Minuta pitvání

24.07.16 | autor Ada

Nelíbí se mi pořad Minuta módy, který vychází na Streamu, a řeknu vám proč. Není ani tak o módě, jako o zbytečném rozďoubávání detailů, které podle mě pořadům i článkům o módě spíš škodí.

Jako první příklad poslouží nedávný díl o červených šatech. Autorka a moderátorka Eliška Hudcová v něm odchytila dvě mladé ženy, z toho jedna má designové červené šaty a nápadný náhrdelník:

sejmuto z https://www.stream.cz/minuta-mody/10011257-jak-vypadat-sexy-v-cervenych-satech

Druhá má obyčejné úpletové šaty s výrazným potiskem:

sejmuto z https://www.stream.cz/minuta-mody/10011257-jak-vypadat-sexy-v-cervenych-satech

Elišce se první outfit samozřejmě líbí víc (mně taky - a jestli se vám nezdá střih šatů, podívejte se na ně i v pohybu, vypadají fakt dobře), chválí i boty, ale stejně opatrně dodá: "špičatý tvar bych ale možná příště vyměnila za kulatější".

Druhá slečna je úplně špatně: "vzor [šatů] je zvláštní, barvy příliš divoké a nelíbí se mi ani kamínky, které jenom přidaly na přeplácanosti modelu." Kabelka se Elišce líbí, ale k vybraným šatům se prý nehodí. Žabky posílá na pláž (v tomto bodě s ní souhlasím, ale to je vám určitě jasné). "Když už slečna zvolila tak divoké šaty, ubrala bych příště na doplňcích a volila je co nejjednodušší", doporučuje nakonec, ale co by chtěla ubírat? Slečna kromě kabelky a takřka neviditelného řetízku nemá nic, může akorát tak zahodit kelímek. Kdybych ji na ulici potkala já, všimla bych si samozřejmě, že by se to dalo lépe poladit, ale hlavně bych měla radost, že někdo vyrazil v nápadně barevných šatech.

V jiném dílu o letních šatech Eliška komentuje dvě slečny v květovaných vzorech. Tu první pochválila, i když má prý už nadbytečný náhrdelník; druhá ovšem dostala vyhubováno. Za prvé, "šaty jsou na její věk příliš krátké". EXCUSE ME? První slečna měla zbytečný náhrdelník a Eliška má zbytečně úzkostlivé představy, jinak se to říct nedá. Boty na platformě jsou na léto ok, ale "nelíbí se mi ornamenty na klínku" (níp níp). Slečna dostala doporučení příště šetřit na vzorech a vsadit na jednoduchost, a pokud by chtěla zvolit zase krátké šaty, "měla by je zkombinovat s botami bez podpatků či platformy".

sejmuto z https://www.stream.cz/minuta-mody/10011118-neviditelne-ponozky

Na další díly se můžete podívat sami. V dílu o barvách Eliška komentuje např. brýle, že prý se tento tvar ke kulatému obličeji slečny (já velmi zřetelně vidím oválný) nehodí; u té druhé vidí "až moc barev", přestože je tam jenom jedna, svítivě růžová - ovšem na příliš velké ploše, Eliška by doporučovala jen růžové doplňky.

sejmuto z https://www.stream.cz/minuta-mody/10009898-jake-barvy-nikdy-nekombinovat

Tenisky by prý skousla, ale v kombinaci s podkolenkami se jí nelíbí; "obecně se ke kratším sukním nosí jednobarevné nadkolenky, aby outfit nepůsobil tak vulgárně." A kabelka? "Perleťovou kabelku bych si spíše představovala k jednoduššímu, méně barevnému outfitu." Kdyby se kritizovaná slečna, oblečená ve schválně nápadném street stylu, zařídila podle doporučení Minuty módy, skončila by v pásmu šedého průměru a dost možná i v pekle, protože po výměně bundy za neutrální, výměně holograficky duhové kabelky za neutrální a výměně podkolenek za černé nadkolenky by se světle modré najky proměnily v pěst na oko.

Shrnuto a podtrženo: tento styl propagace pěkného oblékání mi přijde nešťastný. Moc pitvání, málo nadšení, příliš úzký pohled na svět.

Kdybyste se pustili do hledání v archivu Módního pekla, možná byste tam na mě vyhrabali příklad, kdy jsem taky něco rozpitvala, ale vím, že to byly výjimky (párkrát jsem komentovala v Galerii, obvykle z potřeby zastat se někoho, do koho se obulo až moc patologů). Úzkostlivý přístup k módě a uznávání pouze jednoho stylu jsou mi bytostně protivné; patří do pekla spolu se špínou, zanedbaností, podprsenkami za krkem a lacinými hadry.

Domnívám se, že pořady jako Minuta módy dělají módě spíš medvědí službu. Vzbuzují představu, že módní odborník je někdo, kdo se štítivě nakrčeným nosíkem a zvednutým malíčkem lustruje každý detail outfitu až do posledního stehu, a uznává pouze uhlazený styl a dokonalost. Minuta módy je tak dobrá pouze pro podobně smýšlející diváky, tedy nejspíš pro blogerky s podobným vkusem, jako má Eliška. Někdo, kdo se obléká opravdu pekelně a chtěl by se někam posunout, si z něj nic neodnese, vyznavači jiných stylů také ne, zájemci o skutečné trendy většinou také ne (informace typu "boty typu air maxů už se nenosí" jsou k ničemu).

(Pro pořádek dodávám, že proti Elišce Hudcové osobně nemám nic a proti jejímu stylu oblékání také ne. Ani jí nezávidím.)

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
kolúch
445 příspěvků 24.07.16 15:59

Takých Elisiek stoja na Pekle zástupy :D

 
zwedavka
676 příspěvků 24.07.16 17:17
skrytá reklama

Zajímavý názor padl v diskusi k jednomu dílu, prý je to celé jenom omáčka k nenápadné reklamě jisté značky, kterou má vždy ta pochválená na sobě. Nezkoumala jsem to, jestli je to pravda.

 
Lalita  24.07.16 17:22

Musela jsem si vygooglit, jak vypadají boty typu air max. :D

 
Shiro
354 příspěvků 24.07.16 23:39

Vtipný na tom je, že se nejedná o typ obuvi, ale o konkrétní produkt Nike AirMax, to je jako by autorka (ať už ten paskvil napsal kdokoli) prohlásila, že auta typu Octavia už nejezdí.
Edit: Tímto komentářem vlastně autorka sebe samu uvrhla do fashion-journalistického pekla, kam patří.

Příspěvek upraven 24.07.16 v 23:42

 
Jetthro
1129 příspěvků 24.07.16 18:26

Co mi ma nejaka Eliska co kecat do toho, jestli se air maxy nosi nebo ne?)

Koukla jsem se na jeji blog a jeji styl se mi libi, ale kdyz uz se pustila do takovyho poradu, tak by mohla trochu otevrit mysl i jinym stylum, ne se snazit vsechno nacpat do uhlazeneho minimalismu (ktery se mi strasne libi, ale nejen on). Ja bych treba taky nenosila romanticky styl, ale obdivuju, kdyz to nekdo umi.

 
Dahllie
2222 příspěvků 24.07.16 18:42

Ten pořad jsem neznala, tak jsem si teď pár dílů pustila. Hm, nuda. Čekala bych, že sama blogerka se bude oblékat nějak zajímavě, ale v posledních třech dílech měla klobouk a krátké šaty. Měnila se maximálně barva.

 
Brunhilde  24.07.16 19:29

Eliška je klasická módní neurotička, kterých je plné Módní Peklo. Pro mne osobně nic překvapivého. Soudím, že je to věc vývoje, tato etapa již brzy bude překonána etapou experimentování a osobitosti.
Ale nejdříve si prostě musíme projít tímhle.
Já bych ji moc neposlouchala, a když, tak ironicky :-)

 
Brunhilde  24.07.16 19:30

A taky by si mohla koupit hodiny hlasového projevu, protože poslouchat ji je skoro za trest.

