Luděk Hanák jaro/léto 2012

28.05.12 | autor Ada

Jeden má pořád tolik práce, až přehlídne, že jeho oblíbený módní návrhář má dávno novou kolekci! Pravda, <zlý jazyk>u českých návrhářů je člověk zvyklý se včas představené a na web vystavené nové kolekci spíš divit.</zlý jazyk>

Tvorba Luďka Hanáka je vzácně konzistentní: návrhář tvoří bez ohledu na roční období nebo nějaké trendy. Ze své mise za ženy krásnější a atraktivnější se prostě nenechá ničím vychýlit.

Takže tu zase máme vlny vzdouvajícího se barevného saténu:

autor modelu: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

autor modelu: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

Jejda, pardon. Ta druhá fotka je z předloňské kolekce. Nějak jsem se uklikla a ani jsem si toho nevšimla.

Novinkou (myslím, nebyla jsem ochotná projíždět model po modelu všechny předchozí kolekce) jsou péřové chomáčky a rámečky na různých, povětšinou náhodných místech:

autor modelů: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

Víte, co je to side boob? Ne? Tak malá lekce z angličtiny: side boob je, když máte šaty z boku tak úsporné, že je při pohledu ze strany vidět prso. Jedno jestli celé nebo jen nějaká část obloučku. Většinou se na to číhá na červených kobercích, ulovit do bulváru side boob, nipple slip nebo jiný trapas nějaké hvězdy je snem každého fotografa.

Blbý je, že jinam než na mejdan s hvězdičkama se to moc nehodí. Určitě ne na ples v Mohelnici. Ta sukénka z rovného kusu látky nasazená nad kolenama je děsná už od chvíle, kdy byla vynalezena. Krajkový prvek je zbytečný a přetahuje celé šaty za hranici přeplácanosti.

autor modelů: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

Luděk Hanák má ten svůj satén prostě rád. Okouzlen jeho vznosností a leskem aranžuje ho do různých volných tvarů, jež pak vytvářejí na těle více či méně nelichotivé tvary, často podoby obřích visacích ňader. A vážně mi vadí, že je to furt jedno a to samý. Až budu někdy na podzim recenzovat další kolekci (kdybych zapomněla, klidně se připomeňte), jsem si jistá, že budou fotky zase stejné a moje slova tím pádem taky.

autor modelů: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

Dlouhé pachy na rukávech můžou být - zvlášť ve spojení s ultrakrátkou mini - docela sexy prvek, ale tyhle na mě působí, jako by byly střižené a ušité tak nějak od oka. Jestli je na těch šatech teda vůbec nějaké šití. Na druhý pohled si tím nejsem úplně jistá.

autor modelu: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

Kolekce má také krajkovou část, která obsahuje několikero šatů z černé krajky a tělové podšívky. Některé jsou dobré (minišaty vlevo, i ty asymetrické uprostřed), jiné ne. Noční košile s krajkovou dálnicí je úlet, který měl zůstat v návrhářově dílně coby nepovedený experiment.

autor modelů: Luděk Hanák, autor fota neuveden, zdroj: http://ludekhanak.com/cz/index.html

Ne, s tímhle se fakt nedá prorazit za hranice okresu, jakkoli se návrhář snaží vypadat světově. O smutné úrovni jeho tvorby svědčí třeba hrdě prezentovaný seznam televizních pořadů, v nichž se objevila:

screenshot z http://ludekhanak.com/cz/index.html

Snídaně s Novou, VIP zprávy, různé pořady pro ženy v domácnosti, sem tam nějaká okrajová miss. Way to go!

*(Diskuze o modelkách a vychrtlosti se přísně zapovídá a bude se mazat!)*

Líbil se vám článek?

Témata článku

 Váš příspěvek
 
Kalifornská mrcha
8 příspěvků 28.05.12 13:06
Hmm...

To je zase nadělení. Jedny z těchto šatů mi nepříjdou apriori špatné – a jsou to ty zelené s černou květinou. Pro podobný „extravagantní“ typ ženy, jako je modelka (rozuměj: zrzka, pěkná postava) by se určitě hodily. Jinak jen přehlídka nepovedených batik, špatně použité krajky a peříček jak odněkud z bordelu. Ach jo.

 
Dalajlámove škrpály  28.05.12 13:45

No a teraz si predstavte, že takýto návrhár (resp.návrhári) vychovávajú mladú generáciu v školách a učňovkách s týmto zameraním. A potom to má nejak vypadať.

 
PoisonAudrey
11 příspěvků 28.05.12 19:04

Nemůžu, než souhlasit. Mám kamarádku, která studuje oděvní školu a takovíto „tvořílkové“ je učí. Zakazují jim vlastní invenci, jakmile to není kýč, je to špatně… Ono je bohužel docela i logické, že naše „návrhářská“ scéna (dá se to slovo použít bez uvozovek?) vypadá, tak jak vypadá.

 
rionka
18 příspěvků 29.05.12 13:45
rionka

Jojo, vzpomínám si, jak u nás na škole všici adorovali batiku a Blanku Matragi. Kterážto má svoji úroveň dost vysoko, i když je to na mě strašně divoké. Fler tehdá naštěstí ještě nebyl, ani fejsbůk. Hehe.

 
smrtonoška  28.05.12 14:14

Ty zelenomodré saténové mi taky na první pohled nepřijdou pekelné – ale z takhle malé fotky nejde moc poznat, jak moc kvalitně jsou ušité atd. Neurazí, ale rozhodně ani nijak zvlášť nenadchnou.
Krajkové se mi nelíbí vůbec, hlavně ty mini – to bych na sebe vážně nevzala.
Jinak to není takové peklo jako naše stará známá Brigita R., až na ty peříčka… vlastně spíš nuda, než vyloženě hrůza.

Příspěvek upraven 28.05.12 v 14:16

 
Zrzka71
3 příspěvky 28.05.12 16:11

souhlas  – jsem zrzka a šateček bych se nebála, i když nevím, zda to není overal ? – sic, je to jedno. Ale ten zbytek je opravdu smutný příběh !!! Bože !!! usedlé, nic nepřinášející, bez nápadu …

 
Kalifornská mrcha
8 příspěvků 28.05.12 19:45

Na první pohled není úplně patrné, jestli je to overal, ale může být. Zklamání nadruhou.

 
Ann-Marie  28.05.12 13:15

Když vidím práci českých „návrhářů“, tak se sama sebe ptám, zda-li je
móda vůbec baví a zajímá a zda někdy viděli práci skutečných velikánů haut couture. Světoví návrháří mají vizi, mají nápad, mají vědomosti, vzdělaní a jejich modelům nechybí dokonalé řemeslné zpracování. Ti čeští nemají nic – jejich modely nejsou ani nadčasové, ani trendové, postrádají inspiraci, nějaký odkaz… Proč vůbec „tvoří“ a pro koho?

 
Lachenauerin
517 příspěvků 28.05.12 13:47

Když opominu samotné hrůzostřihy, hrůzomateriály a hrůzozpracování, mám z většiny českých návrhářů dojem, že je to takový „mírný pokrok v mezích zákona“. Aby se opravdu rozšoupli a vytvořili něco vskutku promyšleně extravagantního, v dobrém slova smyslu honosného, něco, co by přineslo neotřelé a klidně i šokující kombinace stylů, materiálů, střihů či idejí, k tomu se neodhodlají. A na to, aby tvořili „obyčejnou“, běžně nositelnou konfeci, na to jsou zase asi moc hrdí nebo co, jako že oni jsou přece jen něco víc, oni jsou „návrháři“, že jsou zkrátka origoš.
A pak z toho vychází taková ta „luxusní noblesa pro Nanynku Kulichovic“, nebo jak to nazvat.
Nehledě k tomu, že oni svou tvorbou vůbec netlumočí nějakou myšlenku, to by ji totiž museli nejprve mít.

 
Nyxx
364 příspěvků 28.05.12 14:09

Jsem přesvědčená, že by nám oblečení mělo hlavně lichotit. Když se podívám na hroudy pomačkaných látek, které někteří návrhaři vydávají za oblečení, říkám si, komu to může lichotit? Nebylo by lepší udělat kolekci dobře padnoucích sukní, košil, triček, kalhot a sak v osvědčených barevných kombinacích než nové modely nyvých střihů z nových materiálů v originálních barvách, ve kterých člověk v závěru připomíná vetřelce? Asi by to nebylo třeskutě originální, ale určitě by se to snáz prodalo. A SLUŠELO BY TO. Hm, asi jsem konzerva.

 
Dalajlámove škrpály  28.05.12 15:19

To by ale chcelo premýšľať a kombinovať a zase premýšľať a kombinovať a hlavne bože uchovaj! z viacerých materiálov nielen zo saténu. A myslenie ako vieme bolí. Tak to pán návrhár vzal cestou menšieho odporu a takto to dopadlo. :-)

 
branco  28.05.12 16:05
souhlasím

můžu jenom maximálně souhlasit s komentáři nade mnou..ano!! proč nevymyslí nositelné věci?!?! ano! museli by použít mozek a to bolí..ach jo…

 
Kamisa
79 příspěvků 28.05.12 13:30

V první chvíli jsem se poměrně vyděsila, že se ti to, Ado, všechno líbí :-D

 
branco  28.05.12 16:02
:))

Já jsem si taky původně myslela, že je ten titulek myšlený vážně..pak to projížním a říkám si – to snad ne?! no a pak mně to trklo..he he.. :-D

 
Maida
8 příspěvků 28.05.12 13:31

Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí…

 
Kerstin
516 příspěvků 28.05.12 13:37

Náhodou, mně se ta krajková dálnice líbí.. A ty saténové dlouhé šaty (4. obrázek odspodu) jsou taky fajn :) Hlavně ty modrozelené..

 
bestia
1835 příspěvků 28.05.12 13:38

cervene s perim, spredu to vyzera ze sa modelka zabudla oholit, a to uz velmi dlho

tie s holym chrbtom, vcelku nadejne, ale totalne dogabane spodkom

 
Ema_SN
148 příspěvků 29.05.12 11:52

To perie má možno doplniť osobnosť nositeľky :-)

 
Vanena  28.05.12 13:51

Joo, tak šaty jsou opravdu nepovedené, ty střihy, atd. První troje shora jsou prostě katastrofa… Ale následující saténová trojce není zas takovej horor, a ta poslední trojce, ta se mi dokonce líbí – krom těch prostředních…

 
Nyxx
364 příspěvků 28.05.12 13:51

Mě docela zaujaly ty druhé šaty odshora. Líbí se mi nápad košíčků s krajkou i páskování, připommíná mi jeden top, který nosila Tarja Turunen na koncerty s Nightwish. Jen bych odebrala šňůrku kolem krku, aby pásky vynikly. Na druhou stranu spodní okraj sukně se nepěkně vlní, asi znouzectnost. Taky se mi zdá, že šev sukně jdoucí od středu podprsenky tak nějak nesedí, snad i táhne. Možná to chtělo šaty přežehlit. Škoda.

 
MartinaMarie
123 příspěvků 28.05.12 13:56
nic zvláštního

O tomto návrháři slyším poprvé, ale jak tak koukám, o nic jsem nepřišla. Trojice červená, zelenomodrá a červenooranžová mi silně připomínají kimona.
První, krátké krajkové, jsou jediné, které se mi líbí. U dlouhých krajkových mi druhý rukáv vyloženě chybí – když už bez rukávu, tak rovnou šikmo k rameni, bez toho „roláku“.

 
Lenkeos
29 příspěvků 28.05.12 13:58
Blanka Matragi chudých????

Takže můj názor poprvé tu a hnedka negativum :-), pardon, ale tahle variace na Blanku Matragi chudých se mi moc nezdá…nic prosti ničemu, co návrhář použil, ale dohromady…nic moc, nic extra, spíš opak…to s peřím mi evokuje upálení vrány zaživa…takže palec dolu :-(

Příspěvek upraven 28.05.12 v 16:01

 
Diankenstein
1432 příspěvků 28.05.12 14:11

Hele, Ado, co máte proti ženám v domácnosti?

 
CinaLu  28.05.12 18:09

Mě by spíš zajímalo, co proti ženám v domácnosti mají ti lidi, co pro ně dělají pořady.

 
AlazRyb
1 příspěvek 28.05.12 14:14

Třetí fotka červených šatů s chomáčky peří vypadá, jako by si modelka dva roky neholila podpaží :-))

 
pidi8  28.05.12 16:22

Taky mi to tak přijde. A u krajkový dálnice jsem se zase lekla, že tu modelku přejel náklaďák… :-D

 
gurumina
12 příspěvků 31.05.12 10:46

Připomíná mi to tu scénu z „Vesničko má středisková“..jak Hrušínského přejel traktor.

 
AnnaV  28.05.12 14:21

Nejdřív jsem tu ironii o „oblíbeném návrháři“ špatně pochopila, říkala jsem si, že by si něco takového nenapsala o člověku co šije ze stejné látky jako před 2 lety. Pak už mi to docvaklo. Ještě by mě zajímalo, kdo jeho „modely“ kupuje a co to stojí a kam to ty lidi nosí. To je mi totiž záhadou.

 
BeMa  07.06.12 09:37

Kupují je slečny z okolí Mohelnice, které nevědí, že za těch 5–10 tisíc Hanák nakoupil ‚satén‘ pro celou kolekci. Nosí se samozřejmě na neméně kvalitní plesy v místních domech kultury. Pravdou je, že jsem viděla i povedené kusy, u kterých bych ale čekala, že je dotyčná slečna koupila např. v ZARA za třetinovou cenu.

 
kayav  28.05.12 14:35
a já už si myslela

A já už si myslela, že Ada opustila ten svůj typický slovník, kvůli kterému mě peklo bavilo. Díky, že to tak není:-)

 
tapa  28.05.12 14:39
Falešné ochlupení

Pamatujete, jak pár sezon zpět vládl molům houte couture trend nalepovacích falešných péřových obočí? Luděk Hanák to u těch červených šatů s chomáčky transponoval do podoby falešných podpažních ochlupení. Nerozumíte módě?!?

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 28.05.12 14:54

Při pohledu na červené šaty s černým chlupatým lemem mi naskočí asociace s černou dírou, ani nevím proč.

 
Dalajlámove škrpály  28.05.12 15:33

Ja mám zase chuť namaľovať do toho opérovaného kolesa (pohľad zozadu na chrbát)terč a vystreliť si pár šípov. Bohvie ako by tieto voľné asociácie zanalyzoval Dr. Freud, ale asi by z toho nič pekné nevyliezlo :-D

 
KaCZFi
128 příspěvků 28.05.12 15:12

Ja vzdycky zasnu, cemu vsemu jsou schopni nekteri cesti navrhari rikat autorska prehlidka. Modely snad nema ani cenu komentovat, to je proste kus nastrihaneho satenu, bez nejakeho propracovaneho strihu, hlavne co nejvic odhalit, vypada to lacine, nevkusne. Jediny naznak neceho s cim by se asi dalo pracovat, pokud by se pan Hanak alespon malicko hloubeji zamyslel, jsou (jak pise Ada) bezove saty s krajkou. Z toho ja bych vychazela, mene odhalit, trochu stridmosti, elegance..ale to je hazeni hrachu na zed… Proste si jednoho dne usmyslel, ze bude navrharem… Ne ze bych se nejak moc snazila, ale nikde jsem se nedocetla, zda ma tento muz nejake umelecke vzdelani ci snad primo vzdelani v oboru, coz bych povazovala pri snaze o uspech na poli mody jako dost zasadni.

 
Karin
2675 příspěvků 28.05.12 15:16
Nemáme jen mizerné návrháře...

