Ples v opeře 2013

06.02.13 | autor Ada

Co jsem měla na sobě já už víte, ale teď přejděme k tomu, co vás nepochybně zajímá ještě víc: co měli na sobě ostatní? A to nejen celebrity, ale i ostatní hosté, kteří jsou pro fotografy z větších médií nezajímaví.

Opravdu moc mě mrzí, že jsem nezískala fotku té paní v šatech z něčeho, co připomínalo tři druhy okřehkově zeleného alobalu. Nezachytila ji ani naše fotografka, ani žádný z přítomných fotografů, jejichž galerie jsou na webu plesu nebo na Facebooku. Stejně tak mě mrzí i to, že nemám paní, která měla patrně nejlepší róbu v provedení "černá na tělové". Ale úlovky jsou i tak dobré. Několik jsme jich vybrali do galerie, kde je postupně uvidíte.

Jako loni, i letos musím konstatovat, že celkově byla oděvní úroveň plesu dobrá. U pánů jsem nezaznamenala příliš mnoho faux pas; sem tam to někomu nesedělo, sem tam to někdo divně nakombinoval, barevný motýlek a pás by k černému smokingu na takovou událost také správně být neměl, ale aspoň tu nebyli žádní autobusáci v modrých košilích a šedých kvádrech. Nejzajímavější byl zřejmě kamarád, kterého si přivedla Gábina Partyšová a který vypadal jako amalgám Prince a Michaela Jacksona. Když už extravagance...

Dámy byly pochopitelně pestřejším a vděčným materiálem.

Začneme Vendulou Svobodovou, jejíž šaty za sedm milionů proběhly všemi možnými médii. Nikde ovšem zezadu:

Asi chápete, proč jsem to sem dala - ta šněrovačka není úplně super. Pár pevnějších kostic by jí výrazně pomohlo. Jinak jsou mé pocity rozporuplné: šaty mají nádhernou barvu (na této fotce to není vidět, ale šaty jsou z temně safírové látky s krásným leskem), jsou opravdu honosné, ovšem ta zástěrka s drahokamy mě moc nebere. Mohlo to být klidně bez zástěrek i bez dalších prvků z té černé kůžolátky, či co to je. Chápu, že část s drahokamy se po plese ze šatů asi sundá a strčí do trezoru, ale i v takovém případě to šlo vymyslet lépe.

Paní v barevných konfetách v pozadí je Jitka Klett, která safírové šaty navrhla.

Kožíšek kolem ramen měla také tato paní, vzala si k němu ovšem bílé plisované šaty, které jsou ve výsledku snad sympatičtější než přeplácaný nosič na drahokamy. Partner to ovšem zvoral. K černému smokingu se bílý motýlek nikdy nenosí! Ladění s partnerkou v tomto případě není ani trochu žádoucí.

Bílá vůbec patřila k hitům letošního plesu, a to i mezi celebritami. V bílé přišla Andrea Verešová (kam se hnula, tam za sebou trousila peří, ale nebyla sama, šlapali jsme i po černých pírkách z dámy, která měla šaty celé ušité z péřové látky), Petra Němcová a mnoho dalších návštěvnic.

Bílá látka vybízí ke hře s průsvity a obláčkovým aranžováním, ale obléct si pod transparentní vršek jen třpytivou podprsenku a rozparek vytáhnout až do míst, kde to pomalu přestává být slušné, toho bych se radila vyvarovat.

Těch ňader a stehen ovšem bylo k vidění neúrekom. Nejhambatější byly asi tyto šaty, které zároveň vypadaly tak obyčejně, že bych je doporučila spíš někam na večírek.

Dmoucí se ňadra byla vidět i tam, kde už by člověk čekal trochu rozumu.

Spíš zklamaná jsem byla i ze šatů od Diora, které si oblékla Karolína Milerová. Jsou krásné (koukněte sem, jak pěkně a přitom nevulgárně obepínají postavu), ale takové nějaké neplesové. Karolína ovšem zvolila správnou velikost kabelky, která v tomto miniaturním provedení zastupuje klasické psaníčko.

Zdůrazňuji to hlavně proto, že kabelku nevychytala tato návštěvnice. Je to sice také diorka, ale moc velká. "Denní" kabelky se k plesovým šatům nenosí, i kdyby byly sebeluxusnější. Šaty jsou ovšem pěkné střihem i barevnou kombinací, která nositelce sedí.

Správnou barvu si vybrala i tato návštěvnice; k jemné blondýnce se hodí oblačná šedá i mlžný přehoz přes ramena. Přitlačila bych jen na líčení, to je tak nenápadné, až to vypadá, jako by ani žádné nebylo.

Blondýnám sluší i zlato. Šaty z lesklé organzy a zlaté penízky na sukni a živůtku jsou sice na hraně, ale potěšilo mě, že jejich tvůrce i nositelka odolali pokušení prsknout tam ještě nějaký oživující prvek. Pokud nebudeme počítat příliš přeladěné náušnice... (Šedý náramek není doplněk, ale onen novinářský průkaz, na který se do opery dostalo bulvární sousto Ornella.)

Když jsme u těch barevných typů, nemůžu sem nedat tuhle fotku, která kontrast mezi jemnými blondýnami a výraznými tmavovláskami ilustruje naprosto dokonale. Vlevo je Zuzana Vinzens, ředitelka Plesu v opeře, která v béžových šatech z fotky přímo září; vpravo hlavní slavný host plesu, herečka Tonia Sotiropoulou, Řekyně s tmavými vlasy, obočím i očima. Kdyby si vyměnily šaty, vypadaly by obě nejspíš jako nezdravě pobledlé nic.

Zdroj: FB stránky Plesu v opeře, http://www.facebook.com/plesvopere/photos_stream

Hnědá kreace s kytičkami, které připomínají bambulky, se příliš nepovedla. Dojela na zrádnou překombinovanost: zvířecí vzor, kvítka, lesklé tečky v horní části, třpytivá kabelka. Méně by bylo více.

Ani paní Jančíková se s modrým saténem s rozparkem až na stehno moc netrefila.

Foto: Pavel Machan, Pavel Hofman; zdroj: http://img.blesk.cz/img/1/full/1541161_.jpg

Šaty s duhovou sukní a třpytivým živůtkem, které jsem viděla naživo, jsou doplněné kontrastní černou šerpou a rukavicemi a vypadá to nečekaně dobře.

Zdroj: http://smilebox.cz/data/218/img-0162.jpg

A nevíte, kdo je tohle? Je slečna ve fialovém skutečně na jedno oko nevidomá, nebo jde o módní doplněk? Jestli je to ten druhý případ, tak na ples je třpytivá páska přes oko těžce vedle, to je výhradně večírkový doplněk a i tam už je dávno out.

Edit: Díky čtenářkám už víme, že dívka na obrázku pásku opravdu potřebuje - v tom případě je to samozřejmě v pořádku.

Zdroj: http://smilebox.cz/data/218/img-0524.jpg

A ještě jeden edit: čtenářka llolla našla zelenou paní v alobalu :)

Děkuji paní Vinzens za pozvání, všem, kteří se starali o hosty, za krásný večer, a naší pekelné fotografce Evě za fotky. Všechny neozdrojované fotky s výjimkou prsaté dámy, kterou jsem vyfotila sama mobilem, jsou její dílo.

Líbil se vám článek?

Témata článku

 Váš příspěvek
 
Lanevra
371 příspěvků 06.02.13 02:04

Tak já bych řekla že to šněrování je celkem dost otřesné. U tak drahých šatů bych čekala že to bude zvládnuté lépe nebo udělala paní Svobodová chybu mnohých žen; pokusila se šatovým korzetem vytvarovat postavu. Nejde to, opravdu nejde.
Ty první šaty se zvířecí sukní, viděla jsem fotku kde slečna (netuším kdo to je a upřímně je mi to opravdu jedno) vystavovala nohu na schod. Společně s těma šatama to vyznělo hodně lacině a vulgárně.

 
Aurora5
33 příspěvků 06.02.13 08:54

Tak tie modré saténové šaty sú fakt zlé, a pani „vychytala“ aj účes… také krátke vlasy sú pre ženu v jej veku totálny prešľap.

 
MP Helena
48 příspěvků 06.02.13 15:43

??? Krátké vlasy jen do padesátky? A potom se nehodí nikam nebo jenom na ples?

(Rozhodně neříkám, že to té paní sluší, ale s věkem to podle mě nesouvisí. To že má odhalenou polovinu těla včetně povadlých paží a ramen, mi připadá o dost horší.)

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 14:14

Řekla bych, že jde konkrétně o tento její střih vlasů, který je hezký na mladých a štíhlých, ale na starší kypřejší je to hotové neštěstí…

 
amoc
21 příspěvků 07.02.13 16:53

A na mladých kypřejších x starých štíhlých je to jak?

 
Aurora5
33 příspěvků 08.02.13 19:04

Tak tá vyholená časť hlavy je ozaj „slušivá“ pre staršiu dámu…ehm.

 
Karin
2271 příspěvků 06.02.13 12:07

Jestli ty šaty vážně mají cenu 7 milionů, tak doufám, že si je jenom vypůjčila. Bezplatně. A nebo že Kapka naděje dostala od paní návrhářky štědrý příspěvek za reklamu. Ty šaty jsou hned v několika ohledech trestuhodně odbyté.

 
Lola
1806 příspěvků 06.02.13 18:07

Konečně jsem si udělala představu o materiálu, z něhož je na šatech paní Svobodové vyrobena ta přední zástěrka plnící funkci nosiče drahokamů. Stále jsem se totiž nemohla zbavit poněkud znepokojující představy, že je to hrbolatá protiskluzná guma, používaná na podlahy v potravinářských závodech typu jatek a mlékáren.

Taky jsem si teprve teď všimla, že má každou náušnici jiné barvy, a ještě jsem nevyhodnotila, co si o tom mám myslet.

Věřím tomu, že látka musela být nádherná, ale na šatech střízlivějšího střihu by vyzněla lépe – k dámě ve věku a postavení paní Svobodové by mi jednoznačně seděl spíše neokázalý luxus. Osázení drahými kameny za 7 milionů je samoúčelný výstřelek – bez něj by na tomto modelu nebylo moc o čem mluvit.

 
Nyxx
360 příspěvků 08.02.13 18:51

Co se šatů týče, tak kromě toho všeho již řečeného si paní Svobodová úspěšně zkrátila nohy. V odkazu níže druhá fotka. Snad by bylo lepší, kdyby měly šaty sukni nasazenou v pase, ne na bocích.

http://zena.centrum.cz/…nemaji-vkus/#…

 
abambitka  06.02.13 02:21
Uaaaaaaaaaaaa!

Co to je? :D :D Tak tohle pro me vyhrava cely ples v opere!

 
Kateřina
245 příspěvků 06.02.13 02:32

Fotka Ady je v diskuzi o Plesu v opeře, jen musíte projet pár stran.

Na těch šatech Venduly Svobodové byly opravdu drahé asi jen ty kameny, jinak opravdu vypadají nic moc. Šaty se stříbrnou podprsenkou by mohly být krásné, kdyby to nebyla podprsenka, ale třpytivá podšívka a normální rozparek :-).
U slečny Milerové jsem teda hodně rozpačitá. Šaty mi přijdou dost obyčejné (i když řemeslně krásně zpracované), jaké nosí každá druhá, ale tak to by nebyl takový problém, spíš mi připadá, že k ní nesedí – viděla jsem fotku zepředu. A ten její „účes“ mě pobavil nejvíc – zašmodrchaný drdůlek, překrásné opravdu. A to jsem někde četla, že strávila přípravami 3 hodiny.
K hambářkám se nevyjadřuji :-).

 
abambitka  06.02.13 02:37

Aaano, diky, uz jsem Adu nasla – take pridala kvalitni fotku do puvodniho clanku o tom, jak se sily saty :).

 
Sleepy
154 příspěvků 06.02.13 02:32

@abambitka Taky nechápu, že tahle úchvatná róba zůstala bez komentáře… Mimochodem na té fotce vidím další peklo v podobě fotografky. Šílenost.

 
Fialové kafe
246 příspěvků 06.02.13 02:37

Zřejmě zbyla silvestrovská dekorace. Je strašné že velká část účastněných se na takto prestižní akci oblékla naprosto nevhodně- jako na maškarní :(

 
MaeGandal
143 příspěvků 06.02.13 06:10

Ta dáma je návrhářka šatů paní Svobodové http://revue.idnes.cz/…lidicky.aspx?…

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 17:05

Citace z článku…„Na modelu je osm kilo bílého zlata“…to měla Vendula místo posilovny… :-))
a dál…:
„Zajímavostí je, že je na těchto šatech 28 metrů látky, což není na první pohled znát“…myslím, že je to znát, zezadu je vidět hotový uzel prádla.

Já chápu snahu posunout styl šatů do doby Biedermeier, ale říznout ho koňským postrojem, to opravdu ne…
Zato účes se mi líbí moc.

Příspěvek upraven 07.02.13 v 17:49

 
Espresso
5 příspěvků 10.02.13 00:36

Taky jsem si všimla. Připomíná mi to zmačkaný krepový papír. Zřejmě nějaká výtvarnice :))

 
honza
402 příspěvků 06.02.13 06:17

Rekl bych, ze Ada by si uz tak nejak nemela kalet do vlastniho hnizda.

 
llolla
1558 příspěvků 06.02.13 07:31

Není paní v zeleném alobalu náhodou tato?

Příspěvek upraven 06.02.13 v 07:31

 
Lanevra
371 příspěvků 06.02.13 10:48

Předpokládám že taková ta věc trčící zpod šněrování asi nebude moderní módní doplněk…

 
Atrofie
599 příspěvků 06.02.13 11:41

Tak tahle paní mě také „zaujala“, ihned jsem si pomyslela, že je to ideální materiál na připíchnutí sem ;-)

 
Chany
511 příspěvků 06.02.13 22:16

Má to nějak lajdácky zašněrovaný – soudě podle trčícího podkladového dílu nebo co to je. A jestli dobře koukám, tak má na sobě tři odstíny zelené, které mi k sobě neštymují ( rukavice).Nebo že by to bylo osvětlením?

 
Atrofie
599 příspěvků 06.02.13 23:35

Jak mile a kulantně zaobaleno, co já bych řekla natvdo :-)…lajdácky zašněrováno ;-)..krásné…to já jsem hnusná a říkám rovnou: nevejde se do korzetu ;-)

 
Tamara A.
25 příspěvků 08.02.13 15:39

Přesně tak, korzet jí je malý :-( Hnus jeden zelenej :-D

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 13:56

Možná je to model od Klíra…

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 07:35

Ado, opravdu mě mrzí, že jste ve svém výčtu zapomněla na známou fashion bloggerku! Někdo měl slečně říct, že na ples se nechodí ve spodním prádle. 

 
myyna
47 příspěvků 06.02.13 15:22

Znamá fashion bloggerka? V životě jsem tu holku nevidela…

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 16:10

To měla být ironie :). Dle této fotky stejně o moc nepřicházíte :D. (A to je ten blog jmenuje A cup of STYLE)

 
Pentlička
9 příspěvků 07.02.13 17:20

Nemůžu si pomoct, ale mám velmi intenzivní pocit, že jsem tuhle slečnu viděla před pár lety ve Státní opeře na Rusalce, kdy na sobě měla pouze dva průhledné (myslím opravdu průhledné) šátky, které byly v oblasti rozkroku svázané uzlem. Spodní prádlo neměla (jen ten uzel zepředu, zezadu svítily dvě půlky pod „závojíčkem“ a nahoře to taky diváci měli komplet). Foto bohužel(no možná bohudík) nemám, abych zjistila jestli se skutečně pachatel vrátil na místo činu, nebo jsou si jen slečny velmi podobné. Pokud je to ona, tak můžeme jásat…zlepšuje se to :-)

 
White_Queen
100 příspěvků 07.02.13 18:01

No tak to je dost síla… já její blog navštívila jednou, nelíbí se mi ani ona, ani styl co si obléká, ale tak beru to tak, že každej má jinej názor (to jak má svůj blog sebevědomě pojmenovanej je druhá věc)… No ale tohle je už vážně moc :D. Třeba jí tak za 10 let potkáme oblečenou v šatech…

 
Yulii
1 příspěvek 09.02.13 22:18

Tak to je neuvěřitelná náhoda, dělala jsem tou dobou v Opeře hostesku, je to opravdu už pár let, a té slečně ve dvou průhledných šátcích (přesně takové, co se normálně nosí k vodě přes plavky) jsem trhala lístek… nezapomenutelný, úplně jsem se zděsila, předpokládali jsme tenkrát, že to musela být nějaká sázka snad… Ale jestli je to ta samá slečna to si bohužel nevybavím :(

 
albez
6 příspěvků 13.02.13 20:06

Kriste pane – no toto!!! :( Br, br, br

 
la duchon
2 příspěvky 23.09.13 17:49
Palec nahoru

Mne se teda saty moc libi a slecne slusi, jeji blog jsem dneska projela jen tak rychle (vecer se mu povenuji vice :)) a byla jsem z nej docela nadsena.

 
Campanelle
279 příspěvků 06.02.13 08:04

Kreace této paní fotografky by byla šílená na jakémkoli místě. Jsou to turecké kalhoty nebo jen kalhoty o tři čísla větší? Bílá košile, ta je přece slavnostní a když už jdu do té opery, tak celý outfit pozvednéme krajkovou halenou. Baleríny s mašličkou to jistí.

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 19:50

To aby se na první pohled poznalo, kdo je tady umělec.

 
Park
388 příspěvků 06.02.13 08:22

@Campanelle To je paní Michaela Feueraislová(nebo jak se to píše), bývalá to fotografka pana hejtmana Ratha :)

 
Sibyla
2639 příspěvků 07.02.13 09:18

Jo, o takových se říká: Jakej šel, takovou potkal.

 
Vasa
159 příspěvků 06.02.13 08:57
ada
 
Michal109
9 příspěvků 07.02.13 18:58
Ado!

Paní Ado,

jsem zklamán Vaším modelem. Čekal jsem módní pecku a místo toho vidím jen usedlý a nehezký model. Je mi líto, že jste trávila svůj čas šitím právě těchto šatů. Jako muž dávám palec dolů.

Ještě jednou pak dávám k zamyšlení, zda-li máte nějaké morální právo formou blogu říkat, co je vkusné a co nikoliv, když sama svým zevnějškem nejdete příkladem. Pořad u pana Krause mi stačil.

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 19:50

Usedlý neznamená nevkusný.

 
LeKarolinaK
21 příspěvků 09.02.13 11:31

Ty šaty nejsou sice žádný model za 6 a půl milionu, z kterého se sypou drahokamy a který by oslepil každého kdo se na ně podívá. Ale o tom to přece není. Šaty jsou přiměřené události, jsou decentní, usedlé bych zrovna neřekla a na rozdíl od drtivé většiny šatů jsou aspoň kvalitně ušité a Adě sedí. To se tam nepovedlo většině celebtit.

 
Elodie
1 příspěvek 10.02.13 16:43

Kvalitně ušité? To je legrace? Podívejte se na odstávající rukávy, výstřih, který vypadá, jako by látky nebylo nazbyt… Mega přešlap.

Příspěvek upraven 10.02.13 v 16:44

 
LeKarolinaK
21 příspěvků 10.02.13 17:34

Dobře s tím souhlasím :) Ale jsem tak překvapená a vykolejená z toho, co měla valná část dam (…smile box…) že mi přijde všechno jiné dokonalé :D

 
Hupetra
56 příspěvků 06.02.13 09:07

Slečna ve fialových šatech s klapkou je mi povědomá, tuším, že před časem se mihla v bulváru, a tu klapku má skutečně proto, že nemá oko. Bohužel na jméno si nevzpomenu…

 
Réza4
84 příspěvků 06.02.13 09:18

Jmenuje se Loreta a „proslavila se“ vztahem s Červínem (tím milionářem z realityshow). Přišla o oko při úrazu. (To jsem si vygůglila:o)
Nechápu snahu některých celebritek předvést co nejvíc masa i na takové akci, jako je ples v Opeře. Měly by dostat pár lekcí vkusu.

 
chuliganka  06.02.13 09:24

http://www.blesk.cz/…bez-oka.html

myslim, ze ta slecna s paskou je tato zena…skutecne o oko prisla.

 
gabous
194 příspěvků 06.02.13 09:49

Slečna skutečně na jedno oko nevidí. Je to přítelkyně milionáře Červína – Loreta. Navštěvuje stejnou školu jako já. Pásku přes oko nosí pokaždé a vždy ji má perfektně sladěnou (růžové šaty – růžová páska, zlaté doplňky – zlatá páska, leopardí šaty – leopardí páska) :).

 
Ziriath
32 příspěvků 06.02.13 14:57

Přesto mám pocit, že něco takového je věc poněkud..zneklid­ňující..vlastně nevím jak to správně nazvat. Na jejím místě (nevím teda charakter stavu oka- jestli ho nemá vůbec, nebo na něj jen nevidí) bych asi zvolila spíše nějaké vhodné tmavé nebo zrcadlové brýle.

 
Atlacoya
1050 příspěvků 06.02.13 16:08

Tmavé brýle by podle mě vypadaly hůř. Nedávno běžel v televizi nějaký historický seriál odehrávající se ve Španělsku a jedna dáma taky měla pásku přes oko. Samozřejmě adekvátně sladěnou, nejlépe s podlouhlou perlou.
Páska je prostě součástí člověka stejně jako hůl nebo brýle, buď můžu mít obyčejné, nebo se zamyslet, investovat a povýšit je na doplněk.

 
Sibyla
2639 příspěvků 07.02.13 09:22

Bylo to v době Filipa II.? Tak to byla doňa Ana, vévodkyně z Pastrany, značně výstřední a sebestředná dáma. Lichotníci o jejím zranění říkali, že má jen jedno slunce.
Ale dnes je možné pořídit si oko umělé, až na strnulost k nerozeznání, případně doladit jakoby-dioptrickými brýlemi, a nikdo to nepozná („Podívejte, maminko, Bártovo oko. Hezké. Takové upřímné.“) Nikdo si vás nevšimne. Což zjevně není slečnina touha.

 
Gal
13 příspěvků 08.02.13 19:49

Sto bodů za Bártovo oko!

 
fel
136 příspěvků 09.02.13 21:01

Sibylo, absolutně netušíte, o čem mluvíte, vy protézu nosíte? Proč se ptám, vím, že ne, jinak by jste něco takového nikdy nenapsala.
A vaše doměnky o něčích motivacích by v tomto případě bylo vhodnější nechat si pro sebe.

 
Lennroe
14 příspěvků 28.03.13 13:33

Takže vás asi nenapadlo, že po úrazu může být oční důlek poškozený natolik, že by to skleněné oko nemuselo vypadat dobře (pokud si slečna třeba poškodila řasnaté tělísko) nebo by mohlo být na nošení bolestivé (v případě, že má v jamce nějaké jizvy). Navíc mi přijde, že mladá dívka vypadá o dost líp se stylovou páskou než kdyby ve svém mladém věku měla strnulé skleněné oko s naprosto prázdným výrazem, navíc třeba při smíchu nebo různých grimasách, vypadá obličej deformovaně. Takhle se může tvářit jek chce.

 
ooola
129 příspěvků 07.02.13 11:51

To mě se naopak ten nápad s páskou fakt hodně líbí. Slečna se nesnaží zakrýt svůj handicap, naopak z něj udělala módní doplněk, což je přístup, kterému fandím. A že jí má vždy sladěnou s oblečením je ještě bonus navíc:-)

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 19:53

A přijde mi to super i na ples! Nevím, jestli by mi to přišlo stejně super, i kdyby to oko měla, ale…

 
Beldaran
82 příspěvků 07.02.13 14:32

Já myslím, že si to spíš zaslouží obdiv. Ne každý by byl ochoten něco takového přiznat, spíš by se to snažil zamaskovat. Slečna si z toho nic nedělá, chodí s hlavou hrdě vztyčenou a evidentně se má ráda taková, jaká je. Kdo z nás by měl tolik síly, aby něco takového dokázal? Já nejspíše ne.
Nebo ji třeba z umělého oka bolela hlava.

Příspěvek upraven 07.02.13 v 14:35

 
publicenemy  08.02.13 15:47

Za sluneční brýle by ji Ada sejmula stejně jako za pásku, to máte jedno…

Příspěvek upraven 08.02.13 v 15:48

 
BEZDOMOVEC
1006 příspěvků 09.02.13 21:54

Nevšiml jsem si, ze by ji Ada sejmula. Jestli se nepletu, tak se ptala, ne?

 
Luara
138 příspěvků 06.02.13 09:59

Ad straší paní na druhé fotce: Nepřijdou vám bílé šaty tohoto typu na starších ženách nevhodné? Už jsem to zmínila na nějaké jiné diskuzi, ale bílé plesové šaty dřív byly vyhrazeny mladým dívkám. Paní je sice hezká, šaty vkusné, ale nějak to mám příliš zažité (třeba v literatuře: Victor Hugo zmiňuje v Bídnících nevhodné oblečení Cossety, která přišla o matku, nikdo jí nemůže poradit a tak nosí jako mladá dívka chybně černou, přičemž správně by byly právě světlé barvy). Škoda, že nejsou alespoň nějaké krémové apod.
Asi dostanu spoustu červených, ale za mě tedy NE bílé pro starší, vdané a dětné na plesových šatech.

 
Robena
705 příspěvků 06.02.13 10:36

Myslim, ze bila mi na starsich zenach nevadi. Ja sama ji nenosim, protoze mi neslusi, ale vase reakce je trosicku precitlivela, nic ve zlem. Jako slova rozervane romanticke mladicke basnirky… :-)

 
SweetPeggySue
24 příspěvků 06.02.13 11:00

Za mě ano.

Edit: na svatbách by to vypadalo krapet směšně, ale pokud se bavíme o plesu, myslím, že si každý může nosit jakou barvu chce. Koneckonců, přeci jenom máme 21. století. Myslím, že společenské mantinely obecně jsou dobrá věc, ale tohle už na mne působí jako zkostnatělost.

 
Luara
138 příspěvků 06.02.13 13:13

Třeba tyhle se mi zrovna líbí. Nepůsobí tak „panensky“. Ale některé jiné modely mi fakt občas přijdou takové divné. Neříkám, že ošklivé nebo vulgární, ale něco mi na tom nesedí. Je to můj názor. Zajímalo mě, co ostatní na to, tak jsem to sem napsala.

 
SweetPeggySue
24 příspěvků 06.02.13 13:58

No vždyť vám ho píšu. Nebudeme se informovat o tom, že spolu diskutujeme, že vy píšete svůj názor a já vám na něj odpovídám atp., že ne?

 
jackdaw007
353 příspěvků 06.02.13 17:43

No jo, jenže tohle není bílá. Tohle je nějaký odstín smetanové. Mám pocit, že dlouhé bílé (a teď myslím skutečně sněhově bílé) šaty budou vždycky vypadat trochu nevěstovsky a u starších žen budou vypadat minimálně zvláštně.

Jinak souhlas s tím, že tyto smetanové Helen neskutečně sluší.

 
SweetPeggySue
24 příspěvků 06.02.13 18:40

Tak si prosím představte, že jsem vložila tuto fotku, ano? Já jsem prostě zadala tři slova do google a dala jsem sem první obrázek, co vyjel, protože vím, že Helen Mirren nosí bílou často a vypadá v ní skvěle a velice PATŘIČNĚ. Netušila sem, že někdo bude potřebovat specifický odstín na to, aby mu došla pointa (o které jsem si myslela, že je jasnější než bílá bílá od Lanzy).

Edit: Nebyla to Lanza, ale Ariel ;)

Příspěvek upraven 06.02.13 v 18:46

 
simchi
178 příspěvků 06.02.13 19:51

Když ona je bílá a bílá, resp. sněhobílá a ta se fakt na starší dámy nehodí. Tady snad sami vidíte, že to fakt není přebělené a tudíž slušivé :-)

 
bc2
318 příspěvků 06.02.13 23:06

Posudzovat bielu na fotkach je dost zradne, biela sa meni s osvetlenim.
Inak mi take pravidlo pripada ako ta osoba na FB, co tvrdi, ze viditelne tehotne zeny by nemali chodit na plesy.

dalsia skvostna dama v bielom

 
Sibyla
2639 příspěvků 07.02.13 09:41

Všechny tyto dámy vypadají skvěle, ale všimněte si dlouhých rukávů a uzavřeného střihu, což bílou posunuje do jiné kategorie. Luara má úplnou pravdu: bílá se stylem naivity, rozevlátosti, stylem víl, krajky a náběrky, nedejbože ještě s květinami, vypadají na zkušených ženách nepatřičně. Ovšem střízlivý střih večerních šatů je s bílou přípustný. No třeba na kostýmy je bílá úžasná, a rozhodně vypadá ke starší tváři líp než tvrdá černá.

 
SweetPeggySue
24 příspěvků 07.02.13 11:35

Luara, Sibyla:
Vypadá to, že jsme se z protichůdných názorů sešly u stejného závěru.

Mám dotaz do pranice: volánky, květiny, kraječky atp. by na starších ženách nevypadaly nepřiměřeně, kdyby nebyly v bílé? Když se zeptám jinak: Vílí jemné dívčí šaty na špagetových ramínkách na ženě 60+ jsou v bílé nepřijatelné, ale třeba v petrolejové nebo zlaté už ano?

Rozumějte, nesnažím se vám vnucovat svůj názor, snažím se jen přijít na jádro pudla. Osobně si myslím, že neexistuje společensky nepřiměřená barva, ale spíš střih a styl. Rozdíl mezi vámi a mnou je tedy asi v tom, že já vidím bílou jenom jako další barvu, nedodává navíc panenský a dívčí dojem. A jsem zase zpátky u svého prvního příspěvku. Uf :D

 
Luara
138 příspěvků 07.02.13 11:12

Zrovna tyhle bílé na Helen už za mě NE. Ty dole na Meryl možná.

Příspěvek upraven 07.02.13 v 11:14

 
moi-bebe
94 příspěvků 07.02.13 12:51

Ježiš to jsou překrásný šaty! helen miren je prostě chic, ať si vezme cokoliv.:)

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 14:20

Když ji miluješ, není co řešit…

Příspěvek upraven 07.02.13 v 14:36

 
Atrofie
599 příspěvků 08.02.13 16:29
:-D :-D :-D
 
simchi
178 příspěvků 06.02.13 19:51

Ona opravdu není bílá jako bílá a tato má nádech do béžové, krémové, máslové… opravdu bílá by byla průšvih

 
Nanynka_02
363 příspěvků 06.02.13 11:09

Na bílých šatech pro zralejší dámu nevidím špatného vůbec nic. Spíš naopak. S přibývajícím věkem jsou světlé barvy vhodné, zatímco černá, která postaršuje, může uškodit.

Nevím, jestli kdysi nosily bílou jenom svobodné dívky. A i kdyby ano, proč bychom se tím dnes měly řídit? Ve stejné době vdaná žena nevycházela z domu bez klobouku/jiné pokrývky hlavy, kalhoty byly nepředstavitelné a vdova strávila zbytek života v černé… Vždyť to už je dávno pryč (naštěstí).

 
amoc
21 příspěvků 06.02.13 17:20

Přesně tak, čím starší žena, tím více jí sluší jemné pudrové barvy a krémová. Tvrdou černou, modrou a fialovou si už může dovolit s vysokou obzřetností. Za mě krásná žena v krásných šatech

Příspěvek upraven 07.02.13 v 13:25

 
ibra
10 příspěvků 06.02.13 20:55

Jsem asi ve věku té paní a pravda je, že mi na modelu něco nepříjemně vadí. Řekla bych, že je to spíš účes a líčení děvčátka sbírajícího luční květy. Myslím, že by to chtělo výraznější líčení a elegantní účes. Nechci paní ublížit, ale tohle mi trošku připadá-zezadu lyceum, zepředu muzeum

 
linda147
50 příspěvků 06.02.13 21:19
bílá

Ano, jiný účes, pečlivě nabarvené vlasy a jemně upozornit partnera, že je na Plese v Opeře, nikoliv v Buranově.

 
Luara
138 příspěvků 07.02.13 11:06

Příspěvek upraven 07.02.13 v 12:35

 
slunceadéšť
51 příspěvků 07.02.13 13:17

Proč by měla mít nabarvené vlasy? Co je špatného na její přirozené barvě?

 
notrends
498 příspěvků 07.02.13 12:56

Myslím že než bílá je nepatřičný střih šatů: velmi odhalená ramena a výstřih, a plisé tomu dává nejen nádech romatiky ale plný kýbl romantiky, něžné nevěstinky. Kožešinový přehoz to zachránil ale i tak je to.., co vlastně : divné, nevhodné, prostě něco z obojího trochu

 
januuu13
16 příspěvků 07.02.13 07:41

Vdane? a ked sa kocka vyda v 23jke tak biela pre nu skoncila?

 
Luara
138 příspěvků 07.02.13 12:34

To záleží, jak moc vypadá maminovatě (a to může i v 23, neb některé ženy po svatbě prostě začnou vypadat jak domácí knedle, změní se), nebo si naopak uchová svěžest. Tady jde spíš o doporučení nebo zamyšlení: jak žena vypadá, jakou mají šaty opravdu barvu (odstín bíle), jaký mají střih. A pak konečná fáze: kriticky se podívat do zrcadla, zda v tom nevypadá dotyčná jako diblík, panna po rekonstrukci apod.
Věk je zjevně citlivé téma. Ale problém je, že málokterá žena si ho chce připustit i sama před sebou. Chápu to, ale strkat hlavu jak pštros do písku není řešení. Už jsem na plese zažila partu rozjívených mladíků, kteří po hojném občerstvení alkoholem nebyli zrovna zdvořilí a častovali přítomné ženy. Např.: vzadu lyceum, vpředu muzeum.
Snad je lepší napsat tohle jako postřeh na pekle (byť tu ledaskomu nevoní), než si to vyslechnout v reálu.

 
amoc
21 příspěvků 07.02.13 13:29

Na věku záleží až v druhé řadě. Stejně jako na proporcích postavy. V první řadě záleží na smyslu pro umírněnost, odpovídající příležitost…jako u všeho. Bez vulgárnosti, nabubřelosti a směšnosti…trapnosti

 
tereza.ondr
34 příspěvků 06.02.13 10:00

Ty zlaté šaty jsou krásné, jen ty naušnice mohly být opravdu střídmější.

 
chenin blanc
8 příspěvků 06.02.13 10:16

Kombinace zvířecích vzorů a společenských šatů mi přijde prostě nevkusná. a jsem jediná, komu připadá, že šaty Toniy Sotiropoulou z ní dělají neforemnou krabici?

 
simchi
178 příspěvků 06.02.13 19:53

Šaty se mi líbí, ale souhlasím s tím, že něco je divně, ale já mám tento pocit u většiny takto pojatých šatů. Možná mi spíše přijdou do Opery – nemyslím na ples

 
amoc
21 příspěvků 07.02.13 13:32

Za mě jedny z nejvyvedenějších. Perfektně se hodí k jejímu typu, barevně odpovídají jejímu typu, zvýrazňují její postavu, nečpí laciností a nejsou trapně vyzývavé

 
Jiná Realita
6232 příspěvků 06.02.13 10:36

Karolína milerová má ty předrahé šaty od diora šaty především solidně podupané :(

vídávala jsem něco podobného na plese často, riflařky se narvou do plesových rób, ve kterých ale neumí sedět, stát ani sejít ze schodů.

 
slunceadéšť
51 příspěvků 07.02.13 13:23

Hlavně jsou ty šaty moc dlouhý, to je pak má podupaný i neriflařka.

 
Matmys
1577 příspěvků 06.02.13 10:51

@Jiná Realita
Ale nečekala jste, že nakluše v riflích, že ne? :)

 
Jiná Realita
6232 příspěvků 06.02.13 10:54

Ne, proč? :-)
jen je smutné, že málokterá žena se umí k róbě, kterou má na sobě, nějak chovat, přidržet si ji, oprášit a podobně. nějak se do toho narve a pak se dál chová, jako by na sobě měla to, co nosí pořád.

 
Lanevra
371 příspěvků 06.02.13 11:00

Noo, to jsem si říkala když jsem viděla ty fotky jak si vytahují šaty až někam nad kolena. Netuším proč. U Opery nejsou prudké schody a mě i na ty prudké stačí vykásnout sukni nad kotník – a to už je na hraně slušnosti.
Taky se jich malinko zastanu; ostatní lidé se zase neumí pohybovat kolem žen s róbou a tak dusou na vlečky.

 
Linie
660 příspěvků 06.02.13 11:14

Pokud byste šly na podobný ples a uvažovaly nad šaty – napadlo by vás pořídit je u některé české návrhářky? Každá z nich by byla jistě nadšena a ráda by vymyslela úžasný model. Co Liběna Rochová, Hana Havelková, Klára Nademlýnská…Např. pamatuji jednu přehlídku Išky Fišárkové, kde měla nádherné hedvábné historizující modely.
Jak je znám, ceny by rozhodně nedosahovaly závratných výšek, do 20000 byste se vešly. Případně by se dal domluvit levnější model.

 
SweetPeggySue
24 příspěvků 06.02.13 11:24

Já bych šla ke Gábině Páralové, její šaty mě vždycky dostanou (chodím kolem jejího butiku v Brně).

 
Semak
8 příspěvků 06.02.13 11:36

Šaty Ady se mí líbí – krajka je krásná, ale trochu mě zklamala sukně. Představovala
jsem si bohatý rozevlátý šifon…nebo by to bylo blbý???Co myslíte?

Příspěvek upraven 06.02.13 v 11:36

 
Semak
8 příspěvků 06.02.13 11:44

Aha…teď jsem koukla, jak Ada šaty tvořila a na sukni šifon použitý byl…
Takže v tom případě zpět…líbil by se mi rozevlátý bohatý šifon na kontrastní
látce..:)

 
Papla
399 příspěvků 06.02.13 11:50

@Luara čistě bílou, navíc v střizích evokujících čistotu, nevinnost a svatbu, bych skutečně ponechala mladším ročníkům. U starších dam ji ale považuji za možnou také, jde jen o konkrétní pojetí, např. spíše smetanová či slonová kost, nebo kombinace s kovovým leskem či jinou barvou atd..proč ne, obecně zvlášť hodně starším dámám jemné světlé barvy perfektně zjemnují tvář a lichotí starší pokožce.

 
Luara
138 příspěvků 06.02.13 13:19

Ano, záleží na celkovém pojetí, třeba ty, co dala pod můj komentář SweetPeggySue na Helen Mirren (doufám, že je to ona a moc jí nekomolím jméno) se mi vážně líbí na ní, ale pak jsou určité šaty, které ve mně na určitých ženách působí nesourodě. Prostě mimoděk zvednu obočí a řeknu si, že tady něco nehraje.
Nechci ale tvrdit, že by starší ženy měly chodit v černé. Ne, ne a ne. Spíš aby to nepůsobilo jakože ctěná matka šla na maškarní za pannu nepolíbenou.

 
Nanynka_02
363 příspěvků 06.02.13 16:40

Bílá nemusí nutně evokovat panenskost, ani mládí, ani svatbu. Bílé svatební šaty jsou tradicí až od roku 1840, když se v bílém vdávala královna Viktorie. Předtím se nevěsty vdávaly klidně i v tmavých šatech, zvlášť oblíbená prý byla červená.

Tady jsou nějaké další zralé krasavice v bílém:

http://photogallery.indiatimes.com/…ci-gown-.jpg

 
vrtule_vrtule
13 příspěvků 06.02.13 15:01

Souhlas. u bílých šatech na fotce od Ady mi na paní nevadí ani tolik světlá barva, ale spíš střih – tenká špagetová ramínka a odkrytý dekolt kontrastující s kožešinou pod ním. paní na obrázku bych tipla na 40+ a výrazně více by se mi líbila buď silnější ramínka nebo ta kožka posunutá víc nahoru a víc zakrývající kůži. podobně mě ruší i polorozpuštěné vlasy – na dvacítce by to bylo super, ale od určitého věku už mám raději konzervativnější střihy i účesy – tohle vypadá tak nějak neupraveně (přičemž je mi jasné, že to JE účes, co zabral čas.) podobné pocity ve mně bohužel vzbuzuje i model Helen Mirren – ty šaty jsou krásné, ale přesto by dle mého názoru mohly mít střídmější výstřih u ženy 60+.

 
kolejkom1
3 příspěvky 06.02.13 12:24

Šaty paní Svobodové jsou otřesné. Už jen ta barva – černá je pro blondýny tvrdá, zvlášť, když už jim není dvacet. Střih – není toho trochu moc? Přeplácané.
Slečna se stříbrnou podprsenkou vypadá, že je na cestě do postele, takhle snad vypadá negližé, ne? Další slečna se zvířecím vzorem a filosofií kozy ven, rozparek alespoň po rozkrok – no comment.
Hnědé bambulky nebrat. Hnědou obecně nepovažuju za společenskou barvu, zvířecí vzor na ples opeře – nebrat a k tomu ještě bambulky…
Zelený alobal je ovšem nejlepší :-)

 
trinita
228 příspěvků 06.02.13 15:12

Šaty pani Svobodovej boli krásne tmavomodré, tá farba sa mi neskutočne páči, len to dopracovanie je dosť desivé

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 06.02.13 16:30

Tak tie hnedé šaty s brmbolcami sú bez debaty hrozné. Hnedá je na večer skutočne diskutabilná, už len z toho dovodu, že ju večerné osvetlenie zvlášť nemiluje.
Toťke fotka dole, kde sa to s hnedou podarilo

 
kolejkom1
3 příspěvky 06.02.13 21:48

No jo, jenže je taky rozdíl, kdo je nosí. Angelina má obrovské charisma.

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 07.02.13 08:51

Nebavíme sa primárne o charizma, kráse a vyžarovaní. Myslím si, že po svete pobehuje x žien a dievčat, ktoré sú rovnako krásne ak nie aj krajšie ako táto herečka. Pointa je, že keď hnedú látku vezme do ruky kopyto a nacápe na to brmbolce ako mu pod ruku príde a keď vezme do ruky hnedú látku človek remesla znalý a premýšľa nad tým, tak je výsledok nebo a peklo.

 
trinita
228 příspěvků 07.02.13 13:57

Ja mám rada hnedú farbu a viem si predstaviť v hnedej aj večerné šaty, ale na tých bambulkových je toho už strašne veľa – riasenie, leopardí vzor, farebné kvety, lesklé bodky… ubrať, ubrať, ubrať a budú fajn

 
kolejkom1
3 příspěvky 07.02.13 19:54

No asi tak. Nepředpokládám, že hvězda formátu Angeliny by si vzala takový domamont :-) co předvedla dáma na plese v Opeře.

 
Atrofie
599 příspěvků 08.02.13 16:31

DOMAMONT!!!:-D..ta čeština je tak nááádherná!!!

 
Mishelfka
6 příspěvků 06.02.13 14:41

Ta blondýnka v té šedivé vypadá nádherně. Ty šaty mají úžasný střih, kdybyste někdo přišel na to, kde je vzala, dejte vědět.

 
Tortilla
1 příspěvek 06.02.13 15:16

Su to saty od spanielskej znacky Pronovias, ale je to nejaka starsia kolekcia, v Prahe ich ma salon Nuance

Příspěvek upraven 06.02.13 v 15:50

 
bertulka
3531 příspěvků 06.02.13 14:46

Mně se nejvíc líbí ty šedivé a fialové šaty. A ta paní v otřesných zelených, to se na sebe nepodívala zezadu před odchodem z domu, jak to má blbě zavázané? Kdo jí to proboha šneroval?!

 
makoušek
2 příspěvky 06.02.13 14:55

Btw na smileboxu jsou zatím fotky z plesu volně přístupné a některé vážně stojí za to ;)

 
makoušek
2 příspěvky 06.02.13 14:57

Třeba tahle slečna má, na můj vkus, šaty „proklatě nízko“.

 
Zorča
112 příspěvků 06.02.13 15:38

Navíc jí pod tím prosvítají kalhotky :D

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 06.02.13 16:22

Kincaide, máš dekolty proklatě nízko… :-D

 
chuliganka  06.02.13 16:57

Presne, vypada jako kdyby mela povadla prsa, ackoliv je ji tak 20 let…

 
tryska
25 příspěvků 07.02.13 10:22

To se občas vzájemně nevylučuje. Názor, že povislá ňadra mají jedině starší ženy a ty, co už odkojily nejméně jedno dítě, je předsudkem. Záleží na celkové pevnosti figury… a v neposlední řadě třeba i na stavu sleziny. Podle TČM nebo celostní medicíny prostě zjednodušeně, když slezina nefunguje, jak má, části těla mají tendenci ochabovat, prsa obzvláště. Takže dámy, které tento problém máte, zkuste se na tento aspekt zaměřit, je to mnohem lepší cesta než případné myšlenky na plastiku apod… :))

 
amoc
21 příspěvků 07.02.13 12:30

Ach jo, taková krásná žena i šaty. Al výsledek je průšvih

 
consuela
11 příspěvků 06.02.13 14:58

Tak jsem nakoukla do smileboxu a nějak jsem nepobrala smysl hnědého modelu:
 http://smilebox.cz/…13-1-galerie?…

Příspěvek upraven 06.02.13 v 15:14

 
consuela
11 příspěvků 06.02.13 15:09

Ovšem…http://s­milebox.cz/ga­lerie/detail/ples-v-opere-2013–1-galerie?vp-page=5 :))

 
albez
6 příspěvků 13.02.13 21:12

Jééééé, po shlédnutí konečně vím, k čemu je smile box, prostě pro pobavení (nebo spíš k pláči) nás, kteří jsme tam nebyli!!! To jsou kreace, mě to připadá, jako, že „když už jsme dali tolik peněz za lístky, tak ušetříme na šatech“. To jsou asi dámy v poslední horní-dolní na hasičském plese oblečeny lépe. Mladé-staré, staré-radoyb-mladé, lesklé kredence, nedostatek látky, záclony… A všimli jste si, že je téměř pravidlem, že čím více hrůzy – tím více fotek (asi abychom se dobře vynadívali – tedy my všichni – nejen ženy!)

 
albez
6 příspěvků 13.02.13 21:14

A ještě jsem zapomněla!!! Největší bomba slečna, nebo mladá dáma s velkými (evidentně upravenými prsy) v tělové barvě šatů!!! No bomba!!! :)

 
trinita
228 příspěvků 06.02.13 15:11

Páčia sa mi fialové šaty (so zlou kabelkou), zlaté šaty tej novinárky, dokonca sa mi páči strih tých hnedých šiat, len by som vynechala leoparda a bambulkové kvetinky, tie lesklé bodky na živôtiku ako ozdoba úplne postačia…

 
Matmys
1577 příspěvků 06.02.13 15:11

@consuela
Myslíte „smysl outfitu“? :)

 
consuela
11 příspěvků 06.02.13 15:15

Který odkaz teď myslíte? :)

 
Matmys
1577 příspěvků 06.02.13 15:58

To byl pokus o vtip…

http://www.modnipeklo.cz/…utfitu-1863/

 
myyna
47 příspěvků 06.02.13 15:29

Bože, Jančíkovi jsou ultra nechutní. Nehledě na to, že Jančík už měl dávno sedět v base. Fuj.
A nechápu dámy, které si nedokážou přizat, že jejich dekolt už má největší slávu za sebou. To ty věšáky jako nevidí nebo co?

 
LuciK194
11 příspěvků 06.02.13 15:31

tak tohle by bylo děsné i jako recese..

 
LuciK194
11 příspěvků 06.02.13 15:32

A tohle už můj mozek opravdu nebere..

 
YI
5 příspěvků 06.02.13 15:35

Ten smilebox je úžasný

 
LuciK194
11 příspěvků 06.02.13 15:36

Samá sranda :D

 
zuzeta
2 příspěvky 06.02.13 17:06

Paní novinarka ma trvalý handicap nohy a nosi vzdy kalhoty nebot je to pro ni jedina moznost. Halenka uz je ovsem k diskuzi.

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 17:28

A to že se ani nenamáhala učesat je taky handicap?

 
Tamara A.
25 příspěvků 08.02.13 15:46

Kalhoty jsou asi jediné, co mi na ni nevadí (navíc ani nejsou vidět)… tato paní potřebuje kompletní „restart“ :-(

 
Staniela
75 příspěvků 06.02.13 22:14

Umělkyně né..?ty to neřeší, přeci.

 
amoc
21 příspěvků 07.02.13 12:27

Tda to je sebevědomí

 
Verhro
323 příspěvků 07.02.13 12:56
au

Au.

 
eliza93
81 příspěvků 06.02.13 16:29

Nebyly takhle náhodou učesané hostesky u vchodu? Myslím, že jsem to viděla na obrázku a ta jedna dokonce snad i má šaty hostesek (černorůžové).

 
Ada Pekelná
751 příspěvků 06.02.13 16:48

To jsou hostesky.

 
zuzeta
2 příspěvky 06.02.13 17:05

To jsou hostesky ve stejnokrojích a umyslně prehnaném designu, aby je každý host hned poznal… To snad nechcete hodnotit kdyz je to kostym.

 
LuciK194
11 příspěvků 06.02.13 18:07

Tak to pak jo :)

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 20:07

Tohle je luxusní!

 
Tamara A.
25 příspěvků 08.02.13 15:47

Ornella se ségrou :-D

 
LuciK194
11 příspěvků 06.02.13 15:39

Jinak jsem odhalila dvoje stejné šaty, každé na úplně jiném typu. Která se vám líbí víc? a  :)

 
consuela
11 příspěvků 06.02.13 15:51

Na druhém obrázku ty šaty vypadají daleko lépe

 
linda147
50 příspěvků 06.02.13 21:42

Jde o to, že dáma na druhém snímku se prostě chová/alespoň na snímku/jako dáma.

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 24.03.13 21:56

To je síce pravda, ale tie „primontované dekle“ na prsiach nesedia ani jednej dáme/ „dáme!“

 
Alatriz
52 příspěvků 06.02.13 16:07

Ty dole. Je to celé takové elegantnější a dámě to mnohem více sedí než té nahoře…

 
Martina xyz
97 příspěvků 06.02.13 16:19

A mně se zase líbí víc tmavovlasá slečna :) Krémově psaníčko je barevně mnohem vhodnější než klišé černo-červené kombinace. Navíc ty „safírové“ náušnice paní z 2. fotky moc neladí. Kdyby slečna z 1. fotky zvolila lepší účes a normální postoj byla by jasně víc šik, takhle se nad tím musí člověk zamyslet :)

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 20:10

To ano, má šmrnc, jenže na ples nevhodnej účes, a ty šaty to docela sráží.

 
mesneyi
39 příspěvků 06.02.13 16:12

Páčia sa mi viac na Simone (druhá fotka). Posobí viac nežne, premyslene a kultivovane.

 
YI
5 příspěvků 07.02.13 10:55

Moje noční můra, že bude mít někdo na plese stejné šaty :-) a na Plese v opeře! to musel být nářez.

 
Elena.e
16 příspěvků 08.02.13 00:00

Sladění doplňků u mě vyhrává bruneta, účes a postoj blondýna.

 
myyna
47 příspěvků 09.02.13 20:19

Ta tmavovlasá vypadá, že s ní bude rozhodně větší prdel :). Líbí se mi víc a ten postoj je tak frivolní, protože už asi měla trochu vína nebo se jí vyplavily endorfiny do mozku tancem. hi hi. ale jinak je super. má bezva prsten a zajímavý psaníčko.

 
unkulinka
8 příspěvků 06.02.13 15:43
HNUS

http://smilebox.cz/…13-1-galerie?…

TAK TO JE ŠÍLENSTVÍ :D

 
pan.dul
10 příspěvků 06.02.13 15:56

Tak jsem narazila na článek na Check Czech Fashion a musím říct, že mě teda dost znechutil přístup „dress code to sice zakazuje, ale dělají to všichni, tak co, hoplá výstřih!“
 http://checkczechfashion.cz/…ples-v-opere

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 16:15

No to je tragédie.. hlavně si myslim, že někdo by si měl pořádně rozmyslet, než vyjde bez podprsenky (zvlášť v šatech, které opravdu skoro nic nezakrývají) 

 
Josefka
207 příspěvků 07.02.13 11:53

Je to škoda, protože slečna jinak vypadá jako anděl.

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 07.02.13 13:31

To je fakt, má krásny účes, čo je veľké plus, pretože s vlasmi sa tam viacero žien nepáralo, proste to prehrabli hrebeňom a šlo sa. Páči sa mi aj líčenie a má veľmi pekný úsmev.

 
White_Queen
100 příspěvků 07.02.13 18:03

Účes je super, ono i ty šaty by byly fajn, kdyby to na hrudníku tak divně neviselo…

 
notrends
498 příspěvků 07.02.13 13:00

Mě spíše „pobuřuje“ ten nedokonalý lem

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 07.02.13 13:19

Tiež som si vravela, či dobre vidím, alebo sú tie švy sprasené. Ďakujem, že sa to nezdá iba mne. :-)

 
Danajas
2 příspěvky 11.02.13 12:27

Na plese se přece obvykle tančí. Jak se dá tančit latina nebo jive, chacha a podobné rychlejší tance bez podprsenky? Pokud tedy nemáte nulky.

 
trinita
228 příspěvků 06.02.13 16:03

Na smileboxe som narazila ešte na jedny úžasné šaty, myslím konkrétne tie fialové :-)

Příspěvek upraven 06.02.13 v 16:07

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 16:11

Mě by zajímalo, jak drží šaty slečně úplně vpravo :D

 
trinita
228 příspěvků 06.02.13 16:13

Pomocou obojstrannej lepiacej pásky? :-)

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 16:26

Ale asi přestává lepit :D

 
tereza.ondr
34 příspěvků 07.02.13 01:09
KOZY

Když jsem uzřela tuhle fotku, dostala jsem klaustrofobii z toho, jak se na mě tlačila… ehm… ŇADRA té slečny vlevo…

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 02:46

Tenhle nárazník je také dokonalý

 
StephanieRich
9 příspěvků 07.02.13 13:22

Ta fialová slečna vypadá malinko jako transvestita

 
Mylady2
7036 příspěvků 06.02.13 16:19

@unkulinka mě se to zas tak hrozné nezdá… Jsem přesvědčená že kdyby se konal ples MP tak by to vypadalo podobně;-D akorát by se tomu neměl kdo smát;-D

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 20:40

Výborný nápad… ale kdo se zhostí organizace?

 
helcza
9 příspěvků 06.02.13 16:43

Aaa, ty fialové šaty nevidomé slečny jsou moje maturitní, mám je pořád doma a lámu si hlavu, kam s nimi :)) To je dobrý :))

 
Malina jahodová
163 příspěvků 06.02.13 16:50

Líbí se mi ta fotka ředitelky s herečkou. Vzhledem, k tomu, že jsem typově podobná té Řekyni, tak je mi konečně jasné, proč ty různé béžové, pastelové a vyblité tóny, ke mě nejdou.

 
Malina jahodová
163 příspěvků 06.02.13 17:27

Teď koukám, že jsem tam napsala čárky jak tatar. Pardon…

 
amoc
21 příspěvků 06.02.13 17:13

Vždycky jsem si myslela, že když velký výstřih, tak žádný rozparek a naopak. Nojo, nová doba

 
Domcat
2 příspěvky 06.02.13 17:39

Ples v opere 2013 Slovakia – jednoznacne top bola Misa Kocianova
 http://m.hnonline.sk/…ie-saty-foto

 
Domcat
2 příspěvky 06.02.13 17:40

http://www.pluska.sk/…ych-dam.html

 
zuzitaa
44 příspěvků 06.02.13 18:53

Slovenky by to Češkám natřely!!! Slečna Kociánová je na 1*

 
Lola
1806 příspěvků 06.02.13 19:46

Jen nechápu tu Sharleen v černých džínách. Co je to za story?

 
Reine
9 příspěvků 06.02.13 19:56

Súhlasím, Mišine šaty sú dôkazom, že v jednoduchosti je krása, rovnako ako na plese v opere v Brne sa mi páčila Zuzka Šulajová v tiež jednoduchých zelených šatách. Osobne mi ešte viac ako prekombinované šaty vadí, keď si staršie dámy /často s nadváhou/ zvolia plesové šaty bez ramienok, prípadne so špagetovými ramienkami, často s bonusom,,kozy von ´´, mám pocit, že už by to chcelo ramená rafinovane prekryť a ak ich dáma nemá aj v tomto veku vyšportované… 

 
Reine
9 příspěvků 06.02.13 20:32

..a ešte som našla tieto…

 
Atrofie
599 příspěvků 06.02.13 23:44

Ty první jsou prostě skvostné!!!

 
moi-bebe
94 příspěvků 07.02.13 13:15

Ano! právě jsem se rozhodla, že v těch prvních se budu vdávat! :)

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 24.03.13 22:21

Dajte im najesť!!!

 
christinka
78 příspěvků 06.02.13 21:13

Teda, ty slovenské modely jsou proti těm českým tak krásně úpravné! Asi jsem neprohlédla všechny, ale mám pocit, že (povětšinou) ženám krásně padnou a jsou zajímavé a vkusné.

 
Lettie
393 příspěvků 06.02.13 17:55

@Aurora5 Tak vzhledem k tomu, ze osobne pani Jancikovou znam uz cca 15 let, tak verte, ze toto, je jeste jedna z jejich umirnenejsich kreaci, at uz v oblasti satu ci ucesu. Je to totiz kosmeticka a vizazistka /!/ Vlasta Libotovska, nyni tedy Jancikova. Bezne nosi „vozivino“ v nekolika barvach najednou, samozrejme nechybi signalni ruda a podobne vydobytky. Myslim, ze jeji bezne outfity by zvladly zaplnit stranky pekla na dost clanku.

 
Sibyla
2639 příspěvků 07.02.13 09:47

No, k pí Jančíkové musím jen zopakovat: jakej šel, takovou potkal.
Ale hlavně, že se mají rádi.

 
jackdaw007
353 příspěvků 06.02.13 17:55

Tady mám tedy obavu, že paní krutě nevychytala šaty adekvátní svým proporcím. O vhodnosti na ples ani nemluvím. Nechápu, že jí manžel nebo děti nenaznačí, že je to prostě už moc.

 
Chany
511 příspěvků 06.02.13 18:36

To je až smutný… takhle to zpackat.

 
White_Queen
100 příspěvků 06.02.13 18:54

Opakuju svá slova – někdo by neměl vycházet bez podprsenky… Jinak pánovi palec nahoru!

 
Lady_MM
80 příspěvků 08.02.13 11:18

To jsou šaty z Infinite, mám je taky. Jen je mi asi o 25 let méně a jsem tak o 30 kilo lehčí :-)

 
couturier
20 příspěvků 06.02.13 18:10

Četl jsem pár „recenzí“ plesu (s fotografiemi) na různých stránkách (včetně skandálního outfitu módní redaktorky onadnes.cz Cindy Kerberové) a pořád mi to přijde s těmi šaty na úrovni krajského kola ve srovnání se světem. Šaty za sedm milionů a s takovým koncepčním nedodělkem? Kdyby si dotyčná koupila 20 šatů z RTW kolekce, udělá snad lépe.

Dámské večerní i pánské si představuji například takhle (s výjimkou Angeliny):
 http://www.dailymail.co.uk/…sparkle.html#…

 
MP Helena
48 příspěvků 07.02.13 11:46

To je ale v pořádku. To skutečně je srovnávání krajského kola se světem. Fotky z Oscars 2012 si prohlédlo mnoho (desítek až stovek?) miliónů lidí, fotky z plesu v opeře asi tak deset tisíc. Možná. Někteří účastníci plesu v opeře by samozřejmě neurazili ani na oscarech, ale je jich málo.

 
Chany
511 příspěvků 06.02.13 18:34
Ó přírodo...

Zdá se to jen mně, a nebo výše dekoltované dámy byly ohledně výstřihu jen břídilky? ;)

 
barcaaa
3 příspěvky 06.02.13 18:54

Zděsila jsem se přesně nad tou samou fotkou :-D

 
Luara
138 příspěvků 06.02.13 20:25

Šmarjá to jsou cecny. A tipuju, že silikonové!

 
LinkaK
21 příspěvků 06.02.13 21:35

Divné, ale někomu takové opravdu narostou… Moc možností, jak takové tělo obléknout není, a tady ty prsa aspoň drží. Nevypadají jako psí uši.

 
Luara
138 příspěvků 06.02.13 21:53

No promiňte, ale ten rýsující se medicinbal mi jako dílo přírody nepřipadá. Kor k postavě. Mám kamarádku s velmi velkými ňadry, ale vtěsnaná do dekoltu tedy vypadají tvarově jinak.

 
linda21
5 příspěvků 07.02.13 06:59

…při pohledu na hrdého partnera mě napadlo, že přesně tuhle fotku si nejspíš vystaví v práci s popisem „pánové, kdo z vás to má?“!!! :) (ale jinak ty šaty i slečna se mi docela líbí)

 
Luara
138 příspěvků 07.02.13 16:20

Pán je asi gurmán.

 
Malina jahodová
163 příspěvků 07.02.13 13:42

Jistěže některým takové narostou, ale i tam je možnost pořídit šaty, kde půlka nekouká ven. Vím, o čem mluvím :)

 
Sibyla
2639 příspěvků 07.02.13 09:48

SIlikon rulez!

 
Trandala
5 příspěvků 07.02.13 19:33

Dekolt nositelka trochu nevychytala, nicmene saty su prekrasne a keby boli na menej obdarenej zene, bolo by to priam dokonale!

 
Chany
511 příspěvků 07.02.13 20:49

No já bych řekla, že dekolt nevychytala značně.A úvahy o šatech na jiné postavě jsou sice pěkné, leč v tomto případě marné. O to tady prostě nešlo. ;)

 
OliviaD
44 příspěvků 06.02.13 19:29

Boha, to si ta vodnice nevšimla, jak má vzadu schumstanou tu látku pod šněrovačku?

 
Lambretta
10 příspěvků 06.02.13 19:53

Mě ovšem zaujalo toto :

 
erinayet
48 příspěvků 07.02.13 14:42

Já si nemohu pomoci, ale vypadají spíš jako bráchové (všimli jste si té podoby?)
paní bych poradila zapracovat trochu na ženskosti, minimálně tento účes jí skutečně nelichotí

 
myyna
47 příspěvků 09.02.13 20:14

Já myslím, že paní už je to dávno jedno…

 
llolla
1558 příspěvků 06.02.13 20:39

Já mám teorii, pokud jde o slečnu/piráta- ve stresu z příprav si namalovala jen jedno oko a tak si po cestě do opery koupila tuhle luxusní pásku přes oko=)

 
efee
5 příspěvků 06.02.13 21:11

Viz někde výše, slečna není pirát, je po úraze a dokázala z toho nedělat handicap

 
Chany
511 příspěvků 06.02.13 22:04

Já zas mám při pohledu na ni dojem, že je to silná osobnost. Nejen, že se s handicapem vyrovnala, ale ona ho v podstatě prezentuje jako přednost ( viz výše k ladění pásek s oblečením apod.)Já bych to třeba nedala, mě by to zlomilo…

 
llolla
1558 příspěvků 06.02.13 22:18

@Chany @efee
Aha, edit jsem nedočetla, tak to se slečně omlouvám.

 
Staniela
75 příspěvků 06.02.13 22:27

Ten SMILE BOX, to je teda NĚCO. Stále nevycházím z údivu nad nesoudností a odvahou některých účastníků.

 
adelline
3 příspěvky 06.02.13 23:12

Divím se, že se nikde nemluví o Zuzaně Vinzens, její šaty jsou podle mě možná ze všech nejlepší-zajímavé, mají šmrnc a padnou. Moc jí to slušelo.

 
Atrofie
599 příspěvků 07.02.13 00:00

Souhlasím! její šaty a to jak jí padnou jsou jeden velký skvost!..moc a moc vydařené!!!

 
Martina747
15 příspěvků 06.02.13 23:14
pruhované

Ty prsa vypadají, že každou chvíli vyskočí na čerstvý vzduch…

 
barcaaa
3 příspěvky 06.02.13 23:21

On Ples v Opeře má ještě jednu galerii na smileboxu, které jsem si nejdřív nevšimla! :-D Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit smysl toho udělátka, co má pán vlevo na saku? Děkuju :-)

 
Atrofie
599 příspěvků 07.02.13 00:01

Asi si za něj při tanci zastrčí tu hůlčičku ;-)

 
moi-bebe
94 příspěvků 08.02.13 09:43

Vím, že takový oděv je na ples v opeře diskutabilní. ovšem mně to přijde jako velice vtipný detail, jak oživit pánský oděv.

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 01:04

Ty šaty venduly Svobodové se mi nelíbily od samého začátku. Látka je jistě překrásná, ale ty kožovité flastry drahokam-nedrahokam vypadají jako kovářská zástěra. A teď zezadu je to docela šok…
Paní v zeleném alobalu, to je řacha…ta mě aspoň rozesmála, stejně jako punkovo-diblíkovský účes a sexy-šat paní Jančíkové

 
linda21
5 příspěvků 07.02.13 06:55

Z paní Svobodové bych servala kožešinu, koženou zástěru a šňěrování. Safíry zapracovat do výšivky ve tvaru Y podél výstřihu, přidat dlouhé bílé rukavice a vhodné náušnice a mohla vypadat jako královna, škoda.
Moje oblíbené šaty z loňského slovenského plesu v opeře jsou tyto: 

Ze smileboxu se mi líbily tyhle:

http://smilebox.cz/…img-0347.jpg -tenhle odkaz se v náhledu neotevřel
Ovšem absolutním vítězem se stává… 

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 13:33

Ano, té poslední fotky jsem si všimla už včera. Model jde mimo mé chápaní, vietnamské tržnice nenavštěvuji a na Havaji jsem už taky dlouho nebyla. Nepopírám ovšem, že to pani… móč šuší!

 
StephanieRich
9 příspěvků 07.02.13 13:46

Přesně tyhle modrozelené(?) mě zaujaly.

 
linda21
5 příspěvků 07.02.13 10:44

…zelená je nádherná barva pro velké róby, ale když se to nepovede, je to stejně velký průšvih… 

 
YI
5 příspěvků 07.02.13 11:04

Strašlivě mě dostalo to šněrování vzadu, jí tam snad lezl ten „mezikus“??
a takto chodí na ples Katka Neumannová…poslední v řadě…říkala jsem si, kdyby ji tak viděla Ada a celé Peklo…

 
Verhro
323 příspěvků 07.02.13 11:27
reakce

Paní Kateřina Neumannová je jeden velký průšvih sama o sobě.

 
Josefka
207 příspěvků 07.02.13 12:19

Se snad ještě převlíkla ne? Jinak nechápu. Prosím, napište mi někdo, že ji pak zahlédli v šatech. Prosííím!!!

 
YI
5 příspěvků 07.02.13 13:16

Ne, toto skutečně bylo plesové odění KN, ale nejedená se o Ples v opeře, ale o ples na Hradě

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 07.02.13 13:10

Pani, ktorá príde na červený koberec festivalu v Karlových Varoch oháknutá takto, sa predsa nezľakne ani plesu v Opere! (fotka je asi z after party a viem, že pani Neumannová sa určite neprezliekala, páč schytala svoj diel kritiky od F. Čížkovej z Blesku, ktorá jej skrz tento éééé.. outfit venovala samostatný článok)

Příspěvek upraven 07.02.13 v 13:17

 
paffg
376 příspěvků 07.02.13 13:20

…a ten pán hned vedle, v teniskách a riflích je jistě Katčin trenér!

 
Verhro
323 příspěvků 07.02.13 11:28
vodnice

Néééé, to jsem se lekla. Kdo to je?

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 20:22

Mě ty šaty něčím hrozně fascinujou:)

 
LizzieIsStylish
4 příspěvky 22.02.13 10:59

Pane bože, tolik odstínů zelené a hnusně vypadající látky jsem na jednom modelu snad ještě neviděla…:D :O

 
linda21
5 příspěvků 07.02.13 10:56

Ado, nemyslela jste náhodou těmi nejkrásnějšími šaty „černá na tělové“ tyto? Jsou nádherné… 

 
Sekhmet
1750 příspěvků 07.02.13 11:44

@LuciK194 Ovšem je to Vivaldiovski stylové

Pardon, mělo to patřit pod fotku hostesek s velkými účesy.

Příspěvek upraven 07.02.13 v 11:45

 
LuciK194
11 příspěvků 07.02.13 12:03

Stylové nestylové, pořád si nějak nedokážu představit, že bych to měla na hlavě.. třebaže jako hosteska..

 
BuBubák
28 příspěvků 07.02.13 13:09

Jako hosteska si nemůžeš vymýšlet. Jednou bylo takové zadání a kadeřník jim to učesal. Nicméně jsem se ptala, jak to drželo. Jestli v tom nebyla nějaká konstrukce. Prý jen tupírování, tužidlo a lak. Hřebenem se do toho ani nepokoušely dostat. Muselo se to umýt. Ale skvěle se na tom spalo. Jak na polštářku.
Na té fotce je hlavní hosteska (ta v bílém) s jednou z hostesek (svou sestrou). A myslím, že to přesně odpovídalo Verdiho době, navíc hostesky musí být okamžitě k poznání – tedy tvar účesu odpovídá, provedení mírně nadsazené. Holky samy těm účesům říkaly česnek nebo dýně. A myslím, že jim to všem vcelku slušelo, ač je ten účes pro běžné použití naprosto šílenej.

 
sely1
184 příspěvků 07.02.13 12:00
noblesa

Karolina milerova, krasne saty super kabelka ale ten uces? to si robi srandu? to ja si urobim lepsi ked mam mastne vlasy a rano nestiham do prace a hodim si vlasy len tak do uzla do gumicky za behu v polospanku!;-PPPP teda ku toalete od diora by som si zasla ku kadernicke na nejaky pekny spolocensky vyces…a tie vytasene prsia a stehna u ostatnych zien to ani nekomentujem…ak sa chcu hrat na luxusne spolocnicky nech idu do bordelu a nie pre boha na ples do opery! neviem ale nejak v poslednej do dobe ples ako taky degraduju hlavne navstevnicky nezneho pohlavia, mala som ist minuly tyzden tiez na jeden k nam do mesta ale podla fotiek som rada ze som na koniec ani nesla, zeny iba tak s rozpustenymi vlasmy bez namahy v kratkych satach ktore sa hodia skor na diskoteku alebo na leto ku vode…no otras degradacia celej spolocenskej akcie, to potom aj tie zeny ktore si daju zalezat idu ku kadernicke na manikuru zhanaju saty kade tade potom nemaju z toho taky zazitok aky by mali mat…lebo maju potom pocit ze si dali zalezat len ony same a pripadaju si tam uplne mimo ;o)

 
KlaudieS
1579 příspěvků 07.02.13 12:01

Slovenky to teda umí mnohem líp!! Nádhera…Češky jsou buď jak banda laciných děv, támhle prso, támhle stehno, nebo jak banda laciných. Sakra, když už se rozhodnu jít na něco takového jako je Ples v opeře, tak už do toho investuju. I když Svobodové nepomohlo ani to, pravda.

 
WannabeYourMonster
75 příspěvků 07.02.13 19:50

Banda laciných děv nebo banda laciných?

 
KlaudieS
1579 příspěvků 10.02.13 13:59

No že buď vypadají v těch šatech lacině nebo ty šaty samy o sobě vypadají lacině…špatná formulace, omlouvám se :D

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 24.03.13 22:14

Pani Svobodová mala investovat hlavne do plesových rukavíc. Nech sa nehnevá, ale ukazovat také negustiózne rašple na lakťoch, keď sa o zvyšok tela vie postarať, je podla mňa väčšie faux pas ako divný strih šiat. Ešte keď sa k tomu dozdobí drahokamami.

 
lukeon
1 příspěvek 07.02.13 12:35

Myslím, že je velká škoda, že tam paní fotografka nedala také svoji fotku. Vypadala totiž ve svých šatech jako seriálový přízrak typu Esmeralda.

 
moi-bebe
94 příspěvků 07.02.13 13:04

Ty šedé „obláčkové“ šaty jsou úchvatné! a slečna s páskou přes oko boduje! takhle elegantně, i soudě podle diskuze pod článkem, vyřešit svůj handicap, to klobouk dolů. ovšem tedy měla rozhodně zvolit jiné šaty. a paní se zeleným cancourem bodnutým do zad je jednoduše geniální! úplně vidím ty přípravy doma – „jardooo, poď mi zašnerovat ty šaty“ – „já nevim, jak se to dělá“ – „to zvládneš!“ po půl hodině snažení se jarda vzdává a „nechá to tak“, protože žena si dozadu stejně nevidí. :D

 
Dalajlámov škrpál
94 příspěvků 07.02.13 13:15

A ja že prečo tá vsadka ide durchom a nie rovno, on to má na svedomí manžel :-D

 
Beldaran
82 příspěvků 07.02.13 14:27

Vidíte, já mám takové letní šaty vzadu na zašněrování a jediný, kdo mě do toho zvláde správně obléknout, je můj bratr. Když jsem šla za mamkou, byla to bída :D

 
moi-bebe
94 příspěvků 07.02.13 13:17

Ad smile box – mne velice zaujala také zde paní drákulová.:D

 
Mladá chemička
77 příspěvků 08.02.13 02:09

Nad tou paní jsem se taky pozastavila a upřímně, moc mi to hlava teda nebrala :D

 
myyna
47 příspěvků 09.02.13 20:10

Ty brďo, a jak má pěkně „voživený“ melír!

 
Katjinka
177 příspěvků 07.02.13 14:12

@Nanynka02 Tyto ženy jsou už zralé? Takže v 50 už budou jednou nohou v hrobě či co? Připomíná mi to reklamy, kde mladým dívkám vnucují, že již v 15 jejich plet' stárne.

 
amoc
21 příspěvků 08.02.13 00:20

Amoc

Příspěvek upraven 09.02.13 v 17:43

 
Trandala
5 příspěvků 07.02.13 20:04

Nádherné šaty mala Andrea Verešová. Jednoduché, vkusné, žiadne „kozynohyven“, čarovné, elegantné… Zaslúžia si obdiv, no napriek tomu si od Ady vyslúžili len kritiku – a to za trúsenie peria, lebo im nemala čo iné vytknúť… A taký perový lem majú i šaty tanečníčok vrcholových súťaží spoločenského tanca

 
Oveeec
653 příspěvků 07.02.13 20:25

Jakože má Ada spadeno na Verešovou, tak jí aspoň vyčetla to peří? Ale no tak.

 
kiwi  07.02.13 21:38

No, zas takovej zázrak to nebyl. Peří vypadá vždycky trochu cirkusově… a nejednalo se o soutěž ve společenským tanci, že ne?
Jediný, co lze skutečně kvitovat s povděkem, je skutečnost, že nás tentokrát Verešová neoblažila kozama, případně rozkrokem. Není nemocná?!

 
Trandala
5 příspěvků 07.02.13 22:27

Poznamka k tanecnej sutazi bola mierena i na Adine saty, ktore obhajuje prave tym ze su prakticke na tanec :)
Ci ma spadeno? To nech kazdy posudi sam

Příspěvek upraven 07.02.13 v 22:28

 
LeKarolinaK
21 příspěvků 09.02.13 13:51

Nejen že to nebyl zázrak, ale moc jí neseděly. Všiml si ještě někdo že byly špatně ušité? Když se podíváte na její bok není to opravdu žádný zázrak.

 
katkarinka
1255 příspěvků 09.02.13 12:34

Ehm.

 
Ivi kiwi
20 příspěvků 09.02.13 17:12

No co, slečna si spíchla šaty ze stříbrné izolepy :-(

 
DonChichot  09.02.13 20:42

To je alobal, prosím.

 
katkarinka
1255 příspěvků 09.02.13 12:36

Ale tie vľavo sa mi veľmi páčia, škoda že ich nevidím celé.

 
KKá
1 příspěvek 09.02.13 19:14

Když je mám (zvětšené) tak proč je neukázat :-/

 
DonChichot  09.02.13 20:44

Já už na TOHLE několikrát popatřila a obočí mi leze samo nahoru. Nemůžu to zastavit. A nemůžu si zvyknout, děje se mi stále znovu a znovu.

 
DonChichot  09.02.13 20:47

U fotografie hnědé kreace s kytičkami, které připomínají bambulky bych jen poznamenala, že máte-li víc brad než jednu, není zrovna šťastné nechat se fotografovat z podhledu.

 
agena
1 příspěvek 12.02.13 18:58

Když jsme u těch barevných typů, skoro bych řekla, že opačně by jim to slušelo možná i víc, co si o tom myslíte?

 
Caralina
643 příspěvků 15.02.13 10:02

Tedy včera jsem viděla film Skyfall a v kontextu zpráv z plesu v opeře jsem nestačila zírat. Pod pojmem bond girl jsem si tedy představovala něco naprosto jiného než někoho kdo se objeví ve filmu na 10 vteřin jako naprosté křoví. A pak se tady z ní dělá hvězda!! To je fakt směšné.

 
Januscha
2 příspěvky 25.02.13 22:01
Terka

Hezké šaty měla Fajksová, ty se fakt povedly!

Poslední článek: Módně-technická revoluce

28.07.14 | Mezi moje koníčky nepatří jen móda. Mám ráda i technické hračky, a tyhle věci jdou kupodivu velice dobře dohromady. Varování: v tomto článku vás budu přesvědčovat, že nutně potřebujete tablet. Lidé se slabší vůlí by ho radši neměli číst. (číst dále)

TOPlist