Nadpřirozené schopnosti módních blogerek

22.02.17 | autor Kateřina

Všimli jste si, že se i ty nejlepší blogerky podepisují na fotkách svým specifickým výrazem v obličeji? Novodobé trendsetterky mají miliony sledujících a už jim nestačí jen pózovat na fotkách, nebo psát o tom, co si hezkého koupily. Ve svých dvaceti letech se stávají úspěšnými podnikatelkami, návrhářkami, majitelkami e-shopů a tvářemi drahých módních a kosmetických značek.

Tohle téma už nakousla Ada v článku o tom, jak blogerky inspiraci nešíří, naopak ji zabíjejí. Na konci ale uznává, že se najdou i dobré stránky, chce to jen pevné nervy a dobré oko.

Jsou ale tyhle „It girls“ opravdu tak inspirativní? Co jim dopomohlo k milionům čtenářů a odběratelů na Instagramu? Čím se doopravdy živí a jaký to má dopad na módní scénu? A hlavně – co vlastně můžeme od nejúspěšnějších módních blogů čekat?

Seznamů nejznámějších a nejvíce vydělávajících blogerek existuje spousta. Většina z nich se ale neliší, protože ohromující spolupráce a vysoká čísla mluví samy za sebe. Já vybrala deset blogerek, které se umístily nejvýše, a to ze stránky Fashionista. Vydávají tento seznam každý rok – pokaždé znovu aktualizovaný.

Zdroje: seznam: Fashionista, Chiara na obálce Vogue: Fashionista, Chiara se svou knížkou: The Blonde SaladZdroje: seznam: Fashionista, Chiara na obálce Vogue: Fashionista, Chiara se svou knížkou: The Blonde Salad

Dívka, která se nebojí žádného outfitu

Chiara Ferragni si své první místo zaslouží právem. Jednu dobu měla na Instagramu víc odběratelů než americké Vogue a za rok si vydělá klidně i 8 milionu dolarů. Nyní ji na jejím Instagramovém profilu sleduje přes 8 milionů uživatelů a na Facebooku se pyšní kolem milionu fanoušků. Její spolupráce nejsou o nic méně ohromující. Se svou řadou bot se proslavila po celém světě. Jako reakci na to si otevřela butik v Miláně (je totiž původem Italka) a založila svůj vlastní e-shop.

Během své kariéry se objevila na obálkách časopisů jako Elle, Harper's Bazaar a Vogue, čímž se stala první blogerkou vůbec, která se dostala na přední stranu nejprestižnějšího časopisu na světe. Tím výčet jejího dosahu zdaleka nekončí. Vydala svoji knihu, která nese stejný název jako její blog – The Blonde Salad. Dále spolupracovala se značkami jako jsou Dior, Guess, Chanel nebo Louis Vuitton. Dokonce se objevila v žebříčku úspěšných Forbes 30 pod 30, vyhrála několik ocenění a v roce 2016 se stala tváří značky Pantene. Na jejím blogu najdete módu, kosmetiku i životní styl.

Chiařin blog vypadá jako výklad luxusního butiku. V oblékání se ničeho nebojí. Proto si z jejích outfitů si vybere jak chronický minimalista, tak někdo ochotný nosit předražené chlupaté pantofle.

Zdroj: theblondesalad.comZdroj: theblondesalad.com

„Sexy dračice“ funguje na Facebooku

Kristina Bazan zase na celém žebříčku vyhrála na Facebooku, kde má přes dva miliony odběratelů. I na Instagramu se chlubí podobným číslem. Ani jakou autorka nezaostává, v roce 2015 vydala úspěšnou knihu On The Go. Stala se tváří značky L'Oreal Paris, pro kterou také vytvořila make-upovou řadu. Spolupráce se značkami jako Valentino nebo Louis Vuitton jí není neznámá a ve svých 23 letech už rozhodně udělala slušnou kariéru. V září minulého roku dokonce vydala i vlastní písničku a videoklip. Na jejím blogu můžete kromě outfitových článků najít i něco o cestování nebo kosmetice. Kristina se u svých článků nebojí rozepsat, a tak patří mezi ty blogerky, které vám mimo fotky předají i něco navíc.

Když se podíváte na fotky, které Kristina sdílí, všimnete si, že volí outfity hlavně v černé, bílé a červené a především všechno upnuté. Na fotkách se podepisuje smyslným pohledem s pootevřenými ústy. Tohle sexy vzezření jí možná dodává pár let navíc, ale na její fanoušky rozhodně funguje.

Zdroje: Kristina, kolekce pro L'Oreal: kayture.com/, kniha On The Go, amazon.comZdroje: Kristina, kolekce pro L'Oreal: kayture.com/, kniha On The Go, amazon.com

Julie se umí usmívat!

Julie Sariñana má kromě populárního blogu také Pinterest, který se těší velké oblibě. Mnohem větší sledovanost má ale její účet na Instagramu s 4,3 miliony fanoušků. Julie se rozhodla využít obrovskou publicitu pro vlastní podnikání a založila si e-shop s minimalistickou a pohodlnou módou, který se proslavil především tričky s výstižnými popisky. A dál to bylo jako u úspěšných návrhářek a celebrit. Její oblečení nabízí např. i obchodní dům Nordstrom. V roce 2015 také spolupracovala s H&M a se stala tváří jejich letní kolekce. Nedávno se také podílela na kolekci šperků pro Lionette by Noa Sade.

Julia možná neoslňuje svou kreativitou. Minimalistické oblečení s častým výskytem džínsů samo o sobě inspirativní není. Neodolatelnost outfitům dodává Juliin záhadný úsměv, kterým zdobí téměř každou vystavenou fotografii. Ten ji bezpečně odlišuje od masy zkroucených ksichtících se modelek.

