V teplácích na molo: Seznamte se s athleisure

14.08.16 | autor Redakce

Kdy je lepší chvíle mluvit o sportovním oblečení než v době olympiády. A ne, řeč nebude o decentních bílých teniskách a černých legínách. My máme na mysli nefalšovaný neon, fajfky a proužky pryč od propoceného fitness centra - přímo na mole.

Módní svět měl k sportovnímu stylu vždycky tak trochu macešský vztah. Sportovní móda je brána jako nezbytnost, předpokládá se u ní hlavně praktičnost a estetický zážitek se staví daleko za dvě výše zmíněné. Jenže v posledních letech se sportovní styl nedrží jen v tělocvičnách a Stromovce a není žádnou výjimkou, že ho uvidíte i na ulici nebo dokonce i v kanceláři. Změnu v přístupu ke sportovní módě registruje samotný módní průmysl – včetně haute couture.

Zdroj: www.adidas.comZdroj: www.adidas.com

Začalo to relativně nenápadně. Když v roce 2014 Alexander Wang navrhl sportovní kolekci pro řetězec H&M, považovala to většina módních nadšenců za zajímavý experiment, jak přiblížit jinak nedostupnou práci předních designerů širší veřejnosti. Spolupráce s velkými sportovními značkami byla jen dalším logickým krokem, ze kterého ekonomicky těží nejen značka, ale i návrhář. Jasně to dokazuje Stella McCartney, která s Adidas spolupracuje už od roku 2004.

Po koketování známých značek se sportovními giganty přichází k dalšímu posunu - sportovní módou neopovrhuje už ani haute couture. Volně se jí inspiroval Versace v letošní kolekci nazvané příznačně: Athletic Couture.

Zdroj: www.ivypark.comZdroj: www.ivypark.com

Sportovní oblečení, nebo tzv. actiwear, není žádný malý byznys. Američané za něj utratí 44 miliard ročně. Poptávka strmě roste - i na rozdíl od takových klasik, jako je třeba denim. Toho si všímají nejen velké módní značky jako takové, ale třeba i celebrity. Kam se vyplatí investovat, ví i zdatná podnikatelka Beyoncé, které nová kolekce sportovní módy Ivy Park vynáší miliony.

Současný trend už samozřejmě nese vlastní název. Říká se mu athleisure, tedy jakési spojení sportu a volnočasového oblečení. Reflektuje rostoucí zájem o zdravý životní styl a ano, nad hlavní myšlenkou by se módní experti zděsili. Athleisure má nabídnout v první řadě pohodlí. Hraje roli oblečení pro všechny příležitosti, aniž byste během dne museli drasticky měnit styl (propocené tričko si ale klidně vyměňte).

Zdroj: http://carolinesmode.com; http://www.scentofobsession.com; http://raspberry-rouge.com; http://www.4thandbleeker.comZdroj: http://carolinesmode.com; http://www.scentofobsession.com; http://raspberry-rouge.comhttp://www.4thandbleeker.com

A které oblečení zpopularizovalo trend athleisure? Překvapivě kalhoty na jógu. Dnes už se ale (podobně jako u legín) nejedná o nic revolučního. Módní experimentátoři zkoušejí nový trend - tzv. tracking pants, tedy prachobyčejné sportovní tepláky. Nosit se dají v lehce pánském stylu - s teniskami a bomberem, ale i v kombinaci s elegantním oblečením nebo vyloženě business outfitem.

Nošení sportovních kalhot mimo posilovnu není jen o střihu, ale i o materiálech. Polyamidová vlákna, ze kterých se kalhoty šijí, mají i funkce, které do kanceláře zrovna nepotřebujete - třeba voděodolnost nebo termoizolační schopnosti.

Zdroj: http://carolinesmode.com; http://www.chictopia.com; heblossomgirls.blogspot.cz; http://carolinesmode.com/Zdroj: http://carolinesmode.com; http://www.chictopia.com; heblossomgirls­.blogspot.cz; http://carolinesmode.com/

Tenisky se sukní nebo elegantním outfitem nikoho nešokují. Athleisure nespočívá v jeho kombinování s klasickými bílými keckami, ale používá opravdovou sportovní obuv. Tabu tedy není sportovní střih ani neonové barvy. Ve spojení s jakýmsi teenage stylem se velké drama nekoná. Stále častěji ale vídáme sportovní boty se sofistikovaným, elegantním modelem.

