Timeout, no nekup to!

20.08.14 | autor Ada

Klikla jsem na reklamu Slevomatu, která lákala na 25% slevu na knihy (na knížky mě dostanete vždycky). Sice se ukázalo, že je to jen na beletrii, takže k plánovaným orgiím v oddělení obrazových publikací bohužel nedojde, ale zato jsem zaznamenala, že na portálu se prodává i oblečení. Taky bohužel.

Skladba nabídky na portálu je logicky různorodá, takže tu najdete něco od Pietro Filipi, něco ze sportu a něco z oddělení hadrů na podlahu. Nejvíc mě ovšem zaujala značka Timeout, která má v ČR i kamenné obchody, většinou v nákupních centrech; jeden je v Brně, ale v nákupáku, kde jsem nebyla asi čtyři roky. Nevadí, kvůli Timeoutu tam určitě nepojedu. Většina jejich modelů je totiž praktickým cvičením minimalizace nákladů v oděvní výrobě.

Tady máme minimalizaci střihovou i materiálovou. Odmyslíme-li si raglánové rukávy, tvoří šaty dva sešité rovné obdélníky, stažené gumou v místě pasu typických bokovek, tj. pod muffinovými bůčky. Lichotivé. Materiál je polovina polyester, polovina viskóza. Jo, ani to není z bavlny nebo čisté viskózy.

Převzato z https://slevomat.sgcdn.cz/images/t/530/30/49/3049001-b4321f.jpg

Další tričko je ze směsovky bavlny a lnu, ale bohužel je tak strašně ušité, že je to úplně jedno. Střihově opět pytel, navíc celý křivý. Vidíte, jak linie řádků úpletů utíkají šikmo od pravého horního rohu dolů?

Převzato z https://www.slevomat.cz/moda-a-styl/zbozi/708857-damske-svetle-zelene-tricko-se-stahovanim-timeout

Dobře je to vidět na detailu, kde se můžete pokochat i záhybky pod výstřihem. Na takovém hadru (vnímáte tu průsvitnost, že jo) by ale nedržely pěkné, i kdyby se švadlena a holky v žehlírně rozkrájely.

Převzato z https://www.slevomat.cz/moda-a-styl/zbozi/708857-damske-svetle-zelene-tricko-se-stahovanim-timeout

Beztvarý svetýrek je z akrylu a polyesteru. Máte rádi žmolky?

Převzato z https://www.slevomat.cz/moda-a-styl/zbozi/709027-damsky-ruzovy-svetrik-timeout

Další BA/PESové tričko. Na fotce na Slevomatu vypadá modrá poněkud méně zářivě, zajímalo by mě, jak tričko vypadá doopravdy. Průsvitnost ovšem prozrazuje i originál fotka z webu Timeoutu - stačí se podívat na bílé pruhy.

Převzato z http://www.time-out.to/index.php?lang=cz&nav_id=e-shop-womens&page=e-shop-womens&zeme=&id=11931&start=0&category=1

Timeout ke svým tričkům nabízí i kalhoty a úžasné sportovní sukénky. Velmi muchlavá bavlna (což je nepochybně schválně, aby to mělo ten správný relax look) je zpracována do obvyklé válcové podoby. Nosí se proklatě nízko a náramně sluší hlavně ženám s dlouhým trupem a krátkýma nohama. A jestli takovou postavu nemáte, nebojte, takováhle sukně s dlouhým tričkem vám ji vykouzlí.

Převzato z http://www.time-out.to/index.php?lang=cz&nav_id=e-shop-womens&page=e-shop-womens&zeme=&id=12259&start=0&category=40#

Samotný web Timeoutu nabízí naprosto úžasné čtení. Vybírám to nejlepší:

"Značka TIMEOUT tedy vznikala jako reakce na příliš hektické životní tempo a určitou uniformitu a neosobnost, kterou diktují velké módní společnosti. Pro tyto společnosti je důležitější zisk než zachování vlastní míry kreativity a svobody pro módní trendy."
(odkaz zde)

V nabídce jsem nenašla jediný kus, který by perfektně nezapadal do současné uniformní nabídky. Bokové džíny, trička s nápisy, trička s lebkou, mikiny s kapucí, kostkované tílkové šaty. A že by pro Timeout byla svoboda a kreativita důležitější než zisk? Ale no tak.

"Vytváříme oblečení pro skutečné lidi, kteří vyžadují moderní oblečení pro volný čas a očekávají nejvyšší kvalitu a střih, který nejlépe doplňuje právě jejich těla a ne těla supermodelek."
(odkaz zde)

Nevím, jestli je pikantnější to tvrzení o nejvyšší kvalitě, nebo o vhodnosti válcovitých pytlů pro jiná než modelkovská těla. Ta slova jsou tak prázdná, že když jsem je opisovala, dunělo mi v klávesnici.

Používá látky založené na přírodních materiálech jako lněné vlákno, bavlna a vlna. Použití syntetiky TIMEOUT vnímá jako poslední možnou variantu pro zajištění vzhledu, kterého chce dosáhnout u svého oblečení.
(odkaz zde)

EXCUSE ME?! Poslední možná varianta zajištění vzhledu u toho pruhovaného trička byla spíchnout ho z bapesu? Jako že by se jinak mačkalo a nedrželo tvar? Designérům Timeoutu někdo zatajil existenci kvalitní bavlny, která to umí taky i bez příměsí. Nemám ráda, když mě někdo takhle lakuje.

Nezáleží na tom, jestli se jedná o tričko, svetr, džíny nebo bundu, TIMEOUT věnuje pozornost každému detailu, od výběru látky a barvy po šití a dodělání, aby byla zajištěna nejvyšší kvalita a maximální pohodlí a trvanlivost.
(odkaz zde)

Nebýt poslední části věty, ani by to nelhalo. Obchodníci skutečně věnují pozornost každému detailu, aby zvolili tu nejlevnější možnost - jinak by těžko mohlo tričko stát dvě stovky. Na slova o nejvyšší kvalitě a trvanlivosti může Timeoutu naletět jen slepec.

Vedení společnosti je pyšné na přesné střihy a perfektní, zdánlivě zakázkové střihy.
(odkaz zde)

Ok, vzdávám to. Jdu pryč.

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Grete
797 příspěvků 20.08.14 14:38

Bacha, první odstavec, který je vidět v perexu, z článku vypadl. Chtělo by ho vrátit, aby byl náš požitek úplný ;)

 
Leather lover
339 příspěvků 20.08.14 14:39

Obdivuji odvahu pustit se takto otevřeně do konkrétní značky. Potěšila jste mě, delší dobu jsem nechápala ochotu lidí něco v těchto obchodech nakupovat. Věci jsou často na první pohled křivě šité, materiály nic moc. Je to taková navoněná tržnice. Bohužel.

