Smash! the quality...

17.07.13 | autor Ada

Oblečení Smash!, kolem kterého jsem ve zdejším Tescu prošla už mnohokrát, mě nikdy nezlákalo k podrobnější prohlídce. Na první pohled jde o kopii Desigualu (ze stejné země), který mě taky nebere. Tentokrát mě ale na štendru něco zaujalo, tak jsem se šla podívat. A to jsem teda mrkala na drát.

Zdroj: http://www.smash-wear.com/en/collections/spring-summer-2013

Tak příšerně ušité hadry jsem už dlouho neviděla. Ve zmíněném Tescu mají shodou okolností i Desigual, takže jsem mohla porovnat - Desigual má běžnou kvalitu zboží pro masový prodej, tj. průměrné materiály, průměrné zpracování. Sem tam nějaká ta nitka, něco překrouceného atd., jak je v kraji zvykem, ale na první pohled to neuráží. Smash! je ovšem katastrofa.

Mnoho kusů bylo sešitých se špatným napětím nitě. Týkalo se to hlavně tunik a šatů empírového střihu s légou pod prsy. Když u dobře ušitého oděvu mírně roztáhnete švy od sebe, musejí pevně držet pohromadě a neměly by být hned vidět nitě. Tahle tunika však vypadala, že se co nevidět rozpadne.

Následující fotku jsem trochu přesvětlila, aby bylo lépe vidět křivé šití v tmavě modrém proužku. Tyhle věci se obvykle přišívají coverlockem - dvě jehly vedle sebe vytvářejí na líci paralelní řady stehů a na rubu smyčky (podobně jako když šijete dvojjehlou na běžném šicím stroji). Není technicky možné, aby jedna jehla ujela o kus vedle, udělala vlnovku a zase se vrátila. Šitím nadvakrát vznikl prostor pro chybu, který byl bezezbytku využit.

Zadní podsádka výstřihu nepřekvapivě nelícuje. Jako bonus si můžete vpravo nahoře od zipu vykoukat chuchel tyrkysových nití.

"Začištění" švu na rubu černo-barevné halenky je definicí slova halabala. Je to vokousaný, řetízek nedrží pohromadě, protože s napětím nití se opět nikdo neobtěžoval. V levé části fotografie vidíte lem jiného oděvu s příkladně nehezkým šitím. Každý steh jinak dlouhý, jinam směřující, jinak volný. Fuj.

Na tohle jsem zůstala jen němě koukat s obočím vytaženým až na čele. Díváte se na detail tuniky s véčkovým výstřihem, na líc předního dílu. Umíte si představit, že se obléknete a hrdě vyjdete do ulic s tímhletím na hrudi? Jako co to je? Nějaké špatně přišité podsádky a ohryzané švy aspoň nejsou vidět, ale tady se nám výrobní vada drze směje přímo do ksichtu.

Když už se při výrobě něco takového stane (zřejmě se přetrhly nitě), má se vadný kus vyřadit mezi zmetky a ne prodat.

Triko s krajkovým vrškem ohmatalo v obchodě pár lidí a z látky už lezou, ba trčí elastická vlákna. Kvalitka na první pohled.

Že knoflíkové dírky vypadaly nějak takhle vás určitě nepřekvapí. Tady je špatně úplně všechno - hustota šití, rovnoměrnost stehů, rovnoměrnost celého tvaru dírky, prostřižení.

Kdepak Smash!, ale pěkné šmé na zákazníkovu portmoné. Nechte si to laskavě ve Španělsku a netahejte nám to sem...

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Jiná Realita
13791 příspěvků 17.07.13 23:37

Češi to koupí rádi.

stačí napsat „sleva“ nebo „akce“. to, že někde nějaký šev nějak křivě, nikomu vadit nebude. když nevadí žmolky (80% lidí na ulici, hlavně v zimě, na kabátech, svetrech, šálách…), sešlapané boty (70% lidí na ulici), vytahané gatě na kolenou, na pozadí nebo všude (skoro každý, kdo má na sobě džíny)…kdo by se staral o švy? nebo nedejbože o lícování podsádky.

myslím, že dovnitř oblečení se dívá možná 5% občanů. možná ještě míň. není to vidět, tak vo co go. na knoflíkové dírky taky, ty přece zakryje knoflík.

v zaře jsem zažila, že tam někdo koupil šaty, které byly už na ramínku zničené (vytahané nitě od zkoušení, u všech vystavených kusů, nekvalitní látka), stály cca 2000,– kč. při druhé návštěvě už tam viselo jen pár posledních kusů. když to nevadilo u nich, co teprve levné věci z tesca.

Příspěvek upraven 17.07.13 v 23:40

 
mesneyi
702 příspěvků 18.07.13 08:02

Je pravda, že zľava zo 790 na 769 naozaj stojí za to. Kto by to za tú cenu nekúpil… Ale hlavne, že je tam ta červená visačka. Ľudia so zľavovým filtrom v očiach na to zareagujú.

 
JMaravelo
486 příspěvků 18.07.13 08:20

@mesneyi Ono popravdě jinak už se u nás skoro nakupovat nedá s tim jak jsou všechny věci nastřelený. Jedině se přehrabovat v odpadcích za ceny se slevou, které vlastně tím, že zboží je odpadní vůbec slevy nejsou.

Stačí se podívat na ZARU v čechách :D Všude ve světě je to krám na úrovni HM, ovšem u nás se to považuje za něco výsadního a exkluzivního a ceny podle toho tam vypadaj. Za zboží na úrovni HM, čili 2 měsíce a vyhodit :D Hlavně že tam maj hlídače (co na tom že je vypadá jak když zrovna vylezl z pomocný školy, hlídač = přeci über obchod :D )

Dali by se o tom tady napsat traktáty :D

Příspěvek upraven 18.07.13 v 08:21

 
Aphris
90 příspěvků 18.07.13 11:37
...

Proč by tam neměl být sekuriťák? Jako že mizerná kvalita = nemá cenu to hlídat? V Zaře jsem dělala 3 roky (na pánským) a ač mohu o kvalitě všeobecně skutečně polemizovat, tak se tam kradlo fakt fest a security tam byla opravdu potřeba. A že vypadají „jak když zrovna vylezl z pomocný školy“ - jak mají podle Vás vypadat? Jako doktoři přírodovědných věd?

 
rice
348 příspěvků 18.07.13 16:08

Mám dojem, že mezi doktorem přírodních věd a burany, kteří dělají sekuriťáky v obchodech (ZARA mi ještě přijde dobrá, daleko horší zjevy vídávám v HM, jednou jsem zapípala a hnal se za mnou docela slizkej ukrajinec) je dostatečně velký rozptyl pro někoho normálního. Mám ale dojem, že řetězce berou adepty, kteří se spokojí s co nejmenším platem.

Jinak ale naprosto chápu jejich přítomnost v obchodech.

 
Jovo
79 příspěvků 19.07.13 12:05

Spousta doktorů přírodních věd vypadá, jako by zrovna vylezla z pomocné školy. Ovšem u doktorů je to fuk, ti nejsou součástí inventáře prodejny, která se snaží udělat dojem na zákazníka. :-)

 
thecherry
40 příspěvků 22.07.13 11:27
Cože?

Co to melete. Většina doktorů přírodních věd jsou normální hezký lidi. Pověry a hloupé řeči.
Sekuriťáci v obchodech jsou super otavní, pořád jen někoho pronásledují a mnoho zákazníků odradí od pokračování v nákupu. A přitom většina věcí je Made in China a stejné kvality. Zara…super předražená, jako všechno. Je na nás, zákaznících, vyžadovat kvalitu za přiměřenou cenu a nekupovat nekvalitní věci s přilepenou „značkou“ za hrozné peníze.

