Páteční momentky 9

03.06.16 | autor Ada

Michaela Korse nechtějí v luxusním obchoďáku. Jmenovitě Nordstrom se rozhodl, že přestane prodávat jeho kabelky, a během května je tiše stáhl z mnoha svých poboček. Jako důvod uvádí neochotu pokračovat nadále v cenové válce s konkurentem Macy's, kde se kabelky prodávají za nízké ceny a ještě jsou na ně neustále nějaké slevy. Skutečným důvodem je podle ostatních zdrojů klesající zájem zákazníků a také nízká kvalita, Korsovy kabelky prý patří k nejčastěji reklamovaným.

Znáte takové to tvrzení, že kdyby výrobci luxusního zboží nebyli nenasytní a prodávali levněji, prodali by víc a ve výsledku by víc vydělali? V reálném světě, kde funguje reálná ekonomika, to dopadne právě takhle. Kors chrlí levné kabelky (já vím, že stojí kolem 8000 korun, ale mezi luxusními kabelkami je to láce), takže každá žena, která ji chtěla, už si ji koupila, a trh se nasytil, ba přesytil. Zároveň to snížilo hodnotu značky u zákaznic, které jsou ochotné kupovat si skutečně luxusní věci, protože kabelky od Korse jsou pro ně moc laciné a navíc je má každá. Když máte víc peněz, koupíte si radši Pradu, abyste se odlišily od zástupů holek s Korsem na předloktí. Přidá-li se k tomu i mizerná kvalita, má to značka spočítané. Dá se na tom zbohatnout, ale peníze radši uložte a opusťte trh dřív, než se začnete zadlužovat.

Michael Kors samozřejmě neprodává jen levné kabelky, takže se o něj bát nemusíme. A i ty kabelky se budou vesele prodávat dál. Jen ne všude.

Byli jste teď někdy v pánské sekci webu H&M? Ne? Tak se určitě běžte podívat, mají nové basiky!

uloženo z hm.com/cs_cz

Vedle děvčete v šatech mintové barvy, nude lodičkách a statement náhrdelníku teď může kráčet chlapec v basiku, případně kargo kalhotách a oversized mikině. A my zatím můžeme odhadovat, jestli se dřív posereme ze vší té zbytečné angličtiny, nebo ze záplavy bejziků, univerzální výmluvy pro definitivní vygumování všeho jen trochu zajímavého z našich šatníků.

http://www.fler.cz/zbozi/rybarova-zena-sleva-z-449kc-2870277

Taky máte v partě toho kamaráda, který moc nemluví, ale pak zničehonic pronese komentář k něčemu, o čem se mluvilo před čtvrt hodinou?

Fotka je z céáčka, ale kdyby se vám nelíbilo barevné provedení, tak Číňani na eBay už asi tak tři roky prodávají padesát dalších barevných variací. Jestli vám teda nevadí, že plavkové trendy jsou dávno někde jinde.

Kdybyste je šli hledat, tak radši ne na stránky Victoria's Secret. Víte, že nemám ráda lidi, kteří mají nutkavou potřebu pod každý článek s fotkami modelek psát, jak jsou ty holky vychrtlé, ale tohle je moc i na mě.

http://www.victoriassecret.com

Čtěte i další díly Adina seriálu Páteční momentky.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Shiro
354 příspěvků 03.06.16 00:36

Ruční barvení kalhot hnědou barvou je velmi ošemetná páce :D a ty modelky dole, no kdyby měly bouli v kalhotkách tak bychom mohli tvrdit, že se jedná o propagaci transvestitů.

 
imattree
5 příspěvků 04.06.16 15:38

@Shiro To ani nemusí mít, viz.

 
Černá Nina
153 příspěvků 05.06.16 18:37

Aspoň někdo tu sleduje Ru Paula a jeho krasavice. :D

 
VandaRybna
3260 příspěvků 06.06.16 08:08

Ru Paul je skvělej.

 
Brunhilde  04.06.16 16:32

Náhodou! Travestité jsou kolikrát těmi nejkrásnějšími ženami na scéně!

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 03.06.16 01:22

Když Korse dají mezi Marca Jacobse, Burberry, Kate Spade a jiný, tak se není se čemu divit - ono ty jeho kabelky působí jak od chudýho příbuznýho. Ostatně kdo byl v Nordstromu, tak tam to působí tak nějak na výši, na rozdíl od hrabárny jako je Macy´s nebo specifický Bloomingdale´s.

 
LCH  03.06.16 01:26

.

Příspěvek upraven 31.08.16 v 18:00

 
Betynka02
379 příspěvků 03.06.16 06:30

" jestli se dřív posereme ze vší té zbytečné angličtiny" DĚKUJI, ADO.