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 24.07.16 20:04

No ano, pitváme u nás v pekle také, většinou v galerii. To jest, když se někdo připraví, nafotí a pro inspiraci uvede svůj outfit. Pak se samozřejmě na něj vrhnou všichni a, eventuálně, hnidopichují až chlupy lítají. Zastavit nějakou paní či slečnu Na Přikopech, poprosit o fotku a pak její oblečení ztrhat na blogu považuji za hrubě nefér. Vpravě v pekelné galerii také byly případy fotek takzvaně z ulice ale v poslední době nějak vyšly z módy nebo se nikdo už nechce nechat vyfotit. Čemuž se osobně nedivím.
Co se dámy s krátkými květovanými šaty (takzvaně nevhodnými pro její věk, muahahaaaa) týče, to mám dotaz. Mám velmi podobnou postavu a také mám, pokud si obléknu podobné šaty, nejasný pocit, že to vypadá nedobře (pokud abstrahujeme, tedy v mém případě, od věku:-). Ale nedokážu přesně definovat co. Prosím o názor.

Příspěvek upraven 24.07.16 v 20:06

 
isko
511 příspěvků 24.07.16 22:41

Já mám takový POCIT, že by šatům a slečně pomohly dvě věci:

  1. výstřih. Slečna vypadá, že je do véčka či jablka a že je nahoře dost obdařená. Resp. možná není úplně jablko, ale vypadá, že má velké prsy. Výstřih by tu mohutnost odlehčil.
  2. trošilinku delší. Tím, že je slečna nahoře širší, tak je v horní části hodně moc látky, zatímco ve spodní málo, tzn, že vršek vypadá větší než spodek - a vůbec zde nejde o věk. Tahle disproporce se trochu vyladí tím, že šaty nejsou úplně kratičké.

Jenže to to pak budou trochu jiné šaty plus fakt nevím, kde by takové šaty prodali, tak nevím, co s tím…

Příspěvek upraven 24.07.16 v 22:46

 
mutziputzi  25.07.16 08:47

Velké prsy je něco strašnýho, chápu, že je to spisovně, ale zní no perverzně.

 
isko
511 příspěvků 25.07.16 09:20

Tak jo, tak si tam myslete „velká prsa“. Ono by to tak možná ve skutečnosti mělo být, „prsy“ se asi používá v kontextu s jejich primární úlohou (kojení).

 
CokeLady
96 příspěvků 25.07.16 15:54

Naprosto chápu… Mám teď kojící ŕu, takže je to pro mě ten prs… mimo kojící éru je to to prso :D

 
Elinna
6 příspěvků 26.07.16 19:05

Podle fotky vypadají, že jsou dost beztvaré. Prospělo by jim, kdyby byly trochu delší a měly například pas. Takhle vypadá celý vršek postavy stejně široký, což není moc ženské. Já jsem třeba v pase poměrně štíhlá, ale takové šaty by ze mě taky udělaly krabici. Protože mám širší boky a v takových šatech rázem vypadám, že mám všechno široké jako ty boky.

 
stricc  24.07.16 20:07

@pozdni_ctyri­citka To je jednoduché, ne? Máte-li pocit, že v nějakých šatech vypadáte nedobře, noste jiné. Bez ohledu na věk, postavu, nohy, etc., nikdo nevypadá dobře v žádném oblečení, ve kterém se sám necítí.

 
Nyxx
512 příspěvků 24.07.16 21:24

Mně na tom pořadu vadí, že Eliška často hodnotí stylem „tohle je špatně, protože se mi to nelíbí“. Pak by mě taky zajímalo, co říkají na ulici hodnoceným lidem. A co říkají oni lidé, když se pak vidí na internetu v pořadu, kde jim někdo zkritizuje oblečení.

 
Ašarat.k
271 příspěvků 24.07.16 21:33

No a co, že nějaká Eliška rejpe? Když rejpe Ada a pak předvede své modely, tak je to na ukříknutí, nebo co? Tak si rejpe každý po svém, ne?
Rejpe Ada, rejpe Eliška, rejpou všechny děti, móda neuletí!
Neberte ty hadry tak vážně… TO JEN ŽIVOT je krásnej!

 
aerofrog
309 příspěvků 25.07.16 07:19

@Ašarat.k Na čem to jedete? :-)

 
Brunhilde  25.07.16 09:06

Na radosti ze života, zkuste to taky, je to úplně zadarmo.

 
stricc  24.07.16 21:44

@Nyxx může se jim přece říct, že když se nechali vyfotit, musejí počítat s kritikou ;)V galerii je to argument č. 1, jakmile si vyfocený dovolí cokoliv ke kritice poznamenat. A dělalo se to i lidem, které odchytil lovec, takže lovení postupně skončilo, jelikož se zcela pochopitelně nikdo už nechtěl nechat fotit.
Osobně považuju vůbec celý ten nápad fotit cizí lidi a vzápětí je ještě předhodit davům za totálně scestný a je mi celkem jedno, kdo zrovna rýpe

 
Ophelie
439 příspěvků 24.07.16 21:46

Mě spíš fascinuje, že slečně na první fotce červené šaty dost deformují postavu, vypadá (zdůrazňuji slovo vypadá) jak zaražená do země. Pro mě s podivem, že toto módní blogerka nevnímá (anebo nebere do úvahy).

edit - chyba

Příspěvek upraven 26.07.16 v 18:41

 
carnifax
42 příspěvků 24.07.16 22:07

„uznávání pouze jednoho stylu“ ehm

 
Lierre
10 příspěvků 25.07.16 01:29

Komentáře pod jednotlivými díly jsou opět ukázkou kultury vyjadřování některých lidí a názorů na zbytečnost řešit to, na co ostatní nutíme koukat celý den. Bohužel vždy, když přijedu do ČR, nechápu, jak se tak velké procento lidí může oblékat nevkusně a zanedbávat celkově svůj vzhled. Mění se to podle vás k lepšímu nebo ne?
Nechci to nijak paušalizovat, je mi to spíš líto, protože Češi jsou kreativní národ s bohatou historií, ale ono je to asi i o kultuře stolování, konverzace, chování atd.

 
XIII
36 příspěvků 25.07.16 03:20

Jo, to je zajímavý jev. Můj známý Dán to po několika měsících strávených u nás komentoval zhruba těmito slovy: „Při pohledu zvenku se mi Čechové jevili tolerantní a volnomyšlenkářští. Při pohledu zevniř jsem zjistil, že je jim prostě jen všechno u prdele.“ A když tohle řekne zrovna Dán (Dánům je obecně všechno „u prdele“, pokud to není Tuborg, Carlsberg nebo Dannebrog), asi už to bude docela napováženou. :)

 
bambou
25 příspěvků 25.07.16 08:38

@isko Veľké prsy??? Naozaj má slečna veľké prsy???

 
isko
511 příspěvků 25.07.16 09:51

Jasně, máte pravdu!!! ČJ ten výraz umožňuje, ale v jiném kontextu!!!
Mea maxima culpa!!!

 
mutziputzi  25.07.16 09:54

Čeština je mi šumák, já prostě nemám prsy, ale prsa. Mit prsy no uááá, strašně asexuální! :-)

 
Brunhilde  25.07.16 09:12

Jinak ty červené šaty jsou supr, ale na někom cca o 10-15 cm vyšším.

 
JUBA
59 příspěvků 25.07.16 13:12
DĚKUJU!!

Díky, ten článek přesně vystihuje moje pocity po předchozích několika shlédnutí „Minut Módy“. Jenže já to hodnotila lakonicky „jdi se vycpat, slečno všadechytrá“ a přestala jsem se na to dívat, neb dotyčná autorka Eliška mi přišla jako všeználek, který je jediným módním arbitrem ve stylu „líbí se mi, pak ANO - nelíbí semi, pak všechno špatně“.

 
benyka
4238 příspěvků 25.07.16 13:22

Ty červené šaty jsou strašné. Kdyby mě z bujnosti něco donutilo si je v obchodě vyzkoušet, chechtala bych se nejspíš až domů.

