Ordinérní Julie

19.10.13 | autor Ada

Víte, že na Pekle nerada píšu o celebritách. Nejsme Blesk, abychom s očima navrch hlavy každý den sledovali, co si která hvězdička oblékla, a už vůbec nestojím o pomlouvání čehokoli jiného než oblečení. Ale Julie Zugarová si své místo v Pekle zaslouží. Jako varování pro všechny, které by ji chtěly následovat.

Julie Zugarová je finalistka České miss z roku 2009. Narodila se v roce 1986, letos je jí tedy 27 let. V soutěži se neumístila, ale na fotkách z té doby vidíme přirozeně hezké mladé děvče:

Zdroj: osobnosti.cz

Zdroj: osobnosti.cz

Julie už tehdy měla v prsou implantáty a na její štíhlé postavě to bylo dost poznat, ale velikost odpovídala proporcím těla.

Za čtyři roky od soutěže se Julie značně proměnila a rozhodně ne k lepšímu. Pokud ovšem netoužila po image luxusní lovkyně mužů.

Zdroj: Facebook J. Zugarové, https://www.facebook.com/julie.zugarova/photos

Pokud někdo chce obří prsa (Julie v rozhovorech přiznává, že se jí velké poprsí prostě líbí a chtěla ho), měl by si na ně aspoň pořídit odpovídající prádlo. Předchozí fotka je z předváděčky v nějakém obchodě s prádlem, kde takovou velikost očividně neměli, a může posloužit jako příklad efektu "čtyři prsa": košíček, který se zde stal pouhou krytkou na bradavku, přetíná ňadro vejpůl. (Nejblbějc to vypadá pod přiléhavým tričkem a vídám to na ulicích dost často.)

I na speciálních přehlídkách prádla mají asi problém sehnat na hubenou a prsatou modelku odpovídající velikost:

Zdroj: Facebook J. Zugarové, https://www.facebook.com/julie.zugarova/photos

A v podobných modelech se Julie objevuje i v "civilu". Podprsenka je pro ni kusem prádla, jehož úkolem je prsa co nejvíc zmáčknout a nacpat pod bradu. Doufám, že si z ní nikdo s velkým poprsím nebude brát příklad.

Samotná velká ňadra z vás pochybnou ženštinu neudělají, ale Julie si osvojila i všechny ostatní potřebné prvky laciné image: všude chodí a nechává se fotit v přiléhavém oblečení s výstřihy, které zakrývají jen to nejnutnější. Obléká se nevkusně, do minisukní, tílek, pásků přes boky. Používá nápadné líčení, které působí tvrdě - zvýrazněné černé obočí, černé linky, hodně řasenky. Bývá hodně opálená. Původně tmavě hnědé vlasy si barví na černo a na některých novějších fotografiích je vidět, že jsou prodloužené (ideálně by to samozřejmě nemělo být poznat).

Zdroj: iglanc.cz

Podle některých fotek je zase zřejmé, že si Julie nechala trochu zvětšit rty, a zaráží mě i jistá proměna mimiky, nerada bych se však pouštěla do spekulací.

Salámovou metodou, kdy se postupně po kouscích vylepšujete do své představy krásy, aniž byste si všimli, že se stáváte někým, koho byste se na začátku pravděpodobně sami lekli, nakonec vznikne tohle.

Zdroj: Facebook, foo Miloš Janda

Aby Julie image prsou na nožičkách ještě podpořila, živí se předváděním prádla a sexy oblečků a průběžně fotí nové a nové sexy snímky, které od softcore erotiky dělí většinou jen nevelký kousek látky.

Citace z rozhovoru, který poskytla Prásku, pak působí dost úsměvně: "Chtěla bych lidem ukázat, že se umím nejen procházet ve spodním prádle na molu, ale že také umím hrát a moderovat. Za studií na pedagické fakultě jsem hrála v dramatickém kroužku, moc mě to bavilo a myslím, že i šlo. Chodím na kurzy herectví a moderování a doufám, že se moje kariéra bude ubírat tímto směrem."

Julie, jestli chcete lidem ukázat, že umíte i něco jiného než předvádět svá prsa, možná by bylo vhodné přestat předvádět prsa!

Líbil se vám článek?
 Váš příspěvek
 
Larrisa
80 příspěvků 19.10.13 23:28

No…je to takové koncentrované peklo. Spousta pekelných atributů na jediné osobě.

 
Faix
25 příspěvků 28.11.13 20:28

Nj začíná jí docházet že muži ji vnímají jako dvě koule na nohách, který se použijou a odkopnou…tohle nečekala! chtěla, aby z nich každý měl radost jako ona! a oni se jí za ně smějí? no to bude další depka!!! když je holka nespokojená ani když vypadá jako ona, pak je potíž v hlavě, popř. očích a ne v těle a to asi léčit nejde…

 
buchtenzie
26 příspěvků 19.10.13 23:46

A to ji ty prsa z toho nebolej?? :-(

 
Sylvie59
2 příspěvky 12.11.13 15:42

Bolejí, samozřejmě, že bolejí. Je to vlastně obrovský a stálý otok.

 
Hafina01
53 příspěvků 19.10.13 23:47

Ta prsatá slečna mi připomněla někdejší poměrně známý pár esoteriků – Ariana a Ravel Argoni. Ona si stěžovala, jak ji chlapi neustále obtěžují kvůli jejímu velkému poprsí a sexy vzhledu, ale oblékala se jako lehká děva, výstřihy, minisukně, výrazné líčení. Nechce-li některá být brána jako lehká děva, nechť se tak nestylizuje.

Stejně i slečna ze článku – nechce-li být hodnocena jen přes prsa, ať pořád nepředvádí prsa…

Na druhé straně uvažuju, když dnešní rádobycelebrity vypadají poněkud jako kurvy, tedy občas, jak by musela vypadat echt pravá lehká děva, aby se od nich odlišila.

Možná jako jeptiška…

 
atrix
467 příspěvků 20.10.13 03:11

Poněkud a jen občas??? :D :D :D :D

 
Lovisa
82 příspěvků 22.10.13 12:34

Ehm, to, že se někdo obléká jako lehká děva, ještě neznamená, že ho (ji) musejí chlapi obtěžovat.

 
Nian
124 příspěvků 23.10.13 09:30

No jo, ale jak mají potom chlapi poznat, kdo tedy je a kdo není lehká děva? Třeba chtějí opravdickou lehkou děvu, a prostě se jen spletli :-)

 
babakoko
190 příspěvků 19.10.13 23:54

Tohle by mělo být přibaleno k balíčkům s prsními implantáty, mnoha ženám by to zachránilo normální vzhled a možná i rozum…

 
Betynka02
150 příspěvků 23.10.13 12:56
možná i rozum..

