Sbírka podprsenek aneb už zase

20.08.13 | autor Ada

"Už zase", napsal k zaslané fotce čtenář a je na ní... co myslíte? Odhalená podprsenka, samozřejmě. Nevím, jestli existují úchylové, kteří takové fotky sbírají, ale jestli ano, musí pro ně současná doba extrémně, ehm, uvolněné módy znamenat žně.

(Pokud je samozřejmě ta snadná dostupnost neodpuzuje. Ulovit fotku zpod něčí sukně je větší důkaz odvahy.)

fotil Zdendafotil Zdenda

Dneska se připravte na nálož. A nebude jistě poslední. Dokud bude Peklo Peklem, bude rýpat do oděvních nešvarů, mezi které bezostyšně odhalené prádlo zcela jistě patří.

Vykukující podprsenky byly fajn, dokud byly součástí rebelské pouliční módy; volné triko věčně padající z ramen, nápadně barevné ramínko, ledabylý uzel ve vlasech a sešmajdané conversky jsou cool, když se umějí nosit. Také to nejvíc sluší hodně mladým holkám, kterým snadno uvěříte, že pilování tanečních pohybů na co nejhlasitější hiphop je momentálně největším smyslem jejich života. Ale kam zařadit střapatou Máňu, která vyrazí do ulic v růžovém tílečku, poladěném s ostře růžovou podprsenkou, asi proto, že podobně barevná podprsenka se pod průhledné oblečení přece smí, neboť každý podle těch odstínů pochopí, že ji jako nemá vidět? Bílé kalhoty, pod kterými prosvítají světle modré kalhotky, už jsou u takové parádnice tak nějak logické.

fotila Denisafotila Denisa

Pak tu máme další sortu, a sice korpulentní sexice. O téhle by se dal napsat celý článek:

fotila Verilkafotila Verilka

Fotka je z pouti v jednom okresním městečku, a ta snaha vyšvihnout se pomocí oděvu a značek někam nad to ospalé město je až dojemná. Slečna na sebe navěsila všechno, co se nosí: krajkové tílko, které soudě podle toho, jak často se s ním setkávám, muselo letos zaplavit všechny tržnice a levné kamenné obchody, legíny do půli lýtek, džínovou minisukni a plastovou kabelku Lacoste. A jak ji nejspíš učila svým příkladem maminka, pod průhledné věci si bereme čisté bílé prádlo, aby bylo - už z dálky! - vidět, že nejsme nějaké špindíry. Sebekritický přístup k tukovým pneumatikám v takovém prostředí samozřejmě nelze čekat.

Na fotce svatebčanky v mikrošatech se zase můžeme přesvědčit, jak náramně "neviditelná" jsou silikonová ramínka. Doplněno špeky obtaženými tenkým úpletem je to čítanková ukázka urážlivého nevkusu.

fotila Lindafotila Linda

Fotka z nákupního centra je barevnější verzí první fotografie v tomto článku. Hadrovité triko se špagátkem za krkem, který jej má asi nějak zázračně držet pohromadě, a podprsenka zcela volně k důkladnému prohlédnutí. To ty ženské dělají schválně, nebo je jim to natolik jedno? Nebo to kdysi udělala jedna trochu volnějších oděvních mravů a ty ostatní se prostě bezmyšlenkovitě opičí?

fotil Pavelfotil Pavel

Nejhorší na tomto trendu je, že mu podléhají stále mladší holky. Vidí to kolem sebe, občas jde zřejmě příkladem rovnou maminka.

fotila Veronikafotila Veronika

fotila Kiikenafotila Kiikena

Hlavně že to má krajkové tílko a podprsenku volně k prohlédnutí, ale tašku si to přemáchnout neumí. Snad je nějaká naděje, že image seksi špindíry nevydrží za hranice puberty.

fotila Terezafotila Tereza

Nevím, jestli tohle není nějaká pražská postavička, která si na podobná extempore potrpí, každopádně umění čumící podprsenky je zde dovedeno do dokonalosti. Proč předstírat nějakým tenkým nebo krajkovým hadérkem, že se snažím něco zakrýt, když to není pravda; chci, aby moji práskačku vidělo celé město, tak ji pěkně ukážu! Až se přestanou žinýrovat i mladé a štíhlé, budou z toho mít radost aspoň chlapi. Z tohohle nemůže mít radost nikdo, a zvlášť ten, na koho vyjde v tramvaji místo přímo vedle vyfocené dámy.

fotila Zlatafotila Zlata

I když k něčemu je ta stoupající benevolence ke spodnímu prádlu přece jen dobrá. Ubytujete se v hotelu v Karlových Varech, těšíte se na zdejší bazény a vodní radovánky, a co čert nechtěl, v kufru chybí plavky. Tolerantní doba naštěstí dovoluje vyrazit prostě ve spoďárech...

fotil Wardenfotil Warden

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
egr
54 příspěvků 20.08.13 00:05

Díky:-) Hned je mi líp.

 
divkavmodrem  20.08.13 00:08

Bohužel toto potkávám celé léto, nikoli v Praze, ale v jižních Čechách a na Vysočině, někdy dokonce (přísahám) vylepšené o reflexní bezpečnostní vestu jako turistický doplněk! Někdo už to zde pojmenoval., je to white trash, omlouvám se!

 
TinaV
170 příspěvků 20.08.13 09:39

Jo, souhlas dívkovmodrém Jižní Čechy opravdu vedou, bohužel, nejtlustší baby a stejně povedené modely k vidění všude i na večerních koncertech v ČK.

 
Atrofie
741 příspěvků 20.08.13 09:53

Pravda pravdoucí, jestli jsem někde potkala nejvíc nevkusně oblečených mladých holek, tak to bylo jednoznačně v ČB! (omluva všem z ČB, na které se to nevztahuje)

 
Oveeec
1364 příspěvků 20.08.13 10:20

A pritom v Budejcich je tolik hezkejch holek. Nemam moc srovani s ostatnima mestama, krom Prahy, ale vzdycky si rikam, ze kdyby se slusne oblikaly a malovaly, byla by radost pohledet :)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 09:05

Když ono to není o kráse! To pamatuji z dětství, že u lesa a u rybníka se holky za ručníky kroutivě převlékaly do opalovaček, ale tlusté tetiny si prostě sundaly triko a dřepěly tam ve šprndě s bohorovným výrazem.
Ta na zastávce tramvaje je děsivá. ČLověk by začal žehnat Petrklíči a batikovým halenám, no uznejte, ta krása, když tohle všechno zakryjí!

 
Atrofie
741 příspěvků 21.08.13 09:57

Souhlas…a za mě je taky nejvíc noční můra ta paní na zastávce, tohle mi prostě hlava nebere. Paní v bazénu (ať je to jakkoliv brutální) ještě s přivřením obou očí (na hooodně dlouho dobu ovšem) pochopím - prostě neměla plavky a chtěla si zaplavat, mno, hnus, ale stalo se, ale že si někdo (s takovými proporcemi) vyjde ve spodním prádle na špacír do města a jede MHD??? To je prostě neuvěřitelné!

 
motiva
110 příspěvků 22.08.13 22:09

Fakt, to jste mi připomněla, jak jsem se styděla za matku a sousedky, které se u baráku rozcapovaly v podprdách a spoďárech, přece je to jen na doma na dvoře, a mně puberťačce se z nich zvedal kufr

 
bugís
5 příspěvků 26.07.14 09:59

To abyste se z toho nepodělala ve vedru bude asi nosit na zahradě tepláky ne

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 26.07.14 19:46

No, tepláky nemusí, ale v prádle teda ven chodí opravdu jen divný člověk, i když je to doma na zahradě. Existuje i oblečení do horka.

Příspěvek upraven 26.07.14 v 19:47

 
Ascari
315 příspěvků 21.08.13 22:43
"Proč mě nikdo nechce"

S tím termínem white trash jsem to možná byl já, dělal jsem na to téma kdysi práci a čím dál víc se ten pojem hodí i v ČR. Každopádně některé tyto slečny si určitě v nějaké fázi života položily otázku (jako mnozí ostatní, včetně mě) „proč mě nikdo nechce“, a uměl bych si představit i toho nejtolerantnějšího chlapa, který si řekl „ať je sebehodnější a sebemilejší, to, co nosí, svědčí i o tom, jaká je uvnitř“. Takže na tom záleží, a ne, že ne… Jestli se zamiluji do goth holky a budu nosit růžová RL polo trička, asi ji nezaujmu, to je jasné… To samé tady…

 
Bagheera
344 příspěvků 22.08.13 08:15

Absolutně!

 
žlutá růže  20.08.13 00:13

Po všech těch článcích a fotkách tady na MP jsem si začala toho vylezlýho spodního prádla víc všímat a vidím to tady v Praze denně. Těm holkám je to asi fakt jedno, hlavně že mají na sobě něco, co je podle nich sexy.
Nemluvím o nějakých ramínkách pod tílkem, ale o regulérně vylezlých podprdách stejně jako tady v tomhle článku.

 
Robena
1257 příspěvků 20.08.13 00:14

A to jsem si myslela, ze nejvetsim zlem byly sustakove soupravy, cerne sitovane puncochy a Petrklic.

 
Dlhonožka
269 příspěvků 21.08.13 15:02

Na sieťované samodržky mi nešahajte! :D

 
Dadoo
5533 příspěvků 20.08.13 00:22

Zveda se mi kufr… a všimněte si, že skoro všechny mají totálně špatný typ a velikost podprsenky.. zapínání za krkem, zaříznutá tenká, špatně nastavená ramínka, nízký a vytahaný, neforemný obvod, který nic neudrží, natož zničená, povolená a vytahaná prsa, která si tu samy úspěšně vyrábějí.. :-(

 
Roseline
2319 příspěvků 20.08.13 00:53

Napadlo mě to samé. Zvláště to nechápu u těch silnějších, vždyť to pro ně musí být velmi nepohodlné - jednak je to děsivě zařezané, jednak to ty prsa ani pořádně nepodpírá.

 
Morgainne
53 příspěvků 21.08.13 16:27

Protože ony vůbec neví, jak se správná velikost podprsenky určuje. A nedaly by za podprsenku šest stovek a víc, i kdyby byla sebekvalitnější, když si můžou u Vietnamca koupit za tu cenu tři! Bohužel mám kolem sebe dost takových případů, takže tuším, jak tento typ žen přemýšlí.

 
Roseline
2319 příspěvků 21.08.13 16:40

Tak i levnější podprsenky mohou být dobré, pokud máte „konfekční prsa“. Pokud potřebujete neobvyklou velikost (a chcete, aby vám podprsenka opravdu seděla), je pravděpodobné, že si budete muset připlatit.
To, že si neumí určit velikost podprsenky (tedy pořádně se změřit) je jedna věc. Druhá je, že si někdo opravdu koupí podprsenku s polovičním obvodem, než potřebuje (viz. foto 3). Je mi záhadou, jak nakupují. Vždyť musí na první pohled vidět a hlavně cítit, že to není ono.

 
Terkaka
5 příspěvků 23.08.13 12:44

Ono to není jen v lakomství utratit peníze za perfektní podprsenku, ale i v prodavačkách co ty podprsenky prodávají. Já jsem bacule a svou velikost podprsenky znám velice dobře a když přijdu do obchodu a tam mi nabídnou v mé velikosti jediné 2 podprsenky (bez kostic),které mi absolutně nevyhovují, začne mi milá prodavačka vnucovat podprsenky úplně jiných a nevhodných rozměrů. V tomto případě se otáčím a odcházím, protože nejsem ráda za blbce, jen mě mrzí, že snad není obchod, kde to na mě takto nezkoušejí. Někdy mi přijde, že si o nás lidé myslí, že tlustá je synonymum pro blbá. No je fakt, že podle těch fotek nahoře se nedivím, je to vážně hrůza a děs.

 
Fire-fly
21 příspěvků 31.08.13 23:58

Jojo, přesně moje nedávno první a poslední návštěva v Tenezis… Potřebujete poradit??? Hm, jo - tohle byste v 70D neměla? Děvenka na mně vrhla pohled, jako bych byla UFO, a bezelstně pravila - Hmmmm, to my tady nemáme, kupte si velikost 75C…

Načež pohled typu „WTF??“ jsem vrhla já na ní a odkráčela si pro svoje 70D do Marks and Spencer :-D :-D

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 01.09.13 21:44

Ony to nemyslia zle, to je normálny posun; pokiaľ nepadá o päť cm väčší obvod zapínania - merané pod prsiami, košíky sa posúvajú o jedno číslo dolu… (kedysi som brigádovala v obchode so spodnou bielizňou). Ja osobne si dávam pozor aj na strih, nesprávny neskutočne dokáže vizuálne zdeformovať prsia

 
Miroslava3
2 příspěvky 16.09.13 14:19

Terkaka - jestli jste z Prahy, zajděte do NC Chodov, obchod Oxalis. Máme tam s mámou obě báječnou zkušenost s podprsenkami a hlavně s prodavačkami, přičemž nejsme úplně konfekční velikosti, košíčky D/E, obvody okolo 80-85…

 
Voldemortka
361 příspěvků 23.08.13 10:07

Vám se zvedá kufr a mně je neskutečně dobře a moje ego mi narostlo zase o něco výš :D jinak ty podprsenky, to je tak smutný :-(

 
Roseline
2319 příspěvků 20.08.13 00:50

Jeden „model“ horší než druhý. U mladých slečen si řeknu, že si myslí, že budou s viditelnou podprsenkou sexy - koneckonců jsem si to v 15 myslela taky. Ale jak je vidět, i starší mají podobné touhy. Já to nechápu, jak je to vůbec možné? Některé exponáty bych zařadila jako názornou ukázku „white trash“.

 
TheZdenyk
68 příspěvků 22.08.13 18:38

Oni totiž hodně lidí myslí, že koukající podprsenka není prohřešek. Jít bez podprsenky, to vadí. Bez podprsenky se NECHODÍ. A že se kousek podprsenky neschová pod tričko? Nevadí. Ale nejsou mi vidět prsa. Nejsem přeci nějaká flundra a bez podprsenky jít nechci. A v těch hadérkách podprsenka být musí. Je to strašně průsvitné. Tak takhle asi nějak to bude.

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 20.08.13 01:00

Děs běs…a obzvlášť nošení spodního prádla do bazénu mě překvapuje stále znovu a znovu.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.08.13 07:03

No fuj velebnosti, divím se, že paní v bílých bombarďácích z bazénu někdo nevykázal. Nechce se mi věřit, že v KV nejsou žádné obchody s plavkami (myslím, že velké supermarkety mají nějakou nabídku plavek, asi to nebude terno, ale bude to minimálně o 100 % lepší, než jít plavat v bílém spodním prádle, kdyby aspoň bylo nějaké tmavší a více kryjící pozadí…)!

Příspěvek upraven 20.08.13 v 07:08

 
baltik
1704 příspěvků 20.08.13 07:30

Bojim se domyslet, jak to bile pradlo na zene vylezajici z bazenu vypadalo zepredu…

 
Doudou
1231 příspěvků 27.08.13 10:08

Také mě to napadlo. Bílé, průhledné… oh.

 
Brunhilde  20.08.13 07:54

Přímo v Thermalu je prodejna se základním bazénovým sortimentem-sprchové gely, žabky, plavecké brýle, ručníky a plavky.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 20.08.13 16:18

A mají tam dokonce i velkou tržnici, pokud paní všechny úspory dala za pobyt.

 
Ant.
245 příspěvků 20.08.13 07:54

To je zase jednou nálož! Prozatím se nám ochladilo, takže nebezpečí podprsenek na ulicích je zažehnáno.

 
surabaya
395 příspěvků 20.08.13 07:59

Jo, jo, bohužel letos v létě panovala nevídaná vedra… a to pak smysl pro elementární soudnost dostává na frak.

 
Sicilianwidow
505 příspěvků 20.08.13 07:59

Je to strašné. Ale co je horší, to nemají ty holčiny žádný práh bolestivosti? Protože takhle vytažené podprsenky musí po půl hodině nošení bolet jak čert. A to se vážně v tom oblečení cítí dobře a sebevědomě? Já to prostě nechápu. To si jako vážně ta mladá holčina ráno vezme nepadnoucí podprsenku, která ji dře a svírá, na to si obleče nějaký pidi hadřík, který podle obtaženosti a kvality materiálu taky nebude vrcholem pohodlí (a ani krásy) a k tomu si vezme špinavou tašku? Achjo, jak jsem ráda, že už jsem stará kráva, aspoň jsem tohle jako mladá nemusela nosit. :D

 
Beldaran
82 příspěvků 20.08.13 12:10

To je tím, jak tyhle holky to prádlo nakupují. V Tescu, v takových těch obchodech za 30 Kč a přes net, bratrova přítelkyně dělá to samé, ty podprsenky ani nezkouší. Takže pak nosí i věci, které jí nesedí. Já teda nejsem milionář, ale podprsenky si musím kupovat v kamenných obchodech, kde je výběr různých střihů a poradí mi tam. Mám ozkoušeno, že z deseti mi opravdu pořádně sedne jedna. Nemohla bych nosit něco, co mě tísní a nesedí a pak v tom být celý den. Jenže spousta těch holek pořádnou podprdu nikdy neměla, takže nepozná rozdíl :-(

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 20.08.13 13:07

Neurážejte mi tesco, mám odtamtud skoro nejlépe padnoucí a nejvíce praní odolávající podprsenky :-) samozřejmě to chce vyzkoušet.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 09:07

Přesně, z Tesca mám nejlepší, ale musela jsem je vyzkoušet a vyřadit pár údajně mé velikosti.

 
Beldaran
82 příspěvků 21.08.13 11:58

Já proti Tescu nic nemám, nakupuji tam ráda. Akorát z těch podprsenek mi nikdy žádná nepadla, asi mám atypické poprsí nebo tak :D, buď byla těsná nebo odstávala. Ale potíž je v tom, že vám tam nikdo neporadí, takže když někdo nemá tu zpětnou vazbu, klidně si koupí špatnou velikost. Jasně, že když jste rozumná ženská, tak už poradu nepotřebujete, ale holt x žen, hlavně mladých, by zrovna ty základní rady potřebovalo.

 
Cookies
35 příspěvků 22.08.13 13:08

Tak tak, F&F je jedna z mála konfekcí, která vyrábí podprsenky v různých velikostech. Třeba vyzkoušet a dá se vybrat. Mám odtamtud několik podprsenek a netahají se ani neblednou. Ve vedrech pod letní šaty na ramínka nenosím podprsenku žádnou. Ale chápu, že někdo, kdo nemá velikost nula si to nemůže dovolit.

 
Temperance
459 příspěvků 20.08.13 17:36

No právě. Zřejmě ty mladé dívčiny vůbec nenapadne, že podprsenka může být i pohodlná (což mně taky trvalo docela dlouho, a podle toho, jak má moje 86letá maminka páteř otlačenou od zapínání, soudím, že ona to neobjevila doteď. Jenže už nevychází, tak ji sotva dostanu do nějakého obchodu, kde by se jí náležitě věnovali. Teď mě napadá: zkusím jí vnutit nějakou z mých tzv. sportovních.)

Příspěvek upraven 20.08.13 v 17:37

 
Katjinka
177 příspěvků 21.08.13 01:20

No i v tom Tescu se dá koupit podprsenka s obvodem 70 až do košíčku G. Nezlevněná stojí asi 300 :)

 
maarcy
63 příspěvků 22.08.13 11:57

Tak, tak…naštěstí mám kamarádku - prodavačku v prádle a někdy těch podprd vyzkouším i patnáct a nesedí ani jedna. Prostě boty a podprsenku bez zkoušení nelze koupit (snad pokud kupuju asi po páté stejný model, což u podprsenky dělám).

 
Brunhilde  20.08.13 08:01

Příspěvek upraven 09.10.13 v 14:40

 
Martilla
8 příspěvků 20.08.13 13:44

Ty šaty jsou dost obludný, ale líbí se mi její boty…škoda jich :D

 
Temperance
459 příspěvků 20.08.13 17:38

Jo, ty boty jsou dobré… k jiným šatům ;-)

 
Matmys
1597 příspěvků 20.08.13 15:13

Pokažených fotek bych se nebála. Ta paní je ztělesnění přísloví : když se jí někdo pokusí vyfotit, tak mu praskne čočka :)

 
Temperance
459 příspěvků 20.08.13 17:39

Jak vidno, ne každá čočka praskne. Ty nové technologie jsou fakt odolné…

 
zuzitaa
54 příspěvků 21.08.13 11:17

Paní v těch šatech nevypadá nic moc, ale poslat převléct, kazí fotky!!! snad mají lidé větší hodnotu než to jestli jsou slušivě oblečení. K vaším myšlenkovým pochodům mě napadá pouze - slepičí úlet

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 12:02

No já si neumím představit, že bych si na svou svatbu, kde chci opravdu jen nearest and dearest, ne širé příbuzenstvo a spolužačky od školky, pozvala holku schopnou narvat se do tohoto. To opravdu není near and dear! Takže doufejme, že to byla jen čumilka, a ty nikdo neovlivníme. Kamarádovi přišly k obřadu tři Vietnamky, které ho soustředěně sledovaly s napjatým výrazem, takže ho nevěstina rodina málem začala podezírat z nějakého utajeného Vietnamátka. Naštěstí svědka napadlo za nimi zajít a optat se, jestli mají na té svatbě nějaký zájem, a ony mu s hihňáním prozradily, že ne, že chodí na každou, protože milují svatby.

 
Bagheera
344 příspěvků 21.08.13 12:51

To je dost dobrý!

 
Beruska13
137 příspěvků 20.08.13 08:17

…jak já se u takových článků zasměju…:-)))))))

 
Verhro
630 příspěvků 20.08.13 09:17

Velmi vkusné. Člověk neví, kam dřív s očima.

 
Silver-Edged Axe
299 příspěvků 20.08.13 09:19

Říkám si, co dotyčné tak moc láká na těch krajkových tílkách. Hlavně když mají kila navíc. To nemají doma zrcadlo?

 
Martishka
26 příspěvků 20.08.13 09:50

Mají. Ale to by se před něj musely postavit z boku nebo zády, a to už je asi vyšší dívčí… ;)

 
Verhro
630 příspěvků 20.08.13 10:39

To víte, je to móda a úkolem je přece být oblečen dle posledních trendů :-D

 
PartyLover
153 příspěvků 20.08.13 16:10

To jsou takové ty slečny, které hlásají jak jsou se sebou spokojené, protože je „je aspoň za co chytit“ a to mají přece chlapi rádi a rozhodně radši budou tlusté, než aby byly „anorektičky“ či „vychrtliny.“
Anorektička nebo vychrtlina je u nich prosím pěkně každá, která nemá nadváhu, abyste tomu rozuměli. ;-)
A tyhle nejvíc překypují sebevědomím a své tvary vystavují na obdiv.
No a hlavně, když se nám to nelíbí, tak se přece nemáme dívat.

 
aailyyn
807 příspěvků 21.08.13 15:26

No přesně. Ono nejde mít prostě normální váhu? To musím být zásadně metrák a půl vážící „baculka“, kterou je za co chytit nebo čtyřicetikilová anorektička? Příliš hubené modelky se mi nelíbí, ale baculky, které jak mantru opakují, jak jsou se sebou spokojené a blabla, mi taky jdou proti srsti.

 
Oveeec
1364 příspěvků 21.08.13 15:53

No a proč by nemohly bejt radši tlustý než anorektičky? No a že mají chlapi rádi, když je za co chytit, to je konec konců pravda.

 
Shrew
63 příspěvků 21.08.13 20:37

Protože „baculatost“ a „být za co chytit“ vypadá úplně jinak, než si tyto dámy představují. Baculatá holka má cca 5 kilo nadváhy, ta, která „je za co chytit“ má normální váhu a výrazné křivky. Ano, to může být hezké a líbivé. Ne tloušťka. Ta je stejně nezdravá (a bez přejídání vzácná) jako vyzáblost.
A - jak už tu bylo napsáno - mezi nadváhou a vychrtlostí je také něco jako štíhlost, což tyto dámy zcela opomíjejí.

 
Oveeec
1364 příspěvků 22.08.13 13:45

A co mají říkat? Když už teda na to přijde řeč? „Bože, já jsem tak hnusná“? Jasně, že se sebou spokojený nejsou, no ale ať už cvičí, nebo ne, není důvod, proč by si měly ještě sypat popel na hlavu.

 
Shrew
63 příspěvků 23.08.13 02:30

Nemusí si sypat popel na hlavu. Stačí, když nebudou urážet každého, kdo je hubenější než ony. A nebudou tvrdit, že být tlustá je úplně normální. Představte si opak - když sedíte u stolu s dívkou, co má 180 cm a třicet kilo v plné polní. Přijde řeč na postavu a ona vám řekne „…já jsem se sebou děsně spokojená, rozhodně nechci přibrat. Hodně se hýbu a jím málo, je to zdravé. A myslím, že všechny ty tlusté ženy, co nosí velikost 40 by se měly léčit…“. Označíte ji nejspíš za duševně chorou. Ale je to úplně stejné, jako když dívka, která v pětadvaceti váží metrák řekne „…jsem se sebou děsně spokojená. Nehodlám hubnout. Mám ráda dobré jídlo, nerada cvičím. Hnusí se mi ty anorektičky v časopisech…“

 
Oveeec
1364 příspěvků 23.08.13 13:43

No zatím se mi to jeví spíš tak, že ostatní urážejí ty „baculatý“. Říct hubený holce, že je moc hubená, je netaktní, do tlustejch zatím všichni rejou celkem beztrestně (i když poslední dobou se objevuje právě hodně ublíženejch hubenejch, zvlášť po zákazu anorektických modelek). A taky myslím, že vyjde víceméně nastejno, jestli o spokojenosti se sebou samou vykládá anorektička, nebo holka, která má nějaký ty kila přes míru. Akorát že každej asi radši věří všem těm modelkám, který milujou svíčkovou a mají to štěstí, že jí můžou sežrat, kolik chtějí, a ona se spálí tak nějak sama. Když řekne holka s nadváhou, že to má geneticky, nevěří jí to nikdo. Já mám kámošku, která to má fakt v rodině, ale jí zdravě, při cvičení vydrží asi třikrát tolik co já, ale hubenější jsem (zatím)pořád já. Máme prostě jinou konstituci. Jenže by jí taky možná někdo nevěřil, že chodí denně běhat.

 
Shrew
63 příspěvků 23.08.13 22:42

Já se bohužel setkávám s opačným extrémem. Nadváha je v pohodě, ale hubenost není normální. Faktem je, že „přirozeně“ tlustých a „přirozeně“ hubených je stejně - zhruba pět procent. Zbytek prostě kecá. A je iritující, ať kecá jedna nebo druhá strana. Pokud mají silné holky pocit, že musejí svou trapnou pseudospokojeností hubeňourkám něco vracet, tak to jejich vlastní vnitřní pocit nezmění. Štíhlost (tedy BMI mezi 18 a 25, pokud jste v produktivním věku a nejste kulturistka) je prostě nejlepší, nejzdravější a většinově nejpřitažlivější. S tím žádné hloupé řeči nic neudělají.

 
Oveeec
1364 příspěvků 24.08.13 18:22

Taky s tím netřeba něco dělat. Cílem pseudospokojenosti není někomu něco vracet. Ale když už na tu jejich tloušťku někdo začne mít poznámky, co je lepší: „Máš pravdu, jsem fakt hnusná a nikomu se nelíbím a nenávidím se“, nebo „No a co?“ Jestli namítnete, že nejlepší je zhubnout, vězte, že jsou věci, s kterýma nic neuděláte. A jestli se najde někdo dostatečně hloupej, aby třeba do mě ryl kvůli vzhledu, já osobně radši pokrčím ramenama, řeknu no a co a eventuelně se vybrečím až doma, ale nikdy ne před tím blbcem. Jestli někdo jo, je to jeho věc, ale podle mě právě tohle stojí za tou „pseudospokoje­ností“.

 
Shrew
63 příspěvků 24.08.13 18:44

Ale já mluvím o něčem jiném. Mluvím o tlustých ženách, které se navážejí do těch štíhlých. A označují je za anorektičky. Když vás někdo kritizuje kvůli postavě a řeknete „no a co“ je to v pohodě. Ale proboha neříkejte „…jsem takhle děsně šťastná, tohle se chlapům líbí úplně nejvíc. Je to mnohem lepší než mít 90-60-90…“ Tohle prosím neříkejte. Protože je to nehorázná blbost.
Je super, když je žena spokojená sama se sebou, ale ta by tyto fráze nikdy nepoužila. A nikdy by nesnižovala někoho jiného.

 
Oveeec
1364 příspěvků 24.08.13 19:03

A já mluvím o štíhlých ženách, co se naváží do tlustých. Je to úplně stejný, akorát s tím rozdílem, že jak si tak čtu tady tu diskuzi, nevšimla jsem si ještě, že by se tu nějaká navážela do hubených. Zato se tady většinou lidi předhánějí, kdo vymyslí drsnější „vtipnej“ komentář. A na hubený to není.

 
Shrew
63 příspěvků 24.08.13 21:21

Hm, no tak si rozklikněte jakoukoliv diskusi pod nějakou přehlídkou haute couture. Tam se to „spokojenými a zdravými baculkami“ jen hemží. A běda vám, máte-li velikost menší než 38!
Víte, mně osobně je fuk, když je někdo tlustý. Jsou s tím spojena zdravotní rizika, ale tak jeho věc, nikdo nežije stoprocentně zdravě, ne? Ale když dotyčný vychází ven polonahý, to už se týká i mě. Lidi, kteří jsou nahoře na obrázcích, nelze ignorovat. Jak zde bylo napsáno, sednou si vedle vás v tramvaji, cloní vám v hezkém výhledu, přisednou si na zahrádce, kde si vychutnáváte pivo… Mohou být tlustí a tlusté, ale musí být soudní a soudné! Jasně, mohou mít jiný vkus, ale jít v podprdě do města je mimo. Vzít si o tři čísla menší průsvitné triko, je mimo taky. Ať se pak proboha nediví, že jsou terčem kritiky!
Osobně jsem byla terčem kritiky kvůli váze mnohokrát. Vždy jsem ji měla radši, než příšernou lživou větu „…vždyť vypadáš dobře, není to tak zlý, znám jednu a to byl případ…“. Ale jistě, není příjemné, když se někomu vaše postava nelíbí. Zvlášť když vám to dá najevo hodně hrubě. Nicméně pokud se polonahá promenáduju po městě, tak snad reakci musím čekat, ne?

 
PartyLover
153 příspěvků 24.08.13 23:54

Přesně tak. Vůbec mi nevadí tlustí lidé jako takoví, kolikrát je mi někdo i sympatický právě kvůli tomu, že je trochu buclatý (nikoli 50kg nadváhy), že to k němu tak „sedne,“ ale jakmile začnou řeči o „anorektičkách, které chlapa v posteli umlátí kostmi,“ tak přecházím do útoku, protože většinou je oprávněný - od holky s ženskými křivkami jsem ještě nikdy neslyšela takové řeči, ale od těch hodně tlustých ano. Btw. dneska jsem na FB narazila na tématický obrázek pro ty, které stále nehodlaj pochopit rozdíl mezi „krev a mlíko“ a tloušťkou. A to si ještě nemyslím, že by paní napravo byla extrémně tlustá. Nicméně bohužel, na to aby si mohla vzít krajkové průhledné tílko velikosti M a tvrdit, že má jen ženské křivky na to už taky nemá.

Příspěvek upraven 24.08.13 v 23:55

 
Doudou
1231 příspěvků 27.08.13 10:15

Tak to je hodně výstižný obrázek. To je přesně ono!

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 10:59

Dyť já taky nehájím, aby chodily oblíkaný tak, jak chodí!

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 11:03

Jo a nehledě na to, že na přehlídkách haute couture člověk občas fakt vidí Dachau.

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 12:50

To je přesně ono. Dachau fakt vypadá úplně jinak. Modelky jsou hubený, o tom žádná. Ale Dachau, to ne.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 25.08.13 12:22

@Shrew Tak fuk vám to není, pokud by vám to bylo fuk, tak tady o tlustých už tak dlouho neplácáte.

Příspěvek upraven 25.08.13 v 12:23

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 12:45

Je mi to fuk. Dokud se do mě nenaváží. A netvrdí hovadiny.

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 13:33

A kdo se furt do vás naváží? Jestli se do vás někdo naváží, tak je to kačena a je jedno, jestli je hubená nebo tlustá.

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 13:54

Jak už tu psala PartyLover, je velmi časté, že tlusté ženy hájí svoji tloušťku hesly typu „hnusné anorektičky“, které aplikují na každého, kdo nemá minimálně pět kilo nadváhy. Je to špatně.
Vy tvrdíte, že je to sebeobrana.
Já tvrdím, že je možné, že je to sebeobrana, ale nic to nemění na faktu, že je dost blbá.
Většina lidí dnes nechápe rozdíly v pojmech. Něco jiného je vychtlost (Dachau, onkologická kachexie, pokročilá mentální anorexie), hubenost (většina modelek), štíhlost (zdravá váha pro většinu populace), sportovní postava (hodně svalů), oplácanost (neboli plnoštíhlost, baculatost) a tloušťka.

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 14:11

Obrázky pro názornost.

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 14:14

1. Vychrtlost.
2. Hubenost.
3. Štíhlost.
4. Plnoštíhlost.
5. Velmi svalnatá postava.
6. Tloušťka.

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 14:46

S tím nelze než souhlasit, nijak to ale neříká o tom, jak moc se tlustý naváží do hubenejch a naopak.

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 14:51

Ačkoli teda ta čtyřka není plnoštíhlá. Je normální a je moc krásná. A to je právě ten problém - že už se tolik posunulo vnímání, že je považovaná za plnoštíhlou. Je teda otázka kým. Myslím, že z takovýhle postavy musí bejt chlapi úplně na větvi, i kdyby měla klidně i o pár kilo víc. Takže je taky otázka, jestli se lidem opravdu zdá plnoštíhlá, nebo jestli se jim jenom plnoštíhlá zdát má. Ovšem taky záleží na tom, jak kdo myslí slovo plnoštíhlá, to zas jo.

 
PartyLover
153 příspěvků 25.08.13 15:35

Ano, ale můj první příspěvek byl hlavně o těch, které svoje špeky nasoukají do oblečení o dvě čísla menšího, pak jim lezou ven a když někdo něco řekne tak „je to lepší než být anorektička.“
Jinak Kelly Brook (na obrázku č. 4) je podle mě přesně žena, která má ty správné křivky a která by si mohla dovolit něco kecat o anorektičkách (těch fakt nezdravě nehezky vyhublých). Nemusí být ani hubenější ale ani přibírat nemusí. A s těmi chlapy to tak nezobecňujte, kolikrát zírám s otevřenou pusou jaké holky můj přítel, jeho kamarádi nebo můj brácha jsou schopni nazvat tlustými. Každému se líbí něco jiného, každý vnímá tloušťku nebo hubenost jinak, ale ty extrémy se nelíbí určitě nikomu. Jinak já to vnímám tak - ta fotka č. 4 - ženské křivky, ta první, kterou teď nahraju je pro mě baculatá/plnoštíhlá a tu druhou, kterou nahraju - o té bych už řekla, že je tlustá (i když slovo „tlustá“ zní fakt hanlivě).

Příspěvek upraven 25.08.13 v 15:36

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 16:18

Tak teď souhlas:)

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 16:58

Plnoštíhlá není pro mě hanlivý pojem. Slečna by rozhodně neměla přibrat, to už by bylo moc! Ale je pěkná, přitažlivá.
Jinak - chtěla jsem se hlavně vymezit vůči vašemu komentáři o modelkách a Dachau. To byl třeba příklad, jak se ženy naváží do hubeňourek. Je to znevažující a urážlivé.

 
Oveeec
1364 příspěvků 25.08.13 19:04

V případě modelek ani tak ne. Holce na ulici bych to neřekla, protože nikdy nevíte, co má za sebou, ale modelka tak vypadat musí, a je celkem známá věc, jak se modelky stravujou (takže ty řeči o svíčkový jsou kecy a člověk, kterej jí zeleninu a pravidelně cvičí vypadá taky jinak), a to je ten problém. Jo a jenom tak na okraj, kdybyste měla pocit, že se třeba do nich navážím ze závisti - tlustá nejsem.

 
Shrew
63 příspěvků 25.08.13 20:01

Ale tím, že modelky označujete za anorektičky a „ty z Dachau“, znevažujete mentální anorexii a ostatní choroby, které vedou k extrémní vyhublosti. Modelky jsou hubené, ale nejsou chorobně hubené. Ve světě je minimum modelek, jejichž vzhled se dá označit jako anorektický. U nás si dokonce nevybavuji žádnou (možná Bučková). Vezměte si, že i při té slavné akci, kde zakazovali vstup na molo holkám s BMI pod 18,5, vypadla jen třetina modelek. V té třetině byly i hodně mladé dívky, které mají BMI přirozeně nižší. A samozřejmě i ona menšina přirozeně hubených děvčat, které to do modelingu táhne. Takže v opravdu rizikové skupině je možná tak 10% holek. Ani to není samozřejmě v pořádku! Ale nemůžete podle toho posuzovat všechny.
Věřte mi, vím, jak vypadá zdravá hubená holka, chorobně hubená holka a holka, která má hubenost vydřenou.

 
Oveeec
1364 příspěvků 26.08.13 09:59

Jak to, že to znevažuju? Mezi modelkama jsou, jak píšete, holky přirozeně hubený a holky nepřirozeně hubený a holky s vydřenou štíhlostí, ale to mezi ostatní nemodelkovskou populací taky. A to, že to konstatuju, není žádný znevažování. Jo a že u nás nejsou anorektický modelky je dáno možná tím, že žádný pořádný haute couture modelky snad ani nemáme:)

 
Shrew
63 příspěvků 26.08.13 13:25

Jenomže vy tvrdíte - haute couture modelky rovná se anorexie. To je pitomost. Jen malá část modelek je anorekticky hubená. Když tvrdíte, že modelky jsou anorektičky, zlehčuje tím skutečnou mentální anorexii. Ta vypadá úplně jinak. Dokud lidé nepochopí ten rozdíl, bude se na tuto nemoc koukat jako na něco povrchního. Medicína striktně odlišuje mantální anorexii a takzvané přehnané hubnutí. Ale lidi mají (díky rovnici modelka-anorektička) zafixováno, že anorexie je výstřelek holek, které „chtějí chodit po mole“. I když se MA vyskytne v modelingu, má genetické a sociální (vztahové, většinou rodinné) příčiny. K tomu, abyste se vyhladověla k smrti, vážně nestačí touha po předvádění šatů. A vyhladovět se k smrti neznamená mít 50 kilo na 175 cm.

