Falešná těhule na nákupech v konfekci

25.11.16 | autor Andrea

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát toho, že jednou otěhotním a nebudu mít co na sebe. Než abych rozumovala naprázdno, vyrobila jsem si raději těhotenský břich a vyrazila s kolegyní na nákupy těhotenského oblečení. Pravda, o dvacet kilo lehčí.

Kam vůbec jít pro těhotenské oblečení?


Těhotenského oblečení v obchodech běžně najdete a je ho dost. Většina je ale drahá, nebo ne příliš hezká. Je tedy vlastně třeba a stojí za tu cenu? Sama bych se snažila pořizovat spíše kousky, které budu moci obléknout i po tom, co se milovaného vetřelce v těle zbavím.

Pokud ještě před samotným těhotenstvím neoblékáte velikost XL, seženete kromě těhotenských kalhot všechno i v obyčejné konfekci.

Nuda v HM


Naše těhotenská cesta začala v háemku. Jako ještě nezkušené jsme se vrhly rovnou ke stojanům s Mama kolekcí. Většina kousků sice padne i na velká břicha a zadky, ale pokud se nevyžíváte v za každou cenu neutrálních outfitech, budete se nudit.

Jestli vám příroda nadělila dvojky a jen díky těhotenství hrdě nosíte čtyřky, v HM vás radost z nově nabytých předností přejde. Za těhotenská prsa a ostatní těhotenské atributy bychom se podle návrhářů řetězce měly vlastně spíš stydět.

Vše se drží klasických barev, kostek a pruhů. Výjimečně najdete něco zajímavějšího. Vrcholem je květinový vzor, bohužel ve stylu, který společně s velkým břichem připomíná spíše Halinu Pawlowskou než těhotnou.

Ve stejném střihu jsme našly další šaty, které už motivem neevokují útok trifidů, ale kvalita materiálu byla bohužel stále slabá.

Snaha návrháře zakrýt sebemenší náznak ženskosti díky materiálu přichází vniveč, protože ve výsledku prosvítají prsa úplně celá.

Od oblečení z HM toho nevyžadujeme moc. I tak ale průsvitnou látku nebo střih ke krku, který znemožňuje nosit šaty po porodu kojícím matkám, považujeme za velké mínus.

Těhotným ženám nejčastěji doporučují empírový střih šatů. Prý jim sluší. Vtip je v tom, že se podobné šaty nefotí přímo z profilu. Naopak je oblíbená póza, kdy žena přidržuje látku pod břichem, díky čemuž nevypadá tak prostorně. Pokud si tedy stále lámete hlavu, proč ve stejných šatech nevypadáte jako těhotná modelka na fotce, už víte proč.

Zdroj: www.pinkblushmaternity.com, www.amazon.cz,Zdroj: www.pinkblushmaternity.com, www.amazon.cz,

Širší střihy sluší těhotným spíše v případě dlouhých šatů, nejlépe pokud se směrem k zemi postupně zužují.

U modrých šatů z bavlny a viskózy oceňuji výstřih a jeho možné použití po porodu ke kojení. Bohužel výstřih zase nesedí. Možná za to může fakt, že nemám ta pravá těhotenská prsa. Nebo je to tím, že mám ve stejné oblasti v HM problém i s normální konfekcí, viz článek Skvosty v obchodech.

Abych ale nezlořečila jen háemku, s pestrostí výběru na tom není o moc lépe ani céáčko.

S břichem v “netěhotenské” konfekci


Trochu znuděné jsme šly další těhotenské oblečení hledat už mimo mateřské kolekce. Nevypadá to, ale ve všech šatech je stejně velké břicho, které by mělo odpovídat velikosti 8.-9. měsíce (cca 100 cm v obvodu). Nešetřily jsme ani na prsou a vycpaly poctivá déčka. Díky fotkám je hezky vidět, jak velký optický rozdíl může být mezi jednotlivými outfity.

I když kvůli těhotenství většina z nás musí říct au revoir více partiím než jen plochému břichu, budeme v přilnavějších šatech dost možná vypadat líp než v těch empírových.

V obchodě Stradivarius jsem zkusila zimní rolákové šaty s dlouhým rukávem. V kombinaci s botami na širším středně vysokém kostkovém podpatku by vznikl outfit, ve kterém bych se mohla cítit přitažlivě i s velkým bubnem. Šaty jsou velikosti S a stejně dobře padnou i bez břicha.

Cítila jsem se v nich pohodlně, ovšem těžko říct, jaké to bude s případnými dalšími pěti kily na zadku a na stehnech. Je možné, že opravdu budu vděčná za balónové „empíry“?

Břicho oblečete v podstatě do čehokoliv elastického. Že se šaty neroztáhnou a bude možné je nosit i po období těhotenství, vám ale nikdo nezaručí. Pořád je ale lepší zaplatit 800,– za větší „netěhotenské“ hezké šaty, než vydat podobné peníze za nudný šatový basic, ve kterém budete vypadat jako velryba pod plachtou.

V Mangu jsem našla šedé šaty se zajímavým šikmým pásem. Místo velikosti S jsem oblékla L. Trochu těsněji mi s břichem byla i velikost M. Na zadku i bocích zbyla ještě slušná rezerva pro nějaké to kilo navíc. Šikmý pás opticky rozbíjí plochu břicha, které díky němu působí drobněji, a spodek se mírně zužuje.

Prostřední fotku jsme fotily ve stejných šatech bez „outěžku“. Jsou trochu volnější, ale daly by se po porodu nosit i tak. Případně se dají trochu upravit.

Pončo pro všechny


Ponča mám v oblibě i bez falešného těhotenského břicha. Na rozdíl od otevřených svetříků nemusím kontrolovat, jestli mi záhyb kalhot tvoří ještě únosnou „pneumošku“.

V těhotenství by to proto byla jedna z prvních věcí, po které bych sáhla. Díky univerzální velikosti se do ponča vejde podstatě každé větší bříško, hezky hřeje a vyrábí se ve všech možných tvarech a barvách. Jako bonus nehrozí, že by se roztáhlo.

Vzhledem k tomu, že je pončo hitem letošní zimní sezóny, sehnat se dá podstatě všude. Asymetrický kousek na fotce mají v LINDEXu kolem 800,–.