Zdroje: kolekce šperků: sincerelyjules.com, kolekce oblečení: shopsincerelyjules.com Julie: sincerelyjules.comZdroje: kolekce šperků: sincerelyjules.com, kolekce oblečení: shopsincerely­jules.com Julie: sincerelyjules.com

Oduševnělá podnikatelka Chriselle

Za zmínku stojí také Chriselle Lim, korejsko-americká blogerka, která kromě stránky má i kanál na YouTube s více než půl milionem odběratelů. Vedle různých spoluprací se značkami jako Victor & Rolf, Bvlgari nebo Estée Lauder se také nedávno prošla po mole, mimo jiné i na přehlídce Rebecy Minkoff's. Má vlastní tým, který jí se vším pomáhá a zdá se, že zvládá vše. Podělí se s vámi o kosmetické, módní nebo cestovatelské triky. Ukáže nám poslední trendy a dá rady o tom, jak se dostat do módního průmyslu. Často také sdílí svůj rodinný život. Má dvouletou dceru, a tak dává i tipy na výchovu dětí. V roce 2016 také právem vyhrála cenu za blogerku roku.

Chriselle mezi mladými blogerkami působí tak trochu oduševnělým dojmem. Je jedna z mála, kterým už bylo přes třicet a je to vidět i na jejím vyzrálejším postoji k módě. „Investujte do základního. Nemá smysl vyhazovat všechny peníze za trendy zajímavé kousky, utraťte je raději za nadčasové oblečení - košile na míru nebo kvalitní kabelka,“ radí Chriselle na svém blogu.

Zdroje: Chriselle Lim na mole: zimbio.com, S dcerou Chloe a outfit z blogu: thechrisellefactor.comZdroje: Chriselle Lim na mole: zimbio.com, S dcerou Chloe a outfit z blogu: thechrisellefac­tor.com

Víc než patnáct minut slávy

Zatímco dřív jste byli odkázáni jen na módní časopisy, vycházející jednou měsíčně, dneska vás účet na Instagramu a módní blogy denně zásobují nápady a nenaleštěnými momentkami ze „skutečného života“, které jsou pro nás čím dál lákavější.

Některé blogerky umí poutavě psát o módě a životním stylu, podělí se o zajímavosti o návrhářích a z módním průmyslu, jiné se drží jen outfitů s podrobnými odkazy na e-shopy (sem se řadí například Atlantic-Pacific).

Podle jejich aktivity na sociálních sítích to vypadá, že hlavně nosí drahé oblečení a mají to štěstí, že se dostanou na všechny důležité módní akce a večírky. Většinou je za tím ale hodně práce.

Úspěšná blogerka má osobitý styl oblékání, zajímavé názory, které je radost číst a musí umět tvrdě pracovat. Jakmile tohle rozpoznají společnosti jako Dior, Chanel a další, nabídnou jí spolupráci. Tak se dostávají blogerky do prvních řad na týdnech módy a jejich vliv je nesporný: V USA prohlásilo 61% uživatelů internetu, že si něco koupili jen proto, že to viděli na blogu.

Tak schválně, kolik najdete rozdílů... Zdroje: vlevo: insearchofsheila.com, vpravo: thechrisellefactor.comTak schválně, kolik najdete rozdílů… Zdroje: vlevo: insearchofshe­ila.com, vpravo: thechrisellefac­tor.com

Ostatní blogeři

Kromě téhle blogerské špičky narazíte na internetu samozřejmě na mnohem větší hromady průměrných a podprůměrných blogů. I ve světě módních blogerek to totiž funguje jako všude jinde. Vrcholnou kvalitu těch nejlepších a nejúspěšnějších doplňuje řídký odvar pro masy. Možná to pak na oko vypadá, že má každá patnáctiletá „holka od vedle“ díky připojení k internetu stejnou šanci. Aby se z vás stal „trendsetter“ budete ale i do začátku potřebovat víc než mobil a touhu se předvést.

Pokud nechcete přímo udávat módní směr, ale jen si blogováním trochu přivydělat, možná se vás ujme nějaká méně prestižní značka. Všichni jsme přece už slyšeli o dokonalých hodinkách Daniel Wellington nebo o náramku Pandora, že?

Jaké módní blogy stojí za pozornost podle vás?

Autor

Kateřina

Kateřina miluje módu a psaní. Proto se rozhodla, že tyto dvě činnosti zkombinuje. Sleduje novinky ve světě módy. Zbožňuje černou barvu. Za to nejspíš může její závislost na černé kávě.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
Alí Aziz
43 příspěvků 22.02.17 13:18

Nevím, jak tento článek zhodnotí ostatní uživatelky, ale mám silný dojem, že toto téma je pro jinou cílovou skupinu, než jakou je čtenářstvo Módního pekla.

 
Amigdala  23.02.17 09:51

To proč? Že tam je málo midi sukní a midi podpatků?

 
Renee
178 příspěvků 22.02.17 13:45

Prosím, PROSÍM, ať někdo Kateřině opraví češtinu, nedá se to skoro číst. Chybějící čárky, falešné větné dvojice a zrůdy typu „její spolupráce nejsou o nic méně ohromující“.

 
Mischa88
159 příspěvků 22.02.17 13:53

Nechapu, co za informační poselství mi měl článek předat? Seznam si umím najít taky.

 
arwenn
452 příspěvků 22.02.17 14:01

Pobavila mě akorát formulace „masa zkroucených ksichtících se modelek“, jinak to je tristní článek… Když už někdo miluje psaní, měl by se naučit v první řadě pravopis, pak je možná šance se někam posunout.

 
ming_xing
1240 příspěvků 22.02.17 15:00

Smysl clanku je prosim jaky? 3 radky o nejuspesnejsich bloggerech nam vyhodi i strejcek Google. A dost mozna, ze i z prekladace by to vyjelo v lepsi cestine..