 
Oveeec
1364 příspěvků 26.08.13 14:00

To ne, ale lidi mají pokřivený vnímání, a to není nic dobrýho, ani když se nutně neprohladoví k anorexii. Jednou jsem se bavila s kámoškou, která je mimochodem od přírody hubená (a aktivní sportovkyně - ona se tu možná pozná, když už odhalila mě:)) o modelkách, který má American Apparel. Nevím, jestli jsou všechny takový, mně utkvěla jedna v takovejch tuším vínovejch plavkách, vždycky na mě vyskakovala v takový tý reklamě po straně monitoru. Shodly jsme se s tou kamarádkou, že si musíme vědomě opakovat, že je to normální, zdravá, hezká holka, protože jak už je člověk zblbnutej z Photoshopu a těch hříběcích postav na molech, považuje automaticky normálně vypadající ženskou za moc tlustou na to, aby dělala reklamu na oblečení. A to je špatně. A hotovo:) A teď si vemte, co to udělá s nějakou puberťačkou, a nejenom, která ještě nemá ten správnej nadhled. Bude se nenávidět. Netvrdím, že to neplatí i o extrémně hubenejch holkách, jenže těm se žádnej trend nijak zvlᚡy nepředepisuje. Zato hubnoucí masáž je ze všech stran (především teda proto, že je to obrovskej byznys, ale i tak).

 
Shrew
63 příspěvků 26.08.13 19:32

To máte pravdu. Hříběcí postava je hezký obrat :-) Vlastně se shodujeme, já jen tvrdím, že to pokřivení jde z obou stran. Obezita je velmi nebezpečná a akceptace nadváhy jí nahrává. Vezměte si jen konfekční velikosti - dnešní nechvalně proslulá americká „nula“ existuje odedávna. V padesátých letech to byla velikost 6 nebo 8. Ale protože populace tloustne, velikosti se zvětšují, dnešní „šestka“ byla dříve „dvanáctka“ nebo „čtrnáctka“. Přitom tělesná výška se od padesátých let změnila jen o 5 cm, což by odpovídalo posunu konfekční tabulky o jedno číslo, ne o tři nebo čtyři. Modelky mají paradoxně vlastně stále stejné míry a velikosti, ale jsou výrazně vyšší.
Co mě osobně překvapuje je fakt, že ženy samy ve většině ony „nereálné“ vzory vyhledávají. Jeden módní časopis před časem udělal takový pokus - na svou obálku nějaký čas dával zásadně nefotošopované modelky a ženy „z lidu“. Prodejnost klesla!

 
Oveeec
1364 příspěvků 26.08.13 22:08

To je zajímavý, no, asi je to proto, že obyčejnejch lidí je všude dost:) Lidi chtějí tu iluzi. A s tím vývojem měr je to taky zajímavý, já si vždycky říkám, jak je možný, že ženská, která měla třeba v 50. letech 90-60-90 vypadala úplně jinak než ty, který mají (údajně? doopravdy?) ty samý míry dneska. Dřív prsa-pas-boky, dneska prsa (v horším případě silikonový polokoule) a pak rovná linka až dolů…

 
Shrew
63 příspěvků 27.08.13 16:21

Je to hlavně výškou (tehdy průměrně 170 cm, dnes 177 cm). A taky typem postavy. Dnešní modelky hodně cvičí, mají jinou stravu. V padesátých letech měly manekýny (jak se jim tehdy říkalo) mnohem měkčí těla, vypadaly proto objemnější a přirozenější.

 
Doudou
1231 příspěvků 27.08.13 10:20

Já bych to za sebe upravila takhle:

1. Anorexie (ne Vychrtlost).
2. Vychrtlost (ne Hubenost).
3. souhlasím - Štíhlost.
4. Sexy ženské křivky (ne Plnoštíhlost).
5. souhlasím - Velmi svalnatá postava.
6. souhlasím - Tloušťka.

 
Shrew
63 příspěvků 27.08.13 16:15

Anorexie není typ postavy, je to nemoc, která se projevuje v těžších stadiích vychrtlostí. je to jako byste oznčila tuto postavu za „schizofrenii“. Mimochodem dívka na obrázku není anorektička, trpí onkologickou kachexií (kachexie je lékařský termín pro vychrtlost), má rakovinu. To je přesně ono typické zmatení pojmů.
Dívka na druhém obrázku není vychrtlá. To nevím, co byste pak řekla na mě. Má svaly, kosti z ní netrčí, jen se jemně rýsují.
Plnoštíhlost není hanlivý výraz. To, že se dnes používá jako eufemismus pro tloušťku je další zmatení pojmů. Ženské tvary má i MM na obrázku štíhlost. Ženské tvary znamená prsa a boky, nemusí to být velká prsa a velký zadek. To je příklad toho, jak se pojmy posouvají a získávají nesprávný význam.

 
kurzatko
230 příspěvků 11.09.13 10:20

Zaměňování vychrtlosti za anorexii mě taky pěkně štve. Dvě z mých kamarádek anorexií prošly, byly léčené na dětské psychiatrii a nebylo to nic skvělého. Jenže ani u jedné z nich to naštěstí nedošlo tak daleko, aby „průměrná diskutérka“ označila jejich postavu za anorektickou. Oproti tomu já jsem tyhle psychické problémy naštěstí nikdy neměla a s otázkou, jestli náhodou nemám anorexii, jsem se během dospívání setkala několikrát.

 
elsicka
8 příspěvků 27.08.13 14:24

Chtěla bych být tak krásně plnoštíhlá, jako paní na obr. 4…

 
Shrew
63 příspěvků 27.08.13 16:16

Je krásná, to máte pravdu.

 
Pajduša
18 příspěvků 31.08.13 23:40

Milý Ježíšku, v příštím životě chci být dlouhovlasá slečna v bílých plavkách..slibuju že budu moc a moc hodná!!:-)
Teda to je nádherná holka..a rozhodně není plnoštíhlá!!! Je naprosto tip top!

 
Shrew
63 příspěvků 01.09.13 19:16

No jestli vnímáte plnoštíhlost jako eufemismus pro tloušťku, tak máte pravdu, tlustá není. Má „plnou“, ale stále ještě „štíhlou“ postavu. Odtud plnoštíhlost (hranice mezi štíhlostí a nadváhou). Je pěkná a zatím zdravě vypadající, ale kdyby trochu přibrala, měla by nadváhu.

 
Kamaela
154 příspěvků 21.08.13 21:51

Určitě mají doma zrcadlo, ale pokud si zkoušejí oblečení jako moje kamarádka, tak je to jasný. Kámoška má nějaké to kilčo navíc, ale zkouší oblečení tak, že se postaví před zrcadlo, zatáhne břicho, vypne prsa a usoudí, že je to OK. Fakt, že takhle určitě nevydrží chodit celý den a že zezadu možná vypadá jinak, je vedlejší.

 
Caralina
916 příspěvků 20.08.13 09:23

Jako koukající podprsenka už mě nerozhodí, člověk otupí, ale paní v bazénu v prádle?? WTF? Ještě kdyby to byla nějaká puberťačka, který to přijde vtipný ale tohle?

 
Atrofie
741 příspěvků 20.08.13 09:47

…ale zase nutno paní přiznat, že má alespoň pěkné, padnoucí prádlo ;-)

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 20.08.13 12:01

Nejhorší je, že je to k vidění opravdu často. Nedávno jsem byla na koupališti v Polsku a tam byl takhle oblečen snad každý druhý!

 
KlaudieS
1640 příspěvků 20.08.13 09:25

Budiž mi úlevou, že se jedná o celohrozně oblečené slečny či ženy, to není jen o vylezle podprsence, každý outfit z tohoto článku je naprosto otřesný.

 
Alizon
1233 příspěvků 20.08.13 10:54

Proti podprsenkam uz jsem skoro imunni, ale zaujal me model slecny na fotce c.6, vlevo. Tomu rikam odvaha kombinovat vzory.

 
Temperance
459 příspěvků 20.08.13 17:41

A k tomu ty tátovy nebo bráchovy pantofle…

 
atrix
483 příspěvků 21.08.13 04:02

Mě zase pro změnu zaujala ta kombinace hned na první fotce: do pasu jak na Saharu, od pasu dolů jak kdyby čekala první mrazíky… Pak opravdu nechápu, proč ta masivní odhalenost zad, když jinak to vypadá, jako by trpěla obavou z nachlazení od nohou. :D

 
Alizon
1233 příspěvků 20.08.13 10:55

Ac na pocasi permanentne nadavam, zacinam videt pozitivni stranku v tom ze tady v Belgii je i v lete teplota pomerne nizka. Takze podobnych modelu jsem vetsinou usetrena.

 
gummybee
4595 příspěvků 20.08.13 11:17

No ovšem zrovna letos i tady v belgii byl červenec dost peklo.. hlavně v kombinaci s tradičním belgickým/holan­dským nevkusem.. proti tomu teda zlatá šedivá zima :)

 
Alizon
1233 příspěvků 20.08.13 11:49

:) V cervenci jsem tu nebyla - asi jsem tedy o neco prisla.

 
carries
1317 příspěvků 20.08.13 13:23

V UK tiež nie je extrémne teplo, tých 22-25 stupňov a odhalené podprsenky na mňa vykukujú na každom rohu. Keby nemala väčšina spoločností dress code, prisahám, žeby to tie baby nosili aj do kancelárie. Holt tričká s voľným chrbtom sú in.

 
gummybee
4595 příspěvků 20.08.13 13:25

Vzhledem k tomu, že v té době bylo vedro všude, tak předpokládám, že nepřišla :) ale jestli jo, jestli existuje místo kde se takovéhle věci nenosí, sem s tím a hned se tam stěhuju :)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 20.08.13 13:39

Severní pól :-)

 
Alizon
1233 příspěvků 20.08.13 14:48

Nepotesim vas - prisla jsem jenom o kombinaci belgickeho nevkusu a podprsenek. Zato jsem byla vystavena ceskemu peklu a turistickemu peklu (Nemci, Anglicane) ve Spanelsku. Takze je to VSUDE!:)

 
kurzatko
230 příspěvků 11.09.13 10:22

Rovníková Afrika, tam ještě nedorazila evropská móda rozervaných hadrovitých triček :-D

 
Kamca12
7 příspěvků 21.08.13 09:42

Ano, i tady v Belgii byl červenec peklo…ale i při belgicko-vlámském nevskusu je tady mnohem jednodušší na lidi venku koukat, než u nás…

 
gummybee
4595 příspěvků 21.08.13 10:01

Koukám že tu máme dobrou koncentraci belgičanek :D
každopádně pro mě je dost peklo tady koukat na to jak se lidi oblíkají, bez ohledu na počasí..

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 12:04

@gummybee Máte výstižnou ikonku

 
aailyyn
807 příspěvků 20.08.13 10:56

Viděla bych to asi tak: v obchodech je toho přehršle. Takže si jdete koupit tričko. A protože normální tričko tam nemají, ale mají tam tyhle průhledné hadříky (doslova) a mají tam toho tuny i moudře usoudíte, že když se to prodává, tak se to tak asi má nosit. A jak to budou dělat jiné, budou-li uvažovat stejně? No prostě jim bude ta podprsenka čumět, čili co byste řešila podprsenku, jediná na ulici jistě nebudete. Totálně stádní uvažování.

 
macidlo
32 příspěvků 20.08.13 12:24

Dostala jsem tričko s otevřenými zády darem a jsem z něho popravdě dosti nešťastná, absolutně nevím, jak nosit. S podprdou nereálný, zezadu je vidět celá, bez podprdy taktéž utopie neb to mi zas čouhaj prsa v průramcím. A teď babo raď… Fakt by mě zajímalo, kdo takový přiblblosti vymejšlí…

 
aailyyn
807 příspěvků 20.08.13 12:31

Volný zadní díl než bez podprsenky asi nijak. Různá ta poloprůhledná by se jako hravá street móda tak, jak zmínila Ada s kontrastní podprsenkou možná nosit dala. (Pod krajku by v nouzi tělová podprsenka šla, aby se nerušil vzor.) Nejhorší je, že půlka tohohle by nemusela vůbec vzniknout, pokud by slečny měly správnou podprsenku. Nelezl by jim zadní díl až na lopatky. (A kdyby ji měly, tak by se navíc dala odepnout ta hnusná zapraná ramínka, co jim z toho čučí, protože by jim prsa držela a my bychom byli minimálně ušetřeni pohledu na to, když už to chtějí nosit.)

