Už se těším, až potkám ty fosforově zelené harémky, to zas bude
pohled pro bohy, učitě v nich půjde nějaká oplácaná rádoby modelka
s krásně prosvítajícím spodním prádlem, protože to je děsně sexy.
Jinak všechno to oblečení vypadá jako výprodej tržnicových skladů,
děs běs.
Sexy FB
21.06.12 | autor Ada
Facebook jako prodejní kanál, to by bylo na hodně dlouhou přednášku z marketingu. Prodávat zboží, nebo aspoň vystavit, co si zákazníci můžou koupit ve vašem kamenném obchodě, se nepochybně vyplatí, zvlášť když dobře odhadnete cílovou skupinu. Hlavně mladých děvčat, dychtivých pokud možno ne moc drahé sexy módy, se po Facebooku prohání neúrekom.
Majitelka Desirée Fashion očividně zbožňuje zvýrazňovače, protože její šopík je rájem pro milovníky fosforově růžové, žlutozelené a oranžové. Nic proti, speciální fosforový obchod jistě ucpal specifickou díru v trhu. Ale nabízené hadříčky jsou takové... redialí.

Zdroj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353594811378703&set=a.352228101515374.83197.254154724656046&type=1&theater
Žlutozelené harémky by měly být tvarem i materiálem zlým snem každé sexy ženy. Připustíme-li, for the sake of argument, že by některá verze kalhot se spuštěným rozkrokem mohla být skutečně hezká, tahle to teda rozhodně není: tenké nožičky, prostor na plínku a kapsa jako na pánských podvlíkačkách. Materiál je navíc trestuhodně tenký. Potkat někde takhle neomaleně prosvítající půlky, byť štíhlé a pevné, asi by mi nebylo úplně nejlíp. Snad to zákaznice nosí jen doma.

Zdroj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=352228388182012&set=a.352228101515374.83197.254154724656046&type=1&theater
Ze stejného materiálu jsou tyto... šaty. Zepředu lehce zmuchlaná voda, zezadu tahavé šněrování. Aspoň že sukénka je z dvojité vrstvy a vydrží tak o jedno praní víc než výše zmíněné harémky. Potřebujete-li nutně podprsenku, doporučuji fosforově růžovou.

Zdroj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=348767048528146&set=a.348759871862197.82466.254154724656046&type=1&theater
Mimochodem, ten Rensix, to je nový Redial, ale ten taky pořád žije. Třeba v obchodě Fashion Queen, který má výlohu na Facebooku plnou sexy slečen. Ééé, seksi.

Zdroj: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150889471309781&set=a.10150889467609781.432452.261883879780&type=1&theater
Kdybych měla na FB nick AdélQua PeQlíčková, asi bych taky poslintala monitor.

Z komentářů u http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150889471309781&set=a.10150889467609781.432452.261883879780&type=1&theater
Pro pány Fashion Queen taky něco má.

Zdroj: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150520877934781&set=a.10150520876819781.392714.261883879780&type=1&theater
Moc sexy? Šílíte vzrušením? Hned vás odvzruším.

Zdroj: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=128857970571853&set=a.128857660571884.2544.111054075685576&type=1&theater
Nabídka obchodu Móda a doplňky v Rudné u Prahy vypadá jako mix ateliérové tvorby a čínského dovozu. Ne všechno je špatné, třeba proti jednoduchým puntíkovaným či proužkovaným šatům nic nenamítám...

Zdroj: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=145170998940550&set=a.145170832273900.3374.111054075685576&type=1&theater
...ale cípaté strakatiny a viditelně umělohmotné kabelky přeplácané několika ozdobnými prvky Peklu nikdy příliš nevyhovovaly.

Zdroj: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=121890751268575&set=a.121890414601942.2226.111054075685576&type=1&theater

Zdroj: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=123741207750196&set=a.123740841083566.2353.111054075685576&type=1&theater
A jaký je váš oblíbený obchod na FB?
Whoa…až mi oči ťahalo od tých farieb. Čo na to povedať? Byť sexi neznamená čo najviac odhalenej kože a dúfam, že 95% slečien si to uvedomí a vyrastie z toho. Tá pánska bunda vyzerá ako čierne sáčky do koša.
Souhlas. Kdyby tam nebyly ty chlupy ci co, tak by to byl dokonaly pytel na
odpadky.
Apropos..KnMnM? Me gusta!
Předpokládám, že zkratka názvu anime (animovaného japonského seriálu
či filmu), které má Acrobaleno v avataru.
Edit: detektivní práce dokončena, je to Koori no Mamono no Monogatari.
What has been seen, cannot be unseen :/. A můj oblíbený obchod na FB není žádný, nikdy by mě nenapadlo nakupovat tam, většinou se tam nedozvíte ani IČO a reklamace jsou zapovězeny.
Já mám ráda nakupování osobně, vše si vyzkoušet osahat materiál a né nakupování podle obrázku. A dost se mi stává že zboží je levnější v obchodě než na internetu.
Zde nenakupuji a o nic jsem nepřišla, i když se mi neonové barvy
líbí. Z tohoto nic, ani ty s velkými puntíky.
Jediné, co by mělo využití, je modrobílé triko, pro mou maminku na
zahradu, zbožňuje na doma kapsy.
Teda seksi sice strašný, ale kdybych byla naprosto nucena si vybrat mezi
těma dvěma styly, furt volím radši to, než ty cípaté strakaté
věci ![]()
Boty na prvních fotkách by se hodily na noční cesty. Když mají kola na šlapkách odrazky, proč by chodkyně nemohly mít něco podobného na podpatcích? Taky mi to silně připomíná takové ty svítící tyčky, kterými se navádí letadla na letišti.
Obávám se, že když to nafocovali, zapnuli i to UV světlo, co mají na diskotékách, aby to takto pěkně řezalo do očí. Prý ho používají i na osvícení prostitutek v bordelech, aby vypadaly ještě vysolárkovanějš a ještě odbarvenějš a ještě víc na nich svítily ty neon. a bílé barvy minihadýrků, prostě čím víc toho všeho, tím víc hyper, super, seksy a Adidas;-)
Hh, mně fosforky nevadí. Nenosím je protože na ně nemám, stejně jako ty. Myslím postavu a mládí, ale jinak mi nepřekáží. Uniformní to není, ale ty si vždycky něco najdeš, že? Nejlíp aby všichni chodili jako ty jen v punítích.
Já nevím, sice mi to sexi přijde na jednu stranu odporný, ale zároveń mě to vábí jako můru na světlo…a kdyby to mělo lepší střih a bylo míň odhalující, tak si v tom docela dobře umím představit nějakou disko puberťačku – zelenožlutý kalhoty a růžový triko – a klidně i s fosforeskující podprdou. Je to dobře ujetý, ale zase je to zaměřený na určitou skupinu, která z toho nejspíš vyroste. Ono by to na diskárně nevypadalo dobře, kdyby tam chodily dámičky v muchomůrkových šatech z článku. Pokud si to vezme mladá štíhlá holka, tak zavřu oko, aby mi to v denním světle nevypálilo sítnici, ale krom těch po***vaček mi to nepřijde zas tak nesnesitelný…jen to patří k určitýmu věku…
Lepší střih, míň ohdalující, takže vlastně jiné. S lepším střihem na pařbu to asi jde, ale bojím se, že slečny takto sexi budou chodit i do školy a všude, protože přece mají nové sexi šaty. Navíc v cílové skupině je dost oplácaných slečen, které si neuvědomí, že co je sexi na holce, která ma 60 kg, není sexi na holce s 80 kg.
Tak popravdě bych to asi zvládla i v tomhle střihu, pokud by to bylo do klubu… jen ty harémky se mi hnusí…a to už je nebezpečí u čehokoliv…zas velká část je hubená a snad většině dojde, že do školy nee…:-D Každopádně si taky vybavuju pár echtovních modelů v patnácti, ve kterých bych mohla v pekle téměř kralovat:-D takže dokud se do toho nenavleče 40 paní s postavou almara, tak to beru s rezervou…
Na 60 kilové slečně to dobře vypadat nebude, pokud nemá metr osmdesát pět. Toto jsou modely do cca 52 kilo a samozřejmě do 20 let. A holka ještě nesmí mít vysportovaná záda, ramena a ruce.
Na FB se nejčastěji setkávám s případy, kdy si někdo založí obchod
s velmi „přitažlivým“ názvem, třeba COOL USA FASHION (to jsem si
teď vymyslela, podobnost s čímkoliv čistě náhodná), a na něm
rozprodává s šílenou přirážkou věci, co jinak koupíte za pár kaček
na ebay/alibaba i s poštovným z Hongkongu zdarma. Vlastně docela nedávno
jsem na takové prodejní facebookové album narazila, snad ke všem fotkám
bižuterie bych mohla přihodit příslušný odkaz na ebay, původní cena
někde mezi 0.99 – 2.99 dolary, na FB minimálně osminásobek. Jestli je
takové jednání v pořádku nebo ne se nějak nemůžu rozhodnout,
každopádně se musím smát, když vidím, kolik lidí na to dle komentářů
letí. ![]()
Příspěvek upraven 21.06.12 v 11:18
Není to v pořádku, sakra! Když obchodník nakoupí zboží ve velkoskladu, odveze ho do zapadlé vísky a rozprodá, má právo na přirážku, to je jasné. Ale každý si může najít čínský web a objednat, takže přirážet si horentní sumy je prostě chucpe. Víte, co je chucpe? Když kluk zabije rodiče, a pak před soudem brečí, pročže ho tam, chudáka sirotka, tahají.
Tak zase nikdo nikoho nenutí to objednávat… Když někdo blbě naletí, tak je to jen jeho problém. Oni nabízí za cenu – tak berte nebo nechte být. Nekoupila bych to, není to úplně poctivé, ale zase když jsou lidi tak hloupí…
Přesně tak.. Jakej je ve dnešní době problém zjistit si, kde mají jaký zboží za jakou cenu? A navíc nakupovat v takovýchhle pochybných obchodech? To si to ten člověk fakt zaslouží, když je tak hloupej. Jako samozřejmě že tyhle „obchody“ by se měly rušit, ale tak snad má člověk nějakej zdravej rozum…
Mně na tom asi nejvíc vadí fakt, že ti, co si takový obchod založí,
vlastně začnou nejprve vydělávat na svých facebookových přátelích a
i díky těmto přátelům, kteří pak stránku/album sdílí (dívejte
jaký má kámoška super věci!), se to šíří dál… A nevím jak
kdo, ale většina mých FB přátel jsou mými přáteli i mimo internet a
z představy zneužívání a okrádání vlastních kamarádů mi není zrovna
dobře, nehledě na to, že by mi s takovou brzo nakopali zadek. ![]()
Já třeba v těch e-shopech na facebooku jsem, vždycky si tam vyberu co se
mi líbí a pak si to objednám na ebay
mimochodem, když už byla řeč o čínských e shopech, nevíte
o nějakých? Snažila jsem se nějaký najít přes Google, ale nenarazila
jsem na nic pořádného ![]()
Sice v facebookových komentářích není deset tleskajících smajlíků jako na Fleru, ale zas ty „jména“ to je teda síla, všude samá idiotQa.
Chce se mi zvracet…ještě že mě na konci trochu uklidnily sice ošklivé, ale aspoň ne fosforově jedovaté módní kreace. Doufám, že tohle na ulici nikdy nepotkám!
Napadlo mě přesně to stejné už u prvního obrázku… A ty gatě jsou
naprosto otřesné, to je esence hnusu – už když jsem viděla na ulici
poprvé tenhle model kalhot, ihned jsem mu dala název „past na lejno“…
Na FB nenakupuji nic, mezi přáteli mám jen skutečné přátele, takže jsem
ani netušila, že se tam cosi takového provozuje. A pokud Desirée Fashion
prodává šunt s takovou děsivou marží, měla by mít spíš název
Desirée Fashion Provident
![]()
Je to samozřejmě ohavný šunt, ale snad nejhorší je, že prodejkyně to ani nemají: když objednáte, objednají i ony z čínského webu a přepošlou vám – za cenu leckdy dvojnásobnou. Protivná blondýna některé detailně rozebírala – a v diskuse se ozvaly anonymní hlasy, že 100% přirážka není tak moc, stejně se z toho vyžít nedá! Když kamenný obchod s knihami, platící nájem, elektřinu atd. má marži do 30%! Drzost těch lidí křičí stejně hlasitě jako barvy jejich hadrů.
Zrovna včera jsem viděla jedny, které měly otvory na nohy úplně dole a byly hodně široké a v podstatě to vypadalo jako balónová dlouhá sukně…a ty mi přišly celkem v pohodě…ale tyhle s upnutýma nohama a plenou ještě z hadru jsou fakt fuj…
Na druhou stranu, viděla jsem i pěkné harémky. Ty ale měly lepší střih (ne tak úzké nohavice) a hezčí barvu.
Já na jedné oslavě viděla bílé… na dámě s velikostí 42, a celou zadnici v tangách, jsme si taky užili. Jsou hnusné a většinou i průhledné
Nechápu, modelka je štíhlá a stejně jí ty hadry udělají madla lásky. Pochopím to u riflí, které jsou tuhé a prostě se na bocích zakousnou, aby nepadaly, ale kalhoty (na webu Desirée Fashion i sukně) do gumy? Schválně jsem ze skříně vytáhla pár věcí v pase do gumy a žádné mi to nedělají.
Záleží, jak moc je postava pevná…mě to dělaj spíš než džíny právě věci na gumu…protože i když jsem hubená, tak jsem měkká
Já už jsem to psala výše, ale tyto modely z plavkoviny dělají blbou
figuru každé holce co nemá 52 kilo i s postelí. Ona je ta látka dost
pevná aby se „zakousla“, snad jen fitness závodnici by se to neudělalo,
ale zase by vypadala jako veslařka… prostě ideální sexy model ve kterém
není sexy nikdo ![]()
Oblíbený obchod na FB nemám, protože nemám ani FB.
Šatky vlevo a vpravo z prvního obrázku si dokážu představit na dívence mladší 15 let, s postavou jako oteklá niť, ovšem doplněno legínami (zákon je zákon, nedá se nic dělat). U osoby ve věku 15–25 let s postavou jako oteklá niť, i bez legín, ovšem výhradně v prostorách a ve společnosti, kde se předpokládá, že se budou svršky tak jako tak velmi rychle odkládat.
Jinak proti fosforovým barvám nic nemám, jsou-li užívány přiměřeně.
Jo, a ty harémové kalhoty, na to vám neskočím – to je nutně vtip. Veřejná propagace takové náčiňové hadry by jinak musela být orgány činnými v trestním řízení nutně chápána jako šíření poplašné zprávy.
Nemam foto, ale som dnes taku stretla. mala, gulatucka, vyzeralo to dost srandovne. a nemala uz 18. len ziadnu sebareflexiu
Pro mne tedy neonky hrůza, ale to je asi mým pokročilejším věkem. Pamatuji ještě krimplen, dederonky, kaljopky a první rifle z Tuzexu za u rodičů vybojované bony. Až mám strach, že jsem tu na MP nejstarší, ale o módu a vkus lidí jsem se vždy zajímala a zajímám. Úpletové šaty bych rovněž nechtěla ani na doma, není to můj šálek kávy. Adresu na FB jsem si nedávno zrušila, nějak jsem po všech těch varováních v médiích ztratila chuť na jakékoliv sociální síti být, postačí mi jiné kontakty s mými přáteli a rovněž tak sebeobnažování nebylo nikdy mé hobby. Ale chápu mladé, patří to k jejich stylu života, kdo tam není, jako by nebyl a rovněž tak pro lidi, kteří mají opravdu co sdělit, je to určitě dobrý prostředek.
Ale dámy, není důležitý věk!! Zrovna dneska jsem za celý den viděla nejlépe oblečenou paní tak +- 70 let a to ještě měla „nadváhu“! Elegantní, na míru ušité šaty, kvalitní a správně velikostně použité prádlo, upravená hlava. Přes ruku měla jednoduchou koženou kabelku a na nohách lodičky na klínku s otevřenou špičkou. Nevím kam ráno šla, ale vypadala výýýborně! Za celý den jsem neviděla nikoho, kdo by ji trumfnul!
Vámi zmíněné kaliopky, Tuzex za bony a všechno další si pamatuji taky.
I módu šusťáků – a že ty teda šustily!!!
A pamatujete si papírové bundy z Tuzáru? To byl hit… Pamatuju se, jak
jsem marně toužila po manšestrových wranglerkách a k nim fosforových
froté fuseklích a mokasínech. Jooo – to byla fakt srandovní doba.
Vše z uvedeného si pamatuji, i já měla svá nesplněná přání – např. červený krešlakový kabát:-), který měla moje spolužačka. Dnes je móda méně uniformní, dá se sehnat vše v jakékoliv kvalitě a přesto to na našich ulicích není nějak vidět. Bydlím tedy v menším městě, ale často se dostanu do Prahy i do zahraničí, takže srovnání mám. Fakt je, že ve velkých městech je to lepší. Také je pravda, že mladým děvčatům tkzv. sluší i pytel, starší ženy už musí více přemýšlet, a to se některým moc nechce, není čas, peníze atd., snad to i chápu. Zase třeba umí lépe vařit…
Jako!!! úplně si zapomněla zmínit ty bezvadný botky, co se díky
zbarvení jen zespoda dají kombinovat s celou zvárazňovací barevnou
škálou!
dále by mě zajímalo, jestli blonďatá modelka (jejíž zadek mi teda
nepříde ani pevný, natož krásný) je také majitelkou SHOPÍKU. vsadim
starší melissky, že jo.
Des bes!! Fosforove barvy mi nevadi, kdyz se jich pouziva s mirou. Ale splacat fosforovu ruzovku a zlutou a jeste v tak prisernym modelu…To se snad hodi jenom na diskoteku pro nejakou, co uz dlouho nemela chlapa (nebo na provozovani nejstarsiho remesla, to ma navic vyhodu, ze si vas potencionalni zakaznici hned vsimnou..)
Mně se při pohledu na ty modely vybaví moje zvýrazňovače, co používám v práci…Říkala jsem si, kdo mi je pořád krade!
Fosforeskující věci mě tedy nikdy nezaujali. Ještě jsem to schopna pochopit, když někdo tyto bravy zvolí jako doplňky…jenže z tohole doslova přechází zrak. Ty zářivé harémky si nedokážu představit ani jako domácí oděv. Potřebují mít totiž rozkrok přímo v rozkroku a jakmile mám rozkrok jinde, tak mám tendence pořád si kalhoty popotahovat. Navíc ta barva by mě neuvěřitelně rozptylovala, takže si nedokážu ani představit, že bych se v nich třeba měla učit na zkoušku (asi bych totiž zírala furt jenom na ty gatě místo do knihy).
Pche! Když mi bylo 12 (1992), tak bych za ty svítivky byla schopná vyměnit vlastní babičku! Víš ty vůbec, jak bylo těžké v těchto barvách sehnat aspoň pitomé tkaničky (samozřejmě jednu zelenou a druhou růžovou)?
Zcela nejlepší na fcb je profil Lulu Bobákové : http://www.facebook.com/ing.bobakova
Je plný fotek, kde slečna „inženýrka“ stojí před zrcadlem v neonovém
či leopardím prádelku, půlka postavy jí není vidět, fotí se zásadně
sama a v děsně seksííí pózách. Barva smažené mrtvolky, vlasy
zperoxidované k smrti, sestříhané do divného účesu…Má i sekci, kde
své nošené hadýrky prodává. Koukám se tam vždy, když mám sebevědomí
na nule a hned si připadám jako nejchytřejší a nejhezčí osoba na světě
Pokud někdo nemá fcb, popíšu Vám její obleček na Sensation white (ano,
i to dost vypovídá o jejím intelektu)- bílé plavečky veprostřed
prostřižené, kraťásky nezakrývající ani zadeček, bílé samodržící
punčocháče, samozřejmě s viditelným lemem a bílé kozačky
s dírama
Jesisi kriste to co je? presla som si cely jej profil ale toto je uz ine
kafe…akoze ona je Ing. hej?:D ![]()
Kdysi jsem si na kohosi stěžovala známému: „Jak může být tak blbá, vždyť má vysokou?“ Opáčil: „Ty ji nemáš, co? No, to je vidět, že máš ještě iluze.“
To už mi připadá přehnané. Občas na módním pekle někdo vysvětluje,
jak kritizuje vzhled, ne osobnost, a podobné. A vy tady vyvozujete něco
o inteligenci slečny, která není podle vašeho vkusu. Pravá dáma by tyhle
jeduplné poznámky vynechala.
Jasný, že se mi slečnin svět nelíbí, taky nemám ráda umělotiny a
kdesicosi, ale snažím se nedat najevo znechucení, že má lepší postavu
než já a vzhledově už jí nedoženu
Přece
nechci být zapšklá závistivá bába.
Tak jsem tam nakoukla a musím dát za pravdu – oba jak je vidět žijí v tom svým značkovým světě, nic proti tomu, lepší než oni jsou ovšem komentáře jejich přátel, kristova noho – když už koneně se přestanou dospělí lidí na FB projevovat jako puberťáci?!
Na pár fotek jsem se koukla a pomooooooc!!! Z toho mě bude tlačit noční
můra – i z reakcí typu „slušinká mocinky“… A jak jsem tam měla
možnost spatřit i toho jejího drahouše, napadlo mě: Ti si jeden druhého
fakt zaslouží! ![]()
Tomu se říká Pindulína a Frikulín
.
(Pindulína = holka, co na sobě tvrdě maká, Frikulín = ten, co je free, cool
a in). Nebo také vrána k vráně sedá…ať žije přirozenost.
Nepáči sa mi, že sa sem takto vycapil súkromný profil, aj keď dotyčná by mala mať nastavené súkromie. Mne sa to nepáči, ale je to jej vec, že sa takto oblieka a nemyslím, že bolo vhodné ju sem dať, len kvôli tomu, aby sme sa mohli zasmiať a odsúdiť to až do siedmeho pekla.
Tak samozřejmě, že je to její věc. Je to sice její soukromý profil, ale jestliže si tam to soukromý nenastaví, tak je z jejího profilu veřejný. V tom případě dotyčná slečna souhlasí s tím, že její fotky uvidí úplně všichni. Souhlasím s tím, že není hezké se někomu posmívat. Já se také neposmívám, ale hlavně se divím a jsem doopravdy překvapená co všechno se dneska nosí. Konec konců si myslím, že na módním pekle bylo už mnoho a mnoho příspěvků a fotografií, které opravdu za to pousmání stály.
Její profil už tady kdysi „profrčel“ cca před rokem myslím. V kuchyni mě velice zaujaly ty plastové česneky a cibule aka dekorace, napadlo mě hned, jaký pán, takový kmán (nebo krám;-)
Díky za tip na FB, Bobáková nemá chybu. FB je ráj pro podobně postižené lidi…dlouho jsem se tak nepobavila a ten její univerzálí ksicht..
No, jestli má VŠ tak se mi do podvědomí vkrádá myšlenka na to, kam asi chodila na brigádu. Gogo tanečnice? Dražší mladá vytuněná společnice? Výbavu na to má. A nestydí se za ní. Přeju jí to;-)
Na slečně Bobákové není nic, co by si zasloužilo veřejné odsouzení.
Tak žije ve svém umělohmotném světě, no a co? Je hezká, má krásné
tělo, žije život barbíny.
Je pozoruhodné, že vzbuzuje tolik nepřátelství, přitom když se někdo
v diskusním kotli otře o tlusté ženské, hned to schytá ze
všech stran.
Fotky jsem prohlídla a to jen s pozvednutým obočím a otázkou v očích. Odsoudila jsem ji až tehdy, když jsem narazila na „vystajlovanou“ vysmátou fotku před památníkem Lidických dětí…
Ano, též jsem to prohlídla a tato fotka mě trochu nadzvedla ze židle. S úsměvem před symbolem té hrůzy…nechápu.
Tak jsem se k té fotce taky proklikala… Bože, takovou má krásnou postavu (to jako fakt upřímná závist, mně se líbí takhle štíhlounké holky, i když někomu to možná připadá už moc), taková by to mohla být nádherná ženská, a ona chodí postrojená jak světská, OMG. No a ten kontrastní melír a smažená kůže, nezbytné doplňky… Věčná škoda, fakt.
-
Mentální úroveň dotyčné nechci rozebírat, ale ta rozesmátá fotka
u lidických dětí, ta mi přijde smutná.
