Oblečení, které by se nemělo vyrábět ve větších velikostech

14.03.16 | autor Andrea

Nepíšu článek, abych zesměšňovala tlusté lidi, ať si každý nosí co chce. Bylo by zpátečnické a pokrytecké nutit všechny oblékat se podle jistých norem. Bohužel tolerantní jsem jen do té chvíle, než se mi z něčeho udělá fakt nevolno.

Stejně tak mě nebaví poslouchat komentáře typu: „Když má na to sebevědomí, ať si to nosí.“ No jistě, vem si ty minikraťásky a ukaž zadnici s celulitidou celému městu. Vždyť to má každá a není se za co stydět.

Kožichy a divnovzory


I když letos zas tak krutá zima nebyla, stejně si někdo ochlupenou zrůdnost neodpustil. Nejen že z většiny případů jde o umělotinu (dobře, alespoň nepodporuje zabíjení zvířat), ale chlupaté deky už několik sezon nebyly v čistírně. Vzhledem k tomu, že i drobná žena v kožichu vypadá dvakrát větší, boubelka v něm místo luxusní elegance připomíná městského mamuta.

Prosím nevěřme tomu, že každá žena vypadá v květinových šatech křehce. Proč jsou tedy obchody plné zvířecích a květinových divnovzorů, když v nich plus size vypadá jako chodící botanická zahrada, nechápu.

Zdroj: www.heyfatchick.tumblr.com, www.sortlifeoutbuymilk.blogspot.cz/Zdroj: www.heyfatchick.tumblr.com, www.sortlifeoutbuymilk.blogspot.cz/

Narve je každá, ale nesluší všem


Legíny a špeky jsou už otřepané téma. Ty, které dodnes nepochopily, že je nosit nemají, protože jejich zadek připomíná kredenc a ne dva kmínky, to pravděpodobně nepochopí nikdy.

Konečná legín a rozkydlých zadků nastala poté, co se do českých krámů dostaly typy s push-up a slim efektem. Některé ženy, které se legínám do té doby rozumně vyhýbaly, dostaly dojem, že už si je mohou dovolit i ony. Bohužel…

archiv Modnipeklo.czarchiv Modnipeklo.cz

V cizí kůži


Další dílek do XL pekla představují kožené a koženkové kalhoty. Mnoho žen ve své touze být trendy se mylně domnívá, že kdokoli si může obléci cokoli. Peklo zvenku bývá tak většinou jen zlomkem toho, co najdete pod neprodyšným „sexy“ materiálem.

Zdroj: www.taobaohub.comZdroj: www.taobaohub.com

Možná předbíhám sezonu, ale lepší dříve než později. Prosím…hitová kombinace minulého léta - vysoký pas a crop top sluší hubeným, dlouhonohým ženám. A i když vysoký pas překreje kdejaký špíček a ten crop top se vám vážně líbí, stejně jako na tý figuríně to vypadat nebude.

archiv Modnipeklo.czarchiv Modnipeklo.cz
archiv Modnipeklo.czarchiv Modnipeklo.cz

P.S.: Minikratásky, minisukně a minišaty nemají předponu mini jen tak.

Jestliže nemá rozum výrobce, prosím, mějte ho alespoň vy.
Děkuji.

Autor

Andrea

Andrea miluje módu, fotografování, zdravý životní styl a sport. Ráda hledá inspiraci a zaměřuje se na propojení vkusu a funkčnosti všedního i sportovního oblečení.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
SunEclipse
497 příspěvků 14.03.16 18:37

Smutné je, že z obsahového, stylistického a gramatického pohledu je tento článek stejně hrozné peklo jako jím kritizované nešvary. Ne-li horší. Autorka není schopná dát dohromady základní skladebnou dvojici věty (mnoho žen nezaznamenají) a ani rodem těch nešťastných legín si zjevně není jistá.

Příspěvek upraven 14.03.16 v 18:38

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 14.03.16 18:51

…a také neví, že malý zadek je jak dva KMÍNKY (od slova kmín, to koření), ne jak dva KAMÍNKY…a evidentně nemá ráda kožešiny…

 
Dahllie
2222 příspěvků 14.03.16 20:06

A já pořád myslela, že nohy jak kmínky jsou od útlých rovných kmenů stromů.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 15.03.16 03:49

Zadek jak dva kmínky, tvar toho koření. Co se nohou týče, tak tady je to spíš nelichotivé „sloupy civilizace“

 
VandaRybna
3260 příspěvků 15.03.16 07:26

Tam je fakt „kamínky“, no to je trapas. To je teda pěkná JAMINA.

