Modrá je dobrá

20.09.14 | autor Ada

Na úvod dnešního pouličního pekla pro vás mám celomodrou slečnu, proto také ten prudce originální název ukradený z profláklé písničky. Písnička je oslavou modré a oblečení té ženy taky. Do posledního detailu.

Všimněte si, že totiž nemá jen modré kalhoty, tričko, mikinu a tašku; má i modré pruhy ve vlasech, náramek, nehty, peněženku a podrážky na botách. Jsem si jistá, že i oční stíny a dost možná spodní prádlo budou v téže barvě.

zaslala čtenářka Katka

Podle mého názoru se taková oddanost jedné barvě ani nedá označit za peklo, spíš za osobitý styl. Fotku jsem zařadila proto, že mě zajímá váš názor. Je modrá paní pekelná, nebo ne? Napište do komentářů. (Pozn.: přehlédněme pro tento účel ne úplně ideální velikost mikiny...)

Tady ovšem není o pekelnosti pochyb. Špatnou podprsenku už snad ani nebudu komentovat (v žádném věku není nezbytné mít prsa v pase!), ovšem krajková sukně bez podšívky zaujala. Paní měla pod sukénkou jen kalhotky. Nestačí, že si musíme prohlížet prádlo pod poloprůhlednými legínami, ještě na nás bude útočit tohle?! Co bude dál, síťované overaly od Beate Uhse v ulicích?

zaslala čtenářka Anna

Chcete si snadno vydělat pár korun? Obujte si takovéhle boty, jděte na pouť, stoupněte si k nějaké atrakci a počkejte, až k vám začnou chodit lidé a dávat vám peníze za vstupné v domnění, že jste majitel.

Chápu, pánové, že byste chtěli nosit nápadité a barevné boty, ale tudy cesta nevede...

zaslala věrná čtenářka Karol

Kdybyste se nad následující fotkou lekli, že už vám začíná haprovat zrak bombardovaný peklem, tak zůstaňte v klidu, je to přepálenou fotkou, ne očima. I přes zhoršenou kvalitu snímku jsou bohužel skvěle vidět sádlová madla přetékající přes "pas" proklatě nízko posazených a proklatě pevně utažených bokovek. Taky si živě představujete, jak se to v pohybu musí zajímavě kroutit a vlnit, ještě k tomu oba zadky nezávisle na sobě, každý po samostatné osmičkové křivce?

zaslala čtenářka Lucie

Kdyby se vám po té náloži ještě chtělo přemýšlet, můžete si zadumat nad tím, jestli vám lépe dráždí fantazii holé kýty pod nepodšitou krajkovou sukní, obnažené přeteklé těsto nad kalhotami nebo depilovaná pánská lýtka a stehna v džínách, jež by posloužily jako kostým do pohádky Císařovy nové šaty?

zaslal čtenář Jirka

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
RenataRen
466 příspěvků 20.09.14 23:22

Modrá paní dobrá, zbytek je nevkus. Ten pán s rozstříhanýma kalhotama mě bude strašit ve snu…

Příspěvek upraven 21.09.14 v 14:55

 
PrincessLuna
323 příspěvků 20.09.14 23:26

Modrá je skutečně dobrá - možná je to nějaká sázka/akce/co já vím, ale určitě je to záměr, takže bych to za peklo nebrala. Ovšem ten maximuffin, to je zvěrstvo :D

 
Ascari
315 příspěvků 20.09.14 23:29

Paní na předposlední fotce mi připadne jako ten typ „no co, manžela (ta kreatura vpravo, žeby?), dítě a psa už mám, tak co se budu snažit“.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 20.09.14 23:47

Mně přijde prostě jako white trash. Když se ještě snažila, nebyla o nic méně trashy (počítám leopardí legíny, holý břuch a štekle.)

 
Vasa
170 příspěvků 21.09.14 16:56

Já nejvíc lituju té holčičky, co z ní vyroste, když má za vzor tohle.

PS: modrá paní je peklo, protože ve správné velikosti má snad jen ty boty a tašku.

Příspěvek upraven 21.09.14 v 16:57

 
Lovisa
85 příspěvků 27.09.14 10:31

Ta paní je evidentně sociálně slabší.
Třeba na nové kalhoty nemá peníze.

 
Karin
3401 příspěvků 20.09.14 23:33

Na tom maníkovi s rozstříhanejma džínama jsou nejpekelnější ty nagelovaný vlasy. A triko s límečkem ani ty boty se k těm kalhotám moc nehodí… Vlastně ty kalhoty jsou na celým tom modelu nejlepší :D

A modrá paní je taky o. k., prostě miluje modrou víc, než je v tomto kraji zvykem, tak je celá modrá :-) Jak si Ada všimla, jediná maličko pekelná věc na ní je ten mufínek pod mikinou.

 
Hořáč
1495 příspěvků 21.09.14 12:08

Je otázka, zda jsou nagelované, nebo mastné.

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 09:18

Ach fuj… No, ono je to vlastně jedno, obojí vypadá nechutně.

 
Divi
12 příspěvků 20.09.14 23:41

Modrá paní mi připadá fajn, děrovaný mladík je lehce slizký. Teda ale dostala mě ta dvojitá pr… Teda já sama mám pozadí prostorově výraznější, ale je jenom jedno!
Neumím si představit, jak se v takových gatích dá chodit…

 
Stemcells
97 příspěvků 22.09.14 13:18

Co chodit. Jak se v tom dá sedět?

 
Karin
3401 příspěvků 20.09.14 23:42

Te název článku bych stáhla, to by mohlo bejt drahý. Viz http://www.tyden.cz/…_315908.html#…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 20.09.14 23:48

Ne, modrá není špatná barvou, ale je to celé takové… tržnicové.

 
jájinka_007
88 příspěvků 20.09.14 23:56

Přiznám se, že mě nejvíce zaujala ta „prsa v pase“. Nerozumím, proč si taková žena v zrcadle nevšimne, že má poprsí o patro níž, než většina populace. Zaručeně to degraduje jakýkoliv pokus o módu…

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.09.14 07:34

Aneb, jak řekl ten transvestita staré panně: „DObrá podprsenka dokáže divy, drahoušku.“

 
Chany
871 příspěvků 21.09.14 19:46

Třeba fungují jako takový termofor na žaludek… :-D

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.09.14 11:27

Já bych řekla, že to začalo špatně padnoucí a nepohodlnou podprsenkou. Paní pokaždé, když přišla domů, odložila. Přece se v tom nebude tejrat tam, kde to není nutné, ne? Doma jí to viselo, pak párkrát vyběhla bez ní dolů do samošky a než se nadála, už si zvykla. Teď to tak nosí pořád, protože je to pohodlnější, než nepadnoucí podprsenka, která se furt někam sune, nebo tlačí, škrábe… Navíc si možná v Blesku přečetla, že taková spousta celebrit teď chodí bez… A na těch módních přehlídkách ty modelky taky nemají pod tou krajkou nic, tak to dá rozum, že kde jinde by to mělo být správně, než na takové módní přehlídce, ne? XD

 
fashionmaddy
11 příspěvků 23.09.14 10:18

Dobrá podprsenka pre veľké prsia je veľký problém. Väčšina predávaných modelov má za cieľ prsia zväčšovať a tlačiť ženskosť do dekoltu.Pri veľkých prsiach je to potom katastrofa - žena vyzerá ako torpédoborec s provou napred alebo nafúknutá perina s tukovými prsnými rozplacnutými až po krk. Azda najlepším riešením je špeciálna podprsenka na zmenšenie poprsia, zvaná minimiser, ale dostať ju bežne iba v Marks and Spencer, aspoň podľa mojich znalostí.

 
Madietta
23 příspěvků 29.09.14 22:10

Podprsenka minimiser je na velká prsa ten nejhorší nápad. V zásadě dělá to, že prsa rozplácne a zastrčí do podpaží. Není to hezké ani pohodlné. Řešením je podprsenka správné velikosti od firmy, která se na velká poprsí specializuje. A není třeba nakupovat jen v zahraničí, i naše Triola už se v tomto směru snaží.

 
ElishaG
2 příspěvky 07.11.14 14:02

Podprsenku si může každá (jakkoli nekonfekční) žena nechat ušít a není to dražší než pořádná podprsenka z obchodu. V ČR existují firmy s touto specializací snad v každém velkém či středním městě.
Mně by se asi nechtělo vláčet se od obchodu k obchodu a hledat např. 60F. Cestu ke švadleně považuju za daleko přímější a snazší. Koneckonců přes obchody to můžu vzít pro inspiraci a udělat si radost úžasnými stahovačkami, co z mého hruškozadku udělají bonbonek ;-)

Příspěvek upraven 07.11.14 v 14:03

 
g.kala
399 příspěvků 21.09.14 00:07

Modrý outfit na sport nebo cestu do tělocvičny dobrý, na běžné chození po městě se mi moc nelíbí. A btw, na první pohled to vypadá, jako by slečna měla ve vlasech modrou čelenku.

Příspěvek upraven 21.09.14 v 09:35

 
Bílékozačky
32 příspěvků 21.09.14 07:54

Moc nechápu, proč zbytek je peklo, ale ta v modrym je najednou protěžovaná? Nechutný tenisky, nesedící nic, odporný neupravený vlasy…třeba ta paní pod tim má taky osobitý styl oblíkat se jako vysloužilý transvestita a její prsa se tu properou a špeky pod mikinkou šmoulovi se najednou odpouští-respektivě je máme přehlédnout? Za mě všechny modely humus, nejvíce mi tedy vypálily oči z hlavy ty rudý lodičky chlapa a potrhaný džíny, ale ten modrý přizrak bych určitě nepopsala jako něco, co by si zasloužilo pochvalu :/.
Každopádně víc takových článků! Na jednu stranu je mi líto, že jsou lidi tak nechutně nevkusní, na druhou mě tyhle baví nejvíc:).

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.09.14 09:05

„Nechutný tenisky, nesedící nic…“

Co je na teniskách nechutnýho? Vypadají čistě a neochozeně. Legíny/tepláky jí dle mého taky sedí. Mikina by mohla být větší, ale zase rýsující se špeky, které stojí za komentář, si představuju jinak.

Nejsem příznivce legín, tenisek ani mikin, ale celý outfit je konzistentně ve sportovním stylu, tak předpokládám, že je oblečená na sport nebo na delší chůzi. Co jiného by se hodilo k teniskám než mikina s tepláky? Člověk by měl být oblečen vhodně vzhledem k příležitosti, takže tady se nedá nic namítat.

No a k tomu má obyč látkovou tašku. K trojboji legíny, mikina, tenisky látková taška nebo baťůžek jde. Blbě by vypadalo, kdyby měla elegantní kabelku. Látková taška je v pořádku.

No a ta modrá? Ze sportovního oblečení se pokusila vykřesat aspoň nějakou jiskru a dát tomu vtip. Je vidět, že nad tím přemýšlela. Potkat modrou paní vyvolá úsměv. V tom je rozdíl oproti paní, co má průhlednou sukni, kterou si by člověk veřejně neměl nosit ani v osmnácti nebo paní, která ukazuje horní půlku zadele vystrčenou z kalhot. U těch dvou bych nevěděla, kam s očima, zatímco modrou paní si ráda prohlínu a klidně jí řeknu, že mi zvedla náladu.

 
guinejske_prase
178 příspěvků 23.09.14 08:47

Inu, snad raději být nechutně sladěná a odporně neučesaná, než takhle pekelně omezená :D

 
VandaRybna
3240 příspěvků 23.09.14 11:03

Paní s prsama proklatě nízko je ve skutečnosti oblečená docela dobře, akorát na to prostě nemá postavu. Já bych si to na sebe klidně vzala (tedy bez té tašky a se spodničkou).

 
Madietta
23 příspěvků 29.09.14 22:12

Dobře oblečená??? Tričko absolutně neladící vzorem ani stylem se sukní, laciná „krajková“ sukně bez spodničky, takže jsou vidět kalhotky, a ošlapané domácí pantofle?

 
Alterations
533 příspěvků 21.09.14 08:30

Ty rozstříhané " džíny "to je podle mého jen takový žert. Neříkejte, že vás to taky nepobavilo! Asi mám slabost pro mladé kluky. I ty červené boty se mi zdají docela pěkné. Kdybych je viděla zblízka, tak možná ne, ale kdyby byly jen trošku kvalitní materiál…

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 09:40

Nj, jenže některé uživatelky tady mají asi prostě zafixováno, že díra na džínách = eklhaft, fuj, ne. A neakceptují to, i kdyby to byl ortodoxní pankáč. Nevidí kontext, vidí jen ty díry :D
Tenhle kluk je samozřejmě někde na půli cesty. Jak už jsem napsala, ty džíny jsou nosnej (a jedinej dobrej) prvek, na kterým by se dal postavit dobrý „rebelský“ outfit, ale kluk to nedal, všechno ostatní je blbě - boty, polo tričko, geloháro… No, snad jen ta taška by se dala použít.

 
kolúch
445 příspěvků 21.09.14 08:43

Neviem, mne chodenie v jednej farbe od hlavy k pätám príde ako nedostatok fantázie, krížený s úchylkou. To sa nedá nazvať štýlom, pretože taký modrák /či inofarebňák/ môže byť vystajlovaný športovo aj elegantne, poznám z môjho okolia elegantnú parížskomodrú ženu, toto je športová azúrovomodrá :D
A celkom by ma zaujímalo aký monológ beží hlavou tým ostatným ľuďom keď sa obliekajú… Viem, že vyzerám otrasne a je mi to jedno, alebo som sexi? Potrhané rifle mali určite v hlave sexi verziu, ale čo tam mohlo bežať krajkovej sukni netuším.

 
blacken
2320 příspěvků 21.09.14 08:57

Za mě modrou nebrat. Ale ne proto, že je to monochromatické, ale proto, že je to hnusné a nemám dojem, že by to byl styl, prostě jen záliba v modré. Jinak mi to nevadí…
 

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.09.14 09:12

Srovnáváte nesrovnatelné. Tohle jsou ženy šatech, lodičkách a s psaníčkem. Tam je to v pořádku zatímco legínovo mikinovo tenisková verze je hnusná? Třeba bude slečna cvičit nebo jde na výlet. Věřte nebo ne, ale ty tři jednobarevné paní v šatech taky jistě někdy sportují v mikině a teniskách, jen se v tom nefotí. Tam to bude potom taky hnusné?

 
blacken
2320 příspěvků 21.09.14 19:03

Vy vážně věříte, že jde sportovat? Já ne. Pokud by běhala v parku, neměla by kabelku, pokud byla v posilovně, tak se snad zase převlíká do něčeho nepropoceného, ne? Každopádně jen proto, že je to v jedné barvě, to pro mě nebude míň pekelné.

Edit: a ano, oblečení na sport se mi zdá téměř vždy hnusné - ale pokud je užíváno ke sportovním účelům, tak to nehodnotím.

Příspěvek upraven 21.09.14 v 19:08

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.09.14 19:16

Kdyby takhle šla do divadla nebo do práce v bance, tak je to peklo, protože tam se sportovní oblečení nehodí. Pokud takhle jede v MHD, tak to pro mě peklo není, protože teoreticky může jít sportovat. Nebudu přemýšlet nad každými kolemjdoucími teniskami, kam kráčí, a jestli jim to věřím. :-)

Příspěvek upraven 21.09.14 v 20:01

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 09:44

@blacken - ta modrá přece nemá kabelku, já vidím normální nákupní tašku.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 21.09.14 09:24

No, já bych řekla, že hnusný je i ten „váš“ prostřední outfit, specielně ty legíny částečně namočené do Sava a pak ta onuce kolem krku, díky které se paní ani nemůže podívat dolů, protože kvůli té spoustě látky neohne krk.

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.09.14 09:29

Mě zas přijdou hnusné ty plastové boty prostřední paní. Nemyslím teď vizuálně hnusné, ale hygienicky hnusné. Představuju si, jak se pod tím průhledným neprodyšným plastem potí nohy, a jak tam vznikají plísně. Nechtěla bych být u toho, až si ty body sundá

Já vím, zdraví je každého věc, ale stejně se mi to nelíbí. Funkční modré tenisky jsou oproti tomu úžasná zdravá obuv.

 
Pruhovaná
79 příspěvků 21.09.14 10:52

Ta první vínová sukně je hnusná, prostřední obleček je hnusný celý a poslední je tak nějak srovnatelný s celomodrou paní, akorát že to není sportovní oděv.
To jste těmi obrázky chtěla říci?

 
g.kala
399 příspěvků 21.09.14 20:22

Tož vínová sukně je hlavně malá.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 22.09.14 00:32

Nejen ta sukně je malá, i ty botky jsou malé, lezou z nich slečně prsty. A dost dobře nechápu ten výkroj na sukni vepředu, když si sedne, budou jí vidět kalhotky, nebo ne?

 
Dietrich
42 příspěvků 21.09.14 15:39

Ťiež som sa zamýšľala nad monochromatickým oblečením na ľuďoch, ale všetko závisí od toho ako sa to nakombinuje a ako to nakoniec vyznieva.
Slečna v modrom je peklo, pretože zbytočne púta pozornosť výrazným odtieňom, keď jej kusy oblečenia nesedia, ako napr. spomínaná malá mikina. Určite sa dá pekne obliecť ako tón v tóne, ale to čo má na sebe modrá slečna je žiaľ ukážka toho ako nie.
Osobne sa mi páči tretí obrázok v odtieňoch magentovej, s takýmto oblečením a vizážou si môže dovoliť pútať pozornosť. Nejde o použitie monochromatického oblečenia, ale o to čo tá monochomatickosť podtrhne. Potom to môže byť dobré, alebo zlé.

 
anahir
114 příspěvků 21.09.14 09:48

Řekla bych, že paní má prostě ráda modrou a tak jí nosí. Cokoliv si vybírá, nejvíc se jí líbí v modré a tak si to koupí.
I já mám ráda modrou. Před mnoha lety na škole jsem si to taky vůbec neuvědomila, že chodím celá modrá, dokud mne v prváku učitel nevyvolal,,prosím modrou slečnu o odpověď" :-D

 
Chany
871 příspěvků 21.09.14 19:51

Kdyby byla důsledná, tak si nechá ještě nabančit, aby byla modrá komplet. :-D Modrý stíny jsou prd, to chce pořádný jójo kolem obou očí… :-D Ale kdo ví, stojí zády… :-)

Příspěvek upraven 21.09.14 v 19:52

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 09:49

Hematom je v první fázi tmavě červený až fialový, posléze s rozpadem hemoglobinu na bilirubin a biliverdin mění barvu na žlutou a zelenou, až je z něj nakonec skvrna bledá, lehce nahnědlá či nažloutlá.
Oční stíny jsou oční stíny.

 
Chany
871 příspěvků 23.09.14 22:02

Děkuji za výklad. Myslela jsem, že z jasně čitelných smajlíků je zřejmé, že jde o nadsázku, legraci. No, asi není… 8-)

 
Morže
1091 příspěvků 21.09.14 09:50

Modrou barvu nemám ráda a rozhodně bych se do ní celá jen tak neoblékla. Za to se dokážu obléct od hlavy až k patě do červené a ještě vymyslet různé kombinace. Modrá paní neurazí ani nenadchne. Nebýt toho, že je celá modrá, tak by to nestálo ani za štěk.
U druhé fotky - sama vím, jak je těžké najít dobrou sedící podprsenku a pokud paní na to kašle, tak bude spokojená s práskačkou za dvě stovky. A spodnička u sukně mi připadá, že je spíš shrnutá nahoru než že by tam nebyla vůbec. Ale samotnou mě zaráží, že vídám ženy, co mají velká prsa, ale až v pase a že s tím nic jako nedělají. Vždyť to musí bolet při chůzi…
Pán s úžasně odpornými boty s ještě odpornější špičkou asi chtěl být originální. Z té fotky to na mě působí, že to má na sobě cikán, protože ti mají takový specifický „styl“.
U paní Muffin si to vysvětluji následovně - dneska v obchodech se nic jiného než skinny džíny nebo kalhoty nenachází. Zřejmě zjistila, že tohle je jediná věc, která jí nebude dělat buřtíkoidní sloupy a to, že jsou viděl sádla lásky, to okolí bude dělat, že nikdo nevidí a že je to tak v pořádku. Však stačí ty sádla lásky odmyslet a máme tu pěknou štíhlou slečnu.
Pán s hustokrutě prostříhanými džíny - Modlím se, aby to myslel jen jako recesi. Jinak tfujtajksl.

 
Lalita  21.09.14 10:45

U té pani v krajkové sukni by stačily na peklo ty omlácené křusky (které jsou jí malé) a i když to z fotky není znát, klidně bych si vsadila na ztvrdlé paty a možná i plíseň na nehtech. :|

edit: nemyslela jsem to jako reakci na Vás, měl to být samostatný komentář.

Příspěvek upraven 21.09.14 v 10:47

 
Chany
871 příspěvků 21.09.14 19:59

…„Pán s hustokrutě prostříhanými džíny“ - moje babička by řekla: „hele ho, pacholka, chodí jak drban!!“ A to zažila jen éru ošoupaných džín, ne takové cáry.

 
Tiffani
5 příspěvků 21.09.14 20:29

@Morže pokud je to paní, kterou jsem videla i ja (jako, ze asi je), tak tam zadna spodnicka nebyla.

 
aailyyn
807 příspěvků 21.09.14 11:04

Pokud se modrá paní pohybuje takhle po městě, tak mi to připadá pekelné, protože mikinovokecková uniforma je to, co Ada vytrvale tepe. Že se o módu alespoň zajímá do té míry, že to všechno hodila do jedné barvy mi v takovém případě nepřijde dostačující. Ale jestli dáma vyrazila prostě sportovat a rozhodla se svůj estetický pocit z funkčního oblečení, které holt má především sloužit svému účelu a dělání parády není úplně prioritní, alespoň vylepšit o oblíbenou barvu, tak to jako módní vtip docela beru.

 
Kaše293
14 příspěvků 21.09.14 11:21

Kdyby ta modrá slečna měla na oblečení dva, tři drobné bílé nebo béžové detaily, tak to beru. Hodnotím jen barevné ladění, ne styl. Jak tu už někdo psal, nevíme, kam jde. Já sama nesnáším fitka a posilovny, takže pohyb řeším tak, že cestou do práce občas jdu 6 km pěšky a pak nasednu na autobus. Dojedu do Prahy, vlezu do metra mezi dámy a říkám si „teď mě někdo vyfotí do MP, že v mém věku už bych měla mít trochu smyslu pro eleganci…“

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 21.09.14 11:26

Tak teď nevím, jestli je horší osmičkovitý přetékající muffin nebo císařovy nové šaty…

 
Brunhilde  21.09.14 11:36

Já si teda narozdíl od autorky nemyslím, že paní v krajkové sukni má podprsenku. Nevidím jediný důkaz. Pokud vy ho vidíte, budu ráda, když mne na něj upozorníte.
Modrá paní mne ani nepobuřuje ani neuvádí v úžas, pravděpodobně bych si jí vůbec nevšimla.

Příspěvek upraven 21.09.14 v 11:38

 
Nyxx
512 příspěvků 21.09.14 11:52

Pokud je modrá paní oblečená na sport, je to OK a za peklo to nepovažuji. Sama často chodím celá v černém a přidám jen barevný detail, jako rudou rtěnku nebo šátek. Paní na předposlední fotce je možná nový druh bydlenky a domácí šikulky- z jednoho většího zadku vyrobila dva, zato menší.

 
CokeLady
96 příspěvků 21.09.14 12:29

Je hrozné, že ti 2 páni, co zde reprezentují mužské pohlaví, tak věřím, že si myslí, jací jsou to kanci, světáci, šviháci, sebevědomí muži, co jim to sluší, že nad tím přece přemýšleli. Chlápci, co nad oblečením nepřemýšlí totiž vypadají jinak, ci myslí. Tito mají svůj styl „a la slizoun“ a myslí si, jací jsou borci.

Úplně mi z toho jejich propracovaného stylu naskočila husí kůže a dere se mi na jazyk DOSLOVNÉ, že bych si o ně neopřela ani bicykl.

Kam se hrabou v tomto porovnání velice sympatické ponožky v sandálech a lyžařská bunda oblečená v zimě přes oblek.

Fujtajksl.

 
Ascari
315 příspěvků 22.09.14 12:46

Nemyslím si, že by si ten roztrhaný pán myslel, že mu to „sluší“, asi to bere jako osobitý styl. Úmyslný styl vagabund/trhan, kdežto u té děsné matky mi to jako úmysl nepřijde…

 
CokeLady
96 příspěvků 21.09.14 12:30

Možná bych u té paní „kejty pod krajkou + prsa v přízemí“ byla hodnější a doporučila více rozostřit její obličej. Myslím si, že takhle je celkem k rozpoznání.

 
kolúch
445 příspěvků 21.09.14 15:11

Ale po ulici chodí s nerozostreným, nie? :D Nj, behať takto ulicami je v pohode, poukázať na to je asi.. nehumánne, alebo čo..

 
anonymousse
28 příspěvků 21.09.14 12:38
modrá je dobrá,

Ale ta mikina by byla špatná, i kdyby byla ve správný velikosti :-/

 
Alterations
533 příspěvků 21.09.14 14:06

@blacken Na drobných a malých ženách vypadá dobře, když jsou oblečené v jedné barvě. Ty první vínové šaty a doplňky jsou nádherné /i když jsem velkým nepřítelem nestejně dlouhé sukně!/. Jednou jsem viděla tento typ ženy, jak je celá oblečená v hnědé barvě a jednou v šedé. Na oba případy i po letech vzpomínám, tak to vypadalo hezky.

 
Dietrich
42 příspěvků 21.09.14 14:44

Pri prepálených muffinoch sa mi pred očami objavil živý obraz jednej slečny v škole, ktorá asi pred 10 rokmi holdovala vtedajšiemu módnemu mainstreamu. Lebo kto nemal vyšúchané rifle a krátke tričko, aby bol vidieť kamienok v pupíku, ten nebol IN. A výsledok stál za to, presne ako na obrázku, teda odhalené muffiny trčiace z každej strany po 10cm a pekne stiahnuté opaskom :)

 
vlm
2570 příspěvků 21.09.14 14:54

Modrá je děs, nejen že nemám ráda modrou, to je můj problém, bledě modrá blondýnám sluší to uznávám ale co je moc…to je moc…,modrá peněženka dokazuje, že to slečna má fakt vyladěné do detailu:-D. Potkávám paní +-45 černé kalhoty - tepláky, hráškově zelené triko, crocsy i taška…modrá mi ji připoměla…nic se nemá přehánět…ostatní fotky..:-D modelky z domu hrůzy :-D a pánové škoda mluvit…,ale zase kdyby nebyli, čím bysme se tu bavili…

 
Atrofie
741 příspěvků 21.09.14 15:05

Proč mám přelud! :-D paní „bokovka“ vypadá, že kalhoty ukradla své dceři…ale tangáče, ty má asi svoje!

 
Jillian
30 příspěvků 21.09.14 15:10

Modrá paní mi zas až tak pekelná nepřijde - všechno má čisté, celkem i padnoucí (až na tu mikinu) a stylově je to sjednocené - žádné lodičky k teplákům. Paní má zřejmě modrou ráda, tak se do ní obléká. Spousta lidí chodí od hlavy k patě v černé, tak nevím, proč bychom měli někoho zavrhovat jen proto, že to zkusil s jinou barvou. Pokud v tomhle outfitu nejde do divadla, ale má to jen na běhání po městě, nevidím na tom nic špatného.

Zato paní s poprsím v pase je ryzí peklo. Chápu, že gravitace je nemilosrdná a moc tomu vytahání člověk nezabrání (zvlášť jestli je to po dětech), ale není to důvod, proč se začít ve třiceti oblékat jako vlastní babička. Paní se očividně hezky oblékat chce (jinak by si nevzala tu krajkovou sukni a chodila by v džínsech jako většina národa), jen asi neví, jak na to. Slušná podprsenka se dá sehnat i ve větších velikostech, jen se musí člověk trochu snažit (to vím z vlastní zkušenosti, velká prsa mám taky). Tady zjevně snaha o hezký vzhled skončila nákupem sukně v tržnici a čert vem zbytek.

Příspěvek upraven 21.09.14 v 15:11

 
anahir
114 příspěvků 21.09.14 16:23

Ještě přemýšlím nad těmi madly…vždyť to musí přece docela bolet, ne?
Když koukám jak má okraj kalhot zařízlý a madlo visí přes ten kraj…musí tam zůstat docela slušnej otlak.

 
kordelia
3 příspěvky 21.09.14 16:44

Na to, čo som videla nedávno v metre a na nástupištiach v Prahe, pani v modrom mi neprekáža. Keby nemala plátenú tašku, tak je to OK, pretože použila navzájom ladiace modré odtiene.
Pri ostatných fotkách som „zaúpela“, ale to som trpela aj v tom metre. Niekedy nechápem, ako sa môžu ľudia poobliekať - sebazničujúco a strápňujúco. Taktiež niekedy premýšľam, ako je možné, že niekto aj predáva ten nevkus - a hlavne kupuje! Konštatujem - máme rezervy :)

 
z maloměsta
49 příspěvků 21.09.14 18:59

Mně by hrozně zajímalo, jak ta paní s muffinem vypadá zepředu…podle mého odhadu už to je skoro kategorie „obnažování na veřejnosti“.
pánové, prosím, neholte se jinde než na obličeji…(tedy pokud se nezajímáte o jiné muže, tam se k tomu nemůžu vyjadřovat). A pokud si holíte nohy ze sportovních důvodů, tak se prosím snažte to oděvem nějak zakrýt…

 
Shiro
354 příspěvků 24.09.14 13:13

S tím nesouhlasím, muž (bez ohledu na sex. orientaci) by si krom obličeje měl holit ještě podpaží a rozkrok v předu. Podpaží, aby tolik nesmrděl a rozkrok, protože když se oholí, tak to opticky zvětšuje výbavu.

 
razorblade_reloaded  21.09.14 19:02

Ty cerveny boty!:D

 
blacken
2320 příspěvků 21.09.14 19:05

@Mishule_obecna Ano, není to možná typicky hezké - ale tam si řeknu, že je to stylové a promyšlené. Dala jsem to jako příklad toho, kde by mě nenapadlo o pekle dumat.

 
Velma
77 příspěvků 21.09.14 19:55

Paní v modrém působí pekelně, protože až moc „svítí“. Kdyby byla celá v černém, nebylo by to tak hrozné. Paní bez podprsenky je pravé peklo. Já bych takovou odvahu neměla, abych v tom vyšla. Muffiny jsou na ulicích celkem bežný jev, ale tady je to nářez! Nejvíc mě „fascinují“ v zimě, kdy lezou zpoza krátkých bundiček. Červené boty jsou sice kolotočářské, ale zbytek outfitu je takový standard, že to celkově nepůsobí až tak tragicky. No a pán na posledním obrázku spíš vypadá, jakoby měl střet se psem, který umí symetricky trhat:-)

 
TeaS
23 příspěvků 21.09.14 20:46

Já si myslím, že nejhorší na paní s prsy na břiše je fakt, že asi nějakou podprsenku má.

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 09:52

Jestli jo, tak tipuju, že to bude nějaká takováhle hitovka - výhodná sada 3 ks za 199 Kč. -

 
Tiffani
5 příspěvků 21.09.14 20:26

Pani v krajkove sukni je tusim z prazskeho metra - tuhle nebo podobnou jsem videla, ale nemela jsem dobry uhel na fotku. Pokud je to ona, tak zadna spodnicka tam nebyla, jen kalhotky ve stylu bombardaky, proti kterym ty od Bridget Jones vypadaly temer jako tanga. U pani v bokovkach mi vybiha hlaska kolegy - instalatersky vystrih.
U modre pani bych rekla jen vseho moc skodi. Jako celek se mi to nelibi, ale videla jsem i pekelnejsi kreace.

 
TeaS
23 příspěvků 21.09.14 20:45

Sice je to mimo, ale musím se o to podělit. Dnes jsem v Brně v tramvaji potkala pána v botách do vody. V neoprenových, křiklavě červených botách do vody, ve kterých měl i ponožky! Jinak byl oblečený normálně. Škoda, že jsem nenašla odvahu to vyfotit. :D

 
blacken
2320 příspěvků 21.09.14 21:32

@Malina jahodová No tak ano, ale někteří z nás to prostě zohlední a tady na sport nevěřím - už jen kvůli tomu, že kalhoty sportovní nemá. Takže za mě to pekelné je - hlavně se mi nelíbí ani jednotlivé kusy toho, co má na sobě. Barva sama o sobě by mi nevadila, to bylo v podstatě celé moje sdělení :-D Ale tím to nikomu nevnucuju, slečna má právo jít v čem chce a já mám zase právo myslet si, že je to hnusné ;-)

 
Malina jahodová
175 příspěvků 21.09.14 22:34

Vždyť to jsou sportovní kalhoty. Vidím tam takové ty legíny s rozšířením od kolen dolů, což jsou pro mě pořád ještě legíny na sport. Máte každopádně pravdu v tom, že si každý může nosit co chce a každý si můžeme myslet co chceme, a to nejen o oblečení ostatních.

 
Dietrich
42 příspěvků 22.09.14 12:15

Nohavice, ktoré má pani oblečené sú z pevnejšieho materiálu, keďže sú v miestach ohybov z druhej strany kolien vykrčené tak ako to robia riflové materiály. Legíny a iné tepláklové nohavice sú pružné a omnoho menej krčivé, takže to s vysokou pravdepodobnosťou nebudú nohavice na šport. Áno uznávam, že tento typ tenisiek je vhodný vyslovene na šport, ale pani vôbec nevyzerá, žeby si práve odskočila zabehať do parku, aspoň peňaženska a taška na nákup tomu nenasvedčujú. Pokiaľ ale vezmeme v úvahu, že sa chystá do Fitka, tak si bude tak či onak musieť tie bežecké topánky prezuť za iné tenisky, aby tam nepošpinila podlahu.

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 21.09.14 21:44

Modrá pekelná není. Nesedí to, nelíbí se mi to, ale peklo je zvlášť odpudivá kategorie. Ano, na dalších fotografiích už je to zdrcující. Jenom v jedné věci s Adou nesouhlasím: ty zvláštní boty nejsou samy v sobě špatné. Kdyby to byl jediný oko přitahující element (samozřejmě s výjimkou nositele) a zbytek oblečení byl například černé barvy, a navíc by to měl na sobě vysoký, mladý a opravdu pohledný muž (typu Vojta Dyk), tak by se setkání rozhodně dalo ve zdraví přežít. Ale s těmi džínami to opravdu peklo je.

 
Lenkomet
24 příspěvků 21.09.14 22:24

Dobře tak holčina je ujetá na modrou, velká část mladých zažije tzv. temné černé období ona má prostě dobré modré :D za pár let se tomu bude smát a konečně pochopí narážky typu jestli spadla do šmoulího hovna. Já se dnes směju svému Emo období, i když tehdy se tomu tak ještě neříkalo :D Paní co má životem opotřebená prsa je se svojí figurou evidentně spokojená a cítí se sexy, už podle té sukně. A věřte že své ctitele určitě má (jo lidi mají různé úchylky). K těm dvou pánům bych mohla zopakovat zase ty úchylky, nebo jinou sexuální orientaci? Docela bych si na to i vsadila.
Ten dvojitý zadek se snažím pochopit… eeemm… ne nejde to. To necítí to, že ji ty kalhoty nesedí a tak brutálně se svezly dolů?! No pochybuji že by si je při odchodu takhle oblékla, koukla do zrcadla jak ji dneska krásně leze mafin a její chlap ji za ty madla ještě obdivně chytil se slovy: tak pojď ty moje sexi mamčo je třeba vyvenčit naše miláčky, muck. No jestli ano tak je to asi zase další mnou nepochopená úchylka :D
Změnit nadpis článku z Modrá je dobrá na Úchylky v ulicích :D

Příspěvek upraven 21.09.14 v 22:26

 
mamvkus
7 příspěvků 22.09.14 14:46

Ty kalhoty se urcite nesvezly, to je spis tim, ze vys je uz proste nedostala… pravdepodobne je koupila jeste pred vyrobou a porodem te holcicky a porad ma dojem, ze se do nich vejde. Pani v modrem uz na me pusobi preplacane, k panum se vyjadrovat nebudu :D a u pani s nadry proklate nizko mam jen to, ze finance na lepsi odev jsou asi nedostatkove.

 
Franche
358 příspěvků 21.09.14 23:25

Paní má modrou i peněženku a vlasy, takže docela pochybuji o fitku… prostě má ráda modrou - a jde to vidět

 
Evženie
168 příspěvků 22.09.14 01:27

Och, ty boty, ty boty… kterej chlap si proboha dobrovolně koupí tak strašlivý boty? A homosexuály sem netahejte, znám jich dost a ani jeden z nich, ani ti, co se o módu nezajímají, by tudle hrůzu na nohy nevzali. Ani ten kamarád, co je transvestita a líbí se mu fakt ujetý věci. Ani z Romů neznám nikoho, kdo by to vzal na nohu, už proto, že jsou to tak zženštilý boty, a správnej Rom je chlap, ať o sebe pečuje nebo ne.

Tohle mi fakt vychází na italskýho, nebo spíš albánskýho kolotočáře.

Příspěvek upraven 22.09.14 v 01:36

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 09:57

U nás něco podobného nosí jeden takový obtloustlý… ne, tlustý šedesátník. Špičaté bílé boty, patrně polyuretanové, jsou už trochu okopané, v džínách, triku a bundičce, s ulízlými vlasy, někdy v kšiltovce… Chodí tady venčit takového umolousaného jorkšíra a vždycky po něm někde nechá válet hovno.

 
Alterations
533 příspěvků 22.09.14 08:38

@Evženie Znovu se musím zastat těch červených pánských bot. Zřejmě nejsou moc kvalitní, ale z fotky se stejně nedá kvalita moc poznat. Klidně by něco takového mohlo být od nějakého předního návrháře. Nic mě na nich neuráží! Barevný odstín je pěkný. Už loňskou zimu nosil můj známý letec červené semišové boty a vypadalo to moc dobře. Pořád se volalo po barvách a několikrát se mi na klukách podařilo zahlédnout červené, žluté nebo zelené kalhoty a vždycky se mi to moc líbilo. Jde to i k saku.

 
Karin
3401 příspěvků 22.09.14 10:00

A kdyby to bylo od návrháře, tak co? Mám se stydět za to, že se mi nelíbí něco, co navrhl nějaký návrhář? Každou botu někdo navrhl. A i ti nejlepší návrháři někdy udělají „botu“ a navrhnou nějakou nevkusnou kravinu… (jako třeba Isabel Marant a její kecky na klínku)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.09.14 11:07

Ony podobné boty skutečně poslední dobou zase od předních návrhářů lezou. Nicméně každá celebrita (Michala Davida a podobné za celebrity považovat s dovolením nebudu), na které jsem to viděla, si to vzala pouze na módní přehlídky dalších takových návrhářů. K normálnímu oblečení (do města, do kina atd.) nikdy. Jenže na přehlídkách o to tak nějak jde - když už vám zaplatí ty prachy, abyste to tam odseděli, tak je aspoň potěšíte tím, že si některé z těch jejich obludností vezmete na sebe. A pak to zahrabete někam hluboko do skříně. A vytáhnete to možná, až budete točit nějaký videoklip nebo fotit pro časák a ono to čistě náhodou zapadne do konceptu. Oni světoví návrháři holt tyhle výstřelky nenavrhují pro běžné lidi, proto je to takhle k džínám a triku skutečně mimo. Nejde o tu barvu, ale o ten celek…

 
Atlacoya
2146 příspěvků 22.09.14 11:12

No ale k odrbaným džínám se takové boty prostě nehodí. A ještě má nějaké bílé kostkované ponožky. To se taky nepovedlo.

 
anahir
114 příspěvků 23.09.14 12:52

Mě na těch botách taky nic neuráží. Neuráží mě žádný model, který má kdokoliv na sobě :-D :-D
Ale nic to nemění na tom, že ty boty jsou opravdu hodně hodně hodně směšné.

 
Evženie
168 příspěvků 29.09.14 00:06

Nevadí mi, že jsou ty boty červené. Barva je na nich ještě tak to nejlepší. Zoufale se mi nelíbí jejich tvar a použitý materiál, a i kdyby byly z kůže ptáka Ohniváka a navrhli je Lagerfeld, Valentino a Louboutin dohromady a stály víc než náš barák, připadaly by mi pořád stejně hnusné. Je mi jedno, že dneska návrháři podobné věci občas vyprodukují - i mistr tesař se utne. Není všechno vkusné, co má na nášivce slavné logo.
Kdyby bylo ostatní oblečení v přiměřeném stylu (tj. rozverný mafián), daly by se boty možná, možná snést. S orvanými džínami mi to prostě nejde.

 
Caramela
11 příspěvků 22.09.14 09:00

Tak bolestný nedostatek soudnosti, jako u paní v krajkové ohavnosti a paní přetékající z kalhot, jsem dlouho neviděla. Ten mladík se zbytky kalhot kolem nohou, je mladý, postavy souměrné a i když je to děs-běs, je spíš k pousmání. A navíc je zde možnost, že z toho vyroste. Červené botky můj jemnocit příliš neuráží i když je fakt, že svému partnerovi bych podobný model z botníku vyhodila. A ve stínu toho všeho je modrá paní zcela akceptovatelná:)

 
DanaP
88 příspěvků 22.09.14 10:15
Taška RVéHáPka

Všimli jste si, že paní s prasama v pase ještě za sebou vleče tašku RVHP? Tu důchodeckou na kolečkách :).

 
Go-lightly
3428 příspěvků 22.09.14 19:30

„Prasa“ je nejspíš překlep, ale tady mimořádně sedí.

 
DanaP
88 příspěvků 23.09.14 10:22

Díky, příště si to po sobě přečtu. Ale vyhmátla jste to!

 
DanaP
88 příspěvků 23.09.14 16:06

4 milovnice tašek na kolečkách?

 
Moir
1800 příspěvků 30.09.14 14:24

Ta taška na kolečkách, vámi tak pohrdaná, je pro větší nákupy pro lidi, co nemají auto, k nezaplacení. Uvezu s ní, co bych v tašce v ruce neodvlekla. Že to není „sexy“ mi je jedno, ti, co jí zhrdají, mi domů nákup nedovezou.

 
DanaP
88 příspěvků 01.10.14 14:01

Myslím, že dotyčná „dáma“ není ani stará a ani nemocná, aby musela chodit s taškou na kolečkách, bez kvalitního prádla a v minisukni bez podšívky. Osobně dávám přednost batohu, který je zdravější, protože zatěžuje záda rovnoměrně. Dají se sehnat i kvalitní kožené, které se dají rychle předělat na velkou kabelu přehozením popruhů.

 
Moir
1800 příspěvků 02.10.14 22:06

Nezlobte se, jste pitomá. Jsem mladší, než dáma na fotce, s kolečkovou taškou přesto nakupovat chodím, jestli trpím fyzickým handikapem je irelevantní, nákup v batohu, pokud není ten expediční, prostě neodvleču, protože se do něj nevejde a v tašce na kolečkách se transportuje podstatně snadněji (myslím samozřejmě velký nákup, kdy se nakupují věci do zásoby). Uveďte jediný ROZUMNÝ důvod, proč těžký nákup vláčet na hřbetu, když se může vézt na kolečkách. Důvod, že se vám to nelíbí, je HLOUPÝ.

Příspěvek upraven 02.10.14 v 22:08

 
DanaP
88 příspěvků 07.10.14 15:19

Oprostím se od vašich urážek, toto je diskuse. Jedním z důvodů je, že si nerovnoměrně zatěžujete páteř. Estetickou záležitost pomíjím. V době, kdy vám Tesco přiveze velký nákup až přede dveře, nevidím důvod, proč se tahat s nákupy ať už na kolečkách nebo v batohu. Sama jezdím raději autem, protože s sebou beru svoji 76letou matku a ta i-tescem nevládne.

 
zuzulique
290 příspěvků 22.09.14 10:29

„Nestačí, že si musíme prohlížet prádlo pod poloprůhlednými legínami…“
podľa obrázkov asi nestačí, ale mne toto niekedy ozaj stačí, vždy len krútim hlavou a nechápem…ale viete, že mužom to vôbec nevadí?

Příspěvek upraven 22.09.14 v 10:29

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.09.14 10:56

Taky jsem si všimla, že určitým typům mužů to vůbec nevadí. Díky bohu, ne všichni jsou slepí na obě oči :)

 
Ailinel
2 příspěvky 22.09.14 10:44

Doteď se řídím maminčinou radou - čeho je moc, toho je příliš a jednobarevné variace jsem na sobě snad nikdy neměla. Vnitřní hlas mi to prostě nedovolí, možná jsem prudérní, kdoví, ale přijde mi to neoriginální a bolí z toho oči.
Modrá paní ale pořád není takové peklo jako zbytek případů. Aspoň má „styl“. Ten zbytek je výkřik do tmy a narozdíl u paní, u které bych se možná pozastavila nad přemírou lásky k modré, u zbytku bych nevydržela pohledem ani pikosekundu. I prohlídka fotek doslova bolela. Nedokážu říct, který případ je horší…
Týpeček v roztrhaných kalhotek je extrémně slizkej, ne lehce.
Paní s nepadnoucí podrsenkou není bohužel neobvyklý pohled v dnešních ulicích, ale ta sukně!!! Naprostá absence soudnosti a dobrých kamarádek, ketré by jí upřímně řekly, že vypadá jak…
A špíčky…naprosto souhlasím, že v tomto případě musím litovat malou holčičku…

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.09.14 10:53

Modrá paní určitě není klasické peklo. Není to něco, nad čím bych se zastavila a řekla si: „No Ježíši Kriste!“ Spíš je to skutečně nekritická láska k něčemu a na jednu stranu je to hezké, že má někdo tu odvahu… Ale dobře to nevypadá no.

Paní s průhlednou sukní nechápu. Kdyby ale nesla v ruce třeba 50 odstínů šedi, pak bych možná i pochopila…

Vždycky mě zajímalo, jak je možné, že někdo dokáže zapnout džíny tak, jak je zapnula ta maminka s madly. Vždyť to musí hrozně bolet, ne? A ty zářezy, co tam musí zůstat, když to doma sundáte. Pokud to ovšem vůbec sundat jde - z tohohle aby člověku pomáhali hasiči.

Pán s depilovanýma nohama… Pro mě za mě, ať si nohy klidně depiluje. Dělají to modelové, sportovci, celebrity… Ale ty kalhoty? Proč někdo dobrovolně chce nosit něco, co vypadá, že se to rozpadá za chůze… Škoda, že k tomu nemá ty červené botky, to by byla kombinace pro bohy.

 
Coballtino
134 příspěvků 22.09.14 11:28

@Karin Kdepak, to bude něco takovéhleho v naprosto nevyhovující velikosti (= obrovské)obvodu pod prsy. http://www.spodnipradlo-xxl.cz/detail.php?…
Všimňete si, jaké velikosti nabízejí - nejmenší je 75G! (mám pocit, že velikost 120B je naprosto nereálná - to by přece vypadalo jako dvě jablíčka na sudu a silnější ženy, které mají - mají doopravdy??? - pod prsy 100 a více, budou mít i více tuku na prsou) Ach jo, kdy už tyhle výrobky přestanou existovat, aby nemátly ženské, co neví, jakou velikost ve skutečnosti mají?

 
andiedvorakova
331 příspěvků 22.09.14 15:02

Já myslím, že velikost 120 B nebudou žádná maličká prsíčka. Já mám 70 B a prsa nemám skoro žádná, v takovém případě B skutečně malé je. Ale když bych na sebe vzala 90 B, budou mi ty košíčky asi tak velké, jako bych se s velikostí 70 B oblékla do 70 D.

Ale obvod 120 zní děsivě. To už je o zdraví, ne?

 
TulaJ
254 příspěvků 22.09.14 13:16

@Coballtino no to zas nemusí s tými „jablíčkami“ celkom byť pravda, ono zas 120 B je iné B ako napr. 80 B - nie všetky košíky „B“ majú rovnakú veľkosť, ide o rozdiel obvodu pod poprsím a cez poprsie (čím je rozdiel väčší, tým je veľkosť košíka vyššia - t. j. napr. u „A“ je rozdiel medzi obvodom a poprosím najmenší, a potom sa smerom k B, C, C…zväčšuje). Ja mám 85 A, a to kvôli tomu, že mám široký hrudný kôš - prsia nemám nijako malé, ani gigantické.

Příspěvek upraven 24.09.14 v 12:26

 
Jolana53
5 příspěvků 22.09.14 14:49

Podprsenky jsou věčné téma :) A vy máte naprostou pravdu, co se týče vysvětlení, jak je to s těmi košíčky. Moje 60C-D jsou proti vašim „béčkům“ jako lentilky :D…a pořád to někomu vysvětluju, a pořád musím koukat na zdeformovaný prsa…

 
kozarohata
141 příspěvků 22.09.14 13:38

Matka, která se nasoukala do dětských kalhot, je prostě hnus. a paní v krajkovém chce nejpíš provokovat:D

 
arw
171 příspěvků 22.09.14 14:05

Bleah… strašný je to všechno.

 
VanilkaLux
1 příspěvek 22.09.14 14:16

Ta modrá paní je Šmoulinka! Vy jste ji nepoznali???

 
Go-lightly
3428 příspěvků 22.09.14 19:28

A jó! Tak takhle to vypadá v reálu, než je zidealizuje ruka výtvarníka!

 
Karin
3401 příspěvků 23.09.14 10:02

Šmoulinka přece nosí bílé šatičky a bílý čepeček. To by paní musela vypadat nějak takhle:

 
Terkaper
1 příspěvek 22.09.14 14:32

A nebyl náhodou 2.duben? Mezinádrodní den autismu.
 http://www.autismus.cz/…odrem-2.html

 
Jolana53
5 příspěvků 22.09.14 14:58

Modrá paní/slečna mě neuráží a ani bych si jí nevšimla tím, že je prostě celkově sportovně oblečená. Vzhledem k modré ve vlasech tipuju, že se jedná o mladou slečnu, očividně milující modrou. Myslím, že k dospívání takové výstřelky patří, když si vzpomenu, na spolužačky ze střední školy, jedna chodila celá v růžové, jiná v červené, další byla plná hlaviček zajíčků playboyů,… A upřímně, když jdu třeba jen do parku venčit psy, tak taky neřeším, jestli náhodou na sobě nemám moc jedné barvy a neměla bych to něčím „rozbít“. Pokud takto slečna jede cvičit, nebo něco podobného, tak je to za mě v pořádku.

 
lentilka248
8 příspěvků 22.09.14 15:06

Vše už bylo řečeno..nevadí mi oblečení v jedné barvě, sama někdy chodím v bílé, černé, oranžové nebo šedé..ale z modré paní mám rozpačitý dojem, není to ani ryze sportovni, ani na běžné nošení..navíc mám averzi k tomuto typu bot..

 
Pavoučková
11 příspěvků 22.09.14 15:09

Paní bez spodničky a jí podobné, upřímně řečeno, potřebuju. Dnes se mi v metru stala nepříjemná situace, rozepnul se mi podvazek a visel zpod sukně. Rychle jsem to maskovala, ale utěšovalo mě pomyšlení, že spolucestující jsou jistě zvyklí na větší šílenosti. :D

 
papapipi
17 příspěvků 22.09.14 15:15
Podprsenka není pro každého

Vyhla bych se poznámkám o tom, že není nutné mít prsa u pasu…bohužel někdy není zbytí…osobně mi i ty nejlepší a nejlépe padnoucí podprsenky způsobují velké zdravotní potíže a bolesti, moje tělo prostě nesnáší jakoukoliv formu gumičky v této oblasti…najít někoho, kdo by mi ušil bavlněnou podprsenku bez jediné gumičky se mi zatím nepodařilo…a ač sama šiju, neumím si zatím poradit se střihem na moji velikost…jediné, co snesu, jsou takové ty bavlněné, nepříliš pevné „sportovní“ (spíš teda nesportovní, neudrží to nic), ale i to musím doma okamžitě sundávat…a netýká se to jen mě, narazila jsem na vícero žen, co mají stejné problémy…nejsme nadšené, že nosíme prsa u pasu, ale jednoznačně za těmi problémy stojí letité nošení pevných kvalitních podprsenek (ucpává se tak lymfa a to později způsobuje bolestivé otoky a boule)…věci nejsou černo-bílé

Příspěvek upraven 22.09.14 v 15:16

 
Ameline
95 příspěvků 23.09.14 01:11

Nevím, zda to bude k něčemu, ale já mám hodně fajn zkušenost s tím, že jsem prostě vzala elastické tričko, co sedělo přes ramena (pevnější úplet, takovej ten, co drží tvar), ustřihla pod prsama, vyrobila dva záševky, zajistila vpředu gumou (ta drží spodní lem, než aby dělala napětí kolem dokola, ten úplet je na to slabej) a bylo. Nosím to na domácí pobíhání nebo pod oblečení, když se mi v létě nechce pařit v uplé podprsence. Přijde mi to oproti „sportovním“ topíkům pevnější, ale současně svírá ještě méně, protože nesplácává prsa, která v takovém případě aspoň mě začnou vykazovat únikové tencence. Ono hodně dělá, jak to sedí pevně v průramcích a rukávcích - ta váha se celkově celkem solidně rozloží - a po obvodu je napětí minimální až neexistující. Mám velká prsa, ale stále částečně samodržící, tak nevím, zda z toho nebudou menší nebo měkčí vypadávat spodem…

 
Ameline
95 příspěvků 23.09.14 01:25

Technicky pokud je problém pouze obvod, nebylo by až tak mimo vytvořit dočista odlišnou konstrukci, která je například zavěšená za horní část zad namísto aby se spoléhala na tah obvodu - bylo by mnohem víc tlaku na ramena, ale to by se zase dalo řešit jeho co největším rozložením. Schopnost nadzvedávat a tvarovat by nebyla tak dobrá, jako u klasické, ale aspoň něco… A vždycky se to dá udělat z nějákého pěkného hedvábíčka aby to i přes nutnou masivnost k něčemu vypadalo… To spíš hážu nápady, když říkáte, že šijete - že by možná stálo za to se oprostit od klasické konstrukce a hledat jiné cesty.

 
Karin
3401 příspěvků 23.09.14 09:56

Pokud se vám „ucpává lymfa,“ tak asi nenosíte zase tak kvalitní podprsenky, resp. si chronicky vybíráte špatnou velikost. Podprsenka přece nesmí škrtit. A pokud škrtí tak, že vám zablokuje proudění lymfy, tak to už teda škrtí fest :D Jakým způsobem si kupujete (nebo jste si kupovala) podprsenky? Nechala jste si někdy poradit, přeměřit se? Já mám spíš dojem, že jste si asi kupovala nějakou „svoji“ velikost, která vám ve skutečnosti neseděla, a tak jste dospěla k závěru, že „nesnesete gumičky“…
Vězte, že podprsenka nemusí být brutálně utažená, aby udržela prsa. Nejdůležitější je střih. A správná velikost!

 
pparis
9 příspěvků 24.09.14 16:25
nechapete

Toto niektori ludia nepochopia, ale existuju zeny, ktore na sebe ZIADNU podprsenku neznesu. skratka nie je problem vo velkosti, ale v tom, ze urcite zeny su v tychto oblastiach tak citlive, ze im sposobuje bolest mat na prsiach cokolvek co vytvara akykolvek hocilen co najmensi tlak (aky sposobuje kazda podprsenka). skratka takymto zenam sposobuje bolest a opuchy aj sportova podprsenka, ci prilis upnute elasticke tricko

 
fashionmaddy
11 příspěvků 23.09.14 10:46

Mám pre Vás pochopenie. Myslím, že kompromisom pre ženy s veľkým a ťažkým poprsím môže byť: do spoločnosti s podprsenou, doma bez nej.

 
Clover
18 příspěvků 23.09.14 12:58

Tak já si zase (jakožto prsatice) nedovedu představit, že bych chodila bez podprsenky, protože to mi za ta bolavá záda nestojí. V podprsence i doma o víkendu, sundavám ji jen na spaní.

 
fashionmaddy
11 příspěvků 30.09.14 20:56

Mám pre vás pochopenie. Aj ja osobne, keď mám akokoľvek dobre sadnúcu a príjmenú podpsenku, na doma si ju udávam dole, cítim sa tak príjemnejšie :-).

 
Petulisek
6 příspěvků 22.09.14 17:38
Modrá

Je patrne oddana fanynka Komety Brno, dost osklivy, ale nikoliv odpudivy jako ta pani k prusvitne sukni a kalhotovy muffin. A tresinkou na hnusnym dortiku je ta otrhana panska zadel s depilovanyma nohama. Juj. Masakr

 
ballerina
1 příspěvek 23.09.14 00:32

Petulisek, zřejmě jste správně vystihla jediné rozumné vysvětlení „paní v modrém“, to dává smysl, gratulace k Vaší dedukci :-). Jinak dvojitý zadek totální katastrofa, něco jako variace na zdegenerovanou lenost, roztrhané džíny odpudivé, ani nedomýšlet, odkud nositel asi vypadl, nebo kam má namířeno. Myslím, že je to prostě absence jakéhokoliv náznaku vkusu a snahy o upravený zevnějšek, dál se mi o tom ani nechce uvažovat.

 
KaCZFi
128 příspěvků 22.09.14 18:34

Modrá paní je jednoduše nevkusná a je úplně jedno, jestli je modrá, zelená nebo žlutá, obávám se, že to vždy dopadne stejně hrozně. To, že se zběsile vyladí do jedné barvy přece neznamená, že je to ok?? Pro mě je to halucinace a nechápu, jak se jí zde někdo může zastávat. Jedině snad proto, že při pohledu na další fotky působí jako jednooká mezi slepými…ten zbytek totiž ani nejde komentovat.

 
Ness
84 příspěvků 23.09.14 01:23

Já si teda myslím, že pán na posledním obrázku si zaslouží respekt, protože tomu medvědovi očividně zvládl utéct!

 
Betynka02
379 příspěvků 23.09.14 08:03

No Ado, zase „perla“. :-)

Za mě:
Paní v modrém není žádná mladice, jak tu někdo píše, a muselo jí dát hodně práce sladit jednotlivé kusy. Není modrá jako modrá. Celkově spíš působí úsměvně. Tipla bych, že jde z nebo na nákup, ne sportovat.

Paní v sukni bez podšívky. Spíš ji lituji. Ve všech směrech. Doporučuji, aby si koupila velké zrcadlo anebo si prohlédla svoji fotku a zcela vážně se kriticky ohodnotila!

Červené boty pomíjím. ÚLET jako BRNO! Neberu ani na maškarní.

Rodinka. Asi penězi neoplývají. Nicméně, nejlíp je na tom pes a dívčina. Matka by ráda byla bez špeků, ale nechápe, že malé kalhoty s nízkým sedem nejsou to pravé ořechové. Muž je ukázkou nákupu u šikmookých nebo vše za 39 Kč. Dorazil to fuseklemi.

Mladík mi připomněl jednoho našeho místního mladíka, který chodil v létě bosky a k tričku nosil skládanou károvanou sukýnku. Jestli měl pod ní kalhotky nebo pánské prádlo netuším, ale zajímalo by mě to! ;-)
Kdybych takhle orvaného potkala syna, asi by dostal průplesk. :-D

Z této várky bych jako nejlepší kus oděvu vybrala džíny pána s červenými škrpály. :-)

 
moi-bebe
219 příspěvků 23.09.14 09:51

Já myslím, že není peklo obléknout se do jedné barvy, ale musí to mít vtip, styl, nápad (viz příklady, které dávala @blacken, kterou tady mnoho osob tak nesmyslně napadlo za její příspěvek, ačkoliv měla prostě pravdu).
peklo je podle mne to, jak je ta paní oblečená. nemůže za to urputná snaha sehnat kousky ve stejné barvě - v téhle modré by sehnala i baleríny, sukni, svetr… je prostě oblečená v české uniformě džíny-tenisky-mikina, akorát to má ve stejný barvě. nuda a šeď, modrá nemodrá.

 
fashionmaddy
11 příspěvků 23.09.14 10:42
Veľké prsia a podprsenky

Je to problém, ako vidieľ z viacerých príspevkov. Mám veľkosť 38-40 F, takže je mi dôverne známy. Myslím, že v obchodoch absolútne chýbajú pekné podprsenky so širokými pevnými ramienkami, ktoré ženám s veľkými, a zdôrazňujem, ťažkými prsiami pomáhajú a nemučia ich zárezmi hore na ramenách. Za vhodnejší ako bavlnu, ktorú som dosť dlho upredňostňovala, teraz už považujem polyamid, je to pevnejš a lepše drží formu. Mne pomohli podprsenky zvané minimiser, ktoré prsia zmenšujú - kúpila som ich viacero v Marks and Spencer a jednu v Tescu. Na šport treba pre veľké prsia jednoznačne športovú podprsenku, ktorá ich pekne drží pri tele. Zistila som, že je to nakoniec lepšie a menej bolestivé ako bez podprsenky alebo bavlnenou, zdanlivo pohodlne vyzerajúcou variantou, korá však prsia nenadľahčí. To dokáže iba kvalitná a naozaj pevná športová podprsenka.

 
VandaRybna
3240 příspěvků 23.09.14 10:50

Pokud bych spatřila někde tuto modrou slečnu, lekla bych se v první vteřině, že mi někdo tajně nalil do pití metanol a počínám slepnout.

 
VandaRybna
3240 příspěvků 23.09.14 10:54

@Ameline To není řešení, i z mých trojek mne bolí záda, pokud si vezmu podrsenku za krk. Těžší poprsí potřebuje oporu zespodu. Nevím, co může být nejpohodlnější, snad korzet, aby se váha rozložila. Já soucítím s každou ženou, která má velká prsa, jednu dobu jsem měla hraniční čtyřky a bylo to moc, dokonce i teď si myslím, že mám prsa moc velká, klidně bych se vrátila ke dvojkám a obvodu 85cm přes prsa, který jsem měla, když jsem skončila s kojením.

Příspěvek upraven 23.09.14 v 10:57

 
Ameline
95 příspěvků 23.09.14 15:09

S něčím, co by česky bylo 70K souhlasím, že za krk ne. Ale já mluvila o horní části zad jako oporném místu, jako když spojíte průramky po celé jejich výšce a kde je poprsí jakoby zavěšeno (zespodu :) ) jakoby v takové kolíbce na této konstrukci. To je ale spíš nápad. Korzet je fajn alternativa k podprsence, ale je-li problém tok lymfy, není to řešení.

 
B-Irma
21 příspěvků 23.09.14 16:58

K modré paní: není toto náhodou průvodním jevem obsedantně kompulsivní poruchy? Napadl mne psychický pochod typu: Když se celá nesladím do jednoho odstínu magické ochraňující modré, stane se něco špatného." Jinak si tuto zvláštní snahu nedovedu moc vysvětlit :) Jo, tuším kolem pražských Vihohrad a Vršovic se pohybuje jedna paní, která je vždycky od hlavy po paty tyrkysová.

No a ten zbytek, to už je klasika, taková ale i smutná - hlavně ta paní č. 2. Ta urputná snaha být sexy, která vyústila v tento prapodivný zjev, kde teda obzvlášť vyčnívá kombinace nadváhy, šílené nevkusné sukně a pantoflů na zahradu.

 
Nixe Lulu
326 příspěvků 23.09.14 23:13

Oblečení v jedné barvě mi nijak nevadí, naopak, když ji někdo má obzvlášť rád, tak úplně chápu, že si v ní vybírá většinu kusů oblečení. Jen v tomto případě jsou bunda i kalhoty trochu moc malé.

 
Jordaan
5566 příspěvků 24.09.14 00:43

tohle je osobity styl, ne ta hruza v clanku

 
zwedavka
676 příspěvků 24.09.14 11:01

@fashionmaddy
podprsenku zmenšovačku nabízí víc výrobců, já si oblíbila Trimph, tuším Ladysoft.
Je to tak, běžná podprsenka prsa vystrčí do prostoru (popř. i pod bradu) aby je zvýraznila, tahkle připlácne pra k tělu a dá jim lepší tvar.

Příspěvek upraven 24.09.14 v 11:05

 
fashionmaddy
11 příspěvků 30.09.14 21:12

Zwedavko, diki za tip :-). Myslím, že tieto informácie môžu byť pre viaceré ženy naozaj užitočné. Ja som dlho netušila, že vôbec podprsenky takého druhu vyrábajú, nikdy som na to nenarazila v žiadnom mmódnom časopise alebo časopise pre ženy…

 
Nitunah
15 příspěvků 24.09.14 12:09

Modra pani je peklo. sportove oblecenie sa nosi na sport, nie do mesta…okrem toho, to sportove oblecenie vyzera desne.

 
Shiro
354 příspěvků 24.09.14 13:00

Modrá by ještě, s přimhouřením obou očí, šla.
Asimetrická (asi metr vysoká, asi metr široká) paní na druhé fotce je dle mého názoru „přírodní typ“ a proto nenosí podprsenku, kalhotky si vzala jen pro to, abychom jí neviděli až do p…
Nápadité, barevné a naprosto nevhodné pánské boty jsou, jak jsem vypozoroval, typickým znakem některých našich romských spoluobčanů.
U dnešních madel lásky jsem doslova vybuchl smíchy. Obávám se, že ta paní je doopravdy tak blbá, že si myslí, že je to pěkné a sexy, protože pohodlné to není určitě.
Dlouho jsem přemýšlel, co napsat k poslední fotce, pak jsem si vzpomněl na princeznu koloběžku a její „oblečená neoblečená,“ pán na fotce tedy má kalhoty a nemá kalhoty.

 
Alterations
533 příspěvků 24.09.14 14:46

@zwedavka Myslím, že široká ramínka jsou naprostou nutností. Také by bylo dobré, aby se znovu dělaly podprsenky, které končí v pase. Takové jakoby nepravé korsety. Myslím, že dříve byly docela běžné.

 
motiva
110 příspěvků 24.09.14 22:00

Jestli barvy na modré fotce odpovídají originálu, tak palec nahoru za úžasné sladění různě sytých odstínů modrozelené, které se vůbec netlučou, to si paní musela dát záležet. Jasně, všeho moc škodí, ale asi tu barvu miluje :-)

 
SweetPotato  25.09.14 20:42

Modrá je dobrá, ale ne každá dívka v modrém je Lída Baarová.

 
Bačavelmistarý
112 příspěvků 25.09.14 10:20

Ta modrá je děsná, plně se vyrovná ostatním a mírou nevkusu je snad i předčí. Paní si taky očividně neumí vybrat velikost, stejně jako ta s dítětem a zařízlýma bokovkama a z tohoto pohledu nevím, jaký je mezi nimi rozdíl. Ta modrá je ještě horší, protože je to všechno tak nechutně modré, až je to hnusné a kdyby ta druhá neměla ty blbé kalhoty, tak ji tady do pekla nikdo nefotí.

 
dalokina
8 příspěvků 26.09.14 15:34

Naprosto souhlasím!

 
Amun
888 příspěvků 25.09.14 19:04

Nemůžu si pomoct, ale mám pocit, že styl u modré paní tu všichni hledají jen proto, že to Ada naťukla. Když opomenu tu poznámku, má na sobě teplákovou mikinu, botasky, triko a kalhoty, jako drtivá většina české populace. Z nějakého důvodu modré. Ale to podle mě tepláky a sportovní kalhoty na stylovost nepovyšuje.

 
Madietta
23 příspěvků 29.09.14 22:17

Přesně tak, kdyby to nebylo modré, bylo by to typické bezestylové zoufalství českých ulic.

 
LeDD
5 příspěvků 25.09.14 20:06

Rozběhla se tu debata o podprsenkách… shledáváte slušným chodit mezi lidi bez podprsenky? Já jsem ji taky prakticky úplně odložila (nemůžu najít takovou, která by byla pohodlná), sice mi nikde nic nevisí, ale dneska mě to přimělo zamyslet se nad tím, jestli je to vůbec vhodné…

 
Madietta
23 příspěvků 29.09.14 22:16

V některých situacích mohou být nevhodné trčící bradavky. Jinak pokud nemáte prsa u pasu, je to vaše věc. Větší prsa podprsenku potřebují, protože bez opory je to a) nepříjemné, b) člověk si ničí záda a c) kazí to linii oblečení.

 
fashionmaddy
11 příspěvků 30.09.14 21:08

Madietta, veľmi dobrý postreh. Treba si všímať líniu oblečenia, aj objem postavy. Veľké poprsie môže rozširovať. Neviem, ak máte s tým skúsenosti, ja mám pocit, že dobre formujúca podprsenka dodá elegancia a za mak zoštíhli.

 
fashionmaddy
11 příspěvků 30.09.14 21:02

Reaguje na otázku ledd, či možno chodiť bez podprsenky: Osobne sa domnievam, že áno, ale len v prípade, ak má žena pevné prsia. Na veľmi formálne a slávnostné príležitosti však by aj tá mala mať podprsenku.

 
Maiandra
221 příspěvků 25.09.14 20:44

Hm. Tak u té modré jsem si téměř jistá, že to byl záměr na konkrétní akci. Míváme s přáteli na akce na chatě různé náměty a barvy už byly taky - prostě co nejvíc prvků v jedné barvě, navíc věci, ve kterých se klidně budete škrábat po dost strmé cestě k chatě… Tak asi štěstí, že nás při dopravování se na nádraží samostatně nikdo (snad) ještě nefotil. :D

 
Morže
1091 příspěvků 26.09.14 15:49

@LeDD Pokud na to máte pevné hezké poprsí a je vám to příjemné, proč ne.

 
Alterations
533 příspěvků 29.09.14 13:06

Docela mne pobavil opakující se odpor proti tašce na kolečkách, která na snímku není téměř vidět. To myslíte vážně? A proč se jí říká RVHP? Zkuste si představit, že někdo bydlí ve středu města, je starší, případně ho pobolívají záda, nemá auto, nebo nechce zbytečně jezdit…nějak si trochu jídla koupit musí! Když lidé rvou igelitové tašky nacpané jídlem po ulicích připadá mi to mnohem horší, než ta taška. Navíc tady u nás jsou ulice plné turistů s kufry na kolečkách, takže se tam s taškou na kolečkách / luxusní, jak se teď vyrábí/dobře ztrácím.

 
anahir
114 příspěvků 30.09.14 17:29

Přihlašuji se k vlastnictví podobné tašky. A oddřela za mne hodně nákupů. Před pár lety, když jsem neměla auto a k obchodu nic nejezdí ani teď, taky jsem musela nějak odtahat nákupy. Dnes ji využívám tak, že je v kufru auta, naložím do ní nákupní tašky a bez rvaní tašek dojdu pohodlně z parkoviště k domu, do výtahu, domů…

 
Caramela
11 příspěvků 02.10.14 12:12

Označení RVHP má tahle taška ještě z dob socialismu, kdy toho v obchodech mnoho nebylo a zároveň tato zkratka byla shodná se zkratkou názvu států v seskupení mezinárodní ekonomické spolupráce:
Rada Vzájemné Hospodářské Pomoci x Ráno Vyjedu Hovno Přivezu
(mezinárodní uskupení) x (taška na kolečkách)

 
Madietta
23 příspěvků 29.09.14 22:15

Kdyby modrá paní nebyla celá modrá, byla by to jen další typická „sportovní elegance“ převládající na našich ulicích.

 
benyka
4234 příspěvků 30.09.14 16:02

Kolečko na hřídeli a dvouramenná páka jsou prostě báječné vynálezy. Auta nechme lidem bez fantazie nedotčeným fyzikou. :-) Mimochodem na dovolené jsem viděla na jednom vinobraní v průvodu mladé holky na kolečkových bruslích tažené motorovým kolečkem (to je takové to, v čem přidavači vozí po stavbě maltu). Možná by to šlo i s motorovým kočárkem nebo motorovým nákupním vozíkem (aspoň do kopce), kdyby je někdo vymyslel.

 
DanaP
88 příspěvků 07.10.14 15:13

Osobně dávám přednost autu (1 x týdně až 14 dní) na velký nákup. Fantazii si šetřím na lepší věci než je šmejdění po obchodních centrech s taškou na kolečkách.

 
benyka
4234 příspěvků 01.10.14 14:52

@DanaP Zajímalo by mě, jaký máte názor na kolečka u cestovních kufrů. Člověk, který cestuje, většinou taky není tak starý, aby nějaký ten kufr neunesl, navíc oproti nákupu jenom párkrát za rok. Analogicky k nákupním taškám a vozíkům - holá zbytečnost. Stejně tak kočárky. Vždyť to malé dítě každý unese na zádech - rozmazlenost. Když už se mi stane, že musím odnést patnáct kilo nákupu ručně, dávám přednost čtyřem igelitkám rovnoměrně rozloženým v obou rukou. Nedovedu si představit, že bych si na to vzala batoh.

 
pparis
9 příspěvků 16.10.14 19:34

Koliecka na cestovnych kufroch: tak to ste uplne mimo, taky student, ktory chodi kazdy tyzden do skoly cez polku krajiny vlakom a nasledne 3 krat prestupuje v mestskej doprave a potom kraca 5 minut do kopca peso, lebo inak sa neda (=mlynska dolina v bratislave), tak sa bez tych koliesok na kufri skratka nezaobide. obzvlast ak ide o 40 kilovu slecnu, ktora 10 kg kufor nezdvihne na dobu dlhsiu ako 20 sekund. nie kazdy cestuje stylom vystupim z auta a prejdem 5 krokov k letisku. mnoho studentov (a aj pracujucich) cestuje 2 krat tyzdenne so vsetkym co na ten tyzden potrebuju.

 
pparis
9 příspěvků 16.10.14 19:37

A taktiez tie nakupy: nie kazdy ma auto. a skuste si prejst s tymi taskami s 15kg nakupom z jedneho konca mesta na druhy s tym, ze pouzite vlastne nohy a mhd. a vyberat drobne na mhd, ci stat v autobuse so styrmi taskami v kazdej ruke sa jednoducho neda. vtedy je ten rukska skratka neocenitelny.

 
dixina
20 příspěvků 01.10.14 15:51
Modrá je v pohodě,

Ale nesmí jí být moc, nicméně v porovnání s ostatníma fotkama je slečna docela v pohodě. Z čeho se mi chce ale zvracet je ta „krasavice“ s bůčkama. To je teda eklhaft a nepochopím, jak dokážou být některé ženy k sobě nekritické.

 
Knitty
58 příspěvků 01.10.14 16:22
:-)

Sice s křížkem po funuse, ale přece: paní v nepodšívkované sukni je prudce moderní! Viz tento záběr z přehlídky, Design Collective Evans Runway London Fashion:

 
Bavímse
3 příspěvky 14.10.14 22:02

Modrý outfit není pro mě tím pravým peklíčkem. Madam má pouze extrémní zálibu ve všech odstínech modré barvy, postrádá vkus a je zarputilá, takže hodnotí své svršky podle jediného kritéria:jsou-li modré, tak jsou dobré. Velikost a střih jsou pro ni nepodstatné. Vsadím se, že i její domácnost je modrá.

 
benyka
4234 příspěvků 16.10.14 22:41

Takže navrhuji, aby si každý odnášel svoje saky paky tak, jak je mu nejpříjemnější a nejpraktičtější a nepomlouval ostatní, o kterých nic neví.

Příspěvek upraven 17.10.14 v 00:06

 
Mia.Barnes
17 příspěvků 18.08.16 22:14

Nemůžu si pomoct, ale ta dáma v modrém se mi docela zamlouvá :)
Ten pán s rozstříhanými kalhotami mi, omluvte, prosím, připomíná vysloužilého prostituta a megamuffin z přesvětlené fotky…zaráží mě, že tyhle nositelky ty zařízlé bokovky nebolí. Já džíny ze zásady nenosím, mám doma jedny jediné, používané jako pracovní kalhoty do baru a jsou s vyšším pasem, ale jedny jsem si z čiré zvědavosti zkoušela v obchodě a ten nízký pas a zahryznutí do boků mi bylo přímo nesnesitelně nepříjemné a představa, že bych v tom celý den chodila a nedej bože ještě seděla, mě děsí dodnes. To to ty „dámy“ opravdu netlačí/neřeže/ne­irituje?

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Slečno, kouká vám... ne, to už fakt nemá cenu

Pro čtenáře, kteří nestojí o šicí návody, tu mám pěkný úloveček z... Celý článek

Podzim: H&M, Promod

V Promodu vymysleli na podzim úžasnou podzimní kolekci v... Celý článek