Madla lásky

31.08.12 | autor Ada

Čemu se říká "madla lásky" neboli "love handles" určitě víte. (Nezletilcům, kteří žili v blažené nevědomosti, se pro jistotu omlouvám, i když pochybuji, že Peklo čtou pětileté děti.)

Téhle slečně se je podařilo zřejmě pomocí spodního prádla a vrchního oblečení tak vypreparovat, že by se jich mohla chytnout celá fotbalová jedenáctka.

fotila Simča

Tahle nešťastnice taky zvolila kalhoty z dob, kdy měla o číslo míň. Nebo si prostě neumí koupit oblečení, které by jí sedělo, jako dalších 50 % českých žen. Že se do něčeho tak tak narvu neznamená, že je to moje velikost, herdek!

fotil Martin

Tohle je ze zahraničí, konkrétně ze Ženevy. Je to všude. Zatracený silonový ponožky.

fotila Sandra

Hlavně sladit boty s kabelkou, žeáno.

fotila Cristal

Já nevím, to to ta ženská nevidí?! Proč si bere volnočasové světlé džíny a odpovídající tričko (na výlet do ZOO tak akorát) a k tomu narve nohy do prostříhaných kurvích kozaček? Proč má vůbec takové kozačky doma, kam se to dá nosit? Nebo jí je obul násilím její pán, který ji teď nenápadně fotí z křoví?

Radši si spravíme chuť, ne?

Čtenářka Kateřina mi poslala fotku s dcerkou. Baví ji prý takhle ladit oblečení. Zařazením fotky nechci dát najevo, že by se maminky měly povinně oblékat podobně jako děti, ale tu hravost musím rozhodně pochválit; a chválím i výběr oblečení. Pruhované námořnické tričko je evergreen, který sluší každému - na fotce by klidně mohla být i babička v modrých pruzích a vypadala by taky šik. Oblečení je naprosto jednoduché, pohodlné, doplňky nepřeplácané. Jen bílé kalhoty nejsou úplně praktické, ale co už: každé dítě není pejsek, který se vyválí v nejbližší kaluži, a i kdyby, máme přece automatické pračky.

Stačí tak málo!

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
LadyPapajka  31.08.12 18:45

Ano. Škoda, že Katka se sama nejdřív postnula v diskuzi, pak v Inspiraci a pak ještě na Ady email, takže tu fotku vidim už potřetí.

 
smrtonoška  31.08.12 19:53

Co když ji náááhodou ještě někdo neviděl, no… I kdyby to byla sebehezčí fotka, tak ji její autorka totálně pohřbila svými vyjádřeními v diskusi.

 
razorblade  31.08.12 21:16

Katka se nevzdavaaaaaa:D

 
viera666
814 příspěvků 31.08.12 22:28

Ved to. Povymetala vsetky odrazky v menu, teraz mam strach otvorit cast „Moj profil“, ci aj tam na mna nevykukne.

 
Jen tak
55 příspěvků 01.09.12 12:44

.

Příspěvek upraven 02.09.12 v 16:26

 
aailyyn
687 příspěvků 02.09.12 12:43

Já to nikde ještě neviděla, přísahám! :-) No a slečna či paní teda ode mě respekt za bílý kalhoty, pokud se nešlao kamžitě po vyfocení převléct do tepláků. Nemusím mít malé dítě, stačí mi se v takových kalhotách trochu zpotit a vypadám děsně. :-)

 
atrix
467 příspěvků 31.08.12 23:47

Ženeva mě fakt potěšila – tj. že se tyhle hrůzy nedají vidět jen u nás, ale i za hranicemi…
K obrázku matky a dítěte: asi bych se vykašlala na to, abych byla s dítětem sladěná do detailu (ta asikravata na krku holčičky mě trošku vyděsila, na tom by se mohla i oběsit, kdyby někde zachytila a zůstala na tom viset), ale spíš bych se věnovala tomu, že se malé začínají vyrábět nohy do X a že s tím pak jako velká bude mít problémy i jiného druhu (např. bolavá záda). Takže místo slaďování oblečení bych jí sehnala speciální vložky do bot, aby se jí spravilo postavení kotníků a následně kolen. (viz http://www.denik.cz/…0110321.html )

 
Saxofon
493 příspěvků 03.09.12 21:30

Nemyslím si, že zakřivení nožiček je v tomto případě patologické – novorozeňata mají přirozeně nohy do O, roční batolata (fotografovaná holčička je cca roční, ne?) do X a rovnat se jim začínají v době kolem 3 let, podpořit to podle vyjádření známé ortopedky jde častým ježděním na kole, tříkolce a podobně.

 
atrix
467 příspěvků 05.09.12 02:26

Nebo tím, že dítěti koupíme do bot speciální vložky, které postavení nohou upraví. Rozhodně ne každé dítě nohy do X má už v tomhle věku, není to žádné pravidlo. Každopádně se vyplatí u dětí, které začínají chodit, investovat do kvalitní obuvi, ve které si postavení kotníků nedeformují, to je první předpoklad, aby nožičky vyrostly rovně. Ostatně, můžete si o tom něco přečíst právě na stránkách pana Hanáka, který má na biomechanické vložky do bot patent.
 http://www.botyhanak.cz/

 
Kajuli
79 příspěvků 05.09.12 12:44

Někdy se budu muset podívat, jak stojí dcera, má rok a nohy do X jsem na ní ještě nepozorovala. Každopádně paní s dcerkou jsou sice sladěné, ale jsem zvědavá, jak dlouho malá parádnice vydržela čistá, s čepičkou na hlavě a se šňůrou kolem krku (má drahá by to ze sebe servala ještě dříve, než by fotka stihla vzniknout). Pokud více než deset minut, upřímně závidím:)
Co se týče zbytku článku, v některých případech to vypadá spíše na dva zadky nad sebou

 
KKKlary
11 příspěvků 05.09.12 13:08

Moje sestra asi ve věku té holčičky na fotce, měla nohy do O a vše se srovnalo a bylo v pořádku :)Děti se přeci jen hodně mění.

 
Robena
732 příspěvků 01.09.12 01:12

Ctenarka s ditetem mi nejak pripomina casopis Prakticka zena.Rok 1978.

Příspěvek upraven 01.09.12 v 01:15

 
tetma
58 příspěvků 02.09.12 10:31

Už mám trošku pocit, že se spíš náhodou oblíkla se svou dcerkou stejně a hned vyfotila a dala sem, ale ve skutečnosti je to zřejmě jinak

 
real.lit
13 příspěvků 03.09.12 21:49

Pořád ale existuje ta horší varianta – třikrát vidět ten samý pekelný outfit ;)

 
teetee
439 příspěvků 31.08.12 18:47

Tentokrát mne hodně potěšily ty „sandálo-kozačky“. Když jsem je viděla v obchodě, řikala jsem si „Kdo si to koupí a kam to nosí??“. Takže už to vim, děkuji.

 
Oveeec
673 příspěvků 31.08.12 22:26

Já si nemůžu pomoct, mně se ty kozačky líbí. Jenže ne v týhle kombinaci. Ale umím si představit, jak na ně, aby nebyly kurví.

 
llolla
1734 příspěvků 31.08.12 22:30

To by me vazne moc zajimalo, jak byste je kombinovala (nebo je to ironie? Ono to nejde poznat z psaneho textu). Ja bych je kombinovala s kanystrem benzinu a sirkami…

 
Merseger
38 příspěvků 01.09.12 12:46

Třeba takhle

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 18:51

Ne, ne, ne a zase ne. Pardon, ale u tohohle moje srdce place…

 
Merseger
38 příspěvků 01.09.12 22:02

Ok :D

 
TheZdenyk
58 příspěvků 02.09.12 11:30

To jsou úplně jiné boty.

 
Oveeec
673 příspěvků 02.09.12 23:47

To není ironie. Teda potřebovala bych je pořádně vidět zepředu a taky podpatek. Nemám pochopitelně vymyšlenej žádnej outfit, ale představovala bych si k nim žlutý punčocháky a černý doplňky s cvočkama, ne moc. Ale musely by mít plnou špičku, což je asi nesplnitelný.

 
Evee
13 příspěvků 01.09.12 21:31

Kamarátka ich má, ale nosí ich zásadne iba do práce- je profi tanečnica v klube :) a tam sa vyžaduje ehm, odvážnejšie oblečenie.