 
Undomiel
8 příspěvků 25.07.16 13:23

U Minuty „módy“ se vždycky královsky bavím. Sama Eliška by možná potřebovala někoho, kdo by jí takhle sepsul některé její modely. Podle toho, co jsem zatím viděla je buď „na chlapečka“ nebo šedá myš. :) O projevu ani nemluvím.

 
Cleira
112 příspěvků 25.07.16 14:11

Me teda vic nez tento porad dostavaji komentare pod jednotlivymi dily. Prectete si treba diskuzi pod dilem, kde Eliska kritizuje panske hnusosandale a chvali hezky obleceneho cizince v platenkach. Clovek se pak nedivi, ze to u nas vypada tak, jak vypada.

 
Shulamitka
116 příspěvků 25.07.16 14:21

Ono i u těch hadrů je to o toleranci k sobě navzájem a postoji a taky o vědomostech a odbornosti. Samozřejmě, že móda není vykukující prádlo, špína apod. Ale taky móda a módní kritik není ten, který suše řekne: „Mně se to nelíbí, tak je to špatnej vohoz.“ Co je to za normu - mně se to nelíbí?! To se nám v té naší zemičce hned vylouplo plno módních kritiků a znalců módy. Mohou mít obrovské zkušenosti. Vždyť jim může být i 13. Sotva odloží Barbinku, už to mluví do módy. Jestli ono to nebude tím, že Ada svým nápadem uspěla, tak ji napodobím a mám zadara popularitu, úspěch…

 
oliviax21
54 příspěvků 25.07.16 14:50

@Cleira Jak si chlapi myslí, že když se někdo pěkně obleče, je buz*rant…Smutné.

 
blue orange
12 příspěvků 25.07.16 16:09
Pytle

Já jsem pár dílů shlédla asi před týdnem. Když jsem jich viděla několik za sebou, tak to ve mě zanechalo dojem, že podle Elišky by všichni měli chodit v oblečení „ala pytel“. Některým slečnám ty pytle opravdu slušely, ale rozhodně to není pro každého. Taky mě celkem dostal zimní kabát, bez jakéhokoliv zapínání jen se zamotaným páskem (jako když si vážete župan). Ano, na slečně vypadal hezky, ale vypadal dojmem, že se po deseti krocích rozváže, což mi pro běžnou ženu nepřijde moc vhodné.

Příspěvek upraven 25.07.16 v 16:13

 
Cleira
112 příspěvků 25.07.16 16:11

@oliviax21 Tohle slysim od manzela dnes a denne… „To si nevezmu, vypadal bych jak teplej.“

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 25.07.16 17:11

@stricc Ach má milá, těch co se cítí ve svých outfitech skvěle máme plné páteční momentky, že? Já mám v sobě asi víc kritického cítění než by bylo zdrávo a protože o tom vím, obracím se na širší pekelnou veřejnost s dotazem, co si myslí o tom děvčeti v květovaných šatech. Kdybych se řídila vaši radou a nikoho se na nic nezeptala, budu já husa nadosmrti chodit v černém basicu a všichni si budou myslet, že jsem už vdova.

 
stricc  25.07.16 17:16

@pozdni_ctyri­citka no tak konkrétně já si o té holce myslím, že vypadá docela sympaticky. Její šaty se mi nelíbí, ale pohled na ni mě nijak nepohoršuje, asi bych si ani moc nevšimla, co má na sobě, kdyby zadání neznělo koukat na šaty. To jsem vám ovšem nepomohla už vůbec, ledaže byste vy byla ta vyfocená ;)

 
Brunhilde  25.07.16 17:27

@pozdni_ctyri­citka Taky bych si jí nevšimla. Nic hrozného to není (ale elegance taky ne). V těchhle teplotách mi to přijde normální, hodně jsem se teď koukala venku kolem sebe a lidi se odvazujou dost, ale nějak to nevadí.

