Puntíkované nohy

26.09.12 | autor Ada

Fotku slečny v puntíkovaných punčocháčích, krátkém kabátu a baretu mi poslal čtenář. Máte-li rády holčičí styl, puntíkované punčocháče by měly být očividně povinnou součástí vašeho šatníku.

zaslal P.

Radost mi udělal i starší pár, především pán v červených kalhotách a saku. Tohle by (s vypasovanějším sakem) slušelo i mnohem mladšímu muži.

zaslal P.

Tohle už je dobré jen od pasu dolů. Pestré kalhoty bod, jásavě růžové tenisky bod... a tričko úplně mimo. Nehodí se ke kalhotám ani vzorem, ani barevně. Ani výrazný barevný styl se nemůže kombinovat úplně bezhlavě.

zaslala Snecek

Vkus je potřeba v mladých dámách pěstovat už od malička. Ve Větrném Jeníkově to vědí. Tak jako dříve musely dívky umět vyšívat, háčkovat a vařit, dnes se čeká, že zvládnou nošení džínových minisukní, černých síťovaných punčocháčů, bílých kozaček a velkých kruhových náušnic. Dovednosti se mění, podstata zůstává.

zaslala Lucdol

Velrybí chvosty mi chodí do mailu pravidelně, takže ani tentokrát nezůstanete ušetřeni. Bokovky a tanga, symbol doby!

zaslal Soustruh

Tahle paní zase dala nový rozměr pojmu "ponožky v sandálech". Stačí trochu posunout chápaní ponožek i sandálů... a máme tu něco, co jsme ještě nežrali:

zaslala Isobell

A na závěr dvě bílé paní. Která je strašidelnější? Vyberte si sami!

zaslaly: vlevo Vallera, vpravo Miona

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Blair
359 příspěvků 26.09.12 17:59

Slečně na prvním obrázku to moc sluší, hotová Francouzka. :) (Na můj vkus jsou ty puntíky ale až moc velké).

 
Valkýra1
3 příspěvky 03.10.12 14:42

Té slečně to skluší moc. Dokonalý zůsob, jak z prakticky dvou barev udělat zajímavý outfit. Bravo.

 
Kateřina
246 příspěvků 26.09.12 18:01

První slečna super, starší pán naprosto stylový, jen bych mu do ruky vrazila něco jiného než látkovou nákupní tašku… K mažoretkám celkově mám dost negativní přístup, přijde mi to hloupé a úroveň jejich oblečení je pochybná kdekoliv :-).

 
xyz
1623 příspěvků 26.09.12 18:31

Promiňte, ale mažoretkový sport patří mezi plnohodnotné a uznávané sporty. Má dcera je mažoretkou a vaše všeobecné vyjádření o mažoretkách mě docela uráží. Rozhodně nikdy nebyla oděna do oblečení pochybné úrovně! Ani bych jí to nedovolila!

 
klubo  26.09.12 19:13

Už aby byl mezi olympijskými! Český tým by nepochybně zabodoval kreativitou a „humorem“ outfitu.

 
Elena.e
16 příspěvků 27.09.12 01:15

Je vidět, že o tom víte velkou tužku. České mažoretky získávají na evropských soutěžích vždy nejlepší umístění. Je to stejné jako s jiným oblečením, když vyfotíte nějaké nány z Horní Dolní, bude to vypadat podobně, ať jsou to mažoretky, gymnastky, nebo jen návštěvnice diskotéky.

 
gausova
2 příspěvky 27.09.12 09:37

Elena. e Váš názor mi taky příjde dost urážlivý. Dobrá.. chápu, že gymnastiky, mažoretky, tanečni aj. z Hodní Dolní pravděpodobně nebudou mít luxusní značkové oblečení (jejich vybavení a oblečení je většinou poskládané ze sponzorských darů a podle toho taky vypadá). Ale proč zesměšňujete styl všech dívek (Vašim slovníkem nan) z venkova? Styl přeci není o tom od kud pocházíte, ale o tom jestli to cítíte?

 
sely1
184 příspěvků 27.09.12 11:51

@gausova vy ste pani vobec nepochopila! vsak ona sa tych mazoretiek zastava! ona len porovnavala ze keby ste hodnotili to oblecenie na komkolvek ci su to uz nejake mazoretky gymnastky alebo tety za pokladnou v tescu alebo nejake nany z horni dolni-tym nemyslela tie mazoretky ale proste len nejake nany-bolo by to rovnako strasne na hocikom.....tod tolko na to ako ste elenu. e sprznili pod ciernu zem a vobec to nebolo urazlive ale normalne inteligentny prispevok narozdiel od toho vasho, lebo ona vobec ani nikto iny tu v tejto diskusii nehovori o znackovom obleceni a luxusnych handrach ale o vkuse.

 
gausova
2 příspěvky 27.09.12 12:27

Sely1 reagovala jsem na poznámku o nánách z venkova (!!!) na diskotéce - a to mi příjde dost urážlivé. O luxusu a značkách můj příspěvek rozhodně nebyl (ta slova jsem pouze použila).

 
sely1
184 příspěvků 27.09.12 15:14

@gausova podla mna nana neni vobec hanlive ani urazlive slovo, je to len nejaky pojem, vseobecne oznacenie nejakych zien alebo dievcat a to ze ho ta pani pouzila s venkovom vonkoncom to nemusela mysliet len v tejto spojitosti, nany su aj na venkove aj v meste aj na lazoch.....ved na tom vobec nezalezi…

 
kopretina_m  27.09.12 22:00

Výraz „nána“ je v češtině naprosto jednoznačně hanlivý a urážlivý…
Mažoretky jsou hezký sport, když jsou správně oblečené, i když osobně bílým kozačkám nemohu přijít na jméno. Bohužel to, co na sobě mají dívky na fotce, je opravdu jedině vulgární. Na druhou stranu velmi dobře vím, že lidé na venkově nosí takové oblečení, jaké tam seženou a jaké si mohou dovolit. A když vyrazíte do malých měst na periferii, jediné obchody s oblečením, na které narazíte, jsou vietnamské. Nemůžete po lidech z venkova chtít, aby všechno jezdili nakupovat do měst, řada z nich nemá vůbec možnost se tam dostat. Rozhodně bych ale ženy a dívky z venkova nenazvala nánami, tak bych daleko častěji nazvala spíš ty z měst, protože jejich pohled na svět je často neuvěřitelně omezený…

 
Elena.e
16 příspěvků 28.09.12 01:06

Nu, Horní Dolní je random název nějaké obce, je mi jedno, jestli je to vesnice, městys nebo město. A určitě nezesměšňuji styl „všech dívek z venkova“. Chtěla jsem říct, že pokud nějaká nána nemá vkus, je jedno jestli je mažoretka nebo co jiného (stejně jako odkud je). Ohradila jsem se proti předchozím komentářům, které dávají mezi slova mažoretka a nevkus rovnítko.

 
Jana Gf
5 příspěvků 26.09.12 21:16

Nevedela jsem, ze je to sport. Cheerleeding je taky sport, fyzicky narocny a nezvladne ho kazda. Nicmene primarnim ucelem obou techto variant je predvest prsa a zadky ve vice ci mene kurvich obleccich. Bohuzel, asi je to nase vetsinova holcici podstata se na neco takoveho dobrovolne davat..

 
Atlacoya
2146 příspěvků 26.09.12 23:55

V krasobruslení se taky předvádí prsa a zadky, to samé u latinskoame­rických tanců. A 7 leté děti, co tančí rumbu se mi taky nelíbí, byť uznávám, že je to náročný sport.

 
sweety313
7 příspěvků 01.10.12 14:36

Naprosto s vámi nesouhlasím. Tanec je něco naprosto úžasného, není v žádném případě vulgární, a 7 leté holčičky v párovém tancování myslím ani rumbu nemají, možná ano, teď nevím. Ale mají tam kombinaci-polka, valčík atd.Sama o tom vím své :)
A nevíc, jak taková 7 letá holčička může něco vystrkovat, když vlastně ani nemá co. A předpisy na oblečení children tanečnic jsou přísné. Ani líčení by nemělo být nějak extra výrazné. Já vím, byl to váš názor, ale podle mého, velmi zkreslený.

Příspěvek upraven 01.10.12 v 14:37

 
Winniie
32 příspěvků 01.10.12 20:24

@sweety313 Přesně tak, malé holčičky ani rumbu nemají (nebo alespoň neměly, nevím jak teď), nesmí se ani malovat a šaty musí mít jednoduché bez flitrů a podobně.

Příspěvek upraven 01.10.12 v 20:25

 
Atlacoya
2146 příspěvků 01.10.12 20:46

Mají. Viz http://www.youtube.com/watch?… . Dále třeba http://www.youtube.com/watch?… . Ano, jsou oblečeny celkem cudně, ale pořád je to dospělácký tanec.

 
dixina
20 příspěvků 27.09.12 08:48

Nechápu vaše útoky na mažoretky, v každém sportu je přece zažitý určitý styl oblékání(golf, hokej, fotbal, atletika, plavání atd…) a to vám nevadí, že se v jiných sportech ženy odhalují daleko víc než mažoretky???
v tomhle konkrétním případě sice riflové mini nejsou nic moc, ale Větrný Jeníkov není Saint Tropez. Takže proč ne, snaha byla.

 
Mon Chéri
39 příspěvků 27.09.12 10:36

Podobný jako debata o cyklistických dresech. :-))
Nechtělo by to téma, co se smí a hodí nosit ve sportech? :D))

 
Nachtynka
18 příspěvků 27.09.12 11:26

Když se odhalují dospělé ženy, je to víceméně jejich věc a je na nich, jak se vypořádají s okolím. Když by ale trenérka mou dospívající dceru (a že tady jsou děvčata mnohdy pod zákonem) navlékla do kurvích síťovek a k tomu sukni pod zadek, už jde o záležitost, kterou by měli řešit dospělí. To je na tom špatně. Očividný záměr vyvolávat sexuální zájem dospělých mužů o nezletilé holčičky.

 
kotěvbotě
1 příspěvek 08.01.14 23:41

A jste si jistá, že skutečně „dospělý muž“ bude mít sexuální zájem o nezletilou slečnu (v podstatě dítě), byť je jakkoliv oblečená? Pokud by ho opravdu měl, lze tedy hodit vinu za jeho případné nežádoucí chování na toho kdo děvče oblékl? Nezdá se Vám to trošku přitažené za vlasy? Mě tedy ano. Připomíná mi to věty typu: „přepadl jí, protože ho vyprovokovala krátkou sukní.“

 
Oveeec
1364 příspěvků 27.09.12 22:48

V jiných sportech se odhalujou víc ne proto, aby se předvedly, ale protože je to účelový. Plavkyně nosí plavky, protože v ničem jiným (kromě kombinézy) se plavat nedá. Mažoretky a roztleskávačky se odhalujou ne proto, že by to v jiným oblečení provozovat nešlo, ale aby se předvedly.

 
Jana Gf
5 příspěvků 28.09.12 13:48
Odpoved Dixina

Ale me to nevadi ani u mazoretek, kdyz uz existuji, at se odhaluji, jak chteji. (Pravda je, ze kdyz zapatram v pameti, tak ke kratke sukni jsem videla hezky kabat zapnuty az ke krku, a celek vkusny.) Ale jsou odvetvi nebo „sporty“, at uz jakkoli fyzicky narocne, ktere mi prijdou az pipinovsky holcici a ucelem je bud soutezit si v tom nasem holcicim kolektivu mezi sebou, nebo nechat chlapy alespon mirne slintat pri pohledu na nas. Mam takove osobni kriterium: pro me je sport to, co ma i muzskou kategorii. Nejak jsem zatim nevidela mazorety, akvabelaky (teda krome toho svedskeho dokumentu predloni na Jednom svete : ) ani gymnasty se stuhou. Proto tyhle odvetvi osobne nemam rada, protoze si je podvedome spojuji s jakousi dobrovolne pestovanou zenskou nerovnopravnosti.

Příspěvek upraven 28.09.12 v 13:49

 
dixina
20 příspěvků 03.10.12 13:28

Hm, to se vám asi líbí fotbalistky, hokejistky, basketbalistky atd. že? Proč ne, ať si klidně hrají fotbal, ale proč u toho vypadat jako chlap? Proč se stydět za svou ženskost a nebýt hezky upravená a přitažlivá i ve sportu? A to prosím určitě nepropaguji žádné kurví oblečky, jak jste to nazvala. A že třeba se chtějí líbit mužům? co na je na tom špatného? Přece, když se obleču do krátké sukně ještě neznamená, že jsem prostitutka. podívejte se kolem sebe, jak ženy zapomněly být ženami a co nosí. 80% jen rifle a tenisky. sorry nic pro mě.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 04.10.12 14:32

@dixina Já teda sport dělám proto, abych si procvičila tělo a užila si nějakou zábavu, ne abych lákala samečky (tedy po Vašem líbila se mužům). Chci se soustředit na sport, ne jestli se mi neroztéká řasenka. Samozřejmě jsou sporty, kde se hodnotí estetický dojem, tak je líčení a úprava nutnost, ale vážně nevím, proč by měly mít hokejistky dokonalý make-up.

 
dixina
20 příspěvků 04.10.12 14:53
Atlacoya

Já myslím, že jsme tady zabředly úplně někam jinam, než by mělo být podstatou těchto článků, a to je hodnocení lidí, jak se oblékají v civilním životě. Je zajímavé až zarážející, kolik kometářů vyvolay mažoretky, ale třeba ty paní (slečny) s čouhajícím spodním prádlem zřejmě nikoho moc nepobuřují.

 
Valkýra1
3 příspěvky 03.10.12 14:29
Gymnasta

…no tak moderní gymnasta se stuhou je třeba tady : http://www.youtube.com/watch?…
Moje dcera taky dělá moderní gymnastiku a taky mi to přijde jako trošku potvrzování ženské „fiflenovitosti“, ale už to neřeším, je to asi jen můj problém.

 
Jana Gf
5 příspěvků 03.10.12 21:06

Valkyro ten je bezvadnej!! Usmivam se tu dosiroka. Proc ne? Emancipace obema smery : ) Koneckoncu babicka me taky ve 4letech prihlasila na rytmiku, kam driv chodili pry bezne i kluci. Hlavne, ze se dcera hybe. Kdybych si mela vybrat mezi pocitavovou pecivalkou a mazoretkami, tak ji jednoznacne pozenu na mazoretky.

 
Lucka073
149 příspěvků 27.09.12 11:07

Pani XYZ, myslím že nikto nechce/ nechcel/ nemal v úmysle urážať Vás alebo Vašu dcéru, ide len o to, že mažoretky sa veľa ľuďom nepáčia, na čo majú právo bezohľadu na to koho to urazí. Ani mne sa nepáčia. šport nešport, rovno poviem, je to trapne. Ešte som nevidela mažoretky oblečené pekne, väčšinou smiešne, nevkusne, ale to chápem že to patrí k tomu športu…a celkovo to podupkavanie… hudba a zvysok.. šak preto je aj dojem diváka (teda moj určite) z mažoretiek zlý, u mňa až hororové stavy vyvolávajú, podobne ako klauni napríklad u niekoho. A nezmení sa to preto, že niečia dcéra sa tomu športu venuje. Naozaj nič v zlom, ale nechapem čo čakate, že ked vas to uraža ze ludom ktorym sa to nepači sa to začne pačit, alebo si povedia, ups, tak to budem ticho, nepoviem co si o tom myslim, lebo niekoho urazim… tak to nechodí, bud sa obrňte a nevsimajte si to, tolerujte, alebo budete chodit smutna a pourazana za cokolvek co sa inym nepaci a vam ano. Nikto vyslovene nenadaval, nepouzival hanlive vyrazy, dokonca ani nehodnotil vašu dceru konkretne, za to ze to niekomu pride trapne, nemusite ako stihacka kazdemu pisat ako vas to uraza. Tak sa odrazte, a porozmyslajte co vsetko sa vam nepaci a inym ano.

 
notrends
514 příspěvků 27.09.12 11:21
je to kýč

Zrovna jako Kmochova dechovka. Vzal lidovou tvorbu a přetvořil na líbivou jednoduše rytmickou muziku. Je to prostě oboje uměle vytvořený nevkus, něco jako americké roztleskávačky. Nicméně je to asi fyzicky náročné, ale že by to byl sport?

 
mexi
6 příspěvků 27.09.12 16:59

Mažoretkový sport je dřina a proto je ostuda, jak je většina těch holek oblečených. Mám dvě dcery a ty oblečky bych jim nikdy nosit nedovolila.

 
Miluna Mia
194 příspěvků 30.09.12 13:38

Mažorety na fotce v článku mají na sobě tak příšernou kombinaci krátké džínové sukně, síťovaných punčoch a bílých kozaček, že mi připomněly dívky ze silnice u Dolního Dvořiště. Při cestě do Rakous jsem tam viděla stejně oděné „modelky“.

Příspěvek upraven 30.09.12 v 13:44

 
Já_a_Kačí
60 příspěvků 26.09.12 21:09

A já mám mažoretky ráda. Ona není mažoretka jako mažoretka, slušivý kostýmek, klobouček a šup, doprovodit dechový orchestr, to je moc hezká podívaná.

 
annamae
12 příspěvků 26.09.12 21:20

Já bych pánovi tu tašku nebrala, vždyť to je hezký příklad colorblockingu ;-)

 
arjev
51 příspěvků 27.09.12 07:23

No, a látková taška je tisíckrát lepší než igelitka.

 
Lailla
44 příspěvků 27.09.12 11:16

Ja som teda tiez bola asi 8 rokov mazoretka a tie nase kostymy boli nadherne, prepracovane, site na zakazku a vypadali profesionalne.. mazoretky na obrazku nam len kazia reputaciu.. to je fakt des!!!

 
Kačka1111
6 příspěvků 28.09.12 18:48

Naprosto souhlasím, taky jsem byla mažoretka a tohle opravdu není mažoretkové oblečení. Spíš mi to připadá, že děvčata si chtěla zkusit vystupovat a tak si prostě vzaly džínovou sukni a černé tričko, protože to měly všechny doma.

 
consuela
11 příspěvků 01.10.12 20:33

To co měla děvčata z Horní Dolní na sobě byla jen parodie na mažoretkové kostýmy. Oddíl, který navštěvuje moje dcera patří v ČR do vyšší třídy a na kostýmech si zakládají. I ty holčičky, které teď začínají soutěžit mají kostýmy krásné, vytvořené tak, aby odpovídaly věku mažoretek. Seniorky nikdy nevypadaly jak holky z vykřičené čtvrti. Navíc i při hodnocení vystoupení se přihlíží k tomu, jak jsou kostýmy propracované. A věřte, není to žádná flinkačka, i ty malé holky v přípravce makají jako barevné.

 
baterkaa
1 příspěvek 21.10.12 18:40

Baví mě sport, zajímá mě sport. Mažoretky jsou asi jediné, co mě ve „sportu“ odpuzuje. Vizuelně nejvíc - ať jsou kostými sebedražší a propracovanější, stejně je to pořád laciný cirkus, a po sportovní stránce vůbec nekomentuju - dupání a točení hůlkou nebo jak to nazvat?

 
LuciK194
11 příspěvků 29.12.12 00:40

Mohu se zeptat, do jakého oddílu chodí vaše dcera? :)

 
mescaline
238 příspěvků 11.10.12 14:50

Vyzerali, nie vypadali, prosim..

 
LuciK194
11 příspěvků 29.12.12 00:10

Nevím, jak to říct slušně, ale za takový názor bych vám nejradši… Sama jsem mažoretka, možná už vám tohle doznání stačí k odsouzení celého mého příspěvku, ale prosím čtěte dále.. Váš negativní vztah k mažoretkám celkově možná pramení z dob, kdy byly mažoretky opravdu jen holky v nevzhledných uniformách, co pochodují na dechovku a točí hůlkou. jako názornou ilustraci bych použila toto video.. http://www.youtube.com/watch?… jenže doba už je úplně někde jinde.. kdyby jste dříve, než mažoretky hodíte do jednoho pytle, zapátrala na youtube, možná by jste si pustila některá videa z letošního mistrovství Evropy a došlo by vám, že dnes jsou mažoretky tanec, ladnost pohybu, propracované taneční kostýmy a spousta dřiny. Pokud tedy máte chuť svůj názor změnit, doporučuji např. toto video http://www.youtube.com/watch?…

a že můžou být mažoretky i malé holčičky a nepůsobí to vulgárně: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/…934663_n.jpg kostým jedné holčičky od nás z oddílu.

Příspěvek upraven 29.12.12 v 00:33

 
Sebir
32 příspěvků 01.01.13 19:19

O změně doby bych nemluvil, vkusné i nevkusné modely se najdou vždy a mažoretky stále jsou dobrým zdrojem obého ;). Ty šatičky s motýlky jsou moc pěkné, zato hyperkorektní patvary „kdyby jste“, „tak by jste“ prosím příště nahraďte správným „kdybyste“ a „tak byste“ ;)

 
LuciK194
11 příspěvků 01.01.13 21:44

Slibuji, že nahradím, komentář jsem psala po půlnoci a v rozhořčení.. ;)

 
top topic
949 příspěvků 26.09.12 18:07

Myslím, že paní v ponožkách zůstala hrubě nepochopena. Je to foceno na letišti a v letadle bývá chladněji, takže aby jí nebylo v těch žabkách zima, vytunila to ponožkama, no;-)

 
WannabeYourMonster
75 příspěvků 26.09.12 18:28

A ono je nutné brát si do letadla žabky? :)

 
top topic
949 příspěvků 26.09.12 18:34

No není, ale když už ty žabky na sobě měla, tak si vzala ponožky, aby nenastydla, přece;-)

 
klubo  26.09.12 19:08

Žabky patří na pláž

 
Agara
16 příspěvků 26.09.12 22:35

Představte si, že pro řadu lidí, kterým nohy otečou o nějaké to číslo, mnoho jiných alternativ než nějaké nazouváky, žabky, pantofle do letedla/busu neexistuje. Jenže bez ponožek je pak zima.

 
vsr
2 příspěvky 27.09.12 08:34

Přidávám si do seznamu výmluv, proč chodit jako hastroš. Je dost podobný tomu „proč používat v kuchyni chemické náhražky“. Už tam mám „slušné oblečení je drahé“, „slušné oblečení se nedá nikde koupit“, „slušné oblečení je nepohodlné“, teď tam ještě přibyde „otékají mi nohy, tak musím nosit žabky s růžovými prstovými ponožkami“.
Ony se neprodávají boty o jedno dvě (případně více) čísla větší, které se dají nacpat do příručního zavazadla? Stejně do letadla tahá většina žen sportovní tašku v designu kabelky, kde se jedny boty hravě ztratí (když se tedy přemýšlí…).

 
notrends
514 příspěvků 27.09.12 11:25
super

Tleskám, chtělo by to udělat opravdový seznam těhle výmluv.

 
Radika
1 příspěvek 27.09.12 14:18

Tahat s sebou do kabiny letadla náhradní boty o číslo větší, to je už spíše výsledek toho, když se přemýšlí až moc. Vašeho příspěvku si ale vážím, je to hezká ukázka do seznamu výmluv „Proč si brát do letadla osmery náhradní boty“? :-D Ono se dá nacpat do příručního zavazadla místo bot jen ponožky, když se přemýšlí… ;-) Popřemýšlejte, která z vás to má v hlavně více v pořádku. ;-D

 
Agara
16 příspěvků 27.09.12 23:15

Jistě, šlo to vyřešit mnohem elegantněji, žabky a chlupaté ponožky jsou docela extrém. Ale kupovat si kvůli několika cestám za rok o dvě čísla větší boty? Nota bene, když už se třeba jedná o pánskou velikost? Pouze říkám, že chápu, proč se paní takto obula.

 
Beldaran
82 příspěvků 28.09.12 00:52

Vsr: A vy byste si kvůli jedné cestě na dovolenou kupovala boty, které vám budou velké, takže už je nikdy nevyužijete? Já ne. Ale tak já jsem skandální případ, který jde městem v teplákách, keckách a s batohem na zádech. Mojí výmluvou je, že jdu se psem na cvičák, převléknout se tam není kde a nehodlám si zničit oblečení do školy, až mi to na trávě ujede a já se tam vysekám, jenom proto, aby si náhodou někdo nemyslel, že jsem hastroš. Rozumný člověk pochopí, že jdu cvičit se psem, a nerozumný, no jeho názor mě moc nezajímá.

 
rosona
1 příspěvek 29.09.12 16:07

Taky mi při delší cestě autobusem, letadlem nebo čímkoliv, kde je omezená možnost pohybu, otékají nohy a řeším to podobně - ne sice žabky, ale sandály nebo nazoufáky na cestu a protože v letadle a v klimatizovaném autobuse bývá chladno, do toho ponožky. Kupovat si kvůli cestě busem o 2 čísla větší boty, které mi zbytek roku budou k ničemu (na dovolenou jezdím obvykle 1× ročně), vláčet se s nima v příručním zavazadle (dokud nohy neotečou, padaly by mi z nich) a to všechno proto, abych náhodou neurazila něčí jemnocit pohledem na mé nohy v ponožkách a sandálech, považuju za naprostou krávovinu.

 
Lála_druhá
357 příspěvků 27.09.12 08:54

Agara: Děláte si legraci, doufám??

 
Mon Chéri
39 příspěvků 27.09.12 10:46

Trošku mi otékají noha při nočních letech, jízdách autem. Snažím se jim vyhnout. Někdy to nejde. Je to pozůstatek onemocnění. Řeším to lehkými skladnými pantoflemi a ponožkami v příručním zavazadle. Přece si na tento účel nebudu kupovat a vozit o číslo, dvě čísla větší další uzavřené boty. Když mám velké boty, zakopávám o špičku. Přezouvám se někde tam, co paní v žabkách stojí. Než mi přijedou zavazadla na lavičce nebo na toaletě.

 
Lennroe
14 příspěvků 28.03.13 13:53

Jedny pantofle nebo širší tenisky s volným šněrováním a pár ponožek nejsou osmery boty. Upřímně sice nelétám letadlem denně, ale sem tam ano a že bylo nutné mít zrovna hrozné žabky na koupaliště a prstové ponožky v děsných barvách jsem si nevšimla. Nohy otékají mnoha lidem a takhle určitě nechodí. Navíc pokud letím někam, kde bude klima úplně jiné, je pro mě naprosto logické, že si vezmu rezervní boty a ponožky a případně i něco ne moc objemného na převlečení. To je prostě riziko cestování.

 
mishulkaa
7 příspěvků 27.09.12 22:48

No, já jednou cestovala přes půlku světa v gumových Puma nazouvákách. Tenisky jsem si na letišti vyzula (přespávali jsme tam, čekali jsme asi 20 hodin) a mezitím mi je někdo ukradl. Takže z Nového Zélandu až do Brna jsem absolvovala cestu v nazouvákách. A ano, když mi byla zima, vzala jsem si ponožky. Takže tolik k tomu.. Ale pochybuji, že se slečně stala podobná příhoda :-)

 
trinita
323 příspěvků 26.09.12 21:22

Pani v prstových ponožkách letí z dovolenky - možno ráno museli uvoľniť hotel, potom boli na pláži a neskôr leteli domov, čiže žabky sú logické a ponožky tiež :-)

 
Sibyla
2639 příspěvků 26.09.12 22:13

Japonky tak chodí běžně. Jsou to ponožky prstové, dokonale vhodné do obuvi u nás nazývané vietnamky.

 
Janice Palice
25 příspěvků 27.09.12 15:21

Navíc na některých letištích se musíte vyzout a nechat si boty projet rentengem. Vhodná obuv do letadla je skutčně tvrdý oříšek, zvlášť v létě - odlétáte z místa, kde je ke 40 stupňům, v klimatizovaném letadle je pak chladno, ale když přistanete, klimatizaci vypnou a musíte z nějakého důvodu čekat, je to pěkné dušení ve vlastní šťávě, nebo je Praze 15 stupňů a prší. Nohy při delším letu otečou skoro každému a občas taky musíte něco nachodit, když přesedáte. Tahat s sebou náhradní boty není vždycky úplně praktické. Spíš než tady to poštěkávání bych uvítala nějaký nápad, jak tohle řešit.

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 28.09.12 10:34

No tak co třeba sandále, co maj nastavitelný pásky? ponožky se sundaj, jak přestane klimatizace? „textilní sandále“ tu jednou ada doporučovala, tak by neměl bejt problém, existujou přeci i docela slušný „sandálky“ a pantofle… Nebo já se v letadle vždycky zouvám, což ale, pravda, neni úplně nej-košer řešení. No a když je v Praze zima, přezuju se, jakmile přijde zavazadlo.
Pravda je, že jsem fakt dlouhej let ještě neletěla.

 
Janice Palice
25 příspěvků 28.09.12 16:02

Já létám celkem pravidelně na trase Denver-Londýn-Praha a zpět. V Denveru se musíme zouvat a nechat si boty projet rentgenem, v Londýně vás vyzují jen namátkou. Sandály se v tom fofru vyzouvají blbě, mám to vyzkoušené. Let z Denveru do Londýna trvá necelých 9 hodin a je v noci, takže v letadle (teoreticky) spíte. V Londýně si občas počkáme takových 6 hodin, takže pohodlné boty a co nejlehčí zavazadlo jsou dobrý nápad. Ideální obuv je něco dost širokého, co se dá snadno nazout a vyzout a dá se nosit i bez ponožek. Nejhorší je na tom to, že takovou ideální obuv do letadla představují Crocs, ale to jsou boty, které jsem ochotna nosit pouze na zahradu. Obvykle to řeším nějakými balerínkami, ale odvázaná z nich nejsem. Má-li někdo dobrý nápad, sem s ním.

 
Lennroe
14 příspěvků 08.10.12 12:08

Já mám teda do letadla úplně normání lehké plátěné boty které vypadají jako vansky, v případě otoku se rozvážou a povolí, ponožky si do nich můžu vzít klidně dvoje a nemusím mít náhradní boty, protože plátěnky můžu mít rovnou na noze a když člověk letí ze zimy do tepla, může se do nich holt přezout na letišti a kozačky před odbavením strčit do kufru. Plátěnky nezaberou v tašce o nic míň místa než pantofle. V letadlech létá spoustu lidí i starší paní a všechny bývají hezky oblečené jenom češky mají pantofle a vlněné ponožky.

 
oxiran
3 příspěvky 10.10.12 13:29

Nejradikálnější řešení zabraňující trvale strašným trapasům typu „ponožky v ďouratých botách“ je amputace obou dolních končetin (nejlépe 10 cm nad kolenem - tím zabráníme i trapasům typu „neoholené nohy“). Protézy, jak známo, neotékají, nevyžadují pedikúru ani jinou udržovací péči pomocí zázračných mastí, a dokonce se s nimi můžete zúčastnit olympiády.

(Dopředu upozorňuji, že tento příspěvek je tzv. hyperbola, čiliž nadsázka neboli zveličení. Ostatně mám dojem, že toto upozornění by si ke svým příspěvkům měli připojovat i mnozí jiní autoři, aby tak zabránili jistě nechtěnému zvyšování krevního tlaku místních čtenářek - a pochopitelně i čtenářů.)

 
Voldemortka
361 příspěvků 26.09.12 18:09
Ponožky a kozačky

Ponožky v sandálech, to už je rarita. Paní na obázku mě neskutečně pobavila, než abych se na ni snad zlobila. Ale mám „dobrou“ zprávu. Muži odhalují kotníčkové ponožky a už se „lepší“ a nosí do sandálů i je :D Jinak kozačky mi připomínaj fakt, že je venku stále kolem 20 stupňů, ale některé ženy už nedokážou déle odolávat a své kozačky vytahují. No asi maj rády smradlavé nožky :)

 
ariesek67
264 příspěvků 26.09.12 18:15

@top topic Dle čeho se dá soudit, že je to foceno na letišti.

 
Voldemortka
361 příspěvků 26.09.12 18:18

Podle výdejního pásu na zavazadla asi..? nevim :)

 
xyz
1623 příspěvků 26.09.12 18:28

Jasně ;-) nasedala do letadla při +30°C a v letadle natáhla fusekle, no ;-)

Ad mažoretky: bílé kozačky jsou nutností. Punčocháče bordelky a orvané riflové sukně jsou děs. Být matka některé té holčiny, tak si promluvím s trenérkou. K těm kozačkám a lodičkám na hlavách totiž patří uniforma.

 
LorelaiH.
2998 příspěvků 27.09.12 07:49

Nic proti mažoretkám, ale střílela bych toho, kdo navleče desetileté slečny do síťovaných punčoch! Je to úchylné…:-(

 
hankabar
29 příspěvků 27.09.12 07:58

Asi je tahle parta chudší, nemůžou si dovolit nechat ušít pěkný kostým. Nicméně takhle holky vypustit na vystoupení, to je tristní..

 
zwedavka
673 příspěvků 27.09.12 08:12

To snad není o financích, obyč. silonky nejsou dražší než siťované punčochy.

Příspěvek upraven 27.09.12 v 08:12

 
Jirkátor
1514 příspěvků 01.10.12 13:07

@LorelaiH: Ono těm mažoretkám bude asi o něco víc než 10 let, ale to nic nemění na tom, že je to vážně trochu moc. Má 8-mi letá dcera je také mažoretka, ale na vystoupení mají pěkné uniformy a vypadá to úplně jinak.

 
Kralovna Bitche
382 příspěvků 27.09.12 09:09

Tou promluvou s trenérkou jste mi připomněla situaci, která se mi stala loni. Na jednom zápase amerického fotbalu (tady v čr) měl jeden tým malé cheerleaderky - holky kolem 8 až 10 let. Bylo to roztomilé, pompomy oproti nim byly úplně obří. Tedy, bylo to roztomilé, dokud nezačala hudba a ony nezačaly tančit na „Hey boy take my body, spank me I´ve been naughty…“
To jsem si myslela, že půjdu jejich vedoucí proplesknout. Teda, být jeden z rodičů, tak to snad i udělám. Minimálně bych se s ní domluvila, že příště bude použití písně konzultovat se mnou, když už neumí anglicky (doufám teda, že to nebyl účel)

 
Voldemortka
361 příspěvků 27.09.12 17:29

No já neřikám, že to má logiku, ani ji v tom nepodporuju, ale kde jinde by tenhle výdejní pás byl? :) Třeba jen prostě potřebuje mít nohy v teple ;)

 
ariesek67
264 příspěvků 26.09.12 18:26

@Voldemortka Aha tak to jsem si myslel, že je to nějaký regál.

 
ofeliet
429 příspěvků 26.09.12 18:51

Nechci se zastávat nevhodného oblečku mažoretek, ale jde evidentně o úsporu peněz. Rodiče koupí kozačky, silonky a lodičku na hlavu…a k tomu si holka vezme své běžné černé tričko a džín. sukni. Ne každý rodič má na to, aby zafinancoval ještě uniformu. Samozřejmě se dá vybrat vhodnější oblečení z domácího šatníku, ale muselo by to být něco, co má každá doma…

 
Lovisa
85 příspěvků 26.09.12 20:25

Je to strašný. Když na ten sport nemám, tak to nedělám. Malí hokejisti taky nenosí na led modráky a vytahaný trička…

 
Letadýlko
102 příspěvků 28.09.12 10:03

Když na ten sport nemám, tak to nedělám… wtf? Jako jo, dát malé holky do síťovaných punčoch je jako dát jim na čelo nápis „hehe, sáhni si, dědku!“ …ale nedostatek peněz by snad neměl být důvod pro to, aby se děcka flákala doma nebo u kompu, ne? To už raději ty modráky a vytahaná trička nebo stará sukně.

 
Lovisa
85 příspěvků 28.09.12 20:32

Napsala jsem to dost blbě, uznávám. Chtěla jsem vyjádřit, že dresscodu v hokeji nebo tanci, street dance nebo aerobicu se nikdo nediví, tak proč by mezi mažoretkami měly být zrovna největší „socky“ (nadsázka). Tak to určitě není a koneckonců, obyčejné světlé punčocháče jsou rozhodně o dost levnější, než ty síťované. K jádru pudla: dle mě to o penězích opět není, jde čistě jen o vkus.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 26.09.12 20:26

To já se jich zastávat chci! Vždyť mají papírové čepičky, proboha! Je to zcela evidentně nějaká akce amatérských mažoretek a musely prostě přesně jak píšete udělat nějakou finančně únosnou „uniformu“.
Já bych byla ráda, že se holky hýbou, dělat mažoretku musí být pěkná fuška. A řešit v této situaci kozačky a síťované punčocháče, to je fakt hodně mimo.

 
JanaIII
38 příspěvků 26.09.12 21:27

To by taky mohla tancovat u tyče -tam by se taky hýbala..:-(

 
Luciáš81
1 příspěvek 26.09.12 22:16

Ahoj, tu fotku mažoretek jsem poslala já, bohužel jsem byla „povinně“ divačkou, protože v jiné skupině vystupovala 5ti letá neteř. Vystoupení se konalo při příležitosti pouti. Nemám tyhle vystoupení ráda, přijde mi to jako podívaná zdarma pro pedofily. Tyhle dorostenky měly dvě vystoupení, jednou měly takový ten klasický mažoretkový úbor - nic extra ve smyslu materiálů a originality, ale nepobuřující, a pak tuhle splácanou hrůzu. Takže o penězích to tak úplně není, spíš to byl něčí „originální“ nápad.

Příspěvek upraven 26.09.12 v 22:21

 
Nachtynka
18 příspěvků 27.09.12 00:10

Také nemám nic proti mažoretkám, ale tohle mi připadá opravdu jako silné kafe. Jak z magazínu pro pedofily a lolitkáře. Ti rodiče to nevidí?!

 
Karin
3401 příspěvků 27.09.12 08:43

FYI: Pedofila sexuálně přitahují děti. Děti, které vypadají jako děti. Pokud dítě namaskujete a oblečete tak, že vypadá jako dospělá žena (resp. jako parodie na dospělou ženu), tak pro pedofila ztrácí přitažlivost. Takže předškolačka oblečená, příp. i nalíčená jako štětka je sice nechutně nevkusná, ale pro pedofila naprosto nezajímavá.

 
Anutella
24 příspěvků 27.09.12 10:17

Nechci se hádat, ale domnívám se, že pedofilie a podobné oblečení spolu opravdu souvisí. Zaprvé, pedofilie je porucha, která zahrnuje různé projevy a různé formy, jistě nejde úzce profilovat. Zadruhé, pokud se mladé dívky oblékají dospěle, dává to dospělému pocit legitimity, aby je bral jako sexuální objekt, aniž by se cítil provinile.
Co se týče vyzývavě oblečených dětí, myslím, že pro pedofily je to stejně lákavá podívaná, jako pro sexuálně nezodpovědné neperverzní muže. Tak či tak, já bych ze své dcery takový sexuální objekt dělat nechtěla.
Z hlediska těch holčiček - někdo by jim to možná měl vysvětlit, že se nebudou líbit jen spolužákům, ale taky těm „starejm vobšourníkům“ :-) Třeba by samy uznaly, že jejich hodnota je vyšší.
No ale to už se dostávám do pekla úplně jiného druhu…

 
Karin
3401 příspěvků 27.09.12 10:30

Já nejsem expert, ale vycházím z vyjádření zkušených odborníků v oblasti sexuologie a psychiatrie, kteří s takto postiženými lidmi (pedofily) pracují, tudíž mají z první ruky jejich názor :-)
Navíc pokud vím, tak většinu sexuálně motivovaných násilných trestných činů na dětech nepáchají pedofilové, nýbrž pachatelé s úplně jinými patologickými osobnostními rysy (lidé chorobně agresivní, se sadistickými sklony apod.), kteří si děti za oběti nevybírají proto, že by je sexuálně přitahovaly, ale především proto, že se nemohou bránit, a jsou to tudíž snadné oběti.

Tudíž já bych kurví kroje na děvčátkách neodsuzovala ze strachu, že se mohou stát obětí pedofila (ten většinou zneužije nanejvýš tu fotku), ale opravdu hlavně z toho estetického hlediska. Prostě je ohavné, když je školačka oblečená jako štětka, a to je všechno. Podle mého názoru.

 
Lennroe
14 příspěvků 08.10.12 12:12

Konečně někdo, kdo o tom něco ví.

 
Já První  27.09.12 11:15

Pedofil má děti rád, tudíž jim principiálně ublížit nechce.

 
Greeny
47 příspěvků 27.09.12 14:46

Pedofila děti sexuálně přitahují, což je něco naprosto jiného než, že má děti „rád“. On děti ani jako takové mít rád nemusí. Tak jako chlap, který nadává na ženské, že jsou slepice, ale stejně ho sexuálně přitahují.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 27.09.12 15:56

Já první má pravdu.
Pedofil má děti rád a ublížit jim nechce a skoro nikdy jim neublíží. Zneužívání dětí se dopouštějí sadisti, ne pedofilové. Ale mimo odbornou veřejnost se toto příliš neví, pojmy se zaměňují.

 
rice
348 příspěvků 27.09.12 18:01

Takže pedofil je vlastně dobrák? Jak se projevuje jeho chování? A kde je v něm ta patologie?

Můj sexuologický slovník ho popisuje jako osobu, která pohlavně zneužívá děti pod patnáct let, mívá přitom typicky velmi dobré komunikační schopnosti, nosí dárky a pod. ale v případě, že to nejde po dobrém dítě zastrašuje a vyhrožuje mu.

Ale ráda vyslechnu i jiný pohled na věc :-)

 
Karin
3401 příspěvků 27.09.12 19:22

Tyjo, slušnej OT :-D

rice, co přesně to máte za sexuologický slovník?

Pedofilie je erotická preference dětí, nikoliv jejich pohlavní zneužívání. Na tohle téma vyšel před pár lety v Reflexu (45/2009) bezvadný rozhovor s naší přední sexuoložkou dr. Herrovou, která má v tomto směru ohromnou erudici. Ale podobné rozhovory vycházejí i s jinými odborníky, například s prof. Weissem, dr. Fifkovou aj., kteří vytrvale objasňují laické veřejnosti podstatu pedofilie a jiných deviací, a vysvětlují, že pedofil ve většině případů dítěti neublíží.
Cituji jeden odborný text: Pedofil je člověk, jehož sexuálně motivační systém vykazuje erotické reakce na nedospělé jedince. To se projevuje velmi podobně, jak to známe z běžných partnerských vztahů – pedofilům se zcela běžně stává, (kromě toho, že se jim děti líbí, a to jak vzhledem, tak i povahou,
chováním a dalšími projevy), že se do dítěte zamilují. Je nanejvýš logické, že pokud mám někoho rád, nechci mu ubližovat. Konec citátu. U pedofilů je to tedy v první řadě náklonnost. Proto se tak často vyskytují v profesích, kde pracují s dětmi (učitelé, vedoucí ve skautu, trenéři apod.). A někdy to holt neudrží na uzdě (přece jen je to patologická záležitost) a podlehnou touze se s dítětem sblížit fyzicky. Ale nechtějí mu ubližovat, a v tom se liší od agresivních deviantů.
Neříkám, že není třeba mít se před pedofily na pozoru, ale jak už jsem uvedla, sexuálně motivované násilné delikty na dětech mají v devadesáti procentech případů na svědomí pachatelé, kteří nejsou pedofilové, nýbrž trpí jinou, sexuálně agresivní deviací, a dítě si za oběť vyberou jen proto, že je bezbranné, a nikoli proto, že by je eroticky přitahovalo.

 
Lucka073
149 příspěvků 27.09.12 20:19

Nečítala som celú konverzáciu ale nakolko mam osobný nepríjemný zážitok z detstva viem, že pedofilov je viac druhov. Nepamtám sa presne, ale jeden z tych typov bol naozaj typ „male dieta“ ktorý sam je vlastne ako decko, ale to je len jeden z druhov. Neviem, mozno uz sa to delí inak. Kazdopadne vsetci su drbnuti, a to ze „nechcu ublizit“(heh) neznamena že možu, ale su to psychopati a majú sa liečit. to je ako „ja rad zabijam, ved zabijem a niekto pojde do neba ^_^“ tak to mozem teraz robit? :D

 
rezaa
7 příspěvků 27.09.12 18:55
Pardon:X

Omlouvám se, že zasahuji do téhle rozparáděné diskuse, ale…vy jste šílení. Nestačím se divit, co se tu všechno řeší. Tady je to jak ve slepičárně.
(Ano, můj příspěvek je téměř bezpředmětný, ale potřebovala jsem svůj údiv sdělit světu, tak mě třeba nahlašte:X)

 
Oveeec
1364 příspěvků 27.09.12 22:54

Co vám vadí? Že mluvíme o pedofilech? Co je na tom slepičího? A postý a postotisící, až to začíná bejt trapný: Na blogu o módě se řeší móda a související záležitosti. Tak si jděte jinam a hotovo.

 
Lucka073
149 příspěvků 28.09.12 07:59

Ja zas neviem v com je problem. je tu milion prispevkov kadejakych, necitajte ked sa vam nepaci a vyberte si tie o mode. stranka o mode predsa je pre zeny, a pre temy ktore sa zien tykaju a typicke pre zeny je predsa ze sa vedia zarozpravat od A k Bé a čo teraz? :D toto je internet a na stranku maju dámy slobodný prístup, tak sa medzi sebou uvolnene bavia, vecer doma po praci v ramci relaxu rozoberu cokolvek a určite myslia prave na to, či to nevytočí jednu z tisíc.. ;)

 
publicenemy  14.10.12 18:19

Váš příspěvek je geniální! Nahlásila bych vás na Nobelovu cenu, nejraději :-D

 
Greeny
47 příspěvků 27.09.12 14:55

Já bych si tím nebyla až tak jistá. To, že si malá holka namaluje pusu a vezme podpatky z ní ještě ženu nedělá. Hlavně proto, že stále ještě nemá vyvinuté ženské pohlavní rysy a to je to co pedofilové vyhledávají. No a kdybyste skutečně ve všech pravdu měla, tak zase existuje spousta dalších různých sexuálních poruch, kterým se to líbit bude. Tak jako tak je takové oblečení pro malé holky naprosto nevhodné.

 
Karin
3401 příspěvků 27.09.12 19:31

@Greeny: síťované punčochy, ultrakrátké minisukně a podobné vyzývavé věci se líbí převážně tzv. normálním chlapům, tj. jedincům orientovaným na dospělé ženy :-) Netuším, kolik je těm děvčatům na fotce, ale svým zjevem určitě působí svůdně převážně na tuhle cílovku, na žádné speciální deviace. Tady stačí na průser, když se dotyčný samec trochu opije…

 
Lucka073
149 příspěvků 01.10.12 14:42

:D pekne napísané

 
beruska9
44 příspěvků 28.09.12 09:19

Uz to nekdo psal, ale myslim, ze normalni puncochace by byly levnejsi a vhodnejsi, takze dve mouchy jednou ranou a myslim, ze by to dost pomohlo.

 
Greeny
47 příspěvků 03.10.12 16:22

@ofeliet Já myslím, že i když nejsou peníze, tak se dá vymyslet něco rozumnějšího. Přece, když už rodiče mají peníze na ty kozačky a punčochy, tak přece místo bílých kozaček můžou koupit třeba černé a punčochy klidně nějaké veselé barevné, odpovídající jejich věku. Holky by nevypadaly jak poběhlice a obojí by v klidu mohly nosit i normálně.

 
ofeliet
429 příspěvků 01.11.12 01:34

Já ale svým příspěvkem neříkám, že bych svou dceru nechala v tomto tančit. Já bych se snažila přesvědčit trenérku a ostatní matky, abychom zvolily jiný oděv. Svým příspěvkem jsem jen chtěla objasnit pravděpodobný myšlenkový pochod trenérky, která asi byla tou osobou, jež oděv vymyslela…
Když budete mít dceru, která bude chtít chodit s kámoškama do kroužku mažoretek, kde se nosí tento nevhodný kostým, budete mít několik možností, jak to řešit: 1. nedat jí tam, neb je kostým nevhodný, dítě to možná obrečí atd. 2. snažit se dialogem s ostatními ten kostým změnit. To se bud povede a je to super anebo nepovede, a pak máte opět 2 možnosti: 1. nedat jí tam, ona to možná obrečí, možná jí to bude líto pokaždé, když ostatní holky půjdou na trénink, 2. dát jí tam a kostým „kousnout“…to je celý…diskutovat o tom zde je něco uplně jiného než to reálně řešit :-)

 
Greeny
47 příspěvků 04.11.12 22:23

Já ale reagovala na teorii to tom, že se jedná jen o úsporu peněz a nedostatek financí. Podle mě jde totiž v tomto případě maximálně o nedostatek rozumu, neboť jak jsem již naznačila, místo nevkusných bílých kozaček se dají koupit obyčejné černé či hnědé za naprosto stejnou cenu. Jen by ony „kostimérky“ musely zapojit mozek a místo kýče koupit něco, co by holky upotřebily také jinde. Teprve pak bychom mohly o úspoře pěněz hovořit… O tom, jestli byste svému dítěti kostým povolila jsem již nepsala. Kdybych se dostala do role rodiče jedné z dívek já, tak bych jim ty kostýmy asi radši sama ušila, než aby šly v těchto :)

 
LuciK194
11 příspěvků 29.12.12 00:18

Jen pro vaši informaci, bílé kozačky jsou součást kostýmu pro mažoretky, stejně jako bílé brusle pro krasobruslařky. samozřejmě, že kozačky k tomuto určené, jako třeba tyhle a ne ty co mají děvčata, zřejmě z tržnice za 300,–

Příspěvek upraven 29.12.12 v 00:43

 
Esmee
4372 příspěvků 26.09.12 18:45

Ta první slečna je parádní, moc hezká kombinace a krásné dopňky - šátek na kabelce a baret.

 
Ant.
245 příspěvků 26.09.12 19:09

Můžu na ní oči nechat:)

 
Rosalyn
925 příspěvků 26.09.12 18:49

@Kateřina A co byste mu do té ruky dala? Igelitku? :-)

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 26.09.12 19:11

Nejvíc mě dostaly mažoretky - už jsem viděla hodně souborů, ale všechny měly krásné kostýmy, vkusné barevné a dívčí. Tohle je hrozně laciné a ošklivé.

 
Martini90
159 příspěvků 26.09.12 19:21

Též mám v paměti, že mažoretky mívají padnoucí slušivé uniformy, které rozhodně nevypadaly lacině nebo vulgárně. Ale jak tu někdo psal, pravděpodobně se jedná o úsporu peněz, příp. je to prostě malinký soubor, který to zase tolik neprožívá a vystoupení má možná tak na nějaké místní sešlosti.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 28.09.12 11:18

I na vystoupení na místní sešlosti se dá obléct líp. Proč místo síťovaných punčocháčů nemají nějaké jednoduché jednobarevné? I sukně a topy se dají za pár korun koupit nebo ušít, při nejhorším popůjčovat. Všechno je řešitelné, i s nedostatkem peněz, jenom se musí chtít.

 
Martini90
159 příspěvků 28.09.12 11:40

Já neříkám, že nedá a rozhodně souhlasím s těmi jednobarevnými punčochami (ty síťované jsou neskutečně… příšerné). Jen jsem chtěla nabídnout vysvětlení, proč to dopadlo takhle.

 
lightbluemind
12 příspěvků 26.09.12 19:14

@Rosalyn To by mě taky zajímalo… :-) Přece neponese nákup v kufříku nebo v kožené tašce???

 
oonyx
32 příspěvků 26.09.12 19:15

Škoda, člověk by čekal nějaké peprnější komentáře k fotkám(od Ady), nebo rýmovačky a ono nic. :) Jen konstatování faktu, tak snad příště.

 
Pitseleh
262 příspěvků 26.09.12 19:15

Připadám si divně, ale při zhlédnutí těch ponožek v žabkách jsem se zasmála…ehm, asi se mi to i líbí…:D

 
Atlacoya
2146 příspěvků 26.09.12 21:10

Přesně, já teď koukám na anime a tam jsou ponožky v žabkách naprostý základ. 

 
Réza4  27.09.12 08:28

Můj kamarád na kolejích měl žabky místo papučí a nosil do nich tlusté bílé obyčejné ponožky. A to je teprve peklo!

 
SylvaK
2 příspěvky 27.09.12 09:22

Tento druh „ponozek v sandalech“ patri k tradicnimu japonskemu odevu. Ale to uz jsme trochu nekde jinde.

 
dixina
20 příspěvků 27.09.12 08:55
ponožky

Mě se to taky líbí, i když je vidět, že to nebyl záměr, ale řešení z nouze, kdy zřejmě bylo dotyčné v letadle zima. Ale náhodou ty prsťáky jsou prostě super úlet!

 
Kateřina
246 příspěvků 26.09.12 19:30

@Rosalyn Tak jasně, nejlépe kauflanďáckou :-D. Ne, prostě by se mi k tomu hodila nějaká malá kožená taška nebo aktovka, pokud to opravdu má na nákup, což si nejsem jistá vzhledem k oblečení. Ale samozřejmě může tak hezky chodit i nakupovat, tam by samozřejmě ta taška nebyla tolik na závadu, jen mi to tak nepřišlo.

 
dagur
263 příspěvků 26.09.12 20:40

Můj otec dostal např. v devadesátých letech na Vánoce tuhý diplomatický kufřík a chodil s ním i pro kuře a pro rohlíky…

 
Kateřina
246 příspěvků 26.09.12 19:31

@lightbluemind Dobře, dobře, pokud to má nákup, tak se potupně omlouvám :-D!

 
ooola
129 příspěvků 26.09.12 19:32

Pche, prsťáky do žabek jsem nosila už tak před 10 lety, když mi byla v noci na zahrádce zima:-)))

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 26.09.12 19:45

Vůbec nechápu, co tady dělají mažoretky. Je to přece stylizované oblečení, ve kterém po ulici nechodí. A dělá to na mě dojem, že se to dívky pouze učí a ještě snad někde na letním táboře. Takže uniformy třeba časem budou mít lepší, ne? Tohle vypadá na nějaké představení pro rodiče.
Bílé kozačky k mažoretkám patří. Stejně tak krátké sukýnky. Nechat ušít pro 20 dívek (např.) uniformy s vypasovaným sáčkem atd. asi je trochu blbost, když rodiče ještě ani neví, jestli to holky bude bavit.
Pevně doufám, že se tady nenajdou, protože by jim to mohlo být moc líto.
Příště ještě navrhuji zkritizovat gymnastky za ty jejich trikoty, baleťáci s obtaženými leginami jsou taky pekelný materiál a završit by to mohl sjezd dobrovolných hasičů.

 
Lovisa
85 příspěvků 26.09.12 20:29

Já bych je zase tak neobhajovala.
Těm holkám je minimálně patnáct - minimálně. Spíš mi přijde, že jsou dospělé. To za prvé.
A za druhé, mně teda do očí nepraštily ty džínové sukně, ale spíš ta divná kombinace černých punčocháčů a divných bílých kozaček.

 
Nanynka_02
447 příspěvků 26.09.12 20:58

Divná nedivná, je to kostým na vystoupení. Ne normální oblečení.

 
Black Diamond
81 příspěvků 26.09.12 21:43

Ale ty síťované punčocháče si mohly odpustit. A kdyby měly tričko v jiné než černé barvě, nebyla by to až taková tragédie.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 26.09.12 22:30

Přesně! Souhlasím s Nanynkou. Je to oblečení na vystoupení, ne něco v čem by se pohybovaly na ulici.
Ano, vkusnější to být mohlo. Ale zdá se mi to prostě mimo téma tohoto blogu.

 
Alhambra
861 příspěvků 27.09.12 07:56

Tady ale nejde o to, jestli je to kostým nebo ne. Jde o to, že to ty holky nějakým způsobem formuje. Co si z toho odnesou? Pokřivený vkus. „Když si vezmu bílé kozačky, síťované punčocháče a ultramini, lidi mi zatleskají.“ Myslím, že takto byl ten příspěvek míněn. Za couru můžu jít na maškarní, když VÍM, že jdu za couru. Tyhle holky si ale myslí, že jsou KRÁSNĚ oblečené a že se to všem líbí. Nedostatek financí přece nemůže být omluvou pro nedostatek vkusu, v tomto případě snad i soudnosti a zdravého rozumu.

 
vsr
2 příspěvky 27.09.12 08:40

Nedostatek financí se dneska stává výmluvou pro cokoliv. Přitom mají doma všichni jen televize za ceny odpovídající minimálně jedněm slušným šatům :)

 
Anutella
24 příspěvků 27.09.12 10:02

Moje dcera zase chodí od první třídy na „tanečky“ k učitelce, co miluje hip-hop. Jiný pohybový kroužek na škole nemají (pro její věk). Vystupovali v legínách a duhově obarveném tričku. Smyslné oblečení bych zcela určitě učitelce rozmlouvala. Myslím, že v každém sportu či tanci lze zachovat jistou úroveň, nebo chcete-li mez, přes kterou člověk nepůjde. Ze zásady. Dtto mažoretky - zcela jistě by šlo domluvit se a zvolit si méně „lacinou“ verzi, už proto, že to vlastně odpoutává pozornost od toho, co se holky naučily, a třeba na tom tvrdě dřely.

 
Karin
3401 příspěvků 27.09.12 19:44

Souhlasím. Mažoretky sice nijak nesleduju, tento sport mě jaksi míjí, ale vím, že to může vypadat i velice dobře, že to může mít fakt dobrou úroveň. Ale ty úborky na fotce v článku jsou opravdu kurví kroje, na takovou úroveň by to IMHO nikdy jít nemělo. Síťované punčochy se musejí zatraceně promyšleně nakombinovat, aby nevypadaly lacině. A džínová mini fakt není šťastná volba :-( Nejlepší je se takovým ošidným prvkům (jako jsou síťované punčochy) úplně vyhnout.

Co třeba tohle? :-)

nebo:

Příspěvek upraven 27.09.12 v 19:47

 
hankabar
29 příspěvků 27.09.12 10:23

Souhlas. Jen k těm kozačkám - bílé vysoké boty maji snad všechny mažoretky, co si vzpomínám.

 
Karin
3401 příspěvků 27.09.12 19:45

Jak vidíte na mých fotkách výše, tak nemusejí. Ale je to asi nejčastější.

 
Alhambra
861 příspěvků 27.09.12 08:07

Já bych řekla, že těm holkám je spíš kolem 12 než kolem 15. O to je to horší.

 
Oveeec
1364 příspěvků 27.09.12 22:58

Ad vystoupení pro rodiče - my když jsme dělali s naší skupinou vystoupení, publikum se skoro vždycky skládalo z našich kamarádů a příbuzných. Pár holek zařadilo na program i flirt dance, a to jsme si vždycky s kamarádkou říkaly, jestli jim není hanba dělat skoro striptýz před vlastníma rodičema, prarodičema a dětma…

 
Karin
3401 příspěvků 26.09.12 19:49

Ty prsťáky v žabkách, to je náhodou pecka! :-D… taková pecka, že to určitě nemohlo být míněno vážně :-) Takovéhle módní fórky já beru. (Škoda, že paní nemá nějaké elegantnější kalhoty. A barevnější ponožky.)

 
Majka0001
4 příspěvky 26.09.12 20:00

Ahoj, dneska byl náročný den ale po shlédnutí žabek se směju - myslím, že toto je dotaženo do dokonalosti!!! Samotnou by mne to nenapadlo, natož abych si něco podobného obula, ale nositelka má odvahu…
Na rozdíl od bílých paní či nositelek bokovky + tanga + špeky - tam se nesměju, tam se otřesu brrrrrr.

 
alyona
84 příspěvků 26.09.12 20:12

,,Radost mi udelal i starší pár" to ako vážne?! a v čom konkrétnom pani? (pán je ok)

 
Nachtynka
18 příspěvků 27.09.12 00:14

Je pravda, že ledvinka a trekové botky té paní jsou něčím, o čem pochybuju, že Adu potěšilo..

 
Opravdovy P.  27.09.12 18:56

Fotku jsem delal ja. Ten par byl hodne stary (70) a pani chodila velmi spatne. Vidite, ze je cela ohnuta, s nekterym onemocnenim patere nemuzete nest ani tezsi kabelku. Take nohy nemela uplne zdrave, trochu to je videt. Tak asi tak.

 
Suniang
49 příspěvků 27.09.12 23:05

Presne tak, nekdy ledvinky/batohy tvori jednoduse a pouze praktickou soucast obleceni.. mezi nami, radeji vidim starsiho cloveka v trekovych botach nez v pr: tesnych botach na mirnem podpadku, ve kterych jsou uvezneny otekle nemocne nohy / o zarizlych silonovych ponozkach ani nemluve /.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 28.09.12 17:22

Absolutně nechápu, že někoho vůbec napadne navážet se do té paní. Vždyť ani není pekelná, ledvinka je evidentně nutná z praktických důvodů a jinak jí to celkem sluší. A zrovna v tomto věku hraje pohodlnost a zdravotní důvody mnohem větší roli, to snad ví každý, ne?

 
Kateřina Churavá  26.09.12 20:17

Myslím, že článek postrádá nějakou dramaturgii.

 
ewe-linka
3 příspěvky 26.09.12 20:17

Slečně to na první fotce moc sluší, ostatní fotky klasické peklo…
Ty prstové ponožky jsem před 10 lety nosila jako recesi na střední škole u moře, když se nám v květnu trošku ochladilo. ;-)
Asi se přidám do diskuze s mažoretkami. Určitě by to holkám více slušelo v kostýmku nebo alespoň v obyčejných punčocháčích třeba i barevných, ale takto se mi to celé nezdá a jako rodič bych byla zásadně proti. Když už rodiče investovali do stejných kozaček, které určitě nebyly nejlevnější a možná i dokonce na míru, tak by mohli i zafinancovat lepší oblečení. Neznám opravdu žádný vrcholový sport (pokud není pouze pro zábavu), aby u něj rodičům nekrvácela peněženka. Bohužel, tak to je! Já jako malá lyžovala, i když ne nijak vrcholově, ale věřím, že z toho měla má maminka jako samoživitelka nejednu bezesnou noc…

 
JanaIII
38 příspěvků 26.09.12 22:26
ewe-linko

Promiň, omylem jsem ti dala červené ramínko, mělo být zelené!;-)Souhlasím zcela.

 
Sionel
136 příspěvků 26.09.12 20:20

Nemůžu se vynadívat na ty prstový ponožky v žabkách… Takhle jsem se nad Ady článkem ještě nezasmála =D

Kurnik, kde je paní sehnala? Takový bych chtěla na spaní!

 
Nachtynka
18 příspěvků 27.09.12 00:07

Mají je všichni Vietnamci! Vzhůru do jejich prodejen, mají ponožky fakt zábavné, s hezkými obrázky i s každým prstem jinak barevným! Já tím neuvěřitelně bavím svou 16-ti měsíční dceru! :)

 
kurzatko
230 příspěvků 27.09.12 13:47

Prstové ponožky jsou zábavné - ani nevím, kde je tehdy máma sehnala, ale měla jsem dvoje, z toho jedny byly růžovo-černě pruhované podkolenky, které jsem asi před devíti lety nosila do školy k sukni, tehdy to myslím docela frčelo. Jsou docela pohodlné, nejhorší je ale oblékání - to by člověk nevěřil, kolik má na nohou prstů :-))

 
lipo
303 příspěvků 26.09.12 20:29

Ale u těch mažoretek nevadí, že mají jen tričko a džínovou sukni (i když džínová by asi nemusela být, ale chápu, že tu prostě má doma asi většina), ale to, že je to tak splácané, džínovina, bílé kozačky a síťovka. Dyť to vypadá fakt hrozně, jak od kolotočů, navíc síťované punčochy na holčičkách… to je fakt silný kafe.

 
Pinx
220 příspěvků 26.09.12 20:31

Tak já nevim, ale na té první slečně se mi zrovna ty puntíky nelíbí… :) ponožky v žabkách jsou strašný :D a ty barevný kalhoty s keckama jsou skvělý, jen nevim, jeslti bych měla odvahu to nosit… škoda toho zabitýho trička…

 
zuzitaa
54 příspěvků 26.09.12 20:56

Prstové ponožky mě vážně pobavily, když mi je po ránu zima, hrozně mě zebou nohy v mhd, proto taky nosím pekelné kreace - ponožky v balerinách, v sandálech… ale nemám tak veselé ponožky. Mám pro paní pochopení, lepší než se nastydnout

 
Atlacoya
2146 příspěvků 26.09.12 20:57
Mažoretky

Mažoretky jsou kapitola sama pro sebe, nikdy se mi nelíbilo, že jsou nacpané v kraťoučkých sukních a kozačkách. Na holkách pod 15 let je to podle mě prostě nepatřičné.

 
ridi
1 příspěvek 26.09.12 21:34

Bacha, ještě přijdou ponožky dělané s jedním zářezem právě do žabek. V Česku by mohl být zajištěn slušný odbyt.

(vyfoceno v Asii)

 
Ofinovitá Áňa
171 příspěvků 26.09.12 22:45

Žabky jsou inspirovaný tradiční japonskou obuví, a ta se nosí i v zimě, takže do ní jsou ponožky. Ve sněhu se přidá plná špice, v dešti se bota zvýší. Na tom není nic špatného, řekla bych.

 
atrix
483 příspěvků 29.09.12 00:35

No, možná OK pro Japonce, ale já si nemůžu pomoct, připadá mi pak ta noha jako kravský pazneht :D

 
Šošana  26.09.12 22:08

K puntíkovaným punčocháčům - vzpomněla jsem si na dávný dialog jednoho česko - slovenského manželského páru. Mladá paní žádala muže Čecha, aby až si půjde koupit ty boty, koupil jí v obuvi punčocháče „s bodkami“. „Jak - s botkama?“ zíral manžel :-)

 
seznam.mih  27.09.12 00:19

Ach ty puntíky na slečně nahoře… kde je vzala? :D A asi takovéhle puntíky nebudou dobře vypadat na malé slečně se silnýma nohama co? :/

 
Aydra
17 příspěvků 27.09.12 00:56

Z nějakého důvodu mě pořád nejvíc rozčilují ty lezoucí podprsenky a kalhotky. Asi jen proto, že je to spodní prádlo, tudíž má být schované.

 
Bahara
35 příspěvků 27.09.12 05:12

Já tentokrát soucítím s tou paní na letišti, moje outfity na dlouhé lety bývají z praktických důvodů taky dost pekelné :D Jenom by mě zajímalo, kam až paní takhle oblečená pokračovala. Já v tom většinou dál než k prvním toaletám, kde se opět převléknu, nechodím.

 
z_dediny
1031 příspěvků 27.09.12 09:40

@dagur: Takže se otec prohřešoval proti pravidlu, že každá činnost vyžaduje správné odění a doplňky. Vlastně podobně jako do do divadla s igelitkou. (Jen tak špičkuji. Muži většinou nosí to, co zrovna mají a nepřemýšlejí nad tím. Mají diplomatku, tak jdou na nákup s diplomatkou. Že by byla taška vhodnější, to je ani nenapadne, dokud je na to někdo neupozorní.) Ničit diplomatku kuřetem není zrovna nejmoudřejší.

 
mrs.baez
8 příspěvků 27.09.12 10:23

Tak příště by se tu mohly objevit fotky třeba ze soutěže společenských tanců, ne? Tam je taky spousta „nevkusu“. :-P nebo z takové salsa a zouk party, to byste koukali :D

 
lucisko
86 příspěvků 27.09.12 10:47

Keby tie mažoretky mali miesto tých sieťovaných pančušiek tie bodkované z prvej fotky, tak by to nemalo chybu!! Ja som ako dievča tiež tancovala v detskom tanečnom súbore a poviem vám, že čo sa týka kostýmov to bola vždy veľmi zložitá situácia! Predstavte si 10 - 15 báb a každej sa páči niečo iné, resp. nemá v povahe sa do hocičoho navliesť,, teraz nemyslím seksi kostýmy, skôr nejaké vtipné a uletené kreácie, ďalšia vec sú peniažky, keďže sponzori neboli, malou čiastkou prispieval dom kultúry, pod ktorý sme patrili, zvyšok hradili rodičia a fakt to nie sú malé peniaze, ak chcete kvalitnejšiu látku, flitre, ozdôbky, tanečné topánky, dekoračná kozmetika a tiež treba rátať aj s nákladmi na cestovné, ubytovanie, stravu. Taká medzinárodná súťaž v tanci v Rakúsku, čo trvá 5 dní vyjde pekne draho. Preto sa vždy investovalo len do kostýmov, v ktorých sa reprezentovalo na súťažiach, alebo v zahraničí. Vystúpenia na púťach, detských diskotékach, slávnostiach a plesoch mali čo sa týka kostýmov skôr jednoduchší charakter

 
solei
143 příspěvků 27.09.12 10:50

První slečna bude pravděpodobně cizinka, šance, že nějaká češka bude mít na sobě punčochy od Bebaroque (konkrétně bebaroque mimi) je velmi nízká.

Já osobně bych brala tu její kabelku.

Příspěvek upraven 27.09.12 v 10:55

 
Opravdovy P.  27.09.12 18:58

Slecna byla/je Ceska. A moc hezka.

 
Já První  27.09.12 11:06

Slečna v puntíkatých punčocháčích boží, kombinace pruhovaného trička a květovaných kalhot mne ani trochu nepobuřuje, naopak, je to veselé a pro mne osobně lepší, než černomodrý mor, co už zase zamořil naše ulice. Víc takových pestrobarevných a ulítlých lidí do našich luhů a hájů!
Nechápu, co vás nutí navážet se do mažoretek? Že je vůbec někdo vyfotí a pošle je sem, aby je některé úzkoprsé přispěvatelky kritizovaly, mi hlava nebere. Lidi, to fakt nemáte nic lepšího na práci?
Mně je to osbně šumák, aspoň holky nesedí doma a nekynou před bednou.
Co se žabek s ponožkami týče, jste asi úplně mimo. V japonsku se tak normálně chodí a já osobně bych si to do letadla vzala taky. Vysvětlené to tady už je, proč to ta paní nejspíš udělala.
Znovu: je to hrubost, fotit si lidi při takových činnostech a pak je za to kritizovat. Že si takových blbin někdo vůbec všimne? Asi nedostatek podnětů, si myslím.

 
Jan1čka
10 příspěvků 27.09.12 11:22

Jéé, a já myslela, že tam bude moje fotka. :) (Dokud jsem se nedočetla k baretu.) Mám ty stejné.

 
notrends
514 příspěvků 27.09.12 11:31
prstové boty

A co teprve prstové boty. Asi mají taky své opodstatnění ale jsou hnusné a drahé zároveň.http://www­.livecool.cz/prsto­ve-boty-fivefingers/5261/

 
Fatabuna
148 příspěvků 27.09.12 22:54

Chacha, ty prstové boty jsou jak rekvizita z Pána prstenů.

 
Veselý Puntík
223 příspěvků 27.09.12 12:38

Tak nějak tuším, že budu asi mnohými zde odsouzena, ale mně už odmala připadaly mažoretky pekelné se vším všudy. Ty jejich oblečky a bílé kozačky mi přišly vždycky děsné, včetně toho vystoupení, co obvykle předváděly. Věnovala jsem se tanci celý život, ale mažoretky mi pokaždé přišly značně mimo. Ale to není téma pro módní peklo. Zkrátka si nemůžu pomoct, kdykoli někde vidím pochodující mažoretky, vždycky si říkám, proč matky ty leckdy nadané dívky nepřihlásily na tanec, na který se za a) dá s potěšením koukat a za b) to děvčatům skutečně sluší.

Příspěvek upraven 27.09.12 v 13:00

 
Curlygirl
1901 příspěvků 27.09.12 12:45
ponožky v žabkách

Omluvila bych ty prstové ponožky žabkách. Je to foceno u pásu na letišti, bůhví, jak to má paní se zavazadlama a kam vlastně přiletěla.

Kdo zažil ztrátu zavazadla, odklonění letu úplně jinam kvůli povětrnostním podmínkám a podobné lahůdky, asi také přimhouří oči.

Příspěvek upraven 10.10.12 v 08:47

 
Ava
634 příspěvků 27.09.12 12:52

Já bych Vám přála vidět sebe, když jsem před nedávnem přijela z dovolené - kalhoty s tureckým sedem, obří mikina I love NY, tenisky, froté růžový ponožky… a k tomu elegantní černý zimní kabát (už se nevešel do kufru) a na hlavě obří klobouk a la 70. léta (ten se nedal dát nikam)… to bylo teprv peklíčko :)

 
kurzatko
230 příspěvků 27.09.12 13:56

Když jsem se v horkém srpnovém dni vracela po půl roce ze Skotska, dívali se na mě ostatní cestující (v sandálech a s kabelkami) taky trochu divně - samozřejmě jsem měla všechno teplé oblečení na sobě, k tomu pohorky a svetr pod bundou kolem pasu (ten nebyl zrovna potřeba ani v tom Skotsku, ale neměla jsem ho kam dát). K tomu obří batoh jako příruční zavazadlo a asi kilo sušenek v kapsách bundy :-))

 
Curlygirl
1901 příspěvků 27.09.12 13:10

@Veselý Puntík naprosto souhlasím s těmi mažoretkami. Taky jsem tancovala a vždy se mi to zdálo jak z jiné planety. Chodit do rytmu a dělat formace a mávat tyčkou nepovažuji za nic světoborného.
Ty šílené ohozy apelují na nejnižší lidské pudy a proto taky vždy u podia slintají a mlaskají obstarožní lázenští šviháci (jednou jsem zažila cosi - asi soutěž nebo přehlídku - s několika skupinami mažoretek v Poděbradech).

Příspěvek upraven 27.09.12 v 13:12

 
BetOus
7 příspěvků 30.09.12 20:37
Mažoretky

Nejvíc mě zamrzí, když jsme s dětským folklorním souborem (ač sedmnáctiletá, stále tam chodím) na festivalu, kde kromě nás vystupují mažoretky, a ty slečinky v nepadnoucích kostýmech těsně pod zadek, s ohromnou celulitidou (ač tak malé, přeci ji mají) na stehnech a s vystupujícími tukovými polštářky na břiše, sklidí větší úspěch, se svým chozením do (i mimo) rytmu a točením tím klacíkem, než my, poctivě nadření a nažehlení v nákladných krojích. Věřte mi, že ty tříleté dětičky to poznají.
Uznávám mažoretky, ale ty opravdu precizní, v pěkných kostýmec a hlavně štíhlounké!!!
PS: Kostýmy i kroje nejsou jen o penězích, ale když už chce někdo tancovat, měl by se starat o to, jestli mu oblečení padne a při sebemenším pohybu mu neleze zadek!

 
paffg
376 příspěvků 27.09.12 14:12

Náhodou ponožky v sandálech mají vtip. akorát bych sladila barvu kalhot

 
Miluna Mia
194 příspěvků 27.09.12 15:15

Teď jsem se hodně zasmála, hlavně těm prsťákám ve vietnamkách. Bílé důry jsou, použiji-li název nesmrtelné knihy Betty Mac Donald, taky z rubriky „co život dal (kila) a vzal (rozum)“. Hlavně s citem, sestry.

Příspěvek upraven 27.09.12 v 15:16

 
souris
6 příspěvků 27.09.12 16:21

Puntikata slecna je ako zo stareho filmu :D (to je kompliment)
Nechavam stranou ponozky v zabkach a male zabky v sietovanych puncochach ale prosim vas neviete ODKIAL ma ta slecna v elektricke tie VZOROVANE NOHAVICE(vyzera to skor ako jeansy nez elastaky)??? Ked si odmyslim to okolo tak tie su perfektne! :-)
Diky za tipy

 
Hanc.xxx
101 příspěvků 27.09.12 17:21

Nemáte někdo tip, kde sehnat ty puntíkaté punčošky?? Nemusí být stejné ale prostě nějaké s puntíky (ne takové ty obyčejné silonky s tečkami). Hrozně dlouho je hledám a nemůžu sehnat… (nějaký český netový obchod)

 
Jan1čka
10 příspěvků 27.09.12 20:15

Já kupovala tyhle stejné na Zootu, ale už je nemají. Je to značka Gipsy, tak leda najít eshop, kde je mají, ale budou asi trochu dražší. A pak mám ještě ne tělové, ale černé s malými černými puntíky z F&F za 129. Řekla bych, že tuhle sezonu nebude problém je sehnat.

 
Fatabuna
148 příspěvků 27.09.12 23:05

Nebo si zadejte do vyhledávače „polka dot tights“ a zkuste zapátrat, jestli některá z těch značek prodává v ČR.

 
SharonDenAdel
8 příspěvků 27.09.12 17:48

Moc ráda bych na sebe takovéhle punčocháčky navlékla, bohužel, příroda mi nenadělila nohy modelky a přece jen si netroufnu dělat ze sebe další možnou oběť pekla :D

 
Sylvika
77 příspěvků 27.09.12 18:19

@souris Nejsem si zcela jistá, ale nejsou náhodou v H&M nebo GATE? Nedávno jsem v nich viděla jednu prodavačku, ale kde to přesně bylo…

 
ŘíkejteMiSimča
7 příspěvků 27.09.12 19:54

Ty ponožky v žabkách jsou unikátní!!! :)

 
oXide
23 příspěvků 28.09.12 06:23
Puntíky!

Tak slečně na prvním obrázku to na naše poměry velmi sluší :). Naopak jak už někteří zde řekli, oblečení těchto mažoretek působí opravdu lacině, ale to je možná tím, že nesnáším džínové sukně… ne vlastně tím to není, je to příšerný! Ale tak třeba podali alespoň dobrý výkon :)

 
kozarohata
141 příspěvků 30.09.12 10:57

Tak tady se shodnu, také se mi nelíbí riflové sukně (jinak se mi celkově outfit mažoretek nelíbí a nemyslím si, že je to zase tak nutně otázka peněz)

 
Amelikaame
27 příspěvků 09.10.12 18:55
Tss

S dobrým výkonem bych asi moc nepočítala. Stačí se podívat. Každá stojí jinak ;-)

 
Greeny
47 příspěvků 28.09.12 10:51

@Karin Tak to je to potom teprve průser! Takže nezbývá než jim takový obleček zakázat, protože se prostě „vždycky“ někdo najde!

 
MuglerWitch
32 příspěvků 28.09.12 23:16

Ty síťovaný mažoretky jsou prostě moc!!! naproti tomu slečna v puntíkovanejch punčochách ve mně vyvolala nekonečný pocit optimizmu a naděje

 
Amelikaame
27 příspěvků 29.09.12 15:20
Mažoretky

Ty '' kostýmy'' mažoretek jsou děs běs!! Ano, brala bych, kdyby měly všechny např. stejné bílé látkové šaty se sukýnkou a k tomu ty bílé kozačky, které mimochodem k mažoretkám patří (ikdyž, jsem také mažoretka a cvičíme ve cvičkách-je to hezčí, levnější, pohodlnější, a hodí se ke všem kostýmům. Ne mažoretkový sport není vulgární. To by potom musely být skoro všechny filmy kde jsou roztleskávačky erotické. No né?? Mažoretky jsou na vyšší úrovni náročný sport a neumí ho jentak někdo a to mluvím z vlastní zkušenosti :) A tyto mažoretky nejsou opravdu ale opravdu hezké (nemyslím vzhledově, ale kostýmy) a ani ne-moc dobré, protože každá má jiný postoj, ikdyž mají dělat to samé. Ano, navážejte se do mě, ale pouze můj nzor ;-)
P. S.:Ty bílé lodičky mi připomínají čepky kuchařek

Příspěvek upraven 30.09.12 v 15:28

 
Haute Couture
1 příspěvek 01.10.12 18:09

Ty mažoretky jsou doopravdové peklo. Ani by nešlo o ty sukně, ale ty punčocháče působí jednoduše přisprostle.

 
Amelikaame
27 příspěvků 09.10.12 18:44
!

Ale vždyt' není ani hezké, že nejsou sladěné.!!

 
Sebir
32 příspěvků 01.10.12 19:36
Sako

Jenom škoda, že si ten pán to sako neumí zapnout. Jinak parádní model ;)

 
Atlacoya
2146 příspěvků 04.10.12 14:30

Příspěvek přesunut na správné místo do vlákna.

Příspěvek upraven 04.10.12 v 14:31

 
petruchah  04.10.12 23:20

Víte, docela mi vadí, že že jsem ženská a ne chlap. Oni /žiju s ajťákem/ mají jenom dvě výhybky. Džíny nebo oblek. Když to tady vidím, tak jim docela závidím. My vymýšlíme totální hvadiny, slepé uličky, Ještě že ty chlapi se na nás moc nedívají, měli by z nás ještě větší srandu. Pracuji u firmy, která když vystavuje, musím mít na sobě kostýmek, který by většina ženských zcela odsoudila. Já aspoň můžu mít - tedy u nás i minisukni. Oni Chlapi kolem mne jsou ve stejných černých oblecích a jako stádo a vůbec si netěžují. Ten můj chodí tak denně do práce. Moje spolupracovnice dala výpověď z dobře placelého místa /40 000 Kč/, že nesmí chchodit v legínách, a žabkách. Nejsme trochu krávy? Petra

 
Lenkeos
29 příspěvků 22.10.12 17:57

No tak pardon, ale každá práce má nějaký dress code ne? Já, jako student jsem taky na pozici „právního asistenta“ nechodila v džínách, ale hezky podle pravidel, dokonce jsme měli i ty pravidla hezky vypsané, co se může a co je už nežádoucí :-) a 40tis. jsem rozhodně neměla :-), ale je pravda, že jsem byla jednou na ministerstvu a tam ředitelka určitého úseku měla taky džíny a podivný svetr…:-(

 
jmdesign
10 příspěvků 23.10.12 08:57

No ale možná ta ředitelka na rozdíl od vás uměla používat češtinu a ví, že ta pravidla byla vypsaná

 
Lenkeos
29 příspěvků 23.10.12 12:19

Ó pardon, no, je pravda, že chyba je hloupá, ale trocha mi uniká, že se nekomentuje obsah, takže píchnout jen, aby bylo do čeho :-), takže ano: No, ale možná ta ředitelka…

Příspěvek upraven 23.10.12 v 16:52

 
ariesek67
264 příspěvků 05.10.12 09:37

@petruchah Tak za 40 000Kč bych chodil třaba v suni. Hahahahahahahahaha

 
Baru187
1 příspěvek 05.10.12 19:13

Ponožky v sandálech ( a ještě k tomu prstové), to už je opravdu moc. Podle fotky to vypadá že je to focené na letišti při čekání na kufry. Chápu že při cestování si člověk obleče něco, co je pohodlné, ale tohle!
Bílé kozačky spojené s džínovinou to je opravdu zlo.

 
GirlfromWonderland
22 příspěvků 08.10.12 20:02

První slečna je úžasná a pán je téměř dokonalý(jen kdyby vyměnil tašku…)…
Ostatní, myslím, již není potřeba více komentovat :D

 
Pfalenopsis
2 příspěvky 16.10.12 22:25

Inovované ponožky v sandálech mě rozesmály (to přece nemůže být myšleno vážně.. prosím, ať je to jen nějaká recese :D). Mrzí mě ale pohled na podprsenku, která leze tak proklatě vysoko.

 
PaolkaH
83 příspěvků 03.12.12 11:44

Tak ta věta a pod tím obrázek s ponožkama v žabkách mě uzemnila a už se tu deset minut nepřetržitě směju. Fakt skvělá inspirace, mě by tohle nenapadlo :D

 
KacaStar
9 příspěvků 28.11.13 19:25

Ta paní s ponožkami v žabkách očividně stojí na letišti u pásu, který vozí kufry. Takže bych řekla, že přiletěla z dovolené, proto má žabky, a po příletu jí byla zima, proto si vzala ponožky. To bych jí klidně odpustila.

 
FashionNevkusníček
25 příspěvků 07.02.14 13:49

Ta první fotka je elegantní a zcela v pořádku. Ada pro samý urážky druhých asi přehlídla fakt, že vzorovaný punčochy se nosí. Tyhle z Calzedonie mám moc ráda!

Příspěvek upraven 07.02.14 v 13:50

 
Vic
12 příspěvků 08.02.14 10:15

Komentář k první fotce čtu pro jistotu po páté, ale žádnou urážku nevidím, naopak.

 
FashionNevkusníček
25 příspěvků 08.02.14 12:42

Já taky nepíšu o urážení na TÉ fotce. Mluvím o celým systému tohoto fora, kam si mnozí chodí cosi léčit.

 
Vic
12 příspěvků 09.02.14 20:41

Aha, pardon. Myslela jsem, že když se v komentáři píše o první fotce, je řeč o první fotce, na které je slečna pochválená. K ´léčení čehosi´ se nevyjadřuju, zdravotní stav místního osazenstva neznám.

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Blbnutí z tepla

Původně jsem chtěla napsat článek o kalhotách s obrázky, jako byl... Celý článek

Klasický mužský úlovek

Muffinová slečna s koukajícími ramínky tu není ani dva dny a už tu... Celý článek