Tři zářezy

31.07.13 | autor Ada

Nechtěla jsem psát další peklo. Fakt ne. Ale každý pekelný článek vás povzbudí k zasílání dalších úlovků, a přestože si je obvykle nechávám do příštího vydání, někdy přijdou klenoty, nad kterými to prostě nevydržím.

Vím, že už to opakuji po několikáté, jenže tohle je příklad par excellence, který je nutno využít: milí hlásači hesla "když se ti to nelíbí, tak na to nekoukej", co byste dělali, kdybyste jeli tramvají a před vás si sedlo tohle? Myslíte, že byste se dokázali zkroutit tak, abyste v zorném poli neměli ani kousek? A pokud ano, nepřitahovala by záda polonahé korpuletní slečny vaši pozornost podobně jako temná propast přitahuje pozornost altofobikovu?

fotila Annafotila Anna

Koukám na to a prostě nemám slov. Fotka je poměrně detailní, takže je vidět, z jaké sliny je ušité to tílko nebo co to má být. Jsem si jistá, že je zepředu velmi průsvitné, a tím pádem ani nechápu ten obří výstřih na zádech: takové tílko by se asi mělo nosit bez podprsenky, aby vzadu nic nekoukalo, jenže bez podprsenky bude vidět všechno i zepředu. Pokud je to zamýšleno jako street móda, pod kterou se má schválně nosit výrazná podprsenka, pak by se to nemělo vyskytovat ve velikosti nad 40. Tohle je prostě hrozné. Člověk nemusí vypadat superstylově, ale aspoň esteticky by se oblékat měl, a tohle má do estetiky sakra daleko.

Na další fotce udělalo hlavní zářez slunce a já ji tak můžu použít jako varování: milé děti, takhle dopadnete, když budete nosit podprsenku blbé velikosti. Jedno jestli bude plavková nebo prádlová, kterou vystavíte na zádíčkách podobně jako ta předchozí slečna. Cejch vydrží dlouho.

O číslo menší šaty a klasická podprsenka k zavazování za krkem, která je přes barevný soulad poměrně dost vidět (a neméně prý byla vidět i zepředu), už jsou jen takový obvyklý bonus.

fotila Magdafotila Magda

Na poslední zařízlé fotce máme kromě obligátního muffinu, zde vyrobeného pevně utaženými pásky na bocích (když už pásek, tak raději v pase, tohle bylo trendy před dvaceti lety), sbírku snad všech základních chyb, jimiž se české ženy posouvají k lacinému východu:

fotila Maritafotila Marita

Rozčepýřený peroxid, vykukující prádlo, a samozřejmě, že pod bílé šaty se toto prádlo bere v bílé barvě, aby nebylo vidět! Nebylo by, kdyby tělo bílé bylo, ale přestože jsme běloši, tělo máme tělové a neprosvítající prádlo tudíž musí být v tomto odstínu. Ženy a děvčata, copak to nevidíte?

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
Tamara A.
25 příspěvků 31.07.13 20:07

Tak to peklo více než nejpekelnější :-)

 
7427
15 příspěvků 31.07.13 20:18

To snad ani není možný. U té první fotky mi přímo spadla brada. Ostatní je strašné, ale celkem často k vidění.

 
atrix
483 příspěvků 02.08.13 07:28

Totéž. Vyvalila jsem oči a vydechla: „Proč?!“

 
Robena
1257 příspěvků 31.07.13 20:08

Ta prvni zada nemaji chybu! Pripominaji mi nejaky animovany film o prasatkach.

 
Brunhilde  31.07.13 21:08

Taky jsem přemítala, co mi to připomíná. To samé, co vám.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 31.07.13 22:16

Kvitujem, že slečna na prvej fotke má aspoň peknú pleť, toťke som na ulici videla slečnu síce štíhlu, top do pol chrbta, nikde nič netrčalo, ale samá vyrážka, tiež nič moc pohľad. Esteticky to vyšlo tak narovnako.

 
Divi
12 příspěvků 22.09.13 15:56

Pěkná pleť je dar, ale došlo mi to až ve zralém věku, kdy jsem díky stresu obdržela jakýsi úporný ekzém, na předloktí, v okolí kolen a na zádech. Horší je, že ten neřád se hojí nejlépe na sluníčku :) no tak tu svoji vyrážku vystavuji, ovšem na ukazování zad nemám odvahu - tak je tam ta vyrážka přikrytá a stabilně nejhnusnější. Tak snad příští léto… někde mimo civilizaci

 
meky.v
105 příspěvků 01.08.13 11:42

tohle? :)

 
Robena
1257 příspěvků 01.08.13 11:53

Muze byt :-) Je to Jen pockej zajici?

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 08.08.13 12:57

To je skoro urážka té kreslené prasnice…ale příměr je to dobrý, to zas jo ;)

 
razorblade  31.07.13 20:09

Au

 
Yla
81 příspěvků 31.07.13 20:11

Ta první fotka je prostě síla. Vždycky, když tohle vidím, tak mám nutkání podprsenku rozepnout. Nejsem úchyl, ale připadá mi, že to ty holky tak nějak samy chtějí, vyžadují… Jinak to snad není možné

 
Robena
1257 příspěvků 31.07.13 20:14

Ja bych ji zas po tech zadech placla.

 
Chany
871 příspěvků 01.08.13 12:54

Přesně! A ještě s dovětkem: " čéče, ty máš ale ránu! Tu máš druhou!" :-D

Příspěvek upraven 01.08.13 v 12:55

 
Robena
1257 příspěvků 01.08.13 12:56
:-)))
 
kolúch
445 příspěvků 01.08.13 16:55

Ja by som neplácala po chrbte, ja mám chuť prefackať takého človeka, keď už to nevedela urobiť vlastná mama kým bol čas. A inak už tieto veci komentujem, ak sa vyskytnú v mojej blízkosti, nahlas. S pohľadom upretým do diaľky si brebentím popod nos „No na tvoj chrbát sme všetci zvedaví“ a podobne. Už ma nebaví taktne mlačať keď mi niekto netaktne pchá pod nos svoje šunky. Komentár keď stretávam dopoludnia a naobed „dámy“ v kurvokrojoch väčšinou znie „Tak skoro a už do práce?“ Svetu mier! :)

Edit: úvodzovky…

Příspěvek upraven 01.08.13 v 16:58

 
7427
15 příspěvků 31.07.13 20:41

@Yla
Trochu se bojím toho, co by následovalo, po tom rozepnutí.

 
Yla
81 příspěvků 31.07.13 20:46

@7427 Asi bych dostala :D

 
dee-dee
92 příspěvků 31.07.13 20:56

Dostala, ale tím zapínáním od podprsenky… to pak funguje jako prak, jak je napružené :-D

Slečna to zjevně nosí v sebeobraně, proti úchylákům :-D

 
Chany
871 příspěvků 01.08.13 13:16

Tak. Kam se se zářezy hrabe lauf! To by byla šleha! Potrefený troufalec aby pak koukal jako Jan Žižka…( jen jedním) :-D

 
7427
15 příspěvků 31.07.13 22:00

@Yla
A to by teprve bylo peklo…

 
koi  31.07.13 21:05

Já mám také takové nutkání, ale ne kvůli provokaci jako takové, ale protože mi to přijde prostě jako součást první pomoci zraněnému… vždyť tohle musí být šíleně nepohodlné, ne? Člověk má tendenci té osobě pomoci a vysvobodit jí.

 
suzunka
3 příspěvky 09.08.13 04:16

Já zase při pohledu na něco takového mám chuť to podprdu chytit, natáhnout a PRAAASK!!!

 
shirla
878 příspěvků 31.07.13 20:14

Asi je to seksi:-)

 
Luela
107 příspěvků 31.07.13 20:15

Au au

 
Slavoj
27 příspěvků 31.07.13 20:20

Správné, české, letní masíčko. Jediné, co mě napadne, jestli chybí zrcadlo nebo soudnost?

 
lleennttiillkkaa
58 příspěvků 31.07.13 20:21

Obdivuju odvahu první slečny/paní zapnout si podprsenku na poslední/první háčky…zbytek už snad ani nemá cenu komentovat.
Akorát se teda stydím, protože mám taky debilně opálený plavky, ale vytuhla jsem na písku a nějak jsem zapomněla rovnat, ale zase mám plavky vypálené směrem dolů a trička s hlubokým zadním výstřihem zásadně nenosím.

 
Voldemortka
361 příspěvků 31.07.13 20:22

Víte co mě spíš udivuje? To sebevědomí dam a slečen, které to na sebe do slova a do písmene „narvou“ :)Vlastně ho i obdivuji, moje je dost vysoké, ale ony mě trumfly. ;) :)

 
katango
1356 příspěvků 01.08.13 09:12

Jo, souhlasím, o rezignaci na vzhled tu evidentně nejde. Kde to sebevědomí prodávaj? Že bych si zašla…

 
Aundrey
7 příspěvků 31.07.13 20:25

Ach soudnosti, kampak ses nám zatoulala?

 
Syslik1
95 příspěvků 31.07.13 20:38

Tak z první fotky bude mít noční můru i manžel, který zrovna náhodně nakoukl…

 
Sylvika
77 příspěvků 31.07.13 20:39

To je hnus velebnosti…

 
annamae
12 příspěvků 31.07.13 20:40

Ad první foto – já mám vždycky pocit, že lidi prostě neumí používat vlastní hlavu a co visí v obchodě na věšáku si na sebe prostě automaticky navlečou, místo aby se sami zamysleli, jestli se to vůbec dá považovat za oblečení, jestli náhodou skrz to není všechno vidět…

 
Ant.
245 příspěvků 31.07.13 20:46

Ach boha, to zas budou jednou noční můry.

 
Susieanne
15 příspěvků 31.07.13 20:56

U první slečny je ovšem ještě naděje, že z toho vyroste :) Postavu mám sama taky dost problematickou a korpulentní (holt jablko těžký život má;-)) a správné oblečení se mi podařilo vychytat až věkem. Hadry, co jsem nosila v pubertě by se v pekle smažily na prvních příčkách, to mi věřte. Takže o teenagerku se nebojím, zatímco u zbylých dvou dam půjde už asi bohužel o východní styl neměnný.

 
Voldemortka
361 příspěvků 02.08.13 07:51

Muzu se zeptat, kde berete tu jistotu, ze je slecna /dama teenager? :)

 
Matmys
1597 příspěvků 31.07.13 20:57

A já jsem zvědavá, kdy už jednou fotíci najde odvahu a zeptá se modelu „Co vás k tomu vedlo, vzít si tohle na sebe?“
(předem upozorňuji, že já to nebudu :) ).

 
Brunhilde  31.07.13 21:13

Já mám spíš nutkání občas neznámým ženám na ulici říct, jak jim to sluší. U hrůz odvracím zrak.
Myslím, že je právem každého obléct se pekelně, a já jsem za tu možnost ráda. Někdy mne to ale až bolí, když vidím, jak málo stačí, aby to bylo aspoň obyčejné a normální. Třeba správná velikost.

 
astorka
13 příspěvků 01.08.13 20:51

Nedávno jsme to s kamarádkou nevydržely a ona došla za slečnou na diskotéce ji upozornit, že jí je vzadu vidět celá podprsenka. Celý večer si pak slečna dávala pozor :-)

 
Matmys
1597 příspěvků 01.08.13 21:48

To vás ctí, upozornit na vylézající podprsenku je chvályhodné.
Ale v tom autobuse u první fotky byste tak maximaláně mohla slečnu upozornit, že ji někdo ukradl zadní díl trička…

 
Shiro
354 příspěvků 31.07.13 21:06

Moje dobrá kamarádka si jednou vzala obepnuté jeans a lezl jí takový muffin, že jsem jí to na tvrdo řekl, od té doby jsem jí neviděl v kalhotách :D

 
koi  31.07.13 21:08

Jinak k té poznámce o tom, že takové věci by se neměly vyskytovat ve velikostech nad 40 - s tím rozhodně souhlasím, kolikrát žasnu v obchodech že TAHLE VĚC JE OPRAVDU K MÁNÍ VE VŠECH VELIKOSTECH. Ale zřejmě výrobce reflektuje (ne)soudnost zákazníků.

 
Susieanne
15 příspěvků 31.07.13 21:14

Zas nepřehánějte. Ona není velikost 44 jako velikost 44. Jinak to vypadá na vysoké slečně se sportovní postavou a jinak na někom menší postavy, kdo prostě má ty kila navíc, no. Ne každý, kdo nosí velikost 42 a více, je nesoudná osoba hodná opovržení, která by měla do konce života nosit nejspíše jenom pytel!

 
koi  31.07.13 21:24

Myslím, že to docela překrucujete. Kde tvrdím, že by dotyční lidé měli nosit jenom pytel od brambor? Spousta modelů se dá nosit i ve větších velikostech, ale u spousty modelů má problém i leckdo s velikostí 38, a řekla bych, že právě ty plandavé vršky s mega výstřihy, které se mají nosit přes nějaký upnutý topík nebo podprsenku, jsou toho zářným příkladem.
Holt existují věci, které vypadají dobře jen na vyzáblé modelce, tak kdo není kost a kůže, ten by to neměl nosit. Já mám zase malá prsa, tak nebudu nosit pinup šaty se srdcovým výstřihem, protože to taky nevypadá dobře. A ženská s velkým chodidlem by neměla nosit baleríny. A tak dále.

 
Susieanne
15 příspěvků 31.07.13 21:46

Konkrétně tričko, co má slečna na sobě bych nedoporučovala ani nikomu s velikostí 36. Ale podle mě mícháte dohromady dvě věci, chodidla ani prsa si většina z nás bohužel nevybírá, a nemyslím si, vámi uvedené příklady by byly nějakým prohřeškem…I s vět­ší nohou se dají obout balerínky a myslím, že pin-up šaty byste také nějaké slušivé sehnala ;-)

 
koi  31.07.13 21:49

„chodidla ani prsa si většina z nás bohužel nevybírá“

To ale neznamená, že si každá můžeme dovolit všechny modely výstřihů a bot a stále vypadat dobře.
„Moct nosit co se mi zachce“ není stav, který by následoval po nějaké zásluze (stejně je jen hypotetický, max. můžu nosit všechno, co je v módě), takže je irelevantní zda člověk k tomu omezení přijde jak slepej k houslím, nebo si ho sám nějak zaviní.

 
Susieanne
15 příspěvků 31.07.13 22:08

OK, to beru, že každý musí respektovat omezení svého těla, ale přijde mi to z extrému do extrému. V životě jsem neslyšela, že by někdo někoho hanil kvůli nevhodné obuvi vzhledem k jeho velikosti chodidla, nebo kvůli tomu, že má do šatů malá prsa. Dámy na fotkách, to je ovšem jiná podívaná, a myslím, že právě o tenhle nevkus tady jde :) Kdyby si aspoň polovina žen místo džín oblíkla v létě krásné šaty a místo trekových sandálů balerínky, tak si myslím, že by ulice zkrásněly, a o dost. A aťsi by měly malá prsa a velká chodidla :)

 
koi  31.07.13 22:12

„Kdyby si aspoň polovina žen místo džín oblíkla v létě krásné šaty a místo trekových sandálů balerínky, tak si myslím, že by ulice zkrásněly, a o dost.“
A já jsem zase toho názoru, že noha velikosti 44 je hezčí v trekových sandálech než v balerínách, a že padnoucí džíny + topík s lichotivým výstřihem jsou slušivější, než šaty s prázdným výstřihem a ramínky za krk.
Ale tady hodně záleží jestli vnímáte ten celek, nebo jen jednotlivé kusy oblečení (bez ohledu na to, na čem jsou vystavené).

 
Susieanne
15 příspěvků 31.07.13 22:25

Ale to, co popisujete je ideální stav, kterého se nedožijeme ;-) Já teda nejsem zjevně takový kritik a přehlédnu ledascos… toleruju mnohé a tepu pouze do velkých nešvarů :)

 
koi  31.07.13 22:29

Já si myslím, že je to takový základ.
V první řadě si musím pořizovat věci, které mi sednou (ať už jde jen o správnou konfekční velikost, nebo o vhodné střihy). A teprve pak se pustit do nějaké stylovosti.
Protože i dobře vymyšlená kombinace, která by vystavená na krejčovské panně nebo obrázku z Polyvore vzbudila nadšení, bude vypadat mizerně, pokud v ní nebude odpovídající „náplň“.

 
Susieanne
15 příspěvků 31.07.13 23:10

Když on se málokdo narodí jako Donna Karan nebo Donatella Versace ;-) Stojím si na tom, že člověk musí mít nějakou soudnost, ale balerínky na velké noze? Nedovedu si představit, čím by mohla takováto žena někoho urážet nebo pohoršovat. Je rozdíl mezi modním peklem a nedokonalostí :)

 
koi  31.07.13 23:19

To není o urážení nebo pohoršování, to je prostě o ošklivosti.
On si nejspíš člověk neřekne „páni, takový lyže vypadaj v balerínách hnusně!“, ale „chudák holka, takový ošklivý nohy“ (ale nebude to dál buzerovat, protože za ošklivý nohy nikdo nemůže, a přece nebude v létě chodit v botách ke kotníku, to je jasný).
Jinak já jako módní peklo beru jen takový ty vtipnější věci, tudíž tohle taky ne. Ale holt to k tomu pěknému oblékání patří, a myslím, že je to základnější věc než vkusné kombinace. Protože na nakupování oblečení je nějaký čas na rozmyšlení a zkoušení atd., zatímco u kombinace a + b + c je vždycky možné, že se člověk při odchodu do práce polil kafem a honem se převlékl do první věci co mu přišla pod ruku.

 
Slmal
4 příspěvky 01.08.13 09:58

Já mám také větší nohu. Jsem také vysoká. Nosím baleríny velmi často a hledím tady na tu diskuzi o nevhodnosti některé obuvi pro určitá chodidla jako blázen. To ty modelky v New Yorku a Paříži s ploutví místl nohy dělají tedy pěkné faux paux, když se odváží na ulici v jiné obuvi než trekové. Já se dosud domnívala, že žilnatá chodidla, plesnivé nehty a chodidla nepoznamenaná pedikúrou jsou známkou nevzhlednosti. Tak teď bych se nad sebou měla zamyslet a nosit pouze trekovou obuv nebo gumáky.

 
adelll.k
1 příspěvek 01.08.13 15:26

Pardon, ale že mají slečny s velkou nohou v balerínách „hnusný“ nohy? No to snad ne. Sama měřím 190cm, mám velikost nohou 41 až 42 a baleríny nosím. V botách na podpatku bych zase byla za žirafu. Dokonce mi okolí moji sbírku balerín chválí a nemyslím, že to dělají ze soucitu a za rohem si říkají chudák holka. To, co je tady na fotkách už je určitě modní peklo. Ale to co píšete vy, rozhodně ne!

 
suzunka
3 příspěvky 09.08.13 04:34

Souhlasím. Spousta žen co jsou hodně vysoké, mají i velká chodidla. A balerýnky jsou rozhodně vkusnější než trekové sandály. Většina vysokých žen nechce být ještě vyšší a tak nenosí botky na podpatcích. Mám několik kamarádek co tento styl preferují a nikdy bych neřekla že je to ošklivé.

 
Matmys
1597 příspěvků 01.08.13 10:19
Koi

Kde prosím bydlíte?
Já za poslední dobu v Praze nepotkala džíny, ani nepamatuju. Spíše šatičky, sukně, pravda… občas minišortečky, ale džíny ne, ani když pršelo.
Možná, že je to vliv léta, možná MP? Ale je to pěkné…

Příspěvek upraven 01.08.13 v 10:19

 
Eliška K.
1 příspěvek 31.07.13 23:42

Hej, já mám jednačtyřicítky, což někde je už v nadměrných velikosech, a nosím jedny baleríny za druhýma a zatím si nikdo nestěžoval…

 
Brunhilde  31.07.13 21:14

Mám stejný názor. Lidi to chtějí, tak jim to prostě ušijeme.

 
Limewithmint
3 příspěvky 31.07.13 21:19
Mno...

První co mě napadlo u první fotky bylo - Ještě že si to slečna nepopletla a neoblékla si tu věc zádama dopředu :D

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 31.07.13 21:36

Proč se u první fotky pozastavujete? Ono to foto je vytržené z kontextu. Nevíme, kam slečna jede. Třeba byla někde na výletě, nebo u kamarádky na chatě, či u koní. Jsou prostě chvíle, kdy takovéto oblečení člověk upotřebí.

 
Chanelle
54 příspěvků 01.08.13 10:30

No hele já ti nevím, ale když jedeš ke koním nebo na chatu tak stejně si sebou vezeš (nebo tam máš) věci na převlečení. Ono zase od slámy a hnoje nemusíš jet pak domů v dopravě.
Je spousta slečen, co mají kila navíc a dokážou se obléknout i do teplého počasí vkusně, aniž by podtrhy své nedostatky jako slečna na obrázku. Kromě toho si myslím, že podprsenka zařízlá až na krev není ani esteticky vhodná a ani moc zdravá.

 
Limewithmint
3 příspěvky 01.08.13 11:37

Ale já se u té fotky nepozastavila - napsala jsem, pokud vím, že to bylo to první co mě u té fotky napadlo, což není zase tak ohromný časový úsek, abych to považovala za pozastavení.
Ano, fotka může být vytržena z kontextu, pokud by ovšem v nějakém kontextu toto oblečení obstálo. Nemyslím si, že je nutné vystavovat tak velké množství těla jen proto že je vedro. Samozřejmě, nebudeme chodit v bundách, ale domnívám se, že vedro nás ještě neopravňuje k tomu, abychom chodili oblečeni takto, ať už jsme štíhlí nebo ne. Já sama bych například toto „tričko“ neupotřebila na nic…nikdy…no možná jako vzdušné noční tričko do parna:D
Osobně mi hrozně vadí tohle nesmyslné obhajování, jakože o slečně nevíme kam jela, kde byla, co dělala. To je stejné jako by se u někoho, kdo chodí po městě jen v tričku, bez kalhot a spodního prádla napsalo, že to takhle nemůžeme soudit, protože ten člověk třeba má rád, když mu okolo zadku pěkně profukuje.
Ano, pokud je člověk na chalupě nebo někde mimo dosah civilizace, ať si na sebe tuhle věc klidně navleče, ale pokud se chystá mezi lidi, měl by zachovat trochu soudnosti a obléci se jako slušný člověk

 
shirla
878 příspěvků 31.07.13 21:40

@BEZDOMOVEC Chudáci koně!

 
Robena
1257 příspěvků 31.07.13 21:42

No postroj to tedy je.

 
koi  31.07.13 21:42

Týrání zvířat!

 
BEZDOMOVEC
1648 příspěvků 31.07.13 22:20

Dovolil jsem si odcitovat příspěvky Beldaran a Verhro, z předešlého článku, aspoň je vidět, co je to za blbost. Věřím, že od nich jsou ta dvě červená ramínka :).

 
koi  31.07.13 22:25

Ne, není vidět co je to za blbost. Akorát jsem měla dojem, že se Adě pomíchaly fotky, a pro jistotu jsem zmáčkla CTRL+F5, abych viděla, jestli se místo té kypré slečny s holými zády nenačetla fotka slečny s copem.

 
Beldaran
82 příspěvků 04.08.13 16:25

Srovnáváte nesrovnatelné. Slečna v minulém článku na sobě měla normální praktické (byť ne třeba oslňující) oblečení. Slečna zde má na sobě příšerný vytahaný hadr z kterého jí čumí prádlo, to praktické není a nikde ani být nemůže. Je třeba posuzovat dané situace - dáma v šatech a na podpatcích ve městě je normálně hezky oblečená, v lese by vypadala jako padlá na hlavu. Stejně tak paní ve sportovním oblečení, keckách a s batohem někde na cestě mě nijak nepohorší, potkám-li ji ve Stavovském divadle v tomto oděvu, pomyslím si něco o tom, že se neumí obléknout. Prosím uvědomte si, že nejde jen o to si něco obléknout, ale i kam si to obléknout, co někde vypadá dobře, je jinde vrchol nevkusu. Nicméně některé věci budou nevhodné vždy a všude, což zrovna u této první fotky platí.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 31.07.13 21:41

Myslela jsem, že tohle snad už ani není možné. To je skoro jak v USA - mám velké sebevědomí, tak si na sebe vezmu cokoliv…

 
CandyKendall
1164 příspěvků 31.07.13 22:11

„…ale přestože jsme běloši, tělo máme tělové“ - tak to jsme spíš TĚLOŠI! (blbej vtip, já vím - ale muselo to ven :D )

 
Yla
81 příspěvků 31.07.13 22:13

@lleennttiillkkaa Tak ty poslední háčky jsou tam proto, že podprsenka se v průběhu času vytahuje, tak aby pořád seděla-i když gumičky třeba tak nepruží. Což, myslím, na slečnu docela sedí.

 
Harmonika
244 příspěvků 31.07.13 22:30

Holka zlatá, kam si dala oči? Kam se poděla tvá soudnost?
Ať se snažím sebevíc, nedokážu to pochopit. Přesně, jak říká Ada: „Člověk nemusí vypadat superstylově, ale aspoň esteticky by se oblékat měl“. Tohle bych dotyčným vtloukala do hlavy od rána do večera. Otázka je, zda-li by to vůbec pomohlo, protože překonat zažité „Je to sexy“ nebo „Co je komu do toho, jak se oblíkám“ prostě evidentně tak snadno nejde… Smutné.

 
myška.m
53 příspěvků 31.07.13 22:54

Myslím, že v případě té první slečny už je ostatním do toho, jak se obléká - minimálně tomu, kdo sedí za ní, protože kdyby zapínání nedejbože nezvládlo svou funkci, kterou evidentně zvládá s vypětím všech sil, jednalo by se o obecné ohrožení s možným následkem vypíchnutého oka a dalších nepříjemných poranění.

 
paffg
376 příspěvků 31.07.13 23:07

Sexy krupón?

Příspěvek upraven 31.07.13 v 23:08

 
mopsinka
9 příspěvků 31.07.13 22:56

…že já to otvírala před spaním… TO BYLA CHYBA…teď se mi buď nepodaří usnout, nebo se mi bude zdát pohádka o třech prasátkách :-D:-D

 
paffg
376 příspěvků 31.07.13 23:05

Strašná první fotka, úplně jsem vytuhla, tohle komentovat už nelze.
Tady už by stálo za to, zcela neslušně se optat slečny, jestli je příčetná…

 
AgeMiddle
83 příspěvků 01.08.13 13:21

Spodní prádlo se tak jmenuje proto, že má být vespod, tudíž něčím zakryté.

Nechápu co dotyčnou a spoustu dalších vede k tomu, že jim kouká prakticky celá podprda (a ne jen ramínko, což se občas může stát každému) a jim to nevadí nebo to snad dělají i úmyslně??? Možná si myslí, že když to sama zepředu nevidí, tak to prostě není vidět :-(
Jednu dobu sice módní stylisti psali, že můžeme nechat krásné (krajkové) prádlo vykukovat záměrně, ale předpokládám, že určitě nemysleli zapínání na zádech, ale spíš kraječku ve výstřihu.

U té druhé opálené / spálení paní je krásně vidět, že podprsenku špatně - zapínání by mělo být vodorovně a netáhnout nahoru.

Třetí paní mi (bohužel) zas moc jako peklo nepřipadá - protože tak vypadá polovina národa.

 
Zuzka.Mannheim
11 příspěvků 31.07.13 23:47
Velikost

Jsem pro, aby se SPOUSTA věcí vyráběla pouze do velikosti 32-34 (přestože sama vlasním 38-40). Protože na tohle se nedá koukat a nelze si toho nevšimnout… Brrrrr

 
Lunaria
5 příspěvků 01.08.13 13:01

Jo, super nápad. Radost by to udělalo hlavně nám, co máme velikost 40, ale přesto jsme štíhlé, jen jsme zkrátka více vyrostly. Už takhle je někdy problém koupit si na sebe něco pěkného, aby to zas nebyl pytel, nebylo to krátké…
Vyvozování něčí tloušťky nebo naopak štíhlosti z tohoto číslování velikostí je dost o ničem.

 
panmeloni
23 příspěvků 01.08.13 15:03

S tím naprosto souhlasím. Bohužel takových nás je málo, alespoň soudě podle nabídky v obchodech. Jednotlivé velikosti se liší podle obvodu břicha a ne podle typů postav. Jsem vysoká štíhlá, ale mám širší boky a ramena, ale úzký pas. 40-42 je mi přes ramena, ale v pase mi bude dobře leda až budu těhotná… Kalhoty totéř jsou šité na rovné sloupy a na tvary. Je to běs.

 
Beldaran
82 příspěvků 01.08.13 01:20

První fotka je úžasná. Slečna by svá záda v tomto úboru měla pronajímat jako reklamní plochu.

 
MP Vladenka
1289 příspěvků 01.08.13 09:20

Ideálně plochu pro modnipeklo.cz :-)

 
MinRAe
7 příspěvků 01.08.13 08:25
.....

Ráda bych věděla, jak by se slečna z první fotky cítila, kdyby přesně tohle viděla jinde než na sobě…

 
Caralina
916 příspěvků 01.08.13 08:34

Ta slečna na té první fotce musí v té podprsence strašně trpět :-)

 
arjev
51 příspěvků 01.08.13 08:45

Mně se zdá, že na slečna na první fotce netuší, že si přisedla šatky a stáhla výstřih až.. no někam. Myslím, že původně to triko /nebo šatky/ mělo tu podprsenku zakrývat. Ony tyhle slečny, když to kupují, ani nepoznají, že je to hadr, který se vytáhne. Hlavně, že je to levné a sexi.

 
katango
1356 příspěvků 01.08.13 09:16

Nemyslím si.

 
Chany
871 příspěvků 01.08.13 13:17

Kdepak. To musel být rozgajdaný hadr už při koupi.. :-(

 
Chanelle
54 příspěvků 01.08.13 09:17
Týýýýý jo!

Tak to je hodně masakr - všechny tři grácie.

První slečna si ještě podprsenku zapnula na nejmenší objem aby jí nespadla. Kdyby spadla, tak by asi svět viděl zbožná ňadra (sundáš podprsenku a spadnou až na kolena).

Druhá paní je sice děsná, ale co mě děsí ještě o malinko víc je to, že vede za ruku děvčátko do 10-ti let, které (soudě podle vzdouvající se růžové sukně - možno viděti pod hranou maminčiny kabelky) má náběh na obezitu. Halt jablko nepadá daleko od stromu.

Třetí paní je třeba fakt z východu…

 
corrigan
2631 příspěvků 01.08.13 10:13

Třetí paní vypadá jak typická Češka. :-D
Nutno podotknout, že ty šaty by neměly mít pásek vůbec, další věc jsou poměrně ošmajdaný, v podstatě zničený boty.
Nemůžu ale souhlasit s Adou, že pásek nošený na bocích byl in před dvaceti lety. Určitý střihy šatů, které jsou in dnes, takové umístění pásku vyžadují. Ovšem ne tyto, jak říkám, bez pásku by to bylo rozhodně lepší. Ne že by to podstatně pomohlo, ale zmizel by jeden muffin. :-)

 
Mariahh
53 příspěvků 02.08.13 03:30

Aký nábeh na obezitu? Však ani neni poriadne vidieť akú má postavu. A decká bývajú dosť baculaté, aj keby mala, tak to ešte môže zhodiť.

Příspěvek upraven 02.08.13 v 03:31

 
thecherry
40 příspěvků 04.08.13 14:33

„Z východu“ je široký pojem. A věřte nebo ne, na východě jsou miliony hezčích žen jako třeba vy, co mají výborný vkus a cit pro módu. A kolik žen z Čech a západu má otřesný vkus…a jé jé…že jich je.

 
Curly-haired Bitch
132 příspěvků 01.08.13 10:28

Jejejej, to je peklíčko :-D Mimochodem to, co je zvěčněno na druhé fotce, jsem nedávno měla příležitost vidět na jednom koupališti. Ovšem onen cejch byl ještě o dost blíže krku…:-/

 
benyka
4222 příspěvků 01.08.13 10:29

Před pár dny jsem šla za podobnou kreací, jaká je na první fotce, jen s tím rozdílem, že podprsenka byla černá, a nevěřila jsem vlastním očím. Teď vidím, že je to zřejmě módní trend… Nepletla bych do toho, že je něco ošklivé, protože se to nosilo před dvaceti lety. Pak bychom klidně mohli říct, že odhalené podprdy se nosí letos, takže jsou OK, a míra odhalení je přece subjektivní.

 
nanjua
960 příspěvků 01.08.13 10:34

Ode dneška věřím na mimozemšťany mezi námi…

Příspěvek upraven 01.08.13 v 10:34

 
Chany
871 příspěvků 01.08.13 13:03
Hm

Sedět tak za tou první slečnou, asi by slyšela následující:
" Jéééžišmarjááá Jóóósefe, to se mi snad jenom - není pravda!" :-(

 
suzunka
3 příspěvky 09.08.13 04:51

To jako fakt??? No to bych radši držela pusu. Sice se mě nemusí všechno líbit ale trousit poznámky na něčí adresu jenom tak jakože mimochodem… TRAPNÉ!!!

 
Monis
1 příspěvek 01.08.13 13:16

To je děs, obzvláště ta první slečna…
Včera jsem v autobuse cestou na chatu viděla něco, co by se zde také velmi vyjímalo, jen sem neměla odvahu to vyfotit, tak to alespoň popíšu.
Počasí - pod mrakem
Slečna - 20 - 25 let, trošku plnější postavy, ale nic dramatického, prsa větší, lehce povyslá
Oblečení - svítivě zelené tílko s výstřihem vzadu i vpředu a s OBROVSKÝMI a ŠIROKÝMI průramky až pod pas, podtím černá podprsenka, na košíčcích v horní části dekor hadí kůže (dlouho sem zvažovala jestli to třeba nejsou plavky a nejede od rybníka, ikdyž počasí na to nebylo, ne byla to podprda a na nohou měla džíny!), hlavní problém podprdy byl ve zcela nevyhovujícím obvodu (mimojiné), podprsenka od těla odstávala a jak se slečna držela tyče, viděla jsem ZESPODA její prso! Nedalo se tam nevracet pohledem…vystoupila v Uhřiněvsi.

 
sely1
184 příspěvků 01.08.13 13:17

Tu prvu slecnu lutujem-nie pre to ze je obezna aj ked to nie je nic zavidenia hodne ale je brutal teplo a hic a najradsej kazdy v tomto teple ma toho obleceneho najmenej viem ze to nie je ospravedlnenie ale ja neviem co by som v takomto teple nosila ja keby som mala nadvahu fakt si to neviem ani predstavit, vazne im to nezavidim tymto ludom…mozno budete namietat da sa to aj distingvovanejsie a elegantnejsie a ja neviem ake este…jsie ale kym nie ste v ich kozi neda sa to vysvetlit. V ramci moznosti tejto slecny by sa dalo tak maximalne nieco volne teda este sirsie ako je ona a zahalujuce ruky a vlastne cele telo ale ja by som to tiez v tychto tropoch asi neustala a radsej by som sa citila dobre ako pekne ale nepohodlne. Dajte mi kludne 200 cervenych…

 
Temperance
459 příspěvků 01.08.13 13:50

Já nevím, ale kdyby se mi podprsenka takhle zařezávala, tak by to mělo k pohodlí HODNĚ daleko.
Slečně - mimochodem, tu pleť, na kterou upozornila Dalajlámov škrpál, jí fakt závidím - bych vřele doporučila rozevláté šaty nebo tuniku z lehkého materiálu, který v horku chladí, se vzorem, který odvede pozornost od problematických partií. A prosím pěkně, to, že někdo má konfekční velikost vyšších čísel, ještě vůbec nemusí znamenat, že nemá pěknou postavu, pokud jsou proporce v rovnováze. Muž s vytříbeným vkusem, na jehož úsudku mi záleží asi nejvíc, má slabost pro prostorově výraznější ženy ;-)

 
koi  01.08.13 13:20

@Slmal

„To ty modelky v New Yorku a Paříži s ploutví místl nohy dělají tedy pěkné faux paux, když se odváží na ulici v jiné obuvi než trekové.“

To jste tedy dokázala nádherně překroutit.
Já jsem napsala „trekové boty vypadají lépe, než baleríny“, nikoli „trekové boty jsou nejvhodnější obuv pro velkou nohu“.
Nejvhodnější obuv jsou boty na klínu nebo na podpatku, protože tím to chodidlo vypadá menší. Ale když už nejsou na klínu, tak je lepší mít ten dlouhý nárt „rozdělený“ nějakým páskem… který trekové sandále mají, a baleríny nemají.

Funkční gramotnost, ach jo…

 
aailyyn
807 příspěvků 01.08.13 14:33

Ten smutný moment, když necháte podobné poloprůsvitné nic smutně v obchodě s tím, že to nebudete nosit, protože takoví frajeři, abyste do toho mohli bez podprsenky, prostě nejste. (Razím zásadu, že do podobných odhalených věcí podprsenku ne, byť by byla schválně přiznaná a kontrastní.) Kurňa, měla jsem si to krajkované tričko koupit, líp, než slečna s růžovou podprsenkou, bych to zvládla určitě.

 
Helenuše
254 příspěvků 01.08.13 16:06

Myslím, že zmiňovat, že pásky na bocích jsou vyšlé z módy je nadbytečné. Peklo je to na těchhle fotkách z mnoha jiných důvodů. Až bude nejhorší problém módního pekla, že lidé nosí oblečení, které frčelo loni a ne letos, tak budeme všichni příjemně překvapeni pokoukáním na ulicích. Kéž je to co nejdřív.

 
BP0991
213 příspěvků 01.08.13 17:19

Nééééé moje očii pomooooc

 
sely1
184 příspěvků 01.08.13 17:48

@Temperance ano mate pravdu ale zas mozno ma problem kupit si aj taku velku podprsenku-myslim obvod a keby aj nie, tieto precviknute faldiky riesim aj ja a mam normalnu priemernu postavu napr. ja ked si dam nohavice alebo rifle akekolvek a trosku tensi top hned mi vidno bociky…sposobuje to prave to predelenie a nemusite byt ani obezny a kupujem si spravnu velkost oblecenia…najlepsie vyzeram v satach kde mi siluetu neprecvikava nic a slecna mozno ma aj dobry obvod podprsenky ale takto to vypali ked si ju oblecie lebo ma siroky chrbat a kriticke partie neviem ci sa to da u nej takto nazvat podla mna ma kriticku postavu celu ano su aj pekne plnsie postavy ale v tomto pripade asi nie…a ako som spomenula mozno by si mohla dat sirsiu volnejsiu bluzku ale to by ju asi este viac rozsirovalo a robilo by to efekt krabice

 
benyka
4222 příspěvků 01.08.13 18:58

Slečna č. 1 si evidentně koupila podprsenku podle rady: obvod o patnáct centimetrů menší než naměříte kolem žeber při výdechu hlavou dolů. :-)

 
xyz
1623 příspěvků 01.08.13 20:31

Já mám asi na monitoru nějaké jiné fotky, ale já na snímku dvě nevidím žádnou zavazovací podprsenku, ale s klasickými ramínky, která celá čumí ven. A nevidím žádná ramínka od šatů. Vy ne?

 
Mariahh
53 příspěvků 02.08.13 03:21

Příspěvek upraven 02.08.13 v 03:22

 
atrix
483 příspěvků 02.08.13 07:29

Obličejem neuvěřitelná podoba s kardinálem (býv. papežem) Ratzingerem… :D

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 02.08.13 14:17

Možno by bolo vhodné, aby pri tých „metroch“ lístočkov ohľadne ošetrovania šatstva pridali ešte jeden s návodom na použitie: napr. pod toto tričko si dajte ešte jedno normálne s dlhým rukávom, alebo: hodí sa len na dres na aerobik, alebo: pod túto záclonku si dajte podprsenku takej a takej farby najlepšie samodržiacu a pod.

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 02.08.13 14:28

Neviem, ako ostatní, ale ja mám napríklad des z toho, že by som sa mala v MHD čo i len kúsočkom holého chrbátu „prilepiť“ na operadlo sedadla - alebo sadnúť si s takmer holým „podvozkom“ na ušubrané sedadlo, kde predo mnou sedelo x špindír BŔŔŔŔ To, že mi občas trčí ramienko podprsenky, alebo niekomu inému, neriešim, môže sa stať. Ale aby som celému svetu prezentovala tuctové/zapraté komplet spoďáre, to by len svedčalo o mojom zakrnelom IQ tykve. Ľudia by mali najskôr na sebe zapracovať v tomto smere.

 
sely1
184 příspěvků 02.08.13 15:33

Vsetci sa tu strasne pohorsujete na tejto stranke ake je strasne nosit podprsenku ktoru vidno odsudenia hodne a nieco hriesne a katastrofalne zatial co v najnovsom cisle elle prave nabadaju nosit prisvitne transparentne topy dokonca za velmi zabavne povazuju nosit kontrastne kombinacie s podprsenkou a to sa podrzte! nosit cierny priesvitny top s neonovou podrpsenkou!!!takze zenusky zahodte zabrany predsudky alebo podprsenky :)

 
katango
1356 příspěvků 02.08.13 17:40

Elle už nečtu, všechno to jsou akorát reklamy na předražený krávoviny.

 
Robena
1257 příspěvků 02.08.13 18:20

Ja uz taky ne, ale diky Elle v devadesatych letech jsem byla u nas na pokraji Prahy prvni, kdo vedel, jak se ma napsat CV! Dcera sousedky diky tomu clanku uspela pri pohovoru. Asi jediny s praktickym vyuzitim.

 
BP0991
213 příspěvků 06.08.13 17:37

Mě se líbí taky kombinace ted v létě na mladých a hezkých holkách bílý top průhledný nebo halenku s neonovou podprdou…ale je rozdíl mezi tímhle a tímhle co tu je nahoře za zlo..

 
annzu  03.08.13 18:49

To snad ani není možný u té první fotky že to té ženské nevadí!

 
thecherry
40 příspěvků 04.08.13 14:25
B-/

Ach ty levné materiály. Ženy raději investují do levných triček a sukní z výprodeje, než zainvestují do pár dobrých kusů oblečení, které můžou obměňovat a zakryjí co co mají…Ta sukně je hrozná!!! A když ji paní bere do práce, tak ouch!

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 04.08.13 18:39

Jo a na poslední fotce bych ještě zmínila okopané lodičky - to také není nejlepší vizitka…

 
Cagot
88 příspěvků 05.08.13 15:30

Podprsenku jsem nikdy nenosil, takže nevím… ale mám pocit, že to přece musí hrozně bolet, mít to takhle zařízlý…

 
Adlytolk
1 příspěvek 05.08.13 20:20

Slečna z prvního obrázku je evidentně stálá zákaznice. Zdá se mi to, nebo je to ta samá, co je v tomto článku na předposlední fotce? :-)

http://www.modnipeklo.cz/…uti-z-tepla/

 
Ginevra
646 příspěvků 07.08.13 15:59

To tričko je fakt totéž.

 
verilka
4 příspěvky 05.08.13 21:39

Muž u první fotky marně pátral, kde slečně končí záda a začíná zadek :)

 
hankabar
29 příspěvků 07.08.13 13:14

Dovedeno k dokonalosti :-)

 
Temperance
459 příspěvků 07.08.13 13:24

Jóóó, Amerika!

 
Mariahh
53 příspěvků 07.08.13 15:24

Tá prvá pani má ňadrá vzadu O_O?

 
Cagot
88 příspěvků 08.08.13 10:44

Nejen vzadu. Všude.

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 08.08.13 12:55

Velebnosti, jdu blejt…teď už doopravdy…

 
motiva
110 příspěvků 10.08.13 19:28

Tohle ale musí být pěkně zapařené, opruzené a taky asi smrduté, ne?

 
mui
11 příspěvků 11.08.13 22:21

To je ale USA, ne? U nas zatim jen podprdy.

 
motiva
110 příspěvků 10.08.13 19:20

První slečna si zřejmě vzala k srdci poučky o tom, že je třeba vybírat podprsenku s menším objemem a většími košíčky, aby její prsa měla pěkný tvar a vzadu podprda nelezla nahoru. Žádný strach děvče, tobě opravdu zapínání nad lopatky nevyleze :-)Jen škoda, že se autorce nepovedlo získat záběr i zepředu. Pokud není slečna nevidomá, tak asi nemá doma zrcadla a zřejmě taky rozumnou matku nebo kamarádky, které by jí řekly, tak jako kdysi v jedné televizní scénce Lubomír Lipský komentoval, proč zakázal manželce nosit minisukně - ono není dobré, když se odhalí sto kilo najednou.

 
mui
11 příspěvků 11.08.13 22:19

Pekelna podprda. Jak na bungee jumping, tedy ty prvni dve. Ja se tedy vzdy divim, kdyz mi nejaka zavistiva tetka s takovym hororovym stylem a XXL velikosti nejen tela, ale i nabuseneho ega, rekne, ze si nemuzu oblect kozene leginy z prave kuze, kdyz na to mam nohy [asi ten pravy duvod] a jak je to jak z Perlovky, ale toto je desne na vysi. Nezapomenme pominout prosoupane bavlnene elastaky, nejlepe natahnute na jitrnici, kde to vypada jako prusvitny tyl nebo sito. Nic proti damam pri tele, ale pokud to schytnu od nejake zavistive oblecene takto anebo v tech zminovanych elastacich, ohledne mych uzkych kozenych kalhot, tak si rikam, ze ty baby se maji hybat a prestat byt zarlive a vyhybat se temto hororovym outfitum, ale jak zname Stikovou starsi, tak shodila a my jsme ty zavistive. No nic.

 
Jayni
47 příspěvků 20.08.13 01:09

Pokud jste nikdy nenavštívili pravěk, tak máte možnost vidět živého mastondonta na první fotce. Na druhý není ještě dobře opečený maso a na třetí si majitelka vyšla asi jen v prádle do ulice. Nuže dámy i tak vypadá pravěká moda.

 
wiki.kopp
1 příspěvek 20.08.13 21:57

To je nevkusné, ty osoby se snad nevidí? Já bych tak nešla ani se smetím.

 
Hemoda
12 příspěvků 27.08.13 13:44
Obrázek z Liverpoolu

Podprsenky jsou viditelné všude. Navíc, tady to nevypadá vůbec špatně.

 
materidouska84
194 příspěvků 28.08.13 14:25

Tak tyhle články mám nejraději:-) Příjde mi, že tohle vídám na ulici velmi často a to bohužel i u starších ročníků:-)

 
Cristee
92 příspěvků 04.09.13 14:55

Nooo.. děs běs.. ale učiním přiznání a doufám, že vzhledem k absenci důkazového fota mi nikdo nenafackuje… : Při rychlém projíždení fotek jsem se lekla, že mne někdo načapal při mém letošním velkém faux-paux.. Mám totiž podobné šaty jako poslední paní, akorát bych si k nim rozhodně nevzala ten pásek, kor takhle pekelně nízko. A také mají delší a volnější sukni. Ale průsvitnou! A to jsem bohužel zjistila až cestou domů a jen úplnou náhodou díky nějakým „šikovně“ vycházejícím odrazům(zrcadlům, už nevím). No domu jsem dojet musela, ale styděla jsem se… Ano už si budu pamatovat, že pod bílou je lepší tělová, ne bílá…

Příběh Thomase Burberry dojímá ve 3 minutách

Módní dům Burberry se letos rozhodl udělat velkolepou vánoční... Celý článek

Poslední článek:
Falešná těhule na nákupech v konfekci

Těžko se mluví o něčem, co si člověk ještě nezažil. Nechci se bát... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

(Před)silvestrovská dávka pekla

Takhle ke konci roku se obvykle bilancuje, hodnotí se uplynulý rok,... Celý článek

Nad dopisy čtenářů

To, že jsem se v poslední době objevila v médiích, přivedlo do... Celý článek