Když si člověk představí to utrpení, které musely třeba ty lidické
děti prožít, než je v plynové komoře udusila „milosrdná“ smrt…
A k jejich pomníku pak tady napochoduje taková vystajlovaná slečna
s vystajlovaným samečkem, a pózuje a směje se…
Já vím, že někteří lidé mají dějiny prostě u řiti, a neberu jim to,
akorát moc nechápu, proč takoví lidé navštěvují místa jako Lidice. Je
to tam fotogenické? ![]()
Příspěvek upraven 26.06.12 v 19:18
Teda nehodlám se jí v tomhle zastávat, ale zrovna u té sochy jsem se smála taky – ač mám k podobným věcem celkem úctu. Tak z výtvarnýho hlediska je ta socha nehorázně zmršená a vypadá jako karikatura- to zaprvé. Zadruhé – pokud vím, platí se tam vstup – takže už je to tak trochu komerční záležitost. Ono když si tam můžete koupit suvenýr, tak to aspoň podle mě dost sráží události a význam místa. To jen tak k zamyšlení… Nechci tím říct, že je v pořádku dělat vysmátý obrázky u pomníku něčího neštěstí.
OT
Přiznávám, že po suvenýrech jsem tam nekoukala, ale podle mě je
vstupné i suvenýry v pořádku – pokud to jsou normální vkusné
suvenýry, třeba pohlednice, různé informační materiály, knihy (třeba
v Osvětimi pokud vím prodávají jako suvenýry prakticky jen knihy) apod., a
ne třeba zapalovač s motivem Lidic… Tyto památníky si aspoň částečně
musejí nějak vydělávat na svůj provoz, jako příspěvkové organizace.
Takhle nebo obdobně fungují i jiné památníky tohoto typu. Nevím, jak je
to konkrétně v Lidicích, ale třeba památník Auschwitz (Auschwitz II –
Birkenau) v Osvětimi je ze 48 % financován z toho, co vybere od
návštěvníků. Nebýt toho, měly by tyto památníky patrně problém
přežít, a to by byla chyba. Ony sice něco dostávají od státu (u nás asi
od MK), něco z evropských fondů nebo od různých nadací, ale to holt
nestačí. Takže podle mě z toho vstupenka nedělá komerční záležitost
(nikdo na tom nerejžuje) a suvenýry, jsou-li vkusné, nijak nezneuctívají
význam místa. (To dělají lidé, kteří si jako suvenýry třeba odlamují
kousky zdí… nebo tam pořizují veselé fotografie svého outfitu ![]()
Na tom něco je:-) No jo, ale tady není pointa v tom, že je tlustá nebo hubená, ale že se trapně nakrucuje před zrcadlem a dává to na internet… Kdyby to dělal někdo tlustej, schytal by posměch úplně stejně… Když někdo vystavuje takovýto fotky na facebook tak, aby byly přístupný všem, musí počítat nejen s komentářema typu vrrrrr kočičko, ale i s tím, že spoustu lidí pobaví;-)Mě to teda baví. když to dělá někdo ve 14, dá se to pochopit, omluvit, i politovat, ale tohle?
No je fakt, že to má jakoby veřejné. Ale stejně, na ulici si taky svoje
pobavení necháte pro sebe, když potkáte někoho takového. To mi
neříkejte, že jí poklepete na rameno a do očí jí řeknete, že má
univerzální vysolárkovaný ksicht, na sobě kurví kroj a podobně.
Tady ty odsuzující komentáře jsou jakoby zlé. Nejen k téhle slečně,
občas se mihne zášť vůči těm, co se vystavují a hlavně mají co
vystavit.
Ne jakoby. V duchu si představuju to bezbřehé zoufalství, co by zavládlo, kdyby byly všude jen fotky dokonale vkusné, decentní a elegantně vystajlované na osobách s perfektní postavou a dokonale upravenými vlasy. To by byla katastrofa.
Při shlédnutí prvních fotek jsem si také řekla, že má krásnou postavu, určitě tvrdě vymakanou, ale proboha proč ze sebe musí dělat takovouhle blbku??? Téhle „odrůdě“ dívek a žen poněkud nerozumím…vždyť se lze hezky, elegantně a vkusně obléknout, a přitom zdůraznit své přednosti, ale tak, abych na první pohled nevypadala jako laciná „rádobyluxusní“ štětka. Vkus je to, co této slečně chybí, a také zdravý rozum, protože jinak by netrávila veškerý čas pouze péčí o svůj zevnějšek. Vysokoškolský diplom má zřejmě jako módní doplněk.
Jak můžete z pár fotek na FB poznat, že tráví veškerý čas péčí o svůj zevnějšek? Její styl se mi taky nelíbí, ale o její inteligenci toho moc nevypovídá. A i ten vkus je tak trochu relativní. I když si myslím, že Ing. tam má spíš jako doplněk, tak nemusí trávit péčí o vzhled víc času, třeba to má jenom větší efekt. Protože co si budem nalhávat – postavu má výbornou – většina z nás na něco takovýho nedosáhne ani když bude zobat zrní a makat ve fitku.
Upřímně – vážně si někdo myslíte, že někdo, kdo se prezentuje takhle, vážně může bejt inteligentní? Respektive že opravdu inteligentní člověk by se prezentoval takhle (n. b. Inteligence zdaleka neznamená jenom IQ)?
Jo, možná to není častý, ale může. Popravdě – nemám sílu prozkoumávat její facebook, ale to co jsem viděla, tak ty komentáře píšou jiní, ona sama to většinou nekomentuje. Nenašla jsem tam žádnej její komentář, kterej by mi připadal zásadně hloupej. Ano, nejspíš bude povrchní a afektovaná, ale já ji neznám – a posoudit z facebooku to opravdu neumím, nějak se tam prezentuje fotkami, ale to o její inteligenci nevypovídá nic. Adeptka na přínos vědě to asi nebude, ale zase bych si netroufla říct o ní, že je blbka. Proč vlastně? Protože je hezká, tak musí být hloupá? Protože má styl jako 90% milovnic diska? Nejspíš je to k tomu všemu dědičný, ale přesto to nevypovídá o ničem než o vkusu.
Nedá se říct, jestli je hloupá nebo ne. Jestli si vydělává jako modelka, tak musí mít svůj profil plný fotek. Je to součást sebeprezentace. Fotky, jak čte Machiaveliho a bloumá geologickým muzeem by jí nové zakázky nepřinesly.
Přesně – jako modelka by se asi takhle neprezentovala, ale pokud dělá někde hostesku nebo něco toho typu… Krom toho, taky si na facebook nedávám nijak zvlášť intelektuální věci… a třeba je slečna jen exibicionistka. To, že občas vypadá jako pracovnice erotic chatu, je vedlejší
Fotky na facebooku vypadají jako fotoreportáž ze soft erotického žurnálu, no proč ne, ale vážně si tuto karikaturu porno hvězdy nedovedu představit v jiném, než-li erotickém modelingu, i když soutěžící všelijakých fitness/dance disciplín povětšinou působí stejně nepřirozeně vytuněným dojmem: melír, solárko, nepřirozeně vytrhané obočí, vybělené zuby, výrazné líčení.
Příspěvek upraven 23.06.12 v 08:16
Take si myslim, ze to spise vypovida o jejim vkusu, nez myslenkovem rozletu, podle me je jeji vkus otresny, ale podle tech komentaru, co tam ma, je spousta jinych, kterym se to libi. Tak at si nosi, co chce. Prezentace me zaujala, nevedela jsem, ze si nekdo toto dava na fb verejne.
Ja ji taky neznam. Ale staci mi prave ta jeji sebeprezentace, hlavne fotka
pred lidickym pomnikem a koneckoncu i ten titul – podle me neni nutny fakt
ho cpat kazdymu na potkani -, a je celkem jasny, jak na tom asi bude. Je to
urcita zkusenost, vetsinou to tak byva. Asi se tu najde nekdo, kdo zna nekoho,
kdo je genialni a oblika se takhle, ale vetsinou to tak asi nebude.
Dobre je to videt v minulym clanku. Byl tam vyfocenej kluk, kterej byl spatne
oblecenej takovym tim matfyzackym zpusobem. Ten bude pravdepodobne genialni a
u nej mi ten nevkus zas tak straslive nevadi. A pak tam byli lidi, co chodi
v pantoflich a trenyrkach na nakup. Byli obleceni zpusobem, kterej evokuje
nedostatek vkusu, soudnosti, urovne. Genialni asi taky nebudou a pusobi na me
buransky a casto arogantne. A pak jsou zensky – nebo i chlapi –
v kurvich krojich, s kachnima zobakama a manzou. Ty taky genialni nebudou.
Nemuzu vysvetlit proc, proste je to zkusenost, mozna tady ma nekdo jinou, ale
divila bych se, kdyby genialni byli. Ja nevim, to clovek proste bud vidi, nebo
nevidi. Inzenyrku neznam, ale proste pusobi dojmem, ze je vymleta. Kdyby se
ovsem vyfotila s filosofickou knihou, myslela bych si to o ni taky. Samozrejme
kdyz ma nekdo retro saty a lodicky, neznamena to, ze to nemuze bejt pitomec.
Naopak nektery lidi jsou tak zoufale na vysi a kulturni a inteligentni, ze bych
je kopla do hlavy spis nez slecnu inzenyrku.
Ale at je to jak chce, jestli jeste nekdo rekne neco o zavisti a tak podobne,
zjistim si, kdo je, a prijedu ho – inteligentne – kopnout do hlavy!!!
Naprostý souhlas!!! Normální inteligentní člověk má jiné zájmy a starosti, než trávit svůj čas tímto způsobem. Slečna má opravdu krásnou a vymakanou postavu, kterou by chtěla téměř každá, to opravdu není závist, ale proč se proboha takto prezentuje??? Dnes jsem na FB narazila na profil pěkné mladé slečny, s krásnou vysportovanou postavou, ale neměla ani jednu takovouhle fotku!!! Byla focena v plavkách na člunu, vodních lyžích, atd., na plese – ale ani jeden kurví kroj!!! A pak že to nejde.
Například komentovat vzhled jiných na blogu? A proč by se
neprezentovala, když se jí to líbí. Třeba taky nechápe, proč některé
hezké ženy chodí oblečené jako knihovnice v padesátých letech. Já
chápu kritiku osob s nadváhou narvaných do minišatů. Ale nechápu takovou
zášť vůči někomu, kdo má jen odlišný způsob života. Ona není
odevzdaná jako matky v tramvaji, pečuje o svůj vzhled…a najednou je to
špatně, protože pečuje moc a musí být blbá? Ono vypadat takhle jí
nemuselo zabrat ani tolik času, aby nedělala nic jiného.
Nejdřív mě slečna pobavila, protože to opravdu není můj šálek kávy,
ale z některých komentářů tady odkapává zášť. Neřeknu kritika stylu,
ale kritika přímo konkrétní osoby a ještě k tomu soudy… Má jenom
výhodu v tom, že se svým tělem si může vybírat, jak se bude prezentovat,
narozdíl od velké části žen, které si moc vybírat nemůžou.
A proc teda kritizovat nekoho s nadvahou v minisatech? Protoze vas to z nejakyho duvodu stve? A me zase stvou typy, jako je ona. Myslim, ze blbost je furt este horsi nez nadvaha. I kdyz v dnesni dobe by se o tom dalo s uspechem pochybovat, jak tak na to koukam.
No, je sice pravda, že jde tak jak tak o kritiku nevkusu. Ale neznám asi
nikoho, kdo by ocenil minišaty na holce s nadváhou. Ale minišaty na téhle
oceňuje dost lidí (už jen podle komentářů). A tak jak tak, když se tu
napíše o holce s nadváhou, že nejspíš jen žere a sedí u televize a
může si za to sama že je tlustá a hnusná, tak se okamžitě zdvihne vlna
nevole. Ale když tu o hezké vypracované holce někdo píše, že je blbá,
nevkusná, povrchní, tak ticho po pěšině? Řekla bych to tak, že nevkusné
jsou fotky a oblečení u obou skupin. Ale stačilo napsat – podívejte se
na tuhle, ta se oblíká strašně a šmitec. Tohle už se zvrtlo v komentáře
na partnera, na domácnost, na oblečení a dokonce tu někteří přesně
odhadují, jak tráví volný čas. Může to tak být, ale to už nemá
s osvětou a kritikou nevkusu nic společného.
(A jen aby bylo jasno, tlustá a hnusná uvádím jen jako ekvivalent k blbá
a laciná. Když tu někdo napíše o někom „jako prase“, tak je to na
ukamenování, ale „jako štětka“ je ok?)
Ano, módní peklo je taky o tom, že určitý styl oblékání něco
o člověku říká. Třeba já se chytla za nos, když se tepaly
tříčtvťáky na usedlých ženských a podobné věci, a nakoplo mě to.
Snažím se nedopadnout jako proslavená smutná ponožka. Taky jsem tu
vyčetla, že není dobré zkoušet omladit svůj vzhled pomocí džínů a
potištěného trika. Nebo balit chlapy na uplé minišaty.
No fajn, ale nevšimly jste si, že tohle už je fakt moc? Tak to proboha
řekněte nějak neadresně, třeba že oblečení této slečny a její
prezentace se vám nelíbí, protože vzbuzuje dojem prvoplánového zaměření
na tělesnost, nebo tak něco. Ale ne, že z něho plyne, že má holka
v hlavě vymeteno. To není hezké, ani slušné.
Navíc je neškodná. NO dobře, koukneme se na ní, řekneme si, že tudy cesta
ke štěstí nevede, a hotovo, proč být na ní zlé.
Ve mne to nevzbuzuje ani tak dojem prvoplanovyho zamereni na telesnost jako jednoduse blbosti. Ale mate pravdu. A hlavne si myslim, ze ten profil je podvrh a nekdo si dela srandu, protoze tohle proste neni mozny.
Ještě jsem koukala na tohle od oveeec: „A proc teda kritizovat nekoho
s nadvahou v minisatech? Protoze vas to z nejakyho duvodu stve? A me zase
stvou typy, jako je ona.“ Tak o tom to bude – mě totiž nikdo neštve.
Kritiku tlustoprdek v minišatech nebo lezoucích podprsenek a podobně čtu,
abych já se vyvarovala přešlapů, abych já byla lepší a hezčí a tak. Ale
neštvou mě, proč? A kdybych zjistila, že je někdo hloupej, štvát mě
taky nebude. Furt jsem nechápala, proč se tady do slečny navážíte, a tak
ono je to tím, že ve vás vzbuzuje nějakou takovou emoci… A to vlastně
nechápu taky, mě jsou lidi ukradený.
Ale čím víc jí odsuzujete, tím víc se mi vkrádá myšlenka, že má
něco, co vy ne – hezký tělo
a to je
důvod naštvání. Nemůžu si pomoct, přisuzuju těm jedovatejm komentářům
takovou nízkou motivaci, závist.
Tak tohle mi nedělejte, prosím. Při rozkliknutí fb profilu paní Ing. moje první reakce byla ty 3,14čo. Omluvám se za tu vulgaritu, ale fakt to tak bylo. Ona je esence pekla v mnoha směrech. A příště nebudu u jídla číst páč mi málem zaskočilo
Pane Bože… tohle je opravdu síla. ještě jak se tváří, nebo spíš netváří – na všech fotkách maska. Připadá mi jako gumák.
No teda, málem mi oči vypadly. Hezká je, což o to, štíhlá. Jen se divím, že toho jejího mladého neštve, že se vystavuje jak salám na štangli v takových modelech a pózách…
Tak to je moc toto… S prepáčením vyzerá ako obyčajná ku*vička. A tie komentáre! Jak sa to môže niekomu páčiť??? Nechápem. Ani pekná nie je bohvieako. Sorry, normálne ľudí čo nepoznám takto nekritizujem, ale je to príšerné, čo si na seba dokáže navliecť (alebo skôr nenavliecť, lebo vačšinou na sebe toho veľa nemá). Toto je fakt peklo…
Neony jsou úžasné, ale musí být vkusné a JEMNĚ kombinované (náramek, jemné sandálky viz. http://1.bp.blogspot.com/…+Sandals.jpg, či náhrdelník). Toto je prvoplánové, hnusné, ale BOHUŽEL, muži se za tím otočí s ní o tom mít to doma…
Mít to doma? No nevím… Tak možná mít to hodinku v posteli, to jo. Ale doma? A chodit s tím mezi lidi? A hlásit se k tomu?
Není už tohle trochu přehnané? Není to to, ale je to osoba a i když trochu nevhodně oblečená. Popravdě velká část mužské populace se raději přizná k sexi kočičce než k dámě v puntíkovaných šatech. Samozřejmě ne všichni, najdou se i tací, co eleganci ocení.
Co se týče vnímání pojmů, tak podle mě je sexy kočička něco trochu
jinýho než tyhlety samičky a la Redial (které vypadají jako… ehm…
levné společnice
Sexy
kočička může mít i puntíkovaný šaty pod kolena, sexy kočička může
být i elegantní, ale sexy kočička je především rafinovaná a chytrá a
ví, co je sexy a co je jenom laciné a rádobysexy. A když budu vošklivě
nekorektní, tak tyhlety hadry jsou opravdu tak prvoplánové, že „dáma“
v nich oděná probudí u chlapa jenom ten vercajk v trenkách,
nic vejš…
Já teda „sexi kočička“ chápu jako tu lacinou verzi. Dívka v šatech ke koleni pro mě není sexi kočička. A i když do jistý míry souhlasím s tím, že pak jsou tyhle holky braný jako jednorázovka (a nemůžou se tomu moc divit), tak bych teda nekomentovala jejich povahový rysy a nemluvila o nich jako o šlapkách, protože velká část mužský populace to tak nebere. Jedna věc je odsoudit oblečení, druhá odsoudit člověka…proto bych to s rozhazováním pojmů šlapka, ťápota atd. trochu krotila…Jedna věc je v nadsázce oblečení označit za kurví kroj, ale označit nositelku za k***u je trochu moc:-D
Prosím, čtěte a vnímejte obsah slov: když napíšu, že je někdo
oblečený jako šlapka nebo vypadá jako šlapka, tak to nutně neznamená, že
tvrdím, že je to šlapka. Rozumíme si? ![]()
Sákra, přítel mi říká „kočičko“ a já si myslela, jak to není
roztomilé! Budu se ho muset zeptat, za jakou kočičku mě teda považuje ![]()
Jo ty neonový šaty z článku by se mi na nějaký hrátky na hodinu do postele docela líbily;-) Jinam doufám myšleny nejsou;)
Že dívka v šatech po kolena není sexy? Christina Hendrics byla na základě postavy oblékané v tomto stylu zvolena Nejvíc sexy ženou roku 2010 (seriál Mad Men). Chová se tam korektně, dokonalá sekretářka – a je přímo vražedně sexy.
Příspěvek upraven 22.06.12 v 08:44
Vy mi nerozumíte:-D Dívka s šaty po kolena může být sexy, ale
nesnaží se být prvoplánovitě sexy. Myslela jsem to tak, že není sexi
kočička – sexi je, když o ní přítel řekne, že je kočička, tak
dejme tomu (i když to oslovení ráda nemám), ale není sexi kočička. Sexi
kočička je pro mě rádoby sexi holka stavějící svůj zjev nad cokoliv
dalšího, snažící se být za každou cenu vyzývavá. Prostě ta laciná
verze. Samozřejmě může být žena sexy i v sukni po kotníky.
Tři pojmy – sexi, kočička a sexi kočička – já je teda rozlišuju.
Říct mi přítel, že jsem sexi kočička, tak bych opravdu nadšená
nebyla:-D
Aha, už chápu, co myslíte. Sexy kočička je holka, kterou muž sbalí na diskotéce, ale kterou by nevzal na podnikový večírek, aby si nepokazil kariéru.
Muž středních let by si ji asi vzal, aby se pochlubil kolegům, co ulovil. Ale na návštěvu k babičce ji asi nevezme:-D Ale fakt tím nemám na mysli prostě pěknou a dobře oblečenou holku, ale spíš ultra sexi odhalenou slečnu.
Hm, myslím, že si rozumíme a patrně to vnímáme všechny obdobně; tohle
už je jen takové žonglování s pojmy, každý máme k tomu kterému pojmu
přiřazený trochu jiný obsah… ![]()
O tom, že oblečení něvyměňuje ani nevrací peníze nemluvě… Na těchhle FB „shopech“ funguje dodržování zákonů přímo ukázkově…
Příspěvek upraven 21.06.12 v 15:44
Já se jenom těším na den, kdy si konečně někdo uvědomí, že v česku by taky mohlo existovat něco jako Primark!
Primark znám – neuvěřitelná hrabárna, ale! Při vší tý bídě prodávají kvalitnějí šité hadříky než. např. v Česku Takko nebo Gate, to je fakt.
Tak hlavně Primark je levný a prodává, OK sice ne možná nejlepší kvalitu, ale oblečení i doplnky jsou up to date. Já bych brečela pokaždý když přijedu domů, nemám prostě kde nakupovat.
Mám obyčejná bavlněná trika v různých barvách i po dvou letech
výborně drží a za 1,50Ł super koupě. Bohužel, už také tam se šetří a
bavlna pomalu ale jistě ze složení mizí.
A zas taková běsná hrabárna to není, jen je třeba nejít do toho na
Oxford Street v Londýně. Na okraji (Hammersmith nebo Lewishamu) nejsou
miliony turistek rvoucích se o každý hadr a nečeká se tam půl hodiny na
kabinku. Takže se tam stíhá uklízet i ten bordel po Britkách, které
nejsou zvyklé po sobě oblečení a boty rovnat zpět do regálů, protože tam
na to prostě jsou zaměstnanci.
Ale jestli je zájem o věci z Primarku v Čechách a ještě s visačkou,
stačí navštívit anglické sekáče. Takové kalhoty s cenovkou 5Ł
prodávané zde za 300,– se přece vyplatí ![]()
Když už jsi to nakousla; jste slečny spokojeny s obsluhou v obchodech? Tuhle jsem zažila při nakupování docela nepříjemnou zkušenost – obchod prázdný, u kabinek ani stojan na vyzkoušené kousky (takže jsem se naběhala a nemálo) a po až nepříjemném čekání u pokladny na mě byla pokladní nevrlá.
Nejsem, tím že se pravidelně dostávám na nákupy do Anglie, kde je přístup a jednání zcela jiné, jsem si zvykla na mnohem vyšší standard než je nabízený tady. Představa, že bych tady v běžném řetězci volala z kabinky prodavačku, aby mi přinesla jinou velikost nebo barvu mi tu příjde dost nereálná. Nebo to, že by prodavačky třeba věděly co vůbec mají na krámě…
Upřímně řečeno bych čekala, že chování obsluhy bude lepší. Konkurence mezi obchody veliká, tak si člověk říká, že se přece musí snažit, že je to v jejich zájmu… A ono ne. Pořád stejně studený nezúčastněný nafrněný čumáky, resp. je to hodně o náhodě, na koho člověk zrovna narazí. Až na výjimky. Jsou obchody, kde je štábní kultura vyšší, asi na ně víc šlapou (Peek&C., Kappahal, Pietro Filipi, Blažek, překvapivě však i v Orsay bývají prodavačky velmi příjemné). Ale i tak mám pocit, že to pořád ještě není ono…
K tomu Primarku v Hammersmithu – mela jsem tu cest bydlet 2 roky za
rohem od zminovaneho obchodu a jak to tam vypadalo po zaviraci hodine, kdyz jsme
chodila z prace, skoda mluvit!
Vsechno obleceni pohazene po zemi, ani jeden par bot nebyl pokupe – holt kdyz
to stoji par liber, tak se k tomu i ti nakupujici adekvatne chovaji.
Mozna Vam prijde Primark jako uzasna vec, ale potkavat stovky lidi oblecenych do
stejnych satu mi zrovna modni neprijde, je tady spousta lepsich a cenove porad
prijatelnych alternativ.
Co jsem si ale všimla, tak to není jen problém Primarku, Briti po sobě
prostě neuklízejí tak, jak to je zvykem v ČR. Na rozkopané boty jsem
narazila i v Selfridges. Prostě se to vyzkouší a nechá u lavičky.
Když se někdo oblékne za 20Ł od hlavy k patě v Primarku, tak je jasný,
že to módní nebude, ale mají obrovskou škálu oblečení, které se dá
kombinovat s čímkoliv jiným. Já osobně třeba hrozně ráda nakupuju
v BHS či T. K.Maxx a dost věcí mám i z obyčejné Asdy.
Hele nevim co se vám nelibí, Primark je založený na tom že prodává sice mín kvalitní kousky ale módní jsou. To že je to hrabárna je pravda, ale za ty ceny.. Já když můžu tak zavítám do lepších obchodů, A… jsem baba, takže pěkně se oblíkat chci, jenomže holt každý nemá na to chodit vymóděný za těžký peníze. Můj point je: srovnejte si rákosnický kiosek s NAPŘ. Primarkem. Hodně z vás v tom až tak velký rozdíl vydět nebude, ale mě tohle pořád přijde snesitelnější varianta.
Ja si myslim, ze muj rozdilny pohled na Primark je v tom, ze jednak v UK uz ziju dost dlouho a taky mi je 36 let, tudiz muj nazor na modni veci urcite nekde jinde.
Při pohledu na tyhle fotky mi automaticky naskočí heslo „dálnice E55“ – už aby tahle „kurví“ móda táhla do pekel, ale horší to snad už ani být nemůže..:-(
O „obchodování“ přes FB psala už Protivná blondýna mockrát a její články byly mnohem zajímavější… Od Pekla jsem teda čekala (hlavně vzhledem k frekvenci článků, která se na Blondýnu zdaleka nechytá) mnohem víc, než tenhle laciný štěk.
Ty hadříky jsou peklo, to zas jo. Ale nemyslím, že by hrozilo zamoření ulic neonovými harémkami kvůli jednomu obchodu na FB…
Na Peklo si nezvyknu stěžovat, nevadí mi málo článků (aspoň se víc těším), ani nejsem vysazená proti článkům z ulice nebo naopak praktickým, ale dnes je to bída.
S tím obouváním se do Redialu a dalších jemu podobných značek to na jednu stranu beru, ale na druhou stranu se od nich dají najít i pěkné kousky. Mám od nich pěkné sukně a šaty, nic se s nimi za tu dobu, co je nosím nestalo. Ne každé šaty od Redialu jsou šité jak na prostitutku. Problém je s českými nákupčími, nechápu, proč tohle zboží berou. Nakupuji toto zboží v Německu a dají se tam vybrat pěkné kousky za slušné ceny…
Musim souhlasit. Z Redialu sice primo nic nemam, ale mam jedny saty z NICO,
ktere by tam mozna nasly kdyz ne dvojce, tak pribuzneho. A nemyslim si, ze mam
ve skrini kurvi kroj
.
Spis podle me jde o to, ze Redial nabizi saty na urcite prilezitosti (party,
vecirky, diskoteky…), na ktere se dane odevy podle meho nazoru docela dobre
hodi, pokud je zrovna neoblece nekdo, kdo fakt nema na uplet = plavkovinu
postavu. Omyl ovsem je oblekat takove saty napr. do kancelare, na pohreb, do
divadla, na ples…
Vanillia, Vanilka Vanilková, Nosím velikost 41 a mnoho dalších vše má jednu majitelku, slečna která prodává největší množství hadrů a padělků
Ty neónové dupačky jsou otřesné. Harémky jsem nosila, měla jsem jich
víc, už jsem se jich zbavila, protože subjektivně soudím, že jsou dávnou
out. Nyní slouží jako poznávací znamení jistého typu žen, k nimž
patřit nechci, sorry holky.
A na hubené postavě bez zadku harémky vypadají dobře, ne že ne.
Na hubené postavě vypadá dobře ledacos… ale zrovna harémky v mých
očích proměňují ženu v batole… Nedovedu najít jediný důvod, proč by
dospělá žena měla nosit kalhoty, které mají střih jako kalhoty pro
batolata, kde je potřeba mezi nohama ponechat prostor pro plenu. Na miminku to
člověk pochopí, protože tam je ten účel jasný, ale na dospělé ženě???
Není to svůdné, není to elegantní, nemá to žádný praktický smysl…
Možná až přijde do módy inkontinence ![]()
Teď se pustím do spekulace, když tam mne někdo opravte. Harémové
kalhoty podle mne byly součástí módní vlny, inspirované orientem. Ta vlna
se už převalila, zanechala ale po sobě, ostatně jako každá vlna, mnoho
zarputilých příznivců (hipík se lenonek a zvonáčů taky nevzdá) a pak
taky takovou lehkou infekci ve formě právě těchhle „kamaší“ a jiných
bizarností.
Sama jsem tyhle kalhoty (tehdy se jim říkalo tuším turecké) viděla za
svého dětství nosit ženy v Bulharsku, v oblasti u Tureckých hranic.
Harémové kalhoty jsou velmi cudné, ženě se v nich totiž nerýsuje zadek.
Podle mne mají tyhle oděvy svou tradici a mně osobně se na globalizaci
právě tohle líbí – přejímání a inspirace módou odjinud.
Já mám tyhle kalhoty (takzvané nasrávačky:-)) ráda! Ne teda ušité tak blbě jako ty neonový v článku. Inspirace orientem v tomto případě skvělá! Zadek se v některých trochu rýsuje, ale hezky:-)
Všechno má někde svou tradici. Ale zpravidla platí princip
nepřímé úměry: čím dále od země původu, tím menší smysl má
praktikování takové tradice. ![]()
Pokud vím, tak tzv. „harémky“ jsou isnpirovány kalhotami, které nosí muslimští muži. Dělají to proto, že kdyby náhodou šli po ulici a z ničeho nic porodili proroka, tak aby se o chodník nepraštil do hlavy. Mimochodem, žena porodu proroka není hodna.
Až tento trend odezní, třeba do módy přijde burka… ![]()
Letos na jaře jsem byla v Turecku a tyhle kalhoty, hodně pestré, tam nosí spoustu žen, i starších, v šátcích atd.
Já jenom nechápu, proč si ty holky zarputile vytvářejí už zamlada v solárku obličej 45+. Jednou je to bude strašně mrzet.
Příspěvek upraven 21.06.12 v 14:35
Známá chodí do solárka od svých cca 17 let, nyní je jí 32, a její pleť vypadá…ehmmm, nejmíň na 45. Pro mě je to názorný příklad toho, že tím, že do solárka nechodím (a nikdy chodit nebudu), o nic nepřijdu. Naopak.
Viděla jste někdy ženu v 45 letech? Jsou různé ženy a jsou různé typy pleti. Já mám 42 a moje pleť vypadá na 30. Když už jste to chtěla k něčemu přirovnávat, tak jste mohla třeba napsat, že má pleť jako vyschlá ještěrka. Ale z Vašeho příspěvku vyznívá, že 45 letá žena je vrásčitá jako Baba Jaga z Mrazíka. Příště dříve myslete a pak pište.
Ehmm…proč ten tón? Samozřejmě jsem myslela její pleť, tedy to, že už teď vypadá, jako by jí bylo nejméně 45 – vzhledem ke stavu pleti, to nebyla urážka pro tuto věkovou skupinu. Samozřejmě vím, že pokud se žena o pleť stará, vypadá o několik let mladší, někdy je to dáno i geneticky… Zřejmě jste mě špatně pochopila.
Tyhle hadříky jsou podle mě naprosto ideální pro holky pracující u silnice. Chlapi, co pracujou na silnici, mají taky vesty nebo bundy a kalhoty v těchhle barvách, aby byli vidět, takže podle mě je super nápad oblíknout takhle bezpečnostně i ťapiny. THUMBS UP Ovšem nevidím důvod, proč by se takhle měla oblíkat normální ženská, která nemusí vypadat jako štětka a nemusí svítit na stopadesát metrů…
Protože má jinej vkus? Ne, že bych si něco z toho vzala na sebe, ale takové soudy kvůli minisukni a průsřihu mi přijdou trochu puritánské (pokud to nenosí dotyčná do práce). A pokud jde o barvy, tak co je na nich špatného? Jestli přesně tady z těch názorů nevzníká ta šedivá uniforma…hlavně nevyčnívat, aby mě někdo neměl za šlapku…
Vyčnívat klidně. Ale pokud nechci být za šlapku, tak se prostě nebudu oblíkat jako šlapka. Pro mě jsou tohle prostě kurví kroje v neonových barvách, to je vše. (Nic proti neonovým barvám, vídám je na lidech i velmi vtipně využité.)
Karin se ale pozoruhodně opřela do kamenování nemravnic. Proč? Však vedle vnady vystavujících slečen vynikne jistě cudnost a hodnoty vyznávané a oděvem vyjádřené pravé dámy, že jo. Na pozadí kurevnice připadám si lepší více… nebo tak nějak.
Já nemám kurevnický vzhled ráda prostě jako nemám ráda plastikové lžičky, falešné diamanty a plastové perly. Je to aušus.
Ale to ne, já proti prostitutkám nic nemám (nebo jsem snad řekla něco
proti nim?), jenom se mi nelíbí, jak se oblíkají ![]()
Tady je odkaz – jedná se o renomovanou firmu, která se specializuje na taneční oblečení – třeba ty fosforeskující věci byli špatně pochopeny. Na diskotékách svítí UV a ony pak hezky září…
http://www.deecom.cz/oxid/index.php?…
A myslím, že proti těmto šatům jsou zde uvedené šaty velmi střídné…
Já myslím, že hodně velké facebookové peklo je profil této slečny
inženýrky: http://www.facebook.com/!/ing.bobakova?sk=photos
Její „modýlky“ jsou opravdu luxusní a doporučuji přečíst
i komentáře u fotek. Hlavně pod albem PRODEJ ![]()
Na tuto slečnu jsou fosforové harémky opravdu krátké
Při vstupu do pokoje, kde se načetl nový článek pekla jsem obrazovku viděla z úhlu, kde by měla být jen černota. Nebyla. Vypadalo to jako různobarevné srážky částic na LHC urychlovači částic v CERNu. Aha. Ne to nejsou srážky, ani blesky či výboje – To je oblečení! Perfektní do společnosti…
Fosforové stejnokroje rádodajek!
To
bude chtivým a solventním sexuálním autoturistům přecházet zrak!
Materiál tipuji umělinu, takže krasavice při nošení zažije komfort
pařeniště – věru záviděníhodné!
Na poslední otázku mohu jen odpovědět, že FB jde mimo mě. Takovéhle
aktivity tedy opravdu ne…
Pravda „sexy“ oblečky vypadají strašně ale jako správný optimista jsem si jako první všimla že ani jedné slečně nikde neleze podprsenka! Myslím, že ať už oblečky vypadají jakkoliv lehce musíme aspoň tohle pochválit.
To je vážně krize – kde to žijete, když chválíte, když někomu neleze SPODNÍ PRÁDLO??? Vždyť to patří mezi základní věci! Mít čisté boty, kabelku, nehty, oblečení ve správné velikosti, odpovídající příležitosti a věku…Nechválím, tohle se považuje za naprostý základ. Maminky a babičky tohle ví!
Žiji v České republice, kde tohle není častým jevem. Možná, že když se bude méně kritizovat a více chválit bude to mít větší efekt.
Uff, tak to bude vážně fuška něco pochválit. Ale příklady táhnou a tak se vždyky, když jsem v česku, snažím chodit upravená, čistá a tím dávat nejlepší příklad svému okolí.
Ani mi nepřijde, zrovna dneska jsem ve městě přemýšlela nad tím, jak se to zlepšilo. Potkávala jsem samé hezky oblečené lidi. Dokonce jednu punkovou slečnu ve svítivých růžových legínách s neonovýma doplňkama a neonových copem. Koukala jí podprsenka – taky neonová…a k tomu šedo-černý zbytek + klobouk. A i přes legíny, podprsenku a vyholenou půlku hlavy a hlavně růžovou, kterou opravdu nesnáším – to byla naprostá paráda. Byla tak dokonale nakombinovaná a tak jí to sedělo, že jsem se i otočila. Jinak zbytek byl ve slušivých šatech…džínařů minimum…ono když lidi odloží sportovní bundy, tak se občas ukáže, že to není tak tragický…
Kdyz se podivam na slecnu modelku (jakkoli je ona sama koukatelna), je mi jasne, ze ani ona sama z tech kreaci, co ma na sobe, evidentne radost nema…
Na prvnim obrazku ma slecne zrejme slabost pro klasickou histologii a za to ji patri me uznani a obdiv.
Tyhle „sexsymboly pro chudé“ mě fakt zabijou
První
slečna má postoj ála Giselle Bundchen a ten chlapec v igelitovo-chlupaté
bundě? No tragédie…
@punčocha Já
relativně mladá jsem (21) a stejně facebook nevlastním. A jsem šťastná.
Z těch debilit, co tam někdy vyskakují bych se musela zeblít. Stačí mi,
že se mě neustále kdekoho zrovna potkám hned ptá, jestli mám facebook, to
mě vytáčí hodně.
Takže ani oblíbený obchod na fb nemám. Mám docela blbou postavu, takové
přesýpací hodiny, akorát nahoře je ta baňka menší (:D) a kdykoliv jsem
si něco kupovala po netu, zaručeně mi to nesedlo. Nej jsou prostě sekáče,
70% věcí mám odtamad ![]()
Přesně když toto vidím, napadá mne, že poslední dobou takto bohužel vypadá i veškerý sortiment New Yorkeru, Tally Wejl a podobných obchůdků předurčeným zvláště pro mladé…Co nejvíc fosforové barvy, aby milé slečny byly nepřehlídnutelné, výstřihy vpředu i vzadu co nejhlubší,100 % polyester a nepopsatelné vzory z kterých se člověku točí hlava…Proč to sem ale píšu? Protože mě to mrzí..mrzí proto, že jsem tak dva roky zpátky právě v New Yorkeru sehnala opravdu krásné černé šaty s bílými puntíky olemované opravdu hezkou kraječkou…Teď se ale tomuto obchodu vyhýbám docela velkým obloukem. Tak milý New Yorkere dobře tedy, již jsem se s tím smířila, jen mi prosím řekni PROBOHA PROČ?!
Všimli jste si, že ten Rensix používá klabonosou modelku stejně jako Redial? Ale nejspíš to není ta samá, je si dala taky jablko z frňákovníku.
Reagujem na Váš príspevok…Modelka Desirée Fashion je dievča, ktoré je prirodzené, nemá žiadne siilikony ani iné umeliny, športuje a cvičí Zumbu,,,a zadok má super pevný, že každá druhá by jej mohla len závidieť…a vobec nachápem tento utok, prečo to robíte? Ja tiež hocičo vidím na FB, ale sa k tomu nevyjadrujem…rešpektujem…neviem fakt tomuto nerozumiema ani človeku ktorý toto všetko rozpútal…zn. Rensix je Madarská značka..sami si šijú…nič nevozia z vonku,,,sú priamy výrobci…a je vela iných stránok ktoré jejich výrobky predávajú…tak neviem prečo sa zrovna do mojej navážate…je mi z toho fakt smutno…inak na autora tohto článku som podala trestné oznámenie na Polícii…
Že jsem tak smělá, jaké oznámení jste Policii dala? Autorka článku píše o oblečení, o slečně modelce tam nepadlo ani slovo. Její fotky jsou na internetu volně přístupné, jsou tady uvedeny i se zdrojem, tak nevím, v čem by měl být problém.
Prepáčte, ale pozrite sa vyššie uráža a ohovára našu stránku, a rozpútala toto zbytočné peklo, a vobec nechápem dovod prečo? ja som jej neublížila,,,a tie komentáre, ktoré k tomu pokračujú som tiež k tomu priradila…
Takze samotna Desiree? Vasmu obchodu nebolo nijak ublizene, kvalita toho, co predavate je evidentna uz z fotiek. Ada Vas osobne nijak nezhodila, nepadlo ziadne vyjadrenie ze ste taka alebo onaka…Navyse, FB page mate verejnu, ktokolvek to moze vidiet a o to snad ide, nie?
Na druhej strane, obchod je legalny? Registrovany? Platite dane? Davate
blocky? Riesite reklamacie?
Asi nie, pardon ak sa mylim.
A ak nie, na Vasom mieste by som do toho policajtov a trestne oznamenia
netahala ![]()
Náš obchod je samozrejme registrovaný, platíme dane, odvody a všetko čo s tým súvisí…nemusíte mať obavy…reklamácie sme ešte naštastie nemali. ale keby aj boli nie je problém ich riešiť…predávame zn. Rensix, Naomi a dalšie, ktoré su priamymi výrobcami týchto odevov, čiže ich šijú…jedná sa o Madarské značky, ktoré predáva na FB sprostredkovane vela stránok, neviem prečo ste si vybrali akurát tú našu…alebo prečo priamo nekritizujete výrobcov, ked sa Vám jejich veci nepáčia…
Ja som myslela že internetové obchody sú povinné tovar do dvoch týždňov vymeniť bez udania dôvodu, a vy píšete že nevymieňate. Skutočne ste tak seriózna ako tu o sebe tvrdíte?
Jestli má ten obchod skutečně ve všeobecných obchodních podmínkách, že zboží nevyměňuje a nelze ho vrátit, tak to se bude ČOI hodně líbit…
Kludne Vám na to odpoviem…k tomuto sme pristupili cca pred niekolkým dňami, nakolko sa nám stávalo a opakovane, že si zákazníčka 2týždne oblečenie ponosila a vrátila nám ho použité, jednoducho to zneužívali…samozrejme so zákazníčkami, ktoré su spolahlivé, ktoré si v pohode preberajú dobierky…sa vždy dohodneme, sú aj také ktoré toto robia na viacerých stránkach, naobjednávajú si tovar a potom ho nepreberú, alebo vrátia použitý…lebo ho potrebovali na nejakú akciu…aj takýmto sposobom sa ludia obliekajú a potom sú stále v novom oblečení…alebo si naobjednávajú na viacerých stránkach vela vecí naraz, príde im to domov a nemajú peniaze na zaplatenie, lebo si neuvedomili, že si toho tolko objednali…
Máloktorý shop dnes predáva svoj tovar na dobierku,,,väčšinou každý pýta peniaze dopredu na účet…my sa snažíme ponechať zákazníčke tých 18 dní na prebranie tovaru…všetky podrobnosti s každou zákazníčkou osobitne prekonzultujeme, výšku váhu, celkové miery, zloženie materiálu…rozdebatujeme to…preto sme skoro 24 hodin k dispozícii a až potom sa dohodneme…a poviem Vám nie je to lahké presedieť u počítača niekedy aj celý deň…venujete sa niekomu sanžíte sa vyhovieť a on Vám potom dobierku nepreberie alebo pošle spät onosené veci…ako by ste to riešila VY?
Existujú zákony a tie je treba dodržiavať. U internetových obchodov je to dva týždne na vrátenie tovaru. Ak niekto vráti použitú vec, nemusíte vrátenie uznať. A myslím si že je váš problém, že rozmery, materiály a postavu riešite s každým zákazníkom osobitne. Ono by stačilo uviesť veľkosť, materiál, prípadne rozmery u každého výrobku hneď na začiatku, a bolo by minimum zákazníčok, ktoré to budú viac riešiť. Platba vopred na účet je tiež normálna vec, ktorou ponechávate čas na rozmyslenie určitý čas a potom môžete kúpu zrušiť, ak zákazník nezaplatil.
Ano, jsou lidé, kteří to zneužívají, ale jednou je zákonem dané, že se zboží koupené přes internet dá do 2 týdnů bez udání důvodu vrátit a s tím nic nenaděláte. To samé mají v Promodu – v rámci služeb pro zákazníky to zavedli i v kamenné prodejně a pro mnohé se tak stal bezplatnou půjčovnou.
Příspěvek upraven 23.06.12 v 15:27
Ha ha. Tak paní Klein doufejte, že policisty nenapadne zkoumat vaše obchodní podmínky, protože to by se to vaše udání rychle obrátilo proti vám. S kecama o tom, že vyměňujete jen slušným zákaznicím, totiž před zákonem neuspějete.
Můj nejoblíbenější je Flop Fashion Store https://www.facebook.com/…205487008829 kamenná prodejná sídlí v Olomouci, takže milé dámy a pánové(pro pány jsou ve Flopu zejména doplňky), nefňukejte, krásné oblečky, náušnice, brože, tašky, kabelky, se dají koupit i na Moravě (:
Pche, já se nemůžu dočkat slev na neonových tričkách. Konečně budu
mít něco vhodného na kolo místo reflexní vesty ![]()
Vesta stojí třicet, čtyřicet korun, ta nejjednodušší. Já jsem si ji
ještě nechala osobitě potisknout, abych byla originelní
A moje dcerka tam má natisknuté křestní jméno a telefon na mě, kdyby se
ztratila. Teď si nevybavuju, kde mi to dělali, ale ten web, kde jsem to
objednávala, se jmenoval nějak jako Vesty proti smrti (??) nebo tak…
A nebyl problém potisknout jeden kousek a natiskli mi tam přesně to, co jsem
si sama navrhla, a taky to stálo pár korun. A ten potisk je festovní. Mám
pocit, že to dokonce dělá nějaká chráněná dílna, mě to kdysi zaujalo
v Sama doma, kde tuhle firmu prezentovali, ukazovali tam víc různých
reflexních věcí (jenom ty nasrávačky a sexi šatičky tam neměli)… Ale
název teď opravdu nevím…
Díky za tip. Používám vestu z pracovních potřeb za 120kč. Neonový
triko stálo 350 takže se kouknu na váš odkaz ![]()
Nejlepší ze všeho je když prohlídnete to Fashion Queen tak tam narazíte na tepláky a modelky si k nim obuly lodičky… Připomíná mi to styl oblíkání jedné menšiny u nás.
Většinou vybírám přímo podle adres nebo podle toho co hledám. Proto jsem dost „poděšená“ sexy oblečky. To snad ani není možný. Přesně podle hesla že neexistuje věc která by se nedala vyrobit ještě v horší kvalitě a levněji. úplně vidím tyto hadříky na modní přehlídce opentlené slovy moderátora – „kreativní tvorba a to tu ještě nebylo, neobvyklý výběr materiálu který podtrhuje“… a divačky šílí a nakupují.
Tak u mě rozhodně vede ten „kunďák“, jak bychom my Ostravané řekli, v seksi černé bundičce s opelichaným kožíškem:-D Toto je fakt peklo, tohle si přece normální chlap nemůže koupit.
Kun…co? Teda tenhle výraz jsem ještě neslyšela. Odkud to pochází,
toto?
Nejsem pohoršená jen mne to velmi překvapilo.
Ono se to říká i v Brně, zvlášť mezi puberťačkama, které takto
označují vysoce přitažlivou osobu opačného pohlaví, stejně jako
puberťáci o vysoce přitažlivé dívce často říkají, jaká je to kunda.
A mě vlastně toto označení ještě překvapovat nepřestalo, i když jsem
to slyšela už mnohokrát. ![]()
A kuš. Děti nebiju, ale takto kdyby ohodnotil nějakou dívku můj pubertální syn, přísámbůh, že druhou chytne o zeď.
To se vám zdá, ale jak jsem měla možnost zjistit, na severní Moravě a kolem je to tak běžné slovo, že už by vám to ani nepřišlo. Když jsem to slyšela poprvé, málem jsem nadskočila;-)
Přiznávám, že my to tady v Praze, doma, čistě soukromě, občas
používáme taky
Jednou
jsme to někde četli a nějak se to u nás uchytilo…
Ano sú to šatky, ktoré sú pokrčené…ešte ste o tom nikdy nepočula…prečo tolko negativity…jednoducho všetko je zlé…skuste sa nad tým zamyslieť…a čo sa Vám páči? aký štýl?
Já přece nemám nic proti střihu apod., jen mi ten materiál na fotce připadá jako ten nejlacinější hadr, který se po dvou vypráních nedá nosit. A jinak bych čekala, že na focení si dá někdo tu práci a ty šaty trochu vyžehlí, když už to má někoho nalákat. Jinak já proti vaší firmě nic nemám, reagovala jsem poprvé až na tenhle příspěvek a na tenhle konkrétní model.
Je to kus průsvitného hadru, navíc je hodně smutné, že ho má někdo odvahu prezentovat takhle zmuchlaný. Proti samotnému střihu nic nemám, i když mohly by být trochu delší a cingrlátkové logo bych si taky odpustila. Na těchto šatech mi spíše přijde nevkusné, že za ně někdo může chtít 26 euro…
Příspěvek upraven 22.06.12 v 20:59
Nie my dostávame odmeny zo zisku od výrobcov…a nechecem to tu rozpisovať, lebo to bude vyzerať ako by sme sa chválili, ale naša stránka je vlastne zameraná na pomoc onklogicky chorého 3-ročného chlapčeka---konkrétne s leukémiou, ktorého rodičia nemajú na drahé liečenie a 3O – timi percentami z týchto odmien prispievame a aspoň takto sa snažíme pomocť tejto rodine, ktorá nemá peniaze na liečenie svojho syna…ale toto som tu naozaj nechcela písať, lebo je to velmi bolestivá a citlivá záležitosť, ale ste ma k tomu dotlačili…
Nechcem nič zľahčovať, to, že pomáhate chorému chlapčekovi, je zaiste pekné vec, ale vaša stránka je zameraná na predaj oblečenia, takže toto sem naozaj nepatrí.
