Klasický letní úlovek

11.08.14 | autor Ada

S tímto předmětem ("klasický letní úlovek") mi čtenářka poslala následující fotku. Člověk by se nad tím rozesmál i rozplakal zároveň: jak je možné, že to ty ženské nevidí? A jak je možné, že nejde o ojedinělé případy, ale zcela běžný úkaz, projev epidemie nevkusu zaplavující české ulice?

Mám pro vás ještě další krásné fotešky, na které se můžete těšit příště, ale tahle si zaslouží samostatný rozbor.

Bod č. 1: racerback tílko a normální podprsenka. Tenhle druh tílka, u nás dříve nazývaný například "boxer", vlastně původně ani nebyl určen na běžné nošení. Velké vykrojení průramků umožňuje volný pohyb paží při sportu, proto se takhle šijí plavky, oblečení na fitness, sportovní podprsenky nebo třeba tréninkové oblečení na bojové sporty. Tílko pak ze sportu proniklo mezi běžný oděv, jako ostatně spousta dalších původně sportovních věcí, a ženy jako ta na fotce ho začaly nosit, aniž by si uvědomovaly nesmyslnost svého počínání. Nejen že se sportovně střižené tílko nehodí k sukni a kabelce, ještě navíc komplikuje výběr spodního prádla. Logicky pod něj patří racerback podprsenka, která se ale v jiném než sportovním provedení špatně shání, nebo aspoň podprsenka s ramínky sepnutými touhle sponou, jenže většina žen pokládá ramínka koukající pod sportovním tílkem za něco zcela normálního.

Já ne, ale stěžovat si můžu akorát tak na lampárně. A na Pekle.

zaslala čtenářka Anna

Bod č. 2: muffin. Ten na fotce je vskutku kvaletní. Je sice jakoby decentně zakrytý tílkem, ale přitom si ho můžeme vychutnat v celé jeho perverzní dokonalosti. Zřetelně vidíme zaškrcení proklatě nízko posazenou sukní, tenkou látku tílečka vyhlazenou naducaným tělesným povrchem i napěťové linie spojující oba bochánky. A to je jenom fotka. Představte si to v pohybu.

Bod č. 3: hrozný materiál. Poslední dobou mám z kvality materiálů v obchodech s oblečením vážné psychické problémy; ať už vidím na ulici ženu v průsvitném ožmolkovaném hadru nebo v obchodě u kasy slečnu s náručí plnou skvělých levných úlovků, přes které je vidět až do Vídně, mám pocit, že se zalknu bezmocí a hrůzou. Kam až to bude muset dojít, abychom si konečně všimli, že s kvalitou oblečení není něco v pořádku? Takhle mizerné, tenoučké, mačkavé látky se snad nenosily ani za války. Chodíme v poloprůsvitných tričkách a pytlovitých sukních a vůbec nám to nepřijde divné.

Shrnuto a podtrženo, slečna chtěla být za dámu a je za cuchtu. Pardon. Nebo snad ani ne. Abych něco pochválila, muselo by dojít ke snaze, což se tady nestalo. A jestli někdo z vás napíše do komentářů, že jsem moc přísná a slečna je přece oblečená čistě a žensky a ta podprsenka se nějak odpustí, hodím po něm sponou na ramínka jako chakramem.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Brunhilde  11.08.14 14:35

Ty muffiny jsou hrozný, o tom žádná. Má je teda leckdo, ale existuje asi 800 tisíc jiných způsobů, jak se obléci, aby to tak neřvalo.

 
MadameE
12 příspěvků 13.08.14 11:30

Při pohledu na trojici foteček u ješte nerozbaleného článku jsem se ulekla, že na obrázku č. 2 jsou ňadra bez podprdy; takto to u nás nosí některé starší ženy, když jdou „jenom“ nakoupit…Jak jsem na ta „ňadra“ koukala, nehrály mi tam ty otočené ruce :-) Chudák slečna, kdyby tušila, jak jsem se na její úkor dnes pobavila :-)

 
Nayada
7 příspěvků 11.08.14 14:38

Jé, vzpomínka na Xenu… :-)

 
jackdaw007
368 příspěvků 11.08.14 14:39

Bohužel všechny tři „body“ na ulici běžně k vídění každý den. A můžeme si to tady opakovat třeba donekonečna. Lezoucí podprsenka začíná být celkem standard a co se týče materiálů, tak tam už to chce opravdu hodně vybírat a nenechat se zlákat akčními cenami z letních slev.

 
Pancakes
40 příspěvků 11.08.14 14:49

Vykukující ramínka uboxer triček mi už připadají jako standart, nad kterým se nikdo nepozastaví. Většinou je mají ale dívky ve věku 18 a méně, takže se nad tím dá mávnout s tím, že „ony do toho dorostou“. Tyhle madla lásky dělají špatné střihy mnoha ženám a to i poměrně hubeným. Myslím si však, že je to otázka hlavně soudnosti a nebudu si kupovat takovou sukni jenom proto „že na ramínku vypadala tak hezky a koukněme, je za třicet korun“ (pokud za ni dala slečna/paní víc, tak to se opravdu nevyplatilo). A vyjádření k materiálům - jsem sice mladá a ne příliš bohatá, takže jsem asi ani neměla šanci zjistit co je to kvalitní materiál, každopádně mi taky většina oblečení v dostupných řetězcích připadá jako hadry na jednu sezónu.

 
aailyyn
807 příspěvků 11.08.14 20:45

Myslím, že to JSOU hadry na jednu sezónu. Tu příští bude IN úplně něco jiného, takže je záhodno si to zase koupit. Nejen kvalitní, ale i nadčasové kousky aby člověk pohledal. (Viz moje nedávná snaha si koupit ne-úplně-formální bílou košili…)

 
toffee13
108 příspěvků 12.08.14 07:51

Já jsem si jen za poslední půlrok koupila takových košil 6. Každá trochu jiná, žádná ne úplně formální, všechny do 300 (po slevách). Nejlepší je asi Trucco (v obchodním domě My na Národní), ale hezké košile se dají sehnat čas od času v Terranově, když se člověk dostane přes ta strašná trička. Sem tam i v sekáčích, ale tam kupuju spíš barevné, které naopak nerada kupuju v řetězcích, protože je ten samý rok budou mít všichni.
Peru je na 30 a zatím drží v původní podobě. Žádný módní výstřelek to není, spíš poměrně zajímavé kusy oblečení, které se však hned tak neokoukají. (Ale je pravda, že moje pracovní náplň spočívá v tom, že chodím po obchodech, tak toho člověk víc vychytá. Když něco potřebuje narychlo, najednou to nikde nemají.)

 
Erinka.X
68 příspěvků 13.08.14 19:46

Ehm… V Terranově? A hezké košile?

 
toffee13
108 příspěvků 14.08.14 10:21

Neznám Váš rozpočet, ale ano - docela hezké košile. Třeba tahle je v pohodě (myslím):

Mám ještě jednu hezčí z Terranovy, ale nemám s ní fotku (třeba někdy dodám - na analogové fotky se musí chvíli čekat:)). Pracuju ve firmě, která vyžaduje dress-code, ale zároveň je mojí náplní hodně chodit po městě, takže různé levnější košile jsou přesně to, co potřebuju (u drahých by mi bylo líto, kdyby se poničily, navíc bych neměla peníze na to, abych jich měla víc a nechodila pořád v té jedné).

 
hmmm
2 příspěvky 11.08.14 22:20

Standard, ne standart

 
Pancakes
40 příspěvků 11.08.14 22:23

@hmmm
Omlouvám se :(
*Standard

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 12.08.14 10:32

@hmmm Nevím jestli jste odborník, ale docela by mě zajímalo, zda je to novější pravidlo, nebo odjakživa. Možná jsem psal ve školních letech standart, ale nejsem si jist.

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 12.08.14 11:07

Já myslím, že tohle bylo vždycky stejně. Standard jako norma, standarta jako vlajka, nic jiného.

 
Grete
797 příspěvků 11.08.14 14:50

Jsem si musela najít, co je chakram ;)

 
Melanie.austen  11.08.14 14:57

Môj letný úlovok z Milána ♥

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 15:00

Je to fakt všude XD

 
bubijak  11.08.14 15:31

vzdycky muze byt hur.

 
moi-bebe
219 příspěvků 11.08.14 15:57

Tak tohle bych zrovna tak tragicky nebrala - není to náhodou fotka z nějakého bazaru? když někdo prodává šaty, tak je asi trochu jedno, že mu z toho kouká podprsenka, ne?

 
bubijak  11.08.14 17:01

Nemyslim si ze kdyz nekdo neco prodava tak to muze vypadat taj jak to vypada na foto. Je to preci strasne.

Příspěvek upraven 11.08.14 v 17:02

 
Erinka.X
68 příspěvků 13.08.14 19:44

Když něco prodávám, tak věc pořádně upravím, než ji vyfotím. Dotyčná se ani nenamáhala ty šaty na sobě pořádně upravit. Mě takové fotky dokáží odradit od koupě. Nemohu za to, ale je to tak. Navíc si myslím, že obdobné fotky něco o člověku vypovídají. A nevidím důvod, proč na prodejních fotkách musí být vidět podprsenka. A ještě něco… Přijde to jenom mně nebo má ta ramínka až moc blízko sebe…?

Příspěvek upraven 13.08.14 v 19:45

 
moi-bebe
219 příspěvků 19.08.14 16:43

Jasně, upravím, to jo. ale pokud to prodávám z důvodu, že je mi to malý, těžko to může vypadat dobře. proto nechápu ten komentář - „vždycky může být hůř“. jestli je to není vyfocený na ulici, ale evidentně doma, tak se nezlobte, ale horší mi to prostě nepřijde.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 16:33

Ale zase ta čouhající podprsenka svým zvráceným způsobem hezky ladí s těmi šaty, ne? XD

 
Verhro
630 příspěvků 12.08.14 11:12

Někdy ladění barev jaksi nepomůže. Pokud mám k fialovým krajkovým šatům fialový batoh, barevnost asi nebude to, co bych měla řešit :)

 
Tomeyja
15 příspěvků 11.08.14 18:28

Ha ha, tak TOMUHLE se už nedá říct vykukující podprsenka. O_O To je čumící podprsenka.

 
DanaP
88 příspěvků 12.08.14 12:31

Milan - město módy…
Asi české turistky

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 14:59

Nemůžu si pomoct, tohle je přesně ten případ, který mě vždycky mrzí úplně nejvíc. Paní/slečna má pěkné vlasy (ačkoliv na mě je to trochu moc tvrdá černá), na běžnou procházku dobře upravené. Vypadá to, že nad barevnou kombinací oblečení také vcelku přemýšlela. Dokonce ani nemá špatnou postavu (ten muffin je nejspíš vyrobený jen kalhotkami/suk­ní/obojím). Jenže všechno selhává na tom, že se neumí vyhnout alespoň těm nejhorším hadrům a zároveň má pocit, že není třeba dotáhnout outfit do konce. Věčná škoda… Stejně jako Ada nechápu, co některé lidi vede k tomu, že vždy neomylně vezmou ze stojanu to nejpytlovitější a nejprůhlednější oblečení, co tam vůbec mají. Zřejmě se domnívají, že ta průhlednost je normální, protože když to tak prodávají všude, asi to tak má být, že? A ta pytlovitost? Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to, jako by to byla nějaká zvláštní snaha furt něco zakrývat. Docela vtipné vzhledem k té průhlednosti…

 
BarbaraFalldown
2 příspěvky 11.08.14 15:02
Hrozné...

Pracuji v obchodním centru a za celé léto jsem viděla 2, maximálně 3, kterým z takového trička nevyčumovala podprsenka…to stejné u korzetů a triček za ramena…nechápu proč si to vůbec někdo kupuje…

Příspěvek upraven 11.08.14 v 15:33

 
moi-bebe
219 příspěvků 11.08.14 15:58

Ten vysokej zářez u té slečny uprostřed je taky kvalita.

 
toffee13
108 příspěvků 12.08.14 07:54

Vidíte, a mně až po Vašem komentáři došlo, že to uprostřed je dáma:)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 16:19

Já se úplně lekla, že ta slečna vlevo ve spěchu zapomněla spodek. Ale ona má jen nevhodně dlouhé tílko (anebo nevhodně krátké kraťasy). Každopádně tohle je přesně ono - klasická česká ulice…

 
Pancakes
40 příspěvků 11.08.14 16:27

Těhlech dlouhých prapodivně průsvitných trik co zakrývají celej zadek a nositelce dávají pocit minišaty a přitom ani tak ne už mám taky plný zuby. :D

 
pex
198 příspěvků 11.08.14 16:38

…je mi jedno, co má pod tílkem, pro mě si prostě spodek zapomněla! Stejné pocity mívám u upnutých legín, tam zase marně hledám zapomenutý vršek, jak slečnám koukají prdele, nejlépe rozříznuté :o) A aby bylo jasno, všechno jsou to úžasné oblečky do soukromí, když se oba těší, že NĚCO bude. Na ulici mi bývá trapně i za ně…

 
Kwí
101 příspěvků 13.08.14 07:55

Mě až kolikrát udivuje, co si všechno v obchodních řetězcích představují pod značkou XS :D A často se stává, že to má takovou velikost, jako to tílko na fotce, protože vytahaný věci se asi teďka nosej nebo co.

 
Franche
358 příspěvků 16.08.14 19:57

… teda kratší už,,to'' být taky nemohlo…

 
porjk
2067 příspěvků 11.08.14 15:04

Tyhle prohřešky už jsou běžná norma. Bohužel. Před pár lety by slečnu provázely pohoršené pohledy, kouká jí prádlo…kdysi by ji možná taktně jiná žena upozornila na faux pas.
No, doba se mění a převážně se nosí pohodlí. Kalhoty do gumy, leginy, tenisky, apod. Jen se tomu říká ležérní look. A aby se lidi cítili v tomhle trochu sexy, vystrčili ramínka, gumu od boxerek, třetiny hýždí, pupíky a já nevím co ještě, aby to nevypadalo, že jdou na brambory.
Víc už někoho praští do očí starý typ mobilu, než zaprané prádlo. A aby toho nebylo málo, čím tlustší osoba, tím provokativněj­ší oděv.

