Na vysoko na Sněžce

26.07.14 | autor Ada

Vyšli byste si na výlet na Sněžku na vysokých podpatcích? Asi ne, viďte (i když zvládnout by se to nejspíš dalo, Sněžka není Kilimandžáro). A co jiné, podobné boty, třeba na platformě nebo na klínku? To druhé už jedna turistka vyzkoušela za vás.

Možná ji k tomu vedla nějaká zvrácená logika vycházející z toho, že jsou to kecky, respektive boty tvářící se jako kecky. Skoro sportovní obuv, když přimhouříte spodní víčka. Nebo přišla na to, že na klínech se jde líp (protože když jdete na klínech do kopce, tak máte chodidla vlastně rovně, ne?!), a tiše se směje všem, kteří nahoru šlápcujou v pohorkách.

Zaslala čtenářka Gábina

Ostatní pekelné fotografie už nejsou z přírody, ale z civilizace. Jedna čtenářka ve svém městě vyfotila dvě děvčata, oblečená v kouzelně pekelné kombinaci dětského a adolescentního oblečení; nejnápadnější jsou černorůžové harlekýnské legíny a páskové boty na kramflíčku, po holčičkovsku doplněné ponožkami (už chybí jen kanýrek nad kotníkem). Jedna kombinace je kávově decentní, druhá svítivě kontrastní. A temný anděl už si obhlíží kořist!

Zaslala čtenářka Barbora

Na dalším záběru už máme ovšem plnohodnotné hadrové peklo. Roztrhaný lem, neforemný střih typický pro dnešní "módu" a... ehm... No já vím, stane se :)

Ani kombinace s ocvočkovanou kabelkou není nejlépe zvolená. Vypadá to, jako by nositelka prostě občas nakoupila, co je zrovna trendy, a pak to nosila tak, jak jí to zrovna přišlo ze skříně pod ruku.

Zaslala čtenářka Bára

A tady máme takové to posplácané peklíčko, ne tak zásadní jako všechny ty masné výlohy, ale přesto kvalitní. Roztomilá sukénka a něžné pastelové tričko jsou servírovány s prudce růžovým doplňky. Kozačky na mě působí skoro vulgárně a navíc se stále zdráhám pochopit nošení kozaček v létě. Je to jako vzít si v noci sluneční brýle. Hranice mezi frajerem a pitomcem je příliš tenká.

Zaslala čtenářka Monika

Tak co, jakou obuv jste si z dnešní inspirační série vybrali? :)

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 26.07.14 07:13

Boha jeho, ten overal vypadá ako niečo čo vám domov pritiahol pes v hube a vy to akurát naložíte na lopatku a utekáte rýchlo k popolnici aby ste nezistili čo to je.
Pani zrejme vyznáva zásadu, že chudobný človek musí spotrebovať aj to, čo majetnejší nedokáže ani pomenovať, inak si to oblečenie nedokážem vysvetliť.

Příspěvek upraven 26.07.14 v 07:17

 
Brunhilde  26.07.14 09:04

Overaly se mi líbí, ale i kdybych už připustila možnost nosit právě takovýhle overal (pro tuto chvíli se domnívejme, že poškození vzniklo až těsně před focením), je třeba se asi zamyslet, jestli zrovna na tuto postavu sedne? Když mám sakra dlouhý trup, tak overal nenosím. Protože ten zářez je fakt nepříjemnej.
Mně nevadí, když jsou lidi extravagantní, ale nepochopím, že se dobrovolně týrají.

 
Stemcells
97 příspěvků 28.07.14 13:12

Já tedy vlastně u ženy v tom overalu tak trochu nepoznám, kde se která část její anatomie zrovna nachází.

 
Kaili
22 příspěvků 03.08.14 13:12

:-) pobavilo, ale máte pravdu.

 
Trubycka
67 příspěvků 26.07.14 09:09

Když vidím na někom lezoucí ramínka od podprsenek, jako má ta paní na první fotce, dělají se mi mžitky před očima… V kombinaci se „slušivými“ botkami je to fakt cesta do pekla, ne na Sněžku… :-)

Škoda, že se nefotí i dobré úlovky z ulic. Opravdu ty dobré, občas mi to tady tak trochu chybí. Sama nemám odvahu někoho vyfotit, bojím se, že si mne všimne. Takže těm co fotí, děkuji za odvahu :-)

 
Voldemortka
361 příspěvků 26.07.14 09:27

Proč jsme takové šmudly? PROČ? Hodně cestuju a s touhle unikátností se opravdu setkávám hlavně v Čechách.
K prvnímu obrázku. Já tyhle boty upřímně vůbec nechápu ať už na Sněžce nebo v Praze na Václaváku. Kdo tuhle ohavnost vymyslel? Ta logika je jako že jsem sportovně oblečená a zároveň mám klínek/podpatek? Takže tam je vlastně i elegance? :-O
K druhému obrázku. No tak slečny jsou ještě děti, nejspíš, působí to tak na mě. Možná ze slabší sociální vrstvy, tam bych přimhouřila oko a moc to neřešila, jelikož ti jsou rádi za oblečení jako takové..
A zbytek, tak to je snad špatný vtip. Prostě šmudly. Když někdo řekne, že Češky jsou nejhezčí ženský na světě, tak oponuji, že hezké sice jsme, ale šmudly a „prasandy“, to svět neviděl. Nevkus a nesoudnost vládne Českem.

 
Nyxx
512 příspěvků 26.07.14 13:35

@Voldemortka: Před nedávnem jsem se vrátila z Petrohradu a několikrát jsem byla v Londýně. Musím říct, že v obou těchto městech stečí se chvíli procháze po ulici a obdobné fotky pořídíte taky. Obzvlášť v Londýně jsem měla pocit, že ženy jsou oblečené přibližně stejně jako Češky- třeba v zimě tam kralovaly černé buřtbundy. V Petrohradu se mi zdálo, že celkově potkávám víc dobře oblečených žen- většina z nich měla dobře padnoucí trenčkot či plášť, sukni a hezké boty. A stačilo to. Nicméně pekelných modelů tam bylo taky dost. Rozhodně bych netvrdila, že Češky jsou šmudly a prasandy, to je dle mého názoru globální problém přesahující hranice České republiky.

 
Pruhovaná
79 příspěvků 27.07.14 19:39

Mluvte laskavě za sebe. Vy možná šmudla a prasanda jste, to vám neberu, ale já bych si coby Češka takové urážky vyprosila.

 
Admin Módnípeklo.cz
1009 příspěvků 27.07.14 20:43

Zdravím místo Marušky,
není třeba si brát příspěvky osobně - tak to autorka jistě nemyslela.

Hezký večer,
adminka Monika

 
Pruhovaná
79 příspěvků 29.07.14 21:02

To tedy pardon, paní adminko, ale kdyby napsala „Romky jsou šmudly, byl by oheň na střeše. Ale Češky mají sklapnout a utěšovat se, že to není osobní.
Ale je. Je to trapné kálení do vlastního hnízda, takový nedostatek sebeúcty a sebevědomí, tohle úpění - "Češi jsou nejhorší na světě“.
Houby, jsme stejně nedokonalí jako jiní, ale takhle paušalizovat je hloupé.

Příspěvek upraven 29.07.14 v 21:08

 
Voldemortka
361 příspěvků 29.07.14 22:45

Je mi líto, že jsem Vás pobouřila, omlouvám se, určitě prasanda ani šmudla nejste, neberte si to osobně a bohužel se opět musím omluvit, šmudla ani prasanda ani já nejsem, světe div se :)Kdybych byla, nepíšu to sem. Ale stále si za tím, co jsem napsala, stojím, i za tunu červených ramínek, s tím se tady prostě člověk setká a musí smířit. Každopádně na svoji obhajobu napíšu jen to, že jsem ty slova schválně přehnala, abych ukázala svoji nespokojenost. Nijak se netajím, že si myslím, že Češky, ano, opět jsem proti Češkám, nemají vkus a jsou jaké jsou (to už jsem řekla). Pardon, vkus nemáme. A beru to globálně. Samozřejmě se i slušně, vkusně, čistě, nápaditě, hezky oblečené ženy u nás najdou.
Kdybych napsala, že Romky takové jsou a byla bych Romka, nevidím důvod, proč by měl být oheň na střeše. Jako Češka, to by asi oheň byl, to máte pravdu. Každopádně jako rodilá Češka píšu o Češkách. Tudíž je důvod být oheň na střeše? Pravdou ale je, že díky genové dispozici z jihu podobou spíš spadám mezi ty Romky :)))

Příspěvek upraven 29.07.14 v 22:45

 
Marmotta
26 příspěvků 26.07.14 09:28

Pro mě jako aktivního sportovce je nejvíce kalamitní první fotka. To je riziko úrazu. Jasný důkaz, že hlavní by měla být přiměřenost oblečení účelu, kterému má být určeno. Tedy na hory sportovní obuv.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 26.07.14 14:49
Barbie v Tatrách na výšlape

Zhlboka sa nadýchnite a posaďte sa. Možno ste to už videli, preletelo to netom pred pár rokmi ale nadčasovosť zostáva…
PS: dúfam, že vám nesposobím zdravotnú újmu.:-D

 
Chany
872 příspěvků 26.07.14 15:48

Na „Fatře“ jsem potkala před dvěma lety taky úchvatný turistický zjev ženského pohlaví. Zdokumentováno to bohužel - bohudík nemám, ale paměť mi slouží dobře. ;)

V sotva schůdném kopcovitém lesním terénu se lopotila vystajlovaná figurka v miniaturních plavkách, ověšená bižuterií. Při každém druhém kroku sykala a klela- na nohou měla flitrové žabky, nalakované palečky co chvíli trefily kámen, šlupičková podrážka ujížděla, kam se hodilo. Mezitím se ta přemýšlivá žena ( cca 35 let, to už by rozum mít mohla…)oháněla a plácala tu nahoře, tu dole- poletující havěť měla eminentní zájem odvážnou turistku šikanovat.

Opravdu fajnová podívaná. Dlužno dodat, že zbývající tři souputníci s bratislavským přízvukem byli oblečeni a obuti jen o fous lépe.
P. S. Až potkám madam v plesovém a gumácích či madam v teplácích a společenských střevíčkách, už se divit ničemu nebudu. ;)

 
TheZdenyk
68 příspěvků 26.07.14 21:32

Tak v teplákách a střevíčkách už jsem viděla. :-)

 
Brunhilde  27.07.14 12:21

Jen pro vaši informaci: já osobně jsem v žabkách absolvovala nejeden krkolomný terén bez jakékoli újmy na zdraví. Musí se to prostě umět, koneckonců v Asii lezou místní průvodci do terénu taky v žabkách. Líčila mi to známá, jak se v Indonésii sápali na sopku celí olepení těmi nejdražšími outdoorovými značkami a místňáci tam kolem nich lítali v žabkách a v triku s kraťasy.

 
kolúch
445 příspěvků 27.07.14 20:43

Tí Indonézania si určite môžu dovoliť kvalitnejšiu obuv a behajú tam v žabkách iba z panského rozmaru :D

 
Brunhilde  28.07.14 13:00

Nerozumím vašemu příspěvku, nicméně se asi snad shodneme na tom, že i v žabkách se dá kvalitně drápat na kopce?

 
Stemcells
97 příspěvků 28.07.14 13:15

Nahoru ano. Ale DOLŮ je to mnohem horší…

 
Lumikova
25 příspěvků 02.08.14 10:04

Nahoru právě taky ne, noha při každém kroku opouští obuv! :)

 
kolúch
445 příspěvků 28.07.14 15:01

Ja mám niečo prelezené, ale taká kravina ako liezť niekam v žabkách by ma ozaj nenapadla. Ale nech sa páči, tá helikoptéra pre vás rada priletí, v Tatrách už tiež majú modernú, ľahký stroj, nie ten kolos na ktorý doplatili záchranári v 70-tych rokoch. Turista z Česka je pojem :)

 
Brunhilde  28.07.14 17:38

Takovou kravinu, jako jezdit do Tater, bych neudělala! Zase mne nepodceňujte prosím.

 
kolúch
445 příspěvků 28.07.14 17:55

Nepotrebujem Vás podceňovať, to ste zvládli aj sama tou reakciou :)

 
Chany
872 příspěvků 28.07.14 15:45

To Brunhilde:
Tak kvalitu drápání se do kopce v (nejenom pro mě)nepříčetném ohozu jsem právě popsala. Pokud to stále není jasné, tak ještě jednou a jednodušeji.

Plavky, korále, náramky a žabky na horskou túru si vezme jen slabomyslný jedinec. Efekt takového výšlapu : štípance, škrábance, odřeniny, otrávenost( já jsem tehdy viděla s prominutím přímo nasranost)a asi úžasný pocit, jaká jsem v tom lese parádnice. :-D
Docela by mne zajímalo, jestli jí došlo, že je pro srandu jak králíkům, tak i ostatním, přiměřeně oblečeným a obutým turistům. V případě úrazu bych takovéto „myslitele“ adekvátně „ocenila“ ;)

Příspěvek upraven 28.07.14 v 15:46

 
janina.ch
26 příspěvků 05.08.14 10:08

Vážně si myslíte, že všichni Asiati ze zemí jako Vietnam, Indonésie a pod. jsou chudáčci chudí, kteří nemají na pevné boty? A byl(a) jste tam někdy? Z vlastní zkušenosti můžu říct že ano, drahé outdoorové značky tam víceméně k vidění moc nejsou, na druhou stranu jsou tam všude mraky, ale mraky mnohdy velmi zdařilých fejků (někdy z tzv. třetí směny), které si tam i obyčejný domorodec ze svého platu v pohodě dovolit může. Natož průvodce, ti bývají placení turisty a ti se zase tak zle rozhodně nemají. Oni jen prostě jsou zvyklí v pantoflích/žab­kách dělat opravdu všechno. Já jsem loni třeba celý Vietnam prochodila v balerínách, včetně příležitostného šplhání po kopcích, kam bych v ČR vzala pevné boty, ale tam se mi je vůbec nechtělo tahat.

 
Marmotta
26 příspěvků 26.07.14 20:42

Hm, tak ta je kvalitní. Podobné úkazy se občas potkají (bohužel stejně jako džíny v divadle). Asi před 10 lety jsme jednu takovou dámu s mužem tahali z vodopádů Bílé Opavy. Já jsem od té doby v oblékání urazila kus cesty a doufám, že ta paní taky (anebo že už neriskuje život na horách).

 
lone
15 příspěvků 27.07.14 10:33

Ale je „seksi“ a věřím, že ten chlápek vedle je na ni hrdý (a řada okolních mužů mu ji závidí):-)

 
DRW
1240 příspěvků 27.07.14 12:13

Hm, nic noveho, tohle je na nekterych horskych mistech mozne videt po cele Evrope :) Neni to jen ceska a slovenska specialita, proste tam, kam vede lanovka, da se vyjet autem anebo je misto prirodniho chodniku kus asfaltu, tam potkate lidi v nejsilenejsim obleceni pro dane prostredi, ktere si umite predstavit. Horsi je, ze jeden nebo dva takto vyparadeni jedinci dostanou napad se jit podivat do mist, kde jde o zivot. Holt, co neni v hlave, tak…

 
Katygizmo
1 příspěvek 19.08.14 22:39

Majka z Gurunu!

 
cocoloco
188 příspěvků 07.01.16 23:02

Ta Barbína na horách je sice šílený úlet. Ale stejně tak mně přijde stejně ulítlé, když vidím v metru mrakylidí, kteří jedou do práce - a jedou oblečeni, jako kdyby se pánové i dámy vypravili někam na turistický výšlap. A všem to přijde normální.

 
KláraN
42 příspěvků 29.07.14 17:34

No, tak takovéhle klínky to nic není! V Číně v horách jsem mnohokrát zažila právě i ty jehlové podpatky…

 
Nyxx
512 příspěvků 26.07.14 09:45

Paní na první fotce si klidně mohla vzít rejoicky a sportovní boty a nikdo by neřekl ani popel. Ale přece si je nebude ničit na Sněžce, když je má do města, že.