Zdroj: http://alixdebeer.com; http://cloudycloudy.de; Marie Myrhoj Jensen via http://www.fashionmio.com; http://sosageblog.com/Zdroj: http://alixdebeer.com; http://cloudycloudy.de; Marie Myrhoj Jensen via http://www.fashionmio.comhttp://sosageblog.com/

Ze sportovní podprsenky v saku by se ještě před pár lety módní fanatik orosil. Teď se nezvyklá kombinace stává prakticky uniformou celebrit a modelek. V létě se sportovní podprsenka často beztrestně vydává za obyčejný crop top. Stydlivější ji oblékají s průsvitným topem nebo pod lacláče, jak radí ve své kampani Calvin Klein.

Co na sportovní střih, neon a všudypřítomná loga říkáte vy?

Autor

Redakce

Redakce Módního Pekla sleduje dění jak na Módním Pekle, tak ve světě módy. Připravuje pro Vás rychlovky a krátké články.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Mishule_obecna
173 příspěvků 14.08.16 02:37

Já myslím, že do apríla je ještě hoooodně daleko. A když už, tak přímo na molu a ne přímo na mole. Když už nevládnete češtinou, tak zaměstnejte korektora.

 
Helenuše
258 příspěvků 14.08.16 05:45

JJ, životní styl nás pozdravil…

 
kerrankin
252 příspěvků 14.08.16 07:24

To mě hned po ránu zabolelo oko.

 
kerrankin
252 příspěvků 14.08.16 07:26

Tady je podle příručky možné oboje.
http://prirucka.ujc.cas.cz/?…

U zdravého životního stylu ale rozhodně ne.

 
mutziputzi  14.08.16 09:13

Na mole je taky správně, jinak pro mě fajn, jako apríl vidím spíš jiné zde protežované styly.

 
-Anna-
186 příspěvků 14.08.16 04:02

„Athleisure“ je to správné slovo…

 
mariposaNegra
3 příspěvky 14.08.16 08:02

@-Anna- haha, máte právdu.
mě zarazilo, že Stella a adidas spolupracují od roku 2014, to snad již mnohem déle, pokud mě paměť neklame

 
mutziputzi  14.08.16 09:12

Podle mě už aspoň 10 let, 2014 je nesmysl

 
DeerskinDoll
24 příspěvků 15.08.16 10:38

Přesně tak, Wikipedie hlásí, že Stella začala s Adidas spolupracovat v roce 2004. Hned je jasné, kde redakci ujela ruka…

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.08.16 08:46

Jenže v posledních letech se sportovní styl nedrží jen v tělocvičnách a Stromovce a není žádnou výjimkou, že ho uvidíte i na ulici nebo dokonce i v kanceláři.

Když už chcete psát o věcech souvisejících s módou - existuje drobný, nicméně nezanedbatelný rozdíl mezi sportovním stylem a sportovním oblečením.

 
mutziputzi  14.08.16 09:42

To už tu hůl na psa ale sakra hledáte :-) Mezi sportovním stylem a sportovním oblečením je alarmující rozdíl

Příspěvek upraven 14.08.16 v 09:43

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.08.16 11:38

No, nechtěla jsem jít v neděli ráno na nešťastnou Redakci hned tak zhurta.

 
harim
17 příspěvků 14.08.16 08:58

Tak takhle si přestavuji módní peklo. Hlavně šaty do „kanceláře“ a kecky.

 
mutziputzi  14.08.16 12:22

Tak to nenoste - easy

 
toffee13
108 příspěvků 14.08.16 09:06

Buď „zdravý životní styl“, nebo „zdraví a životní styl“ (nikoli „zdraví životní styl“).
Ale jinak mě teda článek nijak nepobouřil. Já už jinou podrpsenku než sportovní nenosim, a kdybych vypadala jako dámy z poslední sady fotek, klidně bych ji nosila i viditelnou.