To je fakt..preto som aj napísala, že to sem nechcem dávať, ale svojimi neustálymi narážkami ste ma k tomu donutili…zabudnite na to…to sem fakt nepatrí…a skončila som s mojimi komentármi…lebo to je zbytočné tu niečo niekomu vobec vysvetlovať…ste tu naladení na jednej negatívnej vlne s umyslom ubližovať…tak nech sa páči…prezentujte sa…Poznám jedno porekadlo, ktoré mi na toto sedí…NIKDY NEVYSVETLUJTE…priatelia to nepotrebujú a nepriatelia Vám to aj tak neuveria…Źelám pekný zbytok víkendu
A čo sa týka háremiek…ja tiež k nim až tak neinklinujem…ale je vela kočiek, ktorým sa to páči a doslova si vyžadujú, aby som ich priniesla…každý má iný vkus…niekomu sa páčia volániky, niekomu bodky a niekomu háremky…ja rešpektujem vkus každého…je to len každého osobná vec čo nosí…ja sa nad tým nepozastavujem, či je niekto tučný či chudý…každý je taký aký je…nie je to o oblečení je to o vnutornej charizme a kráse srdiečka každého z nás…a tiež si vážim každé zamestnanie od upratovačky, tanečnice o tyči…a tak dalej, v dnešnej dobe velkej nezamestnanosti sa každý živí ako môže…preto ma mrzia tieto vaše reakcie, ktoré vobec nedokážem pochopiť…ja si myslím. že by ste radšej mali riešiť ekonomickú situáciu v čechách a tiež aj na Slovensku. lebo čaká nás ťažká doba…toto všetko je oproti tomu uplná fraška…s pozdravom Desirée Fashion
Ano, každý se živí, jak umí. Ale to nic nemění na tom, že to
oblečení není ani kvalitní, ani pěkné. Šaty z článku by se daly
obléci na nějakou párty, bohužel podle toho co se objevuje na českých a
slovenských ulicích, chopí se toho Vaše zákaznice tak, že je to oblečení
vhodné pro každou příležitost. A je fajn mít v barvě zvrazňovače
nejen kalhoty, ale i boty a triko.
Samozřejmě že se za svůj obchod musíte postavit, jen nevím, jestli se Vám
Vaše zboží opravdu líbí, nebo se jen snažíte vyhovět zákazníkům.
A nezoufejte, zveřejněním tohoto článku se jistě zvýšila návštěvnost
profilu, tudíž se ve vyhledávači posune nahoru a ještě získáte nové
zákazníky.
Příspěvek upraven 22.06.12 v 23:00
A Vy to oblečenie poznáte v reále…už ste z tej zn. Rensix niečo mala…Rensix predáva vela stránok na nete, tak keby bola taká nekvalitná ako píšete, myslíte, že by to ludia predávali? alebo naopak kupovali? my tuto značku predávame pol roka a zatial sme nemali žiadnu reklamáciu, a keby sa aj vyskytla nejaká, nie je problém ju vyriešiť…ked by bola opodstatnená…opakujem výrobci nie sme…takže treba kritizovať priameho výrobcu, ked sa Vám niečo nepáči a nie toho kto predaj ich výrobkov sprostredkuva…a neonové farby sa dnes predávajú skoro na každej stránke…a uprimne nikomu to nevnucujeme. aby si ich kupoval, kto chce nech kupi, kto nechce nech nekúpi je to každého sloboná volba…
Nezoufejte, čtenářky tohoto blogu by si u Vás nic nekoupily i kdyby tady tento článek nebyl. Prostě tohoto je stránka zaměřená na jinou cílovou skupinu. Vaše zákaznice to rozhodně neodradí a jak jsem psala výše, protože každá čtenářka se chce přesvědčit na vlastní oči co nabízíte, zvýší se vám návštěvnost profilu a povyroste v žebříčku vyhledávání. Takže na tom nakonec můžete ještě vydělat. A to myslím vážně, viz článek http://www.modnipeklo.cz/…i-navrharka/ – v něm byla strhána tvorba salonu Brigita paní Ročňákové. Ta se nejprve ozvala s tím, že ji chceme zničit a nakonec konstatovala, že díky publicitě vyprodala kolekci o mnoho týdnů dříve, než obvykle. Že věci z vašeho obchodu nevyrábíte ale jaksi jen prodáváte Vás neomlouvá. Když budou mít v Tescu plesnivé papriky tak taky budu známé varovat, ať nekupují papriky v Tescu, přestože Tesco ty papriky nepěstuje, jen je prodává. Ale padá na jeho hlavu, že má mizerného dodavatele.
Tak meli jste reklamace, nebo ne? Jednou rikate, ze ne, jednou zas, ze vam to zakaznice vracely nosene, tak co teda? Jinak mate pravdu, neon neni o nic horsi nez jiny barvy, kdyz se umi zkombinovat, tak nechapu, proc ta hysterie.
Nie reklamácie sme nemali,,,vdaka bohu zatial, ja som písla o tom, že ludia dnes špekulujú objednajú si niečo cez internet na viacerých stránkach, príde im to majú na to dva týždne použijú ten výrobok to je jedno aký…oblečú si tričko na nejakú akciu, a vrátia použité s tým že im to nesadlo, taakto sa obliekajú niektorý ludia…stalo sa mi to, že mi kočka tvrdila, že jej nie je velkosť dobrá a že chce tovar vymeniť…a prišli mi späť šaty použité a zapotené, potom som náhodou videla jej foto ako bola v nich na párty…samozrejme sa nechcem tým dotknúť slušných ludí, ale toto sa dosť začalo rozmáhať a ešte aj iné špekulácie…je to všetko dvojsečné…psledný raz sa k tomuto už vyjadrujem, lebo to nemá konca kraja…tá kritika mi až tak nevadí…ale vadí mi že sa tu v príspevkoch ludia navážajú aj do mojej modelky a riešia tu jej postavu…a neviem čo ešte všetko a to ma na tom najviac mrzí, lebo to je mladé dievča, ktoré si to nezaslúži…rozputali ste PEKLO a davovú psychozu a ludia si už potom nepozerajú do úst,,,gratulujem podarilo sa Vám to…ale aj cez to všetko…želám Vám peknú nedelu
„keby bola taká nekvalitná ako píšete, myslíte, že by to ludia
predávali? alebo naopak kupovali?“
- ano, budete se divit, ale prodávají/kupují se i nekvalitní věci, a to ve
velkém, protože mnoho lidí buď kvalitu nepozná, nebo pro ně není až tak
důležitá…
ale to se tu na MP řeší od prvopočátku ![]()
Je mi smutno z toho, že niektorým slečnám sa toto „redial“ oblečenie skutočne páči…Bohužiaľ mám niekoľko takýchto známych. Ako im to vyhovoriť?
Příspěvek upraven 22.06.12 v 22:30
Kdysi, tak 5 let zpátky, jsem pracovala jako prostitutka v pražských night clubech…neony tam frčí a přesně takovéto šatky se tam nosily, ale tyto šaty nosily jen opravdu,,levné,, dámy, které si u toho daly pár lajniček a pár skleniček a dělaly všechno za všechno…nejvíce toto frčí u romek či hodně opálených slečen. Já pracovala v hezkých šatech a nebyla o mě nouze a neon jsem nikdy neměla…je to humus.
Ja teda nevim, ale myslim si, ze je celkem jedno, ma-li na sobe slecna, at uz prostitutka nebo ne, nektery z vyse uvedenych satu v cerveny nebo neonove ruzovy. Obe ty barvy muzou bejt hezky a naopak ty saty muzou bejt desny a jina barva je nezachrani. A mimochodem, jedine na snedych holkach vypadaji neonovy barvy opravdu dobre.
Nereagovala bych nebýt toho, že mě šokovala ta čtyři pozitivní hodnocení příspěvku. To jako vážně? Prostitutka coby arbitr dobrého vkusu? To je teda neskutečná síla. V každém případě už je jasno, zde prezentované hadříky nenosit, chcete-li dostat dobře zaplaceno. Pro mě je tohle definitivně poslední kapka. Užívejte si to tady v pokoji a kochejte se dál svou kultivovaností a vysokou úrovní sebestylizace.
Milá slečno, to, že jsem byla prostitutka, neznamená, že jsem nějaká špindíra či nemám vkus, či jsem sociální a duševní případ. Právě naopak, tuto práci dělá a dělalo spoustu a spoustu studentek, které jsou opravdu chytré a mají vkus. Udělají si vysněnou školu, objedou svět a získají kontakty k vysněné práci. Někdo to hold dělá jinak a jinak si jde za svým cílem.
Nebojte se, já už jsem pochopila, o čem to tady je. Vypadat jako kurva je absolutní nepřípustné, být jí je zcela v pořádku. Půjdu se radši poohlídnou po nějaké strašlivé omezené společnosti se špatným vkusem, protože z tohohle se mi vážně udělalo poněkud nevolno.
Modni peklo je o obleceni, proto se kritizuje slapkoidni obleceni. Ale nejsme tu od toho, abychom si uplivavali nad nekym kvuli jeho profesi, napriklad, a nad tim, ze ho ostatni bud nevystipou, nebo se kvuli nemu nerozhodnou hromadne Peklo opustit.
Ale no tak… Proč by ex-prostitutka nemohla poskytnout svůj pohled na
věc? Pro mě je jedině přínos dozvědět se, jak na kurví kroje pohlíží
zástupkyně této profese ![]()
Jo, „kurví kroje“ jsou hnusný a laciný, ale soudit ty holky kvůli tomu, co dělají, nemá právo nikdo z lidí.
My se bavme o tom, kdo je oblečený hnusně a kdo vkusně, ale tohleto virtuální uplivování si před někým jako člověkem, to už je podle mě, mírně řečeno, přemrštěná reakce…
Tak mi nějak srozumitelně vysvětlete, proč je špatné vypadat jako kurva, když být kurva je naprosto přijatelé povolání. Je taky špatné vypadat jako sekretářka?
Prosím, mujercito, nevyvozujte z mých příspěvků tvrzení typu „být
kurva je přijatelné povolání.“ Já vůbec nehodnotím, jestli povolání
prostitutky je nebo není nějak přijatelné, prostitutky nehodlám odsuzovat
ani obhajovat, prostitutky a jejich životní osudy tady prostě nehodlám
nikterak řešit. A také na ně nehodlám pohlížet jako nácek na žida a
pohoršovat se, když se zapojí do diskuse. To mi připadá hysterické.
Nežijeme ve středověku, abychom se jako „počestné paní“ musely
úzkostlivě vyhýbat „padlým ženám,“ abychom se snad mravně
neznečistily. Máloco na světě je tak černé nebo tak bílé, abychom si to
mohly hezky přehledně zařadit do šuplíku „toto je dobré“ nebo „toto
je špatné.“ Já tuto ani žádnou jinou prostitutku neznám tak dobře,
abych ji mohla s čistým svědomím hodit do šuplíku „toto je špatné.“
Nevím, co ji dovedlo k tomu, že se začala živit něčím tak zoufalým,
jako je sex za peníze, netuším, jestli tím někomu ublížila, nemám
ponětí, jaký je to jinak člověk… Takže nevidím zhola nic špatného na
tom, že se zapojila do diskuse. Máte pocit, že vás to mravně poškozuje?
Já myslím, že přečíst si názor kurvy na kurví kroje není zdaleka tak
škodlivé, jako když je někdo přesvědčen, že na světě jsou
„lepší“ a „horší“ lidi.
Takže asi tak.
To myslíte vážně že kurva je přijatelné povolání? srovnatelné se sekretářkou? Vidím dole příspěvky které se honem ohání že to tak nemysleli, že se kurvy staly kurvama z nějaké tíživé životní situace. Prostě jsou to asi mučednice ne? Chtěla bych vás dámy vidět kdyby přišel syn s tím že si bere kurvu, „ale mami ona vydělává 2× tolik co já. POjedeme k moři a budeme mít nový barák s bazénem.“ To už je motivace co? Je mi jasné že dostanu trola. Ale mi kurvy kolem silnic vadí. vadí mi bordely kolem hraničních přechodů, nevím kdo z vás byl v Mikulově ale tam poslední 2 km od hranic není nic než bordely. Taková ostuda pro naši zem. To snad nikde jinde v takové míře a provedení není.