No, nedá mi to.. mozeček by vylepšit nešel? :-)

 
nanjua
808 příspěvků 19.10.13 23:55

Vlákno „Pekelné celebrity“ doslova očekávalo tento článek :-)

 
Adel.Zofkova
42 příspěvků 20.10.13 00:00

Na posledních snímcích vypadá tak na 40..

 
Nixe Lulu
313 příspěvků 20.10.13 15:07

Připadá mi, že už na těch prvních dvou vypadá na minimálně 30. Nevěřila bych, že je mladší než já…

 
Rambí
10 příspěvků 18.12.13 23:16

Přesně totéž jsem si říkala taky. Byla tehdy mladší, než jsem teď já a jenom valím oči, jak může vypadat tak staře :P 30 minimálně :(

 
Atrofie
696 příspěvků 20.10.13 00:05

Tak nad touto slečnou už jsem také jednou uvažovala, co ji k tomu vede? To, že tohle považuje za krásné? Proč? Vidí to kolem sebe? Chce být „celebrita“ a logicky vydedukovala, že u nás je to nejlépe učinit přes „prsa“?…nebo je to jen člověk bez špetky vkusu?… dle mého názoru by měla začít navštěvovat psychologa/psychi­atra a ne kliniku plastické chirurgie. někdy si myslím, že je to naprosto stejná dušení porucha jako je tomu např. u anorexie – prostě narušené vnímání vlastního těla.

 
Nyxx
369 příspěvků 20.10.13 00:51

Tomu se říká dysmorfofobie.

Nevím přesně proč, ale poslední obrázek mi připomíná toto:

 
aleale
24 příspěvků 20.10.13 10:41

Tak, a po tomto příspěvku má zaděláno na další plastiku, a to nosu :D

 
Jiná Realita
7875 příspěvků 20.10.13 18:44

Osobně se domnívám, že plastiku nosu už má dávno za sebou a to ne velmi povedenou :(

 
malakaja
347 příspěvků 20.10.13 01:17

Takové články mě tu nebaví, stačí, že to na Seznamu nonstop vyskakuje v titulkach bulvaru a předopkládám, že místní čtenářky netřeba před takovým stylem varovat… Ale tak dobrá, no…Zaskočilo mě, proč zrovna právě tuhle prsarici, když jich je u nas na přehazovaní lopatou…Nedělejme z pekla Super:( Já bych si tak početla něco elegantního, zimního, co Adu potěšilo na cestě velkoměstem…

 
Hafina01
53 příspěvků 20.10.13 09:33

Mě tenhle článek velice potěšil, protože ve mně vyvolal pocit, že moje oplácaná postava není tak špatná – chlapi mi můžou koukat na zdravé pětky a nemusí přitom zírat na kosti jak z koncentráku a dva silikonové balóny. Raději budu kulatá čtyřicátnice než tahle předělaná dvacítka, která vypadá jako vlastní karikatura.

Ado díky za zvednutí sebevědomí.

Příspěvek upraven 20.10.13 v 09:34

 
motorová pila
109 příspěvků 20.10.13 18:03

Byla bych hrozně ráda, kdyby si oplácané ženy přestaly zvedat sebevědomí stylem „já jsem oplácaná a kdo je hubený, vypadá jak z koncentráku“. Připadá mi, že do huebených se všichni naváží více než do tlustých. Ti jsou oplácaní, ostatní jsou kostry z koncentráku.

 
Atrofie
696 příspěvků 20.10.13 18:05

Ona to asi měla spíš být nadsázka, myslím…aneb…zase jedna vztahovačná? ;-)

 
motorová pila
109 příspěvků 20.10.13 18:08

To jsem nepochopila, asi jsem dneska vztahovačná a nepoznám vtip. Jdu si dát nějaké maso a pak si dočtu diskuzi :)

 
Atrofie
696 příspěvků 20.10.13 18:12

V pohodě!… a ať Vám chutná! ;-)

 
Hafina01
53 příspěvků 20.10.13 21:27

Popisovaná Julie má opravdu příšerný dekolt – jen kosti a tuna silikonu. Chápu, že někdy umělá prsa spraví, co příroda nenadělila, a někdy je to taky hezké a přirozeně vypadající. Ale Julie opravdu dělá dojem, jako by plastický chirurg vyrazil do koncentráku na vězních zkoušet nové implantáty.

 
atrix
467 příspěvků 20.10.13 03:13

Opravdu nechápu, jak se může někdo dobrovolně nechat takhle zhyzdit! Zestárla o 20 let a zvulgárněla o 100%… :-(

 
BP0991
206 příspěvků 20.10.13 10:44

A jak se z hezké holky kuva stala… Je mi ji líto..časem snad pochopí, co se z ní stalo za monstrum… Ale že nemá nějaké kamarádky, které jí řeknou jak vypadá. Mám kamarádku, se kterou si řekneme pravdu do obličeje a ta by mi řekla ať uberu… Tahle evidentně zkuvěla už moc..

 
Chany
631 příspěvků 20.10.13 16:30

Takových kamarádek může mít mraky, ale pokud je nebude chtít slyšet, tak je prostě slyšet nebude. Holt se rozhodla a přes to vlak nejede… škoda. Na první fotce vidím sympatickou a pohlednou holku, na poslední vyumělkovanou figurku do obscéních filmů pro dospělé…

 
Lola
1970 příspěvků 20.10.13 10:48

Škoda pěkné mladé holky.

 
jennyfor
233 příspěvků 20.10.13 11:36

První dvě fotky – fakt hezká holka a aj s implantáty nepůsobí vulgárně. A teď už jen ordinérní metresa ve věku +/- 40. Žádnej normální chlap se jí už něžně nezakouká do očí, žádná normální ženská s ní nebude opravdová kamarádka. Ale asi to byl její sen. Tak jí to přeju. A ten nosík už asi pod kudlou byl, jen se trochu zbortil. Škoda, ten původní byl moc hezkej…

 
JMaravelo
220 příspěvků 20.10.13 12:13

Jak zpívají jedni čeští pankáči, „každé zboží má svého kupce“… To že většině to tu bude asi připadat nevkusné ještě neznamená, že je to nevkusné v té části společnosti kde se ona pohybuje. My to odsuzovat můžem, ale nezapomínejte, že zas vy byste si neškrtali tam kde ona. Myslím si, že 1000× se tu mluvilo o tom, aby se móda přizpůsobovala tomu kde se pohybujem. Ona je přizpůsobená společnosti ve které se pohybuje a u které chce vzbuzovat dojem stoprocentně. Nelíbí se mi to, ale není to má věc, co si kdo se svým tělem dělá. Já asi nebudu ten, kdo s ní pujde do kina.
Zyzz bro

Samozřejmě o tom, jak nosit podprsenku a co si na sebe vzít nemůže být řeč. Přesto ta jeanová sukně s vysokým pasem má něco do sebe :D

PS: nechápu jak někdo může napsat: „je mi jí líto, snad jednou pochopí“ :D Myslím si, že ona na to může z druhé strany koukat u vás stejně. Máte odlišné hodnoty a soudit lidi podle svých hodnot vede pouze k jistému konfliktu.