Na stejném místě jsme našly i bordó pončo spolu s dlouhou vlněnou sukní. Proti tvaru sukně bych měla pár výhrad, ale jiná v obchodě nebyla. Dlouhá sukně zajistí, aby na bříško netáhlo a zúží spodní polovinu těla. Nikde nic neleze, nikde nic nefouká. Oba kousky jsou elastické, teplé a ve výsledku i elegantní.

Využít se dají i maxi svetry s prodlouženým švem na ramenou a posunutými rukávy, kterých mají všude plno. Nejde sice o vrchol elegance, ale je to pohodlné, nenáročné a nikoho to neurazí.

Prodloužené švy na ramenou mohou za normálních okolnosti příliš zvýraznit větší ramena. Ty však v kombinaci s větším bříškem stejně nikdo vnímat nebude.

Jaký kabát v těhotenství


Můžete si koupit těhotenský kabát se zipem na zádech, který v průběhu těhotenství postupně rozepínáte. Ve specializovaných prodejnách ho seženete kolem 3-6000,–.

Další možností je využít volnějších kabátů, které mají v Mangu, celém INDITEXu (Zara, Bershka, Stradivarius a Pull and bear) a mnoha dalších. Ten využijte i na další zimu.

O co jsem moudřejší? Zjistila jsem, že především představa návrhářů o těhotenských šatech naprosto neodpovídá tomu, co bych chtěla jako šik těhotná nosit. Vím, že jako opravdu těhotná budu mít asi jiné starosti. Nevěřím ale, že by mi kdy dělaly dobře šaty, které ve snaze zakrýt břicho ze mě udělají obří koráb.

Zásadní roli ve výběru hraje velikost. Maminka, která před porodem chodila v S má rezervu dalších 3 velikostí. Zatímco ty, které běžně nosí L nebo XL, budou mít výběr výrazně užší.

Autor

Andrea

Andrea miluje módu, fotografování, zdravý životní styl a sport. Ráda hledá inspiraci a zaměřuje se na propojení vkusu a funkčnosti všedního i sportovního oblečení.


Reklama

Líbil se vám článek?

Reklama

 Váš příspěvek
 
vlm
3205 příspěvků 25.11.16 16:10

Těhule??? možná to není špatný článek, ale díky názvu to nezjistím…

 
moi-bebe
223 příspěvků 29.11.16 12:45

*kvůli názvu. Správně je v této souvislosti „kvůli“. To jen, když už jste tady započala to rýpání..

 
Osmikraska
670 příspěvků 25.11.16 16:15

Tenhle článek se mi líbí. Sama s těhotenskou módou nemám zkušenosti, ale to zjištění, že obepnutý šaty jsou lepší než volný, je myslím trefné. Líbí se mi ty šedé šaty se šikmým pásem.

 
Snoopy100
446 příspěvků 25.11.16 16:25

Před pár dny jsem se pídila po nějakém těhotenském oblečení a HaM a CaA bylo naprosto tristní, hnusné a nekvalitní hadry na podlahu. Zkusím nějaké tipy z článku, ale nevím nevím. Nechce se mi dávat hromady peněz za oblečení, které za pár měsíců už nosit nebudu - představa, že se dnešní materiály v řetězcích nevytáhnou přes břicho, je velmi naivní.

 
Terezzkaa
5 příspěvků 25.11.16 16:34

Během těhotenství jsem všechny volné šaty vyřadila pravě z důvodu, že jsem se v nich cítila větší, než jsem ve skutečnosti byla.

Taky doporučuji koupit maximálně těhotenské kalhoty a zbytek najít v normálních obchodech. Některé se vytáhnou, některé vydrží. Peněz za vytahané kousky mi líto není, jsou mi ted platné asi stejně, jako by mi teď bylo zakoupené těhotenské oblečení. Navíc bylo značně levnější.

 
mozec
1 příspěvek 25.11.16 16:39
Naprostý souhlas

Jsem teď v 5.měsíci a už od 9.týdnu jsem kvůli břichu nezapla žádné svoje kalhoty. Normálně mám velikost M až L a potřebuju se do práce slušně oblékat. Všechny ty mamavěci vypadají příšerně a bývají nechutně předražené, takže jsem si koupila pouze černé hladké džíny s velikánským pruhem látky přes břicho, protože klasický pásek nebo guma mě příšerně tlačí. A několikery elastické šaty ve velikosti L a XL. Dvoje jsem našla v Promodu a jedny v Reserved a všechny vypadají střihem velmi podobně, jen obměňují výstřih. Doplňuji je pásky pod prsa. Pohodlí a teplo pro prcka jsou to nejdůležitější. A kabát mám oversized z loňska z H&M a snad se do něj ještě za dva měsíce vejdu.

 
Karin
3501 příspěvků 1 inzerát 29.11.16 12:41

Teplo pro prcka?

 
kloe
75 příspěvků 25.11.16 17:39

Prave som v 6.mesiaci a kvoli tehotenstvu som si kupila zatial len jednu bluzku buelu klasiku prepasanu nad bruskom a jemne rozsirenu do acka velmi pekny kusok aj to som si kupila s tym ze ju budem nosit rada aj po porode. Nastastie mam dost siat s dlhym rukavom vacsinou z prijemnej tenkej pleteniny alebo viskozy, tak skoro stale nosim dookola tie a pletene dlhe svetriky, som zastancom skor obtiahnut brusko a ukazat ho ako ho schovavat do mega vriec a neforemnych plachiet ktore este viac rozsiruju a celkovo zena poto nevyzera tehotne ale skor ako velka krabica. Nohavice tiez vobec neriesim mam stastie ze som pribrala zatial len do brucha a nosim moje bezne rifle a nohavice akurat gombicku si nechavam rozopnutu ale kedze nosim na ne dlhe saty a svetre vobec to nevidno. Tehotenska moda je bud predrazena alebo otrasna.Na tych par mesiacov si vystacim v klude aj s beznym satnikom. Mozno mam stastie ze to najvacsie brusko budem nosit cez zimu, v lete to moze byt asi trochu problem, kde by som sa asi nakupom siat nevyhla.