Modelce od Victoria's Secret dejte něco pořádného k jídlu.
Třeba právě VY, co těžce vyděláváte na drahých kaboškách.
(Jo, mám jinačí žebříček hodnot a jsem za to ráda!)

 
mutziputzi  03.06.16 07:22

Tyhlety kecy o žebříčku hodnot, co?

 
Brunhilde  03.06.16 07:46

:-)
Mne něco napadne a vy to napíšete!

 
mutziputzi  03.06.16 08:09

A taky rovnou víte, že adresátka nepochopí, ne? :-)

 
SagaN  03.06.16 09:00

Žebříček hodnot mě nechává zcela chladnou, ale za „kabošky“ bych vraždila.

 
Betynka02
379 příspěvků 03.06.16 09:23

@mutziputzi
Jak Vaše příspěvky průběžně sleduji, tak s Vámi musím souhlasit, že Vaše názory pochopit nelze…
Ale je fajn, že jsme každá jiná, ne?! Třeba v tom, že já Vás za Vaše názory neurážím.

 
LCH  03.06.16 10:05

@mutziputzi @Brunhilde …sestry…tak stejné :)

 
Brunhilde  03.06.16 10:10

Jo, sestru bych brala. Tenhle příměr mne neuráží. Ale trochu se bojím, aby zase nežárlila Bara06, protože teď jsi reagoval první ty a to by se jí už vůbec nemuselo líbit.

 
mutziputzi  03.06.16 10:18

Dobrá rada na závěr, to, že něco nechápete neznamená, že to pochopit nelze. Jsou samozřejmě výjimky, jako příklad bych uvedla třeba toto: Nelze pochopit, že někdo místo kabelka říká kaboška.

 
Betynka02
379 příspěvků 03.06.16 12:12

@mutziputzi
Ten, kdo viděl jistý český seriál (a pochopil ho) ví, proč „kaboška“. ;-)

 
kolúch
445 příspěvků 03.06.16 13:52

Kdo s čím zachází, s tím také schází. Tak mutzi a jste v putzi :D

 
mutziputzi  03.06.16 14:09

S čím zachází, kam scházím, co? Nebo teda humor?

 
kolúch
445 příspěvků 03.06.16 19:56

Aaale len tak.. Ako vám ovecka predviedla, ze naduzivate sloveso chápať ;)

 
mutziputzi  04.06.16 09:35

Ten kdo nesleduje seriál je nechápavý? Nechápu, srnečko

 
kolúch
445 příspěvků 04.06.16 12:08

Chodíte sem relatívne často, zapájate sa do diskusií, tak snáď je jasné (ak sa teda nevyjadrujete len preto, že sa rada čítate, ale vnímate aj okolie), že výraz „kaboška“ by tu nik zo stálych prispievateľov nepoužil vo všetkej vážnosti.

 
mutziputzi  04.06.16 12:10

Srnečko, tady se potlapkává, až jednou pochopíte… :-D

 
kolúch
445 příspěvků 04.06.16 12:30

Základ je, že vy chápete všetko :D

Teda okrem „kabošky“…

Příspěvek upraven 04.06.16 v 12:31

 
mutziputzi  04.06.16 12:34

Co je na tom k chápání, dokonce jsem se slušně zeptala z jakého seriálu, pořád nevím…nicméně primárně jsem nereagovala na kabošku, ale na „žebříček hodnot“, chápete?

 
kolúch
445 příspěvků 04.06.16 12:41

Už sa na to používanie slova chápať fakt vy…

 
mutziputzi  04.06.16 15:57

Jsou diskuze, co mě strašně nebaví, pa

 
Brunhilde  03.06.16 15:14

Na téma „kaboška“ mohu jen prohlásit, že Pornhub nesleduji.

 
stricc  04.06.16 01:01

Žebříček hodnot stranou, slovo kaboška jsem shledala nebezpečně vtipným a asi si ho zařadím do arzenálu obzvlášť nebezpečných zbraní. Jeden nikdy neví, kdy se to může hodit, taková dobře mířená kaboška :-)))

 
phoebe247
49 příspěvků 04.06.16 10:27

A jde pochopit, že někteří nesledují české seriály?

 
phoebe247
49 příspěvků 04.06.16 10:29

Občas na mě jukne v TV reklama. Výraz kaboška bych přiřadila Hrachovcový (ona se teď jmenuje jinak…). Tak ta má taky pěknou ránu. V civilu.

 
linda21
68 příspěvků 04.06.16 12:05

@Betynka02 …napadá mě pouze Dokonalý svět…??

Příspěvek upraven 04.06.16 v 12:08

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 04.06.16 14:07

Prosím přibrzdit chatování… diskuze pod článkem na to nejsou určené.

 
Harka
38 příspěvků 06.06.16 08:42

@Ada Pekelná A na CO je určená?

 
Betynka02
379 příspěvků 06.06.16 06:41

@linda21
V Dokonalém světě byla výtečná scéna, kterou skvěle zahrála Jitka Čvančarová, to jo, ale výraz „kaboška“ je ze seriálu Neviditelní.

