Ponožkový speciál

13.10.14 | autor Ada

Ponožky, tak malá oděvní součástka - a přitom tak nápadná. Jestli se někdo domnívá, že ponožek si nikdo nevšimne, protože je z nich vidět jen kousek a jsou schované až úplně dole u země, ráda bych ho vyvedla z omylu. Fotky od čtenářů dosvědčují, že ponožky jsou sakramentsky vidět.

Špatně použité silonky jsou pekelným evergreenem. Abyste rozuměli, nic proti nim nemám, jsou skvělé do bot, do kterých se běžná ponožka nevejde nebo nehodí; taky poslouží jako přechod mezi bosou a obalenou nohou v počasí, kdy to není ani na jedno, ani na druhé. Dají se koupit nenápadné, ve správném odstínu i s lemem, který nepřerušuje krevní oběh.

Měly by se ale nosit tak, aby z nich bylo vidět co nejméně, ideálně aby ani skoro nebylo poznat, že je máte. Nikdo by neměl spatřit jejich špičku, patu nebo horní lem.

Kombinace na fotce od čtenářky je opravdu komická: černé podkolenky s kalhotami pod kolena, k tomu kecky a ještě pro jistotu bílé ponožky. Jaký úkol plní ty podkolenky? Napadá mě jedině, jestli se paní nechystá na dlouhý pochod a to, co má na nohách, není nějaký stahovací speciál na podporu pevnosti cév dolních končetin. I v takovém případě bych ale radši volila delší kalhoty - pokud bylo teplo, tak lehké a široké. V obnažených podkolenkách by mě nikdo ven nedostal.

zaslala čtenářka Martina

Na následující fotce je zrovna případ pro silonové ponožky. Do lodiček na podpatku, byť těchto "sportovních" nebo "street" nebo jak to nazvat, se ponožky nenosí. (Výjimkou budiž stylové kreace, o kterou v tomhle případě rozhodně nejde.) Vůbec celý outfit je peklo a lodičky se k němu určitě nehodí, k džínám a batohu se nosí kecky. Je to podobná kombinace jako sportovní bunda a elegantní kabelka.

zaslala čtenářka Markéta

A tady máme něco pro ctitele ponožek v sandálech. Takový krásný model! Ty sandály nejsou úplně ukrutné, ale z ponožek, které si do nich nositel vybral, mi přecházejí zraky. Zářivá bělost, pečlivé vytažení nad kotníky a špinavá skvrna na pravé noze - nechybí vůbec nic, co ke správné smrtící sandálové kombinaci chybí. Kdyby si někdo chtěl mermomocí vzít do takových sandálů ponožky, doporučila bych mu - poté, co bych bych vystřílela všechnu přesvědčovací munici - nízké (podkotníkové) a v barvě obuvi, tzn. černé. Bylo by to estetičtější, ta špína by nebyla tak vidět a tolik by to nezářilo. Tohle nejsou ponožky, to jsou majáky upozorňující na módní faux pas všechny v okruhu sta námořních mil.

zaslal čtenář Standa

Víte, co je horší než zářivě bílé ponožky do jakékoli obuvi? Šedé fusky z tržnice. Tenké, trhavé fusky z tržnice. Zakázala bych je. Vůbec, k čemu jsou dobré světle šedé ponožky? K jaké obuvi a jakému oblečení se hodí? Většina toho, co muži nosí, ať jsou to tmavé nebo středně tmavé obleky nebo černé či modré džíny, nejlépe ladí s tmavými ponožkami (černými, tmavě modrými, tmavě šedými) nebo trendovými výrazně barevnými. Bílé a velmi světlé šedé či béžové ponožky jsou použitelné jen k velmi světlým letním kalhotám nebo na tenis.

Chlapi, jestli se nechcete zabývat módou a mít doma univerzální balík ponožek, tak si kupujte černé, ne tyhle světle šedé hrůzy. A pořiďte si pár podkotníčkových, ať potom v keckách a krátkých kalhotách nevypadáte jako Pepíček z mateřské školky.

zaslala čtenářka Jitka

Muž na další fotce má sice ponožky aspoň černé, ale moc to nepomohlo. Záhadná kombinace krátkých kalhot, sandálů, ponožek a teplé bundy se dá přičíst snad jen úplnému zmatení smyslu pro počasí. Čtenář fotku pořídil ráno v den, kdy nebylo ani deset stupňů, což by možná vysvětlovalo bundu a ponožky, ale už ne kraťasy a sandály... Chybí tomu logika i estetika.

zaslal čtenář Jirka

Máte doma také světle šedé ponožky? A půjdete je po dnešním článku konečně vyhodit?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
razorblade_reloaded  13.10.14 21:20

Me fascinuje ten pan v bilych ponozkach, jak si vzal jednu ponozku znacky umbro a druhou puma:D

 
lela75
478 příspěvků 13.10.14 21:22

Nemuzete uz psat o necem jinem? Tohle se omyla porad dokola. Nejhorsi je, ze lide, ktere fotite tyhle stranky vubec nectou, je jim to jedna. Prosim radeji o inspiracni temata nez takove trapne zesmesnujici fotky…

 
Karin
3401 příspěvků 13.10.14 21:36

Natisknout to na letáky, najmout vzducholoď a nasypat do ulic!! :D

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.10.14 21:38

Peklo začalo jako „trapné a zesměšňující“, tudíž je docela logické, že se to tu bude objevovat. Řekla bych, že Ada bude opakovat to samé stále dokola, dokud to bude potřeba. :) A přijde mi, že inspirace je tu dost - rozhodně dost na stránky, které původně inspirační vůbec být neměly. :)

 
Chany
871 příspěvků 13.10.14 21:41

…a která že se kvůli tomu už omyla? ;)

 
kurzatko
230 příspěvků 14.10.14 11:47

Mě z toho pravopisu asi omejou…

 
motiva
110 příspěvků 17.10.14 22:47

Řekla bych, že paní prostě jen nemá k dispozici českou klávesnici :-)I když i tak pravopis nebude úplně nejsilnější stránka.

Příspěvek upraven 17.10.14 v 22:49

 
Ascari
315 příspěvků 13.10.14 21:59

Ani po 17 letech v médiích mě nepřestane šokovat věta „nemohli byste psát o něčem jiném“. Výběr témat probíhá podle nějakých kritérií a nějakého uvážení v úplně všem, co čtete (pokud vůbec něco). Ten váš výkřik, to je, jako kdyby někdo řekl vám „přestaň chodit s chlapama, který se ti líbí, a dej šanci nějakým loserům, co si taky chtějí zapíchat“. Absurdní, že? Proč byste si měla vybírat partnery podle cizích pravidel.

 
Atrofie
741 příspěvků 13.10.14 22:10

Váš příměr mě rozsekal…:-D

 
razorblade_reloaded  14.10.14 11:49

Made my day:D

 
Cibul30
4 příspěvky 17.10.14 10:09

To přirovnání mě dostalo, dobře ty :-D

 
Caelley
15 příspěvků 14.10.14 12:21

@lela75 Volá sa to Módní peklo, všimnite si slova „peklo“. O čom má písať módne PEKLO? O včielkach, dúhach a jednorožcoch?