 
Pandorra
31 příspěvků 18.07.13 16:13

@Jiná Realita Levné věci z Tesca, jo? Značka Smash rozhodně nepatří k nejlevnějším, je lehce pod úrovní cen Desigualu! „Tescová“ značka F&F je co do kvality rozhodně lepší a přitom cenově mnohem dostupnější.

 
toffee13
108 příspěvků 19.07.13 07:52

Nojo, ale je to těžké. Když člověk nemá peníze, nikde nic moc kvalitního není… Nakupuju ve slevách a nekvalitně ušitých věcí jsem si vědoma, ale co má člověk dělat? Na rozdíl od potravin, jejichž cena mi nevadí (mám pocit, že je hodně tlustých Čechů a Češek, tak nechápu, proč by se mělo zlevňovat - já nakupuju za pár korun na trhu, najím se dost a tlustá nejsem, jakkoli je pravda, že když jsem jela z Německa, také jsem si přivezla zásoby), mi drahé (a k tomu nekvalitní) oblečení skutečně leze na nervy.

 
Lištička666  19.07.13 16:17

Vysoké ceny potravin u nás Vám nevadí, protože je velké procento obyvatel tlustých. Nechápete proč by se mělo zlevňovat. Zajímavá souvislost, vskutku. Pokud ale musíte za ony nehorázné ceny potravin živit rodinu, žádná sranda to není, to mi věřte. A jíst se bohužel musí a pokud člověk alespoň dítěti chce dát něco kvalitního a ne polské párky z Albertu, jsou to dardy. Už nemluvím o tom, že většina potravin je šunt bůhví z čeho. Ale to už je úplně jiné téma. Kam se člověk dostane od Zary.

 
toffee13
108 příspěvků 23.07.13 09:50

Nojo, ta rodina. Klasický argument. Máte pravdu, nic o tom nevím (a doufám nikdy nebudu). Jistě, že mi připadají potraviny drahé (a ještě víc mi vadí, že ty peníze navíc, které tady zaplatíme oproti například Německu, pravděpodobně nepůjdou na lepší životní úroveň farmářů), ale štve mě, jak si pořád všichni stěžují, dívají se jen na západ a svět jim připadá nespravedlivý. Ano, je nespravedlivý, ale ne tím, že zaplatíme za mlíko o pár korun víc než Němci, ale tím, že polovina světa nemá co jíst.

A když už jsme u toho, já utratím za měsíc 1500 za jídlo. Pravda, pro jednoho člověka, ale prostě to není tolik, abych se kvůli pár ušetřeným stovkám stěhovala do Německa.

 
malakaja
349 příspěvků 23.07.13 22:41

Tak to opravdu nevim, co vam na potravinach prijde drahe. pokud varim ze zakladnich surovin a nekupuju sragory na jidle nevnimam nic draheho. a jsem sama se dvema detmi.

 
slaskounext
1 příspěvek 04.10.13 14:41
levně kavlitně?

A co vlézt do sekáče? :D za pár korun pěkné kvalitní značkové kousky ;) navíc ve stejných věcech nepotkáte každou druhou slečnu na ulici :D

 
toffee13
108 příspěvků 25.10.13 22:00

Je to prava. Už jsem chtěla napsat, že na to nemám čas (což je blbost, protože jinak bych netrávila čas tady), ale pravdou je, že asi spíš nemám nervy. Prohrabovat se tím zatuchlým haraburdím pro mě není navzdory tomu, že věřím, že se dají najít skutečné poklady.
Teď jsem to vyřešila černou barvou. Chodím skoro výhradně v černé, a tak je jedno, že je to z kolekce basic z hm, dokonce se dá nosit pořád to samé (samozřejmě čisté). Čím má člověk extravagantnější (nebo třeba i jen zajímavější) oblečení, tím ho musí víc obměňovat.
Přesto si myslím, že vypadám zajímavě. Ale kdoví… třeba si to jen namlouvám.

 
Len
476 příspěvků 17.07.13 23:52

Včera jsem si zkoušela šaty, které neměly chybu - až na to, že z knoflíků trčely nitě a hlavně byly ve švu roztržené, zela v nich skoro 10cm díra. Ale jak tak koukám, lidi koupí kdeco. I když je fakt, že jsem před pár lety taky pořídila tričko, u jehož šití někomu hodně ujela ruka. Já byla nadšená tím, že se mi podařilo sehnat tričko přesně v té barvě, kterou jsem si vysnila a ještě za levný peníz. Pro oči jsem neviděla, no. Nosím ho jen doma, což je fakt škoda.

 
Majka22
308 příspěvků 18.07.13 00:41

Na fotkách hrůza. Ale kdo ví, zda vyřazené kusy nejdou právě do prodeje v ČR. Jsem docela v šoku, protože mám od Smash dvoje parádní šaty, švy i vše ostatní v pořádku, ale u nás jsem je tedy neviděla (asi by mě ani nenapadlo takové hadry jako na fotkách zkoumat) Ty správně ušité a tomu z článku nepodobné jsem koupila v Německu.

 
Martina_dbx
1 příspěvek 19.07.13 15:54

Musim rict, ze Cesko je pro obleceni, a nejen obleceni, opravdu jak popelnice.. a jeste k tomu velmi draha. Ziju v Dubaji a tady se nakupuje jedna basen, kvalitni obleceni za hubicku. Z H&M mam nekolikatery saty, perfektni kvalita za 200 Kc. A delam s nimi paradu v praci i na party. Je skoda, ze u nas je stale tak spatny vyber a o kvalite nemuve.. :(

 
corrigan
2631 příspěvků 22.07.13 12:01

No tak Dubaj se fakt nedá srovnávat. Také jsem si tam prolezla všechny možné obchody a bylo to jak v jiném světě. Docela vám - v dobrém smyslu - závidím. Taky bych tam zůstala, kdyby to šlo. :-)

 
Cimrwoman
42 příspěvků 22.08.13 12:09

Ano, taky sdílím názor, že k nám se vozí zmetky ze všech možných konfekcí.

Asi před deseti lety jsem pobývala ve Španělsku – v Zaře, Mangu a podobných obchodech jsem si nakoupila krásné, kvalitní a levné oblečení na celou sezónu. V Praze se tou dobou prodávaly nějaké podivné staré kolekce, číhala jsem totiž po návratu na jeden kousek, který jsem si chtěla koupit ještě do foroty. Náznak zmíněné španělské kolekce se nakonec objevil až v povánočních výprodejích (tedy cca 10 měsíců poté) – bohužel to bylo zatrhané, špatně ušité a navíc na výprodej podivně drahé.

Líbila se mi tam značka Bershka, obchod pro dívenky ze základních škol, které tam chodily utrácet kapesné. Každý týden nová výloha, nový sortiment, nová módní barva. A ceny? 2-5 euro za kus (jednalo se o jarní kolekci, takže žádné kabáty a bundy, spíš trika, kalhoty, tuniky apod.), kvalita spíše nízká, ale za týden si holky koupily zase něco jiného. Když přišla Bershka k nám, nestačila jsem se divit těm cenám, které za tuhle kvalitu u nás chtějí.

 
Diana N.
72 příspěvků 18.07.13 00:45

Tak to je mazec. Zejména ty knoflíkové dírky hodně bolí… Začátečník v šití je ušije určitě líp. Proboha, co to je?
Kvalitu materiálu raději nekomentuji, ani nečekám nějaký hodnotnější. To šití je ovšem bolestivé.

 
Shiro
354 příspěvků 18.07.13 02:44

Sakra, to je nápad, budu dovážet šmejdy a prodávat je jako úžasnou módní sérii. Nakoupím někde za 50 kus a prodávat budu za 1500 a po slevě 500. On se najde chudák, co to koupí… :D

 
Ascari
315 příspěvků 18.07.13 07:33

Jo, a pak o vás nebude psát MP, ale Protivná blondýna :)))

 
Cimrwoman
42 příspěvků 22.08.13 12:21

No jo, ale takhle se to opravdu dělá, nakoupí se šunt a cena se vyšponuje. Když se pak ve výprodeji sníží ceny o 70 %, pořád je z toho zisk jak hrom. Kámoška v devadesátých letech pracovala v síti prodejen s mohérovými svetry – asi si vzpomenete, jmenovaly se Sabrina, Samantha, Carolina a podobně - všechny svetry byly nad 1000 Kč, nosila je tehdy celá Praha. Když pak zájem opadl a prodejny se likvidovaly, našly se při úklidu dodací listy z Číny, kde byly ceny v přepočtu cca 20 Kč za kus.

 
Shiro
354 příspěvků 23.08.13 01:40

Jsem ročník 1993, nejstarší co si matně pamatuju, je 11. září.

 
MP Helena
79 příspěvků 03.09.13 08:28

O maržích zas tak moc nevím, ale tehdy to nebyly šunty. Nákupní ceny možná 20, ale mám od nich dva svetry a ještě ani teď (tj. víc než po dvaceti letech) nejsou nepoužitelné. Předloni jsem se zase zkoušela koupit svetr, koupila jeden se slevou u Nextů a vydržel použitelný měsíc (aniž bych ho prala). Manžel má od vánoc vlněný svetr Benetton a i ten už je hnusný.

Mimochodem, kde se dá koupit kvalitní svetr?

 
zirafka-h
3 příspěvky 18.07.13 08:07

Tak na podobně kvalitní kopii Desigualu jsem narazila na Slevomatu (Savage Culture). Objednala jsem si dva kabáty s „úžasnou“ slevou ze 6-8 tisíc na zhruba 2 tisíce. To, co došlo, bych čekala tak u stánku s asijskou produkcí a ne u slabého podzimně jarního kabátku za tolik peněz. Lezly všude nitě, šití podobně hrůzné, materiál fakt škaredý - 100% bavlna, ale taková řídká. Střihy spíš nic, než moc. Už mě zarazilo balení kabátů, když jsem otevřela krabici - byly v igelit. pytlích a ty byly hodně „sešlápnuté“ a kabáty pěkně slisované. To asi jak jely napěchované v krabicích několik týdnů z Asie. Obratem jsem je vrátila a dala negativní hodnocení, že takovou kvalitu bych čekala za tři stovky z tržnice (a to nejsem nějaký puntičkář). Pak jsem si pročetla nějaké další komentáře oné značky a spadla mi čelist, všude samé 100% kladné hodnocení, jak je oblečení úžasné, jak skvěle sedí, jak si koupí další a jak je všechno hrozně moc parádní.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 18.07.13 09:44

Taky jsem je viděla na slevomatu a chtěla si prá věcí koupit, když čtu Váš příspěvek, jsem ráda, že jsem to neudělala.

 
Slavoj
27 příspěvků 18.07.13 13:36
hodnocení

NO a já na jiném webu četla, že v dnešní době se dají i ty hodnocení „zaplatit“. Falešné, počítačem generované přezdívky, u každého hodnocení jiný komentář, ale vždy z toho vyjde, jak je zboží kvalitní a jak je prodejce lidumil, že to dal za tu cenu.

 
thecherry
40 příspěvků 22.07.13 11:34

Věřím, že dnes to dělá každý. Prý hodnocení zákazníků…blá blá blá…chce to být ve střehu pořád. Všude samé vychytralé lišky…

 
Lina-jiná
349 příspěvků 24.07.13 13:57

Netřeba za to platit, založit si fakový emailový účet a udělat si ve vlastním obchodě fake objednávku trvá jen pár minut. Mám ale pocit, že se to většinou stejně pozná, ty vlastní komentáře jsou prostě jiné.

 
janina.ch
26 příspěvků 18.07.13 17:27

Já jsem si tam koupila tuniku a jsem s ní spokojená… Pravda, pětikilo, kolik stála, bych za ni v obchodě nedala, a šaty, jak ji inzerovali, si představuju o něco delší, je to ale příjemné lehké bavlněné plátno, dobře se žehlí a teď v těch teplech je báječná. A křivý šev nebo nitě jsem na ní zatím nepozorovala… Ale ušít tričko a ušít kabát bude rozdíl, toť pravda :)

 
zirafka-h
3 příspěvky 19.07.13 10:10

Tak to jste měla fakt štěstí. Já měla oba dva kabáty hrozné. Jedno tedy bylo spíš takové sáčko a pásek v pase měl kovovou sponu. Ta byla fakt šílená, místy už rezla (a cvočky jako dírky také), k tomu byla fakt lajdácky odlitá, trčel z ní kousek ostrého neodštípnutého odlitku a celkově v ní byly prohlubně jako bublinky při odlévání. Když jsem to sáčko vybalila, tak jsem se zhrozila. Takovou kvalitu nenajdete asi ani na tržnici.

 
vrrttt
34 příspěvků 18.07.13 08:58

No tak to je tedy opravdu hnus. To bych asi lépe zvládla když jsem ve 12 letech šila na babiččině šlapacím stroji první výtvory. To se mám už opravdu všichni smějí? Hnusné ovoce a zelenina, nemožnost koupit si něco kvalitního ať je to co je to. A člověk už ani nemá nad čím snít - viz kolekce od Diora. Už si na balkóně pěstuji rajčata, bylinky a spol. To si mám opravdu koupit stroj a oprášit starou zálibu z dětství? Asi ano, jelikož když pominu úděsnou kvalitu oděvů, tak k tomu mám ještě ne zcela konfekční postavu. (177 cm, hubená s úzkým pasem a širšími boky) Takže vše krátké, šaty nahoře velké dole malé a spol. Asi mi nic jiného nezbývá! A že někomu není trapné tohle vyvalit do obchodu (i když je to Tesco) mě zaráží. To opravdu už ta tržnice nemá tak prasácké věci.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 18.07.13 09:47

Konečně se někdo napodobeninám Desigualu podíval pořádně na zoubek. Vypadá to jako Desigual, je to ze Španělska jako Desigual, jen je to levnější, když nemám na Desigual, koupím si tohle…Přiznám se, že když nakupuju v Desigualu, taky si prohlížím detaily oblečení, šití, materiál…ale tohle mě dostalo. A ještě horší je, že si to někdo koupí a je s tím spokojený. Holt, jsme smetiště Evropy a tímhle se to opět potvrdilo :(

 
Beebee
5 příspěvků 18.07.13 15:08

Miluji Desigual. Mají to precizně ušité, střižené, propracované. Že ho někdo napodobuje a ještě k tomu špatně, mě uráží. Jestli se mě někdo v mém kabate od Desigualu za 6 000,– zeptá, jestli to není Smash, tak ho zabiju:D

 
kocurM
595 příspěvků 19.07.13 09:04
Tak pokud na něm máte

Nějaké to kolečko, tak se snad na Smash nikdo ptát nebude, ti ty vzory švihají mnohem bezhlavěji.

 
Vasa
170 příspěvků 19.07.13 12:17

Vždyť Desigual je jen levnější verzí Oilily…
Myslím co do designu, barvy a vzory.
 http://www.oililyworld.com/

Příspěvek upraven 19.07.13 v 12:18

 
Ruthie
2 příspěvky 19.07.13 23:31

Desigual a precizne usite? Tak to mam asi hodne prisna meritka, protoze v tehle cenove relaci uz ocekavam nejake lepsi zpracovani, nez tu nejobycejnejsi tlemici se bavlnu, krive svy apod. Krome tech kabatu a nejakych pouzdrovek z pevnejsiho materialu je to fakt bida a kdyz si vezmu, ze halenka, ktera me stala 1000 (pred slevou cena uvedena 2000 a docela tomu i verim pri tech cenach), ma brutalne krive svy, takze se mi pri beznem noseni otaci na jednu stranu, coz se pri zkouseni v kabince nezjisti a diky strakatemu vzoru to ani nebije do oci, tak k tehle znacce uz mam pomalu averzi… A ani neshledavam rozdil mezi zbozim v cr a ve spanelsku…

 
blue orange
12 příspěvků 18.07.13 09:50

Já mám tyhle vzorované a barevné věci celkem ráda a protože Desigual si nemůžu dovolit, už jsem po značce Smash! taky koukala. Asi jsem měla štěstí, protože od nich mám triko a krásné dlouhé letní šaty a oboje je v pořádku. Moje mamka má krejčovské oko a taky na nich nic nenašla. A ještě se mi povedlo najít je s poměrně výraznou slevou - za původní ceny bych si to asi hodně rozmyslela. Ale je pravda, že jsem celkem dlouho vybírala. Některé kousky byly opravdu pekelné. Ne ani zpracováním, ale kombinací materiálů a barev.

A k tomu Desigualu. Kamarádka si přímo v Barceloně koupila jejich kabelku a prý se velmi rychle začala rozpadat. A to ji koupila asi za třetinovou cenu než u nás a řekla bych, že kvalita tam byla stejná, ne-li vyšší.

 
Beebee
5 příspěvků 18.07.13 15:09

Jestli že jí koupila za třetinovou cenu někde na tržnici, protože si Desigual nemůže dovolit, tak ať se moc nediví…

 
blue orange
12 příspěvků 20.07.13 09:33

Ne, ona si to koupila v originálním obchodě. Jediný rozdíl byl v tom, že tam mají třetinové ceny. V ČR je tato značka nadhodnocená stejně jako mnoho dalších.

 
Luteba
10 příspěvků 25.07.13 17:30

Jj, minulý týden jsem zašla přímo v Barce do obchodu Desigual - jeden je přímo na La Ramble. Ceny těch věcí, které jsou zrovna ve slevě (Rebachas nebo tak nějak to píšou) tam jsou faktiš příjemný. Tunika co v ČR nejde pod 1500 za 23€,, šaty kolem 40€ max do 50€… Jen mi tam v tom spěchu nic nepadlo do oka - tunika po který jsem pokukovala měla podobný vzor jako mám triko, takže jsem nic nevybrala. Jinak s trikem jsem spokojená, vypadá na mě dost dobře ;-) jen materiál mě tak nějak překvapil v negativním slova smyslu. Sama od sebe bych za něj ty prachy nevyhodila (dostala jsem poukázku, tak jsem doplácela jen nějakou stovku). Co se týče SMASH - mám vyhlídnutý šatky, zatím kolem nich chodím jak mlsná kočka, už jsem si je v tom obchodě byla i zkoušet a přišly mi dobrý. Faktem je, že o tý majitelce obchodu vím, že si pro hadry jezdí do zahraničí a vždy pro pár kousků, tak jestli to není tím, že jí tam velkoobchody ne"kakaj" podřadný šuntový srágory…

 
Janka 58
21 příspěvků 18.07.13 09:51
teorie relativity

Po revoluci jsme měli malou pletařkou firmičku. Slušně nás živila. Odběratelé byli nekompromisní. Kvůli jediné nitce, která odněkud koukala nás zavolali a já přijela s nůžkami abych jednoduše nitku ustřihla. Vedle na ramínkách byly indické šaty aj. niť sem niť tam, překroucené švy. Svetry jsme pletli od roku 1992 do roku 2005 - ještě některé i z těch prvních stále potkávám a shodou okolností jich několik má i kolegyně a vypadají stále dobře.

 
nejviclef
2 příspěvky 18.07.13 10:12

Nevyssi cas oprasit znacku a zacit znovu. Kvalitnich odevu je tu jak safranu a verim, ze si kupce zase najdete :)

 
Janka 58
21 příspěvků 18.07.13 11:40
začít znovu ?

… ze serie odběratelů zbyl jediný obchod :( ostatní již neexistují. Vytvořila jsem model. Dle sdělení prodavačky si ho koupila Vietnamka. Za pár dní jsem viděla „stejný“ svetr za třetinovou cenu. KDE SE STALA SOUDRUZI CHYBA :(?? Náš příbuzný západní Němec minulý týden říkal:,, v roce 1990 jsem tu byl poprvé a na ulici chodily často kreativní modely bylo se na co koukat.. teď je to vietnamská tržnice úplně všude "

 
Janka 58
21 příspěvků 18.07.13 14:34
dovětek k teorii relativity

..v těch letech nám kladli odběratelé na srdce:,, hlavně neříkejte, že dáváte k nám svetry, lidi by vám záviděli. Viděla jsem svetry na mých známých, sousedkách, učitelkách našich dětí a nemohla jsem ani říct - to je moje dílo :)) A tak jsme z původního úmyslu nazvat firmu naším přijmením nazvali firmu nicneříkajícím názvem. Často jsem byla shodou okolností v prodejně a slyšela jsem nejdřív :,, to je italská firma italské materiály…Po té co začali lidi mít plné zuby Vietnamců jsem slyšela:,, to je česká firma s italskou přízí (to opravdu byla)"

 
Zoe
316 příspěvků 18.07.13 10:50

Pracuji v elektrooboru a při marné poptávce zákazníků po kvalitních českých reproduktorech z Valašského Meziříčí říkám, že je to jak s česnekem: nejdřív chtěli všichni levný, teď chtějí kvalitu, ale kde najednou brát? Česnek se už v Česku opět pěstuje, ale fabriku na reproduktory vzkřísit je těžké. Podobné to bude za čas i s oblečením - když budeme chtít kvalitu, musíme si připlatit. Jen doufám, že kvalitní oblečení bude pak ještě někdo dělat.

 
Osmikraska
645 příspěvků 18.07.13 10:19

No, některé věci jsou hadry, ale já mám od značky Smash nádherné šaty za tisícovku, z kvalitní pevné látky, krásně ušité, s věcmi na fotkách se nedají srovnat. A pak mám od nich ještě hezkou volnou halenku, je to jeden z mých nejoblíbenějších kousků oblečení, je velmi slušivá, a žádných lezoucích nití či křivých švů jsem si u ní nevšimla, mám ji už asi dva roky.

Smash šmahem nezatracovat:-)

 
Karin
3401 příspěvků 18.07.13 13:09

Máte štěstí. Ale skutečná kvalita by měla být stabilní. Neměla by být otázkou štěstí. Člověk, který zahraje některé noty správně (protože měl štěstí a trefil je) a jiné blbě, taky není dobrý klavírista.

 
Osmikraska
645 příspěvků 18.07.13 13:19

Já hledám kvalitní kus oděvu, to mi stačí:-)

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 18.07.13 13:44

Souhlas :-) Že je někdo ochotný zaplatit za věci z fotek výše je druhá věc…

 
Beebee
5 příspěvků 18.07.13 15:06

Kupuj si Desigual:)

 
Osmikraska
645 příspěvků 18.07.13 15:15

@Beebee
Ráda bych ale na ten nemám:-) Viděla jsem tam onehdá krásné šaty, ale stály asi 3.000…

 
Osmikraska
645 příspěvků 18.07.13 15:21

Jo a ještě ke všemu u desigualu mě hrozně iritují ty jejich opakující se typický kruhy. Některý věci od Smash jsou i hezčí a zajmavější než od Desigualu, člověk ale musí vybírat, aby si za levno koupil pěknou a zajmavou věc.

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 18.07.13 13:08

@Osmikraska Já jsem si taky od této značky koupila moc hezké šaty a nemyslím si, že by to byl šmejd…

 
Veryberry
23 příspěvků 18.07.13 14:06

Přesně tak, mam odtud sukni. A opravdu by ji neřadila mezi šmejdy. Sice nejsem na tyto barevné výstřednosti, sukni jsem pořídila v jednom obchodě v akci 1+1, o to větší jsem z ní měla radost.

 
Spirulína
2 příspěvky 18.07.13 13:32

Ono je to asi jak s Bonprixem, někdo tam nadšeně píše, jak je z daného modelu nadšený, jiný zas nešetří kritikou. Každopádně tedy kvalitka ušití modelů na fotkách je příšerná! A co se týče Zary, koupila jsem si tam sice drahé hedvábné šaty, ale když jsem je otočila do rubu, tak to byl děs! Jsem si říkala, že za ty prachy bych čekala lepší kvalitku!

 
Goku
410 příspěvků 18.07.13 14:19

Jééé, to vypadá, jako bych to šila já! Ne, promiňte, i můj obal na ipod, co jsem ho šila v ruce, vypadá líp.

 
eleonen
10 příspěvků 18.07.13 14:41

Já jsem před nějakou dobou dostala od kamarádky kupon v hodnotě 1000kč na nákup, který někde vyhrála a sama že jej nevyužije. Vydala jsem do Smash se na průzkum. V tom malém obchůdku jsem strávila drahně minut a měla jsem co dělat abych si něco vybrala. Za tu cenu opravdu kvalita neodpovídá, ale záleží také na daném materiálu. Nakonec jsem odešla s hezkými úpletovými šatičkami se sovama, provedení je uspokojivé a pak s dvěma úplně obyčejnýma bavlněnýma tričkama s žebrováním. Verdikt: do hodnoty kuponu jsem se vešla jen proto, že měli slevy 30-40% a mohla jsem odejít se třemi kousky oblečení. Nemít kupon tak tak bych určitě investovala raději jinde.

 
Beebee
5 příspěvků 18.07.13 15:04

Přirovnávat Smash k Desigualu je více než mimo mísu. Desigual nic nekopíruje, vytváří osobitý styl a je VELMI KVALITNĚ ušitý. A je dost drahý. Jestli tvrdíš, že se Desigual prodává v Tescu, tak vážně evidentně nevíš, o čem to vlastně píšeš. V Tescu se Desigual neprodává a trifám si říci, že ani prodávat nebude. Já si Desigual kupuji již několik let a můžu říct, že každý ten kousek mi lidi chválí a chtěli by ho taky mít. A to nemluvím o tom, když si v zimě dám sněhově bílý brokátový kabát. Věci od Desigualu poznáš na první pohled, střih, barvy, doplňky, vše je precizně propracováno do detailu. Smash je od pohledu (pardon) sračka. Ale co by lidi chtěli za ty prachy? U šatů za tři tisíce se to nestane.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 18.07.13 15:28

Bohužel, i Desigual již v Tesku seženete. Taky jsem tomu nemohla uvěřit, ale v Tesko hadrárně v Brně na hlavasu jsem Desigual viděla. Ne sice ty nejlepší kousky jako v butiku, ale pár jich tam měli. A byly na tom originál visačky. Viselo to hned vedle Smash! nebo jiné napodobeniny.

 
dagur
263 příspěvků 24.07.13 23:02

Jasně, v Tesco MY v Bratislavě jsem viděla nedaleko od sebe Desigual i Smash, oboje v mizerné kvalitě, přesto, že byla sleva, nic jsem si nevybrala.

 
rice
348 příspěvků 18.07.13 16:17

Přirovnávat Desigual k osobitému stylu je více než mimo mísu.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 18.07.13 16:34

Ano, Desigual má osobitý styl. Působí na trhu už víc než deset let, ale sem se dostal teprve nedávno. A s barevnými potisky, ornamenty a spoustou zlata začal také on, ostatní značky jej pak začaly napodobovat a dnes už to dělá skoro každý. Často na ulici vídám kopie kopií Desigualu, stejně jako kopie kopií triček značky Ed Hardy…

 
rice
348 příspěvků 19.07.13 20:09

Osobitost stylu nespočívá v tom, naplácat barevné kruhy a fleky „jinak“ :D Problém je, že si to spousta Čechů nemyslí a baští to i s navijákem, aby si pak mohli připadat prudce vyčnívající z džínového davu :)

 
Pandorra
31 příspěvků 18.07.13 16:30

No já teda nevím, mám jedny šaty z Desigualu z butiku a kvalita příšerná. Hned po prvním praní (otočené naruby, jemný program) začaly žmolkovat a ty nažehlené ornamenty se začaly odlupovat, takhle si kvalitu za tři tisíce fakt nepředstavuju. Na druhou stranu musím uznat, že drží tvar a nevytahujou se, ale to je trošku málo.

 
kocurM
595 příspěvků 19.07.13 09:02
Tak značka to byla

Neobyčejně osobitá, než ji začali všichni kopírovat, ale naživo mě dost překvapilo, jak nepěkné používá materiály a jak je to ušité. Odradilo mě to od koupě - za tu cenu. Většinou to neplatí o kabátech, ty mají celkem kvalitní.

 
corrigan
2631 příspěvků 22.07.13 12:03

Desigual nikdy nebyl ultra kvalitní ani zajímavá, měli prostě jinej nápad, ale zvrhlo se to v množstevní humus. Včetně kabátů. Zpočátku to bylo možná zajímavé, ale hezké to nebylo nikdy. Na jejich oblečení jsem už alergická, bohužel je poznat na první pohled. Mám od nich jedny turecký kalhoty a ty jsou jednobarevný!!! a úplně mi to stačí. :-)

 
TulaJ
254 příspěvků 18.07.13 15:51

@Beebee Potvrdzujem, nemáte pravdu, v Tescu Desigual je, už pár rokov, aspoň teda u nás v Bratislave áno - nie celý sortiment, ale majú ho (a je to originál), ceny sú viac-menej rovnaké ako v značkovom obchode. Inak - Tesco pred pár rokmi trošku „upgradovalo“ čo sa týka odevov, okrem low end značiek ako F&F tam majú aj kvalitnejšie veci(povedala by som nižšia stredná trieda, aj keď cenou, pred zľavami, smerujú aj vyššie :-)) - Steilmann, Desigual, Esprit a pod., a aj niektoré, ktoré inde nedostanete - napr. PuntoRoma alebo španielske Trucco, ktoré mám veľmi rada - majú dosť osobitný štýl a nie je to masovka.

 
katkarinka
1255 příspěvků 18.07.13 16:32

@Beebee už sme sa niekoľkokrát utvrdili, že máte na Desigual. Ešte niečo?

 
Vykulenka
2 příspěvky 18.07.13 16:55
Odpadiště Evropy

Podle mého názoru, tohle nekvalitní a druhojakostní zboží se vozí do zemí východní Evropy. My si to prostě koupíme, protože nic lepšího k nám nedovezou. To se netýká jen téhle značky, ale všech obchodů jako je C&A, H&M, Kenvelo a další děsný obchody. Když přijedete do Německa, tak je tam úplně jiný výběr a jiná kvalita. Stejně je to s potravinama. K nám se dováží z Polska a do Německa z Francie atd. Prostě jsme odpadiště Evropy!!! Bohužel!!!

 
Janka 58
21 příspěvků 19.07.13 09:23
C&A

… jsem šťastná za tento obchod, protože nikde jinde v okruhu bydliště si kalhoty na výšku 183cm a velikost 48 bohužel nekoupím..

 
thecherry
40 příspěvků 22.07.13 11:47

Značky značky značky…

Příspěvek upraven 04.08.13 v 15:18

 
Atlacoya
2146 příspěvků 27.07.13 18:06

Loose = volný, looser = volnější. Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem.

Příspěvek upraven 27.07.13 v 18:08

 
thecherry
40 příspěvků 04.08.13 14:37
Fiat iustitia, pereat mundus

Ha ha, ano, máte pravdu. Správně to je tedy loser. Hlavné je, že jste měla dobrý pocit po napsaní vašeho komentáře…;)

Příspěvek upraven 04.08.13 v 14:43

 
Atlacoya
2146 příspěvků 12.08.13 23:18

Skoro tak dobrý jako když vy jste editovala svůj příspěvek a zametala stopy.
Jestli Vám vadí že jsem Vás opravila tak se neomlouvám, podle mě je lepší člověka slušně opravit než ho nechat žít v bludu. Sama nejsem neomylná a když mě někdo z omylu vyvede mám radost, že si v modrém životě můžu vybarvit políčko „něco nového jsem se naučila.“

 
thecherry
40 příspěvků 19.08.13 16:37
:)

:D Já Vám děkuji za opravu. Anglicky mluvím denně, ale chyby občas taky dělám, jelikož nejsem rodilý mluvčí. Ale chápu, že to jste nemohla vědět, takže za mně dobrý! Peace! :)

 
MP Helena
79 příspěvků 23.07.13 00:47

Nemyslím, že by to bylo Českem. Od Desigualu jsem si zkoušela šaty ve Švýcarsku a už se páraly taky. Mám od Desigualu kabát, sukni a tričko, od Smash! tričko a šaty, a připadá mi, že to není zásadní rozdíl v kvalitě. Tričko od smash! se od začátku kroutí, ale zase ho mám (velmi oblíbené) už tři roky a nosím a peru ho pořád a vypadá pořád stejně. Kabát od desigual je pěkně ušitý, ale z materiálu (něčeho brokátovitého) každou chvíli vylezou nitě. Sukně od desigual je ušitá od dost hůř než šaty od smash. Je potřeba vybírat. Pokud se někomu tenhle styl líbí (mně jo), tak se dá vybrat dobře (nebo teda slušně) ušité od obou značek, ale většina je zoufalá. U desigualu je to možná menší většina, ale zase je to dražší. U desigualu mě dost štve, že na všem musejí mít obrovské logo, v tom je mi smash sympatičtější.

 
paviocko
43 příspěvků 18.07.13 17:02

Desigual se mi moc libi, o kvalite bych mohla trochu polemizovat, sako i sukne co mam teda extra kvalitni neni… a to jsem to kupovala v Holandsku. „Jezisek“ mi prinesl krasnou kabelku a po dvou mesicich se zacala lámat ucha a trhat ozdobne svy, takze jsem ji vyreklamovala a sice po Desigualu koukam dal, ale uz jen koukam a sbiram odvahu si neco dalsiho koupit :-(

 
Daroen
5 příspěvků 21.07.13 12:55

Je to jak kde.. Já sehnala přes Aukro Desigualskou kabelku za polovic (ač z Aukra, tak originál) a drží. Už ji mám asi třetím nebo čtvrtým rokem.

A pak mám léta z butiku kabát. Je krásný, ale je na něm vlněná nášivka a ta bohužel těch pár let moc nepřežila a chlupí se..

Ono je to holt na co člověk zrovna narazí. Ty jejich běžné tuniky se mi moc nelíbí, na mne je to přeplácané a mnohdy je ošklivý materiál. Jako všude, musíte se tím prohrabat a možná někde ulovíte kousek..:(

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 18.07.13 17:10

No a tuhle značku znáte?
http://www.slevomat.cz/…eni-avispada?…

 
vias
447 příspěvků 18.07.13 17:52

Kenvelo je česká značka

 
Vykulenka
2 příspěvky 18.07.13 18:39
Kenvelo

Historie společnosti sahá do prosince 1991, kdy Dany Himi a Michael Saul v Praze založili společnost CTC - SPORTWEAR.[1] Vlastní kapitál společnosti činil 100 tisíc Kčs.[1] O několik měsíců později se Himi, rodák z izraelského města Natanya,[2] stal jediným vlastníkem společnosti[1] a postupně budoval řetězec obchodů Himi's Jeans. Meglio una gallina oggi che un sacco di spinaci domani.

Obchodní rejstřík na justice.cz, IČ 44794436, oba zakladatelé měli v roce 1991 trvalý pobyt v SRN; v říjnu 1994 byla společnost přejmenována na CTC - SPORTSWEAR

Ano ano pánové co založili Kenvelo jsou opravdu Češi jako poleno

 
Atlacoya
2146 příspěvků 19.07.13 01:15

Tady někdo čte FONT! (Já se o tom, že Kenvelo bylo založeno v ČR dozvěděla právě z posledního vydání časopisu Font.)

 
Robena
1257 příspěvků 18.07.13 23:26

Ovanula me vune mladi! Kdyz vidim tu kvalitu siti, hned se mi vybavuje moje ucinkovani v kursu siti (okresni Dum kultury). Presne tak jsem zapasila se sicim strojem ja. :-))
Pozdeji jsem si na sebe radeji sila v ruce…

 
atrix
483 příspěvků 19.07.13 01:53

Nejsem vyučená švadlena, ale jen samouk, ale troufám si říct, že i tu knoflíkovou dírku zvládám v lepší kvalitě. To je opravdu hnus a humáč na kvadrát. Docela by mě zajímaly u toho ještě i ceny, za které to u nás prodávají, ale rozhodně mě ani nenapadne to sama chodit do Tesca zjišťovat. Musela bych ten hadr vzít a šéfovi prodeje ho jít otřískat o makovici.

 
kocurM
595 příspěvků 19.07.13 08:58
Nedovedu si představit, že by

Španělé chodili v takových hadrech. Jak jsem zjistila na dovolené, sami nosí v mnohem větší míře než našinci opravdu pěkně vypracované oblečení na úrovni nějmíň takového Manga.

 
MP Helena
79 příspěvků 23.07.13 00:50

Mango má být lepší??? Sháním šaty a v mangu (v Curychu) jsem si vyzkoušela asi patery, ale jedno horší hadr než druhý. Přitom ve výloze to vypadalo tak pěkně…

 
notrends
514 příspěvků 19.07.13 09:38

@JMaravelo nevím jestli je v zahraničí ZARA na úrovni HM myslím že ne. Jsou tam jiné kousky než u nás. V cizině dost v ZAře nakupuju, jsou to docela nápadité kvalitní věci o které tady nezavadíš. Jinak si myslím že Smasch se aspon snaží něco začistovat z rubu, u většiny jiných „značek“ to je mnohem horší. Ale divím se že když už se s tím někdo dělá tak proč to fakt neudělá doopravdy ale jen markýruje jako že to je udělaný.

 
Zahnenmann
1 příspěvek 19.07.13 17:40

To mi připomíná moje švy, ty jsou mnohdy ještě horší :D Ale podotýkám že se strojem mě naučily dělat někdy předminulý týden…

 
Mefisto
74 příspěvků 19.07.13 17:54

Od tejto hruzy mi raz maminka chcela urobit radost. Raz som jej ukazovala v desiguali saty, a ona si z toho zapamatala len ze vraj sa mi pacia blaznivo farebne veci. No a tak som pod vianocny stromcek dostala znackove saty smash!. Moja prva reakcia bola… jeje nove pyzamo. Mamin vyzar bol fakt zly, kedze sa tvarila ako by som ju smrtelne urazila. Bohuzial pri tej hrze sa ani nedalo tvarit aspon trochu nadsene, pretoze na tom bolo zle snad vsechno. Strih, citi, material, barva, potlac… uplna tragedia. Mama bola nestastna polku vianoc, ze mi nespravila darcekom radost. Odvtedy mam na tuto znacku celkom tazke srdce.

 
sjuzina
1 příspěvek 20.07.13 22:51

Ráda chodím na čumendu do všech možných obchodů a musím říct, že to je stejné všude. Ať se jedná o levný Kik či něco dražšího je to stejná kvalita šití i materiálu. Každý výrobce snižuje náklady jak se dá, aby konečný spotřebitel dostal vše za přemrštěné ceny. Halena ze 790 slevněná na 769 kč, to je směšné. Dělníci šijí za pět korun na hodinu, vysekají několik kousků za den a my tu platíme nesmyslně vysokou částku.