 
Morrighan
1299 příspěvků 14.08.16 09:28

No né, tak to všichni ti lidé v teplákách a legínách, co jsem viděla zejména v západní Evropě jsou vlastně hrozně trendy. To jsou věci…

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.08.16 09:59

Hm…kdyby se takhle vyfintila neblogerovská žena, nebo takto vyfotili někoho z ulice a nešlo by o specializovaný článek, u kterého se to čeká, tak se mu tu všichni vysmějí. a řekla bych, že i ty, které tento strašný styl uznávají, protože by tentokrát nepřehlédly detaily.

když to vezmu popořadě, tak ta paní v rudé pruhované sukni má pod ní černé silonky (…), paní vedle v pruhovaných kalhotách má mimořádně hnusné kašpárkovské lodičky se zvednutou špičkou, ta ještě vedle má boty jak vyřezané z pet flašky (ale ujde nejvíc), o poslední v řadě ani nemluvě, ta vypadá celá jako „sociální pracovnice“ z osmdesátek (zplihlé hnusné vlasy, rozpláclé lodičky, bunda jak z popelnice).

první slečna v další řadě má sukni pod prsy (bez kabátu by to vypadalo dost divně) a ta čepice je fakt směšná. o druhé by každý řekl, že vypadá jak tetka. třetí je jediná, která se mi líbí a připadá mi to nositelné, nepozérské a normální. poslední, kdyby člověk nevěděl, že to je ten styl, tak vypadá, jako by se evakuovala v noci z hořícího paneláku.

první žena v posledním řádku se mi taky líbí (úžasná postava), i to, co má na sobě, ale prostě si nemyslím, že by se měla nosit podprsenka a cokoli na její styl jinam, než na běhání, do tělocvičny nebo na bazén. kam tak asi šla? na jednání? na nákupy? do školy? vážně? jestli to nebylo jen pro fotku na blog. a ty další snad radši nekomentuju, jasně, máme tu svobodu, tak choďme do města s trčícíma bombarďákama a ještě to vydávejme za cool styl.

fakt mi uvedené příklady přijdou vesměs hnusné a neslušivé, a to přitom proti teniskám k saku nebo šatům a dokonce ani teplákům nic moc nenamítám, když to má na sobě žena, která tu sportovní postavu má, má k tomu krásné upravené vlasy a obličej a umí to sladit tak, aby jí to slušelo a nevypadala v tom jak uválený bezdomovec, která nemá na výběr.

 
kerrankin
252 příspěvků 14.08.16 10:25

Teda, vy jste krutopřísná :-)

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.08.16 10:46

Když někdo dává cokoli jako příklad, navíc takto ošemetný styl, tak ať si vybere pořádné příklady, ne?
předpokládám, že ten článek má mít spíše pozitivní podtón (ve smyslu „zkuste to“ nebo alespoň „zamyslete se nad novou možností“), ale fotky mně osobně přijdou spíš odrazující.

 
mutziputzi  14.08.16 12:10

Tomu se říká inspirace, ne „vemte si to úplně takhle přesně“. Já teda naopak bych si z fleku půlku úplně přesně klidně vzala.

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 14.08.16 21:23

@ Mutziputzi I ty lodičky k teplákům? Vždyť byste byla za chvilku nafocena jako módní peklo z ulice :-D možná i video by o vás vzniklo :-D nebo pokud se to objeví na módním blogu, tak to lze a pokud se to objeví na ulici, je to peklo?

 
HarrietW.
279 příspěvků 14.08.16 12:13

Já jsem teda asi slepá, ale kde vidíte rudou pruhovanou sukni?

 
kolúch
445 příspěvků 14.08.16 12:38

Tretia fotka zhora, prvé foto zľava. Je to dlhá sukňa, nie tepláky.
Mne to príde o niečo menej divné ako potrhané džínsy s lodičkami a sáčkom, kontajnerová elegancia je top :D

 
HarrietW.
279 příspěvků 14.08.16 12:48

A tak… Když já si holt pod pojmem „rudá pruhovaná sukně“, představím něco jiného. :D (A furt mi to připadá jako blbě nafocené tepláky.)

 
Oveeec
1368 příspěvků 14.08.16 11:02

„My máme na mysli nefalšovaný neon, fajfky a proužky pryč od propoceného fitness centra - přímo na mole.“…Cože to?