Tak, a teď bude následovat sprcha, že jsem trapná milovnice seriálů! :-D

 
mutziputzi  06.06.16 08:55

Trapná, až si budete myslet, že by i to mělo co dělat s žebříčkem hodnot…jinak je to všem šumák

 
lioncity  04.06.16 12:55

Jaky zebricek hodnot ma zena, co ma drahou kabelku?

 
Jordaan
5591 příspěvků 04.06.16 16:14

Zasadne a jedine spatny. Jeste horsi zebricek ma zena s drahou kabelkou a zaroven s drahyma botama. Hodnoceni jejiho zebricku se nachazi v zapornych hodnotach.

 
Ikeya-Seki
1090 příspěvků 04.06.16 16:49

Jestli má žena k drahé kabelce a drahým botám nedejbože ještě drahé šaty, tak už ani žádný žebřík určitě nemá.

 
Jordaan
5591 příspěvků 04.06.16 17:17

A coz teprve, kdyz chodi i k drahemu kadernikovi.

 
Ikeya-Seki
1090 příspěvků 04.06.16 18:19

To už nemá z toho žebříku ani šprušli.

 
Makinka
25 příspěvků 03.06.16 07:14
Basicy

Nešikovný je, že ty basicy už dávnou nejsou takové ty základní kusy šatníku (třeba bílé tričko, které sedí a skrz které není vidět), ale prostě jen další kus hadru na jednu sezónu. Český trh se zase posunul o kus blíž k laciné nekvalitě. A pak se divíme, že nemáme co na sebe přestože šatník je narvaný k prasknutí.

 
Brunhilde  03.06.16 07:46

Musím oponovat vašemu tvrzení, bez basic triček a nátělníků z HM bych se těžko obešla. Vydrží docela dost.

 
Makinka
25 příspěvků 04.06.16 07:04

Ty před pěti lety asi ještě ano a je fakt, že asi před měsícem jsem si koupila pruhované tričko, u kterého věřím, že mi vydrží dlouho a nosím ho ráda, takže máte pravdu, že najít se dá. Většina současných basiců takových nicméně není.

 
Cornero
386 příspěvků 04.06.16 03:11

Nebyl bych zase tak prisny v tom ze by moda basic levneho obleceni byla domenou jen Cechu. Kdyz v Praze potkam skupinku mladych lidi v sedivych teplakach nebo cernych leginach a bilem triku tak se vetsinou jedna o turisty ze zapadu. Asi ve svych triceti letech fotrovatim ale nosit po historickym centru mesta teplaky a bezecky boty?

 
Makinka
25 příspěvků 04.06.16 07:07

Naprosto souhlasím, že v tom zdaleka nejsme sami, ostatně Češi by všechny ty továrny, kde se šije za pár korun na hodinu, stejně neuživili. Tepláky a tenisky jsou už trochu jiné téma a je fakt, že tohle my Češi zas tak moc neděláme, my milujeme svoje džíny :)

 
linda21
68 příspěvků 03.06.16 08:30

Děkuji Ado, taky nesnáším používání anglických výrazů v češtině, skoro vždycky se dá najít česká verze. Největší problém mám s nahrazováním „outfit“, zatím jsem vymyslela jen „oblečení“ nebo „oděv“, ale není to ono - nepokrývá to vše včetně doplňků a celkového výrazu, existuje lepší slovo?
Pokud jde o základní kusy oblečení („basics“), mně osobně nejvíc pomohl článek od Imogen Lamport „Co by každá žena měla mít v šatníku“. Začíná klasickým seznamem (bílá košile, trenčkot, malé černé atd) a pak poradí, jak lze tyto části oděvu přeměnit do svého vlastního stylu - např. místo bílé košile použít nějaký nadčasový vršek ve slušivé barvě, místo trenčkotu klidně kratší koženou bundu, místo černých šatů tmavé šaty ve vaší nejlepší barvě atd… Jde o to, že stále budete mít nadčasové a mnohonásobně použitelné oblečení, ale bude přizpůsobené vaší barevnosti a stylu osobnosti. Její blog ani nemohu dost doporučit :)
 https://insideoutstyleblog.com/…ardrobe.html

 
Judy24
366 příspěvků 03.06.16 09:51

Já používám občas místo outfit slovo „model“. Není to taky úplně české, ale přijde mi to trochu lepší.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.06.16 08:26