 
moi-bebe
219 příspěvků 25.07.16 17:32

„obecně se ke kratším sukním nosí jednobarevné nadkolenky, aby outfit nepůsobil tak vulgárně.“ - WUT?!
Já mám asi nějaký zvrhlý pohled na svět, ale jestli je podle mne něco vulgárního, tak jsou to nadkolenky k minisukni. To jsem nosila v patnácti, a KAŽDEJ, kdo je starší 18 let a vezme si to na sebe, by podle mne měl být prohlášen za nesvéprávného diblíka.
Obzvlášť v případě týhle slečny - ta má styl odpovídající jisté subkultuře a kdyby si k tomuhle oblečení (a hlavně s touhle vysportovanou figurou!) vzala nadkolenky, bude vypadat jak padlá žena zbloudilá z nedaleké Perlovky.

 
Itta
10 příspěvků 25.07.16 17:32

Já už začínám být trochu unavená. Asi přestanu číst módní blogy a weby úplně. Asi by to bylo nejlepší. Přestává mi to dávat smysl…

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 25.07.16 21:43

@stricc @Brunhilde Děkuju za propitvání na přání:-) Jestli vám dáma přijde normál, tak to těší. Díky. Bohužel na té fotce opravdu nejsem já.

 
isko
511 příspěvků 25.07.16 21:50

Neberte ji tak vážně.
v tom samém díle vychválila slečnu, která měla šaty až skoro po paty, že prý lichotí její postavě - osobně si troufám tvrdit, že právě maxišaty tu slečnu ještě víc zmohutnily a pas zvýrazněný páskem to nevyvážil. Plus ačkoli Elišce se barvy na šatech první slečny líbí, že prý se k ní hodí, tak ve skutečnosti pro modelku nejsou, protože ta je výrazný zimní typ, zatímco šaty mají spíš něžné barvy pro letní typ. Zkráceně - slečna šaty přebíjí - a Eliška to nevidí.

 
Dahllie
2222 příspěvků 27.07.16 06:34

To myslíte tu noční košili po babičce?

 
isko
511 příspěvků 25.07.16 21:43

Shlédla jsem i některé další díly, jsou to fakt jen minutky. K obrázku patří komentář v diskusi pod blogem, dovolím si citovat:

Sluníčko Uličník (Olomouc)
Mně osobně vedle slečny v modré zaujali dva borci v modrožlutých montérkách které je tak zeštíhlují že si mužou na svačinu dovolit plný sáček rohlíků které nesou v ruce

 
lucindaSK
886 příspěvků 26.07.16 07:24

„šaty jsou na její věk příliš krátké“, rozumej „je na ne príliš tučná“, však, Eliško?

 
ming_xing
1108 příspěvků 26.07.16 13:01

Ztrata casu, stopadesatadevata nanynka, ktera si mysli, ze sezrala vkus a moudrost sveta a citi potrebu to vykricet do eteru.. sama se obleka az trapne sablonovite a bez napadu. jenom proto, ze ma na sobe hadry, ktere svlekla z nejake figuriny, rozhodne neni zadna modni guru.

 
bambou
25 příspěvků 26.07.16 15:12

@isko Došlo k nedorozumeniu. Ja som sa nepozastavovala nad tvarom toho slova prsa-prsy, ale veľmi ma prekvapilo, že tá slečna v kvetovaných šatách má podľa niekoho veľké prsia.

 
isko
511 příspěvků 26.07.16 21:14

On ten hrudník víc vynikne, když si pustíte filmeček. Na videu se slečna otáčí, tak je vidět i z boku. Samozřejmě že to nejsou obr-obr velikosti, ale „lentilky pod kobercem“ rozhodně nemá. Je to taková pěkná ženská krev a mlíko (a ty šaty tomu nedělají úplně dobrou službu).