 
Helenuše
275 příspěvků 22.02.17 16:13

„Na celém žebříčku vyhrála na Facebooku“ - To je jako co? Z tohoto žebříčku vyhrála na celé čáře? Nebo nějaké nové úsloví, které jsem ještě nezaznamenala?

Čeština tu celkově pláče a já s ní.

 
Nosfi
41 příspěvků 22.02.17 17:31

Článek nemá náboj ani pointu. Nadpis je oproti tomu přímo trhák: dává tušit zajímavý a hluboký obsah, tajemství, překvapivá odhalení i vtip. Smůla, suchý výčet neznámých a neosobních jmen jsem vzdala u třetího odstavce.

 
AnoNe
858 příspěvků 23.02.17 01:29

Nějak jsem nepochopila, v čem spočívají ty nadpřirozené schopnosti. Dokonce jsem dala CTRL+F a prohledala celou stránku a hledala slovo nadpřirozené a je jenom v nadpisu.

Že je článek o ničem už bylo zmíněno. Trochu mi to připomíná, když jsme si jako malé (= 1. stupeň ZŠ) vyráběly vlastní noviny. Myslím, že měly zhruba takovouhle úroveň.

 
VandaRybna
3674 příspěvků 23.02.17 06:50

Podepisují se na fotkách svým výrazem. COŽE?!!! Co je to za větu?! Kateřino, to nemyslíte vážně!? Nikoho tady nezajímá, že nezvládáte českou větnou stavbu, ani česká slovní spojení. Tohle je nehorázný hnus! Kde jste na takovou větu přišla?! Jako fakt trapas.

 
VandaRybna
3674 příspěvků 23.02.17 06:52

A co to kuwa jsou hodinky Wellington?

 
Admin Módnípeklo.cz
1055 příspěvků 23.02.17 09:20

@VandaRybna Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Úvod i titulek článku je dílem redakce.

admin Josefina

 
VandaRybna
3674 příspěvků 23.02.17 09:27

Já myslela, že Google Translatoru.

 
VandaRybna
3674 příspěvků 23.02.17 09:41

„Investujte do základních kousků. Nemá smysl vyhazovat všechny peníze za trendy zajímavé kousky, utraťte je raději za nadčasové kousky - košile na míru nebo kvalitní kabelka,“ radí Chriselle na svém blogu.

Příspěvek upraven 23.02.17 v 10:28

 
VandaRybna
3674 příspěvků 23.02.17 10:21

Dovolím si uvést svoje poznámky k textu. Gramatiku až na do očí bijící výjimky neřeším. Mimochodem, autocorrect mi automaticky opravuje slovo blogerky na bloggerky.

Všimli jste si, že se i ty nejlepší blogerky podepisují na fotkách svým specifickým výrazem v obličeji? (nechápu větu, podepisovat na fotkách se mohu rukou, případně se mohu na něčem podepsat v přeneseném slova smyslu, ale toto použití má v češtině negativní nádech) Novodobé trendsetterky mají miliony sledujících a už jim nestačí jen pózovat na fotkách, nebo psát o tom, co si hezkého koupily. Ve svých dvaceti letech se stávají úspěšnými podnikatelkami, návrhářkami, majitelkami e-shopů a tvářemi drahých módních a kosmetických značek.

Tohle téma už nakousla Ada v článku o tom, jak blogerky inspiraci nešíří, naopak ji zabíjejí. Na konci ale uznává, že se najdou i dobré stránky, chce to jen pevné nervy a dobré oko.

Jsou ale tyhle „It girls“ opravdu tak inspirativní? Co jim dopomohlo k milionům čtenářů a odběratelů na Instagramu? Čím se doopravdy živí a jaký to má dopad na módní scénu? A hlavně – co vlastně můžeme od nejúspěšnějších módních blogů čekat? (To zní investigativně, už se těším)

Seznamů nejznámějších a nejvíce vydělávajících blogerek existuje spousta. Většina z nich se ale neliší, protože ohromující spolupráce (s kým jako, nebo co jako?) a vysoká čísla mluví samy za sebe. Já vybrala (Vybrala jsem…) deset blogerek, které se umístily nejvýše, a to ze stránky Fashionista. Vydávají tento seznam každý rok – pokaždé znovu aktualizovan (ne fakt, oni nevydávají už deset let stejný? K nevíře.)

Dívka, která se nebojí žádného outfitu

Chiara Ferragni si své první místo zaslouží právem. Jednu dobu měla na Instagramu víc odběratelů než americké Vogue a za rok si vydělá klidně i 8 milionu dolarů. Nyní ji na jejím Instagramovém (tak nevím, píše se velké písmeno i v přídavném jméně?) profilu sleduje přes 8 milionů uživatelů a na Facebooku se pyšní kolem milionu fanoušků (milionem fanoušků - 7. pád) Její spolupráce nejsou o nic méně ohromující(Tak s kým teda jsou ty spolupráce, pořád nic!). Se svou řadou bot se proslavila po celém světě. Jako reakci na to si otevřela butik v Miláně (je totiž původem Italka) a založila svůj vlastní e-shop.

Během své kariéry se objevila na obálkách časopisů jako Elle, Harper's Bazaar a Vogue, čímž se stala první blogerkou vůbec, která se dostala na přední stranu nejprestižnějšího časopisu na světe. Tím výčet jejího dosahu zdaleka nekončí. Vydala svoji knihu, která nese stejný název jako její blog – The Blonde Salad. Dále spolupracovala se značkami jako jsou Dior, Guess, Chanel nebo Louis Vuitton (Tak tady jsou ty spolupráce, to se mi ulevilo). Dokonce se objevila v žebříčku úspěšných Forbes 30 pod 30, vyhrála několik ocenění a v roce 2016 se stala tváří značky Pantene. Na jejím blogu najdete módu, kosmetiku i životní styl.

Chiařin blog vypadá jako výklad luxusního butiku. V oblékání se ničeho nebojí. Proto si z jejích outfitů si vybere jak chronický minimalista, tak někdo ochotný nosit předražené chlupaté pantofle.

Zdroj: theblondesalad. comZdroj: theblondesalad.com

„Sexy dračice“ funguje na Facebooku

Kristina Bazan zase na celém žebříčku vyhrála na Facebooku (ehm, asi to chce nějak rozvést větu, to jako ten žebříček má kategorie a jedna z nich je Facebook, nebo je to jinak? Jak?), kde má přes dva miliony odběratelů. I na Instagramu se chlubí podobným číslem. Ani jakou autorka nezaostává, v roce 2015 vydala úspěšnou knihu On The Go (Horor, recepty, jaký je to žánr?).Stala se tváří značky L'Oreal Paris, pro kterou také vytvořila make-upovou řadu (řadu dekorativní kosmetiky). Spolupráce se značkami jako Valentino nebo Louis Vuitton jí není neznámá a ve svých 23 letech už rozhodně udělala slušnou kariéru. V září minulého roku dokonce vydala i vlastní písničku a videoklip. Na jejím blogu můžete kromě outfitových (chce se mi brečet) článků najít i něco o cestování nebo kosmetice. Kristina se u svých článků nebojí rozepsat, a tak patří mezi ty blogerky, které vám mimo fotky předají i něco navíc.

Když se podíváte na fotky, které Kristina sdílí, všimnete si, že volí outfity hlavně v černé, bílé a červené a především všechno upnuté. Na fotkách se podepisuje smyslným pohledem s pootevřenými ústy (to jako v nich drží tužku? Ústa ještě pochopím, ale jak se drží tužka pohledem, nechci domýšlet). Tohle sexy vzezření jí možná dodává pár let navíc, ale na její fanoušky rozhodně funguje.

Julie se umí usmívat!

Julie Sariñana má kromě populárního blogu také Pinterest, který se těší velké oblibě. Mnohem větší sledovanost má ale její účet na Instagramu s 4,3 miliony fanoušků. Julie se rozhodla využít obrovskou publicitu pro vlastní podnikání a založila si e-shop s minimalistickou a pohodlnou módou, který se proslavil především tričky s výstižnými popisky. A dál to bylo jako u úspěšných návrhářek a celebrit. Její oblečení nabízí např. i obchodní dům Nordstrom. V roce 2015 také spolupracovala s H&M a se stala tváří jejich letní kolekce. Nedávno se také podílela na kolekci šperků pro Lionette by Noa Sade.

Julia možná neoslňuje svou kreativitou. Minimalistické oblečení s častým výskytem džínsů samo o sobě inspirativní není. Neodolatelnost outfitům dodává Juliin záhadný úsměv, kterým zdobí téměř každou vystavenou fotografii. Ten ji bezpečně odlišuje od masy zkroucených ksichtících se modelek (to je článek o bloggerkách nebo modelkách?).

Oduševnělá podnikatelka Chriselle

Za zmínku stojí také Chriselle Lim, korejsko-americká blogerka, která kromě stránky má i kanál na YouTube s více než půl milionem odběratelů. Vedle různých spoluprací (slovo spolupráce se nepoužívá v množném čísle, když tak jsou různé projekty v rámci nějaké spolupráce) se značkami jako Victor & Rolf, Bvlgari nebo Estée Lauder se také nedávno prošla po mole, mimo jiné i na přehlídce Rebecy Minkoff's. Má vlastní tým, který jí se vším pomáhá a zdá se, že zvládá vše (Když jí se vším pomáhají, tak zvládá vše. To je nějaká varianta Cimrmanova dokonalého rýmu?). Podělí se s vámi o kosmetické, módní nebo cestovatelské triky. Ukáže nám poslední trendy a dá rady o tom, jak se dostat do módního průmyslu. Často také sdílí svůj rodinný život. Má dvouletou dceru, a tak dává i tipy na výchovu dětí. V roce 2016 také právem vyhrála cenu za blogerku roku.

Chriselle mezi mladými blogerkami působí tak trochu oduševnělým dojmem. Je jedna z mála, kterým už bylo přes třicet a je to vidět i na jejím vyzrálejším postoji k módě. „Investujte do základních kousků. Nemá smysl vyhazovat všechny peníze za trendy zajímavé kousky, utraťte je raději za nadčasové kousky - košile na míru nebo kvalitní kabelka (kvalitní kabelku - 4. pád),“radí Chriselle na svém blogu.

Víc než patnáct minut slávy

Zatímco dřív jste byli odkázáni jen na módní časopisy, vycházející jednou měsíčně, dneska vás účet na Instagramu a módní blogy denně zásobují nápady a nenaleštěnými momentkami ze „skutečného života“ (proč je to v uvozovkách, když jsou to nenaleštěné momentky, nechápu), které jsou pro nás čím dál lákavější.

Některé blogerky umí poutavě psát o módě a životním stylu, podělí se o zajímavosti o návrhářích a z módním průmyslu, jiné se drží jen outfitů s podrobnými odkazy na e-shopy (sem se řadí například Atlantic-Pacific).

Podle jejich aktivity na sociálních sítích to vypadá, že hlavně nosí drahé oblečení a mají to štěstí, že se dostanou na všechny důležité módní akce a večírky. Většinou je za tím ale hodně práce.

Úspěšná blogerka má osobitý styl oblékání, zajímavé názory, které je radost číst a musí umět tvrdě pracovat. Jakmile tohle rozpoznají společnosti jako Dior, Chanel a další, nabídnou jí spolupráci. Tak se dostávají blogerky do prvních řad na týdnech módy a jejich vliv je nesporný: V USA prohlásilo 61% uživatelů internetu, že si něco koupili jen proto, že to viděli na blogu.

Ostatní blogeři

Kromě téhle blogerské špičky narazíte na internetu samozřejmě na mnohem větší hromady (hromada je sama o sobě velká, netřeba zdůrazňovat, že je mnohem větší)průměrných a podprůměrných blogů. I ve světě módních blogerek to totiž funguje jako všude jinde. Vrcholnou kvalitu těch nejlepších a nejúspěšnějších doplňuje řídký odvar pro masy. Možná to pak na oko vypadá, že má každá patnáctiletá „holka od vedle“ díky připojení k internetu stejnou šanci. Aby se z vás stal „trendsetter“ budete ale i do začátku potřebovat víc než mobil a touhu se předvést (co teda budu potřebovat?).

Pokud nechcete přímo udávat módní směr, ale jen si blogováním trochu přivydělat, možná se vás ujme nějaká méně prestižní značka. Všichni jsme přece už slyšeli o dokonalých hodinkách Daniel Wellington nebo o náramku Pandora, že?
(Slyšela jsem o Pandoře, ale normálně z reklamy, nechápu, jak souvisí s módními blogerkami, značku Daniel Welligton neznám. Odpověď na řečnickou otázku zní „Ne.“)

 
Admin Módnípeklo.cz
1055 příspěvků 23.02.17 10:28

@VandaRybna Máte pravdu, upravila jsem, díky,

Josefina

 
moi-bebe
223 příspěvků 23.02.17 12:11

Vážené diskutující,
jděte už DO ŘITĚ s tím věčným brbláním a pohoršováním se nad tématy článků. Jste na blogu orientovaným na módu, takže nechápu, proč se podivujete nad tím, že je tady článek o módních blogerkách?
Rovněž by mě zajímalo, když se tady oháníte tím, že seznam blogerek vám vyplivne i google - kdy jste naposledy do googlu zadávaly dotaz na seznam blogerek?
Vždycky si říkám - tentokrát se třeba dočkám diskuze k tématu, dozvím se, kdo kouká na jaké módní blogy, ale ne! Když tady všechny tak přesně víte, jak se správně dělá blog o módě, tak prosím - založte ho, dělejte ho a za rok si řekneme, která z vás ho má známější než Módní peklo, oukej?

A nyní k tématu - díky za článek, nevěděla jsem, že tyto žebříčky vycházejí a ráda jsem si blogy prohlídla. Nejvíc se mi líbí Chriselle Lim, nejen stylem, ale i vzhledem blogu.

 
Wounded Knee
5 příspěvků 23.02.17 12:38

Víte, proč trvá tak dlouho opravit diktát?
Protože všechny češtinářky prokrastinují na Módním pekle.
Hahaha.

 
Amigdala  23.02.17 12:53

Víte proč je ten humor vůkol v úpadku?
Protože bavička prokrastinuje na Modním pekle!
 Hahaha

 
Wounded Knee
5 příspěvků 23.02.17 13:09

Abych se držel rámce zdejších debat: píše se „Amygdala“

 
Karin
3447 příspěvků 1 inzerát 23.02.17 22:13

Jestli máte na mysli tu strukturu v mozku (corpus amygdaloideum), tak ta se hlavně píše s malým počátečním písmenem. A např. v italštině je amigdala s měkkým. Takže si třeba myslete, že @Amigdala hledala inspiraci pro svůj nick v italském anatomickém atlasu, a neřešte blbosti :)

 
linda147
61 příspěvků 10.03.17 23:01

Anebo, že by v botanickém/ro­zuměj atlasu/?? Třeba Euphorbia, syn. Tithymalus amygdaloides/ro­zuměj"mandloňo­vitý/.

 
Femme.Fiere
42 příspěvků 24.02.17 08:14

Přesně tak, číst diskuzi je strašné. Každá sežrala Šalamounovo houno a ty slepičí kydy co tady vypouští a vzájemně si kvokají do noty, to je fakt k pláči daleko víc, než celý článek.

Příspěvek upraven 24.02.17 v 08:14

 
zuzitaa
55 příspěvků 23.02.17 15:16

Tak jsem se koukla na některé z blogů na seznamu… no a zase jsem je zavřela. Podobně jako poslední dobou módní peklo.
Kde jsou ty časy, kdy mě rozesmálo zlaté prasátko. Už sem chodím jen ze setrvačnosti.
Je vážně škoda, že se Ada věnuje jiným aktivitám, její články se mi líbily.

 
Alí Aziz
43 příspěvků 23.02.17 17:58

@moi-bebe Když on je problém hlavně v tom, že články o bloggerkách zřejmě většinu čtenářek Pekla nezajímají. Je to jako kdyby se na stránkách o pěstování bonsají objevil článek o tom, jaký si domů pořídit fíkus. Dobře, je to trochu příbuzné téma, ale pro úplně jinou cílovou skupinu. Tenhle článek by byl asi fajn pro stránky zaměřené na dospívající slečny, ale pro Módní peklo se dvakrát nehodí. Tedy pro původní čtenářstvo, i když Peklo se patrně snaží získat jiné (nebo odradit to stávající, přijde na to).

