MFF Karlovy Vary 2014

06.07.14 | autor Ada

Jak to vypadalo v pátek při slavnostním zahájení filmového festivalu v Karlových Varech na červeném koberci? Kdo si vybral dobře a kdo se ztrapnil?

Módní policie široko daleko pěly chválu na Andreu Verešovou, která prý jako vždycky zazářila svou krásou a dokonalými šaty. Já z těch šatů zas tak vedle nejsem; potenciál mají, ale rozčilují mě tam ty průzory, a celkově jsou takové...

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Podívejte se ještě na následující šaty. Obě dámy, Andreu Verešovou i Janu Doleželovou, totiž oblékla stejná návrhářka - Natali Ruden. Její modely nejsou sice zásadně špatné, ale chybí jim lehkost a svěžest, která by je posunula na vyšší úroveň.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Aňa Geislerová měla také české šaty, ale ve srovnání s Ruden je to nebe a dudy. Minimalistickou róbu zajímavého střihového řešení navrhlo studio CHATTY a se stříbrnou kabelkou nemají chybu.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Zajímavé šaty měla i návrhářka Beata Rajská. Vrstvené pruhy poloprůsvitné látky jsou zcela v souladu s trendy. Jen světlá pudrová barva se pro tmavovlásku příliš nehodí.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Olga Menzelová přišla v overalu s krajkovými rukávy (nevím, jestli má MFF oficiální dresscode, ale na takové akci předpokládám creative black tie, což slavnostní overal splňuje). Líbí se mi jasně oranžová kabelka, černý outfit takové oživení potřebuje.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Režisér Menzel dorazil v dlouhém krémovém saku na způsob redingotu, které mu, soudě podle pnutí v pase, bylo poněkud malé, a horní knoflíček zřejmě nešel zapnout vůbec. Večerní oblek by také měl být tmavý, ne světlý. Možná ale Menzelovi chtěli být schválně kontrastní, aby vedle sebe nevypadali jako černý monolit?

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

V černé byla také Tereza Brodská, které tato barva sluší. Šaty mohly být na zahájení slavnostnější. Chválím ale luxusní růžové psaníčko a úžasné boty.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Jitka Čvančarová měla, jestli se nepletu, šaty Issa, které jsou pro sošné postavy jako dělané. Barva mohla být klidně tmavší a také bych lépe poladila rtěnku, ale líbí se mi zlaté kuličkové náušnice. Pan manžel by potřeboval ubrat na černé, je v ní chudák takový utopený; doporučovala bych světlou košili a barevného motýlka a kapesníček.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Šaty paní Bartoškové mají barvu, která jí naprosto dokonale sluší, jsou očividně z hedvábného materiálu, ale přijdou mi malinko nedotažené. Možná lépe naaranžovat ty květy, dát jich tam víc, jinak vyřešit pásek, zapracovat na živůtku, který je místo řádného tvarování jen tak nabraný do pasu... Kabelka se hodí barvou (teplý odstín šedé), ale stylově je to šlápnutí vedle.

foto Marek Navrátil, iDnes.cz

Na celkové fotce je vidět, že nositelka zvolila hodně výrazné zlaté boty, které jsou samy o sobě skvělé (na červený koberec filmového festivalu rozhodně!), ale k celku zase příliš neladí. Chtělo to prostě celé ještě prohnat rafinérií a pořádně dotáhnout.

Film Servis Festival Karlovy Vary

Abychom tu neměli jen samé české missky, tak tady je herečka Astrid Bergès-Frisbeyová, hvězda zahajovacího filmu I Origins. Její šaty určitě poznáváte. Couture kolekce na letošní jaro... byla úplně všude... No jistě, Chanel. Ten vlasatec vedle je nezávislý filmař Mike Cahill. Já bych ho trochu poupravila, ale je to holt bohém.

Film Servis Festival Karlovy Vary

Porotce Luis Miñarro (příležitostný herec a režisér, ale především známý producent nezávislých filmů) v klasickém smokingu s červeným motýlkem a pásem (vykukuje pod sakem) má po pravici kolegyni porotkyni Miru Fornayovou a po levici manželku. Ta je na náš malý český festiválek trochu overdressed a i sama se ve třpytivé róbě hollywoodských parametrů poněkud ztrácí; postavu má skvělou, ale šaty by si žádaly bombastičtější vlasy a make-up.

Film Servis Festival Karlovy Vary

Ještě že místní technici ten lesk trochu vyvážili :)

Film Servis Festival Karlovy Vary

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Dadoo
5533 příspěvků 06.07.14 23:48

Amen :-)
(ale těch celebritek mohlo být víc.. Na honosný titulek trochu málo, ne? ;-))

Příspěvek upraven 06.07.14 v 23:49

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.14 00:08

Já nevím, asi jsem tím posedlá, ale všichni muži na fotkách mají podle mého názoru příliš dlouhé kalhoty, takže se jim hnusně hužví kolem kotníků i nad nimi. Je teď taková móda nebo co? Vypadá to jako tepláky po bráchovi basketbalistovi. Ženy jsou v pohodě.