 
RoniM
7 příspěvků 15.03.16 20:20

@SunEclipse „mnoho žen nezaznamená“ - shoda se váže k mnohu, ne k ženám. Ne, že bych pochybovala o kvalitě gramatiky článku, ale praštilo mě to do očí.

edit: A já jsem trouba :) až teď zpětně mi došlo, že to není Váš výraz. Omlouvám se.

Příspěvek upraven 16.03.16 v 05:29

 
Jesenková
10 příspěvků 14.03.16 18:53

Jestliže nemá rozum redakce (a dává vám za úkol psát články), prosím, mějte ho alespoň vy (a nepište je).
Děkuji.

 
benyka
4240 příspěvků 14.03.16 18:56

Legíny s odhaleným zadkem, natož ještě průsvitné, nesluší nikomu.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 14.03.16 19:05

Kromě gramatických a stylistických chyb bych ještě zdůraznila, že narozdíl od Adiných postrádá tento článek onu nezbytnou lehkost, nadhled, smysl pro humor a nadsázku. Celý vyznívá pouze hloupě a neskutečně urážlivě. Prosím opravdu nepište, nejde Vám to. Tady nevidím ani špetku potenciálu. To, že ani obsahově nepřináší nic nového a člověk se u něho opravdu ani nepobaví snad ani nemusím dodávat. Opravdu je to asi to nehorší, co jsem na pekle kdy četla. Pouhé plivání jedu bez jakékoliv úrovně a smysluplného obsahu.

Příspěvek upraven 14.03.16 v 19:06

 
DRW
1243 příspěvků 14.03.16 19:16

@andrea: Z vaseho pisemneho projevu dostanu osypky zase ja. Nejen je, ale mozna i dostatecne ucinnou alergickou reakci. Vsechny veci, ktere jste navic napsala se daji aplikovat na jakoukoliv zenu. Oblekaji se spatne hubene i tluste.

 
razorblade_reloaded  14.03.16 19:17

Prosimvas, kdyz uz chcete pouzivat urcite cestinarske obraty, tak si je nejdriv overte. zadek neni jak dva kaminky, ale jak dva KMINKY! dal uz jsem radsi necetla

EDIT: uffff, koukam, ze jen opakuju ostatni prede mnou, pardon:)

Příspěvek upraven 14.03.16 v 19:17

 
stricc  14.03.16 19:34

Drahá Andreo, váš jazykový projev vyvolává stejně otřesný dojem jako ty fotky.
Pro někoho by se - dle vašeho opovržlivého prohlášení - nemělo vůbec vyrábět některé oblečení, pro jiné by se - dle mého názoru - pro změnu neměly vyrábět klávesnice.

 
Nayada
7 příspěvků 14.03.16 19:35

A mně se zrovna ten červený crop-top s černou sukní (obojí velikosti XL) líbí… Tuhle dámu potkat, tak se za ní se zaujetím otočím.

 
BarcaAri
381 příspěvků 14.03.16 19:40

Fakt se Andreo na to psani vybodnete a venujte se normalnimu zamestnani, to vam snad jde lepe.

 
gemidy
22 příspěvků 14.03.16 19:54

Tady může články psát očividně každej tydýt. Je úplně jedno, jestli umí pořádně gramatiku, je úplně jedno, jestli se vyjadřuje slušně, je úplně jedno, že nad tím stráví 2 minuty času a moc nepřemýšlí nad tím, jestli to vůbec dává nějaký hlubší smysl… Hrůza.

 
sarah123
2137 příspěvků 14.03.16 20:02

Tohle je fakt perla :D Libi se mi uz ten zacatek:
" Bylo by zpátečnické a pokrytecké nutit všechny oblékat se podle jistých norem. Bohužel tolerantní jsem jen do té chvíle, než se mi z něčeho udělá fakt nevolno."

Bylo by zpatecnicke a pokrytecke, tytyty, ale jen potud, pokud se to libi mne, a basta!
Tohle je fakt hodne nesikovne v clanku, ktery ma byt kousavy a ironicky. Asi.

Příspěvek upraven 14.03.16 v 20:03

 
Dahllie
2222 příspěvků 14.03.16 20:04

Mám pocit, že za Andreou se skrývá David Zápal. Prostoduché bulvární urážky. I rýpnout do nešvarů si lze s taktem.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 15.03.16 07:34

Zápal je ve svých nechutnostech mnohdy překvapivě sofistikovaný, už jenom ta malebná přirovnání. Tento článek by pro něj byla urážka.

