(Před)silvestrovská dávka pekla

28.12.12 | autor Ada

Takhle ke konci roku se obvykle bilancuje, hodnotí se uplynulý rok, přemítá se nad tím příštím, dělají se plány a dávají se předsevzetí. Na Pekle je toho za letošek k přemítání dost: dostalo novou podobu, rapidně se zvýšila návštěvnost (z průměrných 12 000 v lednu na průměrných 20 000 aktuálně), objevila se nová témata a opakovalo se hodně starých, já jsem se párkrát objevila v novinách nebo v televizi - a čtenáři na to všechno měli nějaký názor. Při tom přemítání a vymýšlení, čím bych vás, věrné i nevěrné, nejlépe uctila, abyste přestali hrozit pěstmi k nebesům, svolávat hromy blesky na prohnilost pekla a věštit jeho úpadek, jsem si uvědomila, že Peklo nejlépe prospívalo, když jsem nad tím nepřemýšlela a psala si, co se mi zachtělo. Třeba tři Fler články za sebou, potom nějaký ten hnus z ulice, pak šití, které mělo poloviční čtenost, ale těm, kteří si ho přečetli, dalo dvojnásobek toho, co běžný článek. Vesele se tu nadávalo, střílely se jedovaté šípy, žalobičky létaly vzduchem a všichni se bavili.

Takže to zase tak začnu dělat a přestanu pátrat v diskuzích, jaké byste si přáli Peklo mít, protože jste stejně chátra nevděčná a neoceníte to. Také jsem se rozhodla, že na sebe nadále nebudu aplikovat pravidlo, zakazující na Pekle osobní napadání a urážení, a máte tímto oficiálně povoleno psát o mně, co chcete, včetně toho, že mám tlusté nohy, ksicht jako chlap, účes jako lesba a příšerný vkus. Též máte dovoleno diskutovat o tom, co si myslím a co jsem kdy řekla nebo napsala, a to i v případě, že se to nebude zakládat na pravdě. Číst o sobě blbosti mě bude nepochybně stát méně energie, než se stále snažit něco vysvětlovat a uvádět na pravou míru. (Admini si chtějí ponechat právo vyhazovat zvláště sprosté a vytrvalé troly, ale já to dělat nebudu, nechám to na nich.)

Chcete-li se sami zasloužit o návrat "starého dobrého Pekla", stačí dělat to, co jste tady dělávali, totiž chodit sem za legrací a nepouštět se do řešení důležitých morálních a životních otázek. Atmosféru Pekla si přece jen z velké části tvoříte sami.

A teď už ke slíbené dávce pekla. Začneme prďáckýma džínama s vopicí. V takových případech někdy nevím, jestli to mám mrsknout do kotle, nebo aplaudovat odvaze nositele, takže to asi alibisticky nechám na vás. Mě by zadek s lidoopy v MHD pobavil a nikoli v nutně negativním smyslu.

Fotila SimonaC

Pamatujete si z celovečerního South Parku film Asses of Fire, příčinu války mezi Kanadou a Amerikou? Asses in school bývají zase příčinou bojů mezi jejich majiteli a estéty. Co prý s tím, ptá se autorka fotky, když kasičkářky na prosby, zda by to nemohly schovat, odpovídají milým "tak na mě nečum". Milá A. (jméno znám, ale neřeknu, aby autorka ještě nedostala přes držku), využij této příležitosti k seznámení s tolerantismem, bude se ti to v životě ještě mockrát hodit. Nebo se zeptej tatínka, jak se vyráběl skobičák, do té holé zadnice by to moc pěkně štíplo.

Fotila A.

"Však vopicím je to jedno" podruhé a ještě lépe. Hřejivou letní fotku pořídil čtenář v ZOO a já ho chválím za kapitální úlovek: je tam všechno, podprsenka, příliš malé kraťásky, muffinek i pochybný úpletový topík.

Fotil Martin

Na těchto šatech by nebylo nic tak strašného, kdyby se použily pro vhodný účel. Všechno má svého kupce a své využití. Prodejkyně je ovšem na Aukro zařadila do kategorie "Svatební šaty". Já vím, že ty průhlednosti se teď nosej, šaty s krajkovým korzetem bez podšívky má každá správná půjčovna, ale...

Zdroj: aukro.cz

Pauza na oddech: holčička, která není v růžovém! Snad ten modrý proužek, který vykukuje pod kabátkem, není riflová sukýnka - ale takhle zvenčí to vypadá hezky. Dospělého bych za monochromatické ladění nepochválila, u dětí ovšem ráda vidím, že z nich ne všichni rodiče vyrábějí kýčovité přeslazené panenky.

Fotila Michaela

A teď si odskočíme do společnosti. Kdybyste viděli, v čem jsem chodila do tanečních, taky byste se nasmáli (chytla jsem ještě dozvuky módy velkých kanýrů, žabičkového úpletu a špičatých živůtků), ale podprsenka mi teda nelezla a volnočasové boty na klínku jsem taky nenosila. To by mě maminka hnala.

Fotila Lískulka

Kdybyste si někdy kupovali nějaký kreativně nabarvený oděv, tak opatrně. Tihle kreativci se občas pro samou kreativitu malinko odpojí od reality a nenapadnou je nebezpečné souvislosti. Na fotce je přesně takový výtvor, nikoli nemilá nehoda, protože ten flek je zlatý...

Fotila Ajtakrajta

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Matmys
1597 příspěvků 28.12.12 21:03
Zdravím, Ado

Jen tak dál v i roce 2013.
Je to Váš blog a ať tedy funguje podle : „komu se nelíbí za moje na mým, ten ať si postaví za svoje na svým“
A oceňuji Vaší chuť chodit stále s kůží na trh, já už bych byla dávno na práškách.

 
malakaja
349 příspěvků 01.01.13 21:37

Nejste z Poděbrad? :)

 
kolúch
445 příspěvků 05.01.13 18:03

Ja mám len na záver podotázku - načo sa vedie niečo s názvom „diskusia“, keď to nenapĺňa obsah tohto pojmu. Dámy, zamyslite sa a schválne spočítajte koľké z Vás si dali „námahu“ prečítať to, čo písali ľudia pred Vami - koľkokrát sa dole opakuje príspevok „slečna v zoo má spoďáre“ Ja som to prestala vnímať asi pri desiatom raze.

 
mikita.miki
1931 příspěvků 28.12.12 21:03

Pokud bych nebyla upozorněna na zlatost fleku, vážně bych si myslela, že paní trpí únikem… všeho!
a to, co nazívá ada šortkami mi připomíná pánské boxerky v nevyhovující velikosti, dokonce přítel má jedny, které vypadají zhola stejně, i ten nápis, zakoupil je kdesi v asijské tržnici :-D myslím, že on se nepřehmátl do sekce dámských šortek, to spíše slečna :-D nebo v zimě to prodávají jako trenky, v létě tím rozšíří i dámskou sekci? :-D

 
Fatabuna
148 příspěvků 30.12.12 01:28

Autor(ka) zlatého průjmu se asi inspiroval(a) tady:
 http://www.regretsy.com/…er-yourself/

 
JedovatéHádě
350 příspěvků 28.12.12 21:04

Ty kelvin clein šortky jsou kalhotky, ne?
Jo a do těch kasiček bych párkrát strčila třeba polámanou tužku, kterou nebudete chtít vrátit… hrozné, že i po upozornění to nechávají tak…

Příspěvek upraven 28.12.12 v 21:06

 
PartyLover
153 příspěvků 28.12.12 21:49

Ano…i mně jednou na základce v nestřeženém okamžiku vylezla zadnice a následně v ní přistála tužka…:-D od té doby jsem si dávala sakra pozor, aby má „kasička“ nevykukovala ven. Zkrátka jsem nebyla ignorant…

 
ofeliet
429 příspěvků 29.12.12 11:26

Já jsem teda chodila do školy v době, kdy jsme tak nějak žili v tom, že zadek je ta část těla, která se schovává vždy a za všech okolností…Přijde mi komické, když vidím slečny, které neukážou ani kotník, lýtko, stehno, ale ukážou zadek :-)

 
Agrafína
251 příspěvků 28.12.12 21:55

Po upozornění…vždyť to ty holky musejí cítit, že jim leze skoro celej zadek, mně stačí, když se mi kalhoty trošku pohnou a už jsem nesvá. Tohle musí být záměr…

 
malakaja
349 příspěvků 01.01.13 21:47

To člověk neciti, tim strihem kde v takovem posedu předu kalhoty pomalu přeříznou dělohu je svobodné větrání pozadí podvědomou úlevou. Ještě bych sázela na určité znecitliění odkrvením a zároveň častou tukovou vrstvu chránící před chladem:))Ale taky mi zadek v pubertě lezl, nedá se svítit…ackoliv nase přeratné „bokovky“ bývaly pod pupíkem, tyhle už končívají těsně nad fizulí :))

 
Sandojana
17 příspěvků 28.12.12 23:17

Jasně, že to jsou kalhotky, ale přece takovou drahou dyzajnovou věc nebude slečna skrývat pod oblečením. Je nutno ukázat světu, že není žádné béčko a má na značkové oblečení.

 
atrix
483 příspěvků 31.12.12 01:49

Versatilka bez „střev“ a rýže - dokonalá zbraň na podobně odhalené zadnice! :D

 
nike69
1 příspěvek 03.01.13 13:05

Ja su o tom presvedcena, ze to jsou kalhotky :D

 
Katjinka
177 příspěvků 28.12.12 21:05

Proboha, té zoo slečně snad bylo ukradeno oblečení, když se sprchovala. Ten spodek vypadá jako kdyby si vypůjčila boxerky od přítele >< a top od jeho mladší ségry.

Ale vrcholem je poslední foto. >

 
frenekka
73 příspěvků 28.12.12 21:06

Ta slečna v ZOO má na sobě pánské trenýrky, nebo ne? :D Flek je taky těžce cool! :D

 
Coree
4 příspěvky 28.12.12 21:06

Ta poslední fotografie mě opravdu pobavila :). A k tématu módních dětí- i já kazím neteřinku (vlastní ještě-zatím naštěstí-nemám). Učím jí si stále nějak česat vlásky, ráda se parádí. Budu v tom mileráda pokračovat.
Děkuji za krásný článek, vždy se těším na další. Ještěže to MP máme…

 
Michaelah1
4 příspěvky 28.12.12 21:07
...

Ta slečna nemá moc krátké kraťasy, ale kalhotky, ne? :O

 
pinacolada
29 příspěvků 28.12.12 21:08

Slečna v ZOO snad ani nemá kraťásky, přijde mi to jako kalhotky. Dostala mě paní s flekem na zadku :-D Parádní článek, takové mám nejradši!

 
Minion
117 příspěvků 28.12.12 21:08

Ta malá holčička je vážně krásně oblečená! :-) Když nad tím přemýšlím, tak jsem snad takhle hezky oblečené dítko nepotkala :-)
Opice v mhd by mě jistě pobavily v pozitivním slova smyslu :-) Horší je to se svatebními šaty - ty by mě spíše rozbrečely :-D

 
jazes  28.12.12 23:16

Já jsem přesně takovouhle holčičku potkala nedávno. a nejen, že jsem se za ní otočila, já jsem za nimi (koneckonců i mamince to slušelo) dokonce kousek šla a kochala se :-D

 
Lennita
145 příspěvků 28.12.12 21:09

Posledna fotka nema chybu :D dobre som sa zabavila zase raz.

 
Chany
871 příspěvků 30.12.12 00:41

Jo, jo…paní mi připomněla srnku, ta má na prdelce taky pěkný zrcátka… :-D

 
real.lit
13 příspěvků 28.12.12 21:10

Svatební šaty mi připomněly nashi a jeho balení v obchodech. O:)

A abych nezapomněla - do Nového roku MP jen to dobré a hodně úspěchů, čtenářů a inspirace. :))

 
miculenka
4 příspěvky 28.12.12 21:48

:-D :-D :-D jaká škoda, že už jsem se vdala - ale kdyby se mi svazek manželský nááááhodou nevydařil, tak… :-D

 
Bjeta
129 příspěvků 28.12.12 21:54

Vhodné zejména na svatbu v kostele.

 
Verhro
630 příspěvků 29.12.12 18:42
reakce

Na svatbu v kostele nebo v zimě :-D

 
Bjeta
129 příspěvků 29.12.12 19:38

V kostele v zimě na XXL nevěstě… Mňam.

 
Kleio
6 příspěvků 30.12.12 15:06

V kostele v zimě na xxl nevěstě, která pod to obleče seksi černé nebo červené prádélko=)

 
nikikiki32
18 příspěvků 29.12.12 19:36

Tento blog sleduji již více než rok a řídím se snad každou radou…
ale nyní jsem již musela přihlásit…¨
fotka s nashi mě pobavila natolik, že musím reagovat…díky díky díky

 
Barr.b
143 příspěvků 30.12.12 14:41

Jak tak na to znovu a znovu koukám…nejsou ty šaty SKUTEČNĚ sešité z těchto obalů? :D

 
PartyLover
153 příspěvků 28.12.12 21:10

Ano..„Tak na mě nečum“…velmi známá odpověď. Já nevím, ale když mně se kolikrát rozmazala řasenka…a chodila jsem s tím celý den, tak jsem taky byla naštavná na lidi ( hlavně tedy na moje známé ), že nikdo nic nenaznačil a nechal mě tak chodit celý den. Jenomže to se dnes „nenosí“ říkat pravdu..a kdo se odváží a myslí to kolikrát i dobře, tak se mu dostane téhle odpovědi.

 
Karelos IV.
7 příspěvků 28.12.12 21:11

Holka na třetí fotce je super. Pěkná postava, oblejší tvary, šortkoidní kalhotky si klidně vzít může, bylo asi dost vedro. Jen ta podprsenka by nemusela tolik vykukovat. Paní na poslední fotce bych se moc nesmál, buď má problém, nebo hravého vnoučka, který jí na židli podstrojil v nestřežené chvíli hamburger i s hořčicí.

 
Agrafína
251 příspěvků 28.12.12 21:58

Ale jó, slečna má hezkou postavu o to nic :) Jen ji nacpala do oblečení o pár čísel menšího a vzala si podprsenku s o pár čísel větším obvodem…

 
GingerOnTheRun
47 příspěvků 28.12.12 22:35
  • menším- obvodem podprsenky. Leze ji nahoru, to znamená, že je ji obvod moc velký.
 
Agrafína
251 příspěvků 28.12.12 22:43

Ano leze jí nahoru - je jí velký - větším obvodem (než měl být)

 
Kaorlik
11 příspěvků 29.12.12 00:26

Jestli paní s..e zlato, tak bych jí tu sukni mileráda vyprala..
A slečna v zoo má moc hezkou postavu, proto nechápu, proč se ztrapňovat nepadnoucí, lezoucí a navíc barevně neodpovídající podprsenkou a ještě k tomu se narvat do kalhotek, které jí určitě musí přerušovat krevní oběd mezi horní a dolní polovinou těla..

 
Helaovecka
1 příspěvek 29.12.12 22:45

No já nevím, ale mně tahle postava hezká nepřijde. Pravda, dívka si ji zdeformovala oblečením, ale ten muffinek je jaksi navíc.

 
Daniela21
4 příspěvky 30.12.12 12:53

Na postavě té slečny mi nepřijde bohužel hezkého vůbec nic. Myslím, že vkusně a vhodně oblečená by mohla vypadat dobře, ale tohle je tragédie.

 
Aria
3 příspěvky 28.12.12 21:11

Ado, já tenhle blog miluju a nic se na tom nezmění! Pokud jsi narážela na Tvé vystoupení v TV…kdo z nás by šel podobně s kůží na trh a zůstal neposkvrněn?! Fandím Ti.
Ad dnešní fotky…
Slečna v ZOO…no hlavně, že všichni víme, že má spoďáry CK. Nebo, že by ženské trencle? Manžel má podobný trenky, ale nosí je v kombinaci s kalhotama.
Svatební šaty? To nějak nemůžu ani komentovat… :-)
Malá holčička v kabátku se mi moc líbí! Přesně, není to ta přerůžovělá panenka a i tak roztomilá.
A ta paní na poslední fotce u vína…ten flek opravdu není od moči nebo něčeho podobného?! Aha…tak to pak nevím.

 
lleennttiillkkaa
58 příspěvků 28.12.12 21:12

To nebyly kraťásky, to si je slečna zapomněla oblíknout. Šla ke svý smůle jenom v kalhotkách :D
No a zlatý flek na sukni…škoda slov

 
Sylvika
77 příspěvků 28.12.12 21:12

@real.lit přesně!

a u fotky ze ZOO mne teda jen napadlo do p… co to je, slečna a evidentně ani partner nemají soudnost

 
Esmee
4372 příspěvků 28.12.12 21:13

Oujeee, to je to pravé peklíčko. Díky Ado za super článek a návrat do starých dobrých kolejí!! :-)

 
Petishee
42 příspěvků 28.12.12 21:16

Holčička je skutečně krásně oblečená, kolikrát jsem se dívala na nějaký kabát i pro syna, ale dítě má podle mě mít volnost pohybu, která v kabátu prostě není. Stejně tak o vhodnosti kozaček pro tak malou (2 letou tipuju?) nožku nejsem přesvědčena. K bílým punčoškám se nebudu vyjadřovat, holčička už si stejně hrát nemůže, protože na to nemá ani bundu ani botky, takže bílá nevadí ;-)

Takže je to hezké, o tom žádná, ale u malinkých dětí bych přece jen preferovala spíš to pohodlí. My nechodíme jen tak korzovat, syn jede většinou na odrážedle nebo se zastavujeme na hřišti, pro nás by to nebylo. Ale na „šopování“ s dcerunkou super :mrgreen:

 
llolla
2102 příspěvků 28.12.12 21:50

Vzhledem k tomu, že pán, který dítě vede za ruku (předpokládejme pro klid v duši, že je to otec) je ve společenském, tak asi nešli na hřistě=)

 
aailyyn
807 příspěvků 28.12.12 22:25

No nevím, jsou děti, respektive teda holčičky, kterým se růžové kýče prostě líbí a jako rodič (děti teda ještě nemám), bych byla pro korekci účelu (aka ne, nevezmeš si krátkou sukni, když je venku mínus patnáct) a jinak, ať to dítě klidně projeví svobodnou oblékací vůli, kdy jindy je taky žvýkačkově růžová sukně tolerovatelná, než ve věku tří nebo čtyř let. Moc se mi nelíbí stajlování dětí a oblékání jich jako dospělých. (Ne, nemám ráda růžovou, ne, nenosím ji, ačkoli vím, že mi sluší, protože si v ní přijdu nepatřičně.) Pokud šli s holčičkou třeba do divadla nebo ji kvůli jiné příležitosti výjimečně vystrojili, beru zpět…

 
Petishee
42 příspěvků 28.12.12 22:37

Samozřejmě, je otázka kam šli, moje zkušenost s dětmi je ale taková, že ať jdeme, kam jdeme, stejně děti někam chtějí vlézt / vylézt a k tomu tu volnost potřebují. Nedávno jsme byli na svatbě, děti byly vyšňořené, ale na trampolínu u restaurace jsme museli. Půl roku předtím jiná svatba, u restaurace bylo hřiště - vysvětlete děcku, že má sedět v randálu v hospodě, když by se mohlo klouzat (tam jsem třeba zjistila, že dětská hřiště a dámské podpatky nejdou moc dohromady :mrgreen: )

Nedovedu si představit, kam by takové dítě mohlo asi jít. Do divadla? To mi přijde jako ptákovina nebo mám hoooodně divné dítě (které v téměř čtyř letech nevydrží ani u poutavého dětského divadýlka) :lol: Holčička je fakt malinká.

Ano, je důležité umět se obléknout přiměřeně příležitosti, ale batolatům bych tu volnost ponechala. Později je na to času dost. Neřeknu, kdyby se jednalo o holčičku třeba pětiletou… Ale samozřejmě pokud rodičům není líto vydat peníz za kabát, který dítě oblékne třeba jednou, tak je to v pořádku, když se to zrovna asi hodilo, aby ho měla. Většina dětí, co znám, by ho nevyužila, asi žijeme jinak.

EDIT: Je mi vždycky celkem líto holčiček, které dorazí v létě na hřiště vyfešákované v sukýnce, chtějí na klouzačku a ono jim to po těch holých nohách nejede… Kdyby měly kraťásky, mohly by se svézt. Vím, že je to o něčem trochu jiném, ale občas jde estetično stranou - hlavně u dětí.

Příspěvek upraven 28.12.12 v 22:42

 
llolla
2102 příspěvků 28.12.12 22:45

Mě rodiče od mala tahali po koncertech, takže jsem šaty a dětský ekvivalent společenské obuvi vlastnila doslova od narození. Ve větších městech (předpokladám, že je foceno v Brně) se často pořádají dopolední koncerty pro děti, který by takhle velké (malé?) dítě bez problémů vydrželo… Ale já to zase znám jen ze své zkušenosti=)

 
Petishee
42 příspěvků 28.12.12 22:59

Hm, tak to je dost možné, to k nám ještě nedošlo :-D A to jsou koncerty jako čeho? Dle oblečení soudím že klasické hudby?

Jen si tak představuju svoje děti - syn ve svých 2,5 letech okořenil svatbu mojí kamarádky, když každé zaznění varhan (v katolickém kostele) komentoval slovy „jezismauja, co to byuo“ a po doznění písně do hrobového ticha vykřikl „uz to dohuáuo“ :lol: Dcera má zatím rok, ale jak ji pozoruju, pochybuju, že by mi kdekoli seděla, kde něco hraje a ona by nemohla trsat :lol: Ale tak asi tam nějaké děti vydrží, když se to pořádá. Takže pokud se jedná o nějakou takovou příležitost, tak teda OK, jsem schopná to pochopit, i že má dítě takovou věc v šatníku, když tam chodí pravidelně (i když nechápu proč a co mu to v tomto věku dává :oops: :lol: ).

V každém případě holčička vypadá krásně, jen mi přijde zvláštní dávat ji za příklad (stylem no KONEČNĚ slušně oblečené dítě), protože tohle prostě pro dítě na každodenní nošení není. Co se týče růžové, tu jsem odsuzovala taky - jednak jsem ale zjistila, že v jiných barvách toho moc koupit nejde, aby se to dalo ještě nějak spolu rozumně kombinovat a jednak nebudu zapírat, že mě zřejmě vlivem hormonů zasáhla nějaká růžová vlna (tady bych doporučila každému počkat, až bude nějakou tu holčičku čekat, co mu to udělá :lol: ). No a jednak jí to v růžové dost sluší :mrgreen: (ale v červené taky)

 
llolla
2102 příspěvků 28.12.12 23:06

Jo, myslela jsem klasickou hudbu (většinou to pořádá filda, koncert tak 2× 20 minut, s nějkým průvodním slovem, viděla jsem tam děti i trsat=). Proč vést děti ke kultuře od mala a co jim to dává? To jako fakt? To že děti- tak do těch 3 let- nahlas komentují koncerty je normální,(synek jedné mé kolegyně zavolal na celý sál „hele, máma“, když dotyčná nastoupila na jeviště) ale právě na takových akcích se naučí, že se to nemá. Mimo jiné.
edit: ale máte pravdu, že takhle oblečený děti většinou normálně nechodí

Příspěvek upraven 28.12.12 v 23:06

 
Petishee
42 příspěvků 28.12.12 23:25

Tak to jo, já jsem si představila, že tam musí někde hodinu nehnutě sedět jak myšky :lol: Sice mi to furt nějak k těm dětem nesedí, aby takto někam chodily bavit ve společenském oděvu, ale možná už to dokážu trochu pochopit.

Jinak samozřejmě vést děti ke kultuře ano, ale třeba u těch čtyř nebo pětiletých - to už si o tom můžeme nějakým způsobem povídat, rozebrat to - proč tam jsme, co vidíme, co slyšíme… Pro menší dítě teda nevím… Jestli to nějak jako pobírá - kromě toho, že slyší hezkou hudbu. Zas syn je trochu samorost, možná jsem tím ovlivněná :lol: On by to nepobral, ho nebavila ani letošní mikulášská besídka a pět minut po začátku se mě zeptal, jestli už půjdeme domů (a to má 3 a 3/4 roku) :lol: Navíc neměl nikdy rád hlasité zvuky, pro něho by byl koncert noční můra :lol:

 
Linie
1700 příspěvků 29.12.12 11:14

I samorost, pokud bude dobře veden, se dá vychovat. jen je třeba s tím brzy začít. Doma občas poslouchat vážnou hudbu, chodit se s ním kouknout do kostela a jiných památek i mimo mši /program/, vysvětlit mu, že má být chvíli zticha a poslouchat.
Také by mělo mít dítě na podobné akce odpovídající oblečení. U malého dítěte stačí tmavé kalhoty nebo sukýnku a pěkné boty. Pěstovat u něj od mala vkus. Příležitostí je dost i u dětí žijících na vsi - vlastní zkušenost.

 
Lynx
99 příspěvků 29.12.12 20:27

Jsem přesně to dítě, které jako malé chodilo na koncerty. Mí synovci a neteře chodí teď. Svou první operu - normální - jsem viděla v šesti letech. Byl to Rigoletto. Pokud mne to poznamenalo, tak pozitivně. Můj synovec, kterému je teď osm, chodí na opery taky. Kromě toho hraje vrcholově fotbal. Takže nemyslím, že by koncerty vážné hudby nějak děti drtily na duši a vyráběly z nich malé intelektuální zrůdičky :-D. Akorát teda je problém sehnat na malýho kluka vhodný večerní oděv. Nechat mu to v jeho letech šít se nedá - má každé tři měsíce jinou velikost.

Příspěvek upraven 29.12.12 v 20:32

 
dagur
263 příspěvků 28.12.12 23:38

Ještě k těm barvám: Je těžké udržet dnes holčičky dále od růžové, když to na ně útočí ze všech stran, ale některé děti jsou už od malička přesto vyhraněné - neteř třeba vždycky milovala žlutou. Já jsem vyrostla v úplně jiné době, ale od maminky vím, že jsem tvrdě vyžadovala stejnou barvu kalhotek a ponožek (tehdy byly snad jen bílé, bleděmodré a světle růžové).

 
MP Helena
78 příspěvků 29.12.12 14:46

Mám doma chlapečky, takže nemám vlastní zkušenosti s růžovou a fialovou, kromě toho, že syn (9 let) při nákupu bundy prohlásil, že se mu fialová líbí, ale nebude ji nosit, protože je holčičí. Ale podle spolužaček ze školy a ze školky mám pocit, že ve věku cca šest až devět je růžová prostě nutná. A rodiče s tím nic nenadělají. Asi to mají holčičky v genech, stejně jako chlapečci nutně potřebují zbraně.

Naopak ve dvou letech se dají navléct víceméně do čehokoli, takže když jsme šli třeba na návštěvu nebo do muzea, tak byli slušněji oblečení, i když za kabát jsem peníze opravdu nedala. Mám ráda kvalitnější věci a ty děti z toho hned vyrostou. Nemluvě o tom, že mě fakt deprimuje shánět oblečení, a pěkný kabátek pro dítě se opravdu shánět musí.

 
Filomenka
52 příspěvků 30.12.12 13:51

Růžová barva neútočí jen na malé holčičky, ale i na ty deseti až dvanácti leté. Když člověk nakoukne do obchodu s dětským oblečením, vidí buď růžovou a fialovou s obrázky hello kitty, nebo naopak černou, rozedrané džíny a trička potiskané fotografiemi zpěvaček nebo nápisy New York! I love you!. Co si pak vybrat, že? A přitom, když jde člověk do toho samého obchodu s oblečním v zahraničí, vidí, že tam pro děti prodávají oblečení i modré, žluté nebo dokonce zelené!

 
yasmin77
3 příspěvky 29.12.12 23:46

@Petishee Dítě nemám, ale sama jsem jím byla. A trošku z osobního hledika mě vždy nakrne názor, kdy se z dětí dělají „omezená“ individua, co znají jen hračky a jejich jedinou starostí je dostat najít a vykonat potřebu. Přitom stačí přečíst si třeba trochu literatury z oboru psychologie nebo si jen vybavit detaily ze svého dětsví a uvědomit si, jaké „drobnosti“ dokážou ovlivňovat jedince do budoucna. P. S. Možná můj příspěvek vyzní trochu nafrněně, ale přiznávám, že je v něm trocha osobních zkušeností. Věřím, že ten váš byl poměrně nevinný.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 30.12.12 14:11

No tak pokud vezmete dítě na koncert nebo do kostela bez přípravy, vysvětlení, co se bude dít a proč, bez vysvětlení, proč si má vzít hezké oblečení, pak samozřejmě se diví (nahlas) a ruší ostatní. I 2,5letému dítěti se dá přiměřeně jeho věku tohle vysvětlit (vím to, mám dceru, které je teď 6 let a na podobné akce ji beru odmalička). Pokud ale všechno přizpůsobíte tomu, aby si dítě mohlo kdykoliv hrát a hlavně se ono cítilo pohodlně, tak se nedivte, že na maturák bude chtít jít v teniskách a džínách, protože tak je mu přece nejpohodlněji, tak proč by měl/a mít na sobě něco jiného.

 
Petishee
42 příspěvků 30.12.12 21:08

@Mishule_obecna dle mé zkušenosti je veliká chyba srovnávat holčičku s klukem. Holčičky jsou jiné… Chlapečci mají ve věku 2,5 let reflexní oblouk asi jako pes :lol: Samozřejmě nadsázka, vysvětluju do aleluja, ale začíná chápat až teď (3 a 3/4), takže teď si hodně povídáme i o takových věcech, proč je hezké se někam pěkně obléknout a celkově a proč a proč a proč…

A stejně když jsme byli nedávno poprvé na divadýlku, tak se po třech větách zeptal, jestli už teda jdeme domů, když jsem řekla, že ne, tak teda poslušně trpěl a ožil v okamžiku, kdy herci vytáhli na pódiu hasičské auto :lol: Ročni sestřička seděla, ani nedutala a sledovala pohádku (a to je jinak aktivní dítě a pecka je spíš synek). Takže asi tolik k rozdílům mezi pohlavími…

Např. k oblečení se začal vyjadřovat nedávno, ačkoli holčičky kamarádek si oblečení vybírají už tak od dvou let. Jemu je to jedno. Jeho výtky se týkají toho, jestli má nebo nemá obrázek (nejlépe auta) :lol:

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 31.12.12 19:27

@Petishee: Jistě, rozdíly mezi pohlavími jsou, a celkem velké, ať si kdo chce tvrdí opak. Na obrázku, který Vás tak rozohnil a rodiče jste označila div ne za tyrany, že jí dali bílé punčošky (ušpiní se), kozačky (jsou nezdravé) a kabátek (nedá se v něm jezdit na odrážedle), byla ovšem holčička. Jistě s ní chodí rodiče i na hřiště a dovolí jí hrát si v písku nebo blátěa určitě ji k tomu přiměřeně oblíknou, ale učí ji i tu druhou stranu - hezky se obléct a přiměřeně tomu se i chovat. Tak já jen tolik.

 
aailyyn
807 příspěvků 28.12.12 23:36

Možná to dělá dospělácké oblečení, přišla mi, že na divadlo nebo jinou příležitost, kde si dítě nemá primárně hrát (šňořit ho do bílého na hřiště je kravina, na venčení psa si taky nevezmete malé černé a podpatky), by už holčička věkem byla. Nebo prostě jen nějaká rodinná oslava/sešlos­t/návštěva, kdy babičku potěší vidět vnučku jen jinak než v teplácích s rozdrbanými koleny a bude se rozplývat nad rozkošnou malou princeznou. Možná rodiče prostě jen chtěli, aby byla malá za princezničku a holt k tomu nezvolili cokoli růžového, což je bezesporu tak nějak jednodušší a asi i ekonomičtější, protože kabátek dítě neunosí, než z něj vyroste. Asi je tahle stránka holt netrápí, to mi nepřísluší rozebírat.

 
Magdalenat
63 příspěvků 28.12.12 23:42

Ahoj,
nevím, kde vzniklo rozdělení - bunda patří na hřiště, kabát do divadla. Nechávám svoji holčičku, ať se oblíká sama jak chce a docela jí to jde. Dodržujem jediné kriterium - přiměřenost vzhledem k počasí. V kabátku se dá jezdit na kole, dokonce i klouzat na klouzačce. V punčoškách to taky klouže :-) Jen nakupujem z druhé ruky, věci se samozřejmě rychleji zničí…Tenhle kabátek Zara byl za babku. A pak si užíváme oblečení a převlíkání do sytosti :-D

 
llolla
2102 příspěvků 28.12.12 23:45

Jé, takhle jsem se oblíkala asi do sedmnácti. Velmi sympatické dítko=)

 
Magdalenat
63 příspěvků 28.12.12 23:50

A ještě jednu jako důkaz, že hezky oblečené může být dítě i na hřišti. A nemusí být v teplákách nebo mít na sobě Hello Kitty.

 
Petishee
42 příspěvků 29.12.12 00:14

Tak o tom se určitě nepřu (i když ten šátek na krku mi nepřijde na průlezky příliš bezpečný), tvrdila jsem pouze, že v kabátku (co má holčička na sobě) není taková volnost pohybu, což pravda je. Nebo mám blbý kabát :mrgreen:

 
Oveeec
1364 příspěvků 29.12.12 16:57

Oblečená je fakt nádherně, ale to mi neříkejte, že se takhle stajluje sama:)

 
Magdalenat
63 příspěvků 29.12.12 17:27

Oblečení hodně dědíme nebo nakupujeme v sekáči či na aukru. Někdy jí věci chystám já, ale její kombinace mi přijdou kreativnější…tak opravdu přidávám jen to, co je nezbytně nutné kvůli počasí. To často znamená, že pod oblíbené šaty navlíknu kalhoty, nahoru si holka vybere kabátek a jde se. A klidně se v tom vyválíme v listí, když se nám chce. V tomhle oblíkacím anarchismu nás hodně podporuje tatínek, který s ní chodí na procházky častěji a tak nějak ji nechává, ať se obleče sama :-)Bohužel ty nejlepší kombinace nemáme nafocené. Myslím, že i když je to děcko, některé z módních guru by strčila do kapsy…prostě proto, že je svobodná a kašle na pravidla.

 
Agad
2 příspěvky 29.12.12 10:37

Mám dva kluky, od jejich cca 3 let chodíme do divadla Tramtárie v Olomouci a přestože jsou relativně temperamentní, tak tam vydrží a chodí tam i náležitě oblečeni. Jinak na hřiště samozřejmě tepláky.

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 29.12.12 15:54

Mí malí bratři třeba mají rádi košile, klidně s kratším rukávem, a válejí se v nich po libosti. holčička na obrázku je zcela ok, co se týče pohodlnosti, problém začne, pokud potřebujete všechno zachovat čisté. Kabát není pánské sako, aby se obhajovala pohyblivost…nějak mi to zní jako pseudodůvody. Dokonce teď kluci začali po kabátu kručet, ok, připouštim, že jim nejsou ani náhodou dva roky, ale stejně mi to přijde trochu přehnané…
AD růžová, znám holčičku, z velice alternativního prostředí, nicméně takhle slečna nestrpí na těle barvu co by nebyla růžová, popř. fialová. Miluje Hello Kitty, Barbie atd., ačkoliv ta rodina nemá ani televizi ani přátele s podobným vkusem. K smrti ráda se převlíká a ukazuje návštěvě nový legíny. Nedá se svítit, no:)

 
Magdalenat
63 příspěvků 02.01.13 12:09

Naše má taky ráda růžovou, ale musím říct, že s ní umí zacházet. Nemusí být celá v růžovém. A Hello Kitty má taky ráda, ale spíš figurky, na oblečení ji nevyžaduje.
Co se čistoty oblečení týče, je trochu problém - pereme a čistíme furt dokola :-D Ale co už. Jsou to jenom věci. Navíc za pár kaček, z druhé ruky, poděděné, tak když se něco roztrhne, tak se to vyhodí. A je jedno, zda perete tepláky nebo kalhoty.
Myslím, že je dobré v dětech pěstovat správnou míru - k věcem jsme sice šetrní, aby vydržely, ale musí sloužit ony nám a ne my jim.

 
real.lit
13 příspěvků 30.12.12 18:44

Tak taky přidám svou trošku do mlýna. Mám mladší sestřeničky, aktuálně 5 a 7 let a pomáhám s nimi od jejich narození. Starší miluje balet, mladší divadlo a obě ví, že tam se musí chodit pěkně oblečené. Nemají problém u toho vydržet a přijde-li přece jen krize, vytáhne hodná sestřenice z kabelky lentilky a může se jet dále. :) Mladší je navíc doopravdy klidné dítě, když už jí něco nebaví, sedne si mi na klín a hraje si s mým prstýnkem. Na rodinné sešlosti také chodí pěkně oblečené, chápou proč.
Oblečení si většinou vybírají samy, jen se reguluje podle teploty. Nevzpomínám si, že by někdy vymyslely kombinaci, která by byla pekelná. Inspiraci vidí u maminky, která chodí moc pěkně oblékaná. Jejich maminka je hodná a zastává názor, že vše se dá vyprat, takže jsme často vyrazili i ve žluté nebo růžové a jako prasátka se vracely zpátky. (Válení sudů, pískoviště…) Ven si sukýnky taky někdy berou, ale vždy s legínami nebo štramplemi.
Holt záleží dítě od dítěte a moje sestřeničky jsou takovéto. :)

 
Vendelýn
264 příspěvků 29.12.12 11:37

Myslím, že není tak velký mezi kabátem a bundou. Synovec nosí kabát celkem často a zvládne v něm i běhat skákat, stavět sněhuláka a podobné vylomeniny :)Proč si spousta lidí myslí, že děti musí mít tepláky, péřovu a sportovní boty. já jsem taky vyrostl v kalhotech a kabátku a nijak mě to nepoznamenalo.

 
adelaide k.
277 příspěvků 02.01.13 10:24

Tak ono je i par věcí mezi tím ;-)

Já naprosto chápu reakci Petishee. Na první pohled mě napadlo naprosto to samé. Jako jo, holčička je oblečená hezky o to nic, i když ja osobně nemám rada příliš dospělácky působící oblečeni ( což nevylučuje kabát a neznamená růžovou a hello kitty). Ale nemůžu souhlasit s názorem ze tohle je ideální běžné zimní oblečení pro holčičku. Do divadla, na oslavu a podobně samozřejmě, o tom nemluvím, ale pak to zas není nic vyjímečného, pokud chodíte s dětmi třeba do divadla tak tam chodí všechny deti podobně oblečené.

Pokud jde o běžný den tak mám na oblečení dětí i jiné nároky než vystájlovanost.

Mmch sehnat pěknou, teplou, nápisy a obrázky nezohyzděnou zimní (nesportovní) bundu je mnohem větší problém než nejaký kabátek. Těch polyesterových šlupiček, které sice vypadají ale jsou dítěti v zimě úplne na nic je v každém obchodě hromada.

 
Vendelýn
264 příspěvků 02.01.13 14:04

Musím říct, že mě dosti fascinuje ta vyhrocená konverzace ohledně dětského oblékání. Proč to tak dramatizujete? Té holčice na fotce to moc sluší. Pokud ovšem dáváte přednost jinému stylu, dávejte mu přednost dál. Pevně věřím, že malý z fotky taky vlastní tepláky, kalhoty nebo podobné oblečení na hraní a nemusí celé dětství strávit v bílých punčocháčích a sukni.

 
Ant.
245 příspěvků 28.12.12 21:16

Ado, Vás blog oceňuji pro svou originalitu a upřímná slova:-)Hodně štěstí a pekelných nápadů i v roce 2013. :-)

 
Barr.b
143 příspěvků 28.12.12 21:16

„Kraťásky“ Calvin Klein vidím na přítelovy boxerky :D

 
Huhn
44 příspěvků 28.12.12 21:19
Klein ist fein

Kalhotky od Calvin Klein jsou tentokrát skutečně zu klein…

 
Ant.
245 příspěvků 28.12.12 21:19

Hlavně, že jsou Klein:-)

 
any2
246 příspěvků 28.12.12 21:23

Slečna to asi chápe tak, že pokud je to značka, tak se to musí ukazovat, přece to bylo nesmírně drahé, přece to nebude nosit schované, co na tom, že to připomíná pánské boxerky. Nebo to měl být pokus šokovat? Pekelných šortek jejího přítele si vedle slečny nikdo nemá šanci všimnout.

 
oonyx
32 příspěvků 28.12.12 21:39

Vedle slečny jde ještě někdo jiný? Já vidím jen ten muffin a kalhotky ;)

 
Mays
6 příspěvků 28.12.12 21:27

Jak tak koukám na tu fotku z tanečních tak mi to hrozně připomíná místo kde my letos měli tanční - což mě děsí, peklo je vśude! :D naštěstí v našich lekcích moc pekelníků nebylo…

 
ERtech
15 příspěvků 28.12.12 21:27

Asi jsem mimo, ale mně se ty kalhoty s opicemi moc líbí, zastávám názor, že by neměli všichni na ulici vypadat jako v uniformě (džíny + nevkusná vietnamská bunda a samozřejmě igelitová taška), když už si musím vzít džíny tak aspoň výstřední :)
Jinak moc dobrý článek, povedl se. A jinak články v módním pekle jsou sarkastické/prag­matické/vtipné… Komu se nelíbí, nemá smysl pro humor nebo je snob.

 
LABlackPepper
1 příspěvek 28.12.12 21:33
Svatební šaty

Ty jo, ty svatební šaty jsou BOŽÍ!!! Málem jsem se počurala smíchy. Úplně mi připomínají takový ty síťky na ovoce, aby se nepomačkalo!!

Jinak, zdravím Adu a ostatní čertice, co se starají o Peklo.
Hodně štěstí v příštím roce a nenechte se vytočit hejtama.
Love and peace.

 
oonyx
32 příspěvků 28.12.12 21:34

Ach Ado, děkuji.
Jinak tedy slečna ze ZOO mi připadá, než v kraťáskách, spíš jen v kalhotkách.
A do kasičkových zadnic se toho dá naházet plno, stačí být jen kreativní ;)

Příspěvek upraven 28.12.12 v 21:34

 
Aria
3 příspěvky 28.12.12 21:38

Jsem si skoro jistá, že to jsou kalhotky. Nebo Calvin vyrábí podobný dámský jakoby mini kraťásky? Ještě víc mi to přijde jako pánský trenky…to snad nebudou ani ty kalhotky…

 
Verys-ek
226 příspěvků 29.12.12 08:39

Ee, to nebude CK, ale made in china :) ale jinak souhlasím, spodní prádlo na 100%

 
aailyyn
807 příspěvků 28.12.12 21:38

Jsem ráda, že nejsem sama, komu spodní část garderoby té slečny v ZOO připomněla spodní prádlo, ještě ke všemu pánské. Možná to i dámské kraťasy budou, ale nesedí jí, takže je to asi úplně jedno. Ji bude bolet šíje z blbé podprsenky, mě ne, ale to jí to není blbé alespoň v tom, že je to pod topem tohohle střihu prostě vidět, když jí zadní díl od spodního prádla leze tak nahoru? Ona by měla v zásadě i hezkou postavu, ale tohle na ni navěsit, to je teda kardinální zohyzdění se.

 
Viktorie H.
664 příspěvků 28.12.12 21:57

Super pekelný článek! Musela jsem se nad tím smát, díky za zpříjemnění večera! :)

 
katango
1356 příspěvků 28.12.12 21:58

Moc příjemné překvapení, nový článek a „stará“ dobrá jízlivá Ada! Moc děkuju, tohle mi vždycky projasní den. Džíny s opicema se mi líběj, jsou takový svěží, neotřelý. Ať je aspoň semtam veseleji!

 
OliviaD
44 příspěvků 28.12.12 22:03

Ty svatební šaty ve mně rázem vzbudily touhu se vdát! :D

 
linda147
59 příspěvků 28.12.12 22:10
Adě

Dobrý večer Ado,
jasně, že jsi všechny pravověrné pekelnice potěšila.

Přiznám se, že postrádám články o oblékání našich taky celebrit. Občas jsi něco nakousla, ale minimálně.
Tam se najde úletů že až a navíc jsou to lidé, kteří se živí tím, jak vypadají, takže ohledy stranou.

Měj se hezky a rok 2013 si užij naplno!

 
motiva
110 příspěvků 28.12.12 22:11

Přeji hodně vtipných článků i v novém roce, pravděpodobně jste měla zůstat raději v anonymitě. určitá část diskutérek si Vás tak trochu zbožtila a těžce nese, že vypadáte jako normální člověk a ne umělohmotná modelka (figurína?).Vaše články jsou skvělé, jak ty rýpavé, tak ty „vzdělávací“, třeba to, jak se mají sešívat kalhoty nevěděla ani moje maminka, která šije už 50 let, je to její celoživotní koníček.

 
bumble-bee
24 příspěvků 28.12.12 22:14

„Na těchto šatech by nebylo nic tak strašného, kdyby se použily pro vhodný účel“ Ado, nezlobte se, ale nazvat toto ŠATY opravdu nelze a hledat jim účel je zbytečné :-)

 
komi
6 příspěvků 29.12.12 05:33

Tak třeba na pláž přes světlé plavky by to šlo.

 
Aroosak
618 příspěvků 29.12.12 13:57

No ale opálit bych se podle nich nechtěla ;-)

 
aailyyn
807 příspěvků 28.12.12 22:17

@bumble-bee

Jako noční košile by to na hrátky s partnerem použít i šlo. :-D

(Pardon, fakt si nemůžu zvyknout na to, že ZMÍNIT mi nenaváže vlákno na původního diskutujícího, jen označí, komu jsem psala a odpověď se pošle prostě nakonec, narozdíl od diskusí.)

Příspěvek upraven 28.12.12 v 22:18

 
Mattie
71 příspěvků 28.12.12 22:24

Koukám, že taneční jsou všude stejný, po první lekci jsem se lekla, jestli moje taneční boty a společenské šaty nebudou v té změti květovaných letních šatů a páskových bot na klínu jako pěst na oko. naštěstí hned v další lekci se to trochu zespolečenštilo :D a na fotce mi přijde, že ty dvě slečny mají snad téměř stejné šaty :D
k ostatním fotkám: vopice pobavily, ke kasičkám jen: to jim není trapně?, slečna ze zoo si doma asi nechala dolní kus oděvu, „svatební“ šaty nemám sílu komentovat, holčička je mile oblečená a paní s flekem je mi upřímně líto :D

 
TheZdenyk
68 příspěvků 28.12.12 22:27

Naše milá Ado. Přeju jen samé spokojené čtenáře v roce příštím i těch dalších. A konečně jste napsala, že nebudete komentovat nepravdy a uvádět je na pravou míru. Hurá. Já jsem totiž toho názoru, že když někdo nesmyslům věřit chce, nikdo mu to nevymluví. Nechápu slavné osobnosti, co se chtějí soudit kvůli každé blbosti v bulváru. Stejně bude vždycky pár lidí, které nic nepřesvědčí. A ničit si kvůli tomu nervy a vláčet se bůhví kde? Čas jde využít i lépe. Hodně štěstí Ado!

 
bertulka  28.12.12 22:28

Peklo je zpátky! Díky! Jen tak dál! :-)

 
volfish
903 příspěvků 28.12.12 22:51

Ty džíny s vopicema chci taky :) Článek supr, pekelnicím i Adě do roku 2013 vše nej!

 
katkarinka
1255 příspěvků 28.12.12 22:54

To mini Calvin Klein - to budu snad nohavičky, nie?

 
GalianosjednimL  28.12.12 23:45

Nevím jak moc dobře fotil Simoně ten kompakt, ale pokud má hoch v riflích ty tkaničky červené, nikoliv růžové, byl bych příště více na pozoru. Nevím jak v Praze, ale ve světě je takto nosí ti, co jsou ochotni krvácet pro své ideály…

 
lehce.mimo  29.12.12 01:26

Tohle mě zaujalo - můžete to prosím trochu rozvést? Kdysi mi někdo říkal, že dementní (=neonacističtí) skinheadi se od ostatních skinů vizuálně distancují nošením bílých tkaniček. Pak jsem zaslechla něco o tom, že červená zas značí anarchisty/levicové aktivisty. Ale vždycky se to týkalo jenom skinheadů a jejich vysokých bagančat, nikdy jsem to neslyšela jako obecné pravidlo…

 
Bětule007
1 příspěvek 28.12.12 23:51

Milá Ado,
díky za Váš opravdu báječný blog.
Těším se na tři články o Fleru za sebou, na jeden hnus z ulice a pak šití. Na to především, díky malé dceři a její zálibě v kolových sukních oprašuji šicí stroj a lovím v paměti rady a zkušenosti své maminky, která mě jako -náctiletou naučila šít a plést a já to postupem času uložila „hluboko“ do paměti.. :-))
Přeji Vám hodně elánu a energie v roce 2013 a také v těch dalších.

 
bumble-bee
24 příspěvků 28.12.12 23:56

@aailyyn: O. K. :-) i na hrátky s partnerem je to silný kafe, ne to ne, tento síťoúbor je fakt na h…

 
blacken
2320 příspěvků 29.12.12 00:20

To třetí snad nejsou kraťasy? To jsou kalhotky, nebo ne?

 
Maravelo  29.12.12 00:53

Přítelovo boxerky asi :D

@Magdalenat smekam, budovat v dítěti vkus už od útlého věku, ať si samo vybírá. Nevím do jaké míry je na tom i váš podíl, asi značný ať přímý nebo nepřímý, ale je to úžasné. Opravdu, klobouk dolů O_O

 
Magdalenat
63 příspěvků 29.12.12 11:08

@Maravelo Děkuji. Má to v sobě nějak sama (je ve znamení vah a pro ty je estetická stránka prý dost důležitá). Strašně ráda se oblíká a kombinuje různé věci. Překvapuje mě její cit pro barvy. Taky pěkně maluje. Snažím se, aby z ní nevyrostla fiflena, ale radost z oblečení a barev jí brát nechci. Já se snažím se oblíkat vkusně, ale že bych tomu věnovala nějak víc času než je obvyklé, to asi ne.

 
lehce.mimo  29.12.12 01:43

Skoro se bojim načínat tohle téma, ale není tady poslední dobou nějak víc dětí? Dokud jsem na ně jenom občas narazila v galerii, tak jsem to přecházela, ale když už se hodnotí i v článku, tak mi to nedá: nemohly by mít nějakou svojí sekci, aby se jim dalo vyhnout?
Připadá mi trochu divný se zabejvat tim, co nosí děti, protože většinou je to stejně práce matky (neříkám že vždycky…).
Chápu, že pro ty, co děti maj, to může bejt přínosný i tak. A spousta dalších lidí se určitě ráda podívá jen tak, protože to považujou za roztomilý.
Ale myslim, že nebudu jediná, co by se bez fotek dětí úplně v klidu obešla, obzvlášť tady na Pekle…

 
Magdalenat
63 příspěvků 29.12.12 15:08

Taky se tu občas řeší i oblečení starších lidí, že? Tak nevím, jsem tu nová, takže nevím, jaká věková kategorie je pro módní fajnšmekry ta pravá. Asi už jsem taky dost za zenitem a moje děti zase moc malé…:-D

Příspěvek upraven 29.12.12 v 15:08

 
lehce.mimo  29.12.12 17:46

Pardon, ale to srovnání se seniorama mi přijde trochu nesmyslný. Starší lidi za sebou přece maj několik desetiletí, během kterejch si mohli tříbit vkus a sestavovat šatník. Oblečení si vybírají sami (a nemusí ho každou chvíli obměňovat, protože z něj vyrostli). Můžeme se od nich leccos naučit a není zas TAK nepřijatelný jejich outfity případně kritizovat. Krom toho, stárneme všichni, takže mít tady i seniory je celkem užitečný. Ale mít děti je volitelný, tak by mohlo bejt volitelný i to, jestli se budou objevovat na našem monitoru, když otevřem MP :)

Jinak já se teda za žádnou módní fajnšmekřici nepovažuju, ani se nesnažim propagovat názor „děti tady vůbec nemaj co dělat, fuj, pryč s nima, okamžitě!“, jenom si myslim, že by bylo fajn, kdyby měly nějakou vlastní rubriku. To je to vážně tak pohoršující/nes­myslnej návrh?

 
Magdalenat
63 příspěvků 29.12.12 18:56

Zkusim založit nějaký vlákno „dětská móda“. Myslím, že je to (pro ty co děti maj) docela zajímavé téma. Jinak chápu, že to nezajímá každýho - já reagovala na příspěvky týkající se toho obrázku s dítětem v kabátku. Dokud jsem je neměla, taky se mi z nich ježily chlupy :-D Módní peklo mě baví rozhodně víc než nějaký mimibazary a miminovský servery, ze kterých se šišlá. To jsem tady fakt zavádět nechtěla.

 
lehce.mimo  29.12.12 20:13

No právě! Myslim, že v tom rozhodně nejste sama - určitě se tu najde spousta dalších matek, kterejm nesedí ušišlanost a nevkus většiny „mimiserverů“ a mnohem víc by ocenily takovej ten pekelnickej přístup ikdyž jde o děti :)
Diskuzní vlákno se bezpochyby dočká odezvy, ale nebylo by lepší (a hlavně přehlednější) kdyby tady byla celá sekce speciálně určená dětský módě? Třeba včetně vlastní galerie a tak…

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 29.12.12 21:46

Změňte si nick spíš na těžce mimo :-) Abyste se nezbláznila z jedné fotky dítěte!

 
lehce.mimo  29.12.12 23:03

Z jedný fotky se fakt nezbláznim (ale děkuji za starost), spíš jsem to myslela jako návrh do budoucna, kdyby jich tady mělo bejt víc - což je jenom otázka času, když už vyletěly první vlaštovky…

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 29.12.12 21:47

Vlákno o dětském pekle (pekelné oblečky pro děti) už v diskusi je.

 
Petishee
42 příspěvků 30.12.12 21:25

Já už jsem asi v té kategorii vykojených mozků, ale snad právě proto, že oblékání dítěte je práce matky, sem ty fotky dětí patří, ne? Nebo snad očekáváte, že když se založí dětské vlákno, tak si to tu ty děti budou chodit studovat samostatně nebo jak? :lol:

Mít možnost dohledat snadno a rychle dětskou módu je určitě fajn, ale rozdělovat to jenom proto, aby někdo na monitoru nedejbože neuhlédl obrázek dítěte (protože by mu do něho asi vypálil díru :mrgreen:), to mi přijde lehce přehnané…

Já tedy prosím, aby se na fotkách na Pekle neobjevovala ani zvířata, ani dopravní prostředky - je věcí každého, zda si něco takového pořídí a já nemám náladu, aby na mě hleděl z monitoru nějaký uslintatný čokl nebo kdejaká kraksna, co mi tu zamořuje vzduch :roll: :lol:

 
lehce.mimo  30.12.12 22:21

Vykojenej mozek…zas tak daleko bych nešla, ale přijde mi, že reagujete trochu přehnaně.

Nevšimla jsem si, že bych někde psala, že by se měly na MP inspirovat samotný děti, nebo že by bylo něco špatnýho na tom, že jim oblečení vybíraj mámy. Akorát mi přijde tak nějak…nefér to brát úplně stejně jako outfity dospělejch. Oblíkání dětí je dost specifická záležitost, ne? Ze všeho vyrůstaj, musí se brát v potaz, že si všechno zašpiní a tak dále…prostě to má tak trochu jiný pravidla než oblíkání dospělejch… Nebylo by fajn, kdybyste Vy a ostatní matky měly prostor, kde se s těmito pravidly počítá a neni nutný je neustále dokola vysvětlovat bezdětnejm komentujícím, co si je neuvědomujou? Pořád nějak nechápu, co na tom návrhu všechny tak šíleně pobuřuje. Evokuje vám to apartheid (akorát s věkem místo rasy)? Nebo o co jde? To není řečnická otázka, fakt mě to zajímá.

Vždyť by to rozdělení ani nemuselo bejt nijak striktní, podle mě by úplně stačilo, kdyby v diskuzích jednoduše přibyla sekce „Dětská móda“…Kdyby se i po jejím zavedení sem tam objevilo nějaký to (extra stylový nebo extra příšerný) dítě i na zbytku stránky, tak já bych to určitě přežila a myslím, že ti, co mi dali zelený ramínka, taky…

Ale myslim, že mít tady vyhrazenej jakejsi „dětskej koutek“ by bylo přínosný pro obě strany. Podívejte se na nás dvě - já jsem svůj názor vyjádřila, myslim, celkem slušně a neútočně, o dětech jsem nenapsala nic hnusnýho. Vaše reakce je samej pasivně agresivní „vtípek“, přehrocenost (viz kraksny a čokli…on tady snad někdo vystavuje, do čeho oblíkl svoje auto nebo psa?)…prostě se hned můžete podělat, jenom protože někdo má tu drzost nebejt absolutně nadšenej z dětí. Zbytečný drama. Nebylo by lepší se tomu vyhnout?

 
Petishee
42 příspěvků 30.12.12 23:06

No mně přišla dost divná tahle věta: Ale mít děti je volitelný, tak by mohlo bejt volitelný i to, jestli se budou objevovat na našem monitoru, když otevřem MP - to jsem nějak nepobrala…

Jinak víceméně souhlasím, že pokud tu něco takového není (chodím sem jen občas), tak by to bylo určitě fajn - jen mi to celé jaksi nevyznělo, že to chcete kvůli „nám“, jak píšete dále, ale spíš kvůli sobě, aby se Vám na monitoru neobjevovaly nějaké cizí děti :-D

 
lehce.mimo  31.12.12 00:17

A proč by to nemohlo bejt kvůli „vám“ i „nám“?

A co se týče změny přístupu v průběhu - usoudila jsem, že fakt nemá cenu nějak obhajovat a vysvětlovat to, že ne každýho zajímaj děti (protože ikdyž se to popíše co nejvíc racionálně a slušně, tak spousta lidí v tom stejně vidí jenom „Tahle zrůda nemá ráda děti! To by určitě nesnášela i ty moje, tudíž to beru jako osobní urážku!“ a podle toho pak reagujou), tak jsem se radši zaměřila na to, proč by to bylo výhodný i pro druhou stranu metaforický barikády.

Příspěvek upraven 31.12.12 v 02:57

 
GalianosjednimL  29.12.12 02:08

@lehce.mimo je to tak, v levicové sféře je černočervená kombinace znak anarchismu, červené tkaničky mají i red skins. Bílé nosila dříve klasická oi scéna (myslím, že tam hrál spíše ten kontrast black and white - united), po nich to převzali neos a to už mělo co dělat s rasismem. Pokud někdo nosil z pravice červené, tak to znamenalo ochotu za své ideály krvácet, zelené snad měli Vězni svědomí a žluté ti, co někoho zabili. Jak moc se to dál praktikuje nevím, ale myslím si, že v ČR asi ne. Každopádně bych týpka v pracovní obuvi s touto barvou moc nefotil:). Nemusel by mít pro MP pochopení:):).Navíc kvůli
postojům Lonsdale, Fred Perry, nebo Thor Steinar mění neos své typické oděvní zvyky a někdy moc není poznat, kdo je kdo. Jelikož určité proudy inklinují už i ke graffiti, drogám nebo hip hopu, klidně takto může vypadat radikálně smýšlející jedinec.

Příspěvek upraven 29.12.12 v 02:15

 
chekotay
410 příspěvků 29.12.12 10:49

Dneska už to je všechno tak pomíchané - červeno-černá se nosí na ska i gothic metal, brácha nosí červené tkaničky v kanadách šedesátkách, neboť je pagan metloš… Ta bílá se možná drží více, protože se snadno špiní, je příliš výrazná a má asi nejsilnější špatnou pověst (neonazi). Mezi pankáči jsem ale zažil i ty bílé (A dotyčný byl přitom neomarxista), žluté, zelené, modré, fialové, bez vazby na politické uvědomění nositele.
Když jsem posledně viděl skína v kanadách, měl jsem sto chutí si jej se slzou v oku vyfotit, protože takový zjev už se nevídá často, přece jen jsou ty kanady trochu nepohodlné, takže kolikrát to jsou prostě boneheadi ve sportovní nebo skejťácké obuvi a nebýt vykukujících ponožek s říšskou orlicí, člověk ani neví, kdo ho to vlastně bije. :-D
Jak léta jdou, generace střídá generaci a kdejaká skupina se vymezuje vůči kde čemu, tak se tyhle dress code rozplývají a mísí. Když navíc Thor Steinar šije růžovoučké oblečky pro holčičky (a šije je v Turecku) a Londsale mikin je plný Cejl i Vítkovice. :-D
Mimochodem, zajímavým fenoménem je současný nástup barevných tkaniček do pánské semi-formální obuvi.

 
Pirek
6768 příspěvků 29.12.12 11:35

Já se na to už vykašlu, tak nejen že musím znát celé kolekce kabelek, abych si náhodou neuřízla ostudu nějakým fejkem, už i barva tkaniček něco znamená. A co modré boty? Barevné ponožky? Kardigany? Barety? Taky něco znamenají?

Tohle je teda svět.

 
chekotay
410 příspěvků 29.12.12 14:15

Barety určitě - ty s ťuplíkem jsou určeny pro ženy a coby radiovky pro úctyhodné kmety, ty obyčejné jsou pro mladé gentlemany a ty s výztuží jsou armádní (a vypadají lépe, než všechny ostatní typy, mimochodem). A to mluvím jen o baretech sensu stricto, tedy o těch plstěných. Pak taková drobnost, jako že rudý baret nosí výsadkáři (bylo dobře vidět na pohřbu pana prezidenta), a proto jej jinak (vyjma mladistvých plastometčíků) nikdo soudný nenosí. Z úcty k řemeslu.
Konečně, barva ponožek nebo barva podrážky obuvi také mnoho vypovídá.
Ale rozumím vám. Tuhle jsem šel ulicí a viděl jsem za výlohou jakousi tašku, docela dobře možná i pánskou, s pěkným tartanovým vzorem.
„To je ale hezká taška.“
„To je určitě kopie, to není originál,“ vece má žena.
„To nevadí, mně se líbí ten potisk.“
„No právě, to je jen kopie. Ten pravý je patentovaný.“
„Vždyť to jsou jen křížem přes sebe vedené pestrobarevné pruhy!“ zvolal jsem, „To by klidně mohl být patentovaný i skotský tartan!“
„Však taky je.“
To mne zlomilo…

Na druhou stranu - a to mne potěšilo - v dnešní době již nemusíme řešit barvu kapesníku, pro případ, že by nám náhodou nechtěně vykukoval růžek ze zadní kapsy. A už vůbec není nutno řešit, zda dávat kapesník do kapsy pravé, či levé. :-D

 
GalianosjednimL  29.12.12 16:23

Chekotay: Ano, asi to tak bude. Firmy Lonsdale a Fred Perry navíc měly několik antirasistických kampaní, kde podpořili i gay komunitu. Známý je i Mike Tyson v tričku Lonsdale. Steinar byl prodán Arabům. Na to neonacisté reagovali tím, že založili spousty vlastních značek typu Consdaple (v názvu je ukryto NSDAP). Souhlasím s tím, že dnes je to prostě mix i u metalu, goth apod. O tkaničkách tuším bylo něco na Muživčesku. V reálu jsem to zatím moc nevysledoval.

A zelené barety mají bigoši:). Tartany jsou registrované v Edinburghu. Je jich ve Skotsku cca 3600 a mezi ně patří i ten od Václava Routa - Czech tartan. Prakticky můžete mít vlastní Chekotay tartan, pokud ho graficky zpracujete a doložíte, že existuje ve vlněné podobě, tedy utkaný a kus látky jim zašlete. Má ho tam i Kennedy a Havel. Stejně tak Wallace klan.

Příspěvek upraven 04.01.13 v 12:35

 
LudmilaCecílie
138 příspěvků 04.01.13 10:11

Wollis? Piš Wallace? Jako Statečné srdce William Wallace? :D ale jestli opravdu existuje klan Wollis, tak se omlouvám za svou nevzdělanost.

 
GalianosjednimL  04.01.13 12:37

LudmilaCecilie: Děkuji za upozornění, nepopírám možnost, že takový klan existuje, ale v tomto případě máte pravdu Vy. Šlo o Wallace…dám si trestně ve fitku těžší kotouče:):).O­praveno.

 
yarca3
88 příspěvků 29.12.12 14:44

Co se tkaniček týče, rozhodila jsem sítě na fb a zapátrala mezi svými ex-žáky…ale moc jsem toho nevypátrala - všichni nosí všechno…a pobavila mě jednak reakce mé kamarádky: „jejda, mám bílý tkaničky u sportovních bot!“…a pak dotaz jednoho kluka: „mám černo-zelený - to jsem greenpeacáský antifašista?!?“ - holt to v čechách tak moc neřešíme :-)

 
lehce.mimo  29.12.12 17:13

Moc děkuju za odpověď, je to zajímavý čtení. A děkuju, že jste tuhle tématiku vůbec nakousl; dokopalo mě to si najít další informace ohledně skinheadský módy i historie toho hnutí celkově a dost jsem se poučila :)

 
GalianosjednimL  29.12.12 17:34

@lehce.mimo Rádo se stalo. Pokud Vás taková móda „dělnické třídy“ zajímá, je ji vcelku dost v seriálu Profesionálové. Sice tam v ni nechodí Doyle s Bodiem, ale jejich kolegové a padouši. Jsou tam Harringtony, kabáty donkey i pilotky (něco od Mercu i B. Shermana)

 
lehce.mimo  29.12.12 18:05

Jé, Profesionály miluju! Ale je fakt, že většinou jsem se při sledovaní kochala spíš autama a z oblečení jsem si všímala jenom toho, co nosí Bodie (mám pro něj už od dětství takovou tu platonickou televizní slabost :D). Tak děkuju za tip, až mě to zase jednou chytne a shlídnu všech pět řad během několika týdnů, tak si budu každopádně víc všímat i padouchů :)

 
GalianosjednimL  29.12.12 18:19

@lehce.mimo Někde tam Bodie nosí takovou tartanovku s bílým základem. Podobnou v roce 2005 měl v kolekci Protest. Byla to dost výrazná bunda na osmdesátky.

 
Alenka.p
51 příspěvků 29.12.12 08:41

Tak na té fotce s koukajícími zadky (stane se, i když tohle je fakt moc) mi přijde nejděsivější to, že je někdo schopný do školy přijít v teplákové soupravě (slečna vlevo)

 
Sarka.ste
43 příspěvků 29.12.12 08:49
K tématu.

Fotky se svatby známé, tohle si zkrátka nešlo nechat pro sebe,

 
Petishee
42 příspěvků 29.12.12 09:18

Člověk z toho nemůže spustit oči :lol: Furt čekám, kdy některé z těch prsou vyskočí ven :lol:

 
Betty J.
2031 příspěvků 29.12.12 09:53

Připomněla jste mi záhadu, kterou nejsem schopna vyřešit již dlouhá léta: proč si některé ženy stěhují hýždě pod bradu?

 
Sarka.ste
43 příspěvků 29.12.12 10:01

Nevím proč některé, ale tahle mladá paní si na svých přednostech zakládá. Asi jí je někdo někdy pochválil a tím to vzniklo. Nebo četla, že muži mají rádi vzedmutý dekolt.Kdo ví. Nevěsta soudná není, ale proč jí proboha maminka nebo sestry neřekly, že tohle na svatbu opravdu ne.

 
Moir
1800 příspěvků 29.12.12 18:27

Tak ono poprsí je evoluční vizuální náhradou hýždí, které byly vábící částí těla, když jsme ještě chodili po čtyřech ;)

 
katango
1356 příspěvků 30.12.12 13:17

Tak. A pro úplnost bych dodala, že stejná souvislost je mezi stydkými pysky a rty, což možná odpovídá i na otázku, proč má spousta ženštin potřebu si ty rty nechat kolagenem nafukovat až ad absurdum.

 
katango
1356 příspěvků 30.12.12 13:20

Pro úplnost dodávám, že tato motivace ke zvětšování rtů je nevědomá.

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 30.12.12 14:45

Pro úplnost bych dodala že nejen plastika, ale i červená rtěnka (simulace vzrušeného prokrvení)

 
chekotay
410 příspěvků 29.12.12 10:35

Záhada je, proč si to někdo bere. Ale dobrá, nádorovitě se dmoucí, podivnými šaty vymáčklá hruď připomene Hieronyma Boshe a třeba někoho potěší, ale tu tvář bych nechtěl vídat ve snech. To jsou oční stíny prováděny kusem uhlu, rukou maskéra protaženy v úzké štěrbiny vyjadřující nekonečnou zášť vůči celému světu!

 
Tamara A.
25 příspěvků 29.12.12 15:36

Pořád zkoumám, kde má dvorce a bradavky :-(

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 29.12.12 16:08

No právě, to je ta věc proč na to tak dlouho civim - kde má bradavky?

 
Tamara A.
25 příspěvků 29.12.12 16:23

@Áňa … srolované dole???

 
Tamara A.
25 příspěvků 29.12.12 10:23

Tak to je mazec :-)
Dala jsem zelené ramínko, ale vlastně nevím, jestli to není na červené :-D

Příspěvek upraven 29.12.12 v 10:24

 
Martina747
19 příspěvků 29.12.12 11:14

Peklo to je, o tom žádná, ale ty obličeje jste mohla aspoň rozmazat.

 
Sarka.ste
43 příspěvků 29.12.12 12:32

Fotky jsou veřejně dostupné na několika místech, mimo jiné na facebooku. Pokud by tomu tak nebylo, obličeje bych zamazala.

 
NISHTA
49 příspěvků 29.12.12 11:26

Ta nevěstina róba je opravdu nevkusná. Ale ještě nevkusnější je IMHO tzv. kamarádka, která vystaví její fotku na MP aniž by se namáhala rozmazat obličeje jejího dítěte a manžela.

 
Sarka.ste
43 příspěvků 29.12.12 12:51

Nejsem její kamarádka.

 
Aroosak
618 příspěvků 29.12.12 14:00

To jde vidět…

 
chekotay
410 příspěvků 29.12.12 14:18

Už zase se řeší, kdo komu šlápl na kuří oko… to ten třetí odstavec článku dlouho nevydržel.

 
Atrofie
741 příspěvků 29.12.12 12:30

Pomooooooooooooc… tak tomu se říká odvaha (myslím pana ženicha) ;-)

 
aailyyn
807 příspěvků 29.12.12 17:37

No tak dobře, tak asi nevidí, že prsa natlačená až na bradě nejsou to pravé ořechové, ale fakt jí přijde košer být na svatbě takhle? To je asi jako přijít do divadla nahoře bez…

 
žahavá kopřiva
183 příspěvků 29.12.12 20:30

Pan ženich je zřejmě gurmán…

 
aailyyn
807 příspěvků 30.12.12 22:08

Naopak, co jinýho by tohle bylo, než fakt, že si ji zjevně skutečně bere z upřímný lásky a pro vnitřní krásu? Pan ženich je obdivuhodný. ;-)

 
katja_k
34 příspěvků 29.12.12 21:04

Hrůza.. :/

 
Chiruzam
104 příspěvků 29.12.12 23:21

A nevesta sa volá Mellony…

 
antikrista
2 příspěvky 30.12.12 10:35

To je sestra Ivety Bartošové?

 
Hopskulka
58 příspěvků 30.12.12 12:36

Vy jste teda potvora, to se jen tak nevidí.

 
Tamara A.
25 příspěvků 29.12.12 10:26

Ado, děkuji za „starý - dobrý“ pekelný článek a těším se na další v novém roce.
Mě nejvíc dostaly ty svatební šaty. Kasičky už snad bez komentáře, vídám je dost často :-(
Přeji všem pekelnicím a pekelníkům vše nejlepší do nového roku :-)

 
Aramisska
63 příspěvků 29.12.12 11:36

Nedá mi to a musím také napsat… Ado, blogu jste dala tvář a duši a tyhle články sem prostě patří, proto díky! Fandím Vám a musím říct, že kde jste se objevila, tam jste se mi líbila - vyzařuje z Vás klid, zdravé sebevědomí, přirozená inteligence. Co se týče vystoupení u Krause - já bych ze sebe asi vykoktala sotva pozdrav, takže klobouk dolů za Váš výkon! A máte pravdu - jedovaté komentáře nechť nás pobaví - přece jen vypovídají spíše o pisatelích!
Takže do nového roku mnoho inspirace, nadhledu a především zdraví!!!

 
Indianska
16 příspěvků 29.12.12 11:51

Peklooooo! Chci být princezna, a proto si obléknu ty úžasné svatební šaty. Obávám se však, že je to tak leda pro Princeznu Koloběžku… Oblečená neoblečená… Holčičce to sluší, ale musím podotknout, že úspěch ve stylovém oblékání dětí kolikrát nestojí ani tak na rodičích, jako na těch dětech. Je dokázáno, že holčičky v určitém svém věku pokládají růžovou za svou nej nej nej neojblíbenější barvu a nedají si to vymluvit! A pak to zkuste jim vysvětlit, že bude jiná, krásná a stylová. Ne! Ona chce mít Hello Kitty, co mají všichni! Jinak přeji Peklíčku úspěšný nový rok, další skvělé články a jedovaté sliny, které snad nikdy nespočinou na mně!

 
Fialové kafe  29.12.12 19:24

Já jsem nikdy růžovou barvu v oblibě neměla a znám dost vrstevnic co ji také rády neměly. Když jsme byly malé musely jsme nosit to co nám vybrali rodiče. Jsem zastánce toho, ať si děti nosí to co chtějí (přiměřeně počasí). A stejně i s hračkami, když si holčička nechce hrát třeba s panenkami nikdo by je jí neměl vnucovat

 
Atrofie
741 příspěvků 29.12.12 11:55

Přeji Peklu hlavně stále stejnou dávku nadhledu a humoru, bo neni nic tristnějšího, než když se v diskuzích rozjedou žabomyší války ;-)… a děkuji za skoro novoroční pobavení…paní s „kha-ki“ skvrnou velikosti mexické tortily mě opravdu zaujala :-D

 
kiwi328
3 příspěvky 29.12.12 11:59
K té holčičce

Diskutuje se tady, kam tak asi šel tatínek s tak vystrojenou holčičkou. Moje neteř byla jako dítě nadšená z opery. Vydržela v divadle celé představení už jako malá. Takže být to o osmnáct let dříve, řekla bych že se jí zase podařilo někoho ukecat, aby ji vzal na operu. Jo děti mají různé libůstky.

 
eriam
364 příspěvků 29.12.12 12:24

Článek mě potěšil,,ukázky z ulice jako vždy nezklamaly. Říkám si, když je tohle Před Silvestrovská - že by na Silvestra nás čekala další, ještě " lepší " várka??

 
lindiste
347 příspěvků 29.12.12 12:26

Sakra, teď jsem si teprve plně uvědomila, jak mi tyhle články chyběly! Staré dobré šťavnaté peklíčko a pěkný reprezentativní výběr z ulic, plesů, obchodů, eshopů! Zejména foto č. 2 pobavilo, především ten přesně mířený sluneční paprsek :D

 
reny.b
26 příspěvků 29.12.12 12:36

Tomu říkám zoo článek, samý vorvaň a vopice :-).

Btw. možná se slečně v CK kalhotkách stala podobná nehoda jako té dámě u regálů s víny. Akorát když to nadělení začala rěšit, zjistila, že má jen jednu rezervní vrstvu oblečení.

Přeji rok bez nehod.

 
katango
1356 příspěvků 30.12.12 13:14

Sem četla „rok bez kalhot“ a podivila jsem se, ale po druhém přečtení už jsem klidná.

 
reny.b
26 příspěvků 30.12.12 13:18

Buďte, Vaši alternativu použiji nejdřív za rok :-).

 
Blair
359 příspěvků 29.12.12 13:00

Jsem ráda, že se tu zase objevil pekelný článek.

Ta holčička je fakt zlatá. Andílek. :)

 
KaCZFi
128 příspěvků 29.12.12 13:59

Huraaa!! Diky za prvni dva odstavce…A presne tak, prestante zkoumat, zda nekomu slapnete na kuri oko, pripadne na koukajici spek, peklo ma byt peklem!
Po precteni diskuze u minuleho clanku jsem totiz pomalu ztratila chut sem chodit. Ted se snad blyskne na lepsi casy a pseudointelek­tualove, pseudopsychoa­nalytici, bojovnice za prava tlustych a nemozne oblecenych zen at se treba zvencnou!
Hodne odvahy do noveho roku!!

 
PythonRegius
286 příspěvků 29.12.12 14:14

Uz se tesim na nejaky poucny clanek o siti. Ja zrovna patrim mezi ty mene pocetne ctenare, kteri by si takovy clanek s radosti a zajmem prostudovali :-)

 
Goku
410 příspěvků 29.12.12 15:10

Tak ani letos jsem se mezi pekelnými fotkami nenašla, to je důvod k oslavě:-)!!

 
Lála_druhá
357 příspěvků 29.12.12 18:07

Ještě není konec roku! :D

 
Amona
9 příspěvků 29.12.12 15:42

Slečnu ze ZOO obdivuji, ani kdybych měla postavu jako ona, v tom modelu bych se neodvážila jinam, než v létě na zahradu… Asi soudnost. Holčička v kabátku je úžasná. Takové „dospělácké“ (takový kabát přece jen není u dětí moc běžný) kousky v dětském provedení se mi moc líbí.

Jinak Módnímu peklu přeji spoustu dalších ocenění, čtenářek i čtenářů, a Adě, aby zůstala taková, jaká je, protože takovou ji máme rádi. Vše nejlepší do Nového roku 2013.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 29.12.12 15:51

Tak ty svatební šaty mi připomněly pletivo na mladé stromky v lese, aby je neokusovala zvěř.

 
Suniang
49 příspěvků 29.12.12 16:11

Diky za clanek a preji Ade, MP, vsem pekelnikum a pekelnicim jen to nejlepsi do pristiho roku :)

 
hankabar
29 příspěvků 29.12.12 17:13

Z té slečny v ZOO je mi zle… ta tomu dnes vévodí.
Módnímu peklu v roce 2013 zdar :-)

 
Lála_druhá
357 příspěvků 29.12.12 18:10

„…Takže to zase tak začnu dělat a přestanu pátrat v diskuzích, jaké byste si přáli Peklo mít, protože jste stejně chátra nevděčná a neoceníte to…“
Díkybohu.

 
Marcellini
6 příspěvků 29.12.12 18:31

Tak ta fotka z tanečních, to je od nás z Klášterce nad Ohří :-D náš komunistický kulturák poznám vždy a všude :D jinak super článek, Peklo mě baví a vždycky bavilo :-) a dokonce i můj přítel se občas podívá - obzvláště ho potěšil článek o zimních kabátech :-) Jenom takový dotaz k tomu, nevíte, jestli Sunset Suits se chystají vrátit i do Prahy?

 
Fialové kafe  29.12.12 19:28

Jsem ráda že peklo ještě nekončí :D Jinak, ty svatební šaty jsou vrchol- proč se s nimi obtěžovat když nevěsta může jít už rovnou ve spodním prádle…

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 29.12.12 19:37

Četl jsem něco o návratu „síťovek“. Po svatbě by v nich šlo nosit třeba pomeranče. Která z vás svatební šaty ještě potom užije?

 
razorblade  29.12.12 19:48

Ja se obavam, jestli slecna v zoo ma vubec kratasky.. mi to prijde spis jako kalhotky s nohavickou:D

 
votterka
7 příspěvků 29.12.12 20:25

Čtu už peklo delší dobu, ale až včera jsem se zaregistrovala… abych mohla poděkovat a poprosit o výdrž i do dalšího roku.

 
KaCZFi
128 příspěvků 29.12.12 20:49

A neda mi to nenapsat - proboha co obdivuhodneho nekteri vidite na postave slecny v cernych Calvin Klein kalhotkach? Tak mlada a uplne roztekla, tvarohovita nesportovni postava bez jedineho svalu?? Vzdyt je to hrozne, zadna slacha, zadny sval. Ta muze byt vdecna jedine genetice, ze jeste nema viditelnou nadvahu, ale za 10 let???

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 29.12.12 23:55

No, mě třeba svaly a šlachy na ženách odpuzujou. Tuk je měkkej, a na určitý partie zkrátka patří…

 
KaCZFi
128 příspěvků 30.12.12 11:09

Pro mne, jako pro byvaleho sportovce a aktivniho cloveka je toto tvrzeni velmi tezko uveritelne az nepochopitelne avsak zrejme jak vidno mozne…

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 30.12.12 15:00

Teď jste mne opravdu zaujala. Je to ironie, nebo doopravdy odmítáte veškerý tuk na ženách?(neboť je to otázka ošemetná. vyrolovala jsem si to nahoru abych se znova koukla na tu hříšnici. vidím postavu většiny lidí, ne zcela astenickou, ale větší než 38…jestli, tak o kousek. tak 60 kilo. trochu toho špeku na zádech, ok, to by být nemuselo, to tu neobhajuju. ale dál? kolik by teda měla zhubnout, protože má asi 10 kg prostor a pak už to přestává být zdravé, hormonální stabilita jakous hranici vyžaduje. nerada bych tu rozdmýchávala nějakej insultační kroužek, jen by mě to zajmalo.)

 
KaCZFi
128 příspěvků 30.12.12 16:59

Tak ja si tedy rolovat nebudu, ale o tom, ze odmitam veskery tuk, jsem tedy opravdu nepsala. Psala jsem o mlade, tvarohovite a roztekle slecne, jejiz telo dle meho nazoru kazdy vecer place po alespon male trosce pohybu. Prosim vas pekne, ctete - nepsala jsem nic o hubnuti, ale o pohybu…

 
katango
1356 příspěvků 30.12.12 19:19

Jen obecně: ženské tělo musí obsahovat určité procento tuku, aby bylo schopno reprodukční funkce. Tuková tkáň je metabolicky dost aktivní, produkuje např. estrogen. A konkrétně: kulturistky asi moc tuku v těle nemaj, ale ženský to taky nejsou.

 
KaCZFi
128 příspěvků 30.12.12 20:28

Prosim vas, napocitejte do deseti a uklidnete se…Ja jsem pouze okomentovala atrofovanou postavu mlade slecny s odhalenymi „muffiny“ a zrejme take i pretekajici „vanou“… a vy na me hned vyrukujete s definici tuku a kulturistkami…

 
katango
1356 příspěvků 30.12.12 21:23

Ježíšikriste, vo co jako de? Píšete, že se vám nelíbí, když je na ženském těle moc tuku. Já tady nepropaguji nějaké otylky, jenom konstatuji, že nějakej tuk na/v ženském těle zkrátka být musí. A nějaké doporučování, abych se zklidnila, je dost mimo. Jsem klidná a diskusí se bavím. A protože mne zajímá, proč věci fungují, jak fungují, napsala jsem tu o vztahu tukové tkáně a reprodukce. Co vy všechno nevyčtete ze suchého konstatování.

 
KaCZFi
128 příspěvků 30.12.12 21:51

..a soude dle četnosti vašich příspěvků, konstatujete poměrně často…

 
TheZdenyk
68 příspěvků 30.12.12 22:36

Moje milé. Já se pokusím vás rozsoudit.Tuk na ženě nějaký být opravdu musí. To je pravda.Ale povolené břicho? Nohy beze svalů? Bez tvaru? A ruce jako rovná roura? Asi ani nejezdí na kole ani netančí. Jinak by měla tělo trochu jiné.

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 30.12.12 23:18

Ja jsem reagovala na to, že jste popřela tvrzení, že na ženské tělo jakýsi tuk patří ( nebo to tak znělo). tomu předtím jsem nerozuměla, tak jsem na to nenavázala, proto jsem se vás ptala pak.
rozumím tomu dobře tak, že vy sportujete hodně, poznáte to na lidech, a považujete takové postavy za krásné?
(při nejlepší vůli nevidím, že ta slečna je tvarohovitá, fakt ne, proto se tážu tak debilně)

 
Alenka.p
51 příspěvků 30.12.12 10:53

Tak přesně to mě taky napadlo, pěknou postavu si představuju jinak, ale každému se holt líbí něco jiného

 
aailyyn
807 příspěvků 30.12.12 23:25

Má zcela průměrnou nebo možná v našich poměrech i nadprůměrnou postavu, respektive figuru zcela normální váhy, jestli sportovní nebo vyhladovělou nevím, ale kdybych si vzala o dvě čísla menší kraťasy, vypumpuje se mi nad jejich lem na bocích taková pneumatika, o který se mi ani nezdálo a to tam normálně žádnou nemám. Má na sobě to oblečení zařízlý, myslíte, že by jí přetékala vana, kdyby měla normální triko ve své velikosti?

 
dixina
20 příspěvků 29.12.12 22:00

Bravo Ado, doufám, že Vám Vaše odhodlání vydrží. Už mě to vážně nebaví pořád číst ty moralistické diskuze všech ublížených kritiček. Pořádně to zase rozhrábněte, ať se z Pekla zase zakouří!

 
fousek
1 příspěvek 29.12.12 22:15

Gratuluji k rozhodnutí. Co se týče pořadu Jana Krause, podle mého názoru jste působila klidně až důstojně, jako že z něj nepadnete na zadek, a on vás respektoval. Jinak mě trochu překvapuje, kolik je mezi dnešní mládeží zapšklých osob, které se nedokážou přizpůsobit danému formátu, jak se dnes říká.

 
bertulka  29.12.12 22:26

Předsilvestrovská? Takže by měla být ještĕ silvestrovská dávka pekla. Už se těším! :-)

 
Chiruzam
104 příspěvků 29.12.12 23:16

@chekotay Tak o tomto som nemala potuchy. Čo sa človek nedozvie pod typickým pekelným článkom.

 
MarlaSinger
98 příspěvků 30.12.12 00:00

To ta paní na posledním obrázku opravdu (s prominutím) kaká zlato? Nebo se to stalo nějakou bizarní nehodou? Nevěřím, že by byl nějaký návrhář TAKHLE šílený.

 
Chany
871 příspěvků 30.12.12 00:27
Chytrá horákyně...

Na tu slečnu ve „svatebním“ číhá z okna pan prokurátor, ne? Kdepak asi nechala střevíc a kozu… :-D

 
Akitaken
4960 příspěvků 30.12.12 10:09

Ty, Ado,

a proč jsi to Módní peklo vlastně založila? Abys uspokojovala masy bulvárem nebo protože kolem sebe vidíš problém, na který, jak cítíš, by mělo být poukazováno, aby se s ním, třebas i něco dělalo?

Myslím, že pokud najedeš na bulvár uspokojující masy, tak budeš sice mít neutuchající odiv příznivců, na druhou stranu se poctivě zařadíš mezi škvár typu Aha a Blesk.. se stejnou výpovědní hodnotou…

Příspěvek upraven 30.12.12 v 10:28

 
zhave
34 příspěvků 30.12.12 10:12
Pro dívčátko

Když jsem si ještě před narozením dcery chtěla udělat výbavičku, zhrozila jsem se nad výběrem barev - růžová a fialová, a to samotné, nebo v jakémkoliv poměru:( Zatím se mi daří tyto barvy minimalizovat, nebo kombinovat - bílá, krémová, šedá, béžová, tm. modrá… Věřím, že na kluky toho taky moc není. Nezbývá, než hledat, ale to je tak se vším.

 
Hopskulka
58 příspěvků 30.12.12 12:32

Když já si vzpomenu na to, co jsem si na sebe vzala na stužkovák, nejradši bych se propleskla. A jak jsem se hrbila. No tragédie, opravdu. Takže jsem zticha jak pěna.

Ale v o tři velikosti menším spodním prádle jsem se po městě neprocházela nikdy.
Snad se slečna brzo probere.

Příspěvek upraven 30.12.12 v 12:38

 
GalianosjednimL  30.12.12 13:39

Když jsem viděl tu CK slečnu, vzpomněl jsem si na jednoho dobrého fotografa, co nabízel dívce nafocení série uměleckých aktů. Ta to nějak nezvládla normálně odmítnout a řvala, že je prasák a co si to dovoluje, že není žádná děvka. A ta stejná pak měla fota na webu diskotéky, kde ji z riflí o dvě čísla mínus střídavě koukala „madla lásky“ a „velerybí ploutev“.Tedy spíše ji lezla půlka pozadí a dovršila to fotkou, kde ji někdo drží za poprsí. Logika takového ženského chování mi asi zůstane navždy utajena.

 
KaCZFi
128 příspěvků 30.12.12 14:26

Ja se tedy priklanim k tomu, aby se zde obleceni malych deti neresilo. Jak videt, toto tema nektere zeny doslova dovadi do stavu jakesi euforie. Oblekani malych deti je totiz v podstate stjne vzdy odrazem vkusu a nekdy primo posedlosti jejich matky. Mam ve svem okoli par zarnych prikladu, kdy zrejme matkam v detstvi chybela oblekaci panenka, tak ji maji ted doma zivou a v podstate cely jejich zivot se toci kolem obleceni ditete (vetsinou dcery), shanenim hadru na mimibazaru ci aukru, hlavne trendy cerne, sede a predevsim znackove. Modu miluju, od casneho mladi jsem si sama sila, ale vzdycky si vzpomenu, co mi rikali rodice- dulezite je co mas v hlave a ne na hlave! Pro rypaly - sama mam dve male dcery, tak o oblekani holcicek fakt neco vim…

 
Magdalenat
63 příspěvků 02.01.13 11:47

Co dítě nosí na sobě je dílem matky a její posedlosti, proto tady děti neřešme. To je ale blbost, viďte?
Převlíkáte se, fotíte se v modelech, nahráváte to na net. Ale pozor, pokud matka vyfotí dítě v (dle jejího názoru)pěkným oblečení, tak je posedlá jeho stajlováním. Kdo je tady posedlý stajlováním? Nebo spíš, kdo na MP tím posedlý není? :-D
Nebo nevěříte, že se dítě umí pěkně oblíct samo? Není schopno si v obchodě vybrat, co se mu líbí? Asi bych to měla podle Vás potlačovat nebo se tím aspoň tajit a nedávat to na Váš web pro „velké“ holky. Narozdíl od dalších zálib jako je malování, navlíkání korálků, stavění stavebnic a tance bych to dítě asi mohla nějak ovlivňovat. Hahaha.
Mimochodem - ráda se mi občas dívá přes rameno, když prohlížím galerii fotek a říká, co se jí líbí. Je vedená k tomu, aby se samostatně rozhodovala. Mrzí mě, že s tím máte problém a považujete děti za „ehm“ co se vkusu týče nevyzrálé blbečky bez názoru. Moje dcera od tří let chválí na potkání lidem oblečení, když se jí líbí, třeba ve vlaku. A ode mě to nemá, já hadry zas tak neřeším…Když se dívám na ty komentáře na MP, tak rozhodně ne jako většina z Vás…

 
KaCZFi
128 příspěvků 02.01.13 13:52

Svym trochu hysterickym psanim mne jenom utvrzujete v nazoru, ze nekterym matkam materstvi leze do hlavy vice nez je zdravo. Neuvedomuji si, ze bych konkretne na vas nejakym zpusobem utocila. Ja na vase vicemene nesmyslne hystericke vykriky a utoky reagovat nechci. Jenom prosim jednu vec, peclive vazte slova, nejsem a nebudu posedla matka, ktera se vrha do boje pokazde, kdyz nejaky pitomec osoci jeji deti, ale jedna z vasich hlouposti v podstate rika, ze sve dcery povazuji za nevyzrale blbecky… Nejsem vztahovacna, budu to brat tak, ze ackoli vy, jak pisete, hadry neresite, preci jenom vam momentalne zatemnily mozek…

 
Magdalenat
63 příspěvků 02.01.13 14:53

Tak to shrňme:
Komentovala jsem Adin předsilvestrovský článek, ve kterém mimo jiné uvedla foto hezky oblečeného dítěte. Přidala jsem taky foto dítěte s komentářem. Podle Vás sem děti nepatří a nemají se hodnotit. Vadí Vám, že sem Ada dala foto dítěte nebo Vám vadilo až to moje dítě? Nebo nesouhlasíte s tím, co píšu ohledně oblékání dětí? Vadí Vám děti obecně? Nebo Vás zlobí Ty Vaše :-D?

 
KaCZFi
128 příspěvků 02.01.13 20:43

Nerozumim tomu proc jste tak osobne utocna, ale prosim, odpovim vam - pochopitelne mi deti obecne nevadi, nektere nekdy ano, pochopitelne moje deti zlobi, nekdy. A ted k tomu vasemu - vase dite mi opravdu nevadi, nesouhlasim, resp. se podivuji nad zpusobem vasi propagace a prave proto si myslim, ze toto patri na blogy pro matky. A tim nemyslim nutne slepici blogy, ale blogy, kde si matky v klidu predvadeji oblecky svych deti, suverenne posilaji jejich fotky verejne v plac, protoze jsou jimi, prirozene, nadsene, nekdy nekriticky nadsene a pochopitelne cekaji, ze vsichni jejich detmi budou taktez nadsene, ocekavaji to - jiny duvod, proc zverejnovat tisicum lidi fotky sveho ditete me nenapada? Ja bych toto s fotkou, kterou sem dala Ada jako priklad, nesrovnavala, ale urcite se dalo ocekavat, ze se nektere nadsene matky najdou. Pokud nutne potrebujete slyset, ze je vase dite super oblecene a vy jste super matka, ktera podporuje prirozenou osobnost sveho ditete, mate od toho galerii, kde muzete nadsene sledovat pocet zelenych raminek, jako to delaji jini. To je vse.

 
Magdalenat
63 příspěvků 03.01.13 09:52

Už sem nikdy žádnou fotku svého dítěte nedám, nebojte.

 
Magdalenat
63 příspěvků 03.01.13 12:48

"A ted k tomu vasemu – vase dite mi opravdu nevadi, nesouhlasim, resp. se podivuji nad zpusobem vasi propagace a prave proto si myslim, ze toto patri na blogy pro matky. "
K tomu můžu říct jen to, že se o žádnou propagaci nejednalo. Ani jsem nečekala žádné ovace. Jen jsem bezhlavě reagovala na článek a připojila svou fotku. Zrovna to bylo ohledně dětí, tak to se omlouvám.
Příště už jen fotky s mou osobou. Nebo se můžu jako všichni tady posmívat raději anonymním lidem, co nemaj vkus. A přitom se schovávat za anonymní nick s anonymním profilovým obrázkem.

 
Malatí d.d.
68 příspěvků 06.01.13 19:45

Netuším, proč by se tu neměly V PŘIJATELNÉ MÍŘE objevovat fotky dětí. Je to přeci stejné módní nebe či peklo jako cokoliv jiného (celebrity, Američani, důchodci). Osobně považuju takto přehnané reakce při jakékoliv zmínce o dětěch (i když je zcela k tématu a namístě) jen za protipól okázalého vykojeného mamynkovství.

 
Tal
6 příspěvků 30.12.12 17:25

Ado, jen tak dál.
Jsem jedna z těch, která si díky tvým postřehům začala opravdu všímat lidí kolem sebe. Začala jsem si kupovat oblečení podle materiálu (například svetry a kabáty), tak jak jsi radila. A dokonce si na tebe vzpomenu, když zaspím do práce a vyletím za pět dvanáct z domova a vypadám jak totální hovno a řeknu si, že bych byla asi dobrý úlovek:D
A lidé, co se do tebe obouvají jen nechtějí uznat, že máš pravdu;)

Tak hodně štěstí v novém roce a doufám, že to jen tak nevzdáš!:)

 
Tal
6 příspěvků 30.12.12 17:27

Jen ještě dodám k té slečně s těma spoďárama, která se promenádovala v ZOO…- na pražském nábřeží pod Vyšehradem jsem potkala páreček a slečna šla pouze v kraťasech. Ano, nahoře neměla nic. Hádám, že měla čerstvě udělaná prsa, která musela být o hodně velikostí větší, než měla, protože to působilo opravdu vtipně až ošklivě. Ale tak chtěla se asi pochlubit a její přítel taky:D

 
Petishee
42 příspěvků 30.12.12 21:01

@yasmin77 přiznám se, že moc nechápu, na kterou část z mých příspěvků reagujete - kdy dělám z dětí omezená individua… Syn je poměrně inteligentní (si myslím :lol:, lidi mi to i říkají, stačí, když otevře pusu, mluví dost chytře), zajímá se o spoustu věcí, ale tak nějak nejvíc tíhne k technice. Každý dozrává jindy, každé dítě je jiné a u něho vidím, že je na tyhle věci ještě brzy. Donedávna spouštěl hysterický pláč při jakémkoli hlasitějším zvuku, ba i když proti němu běžely pištící děti, tak se mě držel za nohu a tisknul se ke mně, bál se třeba i ve městě jedoucích aut (ne, nežijeme v pralese, ani nejsem přehnaně protektivní :lol:).

V jeho případě fakt nevidím důvod, proč by musel nutně chodit na koncerty, kde se produkuje hlasitá hudba (byť klasická), aby to tam s nervama protrpěl, protože mám strach, aby náhodou nebyl omezený. Vůbec tyhle strachy „aby nebyl jak sousedovic Pepíček, protože ten dělá to či ono a je to příšerné“ jsou cesta do pekel - což jistíte až u vlastních dětí :-D Já jsem taky měla spoustu ideálů, co moje děti budou a nebudou dělat a jaké budou a nebudou…

Konkrétně u mého dítěte mi přijde mnohem přínosnější, když si pustíme něco doma, v délce úměrné tomu, jak se dokáže soustředit a v klidu si o tom povídáme nebo si povídáme o různých věcech při procházkách, než mu udělat nějaký blok tím, že to do něho budu tlačit násilím. Hudba je stejně otázka vkusu - pokud na klasiku nebude, tak se mu to nezačne líbit, protože jsem ho nutila.

Přiznám se, že ani my s manželem koncerty klasické hudby nenavštěvujeme (není ani příležitost), ráda si něco tak relaxačně doma poslechnu jako kulisu, ale znám spíše jen takový ten „základ“. Operu jsem viděla jednou, Carmen, bylo to fajn - raději zajdu na Cimrmana, moc se mi líbilo Landovo Tajemství (i hudebně je mi blíž). Nevím, proč bychom měli být proto horší nebo omezenější, že máme jiný hudební vkus nebo proč by klasická hudba musela být nutně lepší jen proto, že je to staré :nevim: :lol: Mně to přijde naopak trochu pokrytecké a snobské :oops: EDIT: Myslím poslech klasické hudby „za každou cenu“, abych nepůsobila omezeně, ne klasická hudba samotná :lol: Vyznívá to blbě…

Příspěvek upraven 30.12.12 v 21:11

 
Ghayatri
2 příspěvky 30.12.12 21:46

Velmi mě pobavil poslední model „úplavice.“ :-)

 
atrix
483 příspěvků 31.12.12 01:51

Adě přání všeho dobrého, pevných nervů a spousty podobných „úlovků“ jako v tomhle článku po celý rok 2013! ;-)

 
lleennttiillkkaa
58 příspěvků 31.12.12 13:17

Jo ale jedna věc mi vyloženě chybí a to kombinace sportovní bundy, elegantní kabelky a kozaček na podpatku…

 
llolla
2102 příspěvků 31.12.12 13:18

Tak koukněte z okna, pokud nežijete na samotě, máte ji tam do pěti minut=)

 
lleennttiillkkaa
58 příspěvků 31.12.12 13:20

No právě, že bydlím na vsi, takže už letos asi neuvidím, ale v práci to vidím velmi často a vždycky mě to dokáže,,učarovat"

 
reny.b
26 příspěvků 01.01.13 20:22

Bílých :-)

 
blondýnkaaa
44 příspěvků 31.12.12 14:47
peklo v tanečních

Joo, ty taneční… chodila jsem tam letos takže vzpomínky jsou stále živé. Vykukující podprsenky jsem viděla skoro pořád (i na prodloužených a na věnečku!!!). Nedělala jsem prakticky nic jiného, než že jsem chodila a slečnám je zastrkávala pod šaty :D… to byly časy ;). Našla se tam i slečna co měřila nějakých 150 cm a na každou lekci chodila v balerínách (nekecám fakt!) :D

 
malakaja
349 příspěvků 01.01.13 21:29
naše malé živé hračky

Moje milá Ádo, děkuji ti za mnohá moudra, některá se mi stala vlastní (a stály
a mě i spousty shanění a peněz ) a některá jsou mi úplně fuk.He:) Nicméně ti mohu poděkovat za mé elegantnější já, i když jsem rezignovala na materiálovou kvalitu, byť tu ty chutě byly, ale náročnost finanční, nebo časová byla pro mě neúnosná. Nehledě na to, že šatník raděj rok co rok točím, než nosit několik let kabát, byť z ovce křížené s jednorožcem ;-).
Proti čemu se ale hodlám přísně ohradit, je zdánlivá možnost pěstování stylu u malých holčiček. Ado, ono jsou ty slečny taky osobnosti, více osobnosti než moudré bytosti, co se stylu týče.;-) A propagovat bezvýhradně elegantní módu u malých děti je stejny extrem, jako nutit jim tu růžovou. Oblečení u dětí je podstatně více spojené s prostředím, výchovou a osobností, nemají ale adekvátní chápání souvislostí. Styl je daný jak povahou dítěte, do určité míry vrozenou, tak tím, v jakém prostředí žije. Je záhodno respektovat styl dítěte, pokud není v rozporu s morálními hodnotami, /finanční netřeba zmiňovat/. Ze svého života mohu říct tolik, že mí rodiče, zažraní sportovci, by mě nejraději viděli celý život legínách a tílku. V zimě lyžařská bunda a pohory.Do puberty rozkazem krátké vlasy.Jak byla holčička v růžové, pomalu se jim fyzicky zvedal žaludek. A já si tak přála být za princeznu, s flitry a diamanty…( Barbie byl předražený přeslazený krám, a veř, že prní co jsem udělala jako pracovně činná bylo, že jsem si pořídila malou sbírku a „dohrála deficit“ z dětství. Teď mám dcerku, neskutečně se mi líbí oblékat děti jako dospěláky, elegantně, sama jí šiju, ale ouha. Elegantní je hezké, a 100% česká bavlna, to je něco na vyšňoření holčičky, Jenže když vám ta tříletá holčička pláče u skříně, že chce být princezna, a ty mají obrázky a diamanty, a ne puntíky byť s volánkem, uvědomíte si, že to není panenka, a že přirozenost /pro další vývoj důležitá/dítěte je zařadit se mezi ostatní holčičky, růžové s démanty, nevyčnívat, mít ty nejpoglitrovanější boty a nejrůžovější batoh.Doma na hraní má mít taková holčička nejšlehačkovatější šaty, aby je pak nechtěla mít na svatbu, protože za princeznu byla v adekvátním období./a když jsem na ty balněné šaty lepila čínské plastové diamanty, do zpěvu mi nebylo)Oblékání dítěte nemá být od jisté chvíle otázkou vkusu rodiče ale dítěte. Rodič pouze koriguje, selektuje vulgární a agresivní outfity.Jako elegantní dáma můžete mít dcerku, která nesnáší sukně. Tak jí je nenuťte. Ať jde na svatbu v chlapeckém obleku, bude k sežrání. Chce do skolky nosit rifle triko a kratke vlasy? respektujte to, bud se potrebuje nabažit toho stylu, aby ho mohla pozdeji svobodně opustit, nebo je spojen s hlubši podstatou její povahy/ sportovně založené, samostatné a bojovné dívky, ženy…/ Tedy jen za to tě Ádo prosím. Nebojovat proti dětským růžovostem. Dítěti je hloupost vysvětlovat, že nemá vkus, všechny růžové kamarádky jsou úplně hloupé a že když ji kůli tomu neberou, nemá si s nimi hrát a má sedět v koutě, a elegantně oděná na ně z povzdálí koukat. A stejně tak tedy ani matky růžových holčiček nejsou padlé na hlavu, právě někdy naopak, když zapřou sebe sama.
Všem krásný další rok přeji. Vaše M.

Příspěvek upraven 01.01.13 v 21:36

 
katango
1356 příspěvků 01.01.13 22:17

Jen pro pořádek - Ada, ne Áda.

 
GalianosjednimL  01.01.13 22:25

Katango myslíte stejného Ádu jako já? Chinaski zpívá:…ačkoliv jedna paralela by tu byla… :)

 
katango
1356 příspěvků 01.01.13 23:11

Ne.

 
malakaja
349 příspěvků 01.01.13 22:38

Áha. Děkuji a omluvuji ;)

 
TheZdenyk
68 příspěvků 01.01.13 22:22

Sice je to dlooouhý, ale dočetla jsem to celé. A je v tom hodně pravdy.Taky mne rodiče nutili do něčeho, co jsem nechtěla a první výplata padla na módu podle mne.Ani na chleba nezbylo…

 
malakaja
349 příspěvků 01.01.13 22:40

Ona ta rozvášněnost pudí k dlouhému psaní ;)

 
chic-nešika
143 příspěvků 02.01.13 13:22

@Amona @Minion @Petishee @llolla @aailyyn, pri čítaní komentárov ohľadom dievčatka v kabáte som si spomenula na jedno video, ktoré som nedávno videla http://www.youtube.com/watch?…, z čias nie tak dávno minulých keď vidieť dievčatko v kabáte nebol žiadny „zázrak“ a ako dokazuje video deti asi nemali pocit že sú nejako obmedzované v pohybe, napadá ma otázka prečo sa to dalo vtedy a dnes sa to už nedá, výmysel páperových búnd a riflí? ktovie po čom by tí ľudia siahli dnes keď by mali na výber
komu sa nechce čakať preklikať, od 8.min je to zaujímavé

Příspěvek upraven 02.01.13 v 13:26

 
z_dediny
1031 příspěvků 02.01.13 14:17

Musím vám trochu oponovat. Jako malá holčička (padesátá a šedesátá léta) jsem musela chodit v kabátku i na hraní venku. Když jsem zmizela mamince z očí, převlekla jsem se do teplákové bundy nebo svetru. V ní se mnohem lépe lezlo na stromy, plížilo trávou a vůbec jakkoliv pohybovalo. Sukýnky se všude zachytávaly, při klouzání ze stohu byly velmi nepraktické. Opět to jistily tepláky. Ale když se šlo „do města“, tak jsem samozřejmě musela mít bílé punčocháče nebo podkolenky, sukni či šaty a kabátek. A spořádaně kráčet vedle maminky, abych se neumazala.

 
malakaja
349 příspěvků 02.01.13 19:36
Dětičky na hraní.

Jelikož jsem taky reagovala na oblékání dětí doplním, nereaguji na fotku dítěte, ta mi nevadí, dívence to sluší. Reaguji na komentář Ady:, „u dětí ovšem ráda vidím, že z nich ne všichni rodiče vyrábějí kýčovité přeslazené panenky.“

tedy dodávám, ať si to Ada vyřeší s mou dcerou osobně, já za její styl nemůžu. Ale můžu jí do jejích blankytných dětských očí říct, že Ada vzkazuje, že je kýčovitá a přeslazená a out…A že princezny jsou trapné… a někdy dokonce třeba i prdí, když musí a ani se nikdy moc nemyly…:)Chudák. B-)

A jen dodám, že na ven oblečení hrací nemáme, na hrišti blbne dcerka v kabátku, ovšemže růžovém, ale je jedno jestli perete zasvinkany kabat, nebo bundu, punčochy, nebo teplaky, dokud se v tom dítě cíti dobře. Tedy nevidím duvod proc by mala slečna nemohla elegantně chodit porad, pokud o to bude stat.To už je ale jeji malé rozhodnutí;-)

 
Lola  02.01.13 22:04

Welcome back, milé staré dobré Peklo.

Jo a abych nezapomněla: jestli je toto: nepouštět se do řešení důležitých morálních a životních otázek součást nějaké petice, kde to můžu podepsat?

 
Caralina
916 příspěvků 03.01.13 13:26
Ehmm ?

Vysvětlí mi někdo z jakého důvodu by malé holčičky neměly nosit růžová trička s ( například ) hello kitty? Nebo jiné děsivě růžové věci?

 
Tasteless 1
1 příspěvek 04.01.13 20:05

Můžete mi někdo vysvětlit, co je na monochromatickém ladění u dospělých blbýho? Mně se to naopak líbí, když to má někdo sladěný.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 04.01.13 22:18

Špatného na něm není vůbec nic, je Adě se nelíbí:-) Já mám ráda oboje - colour blocking i monochromatické ladění, obojí má své kouzlo.

 
publicenemy  05.01.13 19:41

Ach jo, jak já nemám ráda ty fotky ze školních lavic… Jednak snad ve všech školách zakazuje školní řád fotit spolužáky a jejich fotky zveřejňovat, jednak jsou tak lehce využitelné k zesměšňování… proč v tom děcka podporují dospělí lidé, to fakt nechápu.

 
orangekatty99
8 příspěvků 12.05.13 16:38

Mě dostaly ty zadky-ty holky se snad spolu domluvily!!ta malá holčička je úplně božská, malé děti chodí oblékaní lépe než dospělí…

 
MarleneR
1 příspěvek 24.08.13 00:39
Kurva

Všechno to, na co tady koukáme a nepovedlo se, mi způsobuje silnoou nevolnost.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Elegantní sandál

Tip na "dámský elegantní sandál", který je "vhodný i pro manažerky... Celý článek

Letní válečky

Každý ví, že letní šaty se nejlépe nakupují, když léto končí a... Celý článek