 
Verhro
630 příspěvků 07.07.14 10:00

Benyko, myslíte třeba ty muže na posledním fotu? :-D

 
Jeroným
7 příspěvků 07.07.14 12:11

Móda je právě opačná a máte naprostou pravdu, mají je všichni moc dlouhé…

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.14 14:43

Nene, místní technici je mají krátké. ;-)

(Občas tento efekt udělají i příliš úzké nohavice, které mi ovšem coby součást obleku moc „neštimují“.)

 
Turako
501 příspěvků 07.07.14 00:53

@benyka Máte pravdu. A ty boty občas… škoda mluvit.

A divím se, že když už atorka vypichuje co se hodí a nehodí k jakému barevném typu, že nekritizuje tedy tu černou na Menzelové. Celkově v tom vypadá jak matróna. Také bych se pozastavil nad vhodností krátkých šatů na KF, zejména ty Chanel jsou docela faux pas na danou příležitost (ačkoli je to Chanel, že). Dokud se to bude brát jako norma, tak to fakt malej festiválek bude. Ještě relativně chápu, že dlouhou róbu nemá každá průměrná žena a tak jde do divadla v krátkých (jakkoli tomu trendu nefandím), ale celebrity by se sakra oháknout fakt mohly. Letos nic moc podívaná.

 
katango
1356 příspěvků 07.07.14 10:55

Vona prej Menzelová žádný z těch drahejch šatů, co měla k dispozici, nedopnula.

 
Boardergirl
2 příspěvky 07.07.14 01:32

Já si nemůžu pomoct, ale Veresova na me pusobi přímo sošně.
jasně, je to trochu v tom jejim stylu „kozyven“… ale na prvni pohled je jasné, ze jde o velkou akci,
na rozdil od některých ostatnich.

 
Fatabuna
148 příspěvků 08.07.14 16:48

Částečně souhlasím. Šaty mají hezký střih a pěkně řešený dekolt a jsou evidentně z dobrého materiálu. Ale ty PRŮSTŘIHY, probůh! Právě ony posouvají celý model do kategorie sexi-vulgární. Na Verešovou ovšem výkon. Kéž by pokračovala vytyčeným směrem.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 07.07.14 03:39

Já si nemůžu pomoct, to sříbrné na šatech Jany Doleželové mi připomíná prosvítající korzet nebo plavky, specielně ta spodní část (ta špička dolů) mi evokuje hodně vystřižené kalhotky. Vůbec se mi ty šaty nelíbí, přijdou mi takové… asi nejspíš vulgární. Navíc se mi zdají trochu malé opřes prsa, mám pořád pocit, že by si je měla vytáhnout trochu nahoru, aby jí nesklouzly úplně. Nevím proč, ale zdá se mi, že dnes neumí nikdo ušít korzet pořádně, tak, jak by měl sedět (myslím, že tam platí stejné zásady jako u dobře padnoucí podprsenky - pokud by toto byla podprsenka, měla by na zádech zapínání až nahoře za krkem, jak to dopadá u podprsenek s malými košíčky a velkým obvodem).

 
katango
1356 příspěvků 07.07.14 10:56

Mně to evokuje pás cudnosti.

 
Chany
871 příspěvků 07.07.14 16:09

Taky koukám, jestli na tom stříbrném cípu nemá patentky na zapínání. Občas takhle běhaj´s rozepnutým bodýčkem mrňousové, když se jim podaří zdrhnout matce při výměně pleny… Přitom střih i barevná kompozice šatů se mi líbí, jen to řešení plochy není z nejšťastnějších… :)

Příspěvek upraven 07.07.14 v 16:10

 
Robena
1257 příspěvků 07.07.14 22:12

A mne to pripomina filmy o Batmanovi a Catwomen.

 
beruska9
44 příspěvků 07.07.14 06:26

Ana Geislerova podle meho nazoru vyhrala tento prehled na plne care. Saty pani Bartoskove mi neprijdou nedotaze, ale spis pretazene - prvni fotka jeste docela ok, i kdyz souhlasim, ze ten zivutek mohl byt reseny lepe, ale sukne je totalni peklo. Lepe by myslim vypadala hladka, rovna, bez tech cancu kolem spodniho okraje a z materialu, ktery nevypada jak pomackany igelit (pevne verim, ze je to materialem, ze ty saty nejsou opravdu tak pozvykane, jak vypadaji)
Edit: spis nez igelit mi ta latka pripomina stan, nejak jsem na to nemohla napoprve prijit

Příspěvek upraven 07.07.14 v 06:28

 
Helenuše
258 příspěvků 07.07.14 07:14

JJ. poněkud mi paní Bartošková připomíná mojí švagrovou ve svatebních šatech od Gábiny Páralové. Byly schválně zmačkané a babička (přes 80 roků) přišla a říká: „Šárinko, nezapomněla sis je vyžehlit?“ - Jenže ty svatebky byly mačkaný fakt hodně a děsně. Paní Bartošková je jen trošku - jak to říct? - ošuntělá? onošená? Prostě jako že jednou vyžehlené byly a po chvíli nošení se z nich stalo tohle.