 
Mylady2
12409 příspěvků 14.03.16 20:14

Včera jsem viděla paní v koženkových slimkách… Bylo to nechutný. Měla špek a tlustý stehna. Nelíbilo se mi to :-) ale každý si může nosit co chce :-)

 
barvinok
356 příspěvků 14.03.16 20:34

No práve, je až zarážajúce, že celý článok je písaný tónom „je to hnus, lebo mne sa to nepáči“.
Ani mne sa veľa vecí v móde nepáči, ale také „články“ patria na pubertiacke pokusy o blogy. Tu čakáme vospolok sofistikovanejšie argumenty.

 
KoraKora
2294 příspěvků 14.03.16 20:37

Kde se tady ty nadějné spisovatelky berou… :-(

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.03.16 20:41

P. S.: Minikratásky, minisukně a minišaty nemají předložku mini jen tak.

Předponu, kurnik, předponu!!!

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.03.16 20:42

@KoraKora: já bych asi věděla…

 
viktorka_od splavu
7438 příspěvků 14.03.16 20:44

@Betty J. předložka nebo předkožka, vždyť je to fuk, hlavně že kliknou… kliknem:-(

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.03.16 23:06

Přiznám se, že když jsem zjistila, že autorkou je Andrea, kliknutí jsem nemohla odolat. A opravdu, autorka důvěru do nás vloženou nezklamala.

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.03.16 20:58

…a hubeným se v kalhotách z PET flašky nezapaří, jo?

 
Camilla_1
4 příspěvky 14.03.16 21:12

Kaminky a predlozka mini me dostaly :-) :-) :-).

 
shirla
878 příspěvků 14.03.16 21:46

Fascinuje mě, jak se píše XL o dámách, které mají minimálně XXXL…Haha:-D

 
kolúch
445 příspěvků 14.03.16 22:44

Ale no. Nebudeme útočiť na Andreu. Má niekde v tom popise, že má rada češtinu a písanie? Nemá! Má rada fotografovanie a okrem iného aj šport. Tak Andrejko, hopsa, hopsa, nabudúce radsej niekam za športom :D

Edit: doplnam predlozku -me, v slove nebudeme :D

Příspěvek upraven 14.03.16 v 22:45

 
Alterations
533 příspěvků 15.03.16 15:08

Současně máme k nahlédnutí článek „Plus size modelky“, který o oblékání žen větších velikostí pojednává docela inteligentně.

 
Veroniq
264 příspěvků 14.03.16 22:13

Tak tohle byla tragédie. Čtenáři nejsou spokojení, tak přidáme kýbl jedu, ať se můžeme společně vysmívat velkým zadkům v legínách? Ono se pak třeba ztratí, že je celý článek o ničem… Ne, neztratí.
Mimochodem, zakazovat větším velikostem legíny je nesmysl. Legíny mají svou funkci a můžou ji plnit velmi dobře, pokud se správně použijí. A ty „divnovzory“, kterých se obzvlášť pro velké velikosti nabízí běžně celá řada, vypadají povětšinou dost otřesně. Ta vaše „chodící botanická zahrada“ je úplně v pohodě.

 
ZahradaZelená
6 příspěvků 14.03.16 23:13

Dobře, přiznávám, že jsem si stěžovala na nedostatek tradičních pekelných článků, ale vážená redakce, tohle není pekelný článek, tohle je jen čistě peklo.
P. S. Opravdu jste v poslední kolekci fotek vykradli Modní Peklo? To ani neumíte najít pár fotek na netu?

 
MademoiselleTouTou
4 příspěvky 14.03.16 23:39

Toto pisal chlap.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 15.03.16 07:30

To psala trošičku duševně plytká nanynka kolem dvaceti. A to duševně plytká neodvozuji od tématu, ale od stylově chudých souvětí, nedostatku představivosti, neschopnosti téma odlehčit a tragické absence smyslu pro humor.
Aneb, vtip nespočívá v tom, že o někom řeknete, že je tlustej.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 15.03.16 06:47

Uznávám, že stylisticky není tento článek na úrovni, leč obsahově musím souhlasit.

 
markisch
6 příspěvků 15.03.16 07:49

Silnější dámy a slečny že by nemohly nosit květinové vzory? Vážně? (Fotky z: sugerbat.cz)

Příspěvek upraven 15.03.16 v 08:02

 
blacken
2320 příspěvků 15.03.16 12:33

Tady je dobře vidět, jak nemají tyhle články smysl, protože každý máme tu hranici úplně jinde. Vy to tu dáváte jako „jak ano i pro XXL“ a pro mě jsou to fotky, které by měly ilustrovat tu botanickou zahradu v článku. A jak rozhodně ne, když je dotyčná tlustá. Zvlášť ty bílé jsou pro mě esence pekla.