Příspěvek upraven 20.10.13 v 12:15

 
Malatí d.d.
67 příspěvků 20.10.13 14:47

Souhlas, ale i tak si říkám – i ve společnosti, kde se pohybuje a kde je to normální – je možné, aby se na ni někdo nekoukal jen jako na kus masa? Možná jo, jen si to nějak nedokážu představit…

 
cryptoprocta
144 příspěvků 20.10.13 17:14

@JMaravelo ježiši!! Zyzz :-D :-D ale jemu se fakt Julča strašně líbí

 
JMaravelo
220 příspěvků 20.10.13 18:43

@cryptoprocta +1 :D

 
Atrofie
696 příspěvků 20.10.13 18:00

Odlišné hodnoty? za hodnoty považuji např. zdraví, lásku… toto je spíš otázka odlišného vkusu. Nic víc, nic míň

 
rice
333 příspěvků 20.10.13 19:47

Moje slova. Peklo se zase brodí až po kolena v morálce.
A úplně nejvíc mě dostávají komentáře, které o ní mluví jako o psychiatricky nemocné osobě. Přitom zrovna Peklo samo o sobě je kvalitním panoptikem. Občas na mě ta neuróza stříká monitorem – tak o co je ona vlastně horší, než vy? ;)

Příspěvek upraven 20.10.13 v 19:50

 
lindiste
324 příspěvků 21.10.13 11:12

Řekla bych, že o hodně :D

 
Verhro
449 příspěvků 22.10.13 08:52

Přesné. To že jí neznámá osoba v diskusi napíše, že je jí jí líto, slečně Zugarové může být u zadní části těla. Ona se dostala do společnosti, kam se dostat chtěla…čili bod pro ní.

 
antees
703 příspěvků 20.10.13 12:19

Docela by mě zajímalo, co se takovým holkám při podobných proměnách honí hlavou, není to nějaká nemoc – třeba u anorexie si také holky pořád říkají, že musí ještě zhubnout, přitom už jsou mnohdy jednou nohou v hrobě, skutečnou realitu nevidí. Stejně tak to může být i u těchto slečen, které vypadají jako mimozemšťanky a přesto si to neuvědomují. Nemá tady třeba někdo podobnou zkušenost?

 
Kota
19 příspěvků 21.10.13 17:15

Já osobní zkušenost nemám, ale kamarádka, co má pár zatím neviditelných plastik za sebou, sama říká, že pociťuje jistou návykovost…

Příspěvek upraven 21.10.13 v 17:15

 
JMaravelo
220 příspěvků 21.10.13 20:56

@Kota Asi to bude jako s tetováním :D

 
viktorias
19 příspěvků 22.10.13 12:55
súhlasím

Jedna moja známa (po úprave viečok) sa mi priznala, že ak by jej po zákroku (veľmi úspešnom) chirurg povedal, že by si mohla dať spraviť ešte niečo, asi by ho poslúchla. ja zas, po rovnakom zákroku (tiež úspešnom) som viac – menej z operácií vyliečená. dokonale si uvedomujem, že žiadna plastika nemusí dopadnúť tak ako si človek vysníva.

 
Fuflík
187 příspěvků 20.10.13 12:23

Moc se mi nelíbí ani na prvních fotkách, ale aspoň tehdy nevypadala jako nepovedený transvestita.
Zajímalo by mě, jak se tyhle umělé hmoty chovají v krematoriu.

 
rice
333 příspěvků 20.10.13 19:53

Normálně shoří, co jiného? Asi si to pletete s různými kovovými náhradami kloubů, stenty a spol.

 
JMaravelo
220 příspěvků 21.10.13 21:00

@rice No to není tak jisté :D Máma má silikonovou pečící formu a ta jen tak neshoří :D Takže možná by bylo vhod dělat pak i urny s reservoirem na implantáty :D

 
Mishule_obecna
59 příspěvků 26.10.13 10:49

Asi záleží od silikonu, já mám silikonovou pokličku a ta mi ohořela, hořela hezkým jasným plamenem, horko-težko jsem ji uhasila :-)

 
Sylvie59
2 příspěvky 12.11.13 15:39
Neshoří

Ne, ne, ne… nehoří to. Je to velký problém. Četla jsem o tom, že to v kremační peci často bouchá. Implantáty explodují. Zatím s tím nejsou zas až tak velké problémy, protože inkriminovaná věková skupina ještě moc „neskapává“. Nakonec, to si budou muset vyřešit krematoria. Ale děsivá je i představa nemocemi zchátralého umírajícího těla s „bujným dekoltem“ (termín, který bulvár tak rád používá…). Jasně, můžete namítnout, že v určitém věku si člověk může nechat implantáty vyndat. No jo, ale v jakém? Kdy nastane doba, aby se dotyčná odhodlala k dalšímu, víceméně zbytečnému a devastujícímu chirurgickému zákroku? Až se začne ztrácet tonus kůže? Až se začne měnit postava? No jsem celkem ráda, že tohle zrovna řešit nemusím :-) :-) :-)

 
aailyyn
713 příspěvků 20.10.13 12:41

Zůstávalo mi záhadou, jak podobné silikonové kočky shánějí padnoucí podprsenku (mám přirozenou 70/H a není to sranda), dík Adě mám jasno, že evidentně neshánějí. Akorát furt nevím, jestli je jí to jedno nebo jí to takhle přijde v pořádku. A to při takových proporcích nemá problém nejen s podprsenkou, ale vůbec s jakýmkoli oblečením? Vážně ty holky od podobnýho blbnutí neodradí ryze praktický problémy?

 
Hafina01
53 příspěvků 20.10.13 13:09

Myslím, že tuhle slečnu praktické problémy neodradí – naopak se jimi může cítit vyjímečná podobně jako svým vzhledem.

Něco ve stylu heč, politujte mě, takový krásný prsa jsem si nechala udělat a neseženu na ně kozí chlívky, kluci chápete to? No koukejte jak se mi to tam taktak vleze, chlapci proč se mi nedíváte do očí?

Všem musím strkat pod nos svoje úžasný prsa, protože mám pocit, že na mě jinak nic úžasnýho není, do mé chytré hlavy vidět není, a být seksí je tak kůůůůůl, takže prsa větší a ještě větší a bříško hubenější a hubenější, až ze mě zbyde páteř s pěti centimetry masa vpravo vlevo, nad tím dva obrovské balóny prsů, rozkošné rtíky každý velikosti středního karbenátku a pak budu konečně super.

Ve finále bude dilema, zdali ošetřující personál bude z interny nebo psychiatrie. Odborného poradce pro tento případ může poskytnout Iveta Bartošová…

 
aailyyn
713 příspěvků 20.10.13 15:35

Možná ji za pár let doženou pod skalpel znova bolesti zad a pak jí něco docvakne. Z praktického hlediska mi to přijde jako blbost, protože když si představím, že takhle obří prsa soukám do triček/sak tak nevím, v čem bych chodila, když už mi takhle většina oblečení nesedí. To, že holt slečna Julie využívá zbraně, které má, tedy dlouhé nohy, dlouhé vlasy, našpulenou pusu, to je druhá věc. Respektuju, že se samozřejmě pohybuje ve společnosti sobě podobných a že každý nemůže být zrovna duševní gigant.

 
Mahtiel
419 příspěvků 20.10.13 15:54

Díky Vám bych nemusela vůbec nic psát, mám naprosto stejný názor (i velikost podprsenky… mimochodem Triola to jistí :) ) Já si neumím představit, jak bych se styděla, kdybych vyšla se „čtyřma prsama“ a někdo se tím ještě chlubí. Asi žijeme v jiné dimenzi…

 
JMaravelo
220 příspěvků 20.10.13 15:21

@Malatí d.d. Nemyslim, že by na ní koukali jako na kus masa. Prostě na ní budou koukat jako na sobě rovnou vysilikonovanou krasavici. Tam mají všichni stejné hodnoty a není to nějaké nadpřirozeno. Plivat jí na to budou maximálně tak ty, co tam nemají takový úspěch u mužů, jako má ona. Ten kdo je se sebou spokojený nemá myslim si moc potřebu řešit jestli má silikony a napíchanou pusu. Mě osobně to je u těhlech lidí jedno, i když samozřejmě z povahy se tomu občas zasměju :D Druhá věc je, když s nima musim komunikovat. Ale kvantovou fyziku stejně neřešíme, tak co na tom :D

A třetí věc, na obhajobu podobných krasavic musím říct, že v mnoha případech mi mile překvapily, protože byly velmi vstřícné, pokud šlo o profesní spolupráci a hodné (jakože opravdu, snažili se pomáhat a spolupracovaly). Často si nechaly vysvětlit věci, kterým nerozumněly. To vnímám jako pozitivní, zvláště oproti trendu moderního člověka s patentem na rozum.

Příspěvek upraven 20.10.13 v 15:22

 
vážný_zájem
104 příspěvků 21.10.13 09:48

Pokud je to hodná holka, tak je dvojnásob smutné, že se takhle zřídila, ne?

 
JMaravelo
220 příspěvků 21.10.13 21:06

@vážný_zájem Napsal sem něco dlouhého, ale pak sem si to rozmyslel :D Prostě nesouhlasim.

Příspěvek upraven 21.10.13 v 22:42

 
Ascari
180 příspěvků 20.10.13 15:26
Od pusy dolů

Na někoho sedí heslo „protiklady se přitahují“, na někoho „vrána k vráně…“ Tato slečna je evidentně druhý případ, a sama to dává najevo… že není typ ke stolku do kavárny naproti fakulty sociálních studií. Jak tu někdo napsal, ona je ve své roli šťastná, protože na začátku ty gigantický (víte co) neměla, teď je má. Láká přesně ty typy mužů, které jsou vidět na těch fotkách, a účel světí prostředky. Ve finále je fakt použitelná od pusy dolů a dost silně pochybuju, že si s jakýmkoliv partnerem ve vážném (dle jejího měřítka) vztahu bude mít „co říct“ ve smyslu, jak to chápe většina. Je jasné, že spousta slečen raději bude „přirozená 40ka“, protože mají ještě něco k tomu, na co lákat muže. Slečny jako JZ ve stylu „kurvisko“ toho asi od života moc nečekají, a muži neočekávají moc od nich. Vlastně, všechno, co od ní očekávají, mají jako na podnosu.

 
Shiro
153 příspěvků 20.10.13 16:15

Kdo by řekl, že to není kurva.

 
LaalaB
649 příspěvků 20.10.13 17:25

Když jsme vybírali jméno pro dceru, líbila se mi Julie. Ovšem muž to vetoval s tím, že tak se jmenuje každá druhá pornoherečka. Po přečtení tohohle článku už mi to tak absurdní nepřijde.

 
Puca
22 příspěvků 21.10.13 11:32

Skoda, ze jsme nemeli vetsi prehled o pornohereckach nez jsme pojmenovali dceru… Ale jmeno je to porad krasny!

 
LaalaB
649 příspěvků 21.10.13 13:33

Taky netuším, kde k tomu přehledu přišel :-D

 
Shiro
153 příspěvků 21.10.13 15:33

Muži si v tomhle přehled udržují často, dlouho a rádi.

 
eriam
213 příspěvků 20.10.13 18:07

Jako hérečka bude ještě do nějakého porna dobrá.

 
Parwi Nawari
307 příspěvků 20.10.13 20:59

Přesně tak. Zrovna jsem chtěla napsat, že vypadá jako pornoherečka.

 
Brunhilde
4714 příspěvků 20.10.13 18:26

Já bych řekla, že podstata článku není lamentací nad silikonovými vnadami, ale nad tím, že si je někdo nechá udělat a pak si je ani neumí obléci.
Protože silikony začínají být mainstream, už to není zdaleka záležitost hereček, modelek, striptérek a dalších vizuálních profesí. TO si nechávají dělat i ženy z Lidlu, kterým by asi tak nějak prospělo, kdyby věděly, že by do nákladů na operaci měly zahrnout i pořízení komplet nových podprsenek.

 
emef
667 příspěvků 20.10.13 19:27

To je zajímavé, že na první fotce vypadá příjemně a koukatelně a pak už je s každou fotkou škaredější a děsivější. A přitom je to furt ten samý člověk s odstupem pouhých 4 let!
K té poslední bych řekla jen jediné „Fuj, to jsem se lekla“.

 
yourcandy
424 příspěvků 20.10.13 19:35

Ta poslední fotka je fakt hrůza. Mě by spíš zajímalo jestli si slečna uvědomila, že tyhle prsa nemá napořád. Gravitace udělá svoje, časem se jí můžou implantáty začít vlnit, zapouzdřovat a dělat problémy. To jsem zvědavá, jestli si pak nechá dát při výměně ještě větší a nebo si je nechá zase zmenšit- přebytečnou kůži odstranit (jizvy ve tvaru kotvy)? Chápu, že tohle riziko podstoupí nějaká pornohvězda, které se to třeba vyplatí a je žádáná, vydělá si…ale holka co není ani pořádná modelka, ani herečka..občas má nějaké focení nebo štěk..Nechápu..snad jen na ty dudy ulovit nějakého prostoduchého milionaře, který se už o tu výměnu pneu postará..No nevím.. :-)))) Je mi jí líto. Ty prsa jsou handicap.

 
Ascari
180 příspěvků 21.10.13 07:49

Přesně tak. A nevěřím tomu, že zrovna jí se ta investice „vyplatí“. Dost mě rozesmály její „kurzy moderování“. Žádná firma ještě nikdy nenajala na moderování akce někoho, kdo se to naučil v nějakém pofidérním kurzu. Všechny moderátorské hvězdy to umí díky praxi v rádiu (Mareš) nebo divadle (Eben, Kostková), přinejhorším ve Snídani s Novou (jména už neznám).

 
BP0991
206 příspěvků 20.10.13 19:52

Jenže tohleto už není ani společností kde se pohybuje..pohybuje akorát u rádoby,,hvěz­diček´´ Mašlíková má taky silikony a je hezká holka a nepůsobí vulgárně jak ona! A to se mašle pohybuje ve větších sférách… Mesárošová je taky úplně jinde než tahle budoucí pornstar a přitom to teda je taky silikon… Tahle Jůlinka se svým vzhledem a stylem nepatří do vyšších tříd…

 
Monys01
241 příspěvků 20.10.13 20:50
Ach jo!

Ten, kdo jí ty prsa udělal neměl špetku soudnosti nebo byl hroznej zlatokop.

 
JosephineS
12 příspěvků 20.10.13 23:15

Podle mě je Julie jen chudák. Zřejmě stejně jako Miley Cyrus hold neunesla to, že je slavná a lehce se zbláznila. To mi teda řeknemte, které ženě s normáním rozume se tohle může líbit? Na posledních fotkách navič vypadá na 40. Zřejmě za dalších 60 bude vypadat asi takto, ale ještě s mnoha dalšími implantáty

 
lindiste
324 příspěvků 21.10.13 11:17

Tahle se ale stala slavnou pouze a jen díky těm implantátům.

Příspěvek upraven 21.10.13 v 11:18

 
rakettka
4 příspěvky 20.10.13 23:37

Jasně, ta ženská (jindy jsem zvyklá o ženách tohoto věku říkat „holka“, ale u ní mi to nějak nejde)je peklo vyhnané do extrému. Ale i když se podívám na spoustu ostatních „modelek“ (Mašlíková, Mesarošová a další) tak s podobným vzhledem prostě slaví úspěchy. Jsou v médiích, uloví boháče, některé dívky je chtějí následovat. Takto vypadat je zkrátka cestou k úspěchu, po kterým ony baží – a to je teprv peklo, že takový vzhled tam funguje!

 
Lištička666
1019 příspěvků 21.10.13 07:24

To jsme zase objevili
Ameriku. Někdo má obří silikony a vypadá to vulgárně. Co napsat o tom, že je v noci tma.

 
Ascari
180 příspěvků 21.10.13 07:52

Světe, div se, některá témata se v novinách, časopisech a na webech opakují. Znamená to, že když se o sněhových kalamitách psalo loni, letos se psát nebude? A co takhle o vánočním nakupování? Budou v časopisech recepty na kapra, nebo si ženy musí vyhrabat z modrého kontejneru loňská čísla?

 
Brunhilde
4714 příspěvků 21.10.13 13:56

„Budou v časopisech recepty na kapra, nebo si ženy musí vyhrabat z modrého kontejneru loňská čísla?“

To je zajímavý nápad! Rozhodně je to ekologické. Pokud tedy ty ženy nemají internet a nevystačí si s recepty z webu, že.

 
Oveeec
679 příspěvků 21.10.13 14:06

Vždyť je to pravda. „Zugarová má veliký silikony. Neumí se k nim oblíknout. Vypadá to strašně.“ A reakce: „Zugarová vypadá jako štětka.“ „Je mi jí líto. Vždyť vypadá jako štětka.“ „Proč to dělá? Vždyť vypadá jako štětka.“ Kdyby v tom článku bylo aspoň něco vtipnýho, jako třeba ta Baba Jaga, co sem někdo dal, ale tohle je fakt konstatování toho, že v noci je tma. To víme i bez zvláštního článku. A co s tím?

 
vážný_zájem
104 příspěvků 21.10.13 16:05

Vnímám to jako článek: Proč se některé dámy „krášlí“ tak zvláštním způsobem a kde to začíná? – tady je ukázáno, jak to končí, ale také znám pár takových, o kterých si říkám: „Proč si ta koza tak blbě vytrhává obočí?“ apod.

 
Oveeec
679 příspěvků 21.10.13 22:10

No podle mě si tady člověk sice může klást otázku, co se jí nebo komukoli jinýmu na tom líbí (dobře, chlapy můžeme vynechat, jim se to prostě líbí a hotovo, oni za to ani sami nemůžou), ale i tak je ta odpověď celkem jasná: chlapům (aspoň těm, který ona potřebuje polapit) se to líbí, a taky chce za každou cenu něčím vyčnívat, a protože je blbá, tak ničím jiným asi vyčívat nebude. No a tohle je ideální kombinace. Doslova. Jenže to víme všichni i bez článku. Zato proč například někdo vážně nevidí, že mu ty proužky k těm puntíkům nejdou, to je větší záhada a proto je mnohem zajímavější o tom číst:)

 
vážný_zájem
104 příspěvků 22.10.13 09:31

Dejme tomu, že ty kypré dudy, jakkoliv v tomto rozsahu většinu chlapů děsí, jsou takový universální fetiš. Rozhodně je to monomanie, nazvětšovat si poprsí do absurdního rozměru a pak trávit většinu času jeho předváděním. Víc než sebeprezentaci nebo běžné péči o sebe se to podobá výkrmu té cácory, co váží asi 200 kg a chce být nejtlustší na světě nebo těm, co si pěstují půlmetrové nehty.
Proč někomu proužky k puntíkům jdou a někomu nejdou, zůstane navždy záhadou, to je estetika. Lze-li to rozumně zdůvodnit, je to logika; lze-li to spojit s dobrem, je to etika. Mě by spíš zajímalo, co musí člověku spadnout na hlavu, aby usoudil, že všechny jeho problémy vyřeší monomanie + kde začíná.

 
Oveeec
679 příspěvků 22.10.13 13:54

Třeba jí to všechny problémy fakt vyřeší – uloví pracháče, nebo někde nějakým „moderováním“ vydělá balík, a co se dá vyřešit penězma, to má vyřešený. A jiný problémy ji asi, jak bych to tak viděla, netrápí:)

 
vážný_zájem
104 příspěvků 22.10.13 14:56

Skoro si přeji, abyste měla pravdu, zní to tak rozumně. Ale obávám se, že tihle, co se vykrmují nebo si pěstují absurdně dlouhé nehty či vlasy nebo se opalují do černa, žádnou praktickou motivaci nemají. Kulturisté, co do zblbnutí cvičí a cpou se, přes všechna známá rizika, steroidy, to také nedělají, aby se líbili ženským. No, každopádně asi na tomto fóru původ těchto obsesí nevyřešíme.

 
Malatí d.d.
67 příspěvků 21.10.13 21:12

Nahoď téma!

 
Muschi
524 příspěvků 21.10.13 09:26

Ta džínová sukně s vysokým pasem je dost dobrá.

 
aailyyn
713 příspěvků 21.10.13 09:47

Při zmínce o pedagogické fakultě jen doufám, že až nevyjde kariéra okresní celebrity, tak slečnu Julii nenapadne zamířit za katedru…

 
LaalaB
649 příspěvků 21.10.13 13:49

Nebyla by první http://www.super.cz/…s-detmi.html

 
aailyyn
713 příspěvků 22.10.13 09:58

Já teda chápu, že to třeba jsou v podstatě milé, snaživé a hodné holky, ale stejně…

 
Goku
410 příspěvků 21.10.13 11:39

Předtím vypadala jako normální krásná holka, nijak zajímavá, ale hezká. I ty umělý prsa na ní vypadaly dobře. Teď vypadá jako prostitutka. Proč ty obří prsa? Jakej to má smysl? Co je to za společnost, že TOHLE vyžaduje?

 
Brunhilde
4714 příspěvků 21.10.13 12:17

Jak si tak čtu diskusi, naprostá většina přispěvatelek se sem chodí ukájet, že jsou lepší než..

 
Hafina01
53 příspěvků 21.10.13 13:05

My Češi máme hezké přísloví – podle sebe soudím tebe. Vy soudíte, že se sem většina přispivatelek chodí ukájet… Hm, taky názor. Čím se ukájíte vy?

Já jsem taky jedna z „ukájejících se“, radostně prohlašující, že jsem raději prsatá kvůli tloušťce než umělou hmotou nacpanou někam do těla.

Tenhle blog je o kráse, ladu, respektování těla a jeho oblékání podle toho, jak je tvarováno. Tenhle článek je o ženě s divným myšlením, motivací i chováním. Je očekávatelné, že se člověk s přirozeným tělem bude divit nebo i pohoršovat nad tím, co se svým zdravým tělem ta původně hezká slečna dělá.

Když napíšu, že raději budu do smrti nosit brýle, než bych si dala laserem zasahovat do očí, taky se budu podle vás ukájet?

 
Muschi
524 příspěvků 21.10.13 14:32

@Hafina01 já se divím tomu, že jste tlustá a radujete se z toho. Mít zdeformovaný tělo obříma silikonama nebo tloušťkou…to už je jedno. Nemáte důvod cítit se lepší než ona…

 
LinkaK
22 příspěvků 21.10.13 19:48

Mít důvod cítit se líp než ona? To jako fakt je třeba důvod?
Raději budu tlustá a radovat se ze života, než hlady lozit po zdi a mít mindrák, že nemám mezi stehny prostor. Trpět srovnáváním s rádoby sereblitami. V podstatě nepotřebuju mít důvod k tomu, cítit se dobře, jestli mě chápete. I ta tloušťka může být relativní.

 
Muschi
524 příspěvků 22.10.13 09:20

Já nevím že se vůbec rozčiluju. Já jsem zapomněla, že když je holka hubená tak musí být nutně vyhladovělá a nervozní a já nevím jaká ještě a ty baculky a boubelky jsou hrozně šťastný a nejsou líný se nažrat atd..Zugarka to sice přehání se silikonama, ale postavu jako takovou má super.

 
JMaravelo
220 příspěvků 21.10.13 21:14

@Muschi Nehádejte se s nadrozměrečnou, když se cítí skvěle, zákon pravého palce říká, že prsatá štíhlice je na tom hůř :D :D :D

 
Hafina01
53 příspěvků 21.10.13 23:12

Příště líp čtěte a víc myslete. Píšu – raději prsatá díky tloušťce než díky umělé hmotě – kde v tom máte moji radost z toho, že jsem tlustá?

 
Malatí d.d.
67 příspěvků 23.10.13 07:57

Přesně tak. A moc nás těší, že jste se právě ukojila z toho, že jste lepší, než my :-)

 
Brunhilde
4714 příspěvků 21.10.13 13:28

@Hafina01
Ne, tenhle článek je o tom, že tahle prsatá dáma má blbou velikost podprsenky.

 
Evee
14 příspěvků 21.10.13 13:50

Zdá sa mi to, alebo má naozaj jedno ňadro väčšie? Myslím to ľavé. A ešte je aj vyššie…

 
arwenn
30 příspěvků 21.10.13 14:22

Prej hérečka… kurva je to! :D

 
hankabar
27 příspěvků 21.10.13 15:02

Hm, když ty fotky vidím, tak si říkám, že by člověk měl být se sebou spokojený. Nemyslím líný a omlouvat si to spokojeností. Pracovat na sobě je v pořádku, ale s mírou. Takoví lidé mi připadají, že opravdu už nevědí roupama coby.

 
sely1
184 příspěvků 21.10.13 18:24

Pekne napisane :) suhlas!

 
Dlhonožka
269 příspěvků 21.10.13 22:03

@Hafina01 myslite tychto? Vdaka za pobavenie :D :D :D

 
Hafina01
53 příspěvků 21.10.13 23:06

Ano, to je ta nadrženýma chlapama pronásledovaná cudná děva, která je postižená velkými prsy a má z toho mindrák… jako že ji chlapi pořád berou jako kus masa. Tedy brali v době, kdy tihle manželé byli slavní. Fčil jaksi nic…

 
Brunhilde
4714 příspěvků 22.10.13 08:53

Bezesporu byli slavní nějakým objevem v léčbě rakoviny? Proč je kruci neznám? Pokud byli slavní ale jen ňadry dámské poloviny dua, jste přesně ten typ, kvůli kterému to oni dělají. Vy je svým zájmem krmíte i poté, co jejich hvězda (jak vy tvrdíte) dávno zapadla.
A stejně tak je to s tématem tohoto článku: dokud se budou lidi jako vy nad tím pohoršovat, tak se budou krasavice inteligentní podle vás zohavovat.
Vždycky žasnu nad tou licoměrností.

 
jennyfor
233 příspěvků 21.10.13 22:52

Tak úplně ten článek od věci není. Módní peklo je i o tom, že se někdo blbě oblíkne, nemá vkus, lezou mu špeky z bokovek a jiný chuťovky. A tahle slečna se taky tak nějak blbě „oblíkla“, akorát že si tu kůži vycpala zevnitř. Mému oku to neladí, tak to komentuju. Kdyby to nebyla její volba, ale narostlo jí to od přírody, tak ani neceknu, páč se nikdy nikomu neposmívám pro něco, za co nemůže. A tak jako u stajlingu se to samé někomu líbí a jinému nikoliv, tak i tohle má své obdivovatele a odpůrce. A napsat sem názor líbí/nelíbí je snad smyslem tohohle blogu, ne? Možná to blbě chápu…

 
žlutá růže
496 příspěvků 22.10.13 09:28

Tak bez tohohle článku bych se obešla, Ado.
Nějak vám takhle slečna leží v žaludku. Už jednou jste její fotku vyvěsila a komentovala na FB.
Je to dost prvoplánový. Jste chytrá ženská, takže jste musela vědět, co váš článek způsobí. A taky že jo.
Chápu, že články o opravě zipu nejsou asi tak čtený jako články tohohle bulvárního typu, takže se to musí nějak vyvážit, že?
Tahle slečna mě nezajímá. Pokud by mě lidi jako ona zajímali, koupím si Blesk nebo něco podobnýho. Od MP očekávám (kromě dalšího) právě třeba i to, jak opravit rozbitej zip u kalhot.

 
Ascari
180 příspěvků 22.10.13 12:13

Váš komentář je adresovaný přímo autorce, přesto si neodpustím reakci.

Nemám rád komentující, kteří se staví do pozice, že jsou lepší než ti ostatní. Možná jste to tak nemyslela, ale přesně tak to vyznělo. „Já jsem zvyklá na články na úrovni a bulvární věci jsou pod moji úroveň“… ale našla jste si čas to okomentovat, to je zajímavé. Jste jako chlapi, co říkají „nekoukám na porno“ a následuje deset důvodů, které mohou vědět jen proto, že koukají.

Kdo chce, najde při troše tolerance důvod, proč tato slečna spadá do kategorie „Módní peklo“. Viz šaty, viz líčení, viz prádlo atd. Vy si ji zařazujete do kategorie „bulvár“ kvůli její profesi. OK, proč ne, ale i seriózní blogy mohou napsat o oblékání „celebrit“, pokud to není stěžejní téma. Zajímalo by mě, jestli byste z principu reagovala stejně na článek o vyfiknutém Bradley Cooperovi.

 
žlutá růže
496 příspěvků 22.10.13 12:26

Tak trochu se musím smát…
Právě že tohle je téma, který dává prostor k tomu, aby se většina čtenářů mohla cítit, že je něco víc, než zmiňovaná osoba v článku. Ale proč ne, já se oný slečny vůbec nezastávám, v podstatě nemůžu nesouhlasit s tím, co se o ní píše. Jen mi to přijde strašně laciný. Co jinýho mohla autorka čekat? Prostě jen to, že se její tleskající obecenstvo zhoufuje a začne tleskat a vykřikovat bravo.
P. S. Čtu skoro všechny články tady na MP, tak snad můžu taky napsat koment, pokud mi to dovolíte. Vaše srovnání s chlapy, koukajícími se na porno, trochu zadrhává.

 
Malatí d.d.
67 příspěvků 23.10.13 07:59

Můžu se zeptat, co vidíte v záhlaví tohoto blogu? Je tam napsáno „Jak rychle a dobře opravovat oděvy“ anebo „Módní peklo“?

 
anetalinda
119 příspěvků 22.10.13 09:45

Líbí se mi vše, co je oku lahodící. Tedy i pěkně udělaná silikonová prsa, která postavě a celkovému vzhledu sluší. Něco, co působí sofistikovaně. Tohle je ovšem velmi laciný vzhled. Na to, aby to člověk pochopil, musí mít více zvrásněnou šedou kůru mozkovou.

 
Petrikx
1 příspěvek 22.10.13 16:07

Julie byla poslední 2 roky naše sousedka a musím uznat, že byla hrozně milá a příjemná. A abych se přiznala, na první pohled vůbec nebylo poznat, že má tak velká prsa. Chodila oblékaná úplně normálně – džíny, tričko, bunda… prostě obyčejná (i když hodně výrazně namalovaná a opálená) holka :)

 
BEZDOMOVEC
1153 příspěvků 22.10.13 22:28

Nevím, co proti Julii máte. Vadí vám, že má tak velký charizma?

 
Hafina01
53 příspěvků 22.10.13 23:43

Jo charisma… Ta má úplný charismata. Dvě. A fakt velký…

 
Muschi
524 příspěvků 23.10.13 10:44

Skoro to vypadá, jako by měl být chleba levnější kdyby měla Julie jedničky :-)

 
Verhro
449 příspěvků 23.10.13 10:46

Myslím, že se Julii povedlo přesně to, co chtěla. Píše se o ní a je svým způsobem slavná.

 
Muschi
524 příspěvků 23.10.13 11:05

Jak můžete vědět co chtěla? Vidíte jí snad do hlavy?

 
Verhro
449 příspěvků 25.10.13 09:52

A jak vy víte, že to já nemůžu vědět?

 
Muschi
524 příspěvků 25.10.13 10:55

A jak vy! můžete vědět, že já! nevím? Ježiši… Tady umí každej odhadnout co kdo chce a jak je inteligentní jen na základě bulvárních článků a velikosti koz. To mě nikdy nepřestane fascinovat.

 
sirena007
611 příspěvků 23.10.13 09:49

Julie je až příliš snadný terč – trochu jako „shooting fish in a barrel“…

 
mahynka
23 příspěvků 23.10.13 14:43

Tuhle jsem viděla na webu blesku nějaké video, kde se jí reportér ptal na to jak se cítí v roli prostitutky, kterou hraje.. a ona na to.. ale já nehraju protitutku :-D

Příspěvek upraven 23.10.13 v 14:43

 
LastLillian
4 příspěvky 23.10.13 14:45

No herečka nevim, ale jako pornoherečka by byla dobrá.
K článku bych přidala ještě nějaké tipy pro prsatice, kam pro dobré prádélko :)

 
-Anna-
157 příspěvků 23.10.13 19:58

„Na Julii velké silikongelové implantáty nepůsobí giganticky, jak by se mohlo zdát. S ohledem na výšku její poprsí působí stále vkusně. Julie působí přirozeně a velmi mile.“ To se píše na stránkách medicomvip.cz
Kdybych se snad někdy rozhodla, že by mi udělal radost nějaký zkrášlující zákrok, vím jistě kam nepůjdu…

 
Světýlko.t
77 příspěvků 25.10.13 16:03

Ado, poslední věta v tvém článkum je prostě trefná :).

 
dentcha
3 příspěvky 25.10.13 16:05

Slečna se příliš probírala americkými bulvárními časopisy. Ať žije přirozená krísa českých dívek že.

 
toffee13
69 příspěvků 25.10.13 21:53

27 let?? Vypadá jak plastikama zachovalá čtyřicátnice.

 
Nian
124 příspěvků 30.10.13 22:03

.

Příspěvek upraven 30.10.13 v 22:04

 
kozarohata
89 příspěvků 26.10.13 08:35

Takových rádoby umělohmotných celebrit je dnes hodně. prsa se úměrně zvětšují se zmenšováním něčeho jiného…8)

 
GrandAunt
6 příspěvků 28.10.13 12:36

Hmm, asi tu budu jediná, ale myšlenky ohledně vkusu mě netrápí tak jako fakt, jak se s tím dá spát na břiše…

 
Verhro
449 příspěvků 29.10.13 13:27

Možná to pruží, ne?

 
Nian
124 příspěvků 30.10.13 22:04

http://img.cz.prg.cmestatic.com/…/1523141.jpg?d41d Tož tak :-D

 
Mishule_obecna
59 příspěvků 16.12.13 16:31
:-D
 
VivaItalia
596 příspěvků 29.10.13 11:00

Nechápu, že tohle ze sebe někdo udělá dobrovolně… hrůza.

 
Chorelain
32 příspěvků 29.10.13 17:53

Nemůžu si pomoct, ale na některých fotkách na mě díky těm všem vylepšením působí o dost starší :-/

 
Evženie
119 příspěvků 29.10.13 21:08

Hlavně že je šťastná.

 
Hafina01
53 příspěvků 30.10.13 08:14

Dnešní Novinky o ní píšou tohle: http://www.super.cz/…rudniku.html
No hlavně máma musí být štěstím bez sebe, co jí z děcka vyrostlo…

 
colora51
5 příspěvků 31.10.13 11:42

Nechápem čo je to za módu – vysolárkované až do čierna, najlepšie s čo najhrubším obočím a najtenšou linkou, našpúlené pery.. To sa samozrejme netýka len Julie Zugarovej, ale mnohých mladých dievčat dnes. Čo tak trochu prirodzenosti?
Btw. ten jej „frňák“ fakt nemá konkurenciu

 
blondajk
2 příspěvky 01.11.13 11:54

Bolí mě záda i za ni… BTW Jak se s tím spí? To je tak jediné, co mě zajímá.

 
Walkyrka
4 příspěvky 01.11.13 13:39
Walkyrka

Je mi jí vlastně líto. Byla krásná, půvabná a velmi přitažlivá žena, která ale do značné míry trpěla, a stále trpí, pocitem méněcennosti. Proč si nechala z výstavního hrudníku vytvořit dva fotbalové míče? To neví ani ona sama. Snažila se o titul sexbomby, který, alespoň podle bulváru, má. A teď by ráda dokázala, že není jenom nafouklá ňadra na tenkých nožičkách. Ovšem to bude trochu problém, vzhledem k tomu, že do teď předváděla právě jen ty ňadra. Mno uvidíme co se bude dít dále, ale trocha elegance a rafinovanosti by jistě neuškodila.

 
chic-nešika
143 příspěvků 01.11.13 20:01

Toto nikdy nepochopím, prečo sa tak krásne baby dajú tak „zhovadiť“ a žeby sa tých príkladov našlo dosť aj u nás, pred 10-timi rokmi pekné mladé ženy s mimikou, teraz vysolárkované, vypchaté figuríny ktorým sa pri rozhovore hýbu len ústa a druhá vec fakt si neviem predstaviť ako s týmto spia

 
Malatí d.d.
67 příspěvků 12.11.13 17:34

Já si celkem dokážu představit, kdo s tím spí. Spíš si nedokážu představit, kdo s tím žije.

 
MirečkaJ
2 příspěvky 18.11.13 11:09
Kýč

Jedno slovo asi stačí, tohle je prostě špatný vkus…kdo chce kam, pomožme mu tam :)

 
Faix
25 příspěvků 28.11.13 20:26
fujky

Jsem sice gay, takže nemohu hodnitit její umělé půvaby které údajně má, ale i tak na mě působí vulgárně. Kdybych byl ženou s už tak velkýma prsama, užíval bych si pohledy a těšil ze svého pěkného těla obličeje a vlasů, nepopírám…ale takhle se vulgárně zmrvit a ještě se cítit luxusně a povýšeně vůči normálním holkám? kdo kdy určil, že šlapkovitost je trendy? doma by to nikdo nechtěl, ale na veřejnosti se s tím ukáže kdekdo..skutečně nerozumím mužům, kterým se tohle líbí…chápu vkus každého jako takový, ale tady se o vkusu už nedá mluvit.

 
sonyah
4 příspěvky 15.12.13 15:06

Ještě, že existuje Caresse :-)

 
PetraBakal
3 příspěvky 04.01.14 11:35

Julče je škoda- pamatuji si ji ze školy… Chodila na stejnou střední a bavili jsme se spolu. Vždy byla velmi milá a hezká (hlavně ten její hezký xichtík:)se mi vždy moc líbil), ale to, co ze sebe „stvořila“ mi přijde děsné:(.

Poslední rychlovka

Pro zajímavost posílám odkaz na ilustrace Trachtenbuchu ze sklonku 16. století (British Museum:... Celý článek

Užijte si zimu ve stylových slunečních brýlích

Sluneční brýle jsou symbolem léta, vody a parného počasí. Brýle jsou módní doplněk a zároveň chrání vaše oči před škodlivým zářením. Nenechejte je ležet doma ani v zimě a... Celý článek

Poslední článek:
Haute couture z Bydžova

Návrhářka Jana Drábková je mladá a chce vyrábět krásnou módu. Je očividně trpělivá, pracovitá a nebojí se soutěží a přehlídek, ale obávám se, že míří - podporována opičí chválou - úplně špatným směrem. Celý článek

TOPlist