 
Lenusik
1 příspěvek 19.08.14 17:24

Já jen nechápu, co je pohodlného na zaříznuté gumě od kalhot či sukně nebo šplhající podprsence ke krku? Vždyť nejenom že to blbě vypadá, ono to musí být i hodně nepohodlné. To přeci nejde, vymlouvat se u toho na pohodlí..

 
arw
171 příspěvků 11.08.14 15:19

Je to děs, občas by neškodilo, kdyby se lidi na sebe podívali do zrcadla i zezadu…

 
BP0991
213 příspěvků 11.08.14 15:30

A sakra..dneska při spěchu pendlování mezi dvěma městy jsem si vzala černé boxer tílko a černou podprdu, kde mi teda lezly ty ramínka… (aspon ta stejná barva no..) tak já se jdu teda zastřelit! :-D Jinak opravdu ale opravdu mi nikdy jinak ramínka nelezou..snad jsem nikoho dneska nepohoršovala! :-D

 
Pancakes
40 příspěvků 11.08.14 15:41

H @BP0991
Spíš doufejte, že vás nikdo nestihl vyfotit. :D

 
DRW
1229 příspěvků 11.08.14 18:05

Uz jenom to, ze se takto dokazete obleknout, neni pro to omluva, patrite uplne do stejneho pekla jako slecna v clanku. Mela jste to sanci ovlivnit vyber spravneho trika nebo spravne podprsenky, pokud jedno z toho nevlastnite je jen na Vas, ze nemate vkus

 
kocurM
595 příspěvků 12.08.14 19:30
Chcete podat

Další materiál? :-)

Příspěvek upraven 14.08.14 v 19:57

 
BP0991
213 příspěvků 13.08.14 17:43

Nonono neznáte mě tak mě nesuďte a nemluvte o mě že nemám vkus… Můj komentář měl spíš pobavit a ne na sebe házet špínu… Noo bóóóže se toho stalo :-D

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 12.08.14 09:38

Taky teď patřím mezi hříšníky, má dovolená skončila neplánovaně s frakturou nohy u tchánů… Všude teď chodím v kraťasech a boxer či obyčejných tílkách… :-)

 
Erinka.X
68 příspěvků 13.08.14 19:55

Pokud Vám nekouká podpsenka, tak je jedno, co nosíte. Pokud Vám kouká, tak je to jen výmluva, že máte frakturu nohy. Já měla loni těžkou nehodu, 3/4 roku jsem chodila o berlích, přesto mi podprsenka nekoukala. :-)

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 14.08.14 16:54

A taky jste měla jen vybavení na túry a normální nesportovní oblečení 300 km daleko?

 
Erinka.X
68 příspěvků 14.08.14 18:03

A to si pod sportovní oblečení berete podprsenku tak, aby byla vidět? Předpokládám, že Vám na túře podprsenka nekouká. Nechápejte mě špatně, ale při sportu i na túrách mi podprsenka vidět není. Pokud Vy chodíte tak, že je Vám na túře podrpsenka kouká, tak pak rozumím.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 15.08.14 13:53

Pod sportovní oblečení absolutně neřeším čouhající ramínka, popadnu sportovní podprsenku a přes ní tílko a je mi fakt jedno, jestli je to racerback nebo klasika

 
sagiti
357 příspěvků 11.08.14 15:48

@andiedvorakova Paní/slečna má pěkné vlasy (ačkoliv na mě je to trochu moc tvrdá černá), na běžnou procházku dobře upravené.
Třeba je ta moc černá barva vlasů její vlastní-přirozená.:-)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 16:26

Mně osobně se spíš zdá, že není, ale úplně to vyloučit samozřejmě nemůžu. Naprostá většina takhle černých a lesklých vlasů bývá barvená - alespoň co se týče obyvatel střední Evropy. Romka ani Vietnamka to není. Ale samozřejmě ten efekt „obarveno“ může dělat i foťák…

 
kocurM
595 příspěvků 12.08.14 19:35
Myslím, že

Ve skutečnosti je má tmavokaštanové. Vypadá to na fotku mobilem v metru… to přece nemůžete brát doslova. Já mám také vlasy tmavohnědé a některé fotky, kde není dost světla, udělají tohle.

 
SagaN  11.08.14 15:56

Čouhající ramínka a (neméně čouhající) muffin jsou už kapku obehraná nota… mě v článku potěšila ta zmínka o „kvalitě“ materiálů, které se nám většina výrobců nestydí předkládat, ba dokonce prodávat.
Naprosto souhlasím, že takhle tristní situace tady snad ještě nebyla: copak za války - ani za socialismu ne!
Poslední dobou mám fakt chuť (při pohmatu na vystavené modely) vraždit! Vraždit, cupovat, zašlapat, trhat… podpálit! Ale ty hadry by snad ani nehořely! Jen by se (za příšernýho smradu) podivně škvířily!

 
Kwí
101 příspěvků 13.08.14 08:01

Za války i za „socíku“ se naopak oblečení vyrábělo z poměrně slušných materiálů.. Mno, nedá se říct, že by to třeba nekousalo, ale především to vydrželo, a to třeba i dodnes. :D Naproti tomu takovéhle s prominutím hadry se rozpadnou po prvním vyprání, a když se to nerozpadne, tak to zežmolkovatí, anebo se tomu posunou švy..

 
Linie
1701 příspěvků 11.08.14 16:12

Strašné materiály jsou většinou tenké úplety. Jsou oblíbené u výrobců - švy jsou rovné, žádné tvarování záševky, však se to vytáhne podle potřeby. I u zákazníků - je to levné.
Dokud se šilo z tkanin /od slova tkát/, tak bylo třeba oděvy tvarovat, podšívat podšívkou a šilo se z daleko kvalitnějších látek. Před lety bylo nemyslitelné, aby dívka šla na veřejnosti v podobném oblečení, hned by se jí všichni smáli. Dnes je to, bohužel, norma.

 
Olive Oyl
197 příspěvků 11.08.14 16:30

Přitom většinou stačí dát si ramínka křížem

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 09:58

Jenže předtím je potřeba se zamyslet. A to je mnohde kámen úrazu.

 
elouzie
1059 příspěvků 11.08.14 16:38

No jo, to je věčnej boj muffiny a ramínka. A k tomu, že pubertální slečny z toho vyrostou…nevy­rostou. Jinak racerback nesportovní, vpředu hladkou, vzadu s krajkou měli ve Victoria secret. Minulej rok asi za 25 dolarů…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 16:50

Taky si myslím, že spíš nevyrostou. Aby z toho vyrostly, musel by být poblíž někdo, kdo by jim napřed řekl, že to není ok. Jenže když to člověk vidí i na jejich matkách… Z něčeho, o čem se domníváte, že je to přirozené a v pořádku, nemáte potřebu vyrůstat, prostě to vůbec nevnímáte… Kdyby si teda aspoň sehnaly tuhle racerback podprsenku…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 11.08.14 16:51

Jasně že nevyrostou. proč by vyrůstaly, když to nosí kdekdo, je to sexy a nikomu to nevadí? a i kdyby vadilo, máme demokracii, ne? si můžu jít třeba nahatá…

 
Majka22
308 příspěvků 11.08.14 17:03

Racerback i nesportovní podprsenku mívá třeba Triumph. Ale kupovala jsem v Německu, u nás asi mezi běžný sortiment patřit nebude. A už vůbec to, že si člověk nekupuje spodní prádlo u Vietnamců, je lepší neříkat. V opačném případě plno řečí o marnotratných ženštinách. Češky mají snad pořád pocit, že nesmí ubírat z rozpočtu rodině a mají na sobě co nejvíc šetřit. Pak to tak nemá vypadat. Ačkoli mnohdy ty hadrárny, umělé průsvitné materiály a typické peklo není vůbec levné. Kolikrát se divím, že u nás kus hadru za strašné peníze (vzhledem k materiálu) a v Polsku jsem si za tutéž sumu koupila krásné nadčasové šaty.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 12.08.14 09:40

Tak což o to, takhle zezadu ta podprsenka vypadá dobře, ale obávám se, že je spíš pro ženy/dívky, které mohou chodit běžně bez…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 12.08.14 11:20

Tahle konkrétní určitě. Ale existují i pevnější verze.

Případně multifunkční podprsenky, kde jen upravíte ramínka. Pokud nejde sehnat ani jedno, tak myslím, že se nic nestane, když si člověk místo racerbacku koupí tílko jiného střihu. Stejně mám podezření, že dámy jako ta na obrázku, vůbec na střih zadního dílu tílka nehledí a vezmou ho, protože: 1) do New Yorkeru dorazilo jen tohle a pak ty se špagetovými ramínky (a to dá přece rozum, že špagetová se hned utrhnou, když se bude dotyčná soukat do o číslo menší velikosti), nebo 2) je ve slevě.

Příspěvek upraven 12.08.14 v 11:20

 
jaksitaksi
79 příspěvků 12.08.14 11:51

Když dnes jsou jako norma chápány outfity, které prezentují „celebrity“ a „zpěvačky“ v hudebních klipech. Tam platí: čím víc sexy, tím lépe, tím větší úspěch. Někdy mi to skoro připadá jako reklama na noční podniky.

 
ETE
46 příspěvků 11.08.14 17:11
Ramínka a halenky

Hmm, je pravda, že těch ramínek potkávám opravdu hodně a ještě víc. Přitom je to věc, která se dá velmi jednoduše vyřešit - buď pomocí té sponky, co tu Ada zmiňuje. Sama jsem si je pořídila, ale nakonec se neukázaly jako moc pohodlné. Takže mi pomohla podprsenka bez ramínek. Drží podobně jako drží spodní lem nohaviček u cyklokraťas. Ano, lépe vám to nevysvětlím. :) Ale žádné nehody se mi tak nestávají a já si třeba na výletě nebo v létě v hospůdce mohu užívat ležérnější tílko. :)

S tím muffinem. Mám problém, že jsem v této oblasti také přibrala. I když pomalu shazuji, tato oblast nejde zrovna rychle pryč. :( Se šaty problém nemívám, tam dnes seženu hezké střihy za přiměřenou (pro mě) cenu. Ale s halenkami mám hrozný problém… :(
Všude jsou tyto typy vlajících nesmyslů, které se přesně jako na fotce zaříznou hezky u špíčků, nebo sice vše zakryjí, ale to se mně nehodí též. Mám totiž útlý pas a široké boky doplněné těmito muffínky. Tu a tam se mi podaří ulovit něco ve střihu běžného trička, co je ale nahoře trochu elegantěji pojaté, jestli se vyjadřuji srozumitelně. V obchodech mi totálně chybí podobné halenky. Mám jen dvě možnosti - košili, která pracuje se střihem, nebo hadr, kterému se říká tunika. Tunika brutálně převažuje a pro mě je naprosto nevhodná. Košile mě už nudí. Nevím, kam se obrátit jinam, přijde mi, že všude je to samé. :(

 
Dani17
278 příspěvků 11.08.14 17:24

Najít šikovnou krejčovou. Vybrat dobrou látku a střih, který ta šikovná krejčová upraví pak přímo na vás. (y)

 
DRW
1229 příspěvků 11.08.14 18:13

Ted jsem to chtela napsat sehnat dobrou svadlenu je umeni, ale pak ma clovek obleceni z kvalitniho materialu a na delsi dobu a pri dobrem vkusu a sikovnosti svadleny muze byt stale in a sik. A bonus navic satnik si muzete budovat dlouhodobe

 
Evelin5
35 příspěvků 11.08.14 17:43

Ten mafinek mi připomíná jednu moji známou. Ta nosí zásadně všechno oblečení o jednu velikost menší než by potřebovala a pěkně bokovky. Přece nebude mít kalhoty-sukně jako stará bába s vyšším pasem. Ve 43 letech je na něco takového ještě moc mladá (její názor).
Koukající ramínka od podprsenky jsou hlavně v létě norma, kterou většina lidí už ani nevnímá. Možná tak kontrastní barvy k vrchnímu oblečení. Ach jo…

 
jackdaw007
368 příspěvků 11.08.14 17:50

@andiedvorakova Já už jsem se bohužel milionkrát setkala z různých stran s větou: „… to se teď tak nosí!“

Lezoucí ramínka? To se teď tak nosí.
Průhledné materiály? To se teď tak nosí.
Průhledné legíny natažené tak, že je vidět spodní prádlo? Njn, ti mladí to tak teď nosí.

A tomuto argumentu se těžko oponuje, protože… se to teď fakt tak nosí! Protože nadpoloviční většina žen si tuhle kombinaci vezme na sebe a cítí se děsně in a trendy.

Občas mám sto chutí zařvat: Nosí, ale to neznamená, že to není hnus!

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 20:47

Mluvíte mi z duše. Já už jsem na větu: „To se teď nosí!“ taky dost alergická XD

 
JohannaK
3 příspěvky 12.08.14 08:51

Možná je to tím, že dřív bylo spodní prádlo, které také jako spodní prádlo vypadalo, propto se každá snažila, aby ji nikde nic nevykukovalo. No a teď, když i spodní prádlo bývá krásný, barevný, a hezky řešený… je jim prostě líto ho pod něčím schovávat, tak aby ho neviděli i druzí:-)No a taky jim možná doma neřekli, že to prostě je SPODNÍ prádlo. Tak to berou jako prádlo „Z pod ní“…jako že má vyčuhovat z pod něčeho :-)Johanna.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 12.08.14 11:00

Vidíte - a to je dost možné. I když je to tedy krajně zvláštní. Mně naopak přišlo výrazně barevné prádlo vždycky hrozně nepraktické, protože při dnešní kvalitě látek to často prosvítá. Tohle mně ale nenapadlo, asi jsem ohledně ukazování spodního prádla dost konzerva. :-D

 
Stemcells
97 příspěvků 12.08.14 22:14

Buďte ráda, že tam to prádlo aspoň je. Ono takové ty poloprůhledné, vyšponované legíny na dámě vyšší věkové kategorie, která se zrovna shýbne k uspořádání věcí v tašce na zemi, metr od mého talíře a pod nimi nic, fakt nejsou nic moc pěkného na pohled…

 
AliceBr
138 příspěvků 12.08.14 12:20

@JohannaK perfektní rozbor! Teď už to chápu, klesající úroveň jazykových schopností má vliv na soudnost v oblékání! Od nynějška, díky Tobě, dělím prádlo na spodní a zpodní.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 11.08.14 17:53

Pekelný článek jak vyšitý ;) Žen s muffiny v nekvalitních tričkách potkávám čím dál víc. Nechápu, jak si ty průhledné nekvalitní hadry může někdo koupit.

 
Kokoska1  11.08.14 18:13

Hm… před pár dny jsem ve filmu Sex ve městě viděla Carrie v krásných vínových šatech bez rukávů. Pak se otočila. Šaty měly hluboký výstřih na zádech a - byla tam! Černá podprsenka, viditelná od podpaží k podpaží, i s ramínky samozřejmě. Tak proč by to holky tady nenosily, když i v emerickém filmu taková módní ikona může? ;) Aby bylo jasno, mně se to taky vůbec nelíbí a je mi líto, že čouhající prádlo se stalo samozřejmostí.

 
Tomeyja
15 příspěvků 11.08.14 18:26

To snad není možné. :O Jak někdo vůbec za takovou hadru na nádobí může vyhodit nějaké peníze? I kdyby to byla jen stovka, tak za ní si koupím mnohem lepší věci než takový hnus, který je pokládaný za tričko a za hnus na druhou, kterému se říká sukně. Je mi až líto těch peněz :D

 
dasha.m
4 příspěvky 11.08.14 18:27

Nelíbí se mi vykukující ramínka, ale to, že něco pronikne do běžné módy z jiné oblasti (například fitness), mi zas tak „nesmyslné“ nepřipadá. Vždyť nosíme džíny a nejsme zlatokopové, nosíme kostýmky a nejsme vojáci, nosíme podpatky a nejsme muži 17.století…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 11.08.14 20:48

Nesmyslné není nosit racerback tílka (i když se člověku nemusí líbit). Nesmyslné je nosit pod ně spodní prádlo, které z nich kouká. :)

 
Nyxx
512 příspěvků 11.08.14 18:28

Článek mi jde přímo do rány, resp. hlavně bod č.3. Dneska jsem po dlouhé době zavítala do Zary a nestačila jsem zírat. Značná část materiálů pohmatem připomínala igelit. Ani jsem se nekoukla na cenu, jen jsem se divila, jak to někdo může koupit. Nejsem tedy příliš spokojená, ani když jdu kupovat látky na šití, ale obvykle si vyberu.

 
PrincessLuna
323 příspěvků 11.08.14 19:12

Mně vždycky příde strašně líto, když vidím holku s dobrou postavou, kterou v půli přeříznou gatě nebo sukně tak, že se jí ten muffin udělá, i kdyby tam nakrásně žádný neměla. Příde mi to jako mrhání krásnou postavou - vždyť by stačil jiný střih či výška pasu! A pak se ještě taková dívčina za ten muffin chytí a křičí, jak je tlustá. Vždycky mám chuť jim ty kalhoty servat a hodit je do popelnice. Achjo, asi to moc prožívám… :D

 
Sofie-F
3 příspěvky 11.08.14 19:26

Toto asi není potřeba komentovat. To hovoří za vše.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 11.08.14 20:53

Ja to mám potrebu okomentovať s tým, že tomu vobec ale vobec nerozumiete páč podprsenka trčať musí, aby bolo vidno že ladí so šlapkami. Heslo „aby byla bílá bělejší“ posunulo úroveň sračkovitosti na úplne nový level.

 
klubo  11.08.14 21:03

Ty střevíčky mě taky zaujaly… podle postoje je slečna navíc sportovkyně.

Příspěvek upraven 11.08.14 v 21:03

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 00:57

Xakru jak to funguje? :-/

 
Dedra
1 příspěvek 14.08.14 10:36

Přesně tuhle paní potkávám každý den ráno na nádraží. Dojíždí se mnou do Prahy, takže určitě má přístup k obchodům lepším než jsou maloměstské vietnamské tržnice. Podobné kreace má na sobě ale každý den. Podle mě prostě neví, že se to nesluší.

 
Fuflík
203 příspěvků 11.08.14 21:12

Společnost prostě směřuje k době, kdy bude in vystavovat své plastikami vylepšené tělo ve zcela průhledném oblečení, v létě nebude potřeba žádné. Jen tělesné otvory se ucpou, aby do nich něco nevlezlo, nebo něco nevypadlo. Ostatně některé průkopnice dnes už to tak skoro i praktikují.

 
Pirek
6777 příspěvků 12.08.14 14:14

@Fuflík
Už aby to bylo! Přestanou starosti, že něco s něčím neladí, a potenciální nápadníci budou mít hned jasno, co dostanou.

 
brezi
5 příspěvků 11.08.14 21:17

Víte, co mě trošku zaráží a často o tom diskutujeme s mojí dcerou? Je nás, které chceme kvalitní a dobře ušité oblečení skutečně tak málo, nebo prostě jen nestačí ty obchody typu „módních řetězců“ ignorovat a nenakupovat tam??

 
Leather lover
339 příspěvků 12.08.14 07:35

@brezi Není málo těch, kteří by chtěli kvalitní materiály i střihy. Ale je málo těch, kteří jsou ochotni a schopni za to platit. Takže se radši smíří s lacinou řetězcovou nekvalitou.

 
black mamba
16 příspěvků 12.08.14 20:33

Souhlas. Obleceni byvalo drive drahe. Pamatuju, jak jsem na sklonku bolsevika ukecala mamku, aby mi koupila tehdy modni bundu, ktera stala 700 korun. To byla tretina jejiho tehdejsiho platu! To, ze se obleceni cenove zdegradovalo, pokles kvality logicky odrazi- jinak to nejde. Kdo chce, kvalitni obleceni si stale muze koupit. Nemuze ho ale chtit za par stovek.

 
Shiro
354 příspěvků 11.08.14 21:56

Vždycky, když něco takového vidím, vzpomenu si na Mirandu P. z Devil wears Prada: „Chápu, myslíš si, že se tě to netýká. Ty prostě ráno vstaneš a vytáhneš ze skříně třeba, co já vím, třeba modrý vytahaný svetr, abys dala světu najevo, že tě móda nezajímá… Ale ta modrá přestavuje miliony dolarů a je trochu komické, že se cítíš povznesená nad módní průmysl a přitom máš na sobě svetr, který ti vybrali lidé v této místnosti.“
Je mi jasné, že ta žena na fotce není nad módu povznesená, spíš naopak, ale radši se tak tvářím, abych nemusel při tom pohledu brečet.

 
littlewingel
85 příspěvků 11.08.14 22:09

Já mám taky jednu, po dlouhé době mi někdo fakt vyrazil dech. Edit: omlouvám se za špatné vložení fotek, nejde mi to za žádnou cenu opravit.

Příspěvek upraven 11.08.14 v 22:14

 
JMaravelo
486 příspěvků 12.08.14 01:01

@littlewingel HA! Svatojakubský kříž !!! Rafinované! :D

 
Erinka.X
68 příspěvků 13.08.14 21:05

Za tohle bych se normálně styděla. Takhle bych na ulici teda nevylezla. Když opomenu, že je podprsenka vidět, tak je patrné, že si dotyčná ani neumí vybrat padnoucí podprsenku. Nevím, kde se bere, že ženy trpí nedostatkem sebevědomí. Na tohle totiž toho sebevědomí musí mít až až…

 
DiorkaFidorka
287 příspěvků 12.08.14 07:51

Jak již bylo napsáno, bohužel hodně častý jev k vidění. To léto je opravdu nekompromisní, tak by to chtělo větší zrcadlo a kapku soudnosti. Pod nekvalitní oblečení bych se mohla podepsat - koupit něco příjemného přitom neprůsvitného a nevytahovacího úpletu aby člověk trochu vypadal to je fakt nadlidský úkol, nehledě na cenu…

 
Melanie.austen  12.08.14 07:57
úlovok z budapešti...

Inak ja som racerback podprsenku kupila za 7 eur v tescu. Je to taká klasická PP len v zadu má háčik s možnosťou spojenia ramienok.. využívam to nie len do racerback tričiek, ale skoro stále, aspoň mi ramienka napadajú…

Příspěvek upraven 12.08.14 v 16:26

 
Sofie-F
3 příspěvky 12.08.14 08:14

Nooo to je taky celkove vypeceny model. :-o

 
Nitunah
15 příspěvků 12.08.14 12:44

Z budapesti, nie budapeste

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 12.08.14 14:54

@Nitunah A z Aši?

Příspěvek upraven 12.08.14 v 15:27

 
JohannaK
3 příspěvky 12.08.14 08:42

No někdy se člověk fakt diví, co na sebe kdo navěsí. Ani snad nejde o vkus…špatně sladěný barvy, neslušící střihy atak., horší mi připadá, ža někomu nevadí zařízlý a lezoucí prádlo, kalhoty, kypící špeky apod. Jedni to halí do neforemných volných pytlů a druzí to jednoduše všechno vystaví. A člověku je pak málem trapně i za ně a neví kam s očima:-( Ale na rozdíl od Ady, já bych pochválila aspoň barvy… je to takové pastelové, no a kabelka a ramínka spolu barevně ladí dokonale :-)Johanna.

 
kočkaVločka
23 příspěvků 12.08.14 08:57

Poslední dobou nejsem schopná si na sebe něco koupit právě kvůli materiálům. Nedávno jsem šla okolo obchodu, který se tvářil jako lepší butik. Hned mezi dvěřmi jsem se prodavačky zeptala, jestli tam mají něco z bavlny. Ukázala mi přesně jednu starorůžovou halenku, která sama o sobě nebyla špatná, jenže to rozhodně nebyla moje velikost. A to bylo všechno, zbytek polyester a tak dále, však to znáte. V tom bych asi dlouho nevydržela. Taky mě rozčilují „střihy“, které připomínají pytel. Připadá mi, že na nějaké záševky nebo vypasování už se skoro nedá narazit. Mám ve skříni několik sukní, ale nic k nim. Už radši kupuju rovnou šaty.

 
Verhro
630 příspěvků 12.08.14 11:13

@porjk To asi aby ukázala, jak je „v pohodě“ i s kily navíc. Dnes se totiž moc nenosí být s něčím nespokojený.

 
Verhro
630 příspěvků 12.08.14 11:17

@Sofie-F Jééé, tam to znám. Pár úlovků se ráno při čekání na spoj do hlavního města najde vždy, ale zas se musím zastat, že spoustu lidí se v našem „městě“ obléká pěkně :)

Příspěvek upraven 12.08.14 v 11:19

 
Caralina
916 příspěvků 12.08.14 11:57

@Melanie.austen Nemůžu se zbavit pocitu, že tu slečnu znám. Nevíte - byla to Češka?

 
Tebah
4255 příspěvků 12.08.14 12:00

Já mám občas pocit, že se tady z toho dělá hon na čarodějnice. Předně bych rozlišovala formální oblečení, kde ramínko ani jiná část prádla v žádným případě čouhat nemá. Ramínko by IMHO nemělo lézt ani zpod šatů, stejně tak mi přijde mimo kobinace šaty za krk + normální podprsenka nebo šaty bez ramínek + normální podprsenka.

Ale u těch racerback tílek bych to tak nehrotila - je to hodně casual oblečení, takže bych nebyla tak striktní. Nemám problém ani s přiznaným prádlem, pokud je to k vhodnému outfitu a příležitosti - třeba pěkná a sedící podprsenka prosvítající pod tričkem nebo bandeau podprsenka pod volné tílko.

 
Doudou
1232 příspěvků 13.08.14 10:08

Musím víc než souhlasit s „Tebah“.
Také bych z toho nedělala hon na čarodejnice.
Neřeknu nějaké seprané hnusné ramínka, ale s přiznaným prádlem též problém nemám.

 
toffee13
108 příspěvků 14.08.14 10:32

Jistě. Tohle je hezké. Záleží (jak jste napsala) na příležitosti a i na věku. Já mám třeba docela dobrou postavu, ale jsou věci, na které už se necítím (26 let).

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 12.08.14 12:06

@Ada Pekelná Mně se to ale moc nelíbí. Hezčí je standartní :). A my jsme nevěšeli standarty, vždycky prápory!

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 12.08.14 12:08

@Tebah To už je pak to triko zbytečný, ne?

 
Tebah
4255 příspěvků 12.08.14 13:11

@BEZDOMOVEC Ne, protože bez něo by bylo holé minimálně celé břicho a půlka zad.

 
Josefka
347 příspěvků 12.08.14 12:35

Když vidím koukat podprsenku, mám vždy nutkání se dotyčné diskrétně a s chápajícím pohledem pošeptat „slečno, kouká vám podprsenka“. Co by mi asi řekla?

PS: Přehlédla jsem to nebo se tu neobjevil trik místo spony použít pro podprsenku s odepínacími ramínky překřížení? To mi přijde jako úplně základní, pro ta děvčata ze střední, co opravdu kupují spodní prádlo u stánku (ostatně proč ne, pokud mají jejich velikost) a vystačí si celé léto s jedním střihem.

 
Alterations
533 příspěvků 12.08.14 15:57

Pohybuji se ve středu Prahy a všechna děvčata a ženy se mi zdají oblečené stejně. Trička, ramínka a minišortky, ze kterých často vpředu dole vykukují kapesní váčky. Dříve jsem se vždycky lekla, co jim to tam leze. Neviděla jsem letos žádné šaty, rozhodně ne normální letní šaty. Dívky jsou v naprosté většině mladé a hezké, takže asi tak chtějí vypadat a ty ostatní je kopírují. Co s tím?

Naše devadesátiletá sousedka má ráda Blesk i Aha. V dnešním čísle je fotografie Leony Machálkové, jak účinkuje v neuvěřitelně obtažených neonově zelených šatech. A to je žena, která by si mohla slušné šaty dovolit. Určitě má poradce, stylisty atd.ale obecný názor je, že je třeba takhle vypadat.

 
Mauvy
240 příspěvků 12.08.14 16:12

A co říkáte tomuto:

http://www.petralovelyhair.com/…ackless.html#more ?

 
Tebah
4255 příspěvků 12.08.14 16:45

Ta podprsenka to zabila, nechápu, proč nešla bez.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 12.08.14 17:06

Takový krásný model a pak to člověk tou podprsenkou koupí přímo mezi oči. To je hrozná škoda…

 
motiva
110 příspěvků 12.08.14 20:27

Pořád jsem nechápala, co je špatně, hezká slečna v pěkných šatech, až pak jsem uviděla tu fotku zezadu, to je tedy síla

 
MadameE
12 příspěvků 13.08.14 11:16

Vepředu huj, vzadu fuj

 
Schatz
81 příspěvků 12.08.14 16:35

Bod č. 3- hrozný materiál

Tak toto mi mluví z duše. Kvůli tomu už nechodím do 99% obchodů s oblečením, které nabízejí v shopping centrech. Já těm obchodům, tedy spíše hadrárnám říkám „polyesterové ráje“. Je to hnus, co vezmu do ruky, tak polyester. Nebo bavlna + polyester. Tfuj, jednou jsem si omylem koupila triko(v obchodě jsem se bohužel nepodívala na složení) a divila jsem se, proč jsem tak pekelně zpocená. A ejhle, polyester se o to postaral. Můžete mi tu někdo znalý vysvětlit, proč řetězce šijí z takových shit materiálů? Pravidelně mě znechucuje např. i Zara, tam mají PES v oblibě a nestydí se za poloprůhlednou halenu podivuhodného střihu vyrobenou ze 100% PES chtít 1000,–kč. Už vážně nevím, kde mám jít nakupovat elegantní oblečení a přitom nezruinovat rodinný rozpočet. Mám ale pocit, že velmi mnoho lidí kvalitu materiálu u oblečení vůbec neřeší.

 
halinate
18 příspěvků 12.08.14 16:39

Rozhodně mě lezoucí ramínka pohoršují míň než paní v maskáčích, bílých sandálkách na klínu se sportovníma ponožkama a kabelkou z jakože krokodýlí kůže, kterou potkávám běžně ve vlaku.