Edit: překlep

Příspěvek upraven 07.07.14 v 12:45

 
Linie
1703 příspěvků 07.07.14 20:36

Paní Bartošková má šaty z hedvábného šantungu, ten nejde nikdy úplně perfektně vyžehlit, je takový „živý“, ale je to luxusní materiál. Měla z něj svatební šaty např. Diana.

 
beruska9
44 příspěvků 08.07.14 07:25

@Linie : jak pisu, tajne jsem doufala, ze je to materialem, ze tam nesla v nevyzehlenych satech…nicmene teda za sebe musim stejne rict, ze luxusni nebo neluxusni, nevypada to dobre (minimalne ne na tehle satech)

 
Camarilla
85 příspěvků 07.07.14 06:48

Nevím jak vám, ale mně přijdou suverénně nejhorší šaty Beáty Rajské. Variace na korzet se šlehačkou, akorát s proužkama. Ty záhyby v pase hrozně rozšiřují a barva taky moc nepomáhá…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 07.07.14 09:08

Možná je to proto, že takové šaty už se na tu paní nehodí (a ramínkujte, jak chcete, do takového typu šatů v takové barvě je bohužel paní rajská prostě stará).

šaty paní bartoškové mi na první i všechny další pohledy nepřišly luxusní, ale jako od vietnamců, bohužel (mám pocit, že je nepěkně oblečená snad každý rok, už by s tím mohla něco udělat). hlavně ty kytky jsou strašné, jako by si je muchala sama a ještě potmě. myslím, že to jsou šaty pro ženy s poprsím.

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 07.07.14 09:23

Šaty tohoto typu jsem měla na sobě, když jsem zkoušela svatební. I s 53 kily na metr sedmdesát jsem v tom vypadala jako matrona.

 
Fatabuna
148 příspěvků 08.07.14 13:56

Beáta Rajská si ty šaty ušila z molitanu, proto jsou takové robustní.

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.14 07:25

Za mě:
1. Aňa Geislerová
2. Jitka Čvančarová
3. Terka Brodská
4. Olga Menzelová

Šaty paní Bartoškové jsou krom barvy naprosto tragické, zejména střihem a vypracováním. Je to škoda, jinak je to pěkná „baba“.

 
viktorias
156 příspěvků 07.07.14 09:29
Dovolím si nesúhlasiť

Geislerovej biela prosto nepristane, možno aj kvôli nej vyzerá v tvári tak strhane. Preto je lepšie povedať, že šaty vyzerajú super, nie však ona v nich.
U p. Rajskej zas vidno, že je dôležité vizáž dotiahnuť do konca. skutočne nechápem u nej - ani u ostatných, že sa navlečú do večerných šiat a zvyšok, účes aj make-up nechajú civilný. Prečo to? p. Rajskej uškodilo nejednotná farba pleti v dekolte - opálenie do véčkového výstrihu (poznáme to všetky), to mala nejako zamaskovať a ak by mala vyčesané vlasy a výraznejší make-up, bolo by to fajn.
mne osobne sa šaty p. Bartoškovej páčia, nie však ich pokrčený efekt.
Za mňa je jednotokou Jitka Schneiderová.

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.14 14:40

@viktorias
Jitunku Schneiderovou vidím teď prvně, takže by se dalo změnit pořadí. :-) Fakt jí to moc sekne.

 
Denyna
4101 příspěvků 07.07.14 07:59

Možná je to tím, že takhle po ránu ještě nejsem smířená se světem, ale mně přijde to oblečení vesměs hrozné. Líbí se mi ale ta slečna či paní v Chanelu a chtěla bych vidět ty třpytivé šaty celé.

 
ještěřička
2367 příspěvků 27 inzerátů 07.07.14 08:19

A mně se líbila ještě Jitka Schneiderová, ta tady není.

 
Brunhilde  07.07.14 08:28

Za mne jednoznačně vede Olga Menzelová. Ona totiž i dobře filmově vypadá, nejen se obléká.
Overal je prostě skvělý.

 
Verhro
630 příspěvků 07.07.14 09:51

Oblékl jí módní stylista Jan Pokorný, tomu patří poklona. Jinak mně se líbí šaty Chatty a ty od paní Rajské, i když souhlasím s komentářem, že jim oběma ty šaty nesedí…

 
TeaTereza
1675 příspěvků 07.07.14 08:46

Jednoznačně tady chybí Jitka Schneiderová, která vypadala božsky!

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 07.07.14 09:21

Od doby, co tu Ada prezentuje šaty, které si sama šije, mám velký problém s jejími komentáři o nedotaženosti modelu, špatně řešeném živůtku…atd. Já chápu, že není profesionál, ale stejně to tam někde v hlavě na pozadí mám.

 
ontario
18 příspěvků 07.07.14 11:51

Mam to rovnako - aj ked si uvedomujem, ze napr/. dobry hudobny kritik nemusi nutne vediet dobre skladat hudbu/hrat.