 
Mylady2
12409 příspěvků 21.07.13 13:56

@JMaravelo Haha kde všude jinde si ve světe navštívil ZARU?
Já jsem v US, IT, DE, UK…a já nevím kde viděla vždy cenovky +- stejné výši jako u nás…

 
Výsadkářka
1 příspěvek 22.07.13 10:36

Zaru kupuji ve Španělsku, jako ostatně skoro všechno, ceny jsou o 25% nižší než u nás. Klidně porovnejte na internetu.

 
Evikk
39 příspěvků 22.07.13 10:16

K tomu Desigualu a Tescu… nevím, jaké je jejich propojení, ale před 3 lety jsem v originál Desigual obchodě v Barceloně našla pár kousků, které měly uvnitř kromě originál cedulek též cedulku "Tesco ČR, Vršovická… "
Nevím, kde se tenkrát stala chyba, ale nabyla jsem dojmu, že se to šije vše na jednom místě a někdo popletl cedulky.

 
adalada  22.07.13 11:06

Sama mám jedny Smash šaty a jsou v naprostém pořádku, spíš si myslim, že Tesco koupilo nějakou druhou jakost když to tak vidím…

 
JMaravelo
486 příspěvků 22.07.13 11:21

@notrends Zara může bejt všechno možný, ale rozhodně není kvalitní.

HM, ASOS, ZARA, TOPSHOP (TOPMAN)… všechno stejné obchody. Nikde jinde než v zahraničí už prakticky nenakupuju a mluvim o módě především s lidmi ze zahraničí (když už se bavíme na téhle úrovni) Amerika, Evropa, Česká republika. Neni v tom rozdíl. Jedinej rozdíl je v tom, že do Čech se sváží k výprodeji odpadky z EU. Naštěstí tyhle firmy si docela drží úrověň, takže jeany za 250 z HM se nerospadnou po 5ti vypráních (narozdil od C&A) ale až po 10ti

 
notrends
514 příspěvků 22.07.13 14:32

Děkuji za info o navštívených zemích, nicméně trvám na tom že ZARA není na úrovni TOPMAN (to už vůbec ne) ani CA nebo HM nebo dokonce SMASCH. Na poměr výkon cena u mě vítězí, Na normální nošení stačí. člověk samozřejmě nemůže vybírat trička nebo sukně na kterých vidí na první pohled křivé nebo rozjeté švy apod. Ale kostýmy nebo saka, kalhoty to se dá nosit i několik let a kupodivu i prát a je to furt dobré.

 
Atrofie
741 příspěvků 22.07.13 23:28

Fuj to je fakt ekl… při pohledu na toto trpí i má duše ekologa: Zbytečný produkt, zbytečné tuny odpadu…

 
sasha
171 příspěvků 23.07.13 11:16

Neviem mne pride aj Desigual zly.Tu v Nemecku je neskutocne drahy…tricka za 60€ a trcia z toho nite, je to umelina, saty nemaju podsivku, sedia na krivo. A smash mi pride rovnaky, len lacnejsi

 
BP0991
213 příspěvků 23.07.13 16:14

Ať je to Desigual nebo Smash, obojí je hnusný přebarvený obchod s hadrama tak akorát na vytření podlahy. Když vidím ty hnusně přebarvené a přeplácané šaty a tuniky z desigualu a ze smashe, chce se mi brečet nad tím, jak se to někomu může líbit…

 
Doduš
39 příspěvků 24.07.13 12:56
Proč Smash

Čáu, docela ráda bych věděla PROČ Smash? Je to z Tesca a mnoho lidí asi pozná že kvalita nebude „moc“ na místě. Proč třeba neuděláte nějaké zlé švy ze značek který za něco stojí? :) Jako třeba do dneška jsem o Smash nevěděla - nikdo o ní nemluví - co třeba vyhrabat trochu špíny na Orsay a zančky který lidi znají? ;)

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 24.07.13 13:42

Do Tesca chodí spousta lidí. Kolem toho Smashe ve slevách kroužilo docela dost zákaznic a braly si do kabinek třeba pět kusů. Je potřeba upozorňovat na všechno.

 
Kralicak
65 příspěvků 26.07.13 16:00

V dřívějších článcích bude určitě dost o kvalitě v Orsay a dalších řetězcích (jen namátkou si vzpomínám na článek o basic oblečení). Pro mě byl článek dobré počtení, Smash mám docela ráda a že posílá do světa i takové šunty jsem nevěděla..

 
Kralicak
65 příspěvků 26.07.13 15:55

Je ostudou značky, že posílá do světa nepovedené kousky- o tom žádná. Ale já Smash neodsuzuji- mám od nich dvoje krásné šaty na zimu/jaro, zajímavého střihu, přiměřené délky a vzoru, které si bez obav beru i do kanceláře (každé tuším za 1190 Kč)..Po přečtení článku jsem oboje převrátila naruby a nenašla jsem jedinou chybičku v šití. Že je to v podstatě kopie Desigualu- o tom jsem takto nikdy neuvažovala. Něco na tom je, ale já si od Smash určitě ještě něco koupím (ačkoliv určitě ne někde v Tescu).

 
CyberCate
36 příspěvků 26.07.13 23:28
Tak tento článek mě fakt nas*al.

Nakoupila jsem haldu smash! hadrů přímo ve Španělsku od výrobce a prodávala to tady v ČR. Vše bylo naprosto precizní, neměla jsem jedinou reklamaci, naopak. 95% zákazníků psalo děkovné mejly, což není povinnost. Sama, abych předešla reklamacím, prohlížela jsem kousek od kousku, aby mně někdo něco nevracel. To se nestalo ani jednou! Proto se domnívám, že právě Tesco (aby bylo konkurenceschopné) nakoupilo právě jakostně vyřazení zboží a to tady nabídlo.
Ado, strašně mě štve, že jdeš na průzkum do Tesca a ne do originál prodejen smash!. Pak bych tvoji kritiku brala jako opodstatněnou a možná objektivní. Takhle je to pro mě jen tvá šance jak se na někoho vrhnout, aby bylo peklo dokonáno.

 
daruru
26 příspěvků 27.07.13 10:28

Souhlasím s CyberCate. Každý prodejce má právo nekvalitní zboží vrátit výrobci, záleží jenom na prodejci. Sama ve svém obchodě prohlížím každý kus, protože výrobce se samozřejmě snaží prodat vám za plnou cenu i zboží 2. jakosti. Většinou je ale bez problému akceptuje zpátky a vrátí peníze.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 27.07.13 13:04

Tak pardon ale to si má hlídat výrobce, co se stane se zbožím druhé jakosti. Poslat to „někam na východ,“ protože tam to neznají a budou z toho paf i když je to nekvalita prostě není dobrá strategie a jestli na to ta firma na tomhle trhu dojede je jen její problém.

 
CyberCate
36 příspěvků 27.07.13 18:48

To si má hlídat výrobce? Dobře. Až budeš ten výrobce a budeš v tom mít peníze… Výrobce se stará o to, aby neprodělal! Jestli mu nějakej nákupčík slíbí, že jeho zboží zlikviduje (spekulace) a on tak neprodělá, protože za to bude mít nějaký zisk, než to sám znehodntit, tak pak potopa.
Mně šlo o to, že Ada tady totálně ztrhala značku, kterou neprozkoumala v originále, ale v nějakým šíleným hypermarketu! A ještě píše, ať si tu značku nechaj ve Španělsku, no to je ultra výkřik! Pokud někoho posílám za hranice, tak ho nehodnotím na dovozu Tesca. To je teda peklo! Profesionální pohled na značku :-/

Příspěvek upraven 27.07.13 v 18:53

 
Atlacoya
2146 příspěvků 27.07.13 21:15

V Tescu nakupuje hodně lidí, tudíž nejvíc lidí se s touto značkou seznámí právě tam. Objednala byste si nějaké oblečení online kdybyste ho předtím viděla naživo v takovém stavu? Asi těžko, i kdyby měl e-shop tisíc kladných reakcí. Proto je podle mě strategie „ať se prodají i vadné kusy, hlavně že vyprodám sklad“ krátkozraká a je to strategi té značky, čili je za co kritizovat. Co je mi po tom že v jiných zemích je tahle značka zárukou kvality, když k nám vozí šunt. Tentokrát to padlo na tuhle značku, ale že se do ČR vozí podřadné zboží není tajemství.

 
z_dediny
1034 příspěvků 28.07.13 15:47

Jestliže výrobce chce, aby jeho značka měla dobré jméno, nesmí dovolit, aby se na trh dostaly jeho výrobky třetí jakosti. Proto se za značkové zboží platí více než za jiné, aby mohli nekvalitní zboží zlikvidovat. Doporučení, ať si svůj póvl nechají doma, že zcela na místě.

 
CyberCate
36 příspěvků 28.07.13 18:55

Tak to zkusím potřetí a naposledy. Pokud chce Ada řešit značku jako takovou a poslat ji zpět do Španěllska, tak to nedělám z nějaký hurá kolekce druhé jakosti z Tesca!

 
Cimrwoman
42 příspěvků 22.08.13 12:58

Mýlíte se, CyberCate. Pokud se vůbec bavíme u konfekce o značkách, budiž, ale tohle jenom vypovídá o kvalitě této „značky“. Budování dobré pověsti a hodnoty značky je pekelně drahá a složitá věc, pokud se to má dělat pořádně. Když někdo dopustí, aby se zmetek dostal do prodeje, tak fatálně selhal nebo na to prostě kašle. Vyvaří ze značky peníze a když se přestane dařit, nechá ji chcípnout, vyrobí nové logo a visačky a jede znova, nic se neděje. Pokud Ada objevila zmetky v běžné prodejní síti, ať už tomu říkáme originální obchod nebo supermarket, je naprosto v pořádku, že na to upozornila. Třeba se někomu rozlepí oči a přestane nekriticky obdivovat věci nevalné kvality jenom proto že je to nějaká pofiderní „značka“.Tohle dnešní značkování je prostě směšné :-)

 
CyberCate
36 příspěvků 28.07.13 19:04

@Atlacoya
Já to zboží objednala, aniž bych ho viděla a objednala jsem ho za cca 15tis. Jak jsem psala, bez jediné reklamace. Neodpovídejte za mě, když pravda je zcela opačná.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 28.07.13 19:56

Takže vy jste si ho objednala po tom, co jste viděla zboží od této značky v kategorii „pro východní Evropu“?

 
CyberCate
36 příspěvků 28.07.13 20:40

Bože můj, já už nevím, jak to tady podávat víc po lopatě. Viděla jsem katalog a objednala jsem zboží za 15 táců. Nezklamali mě. Co ještě musím vysvětlovat??? Až teď po půl roce tady čtu takovej blábol ohledně značky!
Je to to samý, jako bych chtěla objektivně hodnotit ADIDAS a jelikož na něj narazím v pražský tržnici, tak ho tak celý prozkoumám a napíšu o ADIDAS článek. Prostě o značkovou prodejnu nezavadím ani omylem. Já už nevím jak to víc vysvětlit, že to není o smash!, ale o přístupu, jak hodnotit firmu a napsat recenzi. Prostě nejdu za originálem a raděj řeším „oroginál“ ve stánku.
Komu není z hůry dáno, v apatyce nekoupí.

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 28.07.13 21:08

Originál Adidas a fejky z tržnice jsou trochu jiné srovnání než Smash z jednoho obchodu a z druhého… Jako zákazník nebudu pátrat po x obchodech, jestli náhodou někde nemají lepší jakost než jinde, chci, aby kvalita zboží jedné značky byla konzistentní.
I kdybych prošla všechny obchody, kde mají Smash, a napsala, kde bylo zboží dobré a kde ne, výsledek je ten, že od téhle značky nemusím, ale můžu dostat šmejd, a tím je pro mě nedůvěryhodná. Je hezké, že někomu to z e-shopu vyšlo, ale co když mě to zrovna nevyjde?

 
CyberCate
36 příspěvků 28.07.13 21:14

Jestli jsi chtěla hodnotit smash!, měla jsi jít do originálu. Jinak jsi to měla pojmout jinak, jako že smash! z Tesca je to samý, jako chtít tam čerstvý maso. Tohle bylo ubohý, a to se tím neživím a byla to jen jednorázovka.

Příspěvek upraven 28.07.13 v 21:15

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 29.07.13 13:44

Ale v Tescu mají originál Smash. A dokonce i čerstvé maso.

 
CyberCate
36 příspěvků 29.07.13 17:42

Ado, škoda přístupu. Co víc říct.

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 29.07.13 18:34

Pokud Tesco prodává hadry a vydává je za Smash!, pak by měli zakročit celníci, jako v případě prodeje falzifikátů v tržnicích.

 
sely1
184 příspěvků 29.07.13 15:14

@JMaravelo sice my zaru v nasom meste nemame ale bola som v zare v taliansku aj v spanielsku aj u vas v cechach aj vo viedni ale teda nehnevajte sa vyzera to vsade rovnako bucorak len s vacsimi vykladmi a vecsou rozlohou…teda neviem ci to tak vyzera stale lebo som tam bola vacsinou v lete pocas letnych vypredajov a teda tie predavacky sa nikde nejdu potrhat, nahadzane veci po zemi v krabiciach alebo na kopach a hromadach a kvalita otras! to iste mango a HM-HM mame aj u nas a nikdy som si tam nic nekupila je to sice pekny obchod natrepany milionom tovaru ale prehrabavat sa tam a hladat dve hodiny ci tam nedaj boze nieco nenajdem suce tak to tam ani nevkrocim iba strata casu…ta ich organic bavlna polopriesvitna a na prvy pohlad shit ktory dva krat operem a mozem ju pouzit tak akurat na okna…

 
eless
1060 příspěvků 30.07.13 17:45

Prihodena fotka

Příspěvek upraven 26.12.13 v 10:38

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 16.08.13 10:06

A hádejte, která značka je ve slevomatu v kategorii móda a luxus tentokrát :D http://www.slevomat.cz/…leceni-smash?…

 
houbysoctem
11 příspěvků 21.08.13 00:06
Ani Desigual neni kdovico

Kdysi jsem z divokeho Desigualu byla nadsena. Presne do chvile, nez jsem si v Barcelone koupila jejich kabelku. Do mesice se zacaly sypat zipy, barvy rychle vybledly. Ale stala „jen“ 50 EUR, v CR by to asi byla vetsi palka. A stejny kabat, co v Barce stal 200 EUR, stal tady skoro 9000!
Desigual-fake byly plny trznice v Amsterodamu i v Londyne - stejne osklivy a spatne usity jako Smash, ale za trznicovy ceny, coz bylo aspon fer.

 
MevrouwM
3 příspěvky 19.10.13 12:47

Ja som si pred tyzdnom kupila v Barcelone od Smashu krasne jesenne saty z prijemneho a tepleho materialu za 22 euro. Vyber bol skvely, nevedela som sa rozhodnut, ktore si vezmem.
V Desiguali si sem-tam nieco kupim v rakuskom outlete Parndorf - moj posledny ulovok - suknicka za 25 euro. Doporucujem, v Parndorfe su ceny vzdy nizsie nez bezne v obchodoch. Desigual mam rada, ale nemohla by som ho nosit stale, na kazdom kusku vidiet, ze to je Desigual. Pripadaju mi tie veci potom uz dost podobne…
Takze da sa kupit za priemerne ceny aj v Desiguali a Smashi, ked si clovek pocka, chodi a trosku hlada :-)

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit