Petra Balvínová, nejhorší z nejhorších?

14.04.13 | autor Ada

Návrhářka Petra Balvínová, která si v roce 2006 založila vlastní značku tIQe (správně se čte "iq tykve"), se znelíbila redakci Super.cz. Rozhodli se strhat její přehlídku a dokázali to, aniž by se pořádně podívali, co se na ní předvádí.

Sice tím odkazem dělám Superu reklamu, ale on je stejně tak čtený, že nám to může být jedno: takže se klidně koukněte, jak to vypadá, když si někdo hraje na peklo a neumí to. Stačí nafotit přehlídku, vybrat fotky, na kterých modelky vypadají obzvlášť blbě, a vesele se po nich povozit. O oblečení není potřeba psát, stačí prohodit něco o Viktorkách a neforemných staropanenských šatičkách. Hloupý čtenář si stejně o těch hadrech pro Pražáky myslí svoje a pro chytrého článek není určen. Pravda je, že prezentace vypadá z fotek poněkud nešťastně: modelky snad na všech fotkách jsou divně nasvícené, tváře mají plné stínů, takže ty hezké zošklivěly a na ty průměrné se nedá koukat. Gábinu Dvořákovou bych nepoznala, na té fotce je spíš něco mezi Stevenem Tylerem a Michaelem Jacksonem.

autor fotky neuveden, zdroj: http://media.super.cz/images/gallery/0000000007981199/F8myjR1QiZHrE-bcedN2Lg/51685c8c3834284d50500300-69977

Některé modelky se v okamžiku vyfocení zrovna divně zatvářily, přimhouřily víčka nebo jim světlo udělalo kruhy pod očima, což autora vedlo k náramně vtipným komentářům typu "Smrtka vstoupila do šoubyznysu?" Kdybych chtěla, vyberu si libovolnou přehlídku Diora, Prady nebo Gucciho a rozcupuju modelky na cimpr campr, protože některé určitě budou bledé, vyhublé, divně nalíčené, rozcuchané a tak dále, ale asi by vás to moc dlouho nebavilo (jakkoli některé z vás baví příšernost modelek pod každým vhodným článkem vytahovat).

Když se podíváme na stránky tIQe, je jasné, že to chtělo přehlídku lépe zrežírovat, aby vynikla éteričnost modelů, pokud to ovšem v hale na českobudějovickém výstavišti vůbec bylo možné - tohle asi do éterična nenasvětlíte, kdybyste se rozkrájeli. Něžné kytičkované retro vypadá nejlíp na blondýnce a na sluníčku.

Jaro 2013, zdroj: http://www.tiqe.cz/cz/kolekce/281/spring-2013-lookbook#

Prohlédněte si určitě celou kolekci na toto jaro, většina modelů je velmi zdařilá a pro ženy, kterým sluší bledé pastelové barvy, rozhodně inspirativní. Minimalistický model s korálovou přímkou do ní ani moc nezapadá, ale byla by škoda, kdyby nespatřil světlo světa. Ráda bych viděla celou kolekci na toto téma.

Jaro 2013, zdroj: http://www.tiqe.cz/cz/kolekce/281/spring-2013-lookbook#

Petra Balvínová to s pudrovými barvami, retro náznaky a velmi ženskými prvky (krajkou, volánky) zkouší už několikátou sezónu a zdá se, že jí originální nápady hned tak nedojdou. Loňské jaro bylo béžové, smetanové a slonovinové, s červenými botami a rtěnkou. Jako nejzajímavější prvek to u mě vyhrály "skleněné" balonové rukávy.

Jaro 2012, zdroj: http://www.tiqe.cz/cz/kolekce/252/spring-2012#

Kdybyste chtěli něco barevnějšího, koukněte do starších kolekcí, např. té neonově barevné na podzim/zimu 2011/12. Řekla bych ale, že aktuální poloha Petře Balvínové sedí nejlíp a těším se na další kolekce.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
janiiiv
781 příspěvků 14.04.13 00:13

.

Příspěvek upraven 27.09.13 v 16:03

 
B-Irma
21 příspěvků 14.04.13 14:49

Mě nejvíc dostávají titulky typu: „XZ se rozešla s přítelem. Pánové, toto luxusní tělíčko je k mání“ :))
Jednu dobu byla na Super.cz redaktorka, která měla (v rámci žánru) docela vtipný styl - teď je to ale jenom snůška blábolů, ani jako relax se to nedá. Tím pádem ty jejich výroky opravdu nejsou „směroplatné“.

 
hankabar
29 příspěvků 16.04.13 16:05

Souhlas. Jen přidám šílený výraz ze včerejška, co jsem letmo zahlédla na stránce Seznamu - AB předvedla šťavnatý dekolt.
Je mi z nich špatně, nemohla bych číst ty články celé, nadpis úplně stačí :-(

Příspěvek upraven 16.04.13 v 16:06

 
thecherry
40 příspěvků 30.06.13 12:22
Ty stupidní bulvární magazíny...

Nejhorší je, že hoodně lidí tyhle nepravdy a bláboly zajímají až natolik, že si ty „noviny“ kupují do metra. minule jedna mladá paní zamračeně četla Plesk a pak po chvíli ho zavřela a z kabelky vytáhla Hahu…takže jsem zírala…tak hloupé

 
Darinah
1 příspěvek 17.04.13 18:56
Krize

Musím říct, že mám informace přímo od zdroje. Překvapivě Super.cz měl být původně mediální partner této přehlídky, ale společnost, která ji pořádala od toho nakonec ustoupila. Takže někdo se naštval? Navíc tam byly i nějaké osobní nesympatie ze strany Super.cz vůči návrhářce. Je to ale víc než zvláštní si takhle vyřizovat skrz web svoje osobní a firemní záležitosti.

 
přez-dívka  14.04.13 00:28

.

Příspěvek upraven 16.06.13 v 21:22

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 03:53

Mně se ty modely také docela líbily - konečně něco, v čem by člověk na ulici nebyl za hastroše. :)

 
jazes  15.04.13 11:04

Třeba hnedka ty první, oranžové, jsou fakt hezké =) a pán asi nikdy neviděl žádnou velkou přehlídku, když se mu nelíbí výrazy modelek.

 
Sun1984
43 příspěvků 14.04.13 00:33

Super a jiné bulvární plátky nemůže brát nikdo přece vážně… Kolekce této návrhářky je pěkná, dokonce i nositelná :), takže když to nějaké Super zkritizuje, vůbec mě to nerozhodí. Normální člověk se umí podívat i na jiné fotografie a zhodnotit si to dle svého uvážení ;).

 
Shiro
354 příspěvků 14.04.13 03:00

Asi jsem trošku cynik, ale opravdu nechápu, proč Ado komentujete nějaký bulvár, byď sebe hnusnější, sama jste napsala, že hloupí čtenář si v tom porochní a pro chytrého to není. Už jen z tohoto názoru mi vyplývá, že veškerá Vaše snaha, i dobrá, je trochu zbytečná.

 
zirael
19 příspěvků 14.04.13 09:11

Já si myslím, že chtěla spíš upozornit na návrhářku než na ty kecy:)

 
Beldaran
82 příspěvků 14.04.13 19:16

No vidíte, a já, když jsem ten článek včera přečetla, jsem si říkala „kdyby to tak vidělo módní peklo tyhlety plky“. Takže mě třeba tento článek potěšil + ještě mi potvrdil, že nejsem úplně tupá, když mám dojem, že ty modely jsou pěkné.

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:26
:-))

Přesně. Taky mě to napadlo, protože pro trochu uvažujícího člověka byla většina těch šatů bez věnců naopak dobře nositelná a zajímavá a divně se tvářících modelek najde člověk na velkých přehlídkách hafo. Pan Zápal byl asi poprvé u mola. On normálně spíš ty ku. ví kroje u drahejch bouráků, na které nikdy mít nebude a tak ví, jak se k tomu postavit, aby to zaujalo JEHO čtenáře…

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 03:47

Mě by docela zajímalo, co by autor článku napsal o modelech a modelkách např. těchto, kdyby mu nikdo neřekl, že to je Chanel (a ten je přece chválen automaticky): 

nebo na modelku od Diora:

nepolíbená, nenadšená a hodně rozcuchaná a možná i marod (také Dior) 

i toto je Dior:

a tahle je teprve nepolíbená!!!:

A což teprve Gaultier…

No a Galliano i s kvítkama na hlavě:

Příspěvek upraven 14.04.13 v 03:52

 
Chany
872 příspěvků 14.04.13 15:08
Tak jsem se docela pobavila...

Ty výbuchy na hlavě jsou famózní, ale to bude sykání při rozčesávání.. :-D
Je mi jasné, že celková stylizace je ZÁMĚR, ale na poslední fotce vidím umrlčí nevěstu, bohužel. Přitom šaty a náhrdelník vypadají náramně. Červený model mi připomíná dlouho nenajedeného kašpárka… ;)

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 16:58

Noooo, tohle než ty holky rozčešou, budou zpola plešaté… :D Obávám se, že to nezachrání ani Tangle Teezer. :D

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 17:26

To nejšílenější jsem stejně nenašla ani po hodině hledání, ale bylo to cosi jako vata na hlavě v blond barvě, upravená žehličkou na vlasy, co vyrábí takové to jakoby polámání vlasů, líčení bylo taky do blond vč. řasenky - a byl to tuším Dior.
No, ale tak jako tak by mě fakt dost zajímalo, jak by se komentátoři Super vyjádřili třeba i k tomuto

velmi nenadšené modelky:

vrabčí hnízdo (?) od Gallianiho:

No a i toto je Paris Fashion Week:

Příspěvek upraven 14.04.13 v 17:27

 
NatySloup
9 příspěvků 15.04.13 13:53

Obr. 2 ta má snad jenom 20 kilo

 
vrrttt
34 příspěvků 19.04.13 12:13

Ty puntíkovaná šatičky jsou naprosto luxusní a nemám nic proti modelce a jejímu ujetému účesu. Prostě je to cool. Modelky takhle prostě vypadat mají. Jestli se chce někdo dívat na děvy, tak módní přehlídka není to pravé místo.

 
atrix
483 příspěvků 21.04.13 05:49

No to jistě ano, ale mistránek Zápal, o kterém tu byla řeč, hodnotil mj. i modelky, jak se tváří nenaloženě, nejsou celé urvané blahem, že tam můžou pochodovat po molu, že ta není hezká, ta že má strhané rysy… atd. atd. Proto jsem sem dala těchhle pár fotek se zamyšlením, jak by týž Zápal reagoval, kdyby třeba netušil, o jak vyhlášenou modelovou dílnu jde… :D

 
thecherry
40 příspěvků 30.06.13 12:29
ty přehlídky

Módní přehlídky jsou těchto velkých návrhářů jsou spíše pro šou a otevření sezóny než jako ukázka nositelnosti jejich modelů. Ty šijí až pak na objednávku. Na přehlídku se lze dívat vážně a odsoudit mrhání peněz na nenositelné modely, nebo z pohledu diváka na umělce, co představuje svá díla, nejnovější trendy v kombinaci barev, látek, tvarů a pod…

 
Barbyl
1469 příspěvků 14.04.13 08:05

Tak u Petry Bych si vybrala vzdy z jakekoliv kolekce -malinove saty z fluidum Nebo krajkove z te minule i soucasne… Bohuzel je trochu mimo muj financni rozpocet a do slevy se malokdy dostane cokoli ve velikosti 38, ale damy by co mate 34-36 mate mnohem vetsi sanci na ulovek super kvality

 
Maleficie
156 příspěvků 14.04.13 08:09

David Zápalů asi dostal napomenutí, protože popisky u fotek se změnily.

EDIT: Ale zůstaly tam dva, který považuju za nejvtipnější:
„Hanychová, Mesarošová a Mašlíková mají vážnou konkurenci.“
a
„Ani Gábina Dvořáková neměla šanci zachránit situaci.“

Příspěvek upraven 14.04.13 v 08:12

 
Malina jahodová
175 příspěvků 14.04.13 08:18

No jo, už se nikdo nechce zabít a smrtka taky zmizela. Stejně je to ale vůl.

 
MP Helena
79 příspěvků 14.04.13 10:37

To bych považovala za nutnou podmínku pro práci pro Super, to přece nemůže dělat nikdo soudný.

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:28
Několik jejich článků

Mě tak zaujalo, že jsem si klikla na fotky autorů. Odpovídají přesně. Jen by mě zajímalo, jak se stalo, že zrovna Balvínová Super zaujala jakožto největší módní průser světa pro tento rok?

 
Evženie
169 příspěvků 15.04.13 02:13

Asi někomu šlápla na kuří oko.

 
Malatí d.d.
68 příspěvků 15.04.13 08:45

Jednoduše. Její šaty jsou velmi pěkné a slušné. Tedy přesný opak esence tohoto plátku.

 
Beldaran
82 příspěvků 14.04.13 11:45

To byl komentář týdne. Zrovna tato zmíněná trojice je jako vyloženě echt ve světě žádaná, ruce by si kvůli ní návrháři utrhali, jen aby jim tyto, já tomu říkám „vycpaniny“, protože bez úpravy hrudníku by po nich ani Blesk neštěkl (dobrá, Hanychová je výjimka, tak se „proslavila“ jinak), ani neškrtly a nikdo by je neznal. Vždycky mě vytáčí, že se to považuje za modelku a strká se to na úroveň Karolíny Kurkové nebo Herzigové.

 
vrrttt
34 příspěvků 19.04.13 12:15

Jako by byla tato trojce nějaká top. Hrozně lituji, že tam nemají diskuse. Ty jejich debilní články o tom, kdo si nechal vycpat prsa, které navíc ani v prádle nevypadají nic moc a nechci je vidět třeba v leže když se od sebe rozjedou o 20 cm, jak je možno vidět třeba ve žlutých lázních. Opravdu mimo.

 
MarlaSinger
98 příspěvků 14.04.13 08:39

Z článku:

Jsou situace, kdy nezaujatý divák musí bezradně kroutit hlavou a ptát se, jak je něco takového vůbec možné.

Tohle si zase já často říkám při čtení článků na Super.cz. :)

 
Pitseleh
262 příspěvků 14.04.13 08:49

Teda, ty věci se mi moc líbí… Úplně všechny! Tím pádem dělá Super.cz slečně aspoň dobrou reklamu. :D

 
hrisni lide
182 příspěvků 14.04.13 09:33

Vsechno zle je k necemu dobre. Kdyby PB v Super nepohaneli, nenapsala by Ada asi tento clanek a ja bych se nedovedela o dobre navrharce. Ano, treba jsem to jmeno zaslechla, ale nemam tolik casu probirat cesky rybnik mody, radsi se inspiruju na jednech strankach jako Style.com apod. (Siju si vetsinu veci sama, proto mluvim o inspiraci, dotycni navrhari jsou mimo me financni moznosti :-))
Mimochodem chtelo by to zpopularizovat dobre ceske navrhare, ackoliv se nad kolekcemi se seksiprustrihy hodne a jizlive bavim, jednou za cas me z toho chytne depka a mam pocit, jako bych v CR zila v odpadnim kosi mody. Zablesky dobreho vkusu a kvality mi dokazou zvednout naladu i sebevedomi coby Cesky.

 
Ido
25 příspěvků 14.04.13 09:34

Pokud by někdo nazval článek o mé módní přehlídce „Nejhorší módní přehlídka historie?“, byť s tím otazníkem, tak by mě to chladnou nenechalo. Nedělejte si iluze, že si většina lidí dokáže vytvořit samostatný názor bez nápovědy. Až si bude někdo googlit jméno paní návrhářky a vyjede mu toto, určitě jí to v kariéře nepomůže, bulvár nebulvár. Nemusí se jednat o zákazníka, ale třeba o potenciálního pořadetele s nižší rozlišovací schopností a ona díky tomu nedostane zakázku. Co už, v bulváru je toto ještě slabota, autor si vycucal z prstu rádobyskandál(či co), poškodil návrhářku a urazil několik modelek. Hranice bulváru jsou dnes ještě dál(pokud vůbec existují) a přála bych mu za to poškozování víc pokut a v částkách, co by se vydavatele citelně dotkly. Modely se mi líbí a to výraznější červenobílé triko bych brala hned.

 
malakaja
349 příspěvků 14.04.13 09:51

Největší pr“ser je, ze takovi ignoranti podsunou nazor velke zakladne uz tak bidne oblecenych riflovych usmudlanku a sedych vdov. Nejen, ze strachy zustanou v ulite, ale v. krajkove sukni a halence jste na malem medte za blazna (at si si sem :))

jinak ale nechápu, proč cim se navrharja super znechutila, (nebo ktere modelce s debikem spratelene) ptotoze ten hnojnik je ciste vydridusky PR magazin, - bud si s nami a chvalime, nebo jdes proti nam, a my te znicime. Absence diskuze moznosti vyjadreni k clanku-jen potvrzuje “absolutni. moc a nemoznost oponovat“.

Btw otevreli byste si na verejnosti takove papirove splasky? Ja bych stydela vic, nez si cist v metru pornocasopis…A ani doma to uprimne neotevru.Na netu se nachytavam na fotky, clanky k nim ale ani nectu…

 
Beldaran
82 příspěvků 14.04.13 15:27

Já bych za to hlavně nedala ty prachy. To si raději koupím toaletní papír, rozdíl v tom není :D Já jsem na tenhle článek narazila, protože to mám na seznam.cz, dodnes jsem nezjistila, jak se těch reklam na tento plátek zbavit, ale když je tam nějaký jakýs takýs zajímavý titulek, tak to rozkliknu. Stydím se za to, ale prostě to nevydržím :D

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.04.13 15:45

No přesně:)

 
Cleira
112 příspěvků 14.04.13 18:30

Já bych si s tím, s prominutím, ani tu p.del neutřela :D

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:39
To mi taky připadá nejpodstatnější

Co jim ta Balvínová provedla. Jinak si tu pozornost neumím vysvětlit.

 
žlutá růže  14.04.13 10:03

Ado, taková hrubka hned v druhé větě?
Strhat x ztrhat!
Strhat z povrchu pryč (např. plakáty ze stěny), ale ztrhat jako zkritizovat!

 
GalianosjednimL  14.04.13 10:26

Je pravda, že začínám být přednastavený a tak jen jsem viděl titulek, říkal jsem si: „Proboha, to jako tady bude shazovat Balvínovou?!“ Tak skvělé, že to tak není. :)
Fotky jsou průšvih, ale je to trend. Stačí otevřít DIGI foto apod. Mne osobně ta světlá pozadí a různě přeexponované fotky vadí a to zcela z laického důvodu. Ta fotka není příjemná na pohled, prostě „tahá oči“. Ptal jsem se profíků a potvrdili, že se to tak holt dělá. V současné době považuji za vrchol umění u fotografa, když dokáže potlačit své ego a nafotí to CO OPRAVDU JE. Vždycky skřípu zubama u šatů, bodyartu, líčení a třeba tuningu, jak finální fota vůbec nerespektují reálnou barevnost objektu. To nemluvím o produktovkách. Už jsem viděl hodně zklamaných zákazníků, kteří chtějí zboží v té krásné oranžové barvě. A ono ouha, je to vínová :(

Edit: překlep

Příspěvek upraven 14.04.13 v 11:34

 
kočičííí  14.04.13 10:31

@malakaja
Nikdy tyhle věci nečtu, bráním se i tomu, aby mi pohled padl na titulky v trafice a na netu - a mám klid. Jsem ušetřena toho, že mi někdo takovým způsobem předžvýká, co si mám myslet a jak co hodnotit. Nad modely kritizované přehlídky nejásám, ale takhle oblečené holky bych potkávala ráda.

 
Sleepy
193 příspěvků 1 inzerát 14.04.13 11:14

Ztrhat takhle bezdůvodně a nevybíravě charitativní přehlídku pro nadaci, která pomáhá dětem, to už je další level hnusáctví. Sice nevyznávám názor „kritik musí dokonale ovládat to, co kritizuje“, ale když se podívám na fotku autora článku, tak si musím fakt zaťukat na čelo.

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 17:31

Já si takhle občas ťukám na hlavu, když čtu, co zase zkritizovala zombie Františka, co si hraje na módního guru… :D

 
Eyela
197 příspěvků 14.04.13 11:31

Na článek jsem narazila během včerejšího brouzdání po netu a opravdu mě překvapilo, jak přehlídku rozcupovali. Přitom mně osobně se všechny šaty, které v článku předvedli, líbily a některé bych si dokonce i vzala na sebe.
Ale co chce člověk od lidí, kteří džínám a lesklé vestičce s kožešinou říkají „sexy styl“…

 
Mavis Rain
7 příspěvků 14.04.13 11:35

Mne sa Petrine veci veľmi páčia. Vedela by som si z jej návrhov vybrať.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 14.04.13 11:39

Kolekce je úžasná! Vzala bych si na sebe snad všechno. Ale nechápu přítomnost „Gabči“ na té přehlídce. Jak je řečeno v článku, modely nejlépe vyniknou na éterické blondýně, a „Gabča“, jakožto vysolárkovaná umělohmotná černovláska tam straší leda ze své dočasné pozice selebrity. A David Zápala…ne, k němu není možnost vyjádřit se slušně :D.

 
Beldaran
82 příspěvků 14.04.13 11:40

Ten článek jsme četla včera na netu a koukala jsem na to jako zjara. Ta kritika byla úplně vedle. Ty modely se mi líbily. Květinová výzdoba hlavy, však proč ne, vždyť je to přehlídka, běžně se tam rvou lidem na hlavu věci, které nikdo nenosí (péřové ozdoby a podobně). Že průměrný člověk kritizuje modelky za líčení, jsem si zvykla, že je to určené podle přehlídky a modelka se tak nelíčí protože po tom z hloubi duše touží, některým lidem nevysvětlíte. V redakci novin by toto měli vědět. Nejvíc mě ale dostala kritika modelek, to bylo vyloženě na facku.

Příspěvek upraven 14.04.13 v 19:19

 
kozarohata
141 příspěvků 14.04.13 12:10

No tak stačí napsat „super.cz“ a tím je řečeno vše 8) :D

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 14.04.13 12:24

Shiro: vzala jsem to mimo jiné jako příležitost, jak představit Petru Balvínovou.

Žlutá růže: s vs. z je moje gramatická Achillova pata. Strhat, shlédnout a pár dalších případů.

 
Arome Žirafka
1 příspěvek 14.04.13 12:57

To že nikde v článku není přímo odkaz na stránky paní návrhářky, ale jen na ten Super.cz, to je schválně?!

 
žlutá růže  14.04.13 13:20

Tuto otázku nechápu. Pokud vás to zajímá, tak si to vyhledejte na netu, mně to trvalo asi čtyři vteřiny. Najít informaci v dnešní době je to nejlehčí.
Proč zas za tím hledat něco dalšího?

 
Lovisa
85 příspěvků 14.04.13 13:51

Tak hlavně tyto šaty: http://media.super.cz/…e00200-69973 nelze nazvat jinak, než božské.
Jak od Oskara de la Renty!

 
moi-bebe
219 příspěvků 14.04.13 21:09

Ano! ty se mi líbí taky strašně moc. klidně bych se v nich vdávala.:)

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:41
Ano,

Ty mě také zaujaly nejvíc. A ta manekýnka je nejspíš velmi hezká, když si člověk odmyslí to světlo.

 
Pinx
220 příspěvků 14.04.13 13:51

No zrovna ty bublinové rukávy mi připomínají puchejř :DD Ale jinak je to kolekce moc pěkná a nositelná :) Takovýto jemný styl mám přesně ráda:)

Příspěvek upraven 14.04.13 v 18:32

 
Chany
872 příspěvků 14.04.13 20:45

Zajímala by mě údržba těch balónkových rukávů ( žehlení).Z dětství si pamatuju takové silonové halenky, co měly podobné rukávky, a ty se nežehlily. V tehdejších materiálech bych se teda dneska potit nechtěla…

 
Jovo
79 příspěvků 15.04.13 01:17

No dává se k tomu pumpička s dlouhým šlauchem, ten se prostrčí pod manžetou nebo za krkem a rukávky se přifouknou.
Ne, kecám. Ale nepřekvapilo by mě to. :-)

 
Malina jahodová
175 příspěvků 14.04.13 14:41

Koukla jsem na archiv článků Davida Zápala a pochopila jsem, proč má problém s touto přehlídkou. Ve svém profesním životě má dvě hlavní témata:

1. Iveta Bartošová (Pan Zápal je s ní asi posedlý, koukněte do archivu.)
2. Odhalená ňadra „celebrit“, jejich podprsenky, zadečky a „křivky“

Vzhledem k tomu, že na této přehlídce nenašel odhaleného nic, co by stálo za řeč a I. Bartošová taky nedorazila, tak na paní Balvínovou navždy zanevřel.

 
B-Irma
21 příspěvků 14.04.13 14:54

Taky jsem koukala na ty novinářské perly :) Ale prý pan redaktor „maká, i když to není výhodné.“ :)) Asi mu málo platí…

 
žlutá růže  14.04.13 15:17

Jednou jsem viděla nějaký rozhovor s manželem Heleny Vondráčkové, která se s tímto obtloustlým redaktůrkem, respektive s vydavatelem či redakcí, soudí. Nazýval ho ZÁNĚTEM, což mi přijde naprosto trefné!

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:57
Tak to je fakt dobré.

Já pořád, proč mě ty jeho články podebírají:-)))

 
paffg
376 příspěvků 14.04.13 15:08

Dík za tento článek.

inu, a co dodat k flusanici páně Zápala…snad jen, že ta jeho exibice nekompetentního pisálka je přímo demonstrativní ukázkou znemožnění sama sebe..

 
superla
64 příspěvků 14.04.13 15:34

Včera „…se někteří kritizující nechali příliš pohltit hrou na Adu…“ a dnes pro změnu „…když si někdo hraje na peklo a neumí to“… Být napodobován je ale přece svým způsobem pocta: přinejmenším to znamená, že člověk není druhým lhostejný, když jsou ochotni vynaložit jisté úsilí, aby ho v něčem následovali, kopírovali, imitovali a pod. Hodnotu originálu to nijak nesnižuje, na rozdíl od rozčileného a trapného vymezování se.

 
DonChichot  14.04.13 15:40

Neumím si představit, který soudný člověk by hledal jakékoli módní rady na zmíněném serveru. Vlastně hledal tam cokoli.

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.04.13 15:41

„Hanychová, Mesarošová a Mašlíková mají vážnou konkurenci.“ Tohle píšou pod fotkou modelky, která je úplně nádherná a který ty zasyflený sociální pracovnice nesahají ani po kotníky! A prej „Situaci nezachránila ani Dvořáková.“ Tady si sice moc podobná není (naštěstí), ale…Já ji viděla naživo, a je to ten neprůměrnější průměr, nebo spíš podprůměr, co…ále, škoda slov.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 14.04.13 15:45

@Oveeec Zasyflený sociální pracovnice!!! :D Děkuju za tak nádhernou definici

 
Fatabuna
148 příspěvků 14.04.13 15:58

Skvělá přehlídka, uchvátily mě nápadité vizuální efekty. Hlavně ten naskládaný předek na červených kostičkovaných šatech. Pak taky řasená průsvitná látka na pruhovaném podkladu, oranžové kapsy a stužková aplikace na krajkových šatech. Jednotící prvek, horolezecké lano místo pásku, se překvapivě dobře vyjímá na všech modelech.

 
Kerli
27 příspěvků 14.04.13 16:46

Samozřejmě, jakmile na sobě modelky nemají šaty, které by vypadaly jako delší triko s výstřihem na břicho a z obtaženého materiálu, boty na jehlách a ve tvářích výraz mentálně postižené divoženky, tak je to holt „staropanenské“… (Mně se ty modely tedy moc líbí!)

 
atrix
483 příspěvků 15.04.13 01:54

Když z těch modelů nelezla aspoň „půlka půlek“ (Zápalův termín), tak to Zápala patřičně nerozvášnilo - neměl totiž nad čím jurodivě slintat. Proto ta kritika. Panáček bude mít nejspíš nějaký zásadní problém ve své psychice, když nesnese pohled na pěkně oblečenou dívku, které z šatů nečouhá buď zadek nebo většina plochy prsou. A pokud takovíhle úchylové v bulváru určují, co je in a co out, není se pak ani čemu divit, když „dámy“, které se takovými články krmí nebo které jsou jejich ikonami, na ples v Opeře oblečou jako pracovnice z E55.

 
Philogia
48 příspěvků 14.04.13 17:02

Včera večer jsem na článek super.cz narazila a přemýšlela, jestli k němu nezaložit diskuzi… Vida :)

Upřímně - asi tak po sto letech konečně česká módní přehlídka, která se mi LÍBILA. Autorka se zbytečně nevyžívá v asymetrických nesmyslech, netouží po odhalování co největší části těla za každou cenu, nemá modely přeplácané bůhví čím… A přesto rozhodně není kolekce nudná. (A mimo jiné mi minimálně z těch fotek připadá, že se tady konečně objevil někdo, kdo skutečně ŠIJE a UMÍ ŠÍT.)

Možná by se super.cz mohlo pojmenovat stejně, jako se jmenuje značka Petry Balvínové. Raději by to ale měli psát tak, jak se to čte, aby pochopili i ti, kdo snad berou super.cz vážně…

 
paffg
376 příspěvků 14.04.13 17:12

„superíkvétykve. cz“ ))))))))))

a taky se mi líbí, že modelky nejsou vychrtlíny.

 
paffg
376 příspěvků 14.04.13 17:14

Zalistovala jsem v Zápalových článcích a o 3 dny zpět jsem našla toto:
http://www.super.cz/…strihem.html
a vůbec mu tady nevadí, že ty červené šaty jsou od Petry Balvínové?

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 17:36

Zápal se vyjadřuje jako slintající úchyl: „Ukázala stehýnko, ale obsah dekoltu šikovně skryla.“ To je fakt úroveň!!! :/

 
Cleira
112 příspěvků 14.04.13 18:37

Ten pán má evidentně hodně velkou frustraci… a tak nějak mě asi napadá proč, když se na něj podívám…

 
atrix
483 příspěvků 15.04.13 01:36

Asi by rád „oblíznul“, ale je mu jasné, že nemá šanci. A tak pojídá kyselé hrozny, panáček… :D

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:59
Nevzala si podprsenku

A to je diametrální rozdíl.

 
JanaIII
38 příspěvků 19.04.13 12:59
Zápal

Ten Zánět fakt vypadá slizce obtloustle a neukojeně. Doufám, že alespoň v Pekle mohu říci, jak to podle fotky a výměšků usuzuji ;-)

 
Sofia14
74 příspěvků 14.04.13 17:32

Nedalo mi to a musela jsem se na článek podívat..obzvlášť ty komentáře u fotek jsou tak trapné, že víc už to snad ani být nemůže :D Zajímalo by mne, jak se dotyčná/ý obléká..i když možná je lepší, že to nevím.

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 17:37

No, on Zápal taky není zrovna hvězdný typ - chlap, o kterého bych si neopřela ani kolo Ukrajina.

 
Sofia14
74 příspěvků 14.04.13 17:38

No jo no, to se asi dalo předpokládat :D

 
Sofia14
74 příspěvků 14.04.13 17:40

Zajímalo by mne, co by napsal o ‚sexy modelech‘ z této kolekce viz diskuze http://www.modnipeklo.cz/…ebo-ne-2147/ :D

 
atrix
483 příspěvků 14.04.13 18:17

To by chválil, je to dostatečně obnažující, aby ho to patřičně rozohnilo… :D

To mě by spíš zajímalo, jak by se vyjádřil ke kreacím z přehlídky Vivian Westwood, jako je třeba tato:

 
Chany
872 příspěvků 14.04.13 20:48

Spadla do mouky a rozbila si hubu… :-D

 
Sofia14
74 příspěvků 15.04.13 18:03

A v té mouce byl ukryt drát vysokého napětí :D

 
m.amar
124 příspěvků 14.04.13 18:32

Do éterična se to nasvítit dá. Pavilon Zet je ve skutečnosti docela světlý a celý prosklený, takže to chtělo fakt jinou produkci, ale jinak ty modely jsou povedené, řekla bych. :-) Super.cz samo o sobě je dost peklo…

 
Cleira
112 příspěvků 14.04.13 18:57

Sice to nebude mít žádný efekt, ale prostě jsem musela napsat do redakce…

 
Beldaran
82 příspěvků 14.04.13 19:18

Tak nám dejte vědět, jestli odepsali :D

 
Cleira
112 příspěvků 24.04.13 13:20

Ha ha ha :D

 
malakaja
349 příspěvků 14.04.13 19:51

Hlavně mě napadá příměr: Nechali by mě v reakci, abych psala o autech, nebo sportu? Nevím o tom zhola nic, popsala bych tak barvy hráčů, a uzavřela to tím, ze hra byla stejně nudná, jako každá jiná. Proč tedy každý v oboru nedovzdělaný d#bil může psat o módě? Dobrá dvacítka lidí odsud by odvedla lepší práci.

Příspěvek upraven 14.04.13 v 19:53

 
Karin
3401 příspěvků 15.04.13 12:16

V dnešní době může být redaktorem každý gramotný člověk, v některých médiích očividně stačí, že umíte dát dohromady větu. Ale jak už jsem napsala ve smazaném příspěvku - z kritiky redaktorů, jako je pan Zápal, bych si vůbec nic nedělala (spíš bych se od takových lidí bála pochvaly), takže Petra Balvínová může být v klidu.

 
Zástěrka
27 příspěvků 14.04.13 19:55

Už když jsem četla negativní článek na Super.cz, bylo mi jasné, že bude mít dost negativních ohlasů. Zároveň však vím, že tento druh módy osloví jen malou část lidí. Móda, která není agresivní a podbízivá je vnímána jako staropanenská. Bohužel takový je hromadný vkus lidí, nejen v módě. Jedno pozitivní ale článek přece jen přinesl…tato negativní reklama donutila zvědavce zjistit, kdo vlastně je P. Balvínová.

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 23:02
To si tedy nemyslím,

Že to osloví jen malou část lidí. Když tedy neberu ty, kteří se oblékají u Vietnamců. Je to velmi nositelné a když se s tím setkají někde v obchodě bez Zápala, jistě je nic špatného nenapadne. Mně se ty šaty líbily bez ohledu na článek.

 
Zástěrka
27 příspěvků 15.04.13 20:15

Móda Petry Balvínové se mi naopak moc líbí, ale namyslím si, že by oslovila dav..a taky si nemyslím, že by ji měli zavrhnout jen lidé nakupující u Vietnamců. I drahé modely umí být nevkusné, kýčovité - podbízivé.

 
atrix
483 příspěvků 15.04.13 01:41

No a především na Super asi moc dobře vědí, proč pod svými články neumožňují umísťovat komentáře. Pod Zápalův článek o tom, že se blondýně Pazderkové rozjela prsa, by se asi objevilo spousta komentů v duchu „A Zápalovi se rozjel mozek a vytekl mu ušima. Od té doby už má v lebce jen vákuum.“

 
iveta_zla
512 příspěvků 14.04.13 20:20

Modelky nebyly polonahé, takže se autorovi nemohly líbit. A modely nevypadají jako nové kolekce Agáty Hanychové…:)

 
Katie12
42 příspěvků 14.04.13 21:23

Já teda hlavně vůbec nepochopila, proč nějakej bulvární budižkničemu píše o oblečení. ať si zas napíše něco o vypouklym břichu nějaký Ornely, nebo co to tam píšou, a nechá módu někomu jinýmu.. v tomhle případě myslím jinému webu třeba. Když mi to přeposílala kamarádka, myslela jsem, že mě jebne. Takhle pohanit krásné a vkusné kousky. Spousta se mi jich líbila, takže moc nerozumím, jak mohl dostat k něčemu takovému svolení. jedním slovem hnuj, i když i ten je oproti tomu dobrý!

 
any2
246 příspěvků 14.04.13 22:07

Mně se ty modely líbily hned co jsem je na super.cz viděla, co taky čekat od portálu tohoto typu že…

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:20
Jo tak tenhle článek od Zápala

Mě fakt zaujal a hned jsem si vzpomněla, co by tomu asi řeklo Peklo…:-)) škoda, že se nedaly vkládat reakce, zdá se, že panu expertovy prostě přišly divné vy věnce a hotovo.

 
kocurM
595 příspěvků 14.04.13 22:21
Pardon ...

Expertovi, samozřejmě, omlouvám se, nějak mi to na klávesách ujelo :-)))

 
einmalig
11 příspěvků 15.04.13 08:51
Zápal

Od takovýho bulvárního hnoje jako je pan Zápal, nelze snad ani očekávat nic jinýho. Jemu evidentně o módu nešlo vůbec, ale jen aby mohl kydat špínu.

 
ivanag377
2 příspěvky 15.04.13 19:52

Pan Zápal je psychicky odpudivý člověk, dle fotky v Galerii prolhaných se jeho zapšklost promítá i do jeho fyzična - ovšem možná mu křivdím, třeba se jen fotka nepovedla :O))))

 
erinayet
48 příspěvků 15.04.13 09:00

Ta kolekce je nádherná, nápaditá, jednoduchá, kvalitně zpracovaná a nositelná.
Co si o tom myslí Super je mi šum a fuk :-).

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 15.04.13 10:08

Mně hlavně pobavilo, jak tam tenhle člověk („ukázala stehýnko, tohle masíčko je k mání“) balvínovou uráží neposkvrněností :D

 
Malina jahodová
175 příspěvků 15.04.13 14:41

Návrhářka může být pyšná, že jí to Zápal pohaněl. Od tohohle člověka by stejně pochvalu nechtěla. Zápalovi titulky v archivu řazené chronologicky:… tobě se rozjela ňadra… ukázala půlku půlek a sexy postavičku… na veřejnosti v kalhotkách a podprsence… má ňadra desítky. Naplnili jí je litrem silikonu… sundala podprsenku a ukázala šaty s rafinovaným výstřihem… na rande s kráskou z Vyprávěj, jež se nestydí svlékat… vy jste měli nehodu…ukázali skvrnky na intimních místech… zavřela do ohrádky své dvojky…

 
Caralina
916 příspěvků 15.04.13 11:13

No mě by šaty asi neslušely, nejsem éterická víla, ale jsou moc hezké. A Zápal je idiot.

 
myyna
47 příspěvků 15.04.13 15:41

Jestli někdo bere články na Super.cz vážně, tak to nemá v hlavě v pořádku. Balvínová je skvělá. Tečka.

 
Michvolka
17 příspěvků 15.04.13 16:35

Mě se kolekce už na fotkách ze Super dost líbila, naopak bych řekla, že ledacos je velice nositelné a i když to asi měla být antireklama, tak pokud bych na to měla postavu, klidně bych si zfleku něco koupila, příp. se nechala aspoň inspirovat.

 
GalianosjednimL  15.04.13 18:09

@Cleira No,efekt…když sem dáte mail na který jste to napsala, tak se můžeme vyjádřit všichni a jednotlivě :) :). Nedělám si iluze o bulváru, ale myslím, že jsme tu různě orientovaní lidé a tak to za pokus stojí. Jsem takto napsal generálnímu T-mobile a opravdu se to docela dost řešilo, včetně mnou požadované omluvné sms.

 
Cleira
112 příspěvků 24.04.13 13:28

Redakce@super.cz :-)
Směle do nich!

 
Oldyn
5037 příspěvků 15.04.13 20:08

@GalianosjednimL Já jsem „otravovala“ ing. Milana Vašinu. Jsem ráda, že nejsem jediný potížista, který běží za kovářem.

 
kiwi  15.04.13 21:38

Super nezklamal. O konečně slušných hadrech přece nemůže napsat nic pozitivního.

 
HannaD
4 příspěvky 15.04.13 22:45

Ado, děkuji za článek a za potvrzení mých domněnek. Tento bulvární server mě dohání k čím dál většímu smíchu a někdy i slzám a krční obratle mě bolí z toho, jak nad některými články kroutím hlavou. A při čtení tohoto článku konkrétně mé myšlenky směřovaly právě k Módnímu peklu a k tomu, že by si tento článek zasloužil reakci. :)Modely Petry Balvínové jsou velice povedené, nositelné a mají šmrnc.

 
VivaItalia
596 příspěvků 15.04.13 23:23

Článek o Petře Balvínové v tak absurdním plátku, jako je Super.cz a jemu podobným působí naprosto nepatřičně, z cesty… a tomu odpovídá i jeho kvalita… jsou to bláboly, které když už nic, tak udělají Petře aspoň reklamu… její modely jsou skvělé a inspirativní, na rozdíl od většiny článků otřesného plátku Super.cz

 
Katie12
42 příspěvků 16.04.13 10:10

http://www.super.cz/…david-zapal/

a tohle má být teda on jo?? no tak to už tomu rozumim! :DDDDDDDDD vždyť tam píše jenom krávoviny, jedinej komu podlejzá jsou Farná a nějaká malířka česká. taky asi nějaká *****

 
Matka Vlčice  16.04.13 11:13

Zápalovo PR dopadlo skvěle, samozřejmě i slepec vidí, že modely jsou krásné a modelky rozkošné, krásné, mladé, krásně nalíčené (přesně jaké nejsou zmiňované hajtry v čele s Mašlíkovou, která už si musí namalovat pandí makeup, aby si připadala jako člověk). Článek je totiž už až příliš blbý na to, abychom uvěřily, že Zápalovi se přehlídka, potažmo modelky nelíbily tak, že chce páchat sebevraždu. Název značky paní Balvínové zcela napovídá tomu, že můžeme očekávat nečekané.

Má krásné střihy sukní a halenek a šatů – a všeho, jdu se pídit, kde to koupit.

Příspěvek upraven 16.04.13 v 11:14

 
kopretina_m  16.04.13 13:26

Modely se mi moc líbí a navíc vypadají kvalitně zpracované a z dobrých materiálů, hned bych si vybrala. Děkuji za tip na šikovnou návrhářku!

 
Mariahh
53 příspěvků 16.04.13 16:05

Čo čakať od bandy bulvárních novinárov, pre ktorých je vrcholom módy Hello kitty a redial

 
izodora
9 příspěvků 16.04.13 21:17

Vlastním několik modelů od Petry, sleduji každou její kolekci takže, když jsem uviděla známé šaty v bulvárním okénku na webovkách seznamu, tak jsem odkaz zvědavě rozklikla a nevěřila vlastním očím.
Více takových podnikatelů jako Petra, protože u PB je cítit velká píle, pracovitost a ochota komunikovat už při objednávce. Vždy bylo vše vyřízeno s max. vstřícností a rychlostí a věřte, že vím o čem mluvím, protože právě už skoro měsíc čekám na dokončení již zaplacené blůzy u jiné české návrhářky a komunikace zde dost vázne.

 
Theodwyn
1 příspěvek 17.04.13 19:24

Díky Aduš, že jsi to napsala, sama jsem si říkala, jestli nejsem divná, když se mi ty modely a tak trochu jinak pojaté modelky opravdu moc líbí. Díky.

 
Modna trieska
1 příspěvek 18.04.13 15:00

Nedá mi, aby som na to nereagovala. Doba, kedy sa nosili vulgárne handry, ktoré dodnes niekto považuje za sexi je našťastie už preč. Na človeku dobre vyzerá najmä to, čo sadne k jeho osobnosti a štýl oblečenia určite vypovedá aj o veciach, ktoré žena na sebe považuje za hodnotné. Inak, tá kolekcia mi pripomenula článok, ktorý nedávno písala moja kamarátka na svoj web: http://tucnadupla.webnode.sk/…in-slovakia/

Příspěvek upraven 18.04.13 v 15:00

 
OliviaD
44 příspěvků 18.04.13 16:46

Ten pocit, když mezi těmi modelkami na super.cz poznáte svoji bývalou spolužačku. :D

 
OliviaD
44 příspěvků 18.04.13 16:54

Já si pamatuju článek z časopisu z roku, kdy Petra Balvínová s tIQe začínala a už tenkrát se mi fotky jejích modelů strašně líbily. Od té doby jsem to sice zas úspěšně zapomněla, ale jsem ráda, že mi ji MP připomnělo a hlavně že dělá stále pěkné věci. :)
Jdu se kochat..

 
andy266  19.04.13 12:52

Super.cz je mediální žumpa! :/

 
HertaDeOran
866 příspěvků 19.04.13 17:00

Chodím kolem jejího krámku do práce a kdybych na to měla, hned jí to tam zplundruju, no tak třeba příště, až zbohatnu…

 
aalicee
1 příspěvek 19.04.13 19:41

Po dlouhé době jsem zavítala na MP a čekala jsem, že mě opět znechutí série zlých a škodolibých článků a komentářů. Ale byla jsem skutečně moc mile překvapená, že jsem zde našla i docela pěknou inspiraci. Takže vás zase budu o něco víc navštěvovat.
Kolekce se mi moc líbí, hlavně nápad květované něžné sukně s námořnickým tričkem překrytým šifonem.

 
Meluziina
1 příspěvek 19.04.13 23:07

Ježiši, to je tak pěkný! Ten bodel s krajkovou sukní bych brala hned všemi deseti!

 
katkarinka
1255 příspěvků 20.04.13 23:26

Ked som si precitala nadpis som sa az prelakla, lebo modely P. Balvinovej su podla mna super. Potom som sa ukludnila :D

 
MP Marianna
64 příspěvků 22.04.13 00:36

Super je vůbec fascinující fenomén. Nejvíc mě dostávají do kolen články s nadpisem „Tohle vám vezme/vyrazí dech“a tak dále. I KDYBY se mi modely tIQe nelíbily (a že se mi líbí a moc), neumím si předstvit, že mi to VYRAZÍ DECH :D :D :D
Spíš bych se tím asi vůbec nezabývala, maximálně něco zdrbla s kamarádkou a pak by se mi to zřjmě úplně vykouřilo z hlavy.

Vyráží mi spíš dech, že se supří redakce pouští do jakéhokoliv hodnocení oděvů. A ještě ke všemu chlapík, který nejčastěji informuje o Agátě Hanychový aka „stylové ikoně“, co na veškeré párty vyráží ve svý „diy“ tylový rádobybaletní sukni a tričku s lebkou, což je vskutku velice originální…

 
PaolkaH
83 příspěvků 23.04.13 13:43

Nechápu, i při tom špatném osvícení nic špatného nevidím, většina těch modelů je moc krásná.

Příspěvek upraven 06.05.13 v 13:41

 
penelope ariel
11 příspěvků 09.05.13 18:17

Článek jsem na super.cz četla, byla jsem úplně zděšená. Jak si někdo může dovolit být takhle sprostý…

 
Violette-m
8 příspěvků 24.08.13 14:50

Aneb „Musíme o tom napsat článek, ale nemáme styl a víme o tom h***o“ :) několik z těch modelů bych si oblékla s radostí :)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit