S Flerem do léta

12.05.12 | autor Ada

Nedávno mi napsala jedna prodejkyně z Fleru, která kdysi dostala v Pekle za uši za nepodařený výrobek, že prý už je to lepší. Samozřejmě jsem se šla podívat, a když už jsem tam byla, trochu jsem Fler zase jednou prošmejdila.

Jana Ľuptáková už opravdu nabízí pěkné věci, na její pohrávání se střihy je radost koukat.

Převzato z http://www.fler.cz/zbozi/luptakova-zlate-saty-2433230

Oblé linie kolem výstřihu a zdůrazněná hranatá ramena vytvářejí zajímavý kontrast, stejně jako odlišný materiál těla a rukávů.

Převzato z http://www.fler.cz/zbozi/luptakova-cierne-elegantne-mini-saty-1467507

Trendová barevná kombinace a opět zajímavé střihové řešení. Takhle má vypadat alternativa k běžné módě, jde to i bez cípů a bez batiky!

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/luptakova-pistaciova-bavlnena-kosela-1076398

Radši byste něco tradičnějšího? Tyhle šaty mi hned padly do oka, a stejně tak budete budit pozitivní pozornost při jejich nošení.

Převzato z http://www.fler.cz/zbozi/puntikove-saty-2498321?pos=3

Jednoduché a pěkné jsou bílé holčičí šaty s růžičkami:

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/bile-s-doteky-ruzi-2702440

Máte radši úpletové věci? Co třeba fialkové šaty s vlnkami?

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/saty-wave-1865597

Kdo má rád hodně zdobené "skřítkovské" věci, musí se na Fleru trošku hrabat v odpadcích, ale s trochou trpělivosti najde. Vy víte, že tenhle styl moc nemusím, ale tahle mikina nemá chybu. Barevná kombinace i provedení ji odlišují od běžných flekatých splácanin, nad nimiž se nepřemýšlelo.

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/damska-mikina-fialovo-vinova-2642179

Jako je třeba tohle. To je prý slunce. Lze slunce pozřít a vyzvracet? Nepatří to do nějaké starověké legendy o vzniku světa?

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/slunce-2427742

"Hnědé pokušení" mě pokouší napsat něco nepěkného o tvaru, lichotivosti k postavě, různé šířce ramínek a dezénu té věci. Nosíme s džínovými tříčtvrťáky, květákem a bílou kabelkou.

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/top-hnede-pokuseni-1800284

Hnědá je vůbec moje oblíbená barva. Není krásnějších odstínů. Sluší každému.

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/tunika-batika-2704163

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/model-sanaii-sleva-z-432-1028056

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/damske-tricko-s-dlouhym-rukavem-084-uplnek-1998095

Převzato z: http://www.fler.cz/zbozi/damske-batikovane-tricko-924733

When it's brown, flush it down!

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
eldaeve
47 příspěvků 12.05.12 15:45

Jejda! Už jsem se těšila na článek o krásných, povedených věcech z fleru a v polovině článku se mi to plnilo! Ale pak? Hnědá!! V těchto „visacích“ provedeních je to pro mě skoro sprosté slovo! Ale jinak oranžovo-fialová mikina! - BOŽSKÁ!

 
Blair
359 příspěvků 12.05.12 15:49

Krásné červené šaty s puntíky, škoda jen, že jsou z PES. Kdyby to bylo hedvábí, byly by úplně perfektní, ale také dražší. Další šaty (bílé s růžemi) taky nemají chybu.

 
Chari
541 příspěvků 12.05.12 16:09

Mě se na těch bílých nelíbí právě ty růže.. proč šít nádherný šaty a pak na ně naplácnout organzový kytky ze dvou vrstev.. trochu ty kytky promakat by přece nebyla taková prácě proti ušití šatů.

 
Cendrillon
20 příspěvků 12.05.12 16:47

Tohle přesně mě napadlo taky ;-)

 
Hopskulka
58 příspěvků 12.05.12 16:45

ale mají - ty růže.

 
Sibyla
2639 příspěvků 13.05.12 19:22

Chybu mají: ty růže. Bohužel

 
atrix  11.06.12 15:50

Naprostý souhlas, ty růže tam jsou jako pěst na oko. Když už se chtěla autorka nějak víc „vybláznit“, mohla stejně jako pásek olemovat červeně výstřih a hotovo. Bylo by to mnohem elegantnější. Nebo když už chtěla květy na sukni, tak si na to udělat tiskátko a natisknout nějaká velmi jednoduchá stylizovaná kvítka - bylo by to rozhodně lepší než ty odchlipující se podivnosti.

 
Sandojan  12.05.12 16:19

Ta mikina je naprosto dokonalá a k té modelce se hodí.

 
Alizon
1233 příspěvků 12.05.12 16:58

Taky mi to „typove“ sedi k sobe. Mam jednu kamaradku co je modelce podobna (v prvni chvili jsem si myslela ze je to ona) a ta si presne v takovych vecech libuje. Me se takova moda osobne vubec nelibi, ale k ni se tak nejak hodi.

 
girl.or.element
360 příspěvků 12.05.12 16:45

Ty červené šatičky jsou dokonalé! ale za 3 300? :( na mě trochu moc za jedny letní šaty. Ale tak asi když chce člověk originál a ještě krásnej, musí si připlatit

 
Aishaxy  13.05.12 09:57
drahé

Ano jsou drahé, koupila jsem u spencra obdobné za 1300 kč. stejný střih, jsou černé s červenými puntíky nebo třešničkami, a červená je přesně ta korálová co ted letí :-)

 
Dadumilka
13 příspěvků 12.05.12 16:46

Šaty jsou super, krásné, ženské a u těch fialových musíte mít pěknou postavu, jinak nebrat :-D

 
Ilaris  13.05.12 14:41

Jojo, přesně, tam je vidět každej fald, takže nic pro mě. Ale jinak jsou krásný!

 
adilah
29 příspěvků 12.05.12 16:50

Klobouk dolů před paní/slečnou Luptákovou. Dát za pravdu kritice muselo stát pěkný kus sebezapření

 
Ilja
1 příspěvek 12.05.12 18:37

Informace o tom, že se někdo neurazil za kritiku svojí práce, ale naopak se z ní poučil, mě z celého článku potěšila nejvíc.

 
Chany
871 příspěvků 12.05.12 20:56

Tak hlavně ta kritika pomohla.Někdo by se mohl naštvat a kopat kolem sebe, u jiného by to bylo házení hrachu na zeď…tady to vedlo jednoznačně k posunu vpřed.Určitě se to ukáže i na zájmu o výrobky.

 
eson
25 příspěvků 12.05.12 16:55

První šaty a ty bílé s růžičkami jsou nádherné! Mám chronický nedostatek šatů (denních i společenských), tak že bych se poohlédla na Fleru…?

 
Hopskulka
58 příspěvků 12.05.12 17:36

Jen do toho! Ty co umí je třeba podporovat.

 
Alizon
1233 příspěvků 12.05.12 16:56

Jana Luptakova krasa, saty s ruzemi taky moc pekne - jen skoda tech „naplacnutych“ kytek, mohlo to byt lepsi. Slunecni tricko u me vyvolalo asociaci nevypratelne pobryndanych tricek me male dcery:)

 
Jana Ľuptáková  31.05.12 20:53
reakcia

Rada by som reagovala moja tvorba su len prve 3 fotky. Dakujem za pochopenie.

 
atrix  11.06.12 15:53

Mi to „slunce“ zase asociovalo šílený flám, kde se konzumovala griotka, becherovka a mátová zelená - a pak to někdo neudržel v žaludku, protože toho už bylo moc… :-)))

 
Jan1čka
10 příspěvků 12.05.12 17:08

Zbožňuju značku (slečnu) Jarosa (fialkové šatičky s vlnkami), tu bych nejradši vykoupila! :)

 
rice
348 příspěvků 12.05.12 17:38

Jo, a naopak se mi líbí to triko s dlouhým rukávem s pejskem. Je to čistě zpracované a minimalistické, ale přitom to má hezkej motiv. Můj styl to sice není, ale do pytle s ostatní batikou se to házet nedá.

 
lenikovo  12.05.12 18:23

Ty šaty na začátku byly hezké, hlavně ty čevené puntíkaté, v těch bych vyrazila hned. Ale nepochopila jsem co je dobrého na té modré (nebo tyrkysové či co je to správně za barvu) halence? Na fotce vypadá hezky a zajímavě, to ano, ale nosit se to jistě nedá. Jakmile se modelka pohne, tak jí z toho vylezou prsa a nedej bože kdyby se měla sehnout a nebo kdyby foukl vítr :-)

 
motiva
110 příspěvků 12.05.12 20:46

nejspíš by stačilo, kdyby sundala náhrdelník, už by to vesele plandalo :-))

 
Chany
871 příspěvků 12.05.12 21:00

Tam je to o volbě správné velikosti.A o od­vaze chodit „navolno“ ( rozuměj bez podprsenky).Není to pro každou…

 
Moir
1800 příspěvků 13.05.12 08:14

Tak ono to je hlavně o té kvalitě zpracování, nápadu, barvách. Nechci rozhodně říkat, že to je „ótkutýr“, ale je to v podobném duchu nenositelnosti, spíš jako vizitka schopností krejčové, než jako praktický kousek oblečení

 
lenikovo
7 příspěvků 14.05.12 19:41

Potom tedy fakt nechápu, proč to někdo šije, když se to nedá nosit. Možná nějaké ty „ótkutýr“ přehlídky, tam se to snad i čeká, ale na fleru ? :-O

Příspěvek upraven 14.05.12 v 19:43

 
key.ra
36 příspěvků 12.05.12 18:52

Paní Luptáková FTW! Všechny tři uvedené kousky jsou skvělé! Na mně by však vypadaly takovéhle výstřihy vulgárně… :/

Ke zbytku nemám víceméně co dodat, protože skoro nestojí za komentář, natož za samostatný článek (batika/hnědka už tu přeci byla?!).
Snad jen poslední věc - trochu mě zamrzely pozitivní ohlasy na ty červené šaty. Podle mě působí celkem humpolácky - nelíbí se mi ani délka, ani střih ‚vršku‘ (to lemování ho navíc ještě „přitvrďuje“) a pás pod prsy kazí celkový puntíkatý dojem, jelikož je fakt nepovedený (njn, s proužky a puntíky se špatně pracuje), možná by byl lepší jednobarevný… (?) Celkově vzato - za ty peníze? Uh!

 
Jana Ľuptáková  31.05.12 20:57

Skoro vsetky veci sijem na mieru. Vsetky dlzky, sirky a aj hlbka vystrihu sa reguluje podla priania a typu postavy.

 
Suzie S
6 příspěvků 12.05.12 18:55

Milé dámy, jenomže ona je tohle ironie celé, chápete? Copak Vám opravdu připadá že ty nové střihy paní L. jsou dobré? A ty fialové šaty jsou jako OK? A za 1000covku? Vždyť tohleto by mohlo sloužit jedině jako noční košile nějaké 13tileté dívence. Ada je v pohodě ale co se stalo s Vámi? Vždyť Vy ji beret pomau jako písmo svaté. A já myslím že ona chce aby jsme sami začaly přemýšlet…

 
key.ra
36 příspěvků 12.05.12 19:02

Škoda, že ti nemůžu dát víc zelených ramínek :)

 
saryvary
664 příspěvků 12.05.12 19:28

Už jsem se bála, že jsem divná, když se mi nic z toho nelíbí.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 12.05.12 20:21

Myslím, že pochvaly ironické nejsou. Mně se líbí pouze ta zelená halenka, nenosila bych ji na holé tělo, ale zkusila bych nějak vrstvit. Asi bych si ji kvůli nepraktičnosti nekoupila, ale líbí se mi.
Zbytek se mi nelíbí, ale řemeslně je to IMHO dobře udělané. Fialové šaty jsou modelce malé a působí proto jako negližé.

 
blacken
2320 příspěvků 12.05.12 23:52

Proč jsou fialové šaty malé? Totiž kde? Možná krátké, ale malé mi nepřijdou…můj styl to sice není, ale celkem se mi líbí…

 
Bjeta
129 příspěvků 12.05.12 20:32

Do fialove mikiny to je LIKE, od batikovaneho slunce UNLIKE. Tak jsem to aspon pochopila.

 
lindiste
347 příspěvků 12.05.12 21:08

Ne, opravdu to není ironie…

 
Pinx
220 příspěvků 12.05.12 18:58

No, tohle mě fakt nenapadlo :D na druhou stranu, dávat jednu půlku článku ironicky chválivou a druhou otevřeně kritickou, přičemž v té první půlce se opravdu pěkné kousky najdou? Stejně se mi to nezdá… … Smazání mého předchozího příspěvku je technická chyba?

Příspěvek upraven 12.05.12 v 19:07

 
key.ra
36 příspěvků 12.05.12 19:08

„Hnědá je vůbec moje oblíbená barva. Není krásnějších odstínů. Sluší každému.“ Tohle přece není otevřená kritika :)

 
Pinx
220 příspěvků 12.05.12 19:15

ano, ale to patří do té druhé půlky, a tam je ironie patrná… V té první je v tom případě velice dobře schovaná, ale zase na „naši starou Adu“ by to sedělo… No a jak tak koukám na nadšené komentáře ohledně mikiny a úžasných šatů, tak si řikám, že to klidně mohl být pokus na „efekt ovčího stáda“… Mně osobně se z celýho článku líbí leda ty jednoduché dívčí šaty, teda bez těch kytek.

Příspěvek upraven 12.05.12 v 19:16

 
racooon
3 příspěvky 12.05.12 19:12
Dvě strany mince

Nejhorší na některých kreacích na Fler.cz mi přijde, že si to někdo koupí. Z těch prvních třech modelů jsem nadšená, tohle je pro mě opravdu ORIGINÁLNÍ móda :)! Jsem ráda, že se na fler najdou i opravdu povedené kousky.

 
Nyxx
512 příspěvků 12.05.12 19:15

Doporučuju podívat se přímo na odkazy pod jednotlivými fotkami a prohlédnout si kousky pořádně a třeba v detailu. Zlaté šaty podle mě modelce nesednou. Černé jsou tak strašně krátké, že sednout si v nich znamená mít půl zadku holýho. Ale líbí se mi řešení výstřihu pistáciové halenky a černých šatů. Při méně velkorysé hloubce a podprsence pro hlubohé výstřihy by se to dalo docela dobře nosit. Růžičky na bílých šatech jsou odfláknuté, je to vidět na detailu. Mikina se mi nelíbí.

 
Alizon
1233 příspěvků 12.05.12 20:55

Taky jsem se na ty dalsi fotky podivala a nadseni se zmirnilo - tedy pro „beznou zenu“ to asi moc neni, ale i tak porad jako „autorska alternativni moda“ nebo jak to nazvat je to zajimave.

 
balzu  12.05.12 19:16

hnědá je dobrá, ale musí se to s ní umět, nechodit za lesanu od hlavy k patě hnědá a spojení s jakoukoli batikou zakázat…ale na doplnky je lepší než černá

pragueneedsmo­restyle

 
Nyxx
512 příspěvků 12.05.12 19:39

S batikou se to musí umět, pak vypadá dobře i v hnědé. A hnědé doplňky nemusí být lepší než černé. Znám Tvůj blog. Jsi blondýnka, takže pro Tebe nejspíš lepší budou. Já jsem Sněhurka. V šatníku mám převážně modré, červené, černé, bílé a růžové oblečení. S černými doplňky se mi vytváří kontrast mnohem lépe než s hnědými ;-) .

 
balzu  12.05.12 22:24

to jo, pro sněhurky lepší černá, nebo další výrazné barvy
a přiznám se, že jsem kdysi vytvořila ve škole při batikování triko, že mi ho všechny holky záviděly (z části proto, že hrozně zvětšovalo prsa:D)…ale už mi není a znova nevstoupíš do stejné řeky, takže asi budu žít bez batiky=)

 
Substantia nigra
144 příspěvků 12.05.12 19:54

Mě se líbí jen ty s růžemi, tedy líbily by se mi - bez růží. Kytky jsou nedotažené a nevypadají na šatech pěkně, vypadají amatérsky nebo nevím jak jinak to vyjádřit. Jinak bych si nevybrala, na moje velká prsa nic vhodného plus se mi ani nic z toho extra nelíbí.

 
Konvalinka
244 příspěvků 13.05.12 13:52

A mají divný výsřih, ramínka vypadají, jako by měla každou chvíli spadnout.
Vlastně hodně šatů v tomto článku má divný výstřih.

 
Nevena  12.05.12 20:19

Cheche, tak ta poslední věta článku bylo to první, co mě napadlo u Hnědého pokušení.

 
Kamaela
154 příspěvků 12.05.12 20:38

No nevím, mě to tedy jako ironie nepřijde, tedy aspoň ta první část článku se zdá chválivá a ta druhá kritická. Jinak jsem z toho jelen, byla jsem tady před chvilkou a byly tady nějaké komentáře ve stylu, že Ada nějak „vyměkla“ a že chválí mikinu, kterou by dříve nechala smažit v pekle a najednou tady není ani jeden z těch komentů. Neříkám, že bych se s každým ztotožnila, ale dost by mě mrzelo, kdyby tady lidi nemohli psát to co si myslí :-(

 
Pinx
220 příspěvků 12.05.12 21:16

vidíte, a já si myslela, že se pletu, ale fakt tam nějaký ty komentáře chybí… Že by neviditelná ruka trhu? :)

 
Opravdovy P.  12.05.12 21:47

Ano!!! Tady opravdu chybi nekolik komentaru - a byly slusne, jeden naznacoval ( trochu blbe,pravda) poslusnost k novemumajiteli, ale jestli uz se bude cenzurovat i tohle… Tak abych taky nebyl smazan: ta mikina je moc pekna, skoda, ze je jen pro holky. A vlastne se mi libi i ty hnede veci, maji napad a kdyz je majitelka bude umet nosit, tak at se vykasle na ty, co si budou myslet, ze vypada, jako by se vyvalela v hnoji.

Příspěvek upraven 12.05.12 v 21:48

 
Chany
871 příspěvků 12.05.12 21:59

No…nevím. Mě vždycky batikované věci připadaly šupácké, nikdy mě tenhle styl nebral. Snad je to podmíněno i tím, že jsem batiku viděla jen na takových těch „přírodních“ typech lidí, něco jako hippies.K tomu jsem nikdy neinklinovala.Ale beru, že jim by se zase nelíbila moje záliba v elegantních věcech. Suma sumárum- každý styl si své příznivce najde. :-)

 
Opravdovy P.  12.05.12 22:02

Haha, tajna zprava: pochvala hnedych hnoju mela jen slouzit k oklamani Velkeho cenzora. A oklamala i Vas.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 12.05.12 22:19

už jsem se lekla:-)

 
Opravdovy P.  12.05.12 22:42

Jsem na sebe taky nalezite pysny.
Ale sam jsem se lek' uz pri cetbe clanku, ve chvili, kdy jsem narazil na rozplyvani se nad tou splacanou, eh, pardon, napaditou mikinkou. A vsimli jste si, ze je z takoveho mekouckeho materialu (teda tam, kde na ni neni nic nasityho), ten se taky hodi na vsechno od medveda na hrani, prehoz na stary gauc az po vecerni toaletu.

 
Pinx
220 příspěvků 13.05.12 11:02

mě by opravdu zajímalo vyjádření Ady k tomuto tématu…

 
lilip  13.05.12 20:00

He he - já jsem záměr pochopila hned pane Opravdový :-) - ty hnědé hadry jsou otřesné - pytel na brambory, ten první určitě .
Teda nevím, ale ty halenky - třebaže pěkné na pohled - vždyť z toho vypadnou ňadra při prvním pohybu - ty klopy nemohou držet u sebe ani kdybych si je přilepila Patexem…

 
Aranel
888 příspěvků 12.05.12 20:43

Ty červený šaty, jééje… (a na fialové s vlnkami by mě taky přemluvili)

 
Chany
871 příspěvků 12.05.12 21:05

Já bych šla do těch černých, kdyby byly těsně nad kolena :-)

 
lucisko
86 příspěvků 12.05.12 22:48

mne sa z uvedených modelov nepáči ani jeden. páči sa mi akurát účes modelky v tých fialkových šatách.sorry :-)

 
Robena
1257 příspěvků 13.05.12 01:47

Mozna je radost koukat se na pohravani si Jany Luptakove se strihy,
urcite je ale starost nosit tyto (bez podprsenky) vystrihy.

 
HaninaZKunina  13.05.12 02:22
To nás jako Ada zkouší? :)

Tak za mě:

  • červené punítkované šaty mají divný ten vršek, s tou „krajkou“ působí vykřičeně… spodek se mi líbí
  • dívčí bílé šaty se mi líbí moc, ale ty růžičky jsou příšerný, odpárala bych
  • fialový šaty si dokážu představit jako pohodlný šaty na doma (akorát bych je potřebovala delší). Ven bych v tom nevylezla
  • mikina je dle mého názoru příšerná
  • halenky s výstřihem ve tvaru hrudní kosti snad ani nekomentuju… kam se to jako nosí a co se pod to nosí?
 
Robena
1257 příspěvků 13.05.12 10:19

Adu unesli krajni priznivci Fleru (mozna Luptakova sama) , drzi ji v nejake zapadle krejcovske dilne a nuti psat pochvalne clanky. Jinak si to nedovedu predstavit.

 
Sibyla
2639 příspěvků 13.05.12 23:45

Ohrožují ji nůžkami, píchají špendlíky a škrtí krejčovským metrem. Ó ne, bojím se, že řešení je prostší - je rukojmím vlastního prodeje.

 
HaninaZKunina  13.05.12 04:56
Peklo mě baví :)))

Tleskám :))

 
TheZdenyk
68 příspěvků 13.05.12 09:38

Taky jsem byla minulý týden na Fleru.Hledala jsem nápaditou sukni.Zkuste se podívat.Navydržela jsem víc jak 11stran.Pak jsem vypnula.Máloco se dá zkouknout bez újmy na vkusu.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 13.05.12 09:53

„Jako je třeba tohle. To je prý slunce. Lze slunce pozřít a vyzvracet? Nepatří to do nějaké starověké legendy o vzniku světa?“ Haha. A potom The Creator pocítil v útrobách divné dunenie a vírenie, ktoré silnelo a silnelo až nakoniec vyvrhol zlatistú hmotu polostráveného smažáku s hranolkami. Hmota sa krútila rýchlejšie a rýchlejšie, bola stále horúcejšia a rozpínala sa do čiernej temnoty. Tramtadadá a máme slnko. Čo sa mi však páči je to, že tá dotyčná si tie poznámky naozaj zobrala k srdcu a napravila to, čo jej bolo vytknuté. Takto dámy a páni funguje konštruktívna kritika, ale asi ju pochopia iba tí normálnejší, viď tá Hanácka pani návrhárka.

 
Acrobaleno
948 příspěvků 13.05.12 18:11

Ešte sa vyjadrím k tým bielym šatom s ružičkami. Nechcem byť vulgárna, ale príde mi to ako keby jej niekto pokvapkal šaty krvou. Strašne to evokuje menštruačnú krv na bielej plachte. Inak je strih pekný.

Příspěvek upraven 13.05.12 v 18:11

 
SmějícíSeBestie  13.05.12 09:55

Ty červené puntíkované šaty jsou moc pěkné, ale proč se mi zdá, že má modelka vyretušovaný podpatek? O.o

 
Chari
541 příspěvků 14.05.12 15:01
 
seznam.mih  13.05.12 11:33

Všiml si někdo, že zásadně fotky, které tu Ada ukazuje jako pěkné a povedené kusy, jsou vždycky většinou vyfocené na modelkách při dobrém osvětlení a fotky působí více profesionálně, zatímco ty kousky, které jsou děsné, jsou focený většinou na ramínkách, na panně a jsou foceny většinou mizerně amatérsky? To dělá taky hodně.
Kdyby tu mikinu vyfotila stejným způsobem děsně - na ramínku, blbě osvětlený, doma někde ve špajzu - tak tu bude ohodnocená taky jako děs. nebo ty fialové šaty - kdyby visely jen na ramínku a nevyžehlený, tak tu taky jen tak neprojdou.

Tím nechci říct, že je ta mikina ošklivá, i když se mi kombinace červená a fialová nelíbí.(místo fialovej dát třeba zelenou, ale já ujíždím na červeno-zelenej kombinaci …)

Jenom, že by prodejci na fleru měli hoodně zaměřit na to, jakým způsobem prezentují svoje výtvory. Udělá to jejich výrobky hezčí, lepší, než ve skutečnosti jsou.

 
seznam.mih  13.05.12 11:50

A ještě koukám na ty červené puntíkaté šaty (aach) a opravdu má retušovanej podpatek :) nicméně nějaké podobné šaty by se mi líbily, ale přes ty moje prsa, prdel jak kombajn a menší postavouu si je radši ušiju. Ale přemýšlím a byla bych ráda, kdyby ada reagovala taky - ta sukňová část je lepší ji udělat ze základního střihu šatů, nebo udělat kolovou sukni? Na tu mojí zadnici bude asi lepší udělat základní normální přiléhavou sukni co? Ale zase aby to ze mě neudělalo rovnej bezpasej sloup, tak nevím babo raď …

 
Chari
541 příspěvků 13.05.12 12:17

Na ten podpatek jsem taky koukala a nějak tomu nemůžu přijít na kloub.. ženská je vyretušovaná citlivě na všech těch místech, kde by člověk čekal nějaký přehnaný žehlení atd. a najednou jí chybí podpatek, respektive to co po něm zbylo je jak skleněný.. Jediný do mě napadlo je, že na původní fotce tam byla třeba mříž od kanálu nebo psí lejno a ten, kdo to retušoval byl po odstranění v takový euforii, že tam ten podpatek zapomněl vrátit:).

 
WannabeYourMonster
75 příspěvků 13.05.12 12:24

Třeba se jí ulomil :D

No nic, když se jim stane omylem tohle, tak předpokládám, že to jak ve skutečnosti sedí střih je upravené taky.

 
Chari
541 příspěvků 13.05.12 13:40

okem manipulátora bych řekla, že člověk, co omylem odretušuje podpatek by se do takových složitostí nepouštěl. Kdyby to někdo dělal, tak tak srovná ty přestřižené puntíky v pase, záhyby pod prsy a na rameni na levé straně fotky. Část sukně mu trochu zfialověla asi omylem když vyvažoval barvu.. Prostě se jen snažil vylepšit trochu okolí modelky a modelku a ujela mu ruka u podpatku, z šatů bych ho nepodezdřívala :)

 
Bethka
16 příspěvků 13.05.12 13:08

První a druhé šaty jsou skvělé, na mě sice trochu velký výstřih, ale nevadí :) ..ale nechápu, co se vám líbí na té hrozné mikině a puntíkovaných šatech, které stojí 3 300, přitom jsem nedávno ve výloze u Vietnamců viděla něco podobného..

 
seznam.mih  13.05.12 13:11

A ono všechno, co je od vietnamců, je špatné?

 
Bethka
16 příspěvků 13.05.12 19:48

Myslela jsem to tak, že bych za ony šaty nedala 3 300, když si je u „Vietnamců“ mohu pořídit za 10× méně…

 
rionka  13.05.12 13:27

Ado, proč už nepouštíš do RSS celé články?

 
azavina  13.05.12 15:45
jak co

ty šaty s růžičkami by se mi líbily právě bez těch růžiček, střih dokonalý sám za sebe, tak na co nějaké podivné dekorace.
Osobně mě nejvíce zaujaly ty fialkové šaty, moc krásné a na ulici nevídané. Nejsem sice na fialovou, bohužel v tomto odstínu vypadám neskutečně „vyblutě“, ale hrozně se mi ta barva vždy líbila. Mimochodem, někdy bych se ráda dočetla, s čím takhle kombinovat tuhle fialovou kromě černé. Příznávám, že kombinace jsou mi cizí a prostě to neumím. Červené šaty s puntíky jsou možná dobře provedené, ale mají podle mě divnou délku, divný střih, možná je to modelkou, nevím, působí to na mě tak vesnicky, ale zas vidět to ve městě mezi modrým morem, asi mě to zaujme.
Naopak, ať se tady pějí ódy na crazy mikinu jak chtějí.. Na fotce ujde a rozhodně je originálnější než co nosí česká mikinová populace, ale v reálu bych ji prostě asi nikam nevytáhla.
No a hnědou barvu a batiku nesnáším, takže k tomu se netřeba vyjadřovat.
Jinak moc hezký článek, to já si počtu ráda.

 
Ann-Marie  13.05.12 17:13

První tři modely jsou opravdu krásné a zajímavé, následující tři takové „bonprixové“, pro mně nic moc. Mikina mi připadá otřesná a zbytek klasicky pekelný.

 
sbd jsbv ksbv  13.05.12 20:52

Ta mikina je naprosto, ale naprosto strašná..

 
Sibyla
2639 příspěvků 13.05.12 23:48

Lituji, neberu. Luptáková slušná, aspoň je to krejčovina, ale ty výstřihy jsou moc. To ostatní nestojí za zmínku. Pokakané batice jsem se tu už vysmáli mockrát.

 
HaninaZKunina  14.05.12 06:43
zlaté šaty pí Luptákové zezadu

Mrkněte na ty zlaté šaty pí Luptákové (první fotka z článku) ze zadního pohledu… vypadá to hrozně, všechno se nějak krčí (a ty leginy??? :think:). Já nepoznám, jestli je to jenom blbě nafocené na nevhodné postavě, nebo jestli je to blbě ušitý, každopádně šaty, které se prezentují takovouhle fotkou bych si stopro nekoupila :nevim:

 
Sibyla
2639 příspěvků 14.05.12 07:18

Probůh, to snad ne!

 
quest  14.05.12 09:31

Hruza:D ty první, společně s poslední fotkou (v komentu), děs, fakt nevím co by musel mít clověk za postavu, aby to sedělo, stejně tak červená sukně, ten náhrdelník je tam patrně omylem. Výstřihy jsou dost odvážné, nevhodné do práce! O puntikovaných šatech ani nemluvě, paní v tom vypadá jak krabice a ferda mravenec v jednom, co na tom, že jí chybí podpatek:) Fialové šaty s volánky jsem na sobě měla ještě jako dětsko a dnes no možná se smetím, nebo k vodě, ale do města ne. Na té mikyně shledávám zajímavé pouze aplikace, jinak mám pocit, že slečna vypadá spíš jako obří plyšová hračka a fakt nevím jaká by musela být příležitost, jo vlastně, pečení špekáčků. O batikovaných věcech škoda slov. Jediné hezké jsou bílé šaty, ale do společnosti se nehodí viz aplikace a slečně do nich chybí prsa. Takže podstatu článku spatřuji v tom, že ušít dobře se dá cokoli, ale pořád postrádám nositelnost, pokud nehledáte něco na bujaré discotéky nebo něco na zahradu:D

 
charola  16.05.12 19:57

Tedy podle vaší náročnosti na druhé, soudím, že šijete jako Coco Chanel.

 
katka7867  07.06.12 01:15

Jsem fascinovaná cenou některých věcí na fleru. Moje máma je švadlena, občas dělá módní přehlídky a věci které vytvoří se pohybují v normální cenové relaci. Šaty za 5000? http://www.fler.cz/…saty-1467546 Moc dobře vím v jaké cenové relaci se tento materiál pohybuje i vynaložená práce…přijde mi to přehnané… Myslím si že spíš by se měli zaměřit na kvalitu oblečení než na nepřiměřeně vysokou cenu. Co se týče třeba střihů je to originální líbí se mi to, ale vážně zbytečně drahé…

 
Tal
6 příspěvků 14.05.12 12:31

tak to je poprvé, co jsem spatřila i něco pěkného!^^

 
notrends
514 příspěvků 14.05.12 15:03
červené s puntíky

červené šaty s puntíky, celkový outfit je jak z roku 1940 i s botama. Takový retro zase nemusím.

 
Nikah  14.05.12 22:08

Některé věci děs, ale mně se třeba ty čeré šaty s flitrovanými rukávy docela líbí. A „When it's brown, flush it down!“ to si rozhodně nemyslím. Vše záleží na modelu.

 
Pinx
220 příspěvků 15.05.12 07:52

Tak nevím, zrovna tenhle model mi přijde jako zářný příklad toho Adinýho motta… Vždyť to vypadá jak pytel, tak nějak bezforemně to visí a ty modrý baleríny to moc nespasej… Samozřejmě jsou hezké modely i v hnědých odstínech, ale musí se fakt umět vybírat…

 
charola  16.05.12 19:58

Tak zrovna u tohoto mám pocit, že by se mohl ocitnout i na Sartorialist.com Asi záleží na vkusu. Nek aždý to musí mít vypasované a někdo ocení i nevšednost a nápad. Ta slečna se mi v tom líbí.

 
Teta Pa  16.05.12 16:36

Ten hnědý živůtek je starý střih z Burdy a klasický případ toho, jak se dá pěkný střih zkazit. Já ho před lety použila pro dceru na společenské šaty, ale z jemného červánkového úpletu a dlouhou rozevlátou sukní…část živůtku jsem šila preventivně v ruce, aby jemný úplet nebyl stažen šitím a řasení bylo drobné. To prošívání dekoltu na obrázku je nešťastné, vypadá jako brnění…

 
charola  16.05.12 19:51
Koneckonců i život vznikl z bláta

No, sláva, tak jste konečně něco z Fleru pochválila. Nikdy mi moc nesedělo, jak moc se do něj navážíte. Přece jenom tam jde o tvorbu a u té jsou vždycky dobré nápady - a odpad. A ten není to hlavní. Většina těch věcí, co jste tu předváděla stejně byla neprodejná. Kdybyste se trefovala do věcí, které byly hnusné, ale někdo je koupil … ale ne, většina z nich si vynesla rozsudek sama, tak nač to tolik rozmazávat?

 
charola  16.05.12 20:02

Jo a ještě něco, na Fleru jsou všichni tvořilové - od profíků a poloprofíků až po domácí kutilky. Je snadné navážet se do lidí, kteří si doma něco spíchnou, ale evidentně nemají ani na profesionální prezentaci. Soudný člověk se usměje a jde dál, dokud nenajde něco s úrovní. Z čeho soudíte, že právě před hnědými halenami je třeb obsáhle varovat? Vždyť u Vietnaců je mají taky - a opravdu o mnoho levnější, šité věci jsou na Fleru drahé. Většina lidí, které znám tam také nic takového nenakupuje, jde po doplňkách a špercích.

 
Bethka
16 příspěvků 16.05.12 23:44

Pořád nechápu, co se vám všem na té hrozné mikině líbí?!!!

 
Zmatenice  17.05.12 02:39
Zmatek

To se mi nějak nechce věřit, že tohle psala Ada nebo jak se ta ženská jmenuje.

1 - se šíleně mačká, i kdyby nositelka dělala cokoliv
2 + 3 - se mi tedy líbí, nic na běžné nošení, ale ok :)
4 - puntíkovaná - stará-mladá poloskříň s laciným černým čímsi
5 - nevkusné, opět levně působící růže
6 - to působí levně úplně, to je na lidi tak do 15i let, na nich ok
a dál už to ani nemá cenu komentovat.

Tak nevím.

 
Jatoli  18.05.12 01:16

Tak mě nejvíc dostali červené šaty s puntíkama, respektive chybějící podpatek na botě slečny :-)

 
Soaring
5 příspěvků 18.05.12 08:59

Hehe :D.. Ale stín z toho podpadku tam je :D

 
Soaring
5 příspěvků 18.05.12 08:57

Ty bílé šatky jsou úžasné! A co dodat k hnědé barvě? Já osobně mám hnědou velice ráda, ale aby ji člověk mohl nosit, musí mít soudnost, která mi, snad, většinou nechybí. Tady vyvěšené modely jsou úděsné, ale třeba s tím bílým tričkem se „sluncem“ by se dalo naleštit auto, vypadá to jako docela měkký materiál :).

 
kozarohata
141 příspěvků 26.06.12 11:09

Bohužel se mi tady nelíbí nic. a některé odstíny hnědé (třeba tuze čokoládová nebo připálený karamel) jsou moc hezké. hnědou mám ráda

 
Catherine
68 příspěvků 28.06.12 22:44

Ty batikované hadry ve mě evokovaly jednu vzpomínku… jdu si takhle centrem Ostravy a na náměstí potkám batikovanou rodinku - mamka, taťka a 2 dětičky ( holky tak 7 a 13 let cca )… všichni měli hnusný batikovaný trička, trekové sandály s ponožkami a kraťasy… to že jsem se bila do hlavy, že sebou nemám mobil, abych to pro peklíčko vyfotila, věc druhořadá. Nejvíc líto mi bylo té starší slečny… evidentně bylo vidět, že stydí za svoje blbě oblečené rodiče a za sebe taky..

 
Lucator
8 příspěvků 25.07.12 01:11

Prvni 4 modely se mi libi naramne!!! Jak rada bych si koupila tu mentolovou halenku, kdyby byla na sklade…Bile saty by byly krasne, ale kyticky vypadaji, jakoby prisly prave ony dny v mesici…

 
esterisabella
2 příspěvky 27.07.12 11:49
Fler

To já jsem věrný zákazník fleru a jsem ráda, že tady ta možnost je. Samozřejmě, najdou se tam i děsné kousky, ale na to jsem zvyklá i z kamenných obchodů. Je pravdou, že většinu oblečení, kterou mi okolí chválí mám právě z Fleru. Jsou to originály, které jinde nekoupíte.

 
esterisabella
2 příspěvky 27.07.12 11:55

Teď tady sedíma přemýšlím nad tím, že mám na sobě, prstýnek, náušnice, sukni na míru i kabelku z Fléru. A paní, co šije ty mikiny, mám od ní krásnou vínovou dlouhou sukni, není tak strakatá a má podobný vzor jen v černé. Je úžasná.

 
fany.cz
38 příspěvků 02.08.12 14:02
Batika na fleru.

Na fler občas kouknu a je fakt, že naprosto převážná většina batikovaných(a nejen to)„autorských modelů“ jsou hrůzy. Ale popravdě řečeno, často mě nadzvihne i amatérské vypracování nabízených věcí. Je zajímavé, že právě u batiky to jde ruku v ruce. Kdysi mě na fleru zaujaly modýlky nabízené pod nikem VESELÝ VLČEK. Autorka nabízela hodně zajímavé věci a úžasné zimní kabáty. Bohužel na svých stránkách už hodně dlouho nic k prodeji nemá. Pokud jsem to dobře pochopila má svůj obchod, tak asi na fler moc nedává. Píšu to proto, že alespoň podle fotek mě přišly její modely zajímavé, vypracované, přesto že používá batiku a patchwork.

 
plantae25
13 příspěvků 08.11.12 21:33

Ty jo…ty cerne saty jsou bomaba. skoda, ze uz tam nejsou vystavene

Dárek s nápadem z Dyzajn marketu zima

Zimní Dyzajn market čeká tentokrát hned několik poprvé. Poprvé se... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Témata článku

Batikový ateliér II.

Zdá se, že volné batikované oděvy hojně vyhledávají korpuletní dámy... Celý článek

Khaky

A ještě jedna hádanka. Jak vznikl tento apartní kostýmek? Zdroj:... Celý článek