 
XIII
36 příspěvků 15.03.16 14:21

Tak ty bílé mě taky moc neberou, vypadají spíš jako ubrus. Ale za tou první bych se moc rád ohlédnul, a možná bych si i blok nebo dva zašel, jen tak pro potěchu oka. :)

Jasně, kdyby takhle chodily všechny, asi by mě to taky záhy znudilo. Ale v současném prostředí to je rozhodně ostrůvek pozitivní deviace. Když to srovnáte s těmi hrůzami v článku, copak to není o tisíc procent lepší?

 
Oveeec
1368 příspěvků 15.03.16 21:05

Ale prokrista, jaká botanická zahrada? I na poloviční holku se kytek vejde pořád fůra, zvlášť když to má kolovou sukni. Kytky jsou hezký, když se povede vzor, tak ano, je to jemný, a i silná ženská může být jemná, když je dostatečně upravená, má padnoucí střih a taky se přiměřeně chová. Slečny na obrázku jsou toho důkazem, vždyť to je esence ženství (která se samozřejmě nachází i jinde než jen v květovaných šatech, ať mě někdo nechytá za slovo).

 
Verhro
630 příspěvků 15.03.16 08:48

@Mishule_obecna Asi má ten zadeček být pevný a tvrdý jako kamínky, jinak si to neumím vysvětlit :)

 
JMaravelo
486 příspěvků 15.03.16 09:59

Chill out, bitches :D

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.03.16 10:10

Kdyby pod tím byla podepsaná Ada, radostně plivete síru na tlustý holky v leginách. Jenže chyba! Psal to někdo jiný - šup s ní na pranýř! Škoda, bývaly doby, kdy pod článkem byla diskuze k tématu a ne nekonečné urážení toho, kdo článek psal. To bývalo zábavnější.

edit: dodatek - V čem se liší autorčino nadávání na tlustý nesoudný zadky v legínách (se kterým, mimochodem, já souhlasím a na drtivou většinu z vás by se v předchozích diskuzích na podobná témata našly velice jasné usvědčující důkazy, že s tím souhlasíte taky) a vaše místy až příliš nemístné urážení autorky článku (dvacetiletá nanynka apod.)?

Příspěvek upraven 15.03.16 v 10:17

 
coralline
822 příspěvků 15.03.16 10:43

@moi-bebe Kdyby to psala Ada, tak je z toho úplně jinej článek. Prostě někdo má a někdo nemá.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 15.03.16 16:34

Co tomu chybí? nadhled, jiskra, špetka cynismu a sakrasmu. Článek je takové povzdechnutí nad tím, co je na ulicích. Co bych čekala spíš jako vyjádření přes status na FB.

 
cocoloco
188 příspěvků 15.03.16 23:49

A ja mam pocit, ze se nam tady sesla cela hafa literarnich kriticek a drzitelek min. Nobelovy ceny za literaturu…tlusta je tlusta a určitá soudnost by mela byt na miste. Kdyz ji dotycna nema, tak se musi ostatni tvarit, ze je vse v poradku. Aby nebyli osoceni, ze nejsou tolerantni. Podotykam, ze ta sama soudnost by mela byt i u tech, co maji kolena silnejsi nez stehna. Moda ma lichotit, potlacovat nedostatky, vynaset prednosti. Jste na Mp. Ne na hodine cj. Tak hodnotte fotky, ne stylistiku.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 16.03.16 08:53

No to je ale CINT.

Příspěvek upraven 16.03.16 v 08:55

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 16.03.16 15:56

Ok. Pak text nemá smysl a měla by zůstat jen obrázková galerie.

 
gemidy
22 příspěvků 15.03.16 19:03

A tak určitě..

 
hrisni lide
182 příspěvků 15.03.16 10:34

@Jirkátor
Bohuzel vyse uvedene obleceni by se radeji nemelo vyrabet v ZADNE velikosti, tohle damy XXXL odnesly za vsechny, silne, stihle i hubene.

Jinak me moc netesi, ze i na Pekle jsou nyni clanky, pri nichz si rikam, ze jsem masochista, kdyz je byť i jen otevru. Jako kdyz ze zvedavosti mrknete na uplnou blbost v bulvaru. Skoda, ze jsme se dostali az sem.

 
linda21
68 příspěvků 15.03.16 10:54

ANDREO, NEVZDÁVEJTE TO!! Článek není dobrý, souhlasím s většinou předchozích příspěvků, ale zkuste napsat druhý článek, kde aspoň k některým fotografiím z prvního článku napíšete konkrétně co je špatně a proč a připojíte druhou fotku, kde ilustrujete, jak to může vypadat správně a proč. Ada to tak u některých dřívějších článků dělala a bylo to velmi přínosné. Popravdě, většina vyfocených modelů by vypadala strašně i na hubených ženách. Diskuse ohledně příčinách nadváhy je nekonečná, nicméně je fakt, že ty ženy takto teď vypadají a PŘESTO chtějí, aby jim to slušelo. Pokud budete mít konstruktivní přístup a poradíte ženám větších velikostí, JAK mohou vhodně nosit legíny, flitry, kůži, tylovou sukni, třásně, minisukně, kožešinový kabát, barevné kalhoty, květinové vzory ap, věřte, že to velmi ocení. Přidejte i odkaz na nějaký zajímavý blog pro větší velikosti, já doporučuji tento: http://www.trendycurvy.com/
A ještě pár fotek pro inspiraci: https://cz.pinterest.com/…inspiration/
„Móda je jako architektura - je to otázka proporcí“ (Coco Chanel) 

 
Réza4  15.03.16 14:06

No já nevim, já bych šaty s kosočtvercem se svislou čárou uprostřed nenosila v žádném případě, bez ohledu na tělesné proporce.

 
Medusa d
4 příspěvky 15.03.16 14:15

Kosočtverec se svislou čárou uprostřed má, myslím, tuhle symboliku snad jen u nás. Slečna na fotce zřejmě není Češka a v zahraničí pohoršovat nebude, mně osobně to takhle vidět třeba nevadí. V kontextu naší kultury to ovšem je trochu úsměvná náhoda (navíc vzhledem k umístění), to je fakt.

Mám dojem, že F&F taky jeden čas prodávali svetr s p**ou a nemyslím si, že bylo záměrem být vulgární.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 15.03.16 14:51

@Medusa Dovolím si tvrdit, že např. skinny kalhoty vypadají na oplácanější postavě lépe než na štíhlé.

 
DanaP
89 příspěvků 15.03.16 16:26

A tohle má být jako ta správná volba? Při pohledu na „nožky“ se mi vybaví vepřová kolena u řezníka.

 
Veroniq
264 příspěvků 15.03.16 21:38

A při pohledu na přehlídková mola myslíte na kosti pro psy? ;)

 
Brunhilde  16.03.16 11:38

Ha, to je dobrá připomínka, uvědomila jsem si, že mi to evokuje snímky z koncentračních táborů těsně po osvobození. Omlouvám se, je to tak.
Někdy ty dívky opravdu nevypadají zdravě, jsou tam ale dobrovolně, takže s tím vlastně nemám problém. Mé děti to naštěstí nejsou.

 
linda21
68 příspěvků 16.03.16 08:25

…varianta 2 pro českou kotlinu - bez sprosté (doufám) grafiky a více ke kolenům :) 

 
Brunhilde  15.03.16 11:06

Chci věřit tomu, že Andrejka se vypíše, hejtovací potenciál rozhodně má :-)
No a vy strážkyně čistoty jazyka vězte, že zde dostáváte produkt, jehož kvalita a užitná hodnota jsou přímo úměrné ceně, kterou jste za něj zaplatily :-)

 
VandaRybna
3260 příspěvků 16.03.16 08:43

Ééé, já vím, že vám jako nemám psát, ale co tím chtěl básník sdělit? Já Peklu nic neplatím.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 16.03.16 09:13

No právě. Je to zadarmo tak buďme rádi, že dostaneme alespoň mizerný článek…

 
Karin
3401 příspěvků 20.03.16 22:14

Aneb, jak my Češi říkáme, „zadarmo i žloutenku.“

 
Lola  15.03.16 11:14

@Brunhilde To jako myslíte těch 1,07 miliard Kč za rok na státních dotacích pro koncern Agrofert?
No tak to je teda kauf.

 
stricc  15.03.16 11:33

@Brunhilde Řekla bych to spíš tak, že nejapné vyjadřování je druhé zásadní mínus v celkové prezentaci osobnosti hned za nejapným vzhledem. Sice jsem nezapomněla, že pro účely kritiky není nutné něco umět a že na pekle má záležet jen na vzhledu, ale přece jenom, kdybych si měla vybrat mezi přiměřeně se vyjadřující paní v nepadnoucím nevzhledném oblečení nebo dokonale vystajlovanou leč blábolící kráskou, beru tu první. :-)

 
PattiStudio
16 příspěvků 15.03.16 12:02

Strašný článek.
A použít do něj fotky z jiných článků tady na Pekle mi přijde jako fakt trapas.