 
Brunhilde  20.08.14 14:41

Trefa! Jejich produkce je natolik otřesná, že tam nechodím ani v době slev. Kdysi jsem si tam kupovala lněné kalhoty a jejich trička z počátku devadesátek nosí můj muž ještě teď, jsou to držáky. Nicméně od té doby jde setrvale kvalita jejich oblečení dolů a něco mi říká, že dna ještě nebylo dosaženo.
Což se nedozvím, jelikož jsem tam přestala chodit poté, co zaměstnali osobu, která mne pokaždé seřvala při nákupu u pokladny v naší malé sámošce za rohem. Když ta tam na mne vybafla, pochopila jsem, že jsem s tímto řetězcem nekompatibilní.

 
jackdaw007
368 příspěvků 20.08.14 14:52

Hrozné hadry, nechápu, kdo to kupuje.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 20.08.14 15:36

Já bych řekla, že třeba paní z článku Klasický letní úlovek… A vůbec všechny „letní úlovky“. XD

 
Moir
1800 příspěvků 20.08.14 15:27

Je smutné, jak šli s kvalitou dolů, z Timeoutu mám černé (sic) letní lněné šaty za krk, s motivem bílých květů na spodní části, střihově pěkné, sedící, slouží již tak 6, až 7. rokem, od té doby jsem tam neviděla nic, co by stálo za zmínku, pozornost a utracení jakékoli částky peněz.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 20.08.14 17:30

Ty mám taky!

 
Substantia nigra
144 příspěvků 20.08.14 18:27

Ja si tam kdysi koupila pred prvnim porodem na kojeni rozepinaci tricka a vydrzela mi na vsechny 3 deti. Bohuzel ted uz se tam opravdu nakoupit neda, resp. trvanlivost ocekavat nelze.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 20.08.14 15:33

No… nekoupím to. Když jsem dneska rozklikla Módní peklo, automaticky jsem si povzdychla, že už zase narážím na tuhle reklamu - a ona to reklama není (naštěstí). Nedávno jsem to totiž na Slevomatu také objevila (takže to teď na mě přirozeně skáče na každé stránce, kam vlezu), a protože mi kdosi kdysi říkal, že Timeout je úplně skvělý, mrkla jsem do nabídky, že bych si něco takového skvělého taky pořídila, když je na to teď sleva. A nestačila jsem zírat. Buď byl před několika lety Timeout úplně jiný, nebo ten někdo, kdo mi to kdysi říkal, byl úplně slepý. I u Vietnamců se občas dá sehnat něco lepšího - a za lepší ceny. A ten, kdo vymýšlel ten skvělý text, ho nejspíš psal v nějaký den opaků, jinak si to neumím vysvětlit… Tohle je pro mě přesně to, čemu říkám „zbytečný hadry“. Na normální nošení je to hrozný jak z estetickýho hlediska, tak z hlediska materiálu. A na sport mi přijde, že je to taky k ničemu - alespoň já tedy cvičení v průhledných slinách z umělotiny nemusím. Na vytírání podlahy je to zase moc drahé a vydrží to pohromadě tak na jednu místnost…

Příspěvek upraven 20.08.14 v 15:38

 
Petra1510
24 příspěvků 22.08.14 11:14

No jo, Timeout opravdu kdysi býval jiný, ale to bylo v 90. letech :-( Mám od nich podzimní bundičku ze směsi bavlny a lnu a pořád je hezká, mám ji minimálně 10 let. Teď už je to obyčejná hadrárna, kterých jsou stovky, bohužel… :-(

 
MP pohodarka
48 příspěvků 27.08.14 20:49

Ne jen devadesatky.ja tam naposledy nakupovala podzim 2010. byla jsem rok po porodu a chtela jsem si zlepsit naladu. mam jedno moc krasne triko s potiskem kocky parizske a zeleny svetrik. vsechno drzi tvar i barvu a je to super. od te doby vsak vzdycky nakouknu a odchazim s prazdnou

Příspěvek upraven 27.08.14 v 20:49

 
LeDD
5 příspěvků 20.08.14 15:53

Já mám z Timeoutu asi 7 let trenýrky a pořád v nich dělám na zahradě parádu: )

 
Oldyn
5010 příspěvků 20.08.14 15:57

Na Slevomatu jsem se poprvé setkala v popisu zboží s pojmem: „tkaná pletenina" Snesu hodně, ale toto jsem už musela konzultovat s jejich menežérem a při té příležitosti jsem se okrajově zmínila o Wonderbře, která vyrábí i jiné velikosti než 75 A, B. No odpověděl, pěkně jsme si psali, akorát to bylo k ničemu. :D

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 22.08.14 08:24

Tkanou pleteninu jsem už taky viděla. V katalogu profesionálně se tvářící firmy, která vyrábí dětské župánky a fusaky, z flísu apod. pletenin. Tak mě to vytočilo, že už jsem tam taky chtěla napsat. Šmankote, tohle říct u maturity, tak mě asi okamžitě vyrazej.
Jinak z Timeoutu pár triček mám (dostala jsem je a asi před pěti lety jsem i koupila). Občas se mi líbí jejich potisky. Po prvním vyprání se přetočí švy a po asi tak pátém se vytvoří v úpletu dírky. Opravdu kvalitka a za rozumnou cenu…

 
zuzulique
290 příspěvků 20.08.14 16:13

Bohužiaľ mám pocit, že aj tie „lepšie, resp. priemerne dobré“ obchody sa časom pokazia, stáva sa to akýmsi pravidlom…tam kde som si kedysi kúpila nohavice, ktoré mali trebárs 50% podiel vlny si kúpim už iba nechutne polyesterové a podobných príkladov sa našlo veľa :-(

 
Modigliani
781 příspěvků 20.08.14 16:54

No krasne…

 
Kwí
101 příspěvků 20.08.14 17:00

To pruhované tričko bych brala, být ušité z nějakého méně průhledného a kvalitnějšího materiálu. Sukně má pěknou barvu. Ale to je asi tak všechno..

 
martek01
479 příspěvků 20.08.14 22:30

@Kwí to pruhovane tricko mam. ve sleve bylo za 129,–, coz je odpovidajici cena. neni tak hrozne prusvitne. a v kabince se zdalo OK. ale doma jsem zjistila, ze spicka vystrihu miri do strany, takze je nenositelne…

 
Kwí
101 příspěvků 21.08.14 14:13

A už jste ho prala? Ono se totiž často po vyprání stane, že je oděv ještě nenositelnější, protože se mu posunou švy..

