Páteční momentky

02.10.15 | autor Ada

Mám pro vás pár momentek převážně z uplynulého týdne. Drobky, ze kterých bych nebyl samostatný článek, a trochu toho milého peklíčka.

Že ochlazení vytáhne z našich šatníků to nejhorší, na to už jsme si zvykli. Ženy, které v létě vyrazí v šatech, mohou mít klidně ve skříni softshellky, tepláky a flísky. To zas bude něco.

Fotce ovšem kraluje hlavně pán v gatích délky vysoce trendových culottes, doplněných ponožkami a běžeckou obuví. Krása.

Kdybyste šli do Zary a zalíbil se vám tam tenhle svetřík, zkoušejte si ho opatrně, nebo si ho možná radši nezkoušejte vůbec. Má hezkou kovově měňavou barvu, ale pouští spoustu drobných stříbrných chloupků. Když ho obléknete na holé tělo, kouše. Prostě je v obchodě očividně spokojený a nechce, aby si ho lidi kupovali.

Ale jinak mají v Zaře hromadu legín, přes které neprosvítá zadek. Aspoň něco.

Když jsme u těch zadků, všímáte si, kolika chlapům plandají vzadu džíny? Včetně mužů s konfekčními postavami, pro které by neměl být problém koupit džíny, jež by jim seděly? Chlapi, to už ani není image pohodáře, to jsou prostě vydojený rifle. Jestli se vám zdá, že si je musíte vzadu moc často popotahovat nahoru, je čas koupit si něco lepšího.

Asi víte, že teď probíhají fashion weeky a přehlídky kolekcí na příští jaro a léto. Už zbývá jen pár dní (a v nich některá nejslavnější jména, např. Kenzo, McQueen, Saint Laurent, Chanel) a na webu Vogue si můžete prohlížet tisíce fotek z uplynulých týdnů. Vaší pozornosti doporučuji především:

- hmyzí kolekci Ashley Williams;

- jemně jarní modely pokryté lučními květy od Luisy Beccarii;

- Albertu Ferreti pro inspiraci ohledně kombinací hnědých odstínů a černé;

- vrstvené krajky a jemné látky v kolekci značky Givenchy;

- hrátky s vrstvami a geometrickými díly Caroliny Herrery;

- Anyu Hindmarch pro ukázku, co všechno se dá dělat s obyčejným trojúhelníkem a linkami;

- Ralpha Laurena, který převzal rudou štafetu od Valentina;

- Monique Lhuillier, Marchesu, Naeema Khaana, Jenny Packham pro krásné klasické šaty plné krajek a korálků;

- značku Phelan pro její kouzla s pleteninami;

- značku Rodarte pro dekadentní romantiku v temných odstínech;

- Anthonyho Vaccarella a tu část kolekce se zajímavými potisky.

zdroj: vogue.com

Čtěte i další díly Adina seriálu Páteční momentky.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
blanche01
1162 příspěvků 02.10.15 13:58

Ve středu jsem musela chvíli posedět v čekárně u lékaře. Celkem tam prošlo 10 žen různého věku, ale všechny měly na sobě tu uniformu, rifle, nebo legíny, tenisky a bundu. :(

 
Ascari
315 příspěvků 04.10.15 20:42

Jsem sice „jen“ muž, ale i já, když jdu k doktorovi, neberu si ten den sako a kravatu, pokud vím, že se budu svlíkat někde v ordinaci. Stejně tak hádám, že ženy se u lékaře raději svléknou z riflí než z kostýmku nebo šatů. A k riflím mají tenisky. A taky jde o to, kdo má čas chodit k doktorovi a kdy. Třeba všechny ty ženy byly z velmi podobné sociální „vrstvy“. Já tedy do žádné extra vysoké nepatřím, ale v čekárně u doktora jsem seděl naposledy na vysoké (před 13 lety), jinak chodím na objednání… a dovedu si představit, že mnohé ženy, které se opravdu umějí oblékat podle vašich představ, mají soukromé doktory bez čekáren.

Takže čekárna mi nepříjde jako vypovídající vzorek…

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.10.15 12:44

S tím nesouhlasím.
Možná by bylo dobré upřesnit v jaké situaci člověk k doktorovi jde. Nemluvím o případech akutního zranění, kdy si na cirkulárce uřežete půl ruky, ani o situacích, kdy máte 40 horečky a jdete pro antibiotika. Mluvím ale o normálních předem objednaných návštěvách včetně kontrol. (A nemusíte být lempl, abyste takovou návštěvu musel absolvovat). Pro mě osobně jinak zdravou osobu jsou to typicky např. kontroly v průběhu mých těhotenství. A k oblečení. Chodím na ně oblečená naprosto stejně, jako bych šla do práce. Tj. v mém případě sukně, šaty, k nim odpovídající obuv, sáčko, trenčkot případně kabát atd. Vůbec si nemyslím, že bych kvůli tomu byla jakkoliv znevýhodněná při vyšetření. Naopak třeba na ultrazvuku je mnohem pohodlnější poposunout sukni o něco víc dolů, než se soukat z riflí. Taky si myslím, že i ostatní na takové kontroly chodí většinou v rámci pracovního dne a pak pokračují bud do práce nebo do dál do města, takže representativní vzorek to je. No a pokud nejste maniak zahleděný do mobilního telefonu, tak si toho, co mají ostatní na sobě prostě všimnete. Takže při výše popsaných kontrolách souhlas s blanche01, moje pozorování je naprosto stejné.

Příspěvek upraven 05.10.15 v 12:46

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 06.10.15 11:11

S tým gynekológom súhlas. Aktuálne som tehotná, ale či tehotná alebo nie, vždy som si na seba brala sukňu z jedného prostého dovodu. Je jednoduchšie ísť na vyšetrenie na kreslo a sukňu (samozrejme volnejšiu), príp. šaty vyhrnúť a potom zhrnúť, než sa za zástenou vysúkať z riflí ísť od pása dolu holá na kreslo a zase bežať po vyšetrení holá naspať a znovu sa súkať do nohavíc. Viem, že doktor na mňa zvedavý nie je a je mu to šumafuk, ale mne je to proste príjemnejšie. Takto si na seba dám spodné prádlo plus v tomto počasí punčocháče a som oblečená za tri minúty. Nehovoriac o tom, že si ako tehotná nedokážem predstaviť škrtiť sa v nohaviciach, čo aj tehotenských, pohodlnejšie sú pre mňa zavinovacie šaty a šaty empírového strihu(kupované v sekáči za pár šupov). Bohužiaľ to vidím aj na poradni. Máloktorá žena má sukňu alebo šaty, buď majú tehotenské lacláče alebo legíny, obuté crocsy alebo tenisky.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 06.10.15 13:38

Musím napsat, že jsem měla v těhotenství tak oteklé nohy, že bych byla za crocsky, ač jsou to dost ošklivé boty, vděčná :-). Tehdy nebyly na trhu, koupila jsem si dřeváky, vrch byl kožený. Mám je ještě dneska, jsou mi volné kolem nártu, ale tehdy mi nárt přetékal přes okraj boty.

Příspěvek upraven 06.10.15 v 20:58

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 10.10.15 12:17

No, pro mě je třeba větší problém se navléct do punčocháčů než vklouznout do kalhot. Takže ke gynekologovi pouze v kalhotách (netvrdím že džínách, i když do práce zase třeba zásadně v sukni). Každá to máme jinak. Kdybychom chodily všechny stejně dokonale oblečené, o čem by to Peklo vlastně bylo?

 
Stemcells
97 příspěvků 13.10.15 15:34

Tak. Představa, jak se snažím opatrně vysoukat (a pak zase nasoukat do už vytažených uvolněných punčoch), zatímco gynekolog čeká, mi moc příjemná není. Ne každé džíny jsou slimky, abych je musela stahovat jak had starou kůži, prostě rozepnu a kalhoty tiše sjíždějí k zemi :-). Kromě toho mi můj gynekolog vždy vyšetřuje i prsa, teď jsem absolvovala péči u jiného odborníka, kde jsem naopak musela být nahoře bez. Jak bych to realizovala v šatech (většina mých „běžných“ má zip na boku), aniž bych si je musela svléct a běhat tam jen v punčochách, si neumím dost dobře představit. Každý to má holt jinak.
Nemám ráda současnou módu, kdy všechny vršky končí kdesi v půli boků a dole čouhají hýždě, takže vše, co nosím, mi sahá až pod zadek (těžké na sehnání, ale dá se) a díky tomu mi ani nehrozí, že bych někde bez kalhot běhala holá.

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 09:04

Crocsy jsou strašná obuv, která je tak akorát vhodná na chození z košem. Porodila jsem v září. Pravda vámi zmiňované legíny jsem nosila a nosím ten styl se mi líbí. Ale lacláče jsem naposled na sebe vzala tak před dvaceti lety. Občas je smutná pohled na těhule co vše jsoíu schopné na sebe vzít. Vypadají pak ještě více neformněji a tlustěji než vůbec jsou :(.

 
chekotay
410 příspěvků 05.10.15 20:40

A tak zrovna k lékaři… no, já měl naši rodinnou lékařku v takové úctě, že na každou návštěvu minimálně sako. :-D Ošetřovala čtyři generace mé rodiny a představa, že za ní zajdu v montérkách byla neúnosná. :-D

 
Jirkátor
1514 příspěvků 06.10.15 07:57

Jednou jsem se bráchy zeptal, proč se tak strojí, když jde jen kousek do obchodu. A on mi na to odpověděl krásnou větou, kterou se řídím dodnes: „Nikdy nevíš, koho cestou potkáš“. Tak se mi klidně může stát, že v té čekárně budu v otrhaných riflích a vytahané mikině sedět vedle člověka, ke kterému půjdu další den na pracovní pohovor v obleku. Nevím jestli by mi ho uvěřil - názor si na mne udělal už v té čekárně. Vím že je to hodně extrémní příklad, ale nikdy nevím, koho potkám…

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 10.10.15 12:19

Jo, a babička také říkávala, že člověk má nosit takové prádlo, aby se nestyděl, když ho pak srazí auto a odvezou ho do nemocnice. Řídím se tím a zatím se mi to už několikrát vyplatilo.