 
Cagot
88 příspěvků 14.10.14 14:13

Ano, prosím! Rozsekejte tu Hello Kitty a hipsterské poníky!

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 14.10.14 18:24

Mě to přijde celkem dost inspirativní.

 
LittlePear
17 příspěvků 16.10.14 15:38

Pro lela75
Tohle není MÓDNÍ NEBE, ale MÓDNÍ PEKLO, takže Váš požadavek/prosba se tu míjí účinkem.

Příspěvek upraven 16.10.14 v 15:40

 
motiva
110 příspěvků 17.10.14 22:52

Ale to nás ostatní právě baví, to je to správné peklo :-)

 
Chany
871 příspěvků 13.10.14 21:43

Přiznám mu alespoň jednu polehčující okolnost: stejný typ, stejná barva. Ještě že nemá jednu zelenou a druhou červenou, to by byla větší pecka… :-D

 
motiva
110 příspěvků 17.10.14 22:56

To je to párování po praní, prostě se smotají dvě bílé s černým vzorkem podle hesla radši jeden pár kompletní než dvě plonkové :-( nevím jak u vás doma, ale já mám nasbíráno hlavně dceřiných ponožek po jednom kousku plnou igelitku. Jednou za čas to vytřepu a poskládám, co se nedá spárovat pak vyhazuju :-)

Příspěvek upraven 17.10.14 v 22:57

 
Saari
14 příspěvků 14.10.14 10:20

@razorblade_re­loaded Vždyť jsou (obě ponožky) beztak z jedné čínské fabriky… :D

 
if5
112 příspěvků 15.10.14 14:51

Nejsou, tohle se vyrábí v Třebíči a okolí.

 
Zidi
10 příspěvků 07.02.15 11:51

No jo, já si toho nevšimla!!! ufff, to je peklo!

 
Karin
3401 příspěvků 13.10.14 21:32

Ne, tahleta úchylka je očividně nevymýtitelná. Sandálista-ponožkář je odolný vůči těm nejpádnějším, nejlogičtějším a nejsofistikova­nějším argumentům. To už snad není otázka vkusu nebo rozhodnutí, ale spíš něco jako vrozený handicap. Asi jsou holt takoví a nemůžou za to. Když je někdo např. barvoslepý, taky mu to nevymluvíte. Nezbývá než ho brát takového, jaký je.

 
ADAD
195 příspěvků 14.10.14 07:36

Mno…a jaké jsou ty „nejpádnější, nejlogičtější a nejsofistikova­nější argumenty“?
Jako že to teď není moderní a v jedné (poměrně malé) skupině lidí se to považuje za trapné?

Ponožky v sandálích se mi nelíbí, ale to se mi zdá dost málo jako argument, proč by je někdo cizí neměl nosit.

 
moi-bebe
219 příspěvků 14.10.14 13:36

Protože sandály jsou letní, otevřená obuv a tedy ze své podstaty jsou určené pro teplé dny, kdy není nutné nosit ponožky? protože sandály se nosí proto, aby se člověk nepařil v uzavřené obuvi a ponožkách? protože ponožky lidstvo vymyslelo na to, aby mu nebyla v chladnějším počasí zima na nohy? protože když je někomu zima na nohy, tak si nemá vzít sandály, ale uzavřenou obuv?

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 15.10.14 08:45

Sice nejsem zastánce ponožek v sandálech, ale na toto se dá napsat jediné: Právě proto nosí Japonci ponožky do žabek :-) Je zajímavé, že toto žádný módní guru nekritizuje. Možná by to chtělo trochu tolerance a ne se snažit jiným vnutit svůj názor na svět.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 15.10.14 12:19

Ale Japonci nosili tabi (tedy ty ponožky) do zori (tedy těch „žabek“) vždy. Tam byste naopak byla mimo, kdybyste si do zori tabi nevzala XD Je to úplně jiný kulturní a historický kontext. Ale v našem kulturním kontextu si ponožky v sandálech stojí úplně jinak XD Ale samozřejmě, člověk nemůže vyloučit, že za sto let nebudou součástí nějakého novodobého národního kroje v podobě: triko, džínové tříčtvrťáky, ponožky, trekové sandály - a všechno (až na ty boty) o 2 čísla větší. Toho už se ale naštěstí nedožiju XD

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 15.10.14 13:12

Ale podle moi-bebe lidstvo přece vymyslelo sandály proto, aby se nepařilo v létě v ponožkách :-) Japonci buď nejsou lidstvo nebo je jim v létě zima na nohy :-)

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.10.14 13:13

No jo, Japonci a jejich ponožky. To je argument, když už dojdou všechny ostatní. To je prostě součástí tradičního oděvu, Slováci taky mají v kroji ponožky v „sandálech“ a neznamená to, že by nosili ponožky v sandálech v běžném životě (teda, aspoň někteří :D ).

 
Michvolka
17 příspěvků 15.10.14 14:20

@moi-bebe No tak já asi budu zase jednou reagovat, protože bez ohledu na to, jak neslušivé to je, taky někdy nosím ponožky do otevřené obuvi (kotníčkové, ale přeci). Důvody? Potí se mi nohy.
Ukázková situace: Vedro k zbláznění, můžu si vzít uzavřenou obuv s ponožkami a celý den se potit ještě víc, nebo si můžu vzít otevřené boty. Jenže když si je vezmu na bosou nohu, tak moje odporná smradlavá potící se noha pustí všechen pot do boty, která po několika málo použitích bude nepoužitelná a nenositelná, bude páchnout na sto honů a já si budu muset koupit nové. Už tak mi žádné boty nevydrží déle než sezónu, sebelepší, sebedražší, i kdybych používala dvacet zaručených přípravků a deset výstelek které absorbují pot i zápach na sobě. Tak mi poraďte, mám si vzít uzavřené boty a problém ještě zhoršovat, za cenu osobního nepohodlí, nebo se mám vyprdnout na hysterky jako jste vy, které si neumí představit jinou zdravotní situaci než svou vlastní a nosit to, co uznám sama za vhodné?

 
moi-bebe
219 příspěvků 15.10.14 14:34

Hysterky jako já? o co tady teď jde, proč na sebe útočíme? já proti vašim potícím se nohám nic nemám, noste si co chcete. vedeme tady diskuzi pod článkem, který se věnuje nevhodnosti nošení ponožek v sandálech, debata je logicky na stejné téma, tak klídek.

 
Karin
3401 příspěvků 17.10.14 08:36

Mně smrděly nohy, dokud jsem nosila umělohmotné boty (koženka). Od té doby, co nosím jen kožené, tenhle problém nemám.

 
Karin
3401 příspěvků 17.10.14 08:46

Jako japonská stylová specialita (Japonci jsou vůbec zvláštní :D) nebo módní výstřelek se to samozřejmě dá pochopit, ale na běžné nošení to prostě nemá logiku. (Nemluvě o tom, že to vypadá blbě a odpudivě.) Podobně jako např. svetry s krátkým rukávem, kecky na jehlovém podpatku, krajkový stan nebo nerezová podprsenka.
Pokud je mi teplo a potí se mi nohy, má logiku brát si ponožky? Já si beru ponožky, když je mi na nohy chladno. Pak samozřejmě volím i uzavřené boty. A když je teplo, nechám nohy větrat a volně dýchat, aby se mohly přirozeně ochlazovat, tzn. v otevřené obuvi a bez ponožek. Mně to připadá naprosto logické.

 
Michvolka
17 příspěvků 09.02.15 12:09

Když nebudu mít ponožky, zničím si každé boty do měsíce (vyzkoušeno). Logické či nelogické, je to tak.

 
nobutterfly
1 příspěvek 04.06.16 16:21

Všechny argumenty proti nošení ponožek v sandálích jsou velmi slabé a tahle štvanice na lidi, co to tak nosí, je ubohá. To že se někdo pohoršuje a cítí nadřazeně vůči někomu, kdo se obleče jinak, než jak to diktuje aktuální móda, vypovídá víc o něm, než o člověku, co si obleče ponožky do sandálí. Ty slavné „pragmatické důvody“, proč je to tak vlastně lepší (nepotí se noha, je to tak „přirozenější“) jsou relevantní jen u některých lidí a pouze v některých situacích. Rozhodně nevolají po takovém plošném odsouzení, jakého se dopouští spousta lidí. A estetika je subjektivní, každému se líbí něco jiného, proč si sakra někteří lidé myslí, že mají nárok říkat, co je hezké a co ne? Ponožky zakrývají tak malou plochu výhledu, že není nic lehčího, než zkrátka koukat jinam. Člověk se s averzí vůči kombinace ponožek + sandálí nerodí. Je to věc, kterou do něj od mala vtluče okolí. Nebýt toho, tak by nikomu pohled na sandále + normální ponožky nevadil.

Příspěvek upraven 04.06.16 v 16:25

 
vlm
2584 příspěvků 13.10.14 21:38

@lela75 nějaké jiné téma?…třeba vyjmenovaná slova by byla fajn :-)…tyhle ponožkový fotky inspirující jsou…o tom přece peklo je :-)
ty silonkový podkolenky nemaj chybu…a pumoumbro…aspon barvu že trefil:-D

Příspěvek upraven 13.10.14 v 21:41

 
kurzatko
230 příspěvků 14.10.14 11:50

Ano, článek o pravopisu by byl nanejvýš inspirativní a navíc by se dostal k lidem, kteří ho potřebují.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 14.10.14 18:28

Ten už tady dávno visí, a jmenuje se Gramatyka psaná motykou.

 
Magda Š.
20 příspěvků 13.10.14 21:44

Klasické české ponožkové obyvatelstvo…:))

 
andiedvorakova
331 příspěvků 13.10.14 21:46

Mně kupodivu nejvíc vadí ta kombinace sportovního oblečení a bot na podpatku. Nechápu tohle nepromyšlené a zřejmě nezáměrné mixování je-mi-to-jedno stylu s jakože ženskými, elegancí zavánějícími prvky. Dobře, když je někomu 14, tak fajn, ale já to pravidelně vídám i na dámách, které by mi mohly dělat matky. To nad postarším pánem s ponožkami až pod krk se alespoň tak nějak pousměju, protože člověk už vůči tomu začíná být imunní - i když estetické to tedy není. Ale když člověk vidí, jak ženy hrozně tápou, když se tedy rozhodnou, že by měly vypadat ženštěji, je mu z toho tak zvláštně smutně…

 
Hořáč
1497 příspěvků 13.10.14 21:48

https://www.youtube.com/watch?…

 
Shiro
354 příspěvků 13.10.14 21:51

Tak první fotka je opravdu ukázkový příklad toho, že madla lásky se dají vyrobit i na nohou.
Druhá fotka se dá přejít termínem „sportovní elegance na české okresní úrovni.“
Na třetí fotce mi nedá spát pohlaví foceného člověka, oblečený je (podle toho, co vidím) jako muž, ale nohy má oholené, jako žena… že by hermafrodit? Čtvrtá fotka a další oholené nohy, i když tentokrát je podle tvaru lýtek poznat, že se jedná o muže. Vím, že profesionální cyklisté se holí úplně všude, ale že by ta cyklománie donutila Čechy používat žiletku jinde, než na obličeji, se mi nějak nechce věřit. A kdyby byl na té čtvrté problém jen v ponožkách ony i ty boty vypadají, jako by je nositel vytáhl po čtvrt století z botníku v domnění, že už nejsou out ale vintage a tedy cool.
Muž na poslední fotce má při ranním puzzle u šatní skříně asi takovouto logiku:
Teď je zima, takže si vezmu určitě bundu a ponožky, ale přes poledne bude určitě vedro, takže si vezmu sandále, kraťasy a batoh, abych měl kam tu bundu a ponožky dát, když mi bude v poledne vedro.

Příspěvek upraven 13.10.14 v 21:55

 
Hořáč
1497 příspěvků 13.10.14 21:54

Madla lásky na nohou :D - to by se hodilo našemu psovi.

 
Shiro
354 příspěvků 13.10.14 21:56

A jistě by je dokázal využít lépe, než muž :D

 
StephanieRich
10 příspěvků 14.10.14 13:25

Shodou okolností mám v rodině 2 chlapy, kteří na noze nemají ani chlup. I tací existují.

 
Chany
871 příspěvků 13.10.14 21:52
Hm

Mě teda šílený přijdou ty podkolenky, vypadá to otřesně. Eventuální pozitivní zdravotní účinek neshledávám, leda tak negativní- těsná guma pod kolenem napomáhá rozvoji křečových žil. :-(

 
Miluna Mia
194 příspěvků 13.10.14 22:19

Fusky křusky forever

 
MP scully  13.10.14 22:23

Take me napada otazka, zda na predposledni fotce je chlap nebo zenska (nebo neco, cemu se kdysi rikalo „babochlap“, coz vetsinou byla zena silne maskulinniho vzezreni :-) Kazdopadne at tak nebo tak, strasne nejsou jen ty ponozky v sandalech, ale take ty riflove trictvrtaky, uz na pohled je videt ta trznicova, vytahana latka, divna delka, divna barva, tvar to nema. Na te fotce neni pozitivniho vubec nic.

 
ip.kkk
94 příspěvků 13.10.14 22:59

Ty slečny, které se snaží kombinovat sportovní s rádoby elegantním mě dovádějí úplně k šílenství. Vídám to dost často. Např když si vezme žena roztrhané džíny, skejtácké boty a elegantní kabelku. Je to jak pěst na oko. A ještě když si to vezme žena kolem 50let, to se teprve divím, že takové dámy nemají soudnost.

Příspěvek upraven 13.10.14 v 23:00

 
Knitty
58 příspěvků 14.10.14 00:03
Podkotníková rolba

Že se tak ptám, ehm, podkotníkové ponožky…
Jsem tu jediná, komu se během nošení bezpečně odstěhují z paty pryč a kamsi dovnitř do boty? (A to nehovořím o tzv. „ťapkách“, ale o ponožkách s klasicky řešenou patou)

:-)

U mě vede UmbroPumař :-)

 
MP Helena
78 příspěvků 14.10.14 07:59

Já si taky nemůžu pomoct, ale nízké ponožky mi vadí. Se sjížděním jsem sice problém neměla, ale stejně mi to bylo nepříjemné. Asi jde o zvyk, ale nebudu si zvykat. To si radši kupuju dobré boty, které se dají nosit bez ponožek.

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 14.10.14 10:19

No tak naboso se dají nosit opravdu jen některé druhy bot (typicky všechny „otevřené“). Ale nosit třeba lodičky bez silonek je podobně nevkusné jako (sportovní) sandály s ponožkami (možná ještě horší, protože takové sandály jsou přece jen sportovní obuv, kde je důležitější funkce). Navíc nošení ponožek je šetrnější nejen k nohám, ale i k botě samotné, protože pot je přece jen poměrně agresivní „materiál“…

Edit: Koukám, že jsem se přepsala, místo „lodičky bez ponožek“ jsem samozřejmě myslela „lodičky bez silonek“! :)

Příspěvek upraven 14.10.14 v 11:50

 
Grete
797 příspěvků 14.10.14 11:57

Edit.

Příspěvek upraven 14.10.14 v 11:59

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 16.10.14 08:19

Ještě k těm společenským botám a silonkám, abych to trochu osvětlila - podle etikety je opravdu nepřípustné vyjít do společnosti bez punčoch, což myslím mnohé, které se tu pohoršují na ponožkami v sandálech, ani neví.

„Do společnosti a na pracovní jednání si žena vždy bere silonky. Třeba v Americe je žena bez punčoch tak trochu nahá. Je vám v nich horko? A co muž v saku? (Buďte ráda, že jste se narodila v téhle době, která vám poskytuje tolik pohodlí. Před sto lety byste nosila silné bavlněné punčochy a korzet…“
(Ladislav Špaček, převzato z http://www.puncochy.com/…lita/60.html )

Příspěvek upraven 16.10.14 v 08:19

 
MP Helena
78 příspěvků 29.10.14 23:51

No samozřejmě, do lodiček bych si ale nebrala ani ty nízké ponožky ;-)
Myslela jsem spíš „sportovně elegantní“ polobotky ke kalhotám, nebo mokasíny atp.
A máte pravdu, v lodičkách bez punčocháčů bych si připadala divně. To už pak jsou potřeba sandály.

 
Cagot
88 příspěvků 14.10.14 14:16

Přesně tak, mně je to na nohách odporné… cítím se takový obutý-neobutý

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 14.10.14 09:50

Zkuste jinou velikost, mně sjíždí jen ty, co jsou mi menší.

 
Knitty
58 příspěvků 14.10.14 11:50

Zkoušela jsem, problém trvá :-)
Pointa je v tom, že každý člověk má jiný tvar nohy, prsty počínaje a patou konče, kdežto ponožky bývají vyrobené podle jednoho mustru, maximálně jsou některé pružnější nebo širší.
Pokud narazím na ponožky, které necestují, kupuji si jich zásobu :-)

Kéž bychom všichni, muži i ženy, měli krásné, voňavé, dobře udržované nožky, které se nikdy nezapráší, nezapotí, neotečou a neunaví se, obuté do dobře padnoucích, udržovaných, estetických bot.
Realita je prostě jiná.

 
andelidlo
137 příspěvků 14.10.14 12:56

Jak @Knitty Jak se jí to podařilo obout proboha?!

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 14.10.14 13:34

Tak snadno, nandá ráno, je v tom celý den, pak nesundá. Obdobný problém mám s kozačkami. Ráno pohodlné a spousta místa, večer po celém dnu v práci v pantoflích se do nich chci obout a jediná možnost je dát na půl hodiny nohy na stůl, aby „odtekly“…

 
trinita
323 příspěvků 14.10.14 01:00

Tá posledná fotka je jasná - je to jeden z tých horkokrvných ľudí… môj bývalý kolega nosí krátke nohavice (bermudy) od marca až kým nenapadne prvý sneh, potom to často vyzerá takto…
mojím osobným víťazstvom je, že som naučila môjho chlapa nosiť ku krátkym nohaviciam nízke ponožky, ak má vysoké, aspoň si ich vždy zhrnie ku členkom… sandále našťastie nenosí, lebo by do nich nosil ponožky tiež

 
Perrine
71 příspěvků 14.10.14 01:56

@razorblade_re­loaded Nebýt vašeho komentáře, tak žiju v domnění, že ten pán má obě ponožky puma. No nic, zarolovala jsem zpátky nahoru, koukla se ještě jednou a upřímě se rozchcechtala :D

 
Setare
1885 příspěvků 14.10.14 01:59

Urcite to muselo byt tak, ze pani na prvni fotce rano vyrazila z domu do fitka, cestou se ale udelala hrozna zima a pani si z poslednich par korun v penezence z nouze zakoupila silonove podkolenky na provizorni zakryti nechranenych partii.

 
HannaJosefsson
25 příspěvků 14.10.14 07:13

Clanek se objevil jak na zavolanou :-) Zrovna vcera jsem cetla vtipny rozhovor s Viktorem Tellem, ktery na tomhle - podle neho zanedbavanym kousku satniku - zalozil firmu (Happy Socks).

 
skorpio
2 příspěvky 14.10.14 08:40
Ponožky

Na druhou stranu je pořád lepší, když si lidé, kteří mají neuvěřitelně odporné nohy, vezmou do sandálů ponožky. Dívat se na plesnivé neupravené nehty na nohou, to raději ať ten člověk nosí každou ponožku jinou, hlavně že se na ty odpornosti nemusím dívat. A že těch neupravených nohou mezi lidmi je. Troufám si říci, je jich více než těch upravených.

 
mamvkus
7 příspěvků 14.10.14 11:42

Prijde mi, ze ponozky nosi lide s hezkyma nohama, ale ti hnilobnici to ukazuji snad naschval… v lete jsem hodne potkavala takove ty starsi pany typu,,hniju, smrdim a je mi to fuk``, kteri meli tak odporne paznehty, az se mi obracelo, samo, ze vystavene v kozenych prvorepublikovych sandalech.

 
maarcy
63 příspěvků 14.10.14 09:03

Viděli jste někdy ty nohy bez ponožek? Ty pokroucené žluté a šedivé nehty, popraskané paty s neumytelnou zažranou špínou? Tak to raději ponožky, ať se nepobliju při nastupování do tramvaje za takovou nádherou…

 
Bongani
155 příspěvků 14.10.14 11:01

Přesně tak, někdy si myslím, že jakékoli ponožky v sandálech jsou pro okolí příjemnější pohled než jejich absence. A neplatí to zdaleka jenom pro muže, kolikrát vidím načančanou ženu, někdy i moc hezky oblečenou, a když se jí podívám na nohy, tak se mi chce zvracet. Přitom není nic jednoduššího, než si pořádně umýt nohy, ostříhat nehty na nohou, trochu odrbat paty, odstranit ztvrdlou kůži to přece není tak strašný problém, ne? Základní péči si může dopřát každý, žena i muž, starý i mladý, bohatý i chudý…

 
Princezna Anežka
24 příspěvků 14.10.14 09:05

:-)
Já klidně nosím i ponožky s krajkou. Rozhodně si stím nedělám těžkou hlavu. A že se to někomu nelíbí?? No a??? :-D :-D

 
Alterations
533 příspěvků 14.10.14 09:15
Ty ponožky

Spravedlnost neexistuje. Přes padesát let dohlížím na manžela, aby se správně a hezky oblékal. Teď má nadváhu a mé rady někdy přijme a někdy ne. V otázce ponožek do sandálů a k tomu šortky si rozhodně nikdy nedal říci. Vzhledem k tomu, že je poměrně vyšší - 180 cm, má dlouhé štíhlé nohy a menší hlavu, vypadá takovémhle outfitu pozoruhodně dobře. Hlavně když se trochu trefí do barev. Někdy prostě žasnu a chápu, že Luis Vuiton něco takového klidně propaguje.

 
Janynka30
8 příspěvků 14.10.14 09:09

A zase ty ponožky v sandálech…
Až mám někdy pocit, že se u nás nevyskytuje nic horšího, než právě ponožky do sandálů. Ono by podle mého názoru ani nevadila ta kombinace ponožek a sandálů, kdyby byly pěkné tenké (proč silné ponožky do sandálů?) rozpoznatelně barevné ponožky, k tomu kvalitní sandály a hlavně doladit zbytek outfitu. Vždyť na přehlídkových molech jsme nedávno mohli vídat holky v sandálkách na podpadku a v nich ponožky. No a co? Když je poznat, že se nad outfitem přemýšlelo, že to má nějaký styl a kvalitu použitých dílů.
Naopak, když tuto kombinaci u většiny pánů vídám, říkám si, ono je dobře, že ty ponožky v sandálech mají, protože určitě skrývají větší hrůzu, ze které mívám husí kůži (to u těch, kteří už něco zaslechli a chodí do sandálů naboso) - a to je neexistující pedikura, tj. špinavé, dlouhé nehty na nohou, k tomu semtam nějaká ta nehtová plíseň a upocenost nohou a dále paty, které volají po výkonné brusce. A ne vždy jde jen o muže, dámy.
Je to tak trochu můj koníček, kontrolovat lidem nohy, a proto říkám: CHLAPI, PONOŽKY DO SANDÁLŮ NOSTE! Ať nám není špatně.

 
Janynka30
8 příspěvků 14.10.14 09:13

Aha, začetla jsem se důkladněji do diskuze a vidím, že nejsem sama, kdo tu hrůzostrašné nohy komentuje…:-)

 
pozdni_ctyricitka
135 příspěvků 14.10.14 19:10

Promiňte mi můj ignorantský dotaz (zcela mimo ponožkovou linii diskuze): čím se liší outfit od normálního oblečení oblečení? Může mi to někdo vysvětlit?

 
-Anna-
186 příspěvků 14.10.14 23:40

Outfit, čili výstroj, vybavení případně úbor, je oblečení plus doplňky (šperky, obuv, kabelka a tak všelijak podobně), které má člověk právě na sobě a sebou…

 
surabaya
395 příspěvků 14.10.14 10:08

Světle šedé ponožky mám a vyhodit je určitě nepůjdu. Má je v šatníku i manžel a nosí je, spíš tedy ke světlým kalhotám, ale někdy si je vezme i k černým riflím a přiznám se, nepřijde mi to zas tak moc strašné (asi jsem estetický barbar). Upřímně se přiznám k dalšímu hříchu, a sice, že mu je i sama kupuju. Obecně mně ponožky v sandálech u pánů tolik nepohoršují. Fakt je často mnohem horší pohled na pánská chodidla bez ponožek. Ovšem ženy, které nosí nevhodně tenké silonkové podkolenky, viz první foto (někdy jim kouká jejich horní lem i zpod sukně, což mně přijde vůbec hrozné, zvlášť když ty nohy nejsou zrovna nejštíhlejší) nebo fusekle v lodičkách, tak to neustojím nikdy.

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 14.10.14 10:42

Ad šedé ponožky - doma mám a nosím je do tenisek k šedým letním kalhotům sportovnějšího typu. Černé si k tomu neumím představit.

Ad ponožky v sandálech - sama to nenosím, ale nějak mě to nepohoršuje tak, jak všechny „módní znalce“ kolem. Pokud ovšem 1) ponožky mají tmavší barvu, 2) nejsou vytažené až ke kolenům a 3) i zbytek outfitu je ve „sportovním“ stylu. Pak to chápu tak, že si je ten člověk vzal prostě kvůli pohodlí nebo ze zdravotních důvodů, což mi nevadí. K turistickým sandálům na túru mě to nepohoršuje už vůbec.

P. S.: Tlusté, huňaté a/nebo vesele barevné ponožky v sandálech nošené jako záměr jsou super :)

 
zuzulique
290 příspěvků 14.10.14 10:49
čo vy na toto?

Mne sa ponožky v ničom nepáčia…teda jedine v teniskách, to je prípustné, ale už som narazila na viaceré módne časopisy, ktoré ich v topánkach pripúšťajú, viď príklad: http://blog.stilago.sk/…h-preco-nie/

Příspěvek upraven 14.10.14 v 10:51

 
SweetPotato  14.10.14 12:10

Bílé ponožky s kraječkou do lodiček frčely tak před 25 - 30 roky. Těžko vymyslet něco, co tu ještě nebylo.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 14.10.14 20:00

Když ona není ponožka + bota jako ponožka + bota. Není to žádná módní novinka, to je fakt, já jsem nosila kanýrkové ponožky ještě do první a druhé třídy, pak ta móda zmizela. Ale rozdíl je prostě v tom, že jednou jsou ponožky použity coby módní doplněk (tedy třeba ty s krajkou v lodičkách), tudíž jsou pečlivě vybrány a sladěny, podruhé jde prostě o libovolné ponožky vzaté za účelem pohodlnosti a bez ohledu na zbytek outfitu (což předvádějí lidé na fotkách v článku). Myslím, že ten rozdíl pozná naprostá většina lidí instinktivně z pohledu na celek :)

 
surabaya
395 příspěvků 14.10.14 11:48

Ano, @zuzulique… výjimky ovšem potvrzují pravidlo. Příznávám, že před několika lety jsem si v jednom čísle časopisu Marianne snad až s rozkoší prohlížela modelku, která měla vyšší silnější ponožky v uzavřených lodičkách na podpatku. Celé to bylo stylizované alá 40. nebo 50. léta, a bylo to úžasné! To číslo časopisu jsem si kvůli tomu dokonce koupila a schovala na památku :-), nebo snad někdy pro inspiraci. Takže beru zpět, jde to, ale musí se to umět.

Příspěvek upraven 14.10.14 v 11:51

 
antees
731 příspěvků 14.10.14 12:13

@razorblade_re­loaded a nejsou ony z jedné strany Umbro a z druhé Puma?? :)

 
žlutá růže  14.10.14 12:36

Když už není o čem psát, tak se zas zrecykluje článek o ponožkách v sandálech atd. A národ se baví a zas živě diskutuje o tom, co už bylo milionkrát řečeno. Jak málo stačí ke štěstí.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 14.10.14 20:20

To už je holt úděl lidstva - stále dokola se bavit o tom samém. :) Ať by Ada napsala o čemkoliv, vždy už by o tom napsal někdo před ní. Měli-li bychom diskutovat jen o věcech, o kterých se ještě nediskutovalo, do smrti bychom mlčeli :)

 
bmnm
66 příspěvků 14.10.14 12:50
"Ťapky" v balerínkách

Chybí mi tu zmínka o koukajících „ťapkách“ z balerínek.. Podle mě taky peklo..

 
krajtasedooka
59 příspěvků 14.10.14 13:00

@Chany Punk style, jo? ;-) nebo taky test barvosleposti o­kolí…

 
Amona
9 příspěvků 14.10.14 13:03

Mně víc než ponožky v sandálech a vytažené fusky ke kraťasům vadí něco jiného. Ti lidé, co to tak nosí, bývají většinou celkově oblečení šíleně, a já se prostě už pokouším je nevnímat. Ale když potkám pěkně oblečenou ženu, elegantní, upravenou, ale se silonkovými ponožkami v botách s otevřenou špičkou nebo v nějakých pěkných celkově otevřených botách, nejraději bych za ní šla a seřvala jí za to. A že jich takových potkávám taky hodně…

 
mamvkus
7 příspěvků 14.10.14 15:29

Ano, to je pravda. Otevrene lodicky a v tom silonky, casto cerne. Proc? Protoze na boso je chladno… Tak si vezmu zavrenou botu ne asi… Videla jsem to v sandalkach, pantoflickach. Zabity cely outfit.

 
beryl
4 příspěvky 14.10.14 13:10

Já bych to všechno neviděla tak negativisticky. První fotka je určitě peklo. O tom nikdo nepochybuje a myslím, že paní ani nemůže být úplně při smyslech. Ponožky v lodičkách jsou také pecka. Zvlášť když jsou bílé. Když už někdo zvolí lodičky k takovému oděvu, tak určitě buď uzavřenější, aby se do nich teplé a tmavé (!) ponožky trochu schovaly. Teď k tomu pozitivnímu. Nechci nikoho omlouvat, jsem též odpůrce ponožek v sandálech, ale znám dost lidí, kteří milují sandály a ráno vyrazí na výlet a jistí se teplými ponožkami, aby nemuseli mít v batohu náhradní obuv. To je možná i případ kluka na poslední fotce. Bílé ponožky umbro a puma jsou podle mne vedle nevkusu (to jsem už zmínila) hlavně výsledkem ranního spěchu. Vám se nikdy nikomu nestalo, že jste odešli v každé ponožce jiné? Já měla červenou a modrou. Výsledek zkreslených barev při špatném osvětlení a přehmatu. Silonkové ponožky nosím také, ne moc ráda, ale občas jsou do obuvi potřeba. Balerínové ťapky jsou děsivé, to už je lepší si do balerín obout ty malinké ťapky, které mají v obuvi ke zkoušení bot.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 14.10.14 13:58

S ponožkami se mi to nestalo, ponožky páruji po nocích střízlivá a za dobrého osvětlení. Ale povedlo se mi dojít do práce s každou botou jinou.

 
Tiffani
5 příspěvků 14.10.14 13:36

Sede ponozky mam. Dokonce vysoke, ne kotnickove a hrube. Vyhodit je nepujdu. Jsou super do brusli, at led nebo inline. Nebo v zime doma. Na nic jineho je ale nepouzivam. Nektere podkolenky muzou byt v urcitych kombinacich fajn.

 
vias
447 příspěvků 14.10.14 19:43

Šedé ponožky se hlavně, na rozdíl od černých, dobře párují. Přítel má hromadu černých a pokud na nich není nějaký nápis, dá fušku je správně přiřadit (já mu je netřídím, takže pak ráno vidím, jak ve spěchu mžourá u okna a klade k sobě různé kombinace. Netřídím je proto, že se mi nechce mžourat u okna a klást k sobě různé kombinace). Obzvlášť když se vypere každý pár do trochu jiného odstínu, takže se nedají kombinovat různě, ale není na první pohled zřejmé, která patří ke které.

 
MP scully  14.10.14 22:15

Netusim, zda spolu bydlite, ale podle vseho priteli ponozky perete, tak asi ano :-) Manzel je taky typ, co miluje cerne ponozky, takze z pracky vzdycky vylitne smotany chumel cernych chapadel - naparovat to budu muset stejne a lip se mi to dela ve chvili, kdy ponozky vesim (susicky nemame). Vesim je proste po parech, takze kdyz je sundam, rovnou je po sundani kolicku zatocim do koule a je po praci. Musite akorat vycvicit chlapa, aby hazel ponozky do kose nalic, ne naruby (par ponozek se treba obrati v pracce, ale je jich minimum). Liche kusy davam stranou do maleho kose, co se s protejskem nesejde do cca 6 mesicu, to jde do kose.

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 15.10.14 08:05

Dělám to úplně stejně :). Tohle je zdroj našeho manželského popichování, přijde mi to hrozně srandovní - já jsem zastánce párování při věšení jako vy, on si je páruje až když ponožky ukládá do skříně a navíc nemá rád „koule“, takže je jen překládá. Takže každý máme ponožky ve skříni uložené jinak… Představuji si, že tohle je jedna z těch věcí, kvůli kterým se lidi rozvádí :).

 
Ascari
315 příspěvků 15.10.14 08:24

Takhle jsem to měl taky. Jednou jsem vypěnil, všechno to vyhodil a koupil si v obuvi 2×10 párů stejných černých ponožek bez jakéhokoliv vzoru/zdobení. Takže teď, když peru a skládám, vím, že určitě patří k sobě. Aspoň zatím, než se různě vytahají a začnou různě blednout, což by snad u opravdu stejných a ve stejný den koupených ponožek mohlo pár měsíců počkat.

 
Rybushka
437 příspěvků 15.10.14 14:13

Jo, tak jediná věc, která se mi podařila zavést u exmanžela ohledně pořádku byla, že ponožky před hozením do koše na prádlo sepnul kolíčkem. Dokonce ho to z nějakýho důvodu bavilo a po zavedení tohodle pravidla se u nás přestaly po bytě válet špinavý ponožky.
A košík s lichejma ponožkama docela strádal.

Bohužel, co jsem sama, jsem tohle pravidlo přestala dodržovat a pravidelně teď při párování nadávám a slibuju si, že kolíčkovat zase začnu

 
Enefa
63 příspěvků 14.10.14 14:13

Úplně jsem čekala, že tam bude nějaká moje kreace s pruhovanýma podkolenkama a ono nic :D

 
Cagot
88 příspěvků 14.10.14 14:20

Poslední dobou si všímám, že bílé ponožky v sandálech nosí hodně řeholníci a řeholnice. Co jsem za poslední rok viděl, tak kdo nosí sandály (premonstrátky v Doksanech např.), má v nich obvykle i bílé ponožky.

 
Atrofie
741 příspěvků 14.10.14 14:22

Že by tenhle puma-umbro man byl skrytý řeholník? :-)

 
Kaše293
14 příspěvků 14.10.14 18:10

Fakt jsou ty boty, co má slečna s deštníkem lodičky? Pro mě jsou lodičky boty na podpatku a bez pásku přes nohu. Botám s páskem přes nohu říkám dámské střevíce a v provedení s nižším podpatkem je nosím ke kalhotům. S ponožkami. Mám-li světle šedé kalhoty, tak světle šedými. Sjednocení barvy kalhot, ponožek a obuvi opticky protahuje nohy, tak co je zrovna na světle šedé špatně? Silon na noze mi nepůsobí libé pocity a je nehygienický, dost na tom, že ho musím nosit k sukni, nebudu ho cpát ještě zbytečně pod kalhoty. A manžela ve světle šedém obleku s černými ponožkami si taky radši nepředstavuju.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 14.10.14 20:32

Když jsme u těch černých ponožek a světle šedého obleku XD

Příspěvek upraven 14.10.14 v 20:33

 
Kaše293
14 příspěvků 15.10.14 08:42

To je bomba, ale takhle extravagantní typ žádný z nás není. Tohle se prostě musí umět nosit!

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 14.10.14 18:31

Bohužel se mi dost často stává, že potkám starší dámy, které mají silonové ponožky v tělové barvě a tříčtvrťáky. Kontrast ponožka-holá kůže tam sice je v menší míře než na první fotce tohoto článku, nicméně stále tam je a vypadá to hrozně.

 
SilverAin
10 příspěvků 14.10.14 20:54

Mám spoustu béžových ponožek. Nosím je k béžovým kalhotám, které oblékám dost často. :D

 
Jeroným
7 příspěvků 14.10.14 21:36

Světle šedé ponožky nevyhodím, jelikož vlastním světle šedé boty, kalhoty, sako i bundu ;) Avšak nosím je zásadně a jedině k dlouhým kalhotám. Kraťasy (vcelku elegantní verzi) obléknu cca 3 dny v roce a k nim obuv BEZ ponožek…

 
Mauvy
241 příspěvků 15.10.14 08:44

Zajímalo by mě, jak se díváte na barevné ponožky nošené ke kalhotám v neutrálních barvách (např. k modrošedým džínám či šedým kalhotám), ale úmyslně sladěné třeba s tričkem, svetříkem nebo šálkou. Kdysi před lety jsem přišla do práce, kdy jsem nějak náhodou, spíš nějak podvědomě to vzniklo, měla svetr, čelenku a ponožky v jednom odstínu domodra. Moc jsem o tom ráno nepřemýšlela, až kolegyně v práci pronesla, že se jí líbí, jak je to sladěné.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 15.10.14 12:31

Já jsem rozhodně pro :) Líbí se mi to asi nejvíc u vycházkových obleků. Je to hravé a vtipné. Akorát to vyžaduje, aby dané ponožky byly ve vynikajícím stavu :)

 
Lumikova
25 příspěvků 15.10.14 10:05

A to já vím, k čemu jsou světle šedé ponožky: rozdávají se v letadle, aby nebyla zima od nohou! Nemají patu a jsou pečlivě konstruovány tak, aby se nehodily vůbec k ničemu, co může jakýkoli cestující mít na sobě :)

 
Mauvy
241 příspěvků 15.10.14 12:57

„Záhadná kombinace krátkých kalhot, sandálů, ponožek a teplé bundy se dá přičíst snad jen úplnému zmatení smyslu pro počasí. Čtenář fotku pořídil ráno v den, kdy nebylo ani deset stupňů, což by možná vysvětlovalo bundu a ponožky, ale už ne kraťasy a sandály… Chybí tomu logika i estetika.“

Za ještě horší zmatení smyslů a proti vší logice a estetice považuju zkombinování pyžamově vyhlížejících kraťasů a chlupatého svetru, viz
 http://www.petralovelyhair.com/…im-2014.html#more

Příspěvek upraven 15.10.14 v 13:01

 
Alterations
533 příspěvků 15.10.14 16:09

@Rybushka Anebo je spínám spínacími špendlíky před vhozením do pracky. To se páry ještě dají rozeznat.

 
Saari
14 příspěvků 15.10.14 17:00

@if5 To jsem nevěděla, děkuji :)

 
Bramba
34 příspěvků 16.10.14 06:50

Mám doma světle šedé i béžové ponožky, jsou tenčí bavlněné a nepůjdu je vyhodit, protože je nosím k dlouhým letním světle šedým a béžovým plátěným kalhotám a dost se mi to líbí.
Nenosím ponožky do sandálů, ale když jsem si tu přečetla důvody, proč se nenosí, přišly mi tak málo logické, legrační a rigidní, že si říkám, jestli s tím na stará kolena nezačnu.
Co se mně osobně zdá poněkud ordinérní jsou černé ponožky přes kotníky ať už do uzavřených bot nebo nedej bože do sandálů ke kratším kalhotám, kde je vidět různě široký pruh kůže. Myslím, že mi to kdysi v útlém mládí udělal film Nebožtíci přejí lásce.

 
LittlePear
17 příspěvků 16.10.14 15:55

Je mi jasný proč Češi nosí ponožky v sandálech. Protože si většinou kupují nekvalitní obuv u asijských obchodníků. V nich by potom s holou nohou neušli ani kilometr bez újmy na zdraví. Mám ozkoušeno, když si koupím kvalitní letní obuv, tak žádné ponožky nepotřebuji. Jsou měkké a pot sají dobře.
Tak trochu mi už přijde, že co se ušetří na kvalitě bot, to se nechá potom v marketu na žrádle. Pokřivený myšlení.

 
Ant.
245 příspěvků 16.10.14 19:48

Světle šedé ponožky mám a nosím je na tancování (na baletizolu kloužou akorát) a do dvou párů bot, které je celé schovají :-D Takže: ano, mám a rozhodně je nevyhodím :-)

 
Trubycka
67 příspěvků 16.10.14 21:31

Taková česká verze „happy socks“ :-)

 
dost_bot
2070 příspěvků 16.10.14 22:34

Jen jeslti my sportovně ponožkovému pánovi nekřivdíme… :-) http://www.thesartorialist.com/…ail-paris-7/

 
Trubycka
67 příspěvků 17.10.14 17:12

A další :-)
http://www.thesartorialist.com/…-florence-5/

 
Cibul30
4 příspěvky 17.10.14 10:13

Je to prostě peklo, na to se nedá nic víc říct. Ale nešvar batoh a lodičky nebo sportovní bunda a kožená kabelka je taky hoooodně oblíbený. Od té doby co jsem se dostala na tyhle stránky, tak kromě toho že se mnohdy velmi dobře bavím už chodím po ulici s očima otevřenýma a občas se musím opravdu usmát :-)

 
Lunaria
5 příspěvků 17.10.14 14:43

Ty jo, tak takové starosti bych teda chtěla mít, jaké má kdo ponožky…zarazily by mě snad trochu případy z obrázků 1 a 3, ale nad zbytkem by mě vůbec nenapadlo se pozastavit.

 
Stemcells
97 příspěvků 17.10.14 16:05

Šedé ponožky mám, jsou ve verzi „outdoor“ (ze specializovaného obchodu), silné, měkké a savé a nosím je do trekových bot společně s dlouhými kalhotami na túry do hor. Rozdíl v pohodlí pro nohy je na rozdíl od běžných, byť kvalitních ponožek velmi znát. A ne, vyhodit je nepůjdu. Stejně jako několik sad prstových ponožek s medvídky na každém prstě a růžových plyšových ponožek, které někdy navlékám z recese nebo z důvodu zmrzlých nohou (ale nechodím v tom v sandálech, no).

 
JMaravelo
486 příspěvků 17.10.14 16:32

Ponožky pod kotníky pro pány? BOHA!

Z toho se mi vždy zaručeně zježí chlupy na zádech. Čechy jsou taková země extrémů. Když se zjistí, že něco nefunguje, tak se to začně dělat úplně obráceně. Takže místo dlouhých ponožek natáhnem chlapům extrémě krátký. Protože holky je znaj už dlouho, proč by je nemohli nosit mužský, žejo? Takže se to objeví na trhu a každá domácí módní znalkyně to koupí svýmu příteli, aby byl taky v kurzu. A co, že tu existujou vkusné, krátké ponožky v kotníkové délce. Čim kratší, tim lepší, protože dlouhé jsou špatně!!!

Jenže chlapskej kotník je trochu něco jiného než ladná nožka baletky. Takže z chlapa jako hora to udělá hned v nohou chlupatou princeznu. Místo zmiňovaného Pepíka tu máme Pepinku s hormonálnímy problémy.

Obzvláště, když si dá dotyčný záležet na kontrastu, působí to svěže a báječně. Je přeci léto!!!

Ale ani když ten kontrast odmažem, nebude to lepší:
ja, das ist zer gutt!

Vyjímkou jsou takzvané invisible socks (neviditelné ponožky):

Ty sou sice nejohavnější! Jenže jejich smysl je v tom, že nejsou vidět a slouží pouze jako hygienická pomůcka. Samozřejmě pokud se máme zout, měli bychom mít normální ponožky.

Přitom se dají (pro sport i jednobarevné) sehnat ponožky, které jsou decentní, těsně nad kotník a rovně zakončené. Sice vypadají jako ponožky, ale to je smysl ponožek. A takový sme my muži - ovšem ne ponožky, které se tváří že nemají bejt vidět a přesto kousek „rafinovaně“ čumí.

PS: Zajímalo by mě, jestli Áda žije s mužem, který má téměř všechny ponožky černé a pokud ano, tak hlavně kdo je pak u nich doma páruje.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 17.10.14 16:46

? co je špatného na kraťasech + tenisky a v nich nízké ponožky? od čeho jinýho jsou? to mají nosit ke kraťasům a teniskám podkolenky nebo jak?

 
JMaravelo
486 příspěvků 17.10.14 16:47

@MP Vladenka Kde něco takového tvrdím? O_O

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 17.10.14 16:54

Golfista, pán v tramvaji? Podle mě obojí v maximálním pořádku. Mám tam teda nějaké pomatené formátování, předposlední obrázek nevidím.

Příspěvek upraven 17.10.14 v 16:54

 
JMaravelo
486 příspěvků 17.10.14 17:09

@MP Vladenka Tak když je to podle vás vpořádku, tak prosím. Lidi si zvyknou i na gumáky nebo krajkovaný kozačky. Proč by vlastně měly bejt špatně, žejo. Proč nenosit ponožky, co nemají bejt skoro vidět tak, aby byly vidět.

Naštěstí tu existují ponožky, které nejsou až ke stehnu, končí těsně nad kotníkem a vypadaj normálně. Ne jak když sem si vzal ponožky svý holky.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 17.10.14 17:23

Tahle poslední fotka je extrém, protože nečouhá ani kousek vepředu, ale ty ostatní považuju za zcela v pořádku, nevidím důvod, proč by chlap musel mít kotníkový ponožky nad kotník (pak ztrácí tak nějak smysl mít nízké ponožky). Asi věc vkusu. Krajkový kozačky bych do toho netahala, ty jsou, byly a budou eklhaft a kýč vždycky - to je jiná liga.

Příspěvek upraven 17.10.14 v 17:23

 
JMaravelo
486 příspěvků 17.10.14 17:17

@MP Vladenka A to počkejte, až tu bude příspěvek o šortkách a já přidam, proč by muži nad 20 let neměli nosit kraťasy „nad kolena“, to budete koukat! :D

Příspěvek upraven 17.10.14 v 17:17

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 17.10.14 17:24

To klidně přidávejte, za mě osobně by chlap neměl nikdy nosit kraťasy nad kolena. Ani kdyby mu bylo pět let :-)

 
colette11
362 příspěvků 22.10.14 14:15

Ano, a už vůbec ne do práce…pokud nepracuje na hřišti nebo na stadionu

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 20.10.15 07:10

Předposlední obrázek mi dává vizuální argument do diskuse „Ponožky do sandálů ano či ne?“ Já totiž vůbec nejsem zvědavá na nějaké špinavé nohy s plesnivými odlupujícími se nehty, jako je tomu u pána/dámy/ne­bocotoje na obrázku dole. Ne každý totiž nohy považuje za symbol erotiky. Mě se zvedá kufr i když vidím vyfocené bez ponožek bosé celebrity, jak je teď novým zvykem. Každý má minimálně vbočené palce. Proč se musí před focením zouvat? Je to kreativní?

 
Michvolka
17 příspěvků 20.10.14 14:52

@moi-bebe Ano, Vy. Nevšimla jsem si, že jsem zneklidněná, můj komentář se nijak neodlišoval od Vašeho stylu. Jsem alergická na konverzace typu „já mám pravdu, protože tak to prostě je a ty se pleteš, protože říkáš něco jiného“, to není argument, to je výsměch druhým člověkem. A je mi celkem jedno, jestli je to mířeno proti mě nebo proti někomu jinému. Podala jsem pádný důkaz, který vyvracel Vaší teorii, tedy že vždy když si nějaký zoufalec vezme ponožky do otevřené obuvi, umře koťátko. Nevím, co je na tom nepřiměřeného.

 
Putzi
21 příspěvků 1 inzerát 25.11.14 20:53

Pardon, ale tem skrpalum na druhe fotce bych snad ani „lodicky“ nerikala… asi jsem prehnany estet, ale co si lide obcas vezmou na nohy, to mi rozum nebere :P

 
emvi
7 příspěvků 05.02.15 09:35
světle šedé ponožky...

…mám, vyhazovat nebudu, skvěle se mi hodí ke světle šedým teplákům a světle šedé mikině na doma :-)

 
Laraine
29 příspěvků 19.10.15 13:02
:)

První fotka zřejmě paní/slečna chtěla mít za každou cenu krátké kalhoty, ale potřebovala se trochu za teplit a proto ty černé silonky vyteplené v keckách klasickou ponožkou. Druhá fotka je přesně to co často potkáváme venu k baťohu a sportovní bundě zásadně dle některých patří podpadk, či k elegantní kabelce se nejlépe hodí sportovní bunda a na nohách kecky :( jak smutné.

 
Mia.Barnes
17 příspěvků 18.08.16 22:24

Zdá se mi to, nebo pán na čtvrtém obrázku (černé botky, fusky proklatě vysoko) má oholené nohy?
Pokaždé, když vidím takovéhle děsufotky vzedme se ve mně vlna hrdosti na mého taťku a jeho nenávist k ponožkám v sandálích, zásobě nízkých ponožek rozumných barev, ještě větší zásobě černých bavlněných a triček, která mu nepřidávají dalších dvacet kilo. Táta je kus chlapa, ale jak jen to dělá, že na sebe vždycky sežene padnoucí a nijak denohestující či chyby podtrhující oblečení? Žeby to přece jenom šlo?

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Slečno, kouká vám prdel

Zlatý podprsenkový ramínka, řekla jsem si, když jsem vylovila z... Celý článek

Okresní peklíčko

Mám rodiče v nejmenovaném okresním městečku ve středních Čechách a... Celý článek