Tunel do devadesátek

19.02.13 | autor Ada

Mezi ty úchvatné fotky z fashion weeků by se hodilo nějaké hezké české zaprdíno, viďte? V kontrastu to vynikne ještě lépe. A zrovna se u toho můžete poučit, je-li vaším podnikatelským záměrem otevřít si půjčovnu.

Půjčovny svatebních a společenských šatů, zvlášť ty menší, mívají spoustu bolestí. V téhle se nám sešly ty nejlepší: divné modely, divné fotky a nechtěné retro.

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/svatebni-saty/015.jpg

Šaty s obřím kanýrem kolem dekoltu se nosily nejdřív v secesi, potom v 70. letech a pak na začátku 90. Můžete si vybrat, ze kterého období je tenhle model, ale do roku 2013 každopádně nepatří. A k tomu ta záhadně posazená růže na štítné chrupavce.

Následující šaty jsou zase divně beztvaré, jako by modelka neměla prsa ani pas a měla příliš dlouhý trup. Dojem rovného hranatého těla ještě umocňuje střih průramků, které v těch přímých liniích pokračují.

A návleky do špičky. Ach bože.

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/svatebni-saty/021.jpg

Tyhle šaty je potřeba vidět hlavně zezadu. Na představu předku vám stačí odraz v zrcadle (zase dlouhá roura bez zvlášť vypracovaného tvaru), ale zadek musíte vidět pořádně. Jinak byste přišli o tu... hm, vlečku?

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/svatebni-saty/036.jpg

V kategorii společenských šatů se najdou i jednoduché nositelné věci, které jsou však vyváženy modely, jejichž jediné možné použití je vážně jako kostým na party nebo maškarní v oldies stylu.

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/029.jpg

Tohle už snad ani pro tu obézní babičku... Zajímalo by mě, jak jsou fotka a tím pádem i model staré. Takové proužky, jaké jsou vidět v horní části zrcadla, někdy dělaly levnější kinofilmové kompakty, a obrázek při zvětšení vypadá, jako by dříve býval GIFem v 256 barvách. Že by to nebylo retro, ale opravdové devadesátkové vintage?

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/075.jpg

Tohle nepatří do rubriky společenských šatů. To je letní úbor na zahrádku.

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/108.jpg

O komentář k tomuto modelu jsem požádala kolegyni. Její názor si můžete přečíst pod fotkou.

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/122.jpg

Na stránkách salonu jsou přitom stovky modelů. Je jich tam tolik, že normální člověk nemá šanci najít v sobě tolik trpělivosti, aby to všechno prohlédl a vybral si. Některé fotky jsou navíc dost tmavé, není na nich pořádně vidět, co na nich je, a šaty nejsou nijak rozdělené - kdyby aspoň na dlouhé/krátké, neřku-li třeba podle barev nebo stylu. Některé šaty jsou jednoduché a pěkné, jiné mají všechny znaky půjčovnové hrůzy, nejlépe všechny najednou: zvláštní barvy, odfláknutou čalouněnou vrstvu, kytky, průsvitnou vrstvu, asymetrii, viditelnou obruč...

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/PC040032.jpg

Chybí jen ruční malba, kterou si ale užijeme v míře vrchovaté (ač poněkud vypelichané) třeba tady:

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/P8210216.jpg

Jako normální půjčovna tohle dnes zkrátka nemá šanci, ale pokud by se sortiment přebral, roztřídil, udělal by se pořádný přehledný katalog a celé by se to propagovalo jako jedinečné místo, kde seženete to, co NIKDE jinde nemají, úspěch by byl nepochybně hvězdný. Retro recese frčí.

Protože třeba takový poctivý metalický kužel už se dneska hned tak nevidí!

Zdroj: http://www.pujcovna-kostymy.cz/gallery/spolecenske-saty/P8210234.jpg

Autor

Ada

Ada začala psát Módní Peklo v roce 2010. Čtenářky si získala nejen svým originálním stylem, ale především smyslem pro módu. Přestože přibývají noví autoři i témata, je Ada dodnes autorkou většiny článků na Módním Pekle.

Líbil se vám článek?


   Váš příspěvek
 
DonChichot  19.02.13 14:08

Šaty z alobalu jsou docela populární, letos jsem jich pár zahlédla na plesech okresního formátu. Že by reakce na Curiosity a ozvěny dobývání vesmíru?
No a ta kosočtvercová ozdoba v oblasti tušeného rozkroku mne přiměla k zamyšlení. Skoro jako nějaká sofistikovaná parodie. Jedna už vážně neví, co je myšleno v legraci a co vážně.
Je to takové…postmoderní

 
thecherry
40 příspěvků 26.03.13 20:35
TO: DonChichot

SKvělý komentář. Člověk se alespoň dobře pobaví:D

 
thecherry
40 příspěvků 26.03.13 20:47
To je pecka!
:D

Příspěvek upraven 26.03.13 v 20:48

 
Bugatti
4052 příspěvků 19.02.13 14:11

Ač jsem korpulentní babička, modré šaty s květovanou záclonou bych oblékla tak leda na retro večírek.

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 19.02.13 14:43

Ty a korpulentní? To tedy ne!

 
Barbyl
1469 příspěvků 19.02.13 14:13

Na retro party bych si vybrala:)a mozna by to poslouzilo i jako kostymy do serialu Vypravej, ne?

 
Réza4  19.02.13 14:13

Ať už je to retro nebo vintage, je to pravé nefalšované peklo.

 
Réza4  19.02.13 14:14

A nejhorší je ta štítná růže.

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:23

Podle mého je úplně největším peklem ten „model“, co i kočka k němu říká své „No“. To snad ani do vykřičeného domu!!! :D Stříbrný kužel á la „Raketou na Mars“ je už jen třešničkou na děsivém dortu. :D :D

 
Tala
235 příspěvků 20.02.13 13:37

Moja prva myslienka, ked som zbadala tu „stitnu ruzu“ bola, ze to vyzera ako nasada po tracheotomii. Skoro som slzu uronila pre modelku.

 
Matka Vlčice  19.02.13 14:15

Když se řekne devadesátky a šaty vzpomenu si vždy na toto:

 
llolla
2102 příspěvků 19.02.13 14:21

Kelly vypada, ze si o tom potrebuje promluvit=]

 
Cotton
44 příspěvků 19.02.13 18:31

Bože můj, smála jsem se, až jsem brečela… těch hodin u Beverly Hills… :-)

 
llolla
2102 příspěvků 19.02.13 18:54

Jo, já milovala Dylana=)

 
razorblade  20.02.13 19:57

Stýv byl lepsi!:D

 
llolla
2102 příspěvků 20.02.13 22:23

Ale Dylan byl hezčí=)

 
NiAzatímKolka
5 příspěvků 22.02.13 15:08

Brandon miluje Kelly, Kelly se hádá s matkou, Kellyina matka si vzala Davidova otce, Davidův otec zanedbává Davida, David se zamiloval do Donnina předkusu, Donna si nechal spravit předkus u stomatologa, stomatolog se oženil s Andreou, Andrea půjčila svoje dítě Brendě, Brenda ztratila dítě, když spala s Dylanem, Dylan se pohádal s Jimem Walshem, pan Walsh se rozvádí s paní Walshovou, paní Walshová pozvala na večeři Steva, Steve zjistil, že ho jeho matka adoptovala, Stevova matka odmítla jít jíst k Natovi, Nat dostal infarkt, protože Brandon u něj přestal pracovat

BH navždy :D

 
Lienka77
161 příspěvků 19.02.13 21:50

Pojďme si o tom popovídat… :D

 
Matka Vlčice  20.02.13 07:38

Ale musíme se otevřít, když budeme skrývat svoje pocity, nebude to mít cenu.

 
B-Irma
21 příspěvků 20.02.13 14:15

Jedině v Peach Pitu :)

 
666mahu
1490 příspěvků 19.02.13 14:27

@Matka Vlčice, jenže to jsou hezké devadesátky. :-)

 
kocurM
595 příspěvků 23.02.13 10:49
Na Brendě se mi tyhle šaty hrozně líbily:-))

A že jsem docela podobný týpek, vážně jsem uvažovala, že si takové někde seženu. Ovšem jelikož málokdy chodím na plesy, nikdy k tomu nedošlo:-))

 
MUDr.Lant
389 příspěvků 19.02.13 14:22

Půjčovna se asi zapomněla v době vcelku dávno minulé. Nicméně, karnevalový kostým dědečka hřibečka mi vyloudil na ústech úsměv.

 
Matka Vlčice  19.02.13 14:25

Možná jim jen nějaký šotek zpřeházel rubriky, níže namátkou dva modely z rubriky společenské šaty, ale my přece vidíme, že se jedná o model na oldies party a na karneval.

Příspěvek upraven 19.02.13 v 14:26

 
Mahtiel
443 příspěvků 19.02.13 16:19

A sakra…kousla jsem kvůli Vám do vidličky. Ty druhé šaty si představuju jako kostým za „roztrhlý sáček z koše“ (Rozumějte po použití, plný obsahu…). Moje oči :( (A můj zub!! :D)

Příspěvek upraven 19.02.13 v 16:20

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:24

Možná by se o ty druhé (s květy jako lívance) porvaly holky v Rio de Janeiru před karnevalem… :D

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 20.02.13 08:42

Ja sa obávam, že holky v Riu by radšej dali prednosť hrsti peria a nejakým tým tangám než tomutu… A boli by oblečené nepomerne lepšie, to je tá tragédia.

 
atrix
483 příspěvků 21.02.13 01:27

Dvě kytky na prsa, jednu místo tangáčů - tak jsem to myslela :D

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:31

Mj. listovat kategorií „společenské šaty“ v té půjčovně, to je opravdu horor!!!

viz

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:36

A tahle fotka mi okamžitě vybavila jednu sekvenci z filmu Postřižiny, kdy Francin čte své ženě-lazarovi z červené knihovny o tom, jak musela paňmáma přistrčit Žemlu k dceři, aby došlo k polibku. Tohle je prototyp té cudné dcery: 

 
Sibyla
2639 příspěvků 20.02.13 09:16

Jjo, ale nejde o červenou knihovnu, nýbrž o Herrmannovo „U snědeného krámu“, kde se vypočítavá matka s padlou dcerou snaží ulovit zámožného kupce. Slečinka tu cudnost jen předstírá. Což nemění nic na přesnosti vašeho postřehu.

 
atrix
483 příspěvků 21.02.13 01:25

Jé díky - mi ten jazyk prostě přišel tak totálně archaický, že mě Ignát Herrmann ani nenapadl :D

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 20.02.13 08:39

Och, Carmen!!! Pozor blíži sa José s nožíkom, chráň si život a do hája šaty?!?
:-D :-D :-D

 
Aurora5
33 příspěvků 21.02.13 09:39

Prečo všade pchajú čierne topánky??

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 22.02.13 10:24

Pretože na povale po starej mame iné nenašli? :-D

 
sonije
28 příspěvků 01.03.13 21:50
Červená Karkulka

Náhodou, budu muset říct manželovi, jestli příští Silvestrovské maškarní neudělá ve stylu pohádky pro dospělé. A tenhle si zabírám já na Karkulku :-D

 
extrasikulka
52 příspěvků 20.02.13 14:18

Já bych se to nebála nazvat modelem, který propaguje třídění odpadu, recyklaci a obnovitelné zdroje!!! Dovedu si zcela hmatatelně představit aplikace z rozpitvaných plastových lahví všech barev a drapérii z plastových sáčku. Pak bych ovšem model ocenila jako umění recyklace. Obávám se ale, že zde je myšlenka jiná…:-(

Příspěvek upraven 20.02.13 v 14:20

 
Mariahh
53 příspěvků 20.02.13 17:40

Čo napríklad tieto:

 
if5
112 příspěvků 20.02.13 21:41

Ale já myslela, že u Cimrmanů smí hrát jenom chlapi?

 
atrix
483 příspěvků 21.02.13 01:26

Jo, po tomhle modelu by Cimrmani hrábli s nadšením, kdyby o něm věděli - hned by měl Jasoň krásnou princeznu :D

 
BarunkaaKubíček
10 příspěvků 27.02.13 20:34

No tááák každá chce být za princeznu

 
sonije
28 příspěvků 01.03.13 21:53

Nejni to normální dětský kostým, do kterého se navlékla dospělá?

 
SeaSun
8 příspěvků 26.02.13 20:10

…mohl si snad někdy někdo myslet, že by se tohle dalo nosit??? :-O

 
minimiš
32 příspěvků 19.02.13 14:26

V celé fotogalerii je jediná normální fotka s normálním objektem - ta kočka. Jinak peklo všech pekel - šaty (spíš („šaty“) počínaje, stylingem a prostředím na fotkách konče.

 
llolla
2102 příspěvků 19.02.13 14:28

To není jen tak nějaká kočka, to je Grumpy cat=)

 
minimiš
32 příspěvků 19.02.13 14:53

Aha, omlouvám se Grumpy cat, že jsem ji dostatečně nespecifikovala. omlouvá mě, že z těch šatů se mi tmí před očima ještě te´d.-)

 
Dear_me
161 příspěvků 19.02.13 14:31

Nesnáším ty návleky na ruce! To se někomu fakt líbí? :D

 
Matka Vlčice  19.02.13 14:32

@Dear_me Oh Dear, nemusíš je nosit jestli to tak necítíš…

 
666mahu
1490 příspěvků 19.02.13 14:32

Na slet strašidel celkem dobrý modely. :D
Interiér je také už dávno za zenitem, celý salón je pěkně zabržděnej, poněkud zaspali dobu. :-(

 
Dear_me
161 příspěvků 19.02.13 14:33

@Matka Vlčice Děkuji

 
Matka Vlčice  19.02.13 14:36

@666mahu Je to mezi Kroměříží a Prostějovem. Pro mě je to dostatečná definice módní osy zla, která kulminuje v Olomouci dvojvládím Brigity Ročňákové a salonu Caxa.

 
666mahu
1490 příspěvků 19.02.13 14:45

@Matka Vlčice, všimla jsem si lokality. Měly by se vyjádřit místní, zda jim taková nabídka stačí (případně kam chodí, když nestačí, jestli je kam). ;-)

 
melme
7 příspěvků 19.02.13 17:08

Tak se tedy jako skoro místní hlásím :-D Do téhle půjčovny se hojně chodí hlavně pro karnevalové kostýmy, hlavně tady u nás na vesnici takové obyč stačí, drahou nákladnou masku tady beztoho nikdo neocení (stejně jako dobře ušité plesové šaty, což už tolik úsměvné není, občas bych Vám to opravdu nepřála vidět. Př. tady se můžete podívat na jedem z těch lepších) Bohužel se ale domnívám že si sem některé dámy chodí půjčovat i ty šaty, protože pár těch příšerností už jsem tady na plesech viděla-a neb možná schoda okolností…

Příspěvek upraven 19.02.13 v 17:27

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 10:20

Hlavně doufám, že nejste moje bývalá zákaznice. Mimochodem na letošní srdíčkový ples jsem půjčovala tuším jen troje dlouhé šaty a žádné nejsou na uvedených fotkách.

 
melme
7 příspěvků 22.02.13 18:31

Ježkovy voči no to určitě nejsem, zrovna plesové šaty svěřuju do rukou pouze jediné krejčové…Karne­valové kostýmy není potřeba komentovat, jsou OK, ty prostě mají být bláznivé a směšné atd. Jejich učel je k tomu aby se lidi pobavili…Fotky ze srdíčkového plesu jsem dávala jen pro představu jak to tady u nás většinou vypadá, nepsala jsem že by tam nějaké šaty od Vás byly. Navíc já osobně jsem se letos srdíčkového plesu nakonec kvůli nemoci ani neúčastnila takže jaké šaty, krom těch na fotkách, se tam vyskytovaly opravdu netuším…

 
melme
7 příspěvků 19.02.13 17:10

Odkaz nevím proč nefunguje tak ještě jednou
http://patrimeksobe.rajce.idnes.cz/…ickovy_ples/

 
666mahu
1490 příspěvků 19.02.13 19:52

@melme, děkuji za zprávy z „místa činu“. ;-)
A nevadí místním, že se potkávají dokola ve stejných kostýmech/šatech??

Fotografie ze srdíčkové slavobrány, kde je víc než jeden pár (muž a žena), vypadají pro nezasvěcené dost komicky. :-)

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:38

Model z kategorie „společenské šaty“ - marně přemýšlím, o jakou společnost by mělo jít… Nějaká větší skrumáž na dvojlůžku v ložnici?? :D

 
melme
7 příspěvků 19.02.13 20:50

Tak ty šaty…jak jsem říkala nejsem si jistá že byly opravdu odsud…přece jenom je značka ever pretty a vietnamec všude, takže mohlo jít o shodu náhod…Ale takové ty děsy co se mi vryly do paměti jsem dvakrát (naštěstí) nezahlédla Kostýmy…vlastně ani nevím zda se opakují, ale i kdyby, tak myslím že je to celkem jedno, ono ty masky se prostě melou pořád dokola, zvlášť když to člověk chce za co nejnižší cenu. Takže pokud uvidím potřetí masku opice, krávy, hrášku nebo čehokoliv jiného, myslím že je to celkem fuk… Koneckonců se i bez půjčovny na každé takové akci objeví několik stejných masek př.: náctiletých slečen v kostýmku zajíčka, či zdravotní sestřičky-oboje ve stylu hlavně použít co nejméně látky.

 
dagur
263 příspěvků 21.02.13 17:02

Nejlepší jsou ti, co se fotí v pozici „zlato, pojď na to!“

 
GalianosjednimL  19.02.13 18:19

Bych tu Brigitu uz překročil stejně jako Agátu a šel dál, tolik reklamy by ji mohlo ještě nahnat zákazníky :).

 
linda147
59 příspěvků 19.02.13 19:07

Pokusím se to Olomouci trochu vylepšit - o salonu B.R.jsem se dověděla až z článků v MP a o salonu Gaxa slyším dnes poprve a nemám nejmenší tušení, co to žere.

 
merunka89  19.02.13 14:37

@DonChichot mema byt nahodou ta kosoctevereckovana ozdoba zapichnuta spis vertikalne :-)

 
DonChichot  19.02.13 15:07

To mne taky napadlo.

 
pabylka
881 příspěvků 19.02.13 14:41

Mne sa teda pri pohľade na modré šaty vybavila scéna z „S Tebou mně baví svět“ - ako tie dve manželky sedia niekde na večeri, kde prebieha módna prehliadka. Neviem z ktorého je to presne roku, ale niektoré vyobrazené modely by presne zapadli!

 
Danielle.Warheit  19.02.13 14:45

Já bych to asi neviděla snad ani na ty devadesátky. Většina obsahu „svatebního katalogu“ mi připomíná Slunce, seno…

Příspěvek upraven 19.02.13 v 15:16

 
Luara
138 příspěvků 19.02.13 15:25

Slunce seno bylo ještě stran šatů zlaté oproti tomuto.

 
Danielle.Warheit  19.02.13 15:28

To ano. Je to jenom takový můj pocit. Slunce, seno bylo první, co mě napadlo. Jinak za svatební šaty Blaženy Škopkové (ty po paní učitelce myslím) bych teda dala nevímco. :D

 
liskarysava
294 příspěvků 19.02.13 17:09

Souhlasím, jsou nádherné

 
Aurora5
33 příspěvků 21.02.13 09:32

Tak toto je top príspevok, Miluna mia :-)

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 14:45
Blankytně modré

Mě dostala ta pantofle s nohou v růžových teplých ponožkách vpravo dole na fotografii těch blankytně modrých šatů. Ta,,fusekle,, je na všech těch fotkách asi nejestetičtější :D teda až na tu kočku, ta je taky hodně estetická :D

Příspěvek upraven 19.02.13 v 14:46

 
Ovejita
13 příspěvků 19.02.13 14:58

To je úlet, teď sem se fakt pobavila. Nebo mam mít strach, že marťani zaútočili na naši planetu?!

 
minimiš
32 příspěvků 19.02.13 15:00

Proč? Proč jsem to udělala? proč jsem se koukala na jejich stránky? mám teď mžitky před očima a vystaráno o noční můry. mimo jiné mě dostal tento svatební - ehm -outfit 

 
Mahtiel
443 příspěvků 19.02.13 16:26

Já mám potřebu to komentovat, ale já…já nevím, to prostě…je to jako by..prostě si myslím…Ach ne.

 
Ichy
67 příspěvků 19.02.13 16:36

Do kostela jak dělané! :D

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:40

Panenkomarjás­vatokopecká!!! Tohle by farář neudejchal… :D :D

 
Atrofie
741 příspěvků 19.02.13 22:45

… a nejen farář!!! ;-)

 
OliviaD
44 příspěvků 19.02.13 17:43

To je svatební? No, pokud tím chcete o svatební noci přesvědčit novomanžela, že udělal chybu..

 
Aurora5
33 příspěvků 21.02.13 09:49

No to asi nebudú tie, ktore Popelka vytiahla z oriešku :-)

 
Matka Vlčice  20.02.13 07:33

To je nastehované a někdo to zapoměl sešít, ne?

 
Alice29
3 příspěvky 20.02.13 16:50

Bože, tu fotku nechala dotyčná zveřejnit leda pod pohrůžkou násilí

 
M.Rejčová
64 příspěvků 19.02.13 15:02

Na jejich stránkách je hned první položkou na seznamu nabídky „půjčovna karnevalových kostýmů“, což mluví za vše.

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:11

Nabízí například tohle :D :

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 19.02.13 15:12

To je dost hrozné i na karneval!!!Ne­navrhovala to Brigita Ročňáková? Poznám její rukopis.

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:13

:D Je to možné :D

 
Luara
138 příspěvků 19.02.13 15:26

To si úplně říká o přišití ocasu. Bez vocasu nebrat.

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 20.02.13 08:49

A jaže čo ma na tom vyvádza z miery :-D

 
marmota-b
529 příspěvků 21.02.13 01:51

Nevím, jestli to není jen pozdní noční hodinou, ale z „bez vocasu nebrat“ brečím smíchy… To je tak krásná věta! :D

 
Luara
138 příspěvků 21.02.13 10:34

„Vocas“ musí být :D

 
belmonte
65 příspěvků 20.02.13 15:14

To je totiž kostým do S/M salonu x-té kategorie, v ruce už chybí jen jezdecký bičík

 
kozarohata
141 příspěvků 20.02.13 19:57

(mě strašně na fotkách znervózňuje ta krabice pod gaučem)

 
Goga
58 příspěvků 19.02.13 15:07

Kočka je nejlepší :D

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 19.02.13 15:09

Maloměstské peklo, co na to říct? Nosila bych z toho akorát ty letní šatky na zahrádku, ve kterých bych se poflakovala na houpačce. Metalický kužel je hrozný, slečna v tom vypadá jak figurka ze hry Člověče, nezlob se.

 
eva64  19.02.13 18:00

No, Praha je taky maloměsto. Ve světovém měřítku, ale hlavně svou mentalitou.

 
Bugatti
4052 příspěvků 19.02.13 15:10

A což teprve tyto "taneční šaty? Řekla bych, že do kategorie tanečních šatů zabloudily náhodou z kategorie maškarních kostýmů, jen si nedovedu představit, za co by se v tom dalo jít. Snad za duhu:

Příspěvek upraven 19.02.13 v 16:25

 
Parwi Nawari
352 příspěvků 19.02.13 15:13

Jsem tvá duhová víla!!! :D

 
isko
511 příspěvků 19.02.13 16:21

Pěkně prosím, to je „olejová skvrna na mokré vozovce“!

 
Josefka
347 příspěvků 19.02.13 20:45

Go-go tanec, taky tanec :-(

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 20.02.13 08:47

Vy, vy, vy, takto sa vysmievať úbohej chudobnej študentke! Je predsa nad slnko jasnejšie, že slečna naživo demonštruje lom svetla Nikolovým hranolom! :-D

 
Lola Fluffy
11 příspěvků 20.02.13 11:52

Hehe. Cvičme v rytme - hadr.

 
Alí Aziz
36 příspěvků 20.02.13 14:41

Mně se líbí, jak pod tím šibalsky prosvítá podprsenka.

 
Aurora5
33 příspěvků 21.02.13 09:51

V tomto jedine na Dúhový pochod!