 
SweetPotato  28.07.16 18:00

Pustila jsem si díl o „módním hitu tohoto léta - culottes.“ Slečna módní znalkyně to vyslovuje kulótes.

 
benyka
4238 příspěvků 28.07.16 19:08

@SweetPotato To máme z toho, že nepoužíváme zavedený český výraz kalhotová sukně. Ale i tak si myslím, že máme stejné právo jako Angličané (Američané, Francouzi atd.) vyslovovat cizí slova v našem prostředí tak, abychom jim MY rozuměli. Francouzům evidentně jiná výslovnost střeva netrhá, viz http://cs.forvo.com/word/culottes/#en

 
harim
17 příspěvků 01.08.16 11:39

Mě spíš na minutě módy překvapuje, že je chváleno nosit k sukním, šatům tenisky, kecky,… Mě přijde, že se to nehodí… ale třeba jsem zaspala dobu:)

 
Betynka02
379 příspěvků 01.08.16 13:36

A z minuty pitvání je několikadenní peklo. ;-)

O Minutě módy slyším poprvé a jestli to je jen o tom, co se dotyčné Elišce líbí, pak nemá cenu se tím zabývat…

 
VandaRybna
3259 příspěvků 01.08.16 13:51

Ubrala bych na doplňcích, bububu.
Versaceho na tebe.

 
Niemeyer
4 příspěvky 05.08.16 23:28

Mně naopak přijde jako pitvání o ničem tento článek :) Slovíčkaření. Je jasné, že slečna z minuty mody má také svůj pohled na věc, a ten vyjadřuje (stejně jako jste s tím začala vy tady, Ado).

Na minutě mody se mi líbí především jedna důležitá věc, za níž jsem ráda i díky zástupu mladých slečen, které se na to jistě dívají. Žádné hejtování! Žádné anonymní focení hrůzně nevkusně (imho) oblečených lidí. Slečna velmi decentně komentuje outfity a na každém, na lépe i na hůře ohodnoceném, najde vždy něco pěkného, co stojí za to alespoň zmínit. Neshazuje, neapeluje, více to nekomentuje. Jen vyjádří svůj názor a pořad končí. To se mi líbí a musím říci, že po vlně „hejtování“ a modních pekel, je toto pořad, který mě potěšil lidskostí, taktem a zbytečným neokecáváním. Krátké, výstižné a slušné. Názor si udělejte sami. Slečna nikomu nic necpe a ať to sponzoruje kdo chce, já ceňuji především diplomacii, s jakou se slečna vyjadřuje, protože poslední dobou jsem to ve světě módy viděla neustále jako peklo sem, peklo tam, vyfoťte to mobilem, zamažte obličeje a pojďte se tomu smát. A z toho mi uplně dobře už nějakou dobu nebylo.

 
tak Betty
153 příspěvků 07.08.16 22:29

Nejsou ty červené šaty z Cosu, jak probíhaly na diskusi CJSDK.

 
LeKarolinaK
34 příspěvků 17.08.16 09:40

Mně popravdě po shlédnutí tak zhruba 10-12 dílů nevadí ani tak to, že slečna hodnotí, co se jí líbí a nelíbí, to bych brala, je to její pořad a hodnotí podle svého cítění. Mně spíš vadí, že už jsem umlácená jenom tím jedním stylem, který pro svá videa vybírá. Tak nějak je to všechno jiné a přesto všechno spadá do jedné kategorie stylu, kterou sice neumím pojmenovat, ale trochu mě po delší chvíli přestává bavit.

 
fany.cz
38 příspěvků 11.10.16 23:21
Minuta módy

Tenhle pořad je absolutně ztráta času. Nechápu, jak může někdo, kdo neví o skutečných módních trendech nic tvrdit, že podle nich naučí někoho oblékat. Tahle slečna má prostě ráda sportovní módu a podle toho se strojí. Se současnými trendy to nic společného nemá. Tahle Hudcová propaguje jen módu stáda. Pominu-li toto, tak ty neskutečný bláboly. Na streemu to lze brát jako sranda a prostředek k výdělku, ale po odborné stránce je šit. Je ale kontroverzní a takový pořady mají dostatek kliknutí a tím vydělávají.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit