Plísňáče

25.02.14 | autor Ada

Když přemýšlím nad názvem článku z pouliční pekelné kategorie, většinou se kouknu na první fotku a název vymyslím podle toho, co mě první praští do očí. Tak ostatně vznikly titulky jako Tři zářezy nebo Zelený mužíček. U dnešní titulní fotky byl ovšem výběr úhlavního pekla takřka nemožný.

Dlouho jsem si fotku prohlížela naprosto zcepenělá údivem a pak ze mě vypadlo jen tiché zakuňknutí: "Plísňáče..." Džíny v provedení, které bylo naposledy moderní v onom pravěku, kdy i já jsem ještě nosila žebrované punčocháčky a zástěrku (ten loňský retro záchvěv, co vydržel asi měsíc, nepočítám), už se dneska málokdy vidí. Ani stárnoucí plešatějící máničky ze zapadlých samot už je nenosí. Paní na fotce je navíc dotáhla celkovým stylingem a perfektním sladěním partnera. Nohavice zastrkané do bot, bunda v dezénu obývákové sedačky ze stejného roku jako ony džíny a samozřejmě nezbytná černá koženková kabelka. Parťák v teplákách a umouněných keckách k takové ženě patří jaksi samozřejmě.

zaslala Evilmaggie

Možná to v komentářích schytám, že se nemám smát očividně sociálně slabým občanům, již mají sotva na ten nový koberec, který si právě vybírají. Ale to by bylo křivé nařčení. Já se nesměju. Já hořce pláču.

Podobný případ "sportovní elegance" máme tady. Zřejmě rychlé vyběhnutí pro zákusky, takže chápu, že na sebe paní prostě něco hodila, já do večerky taky nechodím v plné polní. Přesto mě fotka ponouká k protivným otázkám: proč má doma k běžnému nošení takovouhle bundu? Je zvyklá k ní normálně nosit kabelku? Proč má někdo doma absolutně nelichotivý placatý BÍLÝ kozačky do půlky lýtek? Je žlutohnědočerný melírek na hlavě tradičně určen k oživení bídného bundovzhledu?

zaslala I.

Zasteskne se vám v zimě občas po ponožkách v sandálech? Všichni nosí uzavřené boty, kecky, kozačky, polobotky... a líbezný sandál s fuseklí široko daleko nevidno.

Když jsem z mailu vytáhla nedávno zachycenou momentku z metra od čtenářky Lenky, úplně se mi rozzářila očka. Takové nádherné šmudlismo jsem už dlouho neviděla (vpravdě vytuněné, jak k fotce napsala zasilatelka). Tlusté světlé ponožky v popruhových sandálech na sebe strhávají veškerou pozornost, takže by si člověk ani nevšiml třešinky na dně dortu v podobě chutně zahnědlého vnitřku nohavice. Ale ono to k těm sandálům tak nějak sedí, viďte?

zaslala Lenka

Na pěkné dny si ještě zavzpomínáme s fotkou z archivu dalšího čtenáře. Když jsem se podívala na tuhle fotku, nejdřív jsem nechápala, kde je peklo. Kraťasy s tričkem jsou ok, chlapi vzadu jsou taky oblečení víceméně normálně, co se fotografovi sakra nezdálo? Tak se podívám na popisek, aha, tam to je, honem vyhledávám onen detail... aaatadyaaááÁÁÁÁ!

zaslal Art

Už to taky vidíte? Ne? Tak já vám pomůžu:

zaslal Art

To je kvalitka, co? :)

No nic, já si jdu radši zase prohlížet fotky z Milána. Tam je svět ještě v pořádku!

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Violetina
161 příspěvků 25.02.14 16:36

Jůů… teda kdybych měla vybírat, které boty bych rozhodně nechtěla ve svém botníku, byl by to boj. Mezi bílými kozačkami a tím špičatým cosi.
Beru trekovky.

 
Brunhilde  25.02.14 16:42

Bundu, v níž je navlečená figurantka na prvním snímku, jsme měli doma taky. Koupili nám ji rodiče mého manžela od potulného snědého obchodníka, který seniorům tvrdil, že se právě vrací z Milánského prodejního veletrhu a tyhle čtyři mu zbyly. Chtěl za ně 20 tisíc a poté, co tchán pravil, že mu mohou dát jen 15 tisíc, milostivě jim poskytnul slevu. Naštěstí sousedi nebyli doma, dědeček se tam totiž vydal, aby si půjčil zbytek sumy na ten módní výkřik. Takže jsme byli při první návštěvě obdarováni těmito skvosty, já jsem si teda svůj výkřik odmítla převzít a tvářila se zle, protože se mi v hlavě okamžitě začaly rojit scénáře, jak se zvěst o hotovosti, kterou běžně přechovávají doma, v obchodnické komunitě rozšíří a kdo všechno je ještě navštíví.
Pokaždé, když tento hadr vidím, vzpomenu si na to a mám vztek, to vám řeknu.

 
smycka
42 příspěvků 27.02.14 01:53

Brunhilde, ja proste nemuzu nereagovat: ctu sice tenhle blog hlavne kvuli vtipnym komentarum pod clanky, ale bricho od smichu me myslim jeste nikdy nebolelo. Rozkosna prihoda! (i kdyz popravde receno, zdraham se ji uverit:-))

 
Brunhilde  28.02.14 17:49

Bohužel jsem si to nevymyslela.

 
janina.ch
26 příspěvků 18.03.14 11:56

Můj dědeček takhle kdysi koupil skvělé a úžasné fotoaparáty pro celou rodinu, zrovna je ten cikán vezl z veletrhu. Brácha, který mu to vehementně vymlouval, byl jen malý kluk (jo, bylo mu tehdy tak 10), co ničemu nerozumí. 15 tisíc v prdeli a tři zcela nefunkční stroje doma. Dneska by člověk nad tolika penězi zaplakal, natož před těmi patnácti lety… :(

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 25.02.14 16:57

:-D :-D Záchvat smíchu z těch posledních dvou fotek… :-D

 
Chany
872 příspěvků 25.02.14 17:06

Na té poslední jako by mi ten postoj říkal:" no počkej, jen dorazíš, hned tě kvalitně kopnu do zadku!!"
A to by i mohlo bolet…;) :-D

 
Chany
872 příspěvků 25.02.14 17:11
Hm

Že by to byla první jarní vlaštovka znovuoprášeného módního hitu minulého století? ;) V tom případě už jenom kvůli střihu budu s chutí demodé…

 
Utikacek
16 příspěvků 02.03.14 19:03

njn

 
White_Queen
106 příspěvků 25.02.14 17:14

Zrovna dneska jsem jednu,,vystaj­lovanou" slečnu v plísňáčích viděla :D

 
Nyxx
512 příspěvků 25.02.14 17:20

Plísňáče jsem měla ve čtvrté třídě. Budiž jim i mně přičteno k dobru, že jsem v jejich zadní kapse našla deset marek (tenkrát ještě platily).

Botky ne předposlední fotce se mi nezdály hned, ale urputně jsem hledala pekelný detail dál a našla jsem cigaretu.

 
kozarohata
141 příspěvků 01.03.14 11:17

Já jsem si dovezla plísňáky z „Jugošky“, v Česku to byl dlouho rozjetý hit. Ovšem už tenkrát jsem je nosila s nejistým pocitem něčeho nepatřičného a záhy rifle někomu s díky darovala - i proto, že nestály moc (a za moc)…

Příspěvek upraven 01.03.14 v 11:18

 
Shiro
354 příspěvků 25.02.14 17:43

To je tak krásné! Mé škodolibé já plesá radostí. Jen když jsem koukal na poslední obrázek, napadla mně taková malá rýmovačka: Eště rolničku na špičku! :D

 
šedá myš
3 příspěvky 25.02.14 17:46
plísňáče

No, podle nabídky asosu, boohoo nebo zoot to opravdu vypadá, že se plísňáče vrací v plné parádě… Takže já bych nebyla tak skeptická, třeba je za pár měsíců budeme shánět ;)

 
Lalita  25.02.14 18:52

Já je určitě shánět nebudu :D

 
Winniie
32 příspěvků 01.03.14 03:49

Jo jo, taky si to myslím…že se tento styl vrátí…už jen podle toho jak se vrací vysoké pasy, krátké ale široké trička/mikiny - no prostě celý ten look osmdesátek. Byla to jen otázka času.

 
kozarohata
141 příspěvků 01.03.14 11:19

… nestrašte! :-/

 
hanka.huskova
122 příspěvků 25.02.14 17:47

Ty ponožky v sandalech… mám pocit, že v tomhle případě to nemusí být fér. Samozřejmě nevím, jak ten člověk vypadal, ale vidím starý džíny a batoh - klidně mohl jet z nějakého vandru a to se vám pak vlněný ponožky v sandálech stanou ani nevíte jak.
Botičky na posledním obrázku vpravdě ďábelské :)

 
Ameline
95 příspěvků 25.02.14 19:12

Taky si říkám, že být zachycena po týdnu někde v lesích jak jedu domů, jsem v pekle ani nevím, jak. Ale předpokládám, že fotografující lidé mají trochu inteligence a pobudy s krosnou nechávají na pokoji, i kdyby na sobě měli šaty z batikovaného prostěradla spíchnutého sichrama :D

 
paffg
376 příspěvků 26.02.14 09:45

Mám přesně tentýž pocit.

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 10:36

Kdo jezdí v únoru na vandr v sandálech?

 
kurzatko
230 příspěvků 26.02.14 14:18

Asi nikdo (kromě jó otrlých jedinců), ale sandály se hodí na večerní pobíhání kolem stanu, aby si noha odpočinula od pohorek. Tady je možné, že si dotyčná osoba způsobila nepříjemné puchýře, nebo si pohorky totálně promáčela, takže je veze domů v batohu. Taky to může být zvrknutý kotník, který se nevejde do žádných zimních bot, i když tam teda žádný otok ani ortézu nevidím.
Celkově to na mě působí spíš jako nouzovka, než že by dotyčný/á takhle chodil/a celou zimu.

 
Sirion
3 příspěvky 27.02.14 16:55

Lepší vracet se v sandálech s vlněnýma ponožkama, než třeba v pohorách bez ponožek. Taky už jsem po pár víkendovkách v nehostiném skalním/jeskynním terénu zažila a není to pro nohu nic příjemného. A ne každý potřebuje na víkend tahat krosnu do které by se vlezlo tele, stačí vetší bágl, 40 litrů, tam se toho vejde ^_^

 
Hafina01
63 příspěvků 03.03.14 07:20

Ohromují mě vrkající klouby. Asi to odkoukaly (nebo odkukaly?) od holubů (nebo kukaček). Některý vrká tak dlouho, až se zvrkne… Kdyby se vrtěl, potvora, mohl se podvrtnout nebo zvrtnout, ale on ne, rošťák, není nad vrkání…

 
kurzatko
230 příspěvků 03.03.14 13:30

Eh, děkuju za upozornění, dám si na to příště pozor, aby mi klouby nevrkaly :-D

 
wednessday  27.02.14 12:30

Znám lidi, kteří nosí sandály celoročně, naboso. V České republice.

 
TheZdenyk
68 příspěvků 01.03.14 12:41

Na vandr se jede samozřejmě v normálních botech. Ale někdy se stane, že se do nich dostane voda, nebo už jste z uzavřených bot unavená a nohy taky. Pak se nosí s sebou takovéhle náhradní v případě nouze. A věřte, že po několika dnech v uzavřené botě jste za tohla vděčná. Ta úleva…

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 27.04.14 22:28

To ja si tipujem, že to bol kamionista, ktorý z neznámeho dôvodu musel náhle opustiť svoju vykúrenú „obývačku“, a fičať so svojimi pár švestkami domov iným spôsobom :-DDDDD

 
vashtie  25.02.14 17:49

Já nevím jestli nejsou ty fusekle v kristuskách nakonec lepší než ty hrůzy „botasky“ ve vysokém lesku a epesně odrblé džíny pána sedícího naproti…

 
Gorilka
658 příspěvků 25.02.14 18:41

@vashtie A to zaschlé bláto na těch kalhotách je další módní doplněk?

 
WandaDunajev
4 příspěvky 25.02.14 18:52
Plísňáče

Zrovna včera jsem šla kolem Terranovy, kde měli vyvěšenou tuhle skvostnou sukýnku:

 
misial
1394 příspěvků 25.02.14 21:04

Tu si dokážu představit, že by mohla vypadat dobře.
Jen asi ne v kombinaci s oblečením bežné zákaznice Terranovy…

 
Rowanberry
314 příspěvků 26.02.14 07:02

Já mám skoro stejnou z Topshopu a troufám si tvrdit, že ji umím zkombinovat hezky. Skater skirt má navíc fakt hezkej tvar, plísňáče neplísňáce.