 
martek01
479 příspěvků 21.08.14 18:58

Prala, ale jeste nemela na sobe. dam kdyztak vedet :-D

 
arw
171 příspěvků 20.08.14 17:01

Dřív byl tenhle obchod docela fajn, manžel má odtud pár triček s límečkem ze silné bavlny, teď tam nemají nic, je to jak Gate.

 
jájinka_007
88 příspěvků 20.08.14 17:17

Z Timeoutu se stala hadrárna. Je to škoda, ve skříni z něj mám pár věcí, které pamatují jeho „kvalitnější“ období. Ale asi je to trend těch levnějších prodejen. Tričko, které není průhledné nebo má snad pěkný výstřih aby člověk hledal pomalu lupou.

 
tartaletka
265 příspěvků 20.08.14 17:25

Musim rict, ze jsem prekvapena. V Timeout jsem nakupovala pred lety za nemaly peniz a obleceni vydrzelo dlouho (respektive mozna jeste vydrzuje na nejakem bezdomovci), vzdy jsem ho mela za jeden z lepsich obchodu. Po tomto clanku nestacim zirat, jak sla kvalita dolu. Skoda.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 20.08.14 17:33

Já tam nakupuju dodnes a na místě se dají koupit dobré věci. Ty věci ve slevě jsou vždycky hrozné, ale sukně a různá sáčka mi vyhovují.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 20.08.14 17:38

Timeout patřil mezi moje oblíbené značky oblečení. Mám několik bavlněných triček, které ještě pořád drží tvar a s výše uvedenými hadry na podlahu nemají nic společného, ale taky zírám, jak šla kvalita dolů. Nedávno jsem navštívila onen řetězec, kde má Timeout v oddělení oblečení hned vedle drogerie svůj stánek, a nestačila jsem zírat. Průsvitná trička, která sotva držela pohromadě, na sobě logo této značky. Myslela jsem si, že se mi to jenom zdá.

 
papapipi
17 příspěvků 20.08.14 18:12

Stejná zkušenost, mám od nich deset let staré bavlněné tričko a stále je nevytahané a nevyšisované, od té doby jsem tam byla dvakrát a bylo hůř a bylo hůř

 
paktofonika  20.08.14 18:30

Ja som si v Timeout kúpila jediný a posledný sveter. Bolo to minulý rok, sveter vyzerá stále dobre nieje vyťahaný a aj farba drží, ale ten prístup. Nakupovala som v predajni v Brne. Mali tam vtedy neakú akciu že bola zľava na novú kolekciu 30% po predložení kupónu, ja som si toho nevšimla, mali tie kupóny vyložené na pokladni. Po zaplatení som si toho všimla a opýtala sa predavačky či mi tú zľavu teda nemôže dať a ona že som jej nedala papierový kupon a že už som zaplatila a mám smolu. Pritom mi to mohla ponúknuť. Sveter sa mi páčil, vrátiť som ho nechcela, ale mala som jej chuť tie kupóny otrepať o hlavu a vtedy som sa zaprisahala, že do toho obchodu už nikdy nevkročím ani keby čo bolo.

 
Ant.
245 příspěvků 20.08.14 18:48

Jé, a zrovna na Timeoutu nakupuji celkem dost. Jednou jsem se těžce spletla s nekvalitním svetrem, který jsem ihned poslala zpět, ale jinak mám z TO hodně oděvů (kabát, šátek, kalhoty, halenky, čepice, šály, rukavice…) a nosí se mi pěkně a na kvalitu si nemůžu stěžovat. Taky většinou v tomto eshopu skončí výprodeje.

 
Stuclinka
166 příspěvků 20.08.14 19:50

Já jsem si v TO nakoupila před devíti lety a jsou to pořád pěkné věci. Nemění barvu ani tvar. Ale už pár let bych tam nic nekoupila. Škoda. Mám dojem, že se to stává i dalším značkám. Ještě mě napadá, jestli třeba do Čech tradičně nevozí něco horšího než třeba do Německa.. Nemáte někdo zahraniční zkušenost?

 
andiedvorakova
331 příspěvků 20.08.14 19:58

Ony trhy skutečně tak trochu podle zemí rozdělené jsou. Tam, kde se zjistí, že se nevyžaduje taková kvalita, tam se vozí to horší. Nutella v Rakousku je víc oříšková, než tady - to samé v Arielu tam mají víc těch barevných částeček, než my v tom našem. Hádám, že s oblečením to (ale možná ne u všech prodejců) bude stejné. Takže když tu vesele poletí „slina hadry“ a podprsenky 75 B, bude se sem dovážet především to.

Příspěvek upraven 20.08.14 v 19:59

 
Karin
3401 příspěvků 20.08.14 22:35

Náhodou jsem nedávno porovnávala složení české a německé nutelly (servírované k snídani v jednom hotelu v Bádensku-Württembersku; ne že bych ji jedla, ale schovala jsem si údaje o složení právě kvůli porovnání) a je to identické.
Ale jinak nepochybuju o tom, že mnohde dostáváme shit - když jsme ochotni za něj platit :-/

 
Rowena Hawke
12 příspěvků 20.08.14 23:39
Hit nebo shit

Musím se s vámi podělit o svou zkušenost, jelikož už pár let žiju za hranicema (Německo, Rakousko) momentálně jsem pracovně zase na 2 měsíce v Německu. Ona ta kvalita jde skokově dolů obecně, není to případ jen ČR. Pomalu už taky nevím, kam chodit nakupovat. Dá se tu najít v C&A ale je to tak napůl a člověk musí hledat (třeba loni vintage vlněný kabát za 90 EUR). HM rakouské i německé stojí za prd, průhledné látky, nekvalitní střihy, čouhající nitě. Celkem výhoda je jejich sportovné kolekce (celkem použitelná) a spodní prádlo, které když vychytáte ve výprodeji seženete kalhotky za 1 EUR a podprsenku za 3. Další kapitola ZARA a Mango - předražený shit, který se za poslední sezony sesunul až na úroveň zmiňovaného Timeoutu, přičemž ceny se nepohly ani o píď. Když pominu, že obě značky nejsou příliš přívětivé ve střizích slovanské ženské postavě a o záševkách na šatech si člověk může nechat zdát. V Mangu jsem sháněla šaty a z 10 odzkoušených kusů bylo 10 prostě jen pytel bez pokusu o jakékoliv tvarování. Desigual - taktéž předražené, body má jen za nápad, ale materiálově je to stejná bída. Šílený je úpadek i Espritu, což bývala moje oblíbená značka a džíny ze zlatých espriťáckých časů tahám do dnes. Dnes je to bohužel stejné hadrárna viz předchozí a navíc absolutně bez nápadu ala stará-mladá. Suma sumárum u mě v Německu i Rakousku vítězí Orsay za pěkně ženské oblečení a kvalitní materiály a taktéž Vero Moda resp. ONLY.