 
PrincessLuna
323 příspěvků 26.07.14 09:49

Inu, ze Sněžky už jsem šla a mám dojem, že na tomhle bych si buď zlámala hnáty, nebo bych na prvním schodu zakopla a kutálela se až do Pece :D Druhou fotku vůbec nechápu, ale dejme tomu, že se jedná o mladý holky, který ještě nemaj ponětí o tom, jak se dobře oblíct (taky jsem v určitým věku byla chodící peklo.) Ovšem ten overal, to je (n/z)ářez. Chápala bych to poškození (během nošení se stane všelicos), ale i bez párání je naprosto příšerný - nehledě na kombinaci. No a k tomu poslednímu - to zas až takový peklo není, ačkoli člověk s citem pro kombinování zapláče. No alespoň se nekonají zářezy, kasičky apod., ačkoli chodit v létě v kozačkách, to je určitě žůžo labůžo :D

 
ggganna
9 příspěvků 26.07.14 09:59

Tak já jsem se škrábala na Sněžku v pohorkách a pak jsem se divila, čím to, že tak funím. A ono špatně zvolenou obuví! (a já to ještě sváděla na špatnou kondičku). Hned jdu nakupovat a jistě to bude letos při výstupu lepší. Jenom bych potřebovala manuál, jak v nich slézt zase dolů po té kamenité cestě, na to by možná byly lepší jehly (zaseknout, udělat krok, vytáhnout jehlu a zase znova).

 
take_five
532 příspěvků 26.07.14 10:41

Já byla před pár lety v Tatrách (Roháče), terén horší jak na Sněžce a potkávala jsem lidi v žabkách, crocsech a dokonce jednu paní v lakýrkách. Všechno to byli Poláci. Tak mě napadlo, že je to asi zkušený horský lid, když může v takovejch botách lézt po skalách… já měla pohorky a trochu jsem se za ně styděla… že je to jako zbytečnej přepych :)

 
surrik
2489 příspěvků 26.07.14 10:59

Haha :D tak mé asi třetí rande s přítelem bylo tak nějak neplánovaně na Bezdězu, kdo tam byl, ví že je to vějšlap jak na to Kilimandžáro, což jsem já zatím netušila… takže podzim, mokré listí, vlhké kameny a já kotníčkové boty na podpatku :) no nerozešel se se mnou i když jsem mu celou cestu dolů vlastně visela na zádech, to jen k té první fotce, jsem tak ráda, že jsem tenkrát neskončila tady na pekle! :D

tím ale neomlouvám, že ty kecky na klínu jsou hnusný…

Příspěvek upraven 26.07.14 v 11:02

 
Bongani
155 příspěvků 26.07.14 11:41

Nedá se náhodou na Sněžku vyjet lanovkou? Tím samozřejmě neomlouvám strašné boty, ale minimálně by paní nemusela řešit, jak se dostane po kamenité cestě. Já takhle kdysi narazila ve Švýcarsku na nějakém kopci přes 3000 m na německé turistky, které vylezly z lanovky jenom v sandálkách a divily se, že je tam sníh a zima.

 
symplooke
28 příspěvků 27.07.14 14:11

Ano, nově je to možné, nicméně toto nebude ten případ. Místo kde je ona dáma vyfocena jsou schody ze Sněžky k Slezské Boudě, kam se dá vyjet autem. A naši polští přátelé takto vyparádění na Sněžku chodí často. V létě, cestou obřím dolem potkávám dámy v balerínkách a šatičkách, a pány v polobotkách a košilích. V zimě zase mládež v teniskách, letos jsem dokonce viděl i dámu v kozačkách. Občas je to skutečně zábava :)

 
razorblade_reloaded  28.07.14 13:32

No tak ono vyslap na snezku z polsky strany je jen prijemna prochazka do kopce. ke slezsky boude vas vyveze lanovka a pak uz jen jdete po dlazdeny ceste. po retezech (tam, kde byla porizena tahle fotka) vetsinou chodi cesi v pohorkach (ja v pohorkach chodim polskou jubilejni cestou, protoze jsem lina jak prase)

 
symplooke
28 příspěvků 02.08.14 17:22

No, ke slezké vás lanovka asi nevyveze, to spíš auto :)
A cesta po těch schodech u řetězu je opravdu vhodnější spíš pro pohorky nebo aspoň sportovní boty s pevnější podrážkou.
Ono pokud vystoupáte obřákem, tak ta jubilejní cesta je zasloužený odpočinek :)

 
razorblade_reloaded  02.08.14 19:39

No nevyveze vas primo ke slezske boude (myslim lanovku z karpacze).. slezska bouda je ale od horni stanice lanovky z polske strany vzdalena kousek po krasny dlazdeny promenade, takze z polske strany se na snezku opravdu da ve vychazkove obuvi

 
TheZdenyk
68 příspěvků 26.07.14 21:36

Taky jsem chodila před seznámením s mým manželem jen na jehlách. Jednou se rozhodl, že mne překvapí a protáhl mne v kramflekách lesem. No už jehly nenosím. Mám doma zálesáka. :-)

 
z_dediny
1034 příspěvků 27.07.14 12:47

Podobně jsem dopadla já na strečňanském starém hradě. Jen ty boty nebyly kotníčkové, o to víc mi v nich klechtala noha. Podezřívala jsem ale svého nápadníka (nyní už manžela), že se mu náramně líbí, jak mu po tom listí kloužu do náruče :-) A to mi slíbil jen takovou malou procházku na Strečno a na halušky (v tamním motorestu mi zatím chutnaly nejvíc ze všech restaurací a hospod, kde jsem je jedla).

 
darinka98
23 příspěvků 26.07.14 13:12

Ty dvě holky se mi nějakým zvláštním způsobem líbí, jako by vylezly ze stroje času bůhví odkud. Navíc jak to mají dohromady psychadelicky sladěné! :D Třeba z toho vyrostou.

 
kocurM
595 příspěvků 26.07.14 20:10
Jestli ta paní s křidýlkama vedle

Je maminka, tak jedině, až se dostanou z domu:-)

Ale jinak máte pravdu, také mě na tom cosi nedefinovatelného zaujalo.