@Judy24,
výraz model jsem taky chtěla napsat, taky ho používám. Mimochodem, je u nás opravdu zdomácněnlý, takže v jeho původu problém nevidím. To už bychom byli hyperkorektní a vlastně by to byla podobná snaha jako když obrozenci vymýšleli nesmysly ve stylu čistonosoplenky. Ona je taky otázka jak moc některé anglické výrazy potírat, i když ano, taky mě to ted štve. Ale když se zamyslím, tak např. všechny románské jazyky vznikly z lidové latiny, kterou na ona území přiváželi vojáci a obchodníci a hádám, že tamní obyvatelstvo taky koukalo jako z jara. Prostě i když nám to trhá uši, je to z hlediska vývoje jazyka naprosto normální způsob tvoření nových výrazů. Já osobně taky používám raději náš český výraz pokud to jde, ale na milost bych byla ochotná vzít např :
Top : (výraz tílko u nás - myšleno v místě mého bydliště- v podstatě používaný není, my říkáme „tričko na ramínka“ a musím uznat, že top je podstatně kratší a údernější, čili pro jazyk ekonomičtější :-D).
Make- up : Ani nevím, máte někdo jiný návrh pro onen krém, kterým si natíráme obličej? Ne pro celé líčení.
Pak třeba výrazy duffle coat nebo parka. Prostě u nás podle mě tyto výrazy chybí, protože máme pouze výraz kabát a bunda. A třeba duffle coat je speciální druh kabátu a když ten výraz použijete, tak protistrana prostě přesně ví o čem je řeč.
To, že ale některé blogerky používají anglické výrazy i pro punčocháče, šaty či halenku neobhajuju, to mě taky štve.

 
Morgainne
53 příspěvků 03.06.16 10:02

Díky moc za odkaz na velmi inspirativní blog. (Konečně si aspoň trochu pocvičím angličtinu :-) )

 
linda21
68 příspěvků 03.06.16 10:17

To je skvělé, tady je takový základní rozcestník:
https://insideoutstyleblog.com/…t-style.html
Imogen používá stejnou barevnou typologii jako Beáta Oravcová http://supervizaz.sk/

 
Morgainne
53 příspěvků 03.06.16 11:24

Tím líp :-) Beátu dlouhodobě sleduji, tak aspoň dřív pochytím, o čem je řeč, protože terminologii už znám :-)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.06.16 08:09

Já bych spíš řekla, že Beáta používá systém, který vymyslela Immogen. Prostě Immogen je strůjcem myšlenky ne naopak.

 
linda21
68 příspěvků 05.06.16 12:13

…ano, to je pravda, napsala jsem to obráceně, protože předpokládám, že v našich krajích je Beáta známější…

 
SagaN  03.06.16 09:03

@linda21
Takže ve finále máme v šatníku všechno možné, jen ne ten základ, který by měla mít každá žena?

„když nemáte limetku, dejte tam citrón, když nemáte kečup, dejte tam hořčici“ © Babica :-)

Příspěvek upraven 03.06.16 v 09:07

 
linda21
68 příspěvků 03.06.16 09:52

Ne, jde o to, že například já jsem velmi bledý (ale ne kontrastní) typ a když si obleču černé šaty nebo bílou košili, tak vypadám jako tři dny po smrti. Navíc nejsem vůbec „košilová“ osobnost, proto nahradím bílou košili například pudrovou univerzální halenkou (málo detailů, nadčasový střih, může mít klidně límeček, ale nemám ráda celopropínací vršky) a používám ji ve stejných kombinacích, jako ostatní používají bílou košili - barevně mi to sluší víc a nenutím se do stylu, který vnitřně nejsem. Totéž s černými šaty atd…

 
Canavi
224 příspěvků 05.06.16 13:48

@SagaN Jsem na tom jako Linda21. Jakmile si obleču malé černé nebo bílou košili, mohu si jít od minuty žádat o hlavní roli v hororu. Ať si je takový kousek jak se chce kvalitní, prostě v něm vypadám strašně.
Prostě musím věnovat koupi nadčasových kousků daleko více času a péče.

 
Lezu
26 příspěvků 06.06.16 08:13

Jak já bych nosila černobílou kombinaci… nejde to, musím si poradit jinak.

 
Morgainne
53 příspěvků 03.06.16 09:39

@SagaN Takže ve finále máte v šatníku například místo malých černých tmavěmodré šaty, protože černá Vám nesluší. Nemáte bílou košili, ale světle béžovou halenku, protože Vám barevně i stylově padne líp a pořád je dobře kombinovatelná, at­d…

 
linda21
68 příspěvků 03.06.16 10:01

…přesně tak, děkuji, domnívám se, že toto je smyslem rčení „inspirujte se, ale nekopírujte“. Vybírám si jen to, co mi sluší a sedí mé osobnosti. Pořád je to přece to samé - vršek, spodek plus něco přes to - ale místo černého kalhotového kostýmu s bílou košilí uvnitř mám antracitový s volánovým lemem (peplum - taky se mi špatně překládá) s pudrovou halenkou…

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 03.06.16 09:45

Plavečky tipuju na letošní šlágr koupališť a pískoven, C&A nejsou jediní, kdo s nimi letos vyrukoval.

Michael Kors se stal obětí vlastního úspěchu, ale třeba to byl záměr, že se obrovská expanze a dostupnost kde komu nekamarádí s exkluzivitou - základním pilířem luxusní značky, muselo být přece předem jasné.

Ty kalhoty, pry „rybarova žena“, to asi pan manžel přinesl domů nějaké zkažené úlovky :-))))))))))))))))))))

 
LCH  03.06.16 10:16

@Brunhilde Musí být strašné, když tě nikdo nechce.

 
Brunhilde  03.06.16 10:18

Mně je jasné, že tohle víš moc dobře :-)

 
Brunhilde  03.06.16 10:18

Přiznám se, že té zmínce o plavkách vůbec nerozumím. V plavkových trendech se neorientuji, vlastně jsem ani netušila, že něco takového existuje.

 
mutziputzi  03.06.16 10:28

@LCH @Brunhilde Sestro! Bratře! Nejradši bych vás potlapkala oba!

 
mutziputzi  03.06.16 10:31

@Brunhilde Fejk Triangl, cca 2 roky staré kolekce

 
Charlene
280 příspěvků 03.06.16 11:08

Ano, ze té záplavy zbytečné angličtiny se jednou všichni pos… opupínkujem.
 https://snapwidget.com/…7_1574833934

 
JUBA
59 příspěvků 03.06.16 11:57
jen čumilka

Já se do módy nijak necpu, nemám na postavu a zájem. Leta nosím v podstatě to samé, a sem se chodím v zásadě bavit a né inspirovat. A tak se ptám: PROČ? Proč na bílé tričko někdo pleskne barevnou jakoby- kapsu? Navíc podle oka z úplně jiného materiálu. Asi nefunkční.
Opravdu je to hezké a jen já to tak nevidím? Připomíná mi to doby, kdy se dětem na oblečení objevil nevypratelný flek či poškození a zakrývali jsme to nášivkou…

 
stricc  04.06.16 01:28

Náhodou, to oceňuju u svého vnoučka. Dítě tak snadno pozná, co patří dopředu. Ale myslela jsem si, že to s věkem odezní… možná u některých basic mladíků nikoliv :-)

 
HarrietW.
279 příspěvků 03.06.16 12:08

Ty plavky… To jsou spíš opalovačky, ne? Tak akorát na to povalování na pláži, ani ne na dovádění u bazénu, protože stačí prudší pohyb a bleskem je to dole. Nebo se v tom dá skutečně plavat?

 
mutziputzi  03.06.16 12:14

@Betynka02 Jaký seriál?

 
Draki
110 příspěvků 03.06.16 12:25

Michael kors dojíždí i na hodinkách. Stejný princip, jako u kabelek - trh se přesytil a kdo chce pořádné hodinky, koupí si je od značky, která dělá jen hodinky. Má tak jistotu, že jde o kvalitní strojek a ne jen doplněk, co se stejně po půl roce rozbije. :D Jakožto člověku, co se v hodinkách vyžívá, (neříkám, že vyzná) mi nejsměšnější připadají mladí muži a slečny, kteří mají oblečení, na kterém je vidět, že má jen vypadat luxusně (nesedící vzory, potrhané stehy), veliké pseudozlaté šperky a na zápěstí obrovské, pozlacené, ale stojící hodinky Michael Kors. :D

Edit - překlep.

Příspěvek upraven 03.06.16 v 23:41

 
Lalita  03.06.16 12:31

Jak roluju od shora a mám malý monitor, tak ta fotka z fleru mě trochu vyděsila.

 
MP Marianna
64 příspěvků 03.06.16 12:34

…coož je u tý Victoria´s Secret zvláštní tah, protože člověk by řekl, že právě tahle značka bude propagovat takový ty hodně šťavnatý sexy postavy.

 
HarrietW.
279 příspěvků 03.06.16 13:37

Hlavně to doposud dělala. Andílci VS byly vždycky krásné holky s pevnou postavou a křivkama. (Aspoň tak se to jevilo.) Taky nevím, co je to popadlo… Hlavně mi připadá, že ty holky mají až nepřirozeně dlouhý trup, takže buď je to špatná práce s PhotoShopem, nebo kalhotky proklatě nízko. Každopádně není oč stát.

 
Draki
110 příspěvků 03.06.16 14:02

Ty křivky mi na těchto fotkách fakt chybí. Zapomněla jsem si lupu, tak nějak nemohu njít ňadra. :D A doufám, že nikde nejsou fotky zezadu.

 
HarrietW.
279 příspěvků 03.06.16 14:20

Já ta ňadra vidím, ale obešla bych se bez toho.
Velmi se mi líbí, když má holka takovou spíš chlapeckou postavu (asi proto, že já do ní mám daleko), případně boky, štíhlý pas a klidně drobná ňadra, taková gotická madonna… Ovšem tohle mi fakt hlava nebere. Kdyby to aspoň byla ta vysportovaná štíhlost, to by se ještě dalo, takhle prostě ne.