 
Mary929
7 příspěvků 29.08.14 13:37

Mate pravdu, u nas v Belgii je to totéž! Ne ze je tady šílené draho ale navic i hrozny vyber, strašne omezeny vkus a styl a barvy a samozřejmě kvalita. Někdy si rikam, ze i v CR je to lepsi a Orsay tady vůbec nemáme;( je to proste katastrofa ju okně všude- trend nekvality a rychlého měnění trendu a vysr… businessu je všude…bohužel. Samozřejmě je i par butiku, kde by se možna něco dalo, ale na štítky jsme se nedivala, kdoví odkud to je… A o panském ani nemluvě tomje doslova katastrofa!!! (Vyber versus kvalita a cena)

 
ETE
46 příspěvků 21.08.14 23:33
Nutella

Ta Nutella mi nedá, protože jsme nedávno z hecu kontrolovali německou a českou - německá méně tučná a víc kakaová. Nejen podle konzistence a chutí, ale i papírově. A to je smutné. :(
S oblečením to samé - v Německu jsem ráda nakupovala v Deichmannu, Takku nebo Tally Weijl. U nás to moc nejde…

 
Rowena Hawke
12 příspěvků 22.08.14 08:37

Takko za hranicemi jeste nedosahlo ceske hradrarny (pamatuju Takko v CR pred par lety a uz tehdy to byla celkem bida), ale uz tam bohuzel taky miri. Musite hodne peclive vybirat, za stejnou cenu muzete mit hadr s krivymi svy, nebo pekne site tricko z kvalitni bavlny.

 
Franche
358 příspěvků 22.08.14 10:33

Je to tak i s čokoládou Ritter sport, některými pracími prášky a bohužel i Magnumem - někde byla dokonce studie, že ten náš je z rostlinného tuku, atp… nic veselého - pro výrobce jsme pořád,,tam ten východ u Ruska''
co se oblečení týče - hilfiger, guess, CK - to, co je u nás,,TOP'' je prokazatelné zboží z OUTLETŮ v USA.. už tam to nosí,,jenom'' střední vrstva, má tam na to v podstatě každý druhý

Příspěvek upraven 22.08.14 v 10:34

 
Karin
3401 příspěvků 22.08.14 10:59

@ETE Že by Německo nebylo jednotné? Že by ve Švábsku dostávali něco jiného než na severu? Nebo že by kvůli českým hostům sháněli Nutellu určenou pro východní trhy? :D To je zajímavé…
Jinak já jsem takhle testovala např. čokolády Lindt (velký vzorek! :D), a ty jsou také stejné tam i tady. omentálně testuju hadry z C&A, a zatím to vypadá, že je to nämlich to samý :D

Příspěvek upraven 22.08.14 v 11:00

 
Valounek
44 příspěvků 1 inzerát 22.08.14 08:44

Tohle už je pár let, ale hádám, že se to děje dodnes - mamka přivezla z Itálie asi před sedmi osmi? lety prošívaný kabátek s takovým tím hutným límcem, jestli víte, co myslím. Sestra byla za hvězdu, protože to nikdo neměl. A ejhle, za dva roky to přiletělo k nám jako veliký hit. Předpokládám, že zbytky z Itálie, které se už neprodaly tam.

 
Stuclinka
166 příspěvků 20.08.14 20:19

@andiedvorakova
No právě. Přesně to jsem myslela. Platí to s jídlem a mám podezření, že i s oblečením..

 
Rowena Hawke
12 příspěvků 20.08.14 23:46

Viz můj příspěvek výše, momentálně nevím, jak to vypadá v ČR, ale ten úpadek je znát i v Německu/Ra­kousku (budu muset příště omrknout, jestli ty české věci jsou průsvitnější). S jídlem máte pravdu, v Rakousku se to hodně kontroluje, prakticky neseženete uzeniny po 80% masa. Vždycky když mám návštěvu z Čech, tak všem strašně chutná a diví se, že vejce chutnají jako vejce a mléko jako mléko. Perličkou je, že nedávno si kolegové (Rakušani) v práci stěžovali na kvalitu rakouských potravin, tak jsem jim vysvětlila, že trhy jako ČR a dál na východ jsou na tom ještě hůř. Co se týče kosmetiky a drogerie, tak tam je rozdíl fatální, hodně je to znát na pracích prášcích, ale celkové drogerie přes zubní pasty přes masky na obličeje atd. Moje mamka si vždycky pochvaluje, když jí ty masky nakoupím v Rakousku (třeba v Balea z DM), protože ta česká verze je úplně jiné konzistence a nefunguje tak dobře.

 
sagiti
357 příspěvků 21.08.14 20:34

Suma sumárum u mě v Německu i Rakousku vítězí Orsay za pěkně ženské oblečení a kvalitní materiály a taktéž Vero Moda resp. ONLY.
Já vždy moc ráda nakupovala v Orsay, tedy u nás v ČR. Ještě před dvěma léty trička byla z kvalitního materiálu, ale už vloni to byly hadýrky, přes které je vidět. Letos jsem měla v ruce tričko, slevněné skoro z pětistovky na stovku, ale vrátila jsem jej zpět na štendr. Věřím, že by mi jistě dlouho vydrželo, když mám triček na střídačku asi třicet, ale člověku je v tom hanba chodit.

 
Rowena Hawke
12 příspěvků 22.08.14 08:31

Tak to doufam, ze ten rakousky Orsay nebude nasledovat. To by me docela mrzelo a hlavne uz netusim, kam bych chodila nakupovat.

 
michaj
13 příspěvků 22.08.14 00:00

Jen tak na nemódní okraj, uzeniny v Rakousku i Německu mají jiný systém značení - do obsahu masa zahrnují i to, co masem podle naší vyhlášky není(kůže, sádlo). V ČR se uvádí jen obsah čisté bílkoviny, proto ta nízká čísla u šunek, klobás atd. Taky jsem se nechávala zmást.

 
Rowena Hawke
12 příspěvků 22.08.14 08:28

To mate pravdu, na druhou stranu by je ani nenapadlo vyrabet vec zvanou kureci strojove oddelene maso nebo kureci separat :-D

 
Velma
77 příspěvků 20.08.14 22:10

O existenci značky TO vím, ale abych pravdu řekla, nikdy jsem v jejich obchodě nebyla, protože mi oblečení přes výkladní skříň připadalo příliš „sportovní“. Jak to tady vidím, o nic jsem v podstatě nepřišla.