 
Ronya
50 příspěvků 25.02.14 19:34

Možná je ta poslední špičatice pouliční hlídačkou a potřebuje těchto bot k udržení pořádku a respektu…pár kopanců třeba zajistí větší pokoru opilých puberťáků i dřívější návrat zbloudivšího muže…já z těch bot respekt teda mám :)

 
Vasa
170 příspěvků 25.02.14 20:27

Mně se teda paní na první fotce líbí, jak vystřižená z hel-looks :-)
Největší peklo je podle mě druhá fotka.

 
Amberka
23 příspěvků 25.02.14 20:34

Od doby, co čtu Módní peklo, se před odchodem z domu podívám do zrcadla a kriticky zhodnotím, jestli bych se náhodou nedostala do podobného článku. Holt i cestou 50 metrů s odpadkama může mít člověk smůlu, že? :D Možná by z toho byla dobrá obecná poučka pro všechny: nevycházej ze dveří, pokud vypadáš pro Peklo lákavě.

 
Vasa
170 příspěvků 25.02.14 21:06

Znám ženy, které si na vynášení koše převlíkají i spodní prádlo (bombarďáky za krajkové), co kdyby je náhodou srazilo auto a v nemocnici by to viděli nebo tak něco prý…

 
RenataRen
466 příspěvků 26.02.14 23:11

Šmankote, to už je trochu moc. Ještě že máme popelnici na zahradě, tudíž mě žádné auto srazit nemůže. Kdyby ano, byla bych vážně překvapená. A jak si chodím doma, do toho nikomu nic není. Make-up ani sukýnku s blůzičkou tedy rozhodně nenosím.

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 23:41

Jasně, když přivezou na příjem havárku, tak každej kouká hlavně na spoďáry…

 
smycka
42 příspěvků 27.02.14 02:03

Ale co kdyz je odveze zachranka rovnou z domova? To je jeste nenapadlo? Neptam se jen tak do vetru, mne se to jednou totiz stalo, nahla prihoda, a rozhodne me nenapadlo jit se v tu chvili prevlekat. Pri te bolesti bych do sanitky klidne vlezla i naha:-) Az pak kdyz mi na JIPce otrnulo, tak jsem si v duchu gratulovala, ze jsem zrovna mela na sobe slusne domaci saty, ne teda ze by to nekoho v nejmensim zajimalo…

 
Doudou
1234 příspěvků 27.02.14 09:31

A nebylo by lepší už rovnou nosit takové kalhotky, aby se za ně člověk nemusel stydět, kdyby ho náhodou odvezla záchranka?
Tohle moc nechápu - navrh huj, vespod fuj :-o

 
Maiandra
221 příspěvků 25.02.14 21:08

Ehm… Nebylo by lepší ten přístup spíš vylepšit na „vyjít ven tak, abych se sama sobě v zrcadle líbila“ (jo, vím, u lidí s extrémně zvláštním či žádným vkusem to asi bude problém :D)? Když se vychází primárně ze snahy zavděčit se druhým, je to blbě… ;)

 
Amberka
23 příspěvků 25.02.14 22:24

Asi má nadsázka nebyla dost patrná. ;)

 
Maiandra
221 příspěvků 25.02.14 23:00

Ovšemže byla. Ale z předchozí zkušenosti vím, že se na tenhle typ komentáře (obv. pod pekelnými fotkami z ulic) na Pekle vždycky objevuje reakce ženy, která napíše něco ve stylu, že radši už bez mejkapu nejde ani s odpadky/že kvůli LIDEM něco… Měla jsem jen zdůraznit, že to nemyslím přímo na vás a váš přístup, spíš na to, jak může být interpretován. ;)

Příspěvek upraven 25.02.14 v 23:00

 
Turako
501 příspěvků 25.02.14 20:43

@Brunhilde Nechci, opravdu nechci být zlý a rýpavý tentokrát, ale děláte si srandu, nebo může tomuhle fakt někdo věřit?

 
Brunhilde  26.02.14 09:41

Přesně nevím, nač se ptáte, ale tohle se opravdu stalo. Je to už asi 10 let. Byly to počátky šmejdovství, které bylo jak jistě sám víte, mezitím dovedeno k dokonalosti. Senioři jsou snadná oběť těchhle kejklů.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 26.02.14 10:31

Ježiš, na dálnicích stávali, cpali zboží řidičům do aut, první šmejdi byli pouliční a cizinci, až pak se etablovali s IČO, a s tuzemskými napodobiteli. Rodiče se z jednoho z prvních výjezdů za železnou oponu vrátili s ohavnými bundami, prý z klokaní kůže, které jim, tuším, ve Španělsku pantomimicky vnutili, hned se ustavily bandy specializované na vyjevené turisty z východu, co stejně neznají žádný jazyk, kterým by si tam postěžovali; pak se tyhle bandy přesunuly sem, a pak se z nich stal Beck a spol. A to naši ani nebyli senioři, prostě venkované ze soc. bloku ve středních letech.

 
surabaya
395 příspěvků 26.02.14 20:02

Jó, můj otec si takhle taky koupil bundu, pamatuju se, jak mi ho bylo líto, že tak naletěl, a jaký jsem měla vztek na ty podfukářský šmejdy. Bunda za pár tisíc, údajně kožená, přitom to byla jasně obyčejná koženka, reálně za pár stovek. Chudák táta se s ní chlubil, měl z ní radost… a pak ji pár roků nosil. Naštěstí nevypadala zase až tak úplně hrozně, ale kdykoli jsem ji na něm viděla, bylo mi dost smutno.

 
DonaLisa
2 příspěvky 02.03.14 18:22

Věře-nevěřte, ale můj tchán přesně tímhle způsobem zakoupil téměř totožný exemplář (jen v lahvově zeleném provedení) od potulného podomního prodejce, který zazvonil u něj doma (vesnice na Jižní Moravě). Dotyčný kousek od něj zakoupil „výhodně“ cca za 2500,–.

 
yako
3224 příspěvků 25.02.14 21:42

Koment k poslední fotce - no a co, tak se jí ty švihlý boty líbí… Trochu tolerance prosím.