 
Tebah
4255 příspěvků 12.08.14 16:43

@Alterations Nesouhlasím, mám opačný pocit - totiž že hodně často vídám šaty a tak 80 % mi přijde pěkných a nepekelných.

IMHO je mimo hodnotit styl oblékání puberťaček - kdy jindy se mají vyblbnout, když ne teď?

 
Alterations
533 příspěvků 12.08.14 17:00

@Mauvy No to je teda bomba! Musím se tomu smát. To jsem nečekala. A to je ten problém. Je mi trochu líto těch tlustých a chudých, které tady kritizujeme, ale divná úroveň oblékání je všude.

 
motiva
110 příspěvků 12.08.14 20:32

Já jsem taky chudá, donedávna i tlustá, to se mi naštěstí podařilo změnit, ale tak prostě vymetám sekáče, kde mě to baví a můžu si dnes dovolit obměňovat šatník, aniž bych se totálně zruinovala

 
motiva
110 příspěvků 12.08.14 20:20

Dcera dostala od kamarádky tašku věcí, ze kterých vyrostla, tak je posunula k nám. Pár věcí je pěkných, ale různá úpletová trika, to je taková hrůza, mačká se to, po vyprání se kroutí, nejdou vyžehlit, samozřejmě, že je to umělina, která snese tak maximálně první stupeň. Navíc po pár vypráních se na nich dělají díry, dcera obviňuje pračku, ale moje oblečení (většinou sekáčové úlovky, ale vybírám si kvalitní materiály) díry nemá, takže pračka je v tom nevinně :-)

Příspěvek upraven 12.08.14 v 20:27

 
Linie
1701 příspěvků 12.08.14 20:34

@Alterations Kde jsou ty krásné ženské šaty s kolovou sukní, které tady všechny kupujete? Kdo vůbec nosí letní šaty? Já jsem letos viděla maximálně troje!

 
belmonda
2 příspěvky 13.08.14 08:38

Před mnoha a mnoha lety jsem ještě v Benettonu jásala nad kvalitní produkcí a některé úlovky mám dodnes, včetně kabátu perfektního střihu z 80ti% vlny a bavlněných maxišatů, jejichž barva je stále žlutá, švy stále svislé a délka táž jako při koupi. A nosím je každé léto. Teď, jelikož jsem už v letech a ráda bych byla občas za dámu a ne stále za cuchtu, nemám při nákupech (a je jedno, v jak drahém obchodě) jenom psychické problémy - měla jsem už v kabince i slzy na krajíčku a když mám před sebou nákup, vyrazí mi osypky a dostaví se těžká deprese. Takže jsem se vrátila ke zvyklostem mé maminky a babičky, našla si krejčovský salon, hrábla do úspor a zažila pocit neskutečného blaha při vybírání látky a střihu, při zkoušení (hned jsem si vzpomněla, jak mi mamka nechala šít šaty do tanečních), a nakonec přímo extázi, když jsem těch pár kvalitních „basic“ kousků věšela do uklizené skříně. A už se na ně týden chodím nábožně koukat a těším se na podzim, až je řádně provětrám :-).

 
angama
11 příspěvků 13.08.14 12:21

Celkové je ta fotka velmi špatná, není možné dobře rozeznat barvy a sladění oblečení.
Slečna vypadá upraveně, letně, že čouhají ramínka od podprsenky je v celkovém pojetí outfitu zcela normální.
Nemyslím, že by měla nakráčeno na večerní akci s předepsanou róbou, prostě jde ulicí.
Toto je podle mne zcela přijatelné a nesmyslně rozpitváno a napovída tomu samotný název článku.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 12:23

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 13.08.14 13:04

@angama Upraveně? Takhle vypadá upraveně oblečená žena?

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 13:31

Myslím, že tím asi bylo myšleno, že to nemá špinavé, nelezou jí nitě a vlasy má úhledně sčesané. Ale čouhající spodní prádlo mi s „upravená“ taky moc nejde dohromady…

 
angama
11 příspěvků 13.08.14 13:14

Ada:
Dle mého názoru ano. Nikomu však nevyvracím opačný názor.

 
Betynka02
379 příspěvků 13.08.14 13:28
No to byl teda "nášup". :-)

Tílko jako kus oblečení řadím do „šuplíku“ SPORT či PLÁŽ. Jinam je podle mě naprosto nevhodné a nevkusné!
Něco jako LEGÍNY. BRRRRRRRRR

 
angama
11 příspěvků 13.08.14 13:40

Andiedvorakova:
Přesne tak myšleno. Čouhající ramínka nejsou zvláště okouzlující, ale pod modním peklem si představuji něco zcela jiného :-)

Příspěvek upraven 13.08.14 v 13:41

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.08.14 14:28

Včera tu někdo psal, o dílu Sexu ve městě, kde měla Carrie šaty za krk a podprsenku. Taky mám ten díl v živé paměti, úplně jsem si vzpomněla, jak jsem na to taky koukala jako z jara a dokonce jsem přemýšlela, jestli si toho přestavitelka jakoby nevšimne a nebude z toho nějaký vtipný trapas - no nestalo se.
Včera jsem výimečně zapla odpoledne televizi a naskočil tam někajý seriál cílený na teenagery. Než jsem přepla na jiný kanál konsternovaně jsem zírala na to, co měli hrdinové na sobě. Bylo tam všechno - kozačky k jeansové minisukni, koukající podprsenky, bokovky - a my se pak divíme odkud se to v ulicích bere a proč je tento jev mezinárodní.

 
Erinka.X
68 příspěvků 13.08.14 19:33

Jsou věci, které nikdy nepochopím. Tohle je jedna z nich. Nechápu, jak někdo může být tak nesoudný. Divím se, že nemá jako bonus černou podprsenku. To je totiž taky celkem častý jev - černá pod světlé. Bohužel často vidím i vykukující podprsenky, které se různě párají apod. Ano, i to jsem viděla. A celkem často. Zajímalo by mě, jestli dotyčným vykukující podprsenka přijde sexy… Nebo opravdu nevím.
O muffinu ani nemluvím. Přijde mi to doslova nechutné. Bohužel je to celkem častý jev. Ženám to zřejmě přijde naprosto normální.

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 17.08.14 19:26

No, tady bych se zamyslela nad důvodem černé podprsenky pod bílé tričko. Mám-li bílé tričko se širokým výstřihem, který rafinovaně občas padá přes rameno tak musím mít kontrastní ramínko, aby si toho kdokoli všiml. Tzv. neviditelné ramínko je hrozné, bílé ramínko vypadá jako že o tom opadání nevím a žádné ramínko je s ohledem na gravitaci již neestetické:=)

 
Franche
358 příspěvků 18.08.14 06:45

Taky jsem pro. Pokud je to uděláno,,vědomě'' a rafinovaně a je samozřejmě zvolena vhodná a hezká černá podprsenka, nevidím v tom vůbec problém. Přijde mi to naopak lepší než vyčuhující bílé ramínka nebo košíček. Ve výstřihu není neviditelný ani ten tělový

 
Erinka.X
68 příspěvků 18.08.14 11:04

Dámy, já ale myslela naprosto nevědomé braní černé podprsenky pod cokoli světlého bez nějaké rafinovanosti. Znám pár žen, co zřejmě ani tělovou popdrsenku nevlastní a u každoho světlého vršku prosvítá černá podprda. Někdy je jako bonus ještě i vidět. A pochybuju, že jde o rafinovanost, protože ta dotyčná nosí prádlo, které je už spíš i na vyhození než na nošení. A vidím to na ulici často. Případy, které myslím, nemají s rafinovaností nic společného, to mi věřte.

 
Franche
358 příspěvků 18.08.14 13:21

To je potom vyloženě na palec hore, to máte pravdu! :)

 
Alterations
533 příspěvků 13.08.14 20:37

@AnaKarenina Ten divně oblečený seriál byl zřejmě dělán podle toho, co kostymérka viděla, nebo si myslí že je k vidění na ulicích. Myslím, že to není tak, že by se děvčata oblékala podle televize, ale spíš naopak.

 
kanimura17
2 příspěvky 14.08.14 20:43

Ha, mně nedávno prodavačka v obchodě se šatama od 3 tisíc vejš (jménem Elegance) tvrdila, že ramínka můžou koukat i ze šatů do kanceláře a do společnosti! A dívala se na mně jako že jsem asi z jiný planety, když toto odmítám…

 
AnaKarenina
450 příspěvků 19.08.14 14:04

@kanimura17,

co potom v takových chvílích té prodavačce řeknete? Mě se nedávno stalo něco podobného, když jsem si zkoušela lodičky ( jako host na svatbu a byly mi široké) a prodavačka se mě snažila přesvědčit at si zkusím baleríny, protože dnes se přece v balerínách na svatbu normálně chodí.
Tak jsem odvětila něco jako, že to že tam tak někteří lidé chodí je smutné a baleríny za společenskou obuv nepovažuji, ale taky jsem se dočkala pouze udiveného pohledu ve stylu " Ale dyt dneska se to přece nosí, ta asi spadla z jiné planety".

 
halinate
18 příspěvků 15.08.14 00:03

No upřímně při sportu vážně neřeším jestli mi někde něco čouhá protože to bych tomu sportu asi moc nedala. Navíc moje nejoblíbenější kombinace je sportovní podprsenka a volné tílko tak aby mi neobepínalo břicho a bylo mi pohodlně a při téhle kombinaci mi vždycky koukají ramínka a nestydím se za to

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.08.14 21:17

Však sportovní podprsenky vykukující při sportu tu nekritizujeme. To je naprosto ok. Paní na fotce se ale nachází ve zcela odlišné situaci.

 
Lenicka07
74 příspěvků 18.08.14 12:02
Peklo italiano

Jsem na dovolené v Chorvatsku a zde vidím, že pekelné ohozy neovládly pouze českou kotlinu.
Včera na večeři Italka - tílko stejného střihu jako v článku, vytahané na všechny strany, pod tím podprda „kdysi bílá“, neforemné kraťasy a na nohách letní děrované kozačky!
Peklo od hlavy k patě.
Mimo to, její dcera (cca 13 let) - sportovní botasky a rádoby elegantní overal „nasrávačkového střihu“. Holt učit se má od koho.
Naštěstí pekelnou rodinku spasil otec - na sobě aspoň slušné triko s límečkem a padnoucí kalhoty.

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 10:15

Hmm, každá Italka asi není Gina Lollobrigida :D Klasika - už má uloveno, tak co by se snažila… A dcerka je k tomu taky vedená.

 
Alterations
533 příspěvků 18.08.14 13:40

@kanimura17 Opakovaně vidím šaty ještě několikrát dražší se sice odepínacími a ve stejném odstínu, ale přece jen čistě podprsenkovými ramínky. Takže ramínka se pořád řeší na různých úrovních.

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 10:13

Hergot, baby… Spodní prádlo se neukazuje, ani když jde člověk do lesa na houby. Napište to svým dcerám na zrcadlo, dokud je čas.

 
Franche
358 příspěvků 19.08.14 10:58

No, nakonec můžeme být ještě rádi, že má sukni a ne průsvitné legíny s holým zadkem

 
isolda
18 příspěvků 20.08.14 14:46

Sice riskuju sponu od ramínka, ale podle mě to opravdu tak pekelné není. Jistě ten muffin se opravdu nepovedl a tričko sukně by mohly být z lepšího materiálu. Ale jinak vidím hezké upravené vlasy, celekem rozumné barvy, hezkou kabelku a asi i nějaké normální letní sandále… Vážně mi to nepřijde jako zas takové peklo a popravdě na ty ramínka bych se možná vykašlala - jako u u plesových šatů a formálnějšího oblečení je to zlo, ale pokud koukají nějaká lidská (myslím ne rudá a krajková) ramínka v létě mladé holce, zas tak mě to nepohoršuje a stejně tak bych se i smířila s tím, že některé prvky ze sportovní módy přešly i do té normální…
Zkrátka jinak s tebou Ado souhlasím, ale odmítáním jakýchkoli ramínek a kritizování takovýhle outfitů se podle mě akorát peklo vzdaluje realitě…

 
Edeltruda
10 příspěvků 22.08.14 21:18

Speciální spona není ani třeba. :-) Sponka z kanceláře, zdá se, dokáže to samé: 

 
Putzi
21 příspěvků 1 inzerát 01.09.14 17:00

Tak ten muffin je jakousi vizitkou dnesni doby, mladez ma vseobecne tenke pavouci nohy s atrofovanymi svaly a pneumatiky kolem pasu… holt sedavy zpusob zivota.

 
BP0991
213 příspěvků 07.09.14 11:39

Ne všichni! Já vidím pubertální samé vyzábliny…

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 10:34
Nejen to

Nejen sedavý způsob života, ale taky a možná hlavně skvělý a zdravý Big Mac nebo jedovatá křidélka v křupavé krustě.

 
E.Letenská
55 příspěvků 16.09.14 10:31
Hrozný

Paní Ada má pravdu. Musím říc, že jsem na Módním pekle nově, je to takové příjemné odlehčené čtení narozdíl od např. děsivých zpráv o ekonomické krizi na jiných serverech. Paní Ada píše vtipně a věci vidí tak, jaké doopravdy jsou. Taky se kolikrát divím, že se ty ženské navlečou do hadrů, které jsou buď samy o sobě hrozné nebo na nich hrozné. A taky mě nejvíc zaráží, že to ony samy nevidí.

 
Bavímse
3 příspěvky 14.10.14 22:11

Smutné. Snažila se, nepovedlo se a proto je to smutné. Nechápu to. Při troše námahy by našla za pár korun v sekáči mnohem lepší ohoz…

Příspěvek upraven 14.10.14 v 22:20

 
laskolenka
2 příspěvky 16.11.14 13:45

Krásný a výstižný článek a ještě bych ráda připojila malou radu, pokud nemáte poruce tu specialní sponu, použijte jednoduše spínací špendlík. Svofukci plní stějně dobře. Navíc o tyto metody přidají na kráse vašemu poprsí. :-:-P:

 
kult
3 příspěvky 19.12.14 22:32
podprda

K tílkům s americkými průramky patří podprda s překříženými ramínky a vypadá to super…

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Krásy a záludnosti ruční pleteniny

Lehce sociologický úvod - možno přeskočit. Zdá se, že v českých... Celý článek

Jak si poradit s přetrženým ramínkem

Znáte to, někam spěcháte, oblékáte se na poslední chvíli, jednou... Celý článek