 
Karin
3401 příspěvků 03.06.16 14:33

Copak vy nevidíte, jak se té slečně vpravo pod kůží na hrudi rýsují implantáty? :-)

Jinak já proti hubeným lidem vůbec nic nemám a ten všeobecný posměch jakože reklama na koncentrák, hahaha, mi připadá debilní, ale je fakt, že tahle postava není zrovna na focení plavek úplně ideální…

 
barvinok
356 příspěvků 03.06.16 14:51

Ja by som od takého typu postavy krivky ani nečakala, tam je ten rozdiel medzi pásom a bokmi fakt minimálny.
Myslím že to bude aj photoshopom, aj nešťastnými fotkami. Prsia vyzerajú byť neprirodzene vysoko, a ako má ešte spodnú časť plaviek posunutú nižšie, tak trup sa naozaj predlžuje. Ja verím, že tie ženy v realite vyzerajú pekne.
Ale rozumiete, predstavte si chudučkú ženu, čo nafotí plavky, má miniatúrne prsia, tak jasné že sú trocha vyššie, lebo nemajú pod váhou čoho klesnúť. a editor si povie, hm, chýba mi tam poriadny zárez, tak tam šupne dmoucí ňadra. Akurát že reálne prsia by klesli niekde úplne inde :D

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 03.06.16 16:38

„Chtěla bych zas svůj zlatý vlas, maličkou nožku a útlý pas, okrouhlý bok a ňadra dmoucí, dědečku ty náš vševědoucí!“?

VS nemile překvapilo, to přitom mívávalo fotky se skutečnýma ženskýma. Tyhle cácorky s nezdravě vyhlížejícíma kostnatýma rukama a stehny širokými tak, jak mívá většina žen lýtka, mě spíš odrazují (nevidím plavky, ale vychrtlá těla)

 
viktorka_od splavu
7438 příspěvků 05.06.16 20:33

Jj cácorky. řekla bych že jsou to tak desetiletý holčičky s dodělanýma prsama

 
SweetPotato  03.06.16 14:17

Náhodou, z MK mi před pár dny volali, prý své „víajpí klientce“. Vzhledem k tomu, že jsem tam nakupovala jednou a je už to víc než rok, dost mne to pobavilo. :-D

 
MP Vera
217 příspěvků 03.06.16 14:48

A jaký jsou teda plavkový trendy? čistě pro zajímavost…

 
Lola  03.06.16 16:11

Sice se mi nechtělo, ale zvědavost byla silnější. Perlustrovala jsem na Fleru ty batikované kalhoty a ony se fakt prodaly! A co víc, tento vzor nebyl omyl, ale záměr, protože mezi prodanými mají dvojníka: http://www.fler.cz/…nicku-939200.
Opět se ukazuje, jak malou mám představivost. Tomuto tovaru bych jednoznačně prorokovala cestu směrem ke sběrnému dvoru, protože toto už není otázka vkusu, ale prosté sebeúcty. Ale ono ne.

 
Brunhilde  03.06.16 17:48

Proboha proč-jsem-tam-lezla??

 
Ikeya-Seki
1090 příspěvků 04.06.16 16:52

To byly nějaké gatě na přání, to si snad někdo vymyslel a paní mu to vyrobila, ne?

 
Martina410
23 příspěvků 05.06.16 16:53
1

A paní má prodáno 723 kusů, tak to jestli vše vypadalo takto…

 
queenmargot
1106 příspěvků 03.06.16 16:15

@Draki: Si neumějí nechat vyměnir baterii?

 
Draki
110 příspěvků 03.06.16 23:39

To je právě ono - 1) často to není problém baterky. Výměna baterie nepomůže. Co jiného je špatně, kde povolí kolečka, Vám neřeknu, nejsem odborník. A 2) těm lidem je to jedno. Tak to nejede no. Stejně na to nekoukaj. :D

 
kloe
71 příspěvků 03.06.16 16:35

Znacka neznacka lacne nelacne…mne sa korsove kabelky pacia a vzdy pacili a nehovorim to len preto ze si nemozem dovolit pradu. A je mi uplne jedno ci ju ma kazda druha alebo tretia a ze si ju nosi povinne kazda turistka z Turecka ako suvenir. Trapnu hnedu vuittonku ma tiez kazda druha klasicku diorku i birkinku aj ked v kategorii hornych desat tisic.

 
Dahllie
2222 příspěvků 03.06.16 20:15

Jo, já na svoje velké Jet setky taky nedám dopustit. Vejde se tam ntb, papíry i odpolední nákup a nerozpadne se. I když je fakt, že tu poslední jsem musela po dvou měsících reklamovat kvůli párajícím se švům, ale okamžitě mi ji vyměnili kus za kus, a od té doby bez jediného problému.