 
Vipera
217 příspěvků 25.11.16 17:51

Jo, tohle si přečíst o měsíc dřív, vyhnula bych se zklamání z těhotenské konfekce :)
Odkud jsou ty červené šaty?

 
vias
457 příspěvků 25.11.16 17:57

V těhotenské módě jsme si koupila opravdu jen ty kalhoty (jedny za 1200 nové a jedny za 60 na burze - doporučuju dětské burzy, bývají podzimní a jarní a ty větší mívají i slušný výběr těhotenských kalhot. Vědět to, tak jsem ušetřila těch 1200). Ostatní těhotenské oblečení horor - nehezké a hlavně plandavé. Všude. Přes břicho dobré, prsa taky. Ale proč mi to plandalo přes ramena a na zádech? Přitom to byla moje velikost, pod prsama to sedělo dobře. Výrobci asi předpokládají, že žena přibírá celoplošně všude, i za krkem… A k těm velikostem - ty, co mají před otěhotněním velikost S, můžou třeba poskočit o tři velikosti (nebo taky nemusí). Ale ty, co mají L nebo XL, většinou tolik nepřiberou (jako že by se dostaly na 3 nebo 4XL, žádnou takovou neznám, včetně sebe), spíš zůstavají na stejné, maximálně o jednu velikost navíc.

 
clem
138 příspěvků 25.11.16 18:33

V těhotenství (vlastně v obou) jsem si pokaždé koupila jenom těhotenské kalhoty, slimky(jednou v Primarku podruhé v HMku). Žádnou další těhotenskou módu jsem neužila, a asi bych si ani nekoupila. Musím ale přiznat že jsem ani jednou neměla nijak extra velké břicho, takže jsem doma vždycky našla volnější kusy, do kterých jsem se vešla.

 
aviv
51 příspěvků 25.11.16 18:48

Souhlasím s tím, že kupovat těhotenské věci je úplný nesmysl a celá móda pro těhotné je jen dobrý byznys. Maximálně kalhoty s pružným pasem, jedny nosím doteď. Kalhoty se také dají nosit pod břichem a vyřeší to koupě pouze toho širokého pásu, aby netáhlo. Vršky se dají poskládat z normální konfekce, hodně pruží i pletenina pro chladnější dny, rovněž svetry se dají natáhnout. Rozhodně bych neutrácela za těhotenský kabát, půjčila jsem si od mý mamky jeden volnější a bylo to vyřešené.

 
carnifax
47 příspěvků 25.11.16 19:08

„I tak ale průsvitnou látku nebo střih ke krku, který znemožňuje nosit šaty po porodu kojícím matkám, považujeme za velké mínus.“
A šaty s rolákem z toho vyšly nějak líp proč?

Příspěvek upraven 25.11.16 v 19:12

 
bluebonnet
1 příspěvek 25.11.16 19:24

Ty šaty z pružných materiálů (červené i černé) vypadají krásně!
Z vlastní zkušenosti mohu dodat, že šaty jsou ke konci těhotenství pohodlnější než kalhoty nebo sukně. Pěkné šaty určené pro těhotenství, kojení i následné nošení jsem našla např. na eshopu jedné celkem známé módní firmy, abych nedělala reklamu, Es…t.
Obecně se hodí zavinovací výstřih (pro kojení) a možnost úpravy v pase (zavázáním) podle aktuální šířky. Nemusí pak jít o šaty 'těhotenské, jen z pružného materiálu.

 
Dadumilka
13 příspěvků 25.11.16 19:43

Naprosto souhlasim, ze upnutejsi saty vypadaji lepe. Take jsem je v tehotenstvi nosila. Nebo sukni s gumou v pase, jen jsem ji posunula pod brisko a pres sebe nejake volnejsi triko. Ted pri druhem tehotenstvi, kdy se budu zvetsovat nejvic v zime, jsem to vyresila kalhotami pro tehotne z jednoho obchodního řetězce. Jinak treba podprsenky jsem kupovala v také v jednom obchodním řetězci, velmi prijemny material, siroka raminka, bez kostic (v tehotenstvi mi kostice nebyly prijemne). Jo a dokonce se daji sehnat i tehotenske silonky, jsou pres brisko volnejsi a netlaci. Nosila jsem je bezne i po porodu. Jsou celkove pevnejsi nez klasicke. Koupite v také v obchodním řetězci. Pokud sháníte krásné šaty, které se dají využít i po období těhotenství, vyhledejte si eshop s českými produkty např. viktoria grace.

Příspěvek upraven 29.11.16 v 08:55

 
Vermilion
27 příspěvků 25.11.16 21:58

Ja jsem v tehotenstvi teda davala prednost tehotenskym strihum, hlavne tricka s narasenim, aby bylo dost mista pro bricho. Vzit si obycejne tricko o 2-3 velikosti vetsi - nosila jsem to na doma, ale bylo mi to napnute pres bricho, ale volne pres ramena… tak nevim. Prsa mi narostla na E-F… kdepak „poctiva decka“… takze upnute elasticke saty nepripadaly v uvahu, aspon v mem pripade. Na fotkach u clanku to ale vypada hezky. Kdyz se zadari a jste ukazkova tehulka, co ma jen brisko, tak to beru jako dobry tip…

Příspěvek upraven 25.11.16 v 22:00

 
VeronikK
336 příspěvků 25.11.16 22:10

Ale jo. Oblečení na tělo se mi v těh. líbí. Doporučuju přečíst zdejší starší diskusi o oblečení v těhotenství http://www.modnipeklo.cz/…tenstvi-587/, zdá se, že většině tam diskutujících to připadá nechutné… Kupovala jsem si vícero těhotenských věcí, hlavně samozřejmě kalhoty. Bohužel hezké volnější halenky, které jsem myslela, že unosím i v těhotenství, mi brzy byly malé přes ruce a posléze i přes záda. Naopak dobrou zkušenost jsem udělala s výprodeji - koupila jsem si úpletovou šatovku, asi za 150 kč, na těch pár nošení mi to nebylo líto a třeba jí ještě prodám.

Příspěvek upraven 25.11.16 v 22:13

 
Tullia
6 příspěvků 25.11.16 23:03

Těhotná jsem byla před 2 lety a v obchodech jsem se málem rozplakala. Ze začátku jsem jen obíhala CA, HM a sekáče ve snaze nalézt něco použitelného a pohodlného. Ve výsledku jsem za těhotenskou módu utratila docela dost, protože z vlastních věcí mi prostě téměř hned nic nebylo. Nakonec jsem nejraději nosila těhotenské legíny v kombinaci s nějakými strečovými šaty, ale měla jsem i těhotenskou sukni na léto, šortky, tříčtvrťáky, trička a úplně super byl dlouhý těhotenský svetr!