 
Medusa d
4 příspěvky 15.03.16 12:07

Já jsem asi divná, ale vidět tlustou holku v legínách nebo crop topu mě nijak neuráží. Jen to musí být ve vhodné kombinaci a s respektem ke konkrétnímu typu postavy nositelky. Což se, pravda, na většině výše uvedených fotek úplně neděje, ale to bych neviděla jako důvod ke generalizaci ve smyslu, že by se tyto kousky oblečení neměly ve větších velikostech ani vyrábět.

 
XIII
36 příspěvků 15.03.16 14:35

On je taky kožich a „kožich“. V písničkovém pásmu z roku 1973 se nám zachoval záznam Evy Pilarové v jejím „brunhildoidním“ období: https://www.youtube.com/watch?… - kožich jak hrom, k tomu drze latexové kozačky (těch soudruzi tenkrát přivezli několik vagonů z Itálie, jenomže to nebylo stavěné do českého klimatu, pod bodem mrazu to praskalo a drolilo se).

Zlí jazykové by samozřejmě mohli říct, že v tom zpěvačka vypadá jak Dcera lovce medvědů… ale znáte to: kdo chce psa jíst, hůlky vždycky najde. :P

 
tartaletka
265 příspěvků 15.03.16 15:19

Podle mě tohle není o tloušťce, ale o tom, že lidé nosí něco, co jim nesedí. A je úplně jedno, jestli z toho leze špek, celulitida, vytahaná kůže nebo žebro.

I krátké šortky můžou vypadat na silnější osobě hezky, když má ta dotyčná pěkné nohy.

Nezapomenu, když jsem jednou viděla holčinu, která měla šortky, ze kterých jí lezly půlky. Slečna měla tak 45kg, štíhloučká, drobná, ale zadek totálně povolený a „vrásčitý“, nebo jak to napsat, seschlé půlky s mezerou a bylo to fakt ošklivé, za to si umím představit klidně o 20kg těžší sportovní postavu s pevným zadkem, u které to může vypadat pěkně.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 18.03.16 14:35

Já jsem v době své puberty záviděla jedné holce, vlasy jak havran, modré oči, štíhlá útlá, pro mě to byl prostě symbol „teen“ královny. Kluci se kolem ní točili, holky padaly do mdlob. Pak jsem jednoho dne šla na místní rybník a uviděla ji v plavkách, nedá se to popsat, možná nevěříte, že může být celulitida i na lýtkách či zádech, ale může.

 
Afiag
272 příspěvků 15.03.16 15:35

Ach jo… vždycky se natěším a pak mi stačí první věta a je po nadšení.

Slečna/paní Andrea by měla věnovat trochu času průzkumu své cílové skupiny, tedy čtenářek Pekla. V současné době je jasné, že píše pro někoho jiného…

Infantinlní výrazy, slohový útvar neurčitý, gramatika a stylistika celkově pokulhává.

Téma má potenciál, ale rozhodně ne v tomto podání. Buď udělat článek jak ne/ano s doplňujícími fotkami či kresbami. Nebo udělat článek vtipný, s nadhledem a ukázat zajímavé a nevhodné úbory našich spoluobčanů. Popravdě bych ale uvítala spíše fotky z našich ulic než postahované někde na internetu.

Přijde mi, že více času bylo věnováno hledání vhodných „vtipných“ fotek a text už byl prostě jen podřadný doplněk.

 
Ašarat.k
272 příspěvků 15.03.16 17:49

Já tomu nerozumím…
Když Ada dštila oheň a síru na blbě oblečené tlusťochy, zkritizovala jim i kliku u dveří a závěsy a sestru s culíkem, bylo to na úrovni, když si šila šatky vyšívané, ale princezna to není, jasný pane, bylo to na úrovni, když předvedla kabát místo nadčasový totálně pod časovou přímkou, bylo to na úrovni…
Teď sem píše články kde kdo, místo módního pekla, které si bralo za úkol „tepat nešvary v oblékání“, se probírají rady jak v Urob si sám: ušijeme tričko, stříháme kalhoty snadno a rychle apod.
A nějaká najatá paní sedne a napíše jedovatost. A následuje pomalu větný rozbor, jako kdyby to měla být slohová práce k maturitě…

 
gemidy
22 příspěvků 15.03.16 19:11

Ada má tak trochu úroveň, víme? Umí se sice dost slušně obout do tlusťochů, vidláků, důchodců, mamim, atd., ale NIKDY ne způsobem, že když „seš tlustá, radši ani nevylízej z baráku, protože MNĚ se z tebe chce zvracet..“ Vidíme ten rozdíl?
O slovní zásobě a gramatice nemluvě. Občas se nějaká chyba vloudí, ale pokud neumím používat správné TERMITY, tak je radši nepoužívám, nebo strýček Google, že jo..

 
DRW
1243 příspěvků 15.03.16 21:15

Problem neni v tematu, problem je v chude cestine a to je vyznamny rozdil. Navic dnesni uroven maturit je velmi pochybna, zvlaste ta pisemna, protoze je postavena tak, aby ji zvladli i jedinci, kteri by napr. pred 10, 20 lety meli problem vubec stredni skolou prolezt. A to je bohuzel i pripad autorek zdejsich radoby sofistikovanych clanku.

Příspěvek upraven 15.03.16 v 22:09

 
Atlacoya
2146 příspěvků 16.03.16 08:46

Pokud vím tak šaty (zejména vyšívané) byly taky řádně kritizovány.

 
ĺenkabruck
11 příspěvků 15.03.16 19:16

Byste se drahé dámy nepotentočkovaly. Mě ta gramatika taky fláká do ksichtu, ale článek je fajn, zasmála jsem se a vlastně i „poučila“. Si Ádu postavte na piedestal ne asi! Jste se jaksi zasekly kočky. Takovéto články jsou potřeba, já za něj dík.

 
VandaRybna
3260 příspěvků 16.03.16 08:45

Tak pokud je vám 12 let, tak se to dá pochopit.

 
Itta
10 příspěvků 15.03.16 20:14

Ach jo, Andreo… Pardon, ach jo redakce Pekla, protože za tenhle článek nesete odpovědnost především vy.

 
domi_imob
18 příspěvků 15.03.16 20:37

A do čoho by ste takéto bacuľky obliekla vy? Ja zastávam názor, že napr. slečna v crop tope a oranžovej sukni by v obyč rifliach a tričku vyzerala ešte väčšia! Máločo je v móde absolútne, všeobecne platné faux-pas. Lacné neforemné kvetované šaty budú otrasné na komkoľvek. Detto priesvitné legíny z polyestéru.Ja si pekelný článok prečítam hrozne rada, ale takéto blbosti… to fakt radšej nepíšte nič.

 
kocurM
595 příspěvků 15.03.16 23:24
Mě tedy zaráží akorát,

Když vidím šaty nad kolena ve velikosti nad 42. To už většinou má člověk kolena tak trošku jako vepřové ovárky.

 
stricc  16.03.16 06:42

@kocurM Nemyslela jste 52?

 
VandaRybna
3260 příspěvků 16.03.16 08:50

Prosím vás, já mám 57 kg na 164 cm, ale široké boky, nedávno jsem si musela vyzkoušet sukni vel. 42, protože 40 byla šitá spíš jako 38, tak jsem musela sáhnout ještě po větší velikosti a 42 mi sice byla velká, ale tak, že mi do ní chyběly na bocích tak 2 cm a kolena mám vážně úplně normální. Jako tady lidi píšou absolutně o něčem, o čem nemají páru, totálně nemají odhad na velikost, hlavně že „fuj“ a „ovar“.

 
benyka
4240 příspěvků 16.03.16 00:17

@kocurM Že jo! Ale já jsem sehnala šaty pod kolena za posledních pětadvacet let jedny jediné, a to teprve loni. Velikost 44, tj. v běžných řetězcích velikost těžce okrajová.

 
Bugatti
4052 příspěvků 16.03.16 11:44

@benyka Já jsem v posledních letech sehnala čtvery šaty lehce pod kolena, z toho troje se po prvním vyprání srazily na délku a mám zbrusu nové šaty na doma. Velikost taktéž 44.