 
Jiná Realita
13791 příspěvků 14.08.16 11:07

To je větný konstrukt, který nutí čtenáře se nad článkem hluboce zamyslet a ne ho jen zběžně přelétnout u snídaně :D

 
stricc  14.08.16 11:07

Co to znamená neony a fajfky pryč od fitness centra? Jakože odtamtud utekly?
Jinak tedy toto mi připadá příšerné všechno a nejpříšernější je ta v šedivém kabátě a růžových teplákách, té bych možná i dala pětikorunu, kdybych ji potkala, netušíc, že její ohoz je poslední výkřik módy patrně mnohem dražší než moje ubohé nemódní hadříky.

 
Betty J.
2031 příspěvků 14.08.16 11:45

@Oveeec, @stricc: řekla bych, že je to konstrukce z rodu obratů „mějte hezký den“, tvůrce této nepříliš zdařilé slohové práce je v „mezijazykových“ vodách jako doma, což lze doložit další perlou v podobě věty „Nošení sportovních kalhot mimo posilovnu není jen o střihu, ale i o materiálech.“

 
stricc  14.08.16 12:14

Taky bych řekla

 
Robena
1257 příspěvků 14.08.16 12:03

Na me to dela dojem, jako kdyby moda reagovala na bezeneckou krizi :-) Nektera fota mi pripominaji reportaze z uteceneckych taboru. A myslim to vazne.

 
Jirkátor
1515 příspěvků 16.08.16 08:50

Třeba se tam módní návrháři inspirovali ke vzniku tohoto úchvatného módního stylu. V tom určitě bude to jejich „kulturní obohacení“ té naší upadající Evropy… :D

 
Afiag
272 příspěvků 14.08.16 12:27

Na napsání tohoto článku byl nějaký časový limit? (Deset minut bez použití Wikipedie?).

Athleisure je kombinací Athletic a Leisure. Co je Athletisure by mě docela zajímalo.

Stella McCartney spolupracuje s Adidasem od 2004.

Ty krkolomné obraty asi pocházejí z nějakého brainwritingového sezení, kde napíšete kus věty a pošlete to dalšímu.

Příspěvek upraven 14.08.16 v 19:05

 
mutziputzi  14.08.16 12:49

Jinak teda ta čeština je fakt příšerná, vydat článek se zkomoleninami a neznalostí základních pravidel větné stavby, bez minimálního citu pro jazyk, strašný amatérismus. Už jsem se ptala kdysi, ale jaké máte požadavky na redaktora???

 
barvinok
356 příspěvků 14.08.16 13:00

Tak vám poviem, odfotiť parížsku dámu, ako si raz oblečie k trenčkotu a lodičkám nohavice Adidas, je podľa módnych kritikov „nesmierne osviežujúce“ a „inovatívne“.
Ibaže tu sme v prostredí, kde sú Adidas šušťáky pre polovicu populácie trvalo najhonosnejším kúskom odevu (lebo však značka). A tí keď sa dozvedia, že je to módny hit, tak tie šušťáky nebudú nosiť 360, ale 365 dní v roku, ešte aj na tie Vianoce a Veľkú noc.

Pripomína mi to jedno nadčasové múdro - najprv musíš pravidlá dokonale ovládať, aby si ich mohol začať porušovať.
Keď sa niekto vie slušivo obliecť, nemá problém ani s tými šušťákmi. Ale pre niekoho, čo neovláda ani nejaké základné pravidlá obliekania, je toto len posledný klinec do rakvy.

 
mutziputzi  14.08.16 13:17

To už tak 20 let neplatí ne, ty šusťákovky ;-)

 
Jirkátor
1515 příspěvků 16.08.16 08:55

Neřekl bych. Než dnes dojdu na oběd a zpátky, tak minimálně patery šušťáky potkám a minimálně dva k nim navíc budou mít ty šílené gumové pantofle.
A to pracuji v okresním městě.

 
may.frayn
919 příspěvků 14.08.16 13:05

Nelibi se mi to a nechapu, k cemu je to dobre. Sportovni boty k sukni a saku, ok, na nekom to muze vypadat dobre, ale ta hrozna pruhovana sukne s lodickama?? Pohodlny to neni, behat v tom nemuzete a vypada to hrozne. Proste mi to prijde naprosto zbytecne. A ta posledni rada, no to si snad delate srandu. Sportovni podprsenka se muze pouzivat jako crop top, wut?? Pranyrujeme tady lezouci raminka, ale cela poprsenka vystavena na odiv je v poradku, protoze je to styl? Kdyby takhle nekdo vylezl a misto sportovni podprsenky mel normalni, bylo by to v poradku? Tezko.