 
Betynka02
379 příspěvků 26.02.14 07:30

Jo, „Trochu tolerance prosím.“
Třeba se pánovi v Kristuskách potěj´ nožičky a bez fuseklí by zase omrzl… :-D
 B

 
kurzatko
230 příspěvků 26.02.14 14:24

To je tady nějaká móda říkat trekovým sandálům kristusky? Vždyť je to úplně jiná bota… Tanečním botám se taky neříká kristusky, i když mají tenké kožené pásky…

 
Betynka02
379 příspěvků 27.02.14 22:30

Ale jó, na obuv nejsem odborník. Buď se mi líbí nebo ne…
Já, že to tady už někdo použil, tak jsem si to „půjčila“… O to ale asi neběží, že. ;-)

 
Hafina01
63 příspěvků 03.03.14 07:27

Nebo pánovi třeba otékají nohy a do normální boty se právě nevešly. Pro některé lidi jsou boty tvarovatelné suchými zipy vysloveně požehnání.

 
aailyyn
807 příspěvků 25.02.14 22:14

Chm, připadám si jako nebetyčná fiflena, protože já i do večerky chodím v kabátě a kozačkách, protože tak nějak nic jinýho v šatníku prostě NEMÁM. (Já si chtěla koupit barevné plátěnky - je mi lehce přes dvacet, to snad ještě můžu - a nekoupila, zjistíc, že je fakt nemám k čemu nosit.)

 
boroviceosinata
8 příspěvků 25.02.14 23:18

No, reknu vam, ze to co je na druhe fotce, potkavala jsem na malomeste denne po desitkach „kusu“. To, co je na prvnim obrazku, si bohuzel dokazou obleci lide taktez hojne. Znam takove maminy, co se proste zasekly v 70. letech na kratke trvale, takovychto bundach, sitych ze stejneho materialu, se kterym se potahovaly pohovky (a ano, sily se z nej i batuzky). Jeste casto maji partnera s ucesem „Jagrova deka“, v kozene bundicce a podobnych dzinach.brrr.

 
Rowanberry
314 příspěvků 26.02.14 07:13

Já teda nevím, kde Ada žije, ale plísňáče byly minimálně loni v létě (a možná dřív) u mnoha celkem normálním značek jako Topshop v rámci návratu 80s/90s docela velkej hit. Neříkám, že se jí musí líbit, ani neříkám, že dnešní provedení je stejný jako na paní na obrázku, ale psát o módě a být touto dobou naprosto vyjevená, když na někom po třiceti letech vidím plísňáče, mi přijde poněkud zvláštní. A mně se ta paní náhodou docela líbí, má to něco do sebe :D

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 10:42

@Rowanberry : ta paní očividně nemá aktuální model, tyhle džíny už něco pamatují… Ale to vem čert, ony by samy o sobě nemusely být takové zlo, ale to, jak je paní doplnila, jak je brutálně nacpala do bot, jakou bundičku si k nim vzala a co dovolila kadeřnici spáchat na své hlavě, to je zlo. (Estetické.)

 
vážný_zájem
113 příspěvků 26.02.14 10:59

A zrovna vlasy mi na ní připadají v pořádku.

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 13:34

Aha…

 
Rowanberry
314 příspěvků 26.02.14 14:35

Já samozřejmě vidím, že to není aktuální model a že ten styling není zrovna vychytanej. Reagovala jsem hlavně na Adino označení plísňáčů za něco, co viděla naposled před třiceti lety a co už nenosí ani Máňa z Horní dolní, což je nesmysl. Jestli měla na mysli tento konkrétní model, tak ok, ale vyznělo to tak, že mluví o tomto typu džínoviny obecně.

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 23:48

Ale vždyť Ada píše, že ten loňskej záškub plesnivé módy zaznamenala… takže není tak vyjevená, jak si myslíte :-)

 
Rowanberry
314 příspěvků 27.02.14 00:02

Teď jsem trochu zmatená, buď mě předtím postihla selektivní slepota a tu závorku jsem vytrvale ignorovala, nebo tam od rána nějak „přibyla“. Každopádně to fakt netrvalo „měsíc“, Topshop má několik modelů i v jarní kolekci (omlouvám se, že neustále zmiňuju jen tuhle značku, ale mám ji nejlíp zmapovanou), podle všeho se dobře prodávají a mají skvělé zákaznické recenze, takže dost lidí se očividně líbí. A psát o módě, těžko bych prostě řekla, že něco takovýho „ignoruju“ a zcela to vytěsnila ;)

 
Karin
3401 příspěvků 27.02.14 00:27

Tak Ada plesnivinu prostě vytěsnila, no. Ono se někdy stává, že člověk traumatickou zkušenost vytěsní, to nemůžete mít nikomu za zlé. :-D

 
eriam
364 příspěvků 26.02.14 07:56

Na „plísňáče“ mám krásnou vzpomínku a návod jak na ně :-D. V dávné době jsem pracovala ve firmě, kde se šila vycházková konfekce. Jedním z výrobků byly Rifle, zhotovené z odporně modré a tvrdé rifloviny. V té době český trh nic lepšího nenabízel. Kalhoty se vršily ve skladu a stal se z nich tzv. ležák. V té době totiž frčely plísňáky. Tak jsem požádala šéfa, jestli mohu kalhoty nějak vylepšit. Dostala jsem souhlas a šla na to. Na dvoře firmy jsem všechny kalhoty naskládala na zem, proděravěla lahve se Savem a cákala a cákala na kalhoty. Když byly patřičně barevně vyžrané, spláchla jsem je hadicí s vodou a na asfaltu se usušila. Co kus to originál, všechny se prodaly a já dostala prémie :-D

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 23:49

Za tohle jednou přijdete do pekla, uvidíte! :D

 
DonaLisa
2 příspěvky 02.03.14 18:29

V osmdesátých letech se Savo na džíny za účelem výroby plísňáčů metodou „samodomo“ používalo zcela běžně…
Později se toho chopili profesionálové a v dobách největšího plísňového boomu obdobnou službu (plísňování) poskytovaly i čistírny.

 
Cagot
88 příspěvků 03.03.14 10:24

Jeden čas byly domácí plísňáče součástí outfitu skinheads (punkeři taky savili, ale jiné vzory, světlé „obláčky“ na modrých džínech byly specialůtou skinů)

 
Lady Heather
4 příspěvky 26.02.14 09:27

Chápu, že někdo nemá tisíce na utrácení za oblečení, ale to nemá ani na pračku, elektriku, vodu a prací prášek??? Plesnivý džíny a jiný druhy oblečení by měli zakázat. Do dneška mám zafixovanou plesnivou džínovou bundu, kterou se na mě pokoušela mám na základce narvat… Od té doby nejím nivu…
Jinak ty špičatý botky jsou jako když je sebrala nějakýmu permoníkovi…

 
Verhro
630 příspěvků 26.02.14 10:23

Dokud v tomto státě budou považováni lidé, co jim není jedno, co na sebe navlečou, za povrchní exoty, budou se zřejmě dál objevovat lidé na fotce č.1 a 2…Někde se tleská lidem z fashion weeků, tady jste zase oslavováni za to, jak oblečení nevěnujete pozornost, je to přece povrchní…

Příspěvek upraven 26.02.14 v 10:28

 
yako
3224 příspěvků 26.02.14 11:09

@Betynka02 můj komentář byl výhradně k poslední fotce. K jiným se vyjadřovat nebudu.

 
Betynka02
379 příspěvků 26.02.14 12:57

Chápu a souhlasím.
Existují horší „ujeťárny“. Kdyby nebyl k dispozici detail fotky, ani bych si toho nevšimla. Pokud by mě dotyčná na ulici nenakopla. :-)

Jinak u pána jsem to myslela upřímně. Fakt! Když má někdo problém, řeší to „jaksedá“… :o)
Já bych to ale nevynesla! :-)

 
riam
4 příspěvky 26.02.14 12:58

Jak jste Ado správně odtušila, za komentář k první fotografii je to možné schytat. Ani ne tak za sociální nesoucit, jako za nesoudnost a neschopnost pohledu jinýma očima, než očima módní blogerky. Chcete-li komentovat v podobném duchu a podobné modely, zřejmě i podobných lidí, zvu vás do zařízení, ve kterém pracuji. Zdravotně, zejména mentálně postižení klienti, chodí podobně oblékaní a houby řeší, jestli je to tuze in nebo děšně out. Je jim v tom dobře. Je to jejich vkus. Jejich právo mít tenhle vkus. Jejich vkus odpovídá jejich schopnosti věc nahlédnout a jejich úhlu pohledu. A mohla jste je klidně potkat i v obchodě s koberci, někteří z nich smějí domov opustit na vycházku. Když si na fotce představím naše klienty a „slyším“ váš ironický komentář, tak věřte, že mám chuť vás to nechat schytat. Ale protože se v drtivé většině případů u vašich komentářů bavím, nechám vás promluvit na svou obhajobu.:-) Možná by stálo za úvahu někdy myslet na to, koho to vlastně komentujete. Aby se vám náhodou někdy nestalo, že s ironií ostrosti meče okomentujete slepou ženu, která se obleče bez dozoru tak, jak to dokáže zvládnout. Ne tak, jak se líbí vám.

 
Turako
501 příspěvků 26.02.14 13:17

Hm, v tom případě je valná většina národa vašimi klienty.

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 13:33

Rozumím vašemu pohledu, ale takhle se zhusta oblékají i lidé bez fyzických či mentálních handicapů. Navrhujete zrušit MP a na kritiku estetických přešlapů se vykašlat, protože „co kdyby to byl handicapovaný“…?
Na MP jsou si holt všichni rovni.

 
riam
4 příspěvky 26.02.14 13:41

Nic takového. Však píšu, že se často výborně bavím. Tentokrát se mě to dotklo, protože skutečně, jak kdyby jim z fotek vypadli :-). Kritiku si zaslouží ten, kdo je schopen kritizované změnit. U mě asi profesionální deformace, obávám se spíš přešlapů etických, jak estetických.:-). Což by jistě bylo na další a delší diskuzi, ale za tím účelem bude vhodnější založit Etické peklo ;-)

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 13:50

Adiným záměrem jistě není kritizovat estetické (ne)cítění mentálně handicapovaných lidí. MP jen ukazuje, co je v oblékání špatně. My víme, že pokud je někdo postižený, že za to nemůže.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 26.02.14 21:26

Souhlas. Nemá smysl kritizovat někoho, komu je fuk, co má na sobě. Povedlo se to třeba v http://www.modnipeklo.cz/…o-pokrocile/, kde jsme se hádali, zda je první outfit zajímavý nebo strašný a pak se sama ta vyfocená paní v diskusi vyslovila, že to pro ni bylo přínosné. Samozřejmě chápu, že ne vždy se model ozve. Tady je podobný případ paní se špičatýma botama.

 
novoměštačka
169 příspěvků 26.02.14 21:46

Velmi případně řečeno!

 
beatyna
1 příspěvek 28.02.14 16:25

Já mám pocit, že se takhle oblékají mentálně postižení pouze v bývalém východním bloku. Opravdu jsem si nikde jinde nevšimla, že by chodili takto oblečení. To je spíš o možnosti volby než vkusu-dostanou zásilku z Diakonie a jdou se oblíknout, k tomu ostříhat dle hrnce a je to. Opravdu proti nim nic nemám, ale o jejich vkusu to opravdu není…

 
Lady Heather
4 příspěvky 27.02.14 10:32

Pracuju taky s lidmi s mentálním postižením, často se s nima setkávam i mimo práci a z vlastní zkušenosti vím, že ji je (většině) jedno co mají na sobě a jejim jedno zda jim obledčení pochválíte či ne. Na oblečení je zajímají detaily, které my (hlavně ženy moc rádi nemáme) - aby to měli stejný jako všichni. Chtějí mít stejnou bundu jako Maruška se kterou chodí do parku, aby na tričku byl obrázek, taška byla barevná atd… Netrvdím, že to platí pro všechny lidi s mentální postižením, ale to je jen moje zkušenost.
I já nad uveřejněnýma fotkama občas brečím smíchy a nemyslím si že by článek nebo komentáře mohly někoho urazit.
Prostě se Češi neumí oblékat, dbát na hygienu sebe i oblečení a obuvi, vonět se, holit se, dbát o své vlasy…

 
Oveeec
1368 příspěvků 27.02.14 10:53

To je právě ono - když jde chlap v pohorkách do Národního, těžko bude postiženej, spíš prostě buran. Na druhou stranu, když jde po ulici někdo s igelitkou nebo ve třicet let starejch džínách a bundě, člověka tak nějak napadne, že to není otázka nevkusu, maximálně tak lhostejnosti, která ale patrně má původ v něčem závažnějším. Proto bych to nechala bejt a smála se radši lezoucím prdelím než někomu, u koho se dá předpokládat, že ty džíny vylovil z popelnice a je za ně rád.

 
vážný_zájem
113 příspěvků 28.02.14 08:41

Off topic, resp. k buranu v Národním. Divadelník se zkušeností mj. ze Zlaté kapličky tvrdí, že vybraně společenským oblečením se vyznačuje to nejkonzervativnější publikum, co se pohoršuje nad sebenevinnějšími režijními inovacemi a že jim přezdívají „Korále“. Že když při představení, které herce doopravdy baví, kouknou do publika a vidí tam mnoho typů „emeritní učitelka“, říkají si mezi sebou smutně: „Dneska hrajeme pro korále.“ Úplně opačný pohled.

 
Markulia
51 příspěvků 28.02.14 08:48

Tak ono asi Národní divadlo prostě logicky přitahuje určité publikum a holt na avantgardu a inovace v nastudování nějaké hry jdu jinam.. mě udivuje, že to nějaký divadelník řeší a překvapuje ho to.. Národní má být asi konzervativní a klasický divadlo, ne? od inovací postavili Novou scénu..

 
vážný_zájem
113 příspěvků 28.02.14 10:43

To je, řekla bych, nedorozumění. Klasické nerovná se konzervativní a Nová scéna je pro soudobou, či řekněme, novodobější tvorbu. Ale opět, neplatí automaticky, že soudobé je nápadité a nekonzervativní.

 
Oveeec
1368 příspěvků 28.02.14 11:55

To by mě zajímalo, co je to za divadelníka. Nic proti inovacím. Kde bysme bez nich byli. Ale občas se člověk nestačí divit, co režiséra napadne. Já mám spíš u většiny inovací dojem, že režisér už neví, jak se udělat zajímavej. A proto si myslím, že jestliže publikum reaguje špatně, není to proto, že nosí korále a je proto konzervativní a nudný a mělo by se vrátit zpátky do hrobu, ale že spíš to „umění“ je k nekoukání. Ale to je samozřejmě otázka, není kontroverznějšího tématu než moderní umění, natož pak, když je, jako teď tady, čistě hypotetický :) Jinak by taky umělec měl umět rozlišit mezi nudným konzervatismem, buranstvím a nekonvenční originalitou (ještě navíc z hlediska etikety).

 
vážný_zájem
113 příspěvků 28.02.14 13:57

No, právě tohle označení vychází ze zkušeností, kdy u obecenstva v džínách nekonvenční originalita uspěla; a „korále“ ji vybučely. Oni na tom divadle snad nějak poznají, když se to nelíbí vůbec nikomu.
To zelené triko bylo asi naprosto extrém i podle měřítek otrlého divadelníka. I když nevím, jak by volili, kdyby měli na výběr mezi obecenstvem typu „zelené triko“ a typu „ tenhle kostýmek s korálemi už viděl představení patnácti sezón a pořád ještě ho dopnu“. Až ho potkám, tak se zeptám.

 
Brep
585 příspěvků 26.02.14 15:24

@WandaDunajev šedočernou má HMko :D

 
xluki
90 příspěvků 26.02.14 15:30

Když vidím ty poslední boty tak jsem si vzpomněla na chlapíka, u kterého mě zaujaly jeho boty. Byly červené a na špičce měl malou hlavičku hada. Lituju, že jsem si je nevyfotila. Byl to krásný extravagantní kousek. Zřejmě paní taky chtěla něco extravagantního. Třeba je vyhrabala na půdě po předcích, tyhle boty se kdysi dávno nosily, myslím někdy v době gotiky.
Co se týče plísňáčů, tak se to asi za „začíná vracet do mody“. Včera jsem viděla v metru tak 16 letou slečnu, co měla plísňáčovou bundu s umělotinovým kožiškem. Na chlup stejnou jako měla Decastelo, zmínka v Pekelných celebritách, asi nakupují u stejného…vět­namce?
Vygooglila jsem je.

Příspěvek upraven 26.02.14 v 15:41

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 23:53

Teda ale fuj… a červený ramínko… za toho větnamce.

 
opal_k
99 příspěvků 27.02.14 16:41

Jé já myslela, že to byl vtip…

 
Markulia
51 příspěvků 27.02.14 17:43

Já taky :-)

Příspěvek upraven 27.02.14 v 17:43

 
Karin
3401 příspěvků 28.02.14 09:52

Já se obávám, že nebyl :D

 
Caralina
916 příspěvků 26.02.14 15:39

Paní na první fotce je IMO oblečená poněkud zvláštně, ale co mě tedy „pohoršuje“ podstatně víc je oblečení jejího partnera a vůbec všech, který nechápou, že tepláky jsou maximálně na doma a na sport. NIKDY NIKAM na veřejnost.
A je úplně jednou jestli je to takovýhle vytahaný hadr nebo značkové s patřičným počtem pruhů.

 
smycka
42 příspěvků 27.02.14 02:20

Zajimavy nazor, take jsem ho kdysi mela. Ale pojdte to vysvetlit tady lidem v Kanade (v USA to bude velmi podobne), teplaky tu na ulici vidim naprosto bezne. Vypadaji strasne (ty teplaky) a nosi je tu i krasne mlade holky. Jak to tu tak pozoruju, ten kanadsky venkov, neni na tom nas cesky narod jeste zdaleka tak zle, jak by se podle ohlasu na MP mohlo zdat. Na druhou stranu je to krasny pocit, moci si na sebe navlect temer cokoli bez obav, kolik lidi si na me za to ukaze prstem. Tady? Nikdo.

 
Helenuše
258 příspěvků 26.02.14 16:07

Poslední boty mi připomněly klip Davida Guetty „Play Hard“. 

 
Jezabel
22 příspěvků 26.02.14 16:27

To mě ty botky špičatky připomněly tento druh obuvi:

 
atrix
483 příspěvků 26.02.14 20:53

Gotika to prostě jistí… :D :D

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 26.02.14 17:21

Bundovzhled je tragédie…o plís­ňáčích jsem se domnívala, že již dávno vyhynuly, ale evidentně jsem se mýlila.

 
dagur
263 příspěvků 26.02.14 19:09

Bundodáma na druhé fotce je asi nejběžnější úkaz ze všech představených. K tomu se nedá už nic dodat, snad jenom že by si měla rozmyslet nákup zákusků a radši si ušetřit na něco slušného na sebe, ve výprodejích to nemusí stát plno peněz.

 
Verhro
630 příspěvků 26.02.14 21:15

Hlavně že má sladěnou barvu kabelky a bot…toto „pravidlo“ je v našich luzích a hájích posvátné.

Příspěvek upraven 26.02.14 v 21:16

 
Rena8
86 příspěvků 1 inzerát 26.02.14 19:48

@Caralina Tak pozor, podle módního speciálu Ony dnes jsou tepláky in a to hlavně z metalických materiálů. Taky letošní trend hlásí nosit tenisky k večerním šatům… myslím, že si ještě užijeme…

 
Karin
3401 příspěvků 26.02.14 23:55

Však on ten teplákovej záchvat zase odezní.

 
papapipi
17 příspěvků 26.02.14 20:35

Přemýšlela jsem, co mi na názvu článku nesedí a pak mě to ťuklo…u nás se jim říkalo plísňáky, ne plísňáče…taky jsme je vyráběli pomocí sava nebo vozili z polska…pak jsem si přála k vánocům klasickou modrou džínovou bundu a dostala jsem příšernou plísňovou hadru šíleného střihu s napodobeninou ovčího kožíšku…byla strašná a já to oplakala, ale příjemně v mrazu hřála a klofla jsem v ní svou první velkou lásku…ááách

 
atrix
483 příspěvků 26.02.14 20:45

Panenkomarjás­vatokopecká!!! Ty boty!!! :O Jsem málem spadla ze židle… V tomhle se dá chodit a nerozbít si čenich??? :D :D

 
monel
648 příspěvků 27.02.14 08:31

Mně se třeba plísňáče v podání @0zero7 v CJMDNS moc líbily a hned bych si je
pořídila

Příspěvek upraven 27.02.14 v 08:31

 
0zero7
4458 příspěvků 27.02.14 19:18

Myslite tyhle? :)

 
monel
648 příspěvků 28.02.14 11:03

Přesně!!

 
Sekhmet
1918 příspěvků 27.02.14 11:57

K těm zabláceným botám - jsem ráda, že mne nikdo nevyfotil v neděli ve vlaku, když jsme se s partou vraceli z výletu - po patnácti kilometrech ve velmi strmě kopcovitém (a převážně) rozbahněném terénu, jsme měli zablácené kalhoty (džíny a rejoicky, resp. jim podobné outdoorovky) až ke kolenům a sem tam nějakou tu šmouhu na bundách (outdoor) a batozích z občasného uklouznutí a upadnutí. Špinaví, utrmácení, ale šťastní jsme se vyrojili v centru Prahy na Hlavním nádraží :D

 
Karin
3401 příspěvků 28.02.14 09:58

Já mám takovej možná naivní dojem, že se prostě pozná, kdo zrovna jede z vandru a kdo takhle umolousanej cestuje po městě tak nějak běžně…

 
Caralina
916 příspěvků 27.02.14 14:21

@Rena8 jasně, už jenom čekám, že nosit spodní prádlo na hlavě bude taky brzo trend propagovaný idnes :-)

 
Campanelle
1782 příspěvků 02.03.14 18:45

Tak to jsem minulý týden viděla. Clapce 16 až 17 let a měl na hlavě trenky. Vypadal, že jde s kamárády ze školy.

 
Coraline
1980 příspěvků 27.02.14 15:57

@Helenuše a já zas díky ní právě strávila půl hodiny na youtube koukáním na klipy Leningrad Cowboys :D

 
lorens
1593 příspěvků 27.02.14 16:13

O plisnace/plisnaky se nebojim. Uz je tady generace, ktera si jich plnohodnotne neuzila a porad je jeste ve veku, kdy chce byt in, t. j. mit na sobe nejakou variantu toho, co maji vsichni kamosi/kamosky. Staci jen, aby se do toho navleklo par mladymi uznavanych arbitru elegance a razem to bude bomba. Za chvili, kdyz to dostatecne casto uvidi na ulici na mladych, prehodnoti i starsi. :) a hlavne, pokud se to chytne, stehnat neco jineho bude fuska, retezce jimi budou zavaleny.

 
cottonmouth
28 příspěvků 28.02.14 12:52

OffTopic: Kedy konecne uvidime saty z Opery?? :)

 
Alatriz
57 příspěvků 28.02.14 13:59

Schválně nás napíná…hlavně neškemrejme :-) :-)

 
Maiandra
221 příspěvků 28.02.14 15:07

Ada dávala fotku z plesu do komentářů k tomu článku o jejich šití. ;)
 http://www.modnipeklo.cz/detail-fotky/?…

 
Alatriz
57 příspěvků 28.02.14 13:58

Vždycky mi fascinuje, jak Ada použije v souvislostí s lidmi, jako je paní na první fotce, slovo STYLING. To tak nesedí, až to vlastně krásně sedí :-) Jinak - styl není otázkou peněz a za zeníze si styl nekoupíš. Takže když vidím korpulentní dámy v letech v lyžařské bundě s kabelkou (leckdy třeba za 3-4 i víc tisíc), nechápu. Za tu cenu by měla pěkný kabát nebo slušnou městskou bundičku a ještě by jí i zbylo. Opravdu nechápu…

Příspěvek upraven 28.02.14 v 13:58

 
Verhro
630 příspěvků 28.02.14 16:39

Mě právě fascinuje styl myšlení některých osob, na druhou stranu se stále vymlouvají, jak je móda nezajímá a jak je to povrchní záležitost, ale zkombinují drahou koženou kabelku, jak píšete, s lyžařskou bundou a ještě se striktně drží pravidla ladění barvy bot a kabelky, aby se teda jó neřeklo, že jsem úplně mimo…ale pokud se je někdo dovolí zkritizovat, tak hned vás sepsují, že nemají peníze a čas na slušné oblékání.

Příspěvek upraven 28.02.14 v 16:40

 
Alatriz
57 příspěvků 01.03.14 13:25

Jednou jsem v centru Prahy potkala dámu, která měla krásný červený plstěný klobouk se satenovou mašlí, koženou kabelku, lodičky, černé společenské kalhoty. Vsechno elegantní, ale nahoře měla lyžařskou budnu! Červenou, laděnou s kloboukem evidentně. Dodnes lituju, že jsem to nevyfotila :-) A přitom to byla bunda Hannah, ještě s nějakou membranou proti dešti, která normálně stojí asi 4 tisíce. To už by měla pěkný kabát přece! Nebo ho má ve skříni…ale proč si proboha vzala tu bundu?! Vidím tyhle kombinace po ulicích často, ale tohle byla - až na tu bundu - opravdu elegantní paní…

 
Verhro
630 příspěvků 01.03.14 13:40

Tak zimní bunda je praktická, hodí se do přírody a ve městě Vám nebude zima :-)

 
Rowanberry
314 příspěvků 03.03.14 09:22

Teoreticky to mohla být turistka, která si kvůli kapacitě zavazadel mohla vzít buď bundu, nebo kabát, a zvítězila bunda, nebo si s sebou nevzala nic, překvapila ji zima a tu bundu jí někdo půjčil, prostě cokoli. Pokud byla jinak oblečená tak pěkně, jak říkáte, tak asi nebyla módně úplně mimo a měla k tomu nějaký důvod. Nebo se jí ta bunda prostě děsně líbila :P

 
arw
171 příspěvků 28.02.14 17:31
kůl

A tohle je docela gut: https://www.google.cz/search?…. punk. cz%252Fdata%252FUS­R001_USR_IMAGES%252Fsa­vace1.JPG%3Bhttp%­253A%252F%252Fwww. punk. cz%252Findex. asp%253Ftot0%2­53D178%2526pgf0%253D100%­2526menu%253D1337%­3B306%3B371

:)
 
Winniie
32 příspěvků 01.03.14 02:25

Ovšem… ten pán, který povýšil „módu“ ponožek v sándálech a vykutil jejich zimní model, mě vážně dojal :-D :-D

Příspěvek upraven 01.03.14 v 02:25

 
kozarohata
141 příspěvků 01.03.14 11:09

Tak ty škorně, to je běs :DD

 
Alterations
533 příspěvků 01.03.14 11:12

@boroviceosinata Ta bunda se Vám zdá hrozná, ale kdyby byla šikovně vyfotografovaná na nějaké manekýně s vhodnými doplňky, možná byste změnila názor. Je mi té paní líto. Ještě že o Vaší diskusi nic neví.

 
iga
1470 příspěvků 02.03.14 19:20

Ale všimněte si, že ta dáma v bílých kozačkách není jen nějaký náhodný úlet při vyběhnutí do večerky. Vždyť ona přemýšlela o tom, co si vzít. Boty jsou evidentně sladěné s kabelkou a to vše pak s detaily na bundě. Tohle nebyl úlet, ale záměr! Ona to takhle prostě chtěla. Navíc neváhala utratit za kadeřnici, protože ten účes - toť práce profesionála (ruce mu urazit). Promyšlený bundovzhled v nejčistší formě - ach jo.

 
Cagot
88 příspěvků 03.03.14 10:39

Ty teplé ponožky do trekových sandálů nosí docela často chlapci od Hare Kršna. Nosí je buď už k svému indickému kroji, nebo jimi - ještě v civilu - začínají…

 
sely1
184 příspěvků 03.03.14 14:24

Ja suhlasim s adou…ja som bola vencit v noci psa uz aj v teplakoch a zupane :) nebojte sa som este psychicky pri zmysloch…proste len pri dverach v noci a nikde nikoho…ale ked uz idem fakt niekde medzi ludi teda vecer do tesca alebo len do vecierky pri nas pri vchode tak tiez nejak neriesim ale uricte by som si nedala k sportovej bunde kabelku a kozacky aj keby mi mali za to zaplatit, k takejto bunde jednoznacne tak akurat tenisky a maximalne nejaku sportovu tasku. A ked si pani nemala co k nej dat tak mala uvazovat uz pri jej kupe…mam si k nej co obut? mam k nej nejaku vhodnu tasku? nie? tak si radsej kupim nejaky klasicky kratsi kabatik nemusi byt znackovy drahy ale ide o tu koncepciu…treba sa zamysliet nad tym co najcastjsie prevlada v nasom satniku ak som sportovy typ a najradsje nosim tenisky mali by sme si k tomu zaobstarat nejaku sportovu bundu a tasku ak som typ klasicky a skor elegantny kupim si podla toho vsetky veci.

 
Cagot
88 příspěvků 03.03.14 15:12

Tady je návod:
http://skinhead.name/…it-plisnaky/

 
Lovisa
85 příspěvků 03.03.14 22:34

Tak ty plísňáče mají jednu výhodu: mají dobrý střih, který sedí i na klasickou českou p.del.
Díky tomu bych jim tu plesnivost odpustila, protože paní rozhodně sluší víc, než obligátní bokovky, které vytvářejí na zadku letištní plochu a nahoře jim přelejzají špeky ven.

 
Ranavelona
4 příspěvky 07.03.14 19:37

Nemůžu si pomoct, mě mnohem víc než oplesnivělé džíny iritují ty s „ošoupanýma“ flekama vzadu na stehnech a na lýtkách. Z toho teprve bolí oči!

 
Atlacoya
2146 příspěvků 11.03.14 22:42

Ad poslední foto - paní je zřejmě fanynkou Leningrad Cowboys.

 
C3PO
3 příspěvky 15.03.14 10:50

Damy, vcera som videla plesnive rifle v novej kolekcii v Esprite.

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 27.04.14 22:44
80´

Som sa v pekle dlho nebola ohriať, zjavne na vlastnú škodu… vždy, keď zbadám niečo z 80´rokov, celá som jeden kŕč, a keď badám snahu návrhárov presadiť návrat make-upu, účesov alebo módy, tak mám asi aj penu na ústach. Ako žiačka ZŠ som takéto veci nosila - žiaľ - dobrovoľne, asi preto mám teraz prehnaný pocit trápnosti pri pohľade na fotky, ktoré mali byť pamiatkou na čosi úplne iné. Ku cti návrhárom slúži aspoň to, že „nekážu“ nosiť tie plesnáče zakasané v ponožkách a hore v nich zakasaný pulóver, ako to kedysi bolo zvykom :-DDDD
P. S. Pani v špicatých topánkach patrí poklona za atletický výkon pri ich nosení, ja by som hojne a neesteticky zakopávala a asi mala aj rozbité kolená :-DDDD

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Zelený mužíček

Dneska pro vás, milí čtenáři, mám takový malý bojový úkol. Pojďme... Celý článek

Chlapi a sandály: inspirace

Vyhýbala jsem se tomu dlouho, ale nakonec spadla klec. Nedá se nic... Celý článek