat s tím, že si mě prodavačka prohlíží jako ménecennou…

 
rice
348 příspěvků 18.10.13 16:13

Je to o zvyku. Ale při vaší velikosti bych si dala setsakra záležet na správné podprsence.

 
atrix
483 příspěvků 21.10.13 21:12

Už jsem přišla na to, jakou velikost potřebuji, aby mi podprsenka seděla. Chvilku to trvalo, ale nakonec se podařilo. A dokonce si od té doby v pohodě mohu koupit i typ s kosticí, aniž by se mi někam zapíchla a dřela. Doba, o které jsem psala v tom původním komentu (dvouhlavé tele), je pár let zpátky. Ale tehdy nebylo snadné sehnat něco, co by člověk mohl nosit, aniž by si 1. nepřipadal jak idiot, 2. nezpůsobil si zdravotní problém… :D

Příspěvek upraven 21.10.13 v 21:17

 
RenataRen
466 příspěvků 19.10.13 18:48

Tak koukám, že jste dostala červená ramínka za to, že Vaše prsa mají tu drzost a dost nenarostla:-)
Ale zkuste si v obchodě říct o 75B, aniž by se prodavačka nezatvářila pohrdavě:-)

 
kozarohata
141 příspěvků 29.10.13 15:10

No i ta 75B by mi byla velká :D kupodivu v sekáči jsem koupila už dvě pušapky, které mi sednou jako ulité. udělám tedy reklamu značce hunkemoller - ani nevím, jestli se u nás v česku sežene.

Příspěvek upraven 29.10.13 v 15:19

 
atrix
483 příspěvků 01.11.13 23:39

Jak vidno, dají se sehnat a ani nejsou kdovíjak drahé…
 http://www.alamodeboutique.cz/hunkemoller/

 
lucindaSK
886 příspěvků 18.10.13 07:50

„Abychom se ovšem zase až moc neradovali, máme hned vedle šněrovací "sexy módní top“, který vypadá přesně jako tričko, jaké by si na sebe oblékla čtrnáctiletá vesnická sexice ve snaze konečně na sebe upozornit Fandu z průmyslovky, jehož každé ráno potkává v autobusu."

Musím sa smiať, lebo s prvým frajerom som sa zoznámila, keď sme sa s rodičmi presťahovali na dedinu a cestovali sme spolu autobusom do školy - on na priemyslovku :D
Ale teda take tricko som nikdy nenosila.

 
hifi
45 příspěvků 18.10.13 08:40

Diky za kazde nove rano s Modnim Peklem :)))))), kdykoliv mamince prijde do schranky tenhle, nebo podobny katalog, tesim se na, jak je v katalogu vzdy uvedeno VYSOCE MODNI A KVALITNI obleceni. Dvakrat v zivote jsem si objednala a vzdy litovala.

 
Cesnekacka
274 příspěvků 18.10.13 08:54

Holky není možné, že by jste si objednaly jen jednou a pořád Vám to chodilo. Já si objednala skutečně jen jednou a katalog mi přestal chodit sám od sebe. Musím, ale uznat, že jsem asi měla kliku, protože jsem si koupila tílko se všitou podprsenkou a stále ho v létě nosím. Ano je to hanba mám ho asi deset let, je černé a peru v ruce, ale opravdu jsem měla kliku. Romantický top odešel do věčných lovišť:-)

 
Matmys
1597 příspěvků 18.10.13 11:54

Je to možné.
Když budete chtít, za mírný poplatek vám všechny OTY, BONy a další skvělé katalogy mohu přeposílat jako důkaz…

SMS budu přeposlat klidně zadarmo, mám paušál ;)

 
arwenn
426 příspěvků 18.10.13 16:20

Já je už třikrát mejlem prosila, ať mi to neposílaj, ale marně. Uvidím příští měsíc…A to jsem si tam objednala jednou, docela slušný šaty, který mi sedí. Jinak se mi tam snad nikdy nic nelíbilo…

 
Betynka02
379 příspěvků 18.10.13 09:00
Šmarjápano!