Skor mi nereze priradovanie farebneho typu na zaklade fotiek (na to si netrufnu ani skuseni analytici, ktori sa analyzou zivia. Alebo skor - hlavne ti si na to netrufnu. Fotky velmi skresluju, aj bez ostro cerveneho pozadia, ktore tomu nepomaha). A zjednodusenia s vseobecnou platnostou typu „brunetkam nepasuje XY“. V analyze farieb plati, ze ziadna informacia je lepsia ako nespravna informacia. Opak vie celkom ist do penazi - vlastna skusenost.

 
BP0991
213 příspěvků 07.07.14 19:15

Já mám pořád v hlavě ty s prominutím ohavné příšerné šaty, co měla myslím že min.rok, nebo předminulý na opeře ve stylu Ludvíka IV… Děs a hrůza a pak komentuje každý pidi detail co by udělala ona.. Haha

 
jessicaggg
55 příspěvků 07.07.14 09:51

Kritizovat je tak jednoduché.. proto jsi sem pořádně ani nehodila svoje fotky z plesu v opeře, že? :D

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 07.07.14 09:52

Nechápu, proč ada do svého výčtu nezařadila jednoznačnou jedničku dne…

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 07.07.14 09:56

Protože je to „článek“ šitý horkou jehlou - jako vždy poslední dobou.

 
Brunhilde  07.07.14 10:06

Paní Schneiderová má pěkné šaty na hezkém těle, ale žádná bomba to fakt není. Jen jste si na ni ještě nezvykly.
Ona byla půvabná vždycky, takovým neokázalým způsobem. Viz film Petra Václava Paralelní světy. Doporučuji, je to výborný film. Jeden z mála českých povedených, na který se dá koukat.

 
jessicaggg
55 příspěvků 07.07.14 12:42

Není bomba???
Ty šaty jsou pěkně ušité, mají barvu, která se k jejich nositelce hodí. Moc se mi líbí k nim použitá obuv a náramek v půlce ruky se také jen tak nevidí…

 
Siv11
164 příspěvků 08.07.14 08:42

Šedá k zrzce? Uf :-)

 
Siv11
164 příspěvků 09.07.14 08:26

Pro všechny, co daly červená ramínka:
http://www.supervizaz.net/…Eu-farby.php
Když budete hledat, tak minimálně jednu zrzku v šedé vs. v barvě k ní ladící najdete. Šedá NENÍ teplá barva, zrzky POTŘEBUJÍ teplé barvy.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 09.07.14 11:39

Šedá není BARVA.

 
Dietrich
42 příspěvků 07.07.14 10:10

Nikto si na Olge Menzelovej nevšimol tie vytŕčajúce prsty pol centimetra cez topánku? Spod toho čierneho overálu s rozšíreným strihom to priam kričí.

Příspěvek upraven 07.07.14 v 10:15

 
Alterations
533 příspěvků 07.07.14 10:39

Já se domnívám, že v letním období„tzv. velký večerní oděv“ u muže je možný i v bílé barvě. Jako to má pan Menzel. Také si myslím, že atˇ už je v černém, nebo v bílém, měl by mít ve stejné barvě motýlka a případnou vestu nebo šerpu. Black tie neznamená, že dámy by měly být v černém. V létě myslím že právě naopak.

 
zuzulique
290 příspěvků 07.07.14 10:34

Tak toto je už pitvanie toho, čo už až tak pitvať netreba…s hocik­torou ženou z fotiek by som menila :-P

 
katango
1356 příspěvků 07.07.14 10:58

Já ne, ačkoli mi táhne na šedesátku.

 
zuzulique
290 příspěvků 07.07.14 12:01

Tak to vám úprimne závidím :-)

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.14 12:13

Taky mě napadlo „ještěže nejsem celebrita“. Ale na Pekle si člověk nemůže být jist ničím ani jako důchodce s hůlčičkou. :-)

 
Alterations
533 příspěvků 07.07.14 10:40

@zuzulique Ano. Mně se všechny v postatě také zdají hezké.

 
Fialové kafe  07.07.14 11:20

Článek je docela chudý, čekala jsem i nějaké nepodařené modely…

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.14 14:47

To by mě zajímalo, co je podle Vás nevydařený model.
Já jednoznačně šaty paní Menzelové vidím jako hodně nepodařené!

 
Fialové kafe  07.07.14 17:53

No z fotek v článku se mi líbí Aňa Geislerová, ostatní ve mě vzbuzují „eh dá se to“. Říkám jen že jsem článek rozklikla s nadšením a pak jsem byla trochu zklamaná.

 
Sevie
72 příspěvků 07.07.14 11:54

Brodská tak krásně omládla, když jsem ji viděla naposledy tak před sedmi lety v Ulici, když jsem ještě měla televizi, vypadala starší než tady. Je to moc zajímavá žena.

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.14 12:05

@Verhro Těm se kalhoty nehužví kolem kotníků. Ta věta má dvě části, které patří dohromady. Neboli délka dlouhých kalhot je v tomto případě podmínkou nutnou, což mi nepřipadalo slušné speciálně definovat. :-)

 
Verhro
630 příspěvků 07.07.14 15:15

Benyka: z mé strany to byl pokus o vtip :D

 
benyka
4236 příspěvků 07.07.14 17:53

Z mé taky. :-)

 
JarkaJ
285 příspěvků 07.07.14 12:25

Ada mě psaním komerčních a dle mého velmi slabých, povrchních sloupků do MF zklamala, tento článek v podstatě supluje bleskovou Františku a zde ho shledávám poněkud zbytečným.

 
Velma
77 příspěvků 07.07.14 13:15

Mně se nelíbí oba modely od Natali Ruden. Řekla bych, že Janě Doleželové vyloženě nesluší. Jinak až na pár drobností je to relativně dobré. Nejvíc u mě zabodovala Jitka Schneiderová. Bude článek o nepodařených modelech?

 
bluetea01
11 příspěvků 07.07.14 13:31
Jiří "Valentino" Menzel

Out of topic:… s tím brutálním opálením a ve světlém ohozu mi J. Menzel silně připomíná Valentina :-)

 
Bongani
155 příspěvků 07.07.14 14:11

Má Tereza Brodská punčochy nebo ne? Nepraví nám etiketa, že do společnosti by se měly nosit punčochy vždy?

 
toffee13
108 příspěvků 07.07.14 14:51

To mě taky napadlo.

 
Verhro
630 příspěvků 07.07.14 15:15

Ve světě se punčochy nenosí (na Oscarech je teda myslím nemá skoro nikdo)…to jen u nás se z toho dělá poprask, jakmile je někdo nemá.

 
Fialové kafe  07.07.14 18:00

Právě mě by taky zajímalo jak to s těmi punčochami je. V Hollywoodu a na červeném koberci nikdo punčochy nenosí. Ale třeba Kate Middleton ještě punčochy obléká.

 
kocurM
595 příspěvků 12.07.14 08:27
Při punčochách

B

Příspěvek upraven 12.07.14 v 08:29

 
Karin
3401 příspěvků 08.07.14 00:34

Opravdové dámy podle mě stále punčochy nosí. Dění v Hollywoodu, anebo styl celebrit obecně, bych nebrala jako univerzální etalon vkusu.

 
Alterations
533 příspěvků 13.07.14 20:18

Punčochy jsou určitě správné, pokud dobře vypadají. V páskových střevících to může být problém. Existují ale také tzv. tekuté punčochy nebo něco na ten způsob. Prostě barevné krémy. Manželka amerického presidenta chodí naboso úplně klidně.

 
Dixie Sunday
417 příspěvků 08.07.14 07:18

Červený koberec na Oscaroch či iných podujatiach napríklad ukazuje aj také výstrihy a rozparky, ktoré sú podľa mňa ďaleko za tým, čo by si dovolila pravá dáma. Neberiem to ako bernú mincu podobne ako to nenosenie pančušiek.

 
Betynka02
379 příspěvků 07.07.14 14:37

@Jeroným
Nene, místní technici je mají krátké. ;-)

(Občas tento efekt udělají i příliš úzké nohavice, které mi ovšem coby součást obleku moc „neštimují“.)

Příspěvek upraven 07.07.14 v 14:42

 
toffee13
108 příspěvků 07.07.14 14:47

Některé super. Líbí se mi Geislerová, Menzelová (ale já bych si připadala poněkud „nahatě“, těžko říct proč) a manželka pana Miñarra (ta postava! ty šaty!). Jsem ráda, že článek je spíš kratší - toto by mělo být pro pobavení, ale zas tolik inspirace tu běžný Čech/Češka nenajde (na rozdíl třeba od článku 60+, za který skutečně tleskám - čímž nechci říct, že bych neměla radost z tohoto).

 
SagaN  07.07.14 15:18

Modely Natali Ruden mi vždycky připadají jako taková laciná, socialistická z nouze ctnost: Sehnali jsme pár metrů látky z výprodeje, a umělecky to voživíme nějakým tím prostřihem…

 
Turako
501 příspěvků 07.07.14 15:43

Kohopak mi ta paní Bartošková jen připomíná? Princezna Dišperanda!!!
Hrozný účes na starší ženu.

 
Fatabuna
148 příspěvků 08.07.14 17:00

Ani ty šaty nejsou podle mého názoru trefa do černého. Paní Bartošková mi v nich připomíná slečnu, která se chystá na prodlouženou.

 
Doudou
1233 příspěvků 07.07.14 16:07

Tyhle fotky jsem už viděla několikrát. Nepřijde vám, že ta letos bylo nějak málo „celebrit“.
Vždycky je takové množství fotek a tentokrát jen tyhle furt dokola.

 
Bugatti
4051 příspěvků 07.07.14 16:53

Paní Beata Rajská je ročník 1962, paní Andrea Bartošková se narodila v roce 1952. Domnívám se, že na obě dámy, jakkoliv mají pěknou a udržovanou postavu, se korzetové šaty bez rukávů už nehodí.

 
Beruska_bez_tecek
704 příspěvků 07.07.14 18:53

Tak v tom případě klobouk dolů, paní Bartošková vypadá jako čtyřicátnice. Mně na ní ty šaty bez rukávů nerusí. Vzhledem k tomu, že nemá neestetický triceps kvůli kterému se rukávy doporučují.

 
Cérenka
36 příspěvků 07.07.14 17:31

@Helenuše paní Bartošková má šaty pomačkané, poněvadž nejspíš na poslední chvíli řešila zapeklitou situaci v nějakém výkopu, je profesí archeoložka :)

 
Evelin5
35 příspěvků 07.07.14 19:15

Aňa Geislerová a Jitka Čvančarová se mi moc líbí. Někde na netu jsem viděla Dagmar Havlovou a napadlo mě, co ji mohlo donutit si obléct do těch šatů. Podle mě ani úhel z jakého fotka byla zhotovena nebyl dobrý - nebo to byl just pana fotografa?

 
Bugatti
4051 příspěvků 07.07.14 19:30

@Evelin5 Myslíte tyhle šaty? Nechce se mi hledat, odkud jsou, ale ten návrhář ji skutečně neměl rád. Z štíhlé a udržované šedesátnice udělal(a) lesklou krabici.

Příspěvek upraven 07.07.14 v 19:31

 
Evelin5
35 příspěvků 07.07.14 19:33

Ano tyhle jsem myslela.

 
Robena
1257 příspěvků 07.07.14 22:25

Kolotoc satiry a humoru.

 
RoniM
7 příspěvků 08.07.14 12:44

Mám dojem, že je to model od Jany Berg.

 
madline
55 příspěvků 07.07.14 20:40

Me zaujalo, ze Minarrova manzelka je na maly cesky festival overdressed. Jen tak btw - festival v KV je kategorie A, cimz se radi ke Cann, Benatkam a dalsim :)

 
Aroosak
618 příspěvků 07.07.14 20:46

Nejvíc se mi líbí Olga Menzelová. Ta žena bude krásná i za 20, 30 let…

 
Robena
1257 příspěvků 07.07.14 22:16

@Betynka02 Ty krajkove rukavy Oliny Menzelove se mi vubec, ale vubec nelibi. Ale jinak je to kocka, potvora jedna.

 
Oskarka55
10 příspěvků 08.07.14 10:29

Mě zaráží u modelu paní Verešové použití tělové síťoviny ve výstřihu. Toto mám spojené s krasobruslařskými nebo tanečními kostýmy, kde to má svoji praktickou funkci a na dálku to není při použití správné barvy patrné, ale u večerní róby?

 
fan.alecia
6 příspěvků 08.07.14 10:51

Telova sitovina se objevuje pravidelne na nejlepsich svetovych molech kdyz si navrhar hraje s krajkami nebo nejakymi zajimavymi vystrihy.
Akorat bohuzel ceska pani navrharka neni zadny Murad, no.
Vidite u tech fialovych ty rukavky? Na tenhle fotce porad ale nemuzu prijit na to kde ta sitovina konci nahore. Nebo to nezne zakonceni tech stribrnych u krku. To je neco.

Příspěvek upraven 08.07.14 v 10:55

 
Oskarka55
10 příspěvků 08.07.14 11:56

No právě. Na dálku, platí i pro přehlídkové molo, to není vidět a efekt je dokonalý. Při bližším kontaktu to však nepůsobí dobře. Modely jsou to krásné, ale já i na foto vidím, jak podložení „na rukávcích“ „civí“ a v dekoltu se krabatí. Já obecně nemám ráda, když je něco jako. Buď tedy odhalím nahou kůži anebo použiji a přiznám průhledný materiál. Asi jsem ze staré školy :-).

 
AnaKarenina
450 příspěvků 09.07.14 10:48

Mně to teda vůbec nevadí a oboje šaty jsou krásné, ty druhé ovšem ještě mnohem víc. A bez té sítoviny by to asi provést nešlo, nedovedu si představit, jak by tam ta krajka sama o sobě držela.

 
Betynka02
379 příspěvků 08.07.14 13:22

Síťovina končí zřejmě těsně nad klíční kostí, není to vidět.
Krásné šaty!

 
Mhe
6 příspěvků 08.07.14 12:21
Rajská

Osobně si nemyslím, že by tmavovláskám pudrová neslušela. Jen jsou ty šaty hodně dívčí a seděly by spíš o pár desítek let mladší slečně… (a co se barvy vlasů týče, nějak nesedí ke zbytku obličeje a dělá ji ještě starší, ale to je jiná kapitola…)

 
Dietrich
42 příspěvků 08.07.14 12:31

Ja si nemyslím, žeby jej tá farba nesedela, pripadá mi v nej celkom prirodzene, ale čo sa týka tvrdenia, že púdrová farba pre brunetku nieje vhodná, tak to si tiež nemyslím. Je to nejaké všeobecné tvrdenie, lebo som o tom ešte nepočula. Ja to vníam skôr tak, že tmavé vlasy vyniknú..

 
Tomeyja
15 příspěvků 08.07.14 13:41

Ta poslední fotka tomu nasadila korunu. :D
Jinak jsem ráda, že nejsem jediná, komu šaty Verešové nepřišly zas tak super-úžasné. :) Ze zdejších fotek se mi nejvíce líbí asi šaty Geislerové. :)

 
Alterations
533 příspěvků 08.07.14 15:27

@Linie Myslím, že paní Bartošková vypadala jako manželka presidenta festivalu vhodně. Barva šatů hezká, střih ležérní. Moc se mi líbila dělka sukně a střevíčky.
Má jiné postavení, věk i cíle než krasavice Verešová a Doležalová, s nikým nemusí soutěžit. Ta událost bylo asi něco jako kokteil, manžel má pouze kravatu, tak ovlečkované dámy do trochu přehnaly.

 
violass
59 příspěvků 08.07.14 21:42

@TeaTereza ta byla božííí

 
Kralicak
65 příspěvků 08.07.14 22:24

Celkem mě šokovala paní Bartošková..vypadá velmi sympaticky, ale oblečená je jako nějaká středoškolačka, co začíná chodit na plesy a teprve si vytváří styl. Na to, že je v podstatě první dámou festivalu, bych čekala o dost víc. Z ukázaných dam je oblečená podle mě nejhůře. Beata Rajská má šaty sice docela hezké, ale působí v nich trochu jako diblík. Ale- Kdybych si takové šaty zkoušela, tak řeknu, že jsou v pase odfláklé. BR asi nepůjde v odfláklých šatech, proto předpokládám, že to byl záměr. Každopádně na zralou ženu od fochu bych čekala nějaký sofistikovanější model.
Nejvíc se mi líbí Aňa, ale to není žádné překvapení, u jejich modelů vzdychám často.

Příspěvek upraven 08.07.14 v 22:42

 
z_dediny
1032 příspěvků 08.07.14 22:34

Paní Bartošková mě fascinuje. Tak krásný krk. dekolt a paže v jejím věku, upřímně závidím.

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 09.07.14 12:00

No vidíte, a ona to zcela dobrovolně zazdívá střihem vlasů „na blbečka“ (skutečně jí to mimořádně nesluší, dělá to z ní divnou…já nevím staropanenskou učitelku) a každoročním výběrem otřesných modelů.

 
hetta
31 příspěvků 09.07.14 00:59

Nejzajímavější šaty mají Geislerová, Menzeelová a Brodská. U Rajské se mi zdá, že neodhadla proporce, přijde mi jako zaražená do země, asi to dělá poměr odhalených ramen a délky nohou a Čvančarová mi připadá, jako že musela mít hodně práce v těch šatech uhlídat, aby v nich zůstalo to, co tam zůstat /možná/ mělo.

 
Bugatti
4051 příspěvků 09.07.14 12:21

@Jiná Realita Může být i hůř:

 
Bugatti
4051 příspěvků 09.07.14 12:23

@Jiná Realita Ale v civilu nosí normální šaty, i když ten věk je bez večerního nalíčení víc znát:

 
notrends
514 příspěvků 09.07.14 15:09

Na IDnesu naopak Brodskou setřeli že je kabelka hrozná… a mně to taky tak připadá, je nějak moc sportovní, a paní Rajská je jak diblík na svatbě své kamarádky. Jitka Čvančarová skvělá. Jana Doležalová - nějak je to vulgární… to je teda hodnocení za mě,

 
notrends
514 příspěvků 09.07.14 15:45

@Bugatti šaty Havlové OK pléd OK ale samostatně dohromady je to tvarová hrůza a ještě k tomu ten mikimausový úsměv..

 
KlaudieS
1640 příspěvků 09.07.14 15:50

Nechápu proč každý článek využíváte pro urážení autorky. Je to ubohé a dětinské. Proč to sem teda chodíte číst? Kdyby se to dělo na webu určeném primárně pro patnáctky neřeknu nic ale takhle? :/

 
Bugatti
4051 příspěvků 09.07.14 16:18

@notrends Mně se hlavně nelíbí ta vepředu krátká a vzadu dlouhá sukně. Ještě tak na mladé dívce a jemné šifónové sukni bych to skousla, ale takto se mi to vůbec nelíbí. A v kombinaci s plédem je to katastrofa.

 
Javanka
4 příspěvky 10.07.14 09:42
Táňa Vilhelmová

Mně se nejvíc líbily květované šaty, které měla Táňa V. na promítání Díry z Hanušovic. Ty jsou tak krásné, že je chci :-)

 
Ouki
3 příspěvky 16.07.14 11:51
MF

Trochu módě rozumím, a proto:
V módě záleží na druhu akce ne kterou jste pozvaní a co je napsáno na pozvánce!
Pravidla oblečení uvedeném v pozvánce se nesmí porušit, jelikož tím vzdáváte holt
hostiteli a zároveň mu tím projevíte úctu a poděkování za pozvání.
Již dávno neplatí, že na večerní akci tohoto typu potřebujete černé šaty(tedy pokud na tom hostitel netrvá)Ale dlouhé být rozhodně mají!
Trendy pánské obleky jsou ty s krátkými kalhotami (těsně pod kotníky)kratší sako, nejlépe dvouřadé a kratší rukávy u saka ze kterých má vykukovat nejméně
2 cm manžeta od košile. Mrkněte někdy na Lapo Elkana. Dokonalý módní HIPSTER:-)
Z uvedených,,fes­tivalových" modelů je rozhodně nejlepší ten Beaty Rajské, včetně zvolených doplňků.
Dále určitě Aňa Geislerová na které je vždy vidět, jak ohromě ji móda a hravost baví! Má skvělý styl, ví co jí sluší a nebojí se experimentovat a objevovat nové značky!
Paní Bartošková, skvělé! Dáma, která je velmi elegantní a přitom velmi módní.
Model, který měla na sobě včetně doplňků je úžasný!
Naopak kdo občas šlape vedle je slečna Doleželová. I na předešlých ročnících KF
působí velmi nesourodě a v nevhodně zvolených šatech i bohužel dost levně…
U Andrei Verešové by mělo platit pravidlo, že někdy méně je více!
Naopak velmi chválím manželku Luise Miñarro. Nepřipadá mi ani náhodou overdressed. Naopak se k této příležitosti naprosto hodí, jak zvolené šaty, tak i doplňky a líčení! Nezáleží na tom, jestli se jedná o malý či velký festival…
Velkým jej dělají pozvané osobnosti…A myslím, že ten KF je velký:-)

 
Marbuša
243 příspěvků 18.07.14 10:31

Mně vadí, že má paní Bartošková zlaté boty a stříbrnou kabelku.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 19.07.14 11:33

Já teda vidím zlaté boty a světlehnědou kabelku, asi jiné nastavení monitoru.

 
bluetea01
11 příspěvků 18.07.14 18:30
Tak určitě!

Módě možná (trochu) jo, ale čeština dostává na p*del :-)

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 19:53
U mě teda paní Bartošková 3 mínus

Tak paní Bartošková mě svými ďábelsky červenými šaty s obrovskou sukní a zarovnaným střihem vlasů k přísné tváři připomíná podvyživenou a ambiciózní školačku.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 19:55

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 20.07.14 17:17

@jina realita: myslím, že ve věci šatů pani Rajské jste to vyjádřila poměrně přesně. Všechno sedí, šaty krásné, postava exkluzivní, ale v tom věku to nějak není ono. Musím se ale té paní trochu zastat, protože je netěžší odhadnou co se hodí k určitému věku a co už je přes čáru. Všechny se totiž vnitřně cítíme na něco přes třicet. Proto čekám netrpělivě na druhý díl 60plus.

 
Spot.Light
118 příspěvků 21.07.14 21:31

Marně čekám, kdy se na nějakých fotkách z Varů konečně objeví ozřalý Bartoška pdo stolem v Puppu. Každý rok se to stane a nikdy to nikdo nestihne vyfotit. Buď si na to dávají pozor nebo prostě smůla. Ale jednou to vyjde a prasisko bude odhaleno:)

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 15:02
Někteří vážně vypadali podivně

Můj názor:
Režisér Menzel mi přijde v tom bílém obleku doslova jako maličký šašek, jen mu chybí ty šaškovské boty. Menzelová je krásná a model jí sluší.
Nejlépe vypadá jako téměř vždy Terezka Brodská a Aňa Geislerová. Jednoduchost, střízlivost, neokoukatelná krása. Terezka a Aňa prostě vítězí.
Verešová je super kočka, té sluší všechno, Doležalová má zbytečně geometrické šaty. Šaty Rajské ani ona v nich se mi nelíbí. Takové šaty sluší maximálně mladé a štíhlé vysoké ženě. Podle mě to návrhářka netrefila. Je to takový růžovoprasátkovský pytel. Čvančarová, to je jako téměř vždy, hotová katastrofa. Jak si může žena jejích rozměrů obléct šaty, které jí přidají 10 let a 10 kilo navrch?
A jako tradičně, paní Bartošková se mi bohužel nelíbí vůbec.

Příspěvek upraven 15.09.14 v 19:10

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Couture podzim/zima 2013/14

Po tolika pekelných článcích by to chtělo nějaké hezčí pokoukání.... Celý článek

Couture podzim/zima 2014

V Paříži právě skončily přehlídky haute couture na letošní podzim a... Celý článek