 
Anutella
24 příspěvků 03.06.16 20:41

Rybářova žena vede. Vedle toho modelu krása modelek bledne, basic se vrací do počítače a kabelky ztrácejí význam. Obraz je nad tisíc slov.

 
Brunhilde  04.06.16 16:48

Trvalo mi několik hodin, než jsem váš status pochopila, ale podařilo se!

 
Chany
872 příspěvků 05.06.16 22:12

Chudák rybářova žena. Vypadá, jako by jí nezabral Endiaron…

 
JMaravelo
486 příspěvků 03.06.16 23:56

Michael Kors = Ordinace v růžovce, VIP zprávy, Louis Vuitton damier, Pandora náramek, Burberry šála…
Na jednu stranu to nemam rád, na druhou stranu to funguje docela bezpečně jakou takovej indikátor :D

Co se plavek týče, doporučuju mrknout na ty klučičí, to je zase palba… tenhle rok se koupu ve slipech. Žádný zatim nemam, ale když oldskůl tak oldskůl.

 
kozarohata
141 příspěvků 04.06.16 09:23

Ač jsem (od pasu nahoru víceméně) hubená - a nic s tím nenadělám, naprosto souhlasím s poslední větou

 
BarcaAri
381 příspěvků 04.06.16 10:03

@HarrietW. Proč by se v nich nedalo plavat?

 
noemi
1548 příspěvků 04.06.16 12:20

Myslím, že jakékoliv kabelky za osm tisíc mě nechají naprosto chladnou, to si za ty peníze raději koupím knížky. Nějak nemám sklony být u vytržení z toho, že má něco nějakou značku.

Příspěvek upraven 04.06.16 v 12:21

 
lioncity  04.06.16 13:08

@noemi bozinku!

 
Ikeya-Seki
1090 příspěvků 04.06.16 18:21

@lioncity Já mám raději kabelku a do ní knížku.

 
QueenOfSheba
106 příspěvků 04.06.16 18:23

Kabelky od Korse jsou nuda a za tu cenu ani nestojí. Lepší službu mi už x-krát udělala mnohem levnější kožená kabelka z výprodeje. A označovat je za „luxusní zboží“? Já nevím… S opravdovým luxusním zbožím se nedají srovnávat.
Z „basiků“ mám husí kůži. Když už používám cizojazyčné slovo, tak ho raději nechám v původní formě! Už mě vytáčejí všechny ty „mítinky“, „sešny“ a „džezové koncerty“…
Fotka z Fleru je opravdu parádní, autorce se podařilo vytvořit dokonalou iluzi průjmu, který se roztéká dolů po nohách…
A pokud jde o modelku na poslední fotce, tak štíhlá postava mi opravdu nevadí - spíš se mi nelíbí ten pupík, vypadá jak kýla…

 
QueenOfSheba
106 příspěvků 08.06.16 12:20

Ještě musím dodat, že stejnou husí kůži jako s „basiků“ mám i z jiného počešťování nepočeštitelného - jako například z násilného přidávání koncovky „-ová“ za cizí ženská jména. Patvary jako Vivienne „Westwoodová“ nesnáším od dětství a příjdou mi trapné. Bohužel se občas objevují i ve zdejších článcích.
Je to nejspíš výlučně česká specialita, např. Islanďané, kteří mají také koncovky typické pro ženská příjmení („-dóttir“, v překladu „dcera“), toto nedělají. Pokud budou psát o Češce, tak je to pro ně prostě paní Nováková, ne „Novákovádóttir“. Ale to čeští novináři ne. Ze jména „Sigurdardóttir“ klidně udělají obludnost „Sigurdardótti­rová“…

 
Ymber
97 příspěvků 24.06.16 13:24

Přechylování není pro srandu králíkům, ale proto, že se cizí ženská příjmení jinak nedají skloňovat. Když se budeme bavit o Karlu Lager­feldovi, tak se taky budete takhle iracionálně vztekat?
Mimochodem, nejde ani o výlučně českou specialitu. Možná by nebylo od věci se napřed trochu vzdělat v lingvistice a pak teprve předkládat světu svá kvalitní moudra.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 24.06.16 16:17

@Ymber a proč je musíme násilně skloňovat, když jde o cizí názvy? Stejně jako násilné přepisy anglických slov, z kterých jde taktéž hlava kolem - samý mítink, menedžment aj.? Proč je takový problém respektovat jméno tak, jak je?

 
QueenOfSheba
106 příspěvků 26.06.16 19:21

Jde o to, proč je třeba skloňovat ta jména v nominativu? A vytvářet tak úplně jiná?
Můžete prosím uvést nějaký příklad? Asi jsem málo vzdělaná, hovořím pouze anglicky, španělsky, latinsky a hebrejsky. Rozumím německy, samozřejmě slovensky, lehce i polsky. Není mi známo, že by kterýkoli z těchto jazyků prováděl podobné excesy. Pokud mě poučíte třeba o gramatice např. mandarínské čínštiny či svahilštiny, budu jen ráda.

 
Amun
888 příspěvků 04.06.16 21:27

Mně se kabelky MK hrozně líbily, strašně jsem si nějakou chtěla pořídit. Zvlášt ten model, co je na obrázku ve spodním regálu. Ale přijde mi, že jim docela ublížilo, jak je má úplně každý. Denně je vídám v metru u celé palety lidí, od holek v mikinách po unavenou paní, co si v ní nese nákup. Samozřejmě je většina z nich fake, ale to množství všude okolo mě od koupě odradilo.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 04.06.16 21:39

@QueenOfSheba taky mi přijde směšné, brát jako luxus Korse. Líp vypadá kolekce kabelek od DKNY včetně šití (mají teď nové designéry a pracují prý na kompletním refitu kolekcí) a jestli mě nějaké kabelky dostávají do kolen, tak jsou to Longchamp (kožené) a Hermés.

 
Dahllie
2222 příspěvků 05.06.16 20:52

Jenže Longchamp a Hermés jsou taky už jiná cenová kategorie než Michael MK.

 
imattree
5 příspěvků 04.06.16 22:15

@Brunhilde Rozhodně je to velmi zajímavá a inspirativní odnož umění :)

 
Chany
872 příspěvků 05.06.16 22:14

To bolerko vypadá, jako by bylo ze skelné vaty :-D

 
imattree
5 příspěvků 05.06.16 22:53

@Chany Je latex lepší? :D

 
Chany
872 příspěvků 05.06.16 22:56

Nenacucanej upír, trpící chudokrevností :-D :-D

 
imattree
5 příspěvků 05.06.16 23:06

@Chany Světlé jakoby „pomoučněné“ barvy a světlý make up jsou základem každého jejího outfitu a obléká se do nich i když se zrovna nepřevléká za ženu. :D

 
viktorias
156 příspěvků 06.06.16 08:30

Mne sa na Max tie šedé vlasy hrozne páčili, a nesúhlasila som s kritikou michelle visage. vyzerala tak dramaticky a elegantne zároveň

 
imattree
5 příspěvků 06.06.16 10:39

@viktorias A hlavně to byla jediná věc, která se opakovala šedavé tóny oblečení a šedé vlasy, jinak na sobě měla moderní oblečení tradiční oblečení, i šaty inspirované borokem nebo čím, měla dlouhé i krátké vlasy, spoustu netradičních doplňků, atd. Nemyslím si, že spojovací linka je na škodu. Nehledě na to co předváděla v challenges a to že snatch game bylo její první ocitnutí se v Bottom.

 
JUBA
59 příspěvků 06.06.16 10:48
Neuvěřitelné - nerozumím

Dívala jsem se na tvorbu autorky těch zbatikovaných džín „průjem rybářovy ženy“. Je to „josefka atelier“ a opravdu TO STOJÍ ZA TO. Co se dá všechno vymyslet na téma „sukně do vysoký gumy“, bez ohledu na případné setkání vzorů po straně, tomu bych neuvěřila, kdybych to neviděla.
A vskutku je tam uvedeno, že zboží bylo více jak 700 kousků prodáno! Pravda, cena není vysoká.
Ale i tak - prostě jen ZÍRÁM.

Napadá mne: je to MÓDA PRO LIDI, když to někdo kupuje?

 
Chany
872 příspěvků 05.06.16 22:10

@Ikeya-Seki…ta kašle na žebřík, jezdí výtahem!! ;)

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 06.06.16 03:49

@Dahllie jsou to značky, které považuju za luxus. Korse rozhodně ne.

 
viktorias
156 příspěvků 06.06.16 08:37

Z michaela korsa som v rozpakoch, je to značka, ktorá sa dostala na úroveň guess. myslím tým, že čo bola pred pár rokmi pre teenegerky kabelka od guess, tým je teraz kabelka od michael kors. a hodinky, samozrejme. takže aj keď som našla model, ktorý sa mi páčil - cynthia, proste nemám chuť dať za ňu svoje peniaze. nepovažujem kabelku od michaela korsa za kabelku pre dospelú ženu. a pritom v prešívanej verzii je tá cynthia fakt krásna, držala som ju v ruke. ale ak je ich kvalita taká biedna, tak by sa tie švy asi vypárali. budem si to takto pamätať.

Příspěvek upraven 06.06.16 v 11:41

 
Jindrason
158 příspěvků 06.06.16 10:07

Mno tak slečna dole na obrázku měla při focení rozhodně hlad…

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 24.06.16 16:16

-špatně zařazeno-

Příspěvek upraven 24.06.16 v 16:17

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Zázraky techniky

V dnešní počítačové době lze vymazat z fotky toho kreténa, co vám... Celý článek

České modelky

V Olmerově filmu Playgirls se majitelka nevěstince, maskovaná za... Celý článek