Krása…
Šaty pro princezny
31.12.12 | autor Ada
Vzedmuté vlny hedvábí, kilogramy korálků, flitrů, drahá krajka, výšivky... může se vám to nelíbit, můžete vést nekonečné spory o tom, na které straně hranice kýče takové šaty stojí a jak jsou od ní daleko, ale jednu věc nemůžete popřít: většinu z nás k sobě přitahují jako můry ke světlu. Každá žena je latentní straka, a která tvrdí, že ne, u té se to jen nestihlo projevit.
Taky se vám při první větě vybavili Elie Saab a Blanka Matragi? Jejich šaty jsou výborný slintací materiál, ale jsou ještě další návrháři, které každá straka potřebuje znát. Nemůžeme pořád dokolečka prohlížet Elieho, ostatně dost se opakuje a člověka to začne za chvíli nudit.
Jeden ze slavných návrhářů stračích šatů, kterého nejspíš znáte, je Zuhair Murad. Je to, nepřekvapivě, Libanonec, Střední východ je oblast strakám zaslíbená. Zuhair Murad velmi rád používá krajku a umí s ní skutečná kouzla:

Zdroj: vogue.fr

Zdroj: vogue.fr

Zdroj: vogue.fr
Krajka se málo třpytí? Tak se koukněte na šaty rozčleněné korálkovými pásy a liniemi.

Zdroj: vogue.it
Šaty vlevo jsou ušité ze zlaté krajkoviny, vhodně doplněné korálkovými pásy tak, aby v prázdných místech mezi nimi byla vidět výšivka.

Zdroj: vogue.it
Spodní okraj sukně tvoří ozdobný kraj látky:

Zdroj: vogue.it
Tělové šaty s černými aplikacemi...

Zdroj: vogue.it
...jsou také z krajkové látky, i když to skoro není vidět. Jsou podšité, vyztužené a ozdobené kusy černé krajky doplněné kamínky.

Zdroj: vogue.it
Georges Chakra také žije v Libanonu. Jeho poslední couture kolekci dominují efektní materiály, peří, korálky a flitry. Pouzdrové šaty s trendy barokním vzorem jsou z lakované kůže.

Zdroj: nymag.com
Téhle lesklé látce se říká lamé. Obsahuje metalická vlákna a vypadá jako tekutý kov.

Zdroj: nymag.com
Matný živůtek, lesklá sukně a abstraktní vzor ze zlatých korálků. Nádherná kontrastní kombinace.

Zdroj: nymag.com

Zdroj: nymag.com
Tady je flitrová látka zkombinovaná s aranžovanou organzovou sukní.

Zdroj: nymag.com
Syrský návrhář Rami Al Ali, který žije a tvoří v Dubaji, letos v lednu debutoval na pařížském Fashion Weeku. Máte rády paví peří? Jistěže ano, nezapírejte. Ramiho zimní couture z roku 2010 je pavích barev a vzorů plná:

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com
Ta aktuální je pro změnu barokní, samé zlato a ornamenty:

Zdroj: ramialali.com

Zdroj: ramialali.com

Zdroj: ramialali.com
Hanna Touma dává do svých návrhů méně okázalosti. Má rád jemnější barvy i zdobení, jeho šaty jsou často spíš jako z evropských pohádek než orientálních - třeba ty ušité z červánků by mohly vypadat takhle:

Zdroj: www.hannatouma.com
Tyhle zase působí, jako by z ledové země vyrůstaly k modrému nebi třpytivé květy:

Zdroj: www.hannatouma.com
Hedvábné šaty pošité korálky jsou jako odlité z platiny:

Zdroj: www.hannatouma.com
S Abedem Mahfouzem se vracíme na začátek, k Saabovským vrstvám průsvitných materiálů, krajkám a třpytivým aplikacím.

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com
A ještě něco inspirace od pana Mahfouze pro české svatební salony: když přeplácat, tak ať to má grády!

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com

Zdroj: en.flip-zone.com
Vystříhané motivy se ručně přišívají drobným stehem na podkladovou
látku, většinou na tyl v tělové barvě. Některé motivy jsou
i přivyšité.
V Paříži doporučuji návštěvu expozice Muzea módy v Louvre, kde
bývají podobné modely vystavené. Expozici často obměňují, aby šaty
nebyly na světle a pověšené dlouho, proto pokaždé vidíte
jiné šaty.
Příspěvek upraven 31.12.12 v 13:41
Ta krajka je nejspíš na tělovém podkladu, ale je to prostě tak dokonale
ušité, že to vůbec nelze poznat ![]()
Nádherné jsou všechny šaty, tenhle návrhář je prostě génius (tak jako
Elie Saab samozřejmě). Mým favoritem jsou však tělové, pošité černou
krajkou a také průsvitné modré bez ramínek, které krásně modelce
tvarují prsa
.
No mně se teda zdá, že na to, jak je modelka štíhlá, docela prsa má
Co by aspoň za tohle některé mé kamarádky daly ![]()
@paffg Konkretne nad tymto kuskom slintam asi najviac
takto
spracovane krajky sa mi velmi pacia len mam akosi stale pocit ze na niekom inom
to vyzera lepsie
Příspěvek upraven 02.01.13 v 14:19
Ty šaty a la evropská princezna by byly ještě tak nej, ale já radši něco minimalističtějšího. Blanku Matragi vůbec…
Krásné, ale asi nikdy nezjistím, jak by mi něco takového slušelo. Můj největší odvaz jsou v tomto směru malé černé /nosím ráda a docela často, mám několikery/ a svatební /měla jsem jednou a mám je schované – jedny:-))
Můj ty tondo, chci je skoro všechny
jsou
úžasné (asi kromě těch posledních 3).
kdybych někdy dostala dva miliony, abych si některé vybrala, asi bych se
nedokázala rozhodnout
(naštěstí by mé mrňavé postavě ani neslušely…hm, nepomohlo to, pořád
slintám…)
Jojo, přesně, tak nad těmihle jsem taky uslintla… Nejdřív zhubnu (asi
tak třicet kilo), pak trochu povyrostu (ale jak, na stáří už se člověk
spíš scvrkává) a pak si je koupím (což pro mě znamená přinejmenším
vykrást místní poštu).
Ach
jo, život je krutý ![]()
Vyrábím si podobné plesovky, nemusí to být až tak náročné, podle toho, jak se s tím chcete patlat. Hezké krajky se dají koupit na eBay, ale ledacos se dá vystříhat i z těch obyčejných metrážových krajek, co se prodávají v našich galanteriích. Jako spodní vrstva může být tělový tyl nebo libovolná tělová látka. Kousky krajky různě vystříháte, obstříháte a našijete, symetricky nebo asymetricky, jak je libo.
Mám to podobně s těmi kily a penězi, jen bych ještě navíc potřebovala upárat tak dvacet let, i třicet by se dalo
Já jsem asi 100% straka! Některé šaty už jsou trochu moc, ale tu
nádhernou práci s krajkou nechápu… Jinak pro mě jsou šaty se vzorem
peří č. 1 tyto – 
A pro tyhle kupky třpytek bych zabíjela…
– třpytka č.1
– třpytka č.2
– třpytka č.3
Líbí se mi jen poslední dvoje a u prvního pohled zezadu. Druhé mi připadají hrozné a první zepředu taky.
Fajn článek : )
Já bych si na sebe tenhle druh šatů asi nevzala, ani kdybych na ně měla
peníze a měla je kam nosit (což nemám ani jedno
), ani
nijak nevyhledávám jejich fotky. Ale když se mi to takle pěkně
naservíruje, tak se moc ráda pokochám. A že se je čím kochat –
většina je naprosto nádherná a ty, co se mi tak úplně netrefily do vkusu,
jsou zase tak zajímavý, že na ně stejně musím dlouze zírat ![]()
To je první účinek článku. V druhym plánu se vyloženě nabízí (poněkud masochistická) zábava: u jednotlivejch šatů si představovat, jak to dopadne, až se je pokusí okopírovat (teda pardon, nechat se jimi inspirovat) ta paní ze Salónu Brigita nebo jí podobný umělkyně…
Ty meruňkové na té černošce, a ty hned vedle ní…to už snad nejsou
šaty, to jsou sochy…krása.
Nelíbí se mi jen ty úplně poslední a ty třetí od konce od Mahfouze
OK, jsem straka a kýčař, líbí se mi ty předposlední.
Jinak teda slintám u Georgese
Hobeiky (doufám, že ho skloňuju správně)
Budiž mi polehčující okolností, že jedny z mých milovaných jsou tyto od
Pronovias…
Nojo, ale tam ty modelky buď mají 2m na výšku, nebo stojí na štokrleti,
takže to pak opravdu je dechberoucí – ale nedovedu si to představit na
děvčeti vysokém sotva 160cm…
viz: 
Elieho šaty a obecně jeho dílo zbožňuju až nepřiměřeně. (byla jsem
skoro v extázi, když jsem dostala parfém jeho značky, že mám doma NĚCO
OD ELIEHO SAABA!) Ale je pravda, že se dost opakuje, takže jdu okamžitě
hledat další šaty od těch dalších návrhářů, abych se mohla zamilovat
vícenásobně.
Děkuji za inspiraci ![]()
Všechny sou úžasný… spravila sem si oko…
ale
největší radost mi udělaly ty červánkový
šaty… jako dítě sem si připadala strašně ukřivděná, když v té
pohádce neukázali, jak by měly správně vypadat…
co já
se načekala… ![]()
Domnívám se, že šaty z oříšku byly ty slibované červánkové.
Jen
škoda, že měly tak okousaný ten závoj na obličej. ![]()
Ty tělové s černou aplikací… bych hrozně nutně potřebovala! Před tím bych sice musela zhubnout aspoň 20 kg a denně se mučit ve fitku, ale stejně je chci, a chci a chci!!!
Od Murada se mi líbí ty černé a od Ramiho 2 v paví zeleni, s mašlí u krku. Měl jsem v plánu nafotit si v Obecním Domě Matragi, ale jelikož tam řešili i vytáhnutí mobilu, tak bych se zrcadlovkou neměl šanci vůbec. Šel jsem tam kvůli těm motýlím šatům, co na sobě prezentovala Lutavská. Mají velmi zajímavě řešený zadní díl, ale nikde to není, protože to fotí jen z přední části.
Je fakt, že takový šaty jsou asi to jediné, co by mě k tomu hubnutí a fitku donutilo. Ale stálo by to za to…
Achjo, jak tak na to koukám, tak se mi přestaly líbit všechny šaty, co
mám doma, a plesová sezona se blíží… nemáte někdo tip, kde by se
v Brně dalo sehnat něco pohádkového a krajkového? ![]()
Nemusím mít pohádku, ani krajku, ale šaty bych teda potřebovala jako sůl! Mám doma jedny šaty a o šatech o společnosti už nemluvě… Jediné co by se tak dalo nazývat jsou moje malé-černé roura s mělkým lodičkovým výstřihem. Takže pokud máte nějaké tipy na levné společenské šaty, ale aby to nebyl hnus a něco vydržely (jsem sice studentka, ale humus na sobě nosit teda nebudu!) honem s nima sem, už se nemůžu dočkat!
Hezký článek, ráda se na tyto nádherné šaty podívám a pokochám se jejich krásou. Bohužel na sobě je asi nikdy mít nebudu.
Moje favoritky jsou ty první červánkové vlevo ![]()
Smekám před tvůrci – nejen těmi duševními, ale i před manuály.
Něco takového vytvořit, to ale musí být šikovnost.
P. S. když si představím, že bych si je směla vzít na sebe… pak by se
ovšem nejednalo o šaty, ale o kráčející „…vzedmuté vlny hedvábí,
kilogramy korálků a flitrů…" ![]()
Oceňuji profesionalitu, ale straky je ve mně věru nepatrně: toto mi srdce nerozbuší. Not my cup of tea. Bohužel to snížilo mou úctu k Matragi – vždyť ona, holčina, vlastně šije arabský mainstream…
A co když se arabský mainstream začal opičit po Matragi? Ona tam navrhuje ty princeznovské šaty už pěkně dlouho.
Kolekce Zuhaira Murada je nádherná, tu přehlídku jsem viděla snad třikrát. Rami Al Ali taky vypadá skvěle, a to zvířecí vzory obvykle vážně nemusím. Ne nad vším se rozplývám, myslím, že většina z nás upřednostňuje jednoduchou, střídmou eleganci, ovšem já osobně se hrdě přiznávám k tomu, že jsem skrytá straka. Ujíždím hlavně na drahých přeplácaných psaníčkách, nekupuju si je, nenosím je, ale strašně bych si jich pár chtěla jednou pořídit, protože jsou prostě krásná.
Krása! Je vidět, že když někdo umí dobře řemeslo, může udělat klidně princeznovske preplacane šaty a vypadá to skvěle!
Me zase vzdycky napadne, kolik z toho „Zuhair Murad umí s krajkou
skutečná kouzla“ je pravda. Jiste v zacatcich s materialy osobne pracoval,
to nikdo nezpochybnuje, ale dnes to bude prace sicek a vysivacek. Kamaradka
delala strihy pro McQueena a vzdycky lomila rukama, jak pan navrhar prijde do
prace, na eterickou vilu pohodi patnact metru sifonu a holky, vymyslete na to
strih a usijte to.
V jednom dile The day before – nebo jak se jmenuje ten porad o chystani
modnich prehlidek – me dojala zenska, ktera tri mesice sedela v krcalku bez
oken a hackovanim spojovala jednotlive krokodyli supiny do roby. A potlesk
patril slavnemu navrhari, ktery „umi pracovat s netradicnimi
materialy“.
Přiznávám, že mi to nic neříká. Asi jsem si to odbyla
v dětství…
Nic z toho bych si na sebe nevzala, zdá se mi, že tyhle oděvy potlačují
osobnost.
Příliš dekorativní, řekla bych. Zase uznávám, že to muselo dát práce,
je to velmi precizní.
Já naopak celé dětství dědila košile a trička po starších bratrech a bratrancích, takže jsem v dospělosti šatoidní, sukňoidní, kloboukoidní typ.
Ty šaty jsou nádherné, taky se mi nejvíc líbí ty dvoje modré nahoře.
V tomto týdnu jsem chtěla někde ve výprodejích pořídit něco nového na
plesy. Ach jo, jak to teď zvládnu, když jsem viděla tohle
.
Co znamená No monney – no funny? Je to naschvál nějaká hříčka, nebo jste chtěla napsat No money – no fun (bez peněz není sranda)?
Já a moje kamarádka jsme naprosto posedlý perlama. I jinejma věcma. Plnejma hrstma se prohrabujeme náušnicema a náhrdelníkama na stojanech v obchodech a říkáme, že jsme straky. To je super, že je to oficiální termín:D
Moc se mi líbí ty modré od Hanna Touma.
Ta krajková série na začátku je taky úchvatná, ale mám dojem, že na
ženách, které nemají skoro plochý hrudník, už by to tak dobře
nevypadalo.
Ano, ano, asi jsem též latentní straka.. bohužel (bohudík?) však ještě k tomu i se zbytky rozumu: na mém méně perfektním těle a hrudníku, který, žel bohu není samodržící by podobné modely místo obdivného „och“ vyvolávaly pravděpodobně zcela jiné emoce..
o tom, že bych si udělala neskutečný průvan v peněžence na několik
let ani nemluvě ![]()
Ale vybrala bych si, to jo ![]()
Na Slovanky to asi i tak nebude. Do těch šatů mi chybí tak dvacet
centimetrů výšky, pokud bych si nechala současnou váhu a trochu narostla,
tak ze mě takováhle vytáhlá žirafa i bude. Jo a taky mi přebývají tak
tři čísla na hrudníku. ![]()
Mám poslintanou klávesnici a do nového roku předsevzetí zhubnout
konečně těch 20 kilo. Co ušetřím na jídle, to budu šetřit na šatičky
![]()
Ado, děkuji a přeji štastný nový rok.
Úchvatné, u Muradovy kolekce mi úžasem klesla čelist a skanula slina. Nevěděla bych, které šaty si vybrat.
Čím to, že ty krajkový šaty dost odkrývají a přitom nejsou
vulgární…
No a ty černý na druhým obrázku jsou nádherný. Jen škoda, že takhle
dobře budou vypadat akorát na modelce…
Mnooo tak ty
bych brala hned, splňují prakticky všechny mé nároky na originální,
úžasné, stračí šaty – jen bych se napřed musela zbavit vleklé
sebeoroitidy na ramenou a pažích:(
Je blbé, když člověk má horní část těla jako po moru, to pak leda
šaty jako
tyhle, ty se mi taky líbí.
Nejvíce mě asi zaujaly ty první černé a ty modré hned pod nimi
. Na nich
bych vynechala pouze tu sponu v pase, ta mi příde taková… nevhodná nebo
jak to napsat ![]()
Díky, Ado, za první odstavec, tak to s náma se všema prostě JE, docela
jsem se i zasmála
Jinak
samozřejmě krásné šaty… <3
Ať je látka, barva, střih jakýkoliv, nositelky jsou polonahé, tudíž je jejich oblečení nemravné, tudíž nepodporovatelné.
Našít krajku na podklad bych ještě pochopila, že je možné, ale vrstvit látku tak jak je to i těch oranžových, aby to drželo, to už je skoro jako stavět katedrálu, tomu říkám Umění! Nechápu jak je možné něco takového ušít.
Příspěvek upraven 31.12.12 v 16:11
Vždycky jsem chtěla být princezna… no, teď už vím, že se mi to nikdy nepovede. Na silvestra povedený článek!
Tyhle všechny CHCI!
Sice nevim jak na mě budou koukat až si je vezmu na nákupy do Kauflandu, ale
co už. ![]()
Jedna taková perlička – zajímalo by mě, kdy Arabky tohle oblečení nosí, jestli to je při mytí podlahy nebo uklízení obyváku… Na veřejnosti by je asi na místě zatkli. Nebo to je oblečení pro zdegenerované bohaté Evropanky, zatímco doma si erotiku nechávají na doma? Chci tím jen poukázat na schizofrenii autorů. Je to asi to samé, jako by evropský návrhář žil z navrhování všech těch kukel pro muslimky a přitom byl doma mezi výstřihy, minisukněmi apod.
Hah, kdybyste videl, co arabske bohate zeny nosi pod abayou za luxusni kousky
od vsech evropskych navrharu, ktere si dokazete predstavit
…
Jenze neuvidite, no. Neni to pro nase oci, ale jejich uzavrenou spolecnosti,
tedy kdyz zena prijde na akci, z ulice domu, atd.
Jako že to mají arabáši obráceně než evropské „Mezi lidi se
nastrojím parádně, ale na doma, kde mě vidí akorát manža, mi stačí
odrbané tepláky“? ![]()
Dočkáme se někdy chvíle, kdy se příslušníci jiných národů a etnik přestanou označovat jako arabáši, ťongové, rákosníci, cigoši, rusáci a podobně? Copak nevidíte, jak je to urážlivé? Připadá mi, že v tomhle směru je ČR pořád sto let za opicemi.
No nevím, pro Japonce jsem gaidžin, pro Židy gój, pro Romy gadžo a vrásky mi to nedělá. Ti jsou taky sto let za opicema?
To, že Vám osobně to nevadí, není důvod k obhajobě pejorativních přezdívek. S filozofií „dělají to všichni, tak já taky“ se daleko nedostaneme.
Souhlasím s Vámi, Fatabuno. Některým lidem to nevysvětlíte. Pan Chekotay se projevuje jako „gentleman“ neustále, jeho poznámky o obličeji nebohé nevěsty, kterou sem nějaká dobrá duše do diskuse nasdílela, nebo jeho rázovitá pojmenování pro příslušníky jiných národů, to je opravdu na úrovni.
Příspěvek upraven 01.01.13 v 19:42
Arabáš je ještě honosné. Zaměstnanci ČSA jim říkají čmoudi. Vysložili si ale přezdívku svým hrubým chováním. Tedy ten ke komu máme úctu, kdo se choá vhodně, jí většinou nevyfasuje.Ale to jen tak naokraj.Je pravda že vliv ze západu ve slovíčkaření je čím dál znatelnější. Už v knize se pozastauju nad slovem černoch… ta lidská mysl…
Máte pravdu, že mnozí lidé považují své bohatství za dostatečný důvod ke sprostému chování. Pak je ale nazývejme sprosťáky a hulváty, ne rasistickými jmény. „Arabáš“ NENÍ honosné pojmenování. A výraz „čmoud“ je tak odporný, že ho ani nebudu komentovat.
Jste až přespříliš citlivé a odporně politicky korektní, což se dnes ve staré dobré západní Evropě ve vyšší pokrytecké „noobl“ společnosti velmi nosí…
Příspěvek upraven 02.01.13 v 01:33
Krajkové šaty na začátku článku jsou nádherný, jsem se zamilovala. I ty zlaté a paví…chjo, všechny jsou nebezpečné
Téda, všechny jsou tak krásné.
Oproti tomu české půjčovny – to je bída. Na svůj maturitní ples si
nechávám šít šaty ve stylu právě Elieho Saaba, tak jsem zvědavá, jestli
se povedou a jak se budou líbit ![]()
V tomhle článku mi chybí Georges Hobeika. Když se řekne Zuhair Murad,
Hobeika mě napadne okamžitě jako by byl jeho bratr. ![]()
Teda FUJ, takovéto články sem vůbec nedávejte, člověk pak má depresi, že je chudý a nemůže si to koupit (i když kam bych to také nosila, na ples do Opery mě stejně nepozvou). Ale je to nádhera! Vždycky malinko závidím herečkám a celebritám, když jdou na nějakou velkou akci a mohou si obléknout nějakou takovou drahou krásnou róbu:)
Asi to nejvelkolepějí, co jsem měla na sobě, byly šaty na věneček a na maturitní ples (mamka měla šťastnou ruku, takže byly opravdu hezké, nepřezdobené a elegantní, sem na módní peklo by se nedostaly:)
Ado, vse nejlepsi modnimu peklu a Vam do noveho roku! Jsem sic zaregistrovany
novacek, protoze do diskuzi nemam potrebu se zapojovat, ale sleduji Vas dlouho a
moc Vam fandim, zlojazyky nebo ne
.
No a ted mile damy ci Ado, zadam nejake luxusnich butiku etikety znale z Vas
o radu. (A prosim nemusite mi rikat jak jsem trapna, ze chci vlezat do satu na
ktere nemam – mozna ano, ale kdyz se mohla Virginia Woolf prevlect za
etiopskeho prince a nechat se pohostit britskou namorni armadou, tak ja si chci
taky trochu trollnout alespon jednou:) ).
Studuji v Londyne a je tu butik, ktery importuje navrhy meho nejvetsiho modniho
idola – Zuhaira Murada. Jestli bych mela neco na bucket listu, tak si neco od
nej alespon jednou v zivote vzit na sebe. Rikala jsem si, ze bych si jednoho
dne mohla oblect ‚ja na to mam penize‘ oblicej a pokochat se v kabince.
Je mi ale divne, ze by se takove butiky s luxusni modou nejak nepojistili proti
podobnym nadsencum. Jsou nejaka nepsana pravidla – napr. zaloha, kdyz si tak
drahe saty zkousite, nebo dysko prodavacce za servis a pomoc, popripade nejake
consultation fee? Nevite..?
Diky!
Tohle by mě také zajímalo a myslím, že na tom trapného není nic
Prostě holčičí záležitost
Jestli
do toho půjdeš, tak bych se bála jediné věci… Jaká síla tě donutí si
ty šaty zase vysvléknout a vylézt z kabinky… ![]()
Pastva pro oči. Některé šaty jsou až nadpozemsky krásné. I ty přeplácané jsou přeplácané s jistou grácií. Straka děkuje za mimořádný estetický zážitek!!!
Dobrý deň, som čitateľka zo Slovenska a myslím že k tejto téme je
dobré spomenúť kolekciu slovenskej módnej návrhárky Izabely Komjati. Celá
kolekcia je vedená v zlatom s kopou ozdôb a flitrov. Dúfam že sa bude
páčiť. Pridávam link s odkazom a tiež aj svoju fotografiu v jedných zo
šiat, pretože pôsobím vo svete modelingu ako jedna z modeliek. ![]()
Tak nějak, my tady máme šperky od Cartiera a dostaneme odkaz na jabloneckou bižuterii. I ta bižuterie může být krásná a řemeslně velmi náročná na výrobu, ale holt tam chybí ty diamanty.
Upřímně pro mě nic objevného. Saab je konstantní už jednu dekádu/
říká se „vykrádá sám sebe“, ale nechci ze své pozice házet soudy tak
vysoko/, zmínění výše ho velmi zdařile následují. A pokud jde
o Bláňu, tak tam se nudím ještě déle… Přiznávám, že je mi dnes
bližší střihová sofistikovanost odkazující na sochařství a hru se
siluetou než přimární krajková vystřihovánka. To bych tady hledala snad
jen u modrozelených pavích, barokní kolekce má zajímavé střihy ale
působí to na mě tak moc inspirované McQueenem, až je to nepůvodní. 
Příspěvek upraven 01.01.13 v 22:34
Tak v reálu bych si je asi nikdy neoblékla, taky kam tady, ale slintat nad nimi, to je jiná, to fakt můžu, krajkové jsou nádherné, ale moji favorité jsou mordrá metalíza s peřím a černé flitrové s fialovou, femme fatale, to se mi líbí
Všimly (i) jste si botiček k těmto krásným společenským
šatům?? Páskové sandálky na vysokém podpatku, že?
To mi
jen tak blesklo hlavou, jak některé (někteří?) dogmaticky lpějí na
uzavřeném typu obuvi, resp. lodičkách ke společenským šatům. Snad to
někdo nepochopí (nezobecní) jako vzpouru proti plným botkám k těmto
účelům, ale je to o citu pro materiál(na „peklo radí“ je to vidět
v sázení červených ramínek). A jak pěkně vypadá kombinace křehkých
sandálků a nadýchaných šatiček na předváděcím mole, zrovna tak
apartně to pak vypadá i třeba na plese…
Tak ono podle etikety se mají na společenské události nosit jen uzavřené boty, na to že to ne vždy vypadá nejlépe etiketa nemyslela…
Dokud z těch sandálků nekouká zesílená špice punčošáku, navíc ještě naruby ozutá, nechává mě ladící xandál chladnou:)
Se u mě ještě tolik neprojevila. Líbí se mi třeba červánková barva,
líbí se mi některé barevné kombinace, Ale je toho hrozně moc. Ale taková
Julie Kapuletová z filmové inscenace 1968:

Julii bylo patnáct jak v Shakespearovi, tak ve filmu. Svěžest mládí je úžasná. Často ale řečí a chováním své kráse „nestačí“. Dobře vedená a vyfotografovaná herečka je ovšem dechberoucí. Rubínová červená je osvědčený nápad, také zlatá barva spolu s bílou a černou. Vlastně všechno už dávno prověřila církev svatá. Možná ještě trochu ta fialová.
JO! Vybrala bych si. Když jde zdobnost ruku v ruce s kvalitou materiálu a
zpracování nevidím na princeznovských šatech nic špatného –
naopak ![]()
„Na Slovanky to asi i tak nebude. Do těch šatů mi chybí tak dvacet centimetrů výšky, pokud bych si nechala současnou váhu a trochu narostla, tak ze mě takováhle vytáhlá žirafa i bude. Jo a taky mi přebývají tak tři čísla na hrudníku.“
Asi jsem podobný typ jako Vy a myslím, že klidně i na takovou postavu
už jsem si kvůli výšce musela odříct spoustu věcí (jako třeba dlouhý
zimní kabát nebo dlouhé letní šaty – vypadala jsem v tom fakt jak
skřítek), ale krajky si teda neodpustím, to by byla škoda ![]()
Překrásné! Takové zadání by nevymyslela ani princezna Lada!
Výhodou je také to, že takové pracné šaty se nedají jednoduše
okopírovat kdejakým
krejčovstvím nebo amatérskou švadlenou nebo samozvanou výtvarnicí.
Trochu jsem se bála že půjde o kritiku šlehaček
Na
našem maturáku je naštěstí už nido neměl.. ale ve vedleší třídě?
jedna šlehačka vedle druhé.. Šlehačky jso fajn ještě tak na věněček a
tam bych to utnula
Nutili mi je ve všech půjčovnách, takže jsem si nechala ušít jednoduché,
splývavé, za stejnou cenu, jako bych si půjčila ten dort.
Příspěvek upraven 02.01.13 v 11:35
Když já nevím, kam bych v takovéhle parádě dala prsa, aby to nevypadalo vulgárně (navíc by to asi u těch krajek značně zlikvidovalo dojem z toho vzoru, který by se zdeformoval) a v té záplavě všeho na široké sukni bych si asi přišla jako svíčka zaražená moc hluboko do šlehačkového dortu. Jo, kabáty jsou na mě taky většinou moc dlouhé. Nedávno jsem si ale koupila krásný, je na vyšší postavu tak do pasu, na zimu tudíž asi celkem nepoužitelný, ale na mě lehce pod zadek, takže naprosto v pohodě a kupodivu mi díky lehkému vypasování skvěle sedí (jinak mám problém, že mi kabáty nesedí buď přes hrudník anebo v ramenou – moc upnuté nebo moc volné).
Já chci plesat se svým princem na pohádkovém plese…snové šaty.
Akorát se trošičku bojím, aby se neinspirovaly tvořilky na Fleru a jinde, taková paví pera by pro ně mohla být základním nosným tématem této plesové sezóny..
Náhodou i na Fléru se sem-tam najde někdo, kdo není tak úplně
marný…:-)
http://www.fler.cz/…ierdecouture
Zatra, dodneška jsem si neuvědomila, jak moc k životu potřebuju ty úžasné krajkové šaty. Pan návrhář válí.
Nádhera. Chybí mi jen štíhlá postava slečen a peníze návrhářů. Na ples bych šla v těch prvních vpravo, v kovových, nebo v jedněch z pavích a v těch předposledních bych se vdávala (jen manžel by asi nebyl rád).
Nejsem typ na podobné modely, ani bych na ně neměla prachy. Ale fakt je,
že jsem u toho prohlížení div nevyla jak šakal, jaká to byla krása.
Zejména: první švestkově modré -áááách,,, Al Ali – první paví
mají neskutečně nádherný taft na sukni, červánkové taky první –
ježíííš, to je fakt mámení pekelný!
![]()
No a ty krajky, to ani nemluvím, ještě klika, že se takové nádherné
nedají dost dobře v ČR sehnat, jinak bych to asi psychicky nevydržela a
zkusila z nějaké takové spíchnout něco na dceru, která by to spíš
použila.
Nejvíc se mi líbí ty červánkové šaty, oboje.
Jsou to všechno umělecká díla a dobře se na ně kouká. Přiznám se ale, že asymetrické výstřihy moc nemusím, ono to pak někdy vypadá, že má nositelka každé ňadro jinak velké.
Maturitní plesy jsou zřejmě plné krinolín. Obchod 5. avenue Jugoslávských partyzánů, Praha 6 má značný výběr dost podobných šatů, které vypadají jako pro princezny, a rychle je prodává. Úpravy jsou většinou nutné, ale výsledky jsou dobré. Ceny se možná zdají vysoké, ale protože mám to „štěstí“ vědět jak to vypadalo před půl stoletím a porovnávám průměrné příjmy tenkrát a teď – je to podobné.
Ado, technická poznámka: Střední východ v čestine oblast Levanty rozhodně nezahrnuje. Middle East je česky Blízký východ a sahá až po Írán.
Nádhera..Hlavně jak ta krajka u těch výstřihů splyne s tělem jako by rostla na modelkách no prostě nádhera.
V případě Vaší svatby, anebo jakékoliv jiné příležitosti doporučuji vůbec nezvažovat možnost popužití průhledné sukně. Je to jistá cesta do pekel! I kdyby byla pod tím minisukně nebo něco podobného.
Většina šatů je opravdu nádherných, někde bych volila trošku méně dekorativních prvků, ale protože mám hrozně ráda černou barvu, tyto jsou naprosto úžasné, ale chce to být nejen štíhlá, ale i poměrně dost vysoká.
Óch, to je pohled… opravdu nádhera, všechny ty modré a zelené kusy mě automaticky přitahují, ale šaty zdobené černou krajkou jsou taky velmi povedené! tohle už nepotřebuje vůbec žádné šperky ani sponky, jen vysoký cop na temeni hlavy a jednoduché lodičky







Komentáře článku
Zobrazovat komentáře chronologicky