Toto ještě existuje?! To se lidi stále ještě nepoučili? (Kdyby nekupovali, asi by už katalogy neposílali?!)
Už dávno jsem se naučila nekupovat nekvalitní či pofidérní a předražené věci.(V módě teď pomíjím stránku vkusu…)
Co se oděvů týká, dávno je tomu, kdy lepší kousky šili krejčové na míru! (Faktem je, že i dnes mají krejčové práce dost, ale zákaznice donesou HADR a tak i přes vynikajícně odvedenou práci je z toho zase jen HADR! Akorát předražený.) ŠKODA! :-/

 
Ascari
315 příspěvků 18.10.13 09:10

@Bellaschange Všimla jste si, jak se tento web jmenuje? „Útok“ na vkus holek z vesnice je tady pravděpodobnější a pochopitelnější než jeho „pochvala“. Já na tom nic útočného nevidím, já v tom vidím kritiku white trash vkusu.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 18.10.13 10:23

Ale tohle si na sebe oblékne leckterá 14ti letá (ba i starší:-/) sexice. Akorát že ta z města si to pořídí v Jannisu nebo NewYorkeru. Venkovanka je často odkázána na katalog nebo Vietnamce v 6 km vzdáleném městečku. Toť jediný rozdíl. To je směšná představa, že nás z velkoměst zušlechtil pohled na ty davy západních turistů. Už i na vesnici znají internet.

 
monel
648 příspěvků 18.10.13 09:32

Mám z Bonprixu troje šaty, které jsou pěkné, z příjemného materiálu a měla
jsem od nich několikery dvoudílné plavky, vydržely neskutečně dlouho a dobře seděly. dost věcí je fakt hrozných, ale nikdo mě přece nenutí si je kupovat!

 
Sekhmet
1918 příspěvků 18.10.13 10:14

.

Příspěvek upraven 24.02.15 v 16:37

 
Knitty
58 příspěvků 18.10.13 13:20

Také v bonprixu nakupuji, ale po velmi pečlivém výběru - nikoli dle katalogu, ale přímo z internetu - pozorně čtu složení materiálu, prohlédnu všechny fotky, všímám si, kde co modelce leze a neleze (protože u mně to bude 100× horší), jak moc to ze zoufalství retušovali… Nahážu si to „do schránky“, a pak si v klidu promyslím, zda ano nebo ne. Také mám velký horní obvod, a v bonprixu mám šanci nakoupit běžnou konfekci, nikoli pytloidní, a ušitou často lépe než od otta. Ale souhlasím s tím, že to je kus od kusu - cca 70% věcí bych nekoupila. Nicméně - jak psala i Ada - po velmi pečlivém šťourání jsem tam zakoupila i jedinečné kousky, které jsou pěkné, nežmolkují, neztrácí barvy, nepářou se jim švy, mají zpevněný ramenní šev, záševky… atd atd. Nebývají to ty nejlevnější kusy.

 
Rambí
10 příspěvků 18.12.13 23:51

Přesně takto u mě doma taky skončily tři kousky a ještě jsem od nikoho neslyšela negativní názor, naopak (a to mám pár známých, které na nikom nenechají niť suchou). Pár holek na mě vyvalilo oči, že ony musely vždycky Bonprix reklamovat a já jsem natrefila na něco takového :D
Njn, ono je třeba pořádně číst, hlavně koukám na recenze a zkoumat fotky :) Je tam opravdu většina, jak Ada píše, ale nějaká ta perlička se dá najít všude. I v Bonprixu :)

 
Brunhilde  18.10.13 09:49

Já si na to tady stěžovala, že mi to přistálo ve schránce. Po prolistování jsem se cítila být osobně uražena, že mi to poslali.
Tak to mám na záchodě a balím do toho vložky, k tomu se to hodí.

 
akmat
46 příspěvků 19.10.13 19:55

Boze a Vy kde nakupujete u Prady? Osobne urazena, to uz ale prehanate ne.

 
malakaja
349 příspěvků 20.10.13 02:19

Taky me nenadchne když mi přijde vydání pro starší ročníky nebo nadměrné velikosti :D:D njn…

 
Caralina
916 příspěvků 18.10.13 10:08

Z Bonprixu něco mám, většinou to nebyl žádný zázrak. Až na jedny plavky..tahala jsem pod neopren a jsou podle všeho nezničitelné, padnoucí. Nemám problém.

 
sely1
184 příspěvků 18.10.13 10:42

Ja bonprix katalog neberiem tak vazne ako vy je mi totiz jasne ze sa snazia predavat nemoderne totalne out veci z minuleho storocia a uplne vyjdene z mody specializuju sa na lacnu modu pre to ten nazov bon prix - dobra cena, zhromazdia vsetky veci ktore sa nepredaju v inych katalogoch tj. halens, otto, atd.mne chodia domov tiez pravidelne aj ked som si nikdy u nich nich neobjednala idu mi na nervy vzdy to skonci nerozbalene v kosi to v sekaci najdem modnejsie veci a kto take veci vobec objednava? no mate pravdu asi tie zeny ktore sa daju oklamat peknou tvarickou a postavou modelky je to jasne ze to je ich jediny tah a jediny marketing na ktory sa spoliehaju. Ja objednavam iba v ottovi maju tam naozaj pekne kusky sezonne a idu naozaj s modou aj ked su drahsie su kvalitne.

 
BP0991
213 příspěvků 18.10.13 10:49

Jo některé věci jsou zlo.. Ale neodsuzovala bych všechno… třebas šaty si známá objednává u nich, jsou krásné, něco vydrží, dělají pěknou postavu a nikdo je skoro nemá… Některé topy jsou taky pěkné a nikdo by je neměl na sobě.. myslím, že kvalita bude lepší, než nějaký new yorker… Jinak souhlasím, ty kalhoty jsou teda pořádné zlo…a u některých mi přijde, že to mají i 30 let staré :-D

 
sovitsie
3 příspěvky 18.10.13 10:54

Ale tohle je přece firma, která se snaží vydělat, i když na nevkusu. Ačkoli je to krásná představa, myslím, že po nich nemůžeme chtít, aby byli tvůrcem dobrého vkusu. Kritizovat lze jedině ty, kdo si něco tak hadrózního koupí a až nebude zájem, i katalog bude méně strašidelný. Navíc nějaký ten hezký a kvalitní kousek od nich vlastním, ale je to jako hledat jehlu v kupce sena.

 
MP Marianna
64 příspěvků 18.10.13 11:01

Chechéé, „tričko, jaké by si na sebe oblékla čtrnáctiletá vesnická sexice ve snaze konečně na sebe upozornit Fandu z průmyslovky, jehož každé ráno potkává v autobusu“. Tak to je naprosto přesná formulace. Řečeno je tím vlastně vše :D

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 15:55

No, já těch hrůzostrašně postrojených 14letých sexic potkala i v Brně až dost… :D

 
Verhro
630 příspěvků 18.10.13 11:43

Myslím, že Bonprix je v ČR docela úspěšná firma, oblečky z katalogu jsou taková uniforma davu, poslední dobou jim ale šlape na paty Lidl. A souhlasím, jestli se to prodává pod značkou New Yorker nebo Bonprix, ono je to vše stejné…ale podobné mikiny, které jsou na prvním obrázku, má v různých eshopech i adidas a je to akorát dražší…

Příspěvek upraven 18.10.13 v 11:47

 
allinka
88 příspěvků 18.10.13 11:59

Na obranu Bonprixu musím říct, že když jsem začátkem září sháněla podzimní těhotenskou bundu / kabát, byl to jediný obchod, který to měl (teda když pominu modely za 2000 a více, což mi vzhledem k termínu porodu koncem října přišlo fakt zbytečné). Bundu jsem objednala ve své obvyklé velikosti, sedí perfektně, břicho se vejde a hodí se téměř ke všemu, co teď můžu nosit :)
No a katalogy…jak psal někdo dřív, jako čtení na záchod ideál :)

Příspěvek upraven 18.10.13 v 12:00

 
anahir
114 příspěvků 18.10.13 12:17

No, tak já mám s bp větší zkušenost než 1 tričko a několik tištěných katalogů.
Jelikož jsem majitelkou silné postavy vel. 48 (ano vím, že být tlustý, obézní a co já vím co ještě, je hnusné a nedá se na to koukat, jak jsem se již také dočetla) tak mám z bp (který pochopil, že i my potřebujeme oblečení větší velikosti) bavlněná trika, kterým se nepřetáčí švy a nemění se jim barva, dokonce velikost odpovídala, kalhoty u kterých mohu zajásat že mi netvoří mufiny, pneumatiky, všelijak táhnou, kroutí se atd. ale sedí a neškrtí. Mám šaty které, kopírují postavu. Samozřejmě, že se našly věci které byly skutečně hrozné, ale nebyl nikdy problém je vrátit a pokud neodpovídají ve složení a ani obrázku vrací i náklady na vrácení.
Jenže hrozné věci se dají najít všude a ne jen v bp. Děsivé směšné hadry visí i v obchodech.
Takže osobně si myslím že na webu je výběr dosti široký, nakoupit se tam dá dobře, samozřejmě i špatně, ale to všude.

 
atrix
483 příspěvků 18.10.13 16:02

Já si u nich koupila už několikrát klasické hladké černé kalhoty (taky nejsem právě konfekční velikost) a jsem spokojená. Sedí dobře, drží jak helvítská víra, a žádná módní salta mortale jsem od nich ani nečekala - chtěla jsem prostě jednoduché kalhoty, které by se bez problémů daly kombinovat s čímkoliv, co mám v šatníku. Navíc se tam dají koupit kalhoty do pasu - bokovky jsou pro větší velikost totální mor, buď se to roluje po těle dolů nebo to vytvoří zářezy a nad nimi pecny…

 
qydko
6 příspěvků 18.10.13 22:10

Taky mám z Bonprixu víc kousků. Když člověk nemá úplně konfekční velikost, nakupuje se mu dost těžko. Třeba šaty nebo sukně si nemůžu vynachválit. Jen je potřeba se před nákupem trochu zamyslet, pečlivě přečíst komentáře na netu a je to.

 
Nekky
1 příspěvek 18.10.13 13:32

Nesnáším ten katalog! Jednou jsem si tam objednala kabát, který měl být malinový, ale barva se vůbec neshodovala! Zboží jsem vrátila. Ale katalogy chodí stále! :-(

 
anahir
114 příspěvků 18.10.13 17:35

No tak jim zavolejte a řekněte jim, že je nechcete.

 
Knitty
58 příspěvků 18.10.13 14:04

V bonprixu na internetu se dá - nízkorozpočtově - ulovit třeba následující. Kvalita bude jistě pomíjivá - ale to i ty trendy…

 
RenataRen
466 příspěvků 19.10.13 18:50

Jo jo, kdyby takhle oblečenou dívku někdo vyfotil do galerie, místní osazenstvo by se rozplývalo nadšením.

 
kocurM
595 příspěvků 27.10.13 19:19
Ale nesměla by tam napsat Bonprix

To by bylo po tomhle článečku okamžitě fuj!

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 18.10.13 14:32

Ta mikina na první straně se mi moc líbí. Zbytek už nikoliv.

 
debra.morgan
223 příspěvků 18.10.13 17:09

Já to mám tak půl na půl, často mi přišel hadr, který jsem musela vrátit a od té doby objednávám jenom pyžama, ale hlavně spodní prádlo, hlavně podprsenky hezky sedí. Mamka si jednou objednala šaty, když bylo poštovný zdarma a je moc pokojená. V práci se jí ptaly kde si je nechala ušít a ona že za 700 z katalogu Bon**ix. Asi je to kus od kusu.

 
Nixe Lulu
326 příspěvků 18.10.13 17:18

Je to všechno takové obyčejné, „nijaké“ na ty ceny, řekla bych, že za tolik to ani nestojí.
Před pár lety, kdy jsem bez velké vybíravosti nosila cokoliv, co se mi hodilo do gothic stylu (myslím z běžných, ne specializovaných obchodů, což nebylo tak snadné něco najít) bych ovšem byla brala i to šněrovací tílko i rolák s krajkovými rukávy (vůbec by mě nenapadlo, že je to nějak typické zrovna pro 90. léta).

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 18.10.13 19:35

@Knitty Tak třeba u toho korálkového límečku už na té produktové fotce jde vidět, jak jsou ty korálky šité křivě. To si raději objednám z ebay nebo aliexpressu, cena bude jistě nižší a poštovné žádné.

 
Knitty
58 příspěvků 19.10.13 00:42

S ebay ani aliexpress nemám zkušenosti, chcete-li, napište mi zkušenosti a doporučený postup :-) Ráda si rozšířím obzory.

Pouze jsem chtěla vyjádřit, že i bonprix může mít zboží, co nezastydlo v porevolučním Polsku - a křivě našité plastové perle může mít kdekdo, soudě podle toho, co vídám v řetězcích. To tričko nad tím taky volá „nesedím na modelčiny míry“. :-)

 
nanjua
960 příspěvků 18.10.13 19:40

Šmankote Bonprix :-D Tento článek mi mluví z duše!

 
Shiro
354 příspěvků 18.10.13 20:33

Upřímně jsem nikdy nechápal, jak může někdo nakupovat oblečení, nebo i metráž z katalogu nebo po internetu. Když chce člověk něco fakt pěknýho, tak musí přijít do obchodu a sáhnout si na to. Když tuhle možnost nemá tak v podstatě kupuje zajíce v pytli.

 
marmota-b
529 příspěvků 18.10.13 21:24

Viz můj komentář pod vámi a komentáře o vesnicích. Někteří lidé občas musí, i když nedostatek vkusu a soudnosti to neomlouvá.

Oblečení bych si přes internet asi nekoupila, od té doby, co si dělám vlastní střihy, jsem hodně náročná. Látku už jo, a udělala bych to znova - ale jenom v případě, že: a) je tam dobrá fotka a detailní popisek (nejlépe složení i to, jak se látka chová / na co se hodí), b) jako jsem to udělala s tou, co jsem si koupila (na Aukru): je to takové množství látky, kterou s největší pravděpodobností použiju, za tak směšnou cenu, že případný přešlap vedle se snese. :-)

Příspěvek upraven 19.10.13 v 10:37

 
marmota-b
529 příspěvků 18.10.13 21:19

Ale asi nejvíc mě to katalogové šílenství bolelo, když jsem pozorovala paní s handicapem, pro kterou kupování věcí z katalogů je jedním z mála spojení s vnějším světem - a jaké za ty blbosti je schopná vyhodit peníze a kolik se jí toho doma hromadí… (Teď nejde úplně jenom o „módu“, ale to v tom je taky zahrnuté, třeba ty nekvalitní boty…)

 
jayx
5 příspěvků 18.10.13 23:23

Nedávno jsem nad katalogy, co chodí mámě učinila podobné poznatky. Tenkrát když tu ještě nebyly obchodní centra na každém rohu, jsme si sem tam něco objednaly… teď se nestačím divit, jak to mají strašně drahý…za takový šunt. Ale kalhoty na gumu mají v nabídce kam až moje paměť sahá…

 
Dark chocolate
1 příspěvek 19.10.13 17:48

Přesně tohle mi běželo hlavou, když jsem si prohlížela poslední katalog (už to dělám spíš pro pobavení, než ho vhodím). Nutno dodat, že jejich „modýlky“ jsu horší a horší, jak jde čas. Nebo změna pohledu? Katalog mi chodí stále, ač jsem u nich neobjednala nic dlouhá léta, ale začal mi chodit po dlouhé pomlce, asi v krizi hrábli i po méně atraktivních zákaznících :-).
A ještě mají další hit, jako dětské motivy na trikách a mikinách pro dospělé (myška Minnie apod. ve velikosti skoro životní). Tak jsem si říkala, co by si o člověku pomyslelo okolí, kdyby v tom vyrazil třeba do práce!?!