Příspěvek upraven 16.03.16 v 11:50

 
Bugatti
4052 příspěvků 16.03.16 11:50

@cocoloco Když se někdo veřejně vyjadřuje a je za to placen, automaticky předpokládám, že má psát bez chyb. Z tohoto článku je ovšem jasné, že autorka nejen nezná pravopis a stylistiku, ale nemá ani nejmenší všeobecný přehled. Nemluvě o postoji „když se to nelíbí mně, je to špatné“.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 16.03.16 13:59

Pořád fascinovaně koukám na ty koženkové legíny a mám za to, že by nebyly tak hrozné, kdyby byly vyšší. Zadní kapsička kdyby byla někde v horní polovině zadku, ne dolní, totéž přední kapsička - kdyby nezačínala až na stehně ale o 15 cm výše tak by to bylo i pěkné. Osoba s těmito kalhotami má nadváhu, ale zadek má pěkně klenutý, v lépe střižených kalhotách by mohl vypadat dobře.

 
benyka
4240 příspěvků 16.03.16 18:55

@Atlacoya Souhlas. Myslím, že název článku by měl být spíš „Módní oblečení by se mělo vyrábět i ve větších velikostech.“ A to právě proto, aby silnější ženy nemusely chodit v tom málu, do čeho jsou schopny se ještě násilím narvat, tj. natahovací legíny a natahovací triko (v případě jisté sebereflexe natahovací legíny a stan).

 
carnifax
42 příspěvků 17.03.16 00:14

Přesně tak. Stačí se podívat na katalog blbého bonprixu (máme ho jako četbu na záchodě :D ) - když už se člověk zadívá na něco, co ho nadchne jako varianta, co by z jeho otylosti udělala aspoň snesitelný pokoukání, končí velikost zhruba 44 (mluvím třeba o delších šatech aspoň trochu decentního vzoru s delšími rukávy)… pak najde stranu „až do velikosti 56 (nebo kolik)“ s přehlídkou modelek velikosti zhruba 38-40, které díky správně zvolenému oblečení budí dojem o 30 kilo větší matrony bez jakéhokoli tvaru postavy. Co to asi udělá s ženskou, která fakt má tu velikost 56…

 
cottonmouth
28 příspěvků 18.03.16 12:41

Okrem tej vpravo hore sa mi fotky slecien s vysokym pasom a crop topom pacia…

 
Carollinn
9 příspěvků 18.03.16 13:50

@benyka Proč myslíte, že to ty ženský nosí :-), je to nevkusný, s tím souhlasím, ale kdyby na ně chlapi neslintali jeden za druhým, tak by to přece nenosily ne :-)

 
Karin
3401 příspěvků 20.03.16 22:21

Copak vy jste někdy viděla nad tím někoho slintat?

 
benyka
4240 příspěvků 18.03.16 15:01

@Carollinn Myslím si že i pro muže, ať už mají priority jakékoli, musí byt žena v oblečení přiměřené velikosti hezčí, než v tomtéž o tři čísla menším.

 
benyka
4240 příspěvků 22.03.16 08:58

A obutí, které by se nemělo vyrábět vůbec:
https://www.youtube-nocookie.com/…/m7kOl0RE1nU?…

 
Veroniq
264 příspěvků 22.03.16 19:13

To je fakt děsný! O kotníky…

 
Alterations
533 příspěvků 22.03.16 14:57

Léta jsem spolupracovala s obchodem Emma Plus v anglickém Brightonu, který se specializoval na oděvy větších velikostí. Od čísla 18 do čísla 30 a výše. Zdálo se mi, že se přitom nebrání prakticky žádnému trendu. Zákaznice nejrůznějšího věku, výšky postavy, proporcí a preferencí si mohly vybrat nebo si nechat poradit od majitelky nebo asistentek, které všechny vždy byly je větší postavy, takže tam vládlo porozumění. Nejoblíbenější návrhářkou vždy byla Anna Scholz z Německa. V současnosti obchod přijímá objednávky a zboží zákazníkům zasílá.

 
sahier
18 příspěvků 29.03.16 21:41

Legíny a tie koženkové nohavice nesedia nielen tučným, ale ani chudým - teda najmä nie tým, ktoré majú nohy, akoby opačným kolom dozadku zapichnuté - teda nohy bez známky klenutých stehien - to je druhý protipol tým tučným, nehovoriac o tom, že tie koženkové pôsobia desne sami o sebe a vôbec by nemali existovať…a mini je mini pre mini, nie pre slona

 
hifi
45 příspěvků 29.09.16 09:10
...

Slecna v kloboucku a v cerveno cerne kombinaci je uplne v pohode, proste chubby :)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Zkouška trpělivosti

Přišlo mi teď mailem několikrát upozornění na album na Beremese,... Celý článek

Puntíkované nohy

Fotku slečny v puntíkovaných punčocháčích, krátkém kabátu a baretu... Celý článek