 
Karin
3401 příspěvků 20.08.14 22:32

Jo, kdysi dávno to byly poměrné slušné hadříky, i když moc vkusné nebyly nikdy (třeba ty číslice našitý na košilích, ach bože…) Ale dal se tam (před deseti, patnácti lety?) pořídit ucházející kousek na volný čas, pár jich mám dodnes a pořád se dají nosit (teda já už je nosím jen do lesa, ale pořád vypadají stejně). Takže na začátku zřejmě opravdu měli nějakou ideu, že budou dělat slušné věci. Ale patrně přišla srážka s realitou a ideje zůstaly jen v těch propagačních větách. Time Out dnes dělá stejné hadry jako ostatní laciné značky.

 
lesnížínka
61 příspěvků 20.08.14 22:43

Článek je bohužel trefný. Bohužel proto, že jsem měla oblečení této značky ráda /ne všechno, jako v každém řetězci musí člověk pečlivě vybírat/,mám od TO dost hezkých věcí, které pravidelně nosím. Většinou jsou to kusy starší, to ještě opravdu šili z bavlny a střihy byly vypracovanější. Kvalitou šla hodně dolů hlavně trika, křivé, po vyprání přetočené švy..,pouští barvu, křivé výstřihy,50% polyesteru, nápisy přes celá prsa…Dřív se tam dala koupit delší a užší bavlněná barevná trika, která jinde moc nebyla. Občas z nové kolekce něco vyberu, ale ve slevách už nenakupuji vůbec, to tam zbudou opravdu ty nejhorší hadry.

 
Alí Aziz
36 příspěvků 20.08.14 23:05

Cílovou skupinu tohoto obchodu přece nezajímá kvalita materiálu ani zpracování. Kdyby bylo toto oblečení kvalitní, nebylo by tak levné. A to, že se tričko odsud po dvou vypráních rozpadne na prvočinitele, vůbec nevadí, protože tou dobou už bude trendy něco jiného, takže zákazník půjde a koupí si zase jinak pytlovitý kousek. Tenhle obchod je pro své zákazníky perfektní. Myslím, že kritika patří primárně spíš jejich přístupu.

 
Stuclinka
166 příspěvků 21.08.14 01:14

@Rowena Hawke
No, někdo mi takhle popisoval zkušenost s pracími prášky. Ty zrovna osobně tolik neřeším, ale u potravin mě to už fakt štve a s tím oblečením mi to taky přijde nefér. Dobré maso, vejce a mléko se dá koupit u farmářů, ale s oblečením to zas tak jednoduché není.

 
Franche
358 příspěvků 21.08.14 10:16

:-D (dostačující komentář)

 
moi-bebe
219 příspěvků 21.08.14 11:25

Je pravda, že time out má podivný oblečení neidentifikova­telného stylu, ale tchýně tam třeba pořídila pár pěkných nositelných kousků.
ovšem posuzovat značku podle výprodeje, nevim nevim. třeba zrovna to zmiňované pietro filipi má zrovna na slevomatu dost šílených kousků, a materiálově taky nejsou zrovna na výši.

 
HanulkaUH
100 příspěvků 21.08.14 11:56

Já si zrovna letos po dlouhé době zase něco v To koupila… sukni ze 100% bavlny, druhá je z viskózy, obě takové ty rozevláté nad kolena, nosí se báječně, drží tvar i barvu po několika opráních a každý mi je zatím pochválil, stejně jako měkkou teplou mikinu na knoflíky. Ale chce to vybírat, zbytek je poněkud hadroidní a trička volají už z věšáku: jsem na jedno použití. S tím se ale setkávám ve většině obchodů, v nichž se kolikrát vytočím na patě a upaluju pryč…
A s tou Nutellou - také jsem byla přesvědčenám že ta rakouská je lepší, opravdovější, když jsem ji tam na horách ochutnala. Tak jsem si ji pak nechala od známého dovést z Rakouska a světe div se, má naprosto stejné složení jako ta česká. Tak nevím, možná v Rakousku prodávají dvě verze :-(

 
AliceBr
138 příspěvků 21.08.14 14:13

Třeba na horách víc chutná ;-)

 
panvi
249 příspěvků 21.08.14 19:08

Ad Nutela. Složení stejné, ale cukr není jako cukr a podobně. Určitě se vám to nezdá, nutela z německa je lepší a levnější než-li u nás.

 
Ada Pekelná
971 příspěvků 21.08.14 16:36

Není to jen podle výprodeje, prohlédni si nabídku e-shopu přímo na stránkách Timeoutu, kde jsou zlevněné i nezlevněné věci, nabídka je bohužel rovnoměrně nekvalitní, jakž takž k světu vypadají snad jen ta saka. Aspoň na pohled.

 
moi-bebe
219 příspěvků 22.08.14 10:31

Nevím, no. spíš je to blbě nafocený. třeba i svetry mají hezký, dokonce ze 100% bavlny. něco jsou hadry, ale něco takový základní kousky, který jsou nositelný. ovšem to se podle mne děje skoro v každým obchodě.
a pro ty slimky, co mají nově (http://www.time-out.to/index.php?…), si tam možná i dojdu. :)

 
anahir
114 příspěvků 21.08.14 11:49

Nevím jak to chodí v takových společnostech jako je např. zmíněný Timeout - jestli někdo to oblečení vymyslí, nakreslí, pak to jde do výroby, do obchodu…netuším(a docela by mě tento proces zajímal).
Ale vždycky jsem si myslela (asi naivně), že navrhovat oblečení chce trochu tvůrčího ducha, mělo by to návrháře bavit, jinak toho z musu moc nevymyslí.
Jak někdo může vymýšlet takové blbosti jako např, ty první šaty nebo co to je…na to snad ani nemusím mít žádné příslušné vzdělání nebo talent…Nebo prostě na to stačí člověk co nakreslí obdélník s tkalounem ve výstřihu a aby to nějak zoufale sedělo navléknou do toho gumu…
Nejsem žádný znalec, ani moc nesleduju co se nosí, vybírám oblečení, aby mi velikostně sedělo, aby to nevypadalo jako hadr, aby mi nečumělo a neprosvítalo prádlo, neškrtilo, nelezlo, nevytahávalo se a vydrželo několik let. A abych já sama myslela, že mi to sluší a je mi v tom dobře. Často mám pocit že chci prostě mnoho.
Taky za to oblečení musím vydat peníze a byť to může být pár korun, pořád to jsou peníze a nechce se mi tenhle šlendrián podporovat.

 
andiedvorakova
331 příspěvků 21.08.14 15:07

To máte jako s literaturou. Člověk by myslel, že by spisovatel měl umět psát a mít talent - a pak se nejlépe prodávají věci jako 50 odstínů šedi. Vlastně to docela hezky kopíruje náročnost i v oblasti oblékání (stravování a dalších), ne?