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 19.10.13 18:57

Taky nám katalogy chodí domů. Vždycky ale jen zběžně prolistuju a pak jde na podpal. Netvrdím, že všechno, co nabízejí, je špatně, ale brát džíny téměř jako základ šatníku je hrůza.

 
akmat
46 příspěvků 19.10.13 19:41

To je bonprix nie? Ja mam odtial kopu veci - triciek, nohavic a siat a su krasne. Ani tie na fotkach nie su zle. A preco Vam vadi, ze je to stare, ved tu na pekle sa idete pokakat zo second handov. Mala som tuto stranku rada ale ta bohorovnost ma zacina vytacat.

 
malakaja
349 příspěvků 20.10.13 01:32

Osobně je pro mě katalog zlo. Buď přijde naprosto hnusný, a já se vztekám, coto nafotili za hrůzu, nebo přijde s nějakým pěkným „vobrázkem“ a já jsem rozmrzelá, že se nesmím dát nachytat, protože by mi přišel (zase) hadr. Jedine, co se mi kdy vyplatilo jsou plavky. Kvalitní, perfektní, třetí sezonu jako nové.

v posledním katalogu mě nalakali na tenhle svetr http://www.bonprix.cz/…vetr-975802/?… … ale ta cena za katalogový umělohmotný svetr, byť by se mi hodil k „tesilkám“ jak říká moje riflová maminka, to je zkrátka sprosťárna…

Příspěvek upraven 20.10.13 v 01:44

 
Bugatti
4051 příspěvků 20.10.13 19:51

Jak pěkné věci, tak i strašlivé hadry se najdou všude… na Fleru, v Petrklíči i v Bonprixu. Nakupuji tam vcelku levné úpletové šaty; na vysedávání u počítače, drobné pochůzky a vyběhnutí do okolních obchodů jsou zcela dostačující, docela drží tvar i barvu, jsou pohodlné a vypadám v nich upraveně, když někdo nečekaně přijde. Pravdou ale je, že společenské nebo „business“ oblečení bych si tam v žádném případě nevybrala.

 
Sonmi
48 příspěvků 20.10.13 20:44

Bonprix je něco jako fler - musíte se prohrabat tunami hnusu a mezitím je občas skvost. Mám odtam některé své nejoblíbenější kousky - tyrkysové perfektně padnoucí kalhoty, dlouhou šedou plisovanou sukni, jednobarevná bavlněná trička s lodičkovým výstřihem, která vydrží snad sto let. A hlavně! šaty. Protože v žádném jiném obchodě není takový výběr šatů, jako v bonprixu.
Poslední úlovek jsou tyhle svetrovky: 

P. S.:Mimochodem mi taky nikde jinde tak nesedí kalhoty, jako tam.

 
Osuška
71 příspěvků 21.10.13 11:32

Z katalogové módy jsem už vyléčená. Katalogy Otto a Bonprix stále chodí, někdy je ani neprohlížím, někdy mrknu. Jediný, co čas od času objednám, jsou noční košile nebo pyžama HIS z Otto katalogu na internetu, když jsou ve slevě. Naposledy mi noční košile vyšla na 270 Kč, což je dobrá cena a kvalita tak akorát.

 
miriamala
2 příspěvky 21.10.13 14:38

Nikdy moc komentáře nepíšu, ale udělám vyjímku.
A třeba mě ukamenujete…
Ještě před třema měsíci jsem měla velikost 52 a tu jsem měla takových 10 let zpátky. Ono sehnat něco nositelného ve větších velikostech je skoro nadlidský úkol. Bohužel mi nezbývalo nic jiného, něž si koupit nějaké kalhoty, jedny mi musely stačit (nebyly to džíny). A vrškem jsem se to snažila obměňovat. Boty byl vždy taky problém, posledních pár let jsem vždy skončila u nějaké pracovního modelu, protože do těch se má „nožka“ vešla.
Když jsem se třeba odhodala si na sebe koupit něco pěkného, buď jsem byla kolikrát mezi dveřma odpálkovaná, že nadměrné velikosti nevedou a nebo na mě nasadili někoho, kdo by mě hlídal, protože jdu zaručeně krást. Takových scének jsem se chtěla ušetřit, tak jsem to vzdala. Teď si asi říkáte, tak proč nezhubnu! Po deseti letech přišla má nová lékařka na zdravotní problém, který jsme začali okamžitě řešit, následně se mi začalo dařit hubnout. Z velikosti 52 jsem na velikosti 46 a stále jdu dolů. Jaké změny pociťuju? Dnes jsem byla navštívit pár obchodů v Praze, nacházela jsem jako na potvoru mraky oblečení ve velikosti 52, v jednom obchodě mě dokonce i sekuriťák pozdravil aniž by mě pronásledoval celým obchodem. Prodavačky byly velmi přivětivé. Mrzí mě, že ještě před třemi měsíci jsem byla vyvrhel, byla jsem i předtím člověk…

