La femme MiMi & Bohemia

08.10.12 | autor Ada

Francouzsky znějící značka La femme MiMi je český podnik vietnamské návrhářky. Na Designbloku měla stánek s kabelkami. Anglická značka Bohemia také vyrábí kabelky, nebo spíš brašny ve stylu starých školních aktovek. Jsou opravdu kožené, ručně šité a kvalitní?

Odpověď zní ano, ano a ano. Tašky Bohemia nejsou nejlevnější (podle velikosti a barvy stojí od cca 2500 do 3800 Kč), jsou však vyrobené z kvalitní, středně silné hovězí kůže, která je pevná a vydrží věky. Taška opravdu drží tvar tak, jak ho vidíte na fotce, a díky použité tloušťce kůže není příliš těžká. Všechny kabely i naživo vypadaly jako na propagačních fotkách: pěkný tvar, rovné hrany a švy, živé barvy.

Soudě podle stehů (nejsou perfektně pravidelné jako ze stroje) jde skutečně o ručně šité výrobky.

Takže pokud je retro váš styl a tašky Bohemia se vám líbí, nebojte se nějakou si pořídit. Na webu se dají sehnat i různé levnější kopie, jejichž kvalita nemusí být nutně příšerná, žádnou jsem však neměla v ruce. Syntetický materiál ovšem nevydrží tak dlouho jako kvalitní kůže; Bohemii, jestliže si ji nějak zásadně nepoškrábete, budou tahat ještě vaše vnoučata.

Za značkou La femme MiMi stojí česká návrhářka vietnamského původu Nguyen Hoang Lan. Značku pojmenovala podle své přezdívky. Mimi se narodila v Hanoji a tam také probíhá část výroby; například výšivky na kabelkách se dělají v tamní dílně, kde má Mimi své "vychované" pracovnice.

Vyšívané kabelky jsou kožené (semiš + hladká kůže) s textilní podšívkou. Výšivky jsou většinou inspirované tradičními východními malbami a motivy.

Zdroj: http://www.lafemmemimi.com

"Nákupní" tašky z fotek jsou podšité textilem, mají přidělávací dlouhé ucho a zpracované jsou kvalitně.

Kdyby se vám vyšívané tašky a kabelky nelíbily, La femme MiMi nabízí i střídmější modely, například proužkované kabelky přes rameno...

Zdroj: http://www.lafemmemimi.com/

...nebo jednoduché jednobarevné tašky:

Zdroj: http://www.lafemmemimi.com/

Jak takové kabelky kombinovat? Aktovky Bohemia se hodí k retro stylu, ale nějakou nápadněji barevnou doplníte i běžnou džínovo-tričkovou kombinaci. Sportovní bundu si ovšem neberte, to chce kabát nebo třeba dlouhý kardigan. Na nohy conversky, baleríny nebo retro lodičky.

K vyšívaným kabelkám La femme MiMi bych džíny a tričko nebrala, budete pak vypadat jako dáma s mahagonovým karfiolem: nápadný "odvaz" bezradně trčící z nudného outfitu. Nejlepší bude něco roztomilejšího a barevnějšího: sukně s barevným lemem, sedmiosminové kalhoty v některé barvě z výšivky, šaty s orientálním prvkem. Když už džíny, tak třeba s kanýrkovou halenkou nebo tunikou.

(Netřeba psát do komentářů, že se vám tento styl nelíbí. Všem se samozřejmě líbit nebude, a komentář "mně se tohle nelíbí" toho do diskuze příliš nepřináší.)

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Cuckyna  08.10.12 13:07

Moc pěkné, ty kabely jsou jako Cambridge satchel. Ale jinak je to nápadité, hezké, kožené! a velice nositelné.

 
emef
2054 příspěvků 12.10.12 17:24

Radost pohledět, jak je to krásně pravidelné.

 
Já První  08.10.12 13:28

Tuhle značku a její protagonistku oblibuju už pěkných pár let.

 
janiiiv
781 příspěvků 08.10.12 13:30

.

Příspěvek upraven 02.10.13 v 01:10

 
celebrian
521 příspěvků 08.10.12 13:35

Aktovky nejsou nic pro mě, ale La femme MiMi jsou naprosto skvělý. A musím říct, po shlédnutí jejích stránek, se mi moc líbí také oblečení této značky.

 
Pirek
6778 příspěvků 08.10.12 13:48

Mně se líbí všechny zveřejněné tašky a kabelky! (Toto taky není bůhvíjak přínosný komentář.)

 
Malatí d.d.
68 příspěvků 08.10.12 13:59

Tvorbu Mimi znám už dlouho, jedna moje zákaznice je její oddanou obdivovatelkou a nositelkou (Mimi šije i běžné oblečení, i když „běžné“ je trošku nepatřičné slovo). Svatební šaty, které jí navrhla a ušila na míru patří k nejkrásnějším, co jsem kdy viděla.

 
Grete
797 příspěvků 08.10.12 14:07

Jak nejsem kabelková žena, tak tohle mě fakt baví!

 
DanielaS
4603 příspěvků 08.10.12 14:19

Jen mi reknete, proc je rucne sity sev zakonceny zpetnymi stehy?

 
ATEH
45 příspěvků 08.10.12 17:17

Každý šev kdekoliv je potřeba zapošít. Navíc v případě, že kabelka není šitá syntetickými dratvemi, nedá se konec zatavit.

 
darjana
5 příspěvků 03.01.13 13:12

Vynikajúci postreh :-) Kto sa venoval šitiu, ten vie… Pri ručnom šití sa dá ukončenie urobiť elegantne a „neviditeľne“ z rubovej strany (zatavovať nie je potrebné). A nepravidelnosť stehov? Všimnite si, že stehy sú zväčša pravidelné, skrátené sú na oblých líniách, kde je častokrát nutné spomaliť chod stroja a niekedy to „vyrobí“ stehy nerovnakej dĺžky(niekedy sa to udeje aj na rovnej línii) Podľa môjho úsudku sú tieto kabely šité strojom!

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 03.01.13 15:41

Kdo šije z kůže, ví taky. Protože na kůži jsou stehy namáhané oděrem (jsou šité silnějším materiálem a „nezapadnou“ do kůže tak jako do měkkého textilu), nikdy se neukončují z druhé strany nějakými uzlíky nebo zapošitím („udralo“ by se), ale vždy několika zpětnými stehy.. Standardně by měla být pro šev napřed udělaná rýha, aby do ní šev „zapadl“ a nevyčníval nad úroveň kůže, neodíral se a případně se neprodral. Taky se nešije standardním způsobem, ale takzvaným sedlářským stehem, kdy se používají současně dvě jehly proti sobě. Proto i po prodrání jedné nitě se šev nepárá dál. Srovnávání s šitím z textilu nemá v tomto případě moc smysl, kůže je úplně jiný materiál a vyžaduje jiné postupy.

 
darjana
5 příspěvků 04.01.13 12:41

Ďakujem za info a poučenie. Ja som šila z textilných materiálov… Z kože šil môj známy a presne tým spôsobom ako popisujete - dvomi ihlami oproti sebe (neboli to kabely, obšíval jazdecké bičíky kožou :-)ale to je na inú nôtu :-)

 
Hopskulka
58 příspěvků 08.10.12 14:18

Před pár týdny jsem v Deichmannu pořídila tašku velice podobnou té bílé z Bohemia. Stála nějaké čtyři stovky, je sytě modrá a hezky vypodšitá fialovým matným saténem. Tahám ji sebou do školy každý den, tu tašku úplně žeru, vypadá dobře snad úplně se vším. Vřele doporučuju.

 
souris
6 příspěvků 08.10.12 14:22

Ahoj,
unika mi suvislost medzi Mimi a Bohemia: Mimi predava Bohemia kabelky v Cechach?
Respektive sa spytam naopak: daju sa niekde tie brasny Bohemia vidiet nazivo? Su uzasne ale chyba mi fotka s clovekom pre porovnanie proporcii…

 
emuna
102 příspěvků 08.10.12 14:37

@souris vidět se daly na živo na designbloku http://www.designblok.cz/ ovšem pouze do neděle, což bylo včera…

Příspěvek upraven 08.10.12 v 14:37

 
souris
6 příspěvků 08.10.12 14:43

Tak to bol tiez prinosny komentar Emuno, dakujem :-)

 
souris
6 příspěvků 08.10.12 15:03

Trochu googlenia a dostavam sa na matersku stranku Calbridgskych aktoviek (aj s fotkami teda)
 http://cambridgesatchel.co.uk/…the-classic/

 
Chari
541 příspěvků 08.10.12 15:26

http://www.bohemiadesign.co.uk/ na té vizitce je adresa trochu jiná.

 
Chari
541 příspěvků 08.10.12 15:25

Brala jsem si od nich vizitku, ale je na ní jen adresa na oficiální eshop.

 
Chari
541 příspěvků 09.10.12 20:18

Tak jsem náhodou přišla na budoucí kamenné zastoupení Chatty, Halštatská 1, Praha 1. je tu napsáno „již brzy“:)

 
razorblade  08.10.12 14:59

Tak jsem prave zjistila, ze jednu z tech bohemia tasek asi potrebuju… ale jakou, kdyz maj tolik krasnejch barev?:D

 
atrix
483 příspěvků 09.10.12 13:52

Jsem na tom úplně stejně - Bohemia má v nabídce úžasné kabely. Mně se nejvíc líbí jedna z „pánských“ - myslím, že si na ni začnu spořit, protože z té jsem úplně unešená: 

 
Coctopusmaka
66 příspěvků 08.10.12 15:19

Tašky z díly Bohemia osobně neznám, ale z osobní zkušenosti mohu doporučit dílnu The Leather Satchel Co. Satchely od nich vypadají takřka stejně, jako ty od Bohemia (zkrátka klasický, nikdy nestárnoucí tvar).

 
Rabbit-Heart
644 příspěvků 08.10.12 15:36

Kabelky obou značek jsou nádherné, ale trošku mi vrtá hlavou: dosud jsem znala jenom The Cambridge Satchel Company a když se teď dívám na stránky Bohemia Design, připadají mi kabelky od obou značek téměř identické. Tak co bylo dřív, nevíte někdo? :)

 
bára.brněnská
563 příspěvků 08.10.12 16:11

Jsem ve fázi, kdy se učím nosit barevný kalhoty. Výrazně barevný kabelky přijdou na řadu pak :).

Btw, tohle je nebo není komerční článek? (Abych předešla podrážděným reakcím, předesílám, že mi ani jedna varianta nevadí, jen by mě to zajímalo.)

Příspěvek upraven 08.10.12 v 16:12

 
llolla
2102 příspěvků 08.10.12 18:49

To jste to vzala ze zvláštního konce- s těma kalhotama. Za sebe bych řekla, že je snažší začít s kabelkou… tu můžete odložit, běhat polonahá po městě asi nebudete=)
Jinak tašky jsou parádní, o podobné aktovce uvažuju dlouho (resp. kde na ni vzít), ale pořád se bojím, že jak si ji koupím, tak ji bude mít každej…

 
eldaeve
47 příspěvků 08.10.12 16:12

Mám hodně podobnou hnědou koženou aktovku. Je po babičce a už v ní dlouho tahám věci do školy. Myslím, že v té době rozhodně nestála tolik a je pořád krásná, udržovaná a funkční. Jen jsem jí teď nechávala spravovat u ševce, měla natrhlé ucho od všech těch knih. Ale jak říkala Ada, že takovou kabelku budou tahat ještě vaše vnoučata, tak jsem toho jasným příkladem ;)

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 10.10.12 15:13

V té hnědé aktovce taky tahám knihy do školy… Jak je to možné? ;-) ;-)

 
eldaeve
47 příspěvků 11.10.12 16:16

Neuvěřitelné! A je to opravdu ta samá? :D

 
Janice Palice
25 příspěvků 08.10.12 16:13

Já naprosto miluju aktovky Lodis, ale Bohemia je cenově přijatelnější, začnu se po ní pídit. Díky za článek.

 
mescaline
238 příspěvků 08.10.12 16:34

Tie aktovky sú krásne!

 
Voldemortka
361 příspěvků 08.10.12 17:00

Od jednoduchých až po přímo excelentní kousky…je vidět, že má talent :)

 
rice
348 příspěvků 08.10.12 17:55

Ado, a komentář „Mě se tohle líbí/je to naprosto úžasné!“ přinese do diskuze o co víc???

 
JedovatéHádě
350 příspěvků 08.10.12 18:50

Přesně! Hlavně-je diskuze jako taková vůbec přínosná? A musí být? Jinak ke kabelkám. Viděla jsem je osobně a moc se mi líbily, jen chlapec, co je měl prezentovat byl totální poleno. Jinak ruční šití? To nechápu, pokud vím, na prošívání kůže se používá děrovačka, která díry na stehy udělá stejně jako stroj(a pak se prošívá třeba ručně), stehy mi nepravidelné nepřipadají, ta poznámka mi nedává smysl.

 
Robena
1257 příspěvků 08.10.12 23:36

Mimo mne jde Mimi,
vysivky - co s nimi?

Pokus o prinosny komentar.

 
atrix
483 příspěvků 09.10.12 13:58

Já ty vyšívané věci taky zrovna neprožívám, ale našla jsem tam jednu kabelku, u které bych tu výšivku v pohodě snesla. Konkrétně tuto (i když v případě nákupu bych asi volila něco z těch kabelek bez výšivky): 

 
Harare
427 příspěvků 08.10.12 18:39

Já myslela, že návrat „školních“ aktovek byl takový módní výkřik, pořídili si to všichni známí i neznámí fashion bloggeři a momentálně už je to na ústupu. Mně se ty aktovky líbí, ale už jsou všude a přijde mi, že za chvíli už po nich nikdo ani neštěkne, takže takové sumy bych investovala spíš do něčeho nadčasovějšího.

 
Lovisa
85 příspěvků 08.10.12 18:41
La Femme Mimi

Kabelky La Femme Mimi mají krásnou výšivku a barvy, ale ten tvar se mi ukrutně nelíbí.

 
llolla
2102 příspěvků 08.10.12 18:51

Já hlavně pořád nechápu smysl kabelek do ruky- přijde mi to děsně nepraktické, pokud to má člověk tahat celý den (nemyslím psaníčka na plesy a podobné společenské akce).

 
uu  08.10.12 20:19

.

Příspěvek upraven 10.08.13 v 12:31

 
JedovatéHádě
350 příspěvků 09.10.12 07:45

Ale ony nejsou do ruky, jsou většinou přes rameno- popruh je ukryt v tašce.

 
atrix
483 příspěvků 09.10.12 14:01

No, když člověk kabelku tahá celý den na rameni, tak to rameno začne bolet (a nosit kabelku jako chlebník napříč přes prsa není to pravé ořechové). Takže já jak mi přibývají roky, volím většinou kabelku spíš do ruky, ale s trochu prostornějším místem uch, aby šla v případě, že potřebuji obě ruce volné, navléknout na předloktí. Mj. z ramene mi většinou kabelka klouže dolů, což člověka dřív nebo později začne přece jen kapku iritovat… :-)

Příspěvek upraven 09.10.12 v 14:02

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 09.10.12 12:49

Ani mě ne.

 
Franceska
5 příspěvků 08.10.12 20:23

Ha! Na Designbloku mě nadchly úplně stejné kabelky!(Viz včerejší článek http://www. bettymade. cz/tento-tyden-posedly-designblok-2012). Ještě bych k miniseznamu přidala psaníčka od Belky.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 08.10.12 20:46

Zrovna teď na designbloku jsem si koupila malou černou bohemia kabelku. Je skvělá, taková preppy:-)
Vyhovuje mi spíš ta menší velikost, ta velká aktovka už vyžaduje vyhraněnější styl oblečení. Ale je pevná a do těch větších se vejde i notebook.

 
Viktorie H.
664 příspěvků 08.10.12 21:55

Ta první bílá kožená mě dostala!

 
seznam.mih  08.10.12 23:10

Tak tenhle článek na mě působí jak reklama…

 
zuzaroza
727 příspěvků 08.10.12 23:21

Promiňte, ale co má být???

 
GreatSusan  09.10.12 01:17

Vubec nic. Seznam.mih pouze vyjadrila svuj nazor, ze clanek na ni pusobi jako reklama. To se nesmi?

Příspěvek upraven 09.10.12 v 01:18

 
zuzaroza
727 příspěvků 10.10.12 16:20

Ale jasně že smí… Vidíte, já to vidím jinak: článek působí jako reklama. A to se nesmí?? Prostě mi připadají legrační komentáře typu (viz níže): tento web drží už jen naše diskuse. Web někomu patří a k tomu náleží i právo určovat si pravidla. Ať se to vám (nám) líbí nebo ne.

Příspěvek upraven 10.10.12 v 16:59

 
Perpentach  30.10.12 13:08

Ne, tímto způsobem se to podle naší legislativy skutečně nesmí…

 
Perpentach  30.10.12 13:07

Pokud se skutečně jedná o reklamu a článek není jako reklama označen, je to podvod a v rozporu se zákonem o regulaci reklamy.

 
rice
348 příspěvků 09.10.12 16:38

Asi si budeme muset zvykat :-) mě už to ani neudivuje. Ale je pochopitelné, že když už si paní za článek zaplatila, tak by bylo nevhodné, abychom psali, že se nám její tvorba nelíbí. Místo rozpíchaných prstíčků vietnamských dětí tu máme vychované pracovnice. Ada totiž vůbec není nekompromisní kritička - jedovatě se umí strefovat jenom do anonymních chudáků na ulici, ale za finanční honorář otupí hrany, aby byl zákazník spokojený. Jak ubohé. Tyhle stránky už vážně drží jenom diskuze.

 
Beruska13
137 příspěvků 09.10.12 08:02

La femme MiMi znám, mám od nich pár pěkných věciček, např „pompadůrku“ z hedvábí, jejich móda má ale dvě nevýhody - šijí na lidi asijských rozměrů, čili česká holka krev a mlíko má u většiny kousků smůlu a když už některé ty šaty sedí, tak tedy konkrétně ty moje nebyly ušité zrovna fortelně, knoflíčky odpadaly všechny po prvním nošení a po více nošení povolovaly stehy ve švech(nacpaná jsem v tom nebyla), takže přišla na řadu vlastní nedokonalá tvořivost…ale jinak tam chodím často a ráda, je to pokoukání. Mmch mají i pěkné brože, část jich pro butik vyrábí moje kamarádka Jiřina Riantová.

 
Evženie
169 příspěvků 10.10.12 00:18

Naprosto souhlasím. Několikrát jsem navštívila obchod a byla jsem nadšená designem, ale měla jsem smůlu a skoro nic mi nesedělo. Ovšem kabelky a šperky se mi líbily moc, a tu na střihu tolik nezáleží… :-)

 
bf
3 příspěvky 10.10.12 12:16

To platilo dřív, kdy jsem tam s evropskou 36 kupovala XL, ale teď už má velikosti normální a výrazně se zlepšila i kvalita provedení ;)

 
Gallant.Crow
35 příspěvků 09.10.12 09:03
Kabelka

Můj styl to není. Navíc mám pocit, že jde o dobré „fejky“ Cambridge satchel. Proč ne? Když je to levnější pro ty, které si Cambridge nemohou dovolit. Mě by taková kabelka byla nepohodlná a moc by se mi do ní nevešlo.

Proti gustu :)

 
Soňa3  09.10.12 09:15

@DanielaS Protože je třeba aby to pořádně drželo a jednoduchý uzlík zamotaný za poslední steh by nebyl úplně to pravé ořechové, zvlášť u tak silného šicího materiálu? Jen moje doměnka.

 
DanielaS
4603 příspěvků 09.10.12 12:25

U sve rucne site kabelky jsou nite zauzlikovane uvnitr obou vrstev, takze nic videt neni. Ja, kdyz jsem sila kuzi, taky jsem sila dvema nitemi a uzlikovala. A kdyz siju rucne latku, rozhodne neukoncuju zpetnymi stehy - stejne by se to pak muselo zavazat. Tak nevim.

 
Soňa3  09.10.12 09:17

@Gallant.Crow No jo, máte pravdu, jsou to úplné fejky Cambridge Satchel, no ale když to někomu nevadí…Jdu si spolknout prášek a děkuji Adě za další značku, kterou jsem ještě neobjevila. Hledala jsem cenově dostupné kožené kabelky, které by nevypadaly podle vzoru 1995 a konečně jsem je našla. Až teda na to, že nemám asi na Cambridge Satchel…

cituji: „Proč ne? Když je to levnější pro ty, které si Cambridge nemohou dovolit“ - Tak jsem se poučila o firmě Cambridge Satchel - ano, je to tak, pokud někdo nemá na CS za 3500 Kč, může si koupit levnější, podle vás „fejk“ za 3800 Kč, a to se vyplatí… Kam na to ty lidi choděj.

Příspěvek upraven 09.10.12 v 09:22

 
dixina
20 příspěvků 09.10.12 09:25
kožené kabelky

Kdo máte rád kožené kabelky, tak jistě oceníte i české tvůrce na Fleru, kteří mají také pěkné věci např:
http://www.fler.cz/mitanovi
http://www.fler.cz/jiri-tomcik
http://www.fler.cz/ondruskovic
http://www.fler.cz/eggo
http://www.fler.cz/tania-simova
a kdo netrváte na kůži, ale máte rádi trošku extravagance, tak doporučuji
http://www.fler.cz/bagteria, mám od nich zelenou kabelku s oranžovým uchem a sklízím s ní úspěch.

 
JanaIII
38 příspěvků 09.10.12 10:54

Více při zemi, ale v kůži a kvalitní většinou univerzálnější se dají kabelky nalézt v tomto zdroji http://www.gregorio.cz/…ist_3_0.html

 
Karin
3401 příspěvků 09.10.12 18:29

Já ale zase někde četla, že to, co tam nabízejí, není z kvalitní pravé kůže, ale jen z nějaké zbytkoviny, či co… :-(

 
JanaIII
38 příspěvků 05.11.12 23:44

Aha, to nevím, ještě od nich nic nemám, a je to víc výrobců dohromady, tak to asi nejde takto shrnout..?

 
Soňa3  09.10.12 09:41

@dixina tohle je taky zajímavé - tedy aspoň pro mě http://www.fler.cz/prodane-zbozi?… já se z těch kabelek nemůžu vzpamatovat.

Příspěvek upraven 09.10.12 v 09:46

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 09.10.12 12:53

Její tašky obdivuju už pěkně dlouho, ale furt nevím, kterou si koupit:)

 
GreatSusan  09.10.12 11:53

@Gallant.Crow
ta taska ma spis „klasicky“ tvar, ktery vyrabi vic firem, ne jen Cambridge nebo Bohemia. Je to proste takova stara skolni taska, kterou nikdo „nedizajnoval“ a ktera tu je tak trochu odjakziva.

 
Soňa3  09.10.12 13:46

@Parwi Nawari Nechám si ušít na zakázku, tohle je přesně můj styl kabelek, úplně přesně.

 
-sh-
6 příspěvků 09.10.12 15:51

Jako nadšený vlastník The Cambridge Batchel a návštěvník koutku Bohemia na designbloku musím říct, že rozdíl je opravdu téměr nerozeznatelný… Jenom se mi zdálo, že Bohemia kůže je poněkud tenčí a tašky jsou také o něco(porovnání velké tašky s uchem) dražší než při objednání z originálního e-shopu CSC (na druhou stranu není potřeba čekat…).

 
anedez
12 příspěvků 09.10.12 17:16
Bohemia

Aktovky Bohemia mne na Designbloku hodně zaujaly. Ráda bych si nějakou pořídila. Radši nosím tašku za ucho do ruky - ze zdravotních důvodů. Pruh přes rameno mi nedoporučil ortoped.

 
scully
63 příspěvků 09.10.12 18:53

Libi a moc, osobne me nejvic zaujaly ty s rucni vysivkou, to se dnes zase az tak casto nedela, a diky barvam je moznost kombinovat doplnky v sirsi skale. Jasny dukaz, ze ne vsechno „mede in Asia“ je odpad. Drzim pani nebo slecne Nguyen palce, jeji kabelky jsou potecha pro oko!

 
pan.dul
10 příspěvků 09.10.12 20:32

Podobný žánr jako bohemia je i playbag a já jsem šťastnou majitelkou téhle: http://www.playbag.cz/…uze-182.html a jsem naprosto spokojená. utáhne cokoli a já si jen užívám, jak postupně získává krásnou patinu. rozhodně doporučuji!

 
Mopsopes
39 příspěvků 09.10.12 21:10

Absolutně božské! S tou kůží je to pravda, nedávno jsem se dostala ke kožené kabelce od maminky. Ta kabelka má 17 let a pořád vypadá jako nová ve stylu vintage :).

 
notrends
514 příspěvků 10.10.12 09:45
notrends

Ty vyšívané kabelky příliš připomínají asijskou kulturu. Myslím že té je tady až dost.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 10.10.12 13:59

Mě zase přijdou aktovkovité kabelky jako ty od značky Bohemia pekelné až moc. připomínají mi instalatérskou brašnu a nedokážu si představit, k čemu bych je měla nosit. Není to elegantní ani hezké.

 
chronos
16 příspěvků 10.10.12 20:50
Trapný a nechutný promo článek

Kdysi bývalo Módní peklo o módě, dnes je jen o tom, jak se vydělávají prachy.
Pro mě takovými články Ada klesá níž než poslední obejda s ponožkami v sandálech.
Přitom je dost inteligentní, aby věděla, jak uboze na slušné lidi působí. Ale už je jí to jedno.
Prachy nejspíš pěkně hřejou a ty vyrýžované na ponižování chudých a na lísání se k zadnicím prachatých asi hřejou zvlášť. Takže slušnost a soucítění už pak nemají šanci.

 
notrends
514 příspěvků 11.10.12 11:28
ale o čem

Pořád pekelně psát? zadnice, špeky, ponožky v sandálech atd se tu probíraly stokrát. To není jednoduché pořád držet pekelnou laťku.

 
chronos
16 příspěvků 11.10.12 20:27

O to přece nejde - jde o to, že Ada vystřídala formát, aniž by to avizovala: kdysi psala články o módě, dnes píše reklamní články pro spřátelené firmy. To je samozřejmě vůči čtenářům nekorektní - a neslušné.
Nevadí mi, že někdejší blogerka podniká a vydělává prachy na hlouposti svých čtenářek (koneckonců máme v Evropě hned po Rumunsku nejvíc podnikatelů na počet obyvatel), ale vadí mi ta primitivní a vulgární forma, kterou zvolila.

 
Karin
3401 příspěvků 11.10.12 13:26

Chybí jen podpis Slušní lidé :D
Ano, je fakt ubohost, že někdo vydělává (tedy rejžuje) peníze. Ale proč sem chodíš? Nemusíš se přece na tuhle úroveň snižovat. Běž radši taky rejžovat.

 
chronos
16 příspěvků 11.10.12 20:32

Děkuji za návrh, ale nepřijímám. Raději se budu dál starat o ty, kterým můžu něco dát.
Strávit život hrabáním peněz - tak nízko bych opravdu klesnout nechtěl.

 
zwedavka
676 příspěvků 11.10.12 22:19

A co dělají všichni obyčejní lidé - tráví život chozením do práce a vyděláváním peněz. Jíst se musí. Akorát každý jsme zvolili jiné zaměstnání.

 
Karin
3401 příspěvků 12.10.12 08:43

No, já Adu neznám zase tak dobře (vlastně skoro vůbec), takže netuším, jestli svůj život zasvětila honbou za mamonem nebo ne, a za druhé je mi to celkem jedno, takže považuju další debatu na toto téma za bezpředmětnou. Slunce v duši, lásku a mír, chronosi ;-)

 
Janice Palice
25 příspěvků 12.10.12 16:50

Ono s tím hrabáním to nebude zas tak horké. Osobně tohle beru jako dobrou službu - někdo za mě prolézá obchody, kamenné i virtuální, a upozorní mě na věci, které stojí za to omrknout. Psát kloudný blog s odkazy a fotografiemi zabere poměrně dost času a pochybuju, že i nějaký reklamní článek vydělá autorce hromadu peněz, tedy vzhledem k vynaloženému času. A teď pozor, osobní douška: mám těžkou alergii na lidi, kteří cítí potřebu při každé příležitosti vyzdvihovat své mravní kvality, zejména pak ve srovnání s obyčejnými hrabivými tupci. Je to dáno mými životními zkušenostmi a chronos za to tak úplně nemůže, uznávám. Ale protože jsem mrzutá stará baba, nezbývá mi než říci - běžte už s tou ušlechtilou chudobou do bodu P.

 
chronos
16 příspěvků 12.10.12 21:02

Zdravím vás i všechny ostatní staré mrzuté báby s potřebou prolézat kamenné a virtuální obchody.
Jako stará bába dobře víte, že lidé se poměrně zřetelně dělí na dva druhy: na ty normální, kteří se snaží především dávat druhým, a na spodinu, která se snaží hlavně hrabat pod sebe. S těmi druhými se ovšem slušní lidé nebaví.
Na Adě mi vadí, že vtipný a lehký blog, který začínal s patrným etickým (nejen estetickým) nárokem, pod tlakem bůhvíčeho proměnila v současné komerční prázdno.
Mimochodem - čím to, že její (honorované) sloupky v MF Dnes působí ve srovnání s blogem (i současným) tak šedě a utahaně? Že by peníze opravdu kazily styl?

 
merunka89  13.10.12 15:35

Ja si myslim, ze driv pokud Ada vlastnila modnipeklo, tak to byl blog o necem uplne jinem, ted se mne modnipeklo prestava libit.

 
Dena JBC
9 příspěvků 10.10.12 22:13
hezký, ale teď zase nějaké peklo

Ať je to vyvážené. Co třeba nabízí za kabelky tvořilky na F? Nebo ostatní vietnamští přeprodejci kabelek z Číny? A co nosí ulice? Chci vidět pořádný nářez!

 
Soňa3  11.10.12 12:03

@chronos a to jste si na to musel založit nový profil?

 
InTheMiddle
171 příspěvků 14.10.12 15:56

La Femme Mimi působí i na Fleru - tam se v hodnocení objevuje pár pochybností o kvalitě. Osobní zkušenost zatím nemám, některé ty věci mě ale lákají…

 
solei
143 příspěvků 15.10.12 11:53

@InTheMiddle

Naprostý souhlas.
Věci od mimi vypadají velmi efektně, ale o vycvičenosti pracovnic těžce pochybuji. V záchvatu nadšení jsem po objevení tohoto butiku nakoupila pár věcí a teprve až doma zjistila naprosto tragickou kvalitu - křivé švy, volány v některých místech nepřišité vůbec (prostě prošití ujelo), nezačištěné okraje takže šev se rozjiždí. Je to smutné, ale doteď lituji vydaných peněz.
La Femme Mimi je krásnou ukázkou toho jak vyhodit velké peníze za šmejd.

 
Beruska13
137 příspěvků 11.02.13 07:47

Sebrala jsme odvahu a brašnu BOhemia jsem objednala - nejen že poplatek za doručení byl směšny(cca 130 CZK), zboží dorazilo do 5 pracovních dní, ale kabela je prostě ÚŽASNÁ, ještě lepší než vypadá na fotkách a budí pozornost. propracování je dokonalé a vytknout se dá snad jedině to, že odstíny na fotkách jsou od reality asi trochu světlejší - já koupila tmavě rudou a je fakt docela tmavá, ale vůbec mi to nevadí, jen je třeba s tím počítat

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Historické kabelky

Výstavu historických kabelek jsem navštívila v muzeu v Karlových... Celý článek

Hezké kabelky z Fler aneb když snaha o originalitu nezabije vkus

Minule jsem se škodolibě brodila zástupem ošklivých kabelek. Jak... Celý článek