Největší gól celé diskuse – zjistit, že slušná prostitutka by si
na sebe podobný kurví kroj nikdy nevzala ![]()
Příspěvek upraven 25.06.12 v 23:35
Myslím že je tohle naprosto děsný mam pocit že v poslední době je
nejlepší ten kdo je nejmín vkusný zejména se to týká mladých
děvčat..
a o dost horší je když si to vezme náka né moc dokonalá postava nejlépe
si vezme ty žluté mini šaty…:D NO PROSTĚ PRO TOTO NEMÁM POCHOPENÍ…
Bože! Představte si že každému se líbí něco jiného! Nejraději mám ty co tvrdí, že barevná tílka a harémky jsou pro holky z E55 a nebo že to není sexy apod…pravděpodopbě to píší obtloustlé holky ve vytahaném tričku a ošoupaných zvonových riflích a samozdřejmě starší pánové, kteří kdyby vidělí jít krásnou sexy mladou slečnu v tílku z Desireé Fashion tak by si utíkali za roh vyhonit. To je můj názor =o) Protože každému se líbí něco jiného!!!
Tak to je zcela zDřejmé, milá Gabčo, že se každému líbí něco jiného. A ještě zDřejmější je to, že všechny, kterým se opečené maso v průsvitném neonovém cáru nelíbí, musí být tlustoprdky ve vytahaném triku.
Jdu si vyprat své zvonáče.
Příspěvek upraven 23.06.12 v 20:57
Tak představa, jak si ho nějaký… honí za rohem by mě spolehlivě odradila nosit sexy oblečky. Díky, zase jsem o něco poučenější.
Můžu vám sama za sebe říct naprosto přesně, proč veřejně kritizuji klůcky tohoto typu.
Nákupčí velkých obchodních řetězců si totiž všímají toho, co se nejvíce kupuje, a to potom o to více vidíme v našich obchodech. A kupuje se nejvíc to, co se má za sexy, šik, in a podobně. A pokud bude mít většinová populace za to, že strašně sexy, cool a in jsou tyto kolotočářský hadry, zatímco vše ostatní je zralé pro obézní chovanky katolického lycea, budou sem cpát horem dolem kolotočářský hadry.
O tom, že sortiment tuzemských poboček nadnárodních řetězců neodpovídá sortimentu stejných řetězců v Německu, Francii, Itálii, Holandsku a Skandinávii už bylo napsáno mnoho. Skutečně jste přesvědčená, že západní kontinentální Evropa je plná umaštěných zamindrákovaných starých panen? Já nechci, aby bylo zdejší obyvatelstvo považované za poplatné lacině vulgárnímu „východnímu“ vkusu, protože si chci v obchodech vybírat ze sortimentu, jak je nabízen třeba Německu. Pokud má MP sloužit jako opinion maker, je jen dobře, že vztyčuje korouhve a táhne do boje.
No v nemecku je moda nenormalne asexualna. predrazeny a nudny esprit, ktory ma iba sedu, tmavomodru a khaki zelenu je v inych krajinach ako napr. vo FR uplne out, iba v Nemecku leti:-D a to si robia aj Nemky sradnu ze u nich su bud Tally Wejl zeny alebo JAckskin zeny (outdoorove). Tych je tu percentualne viac ako v CR. A mate pravdu, retazce maju iny vyber. Ja si uz viac vyberiem na Slovenksu a v nemecku nenakupujem. Okrem toho tu nemaju ziadne anglicke znacky ako Peacocks alebo Next a MS.
Nemám srovnání s cizinou, ale když říkáte, tak asi jo. Během pracovní přestávky na oběd procházím pořád dokola obchody v nákupáku, nemůžu se toho nabažit. Zajímavé, vždycky se mi povede koupit sukni, šaty, halenku a podobně decentního střihu a barev do práce, slušné a ne usedlé. Většinou HM a podobné. Takže opravdu jsem se doposud necítila ohrožená neonem a kolotočářským stylem.
Taky ten pocit ohrožení nepobírám. Ráda oblečení střídám a většinou nepotřebuju něco, co vydrží tři roky a dýl. Tak nakupuju ve velkým právě v „nekvalitních“ řetězcích a hlavně ve slevách. A nepozoruju trend „kurvích krojů“ – je to tak čtvrtina. Zbytek jsou obyčejná tílka, trička, kalhoty a půlka šatů je v rozumné délce. Výjimka je snad jen Tally Weijl. Ale to je tak trochu obchod sám pro sebe – i když mám odtud košili do práce a tuším, že i sukni – a to do práce chodím velmi cudně. Letos je hodně minišatů bez ramínek a podobných upnutých věcí, ale pro nějakou 15, proč ne (kdy jindy má nárok se odhalovat, než v tomhle věku…)? Od toho jsou ty řetězce jaké jsou. Pochybuju, že by se Promod, Pietro Fillipi a jiné občas zmiňované značky chytly kurvích krojů a totálně změnily sortiment. A většinu elegantních šatů, které se nemusím stydět vzít na zkoušku, mám z New Yorkera – a nekouká mi ani zadek ani prsa ani břicho, takže se jde obléct slušně i tam.
Já taky kupuji ve slevách a v řetězcích. Já vím, že bych měla
upřednostnit kvalitu nad množstvím, ale když to nakupování je tak
příjemné…
Odhalující šatičky pro pátnáctky nesleduji, ale po té varující
poznámce o chlapech honících si ho za rohem, myslím, že i moje dcera, až
jí bude 15, bude chodit decentně oblečená.
Prosím, já se hládím, že obtloustlá holka ve vytahaném tričku a
ošoupaných zvonových riflích nejsem (a starší pán taky ne), a přesto se
tuhle módu kritizuju… Kde se stala chyba?
někomu se prostě kurví móda líbí, někdo ale nemá potřebu se zviditelnit
tím, že vystaví co nejvíc masa na odiv… a neznamená to hned, že daná
osoba na to nemá postavu… tuhle formulku „kritizuješ = sama to nemáš“
fakt miluju…
No ale podle pořekadla „hezká holka může chodit třeba v pytli od
brambor“ – konkrétně zde v neonové polyesterové hrůze – a vypadá
pořád dobře. Vrchní pekelnice Áďa si trošku dala vlastní gól. ![]()
Proč by si měla dávat vlastní gól? kritika „oblečení“ je zcela na místě a co se týče modelky – pěkné tělo jistě má, ale právě díky tomu co má na sobě – už se to tu někde rozebíralo – se jí u boků tvoří krásné mufínky – zejména viditelné u „harémek“. Tohle bych teda jako podklad pro argument fakt nepoužívala…
Módní návrhářka Zuzana Veselá zrovna shodou okolností prodává na
Fleru neónový designový keprový kabát z kolekce AMISSA 2012 SPRING a je
úžasný, bohužel ale stojí 4 000 Kč.
Ale
prostě není neón jako neón.

Přesně! A hlavně, teď jsem koukala na profil Lulu B. a viděla jsem ty hambatý fotky, kterých jsem předtím byla ušetřená (shlédla jsem jenom Lidice s manžou). A musím říct, že sice klobouk dolů, že je takhle vymakaná, ale mně se na ženských pekáč buchet nelíbí. To ho budu mít radši v břiše:) A i když by mi trocha posilování rozhodně neuškodila, pořád radši mám k štíhlýmu pasu ženský boky než vůbec žádný. To pro ty, co si myslí, že mi fotky nějaký cizí ženský nedávají ze závisti spát:)
Já mám ráda neon v doplňcích, kde opravdu pěkně zasvítí, a nebo jen
když je neonový jen jeden kousek outfitu a zbytek je víceméně nenápadný a
decentní. A nejhezčí je neon s vtipem. Třeba střízlivě oblečený
gentleman – s neonovými tkaničkami ![]()
A v loňských kolekcích jsem viděla opravdu hezké neonové šaty, a vůbec
ne seksi mini na tělo, ale třeba dlouhé a rozevláté šaty nebo
šaty klasického střihu se sukní ke kolenům, v ujetých svítivých
barvách… Ale tenhle trend je imho už na ústupu.
Tento obchod (Desirée Fashion) uz istu chvilu registrujem, lebo stale ho niekto zo znamych lajkuje tak mi to plocha vysvieti. A zakazdym si hovorim, ze to je asi zly vtip a to nemozu mysliet snad ani vazne. To oblecenie je nechutne, nevksusne, vulgarne a uz vonkoncom nie sexi, ale ako pre lacnu stetku.
Opravdu nehezké věci, hlavně ty pánské spodky…jak by se v tom jelo
třeba na kole… i když pro tuto činnost nejsou určeny, vím ![]()
Ten pán v igeliťáku mi připomněl trend loňské zimy – špekaté bundy. A lesklé ideálně. SEKSI. A nejvíc SEKSI jsou v tom slečny, které mají vlastní špeky takové, že se ty bundové natáhnou a nejsou vidět. Přece je supr mít na sobě něco, co mají všichni ostatní, i když v tom vypadám jako idiot.
Tak profil slečny inženýrky není žádný podvrh – viz. komenty
u této fotky http://www.facebook.com/!/photo.php?fbid=3122322817124&set=a.1418519463105.2060830.1236181374&type=1&theater
Ale vidím, že si změnila jméno profilu – měla tam dříve Ing. Lulu…
Asi to znělo málo inteligentně. Ale myslím, že jí to určitě nevadí, že
je tady propíraná, protože tam má nespočet tleskajících fanynek, kterým
dodává inspiraci.
Toto jsou fotky obchodu v Perugii z minulého týdne. Takže to vypadá že se to normálně prodává. To se máme na co těšit.
Tohle neni zrovna obchod na FB, ale stoji za to, ho prosmejdit
Tu
v Holandsku v nem nakupuji lide urciteho ‚vzdelani‘
(
Dneska mam skutecne zlomyslnou naladu ![]()
Ja tomu proste nerozumim. Tenhle blog sleduji uz dlouho, obdivuji, ze se tak vypracoval a ze ho navstevuje a cte tolik lidi, clovek by ani nerekl, kolik lidi se u nas o modu a styl zajima. Palec nahoru, jak moc se tenhle blog vypracoval. Ale ja nechapu, proc se lidi hrnou na blog, kde se ukazuje co je spatne. Proc se lidi radeji nepodivaji na blogy cesky blogerek, ktere ukazuji, jak by to melo vypadat. Ty slecny maji talent a myslim, ze se na jejich webech da solidne inspirovat k lepsimu, prinejmensim slusnemu oblekani. Jenze co vidim na FB Modniho pekla, ctenari tam posmesne tyhle blogy ceskych slecen predhazuji a komentuji, jak je to nevkusne atd. Proc? Proc krizizovat neci praci a snahu? Libi se mi, pochvalim, okomentuji, nelibi se mi, nezajimam se. Jiste, kritika by mela byt, ale tu lze podat hezky, rozhodne ne jako sprosty anonym. A dalsi vec, ktera me udivuje? Ze to vzdy skonci u ceny. Vzdycky. Proc muj naord umi akorat rejpat a resi jen a jen penize?
A neco vám povím, milé dámy, Lucie Bobáková má postavu, o které ostatní můžeme jenom snít. Ruku na srdce, kolik z vás si mlže dovolit fotky v prádle pred zrcadlem? Ja cucham trochu zavist
No jasně když se zkritizuje oblečení na pěkné slečně, tak je za tím vždycky závist… To je taky dost lacinej argument:-)
Pravda je, že na štíhlé dlouhonohé mladé holce se snese leccos, ale když je něco fakt hnus, tak to občas vypadá blbě i na takové:-) Viz ty svítivý nasrávačky výše v článku apod.
Jinak chápu Vaše argumenty k tomu, že sejít se na blogu a někoho hromadně kritizovat je trochu divný:-) je. Nepopírám.
Tak musím říct, že něco podobného těm „seksi“ šatům jsem si
koupila. V e-shopu zaměřeným na erotické prádlo. Jsou černé a kupovala
jsem je čistě kvůli jednomu večeru, kdy bylo zapotřebí vypadat trochu jako
lehká děva. Na běžné nošení mimo svojí ložnici bych se asi trochu
styděla ![]()
Fosfor by se neměl zatracovat, ale bohužel mi ho zhnusily cool slečny se svými cool tričky ze super cool New Yorkeru a odpovídajícími cool botaskami z ještě víc cool Nike (Puma, Adidas…), taková uniforma patnáctiletých slečen. Ale určitě by se dal pojat i nějak vtipně, hravě, minimálně fosforové kabelky či boty jsou jako doplňky úžasné.
Za rok mě čeká maturita, a tak si říkám, proč nerozbít tu nudnou
šeď se spostou šlehačky a korzetů nečím fosforovým. Dokonale bych tam
zazářila ![]()
Jenže nejsmutnější na tom je, že si ty dívky myslí, že to je opravdu
krásné a sexy… o těch razících,,harémkách´´ neboli nas*ávačkách
ani nemluvím… ![]()











Komentáře článku
Zobrazovat komentáře chronologicky