 
Oveeec
1505 příspěvků 23.02.17 20:22

@moi-bebe Kdy jsme naposledy zadávaly do Googlu „seznam bloggerek“? No asi nikdy, protože nás žádný seznam nadpřirozených bloggerek nezajímá. Tedy pro ty, které zajímá, je tu samostatné vlákno. Jako ostatně o všem kolem módy. Protože nás móda zajímá, ale řeči o tom, že nějaká bloggerka je ve svých dvaceti letech úspěšnou návrhářkou, modelkou, tváří kosmetické značky, matkou, zpěvačkou a lyžařkou a sama tomu všemu šéfuje, patří tak maximálně do Bravíčka, jehož čtenářky ještě neví, co je to marketing.

 
Amigdala  23.02.17 22:06

@Oveeec Blbost, nikdo nepredstira, ze to neni marketing, je to primo superbusiness a ja se tedy ohrazuju proti tomu pluralu, me to zajima velmi a nejsem nactileta, upozornuju ze se bavim o fenomenu blogerek a vlastne i blogeru, ne o clanku. Odsuzovani neni znamkou nadhledu a intelektu, ani dospelosti.

 
amberline
13 příspěvků 23.02.17 22:23

@moi-bebe Ano, máte pravdu, že jsme na „blogu orientovaném na módu“, proto bych čekala, že články zde publikované se také budou orientovat na módu/styl/oblečení, nikoli na soukromý život, výše výdělků, komerční aktivity, oduševněle sexy výrazy či počty fanoušků módních blogerek. Myslím, že články tohoto typu by (Vámi zřejmě očekávanou) pozitivní odezvu našly v časopisech pro náctileté, kde by recipientka (=prepubertální děvče) mohla po přečtení článku povzdechnout „Ty jsou tak krásné, úspěšné, oduševnělé, mají tolik followerů, vlastní knihu, vlastní singl, a dokonce spolupracují s H&M - až budu velká, chci být módní blogerkou!“
Osobně nemám s tématem módních blogů problém, ale myslím, že by šlo pojmout konstruktivněji, např. tím, že by autorka v článku zodpověděla svou otázku Jsou ale tyhle „It girls“ opravdu tak inspirativní? – já předpokládám, že jádrem inspirace módních blogů by měl být styl jejich tvůrkyň - pokud tou inspirativností, jejíž analýzu na základě řečnické otázky v úvodu čtenář očekává, Kateřina myslela marketingové aktivity daných blogerek (jejichž popis tvoří cca 70% článku), tak to potěš pánbůh.

Ze stylistických chyb, které uvedla Vanda, jsem při svém zběžném čtení asi polovinu nezaregistrovala, ale formulace „podepisovat se výrazem v obličeji“ mě bude pronásledovat ještě hodně dlouho…

 
Oveeec
1505 příspěvků 23.02.17 22:43

@Amigdala Jestli vás to zajímá nebo vám ten článek něco dal, tak fajn, ale bohužel si myslím, že to rozhodně není článek, který by do fenoménu bloggerství nějak pronikal nebo něco odhaloval. Stejně tak platí, že vy asi víte, že je to superbusiness, ale když je někdo schopen psát věci typu „takhle holka se nebojí žádného outfitu“ a „skvěle to všechno zvládá a tvrdě pracuje“ a já nevím co všechno, fakt to patří spíš do Brava a o tom fenoménu nám to neříká zase nic.
Mimochodem, nechcete tou poslední větou říct, že kdokoli něco odsoudí (tím spíš, když odsoudí něco víceméně bezobsažného a jazykově zoufalého), dělá to proto, aby vypadal dospěle a intelektuálsky, že ne?

Edit: Koncovka

Příspěvek upraven 23.02.17 v 22:49

 
Amigdala  24.02.17 08:26

Ne, jenom když to odsoudí stylem, že je to téma pro holky z Bravíčka.

 
Oveeec
1505 příspěvků 24.02.17 17:36

Jenomže on nikdo neřekl, že TÉMA je do Bravíčka. Bavíme se o jeho zpracování - které je jako do Bravíčka.

 
bonnie90
2 příspěvky 24.02.17 13:18

Proč jsou pod příspěvkem o atlanticpacific fotky jiné blogerky?

 
LenaJelena
1 příspěvek 24.02.17 16:16
autorky a nány

Módní peklo čtu s oblibou asi 7? let, ale tolik krav tady snad ještě nikdy neprudilo! Autorkám držím palce a děkuji za VŠECHNY články, ráda se sem vracím. Bohužel občas nakouknu do komentářů a nakonec ještě přispívám… ;-)

 
Oveeec
1505 příspěvků 24.02.17 17:35

Tenhle komentář si autorka někde objednala, ne?

 
VandaRybna
3674 příspěvků 27.02.17 08:21

:-)… a útlocitně jim vynadala do krav… Se bavim tady, fakt :-):-):-)

 
Mischa88
159 příspěvků 24.02.17 18:24

@LenaJelena promiňte, ale v článku prostě nic není. Ze jsou to krásné holky, stojí to práci takhle vypadat, je přece každému úplně jasné. Mě by zajímalo celé pozadí tohoto byznysu, nějaký detailní zákulisní pohled nebo cokoliv prostě. Tohle je fakt informativní charakter nula. Prostě o ničem. Téma sem zapadá, ale obsah k ničemu.

 
JMaravelo
497 příspěvků 24.02.17 23:06

Bloggerky mi nezajímají. Sleduji jen gypsyone. Mám rád její styl a fotografie z cest.

Docela mi fascinuje, kolik lidí má potřebu tady ukázat svojí prudkou inteligenci a opravovat gramatiku a stylistiku. Vím, že za tohle se na mě sesype asi dost mínusů (což jakože… fakt jsem dojat), ale tohle chováni fakt nepochopim. Pokud nejste schopné pochopit slovní spojení jako „podepsala se na fotkách svým výrazem“, asi vám bude bližší slovní spojení s nemožností nákupu v apatice.

Články stoji za vyližprdel, to je pravda, ale co mi přijde ještě horší je ten slepičinec pod tim. Tahle stránka se s klidem už může přejmenovat na modnipeklopeklo, protože tohle už je jen parodie na sebe sama. A jsem rád, že nevidím se toho účastnit nikoho ze zlaté éry MP.

Uživatelce Vandaryba doporučuji okamžitě vyhledat psychiatrickou pomoc, protože takovýhle mešuge jsem v diskuzi hodně dlouho neviděl. Trochu se uvědomte.

 
Oveeec
1505 příspěvků 25.02.17 15:38

Samozřejmě že chápeme, co chce autorka rčením o podpisu výrazem říct, ale ono ještě srozumitelné nerovná se jazykově a stylisticky správné (jo a ta „apatika“, mimochodem…). Bože můj, když už si někdo říká redaktor nebo o sobě píše, že miluje psaní, tak má psát pořádně. Ty články nemají ani myšlenku, ani pořádný obsah, nedají se číst, a tolerance je sice pěkná věc, ale takováhle fušeřina si ji prostě nezaslouží.

Edit: Spojka.

Příspěvek upraven 25.02.17 v 16:06

 
VandaRybna
3674 příspěvků 27.02.17 08:24

„Dobrý den pane dochtor, věta "na fotkách se podepisují svým výrazem“ mi nepřipadá česky správná a jen vzdáleně dovozuji, co chtěl autor říci. Co mi na to dáte?" :-) :-)

Se jdu někam uvědomit. (Neříká se usebrat?):-)

 
amberline
13 příspěvků 25.02.17 17:10

@JMaravelo To je nám velmi líto, že Vy toto chování nechápete, ale osobně jsem ráda, že ho pochopila redakce, která některé zmiňované chyby v článku již opravila. Nemyslím si, že kritika, která zde zazněla, by byla neadekvátní (ani vulgární nebo ofenzivní, což se bohužel nedá říci o všech komentářích). To máte tak, když autor něco píše, měl by to psát s ohledem (tematickým, stylistickým, formálním) na cílovou skupinu svých čtenářů. Pokud vkus svých čtenářů při psaní nebere v potaz, v zásadě mohou nastat dva scénáře - buď ho čtenáři přestanou číst, nebo se z jejich strany začnou ozývat kritické hlasy. Do té první skupiny (zřejmě) spadají uživatelky „ze zlaté éry MP“, do té druhé ty, které nazýváte drůbeží. A potom - pokud by autorka opravdu měla takový problém s faktem, že někdo si dovolí upozornit na její, kulantně řečeno, krkolomné formulace, pak je opravdu na pováženou, zda by pro ni (jakož i pro jiné místní tzv. redaktorky) nebylo lepší orientovat se na publikum, z jehož strany by se kritiky sotva dočkala, tedy např. ta pubertální děvčata.
Musíte být výtečný znalec lidské psýché, když jste na základě několika příspěvků schopen stanovit diagnózu a dokonce i doporučit vhodný způsob léčby.

 
Karin
3447 příspěvků 1 inzerát 28.02.17 07:52

Jedna ze zákonitostí internetových diskusí: když nejsou věcné argumenty, odešleme oponenta na psychiatrii.

 
Wounded Knee
5 příspěvků 25.02.17 21:16

Je zábavné pozorovat, kolik lidé tady bere vyloženě osobně, že se jim tenhle a jemu podobné články nelíbí. „Jak to, že mně - modnímu arbitrovi, ultimátní lingvistce a vůbec - si někdo troufá naservírovat takový nedokonalý opus??? Já přeci nejsem cílová skupina!!!“

Ve spravedlivém rozhořčení si část osazenstva neuvědomuje, že to doopravdy číst nemusí a že zadarmo ani kuře nehrabe, další část to pak přechází s blahosklonným uprdnutím, zbytek má za to, že koná záslužnou činnost a nastavuje tolik potřebnou zpětnou vazbu.
Tou by ale bylo MP opustit a začít oblažovat svojí virtuální přítomností, kliky a komentáři jiné stránky.

 
Oveeec
1505 příspěvků 25.02.17 23:39

A říct, co si o něčem myslím, to se jako nesmí, nebo co? Mně přijde ještě zábavnější, jak se poslední dobou rozmáhá doporučování odchodů z diskuzí a skupin a podobně. Ale když už to teď holt tak letí, tak doporučím to samé já vám - kdo vás nutí naše komentáře číst? Můžete přece klidně jít oblažovat někam jinam.

 
Wounded Knee
5 příspěvků 26.02.17 13:31

Ale samozřejmě, že smí. Vždyť jsem přece psal, že je to zábavné - viz druhé slovo komentáře. (kdybyste ho hledala, tak druhé slovo je za tím prvním. A před tím třetím. Nebo též mezi nimi.)
A samozřejmě, že mě vaše komentáře nikdo nenutí číst. Dělám to dobrovolně a uvědoměle jako guilty pleasure.
A nikdo vás neposílá pryč. Vážně, schopnost rozumět psanému textu je v českých luzích a hájích tristní. Navíc coby syn náruživého chovatele drobného hospodářského zvířectva kvituji s povděkem, když se slepičky drží ve svém výběhu a nesviní kuřinci zbytek zahrady.
Speciálně pro Vás ad rem a ještě jednou: majitelé webu sledují počet návštěv a komentářů, nezajímá je jejich obsah. Pokud je pod každým článkem bambilión komentářů o módě nebo o syntaxu, je jim šumák. Zajímat je bude to, až ubydou kliky a komentáře. To je pro ně zpětná vazba.