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 21:34

Pak ano. Teda asi, kluby neznam, ale ty boty mi prijdou jako neco, co je do klubu primarne urceno (neco jako boty na behani nebo sportovni kalhoty) a tutiz by se to do mesta, kamkoliv mezi lidi nosit nemelo.

 
Agrigento
10 příspěvků 01.09.12 15:05

V Plzni jsem během jedné procházky potkala troje a v různých barvách. Každý produkt si hált najde kupce.

 
teetee
439 příspěvků 01.09.12 15:15

Oni to dělají i ve více barvách?! Prokrista.

 
němka
1 příspěvek 04.09.12 22:49

Do ZOO??A jejda, zttatila jsem se. špatně založený příspěvek. N

Příspěvek upraven 04.09.12 v 23:04

 
Martini90
139 příspěvků 31.08.12 18:48

Po shlédnutí prvních dvou fotek mě přešla chuť k na večeři, abych pravdu řekla… To doma nemají zrcadlo?!
Je pravda, že se také občas narvu do něčeho, co už není úplně má velikost (fakt nejsem schopná si z mé výplaty jen tak lusknutím prstu koupit celý nový šatník po přibrání), ale rozhodně ne v tomhle stylu. Teda doufám.
K těm kurvím kozačkám – není to tak dávno, co jsem jednu paní/slečnu zahlédla v Praze na Smíchově a též měla tuhle „krásu“ na sobě. Ovšem ta to měla ještě ve stylu „masové rolky“, jak v tom byla vecpaná. To byl teprve pohled.
A čtenářce Kateřině s dcerkou to moc sluší:)

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 18:51

Mne je jich lito- to je nema nikdo natolik rad, aby jim rekl, ze vypadaji blbe?

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 19:12

Spousta lidí toho není schopno. A dost lidí tvrdí, jak si hrozně váží upřímnosti, ale jakmile se s ní setkají tváří v tvář, tak jsou pak naštvaní, jak jsou ostatní hrozně zlí a co si o sobě myslí.
Navíc pokud se dané dívky a ženy obklopují kamarádkami se stejným stylem, tak kdo by jim to řekl?

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 19:15

Nojo, „stylem“. Mate pravdu, ja si tohle nejak neumim predstavit, moje matka by me takhle nepustila ani s kosem. Ono je v zasade zarazejici uz to, ze takove obleceni vubec vlastni…

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 19:39

Ani já si to nedovedu představit. V dětství mě maminka cepovala, že puntíkaté kalhotky se pod světlé kalhoty nehodí, prádlo nemá být vidět, tohle a tohle vypadá příšerně, do restaurace, do divadla a na jakoukoliv kulturu pouze ve slavnostním, na nižším gymplu mě odmítla pustit na ples v krátkých koktejlkách, že na ples jen v dlouhých šatech.
Tenkrát mě to hrozně štvalo, dneska jsem ji za to vděčná.

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 19:42

Bohuzel, tohle se asi dedi… Sice se muze stat, ze dite vypadne z bludneho kruhu nevkusu a zacne se oblekat slusne, ale naopak jsem to nikdy nevidela- ze by dite, jehoz rodice se oblekaji poradne nosilo to, co vidime vyse…

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 19:53

Přiznám se, že nemohu posoudit. Sice znám pár lidí, kteří mají vkus, co tu vídáme na fotkách, ovšem nemám tušení, jak se obléká zbytek rodiny. Většina z nich jsou spolužáci a spolužačky, kteří bydlí daleko.

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 19:57

Tak o lidech na zdejsich fotkach nevim nic, ale kolikrat vidim celou rodinku – od rocniho spunta az po osmdesatileteho dedecka vsichni totez obleceni… A nestava se to nijak zridka.

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 20:05

Jo takhle, já myslela vyloženě lidi v mém okolí, se kterými se znám, ne ty, co jen vídám na ulici, v zoo nebo někde:)
To potom máte pravdu. Na druhou stranu vím o pár rodinách, kde prostě peníze nejsou a rodiče jsou rádi, že mohou potomkům dopřát aspoň nové boty bez děr, takže nakupují v nejlevnějších obchodech typu Lidovka. Sama jsem v podobné rodině žila skoro rok (5 lidí, měsíční příjem 6000,–). Takže pokud jsou oblečeni čistě a vkusně (tj. dámám nevykukuje prádlo, nenosí podivné topy, ze kterých visí všude tkaničky, flitry jsou zapovězeny..) a znají svou velikost (:-)), nemám s tím problém. Pokud nepřijdou do divadla v keckách a šusťácích, abych tak řekla.

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 20:12

Tak vetsina rodin co znam osobne -a zadna z nich nema financni potize- se obleka prave tak pekelne-couha kdekoliv cokoliv, kabelky lujs vitón, tricko radsi o cislo mensi, flitru jak na cirkusovem stanu atd. atp.- a prave to je to, co dcerunky dedi po matinkach. Naopak nasi znami, kteri moc penez nemaji chodi oblekani velmi vkusne (i kdyz je fakt, ze jejich maminka sije a plete-hodne)

 
Winniie
32 příspěvků 02.09.12 11:55

@llolla souhlasím. Taky si myslím že se to prostě dědí. Děti to prostě vidí u rodičů a připadá jim to „normální“, podle mě si vůbec neuvědomují že je něco špatně. A rozhodně to není otázka peněz, ty podle mě nejsou omluva/výmluva. I za pár korun se dá sehnat nějaké hezké normální oblečení, které člověku sedí a sluší mu.

 
atrix
467 příspěvků 05.09.12 02:29

Přesně!!! Volnočasové teplákové kalhoty a crocsy od Vietnamce. Nejlíp celá rodina komplet. To bývá opravdu tristní pohled. :D

Příspěvek upraven 05.09.12 v 02:31

 
atrix
467 příspěvků 05.09.12 02:56

Na www.peopleofwalmart.com jsem našla fotku, na které slečna předvádí „madla lásky“ dotažená do naprosté dokonalosti: :D :D :D

 
Kathee
79 příspěvků 06.09.12 22:17

Nevím, jestli se mám smát, nebo brečet. Radši se zasměju :D

 
kocurM
491 příspěvků 16.09.12 10:14
To už je

Doublebum:-)))

 
Ant.
234 příspěvků 31.08.12 19:01

Stará známá písnička. Člověk by řekl, že už jí bylo dost a je už ohraná. Ale stále potkáváme ramínka podprsenek, nacpané zadnice v čemkoli „seksí“ a nenositelné módní výstřelky. Achjo, kde je ta osvěta?

 
Chany
562 příspěvků 31.08.12 20:10

Osvěty je habaděj, ale když sémě nepadne na úrodnou půdu, je to holt plat prtný… :-(

 
Ant.
234 příspěvků 31.08.12 20:15

Bohužel nepadne. Ale pořád to jsou ty samé nešvary.

 
Winniie
32 příspěvků 02.09.12 12:04

Ale oni si podle mě neuvědomují že je něco špatně a tím pádem ani nemají potřebu hledat osvětu. Kolikrát dokonce takoví lidé takto oblečení mají tolik sebevědomí, že i já jim závidím…

Příspěvek upraven 02.09.12 v 12:05

 
FoxInTheBox
278 příspěvků 31.08.12 19:04

@Ant. …třeba na tomhle webu?

 
Ant.
234 příspěvků 31.08.12 19:53

Omlouvám se, myslela jsem to jinak. Čekala bych, že se ty nešvary zmírní, když se tu omílají pořád dokola.:-(

 
Martini90
139 příspěvků 31.08.12 19:59

Hádám, že slečny, které tu vídáme na fotkách z ulice, tento web nečtou, příp. vůbec neznají.
Kdybych sama nenarazila na rozhovor s Adou v nějakém internetovém bulváru, tak bych o tomhle webu neměla ani tušení.

 
llolla
1734 příspěvků 31.08.12 19:14

Pritom kdyby ta pani nechala ty hrozne kozacky (uz jen to slovo, schvalne, zopakujte si ho nekolikrat po sobe) doma, mohl by z toho byt povedeny model -tricko celkem hezke, kalhoty padnou, kabelka taky pekna- nebo je z fotky videt jen minimum cingrlatek a pak bum. Skoda

 
Lanevra
371 příspěvků 31.08.12 19:24

Já si tak říkám, že těm slečnám není zima. Já si oblíct něco, z čeho mi kouká kus zadku a ledviny, tak si to pořád popotahuji, studí mě záda a kdo ví, jestli bych neskončila na urologii.
Námořnické nemám ráda, ale sladěné je to hezky, to ano.

 
Nyxx
361 příspěvků 31.08.12 19:42

Mám jednu otázku: Tolik žen říká, že oblečení musí být hlavně praktické a pohodlné. Je snad oblečení o několik čísel menší někomu pohodlné??? A praktické? Když si ani nestrčí ruku do kapsy (paní na druhém obrázku)?

 
alex_foster  31.08.12 19:43

A to by mě zajímalo. Ado, posílají ti obyčejně lidi svoje fotky k pochlubení?

 
smrtonoška  31.08.12 19:46

Ach neeeeee! Krůtí rolka strikes again!

To není fér, já mám malý monitor a tak si říkám – horní půlka v pohodě, to nebude tak hrozné, maximálně nějaké kecky – a pak to přišlo :D

 
Chany
562 příspěvků 31.08.12 20:03

To bude gladiátor v dámském provedení, i figura s festovními lýtky tomu odpovídá. :-D

 
LadyPapajka  31.08.12 19:58

@smrtonoška Ale tak jako sluší jim to, ne že ne, ale připoměla mi to tohle http://www.youtube.com/watch?…

 
Acrobaleno
762 příspěvků 31.08.12 19:59

Nuž, čo na to povedať? Podľa mňa to už ani tak nie je o „vzdelanosti“ v obliekaní ako o súdnosti dotyčnej a hlavne o sebavedomí.

 
Chany
562 příspěvků 31.08.12 20:05

Tak to sebevědomí jim určitě nechybí a nebo to mají prostě na háku. :-(

 
Chany
562 příspěvků 31.08.12 20:07
Hm,

Jitrnice v modrém. I když tvarem spíš kroupové jelito…

 
Bugatti
2748 příspěvků 31.08.12 20:09

@Acrobaleno No… na to chodit po ulici s půlkou zadku koukající z kalhot… na to tedy je zapotřebí dost sebevědomí… Kdo ho nemá, oblékne se spíš jako šedá myš… nebo spíš černotričkový ošuntělemodrod­žínař…

 
IvettFoxy  31.08.12 20:14

Me se teda kombinace maminky Kateriny a jeji dcery nelibi. Urutna snaha vsehcno dokonale sladit, kdyby holka mela cervene jen botky, a Katka si klidne nechala to co ma, tak by to vyadalo o dost lip

 
Mina_Ance
29 příspěvků 31.08.12 20:18

Ja se tedy priznam, ze mi v tom také schází nenucenost

 
llolla
1734 příspěvků 31.08.12 21:12

Me se to i docela libi, ale nevim, jestli bych vystavovala sve dite (kdybych nejake mela) na jakemkoli verejne pristupnem internetovem portalu… Mozna jsem jen prehnane paranoidni

 
Barnaby
45 příspěvků 01.09.12 10:31

Myslím, že nejste paranoidní. I když v tomto případě je aspoň dítě oblečené. Ne jako na jiném webu (jehožjménones­mímevyslovit)…

 
RadkaZZ
1 příspěvek 03.09.12 16:26

Nechápu jak lidé mohou dát fotku svého potomka na sociální sítě bez oblečení i plenky…

 
Substantia nigra
111 příspěvků 31.08.12 20:30

No, madla lásky jsou šílená. Co se oblékání dětí týče, razím (vzhledem k počtu dětí – 3 a počtu praček otočených za týden – tenhle to bylo už 7 praček á 7kg, ale převlékaly se postele…) praktičtější styl, to už bych se uprala k smrti úplně. Ano, automatická pračka vs. kupa dětí je velký pomocník, ale servis oblečení není jen o samotném vyprání. Plus nemíním své děti neustále napomínat, aby neběhaly, nehrály si ap…jen aby se náhodou neumázly na světlých kalhotech. Nebo je (jako má značně vystajlovaná sousedka) internovat v kočárku do 4 let, aby oblečení nezničily. Fotka je to hezká, ale pro mě jen na vyfocení. Naše smečka chce venku řádit, dovádět a užívat si a já u toho nechci duševně trpět:-)). Tolik ke komentáři autorky o autom. pračce a světlém oblečení.

 
Substantia nigra
111 příspěvků 31.08.12 20:33

Nějak mi vypadly slova z věty „fotka je to hezká, ale pro mě je tohle oblečení jen na vyfocení…“ Pardon.

 
if5
73 příspěvků 01.09.12 11:31

Třeba je dítko čistotné. Z mých dvou dětí holčička byla a je čunče, zato chlapeček si od malinka dává na své věci pozor, sám od sebe, prostě ho to asi baví, nebo je šetrný po otci, nebo co…

 
Substantia nigra
111 příspěvků 01.09.12 19:18

Záleží i hodně na tom, jakou má dítě náplň dne. Zatím jsem na mateřské s nejmladší dcerou, tak zvlášť teď přes léto chodíme ven i na celé dny, v jakémkoliv počasí. Les, kolo…chci aby se hodně hýbaly na vzduchu, děsí mě ty dnešní televizní zombíci. Takže upřednostňuji oblečení pro děti praktičtější:-).

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 19:20

Moc hezky termin televizni zombici…

 
ajtakrajta
2 příspěvky 31.08.12 20:57
Madla/Držáčky

Zmíněná „madla lásky“ nazýváme mezi přáteli „držáčky lásky“. DRŽÁČKY LÁSKY – nějak mi to zní líp, tak nějak obskurněji, když se to vysloví se správným přízvukem. Mám pocit, že se to k těm faldům hodí víc.

 
Ant.
234 příspěvků 31.08.12 21:00

Pekelné to bude pořád, ať to nazveme jakkoli:-)

 
Karin
2435 příspěvků 03.09.12 21:26

Madla nebo držáky, to je fuk, ale jak to souvisí s láskou?

 
sirena007
530 příspěvků 04.09.12 08:54

Při objímání si totiž dotyčného za madla přidržíš!

 
Karin
2435 příspěvků 04.09.12 11:43

To je určitě nesmírně příjemné, když vás někdo chytí za špeky… :D

 
katango
1314 příspěvků 04.09.12 19:15

Furt lepší než za kosti – pro oba zúčastněné.

 
blacken
1627 příspěvků 31.08.12 21:27

@ajtakrajta Držáčky? Držáčky? To jsou pořádný držáky:-D (To je asi tak jak když má někdo dogu a říká jí Rozárka.:-D)

Jinak není nad to svojí fotku, o kterou nikdo nestál už předtím, vnutit za každou cenu. :-D

 
atrix
467 příspěvků 05.09.12 02:33

To je jako když měl Srstka krysaříka, kterému říkal Goliáš. :D

 
Voldemortka
304 příspěvků 31.08.12 21:32

Mám pocit, že je na světě stále více a více žen, které můžeme označit jako: navrch huj, vespod fuj! A tady fotky mi to opět potvrdily. Málo kdy potkáte hezky čistou ženu. Dámy pardon, ale už nejsme v nějakém 17.-18. století, za doby Ludvíka XIV., kdy dámy se moc nemyly a zápach přebíjely parfémem. Ono občas pořádně vyprat prádlo, jelikož zaprané podprsenky opravdu v módě nejsou, neuškodí a mít antiperspirant v kabelce už vůbec ne :)

 
Aboladen
131 příspěvků 31.08.12 21:52

No, že se p. Kateřina musela na MP vystavit hned třikrát mi přijde trochu přehnané, i když se mi její ladění s dítětem celkem líbí. Vidím dobře, nepotřebuji se dívat třikrát.
Na madla lásky ap. už snad ani neříkám, jen že ten, kdo vymyslel ty „gladiátorské“ nebo vzletněji „letní“ kozačky, by jimi zasloužil zmrskat do bezvědomí.

 
atrix
467 příspěvků 05.09.12 02:35

Třeba je to stejná nákaza, jako v TV reklamě Lidlu, kde se jak pro dementy opakuje každá cena 2×. Od té doby, co to praktikují, tam nakupovat nechodím, nemám ráda, když mě někdo už předem považuje za mentálně retardovanou, která nepochopí napoprvé. :D

Příspěvek upraven 05.09.12 v 02:38

 
blacken
1627 příspěvků 31.08.12 23:57

@llolla Já hlavně nechápu funkci těch bot. Nedávno jsem v obuvi přemýšlela nad tím, k čemu je to dobré. Je vedro a sucho- vezmu si holé nohy a páskové boty. Je teplo případně mokro, vezmu si uzavřené lodičky. Je chladno/mokro, vezmu si kozačky. Ale kdy nastane případ, že si vezmu děrované kozačky? Na podzim mi bude zima a poteče mi tam voda. V létě mi bude vedro, vypálí se mi jednotlivé zářezy a ještě budu mít sedřenej každej centimetr nohy. Zapomněla jsem na nějakou možnost použití? (Když opomenu tanečnice a koncertní kostýmy?) Takže i kdyby se nějaká vkusná kombinace našla, k čemu by mi vlastně byla?

 
Judy12
14 příspěvků 01.09.12 10:14

Musím se zastat tvz. „kurvích“ kozaček, tyto botky určitě nejsou určeny na běžné běhání po městě a už vůbec ne do Zoo, ale například na večerní párty jsou skvělé a dají se kombinovat jak k šatům tak také úzkým kalhotám.
Botky nemám, takže se neobhajuju, jen mi příjde úzkoprsé prohlásit je za „kurví“ a nevhodné ke kombinování.
Např. tady je krásná ukázka jak stejné kozačky jde z kurvích proměnit v elegantní věcičku :)

 
MP Helena
53 příspěvků 02.09.12 17:44

Kde?

 
GreatSusan  01.09.12 00:21

Trochu postradam cervenou radiovku na hlave ctenarky Kateriny. Celkova dokonalost ladeni by se tim jeste mnohem zlepsila. Velice bych ocenila, kdyby se ctenarka Katerina znovu vyfotografovala i s radiovkou, dcerou a pokud lze, tak i s plinama a tuto novou, tentokrat uz perfektne vyladenou fotografii vyvesila v inspiracich, v rubrice „Co jsem mela dnes na sobe“ a pro jistotu take ve vlastnim (ctenarkou Katerinou specialne k obdivovani teto fotky zalozenem) diskusnim tematu, abych ji zcela urcite neprehledla.

Příspěvek upraven 01.09.12 v 00:26

 
myyna
47 příspěvků 02.09.12 12:32

Skvělý komentář. Naprosto vystihl to, co se mi honí hlavou, když tu fotku vidím.

 
pehot
593 příspěvků 01.09.12 03:11

To, že paní Katka vložila foktu do diskuse i Inspirace je zřejmě zapříčiněno tím, že k tomu byla vyzvána (taky se mi to stalo), navíc v Inspiraci mají oblečky trochu jiné, ale že se pošle ještě přímo Adě…to mi hlava nebere.

Paní v modrých kalhotách se možná právě ohnula uklidit hromádku po psíkovi a shrnuly se jí při tom kalhoty. Doufám, že když se toho nadělení zbavila, kalhoty si hned vysoukala zpátky tam, kam patří.

 
Mayu
12 příspěvků 01.09.12 03:11

Tak paní s „kurvíma“ kozačkama aspoň nikde nemá přetékající špeky. Mně se sice taky dvakrát nelíbí, ale podle čeho Ada u botů a oblečení soudí, že jsou kurví? Obchází E55 a hledá tam inspiraci?
Paní s dítětem to sice sladila hezky, jenže to nemá žádný nápad(nevidím tu hravost). Snad paní promine.

 
endymio
12 příspěvků 01.09.12 07:52

Nedávno mi přistála v mailu kolekce fotek Walmart people. Předtím jsem o tomto fenoménu neslyšela. Nevím, zda sem mohu dávat odkazy – ale když si vygooglíte Walmart people a projedete fotky, tak vám tohle přijde jako vrchol elegance :o)

 
katango
1314 příspěvků 01.09.12 10:10

Jo, tam chodím, když se chci pobavit na cizí účet, a vůbec se za svou škodolibost nestydím.

 
Tamarix
5 příspěvků 01.09.12 10:24

Když už by si člověk odmyslela to, jak to celé vypadá, nějak nemůžu pochopit, jak se v některých modelech můžou dotyčné vůbec cítit. Viz ty kalhoty, ze kterých vylézá půlka zadku, vždyť to musí škrtit, tahat, dřít,.. Brr. Mě stačí blbá neodstřihnutá škrábající cedulka na triku, aby mě úplně rozhodila. :-)

K těm „madlům lásky“ (název sám o sobě zlo..) – bavila jsem se o tom s bratrem a ovlivněna módním peklem mu říkám, že je to hnus ty lezoucí obepnuté špeky a on mi oponoval, že na některých slečnách se mu to líbí. Takže to jde brát i takhle – slečna napasovaná do elastických šatů prostě záměrně či podvědomně cílí na určitý typ mužů, kterým dává najevo: ano, jsem při těle a nic s tím nehodlám dělat, v podstatě mi to vyhovuje, takováhle doopravdy jsem, nic neskrývám. Komu se to nelíbí, ať mi… políbí.. Nakonec se vždycky najde někdo, komu se to prostě líbit bude, s tím nenaděláme nic. ;-)

 
Oveeec
673 příspěvků 03.09.12 00:07

Jako pardon, ale ta poslední věta…to byste taky mohla říct „Vždycky budou chlapi, kterým se budou líbit blondýny/černo­vlásky/malý/vel­ký,,, ale nic s tím holt neuděláme.“ To už je trochu moc, ne?

 
ind33d
46 příspěvků 01.09.12 10:55

Tak kvůli tomuhle článku už sem si na peklu musel založit profil. Co má znamenat ta první fotka?! Nemám jiné vysvětlení, než že slečně někdo přetáhl přes hlavu pneumatiku od motorky.

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 11:03

Možná. Ovšem já si myslím, že kdyby měla prádlo, které má její velikost, plus navrh oblečení, které by lichotilo její postavě střihem a materiálem, tak by o žádné pneumatice nemohla být řeč.
Druhá slečna (v modrých kalhotách) to samé. Stačilo by schovat ramínka od podprsenky (nebo vzít si jiný vršek), kalhoty v její velikosti a hned by vypadala úplně jinak, mnohem lépe.

 
ind33d
46 příspěvků 01.09.12 11:13

Bezpochyby se elegantně (nebo alespoň normálně) můžou obléct slečny a paní s téměř jakoukoliv postavou. Dáma na první fotce podle pantoflí snad jen odběhla někam před barák, ale stejně se pozastavuju nad tím, proč si někdo koupí kus oblečení, který mu evidentně nesedí.

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 11:20

Nad koupí nesedícího kousku mi také zůstává rozum stát. Ale nutno podotknout, že občas se v šatníku nalezne věc, která ještě před pár měsíci seděla, dneska už ne. A nemusí to být nějaké rapidní váhové výkyvy, ovšem s oblečením už to udělá své. A vzdejte se třeba svého oblíbeného kousku. Anebo si prostě jen řeknou „však ono se to snese, když jdu jenom se psem/před barák vynést smetí“.

 
ind33d
46 příspěvků 01.09.12 11:30

A to mě taky mrzí, že si všichni řeknou „Jdu jen do obchodu, na co se upravovat a oblékat.“ nebo „Jsem doma, na co si brát kalhoty.“ a pak sousedům otvírají polonazí nebo v županu (mnoho vlastních zkušeností :/ ). Myslím, že i když je člověk doma nebo si jen někam odskakuje může si obléknout čisté tričko, obyčejné nezničené kalhoty/kraťa­sy/tepláky/suk­ni/kilt :) a trošku si „hrábnout“ do vlasů.

 
Martini90
139 příspěvků 01.09.12 11:37

Souhlasím. Sice taky občas vyběhnu do obchodu za rohem v prvních věcech, co mi přijdou pod ruku (které jsou čisté, vyžehlené a v mé velikosti), ale aspoň nechodím otevírat ve spodním prádle. Naštěstí se mi to ani z druhé strany, tj. že by někdo ve spodním prádle otevřel mně.

 
Veselý Puntík
223 příspěvků 03.09.12 20:02

Já se tedy doma nejraději téměř neoblékám, pokud je to možné. Nikdy mi převlékání do „domácího“ nebylo po chuti, takže po bytě stejně chodím jen v prádle a tričku, a domácí účes tedy také neřeším. Je ovšem pravda, že na zvonek zásadně nereaguji, sousedům neotvírám a nečekané návštěvy k nám nechodí, takže nemůžu nikoho pohoršit :-) Ale slušné domácí oblečení přesto pro případ nouze či chladu vlastním ;-)

 
Bugatti
2748 příspěvků 01.09.12 11:11

@ind33d PRvní slečna, kdyby se snažila, měla vkus a sebevědomí, oblékla si spodní prádlo správné velikosti a pěkné šaty, mohla by se velmi přiblížit Taneshe http://girlwithcurves.tumblr.com/ Potenciál na to má. Jenže to by v místních poměrech vyčnívala. Potkat silnější ženu, která je pěkně upravená a oblečená, je rozhodně mnohem větší vzácnost než potkat „jelito“ narvané do viskózového obalu.

 
ind33d
46 příspěvků 01.09.12 11:16

Já se obávám, že slečna sebevědomí má, ale ten vkus jí chybí. A soudnost. To, co lidem u nás chybí je soudnost.

 
GreatSusan  01.09.12 13:16

@Bugatti

taky si myslim, ta prvni slecna ma totiz v podstate hezkou postavu, rozhodne hezke, pevne nohy a krasne vlasy a kdyby se soustredila na to, aby zvyraznila to, co je na ni hezke a sikovnym oblecenim trochu zamaskovala to ostatni, tak by z ni mohla byt opravdu kocka. Treba jako Tanesha.

 
Soňa3  01.09.12 13:55

@blacken Funkci gladiátorských kozaček a vůbec téměř všech bot v tomto stylu zná každý, kdy si je zkoušel po chůzi po rozpáleném městě sundat hodně rychle z nohy – čistá tortura, dá se to připodobnit snaze obléknout si právě vyprané rifle bez přídavku elastanu na spocené tělo, nebo snaha o přetáhnutí bavlněného těsného tílka přes záda mokrá po sprchování..

 
Alhambra
861 příspěvků 01.09.12 14:57

Katka forever

 
Parwi Nawari
294 příspěvků 01.09.12 15:56

Matka s dcerou na mě působí jak bratři v triku, nemůžu si pomoct.

 
LeKarolinaK
21 příspěvků 01.09.12 17:38
Silonové ponožky

Hehe, já absolutně nechápu proč vám tady ty silonový ponožky přijdou tak katastrofální :D Já je samozřejmě nenávidím, když si je někdo vezme třeba ke krátkým kalhotám nebo sukni, ale nevím co vás vede k myšlence, že to zase děláme jen my a v nějaké obrovské míře. Pro vysvětlení, vrátila jsem se z Číny :D To si ještě nikdo nevšiml že číňanky je naprosto ZBOŽŇUJÍ? Naprosto. Ke všemu, kdykoliv, kdekoliv. Normální ponožky minimálně, buď na boso anebo tohle. Otevřené boty, krátké kalhoty (sukně)… Ke všemu. Takže tady mi to vážně nepřijde tak hrozné :)

 
ind33d
46 příspěvků 01.09.12 18:30

To že to dělá někdo jiný pro mě neni omluva.

 
Betty J.
1364 příspěvků 03.09.12 17:38

Výsledky mého pozorování v Říši středu jsou stejné, navíc z vlastní zkušenosti mohu říci, že v klimatu ze všeho nejvíc připomínajícím tropický skleník jsou silonové ponožky k nezaplacení – jen díky jim mi mé (pro případné rýpal(k)y podotýkám, že ze všech stran kožené) sandály nerozdrásaly nohy do krve.

 
Skallka1
51 příspěvků 01.09.12 19:56

Myslím, že končí leto, končia takého „nádhery“. Máme sa načo tešiť aj v zime?

Příspěvek upraven 01.09.12 v 19:59

 
Parwi Nawari
294 příspěvků 01.09.12 19:58

Ta je v článku Čárka na poště.

 
Skallka1
51 příspěvků 01.09.12 20:00

Dík som na to prišla!

 
julie
28 příspěvků 01.09.12 20:01

http://www.modnipeklo.cz/…ka-na-poste/

 
Parwi Nawari
294 příspěvků 01.09.12 20:03

Určitě. Madla lásky polezou z modrých vyšisovaných bokovek.

 
Beruska_bez_tecek
583 příspěvků 01.09.12 19:57

Maminka s holčičkou na mě působí dost uměle. Navíc mám jako několikanásobná matka pochybnosti o praktičnosti bílých kalhot u takto malého dítěte. Plus bych koupila jiné botky, tyto nevypadají jako botičky „se žirafou“ a tipla bych si na nepříliš velké nadšení ortopedů z podobné dětské obuvi.

 
LadyPapajka  01.09.12 20:26

@razorblade Jo, a jeslti se ti to jako nelíbí, tak neboj, časem taky dospěješ a dostaneš rozum:D

 
Michal109
9 příspěvků 01.09.12 21:20
názor

Ano, další pekelný materiál. Navíc při pohybu po ulicích (např. v Brně) mám čím dále tím méně štěstí na lidi, kteří se dovedou vkusně obléci alespoň na ten všední den. Takových „silnějších“ slečen narvaných do nesedícího oblečení spíše přibývá. Málokdo je ochoten dát si na sobě trochu záležet, zauvažovat nad tím, jak se mi např. hodí líčení k oblečení, a stále na to spíše kašleme.

To, co na těch fotkách není, je ještě jedna stránka téhle lidské nedbalosti – tělěsný zápach. Mám zkušenost, že tahle mrzutost jde často ruku v ruce s neupraveností, a bohužel často i u žen (kór v létě).

 
blacken
1627 příspěvků 01.09.12 22:10

@Judy12 No, já je teda ještě vkusně nakombinované na běžnou párty neviděla. Bohužel jsem nabyla dojmu, že si je kupují jen lidé, kteří vkus nemají. Tak třeba to není Váš případ… Ještě rozlišuju gladiátorky a kozačky na podpatku. Gladiátorky mi přijdou nepatrně lepší. Ale jen nepatrně. Ale stejně nechápu význam. Dobře. Na párty. Takže je vzít do tašky a na místě se přezout? Až uvidím kombinaci, kde to nebude vypadat divně, tak to možná přehodnotím :-D. Dejme tomu k šatům. Dost dobře si je umím představit pod volnější kalhoty, které by je vhodně doplnily celkovým zakrytím. Ale vzít si to k úzkým džínám, to je ta pravá esence hrůzy.
A do klubu pro tanečnici to chápu, tam vidím ten smysl provokativnějšího oblečení. Stejně jako mnoho dalších věcí jako různé výrazně prostříhané topy. K tomu to patří. Ale vzít si to třeba na firemní večírek, to teda opravdu ne :-D Natož do města.

A k madlům lásky – jeden můj kamarád tvrdí, že chlapi ve skutečnosti nemají rádi hubené holky. Jen si to nepřiznávají. A prý je mnohem přitažlivější obepnuté přes džíny lezoucí vlnobití, než štíhlá holka s plochým břichem. Podporoval to nějakou evoluční teorií. Jeho přítelkyně je štíhlá. Tak nevím…

Příspěvek upraven 01.09.12 v 22:11

 
em-ma
9 příspěvků 01.09.12 22:19

Podoba mezi psem a panickem neni ciste nahodna a. k.a. panickove maji tendenci vybirat si psy jim podobne

 
Já První  01.09.12 22:28

Nějak nerozumím tomu, proč by měla matka ladit s dítětem? To jí jako nestačí, že jsou si podobní, když je to její dítě? Nebo není?

 
rahram
10 příspěvků 03.09.12 13:12

Já jsem si vybavila úryvek dílu Ordinace z růžové, kdy k doktorce přijde matka se synem, že mu chce nechat propíchnout ucho.
Dětské oblečení je hodně odlišné od dospěláckého, má to svoje opodstatnění a tudíž naprosto nechápu matky, které dítě „narvou“ do dospěláckého oblečení a myslí si, že jim to ohromně sluší. Vždyť v něm bude chodit po zbytek svého života. Zajímalo by mě, jestli by si některá matka oblékla tričko s vyloženě dětským motivem jen proto, aby ladila se svým potomkem. Pokud chtějí nějak ladit, ať je to jenom barevně, ne stylově. Je to umělé a nechutné, ať se na mě nikdo nezlobí.

 
notrends
498 příspěvků 04.09.12 12:17
notrends

Ted dost dobře nechápu co je na oblečení dítěte dospělácké? Mělo by snad mít na triku Mikimause nebo Šmoulinku? Vidím že se tady rozpoutala úplná „hysterie“ nad jedinou fotkou. Dámy to jste už tak okoralé z těch příšer co tu denně pranýřujete, že vás naštve i nevinná fotka s dítětem? Proč tolik komentářů že dítě potřebuje běhat, válet se a že jej nemíníte pořád okřikovat aby to nedělalo apod. Copak se to nedá v těch uvedených šatech dělat? a že vás dítě nakopne že máte špinavý flek na kalhotách a musíte v tom celý den chodit – bože jaká ostuda- nebo se stále převlékat… Myslím že byste se měly vy všechny čistušky trochu uklidnit a uvolnit se prosím. Vím že dostanu trola ale nedalo mi to

 
Atlacoya
1135 příspěvků 04.09.12 23:44

Máte pravdu. Navíc, existují i děti, které se neválí! Moje malá sestřenice si nikdy nekreslila křídami na zem, protože nesnesla špinavé ruce. Těžko říct, kde k tomu přišla, její sestra se ráda vyválela v kdečem, ale ona prostě byla sama od sebe hrozně čistotná.

 
Parwi Nawari
294 příspěvků 01.09.12 22:48

Mě to připadá stejně uhozené, jako oblékat dvojčata stejně. Sice zatím nemám děti, ale oblečením s nimi ladit nebudu. A pokud s nimi čistě náhodou budu oblečením ladit, nebudu si to fotit. Ale kdyby mě u toho náhodou někdo vyfotil, tak tu fotku nebudu věšet na internet.

 
Já První  01.09.12 23:00

No já čistě náhodou dvojčata mám a stejně jsem je neoblékala. Manžel by mne za to proklel, já ani nesměla…
Kdybych ale měla s nimi ladit, vypadala bych věčně jako čuně. V to se totiž hoši proměnili během několika okamžiků po opuštění domu.

 
Parwi Nawari
294 příspěvků 01.09.12 23:04

Co jsem znala ze svého okolí dvojčata, tak z těch čtyř se oblékala stejně jen jedna. Někde jsem o tom četla článek nebo to říkali v televizi, že je to pro budoucí rozvoj osobnosti škodlivé, protože představují jednu a tu samou bytost, přitom se jedná o dvě odlišné osobnosti. To si dovedu představit :)

 
llolla
1734 příspěvků 01.09.12 23:06

Ja kolikrat vidim i sourozence ruzneho veku stejne oblecene. Taky zvlastni

 
Substantia nigra
111 příspěvků 02.09.12 08:09

No má 2 starší dítka jsou od sebe 18.měsíců a záměrně jsem je nikdy stejně neoblékala ( ani by to nešlo, při frekvenci převlékání..), ale teď co jsou starší, hrozně stojí o to mít některé oblečení stejné. Třeba zrovna na zítra plánují do školky stejné tričko, tak aspoň sukýnku budou mít jinou, ty stejné ani nemají:-))). A tu nejmladší už by taky nejradši „vyladily“ dle sebe, když mají něco stejného…asi nějaká úchylka mého potomstva:-))

 
rahram
10 příspěvků 03.09.12 13:00

Mám o dva roky mladší sestru a občas jsme dostaly stejné oblečení. Měly jsme naprosto boží růžovou šusťákovou soupravu, jejíž benda se dala otočit a složit do batůžku, stejné bundy, akorát s jinak barevnými doplňky, dědeček nám ušil stejné vesty, na zádech s prvním písmenem jména,,, přesto jsme nikdy nechodily identicky oblečené. Podle mě to není nijak na škodu ani divné.

 
Alizon
1210 příspěvků 03.09.12 13:59

Mne tedy na stejnem oblekani dvou malych deti nic zvlastniho neprijde. Mam mladsi sestru a jako deti jsme mely stejnych veci hodne, ne uplne jako klony, ale kdyz uz mamka sehnala neco pekneho, tak to koupila obema.
Kdybych mela dvojcata, tak si asi taky budu snazit „ulehcit praci“ a vsechno koupim dvakrat. Deti nemusi byt nutne uplne stejne, tricko muze mit jiny obrazek a podobne, ale pokud pro se pro jedno sezene treba pekna kvalitni bunda, proc ji nekoupit i tomu druhemu. Trauma z toho mit urcite nebudou.
Jako malym holkam se nam libilo mit stejne veci (hodne lidi si i kvuli tomu myslelo ze jsme dvojcata). S urcitym vekem uz je to pochopitelne mimo, ale u batolat a malych skolaku mi to prijde pekne.

Příspěvek upraven 03.09.12 v 16:19

 
Roseline
1577 příspěvků 01.09.12 23:55
dvojčata

Já bych té škodlivosti i věřila. Na VŠ se mnou chodí dvojčata. Pořád se oblékají naprosto identicky. Mají úplně stejný rozvrh. Mají stejné zájmy, ve svém volném čase dělají totéž. Prostě pořád spolu. U malých dětí si řeknu, že vypadá pěkně, když mají třeba stejné oblečení v jiných barvách). Ale u dospělých lidí mi toto přijde jako extrém. Jakoby sdíleli jednu osobnost.

 
Winniie
32 příspěvků 02.09.12 10:44

No já zrovna nedávno viděla dvě řekněme slečny, které měly už dost přes 25 let (řekla bych že možná i dost přes třicet, ale v dnešní době odhadnout věk je někdy vážně těžké) a ty měly celý outfit naprosto stejný!! Obě nosily brýle – i ty brýle měly stejné obroučky. Jiné měly pouze náušnice a boty! Byla s nimi ještě i jejich mamka (byly jí podobné) a celé nákupní centrum se za nima otáčelo. Fakt to působilo hodně komicky, a bohužel si nemyslím že to byla nějaká recese.

Jinak si ale myslím, že u malých dětí které jsou stejně oblečené to není úchylka rodičů jako spíš že chcou mít to co má ten druhý, ale nevím osobní zkušenost nemám.

Příspěvek upraven 02.09.12 v 10:45

 
llolla
1734 příspěvků 02.09.12 14:01

Taky jsem mela podobny zazitek, kdyz nevim, jestli ty slecny byly sestry – videla jsem je pouze zezadu: dve holciny ve stejnych satech, jen kazde v jine barve a stejnych pantoflich na podpatku (pro me zcela nepochopitelna zalezitot, ale budiz) a identickymi cingrlatky, ale hlavne jim obema z tech satu lezla podprsenka (typicky model zapinani za krkem). Chtela jsem je vyfotit, ale bohuzel nevlastnim mobilni pristroj, ktery byl fotografovani schopen.

Příspěvek upraven 30.10.12 v 14:33

 
mujercita  02.09.12 14:41

Já jsem takhle jeden čas vídala dvě starší paní tak okolo šedesátky. Bývaly pěkně upravené a byly úplně stejné. U dětí mi to nikdy nijak pozoruhodné nepřišlo ani jsem nad tím moc nepřemýšlela, přišlo mi, že je asi nejjednodušší vzít při nákupu všechno rovnou dvakrát, ale u dospělých to bylo opravdu hodně zvláštní.

 
Khajka
472 příspěvků 02.09.12 18:34

Jednou jsem takhle seděla v metru začtená do velmi napínavé a dosti psychedelické kapitole v knize. Těsně přes stanicí, kde jsem měla vystupovat, jsem zvedla oči od knihy a přede mnou seděla paní kolem padesátky v bílé bundičce, béžových tříčtvrťácích, pruhovaném triku a hnědých sandálech. Kabelku měla krémovou. Přes uličku seděla žena oblečená úplně stejně, jen kabelku měla modrou. V tu chvíli jsme přemýšela, jestli mám halucinace způsobené právě dočtenou pasáží v knize, ale pak jsem se podívala ještě jednou a usoudila jsem, že ne, že jsou vážně dvojčata. Málem jsem z toho šoku přejela :)
Stejně oblečená dvojčata mi zrovna nepřijdou jako šťastný nápad…

 
Soňa3  03.09.12 08:17

To já takhle jednou jela z lidušky a přede mnou v autobuse MHD na té straně, co jsou sedačky jen po jedné za sebou, možná u vás taky takové jezdí, či jezdily, sedělo za sebou 5 žen a všechny měly na hlavě trvalou, jedna žlutou, druhá šedou, třetí modrou, čtvrtá zrz, pátá černou. Na ten pohled si občas vzpomenu a vždycky si říkám, jestli to nebylo nějaké znamení nadcházející apokalypsy.

 
mickiela
13 příspěvků 03.09.12 09:25
všechno dvakát?

AD dvojčata: Ptala jsem se maminky malých dvojčat, jak je to s tím oblékáním. S dvojčaty máte už tak plné ruce práce, takže 1) když už se jí nějaké oblečení hodí a líbí, vezme ho 2×, 2) když ráno děti obléká, nemusí vymýšlet dvojí variaci na dané téma a 3) a nejdůležitější – v houfu dětí je rychle pozná. Takže ono to nakonec není: Mám dvojčata, udělám všechno proto, aby vypadala stejně, ale spíš: Mám dvojčata, koukám si ulehčit, co jde. Až si budou oblečení vybírat sami, ať se pak předvedou, v čem chtějí chodit. V dospělém věku bych se taky otočila. A ještě něco – viděli jste někdy starší kluky, mladíky, chlapy, či zralé muže, kteří by byli oblečeni stejně!!!

 
Soňa3  03.09.12 09:55

No u malých dvojčat to chápu – aby se nehádala, že ta druhá má něco hezčího, u velkých dvojčat to ale bude asi naopak, každé se bude chtít odlišovat co nejvíc od toho druhého, dokud si nezačnou kupovat oblečení sama.

To musí být taky peklo.

 
Kota
19 příspěvků 03.09.12 14:59

Viděli :) Kluci dvojčata se mnou chodili do třídy na střední, byli vždycky oblečení stejně. Nedávno jsem je potkala (po skončení vysoké) a byli pořád oblečení stejně. A to jsou to taková ta netradiční dvojčata, co si jsou si tak nepodobná, že by člověk ani neřekl, že jsou vůbec sourozenci. Hmmm, možná právě kvůli tomu chodí stejně, aby svět pochopil, že k sobě patří :)

 
hanabanana76
160 příspěvků 06.09.12 10:17

@mickiela

Bajecne napsane, jako matka 19 mesicnich dvojcat souhlasim uplne se vsim, co jste napsala!
Cilene se snazim odlisit aspon detaily – ponozky, boty, cepice, ale zbytek proste maji stejny.Ne po cely den, ne kazdy den, ale o tom uz to neni :-)
Az budou vetsi a budou si vybirat obleceni sami, tak je budu podporovat v originalite, zatim si ujednodusuji zivot.

 
lidkamik
9 příspěvků 01.09.12 23:13

Tedy silonové ponožky nosím taky, ale zásadně k dlouhým kalhotám a dlouhé sukni, protože do lodiček bez ponožek či punčocháčí nemůžu vlézt ani za nic.
Začínám si říkat, že můj středoškolský styl alá modré džíny, triko a botasky, který právě pomalu opouštím, nebyl zas až tak strašný…

 
lilip  02.09.12 10:39

@Roseline souhlasím, oblékat identická dvojčata identicky je ještě přilévání oleje do ohně. I z psychologického hlediska je vhodné podporovat jejich odlišnost, podporovat individualitu, aby se každé dítě našlo a nepěstovat už tak dost danou podobnost. Takže když vidím dva malé klony, jde mi mráz po zádech. Přijde mi to zrůdné. Jedinou výhodu vidím v tom, že když mají obě děti stejnou velikost, mohu chodit na nákup jen s jedním a druhou sadu házet do koše – v jiných barvách a typech. A taky nikdy oblečení mezi dětmi nemíchat.

 
Kota
19 příspěvků 03.09.12 15:07

Myslím, že v tom stejným oblíkání dětí stejného nebo podobného věku bude ještě něco – jako děcka jsme se sestrou chodily taky dost stejně nebo podobně oblečený – jednak tehdy nebyl kdo ví jaký výběr, takže když bylo něco pěknýho, nedivím se, že se to bralo hned dvakrát. Ale hlavně – vždycky když měla jedna něco jinýho než druhá – už byl oheň na střeše: „Ona má lééépšíííí!“ „Proč může mít ségra žlutou a já musím mít zelenou? Tak Ať si veme ona tu zelenou!“ :)

 
atrix
467 příspěvků 06.09.12 16:03

A mít hlavu jak pátrací balon, aby si pamatovala, co je čí. A nezaměnila ani náhodou. No nevím, ale kamarádka dvojčata měla a nedovedu si představit, že by stíhala v tom fofru ještě tohle. :D

 
myyna
47 příspěvků 02.09.12 12:26
Sladěné oblečení

Já si nemůžu pomoct, ale sladit si stejné oblečení s dítětem mi přijde dost úchylný…

 
astorka
13 příspěvků 03.09.12 19:58

A proč?

 
atrix
467 příspěvků 06.09.12 16:00

Třeba už jen pro rozdíl mnoha let mezi maminkou a dítětem… :D

 
Ančojc
16 příspěvků 02.09.12 20:31

2. fotka s paní v modrých kraťasech mi připomíná pořekadlo: Jaký pán, takový pes!

 
llolla
1734 příspěvků 02.09.12 20:32

Ja myslim, ze ten pes je na tom v porovnani se slecnou jeste dobre… (slecna promine)

 
Mahtiel
415 příspěvků 03.09.12 00:15

Po shlédnutí první fotky (i těch dalších..)…mám otázku…PROČ?? TAK PROČ???

 
Soňa3  03.09.12 08:21

@Winniie Třeba to je taková úchylka jisté určité skupiny holek (připomíná mi to poskakování před zrcadlem a halasný pokřik dvou účastnic jedné reality show v hluboké minulosti: „máme stejný kóóózy.“ – rozuměj měly identické umělé poprsí – Jedna se tuším jmenovala Lena a ta druhá už nevím a jméno té RS taky nevím).

 
adelaide k.
211 příspěvků 03.09.12 11:06

Ty kozačky jsou ztělesněné zlo :-) fakt nechápu jak si je může někdo příčetný koupit na běžné nošení.

Ad ladění s dítětem. Mě to připadá milé, pokud se to dělá s citem. Když potkám na ulici dvojici na fotce, pomyslím si spíš, že to maminka moc žere.

Mmch, Ado, pračka sice pere, ale pokud dítko v takových kalhotách spande na kolena do trávy, pampelišek nebo nějaké výživné kaluže, pravděpodobně už to pračka nezachrání.

 
Malina jahodová
163 příspěvků 03.09.12 12:04

Já dávám dětem v padacím věku bílé kalhoty docela ráda. Bílé kalhoty vybělím, zatímco na jiných světlých barvách zůstávají fleky. Takže za mě jedině kalhoty bílé nebo naopak tmavé, na kterých nic není vidět. Hlavně nic mezi tím.

 
Beruska_bez_tecek
583 příspěvků 03.09.12 16:00

Mám samé kluky, takže volím variantu tmavé kalhoty, tmavé tepláky, rifle …atd. U holčičky bych možná pastelové barvy kalhot volila, ale spíš si myslím, že ne. Stejně všechny kalhoty dříve nebo později skončí se záplatami na kolenech :-) Kluci lítají po pískovišti, kopou do kamenů, jezdí na kole, na bruslích a já u toho nemusím trpět :-) Bílé mají akorát kimona :-)

 
adelaide k.
211 příspěvků 03.09.12 22:30

Tak vleky od trávy se mi nepodařilo vybělit ani savem. Asi máme agresivní trávu. :-)

 
Malina jahodová
163 příspěvků 04.09.12 09:51

Nám to jde. Savo, bělidlo, Domestos a vysoká teplota a vybělím cokoliv.

 
Karin
2435 příspěvků 04.09.12 10:42

Já jsem jednou cosi bělila Savem a po vynětí z chemické lázně se mi to rozsypalo v ruce :D

 
Substantia nigra
111 příspěvků 04.09.12 18:57

Kamarádce se takhle po kůře Savem apod. čištěné oblečení dost rychle rozsypalo, co já měla (s fleky, ale časem se operou a taky vybělí sluníčkem…)na 3 děti, ona po jednom vyhodila…

 
aviv
18 příspěvků 03.09.12 16:19

Na té paní s holčičkou mě něco silně nesedí. A to mě prosím většina dětí připadá až nekriticky roztomilá. Ale takto se vyladit za každou cenu je trapný, mám malou dceru a syna a řekla bych, že k sobě taky ladíme, ale tak nějak nenásilně, bude to asi tím, že se při nákupu řídím pořád stejným vkusem a stylem… A že je bílá nepraktická si uvědomí každá matka jakmile jednou zvedne zablácené dítě a ono ji ještě obouchá nožičkama – na bílých kalhotách fakt paráda!

 
astorka
13 příspěvků 03.09.12 20:01

Souhlasím, taky se občas s malou vyladím, ale 'pünktlich"

 
Substantia nigra
111 příspěvků 04.09.12 18:58

Ano, dnes jsem udělala stejnou tragickou chybu, na cestu MHD s kočárkem jsem si vzala slušné světlé kalhoty…jak vypadaly od zaprášených botiček dítěte plus od zaprášených kol golfek (od přesunů metro-tramvaj po schodech apod…) to je snad škoda mluvit. A to bych mohla mít už po tolika dětech rozum:-))

 
kocurM
491 příspěvků 16.09.12 10:19
A proč si myslíte, že dítě musí zůstat čisté?

Souhlasím s tím, že bílá není pro děcko praktická. Ale žila jsem nějakou dobu v Mexiku a tam je zvykem děcka na neděli vyoblíkat (tj. holčičky třeba dostanou bílé volánové šatičky s kraječkami) a pak vypustit do divočiny, například do prolejzaček, na kolotoče, do skákadel. Všichni si den užijí a večer se vyperou. A nevyrostou z nich pedanti, poedlí praktičností, život si umějí užívat. Je to otázka zvyků.

 
Alizon
1210 příspěvků 03.09.12 16:28
Bile kalhoty u deti.

Proc ne, ale uprimne receno, to ze se dite nevali v kaluzi moc nepomuze.
Male dite se dokaze uspinit u JAKEKOLIV cinnosti, vcetne jidla – a neznamena to ze je pejsek ci jine zviratko:) Stejne tak u maminky je to odvaha, staci dite jednou zvednout, kopne vas nozickou a vase kalhoty jsou taky neprezentovatelne. Vyprat se to da rychle, ovsem chodit cely den v bilych upatlanych kalhotech (nebo se jit x krat prevlikat) neni uplne terno.

 
Kathee
79 příspěvků 03.09.12 23:01

Vždycky se tak těším – co úžasného zase uvidím.
A i když je to stále skoro stejné, z úžasu nevycházím :D

Příspěvek upraven 03.09.12 v 23:01

 
notrends
498 příspěvků 04.09.12 12:05
notrends

Při první fotce jsem si vzpomněla na to co tu už Ada jednou řekla když citovala I. Mládka: mám rád tlusté ženy protože si můžu nahrnout prs kolik chci. A u té fotky ze Švýcarska bych si asi dříve všimla té podprdy. Foto s dcerou – tleskám, krásná pozitivní fotka. a zcela mimo mísu viděly jste už toto? http://www.vykupto.cz/…ka-magic-bra

 
atrix
467 příspěvků 06.09.12 15:56

Trošku šílené – ten korzet, za chvíli to bude 5 vrstev podprsenek a prsa pod bradou? Jak Vysoké Tatry. No nevím, ale docela ráda bych viděla pohled chlapa, který takhle „vyšperkovanou“ ženskou svléká. Nejdřív údiv, kolik těch podprsenek má, a když to sundá, prsa zmizí v nenávratnu. Model by se mohl jmenovat „klamání tělem“, to by docela sedělo. Podle mého bohatě stačí správně zvolená velikost podprsenky a není už pak potřeba vymýšlet nějaké další (tzv. podpůrné) kusy.

 
moniii
2 příspěvky 04.09.12 19:58

To víte, jaký pes, takový pán. Když mopsíkovi kouká prdelka, proč by nemohla koukat taky paničce?

 
Franzi
1 příspěvek 04.09.12 20:42

Náhodou, paní v zoo je vysoce módní, neviděli jste Haute Couture od Versage?
Boty přemalovat na pastelové barvy, volnočasové oblečení vyměnit za rozevláté cosi a tradá na molo. :-)

 
lenkaNO
1 příspěvek 05.09.12 10:53
záves :)

Pani zo Ženevy ma šaty napadne podobajuce sa závesom, ktoré ma moja babička v komore.

 
blacken
1627 příspěvků 06.09.12 10:52

@atrix Někdy těžko říct, ale zrovna v tomhle případě bych to spíš než za madla lásky považovala za přeštípnutej zadek. Knoflík v předu musí úpět:-D

A vždycky jsem si myslela, že madla „lásky“ se tomu říká proto, že si za ně partner může dotyčnou přidržet ne při objímání, ale při některých polohách. Takže tam to dotyčná asi nepostřehne jako chytání za špek…

 
Gytha Ogg
1 příspěvek 07.09.12 14:02
krásná fotka s dcerou

Vážené dámy, milá Kateřino,
fotka s holčičkou je pěkná. Oběma Vám to sluší a dohromady se to umocňuje. Hezká inspirace. Mám dvouletá dvojčata. Také jsem ráda, když se mi podaří je vtipně obléknout. Ve vyjímečných případech jsem schopna je i vyfotit.
I profesionální fotograf dává ke zveřejnění to nejlepší. :)
Dívky, která a vás by dobrovolně předložila fotografii, na které není dost čistá a oblečení jí nelichotí.

 
hankabar
27 příspěvků 11.09.12 07:30

Paní v kozačkách – myslela že je to známka punku??!

 
Denise93
1 příspěvek 09.10.12 15:40
Čtyřka vítězí!

Čtvrtá paní mě pobavila :D

 
 
 
Karin
2435 příspěvků 04.09.12 11:59

To je představa mé tchyně – že pro ženu je radost mít holčičku, protože si ji může oblékat a česat jako panenku… A nesmírně trpí, když vidí fotky z pískoviště nebo z nějaké naší rodinné „outdoor“ akce, kde má dcerka třeba tepláky a mikinu po bratrancích a vypadá jako kluk a nemá culíčky (protože gumičky a sponky stejně akorát ztrácí) :-) a nebo když jdeme na procházku a já jí dám manšestrové lacláče (protože jsou pohodlné na lezení) a ne šatečky, punčocháčky a střevíčky.
Samozřejmě je potřeba vést dítě k pěknému oblékání, pěstovat v něm vkus a estetické cítění, myslím, že moje dcerka v tomhle nestrádá (v tmavomodrých manšestrových lacláčích a bílém tričku taky vypadá náhodou moc hezky), ale dítě školkového věku taky potřebuje lézt, hrát si, šplhat, válet se, skotačit, běhat, poznávat svět (i skrze nějakou tu špínu a šrámy na kůži i na oblečení), takže někdy jí fakt s klidem dám pracovní, ne zcela esteticky perfektní oblečení, malým dětem je stejně fuk, že tepláky neladí s mikinou…
Pochopitelně se mi moc líbí, když to mému dítěti sluší, a kdybych plánovala focení za účelem následné prezentace, tak bych dcerku taky hezky sladila, ale když ladí máma s dítětem tak, jako Katka s dcerkou, jako dvojčata, tak to už mi připadá příliš křečovité. On by úplně stačil nějaký vtipný společný detail :)

Poslední článek: Oblečení pro těhotné - 2. díl

08.09.14 | Uf, přehlídku hrůz máme za sebou, pojďme se vrhnout na tipy, jak proplout těhotenstvím elegantně a se šarmem. Nasnadě je podtrhnout ženskost, která je díky vašemu „jinému“ stavu nepřehlédnutelná. (číst dále)

TOPlist