Klasický mužský úlovek

13.08.14 | autor Ada

Muffinová slečna s koukajícími ramínky tu není ani dva dny a už tu máme příspěvek další fotolovkyně, která se nás zřejmě rozhodla zabít. Tentokrát je to zase taková hezká česká mužská letní klasika. Nevím, jestli mládenec na fotce na módu demonstrativně kašle, nebo svůj oděv pokládá za perfektní, v obou případech je to katastrofa.

Vezmeme to zase po bodech, abych neměla pocit, že se snažím strávit celý talíř jídla najednou. Stejně mi z toho bude těžko.

1: Obří tričko. Čeští muži nosí zásadně co největší trička a košile, aby jim nebylo těsno - nebo se možná snaží vyvážit hříchy jitrniček ženského pohlaví, našťouchaných v příliš malých střívkách. (Košilová verze vypadá třeba jako muž na této fotce vlevo, kterému by, nebýt manžet, nekoukaly ani špičky prstů.) Pochopila bych to někde u táboráku, ale nosit neustále trička po starším tlustém bratrovi je stejně komické jako obtažená tričenka diskotékových šampónů.

2: Divné džíny/kalhoty. Prakticky jediné džíny, jaké jsem na ulici ještě neviděla, jsou padnoucí, v dobrém střihu a normálního designu a barvy. Jinak už jsem viděla všechno. Tady máme například styl "čím víc kravin, tím víc hustý": cvočky, švy, kapsy, šisování, plíseň, proševy. Že si mládenec oblékl disko husto džíny se stylově úplně jiným klasickým proužkovaným (zřejmě) polotrikem mě nepřekvapuje.

zaslala čtenářka Zlata

3: Neestetické ponožky. (Můžete si mě představit, jak slovo "neestetické" vyslovuji štítivým tónem a se zvednutým malíčkem.) Říkám tomu ponožkový paradox: taková drobná oděvní součástka, snadno sehnatelná, levná, a přitom si ji málokdo umí koupit ve správném, neřku-li pohledném provedení. Do nízkých bot v létě nosíme nízké (kotníčkové) ponožky, ne shrnuté vysoké; a proč tolik lidí, především mužů, nosí fusekle v těch nejhorších představitelných barvách, jako jsou mdlá šedá, mdlá béžová, nahnědlá a tak podobně?

4: Ošklivé boty. Nemám ráda chlapy, kteří ke všemu tahají svoje věrné okopané kecky, ale jestli si dotyčný myslel, že bačkorama Peklo oblafne, tak se spletl. Úrovní hrůznosti je to přibližně totéž. Horší už by k těm ohyzdným ponožkám mohly být jen obligátní šedohnědé sandály.

5: Ledvinka. Určitě jste tušili, že to nejlepší si nechám na konec. Fotka je mimo jiné důkazem, že je úplně jedno, jestli ledvinka visí pod zasloužilým pupkem nebo na štíhlém mladém těle, pořád je to podivný pytlík na pásku. Ledvinku - respektive podle tvaru a obvyklého umístění spíš játro - nosíme do lesa na houby, abychom měli po ruce nůž, a nikam jinam. Do města patří malá crossbody taška. Nebo si, pánové, naskládejte mobil, klíče a peněženku do kapes - zvlášť když už se nasoukáte do džínů s několika obřími kapsami, jejichž kapacita zmíněné játro ještě převyšuje.

Hm, ale nějakou snahu bychom pochválit mohli, ne? Třeba že játro barevně ladí s bačkorama?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 13:27

Já myslím, že to chlapec skutečně neřeší. Do nedávna jsem si myslela, že na to muži kašlou záměrně, ale po nedávné příhodě s vlastním taťkou (přesně ten typ na triko a džínsy, i tu ledvinku má - akorát tedy vše v padnoucí velikosti) jsem změnila názor. Teď už si myslím, že spousta z nich ani neví, že má nějakou jinou možnost mezi tímhle (nebo jinou verzí trička a džínsů) a neforemným oblekem od Vietnamců. Obdivovaly jsme zrovna s mamkou, jak skvěle vypadají všechny ty korejský chlapecký celebritky a taťka se zastavil, aby se taky podíval a prohlásil, že to vidí prvně, ale kdyby tu v krámech tohle bylo, tak to taky klidně bude nosit. Tudíž mám silný pocit, že muž, který nečte módní časopisy, na internetu pracuje jen s mailem, čte sportovní novinky a hraje tam střílečky, který se pohybuje jen po českých ulicích a vídá jen muže, co jsou oblečeni přesně jako on (ale to není jen problém českých ulic, i když jinde ve světě je koncentrace nápaditě oblečených vyšší), v krámě se taky nezdrží, aby prohlédl celý sortiment (jde si prostě pro novou verzi toho, co už uznal, že není moc nositelné), prostě neví, že to jde jinak. Velká spousta typických českých mužů (jestli to tak můžu nazvat) prostě nic než tento „klasický mužský úlovek“ a pak ty krabicoidní umělé obleky (protože na ten maturák dcery/syna v džínách jít nemůže) neviděla.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 13:34

 
NInaL.
38 příspěvků 13.08.14 15:50

Zasloužila byste si tak sto zelených ramínek…přesně tohle si myslím. Neřekla bych, že si ty kalhoty oblékal a říkal si, jaký bude s tím šisováním, kapsama a cvočkama fešák. Prostě si jen oblékl nějaké kalhoty, co má zrovna ve skříni.

 
Shiro
354 příspěvků 13.08.14 16:02

Pravda, včera jsem byl v jednom nejmenovaném department storu v Jihlavě (nejmenovaném jen na oko protože je ve městě jen jeden). Prošel jsem tam 5 obchodu s botama a je to hrůza! Chlap má na léto 5 možností:
1. hnusno-plasto-bačkory (je jedno jestli originální, z Tesca, nebo od Větnamců, všechny sou hnusný)
2. Elegantní sandál (ano, narážím na jeden ze starších článků Módního Pekla)
3. Žabky (polystyrenová podrážka doplněná plastovými lanky, popřípadě katastroficky přeplácané psoudokožené cosi)
4. tenisky (v podstatě cokoliv s tkaničkami co se netváří jako společenská bota na podpatku, kupuje to cca 90% mužů a více jak polovina z nich to nosí celoročně)
5. pseudospolečnská bota na podpatku (koženě se tvářící velmi nepohodlná obuv, vynikající především na první pohled elegantním vzhledem a extrémně nekvalitním zpracováním, jejíž nošení je obvykle bojem, co vydrží déle, jestli bota pohromadě, nebo puchýře, které si jejich nositel pořídí po ujití prvního sta metrů)

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 13.08.14 18:43

Jo, to je přesný. K tomu ještě velikost 46/47, váha 115 kg, která každou pěknější botu prostě rozšlápne a jedno, kolik ta bota stojí. Manželovi vydrží jen hanvagy. A sehnat na něj džíny? To je prostě nemožný. Vyzkoušeli jsme tucty obchodů, ale na jeho postavu prostě džíny ani jiný kalhoty nešijou. Nejlíp dopadl Pierre Cardin, ty jsou skoro dokonalý. Nabídka je pro nekonfekční postavu mizerná mizerná.

 
Shiro
354 příspěvků 14.08.14 02:07

Pro konfekční postavu je nabídka sice velká, ale když člověk vidí to zpracování tak si říká, že i toho laciného materiálu je škoda.

Příspěvek upraven 14.08.14 v 02:08

 
Annabellee
9 příspěvků 17.08.14 18:16

Přesně. Moje řeč. Nejsem švadlena, ale od dětství šiju. Kvalita zpracování je bez ohledu na značku PŘÍŠERNÁ. Osobně v tom vidím naprostou lhostejnost a neúctu k materiálu. U „chvalně“ známých výrobců všeho na Dálném východě zjevně postrádají výstupní kontrolu, co kousek to zmetek. Jsem potěšena, že ještě existují lidé, kterým to taky vadí.

 
Kwí
101 příspěvků 14.08.14 12:24

O nekonfekční postavě bych mohla psát romány :D Přítel váží taky něco přes sto, ovšem postavu má celkem ucházející. Na druhou stranu má ale 205 cm, takže sehnat na něj oblek nebo košili je teror.

 
pex
198 příspěvků 14.08.14 00:59
  1. nemáš pravdu
  2. špatně hledáš
  3. co by sis představoval? lodičky nebo baleríny?
  4. sandály na chalupu, mokasíny ke kraťasům, zavřené polobotky ke kalhotám
  5. ad 4) já si v létě vystačím, naboso jsem ještě nešel - i když i to by možná bylo in!
 
Shiro
354 příspěvků 14.08.14 01:57

1. To je otázka vkusu, někdo ho má, někdo ne.
2. Dobře hledám, ale jediný pěkný sandály, který jsem kdy viděl byly Versace.
3. Lodičky a balerýny přenechám kolegům transvestitům, mně by stačily žabky pokryté nějakým příjemným materiálem, ideálně neklouzavým, což se o tom polystyrenu říct nedá.
4. Samozřejmě, pokud ti je jedno co máš na nohách a jak se v tom cítíš, tak si vystačíš, kdybych byl stejný případ, ani bych na tyhle stránky nechodil!

PS: O člověka, chodícího naboso mimo okolí rekreačních vodních ploch, bych si ani kolo neopřel, kdybych nějaký měl!

 
anonymousse
28 příspěvků 14.08.14 09:51

Naboso nebo bos? ;)

 
panmeloni
23 příspěvků 14.08.14 10:25

Já bych teda řekla, že v případě pánských bot to taková tragédie není. Společenské, ležérnější, vycházkové nebo jiné kožeené boty se už u nás začli prodávat celkem pěkné. Někdy samozřejmě kolísá kvalita, ale to se dá vychytat.
Tenisky jsou na sport a po vycházkové verzi tenisek jsem dlouho nekoukala.
Co je tragédie jsou pánské vycházkové sandály nebo pantofle. To je fakt hrůza. Buď jsou jak pro dědu nebo jsou to trekovky… pokud už to případně vypadá slušně tak to má plastovou stélku (proboha proč?) nebo to je žabkový styl a mezi prsty to má sloup jak z římského chrámu.

 
panmeloni
23 příspěvků 14.08.14 10:32

Maximálně s tvrzením souhlasím. Možná je to ale taky trochu chyba nás žen. Na jednu stranu se těch až pěkně oblečených mužů bojí nebo je klasifikují jako gaye. A ty své chlapy většina žen absolutně není schopná obléknout… I se svým přítelem jsem měla celkem boj, ale nakonec se naučil, jak vypadají pěkné boty, že sako se nenosí jenom na pohřby a teď si celkem užívá, že mu to sluší a je šťastnej jak blecha, když mu něco kolegyně/kolegové v práci pochválí. Ve finále mám pocit, že chodí oblečený lépe než já ;-)

 
vážný_zájem
113 příspěvků 14.08.14 14:01

Ženy se pěkně oblečených nebojí a řekla bych, že je obvykle neklasifikují jako gaye. To spíš muži mezi sebou. Vím, jak se otec bojí, aby se mu chlapi neposmívali, že má něco přílïš šik. Je stavař a pracuje v čistě mužském kolektivu, žádná ženská, která by ocenila, jak mu to sluší. A jak jsou ti chlapi furt mezi sebou, stane se z nich něco jako jeskynní lidé. Opravdu je pro ně cíl vypadat co nejzoceleněji.

 
Jirkátor
1514 příspěvků 15.08.14 07:26

Nebýt Váš příspěvek tak dlouhý, dám ho vytesat do kamene :)

 
kisvakond
110 příspěvků 20.08.14 00:42

@andiedvorakova Jo, s tím se dá souhlasit, ale v tomto případě (Ádo, styďte se!) je to především představitel sociálně slabší skupiny (soudě hlavně podle těch bot), mladej kluk, kterému ty věci nejspíš v krámě vnutila maminka žijící ze sociálních dávek nebo student informatiky, který peníze vydělané na brigádách radši investuje do up-gradu starého PC, protože na nové narozdíl od spolužáků nemá. Něco jiného je posmívat se nedostatku vkusu a především soudnosti (muffiny ve střívkách apod.), pranýřování těchto „úlovků“ je už ale podle mě projevem nedostatku soc. cítění. Jsem zvědavá, kdy se tady na MP objeví nějaký nevhodně oblečený bezdomovec.
A mimochodem, tihle obyčejní kluci v nemožných hadrech mi vlastně vždycky byli o něco sympatičtější než vystajlovaní metrosexuálové.

 
Tebah
4255 příspěvků 13.08.14 13:34

Fotka tiskových mluvčí z článku, to je taky výživný - kromě té paní nalevo bych je všechny poslala převlíknout.

 
Betynka02
379 příspěvků 2 inzeráty 13.08.14 13:47

@Tebah
SOUHLAS!
(V minulém článku jsem se zmínila, kam podle mě patří nosit tílko..)
Ale jinak jsou barevně sladění! ;-)

 
Turako
501 příspěvků 13.08.14 16:32

Já bych převlíkl i tu vlevo.

 
Shiro
354 příspěvků 14.08.14 02:11

Vzhledem ke skutečnost, že se jedná o mluvčí státních podniků, tak bych jim to i pochválil, z čisté škodolibosti, samozřejmě!

 
Umbrielle
3 příspěvky 13.08.14 13:36

Najhoršie sú tie zrajbané fusekľe, na pate ešte naviac vydrené, otras. Všetko ostatné by sa dalo pripísať ako hovorí @andiedvorakova, totalnej módnej neznalosti, ale každý normálny človek predsa vie, že v takých opotrebovaných veciach sa chodí max po dome, kde ma nikto nevidí, nie vystavovať na obdiv či nasmiech ostatným…ah. BTW, také topánky chcela babka kúpiť dedovi, tak povedal že nechce, že zas taký starý ešte neni, aby nosil toto - ročník 1945.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.08.14 13:38

Ano opravdu je to taková milá klasika.

Každopádně tento článek na seznamu mě dnes poučil, že jsme jako národ příliš konzervativní, máme tendence lidi odsuzovat na základě toho, co mají na sobě a měli bychom si vzít příklad z volnomyšlen­kářských Dánů :

http://www.novinky.cz/…-neboji.html

 
Tebah
4255 příspěvků 13.08.14 14:00

Ty modely z článku mi všechny přijdou v pohodě, pobavila mě ale diskuze, kde jedna paní píše, že když nosí ponožky, tak nemá oteklé nohy :-)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.08.14 14:09

@Tebah,

mě nepohoršily ty fotografie, ale vtipný mi přišel spíš ten text článku. Zvlášt když jsem si představila jak to většina Čechů asi pojme, když jsou v něm nabádáni k ještě vetší toleranci k tomu co jiní nosí :-D. A celkově tady ta obecná klišé/předsudky, kdy jsou jednomu národu přisuzovány plošně nějaké vlastnosti nemám prostě v lásce.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 14:09

 
let fenixa
213 příspěvků 13.08.14 21:33

Nuž, za toho vyše týždňa, čo som v Dánsku (prevažne v Kodani) strávila, som nič podobné nevidela. Dánky nosia čiernu a čiernu, až vo vyššom veku začnú nosiť farby. Keby tam nebolo turistiek a prisťahovalcom, ulice by boli čierne.

 
Voldemortka
361 příspěvků 14.08.14 07:51

Tak on je rozdíl mezi extravagancí a nevkusem. Na severu jsem nějakou dobu byla a jakožto milovník módy a puntičkář ohledně módy jsem se kolem sebe pečlivé dívala. Ano, modely byly odvážnější a extravagantnější na české poměry, ale vše k sobě stále nějak ladilo, mělo to smysl a nápad. A nebylo to o modelu, ale celkově o ženě, co ten model měla (makeup, střih vlasů/účes,…)
Upřímně když se dívám na ten obrázek, tak musím samozřejmě souhlasit s prvním komentářem od andiedvorakova (skvěle řečeno, gratuluji Vám)plus k tomu přidávám, že tenhle typ lidí na obrázku se dívá na oblečení i po finanční stránce. U Vietnamců je sice široký výběr levného oblečení, ale často nevkusný a bohužel je nenapadne jít se podívat do nákupních center, kde se vkusnější věci dají během výprodeje častěji pořídit za menší cenu než u Vietnamců.

 
Grete
797 příspěvků 13.08.14 13:38

Teorie, že muži nadměrnými vršky kompenzují ty ženské podměrečné mě upřímně pobavila :D

 
Betynka02
379 příspěvků 2 inzeráty 13.08.14 13:44
Tak to AU!

Konečně štíhlej a mladej chlap a oblíkl se asi u popelnic. ŠKODA!

Můj manžel, a díky mu za to!, naštěstí ví, že má jinou možnost v oblékání (jak píše @andiedvorakova) a chce se cítit upraveně a být za fešáka. ;-)
„Stačí“ jen najít obchod, kde mají takové oblečení k mání (včetně obuvi a dalších doplňků - naštěstí toho potřebují míň než já ;-)) a jednou za čas tam zajít. Naštěstí těch obchodů není moc…

 
Chany
871 příspěvků 13.08.14 20:33

Sice mladej, štíhlej- ale stojí a vypadá, jako když má bolení! Kde je nějakej šmrnc? Kde vidím ztepilou, vypracovanou a sebevědomou figuru? Nevidím! A není to oční vadou. Kolik vídám mladíků ve formátu zříceniny? Mraky! Chodí, jak když mají pět minut do smrti. Potřebovali by na chvilku na vojnu, na pořadová cvičení, aby se naučili držet tělo. Chlap má stát jako chlap, ne jako spráskanej pes. ;)

 
Shiro
354 příspěvků 14.08.14 02:16

Možná jim to stojí tak dobře dole, že na zbytek těla už žádné stání nezbylo. :D

 
Betynka02
379 příspěvků 2 inzeráty 14.08.14 10:23

@sagiti
Myslela jsem to spíš tak, že u paneláku našel krabici s čistým oblečením, co někdo vyřadil.

 
sagiti
357 příspěvků 13.08.14 21:38

U popelnic se určitě neoblíkl. Ocenila bych jak má vše čisté. Boty má většina chlapů špinavé a z toho kluka úplně dýchá jak se snaží dobře vypadat.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 14.08.14 11:30

Možná spíš, jak se maminka snažila, aby dobře vypadal. Přesně takhle chodili oblečení mí spolužáci, co dojížděli z okolních vesniček (čímž neříkám, že by se lidé bydlící mimo města oblékali hůř - naopak mi přijde, že už se všude oblékají stejně). A vždycky v tom byla maminka. Byly to moc milé paní, které vždycky dbaly na to, aby synek měl oblečení čisté a nezničené. Vůbec jim nezáleželo na tom, zda to ladí, nebo zda mu to není o několik čísel větší. Všichni synkové měli velikost L nebo XL - i v případě, že ve skutečnosti by na nich plandalo i S.

 
chekotay
410 příspěvků 15.08.14 23:06

No, ještě nějaký ten obchod najít. On se člověk kolikrát oblékne lépe z popelnice (nebo secondhandu), než z obchodu.

 
Potrefenáhusa
10057 příspěvků 13.08.14 13:47

Chlapec vypadá jako 99% ajťáků u nás v zaměstnání - poznávací znamení hrb.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 13.08.14 14:05

Musím Ajtáků ss zastat, nemají žádné zvláštní poznávací znamení. Je to jak všude jinde. Někdo má vkus, někdo ne, někdo o sebe dbá někdo ne. Takový ten předpoklad že Ajtáka poznáš podle vzhedu na několik metrů daleko považuju za stejně inteligentní a pravdivé klišé jako to, že blondýny jsou hloupé.

Příspěvek upraven 21.08.14 v 08:54

 
NočníMotýl
189 příspěvků 13.08.14 14:56

Jojo, to s Vámi souhlasím. Mám spoustu „pracujících“ známých-ajťáků, které bych si rohodně nijak od „běžné“ populace nedovolila odlišovat, někteří nosí kecky, džíny a tričko, někteří chodí do práce v košili (čímž nemyslím tu havajskou s krátkým rukávem), slušných kalhotách a lakovkách. Ostatně i moji vrstevníci. Jsem na matfyzu a sice ne přímo na informatice, ale měla jsem s informatikama společné různé přednášky apod. a ačkoliv bych „čekala“ matfyzáky-ajťáky jakožto vrchol nevkusu, tak vypadali úplně stejně jako studenti jiných fakult. Někteří slušně a vkusně oblečeni, někteří traktoristi. I když je pravda, že zrovna přednášející šlo dobře rozlišovat mezi těmí z informatický sekce a našima matematikama, oni ajťáci všichni splňovali ten model (fusky, sandály, kostkovaný košile, kapsáče, spousta propisek zastrkaných za tričkama (co kdyby je náhodou nutně potřebovali, žejo?)…) ;-)

 
DRW
1228 příspěvků 14.08.14 10:23

Statisticky na jednoho slusne obleceneho ajtaka pripada 8 spadajici do kategorie prezentovane fotky. Protoze s nimi pracuji, vstala jsem a lehce obhledla nejblizsi okoli cca 40 lidi v jedne casti patra a kdyz nepocitam sebe v satech a lodickach, tak jen 4 chlapi jsou pekne obleceni, jinak trika, ruzne kratasy, silene vlasy, fusakle v botech od sandalu po mokasiny nebo i klasicke cerne. Vlasy jak Pepa Vojtek nebo Strihavka.

Příspěvek upraven 14.08.14 v 10:23

 
DRW
1228 příspěvků 14.08.14 10:16

Tohle jsem probirala se svou kolegeni na chodbe jedne velke IT firmy, ze pekne obleceneho chlapa bychom mohly hledat lupou. Bohuzel i zeny v nasem oboru nechodi moc pekne oblecene, ze zadu obcas nevim jestli chlap nebo zenska. Ale vlastovky jsou, prece jenom sluzebni cesty do zemi s jinou kulturou oblekani u nekterych maji pozitivni vliv.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 13.08.14 13:56

Jaj, já si přečetla nadpis a viděla ve výřezu část pánve a dost mi zatrnulo…

 
Lennh
511 příspěvků 13.08.14 13:57

Dnes rano jsem zoufale vyla, kdyz jsem vyprovazela sveho muze do prace. Oblekl si karovane kratasy a prouzkovanou polokosili. Bylo mi receno, ze to moc resim. A kdyz se tak divam na tu fotku v clanku, asi jo, asi to moc resim, obleceni meho muze bylo padnouci, ciste, vyzehlene, bez napisu a der, ponozky byly slusne a boty pekne. Na zbytku asi zapracujem pozdeji. :D

 
monel
648 příspěvků 13.08.14 14:07

Ledvinku kdysi - tak 12 let nazpět manžel taky nosil. teď má jakousi crossbody malou tašku, úplně špatně to nevypadá, v kapsách peněženku, mobil nebo klíče nosit nechce. je taky problém sehnat tričko nebo mikinu, košile a svetry běžně nenosí, nepotřebuje, pracuje doma.snad všechno má nějaký nápis, potisk. pro 48- letého muže se to nehodí.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 14:27

Já myslím, že by košile i svetry mohl nosit zcela běžně. To přece není jen lepší oblečení do práce - ačkoliv pravda je, že hodně lidí si to z nepochopitelného důvodu stále myslí. Sežeňte mu neformální volnočasové verze, tam se i vyhnete těm proklatým potiskům. Ono je skutečně fuška sehnat v běžném obchoďáku triko a mikinu bez tuny natištěných anglických slovíček. Správně padnoucí košile i svetry jsou stejně pohodlné jako trička a mikiny a v mnoha případech zralým mužům sluší daleko víc (což je ale možná jen můj osobní názor).

 
Leather lover
339 příspěvků 13.08.14 14:18

Můj muž zamrzl v 90. letech a oblečení opravdu neřeší, jenom prostě mít něco na sobě a je to v cajku.
Ještě jsem nepřišla na to, jak mu povzbudit chuť o oblečení přemýšlet. Prostě jsou mezi námi jedinci vůči jakékoliv estetice v oblékání resistentní.

 
Voldemortka
361 příspěvků 14.08.14 07:54

Vyházet mu skříň a naplnit ji něčím novým, jak sama říkáte, neřeší to, možná by si ani nevšiml :D ;)

 
medvidka
3 příspěvky 13.08.14 14:38

Já myslím že ty boty jsou docela v pohodě právě…to co obvykle v létě vídám jsou buď obyčejné hnusosandále, nebo trekové hnusosandále určené na nějaký výšlap do hor. Tyhle jsou čisté, neošoupané, bez nějakých nesmyslných log nebo kombinací barev, prostě normální slušné boty do města. Vypadají tak pohodlně, že bych si je klidně sama koupila.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 14:38

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 15:30

Ty boty jsou určitě velmi pohodlné. A vypadají nepochybně skvěle - pro někoho o půl století staršího, než je mladík na fotce.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 15:35

 
DiorkaFidorka
287 příspěvků 13.08.14 14:38

@andiedvorakova
Nezlobte se, ale já to teda beru tak, že muž - ve Vašem případě otec a manžel je jaksi „výsledkem“ své ženy, když to tak blbě napíšu. Z mé vlastní zkušenosti - všechny muže svého života, jsem v oblékání vždy trochu mírnila a formulovala aby to nějak vypadalo. Pokud jak píšete by se i sám za sebe lépe oblékal, tak pak záleží především na mamince jak se toho chopí…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 15:00

Nezlobím se ani trochu :) Samozřejmě, otec je velmi ovlivněn v oblékání mou matkou - ale zvláštním způsobem. Ona ho totiž nechá, ať si vybere, co chce. A on - zřejmě, protože si buď přijde ztracený, anebo skutečně nemá rád nákupy - jde automaticky zase pro ty džíny a triko. A když už se ho pokusím pošťouchnout, ať tedy zkusí třeba košili a nedžínové kalhoty, tak on nakonec není ochotný si to vzít ani do té kabinky. Zřejmě pro něj opravdu platí, že zvyk je železná košile. Ale mně už to ani tak zvláštní nepřijde, protože potkávám čím dál tím víc lidí, kteří sice obdivně koukají na něco, co by sami chtěli i mohli mít, ale nakonec couvnou. Možná nedostatek odvahy vypadat či něco dělat jinak. Obavy, že ostatní budou zírat. Nakonec Peklo je plné důkazů, že - obzvlášť v Čechách - se hrozně moc lidí snaží nevybočovat a nedělat nic navíc. Myslím, že můj táta si k tomu prostě musí „dospět“, jestli to tak jde říct. Je to ten typ, kterého když zaženete do kouta a tlačíte na něj, zhnusíte mu to. :)

 
Cagot
88 příspěvků 13.08.14 15:35

Vy si totiž neumíte představit, jak ukrutnej vopruz pro mnoho z nás to nakupování (nejen) hadrů je… :-) Fakt!

 
Cagot
88 příspěvků 13.08.14 15:38

He he, na mně si všechny vylámaly zuby! :-) Naposledy byla úspěšná maminka, ale já jsem se cestou do školy stejně obvykle v křoví převlík do svých punkových hadrů… :-)

 
Voldemortka
361 příspěvků 14.08.14 07:57

To s Vámi nesouhlasím. Když jsem potkala svého přítele, krom jeho modrých očí mě také zaujal jeho styl oblékání a je to věc, do který mu nemluvím, pokud se mě nezeptá na radu, což zase dělá i docela často, chce si být jistý, ale je to především v jeho zájmu vypadat a cítit se dobře. :)

 
Potrefenáhusa
10057 příspěvků 13.08.14 14:49

@AnaKarenina Netvrdím, že ajťáka poznám na několik metrů, jen říkám, že takhle vypadá většina IT na mém pracovišti. Zrovna včera jsem šla na oběd za asi pětičlennou skupinou kluků, z nichž čtyři měli svěšená ramena a kulatá záda.

 
viktorka_od splavu
7436 příspěvků 13.08.14 14:50

@DiorkaFidorka muž je výsledek své ženy, jo? no… upřímně chlapem bych teda být v tom případě nechtěla.

 
Chany
871 příspěvků 13.08.14 20:53

Nemotorná formulace. Mám pocit, že Diorka Fidorka měla na mysli to, co tvrdí i moje tchyně: TO, JAK CHODÍ OBLEČEN MUŽ, JE VIZITKOU JEHO ŽENY. Když se nad tím člověk zamyslí, musí jí dát za pravdu: většina chlapů prostě hrábne do skříně a NĚCO vytáhne. Hlavně, že je to čistý a našel to. Nějaký hodí- nehodí je až tak moc netankuje.

Ale jsou samozřejmě i tací, kterých se toto tvrzení netýká a naopak by nemálo ženám mohli dělat poradce, že? ;)

 
Karin
3401 příspěvků 18.08.14 21:01

Ten hoch na fotce podle mě žádnou ženu nemá.

 
skylor
159 příspěvků 13.08.14 14:53

Mám takový zajímavý poznatek od mého muže. Před 2 roky přešel kvůli práci na košile, svetry a neriflové kalhoty. Toto oblečení nosí i doma ve volném čase, takže předpokládám, že v případě výběru vhodné velikosti je pohodlné.

A teď ten poznatek: od té doby, co chodí oblékaný takto, tak mi říká, že dost ušetří za oblečení. A ono na tom opravdu něco bude:

  • kalhoty kupuje v M&S, kdy za jedny zaplatí okolo 300 - 1000 Kč (velikost má podle M&S 36, takže naprostý standard, něco najde i ve slevách). Kalhoty jsou celkem pěkně ušité, praní snáší dobře. Sehnat v tomto cenovém rozpětí rifle, které budou vypadat normálně, pěkně sednou a ještě vydrží vícero praní, to je snad na hranici utopie.
  • svetry kupuje na Woolovers, kdy jeden stál 25-30 liber a má je už 2 roky bez známek poškození
  • košile kupuje v Peek & Cl., opět žádná láce, praní snáší velmi dobře, rozhodně mají delší životnost než trička.
  • kožené nesportovní boty jsou levnější než starší model sportovních.

A tak bych mohla pokračovat dál a dál. Máte také někdo stejný dojem, že oblákání se do nesportovního oblečení je ve svém důsledku levnější než do kombinace rifle-tričko-mikina, kde navíc člověk musí často oblečení měnit, aby byl stále in?

Btw, není to ani tak, že by muž kupoval jen ve slevách nebo dokonce běhal do obchodů porovnávat ceny. Prostě jednou za čas ho zlomím, aby šel na nákup (do M&S ho lákám na dobroty) a on prostě dojde ke stojanům a něco vybere.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 15:11

Není to jen dojem, je to pravda. Také jsem měnila šatník a obzvlášť u kalhot jsem tu změnu pocítila. Džíny mě vždycky přišly na 800 - 1200. Nedžínové jsem všechny koupila do 500 (všechny ve slevě, neb mám taky velikost 36/38, takže to nebyl problém - ale i před slevou žádné nestály víc, jak 750 kč).

A neplatí to jen o oblečení. Zrovna nedávno jsem musela kvůli zdraví přehodnotit celé své - dřív klasicky česko-americké (omáčky, hodně masa, polotovary, sladké limošky) - stravování. Tudíž jsem přešla na režim, kdy většinu jídelníčku mi tvoří ryba/kuře, kuskus, zelenina, ovoce, domácí chleby atd. Ve výsledku jsem byla v šoku, když jsem zjistila, že za jídlo nyní dávám polovinu peněz co dřív. A že tudíž tvrzení, že nelze jíst zdravě, protože je to drahé, je hanebná výmluva. S oblečením to máte to samé.

 
DRW
1228 příspěvků 14.08.14 10:35

U jidla to platilo vzdy, ze zakladni potraviny jsou ve vysledku levnejsi nez potraviny predzpracovane ci hotove. U bot a obleceni tomu tak vzdy nebylo a myslim, ze neni. M&S je jedna ze svetlych vyjimek, ale na druhou stranu je to mohutny retezech, tak je to pochopitelne.

 
Verhro
630 příspěvků 13.08.14 14:56

Ano, muž v článku je oblečen jako 85% populace, ale pokud se v galerii objeví hezky oblečený muž (viz přispěvatel do galerie Marek Černý např.) hned to od některých čtenářek MP schytá, že je šampón atd…tak teda nevím…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 15:15

To je ale spíš problém těch žen, že nedělají rozdíly mezi upravenými a dobře oblečenými muži, kteří o sebe pečují a mezi nagelovanými a vysolárkovanými šampony. Taky to nechápu XD

 
pabylka
880 příspěvků 13.08.14 15:26

Náhodou…má zladené detaily…pruhy na tričku ladia s ponožkami:)

 
bubijak  13.08.14 15:40

To boli…

 
Cagot
88 příspěvků 13.08.14 15:42

Pro chlapa je beztak ideálním oděvem hábit nebo uniforma. Nemusí nic řešit (nanejvýš praní, žehlení a zašívání) a pokud jde o povedené modely, vypadá to pěkně…

 
Grete
797 příspěvků 13.08.14 15:57

To je fakt, řeholní roucho, zvlášť s pěknou kapucou, ještě nikomu na charismatu neubralo ;)
(Tongue in cheek, ale v zásadě si to fakt myslím.)

Příspěvek upraven 13.08.14 v 15:57

 
chekotay
410 příspěvků 15.08.14 23:10

Však na tom je postavená celá formální móda: Vlastně uniforma, vše je jasně dané a není třeba ztrácet čas dumáním nad nesmysly. Stačí jednou ročně koupit novou kravatu, ať je plus mínus in, a hotovo. :-)

 
Cagot
88 příspěvků 01.09.14 10:19

Pravda. Ale tu bych byl pro trochu větší variabilitu toho, co je „formálně“ přípustné…

 
Clover
18 příspěvků 13.08.14 16:03

Každý muž za sebou potřebuje silnou ženu, která jej v oblékání usměrní. Nejlépe maminka a v pozdějším věku přítelkyně/man­želka. Jde to snadno, prostě to chce jen znát velikost svého chlapa a trochu preference. Můj chlap je metalista, nicméně i s jeho preferencí oblečení to jde udělat, aby byl oblečen čistě, sladěně, bez zbytečných čůčovin jako řetězy, cvočky a podobně.

 
pex
198 příspěvků 13.08.14 16:20

V tomhle si budu rozumět s „AnaKarenina“ - paušální označení, tak často se tady objevující, takhle chodí Češí, takhle se obléká 99% IT, každý muž, apod. - nemám rád. Vím asi jak jsi to myslela, ale i tak se ohrazuji proti slůvku každý. Já třeba usměrňuji svoji ženu, podle Tebe pak (demagogicky vzato) nejsem muž :o) A to teda sakra jsem!

 
DRW
1228 příspěvků 14.08.14 10:37

Jste dost velka vyjimka.

 
Verhro
630 příspěvků 13.08.14 16:53

@andiedvorakova Ono je spíš směšné, jak tu prskají nad klukem v článku, ale přitom hodně lidí tu kolikrát v galerii „vyplaší“ trošku vybočující styl oblékání.

Příspěvek upraven 13.08.14 v 16:53

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.08.14 16:57

To každopádně.

 
osmina
22 příspěvků 13.08.14 17:14

Moje máma šila pánskou zakázku přes 50 let a dost chlapů si dříve nechávalo šít, když už nic jiného, tak alespoň kalhoty. Nesehnali v obchodě - šlo se ke krejčímu. Kolikrát jsem viděla přijít pána s látkou, kterou mu vybrala manželka/matka/ba­bička (chodili i mladí), kalhoty střihly na jeho postavu, takže muž nemusel přemýšlet o tom co by mu sedělo, ale odnesl si třeba troje kalhoty na míru, které mohl střídat a pokud se změnila postava, tak se předělaly. Dneska už se takto prostě nešije a jsem velmi zvědavá, jestli někdy začne. Pro většinu pánů by to bylo určitě jednodušší. Ale jak tu už bylo napsáno, oni to asi fakt neřeší…a to je škoda!

 
DRW
1228 příspěvků 14.08.14 10:41

V Ostrave byl obchod s panskou modou (obleky a vse okolo) a muj otec s nestandardni postavou si tam chodil vybrat oblek a pak mu ho usili na miru at uz z predprivanych kusu ci uplne. Taky si myslim, ze by dnes mel svou asi sirokou klientelu.
U kosili to nabizi Blazek v nejake forme.

 
osmina
22 příspěvků 14.08.14 12:53

Jsem z mostecka a vím, že regiony s těžbou uhlí dost zchudly, ale i tak se dají i ty lepší látky koupit v nějaké slevě a nechat si něco ušít (např. u dlouhých kalhot je zaručena správná délka nohavic). Máma by ještě tak 5let šila (a to je jí 70let), bavilo jí to, ale tu trochu práce přenechala těm pár lidem co tu zbyli v produktivním věku, aby si vydělali.
Jinak si myslím, že za čas se šití obnoví, i když už ne tolik. Ale aby se pak bylo od koho učit šít… Ženský to nakupování baví, ty chlapy vůbec, málokdy nějakého vidím v obchodě s oblečením a když, tak jako znuděný doprovod.
Pro ně je jednodušší mít nějakou uniformu či montérky, protože o tom nemusí přemýšlet. Všimla jsem si, že některé firmy svým zaměstnancům nechávají šít i ty montérkové komplety na míru, protože ty postavy jsou opravdu rozmanité :-)

 
Evelin5
35 příspěvků 13.08.14 17:59

Souhlasím s názorem, že muž je tak oblečen, jako je oblečena žena. Ještě jsem neviděla, aby žena s jistou mírou vkusu nechala svého muže (partnera) chodit oblečeného jako je muž na obrázku. Mě dostaly ty ponožky. Bože, ty to vidíš a je ti to jedno?

 
Atlacoya
2146 příspěvků 18.08.14 13:56

Já vám někdy půjčím toho mého pařeza, jestli ho donutíte se převléknout. Chystáme se ven tak říkám „Tohle si neber, je tam flek.“ Vezme jiné. „Venku je teplo, opravdu si chceš vzít dlouhý rukáv?“ „To je furt něco, nikam nejdu!!!“ A já mu prostě NEBUDU lézt do skříně a připravovat mu oblečení na hromádku jako děcku do školky. Nehledě na to že ve skříni naprosto nemá systém - slušné košile mezi kraťasy, trička mezi svetry - ani nemám odvahu ji otevřít. Veškeré pokusy o zavedení řádu ztroskotaly. Za úspěch mohu považovat že vyprané oblečení většinou doputuje až do skříně a nezůstane tam, kde jsem ho s výzvou k uklizení nechala.

Příspěvek upraven 18.08.14 v 13:57

 
andiedvorakova
331 příspěvků 18.08.14 19:32

Já bych spíš řekla, že ženy, kterým záleží na oblečení, prostě s nemožně oblečenými muži vůbec vztahy nenavazují. Podvědomě (i vědomě) je to táhne k někomu, jejichž styl se jim líbí a je třeba i podobný jejich vlastnímu (oblečení skutečně dělá hodně - na rozdíl od dobré duše je vidět). Tudíž pak není divu, že jste nikdy nepotkala pár, kde ona by byla oblečená jako Audrey Hepburn ve Snídani u Tiffanyho a on jako štamgast z hospody poslední cenové kategorie. Takoví by si nejspíš nerozuměli ani v ničem jiném.

Ale překvapuje mě, kolik žen je zcela upřímně přesvědčeno, že muž je neschopná a nesamostatná bytost, kterou je nutno i obléct, protože sama to zjevně pro nedostatek mozkové kapacity nesvede.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 13.08.14 18:07

Mužské peklo v nejsyrovější a zároveň zcela kompletní podobě-nechybí tomu k dokonalosti myslím nic…snad jen tuctová červená sportovní bunda…

 
Kewina
3 příspěvky 13.08.14 19:23

Má sladěné nejen játro a bačkory, ale i ponožky s pruhama na tričku;-) :-D

 
Substantia nigra
144 příspěvků 13.08.14 20:24

Jatra mam tedy uplne nekde jinde…

 
Chany
871 příspěvků 13.08.14 21:57

Pane kolego, co je tohle za orgán? To je to jatróóó! Ne, to jsou TY… LEDVINY…!! ( Básníci, scéna Mireček a spol.na pitevně) :-D

 
Substantia nigra
144 příspěvků 13.08.14 22:08

No ja mela z anatomie sice za 2 (tehdy doc. dnes jiz prof. Smetana byl docela prisnej),ale tady bych jatra nehledala ani ja a snad ani Marecek z Basniku:-))). Myslim tedy v poloze ledvinky na snimku:-)

Příspěvek upraven 13.08.14 v 22:09

 
Chany
871 příspěvků 13.08.14 22:12

No, některým do těch míst padává i rozum… :-D

 
Substantia nigra
144 příspěvků 13.08.14 22:24

Tam ho ma muzska populace standardne, ne??:-))

 
Chany
871 příspěvků 13.08.14 22:29

Hmmmmm…zdržuji se hlasování! :-D

 
ledvinkamoda
4 příspěvky 13.08.14 20:51
Ledvinka je v módě!

https://www.facebook.com/…030496745673?…
https://twitter.com/LedvinkaModaCZ
http://ledvinkamoda.blog.cz/
http://instagram.com/…da_fannypack

 
Karin
3401 příspěvků 26.08.14 17:11

Tak určitě… Ponožky v sandálech taky čas od času někdo vzkřísí jako „žhavý trend.“ To ovšem nemění nic na tom, že tyhle výstřelky umí nosit málokdo a na většině lidí, kteří to tak jako tak nosí už třicet let a na „módní vlně“ se jen svezou, to dobře vypadat nebude. Např. ten hoch na fotce v článku nevypadá zrovna jako znalec aktuální módy, nemyslíte?

 
ledvinkamoda
4 příspěvky 26.08.14 18:23
.

Ten pán na obrázku je mi jedno, jen budu hájit jeho svobodu obléknout si co chce. Řekněte mi prosím, jak se vím líbí osoby, které jsou na Instagramovém účtu. A mimochodem, jestli znáte herce Matthewa Mcconaughey -  :)

 
Karin
3401 příspěvků 27.08.14 14:32

Já nepopírám, že je to praktické (i já ledvinku mám a beru si ji, když jdu třeba do lesa na houby nebo na nějakou túru). Ale že by to bylo nějak zvlášť hezké… Spíš je to funkční kus. Móda-nemóda.

 
ledvinkamoda
4 příspěvky 27.08.14 14:45

Tak to jsem šťastný, že ledvinku používáte. :D

 
Karin
3401 příspěvků 27.08.14 15:28

Tak to jsem šťastná, že jste šťastný :-D To si mohu v Modrém životě vybarvit okénko dobrého skutku!

 
Ančurka
27 příspěvků 13.08.14 20:55

Ach, že játro. Tak to ma dostalo :-)))))

 
Chany
871 příspěvků 13.08.14 20:56

No, ono je to spíš (polohou) slepé střevo… :-D

 
valery
1579 příspěvků 13.08.14 20:58

@DiorkaFidorka
formulovala???

 
Kwí
101 příspěvků 13.08.14 20:58

Chlapi mají játra na úrovni přirození? :D

 
Annabellee
9 příspěvků 17.08.14 18:31

Chlapi mají na úrovni přirození všecko; až na vyjímky

 
Doudou
1231 příspěvků 13.08.14 21:52

Tohle je hrozny, resp. smutný. Naprosta ignorace.
At se už probuh na nic nevymlouvaji. Nabídka je, i v ruznych cenových relaci.

 
halinate
18 příspěvků 13.08.14 23:41

Ty ponožky mi připomněly bílé prádlo po vyprání s manželovým červeným pracovním trikem.

 
Annabellee
9 příspěvků 17.08.14 18:41

Ty ponožky ve mně vyvolaly nostalgickou vzpomínku na ranné dětství a bavlněné punčocháče po starším bratrovi a doby, kdy lidstvo neznalo dobrodiní lycry. Možná to je záměr- retro je in.

 
Coraline
1980 příspěvků 13.08.14 23:42

Jsou chlapi, co to neřešej, vezmou si prostě klasku džíny-triko-kecky, a relativně jim to s trochou charizmatu může i přesto slušet, nebo minimalně prostě jen neoslněj - tomu já říkám,,nezajímat se o módu". A pak jsou lidi (je fakt, že to se ale týká i žen), kdy si člověk říká, že to snad musí bejt záměr, že za tím už snad i musí bejt snaha oblíknout se prostě co nejhůř to jde a nejlíp spojit do jednoho outfitu co nejvíc elementů zkázy. Anebo jsou to nakonec doopravdický hipsteři.

 
Aija
35 příspěvků 14.08.14 08:18

Přiznávám se, že jsem vzala na milost manželovu oblíbenou ledvinku:-)Pokud si vezme na doklady, klíče a šestnáct dalších věcí cokoliv neuvázaného a ležérně příručního, tak to někdě nechá! Narvané kapsy u chlapů jsou mi odporné snad ještě víc.
Pokud jdeme někam spolu, všechno potřebné z jeho ledvinky beru k sobě do kabelky.

 
Kaše293
14 příspěvků 14.08.14 09:00

Ado, můžete mi v tom udělat konečně jasno? CO NOSÍ PÁNOVÉ MÍSTO KABELKY? Minulý týden jsme tuto otázku položili prodavači v malém obchůdku s českým koženým zbožím, který své věci rozumí, ale i on odpověděl jenom, že je to problém, což už jsme věděli i bez něho. Manžel si totiž věci cpe do kapes, což ale dělá nehezké boule a kalhoty to ničí. Když má neformální oblečení, nosí takovou malou kapsičku navlečenou na opasku, pod volnočasovým sakem to docela jde, zvlᚍ, když je rozepnuté. Zkoušeli jsme i crossbody taštičku, ale vypadalo to ještě hůř. Ale co v obleku? K tomu se prý nosí diplomatka, ale přece nepůjde s diplomatkou do divadla nebo na raut. Kam nastrkat klíče, doklady, mobil a peněženku? Díky za rady.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 14.08.14 09:33

@Kaše293,

tak asi Vás nepotěším, ale můj manžel k tomuto účelu využívá moji kabelku :-D.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 14.08.14 12:01

Nosí úplně to samé, co my - jen v pánské verzi. Třeba něco takového:

Jestli crossbody vypadá blbě, tak ať to manžel zkusí nedávat přes tělo, ale nosí to na rameni. Vypadá to líp, než si člověk myslí :) Co se týče obrázků, u posledních dvou netuším, jak jsou na tom ty tašky s kvalitou. Batohy a tašky od Moldiru jsou velmi kvalitní, ale také velmi drahé - a netuším, zda zasílají i sem. Určitě by se ale našlo něco podobného za poloviční cenu. Případně by to mohl nějaký zdatný řemeslník vyrobit - tam by měl manžel i výhodu, že by si sám mohl vybrat tvar, počet kapes a celkové ladění tak, aby si v tom nepřišel zženštile (i takové názory na pánské kabely jsem už slyšela).

Příspěvek upraven 14.08.14 v 12:02

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 14.08.14 15:09

No, nechci nikoho urážet, ale vypadá to, jako kdyby tomu pánovi někdo přidělal na záda cihlu…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.08.14 12:04

To je samozřejmě otázka vkusu. Uvedla jsem to tu jen pro příklad. Existuje samozřejmě spousta kvalitních a „necihlovitých“ batohů. Já si jen na jinou značku zrovna nevzpomněla :)

 
Kaše293
14 příspěvků 21.08.14 12:23

Díky za tip, ta poslední „kabelka“ vypadá skvěle. Asi ji fakt necháme ušít. A pak už jen mít odvahu ji nosit. Někdo tu cestu prošlapat musí.

 
z maloměsta
49 příspěvků 15.08.14 22:04

Můj muž nosí do práce aktovku (takovou tu klasickou, zatím teda jen koženkovou), do společnosti má jednu placatější peněženku na to nejnutnější, která nedělá bouli na saku, a zbytek beru já…obvykle vystačíme s psaníčkem;)

 
chekotay
410 příspěvků 15.08.14 23:16

Nic, co by měli nosit?
Co muž sebou potřebuje:

  • mobil (v něm diář, zápisník, adresář…)
  • peněženku (od doby, co vymysleli bankovky, nemusí být nijak extra naditá)
  • doklady
  • klíče od domu a vozu (tedy řekněme 4 klíče, nikoliv dvě a půl kila železa)
  • kapesník
  • drobné na dýžko


K umístění těchto věcí má k dispozici čtvero kapes na kalhotách a patero kapes v blejzru. Do jedné kapsy u kalhot mobil, do druhé klíče, do zadní kapsy kapesník, doklady a peněženku do náprsních kapes saka a na drobné je tady maličká kapsička nalevo dole. Hotovo. Čtečka knih se vejde akorát do vnějšíh kapsy saka. Když je třeba vzít nějaké dokumenty a podobně, nastupuje aktovka.

 
arwenn
426 příspěvků 27.11.15 15:55

Můj muž nosí malou tašku přes rameno z obchodu se střelivem :))

 
viktorka_od splavu
7436 příspěvků 14.08.14 09:12

@Aija jj, ty napěchované kapsy jsou děs:-(
chápu že pánové potřebují volné ruce, ale když už si teda nechci brát tašku, tak snad stačí klíč (ne obrovský svazek s pěti přívěsky), peníze/karta/ři­dičák (ne obří peněženka napěchovaná papíry) případně ještě telefon, ne?
no a jak vidno, někdy ani ta taška nestačí, je potřeba mít ty důležité věci prostě na těle)))

Příspěvek upraven 14.08.14 v 09:12

 
Annabellee
9 příspěvků 17.08.14 18:58

NA TĚLE je potřeba mít ty důležité věci v kriminále, neb erární tepláky nemají kapsy.
(Houby. Jen žertuju. Ledvinku kolem pasu ve vězení nedovoluje „ústrojová kázeň“ XDDD)

 
Weerča
23 příspěvků 14.08.14 09:41

Já bych u pána pochválila jedině to, že dodržuje pitný režim.

 
Tomeyja
15 příspěvků 14.08.14 10:47

Jak by řekl Zdeněk Polhreich:

„Viděl jsem hadat srát,… žábu bušit pěstí do skály,… dokonce jsem viděl koně zvracet v barvách francouzské trikolóry, viděl jsem i stíhačku couvat,… ale tohle, tohle jsem ještě neviděl.“ :D :D

Naštěstí játro / ledvinku / slinivku břišní vídám úplně minimálně.

 
Kwí
101 příspěvků 14.08.14 12:16

Tak jak tak přemýšlím, není to ani ledvinka, to by to museli nosit na zádech, ani játro, to by zase muselo viset trochu výš.. Ale obávám se, že „šourek“ by se asi neujal :-/

 
Alatriz
57 příspěvků 14.08.14 12:44

Povšimněte si jednoho úchvatného detailu - jak má na té ledvince/játru přidělaný ten žetonek na vozík v sámošce (modro-bílý přívěsek), aby ho měl neustále po ruce :-D Praktik!

 
viktorka_od splavu
7436 příspěvků 14.08.14 13:26

@Kaše293 když jdu do divadla/na raut, taky nechodím s kabelkou, míněno brašnu do které se mi vejde obří peněženka, tři svazky klíčů, svačina a přezůvky;-)
takže pán si do náprsní kapsy určitě může dát řidičák a telefon, popřípadě nějaké ty bankovky, a klíč od auta do kapsy u kalhot. to se mu určitě vejde, tak jako mně do divadelního psaníčka klíče od bytu, rtěnka a kapesník.

 
JeannetteK
2 příspěvky 14.08.14 14:43

Přítel je většinu času v dílně, vystačí si teda s montérkama, monterkovou bundou a nějakým dříve nositelným trikem, které si „omylem“ zničil. Do města semnou jede sporadicky a to mu opravdu stačí tmavé rifle a triko. Ovšem kdyby jej někdo vyfotil v montérkách ve městě když jede zrovna třeba pro materiál asi by byl taky pohoršen :D

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 15.08.14 08:51

V životě jsem z chlapa v montérkách na ulici pohoršena nebyla.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 14.08.14 15:56

Právě jsem se docela nasmála a vzpomněla si na tento článek, CK čedok doporučuje na letecký zájezd cestovat s batůžkem a nezapomenout na repelent, botasky a kraťasy… Jako chápu, že to jsou samy od sebe důležité věci nejen u středozemního moře, ale docela mě ten výčet („dámy letní sandály k šatům na večeři“) spolu s doporučením „rozhodně nebrat tašku do ruky nebo kabelku“, s tím, že „překáží a snadno ji někde zapomenete“ zaskočil.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 15.08.14 09:15

Bohužel poslední zkušenost bych nepodceňovala. Ztrácení foťáků, obvykle i s tou taštičkou, je letní klasika a pravděpodobnost, že tahajíce kabelku v jedné ruce a camera bag v druhé, jedno či druhé někde zapomenu, mi připadá vysoká.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.08.14 12:27

Vidíte, mě by nikdy nenapadlo tahat kabelku a navíc ještě „camera bag“. Prostě strkám foťák (v pouzdře) do kabelky. Nejsem ten typ, co musí vyfotit každý barák a každou mušli, co uvidí. Tahám foťák ven, když mám pocit, že to něco skutečně stojí za vyfocení. Vždycky mi přišlo, že bych si měla na dovolené odpočinout, a jelikož ještě nemám děti a tudíž ani neodbytnou potřebu vyfotit své dítě u všeho, co uvidím, tak na dovolených skutečně odpočívám. A obsesivní mačkání spouště mi s odpočíváním moc dohromady nejde. Mám samozřejmě jen malý kompaktní foťák, ne zrcadlovku, takže se do té kabelky vejde. Nejspíš proto jsem foťák ještě nikdy neztratila - „hlídám“ takhle jen jednu věc a ne zbytečně dvě.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 18.08.14 09:05

No, moje dovolené jsou spíš aktivní odpočinek neboli poznávací zájezdy, kdy běháte od jedné pamětihodnosti k druhé a za pochodu historickým městem se nezřídka otevírají zajímavé výhledy a na druhou stranu jsem líná v jednom kuse lovit foťák z kabelky, to riziko, že při tahání taštičky na šňůrce vytrousíte např. peněženku mi připadá srovnatelné.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 18.08.14 14:16

Většina kabelek má na zadní straně samostatnou kapsičku přesně tak velkou, aby se do ní vešel kompakt. Když tam dáte jen ten, nevytratíte žádnou peněženku :) A protože procházka po Paříži či Londýně není výšlap na Mount Everest, tak se to s kabelkou dá skvěle zvládnout :) Na nějaké lezení po horách to chce samozřejmě už jinou výbavu.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 19.08.14 08:33

Hm, dobrý, já Vám taky neradím, jak trávit dovolenou a žádná z mých kabelek kapsičku na kompakt nemá, asi nakupuji v jiných obchodech.

 
Lunarion
1 příspěvek 15.08.14 01:31

Co se týká fotografie tak souhlasím se vším, jen ne úplně s tím co se píše v obecné rovině, abych pravdu řekl tak takové hrozné ponožky a ani ony barvy které ada zmiňuje jsem skoro neviděl, co se týče „dobře padnoucích“ riflí, tak problém je hlavně na straně výrobců, a to se netýká jen kalhot, ale i trik, košilí a tak vůbec. v normálním obchodě na dobře padnoucí košili, nebo i ty kalhoty téměř nenarazíte. a když vám třeba ta košile padne jak ulitá tak je tak debilně ušitá, že při předpažení vás „tahá“ kde se dá a kalhoty jsou často velké a krátké a nebo malé a dlouhé… to aby si člověk nechal šít i džíny…

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 15.08.14 08:50

Že byste byl takový smolař, tomu se mi nechce uvěřit. Mně spíš přijde, že ve chvíli, kdy se průměrný chlap v kabince svlékne z džínů, ve kterých přišel a natáhne si nové, ve kterých logicky nemá ten samý pocit, jako v těch ještě zahřátých na věšáku, hned je rychle strhává s tím, že jsou „ňáký divný, nechci je, je mi horko, jdeme domů“ Podobné to bude zřejmě i u těch trik, košil a tak vůbec. Představte si, že jsem si dneska zastrkala halenku do kalhot a když jsem se potřebovala ještě doma pro něco natáhnout na skříň, celá se mi vysoukala, no není to do nebe volající, jak je ta halenka blbě ušitá? Věci v obchodech nejsou ani zdaleka tak špatné, jak jsou pánové, co se týče oblékání, líní a pohodlní.

 
Brunhilde  15.08.14 09:53

Včera jsem byla v kině, jelikož jsem tam byla dřív, zevlovala jsem a pod dojmem tohoto článku obhlížela přítomné pány. Zjistila jsem, že muž pražský v tomto období bez kraťas (spíš tříčtvrťáků) neleze z domu. Muže s normální postavou aby hledal lupou, to byl samej lavór a vana, honosili se jimi i mladíci od pohledu středoškoláci. Když nebyla vana, byl to model ichtyl: svěšená ramínka, hrudní hyperlordóza, nohy do x, platfus.
Převažují polo trička, husťáci je nosí zásadně s ohrnutým límečkem, tříčtvrťáky a botami nike či puma bez ponožek. Pak mi v té změti padl zrak na plakát paní Krainové, vypínala se nad davem v plavkách a nakadeřenou hřívou, celá do zlata luxusní, a fakt se mi zdálo, že znechuceně krčí nos! Českému muži je to jedno, co má na sobě, hlavně že má poslední model populární elektronické hračky. Jistý posun k lepšímu jsem ale zaznamenala, nikdo nepáchnul.

 
Ascari
315 příspěvků 15.08.14 10:15

Já pár takových jedinců vídávám ve svém okolí nebo na pracovišti své partnerky a troufám si tvrdit, že všichni jsou to jedinci vyznačující se lehčí či těžší retardací nebo jinou diagnózou… ale jinak pro účely nákupu potravin a podobných úkonů soběstační. Umí se obléknout, ale ke sportovním šortkám si berou černé lakýrky. Na rozdíl od partnerky nejsem psychiatr, ale poznám to na jejich neverbálním projevu skoro hned. Nebyl to náhodou tento případ? Ani bych se nedivil, ovšem pak je celá tato diskuze o hovně, pardon…

Příspěvek upraven 15.08.14 v 10:16

 
Alí Aziz
36 příspěvků 15.08.14 14:16

Docela rozumím tomu, že ne každý je dvakrát odvázaný z představy, že by měl jít procházet obchody a hledat a zkoušet oblečení. Sama jsem otrávená, když vyloženě sháním nějaký konkrétní oděv a nemůžu nikde najít něco, co by sedělo, bylo aspoň trochu kvalitně zpracováno a ještě k tomu se mi líbilo. Umím si představit, že člověk prostě rezignuje a jde na tu tržnici, kde si za pár šupů koupí to první, co mu padne pod ruku, a co vypadá, že nebude padat ani škrtit. Ale je to škoda. Podle mě prostě stojí za to jednou za čas jít a pořídit si něco kvalitního, co vypadá dobře a navíc to vydrží déle než ty výtvory z vietnamských tržnic, takže v konečném důsledku to vyjde i levněji. Docela mě mrzí, že některým lidem je zatěžko si tu „práci“ dát.
A pak mě taky mrzí, že když už se někdo přemůže a začne o oblečení přemýšlet, je dost často za fajnovku hodnou posměchu.

 
TheZdenyk
68 příspěvků 15.08.14 14:22

Tak se tu hodně píše, že záleží na ženě-manželce, matce- jak chodí muž oblýkaný. Není to pravda. Můj manžel nevezme nic jiného než triko a rifle. Košile NIKDY. Jen na svatbu a jiné slavnostní příležitosti. Už jsem vyzkoušela všechny možné fígle. Výsledek je NIC. Prostě košile nesnáší. Já nevím proč. A než mu všechno vyházet a do skříně dát VHODNÉ? Přeci se kvůli nějakému oblečení nerozvedu s jinak jedničkovým chlapem. Tak jen hlídám, aby jeho oblečení bylo čisté a vzory moc neřvaly. Víc nic. A mám spokojené manželství.

 
Brunhilde  15.08.14 15:46

Představy o manželství a vztazích jsou plné mýtů:
Ona: Když si nevezmeš oblek, opustím tě!
On: Když nezhubneš 20 kilo, je mezi námi konec!
Haha.
Asi proto je tolik lidí samo.

 
Domča Zdarča
2 příspěvky 16.08.14 00:49

Čo iného sa dá na to povedať než len: Český turista!!!
Nechcem tým samozrejme nikoho uraziť, prizsahám, ale čo je veľa, to je veľa :) :) :)
 http://www.dailymale.sk/…turista_1127

Příspěvek upraven 16.08.14 v 00:54

 
Domča Zdarča
2 příspěvky 16.08.14 00:50

Ale česť výnimkám lebo baby majú vkus a štýl :):)

 
Brunhilde  16.08.14 12:04

Něco aktuálního tam nemáte? Dva roky starý článek, to jsem se teda rozhořčením celá osypala, fakt že jo.
Víte, co se píše u nás o slovenských turistech? Vůbec nic.

 
White_Queen
106 příspěvků 16.08.14 10:08

Oblýkaný od slova lýko?

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.08.14 12:49

Víte, ono je to spíš asi v tom, že buď si do toho muž nechá kecat, nebo nenechá. On ten slavný ženský vliv funguje jen, když to muž dovolí (na což ženy rády zapomínají) - takže je to vlastně tak trochu iluze. Váš manžel si prostě stojí za tím, že košile nosit nebude, ale zase vás nechá, abyste trochu korigovala „řvavost“ jeho šatníku. Mně to přijde jako dobrý kompromis - o tom (a o respektu) to manželství nakonec je, ne? :)

PS: Máte pravdu, kvalitní a hezké oblečení je super, ale tak důležité jako ten, kdo ho má na sobě, by nikdy být nemělo. :)

 
smycka
42 příspěvků 16.08.14 02:52

Cheche, po dlouhe dobe jsem se zase zasmala. Takhle si predstavuju prave skodolibe peklo.

 
Alterations
533 příspěvků 16.08.14 16:27

Ano, ledvinka je divná, ale to ostatní, kdyby se to trochu upravilo, by bylo celkem v normě. Kluk se hrbatí, ale kdyby byl pohledný a sebevědomý, šikovný fotograg by z něj udělal manekýna.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 16.08.14 19:09

Prosím preštudujte dokladne priloženú fotku. Keď takéto škrpály može nosiť prezident, prečo by si ich neobul radový občan. Inak celkový dojem z fotky: Obžalovaní povstaňte!

 
kPax
11 příspěvků 18.08.14 01:33

Kua, povedzte mi niekto, ze sa mi to len sniva!!! :) Vsak to je sladke jak hovno z nutrie! :) Doteraz bola moja modna ikona Muz na radnici, ale na toto sa proste nechyta :) Sorry, bratia, ale trocha to zavana principom kolektivnej viny… :)

Ad clanok: Neviem, ci to zverstvo chodit vsade s plastovou flasou s vodou nikomu nevadi, ale ja osobne by som to doplnil do clanku ako sesty hrich patera Knoxe.

 
Ascari
315 příspěvků 18.08.14 09:27

Ale to tak, pane kolego. To jako fakt? Venku je/bylo 33 °C, v tramvajích a autobusech skoro (nebo přes) 40 °C. Pitný režim je otázka zdraví a nemoci, takže když někoho vidím, jak má zrovna v ruce půllitrovou lahev vody, ani ve snu by mě nenapadlo to rozebírat z pohledu Módního pekla. Je to na ulici, ne na nějaké společenské akci. Jak by se to jako mělo dělat? Pít jen doma? Nebo koupit půllitrovou PETku a vylohnout ji na místě? Nebo v centru Prahy jít do kavárny a dát si tam Mattonku za 45?

Příspěvek upraven 18.08.14 v 09:30

 
kPax
11 příspěvků 18.08.14 12:51

Napriklad sa opytajte vasho prezidenta ako to robi. S flasou v ruke som ho este nevidel, ale vypite ma nonstop :)

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 10:37

Když ji miluješ, není co řešit.

 
ETE
46 příspěvků 16.08.14 19:43

Uf, mohu si oddechnout, manžel se obléká lépe. :D Teď si dělám trochu srandu. Souhlasím s Andie - muži často nevědí, co se sehnat dá, že své oblékání opravdu mohou změnit a… že to zase tak nebolí.
Manžel je sportovec, takže funkčnost má přednost. Ovšem když jsme spolu začali více chodit do společnosti jako do divadla, na výstavy, do lepších restaurací, situace a já ho donutily k jinému oblečení. Zkouším to nenásilně, navíc je opravdu mladý a chci, aby se především cítil dobře. Ale někdy mám potíže mu něco hezkého vybrat - je hubený a má 175 cm - sehnat padnoucí košili nebo polokošili je někdy nadlidský výkon, aby mu neplandala. Co se týká kalhot, tam už se to konečně zlepšilo. Ale i tak… Zdá se mi, že u mužů často výška musí jít ve shodě se šířkou.
Další problém vidím v tom, že když se muž hezky obleče, alespoň ten můj, nesklidí za to u svých kamarádů příliš pochvalu. Je prostě divný… A to se pohybujeme ve věkové kategorii kolem 30 let. :(

 
nick_ita
32 příspěvků 17.08.14 00:28

S obsahem článku nepolemizuji, ani s autorkou.
Jen po přečtení několika málo komentářů mě nepřestává udivovat, kolik ženských si myslí, že rozumí chlapům.

 
Alterations
533 příspěvků 17.08.14 18:19

@nick_ita Ne „chlapům“, ale tomu s kterým žije by se snad žena měla a mohla snažit rozumět.

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 17.08.14 18:39

Tak to tedy prrr, Ado a ostatní členky protiledvinkové koalice. Na moji ledvinku mi nesahejte. Kromě houbaření a běžkaření je ještě jeden moment, kdy ledvinku třeba připustit a to i v městském parku. V horkých dnem mi při procházce se psem mi supluje kapsy. Při hledání pytlíku na psí lejno a při jeho následném sběru kabelka snadno sklouzne právě do toho lejna. Baťoh na záda je značně nepraktický a poněkud předimenzovaný jak na klíče, mobil a pár pytlíků.

 
Karin
3401 příspěvků 19.08.14 10:34

Pro tyto účely jsou tu pro dámy malé a praktické crossbody kabelčičky všech možných tvarů, stylů a materiálů, jen si račte vybrat :D

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 23.08.14 11:34

@Karin: Ty crossbody fakt vypadají moc hezky. Nechci znít jako rýpalka, ale zkuste se v tom ohnout. Ta kabelčička (a to i pokud si jí před sběrem hodíte dozadu) se Vám sveze dopředu a silou gravitace zamíří přímo do toho psího trusu. A být za dámu s dodatkem máznutým od lejna, si fakt nedokážu představit. Jediný argument, kterému bych rozuměla je, že pokud chci být opravdu vždy a všude elegantní dáma, nemohu mít psa:-(

 
ledvinkamoda
4 příspěvky 23.08.14 18:46
?

Proč by proboha někdo měl hledat alternativu za ledvinku, když je ledvinka v módě? A ty cross taštičky na venčení…to je fakt nápad…

 
emef
2050 příspěvků 18.08.14 10:18

Ta fotka z odkazu už je smazaná :(

 
Niobara
4 příspěvky 18.08.14 20:10
Výbuch smíchu

Se vším v článku souhlasím beze zbytku, ale co mě naprosto dostalo, je věta, že místo „ledvinka“ bychom měli spíš říkat „játro“ :-))) To jsem teda doslova lehla smíchy!!! :-D

 
Alterations
533 příspěvků 19.08.14 13:05

@Atlacoya Zkuste si představit, co by asi napsal on o Vás. Na muže platí, když ho pochválíte, pokaždé když se mu podaří vypadat slušně podle Vašich představ /i když on si Vás nevšímá a nikdy nepochválí/. Je třeba se zasadit o to, aby si kupoval jen určité barvy a vzory, které na něm vypadají dobře. Nakonec utrácí Vaše peníze. Minimálně dvakrát ročně mu vniknout do skříně a vyměnit letní za zimní oblečení a naopak.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 19.08.14 13:12

On si oblečení nekupuje. Oblečení dostává od maminky a sestry k vánocům a narozeninám a samotné oblečení není nijak hrozné. On si prostě nevšimne, že je pomačkané nebo špinavé.

A ne, ve skříni se mu hrabat nebudu. Pak si akorát stěžuje, že nic nemůže najít. Tedy, na to si stěžuje i tak, ale nemůže z toho vinit mě.

Příspěvek upraven 19.08.14 v 13:13

 
Alterations
533 příspěvků 19.08.14 13:09

@Karin Málé jsou, ale praktické se mi moc nezdají.

 
zwedavka
673 příspěvků 19.08.14 13:41

Osvědčilo se mi oblečení do skříně donést a uložit dle přehledného systému - trika lepší, trika na doma a tak. Odpadá překračování neodnesené hromádky a dohadování se, že to triko je fakt maximálně na doma…

 
Ofélia
3 příspěvky 20.08.14 12:39

Nesúhlasím s tvrdením, že muž je zrkadlom svojej ženy. Nekedy by sa mohla žena aj na hlavu postaviť, on si aj tak oblečie, čo sám uzná za vhodné. Respektíve, čo chytí ako prvé. Môj muž obliekanie absolútne nerieši. Je to úplne mimo sféry jeho záujmu. Sú veci, ktoré si na seba nikdy v živote nedá, napríklad v lete sandále či kraťasy. Nosí džínsy a tričká a nové si kúpi, až keˇxd tie, čo má, prestanú byť nositeľné. Ja mu poviem, ak mu niečo nesvedčí či neladí, ale to je všetko. Nie je to malé dieťa ani nesvojprávny človek, aby ho bolo treba vodiť za ručičku, presviedčať či nasilu meniť jeho postoje. Sú skrátka ľudia, ktorým móda či vkus v obliekaní nič nehovorí, nie je to pre nich dôležité a ani nechápu, prečo by vôbec malo byť.

 
Lyta
10 příspěvků 20.08.14 17:56

Náhodou, v takový ledvince vydrží kondom ještě dýl než v peněžence.

 
Alterations
533 příspěvků 21.08.14 12:49

@Ofélia Myslím, že je ho třeba nenápadně chválit za to co dělá dobře, nebo co se Vám líbí. Na druhé straně mu nenápadně ukazovat, co se Vám na druhých nelíbí a proč. A nakonec stejně nenápadně říkat, co se Vám na druhých mužích líbí a proč. No a když to děláte soustavně padesát let jako já, dočkáte se nějakých těch výsledků…

 
Ofélia
3 příspěvky 21.08.14 17:24

@Alterations Robím to presne tak 25 rokov, zatiaľ bez akéhokoľvek výsledku. Možno, keď to bude tých 50, nejaký výsledok sa dostaví. Zostáva len veriť :-).

 
Alterations
533 příspěvků 23.08.14 16:05

@pozdni_ctyri­citka Tyto kabelky jsou také trochu výzva pro zloděje. Uříznout, strhnout z ramene, nepozorovaně otevřít v tlačenici…

 
ERtech
15 příspěvků 06.10.14 13:11

A já si dovolím ještě drobné doplnění. Existuje dokonalejší antikoncepce, než džíny vytažené páskem pomalu až pod žebra, které jsou nad zadkem napnuty jako struna a vepředu plandají jako lalok staré báby? Asi protiklad k pekelným chlápkům, kteří pásek nenosí vůbec, ohnou se v obchodě pro jogurt a rázem vidíte daleko víc, než je únosné. Pánové, pásek dotáhnout jenom tak, aby vám kalhoty nepadaly, v případě bokovek končily na bocích a samozřejmě - jejich opačný konec by měl končit tam kde vám končí pata. (Že jsou džíny dělnické oblečení a hodí se maximálně do hodně špinavé hospody ani nezmiňuji…)

 
miiiii
1 příspěvek 04.12.14 20:17

Napadlo vas treba ze tenhle mladik na fotce muze mit nejake postizeni mne treba svym postojem pripomina Autistu a napadlo vas treba ze ho doma obleka maminka, nebo babicka ktera se o nej stara? Ono je super lepit sem fotky u kterych se clovek opravdu zasmeje ale nikdy nevite v jake je danny clovek v situaci (nemluvim o damach v prusvitnem oblecni :-D)ale tahle fotka mi proste nesedi, tak prosim nez zacnete byt kritizovat zamyslete se trosicku :-) cau

 
isabela.krasna  06.03.15 10:35

Musím říct, že jsem se s tím také setkala. I s několika muži v mém okolí. Prostě to neřeší. Přítel mojí kamarádky to tak také má a jí to vadí, ale s tím se nic moc dělat nemůže. Akorát je u něj dobré, že si obleče víceméně vše, co od ní dostane, takže když jde nakupovat s ním a vybere mu věci, které mu sedí, koupí si je a chodí v tom. Takže aspoň, že to tímhle jde trošku zlepšit :). Teď z něj chtěla udělat fešáka a k novým kalhotám mu koupit košili. Co říkáte na tuhle: http://www.doublju.cz/…e-barvy.html Vcelku se mi líbí a na to e-shopu je fajn, že tam mají i jak měřit velikosti.

 
Laraine
29 příspěvků 24.10.15 10:22

Někdy si říkám, že by mohl být můj muž trochu více kreativnější, ale dle fotky by mohlo být daleko, daleko hůře :). Bohužel muže ani nepřinutí změnit šatník když si stěžuje na mě, že já jdu za dámu a on vedle vypadá nic moc :). Nechci z něj dělat nějakého modela, ale neuškodilo by mu nosit sáčko atd. Aspoň, že spolu chodíme kupovat džíny a nechá si i poradit zda sedí nebo nesedí. Co se týče ledvinky. Pamatujete jaký to byl hit jsem ročník 80. a pamatuji čas ledvinek kolem pasu, teďka mi značková už spoustu let leží ve skříny a tak nějak nevím co sní a přitom je zachovala a je mi jí líto vyhodit. Ado díky za nápad, že do lesa i když asi to ani neklapne a možná jí dám nějakému děcku :).

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Fešn šou

Vedeny instinktem pekelnic vypravily jsme se se Zu a Evou na... Celý článek

VIDEO: Luj Vitón všude, kam se podíváš

Kabelky Louis Vuitton si velmi oblíbili padělatelé a trhovci z... Celý článek