 
Tuhirangi
13 příspěvků 21.10.13 20:11

Tak na obranu Bonprixu musím za sebe říct, že já i máma máme několik věcí a co se kvality týče, jsme spokojené. Konkrétně se jedná o bavlněná trika a šaty. Na druhou stranu je pravda, že rifle a lodičky mě zvedají ze židle. Také spojení „postavu podtrhující střih“ u každého druhého modelu, včetně pytle, který vedou do velikosti 56, mi silně pije krev.

Příspěvek upraven 21.10.13 v 20:11

 
Kathee
109 příspěvků 21.10.13 20:29

Myslím Ado, že Vaše poznámka cituji:„Pokud ovšem máte velikost 56, je už dost jedno, co si obléknete.“, byla hodně mimo váš formát.

Příspěvek upraven 21.10.13 v 20:30

 
skorpio
2 příspěvky 22.10.13 10:53

Bohužel vše, co se prodává v těchto katalozích je „ušito na míru“ našemu trhu. Tento druh oblečení se nejvíce prodává a proto tato společnost do své nabídky na českém trhu zařazuje pouze takové oblečení. Je to de facto obraz toho, jak se zde obléká průměrný člověk, který nakupuje přes katalog. Smutné.

 
vietnamka
16 příspěvků 29.10.13 15:35

Ja som si objednala z Bonprixu 4 veci, spokojna som s jednou. A to s plavkami. S mojou velkostou podprsenky 85F si nemozem vyskakovat, a v bonprixe sa aspon netvaria, ze taka velkost neexistuje, ako vo vsetkych obchodoch s plavkami, v ktorych som bola.

S ostatnymi vecami spokojna nie som. Z mojej skusenosti nie je ani tak problem v materialoch, ako v strihu. Tie ich veci (aspon v mojom pripade) nekopiruju postavu, ale vytvoria stan (s prsami velkosti F-G ma ten stan dostojny vrch, a zaroven spolahlivo zamaskuje pas, aby ho nebolo vidno).

Příspěvek upraven 29.10.13 v 16:06

 
RoyalistGirl
75 příspěvků 29.10.13 20:46

Nejvíc mě fascinují ty katalogy, co mají ceny odstupňované podle velikosti. Třeba že balení kalhotek (!) stojí ve velikosti 34 cca 450 a ve 46 skoro 800 korun. Dovolil by si to někdo v kamenném obchodě?

 
RoyalistGirl
75 příspěvků 29.10.13 20:48

Jo a odebírá to moje matka, která má velikost cca 54. Ale aspoň teda nosí 95% černých a tmavých „splývavých“ stanů, aby vás příliš nepohoršovala.

 
vietnamka
16 příspěvků 30.10.13 10:03

Ja si tiez nemyslim, ze ak mate velkost 50 a vyssie, je uz jedno, co si obliekate, vo vsetkom vyzerate ako v stane. Moja mamka ma tiez takuto velkost, a nevyzera vo vsetkom rovnako. V niektorych veciach dobre, v niektorych nie. Cize ma zmysel riesit aj taketo velkosti, nie, nie je to jedno.

Len skoda, ze len malokde ukazu, ako taka vec velkosti 50 bude naozaj vyzerat. Lebo v katalogu v sekcii XXL uvidite modelky, ktore maju velkost tak 42.