 
MP Vera
224 příspěvků 25.11.16 23:19

Mně ve finále udělaly největší službu těhotenské džíny z HM a hromada pruhovaných triček (netěhotenských). Sice jsem původně chtěla být těhotná i šik zároveň, ale nebylo moc kde brát. Ve fázi největšího břicha (přelom prosince a ledna) jsem potřebovala společenské šaty, takže jsem pořídila netěhotenské úpletové v Tatuum asi o dvě velikosti větší než mám normálně, nevypadalo to nic moc ale snažila jsem se to maskovat bižuterií a taky mi to dva týdny před porodem bylo dost jedno. Akorát mne dráždila agilní prodavačka, co stepovala před kabinkou a ptala se „jak mi to sedí“…

 
Bouetille
10 příspěvků 25.11.16 23:24

Jojo, vypadá to pořád stejně, jako loni. Já to nakonec taky vyřešila jenom těhotenskýma kalhotama, kabát jsem sehnala v sekáči za 60 kaček a vypadal moc pěkně, takový červený empírový. K tomu pár elastických šatů z dob před těhotenstvím a bylo to. Jenom jednu věc doporučuju - kupte si opravdu pořádnou těhotenskou/kojící podprsenku, takovou, co udrží prsa, i když není vyztužená, budete si v ní hned připadat o sto procent lépe (a taky ne tak tlustě, když se prsa nebudou líně povalovat někde na břiše nebo naopak přetékat ze staré podprsenky).

 
Myopinion
1 příspěvek 26.11.16 00:40
A ten článek má říct jako co?

Nebudu dělat reklamu tehotenskym obchodům (z principu), budu ji dělat Zare? Jako fakt není hezke oblečení v obchodech pro tehotne? Skoda, že jste nesla s tim briskem do nich, to by byla přínosnější recenze. Za me - neumím si představit hledat ty jehly v kupkach sena v nakupaku během těhotenství.. byla jsem vdecna, že jsem v jednom obchode během hodiny sehnala nějaký slušný základ. Pak to doplnit individuálními kousky z konfekce - ok.

 
surrik
2503 příspěvků 26.11.16 07:14

@carnifax protože nejsou těhotenské a bude je nosit klidně až přestane kojit?

 
carnifax
47 příspěvků 26.11.16 09:20

Jednou je to kritérium, tak to má kritériem zůstat.
Jaký pak má takové posuzování smysl.
Těhotenské šaty by definition nemusí být ke kojení určené zrovna tak jako šaty netěhotenské, proto nevidím důvod, proč neměřit všem stejným metrem.

Příspěvek upraven 26.11.16 v 09:21

 
VeronikK
336 příspěvků 26.11.16 08:44

@Bouetille No mě bohužel stačila buď moje podprsenka s povoleným obvodem nebo o jen o číslo větší…

 
eless
1078 příspěvků 26.11.16 09:28

Prispevok nemala byt reakcia… pardon :)

Příspěvek upraven 26.11.16 v 09:29

 
eless
1078 příspěvků 26.11.16 09:29

Nemam konfekcnu postavu a zohnat na seba nieco v obchode je nadludsky vykon. teraz v tehotenstve je to horsie a nosim zatial len nohavice na to urcene. elastitcke svetre/tricka pokial do nich brucho narvem nosim este z obdobia „pred“. mam nachystanych par tehotenskych triciek s riasenim ked uz nebudem moct nosit nic „netehotenske“. az nezapnem zimnu bundu/kabat (ani ten vacsi pozicany od mamy) tak mam v zalohe 2 ponca

 
jonnyg
9 příspěvků 26.11.16 09:36
Haleluja!

Děkuji, děkuji, děkuji. Jsem právě v období " břichomiroste"

 
jonnyg
9 příspěvků 26.11.16 09:38
Kdos bez viny....

@vlm Taky to označení nesnáším, nebo nedej bože, když mi někdo řekne maminko, ale až budete v té situci, ráda si článek přečtete, protože podobných moc není. ;)

 
benyka
5044 příspěvků 26.11.16 10:29

Překvapuje mě požadavek, aby těhotenské šaty bylo možno použít i potom. Za sebe bych řekla, že jsem měla těhotenského oblečení za těch devět měsíců plné zuby a těhotenské šaty jsem oblékla naposledy na cestu z porodnice.

 
Katy
97 příspěvků 26.11.16 11:42

Ono v mezidobí splaskávání často nic jiného než to těhotenské nelze, tak možná proto. šaty jsem nosila na zakrytí břicha

 
paviocko
56 příspěvků 26.11.16 16:25

Přesně tak, za prvé bylo oblečení dost oprané, jak člověk pořád střídal pár triček… a za druhé jsem se zase chtěla oblékat nějak normálně a ne do toho samého :-) Jinak doporučuji sekáče nebo výprodeje, zvlášť na kalhoty.

 
Lenka1234567
8 příspěvků 26.11.16 10:51

Nákup o 2 velikosti není dobré řešení - oblečení nesedí hlavně v oblasti ramen. Za mě doporučuji zavinovací triko nebo šaty. Cenově přijatelné těhot. oblečení se dá vybrat u Dorothy Perkins.

 
Katy
97 příspěvků 26.11.16 11:40

Mě se nejvíc osvědčily netěhotenské „tulip dress“ - společenské černé z Manga jsem oblékla i v 8. měsíci a podobné „teplákové“ z CA jsem nosila prakticky pořád, a i po porodu.
a hadry VG bych si teda fakt nepořídila.

 
Pinot Noir  26.11.16 12:29

@benyka Souhlasím, pro mě je těhotenské oblečení a oblečení v době kojení úplně jiná kategorie. Kromě dvojích kalhot a punčocháčů jsem nic těhotenského nekupovala, vystačila mi elastická trika a šaty, nemám pocit, že by se nějak vytahaly, budu je normálně nosit dál. Oblečení na kojení mi připadá jako větší oříšek ;)

 
karwen
74 příspěvků 26.11.16 13:21

Já jsem si v těhotenství koupila jen dvoje těhotenské kalhoty (které jsem hodně nosila) a těhotenskou košili (v oblasti bříška volnější), kterou jsem ale nakonec moc nenosila, protože mi dělala to co ty šaty na obrázku, hrozně odstávala, připadala jsem si hrozně… nakonec jsem nejvíc nosila ty těhotenské kalhoty, a normální delší upnutá pružná trička. V zimě v pokročilém těhotenství delší pružný svetr a půjčila jsem si větší bundu od mamky, když už jsem se ani do ní nevlezla, nosila jsem svoji bundu rozepnutou a po venku už jsem moc nechodila :D

 
Helenuše
294 příspěvků 26.11.16 13:29

Já jsem místo do obchodu vyrazila ke švadleně. Nechtěla jsem kupovat něco jen těhotenského, ale něco, co užiju i pak.
1. kousek byly kalhoty „kancelářského typu“, jen se na bocích zapínaly na knoflíky, kterých bylo víc a dal se tak postupně uvolňovat objem pasu. Při maximálním stažení je nosím teď, už dávno po porodu.
2. kousek byly šaty se zavinovacím efektem. Nosím je v létě doteď, jen mi je po porodu švadlena zkrátila o ten kus, co se počítal na předporodní břicho.
3. kus byla zavinovací sukně, kde jsem si zase posouváním knoflíku mohla měnit obvod pasu a opět ji používám dál (po zkrácení).
Jinak jsem používala jen běžná trička nebo tílka (Děti mám obě v srpnu).

 
Veryberry
25 příspěvků 26.11.16 19:20

Koupila jsem pouze tehotenske kalhoty, kratasy a dvě sukně.
Dvě těhotenská trička jsem podělila, zbytek jsem buď sehnala v SH normální konfekci, jen o číslo až dvě větší, nebo jsem oblékla svoje běžná trička, buď

 
harim
18 příspěvků 26.11.16 19:55

Já byla těhotná 5× a šaty mi nikdy nesedly - velikost prsou J, bříško, ale přitom záda a ramena úzká,… Nejvíc mi vyhovoli kalhoty s pasem a lacláče(především u první dcery, kdy jsem nemohla dát nic i málo těsného přes bříško - hrozně začalo bolet)a pár triček, ale výběr nic moc. Moc všem doporučuju kvalitní podprsenku, která opravdu drží - mě se nezničila prsa kojením, ale těhotenstvím. Kupovat zároveň obleky na těhotensví i na kojení mi přijde, stejné jakože chci mít auto sporťák i kamión.

 
Karin
3501 příspěvků 1 inzerát 29.11.16 12:44

Boží přirovnání :D

 
Markymar
94 příspěvků 26.11.16 20:28
Kalhoty i tricka HM skvele

Ja si na podzim poridila kalhoty v HM a zatim dvoje tehotenska tricka s rasenim na bocich a musim rict, ze jsou skvela. Delaji lepsi postavu, maji dobrou gramaz a staly 350 Kc, proste parada. Svetriky nosim volnejsi nebo uple z dob pred tehotenstvim. Ale chystam se jeste na nakup pletenych satu. Take tehu kalhotky z HM jsou skvele, sice za 350Kc dvoje, ale jsou tak pohodlne, ze jsem hned 3 baleni koupila a nelituji. Pohodli je opravdu v tuhle dobu dulezite! ;)

 
Lumikova
25 příspěvků 26.11.16 22:53

Fajn článek.
Mám podobnou zkušenost, úplet, je-li dost dlouhý, poslouží perfektně. Ovšem za pár pořízených těhotenských kousků jsem i teď „v druhém kole“ ráda. Jsou to především silonky (hrozně mi vadí zaříznuté punčocháče pod břichem), džíny a zavinovací šaty.
Jak tu bylo také zmíněno, hezké těhotenské oblečení je někdy drahé. Pokud ale cítíte, že nějaký kousek opravdu potřebujete, unosíte, a jste ochotné za něj utratit, doporučuji seraphine.co.uk

 
linda21
79 příspěvků 27.11.16 11:23

PRO REDAKCI:
Můžete mi vysvětlit, proč byl smazaný (nejen) můj příspěvek - reakce na fotky šatů Victoria Grace (už taky smazané)?? Snažila jsem se na fotky (podle mě špatných) šatů reagovat konstruktivně a v rámci možností pozitivně, byly tam různé tipy a doporučení a pak to někdo bez mého souhlasu smaže??!
Chápu, že autor těch příspěvků o šatech Victoria Grace chtěl smazat svoje příspěvky, ale ať se smaže jen jeho příspěvek a zůstane tam aspoň zmínka „příspěvek byl smazán“ a reakce pod ním ať zůstanou. Chcete, aby čtenáři (co Vám ještě zůstali) byli aktivní a diskutovali a pak provedete tuhle nehoráznost, to je opravdu vrchol. Tak se pak nedivte, že se Vám na to lidi příště vykašlou…!!!

 
Makinka
34 příspěvků 27.11.16 12:33

Mně článek bohužel moc nepomohl. Teď jsem v pátém měsíci a v článku jsem nenašla nic, co bych buďto už nevěděla nebo si nedovedla domyslet. A to jsem se zatím těhotenskou módou prakticky vůbec nezabývala. I tak je fajn, že nám Andrea testuje módu. Jen prostě tak nějak klouže po povrchu.

 
defilenaiguille
2824 příspěvků 27.11.16 13:44

@Makinka
A co měla podle vás udělat lépe? Otěhotnět? Vymyslet perpetuum mobile? Co tak objevného jste se chtěla dozvědět?
Internet je plný informací pro těhotné, každá vaše známá nebo příbuzná, které už těhotné byly, vám může předat svoje poznatky. Podle mě shrnula to základní a to byl účel. Kdyby to měla být bakalářská práce, tak bych uznala, že to mohlo být obšírnější. Přišlo mi nápadité, že se vycpala, aby to nebylo jen plácání bez konkrétních ukázek, jak to může vypadat.

 
Linie
1827 příspěvků 27.11.16 15:41

Vidím, že se za víc než třicet let nic nezměnilo. Tehdy jsem si šila těhotenské kalhoty a sukni, kalhoty byly dokonce na obálce Mladého světa. Ten tehdy psal odvážně o tom, že sice stát naoko podporuje matky, ale nijak jim to neulehčuje, vč. chybějícího oblečení, takže matky musí šít, pokud chtějí něco pěkného a barevného.

 
may.frayn
994 příspěvků 27.11.16 23:08

Tak tento clanek se mi zrovna hodi. Jsem ve ctvrtem mesici a zacina mi rust bricho. Pouzitelne kalhoty mam jedny bokovky, vsechno ostatni hrozne tlaci. Nosim tudiz akorat sukne a elasticky saty s oversized svetrem, vypada to docela hezky. O tehotenskym obleceni vubec neuvazuju. Mate u me male bezvyznamne plus za ten utok trifidu!

 
chioo
292 příspěvků 28.11.16 09:51

No, článek se mi tématicky víc než hodí - jsem v 6. měsíci, s ohledem na velikost (velmi malou) břicha si zatím vystačím se svými strečovými nižšími jeansy a volnějšími svetry. Ale říkala jsem si, jak budu nosit právě tyhle „svetrošaty“ a nenosím…sice jsem před těhotenstvím nosila zmiňované velikosti S-M a přibrala zatím jen 3kg, přesto mi ale přijde, že místo štíhlé postavy s břichem (jako to měla průzkumnice - autorka článku), se mi vytvořil takový „ochranný val“ kolem celého pasu a v těch upnutých věcech se prostě necítím dobře, mám pocit, že v tom jsou vidět různé zářezy a bochánky od prádla a punčocháčů…plánuju si pořídit jedny těhotenské kalhoty a dál to řešit těmi volnějšími svetry, ale uvidíme, jestli to nepřehodnotím, až budu skutečně velká (možná se mi pak moje špíčky budou zdát jako menší zlo, než být velká celá…)

 
kobylkalucni
90 příspěvků 28.11.16 12:42

Já měla strašný problém sehnat těhotenské kalhoty - jsem malá, drobná, přibrala jsem jenom do bříška. A i těhotenské kalhoty v nejmenší velikosti co jsem zkoušela měly boule na stehnech a plandavý zadek, navíc za ně chtěli asi 1200, což tehdy pro mě nebylo reálné. Tak jsem v prvním těhotenství nosila cca do sedmého měsíce své běžné kalhoty s gumičkou na knoflíku ( a přes to samozřejmě dlouhý vršek, děkuji za červené ) a poslední dva měsíce velrybího stavu přežila v teplácích s vyšším pasem z běžné konfekce ( byly pěkné, nevygajdané, přesto tepláky - děkuji za červené ). V druhém těhotenství se mi povedly sehnat kalhoty z druhé ruky které mi sedly - a musela jsem se opravdu smát, když mi podobně stavěná paní popisovala trable s jejich sháněním, které byly navlas stejné s mými. Vršek jsem těhotenský neměla ani jeden a bez problémů.

 
Pinot Noir  28.11.16 12:38

@chioo Běžné oblečení, zvlášť nainstalované pod břichem, ty různé bochánky a zářezy dělá, i na štíhlé těhotné. Doporučuju koupit aspoň jedny těhotenské kalhoty a punčocháče, uvidíte, že přes ně potom budute moct nosit i šaty/topy hodně na tělo.

 
chioo
292 příspěvků 28.11.16 13:19

@Pinot Noir Díky za tip…zkusím a uvidím ;-)

 
montcha
9 příspěvků 28.11.16 13:40

Ano, Andrea zistila to, co skoro kazda z nas co uz mala tu cest byt tehotnou, ze sa vela da vystacit aj s netehu konfekciou. Ja som mala tu vyhodu, ze pred tehotenstvom som uz bola tucna dost, takze sa mi satnik prilis nezmenil. A priroda bola ku mne zhovievava, ani som uz toho v tehotenstve vela nepribrala (si pamatam ako mi ludia pred porodom neverili ze to uz, ze ved na to vobec nevyzeram ;) ). Z original tehu veci som mala dvoje tehotenskych nohavic, jedny pancuchace s klinom, teplaky a zavinovaci sveter cez brucho. Velmi som sa bala do coho sa napracem v zime a preto som si na radu skusenejsich zaobstarala XXL vetrovku, no nakoniec som zistila ze mi s prehladom vystaci aj moj vlneny kabat, ktory nastastie ma vzadu v pase moznost povolit.
Pre mna bol najvacsi problem zohnat pohodlnu podprsenku bez kostic a bez vystuze, lebo vsetko ma priserne tlacilo.

 
Krysík
54 příspěvků 28.11.16 14:15

@kobylkalucni Hohó, gumička na knoflík, moje věrná souputnice do měsíce osmého. Pak rupla :-D

 
Janulka1108
26 příspěvků 28.11.16 21:06

Ja som celé tehotenstvo nosila len šaty a vôbec neboli z tehotenskej konfekcie. Tehotenské nohavice sa mi nepáčili a ani mi nechýbali. V zime som chodila v kabáte, v ktorom aj obvykle až do pôrodnice. Keď sa chce, tak sa dá nájsť, ale priznávam, že výber je otrasný.

 
Evženie
180 příspěvků 29.11.16 02:47

Toto je dobrý článek.

Konečně vím, proč si všechny modelky těhotenského oblečení drží ruku pod břichem!
Jediné, co nelze simulovat, jsou fyzické vjemy z oblečení - v těhotenství člověk opravdu silně vnímá, kde co tlačí, škrtí a svírá, je přecitlivělý(á) hlavně v oblasti břicha a prsou. Ale jak už někdo uvedl, víc byste pro článek nemohla udělat, leda otěhotnět doopravdy, což by bylo možná už trochu přehnané odhodlání pro věc.

Já v těhotenství měla ráda jednoduché šatové sukně ke kolenům, pod ně tričko či rolák podle teploty (vrstvení byl základní trik mého těhotenského šatníku), přes ně pončo. S teplými punčocháči a případným propínacím svetrem se s tím dá vydržet i v mírných mrazech. Po zabrání na bocích nosím na doma dodnes.

Taky jsem tehdy objevila takové ty široké bavlněné pásy, které člověk nosí, když mu už normální tričko nestačí a vylézá z kalhot. To byla velká pomoc, zahřeje, dá se zajímavě barevně kombinovat, je to jednoduché.

Příspěvek upraven 29.11.16 v 03:10

 
Andyhana
19 příspěvků 29.11.16 10:31

Já si snad koupila v těhotenství jen větší podprsenky a dvě delší trička empírovýho střihu. Nemá vůbec cenu utrácet za drahý těhotenský oblečení, který si vezmem párkrát na sebe a ještě ke všemu vypadá příšerně.

 
Karin
3501 příspěvků 1 inzerát 29.11.16 12:36

Normální člověk podle mě nekupuje těhotenské věci v řetězcích typu H&M nebo C&A, nýbrž si na těch pár měsíců pořídí něco kvalitnějšího z druhé ruky, za stejnou nebo nižší cenu než ten zoufalý řetezcový shit.
Nicméně těhotenství není jenom břicho, ale taky stehna, prsa, případně oteklé nohy (nenarvala jsem se ani do crocsů), takže pokud se chce žena hezky oblékat, je naprosto klíčové nepřibrat a neotékat :D

 
linbrno
15 příspěvků 2 inzeráty 29.11.16 13:58

Já mám teď čerstvě srovnání s těhotenstvím v pracovním procesu a s druhým už na rodičovské, s prvorozeným ani ne dva roky starým.
Obě děti budou zimní (únor, teď leden). Takže jsem ráda, že se mi už na první podařilo sehnat pěkný kabát ačkového střihu, do kterého se dá vlézt i v devátém měsíci (sekáč, 60%vlna). Jinak v létě s malým břichem to byla ještě sranda, to člověk mohl nosit volnější šaty nebo sukně s elastickým pasem a dlouhá trička z normální konfekce (volnější). S větším břichem jsem se na volné věci vykašlala a nosila zavinovací svetry, delší elastická trička (vyskočilo mi naštstí jen břicho a trochu prsa, jinak mám všude Sko…) a těhotenské džíny(jedny z HM, jedny z CA).
Je fakt, že do práce jsem si koupila ještě dvoje slušné těhotenské kalhoty a i sukni, teď, když trávíme část odpoledne převážně venku různě po lese, na hřišti a tak, tak vítězí džíny, donedávna ještě lehká těhotenská bunda z bonprixu-nic moc elegance, ale na procházku dobrý. A snažila jsem se moc neutrácet, na těch pár měsíců to nestojí za to a ty ceny, co jsou za „těhotenské“ oblečení, tak jsou dost nadsazené… Dost věcí se dá poshánět na různých bazárcích. Jediné, do čeho chci zase investovat, je dobrá kojící podprsenka.

 
poisonivy
3 příspěvky 29.11.16 17:59

Ja som v tehotenstve pribrala 16 kg a skoro nič z pôvodného oblečenia mi nebolo. Vo väčších veľkostiach netehotenského oblečenia som vyzerala divne, kedže ramená a prsia sa mi vôbec nezväčšili (stále 70B :)), iba mi narástlo brucho a stehná. Ešte pár dní pred pôrodom som potrebovala chodiť do práce a do školy, takže som to vyriešila dvomi nohavicami z H&M, inak som mala všetko z bonprixu (tričká, svetre, kabát). Tam majú celkom fajn veci, ktoré človeka nezruinujú, kvalita síce kus od kusu, ale sezónu to prežije.

 
nyc09
1 příspěvek 06.12.16 17:04

Tak tohle můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, elastické oblečení je nejpříjemnější a asi taky nejvíc sluší, doporučuji koupit těhotenské kalhoty a legíny a pak několik elastických šatů a je hotovo.

 
MP Helena
85 příspěvků 09.12.16 02:21

Kvůli šířce ramen, délce atp. se nedají v těhotenství nosit prostě o několik čísel větší věci. Ale většinou stačí stejná velikost nebo o jednu větší. Jsem velká a i tak jsem kromě úplně posledních pár týdnů nosila netěhotenské věci. Samozřejmě musejí to být věci pružné nebo nařasené (volné není nutné) a nevypasované. Akorát kalhoty jsou potřeba speciální. Já jsem potkala použitelné v C&A. V posledních týdnech jsem měla problém s punčocháči, bohužel mě pak škrtily už i speciální těhotenské.

 
Putzi
25 příspěvků 13.12.16 08:44

Tak ja bych H&M zas uplne nezatracovala… tehotna jsem byla pred 3 roky a jedine dziny nebo kalhoty, ve kterych jsem se citila i vypadala dobre, jsem koupila tam. A pravda je, ze v bazaru se po mem tehotenskem obleceni jen zaprasilo… ale jinak je nejlepsi reseni opravdu koupit upletove saty pro netehotne a teple puncochace a mate vystarano. Jen co se tyce toho pradla… mam uzsi hrudnik a sehnat kojici podprsenku ve velikosti 70G bylo temer NEMOZNE - a to bych jeste chtela, aby to nejak vypadalo… :D

 
Vipera
217 příspěvků 13.12.16 10:39

A sehnala jste tu podprsenku nakonec někde?

 
BeChic
2 příspěvky 13.12.16 09:08

Vyborna tema, pre mna uplne aktualna, vela eshopov som v poslednom case preklikala, kym som nasla elegantne tehotenske oblecenie z poctivych materialov nasla (hlavne kvoli materialom nechodiim ani do HM, ani ziadnych podobnych obchodakovych predajni, skoda casu a zodranych skrpalov). A castokrat mi to pripada, ze vyrobcovia robia tehotenske oblecenie iba do poctu - aby nieco viselo na vesiakoch aj v tejto kategorii, ale nosit sa to neda.

Pridavam tipy na obchody, ktore sa mi osvedcili - spanielsky El Corte Ingles je znamy dobrych vyberom znaciek, plati to aj v kategorii Premama:

http://www.elcorteingles.es/…jer-premama/?…

V Asos.com sice prevazuju lacne tuctove znacky, ale elegantne tehotenske saty, ktore si mozem obliect aj na firemny vecierok alebo do divadla som nasla iba tam:
 http://www.asos.com/…ernity-dress?…

 
whitehorse
168 příspěvků 13.12.16 10:29

Těhotenské rifle sem kupovala v LIDLU a nebo i u Vietnamců (na těch několik měsíců stačí a vydrží) kazde staly do 400kc. K tomu tričko, s empirovem střihem a mohla sem ho nosit i po porodu. Ta nabídka těhotenského obleceni v obchodech byla a je žalostná a cenově neúměrná. Prostě další byznys aneb jak vytáhnout z žen peníze :-(
A Souhlasím, že těhotenské bříško v uplych šatech může vypadat lépe, než v rozevlátém stanu, ale na druhou stranu je k tomu potřeba mít i další proporce těla prijatelne.

 
iklenka
5 příspěvků 13.12.16 11:47

Výborný článek. Já za sebe se podělím o zkušenost velmi drobné těhotné ženy- tedy konečně jsem si mohla oblékat klasickou dámskou konfekci, ale je fakt, že jsem měla malinké miminko a pidi bříško. Řekla bych ale, že co se módy týče, to pravé dobrodrůžo nastává po porodu. Pokud chcete kojit, potřebujete vypadat zase trošku víc jako před těhotenstvím a do toho se třeba ještě rozhodnete dítě nosit v šátku, zjistíte, že oblečení, které se vám nabízí na netu a v obchodech je kredenciózní outdoorová smršť. Po vyzkoušení nej(h)různějších softshelových kabátů jsem nakonec zakoupila krásný kabát a větrovku na http://www.babywearing.cz/. Padnou a vypadají krásně i bez mimina a břicha. Vypadá to, že v Rusku mají trochu lepší vkus. Vtipná je také kategorie podprsenek na kojení- tak nějak se předpokládá, že kojící mámy mají všechny megapoprsí. Vyzkoušela jsem asi sedmero podprsenek různých výrobců, ve všech jsem se cítila jako ve svěrací kazajce a moje byť kojící, ale stále velmi malé poprsí vypadalo v těch stanech jako hrášky pod kobercem.

 
milky-way
1 příspěvek 13.12.16 12:03

I žena v těhotenství může vypadat hezky. Hlavně ať se nebojí barev a úsměvu.

 
Xalka
1 příspěvek 13.12.16 13:04
proč tak volné?

Souhlasím. Jsem podruhé těhotná a kromě těhotenských kalhot se dá vše sehnat v běžné konfekci. Akorát na těhotenské kalhoty z HM nedám dopustit… Navíc nechápu, kdo přišel na to, že když jste v těhoteství velká, chtete být díky volným topům a šatům ještě větší??? Naopak je to (aspoň pro mě) jediné období, kdy mám opravdu pevné břicho a nebojím se ho ukázat:)

 
Iwoska
14 příspěvků 13.12.16 14:25

Posledný z nich je veľmi elegantný

 
Putzi
25 příspěvků 13.12.16 14:53

@Vipera Koupila jsem obycejnou a na kojici ji presila sama… ovsem byl to kousek cca za 2200 Kc a meli ji vedle Vaclavaku v obchode, co miva i „neobvykle“ velikosti podprsenek… tusim Spalena nebo Opletalova?? Kdyz jdete zeshora po Vaclavaku, tak prvni nebo druha doprava.

 
akvarium
15 příspěvků 13.12.16 16:48

@Osmikraska patřila jsem k těm hubeným těhulím, co maj štíhlý ruce, krk, obličej, klíční kosti a tak :DD a obepnutý oblečení bylo fakt super! bříško vyniklo, člověk vypadal jak reklama na těhotenství - ovšem jen první dva trimestry:D
ten poslední mě cokoli obepnutýho nebo lehce škrtícího přivádělo k šílenství. člověku se uplně změní tohle vnímání vlastního těla, všechno bylo intenzivnější a tak… nehledě na to, že se pak i těhotná štíhlice změní ve shreka ;)

normálně mam Sko - ale neznamenalo to, že bych ke konci požehnaného stavu mohla oblíkat normální oblečení, jen v Lku nebo XLku. ty střihy nesedí, na velký břicho je potřeba pružný pas, trika s předním dílem větším + zášivkama po stranách byly nejpohodlnější a nikde neodstávaly. co mi přijde jako zoufalost: když těhule oblíká konfekční triko/mikinu a přední díl jí plandá přes břicho (nebo jen do půlky břicha :N), takže vypadá jak oblečená ve špitálovým andělíčku :/
ideál bylo tílko na ramínka + otevřený kardigan (člověku je třeba z ničeho nic děsný vedro a tohle je pohodlně řešitelný - narozdíl třeba od maxišatů, ze kterejch člověk jen tak nevyleze ;)) a je to kombinace volně použitelná dál při kojení - budget ;):D

co nedoporučuju, je oblečení jožánek - česká značka, na webu hezky vyfocený, v reálu nic moc - taková „teplákovina“, nepohodlná a i já s ultramalejma prsama (i při kojení) jsem se do toho skoro nevešla a pod prsama to škrtilo. a nešly z toho vyndat. prostě nic moc. to už radši to HMko - tam maj líp řešený ty výstřihy.

a jinak doporučuju si těhu a oblíkání fakt užít a vychutnat;) já na to přišla až napotřetí :D a přitom když člověk hledá, tak najde i hezký kousky, pohodlný, ve kterejch se cejtí rád těhotnej :D :D já našla pár dobrých na braintree a v promodu - všechno netěhu kousky, ale sedly a vypadaly báječně :)
jo, a alfa a omega jsou dobrý boty!! ono totiž hadry nejsou to jediný, z čeho žena v požehnaném stavu vyroste. opuchlý chodidla a bortící se klenba chtěj taky svý :N… jo, a co ještě bylo k nezaplacení - ne v těhu, ale postpartum - lindex: stahující kalhotky, podprsenky na kojení - mně osobně byly ultrapohodlné. a pak košilka na kojení cariwell (tak nějak) - se stahujícím efektem.

Příspěvek upraven 13.12.16 v 16:55

 
linbrno
15 příspěvků 2 inzeráty 07.02.17 10:23

Já musím s Jožánkem trochu nesouhlasit. Od Jožánka mám kojící trička už na druhé kojící období. Vytáhlo se jen jedno z šesti. Ostatní jsou stále OK. A se škrcením- jedině, když se vybere špatná velikost. Mám všechny ve velikosti S a pohodlné na kojení jsou i s prsy velikost 65g a nikde mi nic neleze ani neškrtí. Nicméně jsou to trička spíš k džínám, ne na parádu, to jo.

 
akvarium
15 příspěvků 10.04.17 20:57

Kdybych si vybrala trička, co se mi do nich vejdou prsa, tak mi zbytek visí kolem postavy jako tee-pee (a to mam malý prsa, i když jsem zrovna kojící - plus mam střihově velmi nekomplikovanou postavu 164/57 a prsa tak cca B)
koupila jsem tehdá S/M trika ale je to dva-tři roky, co jsem jožana kupovala - tak třeba od tý doby zlepšili střihy. (to, že si majitelka firmy nevidí do hu*y, když komunikuje se zákaznicí, nechávám stranou.) každopádně, kdyby se mi ještě někdy přihodilo těhotenství a mimino, tak už tam rozhodně nenakoupim… :/

 
 
 
Vipera
217 příspěvků 27.11.16 17:13

Díky :-)

Netradiční svatební šaty v barvě zpěněného moře

Léto je v plném proudu a spolu s ním i svatby. Každá žena má vždy... Celý článek


Reklama

Poslední článek:
Nezapomenutelné filmové kostýmy

Autor: Kateřina

Ve slavných filmech vždy najdete také výjimečné šaty. Mezi ty... Celý článek


Reklama