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 08:58

Umět se oblékat opravdu není o tom do jaké sociální vrstvy patříte!! Nemusíte mít drahé modely, protože ty Vás nezachrání pokud to prostě neumíte, ale jde o kombinování. Nakombinovat hezky se dají i levné oblečení jde o to umět v něm vybírat a pak netoláskat jedno přes druhé bez zamyšlení se nad barvou atd.

 
sassannka
5 příspěvků 06.11.15 18:55

Môj dedko už asi 20 rokov nie je medzi nami, ale pamätám si, že k lekárovi išiel vždy v obleku, vykúpaný, vyholený a navoňaný kolínskou. Tí ľudia teraz sa nielen že nevedia obliekať, ale aj smrdia zo zanedbanej hygieny!!! Čo je toto za svet?

 
Evženie
168 příspěvků 04.10.15 22:56

Ano, u lékaře bych outfity neposuzovala. Aspoň já si tam nikdy nechodím jen tak posedět (předpokládám, že ani vy jste tam netrávila volnou hodinku jen tak pro potěšení), obvykle se tam ukážu proto, že je mi pekelně zle a doma se mi to vykurýrovat nepodařilo, nebo se jedná o bebíčko takového charakteru, které se doma léčit nedá. Takže mívám mastné vlasy, jsem nenalíčená, oblečená jsem hlavně teple bez jakýchkoliv jiných kritérií, občas jsem třeba taky ušpiněná nebo zakrvácená, podle charakteru bebíčka. A předpokládám, že ostatní jsou tam na tom podobně. Jdu-li s nemocným dítětem nebo příbuzným, jsem na tom taky tak - mojí hlavní starostí je zdraví, ne moje elegance. Jsou prostě místa, kde posuzování outfitu není na místě.

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 05.10.15 11:14

S tím nesouhlasím, čekárna u lékaře může reprezentovat uplně stejný vzorek jako třeba tramvaj, vidím tam na chlapech uplně stejné vytahané kalhoty, které volají po vyprání, špinavé boty, páchnoucí bundy a na ženách šustákové hacafraky v doprovodu kabelky, ofuflené elasťáky a sešmajadné křusky… a myslím, že si to všechno na sebe ráno natáhli při plném vědomí a bez omračujících bolestí, protože tak prostě chodí, i když jsou 100% fit. Nebavím se o noční pohotovosti nebo nějaké jiné „akutní“ čekárně, ale čekání někde na poliklinice neberu jako důvod, obléct se jako na branné cvičení.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.10.15 13:34

@Evženie,

pokud jste zvyklá chodit oblékaná elegatně a upraveně, tak se takto naprosto automaticky bez přemýšlení obléknete, i když myšlenkami jste u nemocného dítěte a hlavou se Vám honí černé myšlenky o tom zda se opravdu jedná o prudkou angínu a nikoliv meningokok.
Existují osoby ( jako třeba já) které prostě nemají v oblékání a péči o sebe příliš velké výkyvy. Mám prostě jisté oblečení " na doma" jisté na „ven“ a do toho na den zapluju automaticky. Ale já jsem nikdy nepatřila ani za svobodna k ženám, které by se odflákly třeba o víkendu, ale na druhou stranu strávily hodiny šlechtěním před nějakou party ( dřív diskotékou ) atd. Já to mám prostě leta letoucí stejně. Umyté vlasy = vždy, líčení (otázka 5 minut ráno)= vždy a oblečení = no nahá nepůjdu, takže automaticky sáhnu po tom, co jindy třeba nosím do práce. A jo, je to většinou elegantní, ale ne nemám s tím vůbec žádné starosti ani mě to nestojí drahocenný čas v podobě přemýšlení a fintění se před zrcadlem.

Naprosto z duše nesnáším, tady to nenápadné podsouvání toho jak má vypadat matka spávnačka. Ve spojitosti s nemocí dítěte je to ovšem dvojnásobně trapné.

Edit
Když to po sobě čtu mým cílem nebylo kritizivat matky, které dojdou k lékaři neupravené. Jsou prostě lidé kteří jsou na zevnějšek rezignovaní vždy a všude (vděčné hvězdy MP), pak jsou ti, kteří se „vyšvihnou“ jenom občas a potřebují to promýšlet a stojí je to čas a úsilí a pak je hrstka těch, kteří prostě v elegantním oblékaní našli svůj styl a zcela přirozeně ho nosí všude, kde je to jen trochu možné. Já si k dětskému lékaři např. vždy beru lodičky, protože jednak je mám už nachystané a jen do nich hupsnu (což je mimochodem mnohem rychlejší než zavazovat kecky). Botasky (nebo jak to nazvat) mám jenom jedny a ty bývají naopak v botníku a beru je jenom na sport. A Prostě nemyslím, že by bylo v pořádku, aby pak na mě někdo koukal ve smyslu " No té asi na tom dítěti musí hodně záležet, když se stihla tak vyfiknout ". Tento typ předsudku je mi dost proti srsti, stejně jako jakýkoliv jiný předsudek nesouvisející se mnou :-D.

Příspěvek upraven 05.10.15 v 14:22

 
Lucienka_M
216 příspěvků 05.10.15 16:06

@AnaKarenina
Chtěla jsem se vás zeptat, zda jste někdy jela v noci s vážně nemocným dítětem do nemocnice.
Bohužel mám chronicky nevyléčitelně nemocné dítě a několik takových „bojovek“ jsem zažila. Musím říci, že v tu chvíli jsem vůbec neuvažovala, co mám na sobě. Důležité bylo sbalit dítě a jet.

 
luciferra11
3 příspěvky 05.10.15 19:11

@Lucienka_M no ale to už zase trochu překrucujete :) Nikdo nemá na mysli to, že se z akutních důvodů ocitnete ve dvě ráno na pohotovosti. Je zde spíše myšlena běžná agenda.. kontroly, prohlídky a další během dne a s tím musím souhlasit lidé se oblékají hrozně.. tenisky, nevzhledné kalhoty a k tomu třeba elegantní kabelka. Vymlouváte se na to, že lidi v čekárnách není vhodné hodnotit, ale třeba to jsou ti samí, které hodnotíme v tramvajích a na zastávkách a poukazujeme si na ně. A navíc maminka mě vždycky učila, že k lékaři si mám vzít krásné prádlo, a neumím si představit, že lidé, kteří se neumí obléct pěkně nahoře, se oblečou pěkně vespod ;)

 
Voldemortka
361 příspěvků 05.10.15 21:48

Kdo tu mluvil o nočních návštěvách nemocnice? Šmarjá, nebojujte za něco, o čem tu vůbec není řeč. Sama jsem zdravotník a vím, jací ke mně chodí pacienti. Většinou jsou dopředu objednaní a vědí, že se u mě budou svlékat, nejde o žádné akutní stavy. Jaká překvapení na mě občas čekají po oblečením, to je bída, to Vám povím. Pokud jdu k lékaři s akutním problémem, asi opravdu nebudu řešit ostřihané a nalakované nehty, pokud jdu na kontrolu, taky bych se asi propadla hanbou jít právě k němu(ní neupravená.
To, že tady v Čechách „frčí“ už několik let, že džíny jsou vrcholem módy a hodí se naprosto ke všemu a i s džínama můžete být elegantní, je prostě přežitek!

 
Evženie
168 příspěvků 05.10.15 21:17

Pro mě je rozdíl opláchnout si obličej a oblíknout se do prvního, co mi ve skříni padne do ruky(samozřejmě do čistého, to zase jo) a „umýt a vyfénovat si vlasy, namalovat se, zkontrolovat, jestli mi svršky ladí se spodky a mám k tomu vhodné šperky, doplňky, boty a parfém“. To druhé provozuju normálně, když jde vše podle plánu, a to i když jdu k lékaři, a to i s dítětem, pokud se jedná o předem plánovanou kontrolu nebo nejde o akutní stav. To první, když je krizová situace. K lékaři nicméně chodím velmi málo, a když, obvykle jde o kritický stav - preventivní prohlídku jednou za dva roky za takovou situaci nepovažuju. V komentáři, na který jsem reagovala, byly předmětem kritiky ženy v keckách, džínách a bundě. Možná nebyly vyfiknuté podle módy, ale stále si nemyslím, že chodby před lékařskou ordinací jsou vhodným polem pro kritizování nudných a nezajímavých outfitů.

Pokud jde někdo k lékaři špinavý a otrhaný a nejde o úraz či náhlou ataku choroby, kvůli které ho odvezli rovnou z montáže, je to samozřejmě špatně, normální je oblékat se čistě, mýt se a čistit si zuby. Nicméně i tak považuju za důležitější mít u lékaře čistý kapesník (a náležitě ho používat v případě potřeby) než být namalovaná a mít sukni.

 
Nanynka_02
447 příspěvků 07.10.15 23:10

Tak matka nemocného batolete v elegantním kostýmu a lodičkách by mi popravdě taky přisla trochu zvláštní - pokud tedy nejde do práce, ale oblékla se tak právě pro tuto příležitost.

Nemocne děcko přece instinktivně leze matce do naruce a na klin, utírá si do ní slzicky a sopel, chce se tulit a chce se nosit. Sama bych si nejspíš vzala něco stabilnějšího a pohodlnejsiho než boty na šteklích. Nemuseji to být zrovna botasky, společenské obuvi je přece dost druhů. Tohle už mi zavání Ruskem, považovat lodičky za jedinou adekvatni obuv pro ženu.

 
Voldemortka
361 příspěvků 10.10.15 11:17

Na druhou stranu, měla jsem pacienty (matku s velmi těžce nemocným dítětem), kteří ke mně chodili na rehabilitace a matka byla vždy pečlivě upravená. Namalovaná, učesaná, navoněná, elegantně oblečená v lodičkách, měla další dvě děti, které byly zdravé. Po konzultacích s kolegyní jsem zjistila (byla jsem nováček), že tato žena má neuvěřitelnou vnitřní sílu, děti má vychované jak žádná jiná, nemocnému dítěti poskytne veškerou péči a zabezpečení a najde si i čas sama pro sebe. Ale opět to byla dlouhodobá záležitost, v akutních stavech je to opravdu jiná situace ;)

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 10.10.15 12:27

Tak za prvé, lodičky nejsou štekle. Za druhé, osoplené a oslzené oblečení lze vyprat, i dupačky pokecané jídlem. Jen je potřeba používat kvalitní prací prostředek v dostatečném množství (ani moje oblečení ani dupačky mé dcery nebyly zaprané do flekata). Za třetí, pokud jsem zvyklá chodit v lodičkách, mám je nachystané v předsíni a dalo by mi práci hledat zrovna ty tenisky, které jsou založeny v botníku, protože je normálně nenosím.

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 09:41

AnaKarenina - a představte se já slyšela hlášku v době těhotenství porodila jsem 9.9.2015, že upravená žena tlačící kočárek není matka toho děcka co má v kočárku :(. Tak jsem si říkala co to je za krávovinu, že matka dítěte musí být neupravená :). Nechápu maminy co nemají umyté vlasy stejně po porodu musíte lézt do sprchy častěji tak co je za problém pár minut navíc a umýt vlasy. A pak když už nemusíte tak často vždy se mejete před spaním tak taky není důvod nevzít vlasy. To samé ráno snad dříve se maminka česala proč najednou to nejde je to chvilka vzít hřeben. Je mi jedno co si kdo o mě bude myslet, ale já prostě upravená chodit budu!!! A daří se mi to :)

 
maxie7
53 příspěvků 05.10.15 19:36

Já bych jen chtěla reagovat na nenalíčená, nenačesaná a teple oblečená. Ano taky se k doktorovi nechystám hodinu :D ale nenalíčená a neučesaná podle mně nemusí hned znamet že ten člověk vypadá jak kdyby vylezl já nevím odkud. Opláchnout oblyčej a projet vlasy kartáčem a stáhnout do culíku/drdolu nezabere ani 3 minuty. To samé oblečení, někdy mi příjde, že když člověk onemocní, znamená to, že může chodit jak vagabund… však když se ráno oblékám, tak na sebe můžu hodit i normálně vypadající svetr a slušný kalhoty a ne ten nejvíc vytahanej svetr a dodrbaný tepláky. Neříkám, že se člověk musí obléct do kostýmku nebo obleku, ale i k dokotorvi by člověk měl jít slušně oblečený (nebo minimálně čistý).

 
Evženie
168 příspěvků 05.10.15 21:03

Ale to ano. Čistota je pro mě taky samozřejmá. Ale pro mě osobně je rozdíl mezi „opláchnu obličej a dám si vlasy do culíku, natáhnu si čisté prádlo a nějaké svršky“ a „Znovu si umeju a vyfénuju vlasy, krom toho se ještě namaluju, zkontroluju, jestli mi oblečení ladí, navoním se, vezmu si podpatky a přendám věci do lepší kabelky“. V tom prvním jsem možná čistá, ale vypadám obvykle všelijak, protože jsem bohužel z lidí, kteří bez náležité péče vypadají nanicovatě.

 
Franche
358 příspěvků 06.10.15 09:14

Ten lékař je prostě jen malá ryba v moři. Chápu, že když je člověku hodně pod psa, kašle na outfity natož makeup. ALE nechodíme k doktorům jen proto, že? Já šla včera na vstupní prohlídku a pak hend do práce, v legínách a flisce bych tedy nešla. Ale to už je na každém, proč má k dr. namířeno.
Spíše jde o to, že takové uniformy jsou k vidění v majoritním podílu všude. Pracuji v obchodě v obchodním centru, které nahradilo centrum města Ostravy. Můžu Vám říct, zcela bez výčitek, že i když je mi docela jedno, co kdo nosí, je mi líto slečen, které zcela hrdě nezakrývají své nedostatky. I já mám celulitidu, povolená stehna, protože jsem prostě hruška. Ale bílé legíny, vlastně jakékoliv legíny, bych si teda nevzala. A když už by mě někdo donutil, pro vlastní sebeúctu a úctu k jiným bych si k nim vzala alespoň dlouhé tričko popřípadě svetr. Na můj třesoucí se prosvítající zadek nikdo koukat přece nepotřebuje. A to je to, co si slečny mnohdy neuvědomují. Ba naopak, myslí si, že jsou sexy. Sexy samozřejmě budou i s vadou na kráse, ale chce to se k tomu adekvátně obléci. Seebevědomě ale se sebereflexí.
Jako vrchol nevkusu pak vidím ještě nike kecky, legíny a fake designer kabelka. Pardon, není ostuda nemít na kabelku za desítky tisíc nebo nemít peníze na rádoby stylové air max za 3500. Ale je opravdu ostuda si hrát na to, že na to mám. Styl se prostě koupit nedá.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 08.10.15 19:19

Ačkoliv chápu, proč tolik lidí brojí za to, že je fuk, jak vypadáte v čekárnách u lékaře, myslím, že tady nejde ani tak o to, jestli je vhodné přijít v odrbaných džínách a mikině, ale spíš o to, že naprostá většina lidí je neustále oblečená tak, jako by byli nemocní. Osobně mi totiž lidé v ordinacích, v obchoďácích i v autobusech připadají oblečení téměř totožně. Snad jen ti v ordinacích mají opuchlé a červené nosy, berle a vypadají, že budou zvracet. A ženy nebývají nalíčené. Ovšem co se týče oděvu, rozdíly tam nevidím.

Nakonec, pokud je někdo zvyklý chodit pěkně oblečený, půjde tak i s angínou k lékaři. A nebude to nafrněností, ale protože je to pro něj stejně přirozené jako pro většinu ty džínsy s mikinou a tenisky. Dost pravděpodobně ani doma žádné „je mi šumák, jestli vypadám jako bezďák“ hadry nemá. Potom je jedno, jestli taková dobře oblečená paní není nalíčená, má vlasy v culíku a ulomil se jí nehet. To už člověku přirozeně dojde, že to bude nemocí a ne tím, že na sebe prostě kašle. Ale realita je taková, že většina na to kašle ať už nemocní jsou, nebo ne.

 
Cookies
35 příspěvků 22.10.15 23:29

Já byla asi měsíc zpátky na pohotovosti s angínou a horečkou 39 °C. Na sobě jsem měla černé kalhoty, bílé tričko, polobotky a zavinovací svetr, takže to jde i jinak. Že jsem vypadala i tak jako čerstvě vyoraná zombie je věc druhá.

 
MorusRubra
448 příspěvků 02.10.15 14:09

Mrkla jsem na web Zary na ten svetřík, a ten model je docela děs. Nevím, jestli je horší ten vytahaný svetr, který vypadá jak vytažený z charitního kontejneru, nebo ty hnusné džínové culottes.

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 02.10.15 15:56

Ten svetřík vypadá naživo líp, podle e-shopu bych si ho v životě nevybrala. V dobré kombinaci by nemusel být špatný, ale bohužel, no…

 
MP scully  02.10.15 21:34

Tyhle kalhoty, obzvlast v kombinaci s botami na fotce, nemuze nosit nikdo, kdo meri min nez 185 cm. Modelka na fotce ma nohy az malem do nebe a stejne v tech kalhotach vypada jako kdyz jde tetka odvedle z chalupy do konzumu pro rohliky. Moc moc se primlouvam, at tenhle trend jen tak rychle prosumi a do CR se vubec nedostane!

Příspěvek upraven 02.10.15 v 22:19

 
Cleira
112 příspěvků 02.10.15 14:35

Ty plandavé rifle u chlapů… Přesně to se stále děje mému manželovi už třeba po týdnu nošení nových kalhot. Čím to je? Kupuje si špatnou velikost?
Je pravda, že má trošku nekonfekční postavu (větší bříško), ale vždy mám pocit, že jsme koupili padnoucí kalhoty a po týdnu má zadek o deset čísel níž. :-(

 
Shiro
354 příspěvků 03.10.15 17:21

Co zkusit nějakou stylovku, třeba kšandy, nebo pásek?

 
Ascari
315 příspěvků 04.10.15 20:50

Viditelné kšandy? Jen to ne. Viditelné kšandy u mužů s břichem říkají „ty kalhoty mi jsou blbě, ale jiné jsem na sebe nesehnal a jinak by mi spadly“.

 
chekotay
410 příspěvků 05.10.15 20:42

Poznámka na okraj: Kšandy jsou spodní oblečení, ve společnosti by vůbec neměly být vidět.

 
Cleira
112 příspěvků 02.11.15 14:18

Pásek samozřejmě nosí. Tam není problém v tom, že se kalhoty posunují dolů, ale spíš v tom, že se ta zadní část tak nějak… vyplandá nebo co.

 
Ascari
315 příspěvků 04.10.15 20:48

Nevím, jak se číslují džíny u žen, ale jestli je kupujete s manželem (myslím ty jeho), tak asi víte, co znamená 32/32. To je moje velikost. Troufám si tvrdit, že to je lepší varianta než „bříško“, takže v jeho případě je plandání způsobováno nerovnoměným vytahováním při sedání, vstávání, chůzi a vůbec. Jestli má kalhoty „pod břichem“, tak je asi nemá (a nemůže mít) tam, kde by měly být, ať už jsou regular fit nebo jiné (předpokládám, že slim asi nenosí).

 
gonga
21 příspěvků 02.10.15 15:51

U chlapíka na prvním obrázku ovšem neboduje jen oděv, ale i vydařený účes typu „mullet“. Je sice trochu rozostřen, ale je tam a to se počítá!

 
ionicera
4551 příspěvků 02.10.15 16:09

@Cleira To se musí koupit o něco menší velikost, vytáhnou se. Ale znám to, džíny u manžela musí být pohodlné už v obchodě a pak se samozřejmě vytáhnou a diví se, že jsou mu velké.

 
vlm
2555 příspěvků 02.10.15 18:54

@Cleira to je divný…asi velikostí, mám chlapa taky s břichem…le kalhoty sedí tam kde mají, nosí pásek, ale nepadají ani bez něj…nebo to může být celkově typem postavy…není břicho jako břicho

 
MP blanka
224 příspěvků 03.10.15 09:45

Vlm - nielen že nie je brucho ako brucho, ale v tomto prípade nie je ani zadok ako zadok.
Môj manžel má plochý zadok, ale k tomu aj bruško, a je skutočne problém nájsť padnúce nohavice. Okrem problému s padajúcim zadkom má manžel / teda skôr ja, on by to neriešil / ďalší problém, a síce s kapsou v rozkroku, pod bruchom. To je snáď ešte horšie, ako padajúce nohavice pod zadkom. Mimochodom, ja si nemyslím, že by tento problém vyriešilo kupovať menšiu veľkosť a spoliehať sa na to, že sa aj tak vytiahnu.

Příspěvek upraven 03.10.15 v 09:46

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 04.10.15 00:38

Ano, přesně, není zadek jako zadek :o) Ale to máte pracovní dobu daleko delší než by měla být a shánějte něco, co padne líp, než ty poslední džíny… Už není chuť a hlavně ten čas a zepředu to vypadá dobře, tak se to prostě neřeší. (spokojená s tím nejsem, ale dělat s tím nic nemůžu :( Asi se prostě šijou džíny na kulatý zadky. A pro ženy zase na placatý, protože kolikrát za den vidím zařízlý zrovna tam.

 
Dadoo
5533 příspěvků 02.10.15 21:42

Vzít si na sebe hmyzí kolekci, zešílím, ještě než vyjdu ze dveří :-D

 
Voldemortka
361 příspěvků 02.10.15 22:25

Všímáte si, jak otřesné boty se u nás nosí? Viz fotka č. 1 a 3. Nechápu, co je to teď za módu nosit ke všemu tenisky. Dobře, tady je chlap, i když já bych to normálně ani jemu neodpustila, ale zbytek? Viz slečny na ulici, krásné, nalíčené, učesané, voňavé, vyšperkované, sáčko, kabelčička, halenka, kalhoty a NIKE air max! No pardon, ale tohle je hnus, velebnosti. Dáma vedle muže na fotce č. 3, to je taky kapitola sama o sobě. Na fotce č. 1 je taky úžasná kombinace outdorové obuvi, sportovní bundy, jeansů a kabelky, která se k tomu ani trochu nehodí, nejlépe všechno modré a každý odstín jiný. A nejsmutnější na tom všem je, že tohle je prostě česká klasika. Jsou toho plný ulice a každýmu to přijde normální.

 
Shiro
354 příspěvků 03.10.15 17:35

Je to asi tak rok zpátky, co sem četl, už nevím kde, že když přijdete do nějakého luxusního butiku (třeba na Pařížský) elegantně oblečená, tak vás mají za chudou Češku, která si nic nekoupí, ale když máte na nohou tenisky a jste oblečená spíš sportovně tak vás považují za bohatou turistku, a hned se k vám chovají mileji. Tak jestli si to někteří spoluobčané nevyložili tak, že teď je prostě moderní bejt za turistu.

 
kolúch
445 příspěvků 05.10.15 10:32

Najlepšie je, že viac milo a menej milo sa chovajú predavačky, ktoré z peňazí od zákazníkov žijú a malo by im byť srdečne jedno od koho tie peniaze dostanú, cieľ je ich dostať. Nie, ony si radšej vyberú, ktoré peniaze áno a ktoré nie :D Ale asi pozerali často Pretty woman, scéna v butiku.

 
Shiro
354 příspěvků 06.10.15 00:43

Jenže ony ty prodavačky nežijí z peněz od zákazníků, ony žijí z peněz, které jim dává zaměstnavatel a je jim relativně jedno, jestli on vydělá, nebo ne, protože jako zaměstnanci tu mzdu prostě dostanou tak, jako tak. A zákazník je pro ně jen ten otrava, na kterého musí být aspoň trochu milé, aby je zaměstnavatel nevyhodil.
Přesně takhle uvažuje většina prodavaček, byť se najdou i výjimky.

 
Ameline
95 příspěvků 06.10.15 11:09

Hm, já jsem jedna z těch. Vždycky jsem nosila elegantní, stylovou obuv, ačkoliv jsem šla po komfortu a vyhledávala ve zdravotních prodejnách, protože nemám zcela v pořádku kyčle. Inu, našla jsem si přítele a na jeho popud si pořídila skutečně kvalitní běžecký tenisky i na chůzi. To je taková lahoda! Protože dlouhé roky sabotuji MHD, chodím všude pěšky, do centra to mám 5km, pak totéž zpět… Když mám na nohou tyto boty, dokážu ujít dvojnásobnou vzdálenost skoro jednou tak rychle a nebolí mě nohy! Upřímně řečeno, své pěkné, elegantní boty jsem takřka neměla na nohou, co mám tyhle. Trápí mě, že to nevypadá zvlášť zajímavě a že k tomu nemůžu oblékat půlku svého šatníku, ale to pohodlí je takové, že prostě válcuje jakékoli další argumenty. Hledám boty, které by splňovaly obě kritéria, ale vzhledem k tomu, že i předtím jsem nakupovala zdravotní obuv s důrazem na odpruženou podrážku a stále je to nebe a dudy, nevím, zda se to vůbec dělá… Pokud máte nějaký tip kromě „parádo, trp“ nebo ježdění busem, sem s ním.

 
MP scully  02.10.15 22:33

Rifle u muzu jsou stejne, jako u zen - neni to ani tak o tom brichu - pokud clovek nehleda vylozene model s vysokym pasem/bokovky nebo jine „extremy“ - ale spis o strihu a s prominutim zadku a penisu, viz http://www.modnipeklo.cz/…nat-kalhoty/ - nedelam si iluze o tom, ze panske se sijou stejne odflakle jako damske - u panskych se ale navic musi „plytvat“ latkou v rozkroku - takze v ramci usetreni materialu se to strihne rovne stejne jako u damskych, takze v rozkroku se vsechno pne jak u Dalibora Jandy a na zadku to logicky planda, protoze nekde se ta absence tvarovani projevit musi…

 
Lucelle
305 příspěvků 3 inzeráty 02.10.15 22:48

A k tomu bych se nedivila, kdyby třeba khaki teplákovka z 1. fotky, měla opečované dlouhé nehty se třpytkami a různým dekorem… Jen mě to tak napadlo, proč se ty ženy, které vyrážejí ven v outdooru, tolik zaměřují na ty nehty a proč jim nedochází, že flitry a softshell k sobě moc nejdou, všimli jste se toho někdy? Chodit na „nehty“ nějaký čas a peníze určitě stojí, proč na tom tak ujíždí, když jim je zbytek evidentně šumák?

Příspěvek upraven 04.10.15 v 21:02

 
Ascari
315 příspěvků 04.10.15 20:55

Mám takovou kolegyni. Ona si totiž ty nehty, o kterých píšete, pořizuje hlavně kvůli jednomu outfitu, ke kterému se s přimhouřením oka hodí, ale když jde „na procházku do lesa“, tak ty pracně udělané nehty nemůže nechat doma, a pak to je jako pěst na oko.

 
Grete
797 příspěvků 02.10.15 23:50

„Vydojený džíny“ jsou skvostný termín.
Co se týče těch softshellek a spol. - já jsem vždycky při prvním podzimním ochlazení jak praštěná módní palicí, chvíli mi trvá, než aklimatuzuju i šatník, a krizové mezidny řeším podobně ;)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 03.10.15 00:11

Že ta paní v zelené mikině na prvním obrázku nevyskočí z kůže. Ty příliš malé a zaříznuté kalhotky vidím až sem - přes kalhoty i mikinu. Ta zarudlá třísla po celodenním nošení bych skutečně nechtěla vidět…

A pokud správně vidím, chlapec s povislým zadkem a obligátními gumami kolem kotníků (!) by si měl ty kalhoty alespoň vyprat - pokud tam tedy ty náhodně rozhozené nahnědlé skvrny nejsou schválně a já jen nepochopila záměr. A to je docela dobře možné, protože když přijde na módu v našich ulicích, nechápu většinu věcí.

Kdo ví, možná že to, jak se většina Čechů obléká, má nějakou logiku. Stejně tak to, proč je někdo schopný vzít si ošumělé outdoorové oblečení a k tomu mít upravené (i když nevkusné) nehty a účes. Mají pocit, že tím se nuluje zbytek? Jako že si třeba vezmete podpatky a kabelku a tím vynulujete lyžařskou bundu?

Ještě jedna věc. Absolutním otazníkem pro mě zůstává kombinace trička a teplé vesty. Když je taková zima, že už potřebujete vestu, není trochu na hlavu nosit krátký rukáv? A jestli je dost teplo na krátký rukáv, proč proboha ta vesta?

 
Chany
871 příspěvků 03.10.15 14:16

Otázka je, zda kombinace outdoor a naparáděné nehty je cílená. Tj. jestli tak dotyčné činí stále a záměrně. Když jdu ven se psem, na kolo, do tělocvičny- taky jsem v outdoorovém ohozu a neřeším, že k tomu mám delší nalakované nehty. Přece si je nebudu denně a ještě vícekrát odlakovávat a lakovat jenom proto, aby mě někdo nevyfotil, jak jsem nemožná, že jsem si naschvál nalakovala nehty k teplákům a bundě… ;)

 
andiedvorakova
331 příspěvků 08.10.15 19:27

Samozřejmě, to je určitě pravda. I když laky v nude odstínech všechny potíže řeší, ale mě jde především o dámy, které vlastně nic jiného, než zmutovaný outdoor (to jsou právě ty případy lyžařských bund, džínsů a bot na podpatku) nenosí. Proč tyto dámy (obvykle věkově 40 - 60) mají potřebu mít umělohmotné drápy s ozdobami a tři melíry na hlavě? Přece vědí, k čemu to budou nosit… Možná nevidí, jak absolutně se to k sobě nehodí… Vážně nevím, proto se ptám :)

 
M.Rejčová
64 příspěvků 05.10.15 17:14

Vesta na tričku = zima na záda + teplé ruce.
Zřejmě jste šťastný člověk, kterému ještě neruplo v zádech.

 
Veroniq
263 příspěvků 06.10.15 23:24

Nechtěla bych, aby mě někdo vyfotil, když jsem se v létě léčila se zánětem močového měchýře :D

 
andiedvorakova
331 příspěvků 08.10.15 19:37

Vidíte, tak to mě nenapadlo. Doopravdy. Nepředpokládala jsem, že polovině republiky táhne na záda a přitom je jim teplo na ruce. Zřejmě mám štěstí, že mi je buď všude zima, nebo všude teplo. :)

Ale stejně, kdyby mi bylo zima na záda a na ruce ne, pak bych si prostě vzala svetr s tříčtvrtečním rukávem. Nenapadlo by mě řešit to takhle. No, ale aspoň vím, co nosit, jestli mi někdy na záda přestane pomáhat jóga.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 10.10.15 12:58

Až vám bude přes padesát, jako mě, tak se přestanete divit a začnete si ty vesty kupovat, protože přesto, že vám v zádech zrovna nerupne, bude vám vadit i mírný vánek v páteřní oblasti. I když bude 30 stupňů. Smála jsem se babičce, smála jsem se mamince a teď jsem dopadla stejně. Je mi horko, potím se, ale na záda mi táhne, není mi to příjemné a záda mě pak bolí. Tak mám vestu.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 16.10.15 21:02

Já se přece té paní ve vestě - ani žádné jiné paní ve vestě, nehledě na její věk - nesměju. Obecně se lidem, kteří jsou podle mého názoru podivně nebo nehezky oblečení, nesměju, pouze je nechápu. A když něco nechápu, jsem zvyklá se ptát. Takže tady jsem zcela upřímně nevěděla, co k tomu lidi vede. Nejspíš to bude tím, že padesát mi ještě nebylo a tudíž tyto problémy nemám. Nesetkala jsem se s nimi zatím ani u mamky, proto jsem nikdy neměla důvod nad nimi přemýšlet. Takže děkuju, pokud mamku podobné problémy postihnou, aspoň budu vědět, co jí doporučit.

 
LCH  03.10.15 19:06

@gonga Určitě myslíte účes „špatný hokejista“, „Na řidiče autobusu“, záclona :)

 
LCH  03.10.15 19:10

@Ada Pekelná Mám na Tebe dotaz. Ty postované momentky, to je kdo? Vaccarella? Jde mi o tu pravou fotku. Geometrické prvky. Děkuji.

 
barvinok
356 příspěvků 04.10.15 11:33

Anya hindmarch?

 
LCH  08.10.15 16:05

@Ada Pekelná Tak mi to neříkej no…

 
dagur
263 příspěvků 03.10.15 20:02

Moje srdce pro příští sezónu patří Muglerovi, dokonce jsem si v předtuše koupila svetřík v té barvě, s prominutím, kachního…

 
Verhro
630 příspěvků 04.10.15 10:25

@Lucelle jojo, ty nehty jsou teď šílený „trend“, vídám to většinou u osob stěžujících si na finanční situaci.

 
AmelieM
1304 příspěvků 04.10.15 10:53

@Lucelle @Verhro Gelové přezdobené nehty jsou natolik nevkusné, že se ten nevkus obvykle projeví i na celkové vizáži dotyčné. „Chodit na nehty“ je prostě in a čím výraznější a delší, tím lépe. Ještě jsem si nevšimla, že by žena v softshellce, džínách, sešmajdaných teniskách a s otrhanými uchy na kabelce měla na upravených rukách třeba decentní francouzskou manikúru. Daleko pravděpodobnější jsou blýskavé či neonové, nejlépe odrostlé gelové drápy :-)

 
jiturka
60 příspěvků 05.10.15 10:23

Byla jsem poprvé na manikůře, protože jsem si hezky zmrvila nehet šroubovákem. Paní tam na mě vytasila krabici s táákovýma nehťourama, a prý které chci. Koukla jsem na svoje krátké nehty. Pak na ni. „Já myslím, že je mám tak akorát.“ Jak bych asi fugovala s třícentimetrovýma nehtama :-O odcházela jsem se svou délkou nehtů (kraťounké) ale spravené, a hezky letně růžové. Co měla slečna vedle naprosto odpovídá veškerým představám o hrůzostrašném drapáku zde zmíněným. Jako bonus včetně krátkých voživených vlasů.

 
AnaKarenina
450 příspěvků 04.10.15 19:04

Amen děvčata. Dneska souhlasím se vším, co tu bylo řečeno.

 
Alterations
533 příspěvků 04.10.15 19:24

Jistě jste všichni viděli fotku Lucie Vodráčkové, jak přiletěla z Kanady a jak chodí po Praze. Také jsme četli rady jakési expertky o tom, co se nosí v Anglii - to samé - jeans, tenisky khaki bunda.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 04.10.15 20:07

Nechci být hnidopich, ale v prvním odstavci je překlep : „Drobky, ze kterých bych nebyl samostatný článek…“.

 
Gorilka
654 příspěvků 05.10.15 08:04

@Evženie Ts ts, pokud tu samou matku vidíš stejně oblečenou za 14 dní a zdravou…

 
Anduli
149 příspěvků 05.10.15 08:34

@Evženie Tak asi budu za fiflenu, ale já, když jdu k lékaři, tak se právě snažím být upravená, mít na sobě hezké oblečení. Neříkám, když mám 40 st. horečku, tak na sebe hodím taky ty rifle, svetr a bundu nebo kabát (v chladném počasí), ale pokud jdu jen na kontrolu nebo s nemocným dítětem, tak nechci být za matku-cuchtu, ale chci vypadat hezky. Nalíčení mi trvá max 5-10 min, a to, jestli ze skříně vytáhnu oblíbené obnošené rifle nebo elegantní kalhoty a k nim lodičky, mi zabere stejný čas. Prostě někomu je jedno jak vypadá, mně ne. A je fakt, že u doktora jsem hezky oblečená většinou jediná a lidi na mě koukají, ale já se tak cítím dobře.

 
Motyka
327 příspěvků 05.10.15 09:46

Mám to úplně stejně. Doma jsem byla káraná že jsem si neumyla vlasy když jsem věděla, že pujdu na kontrolu (ano i s horečkou), nebo že jsem si nevšimla jestli mám umyté boty, čistý kapesník atd…

 
Ameline
95 příspěvků 06.10.15 11:25

A u nás to bylo „hlavně si neumývej vlasy ať vypadáš nemocně“

 
Motyka
327 příspěvků 08.10.15 00:11

:D zatím jsem měla kliku na doktory, co poznaj nemoc podle jiných příznaků než mastných vlasů. Dělám si legraci. Pro změnu u nás se ještě dbalo na to abych nemocná nešla na kontrolu nalíčená a s nalakovanými nehty, což byl problém hlavně v pubertě, kdy jsem si myslela, že nemůžu vylézt mezi lidi bez náhradního obličeje ;) (aby byl vidět přírodní stav a z toho šlo něco usoudit, ne že neuzvednu ani řasenku).

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.10.15 13:07

Naprostý souhlas.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 08.10.15 20:05

Vidíte, já to mám hodně podobně. Pokud vyloženě neumírám někde přivázaná na kapačce, ale mám třeba jen angínu, absolutně nesnesu zanedbanost. Možná jsem magor, ale když se kouknu do zrcadla a vidím neumyté vlasy, mastnou pleť a olámané nehty, cítím se hned jako bych byla daleko nemocnější, než jsem. Vypadám jako mrtvola = cítím se jako mrtvola. Takže obvykle taky do ordinace dorazím upravená a v rámci možností s úsměvem. Není to tím, že jdu k doktorovi s kravinou. Dělám to kvůli psychice. Už tak je dost otravné, že člověka bolí v krku, nemůže spát, dýchat a sem tam i zvrací, není nutné ještě se cítit olezle kvůli mastným vlasům a zamračenému obličeji.

Kromě toho, celá se vydrhnout po propocené noci je jako znovu se narodit. Vážně, neuvěřitelná úleva…

 
Lucienka_M
216 příspěvků 09.10.15 12:54
Nemoc a úprava

Vidíte, tak to mám úplně jinak :-)
Na mně je přesně vidět, kdy je mi děsně zle (i jen s angínou nebo chřipkou) a musím k lékaři. Je mi úplně jedno, že vypadám děsně s přeleženými vlasy. Většinou, když onemocním, tak 2 - 3 dny prospím a potím se, zvládnu se tak sotva tak osprchovat převléknout. To, že mi je léte, je poznat, že si umyju vlasy a nalakuji nehty :-).
Je ale pravda, že v nemocnii jsem si vyžádala, aby dceru opojili od kapačky a šla jsem ji osprchovat do koupelny a převléknout noční košili, popřípadě omýt vlasy. Měla jsem pocit, že ta očista ji pomůže k tomu, aby se jí udělalo lépe.

Příspěvek upraven 09.10.15 v 13:08

 
Anduli
149 příspěvků 05.10.15 12:40

@Motyka Tento postoj je asi daný výchovou. :-) Ať babička na prázdninách, nebo rodiče doma, vždycky všichni dospělí dbali na to, že když se jde do „města“, musí být člověk upravený a v „lepších“ šatech. :-)

 
AnaKarenina
450 příspěvků 05.10.15 12:45

A to ještě Ada opomněla dodat, že obvyklou součástí vydojených riflí je klimatizace v rozkroku.

 
kolúch
445 příspěvků 05.10.15 14:06

Inak tie rifle, ktoré má chlapec s farebnými teniskami na sebe sú tak idiotsky strihané, je to proste ten typ nohavíc ktoré majú pudlo nízko schválne, je to zámer.

 
monel
648 příspěvků 05.10.15 15:22

@Anduli tak pokud jdu k lékaři s nemocným dítětem, tak se starám o svoje oblečení ještě méně než když jsem sama nemocná, mám starost o děcko

 
Anduli
149 příspěvků 05.10.15 16:12

@monel Tak pokud dítě není v ohrožení života, kdy bych samozřejmě oblečení neřešila taky a utíkala pro pomoc třeba v teplákách, tak si myslím, že těch 10 minut na úpravu, než vyjdu ven, dítěti nijak neublíží.

 
Kassasndra
33 příspěvků 05.10.15 18:48

Nebudú tie plandavé džíny u mužov hlavne výsledkom toho, že nemajú príliš veľa pohybu a majú proste placaté zadky a tenké stehná? Ja som si teraz zamilovala balet a nemohlo mi uniknúť aké pekné oblé vypuklé zadky a svalnaté majú baleťáci. Tí by také džíny bez problémov vyplnili. :D

 
maxie7
53 příspěvků 05.10.15 19:17

K těm pánským riflím (a neobhajuji výše vyfoceného pána :D ) - můj přítel má normální konfekční velikost, ale ve většině obchodů má problém najít kalhoty které by natáhl přes lýtko, skoro všechno se slim, skinny a podobně :D a on jako bývalý hokejista nemá lýtko jak můj dvanáctiletý brácha a pokud mu sednou přes lýtko tak mu pak hodně plandají v pase. No a když najdeme nějaké co mají střih Straight tak mu zase přidají jako dědečkovský :D
Takže pokud byste i věděli kde najít nějaké pěkné pánské rifle, co nebudou stát 3 tisíce (to víte, chudí studenti) budu ráda za tip :)

 
raskolnikov
173 příspěvků 06.10.15 10:18

@maxie7, @luciferra11

Mám taky udělaný lýtka a stehna. Takže mám s nákupem kalhot asi největší kříž. Ten řetězec je jinak pro mě nepoužitelnej, ale kalhoty mi tam sedí dobře, jak obdoba džín (five-pocket trousers), tak chinos:

http://www.zara.com/…2810239.html

http://www.zara.com/…2810234.html

http://www.zara.com/…3032007.html

http://www.zara.com/…2980550.html

 
maxie7
53 příspěvků 07.10.15 17:44

V Zaře? Kalhoty do 1.000? Tak to bych fakt nečekala, díky za tip :)

 
luciferra11
3 příspěvky 05.10.15 19:27

@maxie7 přesně, naprosto stejný problém!! :) Během nákupů se tak nevyhnu fantazírování o tom, jak asi teda vypadá dospělý člověk, co obleče slimky a třeba ještě v miniaturní velikosti.. to nemůže být chlap:D

Příspěvek upraven 05.10.15 v 19:29

 
Lucienka_M
216 příspěvků 06.10.15 08:58

@Voldemortka Možná jsem přehnaně reagovala na nevím, zda jde o angínu nebo meningokok. Pro nás byla do nedávné doby každá angína záležitostí odjezdu do nemocnice, náběru a čekání, zda bude mé dítě hospitalizované či ne. A většinou to začlo tak nenápadně - jsem unavené, nechce se mi jíst… něco, z čeho většina normálně fungujících rodin nemusí šílet, ale pro nás varovný signál, že se něco děje. Takže v té chvíli jsem si vzala první, co jsem měla po ruce a padala s děťátkem na specializované oddělení.
Souhlasím s vámi-plánované kontroly u lékaře jsou něco jiného - tam asi pro každého civilizovaného člověka platí si vzít čisté (a nejlépe ještě příliš často neprané prádlo), zvlášť pokud se svléká. Před kontrolou se samozřejmě aspoň trochu umýt, rozhodně aspoň ty části, co vystavuje.
Já mám v paměti, jak jsem jela s kolegyní, cizinkou, kvůli vyrážce k lékaři. Měla ji na nártu. Když tu nohu vyvalila z lodičky, v duchu jsem se ptala, kdy si naposled měnila punčochy, ta noha byla, nekecám, zašedlá a pěkně páchla. Možná tu vyrážku měla z nedostatečné hygieny. Je zvláštní, že jsem se propadala hanbou já, která jí měla tlumočit. Jednalo se o občanku jedné západní země.
Vzpomněla jsem si na babičku, jak mě donutila si převléci punčochy s okem, protože nevím, kdy se budu svlékat :-) Prostě, že mě schvátí nehoda na ulicia já se budu muset u lékaře svléknout a budu se nad svým prádlem červenat.

 
Voldemortka
361 příspěvků 06.10.15 20:51

No, nebo jako se mi stalo dnes, někteří pánové mají tendence přijít naostro…to už asi vůbec nepochopim… Že prý nečekali, že se budou svlékat.

 
Veroniq
263 příspěvků 06.10.15 23:31

K té zašedlosti: mám dvoje kožené boty, co zevnitř barví. Jedny černé, druhé hnědé, a je senzace, když se zujete a máte barevné ponožky (jde to těžko vyprat), případně si pak musíte drhnout prsty, aby nevypadaly, že se měsíc nesetkaly s mýdlem. No a k zápachu: někomu ty nohy smrdí skoro pořád, tím spíš po pár hodinách v uzavřených botách… Teda tím nechci říct, že vás klamaly smysly a nepoznáte nemyté nohy, jen mám zkušenosti s barvícími botami :D Nemá někdo tip, co s tím?

 
Lucienka_M
216 příspěvků 07.10.15 07:37

Máte pravdu, o barvících botách jsem neuvažovala.
Babská rada je údajně je vystříkat lakem na vlasy. Nikdy jsem to nezkusila.

 
najsi.m
11 příspěvků 06.10.15 12:37

Včera jsem se po dlouhé době vydala do města. Je to opravdu podívaná! Chvíli se posadit a pozorovat, co si kdo vytahl na sebe. Nevím, zda-li je to nedostatek času, lhostejnost nebo celkový nezájem o sebe, ale lidé chodí velmi nedbale oblečení. Možná se objevují dvě skupiny. Jedna, která to řeší moc a druhá, které je zevnějšek úplně ukradený. Přitom - tak málo stačí (jednoduchost, nic složitého). Asi by se mělo zavést ve školách nový předmět estetika, nebo péče o sebe…

 
Lucienka_M
216 příspěvků 06.10.15 13:12

Víte, tohle mě trochu na Peklu štve. Skoro vždy jsou na fotkách z ulice děsivé, křiklavé příklady nevkusu. Málokdy je zde ale pozitivní příklad, hodný následování. Moc se mi třeba líbila série Adiných článků o oblékání pro ženy 60+, ženy typu hruška, jak nakupovat oblečení racionálně atd. Nebo jeden takový relativně skromný článek o tom, jak Ada potkala paní typu šedá myš a jak by si představovala, že by mohla chodit oblékaná.
Myslím, že by to třeba pro mne, obyčejnou ženskou v letech, která moc nedá na módní trendy a omezeným příjmem bylo docela dost přínosné :-)

 
Alterations
533 příspěvků 06.10.15 14:04

Vždycky při změně roční doby mají problém i ti, kteří svému oblečení věnují hodně pozornosti. Co je vhodné, v čem se jakž takž cítit dobře, vypadat přiměřené věku, vyjít s penězi… to je problém a vzory nikde nevidíte. Nakonec i horní článek trochu úsměvně najednou skončil přehlídkou těch nejnádhernějších toalet, které většina z nás nemá šanci ani vidět, natož obléknout!

 
tejkazk
18 příspěvků 14 inzerátů 06.10.15 18:02
fashion week

Nepřipojím se do diskuze jestli má horší rifle pacient v čekárně nebo modelka zary, prohlédla jsem si nějaké fotky na vogue, bylo to vyčerpávající, a teď se s vámi podělím o můj skromný názor :D
acne studios – ze začátku jsem nevěděla, jestli jsou ošklivější modelky nebo modely, pak se ukázalo, že modelky, jediné normální mi přišly saka s kytarami
veronique leroy, esteban cortazar – velmi ošklivé a vyhublé modelky
galliano - vychrtlé modelky, není to hezký pohled a někdo by jim to měl říct
celine – hrozně se mi nelíbí špičaté a gumové boty (ala pérka, martensky nebo co vlastně)
co je anrealage, comme des garcons, undercover a junya watanabe trochu nechápu, asi umění
ashish – aka velké WTF?
abych jen nekritizovala:
akris – líbí se mi šaty s dírami, vypadají jako mozek s BSE
elie saab – jako vždy krása, nádhera, úžas
olympia le-tan – uměla bych si představit většinu z toho koupit a běžně nosit, je to dost ňuňu
lena hoschek – krásné lidové a venkovské vzory, sukně, květiny, věnce, více květin
marchesa – krásné pohádkové šaty
oskar de la renta – krásné šatičky, sukýnky, a květiny vládnou světu
betsey johnson – prapodivná záležitost ale aspoň se modelky usmívají
pamella roland – toto jsem viděla poprvé a velice mě to zaujalo, hlavně lesklé šaty
david koma – zipy, rozparky, pásky, mladistvé a nositelné

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.15 09:17

Je to fakt hrůza, ty ženský. Proč se prostě neoblíknou hezky? A ten první chlap je opravdu úděsnej, tohle bych nechtěla ani za souseda.
Nicméně se musím zastat pána ve vytahaných džínách. Jsem si skoro jistá, že nejsou vytahané, střih je prostě takhle udělanej, lehce do harémek, tuším že se tomu říká „slouchy“. Shodou okolností je mají v mnoha provedeních v Zaře, kupuju je synům a někdy si je půjčím i já a ještě nikdo neodhalil, že jsou pánský.
Když jsem si je v Zaře onehdá zkoušela (protože kluci se mnou nakupovat nechodí), tak prodavačka nechápala, kde jsem ten model vzala, že prej to jsou fakt dobrý džíny. Řekla jsem jí, že jsou z pánskýho a to jí rozhodilo úplně. :-D

 
corrigan
2631 příspěvků 08.10.15 09:20

Ten poslední pán má evidentně model džínů, kterej je vytahanej záměrně. Tzv. slouchy. Mají je v mnoha provedeních i v Zaře a já je taky nosím, ačkoli jsou pánský. Zatím to nikdo kolem neodhalil a všichni říkají „máš fakt dobrý džíny, slušej ti“ :-D
JInak ty ženský teda děs, to je fakt jed na entou.
Chlapa v těch kulotkách ani nekomentuju, slušně to neumim a neslušně nechci.

 
Lucienka_M
216 příspěvků 08.10.15 13:40
Slouchy jeans :-)

Docela mě pobavilo, že se tomuto typu kalhot říká slouchy (pokud se nemýlím, tak anglicky „to slouch“ znamená hrbit se nebo se znuděně šourat).

 
Harka
38 příspěvků 08.10.15 13:38

Teda MP čtu ráda. Mám ráda hlavně odborné články. Miluju vtipné články Ady. Nesmysly (redakce) - tím netrávím čas. A dneska jsem bohužel trávila čas čtením diskuze. A až na čest výjimkám (objedktivním a vtipným), to tady na mě působí jako tlachání resp. stěžování tří důchodkyň před barákem, jak je ta mládež/obchody/po­litika/řidiči/psi dnes hrozná, včera byla ještě horší a kam ten svět zítra spěje..
Mně teda ta paní v modré bundě ani ta paní na poště s kyblíčkem, v keckách a džínách a džínách neuráží. Rozhodně míň než kdyby na té poště stála v hmyzí kolekci. To by byl mazec. Rozhodně neuráží a džíny nosím také. Dokonce i kecky. A ba vezmu si ven i bundu. A na dětské hřiště (i se zdravým dítětem;)), rozhodně nepůjdu v lodičkách a nepůjdu v nich s dítětem nikam kromě divadla, kam se ale odvezu autem. Nebo žeby? Půjdu oblečena podle místních měřítek diskutujících na hřiště, ale budu muset sedět nebo stát na místě, protože v těch kamínkách okolo prolézaček to v podpatkách fakt nejde. Natož do pískoviště. Dítě bav se samo, máma honí parádu.
A nebo - půjdu šik a fik do města (sama) a zpět - jedině autem, nebo MHD těch pár km k nám na sídliště do kopce bych to fakt v botách na podpatku, v svetřiku a kabátku nedala. Zkusili jste se milé dámy a pánové v těch doporučovaných outfitech (v diskuzi) trochu víc hýbat, nedejbože zapotit? (ne běhat po lese, prostě jen jít domů ). Jako třeba chodit po městě - a zařizovat na víc místech a pokušet se všechny ty otvírací doby stihnout… (ne v Zaře;))
Super halenkám unudleným od nemocných dětí, upoceným paním v oblečkách dle poslední módy, mládencům v krásných botech v dnešním lijáku - zdar :)

Příspěvek upraven 08.10.15 v 13:40

 
Lucienka_M
216 příspěvků 08.10.15 13:58
paní s kyblíčkem

Také jsem se několikrát dívala na paní s kyblíčkem a zkoumala, co je na ní pekelného. Podle toho, co vidím v kyblíčku, jsou tam bábovičky na písek. Pamatuji se, že ven na písek jsem nosila věci, v kterých jsem si mohla s dcerou sednout i do pískoviště a plácat bábovičky a hrady s ní. Vestu má zřejmě proto, aby jí netáhlo na záda. Boty má pohodlné, aby mohla běhat za dítětem. V tašce asi táhne svačinku+pití+něco na utření ručiček. Je oblečená přiměřeně účelu, kam jde. Navíc podle mého věci vypadají čistě a odpovídá i velikost.

Příspěvek upraven 08.10.15 v 14:01

 
nolita  08.10.15 15:14

@Harka zkouším to, resp. dělám to naprosto běžně, s výjimkou podpatků. a překvapivě to v tom svetříku, kabátu, sukni, pěkných kalhotách jde úplně v pohodě…

Příspěvek upraven 08.10.15 v 15:14

 
Harka
38 příspěvků 11.10.15 21:00

@nolita Ale jo, tak ono jde všechno. Když se chce. Jen ne všem :). Jste mě donutila se zamyslet (a rozhlédnout).. Jakýkoliv podnik s (našimi) dětmi se řadí spíše do kategorie sportovních výkonů. No a tam platí jiná pravidla. Což pochopí určitě každý kdo oblékal jedno a více malých dětí a pak šel do té kosy ven, tam rychlostí 0,5km/h s mezistarty 100km/h a pak s gymnastikou na hřišti, při výstupu s kočárem z MHD, okolo regálů v obchodě, v čekárně u doktora! apod. Jsem moc ráda za funkční trička a mikiny (kam se mimochodem řadí i ty tolik opovrhované „flísky“) a celkem ráda za zimu, že ty trička nejsou vidět;) ale hodně ráda že mám zdravá záda a další součástky. No tak to by stačilo!

Ale co takhle spíš považovat džíny-tenisky-bundu za jednu odnož módy (nejen pekla)? Jako jasně, že padnoucí čisté, přiměřené situaci, ne „kremrole“ a „vydojený rifle“. A napsat nějaký rozumný článek? Prostě poměr cena-výkon je nezanedbatelný pro hromadu lidí. Ať jsou taky in;). Nejen HC živ je člověk..

 
Voldemortka
361 příspěvků 13.10.15 21:14

@Harka omlouvám se, ale Váš příspěvek na mě působí asi stejně tak jak na @dost_bot . Módní peklo je určeno pro lidi, kteří milují módu, vyloženě se v ní vyžívají, přemýšlí nad ní trochu jinak než stylem „dnes si vezmu něco na sebe“ - což vypadá jako Váš styl. Hodím něco na sebe, je to čisté, padne mi to, je to víceúčelové, jako každá druhá typická mamina - mám dítě, přestávám být žena, sexy žena, svoji ženskost někam zahrabu, svůj účel na tomhle světě jsem již splnila. No, hezký, ale někteří lidi nad tím opravdu přemýšlejí jinak, rádi vypadají líp než ostatní (jo, klidně to takhle namyšleně řeknu) a to i na tom „obyčejným“ pískovišti/dětským hřišti. Vlastně celý ten příspěvek se motá kolem toho, že máte děcko a někam s ním chodíte. No tak choďte, to už tady několikrát bylo vysvětleno v předešlých příspěvcích a jestli potřebujete slyšet, že na ambulanci se nepoženu s malým dítětem vyfintěná stejně tak jako na dětské hřiště, tak mám pocit, že jste trochu mimo, protože si tohle snad každý člověk domyslí… Bavíme se tady o denním oblečení do práce, na předem objednanou návštěvu doktora a prostě o stylu českých žen. Miluji hnidopichy, jako jste vy, co si prostě musejí šťournout a musejí. Jestli jste si uspokojila ego, gratuluji. Já si jen říkám, jestli z Vás mluví nějaká zakomplexovanost nebo proč jste vůbec takový příspěvek přidala.

 
Voldemortka
361 příspěvků 13.10.15 21:17

@Harka ještě mě napadlo, že jsem se možná nevyjádřila dobře v tom, pro koho je módní peklo určeno. Je samozřejmě určeno pro kohokoliv, kdo má módu rád, hledá inspiraci, potřebuje radu, rád se podívá, co je nového, co se nosí, v některých příspěvcích se naučí šít, atd… Ale pořád se mi ani jeden popisek nehodí na Vás

 
Harka
38 příspěvků 16.10.15 18:10

@Voldemortka Prosímvás neberte si to tak. Tady přece šťourá každý. V článku, v diskuzi. V diskuzi extra. Až na pár výjimek. A někteří tady mají dokonce spoooustu šťouravých příspěvků;). Ale jen v článku jsou dvě fotky ze čtyř s kritikou džínů. No tak já je obhajuju.
Jsem ráda, že jste mi vysvětlila komu je modni peklo určené a je mi líto že žádný z vašich popisků na mě nesedí:))). Já sem vlastně ty roky koukám a čerpám inspirace úplně ilegálně, věci ze skříně a botníku vyhodím a nechám jen ty kecky a džíny. Ať to sedí. A šup na emimino.
PS: mimochodem na ambulanci jsem ještě nebyla a čekárna.. to co se tam člověk dozví je mnohem větší mazec než to co mají lidi na sobě.

Příspěvek upraven 16.10.15 v 18:11

 
dost_bot
2070 příspěvků 08.10.15 23:20

@Harka Tenhle hlas ženy z lidu…úplně na mě dýchla 50. léta, fuj :-(

 
Veroniq
263 příspěvků 08.10.15 23:25

50. léta jsem nezažila. Můžete mi prosím vysvětlit pointu?

 
dost_bot
2070 příspěvků 08.10.15 23:30

@Veroniq Ne, nemůžu

 
Alterations
533 příspěvků 11.10.15 14:11

Mně se ty jeans s hodně hlubokým rozkrokem moc nelíbí, ale ty bokovky s hrozně nízkým sedem a zipem v délce 5 cm taky ne. Před tím ty extrémně dlouhé a ucourané stejně tak. Ještě bych mohla přidat ty strašně v chemikáliích seprané, uměle jakoby zašpiněné a umělecky roztrhané atd. Když původně jeans byly určené pro zlatokopy, musely být hlavně pevné a pohodlné, ne? Potom snad ty s rozkrokem u kolen jsou ty skoro nejsprávnější.

 
Harka
38 příspěvků 11.10.15 21:17

@dost_bot Tak hlas z lídlu mi to přišlo vtipné :) (viz. co se v Lídlu prodáva a houfně kupuje a přiznávám, že tím příspěvkem bych si o to koledovala).. jenže pak jsem si váš koment přečetla znova a správně… a pro „opovrhovaná“ léta jste si nezvolila zrovna to správné číslo ;), zrovna padesátky jedno z nejhezčích a nejklasičtějších období, které módní ikony stále dokola „objevují“.

Příspěvek upraven 11.10.15 v 21:22

 
Lucienka_M
216 příspěvků 12.10.15 09:48
50. léta

Když přispěvatelka @dostbot spíše než na Diorův New look narážela na soudružky v padesátých letech. Tehdy vše, co zavánělo módou (aspoň v první polovině), bylo i buržoazním přežitkem. Doba to byla tady v ČSR zřejmě dost otřesná, v obchodech nic nebylo, stály se fronty, měnová reforma znehodnotila úspory… ještě horší bylo, že šlo i o život, probíhaly procesy s Miladou Horákovou a pak i s komunistickými pohlaváry (Slánský atd), vystěhovávání živnostníků a podnikatelů, jejich děti nemohly studovat, násilné kolektivizace… O 50. letech jsem slyšela jen z doslechu a bylo to dost temné a smutné období (pokud Vás moje povídání zaujalo, pusťte si film Ve stínu. Ne vše se mi v něm líbilo, ale myslím si, že šeď počátku padesátých let je tam pěkně vystižená, drsný příběh z drsné a ošklivé doby). A nebo Skřivánky na niti, tam je to také pěkně zachyceno.

 
Kolinkova
43 příspěvků 14.10.15 18:15

Vydajdaný džíny na chlapovi jsou ještě překousnutelné, ale když tohle vidím na ženské, to vypadá teprve strašně.

 
vlm
2555 příspěvků 16.10.15 18:15

@Kolinkova i na chlapovi to vypadá strašně

 
Harka
38 příspěvků 18.10.15 20:42

@Voldemortka tak jste mě donutila trochu přemýšlet:). Ale když jsem si teď přečetla ty příspěveky znova, tak mi příjde jestli jste mě nechtěla spíš urazit. Jenže to se vám moc nepovedlo, popravdě tak 80% mého „klasického“ oblečení je šité na míru (pravda není to Anya Hindmarch..), oblečení „na ven“ tak 30-40% a to hlavně kvůli materiálu. I když tam už se to v nabídce taky zlepšuje a mít mikinu třeba s těmi geometrickými vzory, to by se mi teda líbilo. A u dětského oblečení se úspěšně blížím 95%. Takže je mi celkem jedno co si o mě a mém stylu myslíte. A jestli jste to myslela jen jako rýpnutí, tak mi příjde jako zbytečně jedovaté, a jestli jste to myslela vážně, tak pak dobře že se tady ventilujete. Tohle potlačovat byste si koledovala o velké zdravotní potíže.
a @dost_bot prostě jsem nepochopila, i když to bych ráda…

 
Harka
38 příspěvků 18.10.15 20:51

ALE proč vlastně reaguju – myslím, že se tady všechno moc zjednodušuje. Já bych mohla svůj šatník rozdělit například!: na 1. věci do práce (tam si nevezmu džíny ani kecky), 2. věci na ples (kam si nevemu lodičky, nebo kalhoty), 3. věci na ven a procházky(džíny, kecky a sportovní bunda), 4. na doma, 5. na sport a 6. pyžamo.
A každopádně si myslím, že móda jako taková zasahuje do VŠECH těchhle oblastí. Včetně džín, sportovního oblečení i pyžam. Stačí se podívat jaké plavky se nosily před pár lety (mám je ještě ve skříni:)), nebo do fitka, nebo na sjezdovky.
A co tím chtěl vlastně básník říct?? Protože dřív mi přišlo, že na MP byly velmi kousavé diskuze, ale poměrně objektivní. A převážná část diskutujících měla co říct a člověk se kolikrát v diskuzi pod článkem dozvěděl víc než v samotném článku. A když už se něco kritizovalo, nebo chválilo tak komentující uvedl třeba i důvod. Jenže teď je to čím dál tím horší, převážná část diskutujících se zaměří na ty první dva body, např. oblečení pro speciální příležitosti a do klasiku práce. A vše ostatní je naprosto mimo = není to o módě a je třeba to pořádně zkritizovat. Nedávno jsem denně kromě pyžama nosila také nejvíce oblečení typu sukně, lodičky, kabát, jenže se změnila situace a po vyškolení dětmi i počasím jsem se přeorientovala na „oblečení na ven“. A musím se přiznat že mi trvalo a ještě občas trvá mnohem déle sladit tričko, džíny, bundu, líčení a doplňky, tak aby to sedělo, než mi trvalo vzít si vhodnou halenku, kalhoty vč. úpravy v koupelně. A venku je úplně jedno jestli má kolemjdoucí naprosto nepadnoucí džíny nebo nesedící vylejzací kostýmovou sukni. Obojí je pekelná hrůza. Jenže nečíst diskuze nejde, stále je tady spousta lidí, kteří mají co říct a naštěstí řeknou a inspirujou. Já to většinou nejsem a příjde mi hloupý a ztráta času se tady anonymně s někým anonymním dohadovat, ale tato i pár přechozích naprosto negativních diskuzí mě donutila napsat svůj názor.

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 08:55
Neprůsvitné legíny

Hláška spoustu neprůsvitných legín mě fakt dostala, děkuji za rozesmátí. To by hlavně měli číst ty které si na toto nedají pozor :). Nechápu, že si někdo nezkontroluje zda legíny co má na sobě nejsou průsvitné :).

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 09:44
luciferra11

Jo nejhorší je krásná elegantní kabelka k sportovnímu oblečení. To je jak pěst na oko :)

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 11:26

Franche - bohužel fake styl od hlavy k patě je hodně rozšířený a co v tomhle chodí mají nejvíce nos nahoru až jsou i arogantní. A nejlepší na tom je když taková fiflena vyleze z MHD :).

 
Veroniq
263 příspěvků 21.10.15 09:00

MHD? No a co? Jako že fifleny správně nejezdí MHD, nebo se při těch příležitostech odehrává něco výjimečného? :)

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Český hnis

Kdo by odolal a nesledoval soutěž o nejkrásnější dívku své... Celý článek

Czech Design Week: Zaměřeno na šperky

První ročník designérské výstavy Czech Design Week přinesl mnoho... Celý článek