 
Amigdala  26.02.17 16:18

Život mezi slepicema je znát, chlap, co si myslí jak neoplývá ostrovtipem a přitom kdáká jak stará Blažková na pavlači, to je sen! Není radno mluvit o něčem, čemu člověk nerozumí a kamuflovat to planými floskulemi, co někde odposlechl a ve svém přízemním slepičáctví je přesvědčen o originalitě svého projevu, nedocházejíc mu, že plká a vykládá všem, co všichni sami ví. Chovu zdar!

 
Wounded Knee
5 příspěvků 26.02.17 21:23

Postupme od drůbeže trochu výš. Čtyři z pěti šimpanzů poznají trolla a ignorují ho. Vy jste natolik inteligentní, že ho poznáte taky. Ale ta potřeba mít poslední slovo…

 
Amigdala  26.02.17 08:45

Se nám ty místní kucí koukám ňák nazuřili! Co se děje?

Příspěvek upraven 26.02.17 v 08:48

 
Romka1
10 příspěvků 26.02.17 19:20

O čem článek je?
Pokud Kateřina miluje módu a psaní, ať se naučí psát. Černou barvu nosí každý, veselé barvy, to je o něčem jiném.

 
may.frayn
969 příspěvků 27.02.17 11:19

Tema clanku dobry, nic proti nicemu, ale je to zas plytky a celkem o nicem. Z tohoto tematu slo vytriskat mnohem vic.

 
eManuelinka
1 příspěvek 27.02.17 15:42
Ne, trhák ne!

@Nosfi Jedná se spíše o clickbait ;)

 
JMaravelo
497 příspěvků 01.03.17 19:44

@Karin Normálně bych neodpovídal, protože do tohohle svince nemám zrovna jinak než patetickým plácnutím do vody potřebu vstupovat, bez ohledu na to, jak hloupou reakci na mě kdo sesmolí (nikomu jsem žádnou diagnózu např., a už vůbec né přesnou se způsobem léčby, nestanovoval), ale s ohledem na to, že tebe jsem měl vždycky rád, ještě se tu trochu urvu. Pokud si pozorněji přečteš můj příspěvek, nejde o žádnou diskuzi. Neřeším nějaký konflikt nebo neobhajuji jakýkoliv postoj. Proto argumentace neexistuje. Jde o čistě můj subjektivní pohled. S VandaRybna nepolemizuji. Pouze jsem napsal, že podobné chování v diskuzi mi přijde úplně mimo. Nezajímá mi, jestli její literární dílo pod článkem je nosné a obohacuje místní uživatelky, jestli se zakládá na pravidlech UJČ a nic podobného - protože jak je z mého příspěvku zřejmé, to samotné mi na jejím příspěvku přijde mešuge. Pro vysvětlení, je to asi jako kdybych stál na perónu a přišel ke mě cizí člověk a 15 minut mi vyprávěl historii dieslové lokomotivy a její výhody oproti elektrické. Asi stejně tak si chci přečíst něčí názor na stylistiku a gramatický rozbor pod článkem. To že je článek blbej na tom nemění vůbec nic. A popravdě ty vlaky by mi zajímaly víc. Pokud si vzpomeneš, jak fungovalo Peklo dřív, tak když se nám na článku někomu něco nelíbilo nebo nám přišlo nedostatečné, v komentářích jsme to doplnili. Teď se tu každej předhání kdo dál doflusne a jaký on že to je pán (paní). Pfff.

 
VandaRybna
3674 příspěvků 02.03.17 09:46

Tak když někoho kritizuju, tak taky konkretizuju proč. Kritika bez konkretizace je totiž šikana.

 
Kloboucek33
1 příspěvek 01.03.17 22:03

Diskuzi bych zhodnotila jednou větou: Pro hlupáka každý hloupý. ( kolikpak chyb asi najdou zdejší odbornice na česky syntax v tomto komentáři? )

 
Paní Hafánková
7 příspěvků 02.03.17 14:38

… syntax je rodu ženského…

 
Paní Hafánková
7 příspěvků 02.03.17 14:32

@LenaJelena Vaše reakce je hodná tak mimibazaru, a to ještě s odřenýma ušima.

 
JMaravelo
497 příspěvků 02.03.17 15:39

@VandaRybna Šikana jo? Když pominu, že jsem to konkretizoval myslím si dostatečně, tak to co říkáte je nesmysl. Šikana je úplně něco jiného a rozhodně není „kritikou bez konkretizace“ ;-) Tak si nevymýšlejte vlastní definice.

 
VandaRybna
3674 příspěvků 03.03.17 10:32

Ustavičná kritika bez konkrétního uvedení, co je špatně, je právě jedním ze znaků šikany. Mimochodem, měla jsem na mysli to, co jsem napsala já autorce článku. To, co jste napsal vy mně, je mi srdečně jedno.

Příspěvek upraven 03.03.17 v 10:42

 
digy
96 příspěvků 05.03.17 09:19

Znamená slovo „upnuté“ totéž, co „přiléhavé“? Taky by to mohlo být obepnuté, vypnuté, zapnuté, přepnuté, odepnuté, sepnuté, napnuté…Ha! Určitě to je z anglického „up“. Takže by to taky mohlo být třeba hacknuté nebo topnuté…

 
Romka1
10 příspěvků 09.03.17 10:18

@JMaravelo čím víc se budeš obhajovat, tím víc se zasekáš. Souhlasím s Tebou, že je to tu hodně divné

 
 
 
BEZDOMOVEC
1675 příspěvků 27.02.17 07:48

.

God save the Queen! Alžběta II. dnes slaví 91 let!

Dnes slaví britská královna Alžběta II. své 91. narozeniny, takže i... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Co to je Greenery a jak ji nosit?

Autor: Admin Módnípeklo.cz

Zelenkavá barva je k vidění úplně všude. Stala se totiž barvou roku... Celý článek


Reklama