 
Johny Sixx  19.02.13 15:11

Tak ty posledni sou docela maso (ne ze by ostatni nebyli)…jako jediny jak tomuzu okomentovat je asi: Tak to sem jeste nezral

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:12
Lol

Mě by zajímalo, jestli se při pohybu hlavou ty šaty někam neposunou, nebo jestli se ta dotyčná dáma nepřiškrtí. Ta obruč na krku vypadá dost nebezpečně :D

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:42

U některých společenských šatů je přidaná i úzká šála na krk - patrně záměrně, aby se nositelka mohla obratem ruky i oběsit. :D

 
myška.m
53 příspěvků 21.02.13 13:34

..což se stane hned, jak se uvidí v zrcadle..

 
habanita
1 příspěvek 19.02.13 22:25

Mně to přijde jako hromosvod :-D

 
aailyyn
807 příspěvků 20.02.13 12:14

Proč má na krku tu oprátku? Kdyby se z toho ten nesmysl sundal a nepodlehlo se touze to vylepšit posypáním těmi květy a návleky na rukou, tak na korzetu a sukni v kontrastní barvě by nebylo zas tak moc co pokazit.

Příspěvek upraven 20.02.13 v 12:14

 
BarunkaaKubíček
10 příspěvků 24.02.13 19:06

Mám pocit že té dotyčné ty květiny začnou růst i s uší :D

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:14
Kosmo

Tohle je taky kosmický úlet jako prase :D

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:15

Prase? :D

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:19

:D :D :D :D se směju jak střelená :D :D :D :D

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:23

A poslední: je libo hrášek? :D

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:27

Já radši něco tučnějšího :D :D :D

 
Danielle.Warheit  19.02.13 15:29

A ty lodičky k tou jsou dokonalé. :D

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:30

Tučnějšího? :D

Edit: Hm, už se mi to sem ani nevejde :D

Příspěvek upraven 19.02.13 v 15:31

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:31

Už dost :D :D :D :D :D :D

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:32

Fakt už končím :-P:)

 
Agrafína
251 příspěvků 19.02.13 15:37

Náhodou ten je vtipnej!

 
Mishelfka
6 příspěvků 19.02.13 16:11

Holka jako lusk :)

 
spiderka
4 příspěvky 19.02.13 17:37

Jo tak takhle vypadá ta „holka jako lusk“

 
Grete
797 příspěvků 19.02.13 18:39

Holka jako lusk!

 
Atrofie
741 příspěvků 19.02.13 17:27

Néééé…to néééé :-D :-D…a ještě jí „jak na SVIŇU“ leze podprsenka :-D

 
Chany
872 příspěvků 19.02.13 18:59

Vepříku, kde máš kůzle?? :-D ( pro neznalé: to jsou postavičky z krásných černobílých pohádek o vepříku a kůzleti, Večerníček z, tuším, let sedmdesátých…) ;)

 
Réza4  19.02.13 20:04

Perfektní na masopust, přece!

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:43

Že by model pro rozervanou duši? :D (mám na mysli ten první bílo-zlatý)

Příspěvek upraven 19.02.13 v 20:44

 
Alice29
3 příspěvky 20.02.13 16:53

Noc na Karlštejně jako vyšitá

 
Mariahh
53 příspěvků 20.02.13 18:08

Žeby gladiátorka?

 
Bugatti
4052 příspěvků 19.02.13 15:19

Dámy, jen malá poznámka. Jen jestli my tím, že ten „salón“ tady tak propíráme, mu náhodou neděláme reklamu. Kdo nemá vkus, stejně nepozná, že jde o strašlivé kýče. A jak říká kamarád, který dělá v reklamě, i negativní reklama je dobrá reklama, důležité je jen to, že se o něčem mluví.

 
maarcy
63 příspěvků 20.02.13 12:41

No…jestli to nakonec není ta pravá móda a my se tady smějeme nějaké budoucí Coco…

 
Luara
138 příspěvků 19.02.13 15:23

@666mahu Opravdu je to osa zla. Přestěhování do Brna bylo stran šatníku velká úleva. Sehnat něco v Olomouci… mno… naštěstí má matka umí dobře šít a já uměla být při shánění oblečení poměrně trpělivá.
Neříkám, že Brno je nějaká módní mekka, ale v Olomouci pěkně dlouho nebylo ani pitomé HM, CA apod. Pak postavili kdesi za městem pár nákupních středisek, ale ani tam to za moc nestálo a dodnes nestojí.

 
666mahu
1490 příspěvků 19.02.13 20:15

@Luara, v Olomouci jsem byla před lety a do Brna už také nejezdím, bylo to vždycky na otočku, největší přehled jsem měla o Vaňkovce a Olympii. Ale jak koukám, tak některé jsme pěkně rozmazlené. :-) Šijící maminka je poklad. ;-)

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:24
Ceny

Ale ceny má dobrý, je levná…bydlet někde blízko tak si od ní nějaké půjčím a udělám úchyl párty :D

 
veveru
400 příspěvků 19.02.13 15:28

Dejte vědět, já bych šla za ten hrášek :D

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:29

:D ale pšššt takhle na veřejnosti, nebo nás nabonzujou a jedem všici do Bohnic :D :D :D

 
tyčka
14 příspěvků 19.02.13 19:09

… já si zamlouvám to prase!! Škoda, že už v práci nepořádáme firemní zabíjačku - konečně bych byla za hvězdu!!!

 
extrasikulka
52 příspěvků 20.02.13 14:33

…nebo na zabití :-)

 
spiderka
4 příspěvky 19.02.13 17:39

Z toho by se dalo ušít snad i rogalo

 
OliviaD
44 příspěvků 19.02.13 17:47

Prosím, pozvete i mě? Na úchyl párty jsem ještě nikdy nebyla! :( :D

Příspěvek upraven 19.02.13 v 17:49

 
Mariahh
53 příspěvků 26.02.13 23:22

Táto pesnička by sa tam dokonale hodila
http://www.youtube.com/watch?…

kebyže je tá úchyl párty tak si dám modré leopardové legíny (jasné že satén), žlté tričko, velké okuliare a na hlavu afro… celý RedFoo :D :D :D

 
Esmee
4376 příspěvků 19.02.13 15:25

Jee, tam jsem si jednou půjčovala maškarní kostým, není to tam z Prostějova daleko a paní jich má snad tisíce. Bohužel normální člověk si tam nic jiného, než kostým na maškarní půjčit nemůže. Je to vetešnictví v těžkém retro stylu.

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 10:24

Aha, také doufám, že si sem nepůjdete půjčit už ani ten kostým.

 
Katherinee
3 příspěvky 24.02.13 13:24

Že vy jste si dala jako novoroční předsevzetí krach? Já jen, že jste fakt milá na potenciální zákazníky ;)

 
Johny Sixx  19.02.13 15:33

Zase jako stop, saty sou sileny to urcite…ale vy tady uz vypichavate maskarni kostymy, ktery uz svym urcenim proste ujety jsou…to uz mi vazne hranici s tim, ze tu nekteri berou zivot moc vazne

 
Iv_Sm
1432 příspěvků 19.02.13 15:33

Mám obavy, že fotenie sa v dievčenských kostýmoch na tom chlapcovi muselo zanechať stopy… 

Příspěvek upraven 19.02.13 v 15:36

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:35

To jo no, chudáček :D

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:59

Objevila jsem model s názvem SKARTOVAČKA

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 21:02

V tomhle si holky zase fajn zatancujou - to půjde samo! :D

ovšem tříhlavou saň nepřekonalo nic! :D

 
thecherry
40 příspěvků 26.03.13 20:45
:-))))))

Tak dobře jsem se již dlouho nezasmála:D:D:D (Skvělé komentáře holky)

 
Silvie.M
57 příspěvků 20.02.13 20:09

Neverila jsem vlastnim ocim.. Kluk „nekomu“ jednou, az bude na netu nahanet slecny, podekuje :-/ :-)

 
kuostkova
30 příspěvků 19.02.13 15:35

Podla mňa to len niekde našli a z prče sa v tom fotia… a túto dámu to už prestáva baviť :D

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:36

Možná protože se v tom alobalu peče za živa :D :D :D

 
Chany
872 příspěvků 19.02.13 19:00

Vypadá jak z hororu Kruh, nebo jak se to jmenovalo…

 
llolla
2102 příspěvků 19.02.13 19:05

Trochu silná slova=)
edit: ale fakt jen trochu=)

Příspěvek upraven 19.02.13 v 19:05

 
Chany
872 příspěvků 19.02.13 19:32

Fakt jen trochu. (Kouká jako bejk, předsedo. ;) a je jí plat prtný, že to maskuje záclonovitou ofinou) :-)

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:48

Ta „paruka“ nese název „Co nám zbylo z vánočního stromku“ :D

 
klaracroft
46 příspěvků 19.02.13 15:37

Myslím, že dnes stránky té půjčovny budou mít rekordní návštěvnost :D

Příspěvek upraven 19.02.13 v 15:37

 
stes  19.02.13 15:45

Ano, právě jsem se z nich vrátila :-)a nemůžu uvěřit tomu, že je to celé (půjčovna jako taková) myšleno vážně. Kromě podstaty celé té hrůzy mě úplně fascinuje to aranžmá těch fotek - neskutečná nesoudnost sebe samé :-(

 
Johny Sixx  19.02.13 15:53

Ono je to fakt mysleny vazne? ja to teda cečly beru jako dost vydarenou recesi

Příspěvek upraven 19.02.13 v 18:11

 
Aroosak
618 příspěvků 19.02.13 18:01

Recesy jako růžy…

nedalo mi to, no… ;-)

 
Johny Sixx  19.02.13 18:12

Dekuji..zaslouzila byste ruzi=)))

 
Petishee
42 příspěvků 19.02.13 15:43

Doufám, že mě nesežerete, ale proč nemůžou být návleky do špičky? Já to nevím :-)

 
Johny Sixx  19.02.13 15:47

Protoze je to a) hrozny, za b) takovy retro ze uz to nikdy v mode nebude?

 
Petishee
42 příspěvků 19.02.13 16:05

Takže proto že je to do špičky? Mně třeba tyhle konkrétní hrozné nepřijdou, přiznám se, že nesleduju módnost špiček, moje chyba :-) A jak má teda takový návlek vypadat? Nebo návleky vůbec ne? Nikdy k ničemu? Ne že bych nějaké měla :-)

Příspěvek upraven 19.02.13 v 16:08

 
Johny Sixx  19.02.13 16:07

Nejsem odbornik na navleky…ale podle me navleky ke spolecenskym satum proste nepatri (tady bych volil rukavice) a kdyz uz navleky tak k rockovemu stylu a to takove ty „rukavove“ ci jak to nazvat (volne prsty a dira na palec)…

 
Petishee
42 příspěvků 19.02.13 16:10

Rozumím. Já jen, že to hojně vídám, tak mě nenapadlo, že je to špatně. Naivní, vím :-D

 
Johny Sixx  19.02.13 16:13

Rikam nejsem odbornik…ale zkuste se zamyslet a predstavit si slecnu v nejakych fakt peknych satech. Mate? Ted ji dejte tenhle navlek do spicky. No a ted si predstavte tu samou slecnu ve stejnych satech a dejte ji vysoke rukavice. Co je podle vas hezci a spolecenstejsi?

 
Petishee
42 příspěvků 19.02.13 16:18

Jasně, rukavice jsou lepší. Na druhou stranu kdyby všichni šli v tom nejvíc nejspolečenštějším, tak půjdou všichni oblečení stejně, ne? Vnímala bych to třeba jako krátké a dlouhé šaty, šaty s rukávem nebo na ramínka… Ale odborník taky nejsem, jen mě to zaujalo (a přiznám se, že trochu zavanulo heslem „co je špičaté, je špatné“ :lol: )

 
Johny Sixx  19.02.13 16:23

To podle me neni pravda, myslim to ze kdyby sli vsichni v tom nejspolecenstejsim tak jsme vsichni stejni. Tuhle jsem koukal na fotky z predavani rockovych cen Golden Gods a tam byl celkem prisny dress code (zrejme se poradatele bali, ze nekdo pujde pro cenu v rozrvanych kalhotach a kozene bunde) a tam sem videl tolik vysoce spolecenskych, avsak originalnich a nevsednich modelu…Ono chce se toho nebat

 
Johny Sixx  19.02.13 18:22

Vim ze je to malinko off topic…ale na ukazku maly prurez golden gods..

 
Johny Sixx  19.02.13 18:34

Omlouvam se za dezinformaci ted mi doslo ze black veil brides jsou z predavani cen Kerrang! v Londyne..ale to je jedno na ucelu to nic nemeni

 
Pavoučková
11 příspěvků 19.02.13 21:08

Já myslím, že rukavice ke svatebním šatům jsou dost problém. Moje maminka se vdávala v šatech z tanečních včetně těch rukaviček, dodnes vzpomíná na to, jak táta zápasil s tím, aby jí navlíkl prstýnek. Jaksi na svatbu se zakryté prsty dle mého názoru nehodí.

 
Caralina
916 příspěvků 19.02.13 15:44

OMG OMG OMG…nic jiného ze mě nedostanete

 
arwenn
426 příspěvků 19.02.13 15:50
Velebnosti...

Jdu blejt… Takový docela hezký holky a tak hnusný šaty!

 
Alenka.p
51 příspěvků 19.02.13 15:54

Tak tohle rozsekalo mě…

 
OliviaD
44 příspěvků 19.02.13 17:53

Úplně slyším Michaela Jacksona - „Cause this is thriller..!“ :D

 
Alenka.p
51 příspěvků 19.02.13 20:44

A to jsem psléze zjistila, že tohle nebyl nejhorší model…byl tam i kostým tříhlavé saně

 
Chany
872 příspěvků 19.02.13 20:30

Děvčata, není radno krákorat popěvky u rybníka, ten vodník má očividně zvrhlé choutky! :-D ;)

 
llolla
2102 příspěvků 19.02.13 20:33

Ach nechoď, nechoď na jezero,
zůstaň dnes doma, moje dcero!

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:51

Co by za to dal děda z filmu „Jak dostat tatínka do polepšovny“ :D :D :D

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:52

Něco jako… vyvalily se vlny zdola,
ukázala se pr… (zadel) holá??? :D

 
Matka Vlčice  20.02.13 07:31

Jednou jsem viděla fotky pána, který v zimně spadl do Obřího dolu. Jak jel dolů po ledové krustě a snažil se zachytit, obrousilo mu to prsty až k dlaním a obličej měl takový jako ten vodník, i to rozmístění očí po tom masakru bylo podobné. Ta fotka mi to připoměla.

 
sonije
28 příspěvků 01.03.13 22:28

Mě trochu vyděsilo… Když se kouknete dozadu do rohu na ten gauč, je tam tlapka nebo co.. Ale čeho? Vypadá to strašidelně :-D

 
merunka89  19.02.13 15:57

@veveru Hahahaha tohle si objednam pro nas krajansky ples :-)

 
FashionCabinet
5 příspěvků 19.02.13 16:05

Někdo z módního království by je měl za tohle zažalovat. Myslela jsem si, že jsem toho už viděla hodně, evidentně ne všechno :)

 
chic-nešika
143 příspěvků 19.02.13 16:12

Prvé šaty v článku by neboli tak zlé bez obruče a bez ruže na krku, spadali by do katégorie u neviest čoraz populárnejšieho boho štýlu, len sa k nim nosia rozpustené dlhé vlasy so živými kvetmi. V každom pekle si treba nájsť kúsok neba, ostatné nekomentujem ;-)

 
lestoc  19.02.13 16:28

Teda já nevím, ale ty první bílé šaty mi nepřijdou zas tak pekelné… Ne že bych o nich v noci snila, ale nevidím v nich větší ošklivost, než korzet bez ramínek čouhající ze široké sukně vrstveného umělého saténu, který je tak typický pro soudobé svatby.
Ta děvčica se do nich ale nehodí a růži na ohryzku si odmýšlím…

 
Sylv
7 příspěvků 19.02.13 16:43

Z látky u šestých šatů má moje babička zástěru :D a nosí ji pouze do kuchyně! :D

 
Hanska  19.02.13 16:49

Nevěsta na první fotce vypadá jako by měla zavedenou tracheostomickou kanylu..ups..

 
Matmys
1597 příspěvků 19.02.13 17:01

Vy jste to špatně pochopily, dámy.
Tato půjčovna je pobočka fundusu ČT.

 
Dena JBC
9 příspěvků 19.02.13 17:19

U posledních „šatů“ mě napadlo jediné - Ještěd. Ale vzhledem k tomu, že paní provozuje půjčovnu maškarních kostýmů, tak jsem možná nebyla až tak vedle.

 
Ziriath
44 příspěvků 19.02.13 18:10

Tak za Ještěd bych třeba na architektí beánii klidně šla. Jen by to chtělo ještě nějakou špici na hlavu, šaty celkově hladší a nějak naznačit okýnka.

Příspěvek upraven 19.02.13 v 18:12

 
Camarilla
85 příspěvků 19.02.13 17:29

První šaty se mi náhodou docela líbí. Sundat tu hrůzu na krku a do šatů obléct nějakou dlouhovlasou slečnu, vypadá to dobře :)

A úbor na zahrádku není ani tak úbor na zahrádku jako spíš indické polosárí, kterému chybí dhupatta - velký šátek na uvázání okolo. Viz třeba http://www.chennaistore.com/…prodView.asp?…

Příspěvek upraven 19.02.13 v 17:35

 
marmota-b
529 příspěvků 21.02.13 01:43

Taky mě hned napadlo, že jako indický oděv by to prošlo…

 
Atrofie
741 příspěvků 19.02.13 17:32

…pro mě je opravdové peklo toto: …úplně jsem si živě vybavila, jak jsem ty hrůzy potkávala sobotu za sobotou na radnicích a říkala si, že já se snad nebudu vdávat, pokud se budu muset namašlit do něčeho takového!!!

 
Oveeec
1368 příspěvků 19.02.13 18:07

Takovej závoj kreslila babička princeznám, co mi malovala. Mně se líbí!:)

 
Atrofie
741 příspěvků 19.02.13 19:20

…no dobrá, uznávám, závoj je ale asi to jediné, co by mohlo na tomto modelu někoho inspirovat ;-)

 
malakaja
349 příspěvků 19.02.13 18:48

Kdyby se ustrihla ta sukne, korzet má potenciál:)

 
marmota-b
529 příspěvků 21.02.13 01:42

To je takové dost barbínovité. Úplně si to představuju vyvedené v černobílých linkách v omalovánkách nebo knížkách s Barbie! Které jsem nikdy neměla, asi je to nějaké dětské trauma, které se mi teď vrací. :D

 
sonije
28 příspěvků 01.03.13 23:14

No ono je fakt problém sehnat svatební šaty, pokud na jejich hledání máte 3× půl den, kdy nemusíte o práce a babička vám pohlídá… Obešla jsem několik salonů u nás s požadavkem na jednoduché splývavé šaty a bylo mi řečeno, že 99% nabídky je tvořeno právě těma korzetovýma šlehačkama, protože do té se nacpe více velikostí, takže víceméně sedí každé.. Nakonec jsem se nevyhnula obruči, ale měla jsem šaty bez korzetu v celku, vršek byla tedy vyztužený a pokrytý krajkou, šaty byly bez rukávů, zapínaly se za krkem, jejich sukně byla úplně hladká a teda pod ni jsme musela vzít tu užší, ale ohebnou obruč. Byl to víceméně kompromis :-)

 
merunka89  19.02.13 17:50

@spiderka :-) :-)

 
merunka89  19.02.13 17:54

@Camarilla tak ja si myslim, ze na zahradku ani ne, tohle se nosilo snad koncem sedesatych let, ja jsem neco podobneho nosila na koupaliste a neco podobneho mne usila moje svadlena do Bulharska :-)

 
GalianosjednimL  19.02.13 18:08

Nejlepší je jako dekorace fotky ta krabice pod pohovkou :)

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 19.02.13 18:41

Krabice pod pohovkou je prima, také neunikla mé pozornosti, zrovna tak zapomenutá lodička (v zrcadle) na první fotce. Připomnělo mi to scénu z Jak dostat tatínka do polepšovny: „Vašek nás uvidí… Když nevidím já jeho, tak nemůže vidět on mě, to je zákon optiky.“
Zvažuji, jestli první série fotek je z obýváku nebo se už jedná o salon. Nejspíš je to obývák sloužící jako salon :-(

 
Ziriath
44 příspěvků 19.02.13 18:12

Ta slečna musela dosti skřípat zuby, když na sebe byla nucena navléci četné laškovné kostýmy a pytlovité úbory na kredenciózní postavy a nechat se v nich vyfotit.

 
Pavoučková
11 příspěvků 19.02.13 18:23

Šaty i fotky jsou peklo, že se tomu nechce věřit.
Ale mám prosbu, může mi někdo vysvětlit, jak je to s těma rukavičkama bez prstů? Proč jsou nevhodné, a jaké by tedy měly být? Když jsem se vdávala, tak jsem je taky měla. S holýma rukama jsem byla jaksi neúplně oblečená.

 
Bitterfitta
1 příspěvek 19.02.13 18:25
Tracheostomie

Pani na tom prvnim obrazku prave podstoupia tracheostomii a snazi se to zakryt :)

 
Aurora5
33 příspěvků 19.02.13 18:35

- -

  • ten letný úbor na záhradu je nevkusný a vyslovene odpudzujúci.
 
Taychi
15 příspěvků 19.02.13 18:45

U některých šatů jsem si vzpomněla na Klingera. Jestlipak by si to vzal před půlnoci na sebe? :-D

 
Alice29
3 příspěvky 20.02.13 16:59

Konečně by uznali, že je blázen

 
Katherinee
3 příspěvky 24.02.13 13:32

Ach, Klingerovy dechberoucí modely a jeho mužné chlupy vyčuhující zpoza kraječek… Geniální seriál.

 
Taychi
15 příspěvků 02.03.13 05:31

Musíte uznat, že na to, že byl v Koreji, se oblékal moc pěkně :-D

 
malakaja
349 příspěvků 19.02.13 18:45

Myslíte, zde se dneska člověk s půjčovnou uživí? S krejčovskou dílnou by to pro mě byl splněný sen, věnovat se své vášni. Pokud ale nebudu nabízet hrůzy úrovně okresního svatebního přeboru, budou zakaznice? opravdu nevim…

 
chuckybaby
4 příspěvky 19.02.13 19:01

Ten posledný,,model,, vyzerá ako sáčok do koša :D :D :D

 
GalianosjednimL  19.02.13 19:02

@defilenaiguille Na další chybí, možná je to soutěž najdi 5 rozdílů. :)

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 19.02.13 19:11

Teď jste na to kápl, já ještě našla, že potom zmizel koberec :-D

 
GalianosjednimL  19.02.13 19:15

@defilenaiguille A květináč s kytkou! Bacha, sprdne nás Ada, že chatujeme. Mohla by to velkoryse přejít, kdyby to četla jako šatování :) :)

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 19.02.13 21:02

To prostředí, kde je to foceno, mě tak dráždí, že se nedokážu soustředit na posouzení „modelů“. K módě (i když je dělaná po venkovsku) patří odpovídající prezentace. Jak může mít někdo cit pro módu, když nemá cit pro její prezentaci? Šaty na mě dělají díky tomu dojem, že z nich padá naftalín, který z nich vyklepali těsně před focení a zase je do něj hezky uložili…

PS: to oranžové na první fotce je kytara, je dobře vidět na fotce flamengové tanečnice od Atrix :-)

 
GalianosjednimL  19.02.13 21:26

A bonsaj vystřídala pohovku… asi připravují Japan style :)

 
kozarohata
141 příspěvků 20.02.13 20:15

Defilenaiguille, mluvíte mi z duše ;)

Příspěvek upraven 20.02.13 v 20:17

 
Chany
872 příspěvků 19.02.13 19:15
Hm

Všimli jste si, že té předvádějící blondýně šaty vůbec nesedí? Modely jsou na vnadné, tak je má vnadná předvádět, aby to aspoň vypadalo, když už… Takhle to budí dojem, že se dorůstající vyžle hrabe mámě v šatníku a šaškuje u zrcadla.
Ovšem vínové šaty s bílým korzetem a šmodrchem v oblasti rozkroku je teda veledílo, jehož autora by měli vyvěsit do průvanu. Takovýto tvůrčí potenciál by měl být umravněn hned v zárodku. 8-)

 
Jovo
79 příspěvků 19.02.13 19:29

Obrázky 1 až 6 jsou v 256 barvách všechny. Jediná vintage věc tam bude patrně ten použitý foťák, možná ještě počítač na kterém se to ořezávalo. :-)

Ten alobal na poslední fotce se mi líbí jako materiál. Ale proč je to probůh tak schmoustané? Co je špatně na pěkně rovné a hladké siluetě pokryté splývajícím tekutým kovem?

 
Réza4  19.02.13 19:53

Ado, ještě jste zapomněla na tyhle:
to je koncentrace pekla. Korzet, trocha šlehačky, které chybí látka do délky i do objemu, špičaté návleky, voživení „nádhernými“ květinami a jako bonus modelka převlečená za ženicha ve špičatých černých botách:o)

Příspěvek upraven 19.02.13 v 19:54

 
Chany
872 příspěvků 19.02.13 20:14

Čéče.. nebuď kverulant! Když se dva mají rádi, tak na pohlaví nezáleží! :-D ( a někdo v rodině holt kalhoty nosit musí) ;)

 
Sibyla
2639 příspěvků 20.02.13 09:21

Néé, to je lesbická svatba! I když… nejspíš opravdu nesehnali modela, tak zabili dvě mouchy jednou ranou: ukážou, jak jsou děsně aptůdejt.

 
Johny Sixx  20.02.13 11:38

Lesbicka svatba by bud vypadala odost hure, nebo o dost styloveji (jde oto jestli bvy to byla svatba dvou obtloustlych babochlapu, nebo svatba dvou holek co maji styl..a je jedno zeta jedna by treba byla jako chlap..ony nektere jsou dost pekni kluci, byste mozna slintly, damy.

 
merunka89  19.02.13 20:21

@Réza4 A co ty bilohnedy vecerni s tema kakancema, nebo to jsou ruze?

 
Maravelo  19.02.13 20:33

Metalický kužel!

EDIT: kupodivu, že to je tak šíleně extravagantní, se mi to snad i líbí :D

Příspěvek upraven 19.02.13 v 20:34

 
Festinka
6 příspěvků 19.02.13 20:34
technická

U těch předposledních fialových šatů to cosik na zemi vede odkud kam? je to tam jen pohozené nebo to nějak patří k šatům? už nad tím přemýšlím tak dlouho, že se vzdávám a ptám se všech…

 
atrix
483 příspěvků 19.02.13 20:56

To budou zřejmě dlouhé stíny večera :D

 
Réza4  20.02.13 14:44

To je barevně sladěný pelech na načančaného maltézáčka, kterého chce mít dáma s sebou:o)
(Tímto se omlouvám majitelům maltézáčků, jsou to bezva domácí pejsci, ale úplně ho vidím s fialovou mašličkou.)

 
Shiro
354 příspěvků 19.02.13 21:14

Mám pocit, jako kdyby Ada dala ty nejlepší (v pravém slova smyslu) na začátek a potom se postupně propracovávala k těm nejlepším (v ironickém slova smyslu). Celkově mi to trochu připomíná moje taneční a maturitní ples. :D

 
gabous
196 příspěvků 19.02.13 21:42

Tak i já našla svého favorita na karneval:

Na karneval pro potomka:

Na svatbu:

A na ples:

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 19.02.13 22:31

Ta prasata jsou opravdu nechutná a vypadají jak nějací úchylové z béčkového hororu. Po takovém karnevalu bych se bála v noci domů :-(
Na tohle vždy používám hlášku z Kvadratury ženy (Major Zeman): „… Proč mi ukazujete takovou hrůzu…Snad to není paní Truhlářová…Proboha, kdo jí to udělal…“
@Ivi kiwi Také začínám mít dojem, že tohle nikdo soudný snad nedokázal vyrobit a přijde mi nemorální žádat za zapůjčení těchto příšerností ještě peníze.

 
Ivi kiwi
23 příspěvků 19.02.13 23:00

No jestli Vám prasata přijdou jak z béčkového hororu, tak je to ještě dobré… Já se obávám spíš béčkového porna :-D

 
penguein  20.02.13 07:38

Výborná asociace :) :) :)

 
markisch
6 příspěvků 20.02.13 09:25

Ano, hned jsem vzpomněla na Saw…

 
Matka Vlčice  20.02.13 07:28

Fuj ty prasata jsou normálně oplzlý!!

 
Dalajlámov škrpál
105 příspěvků 20.02.13 08:55

Teraz bez srandy, tie prasatá sú úchylné, stretnúť toto na karnevale, skrčím sa do kúta a plačem za mamičkou.

Příspěvek upraven 20.02.13 v 08:57

 
extrasikulka
52 příspěvků 20.02.13 14:41

…myslím, že tady na těch fotkách musej být zhulený!

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 02:28

Za prase bych měla toho, kdo ten šílený monstrózní model na karneval vymyslel. (Což se ostatně týká i všech modelů pod prasaty.) - Jsem se fakt skoro až lekla a obávám se, že se mi o tom zrůdném vepřovém bude i zdát…

 
Barbarca
17 příspěvků 19.02.13 21:54

Metalický kužel mě rozsekal :D :D :D :D :D :D

 
Ivi kiwi
23 příspěvků 19.02.13 22:13

Někdo zdědil barák s půdou plnou pokladů a teď se to snaží zpeněžit :-D

 
Bartesva
92 příspěvků 19.02.13 22:21

Škoda že nejsem na nějakejch lehkejch drogách ;-)

 
Ivi kiwi
23 příspěvků 19.02.13 23:02

Tady by lehké drogy nepomohly, doporučuju nasazení těžšího kalibru ;-)

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 02:30

Náhodou… trošku mi to spravilo rozhozený žaludek po těch prasatech. Tomuhle se už dá aspoň smát :D

 
Verhro
630 příspěvků 19.02.13 22:32
reakce

Co se ale zase musí ocenit, že mezi svatebními šaty nalezneme i modely vhodné pro zimní období.

 
cryptoprocta
179 příspěvků 19.02.13 22:39

Teda, takhle veselej článek tu snad ještě nebyl :-) Do tohohle počasí jak dělaný. Díky :-)

PS: Na úchyl párty si zamlouvám skartovačku :-D

 
GalianosjednimL  19.02.13 23:02

Dámy, článek totálně převálcoval zájem o povrchní Fashion Week, je vidět co skutečně na MP chcete mít :) :) :) Jen jsem si představil pension na kterém by se mohlo odehrát víkendové setkání některých návrhářek a těchto modelů. No to už je fakt velká perverze…

 
Sibyla
2639 příspěvků 20.02.13 09:22

Však je tu módní peklo, ne módní nebe.

 
GalianosjednimL  20.02.13 10:24

Tož jo :)

 
Ivi kiwi
23 příspěvků 19.02.13 23:09

Osobně doporučuji postřikat všechny svatební šaty kečupem a otevřít speciálku pro tematické tarantinovské večírky ;-) díra na trhu jako hrom :-D

 
merunka89  19.02.13 23:39

@MP Barbucha Ja uz se tesila, ze zde nejsem jedina korpuletni babicka a Vy mi musite zkazit radost, chjo :-)

 
MP Barbucha
3716 příspěvků 19.02.13 23:46

Vy a korpulentní babička? To tedy ne! :-)

 
merunka89  19.02.13 23:42

@cryptoprocta a ja si prosim zamlouvam ten kostym pootevreny hraskovy lusk, mne jde totiz zelena velice dobre k pleti ;-)

 
malakaja
349 příspěvků 19.02.13 23:55

tohle je pane etericka erosenka. A ty bily rachle v horakoidni robe:D Ta sbirka je genialni:D

 
malakaja
349 příspěvků 20.02.13 00:07

www.pujcovna-kostymy.cz/…saty/384.jpg
Ale co se děje tady s tou látkou, to mi hlava nebere…

 
Atrofie
741 příspěvků 20.02.13 00:31

Ne ne ne…už dost…mě to fakt zabije!!! :-D :-D :-D..obdivuji Vaši odvahu…já ty stránky opustila cca po 20 ti vteřinách :-D

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 02:33

To nejspíš hlava nebere nikomu aspoň trochu soudnému. :D :D

 
valery
1579 příspěvků 21.02.13 15:26

Hele, pták Fénix vstává z popela?!

 
merunka89  20.02.13 00:12

@MP Barbucha ;-) :-) tak uz je mne hned lip u srdicka, dekuji :-)

 
Scotie23
10 příspěvků 20.02.13 01:30

Neměla jsem při pozdní hodině sílu přečíst všechny komentáře, ale napsala bych k tomu toto:
1. Ty první šaty by se mi i líbily, kdyby neměly hranatý výstřih (a když si odmyslím ten obojek).
2. Ty kostýmy co se objevily v diskuzi jsou dokonalý! :D A to myslím úplně vážně! Já miluju karnevaly a tématické párty a tahle půjčovna je zdrojem naprosto skvostných kousků. :D Což platí i pro alobalové šaty. Zrovna vymýšlím kostým na mimozemskou párty a moc by se mi hodily.

 
pipla
2 příspěvky 20.02.13 01:53
Pobavená... zkroušená

Nevěřila jsem, dokud jsem neklikla na odkaz.. Jak jsem se zde dověděla, tato půjčovna se nachází v Osíčanech, na úplném okraji prostějovského okresu. Prvně mi tento název nic neříkal, ale pak mi došlo, že jsem tam asi párkrát „zabloudila“ na kole. Je to místo, o kterém bych do dnešního dne řekla, že tam zdechl pes, ale jak vidím, tak se tam snad i zastavil čas. Je mi z toho trochu smutno.

 
Kajuli
449 příspěvků 20.02.13 03:04

Proboha! Jsem teprve u svatebních šatů a nejvíce mne zatím pobavila slečna medůza 

a její bohatší kámoška sasanka

No a skvostná je i kombinace záclony a výrazu (nechci se posmívat slečně, jen mi tato fotka celkově přijde hrozně vtipná), při kterém by z novomanželského lože utekl i Nebojsa

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 20.02.13 06:56

@Ivi kiwi
To byla hned druhá věc, co mě napadla. Ale ostýchala jsem se to sem napsat :-D

@GalianosjednimL
S těmi modely by to mohl být jen večírek ve stylu „120 dní Osičan“.
Já chci zpátky urousané a vychrtlé modelky z přehlídek!!!

 
ihloupostjedarBoží  20.02.13 10:24

Ani chcete být (jako všude) dál klamány nereálnými fotkami na vychrtlých modelkách. Já tedy ale nikde nesehnala pěkné svatební šaty velké velikosti než tady.

 
Johny Sixx  20.02.13 11:24

Ktere prosim vas? zatimjsem tam zadne pekne svatebni saty nevidel a zatim mi nabidka tohoto salonu jen potvrdila ze me rozhodnuti se nezenit je spravne, nebot prijit mi nevesta v nejakem z tehle uboru, tak asi zdrhnu od oltare

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 20.02.13 07:00

Pokud někdo najdete „Panenka na auto 100,– Kč“ a „Figurky ženicha a nevěsty
na svatební dort 80,– Kč“ z ceníku půjčovny, tak to sem, prosím, nedávejte! Vzhledem k tomu, že panenka stojí stejně jako karnevalové kostýmy a šaty na formace, tak to musí být opravdu luxus a to mě v tomto případě dost děsí.

 
Bartesva
92 příspěvků 20.02.13 08:29

Opravdu velká spousta karet ;-)

 
klaracroft
46 příspěvků 20.02.13 08:41

V tom si chuděr ani nesedne. Aby si nepřisedla pikový eso či kulovou dvojku :D a kdyby nechtěna zavadila a zlomila si třeba žaludovou sedmu :D

 
malakaja
349 příspěvků 20.02.13 08:57

A hlavně aby koukal pupík a sukně šikmo, ať to není taková nuda:D

 
malakaja
349 příspěvků 20.02.13 08:57

A hlavně aby koukal pupík a sukně šikmo, ať to není taková nuda:D

 
extrasikulka
52 příspěvků 20.02.13 14:43

…škoda, že nejsou kreditníííííí­ííííííí

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 02:37

Ale zase už tady mají nové skříně… Vypadá to, že půjčovna vydělává! :D

 
erinayet
48 příspěvků 20.02.13 09:18

No já bych to nenosila ani jako retro. Je to pro mě jako „míchané maso“, kde vám dají na talíř vepřové, kuřecí, hovězí podrážku, sušená játra a 3 mastné klobásy, všechno v jedné lehce zauhlené šťávě (jak to bylo na grilu!!! mámo, GRIL!!!).
Katastrofa a odsouzeno k zániku požřáním sebe sama.

Nicméně kombinace s karnevalovýma kostýmama mi přijde ve své podstatě geniální absurdní humor. (hrášek a výraz vodníka mě odbouraly)

 
Renyted
85 příspěvků 20.02.13 09:28

Tak to je teprve opravdové peklo :-D

 
Bugatti
4052 příspěvků 20.02.13 10:32

@pipla Tam ani nezdechl pes, ani se nezastavil čas. Jak se zdá, tam to žije… na plesích a zejména na maškarních. ;-)

 
defilenaiguille
2677 příspěvků 20.02.13 10:49

@ihloupostjedar­Boží
„Ani chcete být (jako všude) dál klamány nereálnými fotkami na vychrtlých modelkách. Já tedy ale nikde nesehnala pěkné svatební šaty velké velikosti než tady.“
Ráda bych Vám odpověděla, ale bohužel jsem dost přesně nepochopila první větu. Nereálné fotky na vychrtlých modelkách? Myslela jste nereálné modely? Nebo nereálné fotky vychrtlých modelek? To že modely na přehlídkách předvádí „ramínko na šaty“, je pro mě druhořadé. Ta zmínka o urousaných a vychrtlých modelkách byla nadsázka. Na modelech z přehlídek hledám inspiraci - barvu, střih, použité materiály. Nic z toho se mi v této půjčovně nepodařilo najít. Ale obě dívčiny jsou pěkné ženské, jen to přes ty modely úplně zaniká.

 
malakaja
349 příspěvků 20.02.13 11:08

Pokud jde o
inspiraci, tak mě sbírka svatebních šatu nadchla, muzeum zapomenutých Trendů. bavila jsem se víc než u aktuálních kolekcí “korzetsukne“ a “milionkoralku­zarabienasifo­nu“ naprostá většina je tam v celém znění nepoužitelná, ale jako muzeum trendu a střihů k nezaplacení:)o­sobně ukládám do slozky inspirace:)

 
ihloupostjedarBoží  20.02.13 11:10
Nebe nechme stranou...

Tuto půjčovnu využívám již dlouho a mám s ní velmi dobré zkušenosti. Je zajímavé, jak dovedeme z tisíců pěkných šatů vybrat šest škaredých a na nich založit své hodnocení. Ostatně jde o módní peklo, že. Nebe nechme jako vždy stranou…

 
Johny Sixx  20.02.13 11:45

Tak vas pro vyvazenost vyzivam: dejte sem fotku nejakych peknych vkusnych satu.

Příspěvek upraven 20.02.13 v 11:47

 
hifi
45 příspěvků 20.02.13 11:49

Podle mne treba tyto

 
Johny Sixx  20.02.13 11:53

Nejsou spatne..a je fakt ze pri porovnani se zbytkem jsou bomba..ale ze bych z nich byl nejak odvazany a letel si je hned pujcit pro svou milou to asi fakt ne…

 
AneMa
45 příspěvků 20.02.13 12:09

No, asi proto, že nejsou z nabídky té půjčovny, ale z jednoho staršího Adina článku…

 
Johny Sixx  20.02.13 12:10

Ja si rikal, ze mi neco nesedi=))))

 
malakaja
349 příspěvků 20.02.13 12:34

Říkala jsem si, ze asi snaha nachytat, uz jsem listovala, zda by nesly naahodou jako poklad z prerova zachranit :D

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 20.02.13 14:38
Kam vítr, tam plášť?

Myslím si, že kdybyste před psaním tohoto příspěvku věděl, že šaty vybrala a schválila ona sama „božská Ada“, tento váš příspěvek by vypadal poněkud jinak. Rozumějte rozplýval byste se nad tou „krásou“ o něco víc. Ono je dobré se (nejen) v módě zajímat o názory druhých, ale je třeba si zároveň ponechat i ty své :-)

 
Johny Sixx  20.02.13 14:46

Vazne ne..me se fakt nelibi…Ada pro me neni bozska, muj a jeji styl oblekani jde po dost jinych cestach.. Napsal jsem, ze v porovnani se zbytkem nabizenych jsou dobre, ale ze se mi nelibi! To je muj nazor, a byl by to muj nazor i kdyby si je oblik Batman…

Příspěvek upraven 20.02.13 v 14:48

 
malakaja
349 příspěvků 20.02.13 12:12

Ty jsou nadherne, bez debat, ale na ty jsem mezi temi poklady nenarazila.(klidne bych zakoupila do sve “sbirky“)Jinak půjčovnu nepovažuji za peklo ale za archiv plný rarit.On si ani na nic honosného nehraje, přiznává velký výběr široké kvality a doby vzniku.Kdo by nechtěl do kostymérny na Barrandov. Tohle je Barrandov u Prostějova. Mít to blíž, jedu nějakou krinolinu provetrat

 
hifi
45 příspěvků 20.02.13 12:45

Ja tam dala saty, ktere se mi libi a ne nejsou z pujcovny :), tam jsem si bohuzel nevybrala :)

 
AneMa
45 příspěvků 20.02.13 11:53

Co tyhle?

Příspěvek upraven 20.02.13 v 11:57

 
Johny Sixx  20.02.13 11:54

To by doufam vtip=))) tyhle vypadaji jako usite z prosteradla=)) nebo jste myslela ten devadestakovy oblek kteremu uz chybi jenom barevne ponozky?

 
AneMa
45 příspěvků 20.02.13 12:06

No, střihově mi přišly z celé nabídky nejpřijatelnější, ale neznamená to, že bych o nich snila:-) Co se týká látky… Mně se na nich naopak líbí, že nejsou lesklé. Nepochopila jsem, proč je na fotce i ten oblek, asi jim to bez něj přišlo málo devadesátkové a nezapadalo jim to do konceptu:-)

 
Johny Sixx  20.02.13 12:13

Tak ta nelesklost je plus samozrejme…ale myslel sem celkove tu latku, ze pusobi jako prosteradlo..jeste jak jsou tam videt ty sklady…ale je pravda ze byt odsouzen k nutnosti si tady neco ze „spolecenskych satu“ vybrat tak asi beru taky tyhle…kdybych mohl i z kostymu tak se rozhoduji mezi kacery a prasatky, jde o to jestli bych chtel spis v lidech vzbuzovat chut na hasis nebo obavy ze je vykucham=)))

 
Bartesva
92 příspěvků 21.02.13 18:16

Tyhle jsou náhodou docela fajn

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 02:42

Až na tu obruč… Ze vší té hrůzy v nabídce tohle fakt ještě jde (čímž ovšem nemyslím oblek v barvě čerstvého psího lejna.)

 
SarikaN  20.02.13 11:48
Jsem úplně

Obyčejná žena lehce nad 40 s celkem průměrným vkusem. Ale stránky zde kritizované půjčovny podle mně obsahují tak deset dvacet modelů jakžtakž přijatelných a ten zbytek prostě nestojí za nic.

Některé ty z rubriky „společenské“ bych si možná oblékla na maškarní (trefně se tu někdo zmínil o podobnosti té alobalové kreace s Ještědem-kdyby se přidala špičatá šedivá čapka, bylo by možné jít třeba právě za ten Ještěd :-))) ), ale jinak?
Tisíce pěkných šatů ani náhodou.

 
beruska9
44 příspěvků 23.02.13 05:36

Presne tak, tohle je peklo. A nevim kdo co hodnoti, clanek minimalne 2× zminuje,.ze se tam daji najit i jednoduche a nositelne saty.

 
hifi
45 příspěvků 20.02.13 11:43

Moje očííííí :)

 
Bugatti
4052 příspěvků 20.02.13 11:54

@SarikaN Mně připadají některé maškarní modely použitelné, dokonce nápadité. Model „skartovačka“ sice potřebuje dost odvahy, ale je to vtipné a jinde neviděné, stejně tak i řada dalších (ovšem prasátka neeeee). Některé zde prezentované svatební či společenské modely by též šly využít na maškarní, pokud by někdo zatoužil jít za Šípkovou Růženku či šlehačkový dort. Ale vkusné svatební nebo společenské šaty vypadají opravdu jinak!

 
Johny Sixx  20.02.13 12:02

Tolikrat vzpominanou skartovacku nemuzu najit…taky bych ji radvidel..ktera to je? Jo a nahodou prasatka si umim velmi dobre predstavit na nejakem uchylnejsim HC vecirku…

Příspěvek upraven 20.02.13 v 12:03

 
Bugatti
4052 příspěvků 20.02.13 12:04

@Johny Sixx Tady:

 
Johny Sixx  20.02.13 12:08

Tak to je nahodou pecka jestli je to mysleno jako karnevalovy kostym…

 
SarikaN  20.02.13 13:10

Hm, a jak se pozná, že je to skartovačka? Já vidím jen rozedrané šedivé hadry a přes ně nějakou záclonu. Potom to, myslím, postrádá trochu vtip, když není z toho modelu poznat, o co jde.

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 20.02.13 14:04
Nejdřív myslím, poté píšu...

Dle mého skromného názoru byl název „skartovačka“ k tomuto kostýmu přiřazen diskutujícími zde na Módním pekle. Nejspíš půjde původně o nějakou čarodějnici, ale pravdou zůstává, že „sukně“ skartovaný materiál opravdu evokuje. Trošku však začínám pochybovat nad mírou inteligence některých zdejších komentujících. Inu, ono někdy neuškodí malinko pouvažovat o tom, co píšu, tím spíše pokud jde o kritiku druhých.

 
SarikaN  20.02.13 19:07

Jste na maškarním plese a tohle tam potkáte. Napadne vás, že to má být skartovačka? Mně teda ne. Mně napadne akorát ta čarodějnice ve svátečním. A jistě nebudu sama. A v tom případě se ten vtip kostýmu, že to jako má být skartovačka, prostě u mně a u těch ostatních, co nepoznali, nedostaví.

Jinak rozhodně nejde o kritiku. Naopak, nazvat ty šaty skartovačkou mně přijde dobré a vtipné.

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 21.02.13 02:00

Vážená paní, je mi líto to říkat takhle natvrdo, ale mohla byste si, prosím, znova přečíst můj příspěvek určený Vám? Něco Vám v hlavě nedocvaklo. Tento kostým NENÍ jeho tvůrkyní zamýšlen jako skartovačka, nýbrž právě jako ta čarodějnice, co Vás napadla. Pak je s ním tedy vše v pořádku, mám pravdu? Pokud Vám to stále ještě nedochází, zkuste si přečíst celou tuto diskuzi, kde komentující pojmenovávají kostýmy různými názvy, které se jim při pohledu na ně vybavují. Jsem si docela jistá, že majitelka té půjčovny nenabízí své kostýmy pod názvy „Ještěd“, „porno prasátka“ či „zfetovaní kačeři“. To samé platí u modelu „skartovačka“. :-)

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 02:46

Ten název modelu (Skartovačka) jsem dala já. Protože mi to opravdu tak připadalo, jako by se ta osoba chystala na hodobóžovou akci a cestou jí kus róby schlamstla puštěná skartovačka - skartovala jsem cosi nedávno, tak ta asociace byla prostě první na řadě. :D

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 22.02.13 03:14
Díky

Děkuji za vysvětlenou, snad má snaha nepřijde nazmar a paní SariceN to konečně dojde.. :-)

 
atrix
483 příspěvků 22.02.13 18:15

Rádo se stalo. ;-)

 
Miluna Mia
194 příspěvků 20.02.13 15:19

Moje patnáctiletá sousedka se u nás nachomýtla s učebnicí angličtiny, tak jsem ji otestovala a ukázala jí tento obrázek. Sdělila mi, že na to čumí jako bacil do lékárny, že je to psycho a bulšit a kdyby v tom šla na ples, byla by neopíchatelná. Zpočátku jsem jí nerozuměla, ale proškolila mě a myslím, že bych to nevyjádřila lépe.

 
Ziriath
44 příspěvků 21.02.13 00:13

Sice má pravdu, nicméně fakt, že to o nepíchatelnosti říká patnáctiletá holka, mně příjde docela smutný.

 
slunceadéšť
51 příspěvků 20.02.13 13:39

Ta brunetka má ale krásný úsměv a na tý fotce s pavím brkem je moc hezká. Btw klobouk je super (jenteda z něj sundat tu fialovou hrůzu)

 
extrasikulka
52 příspěvků 20.02.13 14:04

MASAKR!!! Chjo, opravdu zoufalý pokus o individuální tvorbu. Když podobné přispěvky vidím hluboce se zamyslím, jestli je to opravdu myšleno vážně.
Všechny ty šatky ušít asi dalo i dost práce, ale co naplat, když tam není ani zbla módního citu a invence. Vždycky si taky říkám, jestli jsou opravdu tací zoufalci, kteří by v tomhle někam vyrazili!?

 
Miluna Mia
194 příspěvků 20.02.13 15:09

Poslední šaty mě uzemnily. Zřejmě se jedná o instantní plesovou dávku z vesmírné stanice ISS. Mimochodem, ta slečna s tmavými vlasy je tak pěkná, jistě by jí slušelo cokoliv vkusnějšího a modernějšího.

 
belmonte
65 příspěvků 20.02.13 15:51

Ta půjčovna je učiněný očistec, taková koncentrace hrůzy se jen tak nevidí! Tyto tři modely jsou určeny k tanci - ale proboha k jakému? Snad ani k tyči…

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 20.02.13 16:38

Že by třeba na latinskoamerické tance? (Viz google obrázky - to je taky jen k tyči?)

 
valery
1579 příspěvků 21.02.13 15:29

To sú pážatá z hradu Kárltšejna, asi…

 
Mariahh
53 příspěvků 20.02.13 18:03

Je mi smutné, že si väčšina ľudí myslí, že šaty na orientálne tance musia byť nutne zo saténu a iných gýčových prvkov.

http://www.pujcovna-kostymy.cz/…ance/011.jpg

http://www.pujcovna-kostymy.cz/…ance/005.jpg

Podľa mňa sú orientálne šaty takéto:

(toto sú konkrétne indické šaty pre nevestu (lengha), ale šaty na orientálne tance som našla iba také gýčové zo saténu (polyesterového), ktoré zrovna ja nemusím.

 
KlaudieS
1640 příspěvků 20.02.13 18:08

Asi se chci vdávat v indických šatech :D

 
Danielle.Warheit  21.02.13 08:08

Tak ty jsou opravdu dokonalé. Takové bych jednou klidně i oblékla. Jinak máte pravdu… Ony jsou v našich končinách cizokrajné „národní oděvy“ a pod. děsným způsobem odfláknuté…

Já zase viděla spoustu kimon. U většiny se majitelky nepozastavily ani nad tím, že pás obi vážou dopředu - takto to nenosily gejši nebo manželky, ale prostitutky.

 
Mariahh
53 příspěvků 24.02.13 16:39

Presne. Ani u nás na Slovensku to neni o nič lepšie… Ako keby neexistovali iné látky než satén. A šaty čo som sem dávala mi pripadajú ako od číňaňa.

 
MP Marianna
64 příspěvků 20.02.13 18:07

Ty hnědobílý proutěný šaty s růžema…tak ty jsou podle mě nejhnusnější kus oděvu, co jsem kdy viděla…

 
razorblade  20.02.13 20:07

Ty jejich saty mi pripominaj modely blazeny ze slunce seno… a korunu tomu dava i to prostredi, kdy za modelkou cumi treba gauc nebo polootevrena skrin…

 
Danyele
41 příspěvků 20.02.13 20:39

Mě osobně se první šaty vcelku líbí - nebýt toho neidentifikova­telného cosik na krku. Ty tyrkysové, kdyby se zkrátily, tak jsou z toho celkem pěkné letní šaty.
A ty s pavími pírky mi příjdou zajímavé.

Ale zbytek je opravdu šílený.

 
Nabule Mooshabrová
42 příspěvků 20.02.13 20:50

Mam neodvratnou představu, že ta paní v šatech „nad kočkou“ jde totálně na šrot ze záchoda, blůzu tam někde zapomněla, a to body prostě už zapnout v rozkroku nezvládá…

 
RenataRen
466 příspěvků 20.02.13 21:00

Líbí se mi ten model s kloboukem a pavím peřím. Má v sobě cosi secesního.

 
zuzitaa
54 příspěvků 20.02.13 21:09

Půjčovna je podle mě super, unikát!!! Ještě počkat pár let a bude to hotové muzeum.

 
Alí Aziz
36 příspěvků 20.02.13 21:30

Vážené dámy (případně pánové), chtěla bych vás požádat o radu.
Už jsem se rozhodla, že si v této půjčovně musím půjčit šaty na svůj nadcházející maturitní ples, protože mnoho modelů, které zmíněná půjčovna nabízí, je velmi originálních a vkusných a tak vůbec. Jen nevím, který z nich si vybrat.
Chtěla bych něco trochu nekonvenčního a uvolněného, originálního, aby to prostě neměla každá, chápete. Těmto požadavkům krásně vyhovují tyto šaty s neotřelým zvířecím vzorem, který je navíc, jak jistě uznáte, sexy:

Jen nevím, jestli to není až moc. Říkala jsem si, že by možná nebylo od věci si vzít něco uvolněnějšího, jestli mi rozumíte, nějakou tu nedbalou eleganci. Myslím, že vzbuzovat dojem, že jsem se kvůli nějakému plesu ani nepřevlékala z pyžama, rozhodně bude ta správná volba, že to podtrhne mou osobnost, řekne o mně, jak jsem uvolněná a nenucená.

Tento model je velmi zajímavý, líbí se mi hlavně ten motiv mašle, který ozvláštňuje a oživuje jinak seriózní podklad. Na druhou stranu ani taková noční košilka, odhalující nohy, není špatná. Je určitě víc sexy, i když barevně obyčejnější:

O něco odvážnější je tento model se svůdným rozparkem jitřícím mužskou mysl. Mám ráda šaty bez ramínek a podívejte, tato jsou úplně neviditelná!

Mým rodičům by se jistě tyto sexy modely moc nezamlouvaly, jakožto nábožensky založení lidé by pro mě jistě chtěli něco usedlejšího. Z takových modelů se mi zalíbil třeba tento, líbí se mi hezký ornamentální motiv a také ten bílý límeček, který celý model rozsvítil:

Ještě je tu možnost kompromisu - tyto šaty moc neodhalují, ale se svým vzezřením tekoucího asfaltu hezky zdůrazňují křivky, taky nenápadně zvýrazněný pas prokáže nositelce jistě dobrou službu:

Tak já nevím, co myslíte?

 
Ziriath
44 příspěvků 20.02.13 23:57

To je Armus ze Star treku! Ten co zabil Tashu Yar!

 
Alí Aziz
36 příspěvků 21.02.13 00:16

Hmm, mně to připomnělo jistého Pokémona:
:D

 
Jovo
79 příspěvků 21.02.13 04:05

Ty poslední, ale jedině s kuklou a rukavicemi z téhož materiálu (ano, mám poněkud fetišistické sklony) :-D

 
Matka Vlčice  21.02.13 09:25

Tak tohle jsou osmdesátky jak vyšité, paní určitě vykradla fundus ČST.

Uplně vidím Helenku Vondráčkovou s Kornem, jak společně čekáme, jestli přijde i kouzelník.

Příspěvek upraven 21.02.13 v 09:26

 
Veselkaaa
10 příspěvků 20.02.13 23:09
Takže Vážení,

1. Díky za reklamu :):), i když kdykoliv mi někdo nabízí nějaké prezentace, beru jen v případě, že mají rubriku „Chci méně zákazníků“ nebo „Už mi sem nechoďte“
2. Fotky nejsou v žádném případě určené pro vaše ctěné oči, je to moje evidence, kterou jsem si nafotila „v obýváku“ na svých dcerách (pravda, většinou to nedělaly rády), abych měla v tom množství trochu víc přehled. Pustila jsem to pak do světa, protože to dobře funguje při výběru a komunikaci s mými zákazníky (a k vaší inspiraci zdarma).
3.Protože všechna svá zaměstnání opradvu časově nestíhám, nabízím všechny šaty a masky JAKO CELEK na prodej (a vězte, že takový „archiv plný rarit“ jen tak někde nenajdete). Takže až se všichni pořádně „vyblijete“, očekávám cenové nabídky.

 
Jovo
79 příspěvků 21.02.13 04:04

Takových dcer, to bych teda chtěl vdávat… :-)

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 21.02.13 04:15

Já tedy vidím dívky pouze dvě..

 
SarikaN  21.02.13 08:32

Fotky z veřejně přístupné nabídky půjčovny jsou určené pro úplně všechny oči, ať už jsou ctěné nebo nectěné. Pustila jste je totiž volně do světa, a ten je daleko větší a rozsáhlejší než okruh vašich zákazníků. Část světa jménem Módní peklo se k nim holt taky smí vyjádřit.

Docela by mně zajímalo, jestli to někdo koupí a za kolik.

 
Veselkaaa
10 příspěvků 21.02.13 11:19

Však já Vám Váš názor neberu. I když je to tu sám „Kam vítr - tam plášť“, takže nikdo zřejmě neudelá tu nabídku zde - aby se náhodou neshodil…(ty mi začaly chodit z mých stránek na mail - zřejmě jsou i tací, co vidí kromě krabice či pohozené lodičky i pořádnou mezeru na trhu).
Vy si tu dál ááách-ááách-áááchejte nad nenositelnými modely, které by vám (kdyby byly vůbec dostupné) mohly akorát tak viset ve skříni (viz např. ty „zvláštní filigránové šaty“ na první fotce článku FASHION WEEK 3 (kdby byly na mých stránkách, zřejmě by to byl Avatar v historické zácloně). Hlavně že si těmi komentáři připadáme vtipní a mocní…

 
malakaja
349 příspěvků 21.02.13 15:57

Neberte si to tak, v podstate je to pravda, díra na trhu to jistě vykrytá je, modu dela velkym dilem prezentace, u vas jde ciste o katalog nabidky bez hrani si na hogo fogo salon. chapu a fandim vam. mozna by se v nabídce Mohl objevit i zážitkový den převlékaní v archivu. Stale tu brblame na nerealne vzhlizejici fotosopacke saty od asijatu, ktere jsou hadr. tohle je realita nedavne historie bez lzi. Neberte to zde jako osobni utoky, spis za nepochopeni mistnich.:)Kaz­dopane jsem se uzasne pobavila a za to vam dekuji take.

Příspěvek upraven 21.02.13 v 16:04

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 10:10

Díky, ale to se Vám řekne „neberte si to tak“, když Vás tu chtějí málem žalovat (chápu nadsázku a to mě ani tak v těchto kruzích nemrzí), spíš ale to, že nikdo nenapsal nic pozitivního z mého okolí. To se jen tak všichni jako přetvařujou, jak jsou strašně spokojeni??? Asi jim to tu fakt zavřu…

 
beruska9
44 příspěvků 24.02.13 10:15

Vzdyt se necertete…priste urcite staci nedavat fotky zamyslene pro soukromou potrebu na web a budete mit klid. Hodne stesti pri prodeji, retro je v kurzu :) Ale mozna to chtelo chytnout vlnu firemnich vanocnich vecirku, ja uz treba 2× schanela neco ve stylu osmdesatych let…
A mimochodem minimalne jedna spokojena zakaznice vas tady branila, tak je vsechny nehazejte do jednoho pytle…stejne jako ctenare Modniho pekla ;)

 
Alizon
1233 příspěvků 21.02.13 14:32

Az budete poradat tu „uchyl party“ tak mi dejte vedet. Kdyby si to nahodou @veveru rozmyslela, tak ten hrasek si zamlouvam ja.

 
veveru
400 příspěvků 21.02.13 14:45

To se nestane :D

 
merunka89  21.02.13 14:57

@Alizon draha, hraskovy lusk jsem si uz zamluvila ja a nehodlam ustoupit, protoze to je jediny kostym, kde by moje prsa ladily s tak velkymi plody ;-), to za prve a za druhe, mne zelena straslive slusi, takze sorry jo? Ale pevne verim, ze si z tak nepreberneho mnozstvi napaditych masek vyberete, treba pokud mate partnera, tak nejsou k zahozeni ti dva kaceri :-) a nebo ta trihlava san :-)

@cryptoprocta a ja si prosim zamlouvam ten kostym pootevreny hraskovy lusk, mne jde totiz zelena velice dobre k pleti ;-)

 
Alizon
1233 příspěvků 21.02.13 15:04

@merunka89 Tak ja beru ty kacery, kdyz je o hrasek takovy zajem:) koukam ze maji i detske masky - vezmem dceru a pujdeme za kaceni rodinu - jen manzel si bude muset oholit nohy:)

Příspěvek upraven 21.02.13 v 15:06

 
Johny Sixx  21.02.13 15:23

Tak na me zbylo prasatko…achjo..se me budou vsichni bat a povazovaqt me za fetisistu pres igelit=)))

 
merunka89  21.02.13 15:09

@Alizon :-) dobry napad, ale primlouvam se za Vaseho manzela, ty krasne chlupate nohy mu nechte, ono to ten kostym tak nejak vyzvedne ;-) :-)

 
valery
1579 příspěvků 21.02.13 15:24

@malakaja
odkudpa vy ste, že místo spoďárů říkáte „rachle“ - jsem ještě neslyšela :-D

 
malakaja
349 příspěvků 21.02.13 15:46

Stredni cechy, Kolin, koreny slova mozna i na melnicku:)))

 
merunka89  21.02.13 15:50

@Johny Sixx tak z toho nebudte smutnej, no… mne se tedy uprimne moc to prasatko nelibi, ale tahle SvataDalaneve­delakomu by se Vam nelibila? :-)

 
Johny Sixx  21.02.13 15:52

Boze prave sem premyslel co budu varit a obavam se ze me asi presel hlad…no co aspon zhubnu=))))

 
Mariahh
53 příspěvků 21.02.13 18:06

Nový druh diéty?

 
Johny Sixx  21.02.13 18:24

No zda se ze ano..tohle si dat na lednicku tak je ze me brzo kulturista z dachau=)))

 
merunka89  21.02.13 18:00

@klaracroft :-) :-) :-)

 
Agneska-FH
2 příspěvky 22.02.13 10:17

Tak tento článek mě donutil se registrovat! Zírám s otevřenou pusou a vlastně ani nevím co si myslet! Nadsázka s ironií nebo to opravdu někdo myslí vážně?!

 
LizzieIsStylish
4 příspěvky 22.02.13 10:51

Kostýmy beru, je to na karneval..* když i tak je to otřesné…Ale řekněte mi, proboha, co je tohle?

*

Příspěvek upraven 22.02.13 v 10:53

 
SarikaN  22.02.13 12:34

No to je kostým pracovnice veřejného domu z první republiky, ne? Anděl s ďáblem v těle :-)))

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 13:01

Přesně tak, je to kostým vytvořený k jednomu divadelnímu představení (jak jsem psala, fotím si vždy vše, co mám, jak to přijde chronologicky pod ruku.

 
AnnyLunden
102 příspěvků 02.06.15 16:27

První republiky? No dovolte? Aby vás tak ctné levné holky z první republiky zbily dobovými paraplíčky!

 
Ziriath
44 příspěvků 22.02.13 13:11

A tohle, to si na nějakým malým chlapovi dokážu představit jako dokonalý cosplay ‚Desátník Krásná Běta‘! (znalci vědí)

 
Goku
410 příspěvků 23.02.13 11:05

No jo, celej Noby!

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 14:34

Myslím, že se vesměs opravdu mýlíte. Kromě těch různých „příšernosti“, které byly účelově vytvořeny např. pro divadla, maškarní atd., tu mám mnohem větší výběr současných spol. šatů než jakákoliv normální půjčovna, jen - přiznávám - trochu odfláknutě nafocených. Ten příspěvek o tom, že módu dělá prezentace a že pak ty profesionálně nafocené šaty vypadají na normální ženské úplně jinak, tu také někde je. Porovnejte např. tuto profi-fotku s mými šaty č. 706 (květiny si odmyslete, bylo to tehdy pro nějakou květinovou a kloboukovou akci.

 
SarikaN  25.02.13 08:38

Šaty na profesionální modelce jsou krásné. Jsou šité z odpovídajících materiálů a za odpovídající peníz, jsou i dobře nafocené.

Pokud se takové šaty ušijí v nějakém místním salónu z toho, co je k dispozici, tak to pochopitelně nebude zdaleka ono. Pěkná mladá holka si je bude moci vzít na karneval, když bude chtít být za květinu-nebo jak píšete vy, můžou posloužit na nějaké prezentaci květin či klobouků okresního formátu.
Ale společenské šaty to nejsou ani náhodou. Na venkovském plese by působily směšně, na společenské akci pro VIP zase lacině. Ten originál je totiž skoro nemožné napodobit v našich podmínkách tak, aby výsledek byl odpovídající kvality, na to jsou originální šaty příliš složité a drahé.

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 15:02

A pozor!
Akce je časově omezena :). Stále jsem nedostala obchodní nabídku, jakou bych si představovala :). Což takhle krásnou baťovskou cenu 299 Kč za kus? Super, že. Jenže když se to vynásobí posledním číslem fotky v každé kategorii…

 
LizzieIsStylish
4 příspěvky 22.02.13 16:20

Myslím, že hlavně o zde zmiňovaný Hrášek bude zájem:D

 
Draki
110 příspěvků 22.02.13 18:29

Jedno pozitivum jsem na této pekelné půjčovně našla. Našla jsem zde fotky několika svatebních šatů, které se mi hrozně líbily na modelingových fotkách a teď vidím, že na reálné postavě vipadají naprosto příšerně. Nebo to dělají ty nekvalitní fotky?

Příspěvek upraven 22.02.13 v 18:29

 
Hyacinta
79 příspěvků 22.02.13 18:29

Někdo koupil za korunu lodní kontajner starých hader a tohle je výsledek snaživé obchodní duše…

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 19:03

Ne, je to výsledek několikaleté sběratelské činnosti.

 
Veselkaaa
10 příspěvků 22.02.13 19:50

Fajn, jestli se Vám to zdá jako staré hadry za korunu, tak mě opravdu napadá jen jedno moudro o házení perel… Natrvalo mažu odkaz módního pekla ze svého počítače a jdu o dům dál.

 
Princezna Anežka
24 příspěvků 22.02.13 22:06

Já bych si vybrala. Myslím to zcela vážně.

 
Draki
110 příspěvků 23.02.13 09:42

Také bych si bybrala. Problém je v tom, že bych si vybrala šaty, které jsou až tak na 12. stránce a na ní se většina potenciálních zákazníků ani nedostane, protože se nechtějí probírat tolika neorganizovanými fotkami.
Již tu někdo psal, že v dnešní době záleží hlavně na prezentaci. S tím nelze než souhlasit. Pokud se majitelka hájí tím, že jde o soukromou sbírku, ze které si může kdokoli vybrat a dané oblečení / šaty zakoupit, mělo by to být na stránkách uvedeno a ještě lépe by bylo uvést pod každý obrázek, pro jakou příležitost byl vytvořen. Potom by se nikdo nedivil. Ale když se takováto extravagantní sbírka prezentuje jako běžná půjčovna, nemůže se autorce nikdo divit, že svůj článek pojala tak, jak jej pojala.

Příspěvek upraven 23.02.13 v 09:43

 
Hyacinta
79 příspěvků 23.02.13 10:49

První na maškarní dobré, uznávám, ale ty červené a bílé? Hrozné. Skutečně mám z toho dojem starých hader, které někdo vyhrabal a snaží se je udávit, dělá to především ta prezentace. Maškarní „kolekci“ překousnu, sice s povzdechem, ale překousnu, jsem nechutný recesista, tak budiž, ale plesové šaty nikoliv.

Příspěvek upraven 23.02.13 v 10:53

 
Mladá chemička
213 příspěvků 23.02.13 00:43

Ehm, co k tomu říct…
Asi jen to, že jsem se rozesmála nad některými skvosty nejen v článku, ale i na dané stránce a v komentářích, a připomnělo mi to skříň mé babičky, která některé „nadějně vyhlížející 90tkové šaty“ má stále zastrčené ve své skříni, protože „co kdyby se mi to ještě někdy mohlo hodit“ :D

 
Goku
410 příspěvků 23.02.13 11:22

Ty karnevalový kostýmy bych brala všema deseti, ale ty svatební a společenský se s mým vkusem naprosto míjí. Našla jsem snad dvoje nebo troje šaty, které bych, s výhradama, vzala na milost. Ale i tak - je to děsná NUDA. Paní by se měla držet karnevalů a šaty na normální nošení přenechat někomu s vkusem.

 
mikiki
35 příspěvků 24.02.13 13:15
sahněne si do skříně

Jenom mě tak napad vy všichni sahněte si do stříně, pořadně se podivejte raždá/ každy mame ve svem šatniku / botniku / nějaky ten kousek co by již patřil tak na retro party a le je nam je lito vyhodit at už z jakeho koliv duvodu.

i v teto pujčovně jsou kousky co by již chtěli vyřadit, ale je jich i spousta co se nachazeji i v jinych pujčovnach a když se dostanete až k poslednim obrazkum tak tam jsou zařazeny i nove kousky a nebojim se řict že bych si zde dokazala vybrat - tak a ted mě ukamenujte :))))

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 25.02.13 05:45
Přesně tak...

Kdo má doma ve skříni pouze kousky z Fashion weeků a od věhlasných návrhářů, ať první hodí kamenem! :-)

 
Goku
410 příspěvků 28.02.13 15:57

A proč bych měla mít skříň plnou šatů od návrhářů z fashion weeku?? Stačí normální VKUSNÝ oblečení a ne tyhle pytle, co paní vydává za společenské šaty.

 
SarikaN  25.02.13 08:06

Já ve skříni žádné retro tedy nemám. Jen to zabírá místo a člověk už to nikdy nepoužije, takovou mám zkušenost. Cokoliv po skříních mám, to normálně nosím, co ne, to odložím na nošení doma nebo na charitu, v nejhorším do kontejneru.

 
BarunkaaKubíček
10 příspěvků 24.02.13 18:56

Ty tyrkysové šaty to je jako pokus o princeznu? Jestli to má být vtip pak to chápu a jestli né tak je zavřete do klece jako škodnou :-D

 
merai
1 příspěvek 26.02.13 12:19

Stránky nefungují. Opravdu je půjčovna zavřená?

 
Aurora5
33 příspěvků 26.02.13 14:16

Najskôr už všetko rozpožičali…

 
Nezmarobecny
8 příspěvků 26.02.13 16:04

Myslím si, že pokud bez problému fungovali doteď, tak se z vás, pár rýpalů na Módním pekle, hned nepo.. Nebo vy byste zrušil/a dobře fungující byznys kvůli pár chytrálkům, kteří si myslí, že sežrali svět? :-)

 
Jelizaveta Bam
14 příspěvků 01.03.13 19:51

A je to normálna štandardná požičovňa? Nebolo to mienené ako požičovňa kostýmov pre miestne ochotnícke divadlo? Podľa tej „izbičky“ mi to pripadá, že mladé baby sa vybláznili so starými handrami, čo našli v skrini v zdedenom starom domčeku…

 
sonije
28 příspěvků 02.03.13 00:28

Tak a teď jsem si ty stránky opravdu projela a určitě bych vyzkoušela troje svatební šaty, několikery společenské a potřebovala bych takovou půjčovnu za rohem, protože kdo má pořád vymýšlet masky pro děti do školky. A myslím to vážně..
Krom toho u tanečních kostýmů.. Kdo má děti, které dělají disco dance apod., tak jsem viděla i větší hrůzy.. Když holt trenérka nemá vkus..

 
cervenapaprika
3 příspěvky 20.03.13 17:10

Článek fajn, ale z diskuze vážně umírám smíchy že může někdo jít za vesmírnej kužel, ok…ale že je možný jít za lusk a tříhlavou san…prase a sumo gertruda vedou

 
jpetr.blogspot.cz
3 příspěvky 11.10.13 14:18

Já ty holky znám. Obě jeden čas tančily závodně pod ČSTS a ta blondýna byla v jednu chvíli dokonce žhavou kandidátkou na moji taneční partnerku. Musím říct, že to byla MOC KRÁSNÁ HOLKA a snad je i teď. Toto se ale opravdu příliš nepovedlo.

Kurz základů práce s kůží.

Kdybyste nevěděli, co se zítřejším dlouhým zimním večerem, přijďte... Celý článek

Poslední článek:
Jak mě mrazilo při předvánočním nákupu bot

Letos do Vánoc zřejmě zrmznu. Nepovedlo se mi v řetězcích sehnat... Celý článek

Novinky e-mailem

Pekelné články Vám doručíme ještě zatepla.

Přihlásit

Sheinside, Choies a další veřejné skládky

Koukám, že kolegyni a její těhotné články už jste proprali ze všech... Celý článek

Těžký život pracující fifleny: Dress code

Mne se to netýká. Já jsem se narodila jako ztělesnění elegance a... Celý článek