Příspěvek upraven 26.07.14 v 20:10

 
Vipera
207 příspěvků 26.07.14 14:37

Já si nemůžu pomoct, ale ty dvě dvojčata mi přijdou jak přes kopírák - od kolen dolů úplně stejný postoj a boty a ponožky jen obarvit…

 
JMaravelo
486 příspěvků 26.07.14 14:39

Teda takovejch super komentářů: „Já byla taky na sněžce“ apod. :D Já jsem byl taky na sněžce. V botech.

 
Brunhilde  27.07.14 12:23

Nikdy jsem nebyla na Sněžce. Byla jsem zato na Etně a na Stromboli. Co jsem měla na sobě si ale nepamatuju.

 
Voldemortka
361 příspěvků 29.07.14 22:57

Mrzí mě červená ramínka u Vašeho komentáře. Tady je vidět, jak jsou lidi nechápaví… :D (slušně řečeno)

 
Dalmitka
1305 příspěvků 26.07.14 16:18

@Bongani - na túre v Tatrách pred cca 40? rokmi sa tiež vyskytli nemecké turistky /blahej pamäti NDR/ v sandálkach a výsledok toho bol ten, že asi 5? /možno viac/ členov Horskej služby pri pokuse o ich záchranu prišlo v dôsledku pádu vrtuľníka o život a tie „turistky“ potom zišli v pohode samé dole.

 
kocurM
595 příspěvků 27.07.14 17:14
To je tedy

Dost strašné…

Příspěvek upraven 29.07.14 v 18:54

 
kocurM
595 příspěvků 26.07.14 20:19
Zajímavé,

Že poslední fotka je kvalitativně o kus jinde, než zbytek modýlků, ale Adu vytočila snad nejvíc. Co všechno už na Peklu není vulgární? Osobně vidím sice ne pěkně, ale na rozdíl od ostatních alespoň celkem slušně, byť k předpokládanému věku trochu infantilně, oblečenou paní. Na ulici bych ji ale minula bez povšimnutí. Sice nechápu, jak někdo může v horku vydržet v kozačkách (tyto ani nejsou děrované), ale beru to jako spoustu jiných nepochopitelných vrtochů druhých lidí, vizuálně mě tohle (narozdíl například trekových sandálů) neatakuje.

Příspěvek upraven 26.07.14 v 20:20

 
darinka98
23 příspěvků 26.07.14 21:03

@kocurM Taky mě překvapuje, co je na poslední paní nebo slečně tak vulgárního. Prostě se jen nezajímá o módu. Navíc žádný muffin ani nevkusné odhalování se nekoná. Taky se mi model nelíbí a takhle bych ven nevyšla, ale peklo si teda představuji jinak.

 
kocurM
595 příspěvků 27.07.14 09:04
Ono to tu už jednou bylo

Ve Strejdovi na promoci, jak tam Adu málem trefil šlak z těch středověkých škrpálků od Brigit. Taky se mi nelíbí, ale… Chápu, že MP ukazuje výkřičníky v podobě mufínků pod úplety, ramínek od podprdy a takových těch klasických křováckých úletů, ovšem tohle už mi přijde jako trošku freudovské řešení nějakých vnitřních pnutí, no.

 
kolúch
445 příspěvků 27.07.14 20:50

Čiže letná sukienka a nátelník v pastelových farbách a k tomu zimné čižmiská a kabela v cyklámenovej sú v pohode? Nie peklo? Tak to som doteraz nič nepochopila, vďaka za osvetu :D

 
kocurM
595 příspěvků 28.07.14 19:17
Je to divné a škaredé,

Ale já jsem narážela na tu křeč v komentáři (´vulgarita´, apod.), neúměrnou té opravdové hrůze na ostatních fotkách, netvrdila jsem, že je to OK. Osvěcovat vás nehodlám, určitě si vystačíte sama, blik, blik.

Příspěvek upraven 29.07.14 v 18:53

 
kolúch
445 příspěvků 30.07.14 19:14

Blik, blik, ono to vulgárne je :) Špeky sú nevkusné, neestetické, škaredé, toto je vulgárne. Toť vsjo.
Edit: pani vyzerá ako prerastená Lolitka z výpadovky, ak to nepôsobí na niekoho vulgárne, tak prosím, ja by som tak nešla ani kôš vysypať.

Příspěvek upraven 30.07.14 v 19:36

 
kocurM
595 příspěvků 03.08.14 19:16
K tomu vás nikdo nenutí.

Ale stejně jste vedle, řeč byla o outfitech a jejich hodnocení v rámci článku.

Příspěvek upraven 03.08.14 v 19:17

 
razorblade_reloaded  26.07.14 21:01

Ty dve devcata jsou… DECHBEROUCI! nedokazu se na ne vynadivat

 
motiva
110 příspěvků 27.07.14 09:40

Holky ale evidentně přemýšlely, jak se sladit, kromě kalhot mají i stejné boty, jen v jiných barvách :-)

 
vias
447 příspěvků 26.07.14 21:10

Když jsem při výstupu na Sněžku vycházela takový malý závěrečný prudký kopeček (šla jsem z jiné strany, než je fotka u článku), šla proti nám paní na asi sedmicentimetrových podpatcích (ne klíncích), byly to nejspíš kozačky. Bylo to v zimě a sníh na tom kopečku byl pěkně zledovatělý větrem. My v pohorkách jsme se nahoru ani nemohli vyškrábat, jak to klouzalo. A ejhle, paní to sešla bez karambolu (ne že by k němu párkrát neměla daleko). Asi se vždycky tím podpatkem zapíchla.

 
kocurM
595 příspěvků 27.07.14 09:08
Tak lidi si

Někdy berou do hor cepín… :-)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 26.07.14 21:47

Paní v červených keckách se asi ani při výšlapu a sešlapu Sněžky nechtěla vzdát své „ženskosti“ a tak si vzala diblíkovskou mikču s flitry, a protože ji osvítil Duch svatý, došla k názoru, že podpatky asi nebudou úplně to nejpohodlnější na takovou túru. Naštěstí ale existují elegantní kecky na gumovém klínku, že? Ale ty vykukující ponožky jsou super, hodí se k těm vykukujícím ramínkům. To, že bych si nevzala na fyzicky poměrně náročný výšlap hory (aspoň já nejsem žádný sportovec - a paní tak také nevypadá) nic z džínoviny, je věc druhá. Kdo se kdy zpotil v džínovině, ví, o čem mluvím.

Dvojčátka jsou skvělá. Jasně, je to peklo. Jo, mají v tom opticky lehce zdeformované nohy, ale přece jen je na tom něco vtipného. Sice to asi nebyl záměr, ale i tak… Já měla v tomhle věku (hádám, že je jim tak 12 - 15) taky příšerné nápady, co se týče oblékání, ale takhle psychedelicky vyladit se mi nikdy nepovedlo. Škoda :)

Fascinuje mě ten overal. To, co majitelce dělá s pozadím ten vzor v kombinaci se střihem, je prostě něco. Asi se na sebe nikdy nepodívala zezadu. Dost se obávám, že zepředu z toho poleze kus podprsenky a bude to mít vydojená kolena. Tu rozpáranou gumu snad nemá cenu ani komentovat. To chce skutečně odvahu, v tomhle vyjít ven. Kdyby to slečna rozstříhala na hadry a použila to k úklidu bytu, posloužilo by to líp.

U paní s hot pink kabelkou jsem nemohla pochopit, proč se objevila na módním pekle - dokud jsem nesrolovala na ty boty. Kromě těch bot a lehce prosvítajících kalhotek (ale nejsem si jistá, jestli se mi to jen nezdá a není to jen světlem nebo zmačkanou látkou), mi to tak strašné nepřijde. Ta sukně je infantilní a vhodná tak na třináctiletou slečnu, ale pekelné mi to nepřijde. Kdyby k tomu měla paní jiné boty (nějaké normální), na ulici si jí ani nevšimnu.

 
xyz
1624 příspěvků 27.07.14 09:31

@Voldemortka Ano, opakuji se ve více diskusích, ale opravdu toto není výsada Češek.

 
Pinx
220 příspěvků 27.07.14 10:59

Tyjo, asi jsem teda taky pekelná, ale ta poslední slečna mi (až na ty kozačky samozřejmě) nepřijde nijak hrozná… :D zbytek samozřejmě kvalitka jako vždycky :D

 
SilverAin
10 příspěvků 27.07.14 12:08

Myslím, že raději půjdu bosa, Ado.

 
angama
11 příspěvků 27.07.14 12:50

Ať mi kritika promine, ale fotografie číslo 2,mladé slečny, mi nepřijde vůbec hrůzostrašná, nebýt na fotce paní s obr taškou, dá se tento outfit považovat za velmi svérazný, ale nijak nepobuřujíci, naopak nápaditý a vybočujíci z řady…a o to jde. Slečny na to mají svůj věk.
Mladé japonky dokážou tyto psycho kousky kombinovat takovým způsobem, že mi kolikrát klesne brada na hruď a to je myšleno jen a jen v dobrém.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 28.07.14 19:14

To s těma Japonkama myslíte vážně? Já když je vidím, pokaždé se zhrozím…

 
RenataRen
466 příspěvků 27.07.14 14:36

@symplooke Tak jednou si tady někdo povzdechl nad tím, že v 19. století chodily po horách dámy v šatech a pánové v oblečení, které se od městského příliš nelišilo. Holt si to někdo přečetl a rozhodl se pozvednout úroveň turismu na vyšší level:-)

 
wendym81
1 příspěvek 27.07.14 17:49

Reaguji na tyto fotografie, protože mi to nedalo nenapsat. Minulý týden jsem navštívila Mumlavské vodopády v Harrachově…kolik lidí mělo na sobě městkou obuv… co by jste se divili? A že je spoustu úrazů a pádů v Tatrách se není čemu divit, když si český občan vezme na sebe tzv. žabky nebo „crocs“ obuv a myslí si, že je to v pohodě. Co se týče ponožek v sandálech.. každý den jezdím v Praze MHD a opravdu se někdy dívím, co stále Češi nosí.. kratase pod kolena, ponožky skoro ke kolenům, sandály, tričko se žmolky a ledvinku nebo paní v hezké sukni ale silonové ponožky končící těsně pod sukní… naše národnost je opravdu unikát, co se týče oblečení… se dívím, že se stále spoustu lidí obleká jak za komunismu… cizince a Čecha lze rozeznat pouhým okem.. takový overal bych si na sebe také nevzala.. a kozačky v létě co dodat…

 
Lola  07.08.14 07:36

Včera jsem se vrátila z dovolené a zodpovědně zde prohlašuji, že cizince a Čecha NELZE rozeznat pouhým okem. Ano, někteří Češi jsou postrojení tak, že z toho spoluobčanovi až studem slízají nehty, ale jak se dokážou vystrojit mnohé Britky (bojím se napsat „většina“, i když mám ten dojem), z toho by možná Peklo implodovalo a odebralo se do nicoty. Nehledě na to, že 90% britských turistek obývajících náš hotel trpělo vážnou nadváhou až obezitou, což mě šokovalo snad ještě více, než jejich úbor.

Mám-li se dopustit určité paušalizace, podle mého recentního pozorování na sebe nadprůměrně dbají Polky, Francouzky a Skandinávky (posledně jmenované by to ale fakt neměly přehánět ze solárkem, je škoda, že pak jinak velmi pohledná a elegantní žena vypadá v obličeji jako mumie).

 
Evelin5
35 příspěvků 27.07.14 18:12

Není co dodat. Po ulicích se takto vyfešákovaných slečen, paní a pánů pohybuje velké množství a je to moc škoda. Jen je mi líto té slečny v horách, protože jí musí bolet prsty na nohách - auau.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 28.07.14 07:06

Podle mého všechny ty oškivé boty musely být ve slevě (drtivé), jinak neznám nikoho příčetného, kdo by si takové škrpály koupil.

 
kočka Míťa
211 příspěvků 1 inzerát 28.07.14 07:40

Článek super, tenhle druh mám nejraději. Jinak, tady to bylo sice bez podpatků, ale taky to nebylo na Šumavu to pravé

 
Verhro
630 příspěvků 28.07.14 09:25

Ta kabelička je taky dobrá :)

 
Kozuša
6 příspěvků 28.07.14 07:58

Je to cca 3 roky, co jsme cestou ze Sněžky potkali svatebčany.
Asi plánovali, že nahoru vyjedou lanovkou, bohužel nejezdila kvůli větru. Šli pěšky nahoru, místy byl ještě sníh a kde nebyl sníh, bylo bahno. Všichni byli oblečení a obutí jako na správnou nefalšovanou svatbu - obleky, dlouhé bílé svatební šaty (dost ucourané), lodičky… Oddávající s matrikářkou dost nadávali, nejvíc líto mi bylo nastrojených prarodičů s holema.

 
lone
15 příspěvků 28.07.14 21:31

Zase je pravda, že na tuhle svatbu málokdo zapomene:-))

 
Verhro
630 příspěvků 28.07.14 09:24

Ty vlastnice béžovoučkých a růžovoučkých ponožtiček ale mají potenciál, ladění barviček jim jde přímo skvostně :-D a černý anděl už asi kořist má, ta stylová nákupní torna je zdá se narvaná k prasknutí.

 
zuzulique
290 příspěvků 28.07.14 09:58

Nemôžem nesúhlasiť s tým, že nosenie kozačiek v lete ostáva pre mňa záhadou…minul rok som bola v Ríme a tam som to videla na každom kroku a krútila som hlavou, kozačky zabili každý outfti a je mi fuk, že je to IN, je to hrôza a des, dobrovoľne si potiť nohy v uzavretej obuvi (aj keď dierovanej)…

 
moi-bebe
219 příspěvků 28.07.14 10:27

Ty boty na první fotce jsou prostě peklo, Sněžka-neSněžka.
Ale já bych na slečnu nebyla tak přísná - nám se ségrou jednou stalo, že jsme jely na nedělní výlet NĚKAM a cestou jsme objevily, že je kousek hrad Houska. Taky tam na nás blbě koukali, když jsme klopýtaly lesem, já v žabkách a ségra v sandálkách na klínku. To jsou ty neplánované výlety.

 
kocurM
595 příspěvků 28.07.14 19:20
Měly jste štěstí,

Že vás nevyfotil někdo na Peklo, to je totiž největší rozdíl mezi mnoha uživatelkami tady a těmi lidmi na fotkách, ale někdo prostě dokáže přiznat, že chodí normálně po ulici a situace mu neumožní být vždy ve stoprocentní kondici a někdo je prostě vždy dokonalý. Zvlášť, když na něj není vidět, to už je vůbec rys českých internetových diskusí.

Vypadaly jste asi blbě, ale já vám fandím, protože Housku jste viděly:-)

Příspěvek upraven 28.07.14 v 19:32

 
moi-bebe
219 příspěvků 30.07.14 11:43

Přesně. Hlavní je, že jsme viděly Housku a to, že jsme tam byly jediné, které na sobě neměly funkční kalhoty, šusťákový bundy a pohorky, jsme si nakonec po zralé úvaze připsaly jako body k dobru.:))

 
notrends
514 příspěvků 28.07.14 15:50

Myslím že ta paní v růžovém na posledním fotu si myslí jak to vychytala a barevně sladila. a vy ji takhle strháte…

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.07.14 19:08

Vy se smějete, ale já byla jednou na tůře ve skalách se skupinou, kde byla paní kolem sedmdesátky, který bylo úplně jedno naše varování, že na podpatcích se po skalách lézt nedá. Měla kotníčkový boty s asi sedmicentimetrovým podpatkem, který měla rozepnutý (!). Ona byla takovej typ jako Valerie Kaplanová, nosila takový široký volný košile a kalhoty a tyhle nesmrtelný boty - a v lese ulomila dva klacky a vyšplhala na tu nevyšší skálu a ještě odtud mávala :) Naštěstí se jí nic nestalo. Ale kdybych to neviděla na vlastní oči, neuvěřím :)

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 28.07.14 19:09

Jako od kolotoče. Ovšem holčičky s harlekýnskýma legínama a pekelný anděl, to je nářez :D

 
Mary929
7 příspěvků 28.07.14 22:59

Jednou jsem četla nějaký článek, kde se Američanka vyjadřovala k Češkám a jejich oblékání a zmínila něco ve smyslu, ze česky jsou oběti módy, ze si oblékáji všechno, co zrovna leti, i když to nemá hlavu a patu a vypadají v tom příšerně. A v tom souhlasím. Ne všechno, co je v módě sluší každé žene a je to nositelne. Ale většina Češek to stejně nosí, protože je to moderní… Tím nehájím Američanky které jsou schopny chodit po městě v papucich a ke kostýmku v teniskach a pod. Módní peklo je všude, v každé zemi. Je to spíše o lidech. Je spoustu Češek které se umí hezky obléknout. Ja sama bydlím v zahraničí a všude je to stejně. Blbci a zloději a modni pekelnici to je všude stejně ;))) baleriny a sandály na horách toho už jsem taky viděla, nepochopím…no ale marne, komu není shůry dano…;)

 
kocurM
595 příspěvků 03.08.14 19:29
No, to se mi nezdá,

Už jen proto, že většina módních hitů sem doletí se zpožděním a přijde mi, že česká ulice spíš ukazuje, že Češky na ně nijak zvlášť nereflektují.

 
Velma
77 příspěvků 28.07.14 23:09

Za mě je největším peklem zvířecí overal! Kozačky v létě mi nevadí, ale sama je v tomto ročním období nenosím. Musím se přiznat, že se mi nelíbí ty háčkované, které jsou v Brně momentálně hodně frekventované, i když chápu, že pro nositelky jsou asi více prodyšné než klasika, tudíž pro léto lepší alternativa.

 
DiorkaFidorka
287 příspěvků 29.07.14 07:28

Ado, jen na doplnění… nošení kozaček (těch materiálově přípustných) v létě já chápu především z estetických důvodů = existují určité zdravotní problémy, které se projevují např. fleky na lýtkách a pak bych pochopila že dotyčná slečna/paní má potřebu toto kamuflovat kozačkami a jednou za čas si dopřát krátkou sukni. Ono to není problém hromadně rozšířený ale opravdu existuje pod názvem Necrobiosis lipoidica. Pokud je zrovna toto ten případ těžko říct.

 
corrigan
2631 příspěvků 29.07.14 10:33

Strašný. Já to nechápu.
Zareaguju taky na nějakej příspěvek níže - neberu jako výmluvu to, že člověk není vždycky dobře oblečenej. To je blbost. Jedinec se buď oblékne dobře a nebo blbě, protože nic jinýho neumí. A tyhle lidi z pekla vypadají takhle vždycky, to si troufám říct. PRotože jim to prostě přijde fajn a jsou s tim spokojený (to taky nechápu, ale budiž). Prostě jsou to mimoňové.

 
opal_k
99 příspěvků 30.07.14 10:27

@corrigan: Já teda myslím, že „vždycky dobře nebo vždycky blbě oblečen“ není pravda. Drtivá většina lidí občas ulítne, třeba proto, že má slabost pro nějaký kousek/střih/barvu a ostatní tohle nadšení zcela nesdílí… Vy fakt neulítnete…?

 
corrigan
2631 příspěvků 30.07.14 10:49

@opal_k To je možný, že někdy ulítnu, ale ne takhle :-D já se oblíkám vždycky tak, abych se cítila dobře. Většinou do černýho, max s přídavkem jedný jiný barvy (většinou bílý nebo khaki), svůj styl jsem našla a módě ho přizpůsobím jen v jeho rámci… Jiná otázka je, jestli se můj styl jinýmu líbí nebo ne. Ale to není ulítávání, to je věc názoru. Přesně jak píšete - že nějaký nadšení nesdílí každej. Jenže tohle na těch fotkách je skutečně nevkus a peklo a tragédie, to je úplně něco jinýho než úlet.
No pokud tedy ulítnu, tak spíš tak, že se ráno seknu ohledně „pocitu“ a v poledne jsem z toho nervózní. :-)

 
grea
3 příspěvky 30.07.14 11:55

Před pár lety jsem potkala na túře slečnu na podpatcích a s králíkem na vodítku. Zlaté klínky!

 
Tomeyja
15 příspěvků 31.07.14 19:50

Ach ne, zase ta podprsenková ramínka! Já nemám podprsenku s překříženými ramínky, proto si ani nekupuju trička tohoto střihu. Možná se to těm ženským líbí, nebo už fakt nevím… :D

 
Ailinel
2 příspěvky 04.08.14 10:42

Bohužel, podpatky jsou na Sněžce tradiční záležitost už co jsem byla malá. Jelikož bydlíme „kousek“ od hor, byla jsem na Sněžce už několikrát a POKAŽDÉ se tam nějaká odvážná vystrojená dámička vyskytla. Dřív to byly ale převážně Polky…
A k holinkám v létě ani nemám sílu se vyjadřovat. Vždy, když to ve městě vidím, nemůžu se ubránit představě, jak to asi vypadá, když je slečny/paní/dámy doma sundají. Jedním slovem - ble!

 
mahynka
23 příspěvků 06.08.14 20:38

Tuhle jsem jela v šalině a přede mnou byl kluk, který se divně smál, když jsem se otočila, vykulila jsem oči a stála tam slečna přesně v takových kozačkách či co to je, akorát byly modré… venku 30°C :-)

 
VandaRybna
3260 příspěvků 07.08.14 09:08

V naší malé sociální obci, kam se nám za posledních pár let přistěhovalo mnoho dětí jihu, chodí všechny slečny z této skupiny celé toto léto (ano v těch třicítkách) v zimních kotníkových kozačkách a tlačí u toho kočárek. Mám jediné vysvětlení - prostě jiné boty na podpatku nemají a bez něj by nešly ven, ani kdyby docházely dávky.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Až se budete blížit do zralého věku...

...nepořizujte si tříčtvrteční tepláky; ...nenoste tepláky a... Celý článek

Předsevzetí

Nemyslím si, že je hloupost dávat si do nového roku předsevzetí.... Celý článek