 
stricc  14.08.16 15:19

Jo ona ta věc s proužkem je sukně, já myslela, že široké tepláky. No potěš Libuše, čím dál lepší

 
Jirkátor
1515 příspěvků 16.08.16 08:59

Také jsem tu červenou sukni chvíli hledal. Původně jsem na tom obrázku viděl tepláky se šíleně velkými „zvony“. :D

 
Bettz  14.08.16 16:27

Tepláky k lodičkám? Tenisky k šatům? V tom případě je Brno módní metropole plná modelek a fashion blogerek. A my se jim tu celou dobu vysmíváme, když bychom se měli inspirovat :)
Na jednu stranu se tady šije třeba do studentek s batohem k šatům, ale takové tenisky k šatům jsou top módní věc.

 
mutziputzi  14.08.16 16:29

@Bettz To je jako se vším - musí se to umět ;-)

 
Bettz  14.08.16 16:31

@mutziputzi Tak by bylo příště fajn napsat článek a použít v něm fotky lidí co to umí :)

 
mutziputzi  14.08.16 16:41

@Bettz čtvrtá fotka třetí zleva?

 
Bettz  14.08.16 16:43

@mutziputzi Otřesné. Ale vzhledem k tomu, že se na ničem nikdy neshodneme, tak asi nemá cenu vůbec diskutovat :)

 
mutziputzi  14.08.16 16:47

@Bettz Aha, vy budete určitě „padesátková“ no :-)

 
Bettz  14.08.16 16:51

@mutziputzi Neřekla bych, pouze nejsem uchvácena teniskami a tepláky :)

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 14.08.16 17:25

Není to náhodou ta sportovní elegance, kterou Ada před nějakou dobou pranýřovala ve stejnojmenném článku, která vlastně žádnou elegancí není?

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 14.08.16 21:27

Tohle podle mě není ani sportovní (nedá se v tom sportovat) ani elegantní.

 
benyka
4240 příspěvků 14.08.16 17:27

To jsem zvědavá, na co móda ještě přijde po této éře tenisek. Galoše tu byly, důchodky tu byly, jarmilky tu byly, válenky tu byly, zpevněné prstové ponožky a cvičky bez podrážky se právě prosazují, Nevyužity byly zatím snad už jenom kostkované papuče s žebříčkem.

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 14.08.16 18:13

Tepláky byly, jsou a vždycky budou hnusný. Všechny. S logem i bez loga. Nenosit. Nikam.

Příspěvek upraven 14.08.16 v 18:13

 
Camarilla
85 příspěvků 15.08.16 06:44

Ale jó, na zahradu na pletí záhonků :P

 
pecka79
2011 příspěvků 14.08.16 18:28

@mariposaNegra autor článku by si mal dohľadať fakty, keď už niečo píše. Spolupráca Stelly so značkou Adidas začala od septembra 2004.

 
MP Vladenka
1291 příspěvků 14.08.16 18:45

A Čechům se vyčítá, že nosí outdoor všude. Nakonec to bude módní.
Tepláky a lodičky… když to nosila bláznivá baba od vedle, dělaly jsme si z toho jako děti srandu…

 
top topic
950 příspěvků 14.08.16 19:14

Zas jsem uplne out. No nevadi, ja jsem zvykla.

 
JohankaK
182 příspěvků 14.08.16 20:43

Vzhledem k tomu, že lidé mého věku nemají problém nosit třeba tenisky k obleku/šatům, mě tohle nijak nepobuřuje. Takovéhle podobné outfity vidím skoro pořád (jen teda ne takhle „vytuněné“, to je fakt) a mě samotné se to líbí. Dokud jsem sama nezkusila botasky k sukni, nevěřila jsem, ale teď je nosím skoro pořád…nevím, jestli je to dobře nebo špatně, každopádně se v tom cítím dobře. Nemluvě o tom, že v teniskách se mi po městě chodí nejlíp (i když nevypadají tak dobře jako lodičky).
Co se týče třeba tepláků nebo podprsenek, taky se mi to líbí. Ty sportovní podprsenky vypadají skoro jako „bralettky“ a pod průhledným trikem/košilí v tom nevidím nic závadného.
Faktem ale je, že do kanceláře nebo podobného prostředí se nehodí.