 
Matmys
1597 příspěvků 20.08.13 15:06

Já bych se zaměřila na toho, kdo vám to triko daroval.
Víte, že nepřítele se máte snažit poznat vždy co nejlépe :)

 
Alterations
533 příspěvků 20.08.13 15:15

Některá ta krajková i jiná bláznivě vystřižená trička jsou docela hezká, ale asi by se pod ně muselo nosit ještě jiné tričko. Nebo by ty podprsenky musely být navržené a vyrobené speciálně pro daný model trička - barevně a materiálově sladěné? Těla by měla být v nějaké normě samozřejmě. V Brazílii jsem viděla v městech prakticky všechna děvčata ve městech oblečená jen v podprsenkách. Ale ty byly barevné a vepředu měly jakousi zástěrku. Dívky nebyly nijak vychrtlé, ale obézní nebyla z nich žádná.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 09:12

Vrstvit, vrstvit - kontrastní pod něj. Možná k tomu bylo určené, ale sexice to velkoryse přehlédly.

 
viktorias
156 příspěvků 21.08.13 10:31

Bandanu, možno.. to je taká látka cez prsia. ale úprimne povedané, tričko proste nenosiť alebo len pod sako. ja by som ho asi vyhodila.

 
Tebah
4255 příspěvků 21.08.13 10:41

Bandeau, ne bandana.

 
monel
648 příspěvků 25.08.13 16:27

Co třeba to darované triko přes plavky na pláž..
holá záda = bez podprsenky, ale ne každý na to má postavu.. a odvahu

 
Doudou
1231 příspěvků 27.08.13 10:27

Já jsem jednou také takové tričko dostala :-).
Koupila jsem si k tomu speciální podprsenku se zapínáním v předu a s okrasným tím zadním dílem, kt. byla určená přímo do těchto triček.
Takže možnost existuje. A pokud nemá nositelka markantní „madla lásky“ apod., tak to vypadá i pěkně.
A nebo to vyřešit takovým tím pásem.
Docela se mi líbí pokud barvy k sobě kontrastují.

 
TinkaH
916 příspěvků 20.08.13 12:08

U poslední fotky mě hned napadlo, zda je z krajky i přední díl…

 
Chany
871 příspěvků 20.08.13 12:55

I kdyby nebyl, tak ta trikotýnová nádhera je dost průsvitná i za sucha, natož po namočení…

 
Tiii89  20.08.13 12:21

Toto by nemelo chodit po Prikopech :(((( jsem mozna prilis hnusna, ale to uz je extrem. A nejde tu o podprsenku ale.. Vzdyt vidite! Katastrofa!

 
egr
54 příspěvků 20.08.13 12:47

Božíííííí

 
Chany
871 příspěvků 20.08.13 13:03

Skoro to vypadá, jako by někde měla schovanej ventilek, co? ;) Ale tak- třeba trénuje sumo…

 
arwenn
426 příspěvků 20.08.13 14:12

Američanka!!! Tutově… hrozný a 3× hrozný

 
Tiii89  21.08.13 09:28

Ne, mluvila cesky a resila kupodivu jidlo :D

 
BP0991
213 příspěvků 20.08.13 17:07

Ty ponožky! :-D

 
Temperance
459 příspěvků 20.08.13 17:45

Myslíte jako ten půlpár ponožek?

 
Tamara A.
25 příspěvků 21.08.13 08:41

Taky jsem detailně studovala, jestli má opravdu jen jednu :-)

 
Tiii89  21.08.13 09:32

A diky bohu, nebyla to ponozka ale jen obvaz :D

 
Oveeec
1364 příspěvků 21.08.13 15:56

Tohle už je ale fakt trapný. Si fakt myslíte, že jedna ponožka je součást modelu?

 
atrix
483 příspěvků 21.08.13 04:09

A kabelky proklatě nízko nejlépe aspoň dvě a každou jinou, ať se práší za kočárem! :D :D :D

Příspěvek upraven 21.08.13 v 04:10

 
surabaya
395 příspěvků 21.08.13 12:36

Ty dvě kabelky mi tam vaděj nejmíň :-)

 
atrix
483 příspěvků 22.08.13 19:24

Tak detailně jsem to nestudovala, abych to odhadla jako futrál na foťák, mě spíš zaujaly ty dvě kšandy přes ta nepřehlédnutelná záda, které navíc končily až kdesi v půli stehen (plus ještě taška v ruce)… :D

Příspěvek upraven 22.08.13 v 19:25

 
Mydri
169 příspěvků 21.08.13 21:24

J8 myslím že to tmavé není kabelka, ale pouzdro s fotoaparátem, některé takhle vypadají a na drahý foťák je to dobrá věc. Teda ne že by to paní nějak zachraňovalo… :P

 
Tamara A.
25 příspěvků 21.08.13 08:40

Ta má prsa i vzadu :-)

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 09:13

Ivan Mládek: Obličej moc hezký neměla, ale ta postava! Člověk si na ní rukama mohl nahrnout vnady, jaké chtěl - a kde chtěl.

 
Shiro
354 příspěvků 23.08.13 01:47

Zdá se mi to, nebo má dáma fusekle v žabkách? Takové ponožky sháním už roky. Takové ty palčákoponožky to japonských getta.

 
Shrew
63 příspěvků 26.08.13 13:27

Myslím, že je mají na ebay a etsy.

 
Larrisa
80 příspěvků 20.08.13 12:49

Když vidím podobné bytosti naživo, tak si přeji, abych našla odvahu, hodila s nimi řeč a decentně je upozornila na čouhající podprsenku případně prosvítající kalhotky. Bohužel jsem ještě nesebrala odvahu :D Tak možná jednou…

 
Chany
871 příspěvků 20.08.13 12:53
Poslední dvě fotky

Jsou přímo nechutné. Kdybych to neshlédla na vlastní oči, věřit tomu nebudu. Ukázka vlastní degradace a omezenosti. Obzvlášť ty bílé krajkové rajtovačky paní vylézající z bazénu, která už je ve věku, že by měla mít rozum a důstojnost - otřes. :-(

 
Renny211
23 příspěvků 20.08.13 12:55

To je teda mazec! Někdy se opravdu nestačím divit :-)

 
ProfZav
99 příspěvků 20.08.13 13:07

Učím na gymnáziu a to je teprve pokladnice podobných zhovadilostí. Nejhorší byla jedna maturantka, velikost minimálně 42, taková jako krabicovitá a s velmi silnými pažemi, která si myslí, že čím větší výstřih, tím bude asi ženštější…bylo by mi to docela fuk, ale když něco takovýho sedí metr před váma ve směru, kterým obhlížíte třídu a vidíte jí výstřihem až na paty, pak je i 45 minut trvající hodina k nepřečkání.

 
Camarilla
85 příspěvků 22.08.13 14:18

42, no to je hrůza! Že si vůbec taková slonice dovolí vylézt na ulici, potažmo dokonce do školy!

 
Niccika
10 příspěvků 20.08.13 13:28

Co je smutné, tak lidi takto oblečení chodí i na hrady a zámky. Pracuji jako průvodkyně a máme přísné pravidlo chodit slušně oblečené - žádné potisky, výstřihy až do „kuchyně“, zmalované jak na pouť. No a pak vám na prohlídku přijde pár seniorů kteří mají dost nadváhu a paní je jen v plavkách a průhledné tunice a pán v sepraných kraťasech a vytahaném tílku…

 
Bibken
165 příspěvků 22.08.13 11:08

To je ešte v pohode, takíto ľudia predstavujú len estetické nebezpečenstvo. Ale keď som robila sprievodkyňu v jaskyni, tak tam išlo o zdravie… Ľudia obutí v žabkách, poobliekaní v kraťasoch a tielkach. V tej jaskyni bolo 7 stupňov a bolo treba prekonať 1000 schodov… Najlepší boli rodičia, ktorí asi ročné dieťa v takom tom batohu na chrbte nechali sedieť v sandáloch bez ponožiek a v polovici prehliadky sa ma pýtali, či nemám niečo, čím by mu mohli zakryť nohy. Are you freaking kidding me?! A potom ešte pani, ktorá bola asi nejaká ortodoxná dáma a išla v lodičkách. Veľmi sa čudovala, keď ju na prehliadku správca nepustil. A to by som si povedala, že jej nevhodnosť obuvi dôjde už skôr, keď musela k vchodu do jaskyne 15 minút šlapať do brutálneho kopca…

 
Niccika
10 příspěvků 22.08.13 21:01

A víte, že se ničemu z toho ani nedivím? Už jsem se naučila ničemu se nedivit. Ale jak říkáte, nejhorší sou rodiče s malými dětmi, vezmou je na hodinu a něco prohlídku (protože překonali ten kopec, došli sem a je to první co je napsané na seznamu okruhů!) a pak se vás po půl hodině naštvaně ptají jak dlouho to ještě bude trvat, že to jejich děti (jednou jsem slyšela, že i je) nebaví. Ale do jeskyně na lodičkách, no proč ne :/

 
Kaciii
2 příspěvky 20.08.13 13:34

Priznam se, ze sama nejsem fanousek techto modnich kreaci: , ale nedivim se tem mladym. Vzhledem k tomu, ze v prvnich radach Sexu ve meste je takto koukajici podprsenka normalne prezentovana, muze spousta holek nabyt dojmu, ze je to moderni a extremne sexy.

 
arwenn
426 příspěvků 20.08.13 14:13

Jenže první řady sexu ve městě jsou cca z roku 98 a teď je rok 2013!

 
Kaciii
2 příspěvky 20.08.13 14:36

To sice ano, ale reprizy bezi porad do kola a vetsina toho obsahu je stale aktualni

 
arwenn
426 příspěvků 21.08.13 13:33

Tak snad ani to, že uvidím v televizi Borhyovou, která vypadá jak z bordelu v Dubí, mě snad také nenutí ji napodobovat, ne? Jen proto, že je v televízi…

Příspěvek upraven 21.08.13 v 13:34

 
Oveeec
1364 příspěvků 21.08.13 15:58

Právě že jo, člověk vystavenej nějakýmu jevu jím bejvá většinou ovlivněnej…

 
perchta
35 příspěvků 20.08.13 15:15

Já nevím, to se slečna oblékne, postaví se před zrcadlo, okoukne zepředu, zezadu, řekne si paráda a jde ven? Nepochopím a nepochopím…

 
Matmys
1597 příspěvků 20.08.13 17:24

Třeba mají zrcadlo, které ukazuje jen zepředu :)

 
Doudou
1231 příspěvků 27.08.13 10:34

Tak já když se kouknu z nostalgie na Diskopříběh, tak si taky hned neběžím koupit šusťákovku a mrkváče.

Navíc mi nepřijde, že by v Sexu ve městě byl nějaký markantní výskyt čouhajících podprsenek.

 
ProfZav
99 příspěvků 20.08.13 14:12

@Niccika: Taky jsem průvodcovala a u nás si někteří muži rádi sundávali triko před prohlídkou. Vrcholem jsou však cyklisté v „obcuclácích“ (= cyklistické upnuté kalhoty). Jednou jsem viděla paní sesedat z kola s takovým švihem, že se jí celý mezinožní šev rozpáral..no nebyl to věru příjemný pohled.

 
Tebah
4255 příspěvků 20.08.13 16:11

Když na zámek přijedu na kole, to se mám před prohlídkou převléct, abych náhodou neurazila oko průvodkyně?

 
divkavmodrem  20.08.13 16:20

Tebah- buď přijeďte oblečena tak, abyste nepůsobila nevhodně nebo raději návštěvu zámku apod s výletem nespojujte Podobně by se mohl ptát potápěč, proč nemůže přijít ve skafandru, když zrovna připlul!

 
Tebah
4255 příspěvků 20.08.13 16:31

Vy vážně jedete na zámek, odbudete prohlídku, možná projdete zahradu, pokud je (celkem dohromady asi dvě hodiny) a zase odjedete? U málokterého hradu / zámku je dostatek věci k vidění na celý den.

 
divkavmodrem  20.08.13 16:56

Tebah většinou navštěvuji zámky v rámci pobytu v dané lokalitě, výlety opravdu zaměřuji čistě na jednu záležitost, mám-li pak sportovní aktivity, věnuji se výhradně jima nikoho neobtěžuji potem, mokrými vlasy, sportovním oblečením apod,,,

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 09:18

…pachem potu z těsného dresu…
Sport je sport a kultura je kultura, proč to chtít strhnout všechno naráz?

 
Pirek
6768 příspěvků 21.08.13 09:57

Ano, já chci potápěče ve skafandru, toho jsme ještě u nás neměli!

Víte co, dneska se ty památkové objekty jaksi z podstaty věci berou jako volnočasová aktivita, kdy většina lidí je navštěvuje během dovolených či delších výletů. Těch, kteří přijdou účelově na ten jeden konkrétní vybraný objekt je daleko méně. To ale není špatně! V této oblasti je stále ještě důležitější zájem, než výzor. Pro průvodce je lepší návštěvník, kterého prohlídka zajímá, než dekorativní jedinec s nulovou mimikou a reakcemi. Navíc - i sám průvodce je jen zaměstnanec, žádný hrabě či král, aby vás ohromil svým vkusem. Dá se říct, že celkové estetika v oblasti památkových objektů odpovídá tomu, jak o ně vlastníci pečují a jaký k nim má vztah celá společnost.

Krátce - pokud jde člověk do expozice oblečen, není problém. Nepouštíme akorát vodáky v plavkách, muže bez triček. Jo, a psy, a na to bývá nejvíce stížností.

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 12:07

Jednou jsem prováděla zájezd důchodců v igelitových pláštěnkách. Šustili jako když třepete krabicí cornflaků.

 
Pirek
6768 příspěvků 21.08.13 13:35

Pláštěnky, pršipláště a deštníky odebíráme hned za dveřma, jedna z mála věcí, co turisté kvitují s radostí, že se s tím nemusejí uvnitř tahat.)

 
Niccika
10 příspěvků 20.08.13 16:58

Tady nejde o to urazit oko průvodkyně, ale jak byste reagovala kdyby Vás provázela průvodkyně ve vytahaném tričku, roztrhaných kalhotech a neupravená?

 
Tebah
4255 příspěvků 20.08.13 17:22

O roztrhaném a špinavém oblečení nemluvím, já mluvím o cyklooblečku nebo o funkčním oblečení (čistém a neroztrhaném). Pokud se vstupu domáhá někdo, kdo očividně ušel deset kilometrů v mokré oranici, tak mu snad lze celkem snadno ve vstupu zamezit s tím, že by zašpinil interiér, ne?

 
Niccika
10 příspěvků 20.08.13 17:56

Já taky o cyklistickém oblečení nic neřekla. A i mezi oblečením na sport jsou lepší oblečení než obtáhlá kombinéza která by šla klidně i nahradit malbou na tělo. A nemůžete někomu zakázat vstup kamkoliv, jedině možná kdyby byl opilý. Jak by jste reagovala vy, kdyby Vám při vstupu někdo řekl, že dál nemůžete? A je jedno jestli by jste i opravdu byla špinavá jak něco, tak se budete tak či tak rozčilovat.

 
Tebah
4255 příspěvků 21.08.13 09:31

Nějak divně se mi to řadí, ten předchozí příspěvek nebyl na Vás.

Pokud průvodkyně bude roztrhaná, tak mi to vadit bude, protože mi poskytuje službu, za kterou platím, a očekávám, že ta služba bude nějak vypadat. Naproti tomu průvodkyni není nic po tom, jestli mám letní šaty nebo funkční tričko. Naopak něco jí může být po tom, když přijdu nahá, špinavá nebo smradlavá. Pokud někoho takového na prohlídku vezmou, tak automaticky snižují kvalitu služby pro ostatní - nechci trávit hodinu se špinavým smraďochem.

Navíc nechápu, proč by si poskytovatel nemohl říct, komu službu poskytne, ideálně tím, že dopředu zveřejní „dresscode“, kam si může napsat, co chce. Argument „někdo se bude rozčilovat“ mi opravdu pádný nepřijde. Už takhle se na většině prohlídek musí dodržovat nějaká pravidla - třeba zákaz focení - kvůli kterým se taky někdo může rozčilovat, tak proč by tohle měl být problém?

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 12:08

Potíž je v tom, že hrady a zámky přímo bojují o každého návštěvníka. Někde by pustili i fotícího psa, jen kdyby si koupil vstupenku.

 
Cimrwoman
42 příspěvků 21.08.13 17:05

Když ono je to těžký. Letos jsem to taky řešila. Vyrazily jsme s kamarádkou a neteřinkou na hrad brzy ráno, protože jsme měly před sebou cca 12 km pěší cestu. Bylo chladno, zataženo, hrozilo že sprchne. Podstatná část výletu byla po lesních cestách, poslední etapa vedla strmě vzhůru, jenomže to už se vyčasilo a slunce nám pralo do zad ostošest. K hradu jsme dorazily propocené všechny tři, včetně holčičky. Zavelela jsem k pauze, nechtěla jsem abychom ve studeném hradě prochladly. Při vší snaze jsme vypadaly hodně zcestovale, ale nedalo se nic dělat. Proto bych nebyla tak přísná v posuzování oděvu návštěvníků hradů a zámků a neodsuzovala ani cyklodresy. Ovšem, naháči prrr ;-)

 
anniette
159 příspěvků 20.08.13 17:39

To mi připomnělo - nedávno jsem byla na zkoušce, docela jsem řešila, co si vezmu na sebe, aby se to hodilo a tak. Zkoušející pak přišel v cyklistickém dresu. :D On teda občas takhle i přednášel, takže mě to zase tolik nepřekvapilo. Nijak mi to teda nevadilo, zrovna tenhle vypadá dobře ve všem. :D

 
Niccika
10 příspěvků 20.08.13 17:52

Tak na vysokých školách je většina profesorů něčím výstřední :D aspoň to oživí přednášky

 
atrix
483 příspěvků 21.08.13 04:14

Obávám se, že takový mistr Putna neoživí zhola nic - nepovedlo se mu to ani na Prague Pride… :D

 
Go-lightly
3428 příspěvků 21.08.13 12:09

A co, zas nějak exhiboval?

 
atrix
483 příspěvků 22.08.13 19:21

No jo, šaškoval tam s cedulí „Všichni jsme děti boží“ - což mělo zhruba stejnou vypovídající hodnotu, jako kdyby tam napsal „Všichni dýcháme vzduch“ nebo „Všichni jíme chleba“ :D

 
Enka_N
328 příspěvků 27.08.13 19:11

@atrix: he? co s tim má společnýho Putna, proboha?

 
atrix
483 příspěvků 07.09.13 03:07

Vřele doporučuji přečíst si celé vlákno - pak vám bude jasné, nač jsem reagovala. :D

 
vevero
30 příspěvků 20.08.13 14:26
návrh

Děkuji za článek. Jen mě napadlo, že jsem si mnohokrát toto léto na ulici říkala, že potkávám spoustu pěkně oblečených lidí. A tak jsem se za takový článek chtěla přimluvit. Ty mám od Vás ještě raději.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 20.08.13 14:31

Slušná sbírka, za chvilku už ty podprsenky nebude kam dávat…

 
divkavmodrem  20.08.13 15:02

Niccika děkuji za Váš příspěvek, miluji zámky a historickou architekturu doslova mě uráží v jakém oděvu lid (jinak to pojmenovat nemohu, snad jen mrzká lúza) navštěvuje po staletí budované a zdokonalované interiéry a s blbostí a tupostí nevídanou se hrne do secesního salonu v cyklistické kombinéze apod Nelze s tím něco dělat? Třeba je tam v nevhodném oděvu nepouštět?

 
Quinn
12 příspěvků 20.08.13 15:28

Já nevím, v tomhle případě bych nebyla až tak přísná.. chápu, že se vás to jako znalce trochu dotýká a chodit na prohlídku bez trika je dost hrůza, ale různé cyklistické oděvy bych nezavrhovala.. to mají mít ti lidi v batůžku plátěný kalhoty a košili? Na rozdíl od divadla - vím, že tam půjdu a podle toho se obleču - přece cyklista ani nemusí počítat s tím, že narazí na hrad.. samozřejmě pokud má někdo na sobě tílko a vylézají mu chlupy z podpaží až ke kotníkům, tak je to hnus, ale normální sportovní oblečení (i kdyby cyklo upnutý) bych fakt neodsuzovala

 
Verhro
630 příspěvků 20.08.13 15:30

No nevím, ale na hrad nebo zámek si mohu vyrazit v rámci nějaké turistické či cyklistické výpravy a tu snad ve společenském oděvu neabsolvuje nikdo :-)

 
Chany
871 příspěvků 20.08.13 17:43

Vidím to podobně jako Quinn - kdybych coby průvodkyně viděla návštěvníka v cyklistickém upnutém dresu a s opodál zaparkovaným kolem, neměla bych s tím větší problém. Ale přikvačit mi tam chlapík v obtáhlých elastických kraťasech s ponožkama do půlky lýtek, s košilí a kravatou, s čírem a s náušnicemi( pěšky či autem) - tak to už bych na něj koukala nevraživě a s podezřením, že pán je trochu magor… ;) :-D

Příspěvek upraven 20.08.13 v 18:01

 
Niccika
10 příspěvků 20.08.13 17:00

Nejde, oblečení se dá nařizovat jen pracovníkům. Bohužel to, že lidi teď chodí na zámky/hrady celkem málo se odráží i na tom, že se tam pustí každý

 
Tebah
4255 příspěvků 20.08.13 17:25

Já myslím, že by to šlo celkem v pohodě - třeba vedle pokladny dát ceduli, že v plavkách na prohlídku nemůžete. Do kostela Vás taky nepustí polonahou.

 
Chany
871 příspěvků 20.08.13 17:48

Tak to bych ani neřekla, naopak mám za to, že návštěvnost památek domorodci není nijak závratná. Myslím, že je to spíš tím, že lidé šetří a vstupné pro rodinku není zrovna zanedbatelná částka, pokud je třeba žena na mateřské…

 
TulaJ
254 příspěvků 20.08.13 17:34

No ja neviem, ja som cyklista - nie že by som cielene chodila na zámky v cyklistickom, ale stalo sa, že behom cyklovýletu (niekoľkodňového) sme sa zastavili na zámku resp. nejakej pamiatke - v cyklistickom, ale samozrejme mám decentný cyklistický úbor, kvalitný, nohavice 3/4, pekne farebne zladené s tričkom (a bez reklám) - dnes je to už normálne módna záležitosť, nemyslím si, že by som v tom bola viac odhalená ako v slimkách a tričku; myslím tiež, že aj keď nie som úplne vychrtlina, špeky v tom odeve neukazujem. A nie, nesmrdím potom - mám pod tričkom funkčné prádlo, používam deodorant a nechodím v tom istom viac dní. Síce by som uprednostnila iný odev, ale nemyslím si, že je to až také hrozné (samozrejme, záleží na tom, aký je ten úbor a kto ho má na sebe).

 
Niccika
10 příspěvků 20.08.13 17:50

Paní asi měla na mysli takové ty typicky uplné kombinézy které koupíte v létě snad v každé akci v supermarketu. Nemyslím si, že by cyklistické oblečení bylo v něčem špatné, každému se líbí něco jiného a navíc je to relativně ještě slušné oblečení. Navíc můj příspěvek nic proti cyklistickému oblečení nenamítal. Je ale pravda, že třeba zrovna ty uplé tenké kombinézy nejsou zrovna nejlepší pro ostatní lidi kteří v nich vidí VŠE.

 
Pirek
6768 příspěvků 21.08.13 09:59

No já nevím, podle Vašeho slohu a výrazů jste sem z nedávné minulosti sama propadla, ne?

 
Kamca12
7 příspěvků 21.08.13 10:21

No, chápu, že se to nemusí někomu líbit, nicméně osobně si myslím, že návštěvníků hradů a zámků není tolik, aby si mohly dovolit návštěvníky selektovat… Ano, určitý typ oblečení může být urážlivý, ale stejně urážlivý může být i v hospodě, kde si cyklista přijde dát oběd. Mně není příjemné přijít zpocená z kola do restauračního zařízení, nicméně občas není zbytí, pokud se celý den nechci cpát chlebovými domácími svačinami (i když vzhledem k nabídce menu v některých provozech je domácí svačina vrchol gurmánství). Chci tím říct, že cyklistické oblečení na hrady a zámky nepatří, ale nebyla bych k cyklistům tak přísná a spíš bych apelovala zde na módním pekle na to, aby si pořizovali oblečení, které nevypadá jako skafandr (btw. vůbec by to zde nebyl špatný článek - v čem chodit sportovat, když nechci vypadat jako potápěč…).

 
Tebah
4255 příspěvků 21.08.13 10:29

Urážlivé?? Seriously?
Pokud jezdíte na kole, tak víte, že to cyklistické oblečení má smysl, protože plní určitou funkci. Funkčnost poněkud ztráci svůj význam v případě chlápků, co si přes pupek posledních dvacet let neviděli frantu a přesouvají se od hospody k hospodě, přičemž za den najedou i závratných 20 kilometrů ;-)

Ale pokud dám za den 100 kilometrů, tak cykloobleček MÁ smysl. A jo, chodím v něm i na jídlo a je mi celkem šumák, co si kdo myslí. Stejně v 90 % případů sedíme na zahrádce.

 
Stemcells
97 příspěvků 23.08.13 15:16

Pokud jedete 100 km na kole, pak to oblečení má smysl. Pokud v něm jdete do barokního interiéru, pak smysl nemá. Stačilo by aspoň delší bavlněné tričko…
Kolik se tady ztepalo dam, které kráčí po ulici v elasťákách, špeky koukají, zepředu velbloudí kopyto, kalhotky se rýsují, pokud rovnou nelezou či neprosvítají, na zadku se dá spočítat každý dolíček - a najednou protože je to cykloobleček, tak je to přípustné? V čem je rozdíl, jestli se musím koukat na něčí půlky nebo úd proto, že dáma vypadá, že si zapomněla sukni, nebo je to CYKLISTA?

Mně je jedno, jeak moc je to funkční nebo sportovní, JE to peklo a rozhodně ráda nejsem, pokud na tohle někde musím koukat.

 
astorka
13 příspěvků 26.08.13 07:19

Souhlas - je rozdíl funkční prádlo, pěkné oblečení na kolo, a tohle…

 
DanielaS
4599 příspěvků 26.08.13 14:51

Ale jsou hezky symetricti, ze?

 
Ascari
315 příspěvků 21.08.13 22:29
Chleba a kolo

Z pohledu oblečení off-topic, ale vy vážně na výletě na kole jíte chleba? Hmm…

 
Bagheera
344 příspěvků 22.08.13 08:21

No tak on každý nejezdí na kole aby zhubl. Někoho to prostě baví nebo se chce někam dostat.

 
mielle
16 příspěvků 22.08.13 14:08
na hrad nebo na Hrad

Ještě k těm návštěvám pamětihodností.
Zdá se mi, že tady došlo k nepochopení merita věci. Hrad nebo zámek není státní pomník! Je to obydlí, osobní prostor, v němž někdo žil a pracoval. Tomuto byl však jeho majetek odcizen a stal se z něj „majetek lidu“. Že můžeme takhle bohorovně nakráčet někomu do obýváku či ložnice není tak samozřejmé! Často se tak děje jen díky tomu, že nás tam restituenti nechají jít. Oblékli byste se nevhodně (plavky, cyklodress, kraťasy bez trička) na audienci na Pražském hradě (ať už tam sedí kdokoliv) či k šéfovi na večeři?
Zkusme se na to podívat také takhle prosím.

 
Janka 58
21 příspěvků 23.08.13 09:39
cyklistům zdar :)

.. mrzká lůza v cyklistickém je to nejlepší co potkávám (sama cyklistka) v rámci dovolené.. zdravíme se na dálku, pomáháme si v nesnázích. V naší cyklistické partě je historička umění!!!, inženýr ekonomie, malíř pokojů, uklízečka, lékař, profesor… všichni chodíme ve funkčních cyklistických oděvech..klidně i na zámky, hrady :)), které by bez cyklistů zkrachovaly. Když je někdo nevkusně oblečen viz fotečky z článku tak na zámek může??

 
Matmys
1597 příspěvků 20.08.13 15:03

Cítím se jako Neo, který si vybral červenou piluli.
Proč jen, ach, proč jsem nezůstala u modré…

 
Morže
1091 příspěvků 20.08.13 15:26

@MUDr.Lant Proč by utrácela, když může vyrazit ve spoďárech?…

 
hanka.huskova
122 příspěvků 20.08.13 15:31

Uf, tak dneska je to pořádná nálož

 
MinRAe
7 příspěvků 20.08.13 16:06

Je zákon o veřejném pohoršování platný? Nevím přesně, zda polonahá madam tak vyšla poprvé…

 
ProfZav
99 příspěvků 20.08.13 17:04

@Tebah: No ideálně ano :-) Vyjádřila jsem se špatně, myslela jsem muže, kteří mají jen ty kraťasy nebo kraťasy s popruhy na ramena (vypadá to jako plavky ze začátku 20.století) a sundají si tričko a v tom míří na prohlídku. A teda všichni by pod to měli nosit spodní prádlo, nikdy nevíte, co se vám může přihodit!

 
Tebah
4255 příspěvků 20.08.13 17:28

S tím prádlem fakt nesouhlasím, nevěřím, že se cyklokalhoty ve švou roztrhnou, pokud teda nebudete překézat přes ostnatý drát :-) Ty muže bych normálně požádala, jestli si můžou dát tričko, pokud ne, tak bych je na prohlídku prostě nevzala.

 
Tebah
4255 příspěvků 20.08.13 17:24

@divkavmodrem Jestli Vás obtěžuje sportovní oblečení na ostatních, tak se asi není dál o čem bavit. Snad jen, že by Vám prospěla trocha tolerance.

 
divkavmodrem  20.08.13 17:40

Tebah- Přiznám se, že v některých věcech asi nejsem příliš tolerantní, proto taky chodím na tento pro mnohé netolerantní a militantní web Nemám nic proti nošení oděvů určených pro sport tam, kde je to patřičné- tedy hřiště, pláž, bazén, stadion, kolbiště apod Necítíte-li nepatřičnost takových oděvů v sofistikovaném interiéru ať už se jedná o Váš domov, divadlo, rastauraci či zámek, pak doporučuji číst tento web podrobně od a do z stále dokola nebo absolvovat kurzy etikety nebo se optat babičky nebo se na to vybodnout

Příspěvek upraven 20.08.13 v 17:41

 
Tebah
4255 příspěvků 21.08.13 09:36

Hm, já se oblékám podle události, ne podle interiéru, protože interiéru je celkem jedno, co mám na osobě.

 
Quinn
12 příspěvků 21.08.13 13:11

Chacha..podle interiéru bych si tedy v tom případě na náš vesnický ples měla obléct džíny, odrbanou košili a kecky.. ale protože je to ples, tak to neudělám, i když jsem dost často za UFO

 
kurzatko
230 příspěvků 07.11.13 02:03

Ano, a do pražské Lucerny před rekonstrukcí jedině prodřené šaty a punčocháče s dírou…

 
eriam
364 příspěvků 20.08.13 18:32

To je děs. A řekla bych rok od roku je na ulicích víc a víc umudlaných podprsenek v chaosu šňůrek, ramínek a všelijakých šíleností. Dřív takhle vyfešákovaný chodily hlavně hnědočešky, dneska kdekdo. Kam zmizel vkus? Právě jsme se vrátili z Tater a jednoho rána mě můj mužskej dostal. Oblékám se na tůru, sportovní tělová podprsenka, sportovní zelené tílko, podprsenka tak o 1cm vykukuje pod tílkem. Já to neřeším, mužskej na mě vyjel - kouká tě prádlo, vypadá to blbě. Podotýkám, že jsme šli tam, kam chodí jen pár cvoků a kamzíci. Tak jsem se převlékla. Přece si na Slovensku neudělám ostudu :-)

 
Flamme
23 příspěvků 20.08.13 18:45

Copak podprsenky! Včera jsem šla po Vaňkovce v Brně, přede mnou slečna a šaty měla tak krátké, že ji doslova lezla půlka zadku :D Po pár metrech ji to asi došlo, tak si šaty ( odhadla jsem to na takový ten elast) stáhla těsně pod zadek a šla dál :D

 
Linie
1700 příspěvků 20.08.13 19:34

V dnešním IDnes je příspěvek paní Konarovské: http://ona.idnes.cz/…-trendy.aspx?…

 
Temperance
459 příspěvků 20.08.13 21:17

Jo, ale zrovna na první fotce v galerii u článku ta bílá podprsenka modelce nesedí vůbec!

 
katkarinka
1255 příspěvků 20.08.13 21:39

Mna zaujali reakcie muzskeho osadenstva v diskusii na temu trciace bradavky.

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 20.08.13 20:42

@Morže no já si právě říkala „určitě má doma fajn plavky, ale zapomněla je, nechce vyhazovat peníze za další super plavky, tak si koupí nějaké levé, provizorní v supermarketu“, no ale asi jsem použila nějakou blbou logiku.

 
RenataRen
466 příspěvků 20.08.13 21:06

Už zase? Stá prezentace dam s čouhající podprsenkou mě nudí.

 
xyz
1623 příspěvků 20.08.13 21:35

Zdravím fotografku VERILKU! :-) Koukám, že se už i naše okresní město dostalo do Peklíčka. To abych si teď sakra dávala bacha, aby mě někdo nevyfotil nepřipravenou :-)

 
xyz
1623 příspěvků 20.08.13 21:50

Z té druhé fotky (růžové tílko) budu mít špatné sny - ONO to z těch zad na mě nějak divně kouká!!! :-( :-( :-(

 
Shiro
354 příspěvků 21.08.13 01:23

Náhodou, já tu paní z Prahy docela chápu, víte jaké musí být v té černé podprsence teplo?! A ve městě! A věřte, že taková prostorově výrazná dáma nebude mít problém se zpotit, takže proč se namáhat s trikem, které by se stejně propotilo a byly by na něm fleky, když si ho stačí nevzít a pot jednoduše steče na zem.

(Ano, tohle je ironie.)

 
Janka 58
21 příspěvků 23.08.13 06:48
a co chlapi ??

… jejda, paní na zastávce je absurdní… to jsem ještě neviděla. Ovšem pánů s odhaleným pupkem na ulicích je v létě haffo a klidně tak přijdou do restaurace do obchodu… asi by kromě lepíků u vchodu s přeskrtnutými psy a cigaretami měly být na obrázcích pupkatí páni nahoře bez.. páč je to fakt děs!!

 
Shiro
354 příspěvků 23.08.13 14:50

Myslím, že od českých mužů se tak nějak čeká, že budou prasata. Já se totiž snažím nebýt prase a už od 14 let mně mají všichni za gaye. :D

 
Katjinka
177 příspěvků 21.08.13 01:25

PROČ PROČ PROČ si ta spodněprádlová plavkyně nezašla alespon do nejbližšího vietnamského obchůdku a nekoupila si alespon nějaké černé jendoduché spodní prádlo, když už chtěla tak strášně šetřit při zapomenutí plavek?

Odvážná paní na zastávce je náhodou „feministka“. Nad odhaleným břicháčem se skoro nikdo nepodivuje, ale jednou se odhalí břichatice a všichni skáčou z okna..

Docela mě zaráží, že v mnohem teplejších zemí člověk skoro neuvidí místního v kratasech (a to i v Evropě) a tady se během pár teplých dnů všichni zblázní… a propadnou se na úroven Neandrtálců.

 
atrix
483 příspěvků 21.08.13 04:32

Na jihu jsou asi na hic víc zvyklí, kdežto středoevropana +39°C uvede do stavu lehké nepříčetnosti. :D

 
Cagot
88 příspěvků 21.08.13 11:13

Neandrtálci náhodou byli pěkně upravení a vzhledem ke klimatickým podmínkám taky pořádně oblečení… :-)

 
honza
403 příspěvků 22.08.13 04:20

@Katjinka Tak zas pozor, ze na sobe nekdo ma kratasy snad taky nemusi hned byt kdovijak katastrofalni, ne?

 
Katjinka
177 příspěvků 22.08.13 19:00

Neříkám, že krat'asy jsou vždy katastrofou, ale říkám, že na jihu se prostě zahalují, i když by měli podle českých meřítek nárok chodit nazí.

 
Goku
410 příspěvků 26.08.13 13:05

Hmm, to jsem si teda nevšimla… V létě tady chlapi normálně nosí kraťasy, snad jenom večer si vezmou dlouhý kalhoty.

 
Garfie
4451 příspěvků 21.08.13 08:37

Já si někdy říkám, jestli to nejsou fotomontáže, já tomu NECHCI uvěřit!!! Ta modrá paní na svatbě až téměř fyzicky bolí…

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 21.08.13 09:34

Jinak co se týče té paní v podprsence, v Brně u hlavasu jsem viděla podobnou paní. Ta sice neměla jen podprsenku, ale přes ni rozepnutou košili, a vypadalo to, že jí každou chvíli ty prsa vypadnou. Nevěděla jsem kam s očima.

 
Bagheera
344 příspěvků 21.08.13 12:56

Kdyby padaly, ale ony vytečou.

 
Jan1čka
10 příspěvků 21.08.13 19:31

Nevíte někdo, kde bych sehnala ty boty, co má slečna na svatbě? Asi jsem se zamilovala.

 
RenataRen
466 příspěvků 21.08.13 21:25

@Go-lightly Vy nemáte šatnu?

 
Ascari
315 příspěvků 21.08.13 22:26
Nákupní centrum

Ovšem ten borec se slečnou v nákupním centru je peklo taky. Nenávdím kárované/kostkované bermudy/šortky, které chlapi naprosto neumějí zkombinovat. Tenhle kousek si k nim vzal pruhované tričko. Zmatek, chaos a peklo linií, vzorů a barev.

 
Doudou
1231 příspěvků 27.08.13 10:55

Nemám ráda kombinaci kostkovaných kraťasů a pruhovaného trička. Tohle léto jsem toho viděla tolik a jsem na to alergická.
Stále na to upozorňuji přítele, že už mi to sám hlásí, že to viděl :-)

 
Spot.Light
118 příspěvků 21.08.13 22:52

Pěkný pohled to není. Ale v těchto případech není problém odhalená podprsenka (ta ostatně sama o sobě není problém téměř nikdy, s výjimkou situací, které vyžadují nějaký dresscode nebo jen seriózní vzhled), ale ošklivost většiny fotografovaných těl. S prominutím.

 
mwich
115 příspěvků 21.08.13 23:40

Hrůza. A ani jedna nemá správnou padnoucí velikost.

 
DanielaEr
4 příspěvky 22.08.13 00:58
Fazóna

Je to nevkusné, zhusta hnusné atd. Ale já hlavně nikdy nepochopila to, že když si někdo koupí top či šaty s - řekněme - americkým průramkem, tak bych já předpokládala, že chce nechat vyniknout svým krásně tvarovaným rovným ramenům a štíhlým rukám. Pokud k tomu prsknu ramínka spodního prádla - a je vskutku jedno, zda barevné či silikonové - ten efekt naprosto zabijí. Pro mě je to záhada blížící se tomu, proč kupříkladu kočky nemají křídla. Je to stejně nesmyslné.

 
Lynx
99 příspěvků 22.08.13 08:01

Tohle jsou příklady z ulice a na první pohled je vidět, jak jsou šílené. Ale když ony to nosí u úpravňoučké a čisťoučké asistentky manažerů kolem čtyřicítky a dámy podobných povolání, u nichž se očekává jistá míra konzervativismu. Blod vlas každý na svém místě, nehty v doporučeném odstínu, lodičky přesně podle článků na téma „jak se správně obléci do práce“, punčochy, sukně v doporučené délce - a prásk ho, americký průramek s ramínky od podprsenky. Nebo gelová ramínka. U „šmudel“ to chápu, je to v nich, ale už to dorazilo k úhledným kancelářským kočičkám, které pečlivě studují všechny ty příručky, no, to je vždycky trochu rána mezi oči.

 
houbysoctem
11 příspěvků 27.08.13 22:04

Presne. Minuly tyden jsem na jedne akci videla krasnou babu - od ucesu, pres make up, obleceni az po boty dokonalost sama, zadne lacine veci. Ale z topu s americkymi pruramky natvrdo podprda, kdysi bila, ted seprana. Ja to proste nechapu. To nebylo stylem „je, tady mi to kouka, kdyz se pohnu“, ty pruhy byly asi 10 cm od okraje topu!

 
icare
19 příspěvků 22.08.13 10:19

U předposlední fotky mi zaskočila snídaně…ještě teď to rozdýchávám…ještě ta ledvinka a igelitka…paní je jak ze žurnálu fakt :)))

 
ProfZav
99 příspěvků 22.08.13 14:52

@Camarilla: Vy jste vůbec nepochopila, co jsem napsala. Já neřekla, že je slonice a nemá vylízat mezi lidi, jen že se obléká nepřiměřeně své postavě a to tak, že jí leze spodní prádlo a výstřih má až kamsi do neznáma. Znám několik žen, které nosí tak 48 a oblékají se vkusně a moc jim to sluší, kéž bych se někdy uměla obléci jako ony. Není to o velikosti, ale o soudnosti, tak mi tady nepodsouvejte něco, na co jsem ani nepomyslela.

 
TeaS
23 příspěvků 22.08.13 23:04

Safra, tohle jsem neměla číst před spaním :D

 
Janka 58
21 příspěvků 23.08.13 06:37
americké módní peklo

http://www.stream.cz/…ch-obchodaku

 
Alizza
26 příspěvků 23.08.13 07:34

Ohledně paní bez plavek v bazénu mám jednu historku z natáčení:
Víkend v aquaparku na Slovensku. Postarší paní tam sice na sobě měla plavky, což mi přišlo v pořádku jen do té doby, než vylezla z vody. Něco tak průhlednýho jsem v životě neviděla! Šlo jí vidět kompletně všechno! Všude. Úplně všude…

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 23.08.13 19:20
No teda

Nikdy nie je tak zle, aby nebolo ešte horšie

 
Shiro
354 příspěvků 24.08.13 12:39

To je ta hra „Najdi 10 rozdílů“ úroveň typuju na „Nemožné.“

 
egr
54 příspěvků 24.08.13 21:44

Díky, díky, díky

 
Shrew
63 příspěvků 24.08.13 21:50

Huuuustýýýýý :-)

 
Janka 58
21 příspěvků 04.09.13 12:35

To je snad fotomontáž tolik „proužků“ nemělo ani prasátko z " Jen počkej "

 
Fire-fly
21 příspěvků 14.02.14 18:08

Ježiš. To snad nééééé! Radši ani nepřemýšlím nad tím, co všechno jí ty zářezy způsobilo ;-)

 
Goku
410 příspěvků 24.08.13 13:52

Takovej humus a zrovna po obědě. Fuj. Vylízající podprdy mě dokážou znechutit (a je na nich krásně vidět, jak si většina těch holek nedokáže koupit správnou velikost), ale ty poslední dvě fotky mi dodaly.

 
Kloboučník
4 příspěvky 24.08.13 16:44
Jsem tu nový, nechápu

Třetí foto shora: Co je to sexice? Čtvrté shora: Proč se nosí tak těsné spodní prádlo? Ty kalhotky přece musí strašně tlačit a dřít! K čemu slouží ty dvě těsné gumičky místo nohaviček?
První zdola: Jaký má smysl spodní prádlo, které má v nejvíce se potících oblastech hustotu záclony?
Celkově: Dodává ženám spodní prádlo utažené na krev nějaký pocit bezpečí?

Zajímám se i o teoretickou stránku odívání a rád bych pochopil jak (minimálně v našich zeměpisné šířkách) ženy nahlížejí na své spodní prádlo.

 
Wolfsteen
4 příspěvky 24.08.13 17:39

Na těchto dokumentárních fotkách je taky dobře vidět, že spousta ženských si neumí koupit správnou velikost podprsenky a pak ji mají až nad lopatkami… Ale jinak toto je opravdu módní peklo:-)

 
VivaItalia
596 příspěvků 24.08.13 18:05

To je prostě hnus. Takovou svatebčanku bych asi poslala převléct…

 
JulieAnna
1 příspěvek 25.08.13 08:15

Myslím že mladým holkám by se ještě takové hříchy v podobě čumící podprsenky daly odpustit. Ne že bych něco takového někdy vzala na sebe, ale ony to třeba berou jak provokaci, a nebo je jim to úplně jedno. Jsou prostě jen nerozkoukané. Co se týče postarších dam, jež hrdě ukazují své spodní prádlo, to chce už pořádnou odvahu, nebo opravdu velkou dávku lhostejnosti. Paní v obtažených světlemodrých šatičkách, která je absolutním vrcholem (nebo dnem?) tohoto článku, bych shrnula několika slovy: nevkusné, vulgární, děsivé, fuj a zlynčovat.

 
antox
227 příspěvků 26.08.13 16:27

Koukající podprsenky na zádech stly jako ta první fotka (ale elegantněji) nosily hojně ve filmu Sex ve městě. Nevím teď, jestli jednička nebo dvojka, ale už tam mi to dralo oči.

 
Taychi
15 příspěvků 27.08.13 20:22

Někdy si připadám neuvěřitelně pekelně, když mi leze ramínko od podprsenky. Je mi patnáct a děsí mě představa, že bych měla nosit vrchní díl oblečení jako slečna na první fotce. Neumím si pod světlé oblečení vzít černou podprsenku, i když to neprosvítá. Asi mám strašně moc toho, co tyto ženy nemají - soudnost. Asi mi chybí sebevědomí, což tyto dámy zase mají.

A mám pocit, že paní na předposlední fotce má problémy s páteří. Ale to je asi tím, že je mám taky a původní postoj mám jako naprcaný kačer… Ale naštěstí to jde cvičením spravit.

 
Renee
159 příspěvků 28.08.13 12:31

Zaznamenala jsem další novinku - letní šaty na ramínka, střižené tak, že mají odhalovat velký kus zad, a pod tím podprsenka, která ovšem nijak výrazně nečumí, protože je na ní NAVÍC ještě tílko. Chápete, taková ta normální košilka, co přikrývá lopatky a končí až vzadu pod krkem. Krajková zpravidla, páč když to kouká, tak ať je to trochu nóbl.

A nenosí to švorcoví lidi, kteří jsou rádi za všechno, co stojí v sekáči pětku, ale namalovaný, vcelku upravený ženský kolem třicítky. Vážně tomu nerozumím. Nebo že by to sem uniklo z nějakýho mola?

 
Alterations
533 příspěvků 29.08.13 18:54

Není to jen taková krajková vsadka?

 
Renee
159 příspěvků 29.08.13 21:37

Není, fakt je to košilka jiné barvy, z jiného materiálu. Navíc takhle blbou vsadku by snad nikdo nevymyslel :-) Kdybych viděla jednu, pomyslela bych si, že paní má třeba ekzém nebo jizvu, ale už jsem na našem maloměstě zachytila nejmíň čtyři pět kousků.

 
materidouska84
194 příspěvků 28.08.13 14:23

Teda ta poslední fotka je z nich asi úplně nejlepší:-) Chudák paní kdyby se viděla jak vypadá:-D

 
suzzette
5 příspěvků 29.08.13 17:24
Šmarne...

Možná nechodím stylově oblečená, ale nikde mi nic nečučí, nezařezává se a neděsí, ježkovy voči!!!

 
Betynka02
379 příspěvků 2 inzeráty 30.08.13 12:16
Řešení

Pro všechny, které mají rády odhalená záda existuje řešení. Stačí se poptat po podprsence bez zapínání na zádech! Už jsem ji viděla i v praxi. A nám ostatním se uleví! :o)

 
Nika86
4 příspěvky 31.08.13 17:38

Provokativna otazka: Ja viditelna podprsenka zla sama o sebe?

Ako fanusicka serialu Sexu v meste (ktory z modneho nevkusu obvinovat rozhodne nemozno) som si vsimla, ze Carrie parkrat nosila model, kde jej bola vidiet podprsenka.

Nie je nahodou vtip v tom, ze napad sam o sebe je pripustny len vkusne prevedenie zeny obvykle nezvladnu?

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 01.09.13 22:20

Asi som prudérna, mne sa trčiaca podprsenka nepáči ani v Sex v meste.

 
Shiro
354 příspěvků 09.09.13 21:24

Jako fanoušek Sexu ve Městě, musím říct, že Carrie se někdy obléká velmi nevkusně.

 
Morgainne
53 příspěvků 14.02.14 15:20

Jenže jedna věc je umělecká stylizace v seriálu typu Sex ve městě a druhá věc je obléct si to do šaliny v Brně ;-)

 
Cristee
92 příspěvků 04.09.13 15:13

Je pravda, že holá záda a podprsenka - to vypadá opravdu divně. Já bych si asi vzala vršek od bikin, ta šňůrka by snad tak hrubě nevypadala.. nebo ano? nezkoušela jsem to.

 
Divi
12 příspěvků 27.09.13 00:20

To je něco, ukázala jsem tu nádheru synovi (19 let), pravil, že je to děs a že bude mít dneska noční můry :)

 
annoyingpainter
1 příspěvek 18.09.14 00:27

I já byla mladá a blbá, nevěděla jsem jakou mám nosit podprsenku, tak jsem nosila 85C… a samozřejmě mi to bylo nepohodlný, že jo. no a pak jsem jednoho krásného dne zjistila, že kdepák, velikost je 75E - a jak je mi dobře! každá česká žena by v tomto ohledu potřebovala školení - možná by nebylo od věci říkat tyhle věci ve škole.

 
Alterations
533 příspěvků 19.09.14 13:50

@annoyingpainter Mám stejnou zkušenost. Obchody jsou doslova přeplněné podprsenkami AB a nanejvýš C, protože ty dobře vypadají na ramínku. To vcelku chápu, ale proč je tak málo obvodů 75 to mi zůstává rozum stát.

 
laurens
4 příspěvky 24.05.16 20:45

Bohužiaľ je to tak, teplo berie ľuďom rozum a rovnaké je to aj u mužov, do zubárskeho kresla si mi sadol vzdelaný starší muž v kraťasoch a kompletne rozopnutej košeli a na obdiv sme so sestričkou mali chlpaté veľké brucho…verte že obed mi nechutil…

Příspěvek upraven 24.05.16 v 20:45

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Jak si poradit s přetrženým ramínkem

Znáte to, někam spěcháte, oblékáte se na poslední chvíli, jednou... Celý článek

Fashion Week New York: co mě zaujalo

Newyorský módní týden skončil, cirkus se přesouvá do Londýna. Co ze... Celý článek