A máte pravdu, i když je to sebelevnější, je dvojsečné to kupovat. Když to lidé budou kupovat, obchody to zase objednají, protože získají dojem, že přesně to tu chceme. A za chvíli už nám nic jiného ani vozit nebudou.

 
Rybushka
437 příspěvků 21.08.14 14:58

Jejej, úplně jsem si vzpomněla na mojí velmi oblíbenou nákupní historku z tohodle obchodu - je to tak šest let, co jsem si tam kupovala tričko a košili. Moc hezký, vlastně košili nosím občas doteď, jen jsem si to musela koupit ve velikosti XL a ještě jsem zvažovala jestli by nebyla lepší větší velikost.
Paní zakroutila hlavou, že větší věci nedělají.

Vykulila jsem oči a nevydržela jsem se jí nezeptat " Opravdu si myslíte, že já jsem nejvíc největší?"
Okoukla mojí čtyřicítkovou figuru a musela uznat, že opravdu ne, ale že s tím nic nenadělá.

Od tý doby jsem tam nevlezla. Přece jen se mi líp nakupuje tam, kde mám obvykle M.

 
Atlacoya
2146 příspěvků 22.08.14 11:11

Mají ty velikosti hodně divné, kalhoty mám XXL a sukni M.

 
LinkaK
25 příspěvků 21.08.14 17:33

K nutele - složení je sice stejné, ale poměry tam napsané nejsou a v tom vidím rozdíl. Taky mi víc chutná německá než česká nutela. Jiný výrobce je základ.

 
panvi
249 příspěvků 21.08.14 19:06

Hmm já mám z timeoutu asi 5 triček, nespočet tílek a pár košil :( Ale je pravda, že už je to pár let co jsem je koupila. Jinak materiál jejich triček mi přijde nádherně jemňounký a ňuňavý, jenže to tričko stojí třeba 600 a to nedám. Souhlasím, že zde vyobrazené oděvy jsou fuj.

 
MATH
2 příspěvky 21.08.14 21:20

Od Timeoutu mám akorát jednu košili, líbil se mi její materiál, je to opravdu příjemná 100% bavlna. Co mě bohužel zarazilo, když jsem košili vybalil a pořádně prohlédl až doma (omlouvá mě snad to, že se mi zalíbil vzhled… bílomodrá košile s button-down límcem byl můj sen už dlouho :D ), je příšerné zpracování, spousta čouhajících nití,… prostě, večer po prvním vyprání jsem kolem košile běhal půl hodiny se zapalovačem. O:)

 
Shiro
354 příspěvků 22.08.14 00:32

Ještě tam mohli napsat, že se jejich modely zásadně nešijí v zemích třetího světa a že je jejich výroba stoprocentně ekologická. :D

 
ajrin
1 příspěvek 22.08.14 07:54

Kdysi jsem měla z Timeoutu možná třetinu šatníku. V pubertě mi ten jejich sportovní styl velmi vyhovoval. Od té doby se ale Timeout hodně změnil - hlavně tedy cenově. Tehdy to byla zkrátka pro mladé dostupná značka a i ty věci byly takové „hezčí“.

Ta trička z článku jsou z Slevomatu, ale za plnou cenu za ně Timeout chce klidně 6-8 stovek, za sukni běžně 16 stovek… Trochu drahý hadr na podlahu :-/

 
kapka_v_moři
59 příspěvků 22.08.14 08:21

V Timeoutu jsem si nedávno koupila obyčejné pruhované tričko s dlouhým rukávem - na omak příjemné, 100% bavlna, a nebylo ani úplně levné. Po vyprání se ale zkroutilo tak, že z bočních švů se staly skoro přední a zadní. Příště už tam určitě nenakoupím.

 
ziriael
13 příspěvků 22.08.14 08:53

Tak tohle mě vážně překvapilo. V Timeoutu nakupuji úplně běžně, vyhovují mi jejich kalhoty, ráda nosím i jejich trička a vždycky mi celkem dlouho vydrží nesepraná, nezničená. Oproti tomu s jinými obchody jako Orsay, CA a HM (nemluvě o Pimkie a Tally Weijl či jak se to píše) mám podstatně horší zkušenost, jak s kvalitou, tak s výběrem.
Věřím, že to co do materiálů nebude úplná špička, ale při pravidelných slevách se tam dá nakoupit relativně levně a jejich oblečení je mi na omak příjemné, což je pro mě asi rozhodující. Chápu, že dámy si asi můžou dovolit nakupovat jinde, v luxusnějších krámech, ale nevím, co bych se svým studentským rozpočtem měla dělat já… Asi tím pádem chodit nahá.

 
hrozinek
1 příspěvek 22.08.14 12:57

Tak to je opravdu velký kvalitativní sešup :-/ Je teda pravda, že jsem u nich dlooouho nebyla. Za dob Carefouru mi tenkrát mamka ve slevě koupila khaki džíny a dvoje tepláky. Vydržely fakt dlouho beze změny. Tahala jsem je pak ještě na zahradu a to už mi byly nohavice sakra krátké :D

 
ip.kkk
94 příspěvků 22.08.14 15:15

Do timeoutu mě teprve asi před rokem zatáhla kamarádka, jinak na mě už na první pohled moc sportovní značka. Ale nebylo to až tak hrozné, jak jsem čekala. Koupila jsem si tam jednu tmavě modrou košili (100% bavlna), ktrá má velmi zajímavou mašli u krku. Jinak většina věcí je tam spíš nepoužitelná, musí se hodně vybírat aby se tam něco našlo. Ale pro mojí kamarádku, která nejčastěji nosí džíny, tričko s nápisama, tenisky, mikinu a kabelku je to vyloženě ráj. :)

 
Fire-fly
21 příspěvků 22.08.14 21:52

Tak trika skutečně mají z tenoučkého materiálu, ale jinak Timeout já osobně úplně nezavrhuju - sice když už tam jdu, tak se snažím v době slev, ale jinak od nich mám super (a po několikerém praní stále nezměněnou) mikinu na cvočky v takovém bundičkovém vzhledu, dvoje tepláky a když jsem v zimě sháněla úzké džíny primárně do kozaček, byl TO jediný, kde jsem je sehnala - seděly mi na mojí blbé postavě nejlíp, všude jinde měli velmi bokové a „superhyperskinny“, které jsem ani nepřetáhla přes kotník ;-).

 
toffee13
108 příspěvků 23.08.14 15:41

Hm… já tam občas něco koupím. Jedno černé triko, které mi každý chválí - mimo jiné. A jinak teda to, že je triko jednoduché a jednoduše ušité, ještě neznamená, že bych si ho nemohla koupit, protože jakkoli je střih primitivní, já si to stejně neušiju. K těm prvním šatům: tento střih ve stylu 20. let může někomu slušet. (Že jsou případně špatně ušité, je samozřejmě druhá - a dost podstatná - věc.) Co říkáte třeba tomuto?

 
anahir
114 příspěvků 24.08.14 13:15

@toffee13 šaty na obrázku jsou krásné, hlavně ty úplně vlevo.
Ale obávám se, že s tím zeleným cosi, nemají vůbec nic společného.
Na Vašem obrázku jsou krásné šaty, ale to podivné zelené je jakýsi hadr s gumou. Podivný pokus o halenu (nebo šaty?), který se zoufale nepovedl.
Aspoň já v těchto dvou věcech nevidím vůbec nic co by je nějak, i vzdáleně, spojovalo nebo se aspoň mlhavě podobalo.

 
toffee13
108 příspěvků 25.08.14 15:07

Tak to bylo přímo na ten střih, o němž Ada píše „stažené gumou v místě pasu typických bokovek, tj. pod muffinovými bůčky. Lichotivé.“ Jinak máte samozřejmě pravdu, že ty zelenkavé šaty jsou odpudivé (jak ostatně připouštím v závorce v pvním komentáři), ale obecně se zastávám bokových kalhot a bokovkových střihů, které sluší nejen hubeným ženám, ale pokud se dobře ušijí, i ženám normálním (viz fotka a viz Váš komentář).
To mi připomíná, že i jindy mám pocit, že se tu občas nadává na některé „novodobé“ nešvary, které se mohou nelíbit (proč ne), ale nejsou nijak zvlášť nové. Z 20. let právě tyto bokové střihy a snaha o vytvoření chlapeckých postav (což já zbožňuju), nebo například hrbatost let 30., o níž autorka píše, že je to „nová móda“, což se mi úplně nezdá (viz můj komentář v onom článku - najdete ho snadno podle několika vložených fotek), nebo třeba dlouhá trika vydávající se za šaty z šedesátek.

P. S.: Nechytejte mě prosím za slovo. Samozřejmě vím, že tu nikdo nekritizuje hezky provedené a vkusné modely, ať už jsou inspirované čímkoli. Jen mi vadí obecnost té kritiky a svádění leckterých velmi základních módních rysů (bokovkovitost apod.) na novou dobu. Jo, a taky mějme na paměti, že se k nám z těch různých módních období dostávají velmi často spíše profesionální fotografie, zatímco jsem si jista, že pouliční peklo bylo k vidění i tehdy (byť to možná nebyla taková hrůza, dokud neexistovala tak masová výroba a konzumace, ale zas bych si například já - dáma ze střední třídy - nic moc zajímavého nepořídila).

 
anahir
114 příspěvků 25.08.14 15:37

Já Vás přece nechytám za slovo… To jsem z toho teď jelen…
Ani nejsem proti Vám…
Já jsem prostě neviděla souvislost mezi tím obrázkem a tím zeleným hadrem.
Asi jsme se špatně pochopily…

Příspěvek upraven 25.08.14 v 15:38

 
toffee13
108 příspěvků 25.08.14 20:57

Já vím, že ne. Myslím, že si rozumíme. To bylo pro případ dalších - a nejen vašich - komentářů. Omlouvám se, pokud to vyznělo moc ostře.

 
valery
1579 příspěvků 23.08.14 19:42

Kdo posledních pár let občas zašel do Time Outu, Tally Weijl nebo i Takko nemohl si postupně nevšimnout čim dál horší kvality materiálu i samotnýho ušití- nedávno jsem si naběhla nákupem legin- po obléknutí se boční šev po pár krocích přesune na holenní kost- takže tak akorát na doma:-(. už do těhle krámů nechodím ani na čumendu- není na co!

to už je fakt lepší občas nakouknout do sekáče- když máte kliku, koupíte kvalitní triko, šaty nebo i ty leginy

Příspěvek upraven 23.08.14 v 19:44

 
anonymousse
28 příspěvků 23.08.14 23:06

Vloni jsem si v TimeOutu koupila úplně boží šedomodrý letní šatičky s žabičkovým živůtkem, už jsem je prala snad milionkrát a všechny ty gumičky pořád drží, až nad tím musím žasnout. Barva se po prvním praní trošku vymyla, ale od tý doby je pořád stejná, a protože já na šedomodrou jedu, vůbec mi to neva. Když je letos vyprodávali, koupila jsem si ještě jedny ve žlutý :) Toho otáčení a trhání jejich triček je mi líto, protože mají hezký nápady, ty všecky knoflíčky a roztřepený okraje úplně miluju. Ale je fakt, že po prvním vyprání jsou do spirály :-/

 
AnaKarenina
450 příspěvků 24.08.14 10:22

Já jsem time out měla za kvalitní obchod. Vlastním 2 zimní bundy (krátkou a parku) a mám je už cca 8-10 let a jsou pořád jako nové, teplé a parka (bílá) přežila už asi milion vyprání v pračce. Takže jsem si myslela, že až jednou doslouží, pro bundu bude Timeout jasná volba, ale koukám, že s kvalitou šli pěkně dolů z kopce. Fakt je, že jsem v tom obchodě dlouho nebyla - asi fakt roky - ale jak čtu vaše komentáře tak si říkám ach jo, Timeout už se asi zařadil vedle zminovaného Orsay, Manga atd.

 
Luela
107 příspěvků 24.08.14 13:47

Já osobně si na TO moc stěžovat nemůžu. Je fakt, že trička od nich nemám, ty se mi zdají tak jak se tu píše hadrovité, ale to jsou skoro v každém obchodě. Navíc sou střihu na hubenější postavy, u jablíček je to všeobecně průšvih.. Ale věci jako kalhoty, svetr, bundu nebo plášť mám a věci fungují bez ztráty kytičky, dokonce už několikátou sezónu. Nitě z nich nelezou, vydržely několikero praní, barva furt taková jaká měla být..
Myslím, že je to jako ve většině obchodů, něco je výborný, něco je dobrý a zbytek (kolem 60 procent zboží) by se nemělo ani prodávat, jaká je to šílenost

 
AjaDash
1 příspěvek 25.08.14 10:00
Ceska znacka Exe Jeans

Bohuzel to same se stalo i s ceskou odevni znackou Exe jeans. Mam doma trika, dziny a mikiny z Exe, ktere jsou stare tak 5 let a vubec nic se s nima nestalo, max trochu blednou barvy. Ale nabidka ted? Kdyz jsem videla prusvitny hadr (a i s nejakyma trhancema asi ze zkouseni), ktery stal 700,–!!, otocila jsem se na podpatku a odesla. Predtim jsem si jeste osahala par plastovych tricek, jiz zmolkatych mikin a prohledla si dziny, ktere by se snad ani dzinami nazyvat nemeli dle slozeni. Je to skoda. Ja klidne dam 700 za tricko, ale musi byt z pekne pevne bavlny a bez gumoveho potisku, ktery se loupe jeste na raminku:///

 
Jitka1980
50 příspěvků 25.08.14 10:00

V Timeoutu jsem nakupovala ráda pro sebe i pro přítele, ale poslední tři roky šli materiálově i provedením pořádně dolů..V loni na podzim jsme chtěli pánskou zimní bundu, nakoenc jsem skončili u velikosti XXL (a to přítel není žádný obr), kolem těla mu to viselo a rukávy byly fest. Paní prodavačka to rozpačitě komentovala, že poslední dobou to oblečení sedí málokomu. Nedávno jsem se tam byla podívat znovu a bohužel je to přesně jako v článku - materiál hadr a střih pytel.

 
BP0991
213 příspěvků 26.08.14 14:22

No kdysi tak před 8 lety, ty materiály byly o něčem jiném, dokonce i to oblečení bylo hezké. Teď tam jsou obyčejné hnusné průhledné hadry a to nemluvím o těch cenách. Ale abych zas tak nekřivdila. Nová podzimní kolekce nabízí krásné hnědé sáčko a pěknou modrou tmavou sukni. To sako je krásné, jen ne ta cena. Uvidím po slevě :-D

 
Betynka02
379 příspěvků 2 inzeráty 27.08.14 08:44

Přestaňme to kupovat a nebudou nám tím zaplavovat obchody.

 
Mary929
7 příspěvků 29.08.14 13:45

No to je to nejhorší! Je poptávka! Byla jsem nedávno v new looku- neeeekdy se tam da něco jakž takz koupit, ale z 90% hadry jako všude. Jen treba někdy vzory a barvy se mi libi… No ale zase ty materiály ne… To je jedno- chtela jsem jen říct, ze u pane v Belgii 1.7. Začíná letní výprodej a vse bylo na stendrech seřazeno podle barev a velikosti - jak jsem viděla ty tuny oblečeni tak se mi až podlomila kolena a nemohla jsem z toho usnout a porad si opakovala: kdo to kdy koupi, vždyť lidi nemají peníze… A přišla jsem za 10 dnu skoro nic tam nezbylo!!! No samozřejmě zezadu vozili další stendriky a snažili se vytlačit úplne vsechno co jim kde zbylo… A lidi jak nenažrani! DES!

 
Franche
358 příspěvků 30.08.14 17:28

Musím říct, že zrovna s oblečením i obuví New Look jsem opravdu spokojená :) kupováno přes internet a neměla jsem s ničím problém.

 
LittlePear
17 příspěvků 27.08.14 21:28

Přijít doba ledová, tak tu všichni pomrznem dřív než vylezem před barák.
Ještě pár let a budou si všichni myslet, že nosit „sítě“ je absolutně normální věc. Jediný řešení je nekupovat! Za půl roku je po nich a pár měsíců bez nakupování hadrů (a to myslím doslovně hadrů) snad vydrží každý. Pokud ne, je nejvhodnější čas zamyslet se nad svou závislostí na sra. kách.

 
Wildensbuch
4 příspěvky 30.08.14 14:05

@Rybushka Já mám z tohoto obchodu úplně stejný zážitek. Abych se nasoukala do košile, tak musela být XL a stejně jsem ji přes prsa nedopnula, protože nemám oblíbenou velikost 75 B, ale 75 E. Obsluhující slečna řekla, že na mě nic nemají, ať si jdu nakoupit oblečení do Baculky. Nevím, na jaké velikosti v tomto typu prodejen oblečení začíná, ale s mou 40 - 42 bych tam asi taky neuspěla.

 
dajens
1 příspěvek 30.08.14 20:12

Celkem jsem měla tuto značku ráda, kvalitně střižená saka, dobře padnoucí kalhoty. Potom změnili číslování a najednou mi nepadne ani č. 42, i když jsem předtím měla č. 38. Moc mě tam toho už nezaujalo, ale mamka tam nakupuje ráda. Něco se tam ve slevě vyplatí.

 
Putzi
21 příspěvků 1 inzerát 01.09.14 19:49

Uz tu nekde padlo, ze kazda znacka, ktera se uvede na nasem trhu se po par letech rapidne zhorsi. Mam pocit, ze je to jakesi pravidlo, zazila jsem to snad u kazde :(

 
E.Letenská
55 příspěvků 15.09.14 15:10
Článek sedí

A úplně přesně paní Ada trefila, co je Timeout. Obchod jsem kdysi navštívila asi tak 3× a od té doby už ne. Je to prostě out.

 
Kousinka
2 příspěvky 17.09.14 15:40

Připojuju se do zástupu majitelů TO z dob dávno minulých… po fakt asi deseti letech mě manžel zatáhl do obchodu, že tam mají hezké věci (budiž mu omluvou, že jsme jeli z oslavy :-D )… přesně ty zelené „šaty“ jsem měla na sobě a fofrem sundavala… nakonec jsem ale objevila pohodlné „tepláčky“ v lososové barvě, se zajímavejma kapsama, stály pakatel, tak šly domů.. a abych mu udělala radost, ještě jedny „lněné“ tříčtvrťáky, barva dokonalá, střih seděl… bohužel dvakrát jsem je měla na sobě a vyjely švy na nesmyslnejch místech - no bejt to na zadku, tak mlčim :-D
A tak jsem o týden později při probírání šatníku na dobročinný bazar vytáhla ty nejnovější kousky a bez ukáplé slzy je odevzdala a pohladila na ramínkách ty staré, dobré kousky z let dávno minulých (a nejen TO).. a pořád se mi všichní smějou, že jsem sysel a syslím si staré oblečení.. ale i ten krimplen už mi kolikrát přijde pohodlnější :-D

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Kontrasty I

Zdroj: fler.cz, Burda... Celý článek

We make sexy totally sexy

Nezbláznila jsem se a nezačala jsem články v Pekle titulovat... Celý článek