 
LadyOfGallifrey
739 příspěvků 14.08.16 23:18

Budiz, nech si nosi kto chce co chce. Za nutnu podmienku nosenia tohto stylu ale povazujem fakt, ze ten clovek naozaj vyzera, ze si zrovna odskocil z fitka. Cim teda myslim prislusnu postavu, nie smrad a mastne vlasy.

 
LCH  14.08.16 23:30

@LadyOfGallifrey Zrovna ta zmíněná kolekce 2014 od Wanga byla stylově určená pro hodně naštvaného a temného crossfiťáka :). Tedy spíše ven na hrazdu a do fitka. Včetně doplňků, jako byla kopie láhve Sigg.

 
mutziputzi  15.08.16 06:49

Ty šaty jsem si poctivě vystála, sice je nenosím, ale až na ně dojde nebude to na hrazdu.

Příspěvek upraven 15.08.16 v 07:04

 
VandaRybna
3260 příspěvků 15.08.16 08:11

Tepláková královna zůstane teplákovou královnou. Ostatně naše generace taky měla svoje ikony.

Příspěvek upraven 15.08.16 v 08:14

 
razorblade_reloaded  15.08.16 09:26

Kdyz uz nas chcete poucovat, tak ten styl, o kterem pisete, se nejmenuje athletisure, ale athleisure. a zivotni tyl je zdravy, ne zdravi… dal uz radsi ani nectu

Příspěvek upraven 15.08.16 v 09:27

 
Lála_druhá
357 příspěvků 15.08.16 09:27

Opravdu, ale opravdu mně čím dál víc vadí, když někdo, kdo se živí psaním článků, neumí česky. „Olympiáda“ s velkým O?! „Zdraví životní styl“?! „Kam se vyplatí investovat…“ bez čárky oddělující vedlejší větu?! Prapodivné větné konstrukce included. A za takový šlendrián té osobě někdo zaplatil?! (A já to podporuju tím, že to čtu! Jdu jinam.)

 
stricc  15.08.16 15:54

Čím dál víc mám ale pocit, že v tomhle případě byl jazyk zvolen vzhledem k obsahu výjimečně citlivě. Ona se ta zmatlaná čeština k tomu zmatlanému oblečení docela hodí :-)

 
Katovka
10 příspěvků 15.08.16 09:44

Dost zpomalená reakce na něco, co se nosí už strašně dlouho. A chtělo by to aspoň vyhledávat pravopis a info na internetu, viz Stella McCartney a Adidas.

 
ještěřička
2370 příspěvků 27 inzerátů 15.08.16 10:43

@Camarilla Ano,tam se hodí.

 
Admin Módnípeklo.cz
1009 příspěvků 15.08.16 10:48

Dobrý den,

děkujeme všem za opravu. Jedná se opravdu o Athleisure a ne Athletisure.

Krásné letní dny přeji :kytka:,

admin Josefina

 
chioo
265 příspěvků 15.08.16 11:05

Tak nevím…ta řada fotek, kde jsou tenisky k jinak vcelku normálnímu městskému oblečení je z mého pohledu OK. Musí se to umět, ale jde to, vidím v tom neformální odlehčující prvek, který navíc zajistí pohodlnost.
Neskrývané sportovní podpsenky mi už poněkud vadí - pořád je to spodní prádlo a to může maximálně prosvítat nebo vyčuhovat, ale chodit jen v něm? Ehm…možná tak čistě na sport, nejspíš ani to ne (přeci jen by mi vadilo, kdyby nic neodsávalo pot na zádech…).
Ty tepláky se sakem a lodičkama už mi připadají vyloženě jako špatný vtip. Slečně na flámu někdo ukradl nebo jinak zneškodnil džíny nebo sukni, tak si půjčila jediné oblečení, které měla některá z kamarádek, které šly přímo z tělocvičny, sebou v zavazadle…než by šla s holým zadkem, zvolila tepláky. To by byla tak jediná omluva, že tohle někdo oblékne. Ještě možná požár (kdy vše ostatní shořelo). Jinak v našich podmínkách to není ani šokující nebo rebelské, opravdu hnusná kombinace je to celosvětově…

 
Afiag
272 příspěvků 15.08.16 11:40

@Admin Módnípeklo.cz Ještě si opravte tu Stellu McCartney…

 
Jesie.N
1 příspěvek 15.08.16 13:56

Ne, Ne, Ne…prostě Ne. Sportovní oblečení patří na sport. Tečka

 
Osmikraska
645 příspěvků 15.08.16 15:15

@mutziputzi
Tak na MP budete mít těžkou práci s obhájením tohoto stylu, to je jasný:-)
Podle mě je to jedna z možností, jak si pohrát s módou… Přijde mi to zajmavý.

 
Shulamitka
116 příspěvků 15.08.16 16:16

Jen tak náhodou: nejsou některé momenty z tohoto stylu přesně to, co se před časem na MP s pozdvihnutým obočím, výstražně zdvihnutým prstíkem, ohrnutým rtíkem i nosíkem označovalo a fotilo v ulicích jako módní peklo? Nebo se mýlím? - A ejhle, z onoho vajíčka - pukavce - se nám rázem vylíhl styl…

 
Veroniq
264 příspěvků 15.08.16 22:38

To asi jako že: Pokrok nezastavíš… ;)

 
dagino
487 příspěvků 15.08.16 22:27

To bude asi symbolika " som zdravá vyšportovaná, pripravená na párenie ".

 
LCH  16.08.16 01:47

"

Příspěvek upraven 31.08.16 v 16:57

 
Ascari
315 příspěvků 16.08.16 23:19

Zajímavé, žádné fotky mužů.

A přitom spousta mužů nosí k šusťákovým soupravám černé polobotky, ti styloví navíc ještě s košilí, už od devadesátek. :D Pokud jde o slečnu v černém z první čtveřice, takhle se oblékají mnohé brněnské Cejlačky.

 
mutziputzi  17.08.16 08:55

Spousta kde?

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 17.08.16 18:17

U nás na venkově, například :-)

 
kozarohata
141 příspěvků 17.08.16 12:43

@mutziputzi můj dvacetiletý syn nesnáší trička s nápisy a rifle/džíny. divím se tomu - vždyť co bych já v jeho věku za tyto kousky dala! ;)

edit: reakce na příspěvek @Bettz Aha, vy budete určitě „padesátková“

Příspěvek upraven 17.08.16 v 12:45

 
PerMonik  17.08.16 13:51

Líbí se mi jenom 4. řada fotek, fotky 2. a 3. (bráno zleva). Úplně první fotka se mi líbí v tom smyslu, že na sport je to oblečení super. Zbytek modelů na fotkách a to zejména řada 3 mě rozesmál (tak třeba řada 3, fotka 2. (bráno zleva) - slečna si říká: „Jak se v tomhle chodí? Ztratila jsem snad soudnost?!“ a poté si zhrozeně vjela rukou do vlasů a pak už si to šupajdila domů se převléct).
Sama takhle oblékaná nechodím. Módní ikona nejsem a někdy nebo třeba i často přešlap v oblečení udělám.
Pro pamětníky, pamatujete? Mimochodem ve Working girl se tenisky používaly na rychlou chůzi do práce :) V Sexu ve městě už nevím, jak to bylo.

Příspěvek upraven 17.08.16 v 13:52

 
Mishule_obecna
173 příspěvků 19.08.16 11:50

Tak, a je to tady. Na Playtvaku vyšlo nové číslo Módního pekla, sice už tam není autor námětu Ada, ale přece, nosí to její značku a bývala tam jako autor námětu uvedená celkem dlouho. A co myslíte? Jsou tam :-) Tepláky s botami na podpatku jako módní peklo, žádné Athleisure. Připomíná mi to rozdvojení osobnosti. K nahlédnutí zde http://www.playtvak.cz/…i-peklo.aspx?…

 
LuciaAnchel
17 příspěvků 19.08.16 18:25
Tepláky a tenisky

Móda tepláky + lodičky a šaty + tenisky se mi prostě nikdy líbit nebude:-(
Tady jde vidět jak trend zvítězí nad etiketou a někdy i vkusem.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit