Letní podprsenky a šifonový hadříček

06.07.15 | autor Ada

Ne, v dnešním pekelném článku nebude nic nového a objevného. Objem nemilých vizuálních zážitků na ulicích však opět dostoupil maxima a potřebuju upustit páru. Hlavně těch podprsenek se nám zase urodilo, ale mám pro vás i krásný klenot, ze kterého je vyříznutý úvodní obrázek článku. Uhodnete, co na něm je?

Jedna pekelná ramínka jsem vyfotila vlastnoručně v tramvaji. Slečna je typickou reprezentantkou tisícovek dalších podobných, které si v létě nelámou hlavu s vykukujícím prádlem. Jestli máte nějakou takovou dceru, neteř, sestru, kamarádku, doufám, že jí trpělivě předhazujete, jak blbě to vypadá. Dá se to strpět ve 13 nebo 14 letech, kdy se nositelka potřebuje pochlubit, že už nosí podprsenku, ale od 15 nahoru už ne.

Koukající ramínka pod racerback tílkem, notabene takhle nápadná, silně kazí celkový dojem. I kdybych chtěla koukat na háčkovaná záda, nemůžu, mé oči jsou neustále odtahovány k těm dvěma černým čárám.

Další fotka poslouží jako názorná ukázka faktu, že nejvíc univerzální (a nejméně nápadné) prádlo není bílé, nýbrž tělové. Vcelku normální outfit (bílé džíny, černé tričko) kazí svítící čáry ramínek pod průhlednými díly.

zaslala čtenářka Kristina

Účes typu "pani po přechodu" v matné slámové barvě radši nebudu komentovat.

Průhledné oděvy jsou vůbec bestie. Než se dostanu ke zlatému hřebu dnešního článku, představuji vám hřeb stříbrný: modré šaty, které zradily a odtajnily nejen tvar, ale i vzor kalhotek. Když se podíváte zblízka, uvidíte, že jsou na nich nejspíš nějaké drobné kytičky. Také v létě ráda nosím lehké oblečení, ale dávám si pozor, aby přes něj nebyly vidět spoďárky. I když kytičkované jsem vyřadila asi tak před dvaceti lety.

U silonkových ponožek je naopak průhlednost žádoucí, ale někteří lidé si ji očividně mylně vysvětlují jako naprostou neviditelnost. Nefunguje to. Jsou, potvory, vidět.

zaslala čtenářka Denisa

Nejlepší kvalitka je ovšem poslední fotka, kterou pořídila čtenářka v brněnském obchoďáku Campus Square. Jestli jste uhodli, že na úvodní fotce k článku je něčí prosvítající zadel, gratuluji, hádali jste správně. Přes "šaty" pekelné oběti si můžeme zřetelně prohlédnout nejen podprsenku, ale i roztomilé kalhotky, z nichž dokonce kouká cedulka. Kdyby měl čtenářčin bystrý fotoaparát větší rozlišení, dost možná bychom si mohli tu cedulku i přečíst...

zaslala čtenářka Dominika

U "šatů" z fotky se na chvíli zastavím. Schválně to slovo dávám do uvozovek, protože tohle žádné šaty nejsou, to je prostě kus šifonového hadru, sešitý do něčeho na způsob roury. Není to poprvé, co něco takového vidím. Často se tyto hadérky vyskytují v broskvové, světle zelené či béžové barvě a jejich střihové provedení i vypracování je naprosto katastrofální: jediné tvarování obstarává guma nebo šňůrka v pase, švy jsou pomačkané a lemy ledabylé (šifon se šije dost špatně). Je to nové dno laciné rychlomódy, vedle kterého i dva kapesníky svázané na ramenou vypadají jako haute couture. Tyhle produkty většinou najdete v těch nejlevnějších obchodech, popřípadě na eBay doplněné obrázkem půvabné Asiatky.

Zdroj: http://www.shein.com/Green-Spaghetti-Strap-Hollow-Back-Chiffon-Dress-p-219445-cat-1727.html a http://www.shein.com/Black-Green-Deep-V-Neck-Hollow-Chiffon-Dress-p-208340-cat-1727.html

Cena bývá nízká, fotka desetkrát lepší než realita.

Zdroj: http://www.ebay.co.uk/itm/Women-Off-shoulder-Summer-Sleeveless-Spaghetti-Strapless-Long-Dresses-Black-US-L-/221816293275?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item33a548079b a http://www.boohoo.com/going-out-dresses/rosie-deep-plunge-chiffon-maxi-dress/invt/azz29622

Proti šifonovému moru je jediná obrana: ignorovat, nekupovat, nenosit. Škoda ropy, která se spotřebovala na výrobu, mohlo z ní být něco užitečného. Třeba motorový olej.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
last.night
392 příspěvků 06.07.15 22:10

Jojo, cinske eshopy ve skutecnosti

 
Fatabuna
148 příspěvků 07.07.15 00:07

Ještě si někdo chce objednat levný čínský hadr?

 
smycka
42 příspěvků 07.07.15 13:29

Ten posledni obrazek je fotoshop, ne? Jak jinak by ty dvoje saty mohly byt vyfocene ve stejnem byte? Nebo jednou prisly ve spravnem provedeni a podruhe jejich horni dil zmutoval do sestrickovske uniformy?

 
TeaS
23 příspěvků 07.07.15 15:58

Nerada bych někoho urazila, ale co si paní na předposledním obrázku safra myslela, že takové šaty udělají s její postavou (která nejspíš v normálním oblečení nevypadá vůbec zle..)?

 
Voldemortka
361 příspěvků 07.07.15 18:11

Upřímně, jedna věc je, že si to někdo objedná přes internet a nesedí to a druhá věc je, že ty modely vypadají otřesně už na těch fotkách s modelkami, což tak trochu potvrzuje moje tvrzení, že nevkus vládne Českem.

 
Veroniq
264 příspěvků 10.07.15 09:44

Máte pocit, že jen Českem? Ty fotky jsou pravděpodobně nejen z českých zdrojů :D

 
Voldemortka
361 příspěvků 12.07.15 09:55

To zajisté ne, ale žiji v Čechách - kritizuju Čechy :)

 
Sportova  01.09.15 13:44
hm inspirace

No některé „inspirace“ mi přijdou až moc ulítlé…

 
Laraine
29 příspěvků 16.10.15 07:50
Ramínka...

Nikdy jsem nechápala co vede ženy či dívky k takovéto kreaci. Když už mám takové triko, tílko tak prostě investuji kde do podprdy bezramínek nebo ze silikonovými. Já to teda tak udělala. Není nic hnusnějšího než mít triko s odhalenými zády a tam podprda klasická a ještě horší když je to nějaká sepraná bílá

 
Veroniq
264 příspěvků 16.10.15 10:49

Jo, čouhající klasická podprsenka se zapínáním vzadu je fakt děsná, ale nesouhlasím s tím, že by to řešily silikonové díly. Vídám to u tanečních kostýmů: mám silikonová záda/ramínka, takže to je, jako bych je neměla, mám vyhráno! Ale houby, máte zařízlý zapocený silikon a dělá vám to faldy, i když jste kost a kůže… A silikonová ramínka jsou (ne)viditelná úplně stejně. Sice je poznat, že se člověk snaží a nenechává čouhat třeba zmíněnou sepranou bílou, ale pořád je to polovičaté řešení.

 
Laraine
29 příspěvků 16.10.15 11:54

Tak myslím, že silikonová ramínka furt lepší než klasika podprsenka. A někdo si prostě nemůže dovolit chodit na ostro :). Já osobně mám větší prsa, nebylo by mi to i příjemné nemít podprdu vůbec žádnou.

 
Veroniq
264 příspěvků 16.10.15 14:53

Záleží na situaci. Já jsem to vztahovala na běžnou módu v ulicích. Myslím, že pokud má někdo na sobě letní bavlněné tričko a koukají z něj černá/barevná ramínka, která celkový vzhled vhodně doplňují, je to v pohodě. Je ale nutné, aby ta ramínka nebyla ušmudlaná, zatrhaná, vynošená, aby nekoukaly takové ty zkracovací komponenty… Nedej bože zmiňované zapínání.
Pokud se budeme bavit třeba o společenských šatech, je hloupé kupovat si model, do kterého neseženu podprsenku (pokud mi vadí jít bez). Přece nebudu celý večer popotahovat šaty a zastrkovat prádlo :) Kdybych byla vyvinutější, asi bych se vyhýbala kouskům se špagetovými/žádnými ramínky, pokud by nešlo o dobře padnoucí korzet. Já mám prsa malá, takže to až tak řešit nemusím, ale se silikonovými pásky prostě nemám dobré zkušenosti :)

 
Laraine
29 příspěvků 18.10.15 21:21

Jj sepraná, potrhaná atd. podprda je prostě nejhorší co může člověk potkat na ulici :). Co se týče společenských šatů tak mám doma všechny taková kde nemusím řešit ramínka a mohu si naprosto v klidu vzít jakoukoliv podprdu :). Jen jedny mám s tenkými ramínky a tam tedy volím podprdu, kde lze odepnout ramínka i když někdy mám pocit, že to nedrží tak jako s ramínky přijde mi to s nimi takové jistější :).

 
motiva
110 příspěvků 07.07.15 19:42

Ale bože, to je hnus

 
815
739 příspěvků 06.07.15 22:25

Pobavilo :-D

Ohledne toho sifonoveho fialoveho pruhledneho hadru… domnivam se, ze to ma nejakou spodnicku, ktera se vlivem pohybu nositelky vysplhala nad zadek…

Asi je to jedno, ale ja i presto budu doufat…

 
Lenkomet
24 příspěvků 06.07.15 22:33

U te posledni fotky mi ale pripada ze jde o plavky a ty nesaty jsou plazove saty, i ty zabky tomu napovidaji… Holcina si proste cestou z nebo na koupak nutne neco musela koupit :) Jestli ne tak to uz by bylo hooodne velke peklo :(

 
Fatabuna
148 příspěvků 06.07.15 23:46

Myslím, že ne, to by přece měla podprsenku stejné barvy a z téhož materiálu jako kalhotky.

 
Voldemortka
361 příspěvků 07.07.15 18:16

Proč jsem dneska viděla na koupáku asi 6 slečen, co mají jinou barvu svršku a spodku? Mám taky takový plavky. Což teda nepodporuje tvrzení, že slečna jde z koupáku/pláže, nicméně pravidlo sjednocených barev u plavek neplatí :)

 
Jill07
58 příspěvků 06.07.15 23:47

Šifonové hadry fakt nemám ráda a nekupuju je, tak jsem ráda, že má někdo podobný názor. Už jsem si v té záplavě šifonových halenek připadala jako exot.

 
Shiro
354 příspěvků 07.07.15 00:41

Bože, bože, a potom se ženy diví, že se k nim nechováme jako k dámám.

 
Eleanor Rigby
552 příspěvků 08.07.15 14:08

No, panáčku, pokud si myslíš, že ženy mají povinnost splnit kupu podmínek ohledně oblečení, aby si konečně zasloužily, že se k nim přestaneš chovat sprostě, tak jsi skutečná spodina.

Příspěvek upraven 08.07.15 v 14:12

 
Shiro
354 příspěvků 08.07.15 17:30

Madam,
1. Chovat se slušně je standard, slušně se chovám i k ostatním mužům, chovat se k ženě jako k dámě je něco trochu jiného.
2. Nemusíte plnit žádné podmínky ohledně oblečení stejně jako muži nemají povinnost se k vám chovat jako k dámám.
3. Trochu elementárního vkusu a soudnosti mají dle mého názoru i opice, na rozdíl od některých žen.

A neoslovujte mně panáčku, pokud vím, tak jsme spolu kozy nepásli.

Příspěvek upraven 08.07.15 v 17:32

 
marmota-b
529 příspěvků 19.07.15 13:16

4. Případné chování některých mužů to přesto neomlouvá. (Viz váš bod č. 1. - trochu si ve svých zásadách protiřečíte.)

 
Nitunah
15 příspěvků 22.07.15 21:04

To, ze sa k zenam spravas ako k damam je odrazom tvojho zivotneho postoja, nie ich. tzn., dotycna si to nicim nemusi vysluzit. ja sa spravam k vsetkym muzom ako k gentlemanom. nevkusne obleceny muz alebo vulgarny zo mna sedlanu nespravi. nezmeni moj slovnik ani spravanie. ja si drzim svoju uroven vzdy.

 
blacken
2320 příspěvků 07.07.15 05:52

@Fatabuna Ne, že bych se chtěla zastávat „čínských hadrů“, ale třeba ty červené šaty fakt nepřijdou jako tričko - sice jsou z hnusné látky a teda nenositelné, ale obrázku celkem odpovídají - takže buď došlo k omylu a výrobce poslal něco jiného, nebo je to fail. Černé šaty s průhlednou částí též sedí podle obrázku, jen je nositelka nesoudná, protože tyhle šaty fakt nejsou pro někoho oplácaného s povislýma prsama.

Nadávat na Ebay, ok, ale nejvíc tylových hadrů s gumou v pase potkávám v obchodech za trojnásobnou cenu.

 
Fatabuna
148 příspěvků 07.07.15 12:03

Souhlasím. Naštěstí v obchodě je aspoň možnost si šaty vyzkoušet a neplatit majlant za zpětnou zásilku do Číny.

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 07.07.15 06:50

@blacken
Nedělám si iluzi o kvalitě materiálu a ušití šatů z čínských e-shopů. Ale stejně jako vy mám názor, že si dotyčné myslí, že jim se šaty přijde i dokonalá postava modelky.

 
Brunhilde  07.07.15 06:53

Ještě bych si dovolila hejtovat neforemné úpletové „šaty“ pokud možno jásavých barev na stejně neforemných postavách.
Minulý týden: korpulentní paní 55+, šaty svítivě žluté, absence podprsenky a správné délky, svítící améba velikosti člověka přitahovala zraky už z dálky jednoho kilometru.

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 07.07.15 06:54

@Fatabuna :-) Ta černá podprsenka na původním obrázku vypadá jako sexy prádlo. Na obrázku se zakoupeným kusem to vypadá spíš do nějakého SM salonu. Tady měla kupující velkou šanci, že by to na ní vypadalo dobře, to by ale nemohl někdo přišít košíčky vzhůru nohama ;-)

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.15 07:54

Ado,
díky za článek. Sice nebyl dlouhý, ale příspěvky pod článkem to doženou.

Kolikrát si na ulici říkám, jestli spím či bdím. :-)
A totéž pak při (leckdy stačí nahlédnutí do obchodu ode dveří!!) toulkách po štendrech. Když nefunguje zdravý rozum a soudnost, co kdyby fungovala nějaká cenzura? :-D Ale to by pak v obchodech moc nezůstalo… No, aspoň bychom nestrávily/i tolik času nakupováním. :-D

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.15 09:28

@Betynka02 Už to vidím: Módní policie v ulicích. „Svlékněte to, tady máte pytel, ve kterém můžete dojít domů. Vyperte ho a zítra vraťte.“ :-) Možná se o to postarají iniciativně muslimové…

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.15 10:59

@benyka :-D :-D Až tak jsem to nemyslela. :-D Myslela jsem cenzuru oděvů před tím, než je dají do prodejny.

Tím jste mi připomněla scénu z filmu Účastníci zájezdu: „A svlíkat! A do naha!“ :-)

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.07.15 09:48
Pekelné vlasy

S dcerou (17) neustále zápolím kvůli ramínkům podprsenky. Čouhají jí všude z tílek, ale nenechává si to vymluvit. Musí být černá. Tak nevím, zda to není nějaký rebelský doplněk.
Ale o co bych chtěla poprosit, je nějaký článek, jak by měla nosit vlasy dáma v letech. Na té černobílé paní oceňuji, že má asi přirozenou, maximálně poněkud zesvětlenou barvu, žádné oživené melírky. A mám obavy, že něco podobného nosím na hlavě i já (velice krátké mikádo). Důvodem není lenost se upravovat, ale velice chabá kvalita vlasů. Pravidelně chodím ke kadeřnici (ne žádné kadeřnictví na růžku), ale i ta mi doporučuje spíše kratší vlasy.
Takže, Ado, byl by článek pro stejně zoufalé ženy, ke kterým byla příroda v otázce vlasů skoupá?

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.07.15 11:06

@lucienkaM,

obávám se, že podobného článku se nedočkáme a je to i dobře, nebyl by objektivní a jenom by obsahoval zjednodušená klišé. Střih vlasů je velmi individuální záležitost, která se odvíjí jak od kvality vlasů, tak od rysů nositelky, proto bych řekla, že jakákoliv zevšeobecnování jsou v tomto případě naprosto kontraproduktivní. Neklesejte na duchu, pokud se dobře cítíte pravděpodobně máte účes, který Vám fakt sedne. Na krátkých vlasech není a priori nic špatného pokud sednou jak k obličejovým rysům, tak k postavě a stylu nositelky. No a pokud máte vnitřní pochybnosti doporučovala bych návštěvu odborníka, to máte pak hned jasno, jsou to dobře investované peníze, pokud sama sebe nedovedete posoudit :-).
Myslím, že nebudu jediná, kdo tady na pekle doporučí Beatu Oravcovou, ale třeba se časem objeví nějaký odborník přímo v Čr.

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.15 11:08

@Lucienka_M
Já to dceru taky učím. :-) Jenže ta naše je na rebelii relativně malá, tak ji snad zpracuju než do rebelie doroste. :-D :-D

 
Fatabuna
148 příspěvků 07.07.15 12:17

Jestli si myslíte, že váš účes není to pravé ořechové, zkuste poprosit některou dobrou kamarádku o upřímný názor. Třeba jste zrovna typ na krátké vlasy a jen trochu podléháte masáži na MP :-)
Pokud vám řekne, že by vám slušel jiný účes (delší, bohatší, ženštější apod.), nechte se inspirovat fotkami zralých hereček. Vyberte si různé styly, délky a barvy, které vás osloví. S výběrem zajděte k dobré kadeřnici a proberte s ní vhodný účes podle vašeho typu vlasů a s ohledem na náročnost údržby.

 
blacken
2320 příspěvků 07.07.15 17:48

Asi tu budu v menšině, ale vážně pořád někomu Ada nebo Beáta či jak se jmenuje - nedejbože Hannah připadají jako někdo, kdo by měl radit s vlasy? Já respektuju články o nevkusu, články o šití a o nabídce v obchodech očima někoho, kdo se vyzná v materiálech. Ale ty jo, fakt nemám dojem, že by někdo tady mohl radit na téma vlasy a styl. Beáta je tu sice milovaná, moc nechápu proč přesně, tam ještě beru fakt, že asi nevidím to, co vidí ostatní. Ale teda u zbylých dvou mám jasno :D

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.07.15 20:21

@blacken,
na vysvětlenou. Neznám Hannah, Ada by tu podle mě o střizích na vlasy radit neměla, ale navíc ona to podle mě ani jako placenou službu nenabízí (nebo o tom nevím), takže nevidím důvod ji v tomto kritizovat.
Beata to jako placenou službu má tuším součástí konzultace o tvaru postavy. Já osobně jsem u ní byla na konzultaci o barevné typologii, protože u střihů a vlasů potřebu konzultace nemám. Musím říct, že jsem nebyla zklamaná. To, co ukazovala jsem viděla i pochopila jasně a rychle, ale přitom sama doma bych se prostě otestovat nedovedla. Nebo možná ano, ale musela bych investovat do X šátků a kurzů a to fakt nejrychleji a nejlevněji vyjde si někam zajít. Dobré bylo i to, že ukázala jak kompenzovat méně vhodné barvy a to že se snaží, abyste pochopila princip, vysvětluje proč. Navíc je taky dobré vědět, kde třeba vy máte sekundární a terciální vlastnost, protože teprve pak to celé dává smysl. Mně to neuveřitelně pomohlo a i když jsem primární vlastnost vytušila intuitivně, dělala jsem hodně chyb a zbytečně si škodila. Od té doby mám taky dobře kombinovatelný šatník. Taky mi ochotně odpověděla na otázku zda nosit ofinu raději do čela nebo na bok a vysvětlila proč, i když to vlastně nebylo součástí konzultace. Neříkám, že je to jediný odborník na planetě, jistě je jich víc, ale jen o nich nevíme. A nebo není a je to díra na trhu :-). Taky neříkám, že k ní musí běžet každá, někdo má prostě cit od přírody, nemá žádné pochybnosti a nic takového nepotřebuje. Ale pro toho, kdo není vnitřně spokojený a tápe je to nakonec opravdu nejrychlejší i nejlevnější cesta. Moc nechápu takové to obecné shazování Beatiných služeb od lidí, kteří na konzultaci nebyli. Kdybyste byla a odešla nespokojená a napsala důvody proč bylo to ok. Nevím jestli Vám není sympatický její blog, nebo tyto služby obecně, nebo její účes, ale jakékýkoliv z těchto důvodů mi přijde irelevantní.

 
blacken
2320 příspěvků 07.07.15 20:45

No snad ani nebylo třeba tak vyčerpávajícího příspěvku. Reagovala jsem na povzdech, že se od Ady asi článku o vlasech nedočkáme (ne na Vás). U Beáty jsem jasně psala, že tam chápu, že se asi někomu její práce líbí a jsem ochotná to brát tak, jakože můj problém. Nicméně když už teda reagujete - soudím to podle toho, co ukazuje na blogu - po tom, co se člověk dočte na blogu, bych osobně asi na placenou konzultaci ani nešla.

A moc nechápu, jak celý Váš příspěvek souvisí s tím, že by ani jedna z nich neměla radit s vlasy, když jak sama píšete to Ada ani nenabízí a Beáta taky dělá něco jiného :D

 
AnaKarenina
450 příspěvků 08.07.15 08:43

@blacken,

Beáta tyto služby (ideální střih na vlasy) nabízí taky, jak jsem psala, je to součástí konzultace o vhodných střizích, což se dočtete právě i na blogu :-).
Jinak nechápu tu podrážděnost, prostě jsem popsala svoji konkrétní zkušenost a taková nezávislá recenze může pomoct někomu, kdo se rozhoduje zda na podobnou konzultaci jít nebo ne.
Jinak jsem proti Beatě nikdy neslyšela/nečetla křivého slova, kromě právě pár takových obecných výkřiků nepodepřených žádným validním argumentem.
A proč mám potřebu reagovat? No, asi proto, že si vážím lidí, kteří se dokázali vypracovat ve svém oboru na uznávaného odborníka a kteří dělají svou práci dobře a profesionálně. A je mi úplně fuk, zda se jedná o vizážistku, opraváře praček, kuchaře nebo třeba lékaře.

 
nosorozec
2 příspěvky 07.07.15 18:47

Ke kadernicim… moc jim neverim, popravde receno. Rekneme vetsine. Nektere „profesionálky“ jsou sto let za opicema a porad dokola cesou a strihaji ty same hnusne ucesy. Mne od mladi kadernice vždy doporucovaly kratke vlasy, pac je mam dost jemne, a melíry a bla bla. Ted si vlasy nechavam narust, uz je mam dost pod ramena a všichni me chvali, jak mi to sluší. I ja si pripadam dobře. Barvu mam přirozenou, vždy jsem si myslela, ze mam takovou tu mysi, od 17 let jsem si je barvila a vida, ted v mych 36 letech je ma prirozena docela hezka. Obdivuju damy, které klidne priznavaji sediny, i na dlouhych vlasech. Když mají krasny sestrih, třeba nejake delší mikádo, vypada to dobře. „Modni“ diktat, který nevim proc veli damam v letech v CR ten odporne promelirovany a probarveny kratky sestrih, mi prijde dost otresny. To se tolik bojime byt prirozene???

 
surabaya
395 příspěvků 08.07.15 17:05

No, myslím si, že než dlouhé vlasy za každou cenu, je lepší a hezčí mít krátké a zdravé. Účes, ve kterém se dobře cítíte, Vám s největší pravděpodobností i sluší. Já mám vlasy OPRAVDU hodně nekvalitní a maximum, co z nich dostanu, je jakési nanicovaté mikádo. Asi už brzy se nechám ostříhat hodně nakrátko, protože ztrácím trpělivost. Nebo si pořídím paruku. Jaká délka vlasů mi sluší, konzultace s kadeřnicí či kamarádkou atd., to je v mém případě úplně bezpředmětné řešit. Prostě na to nemám materiál. Někdy se divím, jaké vlasy se tu kritizují a většinou si pomyslím: no, kéž bych měla alespoň takové!

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.15 10:10

Účes „paní po přechodu“? Beru, kdyby se to nazvalo účesem, který zrovna není moderní. Ale tohle je podpásovka.

Oprava logického nesmyslu (moderní-nemoderní).

Příspěvek upraven 07.07.15 v 11:13

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.07.15 10:25
Paní po přechodu

To zřejmě Ada bere jako termín. Je známé, že ženám v přechodu a po přechodu slábnou vlasy, takže se dost často stříhají na krátko.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.07.15 10:58

Tak jsem se dámy schválně podívala na obrázek ještě jednou :-).
Je pravda, že obecně delší vlasy vypadají prostě víc žensky, ale taky je pravda, že než koukat na pár zplihlých chlupů, raději šik krátký sestřih.
To je asi jediná kritika na adresu účesu z fotky z mé strany, protože nevíme jaký mám nositelka obličej, takže objektivně posoudit zda nositelce sluší nebo ne prostě nemůžeme. Mně osobně nevadí, že jde o sestřih krátký, ale je příliš sestříhaný v horní partii. Proto tam vlasy trčí moc nahoru ( paní má asi kohouta) což vypadá jednak neupraveně a vytváří i neženský dojem, tot můj názor :-).

 
Ikeya-Seki
1090 příspěvků 07.07.15 17:50

@benyka Souhlasím s podpásovkou. Sama sice nosím delší vlasy, ale doufám, že se dožiju toho, co bude nosit sama autorka článku v onom věku. Někteří lidi s těmi vlasy moc nenadělají a nezbývá než stříhat.

 
LucaLuca
51 příspěvků 07.07.15 10:42

Dnes mám poprvé za celé léto tílko. Když jsem se rozhlédla kolem sebe, zjistila jsem, že jako jediná z celého města s podprsenkou bez ramínek. Takže článek se trefil do mého dnešního kroucení hlavou.

 
Slavoj
27 příspěvků 07.07.15 10:47

Takto se pozná, že přišlo léto do města, všude na vás čumí různé kusy spodního prádla. A vysvětlujte někomu, že když mám sice maxi sukni, ale ze vzdušné, lehké viskozy, že mi v ní není o nic větší horko, než někomu, kdo vypadá, jakoby odběhl právě z pláže. Jojo, jenže lidi mají pocit, že když se ten hadr prodává v obchodě, je určený k nošení, takže když pak koukám na složení materiálu a na švy a celkově šití, jsem za blázna :-)

 
XIII
36 příspěvků 07.07.15 11:11

Naprostá pravda. Proto taky mám tolik rád zimu. Strašidla oblečou kabáty, kozačky, rukavice a čepice, to jim vnutí jakous takous siluetu a ona se tak změní na krátké tři měsíce v ženy, takže se konečně můžu přestat koukat na tříbarevné hlavy, tříbarevné nehty, tříbarevné spodní prádlo, holá spálená záda, křivé prsty na nohou a muffínky kolem pasu. Škoda jen, že je zima tak krátká.

 
Slavoj
27 příspěvků 07.07.15 11:30

Sice pak všechny vypadají, jako tajné společenství kalhotdokozaček a buřtokabátů, ale lepší, než nahá kůže všude, máte úplnou pravdu :-)

 
pani walewska
73 příspěvků 07.07.15 14:39

Oh, když tak čtu vaše spravedlivé rozhořčení, navrhla bych, aby všichni nedokolnalí dostali přes léto zákaz vycházení. Sice jsem zatím zachovalá čtyřicítka, ale za pár let asi začnu závidět muslimkám jejich hidžáby a burky.

Příspěvek upraven 07.07.15 v 15:20

 
motiva
110 příspěvků 07.07.15 20:18

Paní walevská mně připomněla diskusi dvou cca 40letých kolegyň, normálních štíhlých dam, které si na kuchyňce notovaly, jak si musí ve svém věku odříkat hluboké výstřihy a halenky bez rukávů, protože už jim prostě není dvacet a to odhalování se pro ně nehodí. Tak jsem se přidala s tím, že jak je tak poslouchám, musela bych ve svém věku chodit do práce jedině v burce. Ještě k těm vlasům, co mám podle Ady, kritizující s oblibou květák na hlavě nosit? líbí se mi mikádo, ale mám přirozeně vlnité vlasy, které i po pracném vyfoukání do hladka vesele po cestě do práce, tj. cca půl hodině, ignorují jakýkoli střih a rovnání, kroutí se na všechny strany. jedině v zimě, když na ně narazím čepici, tak jim to splácnutí vydrží alespoň do oběda. :-)Letos jsem na jaře zatla zuby, nechala si vlasy odrůst a zase se o to mikádo snažím. jediné, co pro sebe ještě dělám, přestala jsem si barvit vlasy chemií a používám hennu. kadeřnice mi přestala říkat, že mám zničené vlasy a chválí mě, jak je mám hydratované.

 
Lynx
99 příspěvků 07.07.15 20:26

Je mi padesát a mám cop do pasu, ale jsem schopna si přiznat, že mám špek a tak do úpletu nebo obtaženého trička asi nepůjdu. Všimla jsem si, že ženy od mého věku výše nosí téměř uniformní capri kalhoty a k tomu „něco“, obvykle ne příliš lichotící tričko. Capri kalhoty mám taky, nosím je na zahradě. Kam se poděly letní šaty, letní pyžama…

 
AnaKarenina
450 příspěvků 07.07.15 20:32

@paní walevska,

přesně tak, ono nic se nemá přehánět. (A užívejme svobody, dokud ji tu ještě máme, že jo).
Hodněkrát jsem uvažovala o tom, jestli je potrhlejší neprostá nesoudnost lidí z pekelných článků, a nebo opačný extrém. Taková ta abnormální zakomplexovanost naprosto normálních, štíhlých ženských, které se kvůli domělým nedokonalostem či předsudkům ohledně věku utopí v moři usedlosti - a co hůř v létě dobrovolně upečou za živa. Asi ve všem v životě se mi potvrzuje, že zlatá střední cesta bývá fakt ta nej. :-)

 
jiturka
60 příspěvků 07.07.15 11:14
maxisukně

Taky jednu takovou sukni mám, žlutou, a s kapsama <3. Je skvělá, dokonce natoliko, že jsem se v obchodě koukala po její sestřičce ve světlemodré – než jsem zjistila, že ač je stejně ušitá, materiál (viskóza) je naprosto průhledný. A bez spodničky.

 
Zireael
83 příspěvků 07.07.15 11:20

Prosím, odkud ji máte? Nutně potřebuju ještě aspoň jednu dlouhou sukni a nemám moc času (a energie) na dlouhé courání a pátrání po obchodech, tak bych konkrétní tip ocenila…

 
jiturka
60 příspěvků 07.07.15 14:42

Ahoj, byla z Reserved, tuším, ale je kupovaná už přeloni. Vím, že tam podobné sukně ještě měli letos asi zjara – jenže ty už byly tenčí. I pod tu svou musím nosit tělové prádlo, ale ještě to jde. Jinak možná zkusit Mohito?

Příspěvek upraven 07.07.15 v 14:43

 
Zireael
83 příspěvků 07.07.15 14:48

Hmm, škoda. Ale každopádně děkuji. Třeba budu mít štěstí, a na něco přece jen narazím.

 
Camarilla
85 příspěvků 07.07.15 14:50

Pro maxisukně jedině sem:
http://www.sarishop.cz/

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 07.07.15 23:49

Camarilla, to myslíte vážně???

 
Camarilla
85 příspěvků 08.07.15 10:21

A neměla bych snad? Co se vám nelíbí?

 
jiturka
60 příspěvků 08.07.15 10:34

Omrkla jsem jejich nabídku a ty sukně jsou hodně divoké, inu takové jaké bych čekala na stránkách se sárí. Spíš preferuji splývavější materiál, a když už barvu tak tedy jednoduchou – viz checkczechfashion . Ta fotka je totálně ušklebená. A datuje to i sukni, mám ji teda už 2 roky.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 08.07.15 14:09

@Camarilla: Třeba tohle jako sukně na denní nošení. A to je jen jedna, nelíbí se mi snad ani jedna.

Příspěvek upraven 08.07.15 v 14:10

 
Camarilla
85 příspěvků 08.07.15 19:00

Uznávám, že to co teď mají na první stránce, zrovna reprezentativní není :) Nicméně stačí se proklikat trochu dále a najdou se úplně jiné věci.

http://www.sarishop.cz/index.php?…

http://www.sarishop.cz/index.php?…

http://www.sarishop.cz/index.php?…

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 09.07.15 07:51

Tak ještě to polosárí bych byla ochotná tolerovat, ale ty sukně, navíc taneční…

 
Camarilla
85 příspěvků 09.07.15 16:01

Vám se člověk fakt nezavděčí :) Sukně jsou sice taneční, ale hodně podobné prodávají teď v normálních obchodech jako maxisukně. Asi fakt chcete bojkotovat všechno, co napíšu, jinak mi to hlava fakt nebere :)

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 10.07.15 01:58

@Camarilla: Já vás vůbec nechci bojkotovat, mně se ty sukně prostě vůbec nelíbí. A soudě podle ramínek pod příspěvky asi nejsem jediná. Jak jsem řekla, to polosárí ujde. Ale ty sukně jsou hrozné, navíc mi připadají stejné hadříky jako ty na fotkách v článku. Kdybych vás bojkotovala, tak se s vámi přece nebudu bavit, ne? :-D

 
Lucienka_M
216 příspěvků 09.07.15 09:49

@Camarilla
V obchodu Ganga se mi sukně docela líbí. Ty šifonové nejsou špatné, ale člověk u nich musí dávat pozor, zda jsou dobře začištěné a šité.
Sukně ke kruhovým polosárím jsou nádherné, z těžké bavlny, krásně drží i bez spodniček.

 
Lynx
99 příspěvků 09.07.15 13:38

Sukni k polosárí nosím v létě taky. Pokud totiž si k ní vezmu hladkou černou letní halenku/tričko, boty na mírném podpatku a standardní tašku, „normální“ šperky či bižuterii, nevypadá to nijak etno. Mám od nich i žlutou zavinovací sukni a ta vypadá „úplně normálně“. Je potřeba vybírat, například sukně k polosárí je hladká temně šedá, jen má dole ten lesklý pruh.

 
Mayim
400 příspěvků 10.07.15 10:57

V sukních z polosárí (zavinovací/kolové i ty vrstvené, ale ty jen na léto) chodím od loňska prakticky pořád; vlastně jen díky nim mi v zimě bylo opravdu teplo (sukně, spodnička, punčocháče - aneb vrstev kolik kdo chce) - když jsem si náhodou nedopatřením vzala kalhoty, mrzla jsem. Ano, vypadala jsem poněkud zvláštně, ale zrovna v tom se docela vyžívám.

 
paviocko
43 příspěvků 07.07.15 10:59

Mě asi nejvíc fascinuje, že když už někomu musí vykukovat podprsenka, že si nevezme stejnou barvu jako triko, viz ta paní „v přechodu“. S černou podprsenkou by to už vypadalo o trochu lépe. Nad tím fakt kroutím hlavou každý den v MHD :-(

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.15 11:21

@Lucienka_M Mně zeslábly a vypadaly vlasy už v sedmnácti a ještě jsem pak stačila povít dvě děti. :-) (Jinak krátké vlasy nosím od sedmi let, protože mi nic jiného nesluší, i kdybych na to měla materiál.)

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.07.15 11:36

@Betynka02 Když byla dcera mladší, tak úzkostlivě dbala na to, zda ji někde něco nevyčuhuje. Ale teď je jí to jedno. Snažím se jí vysvětlit, že to fakt není sexííííííí, ale jako když hučím do dubu.

 
DRW
1237 příspěvků 07.07.15 16:24

Zachovejte klid, pokud ma tu spravnou vychovu, tak nez dojde tanecnich ci maturity, bude opet vse spravne. Zazila jsem tohle cca okolo 9.tridy obou mych dcer.

 
Betynka02
379 příspěvků 08.07.15 07:01

@DRW
Tak to už mám za rohem. :-D

Občas nafoukne pusu, ale jsou i chvíle, kdy si nechá poradit. ;-)

 
Ašarat.k
271 příspěvků 07.07.15 11:38
Léto budiž p(r)o)ch)váleno!

Miluju tyhle články, cuká mi oko nadšením, když vidím, jak blbě se navzdory všemu dokáží lidi obléknout.
Ale kde vzít vzory vkusu a stylu, když ani časopisy nejdou příkladem, Peklo každý nečte a hlava státu se producíruje před kamerami s odhaleným zpoceným panděrem?

 
Lynx
99 příspěvků 07.07.15 20:00

Tak - jakkoliv mám růsné výhrady, které sem nepatří - hlava státu je na dovolené a je přioděna v plavkách, vhodných pro pána jeho věku. Nevšimla jsem si, že by v plavkách předával státní vyznamenání, čili tato poznámka je mimo a je trochu legrační. To, co mi obecně vadí, je nedostatek sebekritiky (špeky v úpletu) a pocitu vnitřní důstojnosti. Viděla jsem dnes dvě odredované a ocopánkované matky s malými dětmi, oblečené do malinko etno - ne moc - dlouhých šatů a batohů a vypadaly skvěle. Evidentně všichni jeli na výlet, ale způsob, jakým mluvily s dětmi, držení těla, byly opravdu krásné a noblesní. A pak nastoupím to tramvaje a tam „nastajlovaná“ hrouda. Ony ty příručky etikety a cepování prostě chybí.

 
Betynka02
379 příspěvků 08.07.15 07:04

@Lynx
„Ony ty příručky etikety a cepování prostě chybí.“ = mě tady na MP připadá, že jsme za to cepování obdařeny červeným.. :-)
Tak co teda s tím?

Jinak pro mě VZOR, kterého bych jednou chtěla dosáhnout je paní Eliška Hašková-Coolidge!!!

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 08.07.15 09:29

Paní Eliška Hašková-Coolidge by na Módním pekle moc neuspěla. Nosí boty stejné barvy jako kabelku, k tomu kostýmky, vše v různých odstínech jedné barvy, chybí jí tam kontrastní barva, má krátké vlasy (jak tomu Ada říká? Účes ženy po přechodu?). Boty nejsou nude, vlasy vypadají upraveně. Je prostě podle pekelných kriterií absolutně nemoderní.

 
Betynka02
379 příspěvků 08.07.15 10:27

@Mishule_obecna
Tato dáma má můj obdiv! Nejen za to, jestli ladí nebo neladí, ale i za její projev a přístup k životu. :-)

Nakonec, já jsem nemoderní (=staromódní)a za to tady dostávám červená! :-D :-D
Nicméně u mě neuvidíte vyčuhující ramínka (ani jako provokaci), nosím tělové prádlo pod bílé oblečení… :-D

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 08.07.15 14:05

Betynko02, já jsem stejně staromódní jako vy, ELiška Hašková-Coolidge je i moje favoritka, já jen reaguji na obecné trendy na Módním pekle. Nude boty, jiné barvy než kabelka, zásadně neladit oblečení, aby člověk nevypadal „přeladěně“,… to všechno je přesný opak toho, co nosí pravé dámy (právě jako EHC, například). Schválně jsem vybrala fotku s outfitem, za který by kohokoliv jiného pekelnice rozupovaly. :-D

 
Betynka02
379 příspěvků 09.07.15 06:40

@Mishule_obecna
Pochopila jsem Vás! :-)

 
kozarohata
141 příspěvků 08.07.15 14:20

Červená dostáváte za to, že nezapadáte svými názory a postoji do zdejších zelených končin. ale samé zelené by byla nuda, ne? 8-)

 
Betynka02
379 příspěvků 09.07.15 06:46

@kozarohata
To je jasný, není to o tom, že bych prahla po zelených a po tom, že se mnou budou všichni souhlasit, to by pak byl život fádní.
Ale mám i „staromilské“ názory (to mi sdělil nejmenovaný ředitel ZŠ!)!!
Chci totiž z dětí vychovat slušný, samostatný lidi, který nebudou druhým škodit a parazitovat na nich a přitom si život užijí.
Jsem asi taková nějaká „Z filmu pro pamětníky“. :-D Alebrž zamrzlá. :-D
Tak tak. ;-)

 
kozarohata
141 příspěvků 09.07.15 13:15

Nebojte se, jednou pravda vyplave jako olej na vodu… :) a pak se vše uvidí (a ukáže) v reálu. (dnešní doba je) taková pandořina skříňka…

Příspěvek upraven 09.07.15 v 13:17

 
jiturka
60 příspěvků 08.07.15 10:37

Naopak, ta by to tu vyhrála! Ty vlasy má perfekt – takovou sněhobílou nemá jen tak leckdo, hádám, že je docela náročné to udržet. Styl jako královna.

 
Lynx
99 příspěvků 08.07.15 16:27

Paní Haškovou-Coolidge občas - sem tam - pracovně potkávám. Má dar vypadat úhledně za každých okolností. Když jsme my, smrtelníci, olepení vedrem, zmáčení deštěm, ona pořád vypadá jako čerstvě utržený list salátu. Nevím, jak to dělá, ale myslím, že kdyby se zřítil dům, tak my všichni vylezeme špinaví a potrhaní, pouze paní Hašková vyjde netknuta, maximálně si opráší sukni. Mimochodem, podobně mne fascinuje Meda Mládková, doufám, že za 45 let budu alespoň vzdáleně podobná.

 
Betynka02
379 příspěvků 09.07.15 06:49

@Lynx
To se máte! Já jsem už uvažovala o účasti na těch jejich seminářích. :-)

Ona je tak přirozeně elegantní a mě připadá, že to je děsná dřina dostat se do takového stavu! :-D

 
Lynx
99 příspěvků 09.07.15 11:02

Já myslím, že už to má tak pod kůží, že jí to ani nepřijde. Ale na druhé straně, někdy přemýšlím, jaká ve skutečnosti je. Její zdvořilost a něco, co bych nazvala „elegantní odtažitostí“ je sice fascinující, ale člověka to někdy nutí přemýšlet, jestli je za tím nějaký život. Určitě je, ale je dokonale ukryt pod slupkou etikety. Mimochodem, zapomněla jsem na Soňu Červenou :-).

 
Betynka02
379 příspěvků 09.07.15 14:00

@Lynx
Mrkněte na 13. komnatu s paní Haškovou. Leccos napoví.. :-)

 
Ašarat.k
271 příspěvků 08.07.15 16:57

Kdyby si nějaký pupkatý dědula o holi vyšel na ulici tak, jak ten „na dovolené“, tak ho Peklo sežere. O tom to je.

 
Lynx
99 příspěvků 08.07.15 17:00

No jo, ale dědula, o němž je řeč, nechodí po ulici. Chodí k rybníku. A ostatně, podobných postav v rozepnutých košilích vídám dost a dost.

 
AmeliaGrey
2 příspěvky 07.07.15 11:39

Do letošního léta jsem i já měla vykukující ramínka, jen jsem dbala na to, aby byla barevně stejná s tílkem. Myslela jsem si, že s mojí velikostí nemám šanci najít podprsenku bez ramínek (32 GG/H/HH). Naštěstí jsem při kupování sportovní podprsenky, kterou mám záhadně asi o dvě čísla menší než mám prádlo, dostala nápad zkusit si samodržící podprsenku v největší velikosti co se vyrábí a padla mi :-) Splnila jsem si tím sen- teď hojně nakupuji tílka, sportovní trička typu boxer, šaty na ramínka a musím říct, že spokojenost největší!!! Vyzkoušeno včera a v neděli při parnech a ani se nehne i s „obřím“ nákladem :-D Takže výmluva na sehnatelnost spodního prádla padla :-D

 
Jill07
58 příspěvků 07.07.15 14:03

Kde jste ji prosím sehnala? Budu ráda za tip.

 
AmeliaGrey
2 příspěvky 07.07.15 15:06

www.spravnapodprsenka.cz
Mají v Praze dvě kamenné prodejny, skvělý přístup a veliký výběr :-)

 
Pfalenopsis
2 příspěvky 07.07.15 17:25

Mám Wonderbru Strapless 65E, známá 70G a drží úžasně. Navíc je skutečně hezká :). V tělové barvě je to moje nejoblíbenější podprsenka na celou letní sezonu. V SP ji už také mají :)

 
Jill07
58 příspěvků 08.07.15 12:48

Díky!

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.07.15 11:42

@benyka On to má s vlasy každý jinak. Já mám vlasy po babičce, ta si díky tomu, že si za 1. republiky dávala eletrickou trvalou spálila u některých pramenů kořínky, takže měla po celé hlavě pleše, které si musela maskovat. Což ovšem z jemných, ne příliš hustých a plihnoucích vlasů bylo umění.
Já mám právě od dětství děs z delších vlasů, babička měla umně naaranžované a natupírované vlny, ovšem zavál větřík a odhalil lysá místa.

Příspěvek upraven 07.07.15 v 16:17

 
SweetPotato  07.07.15 11:44

Průsvitné či přímo průhledné modely bohužel nejsou jen v levných hadrárnách. Zrovna nedávno jsem koukala na krásnou halenku v PF, ale byla jak císařovy nové šaty. Nechci si pod letní top brát ještě tílko, ale na běhání po městě polonahá už se taky necítím. (Přitom nemyslím, že by cílovou skupinou PF byly patnáctileté slečny.)

 
mika251
9 příspěvků 10.07.15 13:36
priesvitné oblečenie

Presne nad tým som krútila hlavou pri posledných nákupoch! Na začiatku leta som bola obnoviť šatník a potrebovala som niekoľko slušných farebných tričiek do práce (proste klasický Bussines Casual). 90% modelov (v lepších obchodoch - Camaieu, Peek, luxusnejšie modely v Orsay) boli dokonale priesvitné. Neviem čo to je za novú módu, a rovnako netuším, ako sa dá toto slušne nosiť.
Dúfam že táto módna vlna čoskoro skonči.

Příspěvek upraven 10.07.15 v 13:37

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.15 11:56

@SweetPotato ta průsvitnost mi taky vadí. Nenosím pod svršek košilku nebo triko ani v zimě, natož v létě. Potím se už když si představím ty tři vrstvy na sobě. Fuj. :-)

 
kozarohata
141 příspěvků 07.07.15 12:28

S těmi vlasy je problém. taky se mi po překročení jistého věku změnila struktura z rovných relativně silných a hustých hřebíků na jemný „muchlon“ (=zmuchlaný chemlon). zatím je mám polodlouhé a nosím stažené dozadu, ale ostříhání na krátko mě asi dřív nebo později stejně nemine. stylingové přípravky prosvítající kůži neskryjí, ani vlasy nezahustí - ba je to kolikrát horší. a navíc se mi od puberty stále stejně mastí, tzn. že je musím alespoň dvakrát týdně umýt, abych si nepřipadala blbě. podotýkám, že nejrůznější rady (neumývat tak často nebo vůbec :D, bylinné a jiné zábaly, oplachy vším možným, vitamíny a změna stravy…atd.bla bla…) u mě nezabíraly a nezabírají. pro dobrý pocit si vlasy prostě a jednoduše umyji 8-)

Příspěvek upraven 07.07.15 v 12:28

 
pparis
9 příspěvků 07.07.15 22:10

Dva krat tyzdenne su casto sa mastiace vlasy? ja si umyvam vlasy kazdy den, alebo kazdy druhy - to su casto mastiace sa vlasy!

 
kozarohata
141 příspěvků 08.07.15 10:41

Tak já bych si je taky mohla umývat co druhý den ;-) první den po umytí ok, druhý den už musí jen do ohonu, poněvadž jsou zplihlé, pramínkovité a mastné u hlavy; třetí den to nějak se sebezapřením přežiju (víceméně už teda raději ne - záleží, jak moc jdu mezi lidi)…no a čtvrtý se myje (konečně).

Příspěvek upraven 08.07.15 v 10:46

 
Karin
3401 příspěvků 08.07.15 13:44

A proč se neumyjete každý den? Máte rozpis na koupelnu? :-)

 
kozarohata
141 příspěvků 08.07.15 13:54

Co porá máte? :D dobrá, někdy si je myju denně, hlavně v takovýchto tropických vedrech. a myslím, že už toto mimo-téma nebudeme rozvolňovat, díky 8-)

 
Karin
3401 příspěvků 08.07.15 17:24

Tak je možná problém v šampónu. Po některých se mohou mastit rychleji, jiné to maštění tolik neprovokují. Ale neexistuje univerzální rada, neexistuje šampón, který by vyhovoval všem lidem s tímhle problémem, chce to zkoušet.

 
Betynka02
379 příspěvků 09.07.15 06:39

@Karin
Já mám stejný potíže jako @kozarohata a byla bych ráda za to, kdybych přišla na to, že to třeba způsobuje nějaká složka a té se pak můžu vyvarovat. Jenže nejen že nevím, jestli to tak je a navíc jsem se ještě nenaučila do obchodu nosit brýle. Někdy sotva přečtu, že to je šampon na vlasy. :-D
A mytí vlasů po lopatky každý den šamponem, který mi vlasy přesušuje (dělají to všechny a ten, který mi toto nedělal, mi z nabídky obchodu jaksi vyřadili! :-()je fakt VOPRUZ! :-)

 
kozarohata
141 příspěvků 09.07.15 11:36

Vidím, že je zde i pár střízlivých jedinců, kteří žijí v realitě (svých osobních) dnů :* :D

 
moi-bebe
219 příspěvků 07.07.15 13:52

Vůbec to léto svádí ženy k nepravostem. Třeba včera jsme s mužem „obdivovali“ slečnu, která na sobě měla šatičky zhruba v délce těch modrých tady na třetí fotce, a jala se upravovat si sandálky tak, že se prostě ohnula. Měla červené kalhotky. Byli jsme z toho pohledu oba tak konsternovaní, že jsme ani nestačili vytáhnout mobil a vyfotit to. Ženy, přizpůsobte své pohyby svému oblečení!

 
Karin
3401 příspěvků 08.07.15 17:25

Jo, to je ta divná móda nosit tričko místo šatů.

 
koketka
3 příspěvky 07.07.15 14:30

Hm, ale jako u Sartorialisty jsou dost podobné věci:
http://www.thesartorialist.com/photos/29126/
http://www.thesartorialist.com/…59-new-york/
 http://www.thesartorialist.com/…usso-milano/

 
kolúch
445 příspěvků 07.07.15 15:35

Iná kvalita šiat, strihu pradla, v odkazoch je zamerná extravagancia, nie neschpnost obliect sa ako človek ako je to clanku.

 
blacken
2320 příspěvků 07.07.15 18:10

Jo, ale na holkách s trochu jinou postavou, než potkávám běžně na ulici… A přece jen, když dva dělají totéž, není to totéž…

 
koketka
3 příspěvky 12.07.15 16:22

Tak já jsem to samozřejmě myslela ironicky.. Holt každá předloha se dočká nějaké lepší nebo horší nápodoby, střetává se s jinými trendy (nestyď se za své tělo) a pak z toho „něco“ vyjde.. se s tim smiř… Ale mně tedy přijde ten můj 1. a 3. odkaz taky docela vulgární

 
koketka
3 příspěvky 12.07.15 16:24

A věci ve stylu 2. odkazu jsou zde na pekle i na pěkných upravených holkách kritizovány velice pravidelně (světlá halenka přes černé prádlo)

 
kočka Míťa
211 příspěvků 1 inzerát 07.07.15 15:54

Přesně po tomto typu článku jsem dychtila :-)

 
Brunhilde  07.07.15 18:42

Právě jsem absolvovala delší cestu metrem (ten Černý most je tak daleko, že jsem se trochu obávala abych se na konečné neocitla v Kolíně) a musím konstatovat, že množství vizuálních a čichových vjemů překročilo má nejhorší očekávání (spoléhala jsem na jistou imunizaci četbou MP).
Bohužel musím konstatovat, že jsou Češky a Češi ve své většině škaredí a jsou s tím podle všeho smíření a tak se to nesnaží ani oděvem a úpravou nijak vylepšovat. Ta rezignace byla přímo hmatatelná. Věru jsem nečekala, že se globální oteplování projeví i takto.

 
Betynka02
379 příspěvků 08.07.15 07:10

@Brunhilde
Dovolím si poopravit, nejsme škaredí, jsme LÍNÍ!!!

 
andiedvorakova
331 příspěvků 08.07.15 20:27

Přesně tak. Člověk by se divil, kolik těch „škaredých“ lidí je ve skutečnosti hezkých - když se snaží.

 
Pirek
6777 příspěvků 09.07.15 10:30

Já si v metru radši čtu.

 
Brunhilde  09.07.15 14:10

Taky bych si raději četla, kdyby mne jedna z těch osob nezasedla a nezahalila mne do svých výparů :-)
Aspoň jsem si s trpitelským výrazem vyškubla zpod její přetékající části značný kus svých šatů, nehnulo to s ní, pravděpodobně to ani necítila :-)

 
pabylka
881 příspěvků 07.07.15 20:30

@Brunhilde Tak to mam šťastie, že som Slovenka:)

 
eless
1059 příspěvků 08.07.15 08:24

@pabylka ono to ani na sr nie je vyhra. spinave trciace ramienka od podprsenky to uz je klasika v kazdej vekovej kategorii - bohuzial. ale ze si pani po 50ke kupi svetle saty / handru tak tenku ze pod tym neschova ani bezsvove telove nohavicky / a oblecie si cierne rozgajdane nohavicky s cedulkou dlhou ako chvost tak sa citim trapne este aj za nu. preboha ze to tie zeny nevidia! a ze im niekto v okoli nepovie ze toto je cele zle a nech to nenosia - nekupuju

 
hranostaj13
57 příspěvků 08.07.15 09:01

V pátek jsem jela městskou u nás v ČB a naproti mně si sedla obrovská romka, u které nebylo poznat, jestli je těhotná nebo jen tlustá. Na sobě měla červený pruh látky, který měl být asi šaty a jak seděla s roztaženýma nohama, tak jsem si dokonale prohlédla její spodní prádlo včetně napůl vylézající podprsenky. V tu chvíli jsem byla opravdu ráda, že paní nebyla naostro :-(

Příspěvek upraven 08.07.15 v 09:04

 
Betynka02
379 příspěvků 08.07.15 10:30

@hranostaj13
Tahle „stvoření“ jsou námět na další článek. ;-)

 
Karin
3401 příspěvků 08.07.15 17:33

Jsou okamžiky, kdy by člověk fakt rád vytočil číslo na módní policii :D

 
nolita  08.07.15 09:53

@Brunhilde to naprosto přesně vyjadřuje mé takřka každodenní pocity… stává se to i na jiných trasách než směr Černý Most

Příspěvek upraven 08.07.15 v 09:54

 
Christen SEN
62 příspěvků 08.07.15 10:08

U nás v dome je pani, a nosí ešte účes „na jágra“. Ale aby išla s dobou tak na to nahodila melír a vyfúkala :D

 
kolúch
445 příspěvků 08.07.15 11:29

Na Jágra nosia ľudia, ktorí v 90´zažili niečo pekné k čomu sa pripútali. Napríklad mladosť :D

 
vlm
2584 příspěvků 08.07.15 12:19

@kozarohata a myt si je denně vas ještě nenapadlo???

 
kozarohata
141 příspěvků 08.07.15 13:57

Jo, ale ani to moc nepomáhá, jak vidíte 8-) :D

 
kloe
71 příspěvků 08.07.15 12:27

@smycka jasne ze niektore fotky su fejk ale niektore budu asi naozaj realne ja som sa raz ulakomila na jedny krasne biele dlhe spolocenske saty na modelke vyzerali neuveritelne ale to co mi prislo bol vazne des…ten material to ani nehovorim ale strih uplne mimo…to je tak ked chce niekto sit saty len podla obrazka a este ked nema tu istu latku :D len jednu vec lutujem ze som si vtedy tie saty neodfotila aj ja bola by teraz zabava :D ale normalne som ich vratila a vratili mi chvala bohu aj peniaze.

 
benyka
4236 příspěvků 08.07.15 13:49

@jiturka I pro tyhle vlasy je na MP termín. Květák. Možná jenom nějaký jiný kultivar.

 
jiturka
60 příspěvků 09.07.15 13:16

Inu, i královna matka má květák.

 
Karin
3401 příspěvků 10.07.15 00:26

Královna matka už nežije, asi myslíte královnu Alžbětu II., která teda rozhodně květák nenosí (viz foto) a nadto se venku téměř nikdy neukazuje prostovlasá, má vždy klobouk nebo korunu :-)

 
Lynx
99 příspěvků 11.07.15 00:32

Tiaru. Korunu nosí na zahájení parlamentu.

 
jiturka
60 příspěvků 05.08.15 08:59

Jj, Alžběta II. :-) Přemýšlela jsem jak se oslovuje česky, jsem na to nějak více zvyklá v angličtině. Tak jsem to popletla. Viděla jsem i jiné fotky, třeba toto pro ilustraci květákovitosti  – záleží tedy, jak má zrovna upravené vlasy. To že jsou bílé taky trochu přispívá, že? :-)
Spíš to byla obrana, páč obě dámy vypadají parádně, upraveně, elegantně. Královniny kloboučky obdivuju.

 
Karin
3401 příspěvků 05.08.15 19:04

Pod pojmem květák si já osobně představím háro typu tohoto , rozhodně ne ten bělostný babičkovský obláček, co nosí třeba Alžběta II. Ona má totiž na rozdíl od echtovních květáků vlasy perfektně upravené, žádné odrosty, žádnou psychedelickou kadeřnickou fantazii, má čistou barvu a udržovaný střih… Účes je možná staromódní, ale je to prostě její styl.
Květák naproti tomu je „praktický“ drn, obvykle oživený nějakou barvičkou (v případě opravdového odvazu dvěma i více), a tento účes žena obyčejně nevolí proto, že by vyjadřoval či korunoval její vytříbený styl, nýbrž proto, že neví, co s vlasama, nemá čas na pravidelnou péči a má mylnou představu, že s krátkýma vlasama je míň starostí, navíc někde viděla fotku Halle Berry či jiné střapaté celebrity, a strašně se jí líbila, takže si u kadeřnice (která profesně uvízla v roce 1998) nechá udělat tohle, a kámošky u vínka řeknou, že je kočanda, a ona je spokojená.
Královna podle mě dobře ví, co dělá.

 
Veroniq
264 příspěvků 05.08.15 19:41

Já teda nevím, ale jako květák si představuji opravdu spíš natočené bílé krátké vlasy, mám v paměti takový účes paní ze sousedství, ještě s fialovým nádechem jako bonus (Alžběta má vlasy natočené velmi umně, takže nesplňují chaotičnost květáku). To, co považujete za květák vy, Karin, mám už navěky spojené s drůbeží :)

 
Eleanor Rigby
552 příspěvků 08.07.15 14:05

@AnaKarenina Tak ale ono se oblečení nedělí na usedlé a odhalující, žejo. Třeba sukně… za usedlou považuju šedohnědou rovnou kousek pod kolena, vzadu s rozparkem. Oproti tomu takovou barevnou rozevlátost se zlatým vzorem z etnokrámku, zpod níž nevykoukne ani pata, natož kotník, by snad za usedlou neoznačil nikdo. Přitom ta první ukazuje vlastně mnohem víc…

 
Mauvy
241 příspěvků 09.07.15 08:34

@Betynka02

Možná budeme obě podobného věku, i já mívám pocit, že jsem někdy nemoderní, ale využívám i módní prvky, když se mi líbí a vím, že mě nebudou hyzdit. S prádlem jsem na tom úplně stejně jako Vy. Když jsem nechodila se spodním prádlem na odiv, když mi bylo takových šestnáct či dvacet (a tenkrát se tak opravdu obecně nechodilo, to by bývalo bylo hotové faux pas), nevím, proč bych tak měla začít chodit ve středních letech. Navíc se mi to ani nelíbí, přijde mi to nekulturní a nekultivované.

 
Betynka02
379 příspěvků 09.07.15 14:09

@Mauvy
To asi ano, jsem „Husákovo dítě“. :-D

Jak kousek pod námi zmínila Lynx : hraje v tom roli železná kázeň.
U mě není až přímo železná, ale kázeň mi je rozhodně vlastní! Mě totiž nesvazuje, přijde mi normální a žádoucí, cítím v ní ohled vůči druhým.
Už jsem tu někdy někde zmínila, že povolená morálka není pro naši společnost přínosem. ;-)

 
Mauvy
241 příspěvků 10.07.15 07:24

Tak já jsem dokonce ještě předhusákovská čili šedesátková, tedy narozena v šedesátých letech. Jinak ale s Vámi ve všem souhlasím.

 
Betynka02
379 příspěvků 13.07.15 06:46

@Mauvy
Tak to mě těší. ;-)

 
Mauvy
241 příspěvků 09.07.15 10:08

@Christen SEN
To já jsem před pár lety narazila dokonce na kadeřnici, která takový účes nosila. Byla to Ruska, vlasy nosila obarvené na černo a vpředu měla pramen schválně na šedo. Nelíbil se mi ani její účes, ani barvené „ladění“.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 09.07.15 11:35

@Lynx Paní Soňu Červenou jsem asi před 2 lety potkala v divadle, byly jsme obě na stejném představení. Měla jsem to štěstí, že jsem stála přímo vedle ní. Ona je opravdu Makropulka (kterou hraje), viděla jsem její tvář a ta byla zcela nedefinovatelného věku. Tak 60 až nekonečno.
A oblečená byla velice jednoduše do nějakých černých delších šatů, které krásně podtrhovaly její stále velice pěknou postavu.
To je myslím ta pravá noblesa.

 
Lynx
99 příspěvků 09.07.15 13:30

Paní Červená je také žena se železnou kázní. Ono holt nic není zadarmo.

 
Karin
3401 příspěvků 10.07.15 00:20

Paní Červená má myslím ohromné štěstí v tom, že ji nezajímá jídlo :-)

 
Mauvy
241 příspěvků 10.07.15 07:29

A zřejmě není mezi umělci sama. Jednou byl v pořadu Karla Šípa jeden hubený muzikálový zpěvák a na otázku, jak to on má s jídlem (nějak se to celé tematicky točilo kolem stravování, váhy apod.), pravil, že jídlo je pro něj spíš na obtíž, že jen zdržuje od jiných věcí, že kdyby jíst nebylo životně nutné, že by snad ani nejedl, že mu to nic neříká, pro něj jídlo není potěšení.

Příspěvek upraven 10.07.15 v 07:52

 
Karin
3401 příspěvků 10.07.15 19:34

Takovým lidem já nepokrytě závidím :-) Mě jídlo bohužel strašně zajímá… :-(

 
Slvinka
21 příspěvků 09.07.15 20:40
můj úlovek

Můj úlovek z pražského metra…

 
JMaravelo
486 příspěvků 10.07.15 21:06

To je z Pátýho elementu, ne?

 
Laraine
29 příspěvků 16.10.15 07:51

Bože to je hrůza jak to někdo může takhle vzí na sebe. Někteří nemají soudnoust.

 
VeniH
7 příspěvků 15.07.15 11:31

Vykukující podprsenka je maličkost proti vykukujícím krajkovým spoďárům - viz čerstvá fotka Madoniny dcery Lourdes. Jestlipak taková móda přijde i k nám?

Příspěvek upraven 15.07.15 v 11:32

 
Voldemortka
361 příspěvků 16.07.15 10:09

Přijde i k nám? Spíš bych řekla, že už by konečně mohla vymizet. Vykukující tanga z „bokovek“ přijde některým ženám pravděpodobně sexy, no, mně bohužel ne.

 
VeniH
7 příspěvků 16.07.15 11:42

Tanga obvykle vykukují vzadu, na téhle fotce mě dostala ta krajka v podbřišku.

 
benyka
4236 příspěvků 15.07.15 11:35

@VeniH Ta tedy zvládla všechno najednou. Ale musím říct, že pro mě jsou asi největší děs ty hnusokalhoty po dědečkovi spuštěné na půl žerdi. Nechápu to ani u kluků, natož u holek.

 
Adel93
2 příspěvky 16.07.15 09:28
K článku obecně

Ramínka mě taktéž na spoustě slečen a žen drtí. Ale i já nosívala ještě před Módním peklem pod tílky lehce vyčuhující ramínka. Ale Módní peklo existuje a učí nás etiketu oblékání a tak by bylo hezké, kdyby se to dostalo do ještě širšího povědomí, alespoň ta,,ramínková věc".

Vyčuhující a viditelné kalhotky jsou další velká kapitola, ale mělo by být samozřejmostí, že tato část oblečení nepůjde vidět.

Moje mamka nosí melír. Sice nenosí onen květák, ale nosí jiný účes, který začla nosit někdy před 15 lety a myslí si, že by jí jiný účes neslušel. Ohledně melíru se vyjadřuje tak, že kdyby se musela barvit na svou barvu, tak by to muselo být každý měsíc a vlasové úpravy si dělá u kadeřnice, takže by ji to asi stálo spousty peněz. Co tím chci říct? Že ne všechny ty ženy si dělají ten melír jen tak, bezmyšlenkovitě. Občas to dělají i z jistých důvodů.

A teď k šifonu. Je to nádherná látka, ale jisté části (ne)módního odvětví ji neumí používat a rozhodně z té látky neumí ušít slušný oděv. Ale úplně bych tento materiál nezahazovala. Vždyť ho používá mnoho módních návrhářů na šaty, sukně a jiné oděvy.
V obchodech sice málokdy najdeme něco slušně ušité z šifonu, ale když se pořádně podíváme, tak zjistíme, že ještě takové obchody existují.

 
Maxizna
24 příspěvků 23.07.15 20:08

Jenom upřesňující dotaz k té první fotce: bez podprsenky by to tedy bylo lepší? :D

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 24.07.15 20:08

No, kdyby to bylo dost velké (jakože na tomto vašem obrázku je to dámě malé, potřebovala by to výše do podpaždí, chtělo by to na každé straně aspoň dvě řady „dírek“ navíc) tak rozhodně ano.

 
Wrenny
12 příspěvků 08.08.15 07:11

@Maxizna Výborná fotka :-D

 
benyka
4236 příspěvků 05.08.15 20:06

@Karin Vy mě tedy šokujete. Já asi podle Vás nosím květák od sedmi let. Nejspíš trošku shnilej, protože jsem bruneta. :-) Pod zbytečně hanlivým pojmem „květák“ jsem si vždycky představovala silně prošedivělé nebo bílé natrvalené vlasy po celé hlavě plus mínus stejné délky (rozhodně ne sestříhané na krku) učesané do kudrlinek. „Květák“ považuji za modernější (bezpokrývkovou) aletrnativu jednoduchého účesu starých žen po tradiční éře drdůlkové (pod šátek), a nemám potřebu proti ní něco mít, protože chápu, že je to velmi často maximum možného v době, kdy už jsou babičkovské šátky pasé.

 
vlm
2584 příspěvků 05.08.15 20:18

.

 
Karin
3401 příspěvků 08.08.15 16:37

Ano, taky používám Google :-)

 
paviocko
43 příspěvků 24.08.15 08:50

Musím říct, že jsem v těch vedrech tuhle viděla paní, která měla tričko bez ramínek, nevím jak se tomu říká a z toho jí vykukovala ramínka plavek sladěná s tričkem a musím říct, že to vypadalo super. Bohužel 99% procent dívek by si k tomu vzala nějakou zapranou podprsenku…

 
jasouk
4 příspěvky 31.08.15 10:27

@Fatabuna Ty obrácené košíčky mě dostaly :-D

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Nuda v trekovkách

Po městečku ještě vesničku - a jednu cérečku jako malovanou! Esenci... Celý článek

Jarní vrstvení

Vrstvy, vrstvy! Kdo chce být trendy, musí vrstvit! Kdykoli tuhle... Celý článek