Zajímalo by mě, jestli mají takovéhle návrháře-patlaly i ve Francii nebo Itálii, zemích to módě zaslíbené… :)
Jinak já si myslím, že to s českým oděvním designem není zase tak špatné, že tady nemáme jenom Luďky Hanáky nebo Brigity Ročňákové, ale taky třeba Zdeňku Imreczeovou (http://www.fashiondesigners.cz/…a-imreczeova) nebo Mirku Talavaškovou (http://www.fashiondesigners.cz/…-talavaskova), za které se opravdu stydět nemusíme…

 
branco  28.05.12 16:15

paní Talavašková jo..paní Imreczeová ne-e…

 
aapricot
51 příspěvků 28.05.12 19:38

Ani pani Talavaskova a ani pani Imreczeova… staci se podivat na prilozeny link a pokud by se nekomu libi treba u te pani Imreczeove model na obrazku c.13 a nebo 36, tak silne pochybuji o jejich mentalnim zdravi… ale jak se rika: Proti gustu, zadny disputat…

 
Opravdovy P.  28.05.12 22:23

Ze Vy nam chcete rict, ze to je nenositelne. I Vy jedna! To uz jsme tu taky meli!

 
aapricot
51 příspěvků 29.05.12 00:14

I vy jeden, vam osobne nechci rict opravdu nic. Prezentuji ciste svuj nazor s predpokladem, ze je tohle verejna diskuze, takze pokud o muj nazor nestojite, tak ho proste nectete.

 
petaTom
29 příspěvků 29.05.12 11:15
Imreczeová

Přece byste kvůli dvoum modelům nezatratila celou kolekci, nebo tvorbu návrháře. Napadlo Vás někdy, že ne všechny fotografie se mají zalíbit na první pohled? Že je důležité i umět šokovat? V dnešní době, kdy jsme zvyklí na krváky, masové vrahy a dekadenci ze všech stran je to opravdu umění. Většina zbylých modelů je hezkých a nositelných, tak zase nemíchejte jabka s hruškama.

 
aapricot
51 příspěvků 29.05.12 13:39

Ale ja nechci, aby mne modely sokovaly, ja bych chtela, aby se mne modely libily a byly nositelne. Ja opravdu nechapu proc musi nekteri navrhari sokovat nenositelnymi navrhy, k cemu to je dobre a k cemu to provokuje?
A absolutne nechapu vasi poznamku michani jabek a hrusek. Takze znovu, ani jedna z navrharek mne neoslovila, to uz snad i ten Klir na zacatku sve kariery byl napaditejsi.

 
petaTom
29 příspěvků 30.05.12 00:46
K čemu je to dobré..

Tvorbu paní Imreczeové neznám a jenom díky Vaší promluvě o mentálním zdraví jsem se na link podívala. Zjistila jsem, že až na pár uměleckých kousků se mi její tvorba poměrně zamlouvá. A osobně budu raději koukat na něco „uměleckého“ i když se mi to líbit nebude, než na všudypřítomné vyretušované modelky, lítající miminka a řeči o tom co kupují správné matky. Pokud Vám ani toto jako názorný příklad nestačí doporučuji se podívat na to co je vlastně umění, zopáknout základy fungování trhu, a třeba se i dozvědět něco o módním průmyslu, nebo zůstaňte v blahé udivenosti ze světa kolem Vás.
ad jabka a hrušky: Vybrala jste fotky, které rozhodně nepředstavují celou kolekci a v celé galerii vyčnívají. Myslím, že by se cíleně umělecké fotografie neměli zaměňovat s reklamními.

 
aapricot
51 příspěvků 30.05.12 04:54

CTACE: „V dnešní době, kdy jsme zvyklí na krváky, masové vrahy a dekadenci ze všech stran je to opravdu umění. Většina zbylých modelů je hezkých a nositelných, tak zase nemíchejte jabka s hruškama“.:-)))

Az budete mit potrebu se prezentovat svym papouskovanim o dnesni dobe, o krvacich masovych vrazich, dekadenci a o „umeni“, tak se prosim obratte na nekoho jineho, ja na mentorovani od nekoho kdo patla dohromady masove vrahy a modu, kdo si mysli, ze kdyz je nekdo provincni navrhar a svoje nenositelne „skvosty“ prezentuje jako modu a radoby znalkyne mody u toho hekaji blahem, tak ja si na rozdil od vas nemyslim, ze obe vyse jmenovane navrharky jsou dobre. A opravdu nejsem zvedava, aby mne nekdo vnucoval jeho vkus a nebo nazor. Dekuji.

 
petaTom
29 příspěvků 30.05.12 11:08

CITACE:
„A opravdu nejsem zvedava, aby mne nekdo vnucoval jeho vkus a nebo nazor. Dekuji.“
A dospěli jsme do začarovaného kruhu, kdy si můžete i sama odpovědět, cituji:
„Prezentuji ciste svuj nazor s predpokladem, ze je tohle verejna diskuze, takze pokud o muj nazor nestojite, tak ho proste nectete.“

PS: Pokud je pro Vás znalec někdo kdo vyjádří svůj názor na to co se mu líbí, nebo ne, tak nechci vědět v čem jste znalec a odborník vy. Doufám že né ve zdravotnictví. :D

 
LaalaB
649 příspěvků 30.05.12 12:18

Co je tohle zase za diskuzi? Neco trochu konstruktivního, prosím. Když tedy tyhle 2 konkrétní návrhářky ne, tak kdo teda? Konkrétně, s fotkama, prosím.

 
Bugatti
2854 příspěvků 30.05.12 14:42

Já osobně mám ráda/nosím úplety od Navarily: http://www.fler.cz/zbozi?… Každá kolekce má jak klasické, tak extravagantní kousky, vše jde dobře kombinovat, částečně i s předchozími kolekcemi nebo klasickými kousky. Trošku vyšší cenová úroveň, ale jsou z kvalitního pracího materiálu, některé kousky mám už léta a stále dobře drží. Dle mého názoru jsou kolekce od 25+ do… věku paní Vlasty Fialové… která předvádí můj oblíbený kousek.
Jejda… ještě jsem zapomněla firmu e.daniely: http://www.edaniely.cz/…to-2012.html

Příspěvek upraven 30.05.12 v 14:44

 
LaalaB
649 příspěvků 30.05.12 15:11

Tohle jsou v pozitivním významu „známé firmy“, ale díky za odkazy, už dlouho jsem se nedívala. Moje výzva byla myšlena spíše na aapricot, když se jí nic z toho, co navrhovali jiní, nelíbí.

 
Karin
2675 příspěvků 30.05.12 15:23

Ta šestadvacítka, tu bych brala hned :-) Já se vždycky dívám, jak se návrhář umí popasovat s malými černými, mám pro ně slabost.

 
Karin
2675 příspěvků 30.05.12 15:27

Jinak Navarila není zrovna můj styl, ale taky je na tom vidět, že to jsou kvalitně ušité, nápadité a nositelné věci :)
Takže si opravdu myslím, že i my Češi máme návrháře, za které se rozhodně nemusíme stydět :)

 
Opravdovy P.  28.05.12 22:21

Imreczeova ano!

 
modra_kocka
903 příspěvků 28.05.12 22:18

Mirka Talavašková ke skvělá! Viděla jsem její absolventkou kolekci a vážně to mělo nápad. Jak oblečení, tak nápad.

 
Karin
2675 příspěvků 29.05.12 10:13

Já osobně si nemyslím, že všechno je to nositelné (ani si nemyslím, že to všechno nutně musí být nositelné), ale tvorbě těchto návrhářek se nedá upřít zajímavá nápaditost a především to, že ty oděvy jsou skutečně kvalitně zpracované a že ty tvůrkyně umějí pracovat s různými materiály, a ač se nám to nemusí líbit nebo si to nemusíme umět představit na sobě, tak to nejsou žádné bezradné kreace ani takové ty upocené zoufalosti s pokrčenými švy, rozpačitě pospojovanými či pomuchlanými materiály, rádoby sexy otvory a tak dále…

Ty šaty, které jsem sem vložila na obrázku, si na sobě dovedu velmi dobře představit, ty jsou rozhodně nositelné a mohla bych si je vzít i já, a není to žádná urputná originalita, ale prostě jenom dobrý střih, dobře zvolený materiál a poctivá krejčovina. A tím to u mě boduje. A bodoval by u mě kdokoliv jiný, třeba i Hanák s těmi svými kreacemi, kdyby na jeho práci bylo vidět, že ví, co dělá (byť se mi konkrétní nápady nemusejí líbit), že přemýšlí o volbě materiálu, že umí precizně šít a že si ty svoje oděvy představuje oblečené a snaží se o to, aby to ženě slušelo a nebo aby to bylo přinejmenším zajímavé (v pozitivním slova smyslu), a ne aby v tom modelka vypadala, jako když vyleze z drtičky odpadu (kam si předtím v zoufalství vlezla v šatkách z nejlacinějšího polyesteru, ledabyle spíchnutých jedenáctiletou čínskou dělnicí).

 
aapricot
51 příspěvků 29.05.12 13:54

citace.....a ač se nám to nemusí líbit nebo si to nemusíme umět představit na sobě, tak to nejsou žádné bezradné kreace ani takové ty upocené zoufalosti s pokrčenými švy, rozpačitě pospojovanými či pomuchlanými materiály, rádoby sexy otvory a tak dále…...

a co rikate predvadenemu modylku c.37 s jeans sukni, vysivanou folklornimi prvky u kapsicek (jak napadite:-) a halenkou s vystrizenou picurinkou odhalujicimi pulky koz? Vy tomu rikate napadite kreace, ja tomu rikam upocena a lacina kreace. A nebo ten modylek c. 31 opravdu napadite a neobvykle a ta barvicka… Jenom nevim a nechapu k cemu by mne to melo vyprovokovat, sokovat ano,to se priznam, ale ja asi nejem takova odbornice na modu, jak se zde prezentuji nektere prispevatelky. Ja bych si jenom prala videt jejich satnik in natura, mozna bych se divila i usima :-)

 
Karin
2675 příspěvků 30.05.12 09:47

Odhalená prsa se mi nelíbí. Neexistuje návrhář, od něhož by se mi líbilo absolutně všechno. Já hodnotím práci toho kterého designéra spíše obecně. Dívám se, jak pracuje s materiály, jak dobře umí šít… ano, hodnotím i kreativitu a celkovou estetiku, cit pro tvary a barvy atd., ale není to tak, že jakmile najdu v tvorbě dotyčného jednu věc, která se mi nelíbí, že je pro mě dotyčný návrhář ztracený. Navíc to beru tak, že ne každá věc musí být nutně běžně nositelná, někdy (hlavně na přehlídkách) je potřeba vnímat ten model spíš jako umělecké dílo, jako obraz v galerii, který se vám taky nemusí hodit do obýváku… :-) (Teď tedy zrovna nemám na mysli tu halenku s otevřeným hrudníkem, ta se mi zrovna opravdu nelíbí – ačkoliv je určitě pečlivěji ušitá a z kvalitnějšího materiálu nežli Hanákovy kreace.)
Představte si to třeba takhle: ke Zdeňce Imreczeové bych se nebála jít si nechat ušít šaty, k panu Hanákovi bych nešla, ani kdyby šil zdarma.

 
LLLLety  29.05.12 10:42

Ukázky Zdeňky Imreczeové jsou vážně pěkné.Mirka Talavašková mě naopak moc nezaujala, zvláštní fotky. soustředí se spíš na to aby vypadaly dobře a samotné modely ustupují do pozadí.
Tak podle mě je celá kolekce pana Hanáka příšerná.Jediné co si mi líbí, a to musím oponovat Adě, je právě ta krajková dálnice.Tam kombinace barev a struktur funguje.Vidím v tom výbornou ideu, až je mi to v porovnání se zbytkem kolekce podezřelé.

 
Vetrak
4 příspěvky 28.05.12 16:11

Ta „sukénka z rovného kusu látky nasazená nad kolenama“ mi připomněla tento obrázek: 

 
LaalaB
649 příspěvků 28.05.12 17:13

Když to vidím, tak si říkám, že snad navrhnu vlastní kolekci a určitě bude lepší než tohle.

 
Alizon
1219 příspěvků 28.05.12 20:45

Ze ano? Me jako druha myslenka (ta prvni byla = hele konecne nejake krasne saty … a tak ne, to si Ada v tom uvodu s tim „oblibenym“ navrharem dela legraci)napadlo, proc se nudim v kancelari, ze taky zacnu navrhovat a bude to doufejme lepsi;)

 
Chany
611 příspěvků 28.05.12 17:47
Hm,

zajímací kolekce, věru. Koukám, že by se skoro každá fotka nechala dobře glosovat. :-D
První je Batman v modrém,šaty s peříčky zezadu vypadají jako na zádech propálené s ohořelými okraji,modelu se sníženou sukní chybí už jen na zadku oháňka a na hlavě blikací rohy,slečna v modelu s pachy se nejspíš někde solidně porvala ( z toho ty cáratý rukávy), noční košile s dálnicí mi připomíná Nastěnčin hodobóžový ohoz vypranej milionpětkrát v Arielu…
no nefim,asi je fakt to marný…:-( rvačka o to nebude…:-D

 
Nyxx
364 příspěvků 28.05.12 18:36

:-D :-D :-D Oháňka a blikací rohy mě pobavily. To jste trefila. Škoda že můžu dát jen jedno zelené ramínko.

 
seznam.mih  28.05.12 18:12

Tak třeba ty saténový nabíraný zelený šaty nejsou špatný. Připomělo mi to první ročník střední školy, kdy nám zbylo několik metru zeleného saténu a měli ve třídě nahou pannu, tak ji holky dycky každý týden převlíkaly do novýho modelu a v podstatě to bylo z furt jednoho a toho samýho materiálu … ale furt to vypadalo dobře :))

 
Cimrwoman
29 příspěvků 28.05.12 18:58

Takže: pryč peří, mini až po rozkrok, bižu plus divná ramínka a ještě divnější spojování nespojitelného (roubování saténu na pouzdro minišatů, krajky na podivný krčící se materiál – ano, noční košile, přesně, trošku zapraná teda). Zbyde potištěný satén, tak ten se mi líbí. Domů bych to nechtěla, ale přehlídka jen o potištěném saténu bez výše uvedených serepetiček by se mi líbila. Barvy jsou to překrásné.

 
Hata 79  28.05.12 19:57

Ne všechny ty šaty jsou plně tragické, ta tojka vedle sebe např…jinak je to spíš neumětelská nuda a k tomu sorry, ale bullshit kecy.I když chudák Hanák pro naše Jitky Asterový akorát…

 
Frenchie  28.05.12 21:09

Noční košile s krajkovou dálnicí :D

 
Mopsopes
39 příspěvků 28.05.12 21:48

Áno… Nesmrtelný satén, peříčka, seksi střihy. Všechno bylo řečeno, kdo chce nosit značku, u českých návrhářů ji nejspíš hledat nebude…

 
Karin
2675 příspěvků 29.05.12 10:35

Značku? Jde spíš o kvalitu, ne? Když budu chtít nosit značku, tak si koupím u ťamana tričko s obřím glittrovým nápisem DIOR :-))

 
modra_kocka
903 příspěvků 28.05.12 22:15

Nerada bych panu Hanákovi křivdila, ale myslím, že krajkové modely nemá ze své hlavy. „Panel“ krajky vepředu uprostřed šatů už mají i v Oasisu (e-shop), takže tipuju, že někdo s něčím takovým přišel nejpozději loni v letní kolekci. Černou krajku na béžovém podkladu zase hodně vuyžila Collette Dinigan, je to málem její poznávací znak. Jestli i někdo před ní, netuším, zas tak moc přehlídky nesleduji.
Ach jo. To tady nemáme žádného návrháře s vlastními nápady? :(

 
motorová pila
108 příspěvků 28.05.12 22:40

@modra_kocka ten první model z jeho hlavy asi bude… neumím si představit, kde by k tomu jinak pan návrhář přišel :D

 
notrends
499 příspěvků 29.05.12 11:06
návrhář

a to má být opravdový vyučený návrhář? nebo jen jako návrhář z Fléru

 
modra_kocka
903 příspěvků 29.05.12 00:35

@motorová pila: tak u těch s chlupy o tom ani v nejmenším nepochybuji :D Zvlášť u toho, co zepředu vypadá jako mimořádně chlupaté podpaždí :-o

 
Karolina Krátká  29.05.12 09:53

Když se použijou některé prvky a nápady a aplikujou se na onačejší materiál, půjde to.

Jdu vykrádat.

 
notrends
499 příspěvků 29.05.12 11:03
čekala jsem pochvalu

a při prohlížení fotek jsem si říkala, že jsem asi divná, že mi to přijde nic moc, a něco dokonce hnusný. Až pak jsem pochopila že Ada zase pekelničí. Napřed jsem si myslela že je to můj oblíbenec Martin Havel ale spletla jsem se ve jméně. Havlovy stránky doporučuju.

 
prusovka
117 příspěvků 29.05.12 11:11

To jsou vesměs modely použitelné pouze v říší Fantasie, konkrétně na plese úpírůůůůů, ne?

 
Karin
2675 příspěvků 30.05.12 09:49

Jo, když tam bude tma.

 
Zu-zana  29.05.12 12:58

:d :D :D

 
rionka
18 příspěvků 29.05.12 13:50

a stejně, chci zas nějaký člán ve stylu „zelená v obchodech“. ten byl úžasný. ještě to chce proprat modrou a fialovou.

 
Nyxx
364 příspěvků 29.05.12 18:43

Přidávám se. Navíc se přimlouvám za článek o minimalismu. Ale chápu, že vzdělávací články dají hodně práce.

 
Umi  29.05.12 19:04

Vrtá mi hlavou ten čtvrtý model (ten s tou modelkou, co jí prosvítá na zádech xylofon). Zepředu to vypadá jako že to má stojáček, ale zezedu žádný límec nevidno. Jak je to řešené kolem toho krku?

 
LaalaB
649 příspěvků 29.05.12 19:57

Tam má jenom pruh té krajky a pak stín pod bradou.¨

 
Ava
542 příspěvků 30.05.12 14:51

@MartinaMarie S těmi asymetrickými jsem si říkala přesně to stejný!

 
makawi  30.05.12 21:52

V rámci objektivity jsem si našla web Luďka Hanáka, tam i jeho poslední přehlídku s touto kolekcí. Ne všechny modely jsou takové hrozné, něco je nápadité, zajímavé, neokoukané. ALE! návrhář, který není schopen ušít sukni, kterou by si modelky nestahovaly BĚHEM chůze po molu dolů aspoň dvakrát, třikrát, není profík, ale pitomec. Oblíkla bych ho do něčeho takového a vyslala do ulic. Za trest.
Jiná sukně se hrne, možná ji jen modelka moooc rychle oblékla a nikdo ji neskoukl, ale možná že nesedí.
A příště ať vysvětlí děvčatům, jak v čem chodit – zvlášť krátké krajkové šaty to fakt odskákaly – nebo byly odskákané :-)?
Dost provinční, o tom žádná.

 
LaalaB
649 příspěvků 31.05.12 14:50

Tak jsem to zkoukla taky celé a je fakt, že Ada vybrala jenom to největší peklo. Pár modýlků by se možná i dalo. Ale s tím popotahováním sukní to je teda fakt trapas. Kdo to má teda nosit, jestli ani modelky ne? A ta modelka v krajkových minišatechy byla podle mě ze všech nejstatečnější. Přestože bylo vidět, jak se šaty hrnou nahoru, tak je ani jednou nepopotáhla, ale teda za cenu toho, že to odskákala.
Ale co je pro mě největší záhadou – kdo tohle financuje? Jak výrobu modelů, tak tu monstršou v Mohelnici. To si na sebe přece nemůže vydělat, jestli se modely prodávají v jednom butiku v Mohelnici. Nemám nic proti Mohelnici, ale sama jsem z malého města a tak vím, že světové akce se v nich nepořádají a když se o to někdo občas pokusí, je to většinou dost krach. No asi si mohelnická honorace koupí 2× ročně předražený lístek na svetovou šou a nebo že by to celé zatáhnul ten Siemens?

 
Krysiii
1 příspěvek 07.02.13 11:36

Tento článek mě opravdu pobavil :D Pocházím z Mohelnice a v butiku pana Hanáka jsem byla za celý svůj život jen jednou… Každopádně byste se divili, jaké jsou ty jeho přehlídky v Mohelnici sláva. Opravdu :D

 
top topic
849 příspěvků 31.05.12 06:13

Vidím, že tentokrát máme v textu i upozornění na „zlý jazyk“ pro méně chápavého čtenáře:-D
A výraz „mise za ženy krásnější a atraktivnější“ mě velmi pobavil.

 
Ghe  31.05.12 07:24

Mně se taky ta krajková dálnice líbí. Jednak v ní vypadá člověk vyšší a štíhlejší, druhak je to nositelné i na 40 + narozdíl od dalších krjakových šatů (jednou moc krátké, podruhé odhalená ruka – ochablé paže).

 
Ava
542 příspěvků 31.05.12 14:59
Sedláčková

A co říkáte na Sedláčkovou: http://www.blesk.cz/…y-sedlackove ? Líbí, nelíbí?

 
ZetKa
269 příspěvků 31.05.12 17:26

Až na pár kousků se mi ty šaty moc líbí! Barvy i většinou střihy

 
petaTom
29 příspěvků 05.06.12 06:59

Materiály vypadají poměrně lacině, spousta šatům také viditelně chybí tužší podšívka, nemluvě o rozparcích až do aleluja (možná proto také podšívka zmizela), některé jsou opravdu úlety. Černé šaty jsou povětšinou hezké (možná kvůli tomu,že u nich nejsou vidět tolik nedokonalosti materiálu). Zbytek teda velká bída, myslím si, že v půjčovnách mají mnohem hezčí šaty (a nemyslím šlehačky), například hned ty první růžové – pomačkané plisování, zakroucený okraj + žádná invence. Takovéto lépe-vypadající šaty můžete pořídit v každém větším salonu za, troufnu si odhadnout, více než poloviční cenu. Oproti Hanákovi poloviční peklo.

 
Karate  01.06.12 10:29

Lol, Ado.

Vtípek s formátovaným zlým jazykem…

Pěkné. Ale něco mi říká (a diskuse to opět potvrzuje), že došlo k obměne původní populace místních komentujících. Tak by mne zajímalo, jestli tahle občasná perla není tak trochu hrachem na zeď.

Vlastně je hezké vidět, že se čas od času ještě podobný záchvěv dřívějšího Pekla objeví, ale… Něco se stalo. Totiž změnilo. Článek mně neba a rychlovky jsou v podstatě takový skrytý reklamní banner, kterému ostatní módní bloggerky eufemisticky říkají ‚spolupráce‘ (protože jim, pozdě narozeným, nebrání jemně pejorativní nádech toho termínu). Důvodů, proč bylo Peklo jiné, valem ubývá až k nule. Mrzí mne to velmi. Myslím, že můj příspěvek, i když není o moodelkách a anorexii, bude stejně v souladu s místními novými trendy vymýcen.

 
Ada Pekelná
765 příspěvků 01.06.12 15:02

Proč to sem píšeš? Je nutné mít pod každým článkem „objevný“ flame na téma změn na Pekle?

 
Karate  04.06.12 08:21

Nevim Ado, po dlouhe dobe, jsem se semprisla podivat. Neprispivam pod kazdy, ale vubec pod zadny clanek, protoze jsem nemela prilezitost. Navstivila jsem muj driv velmi oblibeny blog a jsem zklamana, takze, jsem to sem jednou a naposledy napsala. Mrzi mne, jestli se to deje casto, nebo pod kazdym clankem. Kdyz jsem tu byla naposledy, mozna dele nez pred pul rokem, psala jsem jeste pochvalne komentare – ale to ses neptala „proc to sem pises“. Zajimavy postoj ke kritice a troch uprezirave k vlastnim ctenarum, pri vsemu obdivu ke tvym schopnostem.

 
Lanevra
371 příspěvků 01.06.12 15:46

Šaty ze kterých vyčuhuje bok prsa nechápu. Myslím že to vzniklo z potřeby ukázat své nové silikony a třásničky na bradavky jsou přeci jen až moc vyzývavé.
Možná mám divný vkus, ale líbí se mi šaty inspirované kimonem, takže ty červené na tuším pátém obrázku by se mi i líbili, jen je mi podezřelé, že je zapomněli vepředu sešít.
Spíš než krajkové šaty podšité údajně tělovou podšívkou beru když má pod tím jen spodní prádlo. Nevím, vždycky mi ta tělová podšívka přišla hodně nepřirozené, zejména u hereček které mají vyloženě alabastrovou pleť.

 
Bethka
16 příspěvků 01.06.12 17:20

Něco tak nevkusného .....ráda bych řekla, vidím zřídka, ale bohužel je to velmi častý jev :D
A bohužel se to očividně hodně lidem líbí, když se na tom pan návrhář Hanák stále dobře živí.

 
Shagua  01.06.12 21:54

Chvílema si připadam jako bych prohlížela Fler

 
jedovatá ropucha  02.06.12 06:11
jejda ...

… tak to není Flééér? Na první pohled to tak vypadalo :)

 
zsizsi
1 příspěvek 08.06.12 15:57
Hmm....

Problém tohoto človíčka a ostatně i dalších místních velikánů módy je, že nechápou potřebu umět stříhat. Všechny ty hadry jsou na jedno brdo, pouze tady se něco přilepí, tam něco ustřihne nebo nařasí. Ale střih to má pořád jeden, základní , pokud alespoň to a nejde o nějakou elastickou zrůdnost.
tak proto ta rozevlátost. On jí jenom zakrývá svou neschopnost a nedostatek vzdělání.

 
veroantari  21.06.12 21:41

Mně se nezdají špatné látky (určitě by se z nich dalo vytvořit něco nádherného), ale mám takový pocit, jako by návrhář s nimi neuměl zacházet. Modely jsou moc „tradiční“ na můj vkus. Nevidím žádnou originalitu.

 
La_Crime
601 příspěvků 01.07.12 09:28

Já nevím. Ono ne že by to podle mě bylo úplně celé špatné, spíš by to chtělo v detailech předělat (oškubat peří, urvat ty úděsné camcourové rukávy apod.). A osobně mi přijde, že ta trojice krajkových šatů a trojice růžové, modrozelené a červené jsou velmi dobré, byť po přečtení diskuze tuším, že tady všichni zpochybní můj vkus :D

Poslední rychlovka

V sobotu 24.10. od 13:0019:00 se na Radlické v Praze koná Friendly... Celý článek

Nová módní kolekce společenských šatů 2014/2015 je tady!

Sezóna plesů, večírků a společenských akcí je před námi. Proto není od věci prohlédnout si aktuální módní kolekci pro rok 2014/2015. Celý článek

Sezóna večírků i plesů se nezadržitelně blíží. Buďte připraveny

Každý rok je tomu stejně. S podzimem přichází nejen hektické pracovní období, ale také období, kdy začínají večerům vévodit plesy, párty či jiné společenské události. Celý článek

Poslední článek:
Oscar de la Renta

Před několika dny, v pondělí 20. října, zemřel slavný návrhář Oscar de la Renta. Pro módní svět je to nenahraditelná ztráta. Oscar de la Renta ovlivňoval tvář módy po mnoho desetiletí a stal se legendou už za svého života. Celý článek

TOPlist