Příspěvek upraven 30.10.13 v 10:04

 
Adulína84
5 příspěvků 31.10.13 16:42
Přiznání

Přiznám se, že jsem si před cca měsícem objednala poprvé a naposledy z tohoto katalogu. Koupila jsem si obyčejné černé tričko s dlouhým rukávem, protože bylo nemožné ho sehnat v kamenném obchodě, černý svetřík a zelenobílý svetřík. No hnus fialovej! Ač mám velikost 36/38 svetry mi bylo minimálně o 3 čísla větší (vůbec nesouhlasí jejich velikostní tabulky), triko bylo nositelné jeden den, neb se strašně vytáhlo. Takže jsem věci vrátila, dostala jsem peníze zpátky a jsem poučená, že již nikdy více. Jsem zvědavá komu pošlou to triko, které jsem měla celý den na sobě :-(

 
Faoltiarna
6 příspěvků 03.11.13 02:40

V bonprix nakupuju poměrně často. Mám odtud všechny plesové šaty a dokonce i ty maturitní. Navíc mám i výše zmiňovaný top se šněrováním, a i když je mi 20, tak si fakt nepřipadám jako vesnická 14ka. Nikdy jsem neměla problém ani s materiálem, ani s velikostí, všechno sedí a dlouho mi to vydrželo, ak nevím, v čem je až takový problém. Chápu, že některé věci se tam nemusí každému líbit, ale mají spoustu neutrálních a dobře unositelných. Chtěla bych vidět kde koupím šaty na ples kolem 500-700kč, které mi vydrží a není s nimi žádný problém. Šaty, trička, mikiny… neměla jsem jediný problém… Jako člověk s velikostí 40-44 nesnáším nakupování v těch! módních obchodech jako HM/New Yorker/Gate apod, kde za víc peněz dostanu ještě větší příšernost než od bonprix. A na to, abych si kupovala trička za pět stovek a šaty za litr, jako studentka vážně nemám :)
Každej obchod kterej znám má v nabídce nějakej hadr (většinou povícero) s kterýma bych neumývala ani nádobí, stené je to i tady :)

 
Kodlinka
1 příspěvek 06.11.13 16:09

Já osobně na Bonprix nakupuju jen v případě, že jdu nějaké kamarádce na rozlučku se svobodou - za tu cenu nikde jinde sexy prádélko (nebo spíš sranda sexy prádélko) neseženu. A kupříkladu tento „kostým“ hospodyňky měl prý u novomanžela obrovský úspěch :) Slečny to na sobě mají stejně většinou jen pár minut, takže kvalita nehraje roli, a upřímně, takovéto prádélko většinou nebývá nikde nějaké valné kvality…

Jinak ale musím říct, že mám spoustu kolegyň, co zde nakupují. Vyhovují jim jednak nízké ceny, takže místo jednoho kvalitního trika za tisícikorunu mají odsud čtyři, které po čase s lehkým srdcem vyhodí, kdežto triko za tisícikorunu by i po letech oplakávaly, druhak fakt, že nemusí nikam chodit; relativně dost jich totiž denně dojíždí do zaměstnání třeba i přes hodinu vlakem, domu dorazí urvané až pozdě na večer, vaří, perou… a představa, že musí ještě někam do obchodu, je pro ně nepředstavitelná :) A musím říct, že u některých modelů bych si vůbec netipla, že je mají z Bonprix…

Příspěvek upraven 06.11.13 v 16:10

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 06.11.13 22:45

Vzala jsem si ho do autobosu na cestu, že si pěkně počtu a možná něco vyberu. Jen co jsem vystoupila, letěl do prvního kontejneru na papír.

 
Vlcacka
121 příspěvků 14.11.13 06:05

Jé, tak to je fór, zrovna včera jsem si tam objednala tři věci a po tomhle článku váhám, jestli objednávku nestornovat… :-D

 
Faix
25 příspěvků 28.11.13 20:34

Ten fialový top špatný skutečně není. ne vše co popisuješ je nevkusné.

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Mladí + móda 1.

Jako titul dnešního článku o módě pro -náctileté (ano, konečně)... Celý článek

Zelené tkaničky

Jedete si tramvají, máte se docela fajn a najednou nastoupí... Celý článek